[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Ah gezellig, een meet-up in Enschede? :+
Ik kom ook uit die buurt.

Ik zag vandaag trouwens een Steelix in een gym zitten. Volgens mij is dat model een beetje bugged, hij paste er niet mooi op :+ Z'n kop stak volledig buiten beeld.

[ Voor 55% gewijzigd door Fordox op 29-05-2017 16:12 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
hneel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:57:
Waar ik nu zit heb ik een gym vlak voor de deur. Blauw level 10, uiteraard.
Vanavond heb ik hem maar eens neergehaald. Ging goed gelijktijdig met tablet van mijn zoon. Maar nog geen halfmuur later zie ik een groepje buiten lopen met telefoons. En alweer blauw. Inmiddels, uurtje later is die al level 7.
Als het bij mij in de buurt is zou dat goed kunnen. Hebben daar een groepje van een paar man/vrouw team blauw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Autofan1985 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Kijk maar uit, want ik moet ook nog wel eens in Duitsland zijn... >:) Dit weekend begeef ik me overigens ook richting het oosten. ;)
Fietsbrug bij de Aukevleer en windmolen weg.
In de buurt van De Marssteden in enschede. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het was weer een goede dag vandaag, mn 6 gyms heb ik kunnen behouden (ik was er uit 4 getrapt vanmorgen, maar ik heb ze weer moeiteloos terug), ik heb nu een Granbull en ik heb weer een 60 candies worth aan Magikarp gevangen :)

Ook een paar eieren uitgebroed, waaronder 2 10km eieren:
*Geodude (2km)
*Tyrogue (5km) :D had ik nog niet, dus ik ben blij :)

En de 2 10km eieren:
spoiler:
2 Larvitars!! Klagen over Mantines werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Andere trouwen al alle special items gehad....

Ik heb nog nooit een metal coat gehad....

Alle andere items wel meerdere keren, alle evolutie's meerdere keren gedaan, heb nu nog 5 dragon scale's en 3 Upgrade's over....

En dat terwijl ik al voor het begin van de gen2 al genoeg snoepjes had van Onix en Scyther :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb afgelopen zondag EIN-DE-LIJK een dragon scale gekregen, daarmee de collectie compleet.

Ik moet nog een paar evolves doen, heb voor alles wel genoeg candy, en heb de volgende items:
4 sun stone (moet voor sunflora nog 1 gebruiken)
3 kings rock
2 metal coat
1 dragon scale (moet kingdra nog)
4 up-grade (moet porygon 2.0 nog)
A-Jay schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:08:

Alle andere items wel meerdere keren, alle evolutie's meerdere keren gedaan, heb nu nog 5 dragon scale's en 3 Upgrade's over....

En dat terwijl ik al voor het begin van de gen2 al genoeg snoepjes had van Onix en Scyther :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
A-Jay schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:08:

Jep alles al gehad en alle evoluties ook al gemaakt.
Heb nog wel 5 metal coats over. wil je er 1 ruilen voor een Kings rock? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Fordox schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:34:
Het was weer een goede dag vandaag, mn 6 gyms heb ik kunnen behouden (ik was er uit 4 getrapt vanmorgen, maar ik heb ze weer moeiteloos terug), ik heb nu een Granbull en ik heb weer een 60 candies worth aan Magikarp gevangen :)

Ook een paar eieren uitgebroed, waaronder 2 10km eieren:
*Geodude (2km)
*Tyrogue (5km) :D had ik nog niet, dus ik ben blij :)

En de 2 10km eieren:
spoiler:
2 Larvitars!! Klagen over Mantines werkt!
Wij hebben gisteravond na talloze Gligars en een paar Pineco eindelijk ook weer eens een larvitar met 32 snoepjes. En die zijn meer dan welkom. :D

De afgelopen dagen zijn erg rustig geweest. of iedereen vond het te warm om zich druk te maken over de verschillende gyms of mensen hebben een ban ontvangen oid. Al zeker 3 dagen geen enkele pokie terug gekregen die in een gym zit.

Gisteren de avond4daagse met de oudste gelopen en langs een hoop stops gekomen. Dat scheelt een hoop. Momenteel ca 200 max revives, 70, revives, 300 max potions en ca 300 ultra ballen. verdeling is wel een beetje zoek zo :9
Inmiddels nu ook alle special items in de pocket. En kom weinig pokies die we nodig hebben tegen behalve het grut waar je al voldoende van heb en die je overal vindt. De lol is buiten wat gymplay er wel vanaf.

[ Voor 8% gewijzigd door GroeneThee op 30-05-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Laatst online: 28-06 08:30
freggell schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Jep alles al gehad en alle evoluties ook al gemaakt.
Heb nog wel 5 metal coats over. wil je er 1 ruilen voor een Kings rock? :+
Ruilen, zou soms wel handig zijn....

Ken ook iemand die nog een Dragon Scale moet en ik heb er 5 over......

Maar ruilen levert ook weer een hoop ellende op met nep accounts, bots, cheaters etc....

Ach net als mijn Aerodactyl komen die metal coats vanzelf wel een keer. Statistisch gezien dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:56
GroeneThee schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:00:
[...]

De afgelopen dagen zijn erg rustig geweest. of iedereen vond het te warm om zich druk te maken over de verschillende gyms of mensen hebben een ban ontvangen oid. Al zeker 3 dagen geen enkele pokie terug gekregen die in een gym zit.
Hier is juist het tegenovergestelde gebeurd, blijkbaar heeft het lekkere weer en het lange weekeinde veel mooiweerspelers trainers van de andere teams wakker geschud want ineens veranderden een aantal gyms die "wij" al maanden in bezit hadden in flipgyms. Resultaat: een paar dagen heen en weer wandelen en een aanslag op de voorraad revives en potions. Maar uiteindelijk zijn alle gyms in de buurt weer de juiste kleur 8) . Maakt het ook weer even leuk, beetje spanning rondom de gyms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
A-Jay schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:19:
[...]

Ruilen, zou soms wel handig zijn....

Ken ook iemand die nog een Dragon Scale moet en ik heb er 5 over......

Maar ruilen levert ook weer een hoop ellende op met nep accounts, bots, cheaters etc....

Ach net als mijn Aerodactyl komen die metal coats vanzelf wel een keer. Statistisch gezien dan :+
op zich niet geheel gek dat het in de toekomst mogelijk word om dit soort items te kunnen ruilen (duurt misschien nog wel zolang dat ik het niet meer meemaak als actieve speler) maar in de originele games was het ook mogelijk om met elkaar te kunnen ruilen terwijl de pokemon een item vast hield dan wel voor evolutie of om het over te dragen?

zou wel een mooie toevoeging zijn! al zou überhaupt ruilen met elkaar al een mooie toevoeging zijn :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is al weer even geleden hier... Maar we gaan gestaag door. Helaas tijdens het event van vorige week was iedereen (inclusief ikzelf) één of meerdere dagen ziek. Daardoor wel minder kunnen lopen.

Wel een Blissey erbij en bijna een Tyranitar (nog 12km).

Waar of hoe kan ik trouwens een handig lijstje vinden/maken om inzichtelijk te krijgen welke Pokémon wij nu allemaal nog moeten hebben. Blijf het lastig vinden sinds Gen2 met de regionals en Legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
readytoflow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:37:

Waar of hoe kan ik trouwens een handig lijstje vinden/maken om inzichtelijk te krijgen welke Pokémon wij nu allemaal nog moeten hebben. Blijf het lastig vinden sinds Gen2 met de regionals en Legendaries.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nee, ik bedoel nóg makkelijker... Daar moet ik de Legendaries en de regionals er zelf tussen uit halen.
Is er nergens een excelletje? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:59
Ik heb mijn excel sheet gemaakt door de regionals en legendaries deels uit dit topic te halen en wat ik niet zeker wist te googlen ( met 'legendary pokemon gen 2' vind je deze bijvoorbeeld makkelijk)

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ok, heb zelf maar wat in elkaar geflanst... We moeten er nog 10 zo te zien.

