[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
vorige post ge-edit..

[ Voor 93% gewijzigd door sankao op 19-05-2017 15:59 ]

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Lijkt inderdaad een magisch uurtje te zijn geweest gisterenavond. Vanaf vanmorgen meer de standaard rotsprut dan larvitar en aero's. Hopen dat in het weekend het wat aantrekt. Heb doordeweek geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51
Hoe zit het met de Pokestops? Komen daar nog veel meer items uit? Jammer dat het al de hele middag regent :(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Erulezz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:24:
Hoe zit het met de Pokestops? Komen daar nog veel meer items uit? Jammer dat het al de hele middag regent :(
Als ik mijn journal even terug kijk dan kreeg ik voor de stops vandaag 8 (first), 4, 4, 6 items.
Alleen standaard ballen en potions, niets bijzonders verder.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Fiets ik net toch zomaar langs een Cindaquil nest, in één klap vijf van die beesten gevangen! :9

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:25

Fordox

00101010

CAP-Team schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Vriezenveen toevallig? Woon ik ook :D
Hier team blauw by the way.
In de buurt maar niet Vriezenveen :p Iets meer ten zuiden van Enschede.

Helaas ben ik ook voor vandaag evrslagen door de regen.. Ik had zelfs geen zin/tijd om mn gyms terug te pakken :'(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
schaapiej schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:51:
[...]

Overal het algemeen wel, met wat uitzonderingen hier en daar.
Maar het ging mij ook alleen over het water event, en dat is voor zover ik weet alleen voor de water type Pokémon. En niet op basis van biome. (correct me if I'm wrong)
Over type events met spawns gesproken.

Het is een rock event en op elke hoek van de straat zit wel een Slugma.
Slugma is alleen een fire type, dus waarom spawned dat ding zo vaak?! Dat zijn evolve spawned kan ik nog begrijpen aangezien die ook rock heeft als type.

Naast Slugma voornamelijk Rhyhorn, Kabuto en Geodude hier. Onix en Omanyte zo nu en dan ook.

Ik wil op elke hoek van de straat een Larvitar! :X :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb echt geen geluk met dit spel...

Ik zie geen enkele Larvitar of Aerodactyl en ik heb weer een paar eieren uitgebroed.
De eieren die ik uit heb gebroed zijn:
Machop (2km)
Cleffa (2km)
Goldeen (2km)
Bulbasaur (2km)
Onix (5km)
Staryu (5km) :'(
Gligar (10km) :'( :'(

Ik heb sinds de release van de 2nd generation echt alleen maar Mantines en Gligars gekregen uit 10km eieren.... echt geen enkele andere pokemon.. Ook vind ik in 5km eieren bijna alleen maar Staryu's en Poliwags.
Zo gaat de lol van het spel ook wel weg :(

[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 20-05-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sinds ze die extra 'beweging' en die Nanabs hebben ingevoerd heb ik bij sommige beesten dat je er naast gooit terwijl je zou zweren dat de bal raak zou moeten zijn. Net een Skarmory die eerst terwijl hij hoog vloog uit een gele bal ontsnapt en daarna gooi ik er twee terwijl hij laag hangt en die vallen er voor of achter of weet ik veel waar maar het kostte me twee gele ballen. :-( Toen dus maar even wachten tot ie weer hoog ging hangen en toen was het meteen weer raak.

Bij Goldeens heb je ook dat je er plotseling naast gooit terwijl die bal vóór die wijziging gewoon raak zou zijn geweest. :S

Van die stomme dingen maken het spel nou niet echt leuker en dus niet beter. Vrij zinloze toevoegingen dus. Ze hebben bij Niantic nog steeds niet door dat de primaire vereiste van een spel is, dat het LEUK moet zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was een lucratief dagje voor me!
Dex1 bijna compleet, ondanks speler van het eerste uur is het niet meer dan spelen tussen het fietsen tijdens woon-werk verkeer (ca 10 min, 2x 5 stops) waarbij er soms wel eens wat 'bijzonders' spawned.

Vandaag een 2km ei uitgelopen met eindelijk m'n laatste Candy's voor een venusaur! Tevens Golem, Kabutops en genoeg gelopen voor een Mankey (nog nooit gezien hier in Woerden)...

Alleen jammer dat die ene Aerodactyle na een ultraball al bij me wegvloog...🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nou na een mass evolve en door alle Rhyhorn candy heb ik nu een paar hele sterke pokemon erbij met ook nog eens de perecte movesets! Gelukkig heb ik alleen maar pech met eieren en niet met de moves :)

Een Golem, Rhydon en Donphan zijn nu in mijn top 10 pokemon :) Allemaal met IV's boven de 85% en de beste movesets! Dus daar ben ik wel blij mee :)
Dit is tevens voor het eerst in een lange tijd dat ik mn Dust op heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 20-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik heb hier de laatste tijd steeds vaker dat Keep Screen On zijn ding niet altijd lijkt te doen, zo loop ik buddy-candies mis :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heet mezelf welkom bij de club van Slowkings met Fireblast.. Ik heb er nu een van lvl 29 met 96% IV :') ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:40:
Hmm, ik heb hier de laatste tijd steeds vaker dat Keep Screen On zijn ding niet altijd lijkt te doen, zo loop ik buddy-candies mis :/
Android?

