[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:05:
Deze is wel makkelijk:
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

Vul cp, hp en de dust in de calculator en vink het vakje aan als je hem nog niet hebt gepower upt (als dat Nederlands is)
Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy.

Wel jammer dat ik de Dratini nu pas heb, anders kon ik de 35 km die ik met machop heb gelopen op mn dratini zetten :p
Probeer m thuis wel ff, hij zegt dat ie geen beveiligde verbinding maken kan.
Dus werkt atm niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mijn gym-Snorlax is zich aan het volvreten met alle candy die haar maatje voor haar sinds de start van het event aan het vinden is. Ze kwam een dag later namelijk ook weer thuis na 83 dagen. Nog 1 upje van 10 candy om haar te maxen. Dat moet als het even mee zit vandaag nog lukken. :) Ze staat nu al op de derde plaats qua CP achter twee Dragonites en ook boven mijn 100 IV Gyarados. Haar vriendje zit nog op ei-niveau en zou nog eens 160 candy nodig hebben om hem te maxen. :X Kan dit event niet even een weekje of twee verlengd worden Niantic? :P Door zijn lagere IV zou die echter nooit een denderende CP krijgen en op hetzelfde niveau zitten als een Gyarados met gelijke IV als ik GoIV mag geloven. Die is dus voorlopig gedoemd om op L20 te blijven want dat zou maanden buddyen vereisen.

Ik heb de laatste weken in vrij korte tijd drie Dratini's uit 10km eieren gekregen. :9 Beter dan buddyen. En vanmorgen alweer mijn derde Aerodactyl. Drie in vijf weken tijd na negen maanden tot de eerste maakt dat je toch gaat twijfelen aan een écht willekeurige verdeling. :S Wordt er eigenlijk ergens een verloop in hatch-rates van beesten bijgehouden? Zou me niet verbazen als die verhoogd zou zijn voor Aerodactyls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25

Fordox

00101010

OF MANTINES :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:10:
Drie in vijf weken tijd na negen maanden tot de eerste maakt dat je toch gaat twijfelen aan een écht willekeurige verdeling. :S Wordt er eigenlijk ergens een verloop in hatch-rates van beesten bijgehouden? Zou me niet verbazen als die verhoogd zou zijn voor Aerodactyls.
dit is ook mijn ervaring. Collega van me kreeg 3 maanden geleden zn eerste Aerodactyl, vervolgens in 1 maand tijd nog 3. Ik vind afgelopen week mn eerste in het wild, en mn eerste 10 km ei hierna zit ie ook in. Nu had ik dit ei al voor het evenement begon, en de pokemon wordt van te voren al bepaald (toch?) maar zet je wel weer aan het twijfelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:38
De go-tcha is inmiddels gearriveerd. Morgen ga ik hem uitproberen in de trein, nu eerst weer gewoon vangen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Cool! Benieuwd naar jouw ervaring er mee.
Alvast een vraag: Kan je auto spin pokestops doen en niet auto catch pokemon? Zo ja, werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?
aljooge schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:32:
De go-tcha is inmiddels gearriveerd. Morgen ga ik hem uitproberen in de trein, nu eerst weer gewoon vangen. 😊

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
JamesB009 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:02:
Cool! Benieuwd naar jouw ervaring er mee.
Alvast een vraag: Kan je auto spin pokestops doen en niet auto catch pokemon? Zo ja, werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?

[...]
Ja, dat kan, er zit een auto spin pokestop functie op zonder dat hij vangt, ideaal om items te verzamelen bij een lading pokestops in het centrum,

Ben alles nu aan het testen,

Update: misschien toch iets te snel, ik zie geen auto catch knop voor pokemon, raar maar snap het ding even niet. Maar even in het centrum testen en niet thuis. :?

[ Voor 15% gewijzigd door aljooge op 23-05-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Gaarheid is daar wel eens ja :)
Trishul schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Heej, jou ken ik uit Amsterdam Oost / Centrum. Mystic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:21

hneel

denkt er het zijne van

Toen gen2 uit kwam heb ik 2 keer kort na elkaar een Larvitar uit een ei gekregen. Toen had ik meteen genoeg om te evolueren naar Pupitar. Daarna slechts 1 keer in het wild tegen gekomen (in Kijkduin). Nu al een hele tijd als buddy en vanochtend eindelijk genoeg om te evoluerennaar Tyranitar. Nog goede moves ook.

Maar wat komt er later deze ochtend uit een ei? Juist, weer een Larvitar... Nou ja, iig weer wat extra candy om op te levelen.

Iets soortgelijks pas met een Girafarig. Ook in het begin van gen2, toen de diversiteit blijkbaar nog een stuk groter was, in de sightings gezien, maar niet kunnen vangen. Daarna nooit meer gezien. Daarom onlangs omgereden naar een frequent spawn point. En ja hoor, gevangen! En wat komt er vervolgens uit het eerstvolgende ei?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Een Mantine?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:05:
Deze is wel makkelijk:
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

Vul cp, hp en de dust in de calculator en vink het vakje aan als je hem nog niet hebt gepower upt (als dat Nederlands is)
Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy. Je ziet ook direct de ideal movesets en dergelijke en hoe hoog de CP is als je m evolueerd.

Wel jammer dat ik de Dratini nu pas heb, anders kon ik de 35 km die ik met machop heb gelopen op mn dratini zetten :p
Als dat ding klopt, is die Larvitar die vanmorgen uit mijn ei kwam 96% lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 11:44

TAA

Liever IRC

meer mensen met inlogproblemen via een google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hey dat is mijn grap! :p
KillStream schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:07:
[...]
Als dat ding klopt, is die Larvitar die vanmorgen uit mijn ei kwam 96% lvl 20.
Nice, gefeliciteerd! :)

Update over mijn geluk:
Movesets doen het wel goed bij mij :) Ik heb nu 2 Golems met Rock Throw en Stone Edge :D Helaas is mn Alakazam wat minder met Psycho Cut en Shadow Ball. Ook mijn Kabutops en Omastar zijn niet geweldig, maar dan hoef ik daar geen Stardust in te investeren.