Daarbij zijn Unown, Girafarig en Miltank luckyshots waar we toevallig tegenaan moeten lopen of die uit een ei komen.

Houndour ook nog niet, laat staan Houndoom dus...

De andere evoluties van Meganium (nog 26), Typhlosion (nog 58), Feraligatr (nog 85), Ampharos (nog 96), Granbull (nog 59), Tyranitar hebben we al dus dat is een kwestie van (heel heel veel) lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32
readytoflow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:40:

Daarbij zijn Unown, Girafarig en Miltank luckyshots waar we toevallig tegenaan moeten lopen of die uit een ei komen.
Hier in de buurt zit een Girafarig nest, de afgelopen weken overigens al meerdere vaste spawnpunten van gehad. Met een beetje googlen kan je die punten wel opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Kleintje pils schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Hier in de buurt zit een Girafarig nest, de afgelopen weken overigens al meerdere vaste spawnpunten van gehad. Met een beetje googlen kan je die punten wel opzoeken.
Was het te veel moeite om aan readytoflow te laten weten waar "in de buurt" is? Lijkt mij niet verboden om dat te delen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
readytoflow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:40:

Houndour ook nog niet, laat staan Houndoom dus...

De andere evoluties van Meganium (nog 26), Typhlosion (nog 58), Feraligatr (nog 85), Ampharos (nog 96), Granbull (nog 59), Tyranitar hebben we al dus dat is een kwestie van (heel heel veel) lopen.
Totaal, exclusief de 5 regionale, zou je op 233 Pokemon moeten komen die je moet hebben. Zelf mis ik alleen de 26 Unown nog (wel maar 1 dex entry). Ok, en een shiny Magikarp/red Gyarados nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:09

Zeror

Ik Henk 'm!

Legendarische PokéMon voor deze zomer nu ook officieel bevestigd door Niantic.

http://www.insidegamer.nl...che-pokemon-in-pokemon-go

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24

hneel

denkt er het zijne van

Ik moet nog 2x Sun stone.
Ik heb nu 3x Dragon Scale en 2x Upgrade over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Exclusief de legendaries en regionals moet ik van Generatie 1 nog 5, en van Generatie 2 nog 23.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wederom mijn 6 gyms kunnen behouden :)

Ik wilde eigenlijk ook nog een level 10 toren slopen, maar toen zag ik dat ik uit een gym geshaved was.. Dus die heb ik moeten trainen tot ik er weer bij in kon en daar gingen de nodige potions en revives heen.
Iemand nog tips over trainen van gyms?

Ook zag ik een andere gym met maar 2 pokemon erin. Misschien ga ik die eens overnemen en kan ik ervoor zorgen dat ik een keer 7 cash :)

Edit, ik zie nu dat de gym niet geshaved is, maar emt 3 levels gezakt is.. Misschien iemand geweest die hem probeerde over te nemen maar dat niet gelukt is?

[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 30-05-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Fordox schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:25:
Wederom mijn 6 gyms kunnen behouden :)

Iemand nog tips over trainen van gyms?
Essentieel is dat je goed kan Dodgen, dat je je voordeel doet van het Type Effectiveness en dat je lagere (zo niet halve) CP Pokémon's gebruikt t.o.v. degene waar je tegen traint.
Bij vijandelijke gyms maakt dit laatste overigens niets uit.

Als je daar eens op zoekt in Google (met eventuele video's), zal je wss nog meer plezier beleven aan het gymen :-)

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja ik snap het idee hoe het vechten gaat in de gyms, al is dodgen soms best lastig te predicten.
Wat ik me meer afvraag is welke pokemon ik meot gebruiken, degene die ik ook gebruik voor de gewone gym battles, of degene die ik op kan offeren? Gezien de gym prestige erbij krijgt ook wanneer je verliest, waarom niet alleen aanvallen met pidgeys? :p Wat bepaald de hoeveelheid prestige die de gym heeft?

En zijn er mensen die goede ervaring hebben met het reporten van players? Volgens mij heb ik hier een tiental blauwe spelers in de buurt die multi-accounten (bijna dezelfde naam, heel toevallig telkens 'die drie' in de gyms, etc.).

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 30-05-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Fordox schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:05:
--- al is dodgen soms best lastig te predicten---
:?
Makkelijker kan toch haast niet? Er komen vage gele strepen in beeld voor je tegenstander gaat aanvallen, gewoon op het scherm blijven kijken tot je die strepen ziet verschijnen, als je dan dodged zit je altijd goed.
Daarbij hebben ze bijna altijd een standaard patroon, 9 van de 10 keer kun je door "attack, attack, dodge, repeat" te doen altijd prima door een gevecht heen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misschien ben ik er nog niet handig in. Ik wacht altijd tot ik de tekst 'x used attack x!" Maar die tekst bugged hem zo hard dat ik hem vaak mis bij bijvoorbeeld HydroPump of Stone Edge. De vage gele strepen zal ik eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
Die opmerking komt toch vaak na de aanval tenzij de aanval erg lang duurt. Ik zie meestal wel aan de hapering van de pokemon dat er wat aankomt.

[ Voor 55% gewijzigd door FireAge op 30-05-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Reactie van een n00bje tussendoor... Heb het spel maar eens uitgeprobeerd, heb ik ook gedaan bij de release maar toen kon ik 9 op 10 keer niet inloggen door "drukte" dus dan was de lol er snel af.

M'n indruk is voorlopig best positief. Wel niet te spelen waar ik woon (platteland). 1 gym in de buurt en 2 pokéstops en dat is het, ook heel weinig te vangen. In Leuven is het veel leuker spelen en vangen :P.

Iemand die me kan vertellen hoe ik er ooit in zou moeten slagen een gym over te nemen die bewaakt wordt door een Pokémon met CP 2500 en hoger tho?

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:05:
Ja ik snap het idee hoe het vechten gaat in de gyms, al is dodgen soms best lastig te predicten.
Wat ik me meer afvraag is welke pokemon ik meot gebruiken, degene die ik ook gebruik voor de gewone gym battles, of degene die ik op kan offeren? Gezien de gym prestige erbij krijgt ook wanneer je verliest, waarom niet alleen aanvallen met pidgeys? :p Wat bepaald de hoeveelheid prestige die de gym heeft?
Hier is de formule voor de prestigeberekening.

En je kunt in principe alles wat je anders zou doordraaien eerst in een gym als kanonnenvoer gebruiken voordat je ze transfert maar dan zal het allemaal stukken langer duren. Geëvolueerde beesten als Raticates vooral met Bite/Hyper Beam en Hyper Fang zijn wel aardig om mee te trainen als ze geen te lage CP hebben. Dan kunnen ze alsnog in de candymolen.

Vóór een charge move van de defender staan ze meestal even stil. Bij Gyaradossen kun je als het goed is ook aan het geluid horen of ze gaan aanvallen maar dat heb ik eigenlijk nooit hard genoeg staan. Die willen juist pas de tekst van de aanval laat/achteraf geven. Sommige andere beesten doen dat ook.

