[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:12
Ben wel benieuwd hoe ze de 'advance warning' voor het sluiten van de gyms gaan doen.
Notifications in de app zelf kwamen tot nu toe bijna altijd heel laat door en lang niet iedereen leest reddit of de site van niantic zelf.

Ik zie daar nog wel gedoe van komen. Gezien hun reputatie op het gebied van communiceren tot nu toe en alle fouten in datums op vertaalde sites waar in de comments op reddit naar verwezen wordt.

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c4Tv4Q5.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
Sowieso lijkt het me handig als er in de game een overzicht zou zijn van de Gyms waar je een Pokemon in hebt staan (+ gymlevel en welke plaats je staat).

De enige plek waar je nu iets terugziet over je Gym-status is een vaag getalletje in de Shop. :?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Chillz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Sowieso lijkt het me handig als er in de game een overzicht zou zijn van de Gyms waar je een Pokemon in hebt staan (+ gymlevel en welke plaats je staat).

De enige plek waar je nu iets terugziet over je Gym-status is een vaag getalletje in de Shop. :?
Het zou handig zijn als ze die Ingress Intel map ook voor PoGo zouden gebruiken
https://www.ingress.com/intel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Gravediggerxx schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Ik vrees er ook voor. Max 1 dezelfde pokemon gaat alleen voor minder variatie in gyms zorgen.
Overal 10 verschillende pokemon in de gyms maar overal dezelfde gyms 8)7
Nu kun je nog bv een vaporeon toren ofzo maken dat is eens wat anders.
Ik heb 2 Vaporeon's stabiel in een gym staan.... maar dat lijkt inderdaad wel de uitzondering te zijn aangezien ik ook 6 Gyaradossen in Gyms heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
"we'll be temporarily disabling Gyms for a short period of time."

Damn! Daar gaat mijn 100 muntjes streak? ;w

Zit nu op 276 dagen, Vrees dat ik de 300 dan net niet ga halen. :') Dat zou op 2 juli moeten gebeuren. :X

Het zal dan wel eind juni of begin juli gebeuren neem ik aan. Volgens die gelekte event aankondiging liep die tot 20 juni en de release vorig jaar was op 6 juli. Daar dan tussen in? Zal er misschien om hangen. :o

Hoe lang zal die korte periode zijn? Dagen of uren?

Ben benieuwd wat voor weer het in die periode zal zijn. Met pokkeweer alle gyms weer vol met spoofers?

Niantic kennende ben ik er ook niet echt gerust op dat het allemaal echt beter zal worden. Afwachten maar. :/

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-06-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Oi, er is hier een stel straten verderop (kan hem vanuit huis nèt zien op de kaart) een nieuwe pokestop bij gekomen :D
Kan die Ingress speler niet even in deze wijk wat kunstwerken opgeven?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Zojuist min of meer confirmed dat alle in gyms geparkeerde Pokémon eruit gegooid worden.

https://pokemongohub.net/...-info-gym-rework-release/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:17
Spike_wolf schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:31:
Oi, er is hier een stel straten verderop (kan hem vanuit huis nèt zien op de kaart) een nieuwe pokestop bij gekomen :D
Dat wil ik ook wel! Maar nee, hier is in het winkelcentrum een pokestop veranderd in een gym. Terwijl die stop net zo prettig tussen twee andere gyms in lag. Kon je lekker ff wat ballen scoren vóór en na de boodschappen. Nu hebben we drie gyms op een rijtje binnen één kilometer, handig man :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:47
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:44:

Niantic kennende ben ik er ook niet echt gerust op dat het allemaal echt beter zal worden. Afwachten maar. :/
Dit dus. Iedereen maakt zich druk, wat ook wel begrijpelijk is. Maar heb volgens mij nog nooit een goed idee(of slecht idee) van dit forum terug gezien in het spel.
Enige wat we kunnen doen is afwachten.

Overigens zou ik mij ook druk maken als ik hen was om nieuwe aanwas van spelers want dat de churn hoog is ziet iedereen.
Zijn er ergens cijfers/statistieken bekent van PG?

Edit: GPS is ook hier 'all over the place'. Nog minder PG Kilometers geregistreerd per echte km gelopen.

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 09-06-2017 07:14 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GPS was al slecht en is nu nog slechter! Rondje hardlopen van 4,2 km maar 800 mtr geregisteerdt.

En op mijn werkt "tript" de GPS nu ook nauwelijks meer dus de verloren kilometers haal ik ook niet meer in.