Ook ben ik nu een dagje spelen van lvl28 af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Ja dank je. Nog 7 candy dan kan ik m evolueren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Er zijn vanavond weer wat pokestops en gyms gewijzigd. Een pokestop voor mijn deur is veranderd in een gym 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Zeror schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:43:
Er zijn vanavond weer wat pokestops en gyms gewijzigd. Een pokestop voor mijn deur is veranderd in een gym 8)
Wat erg, aan een pokestop voor de deur heb je veel meer aan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Met de go-tcha dacht ik vandaag een meowth in de zak gekocht te hebben. De manual was niet helemaal compleet en duidelijk, daar lusten de houndours geen brood van. Eerlijk gezegd zag ik het niet meer zitten, de auto catch kreeg ik met geen mogelijkheid aan, pokestops alleen als er geen gele pokemon met veren onder stond. En tot overmaat van ramp had een snorlax de bluetoothweg geblokkeerd.

Wat nu? kon niet eens meer contact maken met het ding. Toen kreeg ik het idee: in de instellingen van de telefoon de bluetooth vergeten van de gotcha en weer aangezet via pokemon go. Dat deed het weer. Kwam er toen achter dat je door het menu moest swipen en alles aan/uit moest zetten door er langer op te drukken. Met auto-catch on: autocatch new pokemon only en autocollect pokestop on, ging alles werken.

Enige is dat pokestops pas willen draaien als er niks onder staat, vrijuit door het centrum rijden en ballen halen is op deze manier niet mogelijk,

Morgen de treintest.

Goooo-tchatchatchatchatchatcha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:48:
Helaas is mn Alakazam wat minder met Psycho Cut en Shadow Ball.
Ik heb ook zo'n Alakazam, doet het vooral goed tegen Espeon en Alakazam (mits Psychic aanval).
Je pakt zelf bijna geen damage maar die Shadow Ball hakt er bij hun goed in :) dus niet compleet useless..
(al zijn er natuurlijk betere alternatieven)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
schaapiej schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:31:
[...]

Ik heb ook zo'n Alakazam, doet het vooral goed tegen Espeon en Alakazam (mits Psychic aanval).
Je pakt zelf bijna geen damage maar die Shadow Ball hakt er bij hun goed in :) dus niet compleet useless..
(al zijn er natuurlijk betere alternatieven)
Zoals Umbreon. ;) Sloop daar iedere Espeon en Alakazam mee die ik tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
aljooge schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:46:
[...]

Dat vind ik totaal niet. Ik heb zo een stop aan de deur maar die spant maar 1 pokemon tegelijk en dan helemaal aan de andere kant waardoor ik nog buiten moet lopen. Die heeft nog nooit iets deftig gespawnt.

Voor de items is het ook niet de moeite want als sje elke 5 min aan die stop gaat draaien doe je thuis voor de resst niks anders. Dan ga je beter een uur rondfietsen en veel meer stops draaien en thuis zonder afleiding taken doen.

Een gym aan de deur kan je zo vaak aanvallen dat niemand anders die nog kan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Autofan1985 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:39:
[...]

Zoals Umbreon. ;) Sloop daar iedere Espeon en Alakazam mee die ik tegen kom.
Bijvoorbeeld :) vandaar ook mijn "dus niet compleet useless.." en "(al zijn er natuurlijk betere alternatieven)".
aljooge schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:46:
Ik zou zelf denk ik liever een Gym aan huis hebben. Stops kom ik genoeg tegen van/naar mijn werk en in mijn pauze rondje. Met een Gym aan huis kun je lekker lui vanaf de bank iedereen wegjagen!

[ Voor 35% gewijzigd door schaapiej op 24-05-2017 08:00 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
schaapiej schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:58:
[...]

Ik zou zelf denk ik liever een Gym aan huis hebben. Stops kom ik genoeg tegen van/naar mijn werk en in mijn pauze rondje. Met een Gym aan huis kun je lekker lui vanaf de bank iedereen wegjagen!
Tot je een spoofer tegen komt die hetzelfde doet. Alleen heb jij dan op een gegeven moment geen potions / revives meer voor je pokemon.

Ik heb toch liever de stop bij het huis. Spawnen met regelmat pokemon (wat mooi is voor xp en dust) en er zit af en toe ook wel iets leuks bij. Die bij mij spawned 3-4 pokemon per keer. Oh en is erg handig voor de spin en catch van de dag, kan die direct doen als ik wakker wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Ik heb ben 1 van de weinige gelukkigen met een pokestop voor de deur. Heel veel spawned er niet, 3-4 in een uur, zoiets. Maar omdat dit een redelijk pokestop luwe buurt is is het super handig de voorraad ballen weer wat op te vijzelen. Al ga ik de laatste tijd redelijk veel naar het centrum, maar ook dan kom je soms thuis zonder ballen en dan kan je net even een paar keer eraan draaien.

Nee voor mij absoluut geen gym ervoor in de plaats. Vanuit een dood moment vanachter de tv er wat aan gaan draaien is echt heel handig en bovendien start het weer pogo op, mocht er toevallig iets bijzonders in de buurt spawnen ga er er natuurlijk direct heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
freggell schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:38:
[...]

Tot je een spoofer tegen komt die hetzelfde doet. Alleen heb jij dan op een gegeven moment geen potions / revives meer voor je pokemon.

Ik heb toch liever de stop bij het huis. Spawnen met regelmat pokemon (wat mooi is voor xp en dust) en er zit af en toe ook wel iets leuks bij. Die bij mij spawned 3-4 pokemon per keer. Oh en is erg handig voor de spin en catch van de dag, kan die direct doen als ik wakker wordt ;)
Ik heb constant 200+ (Hyper/Max) Potions en 200+ (Max) Revives bij me...
En dat komt niet omdat ik ze nooit gebruik! :p

Beide zijn plus/minpunten, maar gezien het aantal stops wat ik draai toch liever een gym bij huis.
Of beter nog; een stop en een gym! 8)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Vanochtend zowaar eens een onbekende op de radar gehad, dat was een tijd geleden!
Magcargo, helaas, en hij rende nog weg ook, maar toch weer eens zo'n echt leuk momentje in het spel.