Je wilt dus liefst trainen met al je aanvallers met een lagere CP dan de laagste defender voor maximale prestige want de CP van jouw hoogste aanvaller is bepalend voor de formule die de prestigewinst berekent. Soms als er een of twee hele lage in een gym staan en de rest flink hoger is dan selecteer je de CP van je aanvallers op die hogere omdat er anders geen doorkomen aan is en dan blaas je die lagere even weg voor de lagere prestigeopbrengst en de hogere voor de hoge opbrengst.

Boven de 3000 prestigewinst is redelijk voor een robbertje, boven de 3500 netjes en boven de 4000 is behoorlik goed. Voor boven de 4500 moet je goede aanvallers hebben en goed dodgen (en geen gym vol Blissey's en Snorlaxen :X). En ook een hoge gym natuurlijk.

Gisteren na de eerste avondvierdaagsewandeling nog even wat gyms bijgepakt. Ook een lekker afgelegen die L9 was kunnen inlijven. :9 Die kon ik een keer in zijn geheel verslaan. Met 7 Gyaradossen en 2 Dragonites was dat wel te doen. Schiet wel lekker op. :*) Heb mezelf toen bovenin gezet. 8)

Toen ik op de weg terug de laatste wou doen was daar een andere speler (L29) aan het trainen naar L8. Even staan kletsen. Hij wist ook niet hoe het trainen precies werkte met prestige en CP. Wonderlijk toch dat ook spelers die bijna L30 zijn dat nog niet weten. :S Die gym had wel een Blissey onderin met een CP van bijna 1900 en op de derde plaats van onderen een Snorlax van bijna 2600 en daarboven weer flink hoger spul. Minder fijn als je er 8k prestige bij moet trainen. :| Het was al wat later geworden en ook begon de regen dichterbij te komen. Ik besloot om een andere nabijgelegen en minder stabiele L6 gym maar te pakken want die eerste zou me wel eens een nat pak kunnen bezorgen voordat ik weer thuis zou zijn. Ik wou alleen om 0:30 wel een nieuw record van 20 gyms kunnen scoren en dan mocht ie wel weer vallen.

Zo gezegd zo gedaan en ik kon terug in mijn woonplaats nog even een paar rondjes ballen farmen met tussendoor al een zeer kort maar toch redelijk hevig buitje waarvoor ik mooi kon schuilen onder een luifeltje. Daarna nog één laatste rondje en ik kon weer vol, en droog, :) naar huis. Blij dat ik voor de makkelijkere/snellere gym was gegaan. Om half één inderdaad het nieuwe record kunnen scoren.... en vanavond om 21:30 zelfs voor de tweede keer. :P Twee cashmomenten met 20 gyms in één dag. Netjes. Leuk om eens gescoord te hebben maar een beetje minder mag ook wel. ;) Onderweg had ik ook nog even een derde Rhydon gemaakt en gemaxt omdat ik anders niet genoeg hoge pokies had. Heb ook wel weer genoeg voor nóg een Gyarados maar wacht nog even of ik een shiny Magikarp tegenkom. Zijn die er nog wel? Ik hoor er niemand meer over.

Wel nuttig om wat extra ruim in mijn gyms te zitten nu ik nog twee avonden moet wandelen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:56
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:28:
Heb ook wel weer genoeg voor nóg een Gyarados maar wacht nog even of ik een shiny Magikarp tegenkom. Zijn die er nog wel? Ik hoor er niemand meer over.
Magikarps zat hier, maar shiny ho maar ;w . Ik ben er nog nooit één tegengekomen en hoor er idd niemand meer over. Iemand onlangs nog één gezien/gevangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
sixtiek schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:35:
[...]

Magikarps zat hier, maar shiny ho maar ;w . Ik ben er nog nooit één tegengekomen en hoor er idd niemand meer over. Iemand onlangs nog één gezien/gevangen?
26 april de mijne gevangen, niet echt recent dus. Hele lage IV maar toch maar een gyarados van gemaakt. Gewoon voor de looks 8)

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Dus al die wat lagere pokemons kunnen toch nog van nut zijn, voor het omhoog trainen? Ik vroeg me al af wat ik nog mee aan moest. Ik best een hoop mooi spul met goede moves en mooie IV, maar ja, erg laag CP. Voor aanvallen heb je er weinig aan, want in gyms staat nooit meer iets onder de 2000cp.

Ja, gyms zijn ook nooit mijn sterkste punt geweest. er staat er in het dorp maar 1 en die is altijd level10-blauw. Een heel enkele keer, als ik genoeg potions en revives heb gespaard haal ik hem wel eens neer, maar dat is altijd maar voor even. Dan is die binnen de kortste keren weer opnieuw 10-blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
hneel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:16:
Dus al die wat lagere pokemons kunnen toch nog van nut zijn, voor het omhoog trainen? Ik vroeg me al af wat ik nog mee aan moest. Ik best een hoop mooi spul met goede moves en mooie IV, maar ja, erg laag CP. Voor aanvallen heb je er weinig aan, want in gyms staat nooit meer iets onder de 2000cp.
Het omhoog trainen van een gym is juist waar je "minder spul" voor kunt gebruiken. Daar hoef je dan naderhand ook geen rivives of potions aan te spenderen. Goede IV's (voor mij over het algemeen 90%+) kan je afhankelijk van het type juist levelen. Zelf plaats ik alleen gyarandos, blisssey, rhyhorn, dragonite, snorlax en tyranitar in een gym. En alleen om de hoge CP waardes. Moves zijn leuk maar ook pokies met goede moves zijn makkelijk te verslaan door hun counterparts met soms maar de helft van die CP waarde. Bijvoorbeeld een 3200CP dragonite haal ik zo neer met een 1500CP Cloyster.
Blissey is een beetje een uitzondering, die kan lastig worden bij een bepaalde waarde, in je eentje. En dan alleen omdat het veel tijd kost.

Dat zou ook een optie zijn dat je bepaalde pokies niet meer alleen kan neerhalen maar slechts met 2 of meer spelers tegelijkertijd >:)

Zelf vang ik hier een hoop magikarp, dus heb best wel wat gyarandos in mijn dex, die gaan mooi in de gym. Heb ook een klein legertje aan wigglytuff's om mee te trainen maar na een LE sessie gebruik ik ook graag de Raticate die ik heb verkregen om gym's te trainen. Daarna gooi ik ze weg en maken ze plaats voor nieuw te vangen pokies.

Welke app gebruikt men hier graag (Android) om IV's te bepalen? En dan niet een waarbij je met je account moet inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Pokego master, werkt gewoon offline. Plakt als het ware over je pokemon go scherm heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
sixtiek schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:35:
[...]

Yess gisteren 1 gevangen. _/-\o_

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Ik heb er ooit eentje kunnen vangen in Den Bosch, en had toevallig 400 candies. Is weer eens wat anders dan een hoop blauwe Gyaradossen. En zover ik weet heeft niemand bij ons in het dorp er 1, muahaha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:41:
Welke app gebruikt men hier graag (Android) om IV's te bepalen? En dan niet een waarbij je met je account moet inloggen.
GoIV is hier te downloaden. Hij heeft ook in de Play Store gestaan, alleen de on-line versie, maar die zie ik niet meer.
Weten we tenminste dat ze er nog zijn. Er zal veel geduld vereist zijn vrees ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kreeg bijna het idee dat ik slachtoffer was van die spooferpenalty. Kom afgelopen week echt alleen maar Pidgeys, Rattata, Sentret crap tegen. Gelukkig zag ik een Mr Mime om iig te weten dat ik nog normaal kan spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
GroeneThee schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Ik maak gebruik van CalcyIV (Google Play: Calcy IV). Deze app ligt over Pokemon GO heen en creëert meteen een naam voor je beestje die je kan plakken.

