[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:06:
[...]

Die bug gaat er altijd vanzelf uit door gewoon 1 keer aan te vallen. :)
Dat IS die bug.

Hoe zit het nou precies met Eevee/Buddy/Espeon/Umbreon/Dag/Nacht? Is de kleur van de kaart in PoGo bepalend voor of het 'dag' of 'nacht' is? Of is het de lokale klok? Na middernacht? Loop nu met een Eevee. Ga nu die twee maar even maken. Zit momenteel niet dringend om andere candy verlegen. Heb de candy binnen om een Muk te maken voor een 'complete' G1 Dex. :*) Zal ik binnenkort even doen als ik weer een eitje stuksla bij het farmen. :P Heb er nog steeds 95. Stond op 102 geloof ik toen ik er 100 voor halve prijs kocht.

Is het trouwens bekend wanneer die kaartkleur precies wisselt? Is dat gecorreleerd aan de lokale zonnestand en wisselt dat tijdstip elke dag of is dat toch even iets anders?

Zie net dat ik een beest terug heb na toch vijf keer 20 gyms te hebben gehad bij het cashen. :) Niet eens die minder stabiele die ik maandag had bijgepakt. Eentje die al 25 dagen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Volgens mij heb je Espeon en Umbreon op exact na 12 uur smiddags of savonds.
Dat heb ik een beetje zitten peilen met eerdere vragen.
De kaart wisselt om 10 uur savonds hier, geen idee wanneer de nacht weer 'voorbij' is.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:16

hneel

denkt er het zijne van

De kaartkleur wijzigt exact met zonsondergang en zonsopkomst.
Ik zag gisteravond de rode bal achter de horizon verdwijnen en meteen: floep, kaartkleur verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
De go tcha is nu mooi aan het renderen. Eindelijk snap ik hoe die werkt en kunnen de pokemons en items in hoog tempo oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:22:
[...]

Dat IS die bug.

Hoe zit het nou precies met Eevee/Buddy/Espeon/Umbreon/Dag/Nacht? Is de kleur van de kaart in PoGo bepalend voor of het 'dag' of 'nacht' is? Of is het de lokale klok? Na middernacht? Loop nu met een Eevee. Ga nu die twee maar even maken. Zit momenteel niet dringend om andere candy verlegen. Heb de candy binnen om een Muk te maken voor een 'complete' G1 Dex. :*) Zal ik binnenkort even doen als ik weer een eitje stuksla bij het farmen. :P Heb er nog steeds 95. Stond op 102 geloof ik toen ik er 100 voor halve prijs kocht.

Is het trouwens bekend wanneer die kaartkleur precies wisselt? Is dat gecorreleerd aan de lokale zonnestand en wisselt dat tijdstip elke dag of is dat toch even iets anders?

Zie net dat ik een beest terug heb na toch vijf keer 20 gyms te hebben gehad bij het cashen. :) Niet eens die minder stabiele die ik maandag had bijgepakt. Eentje die al 25 dagen stond.
Nametrick al gebruikt voor die 2?
Anders net zo makkelijk om dat te doen :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:07:
[...]

Nametrick al gebruikt voor die 2?
Anders net zo makkelijk om dat te doen :)
Nee. Ik heb als enige zo een Vaporeon gemaakt omdat ik vrij snel een 100% Eevee had. En toen leek het me wel een aardig hééél lange termijndoel om een stal met allemaal 100% Eevee evoluties te hebben. :P Van elk eentje. En daarvoor moet ik dus met zekerheid die andere kunnen evolueren. Dus alle andere evoluties tot nu toe zijn willekeurig geweest. Pas bij de volgende 100% Eevee ga ik er weer een forceren met de naamtruc. :+

Is het in de oorspronkelijke spellen mogelijk om die IV ooit te veranderen? Door breeding of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is het in de oorspronkelike spellen mogelijk om die IV ooit te veranderen? Door breeding of zoiets?
Door het voeren van Calcium, HP-UPs, Proteines en dat soort dingen. Waren altijd wel gruwelijk duur in de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Fordox schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Door het voeren van Calcium, HP-UPs, Proteines en dat soort dingen. Waren altijd wel gruwelijk duur in de games.
Gaan al die gym-muntjes misschien toch ooit nog eens ergens goed voor worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:25:
[...]

Gaan al die gym-muntjes misschien toch ooit nog eens ergens goed voor worden. :+
Ga je nou coins uitgeven om hogere IVs te krijgen en iets betere xp in de gym zodat je nog steeds 100 coins per dag kunt verdienen? Koop toch gewoon incubators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:04:
[...]

Zou het volgens mij ook niet moeten zijn. Screenshotje gemaakt? Het schijnt dat men wel vreemde dingen heeft uitgehaald door de datastream naar de servers te manipuleren. Zo schijnt men een ei in een gym te hebben kunnen zetten. 8)7

Of is de gym rework al ingevoerd? :P
Oekiejoekie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:08:
[...]

Tot 68000 is mogelijk ? 1 pokemon er in, dan trainen tot 50000 en dan de andere 9 er bij x 2000 bonus... kom je op 68000
Ah dat is het inderdaad! Bleef een vreemd gezicht... :9

Hadden weer eens een 10km ei en vanochtend tijdens mijn hardloop rondje maar een uitgelopen. Het ei kwam van een stop waar we nooit eerder waren geweest en op de een of andere manier hadden wij het idee dat er iets nuttigs uit zoukomen... en wat denk je... geen gligar of pineco maar ...een...Mantine.... |:(
Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43

Haan

dotnetter

Ik had net weer een Natu uit een ei, dat is ook om te janken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb nu 4 keer een Mantine uit een 10km ei, waarom loop ik nog langer :( Dat de indexing websites niet meer werken zorgt ervoor dat ik eigenlijk al sinds de update me niet meer met het spel heb bezig gehouden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik had wel mazzel vandaag, mn derde Larvitar uit een 10 km ei :) En ik heb weer een nieuw ei. Ik denk dat dit ook weer een Mantine wordt na al die larvitars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En de eerste Espeon is binnen. :) CP1688/IV89 - Confusion/Future Sight.