Wat mij betreft mogen ze nieuwe Pokémon de volgende keer heel spaarzaam introduceren, ipv meteen een event vol spawns van de nieuwe batch. Alsof de soort zich langzaam in het ecosysteem introduceert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 11:49

Arethusa

Niet die server

Zo heb ik al 3 keer een Onix gezien maar helaas nog niet kunnen vangen. Voor mij is dat nog een nieuwe en hoop hem nog tijdens dit event te kunnen vangen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Tot wanneer loopt dit event nog? Ik dacht dat het dinsdag wel een keer klaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Een klein beetje zelf zoeken kan natuurlijk geen kwaad... ;)
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/adventureweek2017
Pokémon GO Adventure Week celebration from 1:00 P.M. PDT on May 18 to 1:00 P.M. PDT on May 25, 2017
t/m morgen (donderdag) dus.
Fordox schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:42:
Tot wanneer loopt dit event nog? Ik dacht dat het dinsdag wel een keer klaar zou zijn.
Edit: En om je evt volgende vraag vast te beantwoorden: * klik *

[ Voor 12% gewijzigd door JamesB009 op 24-05-2017 10:50 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor wie alvast wil voorbereiden op de toekomst:

http://www.imore.com/pokemon-go-gen-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Sh*t ik wil met m'n Dragonite gaan lopen om nog wat candies mee te pakken, maar hij zit nu net in een gym :P
Over gyms gesproken, begin ik er nu wel hard tegen aan te lopen dat je op lvl 31 nog maar zeer moeilijk in gyms geraakt, omdat je domweg niet hoog genoeg kan komen. Ik stond een week in twee gyms, maar de eerste ben ik nu uit gevallen, omdat m'n Snorlax van 2921 (hoogste wat ik heb) te laag is om er in te blijven. De tweede zal snel volgen, omdat m'n een-na-hoogste, een Gyarados van 2850 nu op de tiende plaats staat :( (kan ik hem wel nog 2x uppen omdat ie er in ging toen ik nog lvl 30 was dus dan gaat ie ook richting de 2900). Andere gyms beginnen zelfs al bij 3000+ dus dat is helemaal kansloos.
* Haan hoopt dat het gym systeem snel op de schop gaat

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Haan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:29:
Sh*t ik wil met m'n Dragonite gaan lopen om nog wat candies mee te pakken, maar hij zit nu net in een gym :P
Over gyms gesproken, begin ik er nu wel hard tegen aan te lopen dat je op lvl 31 nog maar zeer moeilijk in gyms geraakt, omdat je domweg niet hoog genoeg kan komen. Ik stond een week in twee gyms, maar de eerste ben ik nu uit gevallen, omdat m'n Snorlax van 2921 (hoogste wat ik heb) te laag is om er in te blijven. De tweede zal snel volgen, omdat m'n een-na-hoogste, een Gyarados van 2850 nu op de tiende plaats staat :( (kan ik hem wel nog 2x uppen omdat ie er in ging toen ik nog lvl 30 was dus dan gaat ie ook richting de 2900). Andere gyms beginnen zelfs al bij 3000+ dus dat is helemaal kansloos.
Zou je juist willen aanraden om gyms te zoeken in afgelegen plekken. Bij ons in de buurt is het net zo en sinds kort worden we continue bezocht door een nieuw groepje spoofers die in de nacht alle gyms veroveren. Dus stabiliteit is ver te zoeken. Vandaag een heerlijke dag thuis werken dus vanochtend een mooi stukje wezen hardlopen in het bos en op die wijze ons in 4 gyms weten te plaatsen. Deze zijn vaak stabieler leert het verleden en zit nu hoog genoeg om er weer even in te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Houd iedereen dan al niet automatisch die goede iv en candys bij?
Ik wil altijd een reserve voorraad candy _/-\o_

Pff net mijn eerste larvitar gevangen dit event (vrij mager als je elke dag 20 km aflegt en +- 4 uur speelt)

Ik had net een fietstocht van 15 km achter de rug en mijn baterij had nog maar 6% want de powerbank waaraan die hing laad hem niet meer snel genoeg op :(
Hij zat +- 3 km ver en na een sprintje en in het begin van de straat gaf mijn batterij het op 8)7

Alle great en ultra ballen had ik ook net opgemaakt maar wel 1 ultra bal en een paar great ballen onderweg naar de stop erbij kunnen spinnen.

Gelukkig was er vlak na mij een teamlid met zijn auto die me van voldoende elektriciteit kon voorzien om hem nog te vangen _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Gravediggerxx op 24-05-2017 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:24:
Ik had net een fietstocht van 15 km achter de rug en mijn baterij had nog maar 6% want de powerbank waaraan die hing laad hem niet meer snel genoeg op :(
Ik adviseer even wat andere kabels te testen en de laadstroom te meten met de appjes Ampère of Current Monitor. Een slechte/slecht geworden kabel kan de laadstroom aanzienlijk lager doen zijn.

Je kunt ook USB stroommetertjes kopen bij Chinese webshops voor een paar euri waarmee je nog beter de laadstroom kunt meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Ik adviseer even wat andere kabels te testen en de laadstroom te meten met de appjes Ampère of Current Monitor. Een slechte/slecht geworden kabel kan de laadstroom aanzienlijk lager doen zijn.

Je kunt ook USB stroommetertjes kopen bij Chinese webshops voor een paar euri waarmee je nog beter de laadstroom kunt meten.
Thx voor het advies.
Ik denk eigenlijk dat het contactje van de smartphone de oorzaak is. Ik had die nog maar pas binnen gedaan en ze hebben enkel de baterij vervangen.
Nieuwe kabels en andere powerbanks hielpen ook al niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
O je had het al getest. Het is één van die dingen die je moet uitsluiten. Tegenwoordig gaat het ook steeds nuttiger worden om een tweede/back-up toestel te hebben. Geldt voor alles waar je veel gebruik van maakt en waarvan het lastig is als je het moet missen.