[ Voor 0% gewijzigd door Extigo op 31-05-2017 12:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
Zeror schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:30:
Ik kreeg bijna het idee dat ik slachtoffer was van die spooferpenalty. Kom afgelopen week echt alleen maar Pidgeys, Rattata, Sentret crap tegen. Gelukkig zag ik een Mr Mime om iig te weten dat ik nog normaal kan spelen.
Tijdens de events zijn dit juist de zeldzame Pokemon :p

Ik hoop dat ze de trend van elke 2-3 weken een event voort gaan zetten. Nu is het terug even een rustige periode waar ik elke dag enkele stops doe en enkele vang, maar niet te veel. Tijdens de events is het dan weer tijd om er veel meer op uit te trekken om meer candy binnen te halen en wat goede IV pokemon van een bepaald type te scoren.

Daarnaast sta ik vrij stabiel qua gyms. Vorige week zijn we nog een "onderhoud" gaan doen en ik sta momenteel op 15 gyms. Ik ben kijk wel uit naar de Gym restructure - hopelijk is er niet voor elke gym dat je hebt elke dag actie nodig, maar meer verscheidenheid & actie mogen gerust wel. En natuurlijk ook de kans voor spelers dat level 30 of minder zijn om er aan mee te doen. Ik hoor meer en meer van mensen dat gyms gewoon niet gaan omdat je vlug iets nodig hebt van 2.8 of 2.9k om er zelfs maar in te kunnen. Bij mij zijn er slechts 3 dat onder de 2.8k staan ingezet in Gyms en deze staan redelijk onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Zeror schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:30:
De mensen die zo'n 'straf' hebben gekregen zien dus eigenlijk gewoon hetzelfde als de rest? :)

Na zo'n 8 weken niets met gyms doen zit ik vandaag voor het eerst in een hele lang tijd onder de 10 gyms. Kreeg vanochtend 6 Pokémon terug, allemaal level 10 gyms die leeg achter gelaten zijn. Al enige tijd niet zoveel zin meer in het huidige gym gebeuren dus voorlopig maar effe lekker gelaten voor wat het is. Met de gymrework maar eens kijken of dat de zin weer wat terug haalt!

Buiten de events om ook niet echt actief meer, de spawns zijn dermate slecht geworden dat het niet echt aantrekkelijk is om een extra rondje Po Go te doen.. (wil niet zeggen dat ik daardoor niet meer loop :p)

Dus kom maar op met die gymrework, een nieuw event en nuttige spawns! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

schaapiej schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:49:
[...]

De mensen die zo'n 'straf' hebben gekregen zien dus eigenlijk gewoon hetzelfde als de rest? :)
Mensen met zo'n straf zien alleen nog maar common Pokémon en geen rare Pokémon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zeror schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:13:
[...]

Mensen met zo'n straf zien alleen nog maar common Pokémon en geen rare Pokémon meer.
Dat snap ik :p daarom ook als geintje; die zien dus hetzelfde als wij zien..
Ik zie ook alleen maar rotzooi de hele dag door! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Even 7 gyms gecasht vandaag :D Gaat lekker zo!
Alleen kom ik nu potions tekort voor het eerst in mn carriere.

En thanks CaptJackSparrow :)
Wonderlijk toch dat ook spelers die bijna L30 zijn dat nog niet weten. :S
Ik ben nu ook bijna lvl 29. De laatste tijd ben ik enorm vooruit gegaan in levels gezien ik een winterstop heb gehad. Dus heel lang stonden gyms al helemaal vast in mn dorp waardoor ik nooit een gym gevecht deed, tot voor kort sinds ik nu ook eindelijk 2500cp+ pokemon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Goh, het leek de afgelopen dagen wel of de special evolutie items een verhoogde droprate hadden gekregen! Eerst op zondag m'n gebruikelijke 7-dagen streak gekregen: een Sunstone.
Toen op maandag kreeg ik ineens een Dragon Scale uit een stop.
En op dinsdagochtend kreeg ik een Metal Coat, waarna ik dinsdagmiddag opnieuw een Dragon Scale kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Game eigenlijk nooit echt gespeeld Maar is het voor een hele nieuwe speler nog leuk om te beginnen of ben ik daar nu een beetje te laat mee? :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Br3wmaster schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:49:
Game eigenlijk nooit echt gespeeld Maar is het voor een hele nieuwe speler nog leuk om te beginnen of ben ik daar nu een beetje te laat mee? :)
Ik denk dat het zeker niet te laat is om te beginnen. Het hele augmented reality concept is uniek ongeacht wanneer je begint. Klein nadeel is momenteel alleen dat je iets langer moet besteden aan het vangen van Pokémon en het levellen voordat je serieus kan meedoen aan het gym systeem. Maar dat mag de pret niet drukken.

Ik zou zeggen: begin er eens mee, vind je het niks dan kan je het altijd nog verwijderen :-)

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als je een nieuwe speler bent, kun je je eerst focussen op het verzamel aspect, dat voor mij het leukste is. Het gym systeem wordt nog gereworked maar word nu voornamelijk gedomineerd door spelers boven level 25 in dorpen en boven de 30 in steden.

Dus probeer het uit en probeer ze allemaal te vangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 16-09 21:33
Gewoon doen! :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Even een vraagje mensen die een go-tcha hebben. Zien jullie iets op het scherm als je hem oplaad?

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
LekkerBipsje schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:54:
[...]

Ik denk dat het zeker niet te laat is om te beginnen. Het hele augmented reality concept is uniek ongeacht wanneer je begint. Klein nadeel is momenteel alleen dat je iets langer moet besteden aan het vangen van Pokémon en het levellen voordat je serieus kan meedoen aan het gym systeem. Maar dat mag de pret niet drukken.

Ik zou zeggen: begin er eens mee, vind je het niks dan kan je het altijd nog verwijderen :-)
Toch maar gedownload dan. So far wel leuk spelletje. Zijn er nog tips qua het levelen van pokemons? Want het lijkt erop dat je pokemons die je al hebt ook gewoon moet vangen om ze sterker te maken / evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Br3wmaster schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:11:
[...]

.. Zijn er nog tips qua het levelen van pokemons? Want het lijkt erop dat je pokemons die je al hebt ook gewoon moet vangen om ze sterker te maken / evolueren?
In het begin nog niet. Hier hoef je pas aan te denken als je rond level 20 ofzo bent. Vanaf dat moment wil je Pokémons verzamelen met zo'n hoog mogelijke IV en hieraan gerelateerd zo hoog mogelijke CP. Maar misschien dat laatste minder relevant gaat worden met de aangekondigde gym rework...

Voor nu: richt je maar alleen op het verzamelen van zoveel mogelijke Pokémon. Probeer je Pokédex te vullen. En Google alvast eens op power levellen. Dat is eigenlijk niets minder dan de candy sparen van Pokémon die je veel tegenkomt (zoals Weedle, Pidgey, Rattata, Sentret, enz.) en deze allemaal evolven binnen een half uur als je een Lucky Egg (dubbel XP voor een half uur) start.

Veel plezier met je augmented reality avontuur :-)

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
LekkerBipsje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:31:
[...]

In het begin nog niet. Hier hoef je pas aan te denken als je rond level 20 ofzo bent. Vanaf dat moment wil je Pokémons verzamelen met zo'n hoog mogelijke IV en hieraan gerelateerd zo hoog mogelijke CP. Maar misschien dat laatste minder relevant gaat worden met de aangekondigde gym rework...