Goede aanvalsmoves. Ik kan hem maximaal op 2807 brengen met 161k dust en 160 candy. Is het dat waard? Of is ie nuttiger op een lagere CP voor meer prestige bij trainen? Hoe gebruiken anderen deze? Die CP is momenteel niet genoeg meer voor mij om in een gym te zetten. Ik heb genoeg hogere. Misschien dat dit met de gym rework kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:08:

Goede aanvalsmoves. Ik kan hem maximaal op 2807 brengen met 161k dust en 160 candy. Is het dat waard? Of is ie nuttiger op een lagere CP voor meer prestige bij trainen? Hoe gebruiken anderen deze? Die CP is momenteel niet genoeg meer voor mij om in een gym te zetten. Ik heb genoeg hogere. Misschien dat dit met de gym rework kan veranderen.
Ik weet dat jij waarschijnlijk omkomt in muntjes, candy en dust maar zou toch wachten. Ik zelf gebruik espeon niet heel vaak, zeker niet als aanvaller. En zie het zo maar gebeuren dat met de gym rework de veranderingen der mate groot zullen zijn dat je je dust in anderen moet/wil steken. Mocht Espeon toch dan beter bruikbaar zijn dan kan je het alsnog doen. Voor het trainen is hij nu al geschikt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gebruiken mensen eigenlijk ook Ditto's bij het trainen? Ik heb wel gelezen dat men zegt dat een Vaporeon ook alleszins geschikt is om een andere Vaporeon mee te verslaan en vraag me af of een Ditto analoog daaraan zinvol in te zetten is tegen bijv. een Blissey.

Iemand dat ooit uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:15:
Gebruiken mensen eigenlijk ook Ditto's bij het trainen? Ik heb wel gelezen dat men zegt dat een Vaporeon ook alleszins geschikt is om een andere Vaporeon mee te verslaan en vraag me af of een Ditto analoog daaraan zinvol in te zetten is tegen bijv. een Blissey.

Nope, al gooi ik sinds een tijdje niet meer automatisch weg. Iemand had een opmerking over dat ze wellicht te gebruiken zijn straks met het 'breeden'. Wil het morgen wel eens proberen hoever ik kom met 6 ditto's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:08:

Lijkt mij zeer de moeite waard, de reden is dat het gymsysteem gaat veranderen. 3 redenen waarom deze uitstekend geschikt is binnenkort.

1. Van elke pokemon maar 1 per soort max. Omdat niet iedereen er 1 tje maakt via de buddy komt hij niet veel voor en kan je hem makkelijk overal kwijt in tegenstelling tot bv de gyarados
2. de cp is dusdanig dat je niet onderaan staat
3. je moet ze binnenkort voeren. Hoewel niet bekend is met wat lijkt de eevee candy voor de hand en die is niet zeldzaam. in tegenstelling tot de dratini of chansey candy

alles bij elkaar denk ik dat vanwege de overvloed aan eevee candy de espeon een hele goede pokemon voor het nieuwe systeem wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:15:

Ja, wel geprobeerd maar m'n Ditto's zijn zoveel lager in CP en dan neemt ie ook maar een deel van die Blisseys CP over waardoor ie toch zwakker is. Dat had met meerdere Ditto's kunnen werken maar kreeg t niet op tijd binnen de tijd voor elkaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:51:
3. je moet ze binnenkort voeren. Hoewel niet bekend is met wat lijkt de eevee candy voor de hand en die is niet zeldzaam. in tegenstelling tot de dratini of chansey candy
WAT! Gaan voeren? Want anders? Gaat hun CP omlaag of zo?

Gaan de spelers muiten lijkt me. Dratini, Snorlax en Rhyhorn candy bijv. is gewoonlijk ook niet ruim voorhanden. Behalve bij mensen die dat met diverse cheatvormen wel hebben verzameld/kunnen verzamelen, alhoewel de maps momenteel redelijk op hun gat liggen meen ik te begrijpen van wat ik lees. Vraag is of dat permanent zal zijn.

Ze moeten vreselijk uitkijken geen extra moeilijkheidsgraden te gaan invoeren waar de cheaters vrij makkelijk voor kunnen compenseren door mappen en/of botten en/of spoofen maar de legale spelers wél door gehinderd worden. Dan wordt het alleen maar nóg frustrerender.

Ik heb 76 Ditto's gevangen zie ik net maar heb er momenteel 7 bewaard. Hoogste 565CP (Level 30 :P - IV71). Dan 430 en 2 in de 300 en 2 in de 200 reeks. Ik had er meer maar heb op een gegeven moment maar flink uitgedund toen G2 erbij kwam. Ik zit nog steeds te wachten tot de max. ruimte nou eens verhoogd wordt. Heb de hogere IV's bewaard en heb 311 candy Hoogste IV is 92 met helaas maar 201CP.

Ik denk er tijdens het spelen zelden aan om dat soort dingen te proberen en ook wil ik er vaak niet te veel tijd aan besteden want ik wil nog op andere plaatsen zijn. Van de winter was het ook vaak te koud om eens rustig wat te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:32:
[...]

WAT! Gaan voeren? Want anders? Gaat hun CP omlaag of zo?
Misschien valt die candy toch mee en moet je ze voeren met berries. Dit is al een oud artikel maar lees hem voor het eerst.

https://www.forbes.com/si...-are-coming/#304e3a195d41

This week brought a relatively minor Pokémon GO update with the usual “minor text fixes” and such, but as is the case with patches, what’s going on behind the scenes is the real story.

Fans have had a chance to dissect the data they’ve found in the new Pokémon GO patch, and they’ve found a few interesting things of note. The Pogodev discord (via The Silph Road) pulled out a bunch of code with some interesting new phrases, all of which seem to be tied to gyms.

“(Pokémon name) has fought hard and returned!”

“(Pokémon name) lost a battle!”

“(Pokémon name) defended the Gym!”

These one seem to indicate a more prominent notification system than what the gyms have at present. Right now, you simply put your Pokémon in a gym, and leave it there. That’s it. If it remains there with the gym icon, no one has beaten it, if the icon is gone, it will show up injured in your collection. The end. These notifications seem like they will actively let you know what’s going on at the gyms you hold, which is nice given that currently players have barely any idea.

But more interesting phrases are still to come:

“(Pokémon name) is hungry!”

“(Pokémon name) needs a pick-me-up!”

“(Pokémon name) wants a berry!”

Pokémon GO seems to be introducing a new hunger mechanics for Pokémon in gyms, where they will have to be “maintained” by players if they want to keep their spot. I am guessing this is to prevent gym stagnation, as players dump high level monsters in gyms and just forget about them. I also would imagine this might be a move to prevent spoofers, with perhaps the new system requiring players to physically travel back to the gym they conquered to “feed” their Pokémon so they stay there.

Will this work? It’s hard to say. I would imagine that spoofers will figure out a way around this while regular players can’t. But it should result in more gym turnover as many players, however dedicated, may not have it in them to return to all their owned gyms every X days for a feeding. I think this could be a good change, but I’ll want to see how it works in practice.

And the most interesting phrases are these:

“There’s a raid about to start near you!”

“A raid’s going to start nearby!”