Op één been kun je niet lopen. ;)

Ik heb de indruk dat het vanggeluidje veranderd is. Vanaf dat het beest in de bal zit. Klopt dat? Ik heb het geluid zacht aan staan en hoor het gewoonlijk marginaal dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Dan loop je toch met een dratini?
Haan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:29:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Gaarheid schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:17:
Dan loop je toch met een dratini?

[...]
Ja dan moet je er wel een hebben 8)7 Die dingen spawnen nou niet bepaald in overvloed zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41
Haan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:20:

Ja dan moet je er wel een hebben 8)7 Die dingen spawnen nou niet bepaald in overvloed zullen we maar zeggen ;)
Ik heb nu tijdens het evenement ook een Dragonair als buddy ingezet. Liever 1,25km per snoepje, dan 5km.

Want inderdaad, zo vaak komen Dratini's niet voorbij.
En wat denk je, spawnt er net eentje hier op t werk. Met een gele berrie scheelt dat alweer een paar kilometertjes :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nu maar een Larvitar als buddy, daar moet ook nog flink wat candy bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:14:
Nu maar een Larvitar als buddy, daar moet ook nog flink wat candy bij :P
Hier ook Larvitar idd. :) Nu 211 candy, dus dat gaat lekker rap. Na het event de beste er maar eens uitpikken om een Tyranitar te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Same, alleen dan "pas" 200 candy.
Autofan1985 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:49:
[...]

Hier ook Larvitar idd. :) Nu 211 candy, dus dat gaat lekker rap. Na het event de beste er maar eens uitpikken om een Tyranitar te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Larvi-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
Heb nu eindelijk ook een Larvitar gehatched. _/-\o_ Straks even kijken wat zijn IV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Net weer een Larvitar uit een 10km ei, derde keer op rij :X
En toch nog maar 90 candy..
Maar m'n dragonite is net ook weer terug, dus die laat ik morgen nog even wat meters maken.

Deze larvitar is 98% (15-14-15) _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 24-05-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

Niet heel nuttig, maar de pokeballs zijn in de aanbieding.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Neomess schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:45:
Niet heel nuttig, maar de pokeballs zijn in de aanbieding.
Doe maar 3 pokeballen in het doel van manchester

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
aljooge schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:05:
[...]

Doe maar 3 pokeballen in het doel van manchester
Ajax was net als 3 gele gyms die ik vanavond tegen kwam... Kansloos :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Waar ik nu zit heb ik een gym vlak voor de deur. Blauw level 10, uiteraard.
Vanavond heb ik hem maar eens neergehaald. Ging goed gelijktijdig met tablet van mijn zoon. Maar nog geen halfmuur later zie ik een groepje buiten lopen met telefoons. En alweer blauw. Inmiddels, uurtje later is die al level 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
hneel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:57:
Waar ik nu zit heb ik een gym vlak voor de deur. Blauw level 10, uiteraard.
Vanavond heb ik hem maar eens neergehaald. Ging goed gelijktijdig met tablet van mijn zoon. Maar nog geen halfmuur later zie ik een groepje buiten lopen met telefoons. En alweer blauw. Inmiddels, uurtje later is die al level 7.
Gewoon blijven neerhalen. Een prive gym mag je nooit uit handen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Pff 4 uur door Groningen gefietst en maar 1 Larvitar gevonden... wel nu 175 ryhorn candy bij elkaar, maar beste ryhorn is 67%...

Net of ze bij deze events altijd alleen maar rommelpokemon spawnen.

Verder een bak slugma en geodudes gevangen, maar meh...

Iemand anders wel wat moois gevangen dit event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb 3 larvitars gevonden in 24 uur :) leek erop alsof ze de laatste dag de spawnrate ervan hebben verhoogd.

@hierboven, ik heb 2 golems nu boven de 90% iv, 2 rhydons maar de ryhorns kwamen uit eieren die ik heb evolved. Gelukkig heb ik nu candy zat om ze max level te houden, nu de dust nog.
Volgens mij waren mijn geodudes ook egg hatches met goede IV.

Het enige met een goede IV die ik heb gevangen (dus voor yellow met appraisal "can battle with the best of them") was een slugma.
Volgens mij heb je wel gelijk. Ik had datzelfde geouwehoer met de exeggcutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat is wijsheid? Ik heb nu al 3 goede Rhydons. Voorts heb ik nog een Rhyhorn van 91% en 89 candy. Opties zijn
- gewoon lekker evolven.
- candy bewaren voor latere gen4 evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wel aardig wat Rhyhorn candy gescoord maar geen goede evolutiekandidaten gevangen. Heb nog wel een paar fatsoenlijke uit eieren maar had op een hogere CP met tevens goede IV gehoopt. Had net voorafgaand aan het event genoeg om een Rhydon te maken en te maxen en nu waarschijnlijk genoeg voor twee. Komt het totaal potentieel op vier. :P

Heb net nog mijn Snorlax weer rust gegeven toen ik genoeg candy had voor nog twee upjes als ik L36 ben geworden en een Grimer aan het candysnuffelen gezet. Stond op 28 candy, nu 30. Muk wordt mijn laatste voor G1. Moet nu maar eens gebeuren. 8) Ben benieuwd hoelang het event nog doorloopt. Meestal loopt het wel wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Dit event eigenlijk gebruikt om hoofdzakelijk snoepjes te verzamelen. Iets van 25 snorlax , 20 lavitar en een paar chansey. Prima dat het event voorbij is, wordt toch te warm om hard te lopen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen zijn ook echt zo fakking dom..

Hier een gym, lvl 6 met ruim 17k prestige. Gaat eentje hem helemaal omlaag halen naar lvl 4, om hem vervolgens weer bij te trainen naar lvl 5..

