LekkerBipsje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:14:
[...]
Ik neem aan dat The Pokemon Company ook een graantje mee zal pikken van het Pokémon GO succes dus hebben zij er toch ook belang bij dat dit goed blijft lopen? Zij zullen ook echt wel wat in de melk te brokkelen hebben over welke content/gameplay er op welk moment in Pokémon GO geïmplementeerd mag worden... Maar ja...aannames

Tuurlijk profiteren die mee. En ze zullen idd invloed hebben op welke kant het opgaat met Pokémon Go. Zij hebben er immers ook belang bij dat de 3DS games verkocht blijven worden. Er komen wel eens berichten op Reddit voorbij dat er hooggeplaatste Japanners van The Pokémon Company aanwezig zijn op het kantoor van Niantic, die zijn er vast niet alleen voor de koffie.
Het grootste probleem is denk is vooral dat het spel (technisch gezien) veel te vroeg is released. Er is een enorme ontwikkelachterstand die moet worden weggewerkt. Niantic is best wel een kleine studio, dat gaat niet 1-2-3.
Het is ook de bedoeling dat je op reis gaat om ze te verzamelen.
Dat is het hele idee van Pokémon en regionexclusives...
hneel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:19:
Ik heb nu bij gen2 sterk het idee dat er een sterke scheiding is tussen veld-pokemon en ei-pokemon.
Voorbeeld: ik heb nu al 9 keer een Stantler (zo'n hert) uit een ei gehad. Maar als ik die in het veld zou tegenkomen zou ik toch even met mijn oren staan te klapperen. En zo zijn er nog meer voorbeelden. Bv Miltank (die koe) of Phanby.
Bij gen1 waren sommigen ook wel zeldzaam, maar was alles toch wel in het veld te vangen. Al moest je voor sommigen wel naar Kijkduin.
Phanpy komt in warmere gebieden meer voor, dat is er een die we gewoon niet zo vaak zien in Nederland. Prima te vergelijken met Tangela, komt hier amper voor, in zuidelijkere gebieden zie je ze regelmatig.
Snorlax, Chansey en Aerodactyle kwamen bij Gen1 ook bijna alleen maar uit een ei. Ik zie niet zoveel verschil eerlijk gezegd.
[
Voor 38% gewijzigd door
P.K. op 08-06-2017 08:54
]