Voor nu: richt je maar alleen op het verzamelen van zoveel mogelijke Pokémon. Probeer je Pokédex te vullen. En Google alvast eens op power levellen. Dat is eigenlijk niets minder dan de candy sparen van Pokémon die je veel tegenkomt (zoals Weedle, Pidgey, Rattata, Sentret, enz.) en deze allemaal evolven binnen een half uur als je een Lucky Egg (dubbel XP voor een half uur) start.

Thanks! Vanavond maar is een rondje door het dorp lopen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
LekkerBipsje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:31:
Dat heb ik in het hele begin 1x aan gehad en daarna nooit meer...
Zijn er hier mensen die dat altijd aan hebben tijdens het spelen?
Vind het zelf helemaal niks :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Zeker doen.
Maak het u gemakkelijk en kies het team dat plaatselijk dominant is en voor te vechten ga je dan naar het naburige dorp bijvoorbeeld.
Probeer zo snel mogelijk lvl 25 te worden.
Gebruik je lucky egg enkel voor mass evolve sessies. Dus spaar eerst voldoende pokemon ( ongeveer 80) om een half uur lang alles achter elkaar te evolueren.
Doe enkel de eerste evolutie want die erachter kost meer candy.

Vanaf lvl 25 kan je eigenlijk al deftig meedoen in gyms al zal je wel wat problemen hebben met blissey.

De incubators die je krijgt pas na lvl 20 gebruiken want dan krijg je daar ook pokemon uit met de max lvl die eruit kan komen.
Incense (en lure module?) enkel bij events gebruiken met verhoogde kans op een goede /zeldzame pokemon want anderst komt er maar alleen rommel uit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gravediggerxx op 01-06-2017 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:06:
De incubators die je krijgt pas na lvl 20 gebruiken want dan krijg je daar ook pokemon uit met de max lvl die eruit kan komen.
Kleine toevoeging; gebruik ze inderdaad pas na level 20. Maar loop op level 20 eerst met je oneindige incubator je oude eieren op. Anders gebruik je alsnog een incubator voor een low-level ei. Kan je tegenwoordig gelukkig zien als je het ei aan klikt. Voorheen was dat onmogelijk... En je zou eventueel op een event kunnen wachten waar je dubbele candy krijgt bij je eieren.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Bedankt allen weer voor de info. Heb voorlopig weer wat te doen haha. Nu al zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Zeker doen.
Maak het u gemakkelijk en kies het team dat plaatselijk dominant is en voor te vechten ga je dan naar het naburige dorp bijvoorbeeld.
Probeer zo snel mogelijk lvl 25 te worden.
Gebruik je lucky egg enkel voor mass evolve sessies. Dus spaar eerst voldoende pokemon ( ongeveer 80) om een half uur lang alles achter elkaar te evolueren.
Doe enkel de eerste evolutie want die erachter kost meer candy.

Vanaf lvl 25 kan je eigenlijk al deftig meedoen in gyms al zal je wel wat problemen hebben met blissey.

Incense (en lure module?) enkel bij events gebruiken met verhoogde kans op een goede /zeldzame pokemon want anderst komt er maar alleen rommel uit ;)
Helemaal mee eens, maar met de Gym rework in het vooruitzicht is het misschien slimmer even te wachten met een team kiezen tot hij daadwerkelijk aan de gyms begint. Misschien dat de verhoudingen door het nieuwe systeem weer compleet op de schop gaan nl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Autofan1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Helemaal mee eens, maar met de Gym rework in het vooruitzicht is het misschien slimmer even te wachten met een team kiezen tot hij daadwerkelijk aan de gyms begint. Misschien dat de verhoudingen door het nieuwe systeem weer compleet op de schop gaan nl. ;)
Ja, en ik las ergens dat er meer consequenties zitten aan de keuze van je team dan alleen je kleur.
Ben even vergeten waar en of er verder meer over bekend is dan dat...

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Autofan1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Ik zou sowieso wachten met kiezen van een Team / kleur totdat je met gyms gaat beginnen.
Voor die tijd is er toch nog geen toegevoegde waarde.
LekkerBipsje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Ja, en ik las ergens dat er meer consequenties zitten aan de keuze van je team dan alleen je kleur.
De apraise bewoordingen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door freggell op 01-06-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
freggell schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Ik zou sowieso wachten met kiezen van een Team / kleur totdat je met gyms gaat beginnen.
Voor die tijd is er toch nog geen toegevoegde waarde.

[...]

De apraise bewoordingen. :+
Ik doelde meer hier op:
In an interview with Globo, one of the biggest Brazilian daily journal, Mathieu de Fayet, Vice President of Strategic Partnerships at Niantic, shared a few important tidbits of information today.

Please, manage your hype responsibly, as Fayet went clear on the record and announce three huge things coming this summer.

Three things: Legendary Pokémon, more value for being part of an in-game team and an upcoming “battles between the players” feature.
[bron] https://pokemongohub.net/...es-players-coming-summer/ [/bron]

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
In dat geval mogen ze er ook voor zorgen dat je een team wijziging kan doen. Aangezien er niks aan vast zat hebben een heleboel mensen gewoon een leuke kleur gekozen of de kleur die in hun regio dominant is.
Als ze er andere dingen aan gaan knopen zullen er genoeg zijn die opeens willen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002

Neomess

neomess.nl

Als ze slim zijn zetten ze een name-change in de shop voor bijvoorbeeld 1000 muntjes, zo zie je het bij een hoop andere spellen namelijk wel.
freggell schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:04:
[...]

In dat geval mogen ze er ook voor zorgen dat je een team wijziging kan doen. Aangezien er niks aan vast zat hebben een heleboel mensen gewoon een leuke kleur gekozen of de kleur die in hun regio dominant is.
Als ze er andere dingen aan gaan knopen zullen er genoeg zijn die opeens willen wisselen.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:13
LekkerBipsje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Er was afgelopen week idd een interview met Niantic waarin dat naar voren kwam, maar ze gingen er niet dieper op in.
Wellicht krijgen we vanaf Gen3 exclusieve Pokemon per kleur. Dat concept zat al in het allereerste GameBoy spel. Niantic is de laatste tijd ook bezig met ontwikkelingen in die richting (Shinies zijn 'persoonlijk', de moveset/IV verschillen bij lagere accounts en sinds vorige week is er de Shadowban). Technisch is het dan een kleine stap naar exclusieve Pokemon per teamkleur.
Bovendien heb je dan gelijk een prima reden om trading te introduceren (en te beperken tot die exclusives).

Legendaries zou ook kunnen, de Gen1 vogels kan je perfect indelen op kleur, maar dan zou niemand z'n dex kunnen completen zonder trading (wat alleen maar in de hand werkt dat mensen extra accounts bij andere kleuren gaan aanmaken)
freggell schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:04:
[...]

Ze zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat elke kleur z'n eigen voordeel heeft, daar wordt echt wel een balans in gezocht.
Een teamchange zie ik niet zo snel gebeuren. Dan stapt iedereen over naar het dominante team zijn/haar regio.