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is van 17000 nogwat naar 18000 trainen sneller als 2 level omlaag halen en dan jezelf erin zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:51:
Sommige mensen zijn ook echt zo fakking dom..

Hier een gym, lvl 6 met ruim 17k prestige. Gaat eentje hem helemaal omlaag halen naar lvl 4, om hem vervolgens weer bij te trainen naar lvl 5..

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is van 17000 nogwat naar 18000 trainen sneller als 2 level omlaag halen en dan jezelf erin zetten 8)7
ALS het een spoofer/multi-account is geweest dan is het enige wat ik mij kan voorstellen om dit te doen: er stonden lage / crappy beesten onderaan en die zijn eruit gekicked om uiteindelijk een sterkere gym neer te zetten. (of gewoon een gym die kort is aangevallen en daarna weer omhoog getraind)

Tijdens het event 35 Mareep candy gepakt, scheelt weer een stukje lopen. Nog 64 te gaan! :p
Verder vooral veel Slugma, Rhyhorn en Geodude candy gepakt.

Nu maar weer terug naar de daily bonussen en wat kilometers op de klok zetten..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Het wordt eens tijd voor fatsoenlijke eieren, na het paasevent is er werkelijk niets goeds meer uit gekomen, nog niet eens een dratini. De dex zit weer vol met 5km eieren, bijna allemaal generatie 1, 10 km vol met sudowoodoo, mantine en gligar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Rock medaille gehaald, tweede Rhydon gemaakt en 55 Larvitar candy gelopen.

4 10km eieren gehad, 2x Chansey, 1x Pineco en 1 x een Lapras...

Ik moet nog steeds een Aerodactyl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Een Chansey zou ik ook wel eens uit een ei willen krijgen. Gisteren toevallig eentje gevangen, maar ik heb nu pas 15 candy, dus een blissey zit er voorlopig niet in, laat staan een met hoog level.. En dan moet ik ook nog 33 candy voor m'n 98% larvitar, en een shitload aan extra candy om die te levelen.. * Haan baalt dat het event al voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Krijgen jullie ook geen candy meer voor het lopen? De teller staat nog steeds op de event afstand, maar sinds gisteren avond lijk ik voor jan met de korte achternaam te lopen.

Gisterenavond zou m'n Chansey van 45 naar 46 candy gaan dacht ik... ring vol gelopen, kreeg geen "Chansey found a candy banner" maar die kon ik gemist hebben natuurlijk, bij m'n buddy gekeken, nog steeds 45 candy? Nouja, ik kon me vergist hebben natuurlijk, dat ik een candy minder had dan ik dacht.
Net nog ruim een km gelopen, ring vol... geen banner... en nog steeds 45 candy :(
M'n journal zegt ook niets over gevonden candy. Dus dat is 2,5km voor niets nu.
Het event zou afgelopen moeten zijn natuurlijk, dus daar gaat het misschien fout... maar ik hoop wel dat ik die 2,5km straks iig terug krijg voor m'n gewone afstand, en ik ze niet voor niets gelopen heb.. :/

[Edit]
App opnieuw gestart, en nu staat hij terug op de gewone afstand, 5k voor een candy ipv 1,25. En m'n gelopen afstand staat op 2,7, dus ik ben geen afstand kwijt geraakt gelukkig. De app moest blijkbaar helemaal uit geweest zijn om die buddy afstand weer terug te zetten naar de gewone afstand..

[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 26-05-2017 09:14 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
ik ben helaas wel candy kwijt. Mijn larvitar candy stagneert op 120. Ik ben gisteren over de distance max van 40 km gegaan voor de buddy 😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Waarom krijg ik soms een "error" melding als ik een gym wil aanvallen? Het lijkt vooral te gebeuren als ik met meerdere apparaten een gym wil aanvalen. Mogen er soms geen 2 op hetzelfde ip adres zitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Haan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:06:
Een Chansey zou ik ook wel eens uit een ei willen krijgen. Gisteren toevallig eentje gevangen, maar ik heb nu pas 15 candy, dus een blissey zit er voorlopig niet in, laat staan een met hoog level.. En dan moet ik ook nog 33 candy voor m'n 98% larvitar, en een shitload aan extra candy om die te levelen.. * Haan baalt dat het event al voorbij is
Al wel 7x een Chansey uit een ei gehad... ik heb zelf een 100% IV Blissey op level 34 en nog 65 Candy over.
3 x een Snorlax
13x een Dratini
11x een Lapras
2x een Larvitar

Maar een Aerodactyl... ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
hneel schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:01:
Waarom krijg ik soms een "error" melding als ik een gym wil aanvallen? Het lijkt vooral te gebeuren als ik met meerdere apparaten een gym wil aanvalen. Mogen er soms geen 2 op hetzelfde ip adres zitten ofzo?
Op elke telefoon een eigen account?

Wat bedoel je met IP, toren in bereik van WiFi of deelt 1 telefoon zijn data met een anderen?

[ Voor 13% gewijzigd door A-Jay op 26-05-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:51:
Pff 4 uur door Groningen gefietst en maar 1 Larvitar gevonden... wel nu 175 ryhorn candy bij elkaar, maar beste ryhorn is 67%...

Genoeg candy om mijn Rhyhorn IV 93% te maximaliseren 3000+ voor de rest ben ik 1 Larvitar tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
FireAge schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:51:

Gisterochtend zo'n 10 Larvitar gevangen in grunn, en gisteravond ook nog eens 10, kan er eentje meer of minder zijn.....
Maar daarmee al mijn vijfde Tyranitar kunnen maken. Ik mis alleen nog de beste aanvalsmoveset, alleandere combo's heb ik al.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

A-Jay schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Op elke telefoon een eigen account?

Wat bedoel je met IP, toren in bereik van WiFi of deelt 1 telefoon zijn data met een anderen?
Meerdere aparaten op wifi in appartement. Gym staat voor het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sankao schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:40:
[...]

