Shadow_J schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:39:
Wel balen voor je heel mooie streak, maar bekijk het langs de andere kant. Na de 'reset' kan je volop opnieuw starten met een hopelijk veel interessanter systeem en kunnen wij weer uitkijken naar je leuke verhalen
Zelf heb ik ondertussen 14.000 muntjes kunnen collecten dit jaar en ben er alvast heel tevreden mee. De helft ervan is naar incubators en LE's en zo gegaan. De andere helft heb ik mooi gespaard voor wat te toekomst zal brengen.
Oh... echt rouwig zal ik er ook niet om zijn hoor. Met het dichtgeslibde en verflauwde gymspel gebeurt er nog maar erg weinig en de functie waarvoor ik PoGo speel, als middel om wat lichaamsbeweging te krijgen, vervult het dan ook steeds minder. Ik heb op 29 mei mijn laatste gyms bijgezet toen ik de 20 stuks bereikte. Dat duurde 4 dagen (+1 'dubbeldag'), toen 2x19, 4x18(+1x) en vandaag 17. Al twaalf dagen zonder 'gymtocht'. Misschien red ik mijn streak zo zelfs wel tot de reset zonder nog bij te hoeven pakken. Beetje saai. Ik trek er misschien nog wel op uit. Niet omdat ik ze nodig heb maar omdat ik me een fietsdoel wil geven. ALS het nieuwe gymspel me weer tot wat meer fietstochtjes zal bewegen en er geen vreselijk frustrerende zaken door cheaters de overhand gaan krijgen zal ik het misschien ook wel verwelkomen.
Ik vraag me zelfs af of het verdienen van muntjes in het nieuwe systeem nog wel op een vergelijkbare manier zal gaan of dat het heel erg anders zal gaan waardoor dit soort streaks wellicht helemaal niet meer van toepassing kunnen zijn. Vraag is dan wel of het me nog voldoende kan motiveren om eropuit te trekken. We merken het wel. Qua muntjes heb ik de 'buit' al aardig binnen dus als de opbrengst daarvan zal afnemen of desnoods geheel opdrogen dan kan ik nog héél lang voort. Druk is dan ook wel het laatste dat ik me er over maak.
Ik vang ook minder beesten merk ik. Eigenlijk al vanaf ik vorige week de avondvierdaagse liep. Die begon die 29e en daarna pakte ik die vier gyms nog even. Ik pak nog wel mijn dagelijkse spins mee om die 7 daagse streaks te behalen. Geeft me een reden om een wandeling te maken en weer vol te farmen, alhoewel dat dan maar weinig spins vereist door mijn geringe verbruik van ballen gedurende de dagen.
Nou helpt het ook weer niet dat ik nu net een paar dagen geleden de toen nieuw uitgekomen versie van een spelletje heb gekocht dat ik wel leuk vind en waar de nodige speltijd aan op gaat die ik dan niet aan PoGo kan besteden.
Het is toch ook gewoon dom om maar 24 uur in een dag te stoppen. Dat zijn er toch véél te weinig.

Wie dát nou weer bedacht heeft.