So, Pokémon GO is getting “raids,” but what exactly does that mean? While the first thing that comes to mind are Destiny and WoW type raids with puzzles and bosses, I definitely don’t think that’s what we’re talking about here in relation to the gym system.

Rather, if I had to guess, I would say that because of the dual phrasing of the same statement that these are notifications that your Team Leader will pop up and say to you as part of a new system meant to encourage coordinated raids. Niantic may be developing a way to signal to all nearby Team Instinct/Valor/Mystic members that you’re about to attack a nearby gym. Maybe your Leader shows up and you’re “guided” to the gym the way we see with the new nearby tracking system. This would all be in line with Niantic hinting recently that more “co-operative” aspects were coming to the game.

Of course, I think a cooler interpretation of this would be some sort of Team Rocket clean sweep of gyms where you’re called to battle to defend your turf, but I am guessing it’s something a lot less involved than that, and I think my original prediction may be closer to the truth.

I don’t know, all of these mechanics sound like baby steps forward, when I have said for ages I believe that both the gym and battling system need some pretty major overhauls in order to be a more engaging activity for players. Perhaps there are more larger changes coming, but I’m not sure notifications and mildly better gym turnover are really getting root at the core problems here.

Again, this is all just preliminary and there’s no telling when any of this will be implemented. These are nice quality of life changes perhaps, but I really do hope that a much larger announcement about gyms and battling is still to come. Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het vullen van de pokedex begint langzaamaan compleet te raken.
Van alles wat er nu hier te vangen/hatchen is moet ik nog:
- Mareep/Flaaffy/Ampharos. Kwestie van er ooit 1 hatchen (vangen schijnt nagenoeg onmogelijk te zijn) en dan 125 candy's verzamelen als buddy.
- Belblossom. Wacht op sun-stone
- Sunflora. Wacht op nog een sun-stone
- Unown. Lijkt ook bijna onmogelijk te vinden te zijn.

De rest is regional/legendary/nog niet uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmorgen lucky egg sessie gedaan tijdens stop en catch 7 day streak, en daarna alles geëvolueerd wat kon. Nu level 28 *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
aljooge schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:51:
[...]

Lijkt mij zeer de moeite waard, de reden is dat het gymsysteem gaat veranderen. 3 redenen waarom deze uitstekend geschikt is binnenkort.

1. Van elke pokemon maar 1 per soort max. Omdat niet iedereen er 1 tje maakt via de buddy komt hij niet veel voor en kan je hem makkelijk overal kwijt in tegenstelling tot bv de gyarados
2. de cp is dusdanig dat je niet onderaan staat

alles bij elkaar denk ik dat vanwege de overvloed aan eevee candy de espeon een hele goede pokemon voor het nieuwe systeem wordt
Normaal moeten ze net spoofers tegenwerken dus nr 3 gaat het helemaal niet worden.
Waarschijnlijk voeren ze daarvoor een nieuw soort besje in.
Ik hoop ook niet dat je ter plaatse van de gym moet gaan want dat gaat oook niks helpen tegen spoofers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Gravediggerxx schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Normaal moeten ze net spoofers tegenwerken dus nr 3 gaat het helemaal niet worden.
Waarschijnlijk voeren ze daarvoor een nieuw soort besje in.
Ik hoop ook niet dat je ter plaatse van de gym moet gaan want dat gaat oook niks helpen tegen spoofers 8)7
Ik hoop eigenlijk net wel dat je ze moet gaan voeren aan de gym.

Voor spoofers maakt dat niets uit.
Maar voor de gewone spelers is het een kans om mensen te leren kennen die het spel ook spelen.
Want ook al zitten alle gyms hier vol.
Ik heb er nog nooit iemand gezien.
Je beesten gaan voeren om de x dagen, verhoogt alleszins de kans.
Samen met die raids

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nagasy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Maar voor de gewone spelers is het een kans om mensen te leren kennen die het spel ook spelen.
Samen met die raids
dat voeren is eigenlijk gewoon kut, sta hier in het dorp in alle 5 de gyms, dus dat maakt niet zoveel uit, maar sta ook in gyms bij mn zus in de stad, wat al 45 minuten rijden is, zo haal ik nooit de 100 muntjes per dag dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
nagasy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Samen met die raids
Beesten voeren gaat wel minder lang duren dan bv een gym te trainen en aanvallen dus als je ze nu niet ziet ga je ze dan ook niet zien.

Het probleem is dat als je lokaal veel vijandige gyms hebt en dus liefst wat verder gyms wilt waar je niet elke dag langs kan gaan.
Daar gaan dan alleen de spoofers van profiteren.
Ik denk dat eerder de gym raids en eventueel een chat (zoals bij ingress) ervoor moet dienen om lokale spelers samen te brengen.

De laatste dagen zie ik hier en daar nieuwe gyms opduiken dus ik denk dat dae gymupdate zeker deze maand komt.
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:53:
[...]

dat voeren is eigenlijk gewoon kut, sta hier in het dorp in alle 5 de gyms, dus dat maakt niet zoveel uit, maar sta ook in gyms bij mn zus in de stad, wat al 45 minuten rijden is, zo haal ik nooit de 100 muntjes per dag dus :(
Bij ingress moet je ook niet langs gaan enk kan je vanop afstand de portalen opladen (voeren)
Zo beperk je het aantal gyms dat iemand kan hebben zonder dat spoofers er een voordeel van hebben.
Mensen met weinig gyms die heel ver uit elkaar liggen hebben er zo ook geen last van.

[ Voor 23% gewijzigd door Gravediggerxx op 04-06-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Even een update van de stand van zaken sinds 20 april:

Lvl 28 (Caught: 206 / Seen: 217)
8639 van 300000 XP

To do:

Generation 1
006 Charizard
068 Machamp
076 Golem
083 Farfetch'd (regional)
089 Muk
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan
115 Kangaskhan (regional)
128 Tauros (regional)
131 Lapras
139 Omastar
141 Kabutops
143 Snorlax
149 Dragonite

Generation 2
153 Bayleef
154 Meganium
155 Cyndaquil
156 Quilava
157 Typhlosion
159 Croconaw
160 Feraligatr
172 Pichu
175 Togepi
176 Togetic
181 Ampharos
182 Bellossom
186 Politoed
189 Jumpluff
192 Sunflora
201 Unown
205 Forretress
208 Steelix
210 Granbull
212 Scizor
214 Heracross (regional)
217 Ursaring
219 Magcargo
222 Corsola (regional)
225 Delibird (nog niet uitgebracht)
229 Houndoom
232 Donphan
233 Porygon2
234 Stantler
235 Smeargle (nog niet uitgebracht)
237 Hitmontop
241 Miltank
242 Blissey
246 Larvitar
247 Pupitar
248 Tyranitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik hoop dat alle gyms terug gereset worden _/-\o_

Ben ik de enige? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gisteren weer eens door een "teamgenoot" uit de enige twee gyms gegooid die ik in bezit had... :/
Dat shaven mogen ze ook wel eens wat aan doen. Als team rood 1 of 2 pokes uit een gym trapt mag de kleur die al in de gym zit een half uur niets doen ofzo... het is echt irritant hoe vaak ik in de buurt door level 38+ers uit gyms geknikkerd wordt :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
aljooge schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:18:
[...]