[ Voor 22% gewijzigd door P.K. op 01-06-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Ze zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat elke kleur z'n eigen voordeel heeft, daar wordt echt wel een balans in gezocht.
Een teamchange zie ik niet zo snel gebeuren. Dan stapt iedereen over naar het dominante team zijn/haar regio.
Ik niet ik ben graag de underdog _/-\o_

Al kies ik zo voor instinct als ze alleen maar zapdos kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:09:
Wellicht krijgen we vanaf Gen3 exclusieve Pokemon per kleur.
Ergens verwacht ik dat ze de legendary vogels als eerste uitbrengen deze zomer, en dan verdeeld per kleur.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
schaapiej schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Ergens verwacht ik dat ze de legendary vogels als eerste uitbrengen deze zomer, en dan verdeeld per kleur.
Als ze dat doen is het eerste wat ik doe zodra ik mijn vogel heb een vijandige gym vol met Dragonites opzoeken om hem te testen. >:)
Grote kans dat de gele mensen hetzelfde zullen doen bij een gym vol Gyaradossen en Vaporeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10

Haan

dotnetter

Lekker balen als je in team rood zit en een Moltres krijgt, daar heb je bijna niks aan om mee te vechten in gyms :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
gisteren me go tcha pogo plus (clone) binnen gehad en ga er een deze dagen even een blog/review over schrijven maar 1 ding is zeker het is naar mijn idee echt geen cheaten het apparaat heeft nog zoveel bugs en er zijn zoveel dingen die beter konden dat dit meer een hulpmiddel is dan echt cheaten maar daar later meer over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
schaapiej schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Zou kunnen, maar dat levert wel erg veel nadelen op.
Sowieso is Moltres veruit de zwakste van het stel en wordt het rode team dan flink benadeeld.
Bij de latere generaties zijn er niet telkens 3 Legendaries om eerlijk te verdelen.
Verder zit je dan nog met het probleem dat je dan niet meer dan één legendary kan verkrijgen, terwijl je toch die pokedex wil completen. Trading is er nog niet, en als het er wel was zouden mensen met meerdere account enorm in het voordeel zijn.
Denk niet dat ze hun vingers daaraan gaan branden.
Autofan1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Als ze dat doen is het eerste wat ik doe zodra ik mijn vogel heb een vijandige gym vol met Dragonites opzoeken om hem te testen. >:)
Grote kans dat de gele mensen hetzelfde zullen doen bij een gym vol Gyaradossen en Vaporeon.
Zo sterk zijn die vogels niet, ze zijn niet (veel) sterker dan wat er nu al in het spel zit... Het worden geen gamechangers.
En sowieso, die gyms kun je nu ook wel plat krijgen met de juiste Pokémon. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Zou kunnen, maar dat levert wel erg veel nadelen op.
Sowieso is Moltres veruit de zwakste van het stel en wordt het rode team dan flink benadeeld.
Bij de latere generaties zijn er niet telkens 3 Legendaries om eerlijk te verdelen.
Verder zit je dan nog met het probleem dat je dan niet meer dan één legendary kan verkrijgen, terwijl je toch die pokedex wil completen. Trading is er nog niet, en als het er wel was zouden mensen met meerdere account enorm in het voordeel zijn.
Denk niet dat ze hun vingers daaraan gaan branden.
Eens. Verwacht dat ze wel iets met die kleuren doen, misschien de vogel bij je eigen kleur via een event laten vangen of zo. En dan daarna de andere vogels beschikbaar maken.
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Zo sterk zijn die vogels niet, ze zijn niet (veel) sterker dan wat er nu al in het spel zit... Het worden geen gamechangers.
En sowieso, die gyms kun je nu ook wel plat krijgen met de juiste Pokémon. ;)
Hij is anders een flinke klap sterker dan Lapras, op dit moment de beste Ice-pokemon. En het is ook niet dat ik die gyms niet neer krijg nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Autofan1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:41:

[...]

Hij is anders een flinke klap sterker dan Lapras, op dit moment de beste Ice-pokemon. En het is ook niet dat ik die gyms niet neer krijg nu. :)
Een klein beetje maar hoor. Plus Lapras is tankier en heeft gunstigere typing. :)
https://pokemongohub.net/...son-meta-impact-analysis/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik heb maar even ene pauze ingelast in het spel.
Ik heb nog getracht om elke dag tenminste 1 maal een stop te draaien en 1 pokemon te vangen, al was het een pidgey, maar zodra je een dag vergeet ben je het haasje.
Voor mijn begint het steeds meer aan te voelen dat je gestraft wordt als je niet speelt in plaats van dat je beloond wordt als je wel speelt, tenzij je cheat
Bij mij in de buurt (hell buurt? regio is beter verwoord) zit niets anders dan meuk, rattata, pidgey, natu, murkrow, sentret, spearow, magikarp, etc, of pokemon die je een keer vangt voor je dex.
Dan zo nu en dan een meer gewenste pokemon zoals een eevee, een verdwaalde ryhorn en/of dratini, en 1 enkele keer een lapras gezien.
Waar moet ik heen voor een voorraadje ryhorns of chanseys zonder het halve land door te moeten een paar keer per week?

Stonds laatst met mijn zwager 2 gyms over te nemen, tussen afstand van zo een 60 meter.
Ik bij de ene gym, mijn zwager bij de andere, niemand te zien behalve wij 2.
Ik de gym leeg gehaald, en 30 seconden later stonden er ineens 2 anderen bij mij in de gym, moesten we hem gaan trainen zodat mijn zwager erbij kon.
Tevens is elke gele gym hier voorzien van in ieder geval 3 dezelfde spelers, zelfs een gym die vanaf de openbare weg niet bereikbaar is.
Ook al is het mijn eigen kleur, wel gemeld bij Niantic, maar er wordt niets aan gedaan.

Ook een keer samen met mijn zwager een gym overgenomen, nadat we onze pokemon erin haddengezet een sigaret gerookt, om er vervolgens achter te komen dat de gym alweer was overgenomen.
Middernacht, midden in een park, niemand te zien.

Voor mij is de combinatie van dit, samen met beperkte tijd om te spelen, steeds meer de reden aan het worden om een pauze te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik moet 1,5 miljoen XP scoren voor mijn volgende level (36) en zit daar nu op 1,25 miljoen van. Ik zal binnenkort over de 1,35 miljoen gaan die je ook nodig hebt om L28 te worden. Dat haal je dus snel genoeg als je enkele weken een beetje actief speelt. Tegenwoordig zijn er ook beduidend meer spawns dan vroeger in het spel dus je kunt tegenwoordig behoorlijk snel XP scoren. Op L28 kun je al best wat meedoen in veel gyms. Hangt natuurlijk af van wat er zich in jouw speelomgeving afspeelt in gyms. En wie weet wat de gym rework evt. voor nieuwe mogelijkheden zal brengen, alhoewel mijn verwachtingen niet écht hoog gespannen zijn.

In aanvulling op wat eerder al gezegd is, als je voornemens bent ook serieus in gyms te gaan spelen ga dan zeer bewust met je stardust om. Dust is als je begint voorlopig de meest schaarse resource in het spel. Gebruik dat alleen om gymwaardige pokies op een hogere CP te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Waarom is de Silph Road nog zo leeg?
(Heeft het er mee te maken dat ws alle scanner accounts ge-shadow-banned zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:02
copywizard schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:45:
gisteren me go tcha pogo plus (clone) binnen gehad en ga er een deze dagen even een blog/review over schrijven maar 1 ding is zeker het is naar mijn idee echt geen cheaten het apparaat heeft nog zoveel bugs en er zijn zoveel dingen die beter konden dat dit meer een hulpmiddel is dan echt cheaten maar daar later meer over!
Ik heb hem al een week en gebruik hem niet echt veel. Heb nog geen ban, dat zit waarschijnlijk wel goed. Ik vraag me af of dit echt opschiet, de pokestops draaien niet automatisch als er een pokemon onder zit en het aantal ballen is een belemmering. Als ik weer een voorraad ballen heb kan de go tcha wel een uurtje aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jochem05
  • Laatst online: 12:08
hneel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:51:
Waarom is de Silph Road nog zo leeg?
(Heeft het er mee te maken dat ws alle scanner accounts ge-shadow-banned zijn?)
Nee, dit heeft niets te maken met bots en bans. Er is gisternacht een nestmigratie geweest (gebeurt elke twee weken). Dit houdt in dat elk nest een nieuwe nestpokemon heeft. Voor elk nest moet weer worden ingevoerd welke pokemon daar zit.