Snap ook niet zo nodig wat er aan het gym systeem veranderd dient te worden werkt prima. Mensen die veel spelen hebben een voordeel wat volgens mij meer dan normaal is dus ik vind dat geen goed argument.

Ze kunnen beter wat aan spoofers doen.

Het aantal spelers is al flink terug gelopen en als ze het nu nog lastiger gaan maken of allerlei eisen maken dan zal dit alleen maar erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Haan

dotnetter

Na de laatste update drift ik ook niet meer op m'n werk, ik kon juist vaak precies naar een gym driften en twee pokestops draaien, maar dat gaat nu niet meer. En nu is die gym vannacht ook nog eens leeggehaald en leeg achter gelaten en kan ik er niet meer bij :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Je zou naar buiten kunnen gaan :X

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 09-06-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

frickY schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:32:
Ik werk op de 16e vedieping, dus dan is het toch handiger als je van achter je bureau dingen kunt doen ;) Maar ik ga na m'n werk wel even langs bij die gym, al zou ik niet eens weten of je er vanaf de openbare weg überhaupt bij kan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:36

hneel

denkt er het zijne van

Over die GPS.

Op het werk zit ik in een metalen gebouw. Daar krijg ik dan regelmatig 'gps signal not found'. En tot voor kort sprong hij ook vaak heen en weer tussen 2 locaties die elk ongeveer zo'm 200m van de echte locatie af zaten. Een van die punten is toevallig een plek met 2 pokestops, zodat ik af en toe een slinger kon geven. 't is te zeggen: voorheen kon ik beide stops aanslingeren, maar sinds enige tijd is de plek waar hij naar toe springt een klein stukje verschoven zodat ik er nog maar 1 kan bereiken.
Geen idee waar dit door komt. Misschien ook een interactie met wifi? (De wifi op onze kamer is ook knudde en valt soms weg). Op Google Maps zie je dan dook dat de blauwe cirkel soms enorm groot wordt.
Gisteren liep het mannetje als een dolleman, ook al bleef hij ogenschijnlijk stil staan op het scherm. Ongeveer een kilometer per kwartier.

Thuis is de situatie heel anders. Daar eigenlijk zelden 'gps signal not found'. Als ik hem tegelijkertijd met 'GPS Test Plus' draai (met 'GPS Connected' aan) dan zie ik ook af en toe dat hij zijn fix kwijt raakt. Maar dan toch nooit die melding. Hier maakt hij ook wel wat kilometers, maar een stuk minder snel. Wifi is thuis trouwens ook stukken beter. Misschien dat dat ook mee speelt?

[ Voor 3% gewijzigd door hneel op 09-06-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wat ik mij wel net bedenk is als wij onze pokies terug krijgen uit de gym, of deze dan nog hun volledige health hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
GroeneThee schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:23:
Wat ik mij wel net bedenk is als wij onze pokies terug krijgen uit de gym, of deze dan nog hun volledige health hebben?
Ik neem aan van wel... ze zijn niet verslagen. Maar het zou zomaar kunnen van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
GroeneThee schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:23:
http://www.reddit.com/r/T..._first_anniversary_of_pok

ja (sorry ik weet het niet meer exact staan dus geloof me gewoon maar)

En als het niet zo was dan kost het nu ook niet echt veel potions voor spelers met een realistisch aantal gyms O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-06-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Gravediggerxx schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:30:
[...]

En als het niet zo was dan kost het nu ook niet echt veel potions voor spelers met een realistisch aantal gyms O-)
Kan dat niet echt uit je link opmaken.

Wat is een realistisch aantal volgens jou? 5 of toch minmaal 10? Wij zitten nu in 13 gyms, laatst bij familie op bezoek in de meisjes hadden zich in 5 extra gyms weten te plaatsen met hun nichtje. Dat gaf een welkome boost en een middag vol plezier :)

Momenteel is in onze buurt bijna alles weer onze kleur maar dat kan maar zo weer veranderen. Wil tot die tijd wel proberen om minimaal 100 muntjes vast te houden. De extra incubators zorgen er voor dat we een hoop eieren tegelijk kunnen uitlopen/fietsen. En aangezien we minder vangen levert het wel de broodnodige dust op.