Nice, zelfs op YouTube hadden ze dit nog niet gevonden. Zo wordt dit in 1x heel interessant. Paar rondjes door het centrum jassen en de rugzak zit weer vol. Voor dat doel had ik hem eigenlijk gekocht, veilig pokestops draaien terwijl je fietst.
ikzelf vond het ook vreemd omdat het alleen over "notifications" gaat waarbij ik dacht dat je alleen geen melding meer kreeg op je telefoon als je wat had gevangen of niet?
maar na het te proberen werkte het perfect! ik rij gewoon naar me werk en pak op die weg zonder iets met me telefoon te doen automatisch 10+ pokestops.
Fordox schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:03:
[...]

Ik hoop wel dat je in je review iets meer interpunctie gebruikt, want dit is best lastig te lezen :+
Waarvoor wil je je tweede account gebruiken? Shaving oid?

@CaptJackSparrow nog bedankt voor de tips over gyms trainen, ik heb het even uitgetest :) Bij 1 battle kreeg ik 400 prestige erbij en na je tips te hebben toegepast iets meer dan 800 door alleen maar lagere cp pokemon in mn team te hebben. Scheelt best wat :)
sorry voor het ontbreken van interpunctie,s dit kwam omdat ik het bericht typten via me mobiel en dan heb ik een hekel aan interpunctie en let ik er meer op of ik geen spelfouten maak met me dikke worsten vingers.

En mijn tweede account gebruik ik zoals aangegeven om een ban van mijn main account uit te sluiten.
Een tweede nieuwe account kan me letterlijk gestolen worden als niantic besluit deze te bannen voor het gebruik van unofficial 3rd party hardware!
En nee ik heb geen idee hoe shaving of bubbeling en zo allemaal werkt zonde van me tijd omdat uit te gaan zoeken en zo dus don,t worry. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door copywizard op 04-06-2017 14:08 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7BQRHBnl.png
Who's that pokemon? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ze zouden moeten zeggen: een week lang geen coins meer opgehaald? Dan automatisch uit de gym. Zo voorkom je dat gyms maandenlang bezet worden gehouden door mensen die het spel al lang niet meer spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist level 33 gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:17
Gerucht: er zou een Fire and Ice event gepland staan van 13 t/m 20 juni.
Pokémon GO Hub schreef:
A reputable source of leaks has shared an interesting bit of information today – a new Pokémon GO event is rumored to be planned for June. Although this source has leaked correctly in the past, be aware that this is a leak, not verified news, so take this with a grain of salt.
Meer achter de klik: https://pokemongohub.net/...go-fire-ice-event-leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
The original leaked public statement:

Trainers,

With summer quickly approaching in the Northern Hemisphere and winter approaching in the Southern Hemisphere, we couldn’t think of a better way to celebrate the upcoming solstices than with a Fire-type and Ice-type Pokémon GO event.

From 1:00 P.M. PDT on June 13 to 1:00 P.M. PDT on June 20, 2017, Trainers around the world will discover more Charmander, Cyndaquil, Growlithe, Houndour, Ponyta, Swinub, Vulpix, and their Evolutions. You’ll also want to keep an eye out for Sneasel, Magmar, Cloyster, and other Fire types and Ice types!

It’s time to perfect your Poké Ball throws, Trainers! Throughout the event, you’ll receive huge XP bonuses for successfully catching Pokémon with Nice, Great, and Excellent Throws, as well as Curveballs and First Throws. Additionally, as you walk around your neighborhoods or discover new sights, you’ll earn even more XP for hatching Eggs. To help you take advantage of these awesome XP bonuses, Lucky Eggs will be 50% off in the in-game shop.

Get ready to explore the world around you—there are even more exciting updates coming your way soon!

—The Pokémon GO team
Huge XP bonuses? Wat vinden we 'huge'? Minstens 5x zoveel als normaal? :P En de eieren gaan alweer in de aanbieding. Verkopen ze niet zo goed anders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Sinds gisteren heb ik een probleem. De app gaat in korte tijd uit in de achtergrond uit als ik het scherm uitzet. Dit was eerst niet zo en hierdoor kon de go tcha zijn werk blijven doen. Gek wordt ik ervan en kan het niet vinden waarom de app uitgaat. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Fire-event is zeer welkom, kan ik mooi bezig voor een Charizard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

aljooge schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:36:
Sinds gisteren heb ik een probleem. De app gaat in korte tijd uit in de achtergrond uit als ik het scherm uitzet. Dit was eerst niet zo en hierdoor kon de go tcha zijn werk blijven doen. Gek wordt ik ervan en kan het niet vinden waarom de app uitgaat. :?
Waarschijnlijk door de doze mode van android. Wanneer je telefoon niet actief is gaat ie automatisch in slaapmodus om accu te besparen.
Er is ergens wel een setting welke apps je actief wil houden neem ik aan.

weer 2 10km eieren uitgebroed, een Miltank :D en een Pineco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Fordox schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:28:
[...]

Waarschijnlijk door de doze mode van android. Wanneer je telefoon niet actief is gaat ie automatisch in slaapmodus om accu te besparen.
Er is ergens wel een setting welke apps je actief wil houden neem ik aan.

weer 2 10km eieren uitgebroed, een Miltank :D en een Pineco.
Heb geen android maar een iphone. Sorry had dat er even bij moeten vermelden. Vreemde is ik heb niets gedaan maar hij doet het weer met het scherm uit. Zomaar, erg raar dit.

Vandaag nog weer even een dagje vangen gedaan, 75k opgeleverd. Hoop voor de eerste pokemon go verjaardag op 14 juli level 37 aan te tikken. Hoef nu nog "maar" 1.45 miljoen xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
Mensen last van bugs in gyms? gym is wit, ga erin wordt meteen aangevalle nterwijl er niemand is en meteen weer wit. Zat in zes 6 gyms had ze allemaal, en alle gyms werden in 1x aangevallen en meteen wit. Niemand zat er in of in de buurt van gyms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
erwin26 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:58:
Mensen last van bugs in gyms? gym is wit, ga erin wordt meteen aangevalle nterwijl er niemand is en meteen weer wit. Zat in zes 6 gyms had ze allemaal, en alle gyms werden in 1x aangevallen en meteen wit. Niemand zat er in of in de buurt van gyms
Nee geen bug bij mij en heb er vanavond 3 veroverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:55:
Hoop voor de eerste pokemon go verjaardag op 14 juli level 37 aan te tikken. Hoef nu nog "maar" 1.45 miljoen xp.
1e week juli toch?
Sowieso voor de 14e aangezien ik de 8e juli ben begonnen!