Gisterochtend zo'n 10 Larvitar gevangen in grunn, en gisteravond ook nog eens 10, kan er eentje meer of minder zijn.....
Maar daarmee al mijn vijfde Tyranitar kunnen maken. Ik mis alleen nog de beste aanvalsmoveset, alleandere combo's heb ik al.
Dus jij hebt al meer dan 89 Larvitar gevangen? Dat vind ik best veel!

En dan heb je nog meer candy nodig om ze te uppen want uit een ei zijn ze altijd level 20 en heb je rond de 100 candy nodig voor level 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
xienator schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:58:
[...]

Dus jij hebt al meer dan 89 Larvitar gevangen? Dat vind ik best veel!

En dan heb je nog meer candy nodig om ze te uppen want uit een ei zijn ze altijd level 20 en heb je rond de 100 candy nodig voor level 30
53, dat staat er in de pokedex. Maar ik heb er zo'n 12 al uit eitjes gehad. Maar dit valt nog mee. Ik ken iemand die al op 136 gevangen Larvitar zit. Heeft dus ook al 6 Tyranitar boven de 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sankao schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:12:
[...]

53, dat staat er in de pokedex. Maar ik heb er zo'n 12 al uit eitjes gehad. Maar dit valt nog mee. Ik ken iemand die al op 136 gevangen Larvitar zit. Heeft dus ook al 6 Tyranitar boven de 3k.
Je begrijp tog zelf dat de meeste dat vrij verdacht vinden omdat we amper larvitar konden vinden dit event.
Ik kon er 2 wild vangen terwijl ik meer dan 150 km gefietst heb.

Al ga ik er vanuit dat je eerlijk gespeeld hebt want waarom zouw je er anders over stoefen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een map gebruikte/werkende had valt 41 stuks wel mee :) ervan uitgaande dat je daar nog 2-3 dagen gebruik van kon maken voor ze blind werden is dat perfect normaal. Mits je er redelijk veel tijd aan besteede :) Nu kom je daar valsspelend zelfs niet meer aan want waar moet je zoeken... Dat is dan weer het voordeel aan platligende scanners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
Dat was inderdaad met wat hulp van een werkende map, maar diegene had een weekje vrij en deed niets anders dan de gehele dag op zoek naar die Larvitar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het is ook vies oneerlijk dat je in de stad altijd een veel groter voordeel hebt dan in een dorp.
Ik fiets me hier te pletter (weliswaar stapvoets, want dat moet) en ik heb maar 3 larvitars gevonden in het event, waarvan er 1 uit de stand komt waar ik toevallig even 500 meter liep.

Ze mogen dit echt wel aanpassen van mij :\
En dan heb ik het nog niet eens gehad over pokestops.

Ik zie mezelf nooit een Tyranitar/Dragonite/Blissey krijgen, ookal ben ik al level 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Fordox schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:35:

En dan heb ik het nog niet eens gehad over pokestops.
Jup. Ik zit hier aan de rand van een stad in een hele nieuwe wijk, 1 pokestop die belachelijk ver lopen is, en een tweede waar je lopen niet bij kunt komen.
Maar in de wijk hebben we wel een "community building" een kerk een groot kunstwerk en een aantal kleinere kunstwerken die allemaal aan de eisen voldoen om een pokestop/gym te zijn. En ik zou heel graag zien dat op zijn minst en aantal van die locaties een stop worden, dan hoef ik er niet dagelijks met de auto op uit om een paar ballen te gaan halen :/
Maargoed, stops aandragen kan nog steeds niet, ik geloof dat hogere Ingress spelers die optie nog wel hebben, maarja... die wonen hier niet in de wijk geloof ik.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als er hier nog een high level Ingress speler is, ik heb ook nog wel een lijstje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sankao schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:05:
Dat was inderdaad met wat hulp van een werkende map, maar diegene had een weekje vrij en deed niets anders dan de gehele dag op zoek naar die Larvitar.
Dat bedoel ik dus met stoefen met valsspelen _/-\o_
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:21:
Als je een map gebruikte/werkende had valt 41 stuks wel mee :) ervan uitgaande dat je daar nog 2-3 dagen gebruik van kon maken voor ze blind werden is dat perfect normaal. Mits je er redelijk veel tijd aan besteede :) Nu kom je daar valsspelend zelfs niet meer aan want waar moet je zoeken... Dat is dan weer het voordeel aan platligende scanners ;)
Ik denk dat je als spoofer met niet werkende map ook nog wel aardig meer larvitar kon vinden in rots bium ofzo of santa monica?
Maar idd wel veel moeilijker _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

OMGWTFBBQ wat spawnt er hier bij de enige pokestop dichtbij mijn huis? :D
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aQpUBZim.jpg

Daarnaast controlleer ik nu ook 6 gyms, het was een goede dag vandaag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

2 keer een Blastoise kunnen vangen in de afgelopen dagen aan de belgische kust. Ik had hem al wel, maar ik vind het toch wel opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Fordox schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:09:
OMGWTFBBQ wat spawnt er hier bij de enige pokestop dichtbij mijn huis? :D
spoiler:

Daarnaast controlleer ik nu ook 6 gyms, het was een goede dag vandaag! :)
Hoe doe je dat? Een zwart blok gevolgd door een screenshot met lapras als je erop klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:48
Haakje spoiler haakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:42:
Hoe doe je dat? Een zwart blok gevolgd door een screenshot met lapras als je erop klikt?
[spoiler] [ /spoiler] (uiteraard zonder spatie voor de "/")

Ben benieuwd of we in juni nog een event gaan krijgen zoals het grass/rock event.
Verwacht sowieso begin juli wel iets als anniversary event.

Ik stem voor een electric event met overal Mareep! :P

[ Voor 28% gewijzigd door schaapiej op 29-05-2017 09:40 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
aljooge schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:42:
Druk op het linkje Bekijk boven zijn post om te zien hoe een post is opgemaakt.

offtopic:
geef geen vis, leer vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
schaapiej schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:17:
[...]