Kun je toch gewoon in de Developer Options de optie aanzetten dat het toestel nooit uit gaat als ie aan de lader ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:19:
[...]

Android?

Kun je toch gewoon in de Developer Options de optie aanzetten dat het toestel nooit uit gaat als ie aan de lader ligt?
Jup.

Dan moet ie wel aan de lader liggen en niet in mijn broekzak tijdens het lopen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:22:
[...]

Jup.

Dan moet ie wel aan de lader liggen en niet in mijn broekzak tijdens het lopen :P
Ah. Ik dacht dat je voor de driftkilometers gedurende de nacht bedoelde. ;)

Er zijn meer van dergelijke appjes. Al andere geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:26:
[...]

Ah. Ik dacht dat je voor de driftkilometers gedurende de nacht bedoelde. ;)
Welke driftkilometers :/
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:26:
Er zijn meer van dergelijke appjes. Al andere geprobeerd?
Toen wel eens naar gekeken, Keep Screen Alive deed toen prima (alternatieven geloof ik niet), nu niet altijd meer.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:38
1 van mijn vaporeons zit al 7 maand in een gym. Hebben jullie ook van dit soort honkvaste exemplaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:49:
1 van mijn vaporeons zit al 7 maand in een gym. Hebben jullie ook van dit soort honkvaste exemplaren?
Heb er volgens mij nog 2 die 6+ maanden weg zijn. En een heleboel die 4 á 5 maanden weg zijn.

Zou mooi zijn als ze met die gym rework ook gewoon alles leeg gooien. Zijn we meteen van al die verrotte gyms af met een lading Blissey :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, hier een dragonite die al sinds december bovenaan in een gym staat te chillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
Ik heb blijkbaar de negatieve gevolgen van karma ontdekt in dit spel. :o Ik kwam net van een grote wandeling met mijn hond en zag dat er bij een nabije pokéstop een aerodactyl spawnde. Ik had niet echt veel zin om nog even snel naar daar te gaan, dus heb ik snel mijn auto gepakt om daar te geraken. Kom ik aan, blijkt dat die aerodactyl al niet meer spawnde. :/ Dus ik terug naar huis en eenmaal aangekomen keek ik nog snel even naar mijn smartphone. Komt er wel geen aerodactyl uit een ei. :F Ik heb me nog nooit zo een sukkel gevoeld in dit spel als nu. :+

Jammer dat ik eerst moest aanzien dat mijn andere tien km eieren vol met nutteloze pokémon als Sudowoodo zat. Ik snap niet waarom Niantic dit doet. Het is niet zo dat je dit in 5 minuutjes uitloopt (zeker als je weet dat een km in realiteit niet een km is in het spel). Maar goed, ik heb eindelijk mijn Aerodactyl. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:28:
[...]
Werkt het niet meer bij jou na die 'aanpassing' van Niantic? Bij mij wil het nog wel. :)
Momenteel heb ik ze van zo'n 4, 5 en 6 maanden. Mijn langste is er na 7 maanden uitgeknikkerd toen spoofers en multi-accounters die gym overnamen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Stay alive werkt op android ook op batterij.
Raven schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:28:
[...]

[...]

Toen wel eens naar gekeken, Keep Screen Alive deed toen prima (alternatieven geloof ik niet), nu niet altijd meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 15:58
Ik had een Arcanine die sinds november in een gym zat te hangen. Tot gisteren :( :( :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:58:
[...]

Werkt het niet meer bij jou na die 'aanpassing' van Niantic? Bij mij wil het nog wel. :)
Jup :/
Gaarheid schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:53:

[...]
Hmm, die later maar eens bekijken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Gaarheid schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:53:

[...]
Heej, jou ken ik uit Amsterdam Oost / Centrum. Mystic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:20
Paar goede dagen gehad.

Vrijdag naar port zelande geweest , een redelijk Pokémon paradijs. Veel Pokémon gevangen die ik hier nooit zie. Jammer alleen dat de yanma na 1x ontsnapte.

Met het event maar 1x een aerodactyle gezien, maar dat was om half 1 nachts 2 straten verder. Dat vond ik toch ff te laat om nog weg te gaan xD

Wel weer flink wat nieuwe Pokémon :

- machoke
- weezing
- ninetales
- kabutops
- omastar
- golem
- rhydon
- politoed
- magcargo

Daarbij ook ook al 33 larvitar Candy's er bij , hopen dat ik de 100 haal met dit event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 11:44

TAA

Liever IRC

Met een aerodactyl gisteren *eindelijk* de reguliere Gen1 compleet :) Verder is het helaas niet veel bijzonders hier; nog geen enkele larvitar gespot ondanks vele kilometers lopen.

Kom maar op met dat vakantie event waarbij alle region specific pokies een weekje van continent wisselen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Vanochtend naar Kijkduin geweest; nou, wellicht ijdele hoop maar het was niet "specialer" dan normaal. Er zitten daar naast de "usual" eigenlijk altijd veel Magnemite, Sandshrew, Voltorb en dat was vandaag niet anders. Verder ook daar vanwege het evenement veel rock-type Pokémon. En oh ja, een Houndor :)

Daarna nog naar Den Haag centrum geweest en daar op Pokémongebied eigenlijk meer te beleven.