Laat ze maar een legendarisch anniversary event doen :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
aljooge schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:02:
[...]

Nee geen bug bij mij en heb er vanavond 3 veroverd.
6 gyms allemaal wit tegelijkertijd 2 gyms stond ik bij, helemaal alleen. Moet haast wel bug zijn of reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
erwin26 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:03:
[...]

6 gyms allemaal wit tegelijkertijd 2 gyms stond ik bij, helemaal alleen. Moet haast wel bug zijn of reset?
Of een spoofer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
schaapiej schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:02:
[...]

1e week juli toch?
Sowieso voor de 14e aangezien ik de 8e juli ben begonnen!

Laat ze maar een legendarisch anniversary event doen :p
Ik ben 14 juli begonnen via een app die nog niet in de playstore stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Die kans is ook erg groot.

Hier bij mij tegenover het huis is een gym. Aan die kant van de straat zitten alleen kantoor gebouwen.
Vanaf de bank, aan de raamkant aan de voorzijde van t huis, kan ik er precies bij.
We hebben niet veel directe buren. Die gaan er vanuit hun huis net niet bij kunnen denk ik; plus zijn het geen Pokemon Go-spelende types.

Het is dus (bijvoorbeeld vanaf de bank) heel makelijk overzicht houden op spelers die de gym trainen of aanvallen. 'Savonds en in het weekend kunnen dat alleen voetgangers, fietsers en geparkeerde auto's zijn. (tijdens kantoortijd eventueel nog vanuit een kantoor, maar die afstand wordt ook krap)

En toch... zie ik geregeld dat de gym aangevallen wordt (of in training is) terwijl er niemand op straat is... :|

Jammer is dat

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Denk meerdere spoofers. Stond bij 2 gyms die staan letterlijk naast elkaar en ik was helemaal alleen. En toch vielen die ook om met de rest. En aangezien we al veel last hebben van spoofers in ons drop is de kans erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:10:
Ik ben 14 juli begonnen via een app die nog niet in de playstore stond.
Voor Nederland officieel wel ja, maar aangezien alles vanuit de US wordt gedaan is het eerder.
Volgens Wikipedia is het 6 juli.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Was ik vorige week nog zo verbaasd (en blij ivm muntjes) dat er geen veranderingen in alle gyms in de buurt waren. Is dat gisteren blijkbaar helemaal veranderd, denk wel 10 gyms zo ver ik kon zien in de buurt wit achter gelaten waren. Uiteraard heb ik ons in bijjna alle gyms geplaatst en vanochtend slechts 1 teruggekregen. Nu hopen dat er snel meer teamgenoten een ronde maken.

en wederom 2 10km uitgelopen en 2x dratini. Heb nu voldoende voor een nieuwe dragonite plus levelen maar helaas geen geschikte kandidaat. Darentegen nog een kleine 200k voor level 34 (eindelijk).

Helaas heeft de kleinste samen met haar nichtje 3x een ei geactiveerd. Had ze wel met korting gehaald maar toch zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:27
schaapiej schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:49:
Voor Nederland officieel wel ja, maar aangezien alles vanuit de US wordt gedaan is het eerder.
Volgens Wikipedia is het 6 juli.
Bij mij is dat inderdaad ook de start datum:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i6rMhLXh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb nu bij gen2 sterk het idee dat er een sterke scheiding is tussen veld-pokemon en ei-pokemon.
Voorbeeld: ik heb nu al 9 keer een Stantler (zo'n hert) uit een ei gehad. Maar als ik die in het veld zou tegenkomen zou ik toch even met mijn oren staan te klapperen. En zo zijn er nog meer voorbeelden. Bv Miltank (die koe) of Phanby.

Bij gen1 waren sommigen ook wel zeldzaam, maar was alles toch wel in het veld te vangen. Al moest je voor sommigen wel naar Kijkduin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
hneel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:19:
Ik heb nu bij gen2 sterk het idee dat er een sterke scheiding is tussen veld-pokemon en ei-pokemon.
Voorbeeld: ik heb nu al 9 keer een Stantler (zo'n hert) uit een ei gehad. Maar als ik die in het veld zou tegenkomen zou ik toch even met mijn oren staan te klapperen. En zo zijn er nog meer voorbeelden. Bv Miltank (die koe) of Phanby.
Stantler kom ik heel af en toe nog wel eens in het wild tegen. Phanpy is voor mij wel erg zeldzaam maar heb ik wel eens in het wild gezien. De Miltank daarentegen is voor mij compleet onbereikbaar. Nog nooit in het wild gezien, en ook nog nooit uit een ei gekregen. Die 10km eieren zijn voor mij sowieso al erg zeldzaam en wanneer ik er eens af en toe een krijg uit een pokéstop leeft mijn hoop weer helemaal op, maar wanneer die dan uitkomt is het toch weer teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
laat staan de pokemon van Gen 1.
Ik mis nog steeds een Farfetch'd, taurus, hitmonchan, kangaskhan en een lapras

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:21:
laat staan de pokemon van Gen 1.
Ik mis nog steeds een Farfetch'd, taurus, hitmonchan, kangaskhan en een lapras
Buiten Hitmonchan en een Lapras zijn de andere drie regionaal dus niet in Europa te vangen.

Gisteren mijn 3e Lapras in het wild gevangen en een aantal uit een 10 km ei.

Hitmonchan kwam ook uit een 10 km ei maar nu heb je Tyrgoue en die kan je evolueren naar Hitmonchan, Hitmonlee of Hitmonchop. Afhankelijk welke stats die heeft evolueert die naar 1 van deze 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat is dus wel balen. Maar hopen dat ze naar NL komen. Ik vertik het om spoofs en e.d. te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:11:
Helaas heeft de kleinste samen met haar nichtje 3x een ei geactiveerd. Had ze wel met korting gehaald maar toch zonde :(
Ik weet niet of het hier een factor is geweest maar ik heb ook wel per ongeluk een LE of Incense geactiveerd en zorg er sindsdien ook voor dat die altijd 'buiten beeld' staan als ik naar het Item scherm ga. Er moeten dus altijd zóveel verschillende items boven de eieren staan dat je altijd eerst moet scrollen om die überhaupt te kunnen aantikken. Dus minstens vier maar liever nog vijf. Zonodig hou je dus altijd minstens één gewone en/of Super Potion etc. in je inventaris om er voor te zorgen dat je niet per ongeluk een LE kunt aantikken.