[spoiler] [ /spoiler] (uiteraard zonder spatie voor de "/")

Ben benieuwd of we in juni nog een event gaan krijgen zoals het grass/rock event.
Verwacht sowieso begin juli wel iets als anniversary event.

Ik stem voor een electric event met overal Mareep! :P
Ieder accountje bestaat 1 jaar, mijne op le quatorze juillet. Je kan ook zelf wat organiseren alle lures een dag aanzetten feest vieren in de gyms en vooral veel Pokemon vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
hneel schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:46:
[...]

Meerdere aparaten op wifi in appartement. Gym staat voor het raam.
Als het ook andere accounts zijn, zou het niet moeten uitmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:01
Gisteren eindelijk de laatst benodigde Mareep candy bij elkaar gelopen. Na afloop van het Rock event was dat weer 5km per candy, maar gelukkig was ik er bijna. Dus eindelijk kon ik m'n 91% Flaaffy evolueren naar m'n eerste Ampharos! :)

En wat een beauty! :>
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LGlfqij.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mooie Ampharos. Heb je meer geluk mee dan ik. De mijne kreeg Focus Blast, dus ben nu aan het sparen voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:06:
Ieder accountje bestaat 1 jaar, mijne op le quatorze juillet. Je kan ook zelf wat organiseren alle lures een dag aanzetten feest vieren in de gyms en vooral veel Pokemon vangen.
Die lures kunnen mij gestolen worden, komt toch alleen maar troep uit! :p
Haay schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:24:
Gisteren eindelijk de laatst benodigde Mareep candy bij elkaar gelopen. Na afloop van het Rock event was dat weer 5km per candy, maar gelukkig was ik er bijna. Dus eindelijk kon ik m'n 91% Flaaffy evolueren naar m'n eerste Ampharos! :)

En wat een beauty! :>
[afbeelding]
Nice, gratz! :)
Samen met Feraligatr en Unown de missende voor mij.

Enige wat ik erg jammer vind; het duurt ontzettend lang voordat je eindelijk een Ampharos hebt en dan is bijvoorbeeld een Jolteon, waar iedereen er hoogst waarschijnlijk meer dan genoeg van heeft, ongeveer even sterk. Als ik de stats vergelijk op Rankedboost en Pokemongo.gamepress dan zie ik dit aan stats;

Rankedboost
Sterkste quick move
Jolteon: Thunder Shock 6.82
Ampharos: Volt Switch 6.52

Sterkste charge move
Jolteon: Thunder 52.08
Ampharos: Thunder 52.08

Pokemongo.gamepress
Sterkste quick move
Jolteon: Thunder Shock 13.33
Ampharos: Volt Switch 11.74

Sterkste charge move
Jolteon: Thunder 60.42
Ampharos: Thunder 55.00

Hoe ze de damage precies berekenen weet ik niet, de ene noemt het damage met STAB en de andere noemt het True DPS. Maar per site bekeken scheelt het onderling zo goed als niets? :|

Mis ik dan ergens iets aan info? Of is het inderdaad echt zo kut dat je lang aan het sparen bent voor 'niks'..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
schaapiej schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:06:
Nice, gratz! :)
Samen met Feraligatr en Unown de missende voor mij.

Enige wat ik erg jammer vind; het duurt ontzettend lang voordat je eindelijk een Ampharos hebt en dan is bijvoorbeeld een Jolteon, waar iedereen er hoogst waarschijnlijk meer dan genoeg van heeft, ongeveer even sterk. Als ik de stats vergelijk op Rankedboost en Pokemongo.gamepress dan zie ik dit aan stats;
..........
Mis ik dan ergens iets aan info? Of is het inderdaad echt zo kut dat je lang aan het sparen bent voor 'niks'..
Tja, geldt toch ook idem voor Feraligatr vs Vaporeon? Je bent ook 'eeuwen' aan het sparen voor een Feraligatr, en dan heeft hij dezelfde base-attack waarde, iets betere base-defense, en veel lagere base-stamina. Dus heb je ook hier veel meer aan de bekende Vaporeon waar iedereen er vast ook genoeg van heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Haay schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:15:
[...]

Tja, geldt toch ook idem voor Feraligatr vs Vaporeon? Je bent ook 'eeuwen' aan het sparen voor een Feraligatr, en dan heeft hij dezelfde base-attack waarde, iets betere base-defense, en veel lagere base-stamina. Dus heb je ook hier veel meer aan de bekende Vaporeon waar iedereen er vast ook genoeg van heeft!
Ja dat geldt ook zeker voor Vaporeon, maar pakte in dit geval Jolteon/Ampharos als voorbeeld.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
schaapiej schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:20:
Ja dat geldt ook zeker voor Vaporeon, maar pakte in dit geval Jolteon/Ampharos als voorbeeld.
Ja, ik reageerde dan ook voornamelijk op je 'uitroep' "Mis ik dan ergens iets aan info? Of is het inderdaad echt zo kut dat je lang aan het sparen bent voor 'niks'.."