Ben wel vandaag level 29 geworden, dat is dan wel weer leuk. En, er kwam (eindelijk) een Tangela uit een ei (had ik nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Fordox schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 18:18:
Ik heb echt geen geluk met dit spel...

Ik zie geen enkele Larvitar of Aerodactyl.
[...]
Ik heb sinds de release van de 2nd generation echt alleen maar Mantines en Gligars gekregen uit 10km eieren.... echt geen enkele andere pokemon.. Ook vind ik in 5km eieren bijna alleen maar Staryu's en Poliwags.
Zo gaat de lol van het spel ook wel weg :(
10KM ei uitgebroed..
Weer een Mantine.. :'( Komop zeg :'(
Wat moet ik in godsnaam met 103 Mantine candy..

Leuk spel dit

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 21-05-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Fordox schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:47:
[...]

10KM ei uitgebroed..

Leuk spel dit
Erg nuttig inderdaad zo'n Mantine..
Ik dacht dat het bij mij wel mee viel, maar blijkbaar heb ik 165 candy :X

Edit; of 341 Jinx candy door al die kut blagen uit eieren :p

[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 21-05-2017 16:26 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:44
Fordox schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:47:
[...]

10KM ei uitgebroed..

Leuk spel dit
334 candy en vang het beest nooit in het wild. Zo vervelend om ze te zien opkomen uit je 10k ei:(

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het vervelende is dat ik sinds het begin van de tweede generatie echt niks anders eruit heb zien komen dan Mantines en Gligars. Echt niks anders.
Is dit een bug ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 21-05-2017 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Fordox schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:33:
Het vervelende is dat ik sinds het begin van de tweede generatie echt niks anders eruit heb zien komen dan Mantines en Gligars. Echt niks anders.
Is dit een bug ofzo?
Nee, dat zijn geen bug Pokémon! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Fordox schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:33:
Is dit een bug ofzo?
Ben blijkbaar niet de enige die hetzelfde onzin uit eieren krijgt. Pineco komt ook regelmatig langs xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:20
Derde Wonder Golem zonder Rock Throw / Stone Edge. Of het is Mud Slap / Rock Blast, Rock Throw / Earthquake of Rock Throw / Rock Blast.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Net bij het boodschappen doen weer even rondgezocht naar rock pokemon. Blijkbaar zijn er in Zoetermeer Stadshart nog meer pokestops neergegooid, het wordt steeds voller. Dikke prima :*)

Pokemon

Overigens nog nergens larvitars gespot en ook geen aerodactyls. Gelukkig heb ik die laatste al :)

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 21-05-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Idd nog geen enkele Larvitar gezien, wel Aerodactyl maar daar heb ik er al twee van met goeie IV.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Richh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:03:
[...]

Ik had een Arcanine die sinds november in een gym zat te hangen. Tot gisteren :( :( :(
Dat gebeurt altijd tijdens events, wanneer het tijd is om speciale pokemon te vangen en je je alleen daarmee bezig wilt houden, dan gaat iedereen naar buiten en sloopt een flinke voorraad gyms.

Ik heb wel 2 larvitars gevangen, 1 die zat echt op een onmogelijke plaats, een plek waar nooit iemand komt. Ik normaal ook niet, maar was benieuwd of je zo ook ergens uitkwam, een soort van open lap beton buiten alle looproutes en waar normaal gesproken niemand komt. Daar is de larvitar op heterdaad betrapt. :P

[ Voor 28% gewijzigd door aljooge op 21-05-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
aljooge schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:51:
[...]

Dat gebeurt altijd tijdens events, wanneer het tijd is om speciale pokemon te vangen en je je alleen daarmee bezig wilt houden, dan gaat iedereen naar buiten en sloopt een flinke voorraad gyms.
Precies, verdorie. Het handjevol actieve Mystic spelers uit mijn regio lijkt zo goed als gestopt te zijn (er zwerven er nog 2 actief rond, maar die zitten niet in de Facebook en Telegram groep) en daardoor lukt het niet om boven de level 7 uit te komen. Sowieso is een van die Mystic spelers een spoofer, hij zit in een onbereikbare gym.

Sinds afgelopen week lukt het me daardoor niet meer om 10 gyms vast te houden, terwijl ik sinds begin dit jaar stabiel in een stuk of 12 stuks zat...

Valor is echter nog zeer actief. Althans, dat zijn ook maar een stuk of 5 spelers, maar die hebben elkaars accountgegevens. In een half uur slopen ze een gym en bouwen ze 'm direct op tot level 8 of 9. Als je dan even gaat kijken staat er een groepje van drie of vier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Richh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:59:
[...]

Precies, verdorie. Het handjevol actieve Mystic spelers uit mijn regio lijkt zo goed als gestopt te zijn (er zwerven er nog 2 actief rond, maar die zitten niet in de Facebook en Telegram groep) en daardoor lukt het niet om boven de level 7 uit te komen. Sowieso is een van die Mystic spelers een spoofer, hij zit in een onbereikbare gym.

Sinds afgelopen week lukt het me daardoor niet meer om 10 gyms vast te houden, terwijl ik sinds begin dit jaar stabiel in een stuk of 12 stuks zat...