En móchten de Lucky Eggs tóch onverhoopt onderin het scherm staan achter het sluitkruisje dan is het beter om óf de alternatieve manier van sluiten te gebruiken door het scherm omlaag te trekken wat je dan hoger op het scherm doet óf om eerst omlaag voorbij de LE en Incense te scrollen en het sluitkruisje aan te tikken als er iets achter staat dat niet geactiveerd kan worden.

Het is helaas een van die vele zaken in de UI die vreselijk slecht ontworpen zijn en die Niantic maar niet wil verbeteren. De lijst met verbeterpunten die ik zou kunnen opstellen is niet bepaald kort. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:38:
Dat is dus wel balen. Maar hopen dat ze naar NL komen. Ik vertik het om spoofs en e.d. te gaan gebruiken.
Die gaan niet naar nl komen. Dat is juist de rede waarom ze regionaal zijn.
Ze krijgen door te spoofen geeft ook helemaal geen meerwaarde.

Ik denk dat iedereen wel eens graag naar japan de vs en australie wil gaan op vakantie dus geewoon eens wachten tot je kan gaan. Al zal dat dan mischien over 10 jaar zijn ofzo :P

omg waarom zet er in hemelsnaam iemand een snorlax van 2200 vanonder in een lvl 4 gym.
Niemand gaat zich opofferen om er iets onder te zetten om tegen te trainen 8)7
Hij is lvl 32 en heeft in de gym ernaast een dragonite van 3000 dus zal wel betere alternatieven hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Gravediggerxx op 06-06-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Zojuist de Pokémon Direct gekeken. Géén woord over Pokémon GO. Alleen nieuwe games voor de Switch en remakes voor de 3DS.

Lijkt er wel erg sterk op dat ze Pokémon GO laten doodbloeden zo...

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:15:
En móchten de Lucky Eggs tóch onverhoopt onderin het scherm staan achter het sluitkruisje dan is het beter om óf de alternatieve manier van sluiten te gebruiken door het scherm omlaag te trekken wat je dan hoger op het scherm doet óf om eerst omlaag voorbij de LE en Incense te scrollen en het sluitkruisje aan te tikken als er iets achter staat dat niet geactiveerd kan worden.
Kunt gewoon op dat ei drukken hoor. Zit nog een scherm achter waar je hem nog een keer moet aanklikken om te activeren;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mR8CSAGwFAf4MpB9z3KJVVYr/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Een heel weekend gelopen en de beste pokemon die ik gevangen heb, 3 dratinis en dat in 2 dagen. Maar nou komt ie: zomaar een mareep in mijn achtertuin, zou hij weten dat het gras daar extra lekker is? of zou deze af zijn gegaan op de 19 lucky eieren die ik heb? Na vandaag 1tje minder, want heb er 1 gebruikt om 140k te verdienen.

nu sta ik op 760k en hoef nu nog 1240k voor level 37. Het scheelt wel, heb nu 14 gyms die al een tijdje rustig zijn, nu kan ik eindelijk lekker doorvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27
LekkerBipsje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:36:
Zojuist de Pokémon Direct gekeken. Géén woord over Pokémon GO. Alleen nieuwe games voor de Switch en remakes voor de 3DS.

Lijkt er wel erg sterk op dat ze Pokémon GO laten doodbloeden zo...
The Pokemon Company zal nooit dingen roepen over Pokemon Go tijdens persconferenties. Dit is de taak van Niantic als de ontwikkelaar en de eigenaar van Pokemon Go. The Pokemon Company levert alleen de licentie voor het gebruik van de namen en uiterlijk van de Pokemon.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
demo31051987 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:07:
[...]

The Pokemon Company zal nooit dingen roepen over Pokemon Go tijdens persconferenties. Dit is de taak van Niantic als de ontwikkelaar en de eigenaar van Pokemon Go. The Pokemon Company levert alleen de licentie voor het gebruik van de namen en uiterlijk van de Pokemon.
Ik neem aan dat The Pokemon Company ook een graantje mee zal pikken van het Pokémon GO succes dus hebben zij er toch ook belang bij dat dit goed blijft lopen? Zij zullen ook echt wel wat in de melk te brokkelen hebben over welke content/gameplay er op welk moment in Pokémon GO geïmplementeerd mag worden... Maar ja...aannames }:O

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30

Bij gen1 waren sommigen ook wel zeldzaam, maar was alles toch wel in het veld te vangen. Al moest je voor sommigen wel naar Kijkduin.
Van Stantler en Miltank heb ik er allebei 1 van in het wild gevangen. Phanpy 3 keer uit een ei gehad...

En de rest van de randomheid gaat ook weer verder...
Weer een Dragon Scale gekregen deze week 8)7
En nog steeds geen Aerodactyl :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou Ampharos is ook binnnen na de 3e Mareep uit een 10 km ei.

Nu heb ik alleen nog Unown nodig en dan heb ik ze allemaal.

Ook nog eens mijn 3e Dragonite kunnen maken. Wel nog 120 candy's nodig om hem te maximaliseren.

Begint nu wel weer saai te worden, de gyms is ook weinig aktie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Pfff... vandaag de tweede Snorlax binnen 2 weken uit een 10km-ei... Wanneer krijg ik weer eens een Sudowoodo ? })

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Sudowoodoos vang ik gewoon om de hoek.. Evenals Mantines trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Ben nu 9 dagen aan het spelen en al level 21. Begin ging alvast vlotjes. Jammer dat ik ben begonnen met spelen op het punt dat al die hulpsites en dergelijke niet meer werken. Begin me nu al te ergeren aan het feit dat ik steeds dezelfde Pokemon tegenkom :P

Wel leuk spel tho dus geen spijt.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11
LekkerBipsje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:14:
[...]

Ik neem aan dat The Pokemon Company ook een graantje mee zal pikken van het Pokémon GO succes dus hebben zij er toch ook belang bij dat dit goed blijft lopen? Zij zullen ook echt wel wat in de melk te brokkelen hebben over welke content/gameplay er op welk moment in Pokémon GO geïmplementeerd mag worden... Maar ja...aannames }:O
Tuurlijk profiteren die mee. En ze zullen idd invloed hebben op welke kant het opgaat met Pokémon Go. Zij hebben er immers ook belang bij dat de 3DS games verkocht blijven worden. Er komen wel eens berichten op Reddit voorbij dat er hooggeplaatste Japanners van The Pokémon Company aanwezig zijn op het kantoor van Niantic, die zijn er vast niet alleen voor de koffie. ;)

Het grootste probleem is denk is vooral dat het spel (technisch gezien) veel te vroeg is released. Er is een enorme ontwikkelachterstand die moet worden weggewerkt. Niantic is best wel een kleine studio, dat gaat niet 1-2-3.
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:38:
Het is ook de bedoeling dat je op reis gaat om ze te verzamelen. ;)
Dat is het hele idee van Pokémon en regionexclusives...