We gaan het zien wat het nieuwe gymplay brengt. Zo lang het niet het spoofer-probleem adresseert, zal het na een korte tijd niets voor de meeste spelers veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Gravediggerxx schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:30:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat jij een "realistisch" aantal gyms vindt? En waarop baseer jij dit?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Ookal zouden het er 20 zijn, voor een beetje actieve speler is dit binnen no-time bij elkaar gedraaid toch?
Toen ik actief was met gyms liep ik met 100 max potions + 100 revives + 100 max revives. En dan was ik ondertussen nog van alles weg aan het knikkeren omdat mijn bag constant vol zat. Lijkt mij niks om mij druk om te maken... :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Dus..... vandaag op de hoek een lapras. Ik helemaal happy. 22 CP met een rate van 40%...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:21:
Dus..... vandaag op de hoek een lapras. Ik helemaal happy. 22 CP met een rate van 40%...
*O* *O* *O*

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:44:

Damn! Daar gaat mijn 100 muntjes streak? ;w

Zit nu op 276 dagen, Vrees dat ik de 300 dan net niet ga halen. :') Dat zou op 2 juli moeten gebeuren. :X

Het zal dan wel eind juni of begin juli gebeuren neem ik aan. Volgens die gelekte event aankondiging liep die tot 20 juni en de release vorig jaar was op 6 juli. Daar dan tussen in? Zal er misschien om hangen. :o

Hoe lang zal die korte periode zijn? Dagen of uren?

Ben benieuwd wat voor weer het in die periode zal zijn. Met pokkeweer alle gyms weer vol met spoofers?

Wel balen voor je heel mooie streak, maar bekijk het langs de andere kant. Na de 'reset' kan je volop opnieuw starten met een hopelijk veel interessanter systeem en kunnen wij weer uitkijken naar je leuke verhalen ;)

Zelf heb ik ondertussen 14.000 muntjes kunnen collecten dit jaar en ben er alvast heel tevreden mee. De helft ervan is naar incubators en LE's en zo gegaan. De andere helft heb ik mooi gespaard voor wat te toekomst zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Shadow_J schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:39:
Wel balen voor je heel mooie streak, maar bekijk het langs de andere kant. Na de 'reset' kan je volop opnieuw starten met een hopelijk veel interessanter systeem en kunnen wij weer uitkijken naar je leuke verhalen ;)

Zelf heb ik ondertussen 14.000 muntjes kunnen collecten dit jaar en ben er alvast heel tevreden mee. De helft ervan is naar incubators en LE's en zo gegaan. De andere helft heb ik mooi gespaard voor wat te toekomst zal brengen.
Oh... echt rouwig zal ik er ook niet om zijn hoor. Met het dichtgeslibde en verflauwde gymspel gebeurt er nog maar erg weinig en de functie waarvoor ik PoGo speel, als middel om wat lichaamsbeweging te krijgen, vervult het dan ook steeds minder. Ik heb op 29 mei mijn laatste gyms bijgezet toen ik de 20 stuks bereikte. Dat duurde 4 dagen (+1 'dubbeldag'), toen 2x19, 4x18(+1x) en vandaag 17. Al twaalf dagen zonder 'gymtocht'. Misschien red ik mijn streak zo zelfs wel tot de reset zonder nog bij te hoeven pakken. Beetje saai. Ik trek er misschien nog wel op uit. Niet omdat ik ze nodig heb maar omdat ik me een fietsdoel wil geven. ALS het nieuwe gymspel me weer tot wat meer fietstochtjes zal bewegen en er geen vreselijk frustrerende zaken door cheaters de overhand gaan krijgen zal ik het misschien ook wel verwelkomen.

Ik vraag me zelfs af of het verdienen van muntjes in het nieuwe systeem nog wel op een vergelijkbare manier zal gaan of dat het heel erg anders zal gaan waardoor dit soort streaks wellicht helemaal niet meer van toepassing kunnen zijn. Vraag is dan wel of het me nog voldoende kan motiveren om eropuit te trekken. We merken het wel. Qua muntjes heb ik de 'buit' al aardig binnen dus als de opbrengst daarvan zal afnemen of desnoods geheel opdrogen dan kan ik nog héél lang voort. Druk is dan ook wel het laatste dat ik me er over maak. ;)

Ik vang ook minder beesten merk ik. Eigenlijk al vanaf ik vorige week de avondvierdaagse liep. Die begon die 29e en daarna pakte ik die vier gyms nog even. Ik pak nog wel mijn dagelijkse spins mee om die 7 daagse streaks te behalen. Geeft me een reden om een wandeling te maken en weer vol te farmen, alhoewel dat dan maar weinig spins vereist door mijn geringe verbruik van ballen gedurende de dagen.