Hier kun je ook zelf aan bijdragen; langs gaan op de nestlocaties en kijken of je kunt ontdekken welke pokemon daar veel is en normaal gesproken daar niet hoort. Met een reddit-account kun je inloggen en je waarneming invoeren in de nest-map.

[ Voor 19% gewijzigd door jochem05 op 01-06-2017 18:23 . Reden: Verbetering tikfouten + quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
Ik draai vandaag voor de eerste keer aan een Pokéstop en ik krijg een Dragon Scale. Is er wat veranderd? Dergelijke items krijg je toch als je zeven dagen achter elkaar aan een stop hebt gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:38:
Ik draai vandaag voor de eerste keer aan een Pokéstop en ik krijg een Dragon Scale. Is er wat veranderd? Dergelijke items krijg je toch als je zeven dagen achter elkaar aan een stop hebt gedraaid?
op 7e dag is die gegarandeerd, random kan je dat ook nogsteeds krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

jochem05 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:19:
[...]

Nee, dit heeft niets te maken met bots en bans. Er is gisternacht een nestmigratie geweest (gebeurt elke twee weken). Dit houdt in dat elk nest een nieuwe nestpokemon heeft. Voor elk nest moet weer worden ingevoerd welke pokemon daar zit.

Hier kun je ook zelf aan bijdragen; langs gaan op de nestlocaties en kijken of je kunt ontdekken welke pokemon daar veel is en normaal gesproken daar niet hoort. Met een reddit-account kun je inloggen en je waarneming invoeren in de nest-map.
Ik weet het. Maar vorige keren ging het op de wisseldag een stuk sneller. Toen stonden er halverwege de middag al volop nieuwe spawns.

Ik heb inmiddels mijn bijdrage geleverd. In mijn dorp zit nu een chikorita nest; een van de weinige waar ik nog candy voor moest verzamelen om mijn dex vol te krijgen. Dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

hneel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:44:
[...]

Ik weet het. Maar vorige keren ging het op de wisseldag een stuk sneller. Toen stonden er halverwege de middag al volop nieuwe spawns.

Ik heb inmiddels mijn bijdrage geleverd. In mijn dorp zit nu een chikorita nest; een van de weinige waar ik nog candy voor moest verzamelen om mijn dex vol te krijgen. Dus ik ben tevreden.
Mazzel, ik had vanmorgen even de stille hoop dat het nest een straat verderop nu Chicorita's had. Er zat er vanmorgen een, maar de rest van de dag heb ik niets bijzonders gezien, dus ik heb het idee dat hij de komende twee weken weer leeg is :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem05
  • Laatst online: 12:08
Ik denk dat er nu gewoon een stuk minder fanatiek gespeeld wordt, vorige keer was tijdens een event, dus dat helpt vast bij het aantal meldingen. Hier in de omgeving wordt de Nestatlas inmiddels langzaam gevuld. Helaas met een Gastly en Jigglypuff nest in nabijgelegen parken niet veel soeps voor de komende twee weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
RainNl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:56:
Even een vraagje mensen die een go-tcha hebben. Zien jullie iets op het scherm als je hem oplaad?
Alleen als ik hem heel stevig in de oplader druk en vasthoud. Als ik hem er gewoon in laat zitten zie ik niets op het scherm en laadt hij ook niet op. Ik moet dus nog even gaan puzzelen hoe ik hem goed werkend krijg.

Mocht iemand anders die een Go-Tcha heeft dit herkennen hoor ik graag hoe hij/zij dit heeft opgelost _/-\o_

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
CaptJackSparrow schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:42:
[...]

Ik moet 1,5 miljoen XP scoren voor mijn volgende level (36) en zit daar nu op 1,25 miljoen van. Ik zal binnenkort over de 1,35 miljoen gaan die je ook nodig hebt om L28 te worden. Dat haal je dus snel genoeg als je enkele weken een beetje actief speelt. Tegenwoordig zijn er ook beduidend meer spawns dan vroeger in het spel dus je kunt tegenwoordig behoorlijk snel XP scoren. Op L28 kun je al best wat meedoen in veel gyms. Hangt natuurlijk af van wat er zich in jouw speelomgeving afspeelt in gyms. En wie weet wat de gym rework evt. voor nieuwe mogelijkheden zal brengen, alhoewel mijn verwachtingen niet écht hoog gespannen zijn.

In aanvulling op wat eerder al gezegd is, als je voornemens bent ook serieus in gyms te gaan spelen ga dan zeer bewust met je stardust om. Dust is als je begint voorlopig de meest schaarse resource in het spel. Gebruik dat alleen om gymwaardige pokies op een hogere CP te brengen.
Thanks voor de tip. Gister even kort rondje gedaan en ben nu lvl 3 geloof ik. Had helaas niet zoveel tijd. Ben nu in ieder geval zoveel mogelijk pokemons aan het vangen om die straks in 1 klap te evolueren. Kijken hoeveel levels ik daar mee kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
aljooge schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:19:
[...]

Ik heb hem al een week en gebruik hem niet echt veel. Heb nog geen ban, dat zit waarschijnlijk wel goed. Ik vraag me af of dit echt opschiet, de pokestops draaien niet automatisch als er een pokemon onder zit en het aantal ballen is een belemmering. Als ik weer een voorraad ballen heb kan de go tcha wel een uurtje aan.
hier zat ik dus ook mee maar de oplossing is simpel!
als je de go tcha hebt verbonden met je account dan ga je naar de instellingen in pogo van de pogo plus daar heb je twee vinkjes notification on pokemon en pokestops als je pokemon uit vinkt dan prevereert je go plus clone alleen pokestops boven pokemon dus laat hij alle pokemon links liggen en visa versa zo kan je rond rijden en pakt hij alleen stops om je ballen vooraad aan te dikken ik wilde dit in me review gaan melden maar dacht hier heb je nu al meer aan!

ooo ja je kan het op iedet moment weer aanzetten im de pogo app dat hij wel weet pokemon vangt en dan kan je via de go tcha kiezen of je alleen nieuwe of alle pokemon kan vangen :)

p.s. ik gebruik hem ook op een tweede nieuwe account (L13) om te kijken of ik een ban krijg of niet maar denk het nog niet zit nu op 218 caught op me main account (gisteren een houndor gevangen) en wil daar geen ban riskeren

[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 02-06-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Yay, gisteravond kreeg ik een Chansey uit een 10km ei. Toch mooi weer candy voor iets van 4 power-ups erbij om mijn Blissey te versterken. Nu alleen wachten tot hij weer eens uit de Gym geschopt wordt waar hij nu in zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:02
copywizard schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:55:
[...]

als je de go tcha hebt verbonden met je account dan ga je naar de instellingen in pogo van de pogo plus daar heb je twee vinkjes notification on pokemon en pokestops als je pokemon uit vinkt dan prevereert je go plus clone alleen pokestops boven pokemon dus laat hij alle pokemon links liggen en visa versa zo kan je rond rijden en pakt hij alleen stops om je ballen vooraad aan te dikken ik wilde dit in me review gaan melden maar dacht hier heb je nu al meer aan!

ooo ja je kan het op iedet moment weer aanzetten im de pogo app dat hij wel weet pokemon vangt en dan kan je via de go tcha kiezen of je alleen nieuwe of alle pokemon kan vangen :)

p.s. ik gebruik hem ook op een tweede nieuwe account (L13) om te kijken of ik een ban krijg of niet maar denk het nog niet zit nu op 218 caught op me main account (gisteren een houndor gevangen) en wil daar geen ban riskeren
Nice, zelfs op YouTube hadden ze dit nog niet gevonden. Zo wordt dit in 1x heel interessant. Paar rondjes door het centrum jassen en de rugzak zit weer vol. Voor dat doel had ik hem eigenlijk gekocht, veilig pokestops draaien terwijl je fietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

copywizard schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:55:
[...]