Phanpy komt in warmere gebieden meer voor, dat is er een die we gewoon niet zo vaak zien in Nederland. Prima te vergelijken met Tangela, komt hier amper voor, in zuidelijkere gebieden zie je ze regelmatig.

Snorlax, Chansey en Aerodactyle kwamen bij Gen1 ook bijna alleen maar uit een ei. Ik zie niet zoveel verschil eerlijk gezegd. :P

[ Voor 38% gewijzigd door P.K. op 08-06-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
P.K. schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:44:
[...]

Phanpy komt in warmere gebieden meer voor, dat is er een die we gewoon niet zo vaak zien in Nederland. Prima te vergelijken met Tangela, komt hier amper voor, in zuidelijkere gebieden zie je ze regelmatig.
Volgende week naar Spanje.
Misschien dat ik daar dan eindelijk wat Tangela's kan vangen :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Hoera! Vanochtend eindelijk een Shiny Magikarp gevangen! :D Helaas een crappy versie (CP11, 'above average') maar toch leuk voor de verzameling. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wat ik wel super irritant vind, is dat als je geluid en muziek uit zet je alsnog gedempt geluid hebt van de apps die audio uitzenden.
Sluit je dan pokemon af, BAM ineens heel hard geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Heel vet!!
Ik wacht er ook nog steeds op.

Hoe veel magikarps heb jij totaal gezien / gevangen?
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:43:
Hoera! Vanochtend eindelijk een Shiny Magikarp gevangen! :D Helaas een crappy versie (CP11, 'above average') maar toch leuk voor de verzameling. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
JamesB009 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:09:
Heel vet!!
Ik wacht er ook nog steeds op.

Hoe veel magikarps heb jij totaal gezien / gevangen?
Seen: 414, Caught 406

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Nice!

Ga je hem evolven?

Ben benieuwd naar de stats qua aantal gevangen met aantal shineys.
Ik zit op 845 seen en 829 caught. Hopelijk komt mijn shiney er ook binnenkort aan! :)

[ Voor 4% gewijzigd door JamesB009 op 08-06-2017 10:15 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Vanochtend een nieuwe update geinstallerd ("Bugfixes").
Sindsdien al een paar keer dat de applicatie blijft hangen na het vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
JamesB009 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:14:
Nice!

Ga je hem evolven?

Ben benieuwd naar de stats qua aantal gevangen met aantal shineys.
Ik zit op 845 seen en 829 caught. Hopelijk komt mijn shiney er ook binnenkort aan! :)
Nee, ik ga deze zeker niet evolueren. Zij (vrouwtje) is 51 / 53 / 58 of 60% IV. Zonde van de 400 candy! :P
Ik heb nog een 87% Magikarp liggen die al op 4500 Dust zit. Betere kandidaat voor evolutie. Of ik wacht op een 90+ % Magikarp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ook niet puur voor de shiney?
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Nee, ik ga deze zeker niet evolueren. Zij (vrouwtje) is 51 / 53 / 58 of 60% IV. Zonde van de 400 candy! :P
Ik heb nog een 87% Magikarp liggen die al op 4500 Dust zit. Betere kandidaat voor evolutie. Of ik wacht op een 90+ % Magikarp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hm, ik krijg nu naar mijn idee veel sneller "GPS signal not found".
Is de laatste update een poging om gps driften tegen te gaan? Ik ben bang dat het spel zo wel onspeelbaar wordt als je gps ontvangst even wat minder is. Dat kan ook buiten op straat het geval zijn. De pokemons verdwijnen dan direct van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
JamesB009 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:33:
Ook niet puur voor de shiney?

[...]
Idd. Puur voor die Rode Gyra :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
hneel schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:13:
Hm, ik krijg nu naar mijn idee veel sneller "GPS signal not found".
Is de laatste update een poging om gps driften tegen te gaan? Ik ben bang dat het spel zo wel onspeelbaar wordt als je gps ontvangst even wat minder is. Dat kan ook buiten op straat het geval zijn. De pokemons verdwijnen dan direct van het scherm.
Ik heb de laatste update nog niet eens geïnstalleerd en daar heb ik nu al vaak genoeg last van! Gewoon over straat lopen heb ik al regelmatig dat m'n "nearby" leeg springt. En de meters die je dan loopt worden ook niet meegeteld voor je Incubators en Buddy. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.

Dus, na afloop van het Solstice Event wordt het Gym systeem aangepast en tijdelijk geen Gym-battles mogelijk. En dus ook geen inkomsten... En daarna zeer waarschijnlijk een complete reset met alle Gyms weer neutraal... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat er met gyms gaat gebeuren. Niantic kennende wordt het nog kutter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Ik denk iets met georganiseerde aanvallen, waarbij je met een groep van X aanvallers een groep van Y verdedigers kunt uitdagen. Betwijfel of je (zeker als verdediger) dan nog fysiek in de buurt van de gym moet zijn.

Team Capture-The-Flag idee.

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 08-06-2017 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Klinkt nog niet echt aantrekkelijker allemaal. Ze lijken erg in te steken op meer samenwerking, terwijl ik (en waarschijnlijk velen met mij) juist graag alleen een rondje maak. Als je dan minder aan gyms kan doen, gaat de lol er snel af vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik ben inderdaad wel eens wat andere spelers tegengekomen maar dat is maar heel sporadisch. Meestal speel ik alleen, of met mijn vriendin en zoontjes.
Ik heb zeker niet de intentie om in een of ander groepje te gaan om samen gyms te gaan battelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
JOK schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:02:
Klinkt nog niet echt aantrekkelijker allemaal. Ze lijken erg in te steken op meer samenwerking, terwijl ik (en waarschijnlijk velen met mij) juist graag alleen een rondje maak. Als je dan minder aan gyms kan doen, gaat de lol er snel af vrees ik.
CAP-Team schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:29:
Ik ben inderdaad wel eens wat andere spelers tegengekomen maar dat is maar heel sporadisch. Meestal speel ik alleen, of met mijn vriendin en zoontjes.
Ik heb zeker niet de intentie om in een of ander groepje te gaan om samen gyms te gaan battelen.
Precies dat, meestal speel je alleen. Ik pak wel een een Gym samen met mijn vrouw/kids op mijn vrouw haar account.