We sparen inderdaad zolang candy voor iets dat op geen enkele manier beter is dan al beschikbare Pokémon uit Gen-1. Het is puur Pokédex opvulling. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Haay schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:26:
Ja, ik reageerde dan ook voornamelijk op je 'uitroep' "Mis ik dan ergens iets aan info? Of is het inderdaad echt zo kut dat je lang aan het sparen bent voor 'niks'.."
Ik had 'm eigenlijk zelf ook wel kunnen inkoppen ja! :P
We sparen inderdaad zolang candy voor iets dat op geen enkele manier beter is dan al beschikbare Pokémon uit Gen-1. Het is puur Pokédex opvulling. >:)
Op een paar uitzonderingen na komt 't daar wel op neer helaas.
Wellicht dat daar met de gymrework wat verandering in komt!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Enige gen 2 die ik regelmatig in gevechten gebruik is eigenlijk Umbreon. Wat mij betreft zijn al die Eeveelutions net wat te overpowered... Enige Eeveelution met echte 'concurrentie' is eigenlijk Espeon vs Alakazam. Verder steken ze allemaal boven de rest uit van hun eigen type. Ja, Houndoom is als aanvaller op papier sterker dan Umbreon. Maar heb ze beide getest met exact dezelfde moveset (Snarl met Foul Play) tegen een Alakazam en de Umbreon kwam toch echt een stuk beter uit de verf. Houndoom wint eigenijk alleen op attack (en CP dan), maar qua defense en stamina maakt Umbreon gehakt van hem. En door zijn lagere CP krijg je er nog meer Prestige voor bij het trainen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Autofan1985 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:21:
Enige gen 2 die ik regelmatig in gevechten gebruik is eigenlijk Umbreon. Wat mij betreft zijn al die Eeveelutions net wat te overpowered... Enige Eeveelution met echte 'concurrentie' is eigenlijk Espeon vs Alakazam. Verder steken ze allemaal boven de rest uit van hun eigen type. Ja, Houndoom is als aanvaller op papier sterker dan Umbreon. Maar heb ze beide getest met exact dezelfde moveset (Snarl met Foul Play) tegen een Alakazam en de Umbreon kwam toch echt een stuk beter uit de verf. Houndoom wint eigenijk alleen op attack (en CP dan), maar qua defense en stamina maakt Umbreon gehakt van hem. En door zijn lagere CP krijg je er nog meer Prestige voor bij het trainen ook!
Een groot verschil tussen Houndoom en Umbreon is natuurlijk wel dat Houndoom een Dark/Fire type is, terwijl Umbreon 100% Dark is. Houndoom heeft dus in principe minder last van aanvallen waar Fire minder gevoelig voor is, terwijl Umbreon daar dan wel last van zou hebben.

Maar inderdaad, voor mijn gevoel werkt de Umbreon ook heerlijk tegen Psychic verdedigers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Autofan1985 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:21:
Enige gen 2 die ik regelmatig in gevechten gebruik is eigenlijk Umbreon.
Geen Piloswine tegen dragonites? Werkt als een trein, en iets steviger dan cloister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
freggell schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:01:
Geen Piloswine tegen dragonites? Werkt als een trein, en iets steviger dan cloister.
Daar gebruik ik mijn Lapras (Frost Breath & Blizzard) voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haay schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:30:
[...]

Een groot verschil tussen Houndoom en Umbreon is natuurlijk wel dat Houndoom een Dark/Fire type is, terwijl Umbreon 100% Dark is. Houndoom heeft dus in principe minder last van aanvallen waar Fire minder gevoelig voor is, terwijl Umbreon daar dan wel last van zou hebben.

Maar inderdaad, voor mijn gevoel werkt de Umbreon ook heerlijk tegen Psychic verdedigers. :)
Enige Pokémon waartegen dit een voordeel is, is Exeggutor met zijn Grass/Psychic combi. Echter is dit een nog grotere zeldzaamheid op gyms dan Alakazam en Espeon.
freggell schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Mijn 2 Laprassen met Frost Breath en Blizzard gaan, hoe gek het ook klinkt voor een Ice Type, als een warm mes door de Dragonites heen. Als Backup heb ik nu een Cloyster met Avalanche idd, maar die gebruik ik al bijna nooit. Heb overigens wel een Piloswine staan met de juiste moveset, dus als iemand een rode gym met een Dragonite weet bij mij in de buurt kan ik hem uit gaan testen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Autofan1985 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:17:
[...]

Mijn 2 Laprassen met Frost Breath en Blizzard gaan, hoe gek het ook klinkt voor een Ice Type, als een warm mes door de Dragonites heen. Als Backup heb ik nu een Cloyster met Avalanche idd, maar die gebruik ik al bijna nooit. Heb overigens wel een Piloswine staan met de juiste moveset, dus als iemand een rode gym met een Dragonite weet bij mij in de buurt kan ik hem uit gaan testen. :+
Welke buurt, anders kan ik er wel 1 rood maken en een Dragonite erin zetten.
Oh nee, dat wil niet. Heb maar 1 "Oranje draak met kleine vleugeltjes" en die staat zich al ergens te vervelen.

Ik vind mijn 2 Piloswine (Ice Shard / Avalanche) een mooie toevoeging aan mijn 2 Cloyster(Frost Breath / Blizzard) en Lapras (Frost Breath / Ice Beam). Zeker als ik weer eens een gym tegen kom met 5+ Dragonite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
freggell schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:24:
[...]

Welke buurt, anders kan ik er wel 1 rood maken en een Dragonite erin zetten.
Oh nee, dat wil niet. Heb maar 1 "Oranje draak met kleine vleugeltjes" en die staat zich al ergens te vervelen.

Ik vind mijn 2 Piloswine (Ice Shard / Avalanche) een mooie toevoeging aan mijn 2 Cloyster(Frost Breath / Blizzard) en Lapras (Frost Breath / Ice Beam). Zeker als ik weer eens een gym tegen kom met 5+ Dragonite
Zeg maar waar die zich verveelt. Kom ik hem wel vermaken. :P Kom iig uit de buurt van Rotterdam en werk in Sliedrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Autofan1985 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:40:
[...]

Zeg maar waar die zich verveelt. Kom ik hem wel vermaken. :P Kom iig uit de buurt van Rotterdam en werk in Sliedrecht.
En ik in de buurt van Enschede, dat is dus de andere kant van het land :+
. Maar misschien kom ik deze bouwvak nog wel in de buurt met een in bedrijfstelling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
freggell schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:45:
[...]

En ik in de buurt van Enschede, dat is dus de andere kant van het land :+
. Maar misschien kom ik deze bouwvak nog wel in de buurt met een in bedrijfstelling >:)
Kijk maar uit, want ik moet ook nog wel eens in Duitsland zijn... >:) Dit weekend begeef ik me overigens ook richting het oosten. ;)
Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status