Valor is echter nog zeer actief. Althans, dat zijn ook maar een stuk of 5 spelers, maar die hebben elkaars accountgegevens. In een half uur slopen ze een gym en bouwen ze 'm direct op tot level 8 of 9. Als je dan even gaat kijken staat er een groepje van drie of vier :P
Bij mij ook heel veel druk: een gebied die ik kwijt ben geraakt omdat de afstand te groot werd en de support wegviel. Afgelopen maand dacht ik meerdere keren dat het 100 muntjes feestje ook over zou zijn, is net niet gebeurd. Nu weer 16 gyms en wat rust gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Richh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:59:
[...]

Sowieso is een van die Mystic spelers een spoofer, hij zit in een onbereikbare gym.
Welk vind jij onberijkbaar? Ik ben zelf al bv over een prikkeldraad gekropen omdat een gym in een bunker is die in het midden van een koeienveld staat O-)

Vandaag een grote toer van 30 km gefietst en geen larvitar gezien :(

Als je een gym stabiel wil krijgen die net hoger dan lvl 7 graakt kan je ook gewoon zelf doortrainen. Wedden dat er dan ineens wel spelers intresse hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Gravediggerxx schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:03:
[...]

Welk vind jij onberijkbaar? Ik ben zelf al bv over een prikkeldraad gekropen omdat een gym in een bunker is die in het midden van een koeienveld staat O-)

Vandaag een grote toer van 30 km gefietst en geen larvitar gezien :(

Als je een gym stabiel wil krijgen die net hoger dan lvl 7 graakt kan je ook gewoon zelf doortrainen. Wedden dat er dan ineens wel spelers intresse hebben ;)
Op een afgesloten bedrijventerrein, 50 achter een automatisch hek van een meter of 3 hoog met van die punten erop :P het hek is alleen open als er (onder kantoortijden) vrachtauto's/bussen door gaan. Hij is volgens mij geen werknemer.

Ik train standaard gyms naar ~10k, en inderdaad soms wel verder. Maar dan krijg je het gevolg dat een grapjas van lv22 er een Blissey of Chansey in drukt die mooi onderaan komt te staan met minder dan 2000cp. Lekker trainen is het dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Richh schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:08:
[...]

Op een afgesloten bedrijventerrein, 50 achter een automatisch hek van een meter of 3 hoog met van die punten erop :P het hek is alleen open als er (onder kantoortijden) vrachtauto's/bussen door gaan. Hij is volgens mij geen werknemer.

Ik train standaard gyms naar ~10k, en inderdaad soms wel verder. Maar dan krijg je het gevolg dat een grapjas van lv22 er een Blissey of Chansey in drukt die mooi onderaan komt te staan met minder dan 2000cp. Lekker trainen is het dan 8)7
Er is altijd iemand gek genoeg om er toch in te graken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Gravediggerxx schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:13:
[...]

Er is altijd iemand gek genoeg om er toch in te graken _/-\o_
Klopt... maar 10 man? Elke 2 weken flipt dat ding naar een rooie waarvan ik weet dat 'ie een spoofer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Thierry88 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:50:
Derde Wonder Golem zonder Rock Throw / Stone Edge. Of het is Mud Slap / Rock Blast, Rock Throw / Earthquake of Rock Throw / Rock Blast.
Ik heb er nu twee met Mud Slap & Stone Edge. Denk dat ik er eentje maar ga lvl-en. Of is Rock Throw veel beter?

Mijn eerste Dragonite, ooit, valt helaas tegen. Steel Wing & Hyper Beam. Echt slechter kan helaas niet, dus geen goede gym defender voor mij.

Wel Gyarados over de 2600 heen, en een Chansey uit een ei waardoor mijn Blissey nu 2250 is. Het komt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
murphsy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:44:
[...]
Mijn eerste Dragonite, ooit, valt helaas tegen. Steel Wing & Hyper Beam. Echt slechter kan helaas niet, dus geen goede gym defender voor mij.
Stap 1 is in de gym te geraken, daarna zo hoog mogelijk en als je dan ook nog eens goede moves hebt is dat mooi meegenomen. Maar goede moves of niet, als je onderaan bungelt lig je er sowieso snel uit. En ook pokies met goede moves liggen er snel uit. Helemaal Dragonites als ze geconfronteerd worden met een Cloyster. Mijn Cloysters gaan over het algemeen niet hoger qua CP dan 1500-1600 op een enkele na. En die gaan als een mes door boter als ze tegen een Dragonites gaan. Huidig gymplay heeft liever hoger in de boom dan goede moves wat mij betreft. Als mensen een beetje nadenken wat ze in een gym plaatsen (niet zoals bij mij in de buurt 10x gyarados 8)7 ), dus zo divers mogelijk dan houd je de aanvallers wat langer op.
Maar als ze 'm naar beneden willen halen, dan lukt dat echt wel. Goede moves of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GroeneThee schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:08:
[...]

Stap 1 is in de gym te geraken, daarna zo hoog mogelijk en als je dan ook nog eens goede moves hebt is dat mooi meegenomen. Maar goede moves of niet, als je onderaan bungelt lig je er sowieso snel uit. En ook pokies met goede moves liggen er snel uit. Helemaal Dragonites als ze geconfronteerd worden met een Cloyster. Mijn Cloysters gaan over het algemeen niet hoger qua CP dan 1500-1600 op een enkele na. En die gaan als een mes door boter als ze tegen een Dragonites gaan. Huidig gymplay heeft liever hoger in de boom dan goede moves wat mij betreft. Als mensen een beetje nadenken wat ze in een gym plaatsen (niet zoals bij mij in de buurt 10x gyarados 8)7 ), dus zo divers mogelijk dan houd je de aanvallers wat langer op.
Maar als ze 'm naar beneden willen halen, dan lukt dat echt wel. Goede moves of niet.
Inderdaad als je een hele diverse gym hebt kost het je alleen wat meer tijd.