Nou helpt het ook weer niet dat ik nu net een paar dagen geleden de toen nieuw uitgekomen versie van een spelletje heb gekocht dat ik wel leuk vind en waar de nodige speltijd aan op gaat die ik dan niet aan PoGo kan besteden. :P

Het is toch ook gewoon dom om maar 24 uur in een dag te stoppen. Dat zijn er toch véél te weinig. :X Wie dát nou weer bedacht heeft. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Laatst online: 18-09-2020
GroeneThee schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Kan dat niet echt uit je link opmaken.

Wat is een realistisch aantal volgens jou? 5 of toch minmaal 10? Wij zitten nu in 13 gyms, laatst bij familie op bezoek in de meisjes hadden zich in 5 extra gyms weten te plaatsen met hun nichtje. Dat gaf een welkome boost en een middag vol plezier :)

Momenteel is in onze buurt bijna alles weer onze kleur maar dat kan maar zo weer veranderen. Wil tot die tijd wel proberen om minimaal 100 muntjes vast te houden. De extra incubators zorgen er voor dat we een hoop eieren tegelijk kunnen uitlopen/fietsen. En aangezien we minder vangen levert het wel de broodnodige dust op.

We gaan het zien wat het nieuwe gymplay brengt. Zo lang het niet het spoofer-probleem adresseert, zal het na een korte tijd niets voor de meeste spelers veranderen.
13 pokemon healen is dan helemaal geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Vanavond weer een rondje rondje gelopen.
Resultaat:

Ratata 7
Pidgey 6
Chikorita 5
Spinarak 5
Sentre 4
Ledyba 2
Murkrow 2
Paras 2
Weedle 2
Bellsprout 1
Hoothoot 1
Hoppip 1
Magikarp 1
Pidgeotto 1
Spearow 1

:O

Oh ja, en 4 pokestops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:59:
Resultaat:

Ratata 7
Pidgey 6
Chikorita 5
Spinarak 5
Sentre 4
Ledyba 2
Murkrow 2
Paras 2
Weedle 2
Bellsprout 1
Hoothoot 1
Hoppip 1
Magikarp 1
Pidgeotto 1
Spearow 1

Oh ja, en 4 pokestops.
Ja, raar dat het spel eigenlijk zo dood is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:19
hneel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:59:
Resultaat:

Ratata 7
Pidgey 6
Chikorita 5
Spinarak 5
Sentre 4
Ledyba 2
Murkrow 2
Paras 2
Weedle 2
Bellsprout 1
Hoothoot 1
Hoppip 1
Magikarp 1
Pidgeotto 1
Spearow 1

Oh ja, en 4 pokestops.
5x Chikorita! Beter dan wat ik hier vang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ja, dat is momenteel het nest hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:51
Vandaag in de pauze even ingelogd op werk en er staat ineens een snorlax !

Mooie vangst :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Traeces schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:18:
Vandaag in de pauze even ingelogd op werk en er staat ineens een snorlax !

Mooie vangst :)
Je vrouw kwam lunch brengen? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:51
schaapiej schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Je vrouw kwam lunch brengen? :+
haha nou het is wel een XL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Zijn pokemon die je via een evolutie item kan krijgen eigenlijk ooit wel in het veld te vinden?
Of misschien wel helemaal nooit, net als de baby's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:47:
Zijn pokemon die je via een evolutie item kan krijgen eigenlijk ooit wel in het veld te vinden?
Of misschien wel helemaal nooit, net als de baby's?
die zijn niet in het wild te vangen nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:49
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:21:
[...]

die zijn niet in het wild te vangen nee
Behalve dan een Crobat, die heb ik wel een aantal maal gezien.

Edit; die heeft geen item nodig 😀

[ Voor 9% gewijzigd door mennoo op 11-06-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 17:25
Gisteren toen ik bij een maatje weg reed even Pokemon aan ... wat zie ik daar in mijn nearby?! Snorlax!
Snel erheen gereden en eindelijk na al die maanden een Snorlax weten te vangen. met 1200cp en 77%IV niet eens zo slecht voor een wilde :) Grappig om te zien dat er dan toch nog vanuit allerlei straatjes mensen wakker worden om dat beest te gaan vangen >:)