Ik heb er helemaal geen zin in om met andere mensen te gaan moeten afspreken etc...

Misschien blokkeren ze het zo dat je in je eentje niet meer als 2 levels omhoog kan trainen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
JOK schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:02:
Dan maak je gewoon een 2e account aan >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:24:
[...]

To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.

Dus, na afloop van het Solstice Event wordt het Gym systeem aangepast en tijdelijk geen Gym-battles mogelijk. En dus ook geen inkomsten... En daarna zeer waarschijnlijk een complete reset met alle Gyms weer neutraal... >:)
Als enkel chicago een legendary krijgt dan is dat wel de domste beslissing ooit. En niantic is wel erg goed in domme beslissingen nemen.
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:44:
Ben benieuwd wat er met gyms gaat gebeuren. Niantic kennende wordt het nog kutter
Ik vrees er ook voor. Max 1 dezelfde pokemon gaat alleen voor minder variatie in gyms zorgen.
Overal 10 verschillende pokemon in de gyms maar overal dezelfde gyms 8)7
Nu kun je nog bv een vaporeon toren ofzo maken dat is eens wat anders.

Het gevecht systeem heb ik liefst hetzelfde als nu. Niet turn based ofzo.
Als ze gewoon zorgen dat de laagste pokemon er pas na 10k prestige eruit gaat dan lossen ze al veel op.
Besjes ter plaatsen voederen zou ook enorm fout zijn want daar hebben enkel eerlijke spelers last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik weet niet wat er aan de hand is met gps, sinds de laatste update?
Melding "GPS signal not found" blijft staan. Mannetje staat stil. Maar buddy-candy en eieren lijken nu juist als een razende te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gravediggerxx schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:41:
Als enkel chicago een legendary krijgt dan is dat wel de domste beslissing ooit. En niantic is wel erg goed in domme beslissingen nemen.
In de post van PokémonGoLive staat o.a. ook:
European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers.
Unibal-Rodamco shopping centers hebben we er ook twee van in Nederland: Stadshart Amstelveen, en Citymall Almere. --> http://www.unibail-rodamc...tre/shopping-centres.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hneel schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:44:
Ik weet niet wat er aan de hand is met gps, sinds de laatste update?
Melding "GPS signal not found" blijft staan. Mannetje staat stil. Maar buddy-candy en eieren lijken nu juist als een razende te gaan....
Ik had voor de update al af en toe vage dingen met GPS als ik (net) niet buiten stond: Google Maps vind een locatie, PGo niet. :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max 1 dezelfde pokemon in gyms kan wel, enige wat niantic dan moet doen is de cp van alle pokemon gelijk houden

Edit: eerlijk gezegd vind ik hoe de gyms bedacht zijn wel prima, alleen mensen kunnen er niet mee omgaan en snappen niet: vol is vol, maar gaan lekker asociaal staan shaven.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:45:
[...]

European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers.
Unibal-Rodamco shopping centers hebben we er ook twee van in Nederland: Stadshart Amstelveen, en Citymall Almere. --> http://www.unibail-rodamc...tre/shopping-centres.html
Ik woon in antwerpen dus dan is Rijsel dichter? Veel te ver dus 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:52:
Max 1 pokemon in gyms kan wel, enige wat niantic dan moet doen is de cp van alle pokemon gelijk houden
Hoeft niet als ze gewoon naar de lvl van de pokemon zien. Maar dan nog steek je dust in de beste defenders dus ik denk niet dat je een lvl 40 tentecruel gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishatje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 15:48
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Ben toch heel benieuwd wat ze daar precies willen organiseren. De vorige keer dat zo'n event georganiseerd werd in Nederland werden er volgens mij enkel lures geplaatst.
Is er überhaupt dan iets gezegd over de komst van legendary's? Het lijken mij tot nu toe alleen maar speculaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Mishatje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:06:
[...]

Ben toch heel benieuwd wat ze daar precies willen organiseren. De vorige keer dat zo'n event georganiseerd werd in Nederland werden er volgens mij enkel lures geplaatst.
Is er überhaupt dan iets gezegd over de komst van legendary's? Het lijken mij tot nu toe alleen maar speculaties..
Lure events waren niet georganiseerd door niantic. Gewoon enkel door fans of winkels.

Het is bevestigd dat legendary`s deze zomer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:24:
[...]

Quote van de frontpage: Linkje
De gyms worden leeg gemaakt:

Dronpes @ http://www.reddit.com/r/T..._first_anniversary_of_pokémon_go/
"Niantic has clarified this:
1. All Pokemon will return to their trainers
2 and #3. You'll have advance notice to collect coins on the last day. Remember, the period where gyms close may be brief.
We don't yet know how the new gym system will look - but major paradigms may be shifting. We'll all experience it together. :)"
Leuk als ze het leeggooien, maar binnen no-time zit het weer vol met spoofers zolang ze dat probleem niet aanpakken...

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 08-06-2017 14:14 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishatje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 15:48
Gravediggerxx schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:09:
[...]

Lure events waren niet georganiseerd door niantic. Gewoon enkel door fans of winkels.

Het is bevestigd dat legendary`s deze zomer komen.
Zover ik weet (en kan vinden) heeft een Niantic medewerker enkel sterk gehint op de komst van legendary's. Ik kan niets vinden wat dit bevestigd.
Tuurlijk zou het mij niets verbazen als legendary's enkel op dat soort events zullen verschijnen maar toch ben ik wat huiverig om conclusies te doen gebaseerd op speculaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Mishatje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:14:
[...]

Zover ik weet (en kan vinden) heeft een Niantic medewerker enkel sterk gehint op de komst van legendary's. Ik kan niets vinden wat dit bevestigd.
Tuurlijk zou het mij niets verbazen als legendary's enkel op dat soort events zullen verschijnen maar toch ben ik wat huiverig om conclusies te doen gebaseerd op speculaties..
Misleiden met zo een uitspraak zou gewoon volledig fout zijn.

Een beter moment kunnen ze ook niet hebben dan deze zomer. Ze hebben tijd genoeg gehad en als ze langer wachten (een jaar dan ??) gaan ze al helemaal geen spelers niet meer hebben.

Beter dan alemaal naar 1 locatie gaan is gewoon een event waarbij je na verschillende opdrachtjes een legendary vrij speelt.
Dit zolang ze niet voldoende partners hebben om het event overal tegelijk te doen.
Zeker voor de eerste omdat het anders veel te druk word.
Pagina: 1 ... 97 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status