Zet alleen maar 2900+ CP in gyms de movesets zijn totaal onbelangrijk om in een gym te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 16:01
xienator schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:23:
... de movesets zijn totaal onbelangrijk om in een gym te staan.
Nou .... Ik merk wel degelijk het verschil tussen movesets bij defenders. Zowel bij omhoog trainen als bij neerhalen. Bv. Hyperbeam bij Blissey is nog redelijk eenvoudig te dodgen, maar een Blissey met Dazzling Gleam is gewoon een mega BITCH om tegen te vechten. Vooral als je met een Machamp (Fighting, extra gevoelig voor Fairy) tegen die Blissey aan het vechten bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Zat dit weekend op Texel maar heb toch flink wat nieuwe pokemons kunnen vangen of eindelijk genoeg candy's te krijgen (mede door het event).

Zo heb ik nu de volgende pokemon kunnen toevoegen aan mij pokedex: Golem, Rhydon, Aerodactyl (2x), Steelix, Stantler, Magcargo, Phanphy, Pineco, Houndour, Shuckle.
Daarnaast ook genoeg leuke candy kunnen verzamelen voor de Johto starters.

Overigens toen ik thuis kwam van dit weekend weg zag ik 3 nieuwe Pokestops in mijn buurt?
En daarna is ook de spawnrate van pokemons in mijn omgeving weer verhoogd! Niet dat ik klaag, maar het lijkt dat Niantic nieuwe spots heeft goed gekeurd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

Hier ook op het werk een tweetal nieuwe stops.

Overigens tijdens het event nog geen Aerodactyl of Larvitar gezien (ook niet op de nearby)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 16:01
Thierry88 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:50:
Mijn eerste Wonder (96%) Golem (nog uit 2016) heeft Mud Slap / Stone Edge. Heb zojuist nog een Wonder Geodude (93%) geëvolueerd, en die kreeg Mud Slap / Earthquake.

Ik snap overigens niet waarom Pokémon Gameinfo Mud Slap / Earthquake als beste defensive moveset aangeeft. Earthquake vind ik persoonlijk een stuk gemakkelijker te dodgen dan Stone Edge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Ik heb ooit een keer dat waarschuwingsscherm gehad toen ik die IV checker apps gebruikt heb.
Ben ik nu "flagged" en kan ik alleen maar rattata's en pidgey's zien?
Hoe test ik dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

Ga een stukje lopen, als je dan wat anders tegenkomt weet je genoeg toch....
Goemies schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:13:
Ik heb ooit een keer dat waarschuwingsscherm gehad toen ik die IV checker apps gebruikt heb.
Hoe test ik dit

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Geodudes, psyducks goldeen dat soort dingen ook nog wel. Zie ik niet zo heel vaak normaal.
De echte rare pokemons zoals larvitar etc. zitten toch niet hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninasky11 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:43:
[...]

Ben blijkbaar niet de enige die hetzelfde onzin uit eieren krijgt. Pineco komt ook regelmatig langs xD
Ik heb er ook al tig uit 10km eieren gehad net als die Gligar, pineco...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik kreeg vaak een Sudowodu, maar m'n laatste twee eieren zat een Larvitar in :9 Nu weer wachten tot het volgende 10km ei verschijnt, ik krijg ze bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Goemies schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:13:
Hoe test ik dit
Onlangs krijgen meer spelers dit scherm vanwege een storing bij Niantic. Ik gebruik ook een IV checker app die op mijn account inlogt en heb er geen last van gehad.

Van een soort straf waarbij je alleen maar Rattata's en Pidgey's ziet heb ik niet eerder gehoord. Het lijkt me dat je dit kunt testen door te kijken of (iemand met) een ander account wel andere Pokemon ziet op dezelfde plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
My-life schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Onlangs krijgen meer spelers dit scherm vanwege een storing bij Niantic. Ik gebruik ook een IV checker app die op mijn account inlogt en heb er geen last van gehad.

Van een soort straf waarbij je alleen maar Rattata's en Pidgey's ziet heb ik niet eerder gehoord. Het lijkt me dat je dit kunt testen door te kijken of (iemand met) een ander account wel andere Pokemon ziet op dezelfde plaats.
https://pokemongohub.net/...ts-dont-see-rare-pokemon/
Schijnt nieuw te zijn om alle maps tegen te gaan.
Maar ze pakken iedereen die 'flagged' is. Volgens mij ben ik ook flagged, omdat ik zon scherm gehad heb destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Volgens Niantic wordt deze zomer legendarisch!

http://www.insidegamer.nl...-zomer-wordt-legendarisch

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Goemies schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:34:
[...]

https://pokemongohub.net/...ts-dont-see-rare-pokemon/
Schijnt nieuw te zijn om alle maps tegen te gaan.
Maar ze pakken iedereen die 'flagged' is. Volgens mij ben ik ook flagged, omdat ik zon scherm gehad heb destijds.
lees een boel verschillende dingen hierover maar nu blijk je ook te kunnen worden gebanned/flagged voor het gebruik van Go IV terwijl deze alleen je screen captured en dus niks met je account doet dit leek mij lange tijd gewoon een geautomatiseerde versie van de handmatige sites dus niet tegen de regels? maar goed die gebruik ik dus ook niet meer met mijn 213 pokemon caught neem ik die kans ook niet haha

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Wat ik dus niet boven water kan halen is of dat GPS driften nou wel of niet onder hacks, cheats of spoofs vallen.