Vandaag ook nog even een uurtje Kijkduin gedaan wat ook nog wat nieuwe enterys voor me dex opleverde zoals Wobbuffet, Totodile, Snubbull en Chikorita.
Qua Pokemon drukte is het wel echt gedaan daar nu. Her en der lopen nog wel wat diehards maar het lijkt erop dat de jeugd er wel klaar mee is daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Na een mooi rondje hardlopen en de fietstocht van vanmiddag hebben we eindelijk voldoende snoepjes voor een nieuwe blissey. Twijfel of ik deze zal evolueren of toch onze eerste zal gaan levelen. Die is nu gemaxed maar we mogen binnenkort kort eindelijk weer een leveltje omhoog. En zo ook onze pokies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over een officieel event in het Unibail-Rodamco winkelcentrum in Amstelveen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
GroeneThee schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:43:
Na een mooi rondje hardlopen en de fietstocht van vanmiddag hebben we eindelijk voldoende snoepjes voor een nieuwe blissey. Twijfel of ik deze zal evolueren of toch onze eerste zal gaan levelen. Die is nu gemaxed maar we mogen binnenkort kort eindelijk weer een leveltje omhoog. En zo ook onze pokies.
Ik zou momenteel nog even wachten met levelen / candy spenderen voor evoluties dat je al hebt. Met het nieuwe Gym systeem kunnen de opties wat veranderen waardoor de ene keuze ineens veel interessanter wordt ;)

Ik heb de laatste weken mijn stardust ook wat gespaard voor als ineens andere Pokemon veel interessanter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:59:
Weet iemand iets over een officieel event in het Unibail-Rodamco winkelcentrum in Amstelveen?
1. https://www.google.nl/sea...nibail-rodamco+pokemon+go

2. http://pokemongo-guide.nl...-wordt-gevierd-met-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dit zijn voormalige events maar ik vermoed dat hij het heeft over de nog te komen event dat in de laatste update is genoemd maar dat word pas later bekend gemaakt wat dit gaat inhouden ik ga denk ik weer naa amstelveen als er meer bekend over word gemaakt

@Verwijderd dus hou de pokemon go site (eigen site) goed in de gaten

http://pokemongolive.com/en/post/

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Shadow_J schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:34:
[...]

Ik zou momenteel nog even wachten met levelen / candy spenderen voor evoluties dat je al hebt. Met het nieuwe Gym systeem kunnen de opties wat veranderen waardoor de ene keuze ineens veel interessanter wordt ;)

Ik heb de laatste weken mijn stardust ook wat gespaard voor als ineens andere Pokemon veel interessanter worden :)
Je hebt gelijk. Het is dat die snoepjes sparen van dit soort pokies erg lastig is voor ons. Wij komen deze namelijk nooit tegen.
Dan maar die gym rework even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Shadow_J schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:34:
[...]

Dat is nog niet eens zo'n hele slechte strategie denk ik.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
Eindelijk mijn eerste metal coat gehad *O* en nu wachten op de tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

frickY schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:32:
_/-\o_
Dit denk ik dus ook elke keer als ik mensen zie klagen dat driften niet meer werkt.
Het driften is een bug, het lijkt me nogal logisch dat dat een keer gefixt wordt. :?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 10:40
Ik was gisteravond naar de bioscoop (Kinepolis, Almere Stad) en zag dat hier allemaal SPONSORED Pokéstops zijn:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bl7UgAd.jpg

CityMall Almere is dan ook een Unibail-Rodamco winkelcentrum, en daar komen deze zomer als het goed is de Legendary events. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik hoop echt dat ik met het Event een Lapras kan vangen.
Het is de enigste van de originele die ik nog moet hebben (ex legendaries/regionals).

Na 500 eieren uit te broeden nog steeds geen gehad

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Net op weg naar mijn werk een wilde Dragonite kunnen vangen, mijn eerste die ik in het wild tegenkom.
2719 CP met Dragon Tail/ Outrage en 58% IV

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
A-Jay schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:45:
Eindelijk mijn eerste metal coat gehad *O* en nu wachten op de tweede :)
Ik heb er gisteren 5 weg gegooid, ik had er 8 :)

Ben maar begonnen met Candy sparen van Snorlox en Dratini zodat ik al mijn Pokemons kan maxxen als ze uit de gyms geschopt worden.

Als het een beetje mee zit heb ik er dan 12 van 3000+ CP om weer in gyms te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
xienator schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Ben maar begonnen met Candy sparen van Snorlox en Dratini zodat ik al mijn Pokemons kan maxxen als ze uit de gyms geschopt worden.

Als het een beetje mee zit heb ik er dan 12 van 3000+ CP om weer in gyms te zetten.
Waarom zou je dat soort dingen weggooien? Is de verwachting dat er geen pokies meer komen die je op deze wijze kan evoluren?