Ik hoop wel dat je in je review iets meer interpunctie gebruikt, want dit is best lastig te lezen :+
Waarvoor wil je je tweede account gebruiken? Shaving oid?

@CaptJackSparrow nog bedankt voor de tips over gyms trainen, ik heb het even uitgetest :) Bij 1 battle kreeg ik 400 prestige erbij en na je tips te hebben toegepast iets meer dan 800 door alleen maar lagere cp pokemon in mn team te hebben. Scheelt best wat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 02-06-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hmmmm zag net een gym die 66000 sterk was? Wist niet dat dit mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:44:
Zou het volgens mij ook niet moeten zijn. Screenshotje gemaakt? Het schijnt dat men wel vreemde dingen heeft uitgehaald door de datastream naar de servers te manipuleren. Zo schijnt men een ei in een gym te hebben kunnen zetten. 8)7

Of is de gym rework al ingevoerd? :P
Fordox schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:03:
@CaptJackSparrow nog bedankt voor de tips over gyms trainen, ik heb het even uitgetest :) Bij 1 battle kreeg ik 400 prestige erbij en na je tips te hebben toegepast iets meer dan 800 door alleen maar lagere cp pokemon in mn team te hebben. Scheelt best wat :)
Dat was voor één verslagen beest? Met al je aanvallers van een lagere CP dan de verdedigers zou je minstens 500 per verslagen beest moeten krijgen dus als je er meer verslaat zou je minstens een veelvoud van 500 moeten hebben. Met 800 prestige voor één verslagen beest moet je flink lager zitten met de CP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
GroeneThee schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:44:
Tot 68000 is mogelijk ? 1 pokemon er in, dan trainen tot 50000 en dan de andere 9 er bij x 2000 bonus... kom je op 68000

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:08:
[...]

Tot 68000 is mogelijk ? 1 pokemon er in, dan trainen tot 50000 en dan de andere 9 er bij x 2000 bonus... kom je op 68000
Oh ja. Met bubblestratten zeker. Nooit gedaan. Wel makkelijk weer omlaag te halen met een account van dezelfde kleur door even bij te trainen, er even van uit gaand dat die bug die de prestige dan reset naar 50.000 (gewoonlijk van 52.000) er nog niet uit is gehaald.

@Fordox

Kijk ook even naar Google Play: Weakness/Resistance Calculator

Voor het oorspronkelijke spel en niet specifiek voor PoGo dus die vermenigvuldigingsfactoren zijn niet exact van toepassing maar verder wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het was een gym van 3 pokemon. Maar mijn hoogste was nog steeds hoger dan de hoogste in de gym.

En ja, ik snap de pokemon games, ik heb ze helemaal grijs gespeelt van pokemon Yellow (incl. blue and red, meerdere keren uitgespeeld) t/m Diamond and Pearl :p Daar hoef ik geen les meer over :+

[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 02-06-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Fordox schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:14:
Maar mijn hoogste was nog steeds hoger dan de hoogste in de gym.
Dat mag dus niet wil je hoge prestige scoren. AL je beesten moeten een lagere CP hebben. De CP waarde van je hoogste beest is bepalend voor de berekening van de prestige die je krijgt, zelfs al zou je dat hoge CP beest niet eens gebruikt hebben bij het trainen.

Als de laagste in de gym een CP van 2500 heeft moeten al jouw aanvallers dus 2500 of lager zijn. Zit er maar eentje van 2501 of hoger bij jouw selectie van zes dan wordt de formule met de lage vermenigvuldigingsfactor gebruikt.

Maar zit er bijv. eentje onderin van 500 CP en daarboven vier van 2500-2700 dan kies je toch al je beesten op die vier hoogste want met beesten van 500 kun je die hogere niet verslaan. Dan krijg je alleen voor die laagste de lage punten en voor die vier hoge de hoge punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:29:
[...]

Oh ja. Met bubblestratten zeker. Nooit gedaan. Wel makkelijk weer omlaag te halen met een account van dezelfde kleur door even bij te trainen, er even van uit gaand dat die bug die de prestige dan reset naar 50.000 (gewoonlijk van 52.000) er nog niet uit is gehaald.

@Fordox

Voor het oorspronkelijke spel en niet specifiek voor PoGo dus die vermenigvuldigingsfactoren zijn niet exact van toepassing maar verder wel handig.
Hoeft niet eens specifiek met Bubblestrat, gewoon één Pokemon erin die 'makkelijk' te verslaan is en dan met een groep de discipline hebben om die gym omhoog te prestigen zonder er wat in te zetten. (of een bot :+ )

Die prestige bug zit er idd nogsteeds in, en zal vast ook niet gefixt worden gezien de gymrework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nog even een concreet voorbeeld. Als in een gym zes beesten zitten met CP's 2500-2600-2700-2800-2900-3000 en je kiest als aanvallers CP's 2200-2300-2400-2500-2600-2700 dan zou je voor die verdedigers met 2500 en 2600 de lagere punten krijgen met 310 als vermenigvuldigingsfactor en voor die 2700 en hogere de hogere punten met 500 als vermenigvuldigingsfactor. Gelijke CP of lager geeft die 500 factor. Hogere CP geeft die 310 factor.

Dus 4x500+2x310-2x55 geloof ik. Zou dan iets van 22510 moeten zijn plus de extra prestige van de drie beesten van 2800 en hoger waarvoor de waarde van CPverdediger gedeeld door CPaanvaller groter dan 1 is wat de andere vermenigvuldigingsfactor is en minus de lager dan 1 factor van CPdef/CPatt bij de lagere twee beesten.

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 02-06-2017 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woohoo! M'n laatste 2 10km eieren waren geen windeieren :D
100% Dratini met een bergje candy, dat is nu een Dragonaire, haverwegen Dragonite (wordt m'n 2e) :)

En een Dikke Chancey met 36 candy. Ik heb het afgelopen event met m'n enige Chancey (had maanden terug al 2 andere weg gegooid :'( ) gelopen om naar die 50 candy te komen voor wanneer ik een leuke Chancey zou tegenkomen. Nouja, nu heb ik een degelijke Blissey (m'n eerste) en een voorraadje candy om die een aantal flinke schoppen omhoog te geven :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik kreeg vanmiddag mijn derde Snorlax uit een ei. :) IV 84. Kost 160 candy om die te maxen en heb er nu 47. :X Er 25 bij gekregen geloof ik. Had er 22 klaar om mijn enige gemaxte te kunnen uppen bij mijn volgende levelup.

Doe nog es zo'n event met 4x buddycandy Niantic. :p

Of nee, wacht... doe maar 10x buddycandy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:29:
[...]

@Fordox

Die bug gaat er altijd vanzelf uit door gewoon 1 keer aan te vallen. :)
Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status