En in het andere: Gisteren nog even bij kijkduin geweest. Maar het word daar erg "campy".
Veel wiet rokerij, eigen boomboxen mee.
Tijd dat ik maar eens een andere leuke spot in den haag ga zoeken.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
copywizard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:45:
[...]

lees een boel verschillende dingen hierover maar nu blijk je ook te kunnen worden gebanned/flagged voor het gebruik van Go IV terwijl deze alleen je screen captured en dus niks met je account doet dit leek mij lange tijd gewoon een geautomatiseerde versie van de handmatige sites dus niet tegen de regels? maar goed die gebruik ik dus ook niet meer met mijn 213 pokemon caught neem ik die kans ook niet haha
Ik moest wel inloggen, was dus geen sceenshot app.
Had in eerste instantie niet door dat ik fout zat, totdat ik dat waarschuwingscherm (internetplaatje) kreeg.
Toen ben ik er mee gekapt en heb ik in google de access eruit gegooid. Maarja, kwaad al geschied blijkbaar.

meer info:
https://www.reddit.com/r/...not_be_able_to_encounter/

[ Voor 6% gewijzigd door Goemies op 22-05-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:51:
Wat ik dus niet boven water kan halen is of dat GPS driften nou wel of niet onder hacks, cheats of spoofs vallen.

En in het andere: Gisteren nog even bij kijkduin geweest. Maar het word daar erg "campy".
Veel wiet rokerij, eigen boomboxen mee.
Tijd dat ik maar eens een andere leuke spot in den haag ga zoeken.
lijkt me niet dat ze iets aan gps drift kunnen doen gezien dit niet iets is waar je als gebruiker veel aan kan doen? ik heb mijn telefoon op 4g (dus geen wifi) naast me liggen en dan als ik niks doe gaat hij gewoon heen en weer lopen als ik binnen ben dus ik gebruik er niks speciaals voor zou stom zijn als je word gebanned voor iets waar je niks aan kan doen zelfde als ik naar huis rij en daar onlog dan staat vaak mijn char nog 1 a 2 minuten te wachten op mijn werk locatie en kan daar pokemon vangen en soms een stop draaien waarna hij terug flitst naar mijn huis en hier kan ik niks aan doen ik heb zodoende al wel een keer een softban gehad

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

GPS drift heeft volgens mij letterlijk iedereen last van (in meer of mindere mate). Daar zou ik mij niet zo druk over maken. Zeker ook omdat het voordeel nihil is, die paar meter op een ei zal het probleem niet zijn.

Wel als je van Amsterdam naar New York en Tokyo drift, dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 20:23

OmeJoyo

This is me

IceStorm schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:07:
GPS drift heeft volgens mij letterlijk iedereen last van (in meer of mindere mate). Daar zou ik mij niet zo druk over maken. Zeker ook omdat het voordeel nihil is, die paar meter op een ei zal het probleem niet zijn.

Hij loopt op mijn bureau 3-6Km per uur, dus durf het wel meer dan een beetje voordeel te noemen ;)
Maar het blijft lastig om te detecteren, want iemand kan ook legetiem de hele dag rondjes lopen op zijn werk, bijvoorbeeld in een magazijn.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Haay schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Nou .... Ik merk wel degelijk het verschil tussen movesets bij defenders. Zowel bij omhoog trainen als bij neerhalen. Bv. Hyperbeam bij Blissey is nog redelijk eenvoudig te dodgen, maar een Blissey met Dazzling Gleam is gewoon een mega BITCH om tegen te vechten. Vooral als je met een Machamp (Fighting, extra gevoelig voor Fairy) tegen die Blissey aan het vechten bent. :P
Blissey is inderdaad een lastige maar is dan ook de enige wat mij betreft. Ik plaats mijn blissey nooit in een gym als ik daarmee de laagste ben waardoor het omhoog trainen enorm bemoeilijkt wordt. Heb er maar 1 jammergenoeg en die heeft nu CP2800 en een beetje. Moet daar weer gruwelijk veel kilometers voor gaan lopen wil ik mijn 2e Chansey ook kunnen evolueren (en levelen) dat ik vermoed dat die 2e er nooit gata komen :-(

In Tokyo schijnt het driften erg populair te zijn :9

[ Voor 66% gewijzigd door GroeneThee op 22-05-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
Ik heb het ook gezien, allemaal korte zinnetjes, maar wel eentje met veel inhoud voor de game. De Gym restructure ging nog voor Q2 zijn dacht ik, dus er komt een leuke zomer aan. Er is volgens mij wel een grote kans dat alle Gyms hierdoor eerst leeg gezet worden. Hier heb ik totaal geen probleem mee, zo zien we ook direct heel wat actie en mensen :P