En 12 van 3000+CP... :o Dat redden wij niet helaas. Wij lopen nu met Chansey om eventueel de 2e Blissey ook te kunnen levelen. Maar het gaat traag...erg traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
xienator schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Ach ik heb meer dan genoeg Dragon Scale's en Upgrades. Weggooien vind ik zonden. Misschien ooit als ruilmiddel kunnen gebruiken of in gen 3, 4 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
JamesB009 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:14:
Nice!

Ga je hem evolven?

Ben benieuwd naar de stats qua aantal gevangen met aantal shineys.
Ik zit op 845 seen en 829 caught. Hopelijk komt mijn shiney er ook binnenkort aan! :)

[...]
Er is blijkbaar geen touw aan vast te knopen wat een shiny magi oplevert, gezien ik op 676 seen zit en 636 caught .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik keek al uit naar de extra XP van het komende event. Dan zou ik misschien sneller level 30 kunnen halen.

Haal ik het net tijdens de afgelopen lunchpauze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Het event zou vandaag toch al begonnen zijn? Als ik het goed heb is het America inmiddels ook dag.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Arethusa schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:18:
Het event zou vandaag toch al begonnen zijn? Als ik het goed heb is het America inmiddels ook dag.
Fire and ice event?
Zou wel verklaren waarom ik opeens Swinup en Cindaqual tegen kom. Die zie ik normaal gesproken zelden in mijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nog even geduld AUB. :)

Event info.

Maar altijd 9 uur later dan aan gegeven in PDT (want hier MET) dus vanaf 22u vanavond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
freggell schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:25:
[...]

Fire and ice event?
Zou wel verklaren waarom ik opeens Swinup en Cindaqual tegen kom. Die zie ik normaal gesproken zelden in mijn omgeving.
Hier merk ik er nog weinig van. Meestal beginnen die events voor ons in de avond toch, zo rond negen, tien uur?

Om te testen heb ik zojuist een Natu verschalkt met een nice throw. Nix geen huge XP bonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
sixtiek schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:33:
[...]

Hier merk ik er nog weinig van. Meestal beginnen die events voor ons in de avond toch, zo rond negen, tien uur?

Om te testen heb ik zojuist een Natu verschalkt met een nice throw. Nix geen huge XP bonus...
Geen xp bonus gezien. Maar mogelijk komen de eerste pokemon wat vroeg.
Tot gisteren had ik regelmatig chikorita, maar vandaag was dat opeens cindaquel. Mogelijk is er een andere verklaring, alleen is het wel erg toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb geen tijden gezien maar ik vermoed dat het vanavond rond 10 uur begint net als de vorige events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
In de aankondiging staat netjes 1 PM PDT, dus dat is 22:00 uur bij ons in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

william89 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:40:
In de aankondiging staat netjes 1 PM PDT, dus dat is 22:00 uur bij ons in Nederland.
Ah ja, klopt, ik herlas het net even. Dan wachten we nog even af!

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Waarom zou je dat soort dingen weggooien? Is de verwachting dat er geen pokies meer komen die je op deze wijze kan evoluren?

En 12 van 3000+CP... :o Dat redden wij niet helaas. Wij lopen nu met Chansey om eventueel de 2e Blissey ook te kunnen levelen. Maar het gaat traag...erg traag...
Ik heb er van iedere nog 3 bewaard.

Zal voorlopig wel genoeg zijn. Daarnaast zit mijn item voorraad van 1000 nogal vol. Moet iedere dag leeg gooien omdat ik anders niet eens mijn Pokestop van de dag kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Is er een methode om je Eevee-evolutie te sturen naar één van de drie eerstegeneratie-evoluties? Misschien is het met de aankomende gym rework niet meer zo relevant maar evengoed vroeg ik het me af. Ik wil graag een Jolteon erbij met niet al te hoge CP om mee te trainen, maar hoe krijg ik gegarandeerd een Jolteon? Ik heb de naamtruc (Eevee hernoemen naar Sparky) al een keer gebruikt dus die werkt niet meer. Voor Umbreon en Espeon is er de 10km/2candy-buddytruc, bestaat er ook zoiets voor Vaporeon, Jolteon, Flareon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
sixtiek schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:38:
Is er een methode om je Eevee-evolutie te sturen naar één van de drie eerstegeneratie-evoluties? Misschien is het met de aankomende gym rework niet meer zo relevant maar evengoed vroeg ik het me af. Ik wil graag een Jolteon erbij met niet al te hoge CP om mee te trainen, maar hoe krijg ik gegarandeerd een Jolteon? Ik heb de naamtruc (Eevee hernoemen naar Sparky) al een keer gebruikt dus die werkt niet meer. Voor Umbreon en Espeon is er de 10km/2candy-buddytruc, bestaat er ook zoiets voor Vaporeon, Jolteon, Flareon?
Is er niet. Is een random evolve. Dus proberen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
is er al bekend wanneer die upgrade gaat komen van die gyms? via google kom ik zoveel verschillende antwoorden tegen vandaar dat ik het hier aan de experts vraag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
freggell schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Is er niet. Is een random evolve. Dus proberen maar :+
EEN GLACEON!!!