Verder is dit een top event voor mij, ik heb dit weekend 17 larvitar kunnen vangen en hierdoor mijn Tyranitar kunnen maken. Ik sinds de start van Gen2 nog maar 1 uit een eitje gehad, gelukkig was deze 91 IV :*)
Daarnaast ook leuk alle andere Candy van rock soorten kunnen aanvullen waardoor er voor de toekomst geen problemen zijn om level ups te doen :)

Edit : Mijn Gen2 is ook bijna compleet (Buiten de region exclusives / legendaries). Enkel nog deze nodig :
- Scizor : Juist Metal Coat nog krijgen, ik heb van alles al dubbels, maar deze dropt slecht voor mij.
- Unown : Eens heel veel geluk hebben :)
- Togetic : Nog 23 candy, ik wacht wel tot die uit eitjes komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Shadow_J op 22-05-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02

Ook daar geen last van gehad :) maar ja ik was dan ook echt in Thailand vorig jaar!
Misschien dat ze dat dan zien aan het IP adres oid.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben sinds een week (of 2) ook weer begonnen. Team VALOR!! ;)

Moest helaas wel opnieuw beginnen, omdat mijn andere account gebanned was (eigen schuld). Maar inmiddels weer goed op weg en alweer level 20. Vanochtend 2 10KM eitjes uitgekomen, de eerste was een Aerodactyl van rond de 1300cp en de tweede een Snorlax van 1600cp, meteen mijn hoogste CP die ik heb, helaas geen denderende IV's.

Ben in het event helaas nog geen Larvitar of evolve hiervan tegengekomen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
[...]

Dit lijkt mij onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
[...]

Ik gebruik CalcyIV voor Android al een hele lange tijd en ik heb nog nooit een melding gezien en mijn account werkt nog steeds. Ik zie ook niet hoe dit soort scan-apps zonder inlog tegen de TOS ingaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Extigo op 22-05-2017 13:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Madstorm schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:58:
Ik ben sinds een week (of 2) ook weer begonnen. Team VALOR!! ;)
Hier ben ik gestopt met lezen, BOOOEEE! :r :r :r

:+

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 22-05-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Richh schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:29:
[...]

Hier ben ik gestopt met lezen, Yeah :+ *O* *O* *O* *O* *O*

:+
ftfy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Gebruik zelf om IV's te bekijken de iOS app "Pokegenie". Deze maakt geen directe connectie met het spel maar werkt met behulp van screenshots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
4x achter elkaar een Dragon Scale bij de 7 day streak.... ik geef het op :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Erulezz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:54:
Daar ben ik juist weer naar op zoek, bij mij was het 4 x een Upgrade....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Erulezz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:54:
Ik heb nu 3x achter elkaar de Dragon Scale .... Elk ander object was beter bruikbaar geweest. Vooral omdat ik de Kingdra al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Loadichus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:42:
[...]

Ik heb nu 3x achter elkaar de Dragon Scale .... Elk ander object was beter bruikbaar geweest. Vooral omdat ik de Kingdra al gedaan.
Ja precies, met Dragon Scale kun je er maar 1 upgraden... maargoed volgende week weer een kans. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loadichus
Erulezz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:49:
Ja precies, met Dragon Scale kun je er maar 1 upgraden... maargoed volgende week weer een kans. :)
Wellicht kunnen we deze zomer gaan traden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Loadichus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:11:
[...]

Wellicht kunnen we deze zomer gaan traden _/-\o_
En heb je dan nog items nodig?

huidige stand van zaken:
5 metalcoats
3 sunstones
2 dragonscales
1 upgrade.

En ik heb alle evoluties al, bovenstaand is dus extra.
Ik hoop alleen nog op wat kings rock, zodat ik daar nog wat evoluties kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
freggell schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:14:

huidige stand van zaken:
5 metalcoats
3 sunstones
2 dragonscales
1 upgrade.

Ik kan nu nog niet zeggen of ik dan nog één van deze items nodig heb :+
Omdat ik structureel wel zorg voor mijn 7 day streaks verwacht ik het niet.

Maar toch. Traden (pokemons) lijkt mij wel interessant. Al zie ik ook wel nadelen dat je te snel je pokedex kan vol krijgen en botaccounts die sterke pokemons traden naar een non-flagged account etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 15:45
Loadichus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:21:

Maar toch. Traden (pokemons) lijkt mij wel interessant. Al zie ik ook wel nadelen dat je te snel je pokedex kan vol krijgen en botaccounts die sterke pokemons traden naar een non-flagged account etc.
Dat laatste is natuurlijk simpel op te lossen door flagged accounts niet of zeer beperkt te laten traden.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
freggell schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:14:
[...]

huidige stand van zaken:
5 metalcoats
3 sunstones
2 dragonscales
1 upgrade.

Dit heb ik ook. Ik zoek ook nog steeds 2 keer de kings rock. Poliwag candy en slowpoke candy genoeg. Alleen het upgrade item niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
The_Ghost16 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:32:
[...]