:+

Maar hoe random is deze evolve eigenlijk, wordt het altijd één van de drie eerstegeneratie-evoluties of kan je ook random een Espeon of Umbreon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
sixtiek schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:26:
[...]

EEN GLACEON!!!

:+

Maar hoe random is deze evolve eigenlijk, wordt het altijd één van de drie eerstegeneratie-evoluties of kan je ook random een Espeon of Umbreon krijgen?
Zonder te wandelen alleen een Vaporeon, Flareon of Jolteon. Met 10km wandelen, de pokemon waarmee gewandeld is een Espeon of Umbreon afhankelijk van dag/nacht.
Ben benieuwd wat ze voor toekomstige Eveelutions gaan bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
freggell schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:51:
[...]

Zonder te wandelen alleen een Vaporeon, Flareon of Jolteon.
Bedankt, wat is je bron?
freggell schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:51:
Ben benieuwd wat ze voor toekomstige Eveelutions gaan bedenken
+1 :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
freggell schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Geen xp bonus gezien. Maar mogelijk komen de eerste pokemon wat vroeg.
Tot gisteren had ik regelmatig chikorita, maar vandaag was dat opeens cindaquel. Mogelijk is er een andere verklaring, alleen is het wel erg toevallig.
Hier precies hetzelfde, net mijn 1ste cindaquel gevangen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
sankao schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:44:
Net op weg naar mijn werk een wilde Dragonite kunnen vangen, mijn eerste die ik in het wild tegenkom.
2719 CP met Dragon Tail/ Outrage en 58% IV
sterrebos zeker _/-\o_
Ik dacht dat ik te laat was omdat ik niets op de nearby zag, maar blijkbaar nog gevangen door lui nadat ik er langs reed.

[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 13-06-2017 17:34 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb de espeon en umbreon met de naming truuk verkregen. Maar toen ik dat later bij mijn zoons account wilde doen lukte dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Het event lijkt al begonnen te zijn, allemaal fire Pokemon in de buurt.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, event is gestart, lucky egg 50% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Net mn eerste Cyndaquil gevangen *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

CAP-Team schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:21:
Net mn eerste Guayaquil gevangen *O*
Nice! Ik zat al snel aan de 25 stuks, toch maar een evolve gedaan, niet slim maar ik was benieuwd haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:02
Ik heb 100 lucky eieren gekocht, met aanbieding 2500 coins ipv 5000. Daarmee kan ik het hele event vangen met Lucky egg. Bij een great first shot meteen 1200 xp erbij.

Die cyndaqills, en houndours prachtig, maar al die xp met lucky egg maakt het event meteen zeer lucratief oOo

Overigens Lucky egg actie moet je snel zijn, nog maar 11,5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
iemand uberhaupt al een ice pokemon gezien ? ik niet namelijk alleen een boel fire maar bijvoorbeeld ook geen magmar gezien veel ponyta, charmander en houdour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
copywizard schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:23:
iemand uberhaupt al een ice pokemon gezien ? ik niet namelijk alleen een boel fire maar bijvoorbeeld ook geen magmar gezien veel ponyta, charmander en houdour
Er zijn niet heel veel ice types, maar ik zie wel veel Swinubs en Shellders. Shellder zelf is geen ice, zn evolutie wel. Geen idee of dit dus toeval is. Maar verder inderdaad weinig ice, had ook niet verwacht overal Laprassen te zien :9

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Paar Seels om het huis vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcammeraat
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb gister avond een lapras gezien helaas rende deze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Mitchell-CWD schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:26:
[...]

Er zijn niet heel veel ice types, maar ik zie wel veel Swinubs en Shellders. Shellder zelf is geen ice, zn evolutie wel. Geen idee of dit dus toeval is. Maar verder inderdaad weinig ice, had ook niet verwacht overal Laprassen te zien :9
Seel (Dewgong), swinub, sneasel en shelder (Cloyster) al gezien.
Vermoedelijk gaan we Jinx ook nog wel zien en denk dat Lapras wel een rare zal zijn ook tijdens dit event.

voor fire: Cyndaquil, Ponyta, Vulpix. Hopelijk gaan daar nog wat dingen bij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

freggell schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Seel (Dewgong), swinub, sneasel en shelder (Cloyster) al gezien.
Vermoedelijk gaan we Jinx ook nog wel zien en denk dat Lapras wel een rare zal zijn ook tijdens dit event.

voor fire: Cyndaquil, Ponyta, Vulpix. Hopelijk gaan daar nog wat dingen bij komen
Dan heb ik geluk gehad met Lapras! Ik kwam hem binnen 10-15 minuten nadat het event begonnen was al tegen. Gelukkig kon ik hem vangen, ik heb er inmiddels 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Leuk zo'n fire and ice event :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v5wdWjYaGdODrINR7PyvhixG/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mijn Fire & Ice Pokémon die ik in vanochtend tussen huis en werk gevangen heb:
Growlithe
Houndour
Cyndaquil ----- 2x
Vulpix ---------- 3x
Ponyta
Charmander
Swinub -------- 3x
Shellder

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 14-06-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
Sneasel 1x
Houdnour 6x
Growlithe 4x
Cyndaquel 5x
Vulpix 2x
Charmander 2x

Gaat lekker vandaag :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
copywizard schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:23:
Ook hier niet veel ijs, vooral vuur. Misschien omdat we op het noordelijk halfrond zitten, summer solstice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Wellicht dat de dag / nacht cyclus invloed heeft op de Fire/ Ice spawns??
Vanmorgen ook voornamelijk Fire pokemons gezien met uitzondering van Swinub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
810 xp per pokemon die je vangt :O dat is nog eens goede xp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Loadichus schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:57:
Wellicht dat de dag / nacht cyclus invloed heeft op de Fire/ Ice spawns??
Vanmorgen ook voornamelijk Fire pokemons gezien met uitzondering van Swinub.
Niet hier allesinds (brussel) mooie mix ice/fire met licht overwicht naar fire.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het valt me wel op dat ik de laatste tijd nauwelijks meer Swinubs zag.
Toen gen2 pas uit kwam leek het er op dat die bijna even gewoon waren als sentrets en spinaraks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
hneel schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:47:
Het valt me wel op dat ik de laatste tijd nauwelijks meer Swinubs zag.
Toen gen2 pas uit kwam leek het er op dat die bijna even gewoon waren als sentrets en spinaraks.
Ligt misschien aan het jaar getij? Toen gen 2 uitkwam was dit in het winter. Nu met de zomer zie ik veel meer zomer pokemons dan winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
erwin26 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:03:
Ligt misschien aan het jaar getij? Toen gen 2 uitkwam was dit in het winter. Nu met de zomer zie ik veel meer zomer pokemons dan winter.
Goed mogelijk. Ik zag bij release van Gen2 ook meer Swinubs dan dat ik de laatste tijd nog in het wild tegenkwam. Was mij in ieder geval ook opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Blijft jammer dat de 2 spawnpunten voor mijn huis niet worden beïnvloed door de events en gewoon stug waterpokémon blijven spawnen (+ elk zijn eigen 'nest' pokémon paar keer per dag).

Gelukkig wel al weer wat Cyndaquils en 1 Houndour kunnen vangen. Verder vooral Growlith, Ponyta en Vulpix, maar daar heb ik niet zo gek veel aan. Gisteravond wel Lapras bij een stop in de buurt, alleen toen lag ik al in bed en geen zin meer om te gaan halen :X

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

Vroeg me al af waarom ik vanochtend ineens een Houndoom ving :D

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:02
wcammeraat schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:44:
Ik heb gister avond een lapras gezien helaas rende deze weg.
Je bent niet de enige waar de enige lapras wegvloog. Maar is niet een hele grote ramp, dit is een xp event voor me. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wcammeraat
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10-2024
aljooge schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:39:
[...]

Je bent niet de enige waar de enige lapras wegvloog. Maar is niet een hele grote ramp, dit is een xp event voor me. :P
Was ook geen ramp voor mij lang geleden al een keer uit een ei gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Veel Charmanders en Ponyta's vooral hier. En ineens ook overal weer Weedles. Terug van weggeweest, zo lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Zijn de nesten nu al gestopt? Hier in de buurt hadden we de afgelopen 2 weken een Chikorita nest, maar vanavond kwam ik er geen enkele meer tegen. Kan toeval zijn, natuurlijk.
Nest change zou normaal gesproken pas morgen zijn.
Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status