Dit heb ik ook. Ik zoek ook nog steeds 2 keer de kings rock. Poliwag candy en slowpoke candy genoeg. Alleen het upgrade item niet :(
Ik heb beide evoluties al. Alleen wil ik graag een Slowking zonder fireblast.
En een extra politoad vind ik ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Weer een mantine :(

Wil iemand een Rog als avondeten vandaag? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Fordox schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:03:
Weer een mantine :(

Wil iemand een Rog als avondeten vandaag? :(
Laten we het positief bekijken; jij krijgt tenminste 10km eieren! :+

Je hoopt op iets leuk uit een 10km ei. Aan de ene kant een beloning voor de afstand lopen, en aan de andere kant verwacht je iets sterks/nuttigs uit een 10km ei. Mareep / Larvitar / Dratini of Snorlax bijvoorbeeld. Maar nee je krijg een of andere vliegende vis voor de zoveelste keer... bedankt voor de terleurstelling Niantic! :p

Dan hoeft natuurlijk niet elk 10km ei jackpot te zijn, maar constant nutteloze shit eruit krijgen is ook niks -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Yep, ik zit ondertussen al aan 121 Mantine candy :')

Maar ik krijg ze inderdaad wel. Ik hoef nu nog maar 400 meter voor een andere 10km ei maar ik heb het een beetje gehad om te lopen voor eieren nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Fordox schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:26:

Maar ik krijg ze inderdaad wel. Ik hoef nu nog maar 400 meter voor een andere 10km ei maar ik heb het een beetje gehad om te lopen voor eieren nu :+
Uit dat ei gaat iets nuttigs komen...! ;)
spoiler:
...bijvoorbeeld een Mantine })

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan ga ik het ei wel opbakken voordat ie uit komt, ik hou niet eens van vis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fordox schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:26:
Ach het kan erger. Mn maatje zit hierdoor al aan de 700+ Mantine candy. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:08:
[...]

Ach het kan erger. Mn maatje zit hierdoor al aan de 700+ Mantine candy. :+
Achja, kan die ze lekker poweruppen en evolven!

oh wacht.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:23:
[...]

Achja, kan die ze lekker poweruppen en evolven!

oh wacht.... -O-
Mantine had pas wel een boost gekregen. Dus nu zijn ze geloof ik gym schietschijf geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Kunnen we niet met zn allen een bug indienen met '10km eggs only hatch Mantine'? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:52:
Kunnen we niet met zn allen een bug indienen met '10km eggs only hatch Mantine'? :p
mantime gligar sudowoodo en pineco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:23
Leuk event dit keer. Ik hoop woensdag nog even langs Kijkduin te gaan, was de vorige keer erg succesvol. Mijn Rhydon heeft helaas Mud Slap / Megahorn gekregen. Omdat hij 2400+ is vraag ik me af of ik hem niet alsnog moet uppen (puur voor een gym positie..). Maar ik boost en evolve de laatste tijd niet, sinds het bericht om je snoepjes te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zenomyscus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:41:
Leuk event dit keer. Ik hoop woensdag nog even langs Kijkduin te gaan, was de vorige keer erg succesvol. Mijn Rhydon heeft helaas Mud Slap / Megahorn gekregen. Omdat hij 2400+ is vraag ik me af of ik hem niet alsnog moet uppen (puur voor een gym positie..). Maar ik boost en evolve de laatste tijd niet, sinds het bericht om je snoepjes te bewaren.
Je kan beter in een betere candy en dust investeren. Om hem volledig te maxen kost het erg veel dust en candy dus wat je verliest door een nieuwe poging te doen in verwaarloosbaar vind ik.

Save your candy was voor het dubbel exp event en die is al over he. Het zal wel weer +- 6 maand duren eer die nog eens terug komt schat ik. Al kan het nooit kwaat om te sparen.
Je kan ook wachten met power up tot na de gym update want dan zijn mischien ineens andere pokemon betere defenders.

Edit: Laat aub weten hoeveel larvitar daar te vangen zijn. Ik wil ook wel gaan maar twijfel enkel omdat ik niet echt larvitar in een water bium verwacht.

Al elke dag deze event minstens 20 km gefietst en geen larvitar tegengekomen 8)7

Mijn laatste keer kijkduin was een zware teleurstelling. 8 uur daar gespeeld en geen enkele dratini toen kunnen vangen :? 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Gravediggerxx op 22-05-2017 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

schaapiej schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:31:
[...]

Uit dat ei gaat iets nuttigs komen...! ;)
spoiler:
...bijvoorbeeld een Mantine })
HET WAS EEN DRATINI :D 91% dus ik ben happy :)

Keer wat anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Fordox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:13:
[...]

HET WAS EEN DRATINI :D 91% dus ik ben happy :)

Keer wat anders :p
Haha beter.
Ik kreeg vanmorgen een larvitar uit een 10KM ei :-D
IV weet ik niet, ik snap die calcudingessen nooit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Deze is wel makkelijk:
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

Vul cp, hp en de dust in de calculator en vink het vakje aan als je hem nog niet hebt gepower upt (als dat Nederlands is)
Klik dan op appraise, en vul daarvan ook alles in en druk op calculate :) Best easy. Je ziet ook direct de ideal movesets en dergelijke en hoe hoog de CP is als je m evolueerd.

Wel jammer dat ik de Dratini nu pas heb, anders kon ik de 35 km die ik met machop heb gelopen op mn dratini zetten :p

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 23-05-2017 10:12 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status