Ik heb drie Larvitars en die zijn alledrie uit eieren gekomen. Ik moet de eerste in het wild nog tegenkomen. Maar áls ze die week te vangen zijn stop ik ze vol met ananasjes.
Heb er ondertussen weer 24. Alleen voor écht nuttige beesten nu. De rest sparen.
Hopen dat Larvitar zich lekker vaak laat zien, maar dat zal wel niet.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:01:
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/adventureweek2017
Goed voor mijn 'high maintenance' beesten. Die Snorlax candy gaat er komen. En dan nog wat Dratini snoep.
En Unown is ook rock toch.. toch?!
Als buddy denk ik maar Mareep, moet Ampharos nog en hiermee gaat de candy een stuk harder!
Of toch Snorlax/Chansey... keuzes keuzes
Ik denk dat ik belachelijk veel km ga doen
Ik vraag wel af wat de limiet is want bij chansey kan ik normaal maar 8 candy per 24 uur krijgen.
Hier ben ik voorlopig maar 2 keer door gehindert geweest
Ik denk dat ik belachelijk veel km ga doen
Ik vraag wel af wat de limiet is want bij chansey kan ik normaal maar 8 candy per 24 uur krijgen.

De limiet ligt ergens bij 40km per dag ofzo, wat je 'mag' lopen.Gravediggerxx schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:58:
Ik denk dat ik belachelijk veel km ga doen![]()
Dus dat worden in dit geval ±32 candies.
Per 24 uur is juister en is lastiger om in het oog te houden.P.K. schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:07:
[...]
De limiet ligt ergens bij 40km per dag ofzo, wat je 'mag' lopen.
Dus dat worden in dit geval ±32 candies.
En wat ik altijd dacht is dat dit een limiet is per buddy dus dat je dan naar een andere kan wisselen.
Klopt dit?
Dit nog nooit zelf kunnen testen
Een Mareep als buddy zou leuk zijn. Maar die ben ik nog nooit tegen gekomen.
Wat ik lees op Reddit is dat het per account is, dus je buddy wisselen heeft geen zin.Gravediggerxx schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:12:
[...]
Per 24 uur is juister en is lastiger om in het oog te houden.
En wat ik altijd dacht is dat dit een limiet is per buddy dus dat je dan naar een andere kan wisselen.
Klopt dit?
Dit nog nooit zelf kunnen testen
Das mijn buddy moet nog 60 candy voor die 3e evolutie.hneel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:50:
Dus das 60 x 5 = 300 km normaal maar worden er nu maar 75.
Eens kijken of dat gaat lukken in een week. Dan hoef ik daarna alleen nog Unown.
Ik wil wel met je mee lopen hoor!hneel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:50:
Voor als je een go-plus wilt, maar geen zin hebt in knopjes drukken..
http://uk.codejunkies.com...Wristband__EF001250V.aspx
En de video van Trainer Tips die hierover gaat:
YouTube: FAKE POKÉMON GO PLUS *AUTOMATICALLY* CATCHES POKÉMON
Geen idee of dit bannable is, we merken wel of Trainer Tips gebanned wordt..

[ Voor 8% gewijzigd door JamesB009 op 17-05-2017 10:44 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Kijk je ook altijd graag de vlogs van Trainer Tips? Kijk het meestal bij het ontbijt...goede start van de dag :-)JamesB009 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:41:
Kijkt de rest eigenlijk ook graag de vlogs van Trainer Tips, Reversal en Mystic7 ?
Geniet nooit met mate
Ja, ik vind zijn vlogs altijd wel interessant, hij legt dingen goed uit en komt altijd met leuke weetjes en tips.
Het kijkt gewoon lekker weg, het is de enige vlog die ik kijk qua Pokemon trouwens, en ook de enige van hem zelf.
Maar dit soort dingen, met die neppe PoGo Plus, vind ik dan altijd leuk dat hij het onderzoekt en zo.
Het kijkt gewoon lekker weg, het is de enige vlog die ik kijk qua Pokemon trouwens, en ook de enige van hem zelf.
Maar dit soort dingen, met die neppe PoGo Plus, vind ik dan altijd leuk dat hij het onderzoekt en zo.
LekkerBipsje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:09:
[...]
Kijk je ook altijd graag de vlogs van Trainer Tips? Kijk het meestal bij het ontbijt...goede start van de dag :-)
Kijkt de rest eigenlijk ook graag de vlogs van Trainer Tips, Reversal en Mystic7 ?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik kijk zelf de vlogs van Trainer Tips eigenlijk wel allemaal. Alleen de mail time skip ik meestal. Couldn't care less...JamesB009 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:12:
Ja, ik vind zijn vlogs altijd wel interessant, hij legt dingen goed uit en komt altijd met leuke weetjes en tips.
[...]
En als ik dan ergens wat verloren tijd heb kijk ik nog de vlogs van Reversal en soms die van Mystic7. Bijv. bij een evolve/lucky egg session is dat wel leuk voor op de achtergrond
Geniet nooit met mate
Zit met een uitdaging en hopelijk hebben jullie een antwoord hierop 
In mijn dorp lopen 3 mensen rond van de andere kleur die altijd de gym overnemen. Nu hadden we alle gyms overgenomen en gekeken wanneer de gyms omvielen. Zelfs om 4 uur snachts vielen de gyms om door 3 personen. Altijd 3 dezelfde personen, oke het kan dat ze no life spelen. Het valt alleen op dat ze 6 blissesy hebben boven de 3000 CP en 3x tyranitar boven de 3400 CP. Alle 3 de spelers in dit geval dan. Is het echt mogelijk dat je alle 3 precies zoveel van die hebt? Zonder te hacken/spoofen? Wij zelf zijn even hoog als hun en komen met zen 4en nog niet eens aan 6 blissesy en we hebben nog niet eens een tryanitar. Soms worden de gyms ook overgenomen terwijl je er echt naast staat. We zien 8 van de 10x gewoon echt helemaal niemand om ons heen.
Heb dit al aangegeven bij Pokemon go, maar die doen er helemaal niks tegen. Kreeg bericht binnen, bedankt voor de report, maar we geven geen terugkoppeling en we kijken wel of we iets doen... Nou zo maak je je speler database kapot.
Iemand ervaring hierin?
Edit: hun hebben 6 blissesy en 3 tyranitar per persoon. (voor de duidelijkheid)
In mijn dorp lopen 3 mensen rond van de andere kleur die altijd de gym overnemen. Nu hadden we alle gyms overgenomen en gekeken wanneer de gyms omvielen. Zelfs om 4 uur snachts vielen de gyms om door 3 personen. Altijd 3 dezelfde personen, oke het kan dat ze no life spelen. Het valt alleen op dat ze 6 blissesy hebben boven de 3000 CP en 3x tyranitar boven de 3400 CP. Alle 3 de spelers in dit geval dan. Is het echt mogelijk dat je alle 3 precies zoveel van die hebt? Zonder te hacken/spoofen? Wij zelf zijn even hoog als hun en komen met zen 4en nog niet eens aan 6 blissesy en we hebben nog niet eens een tryanitar. Soms worden de gyms ook overgenomen terwijl je er echt naast staat. We zien 8 van de 10x gewoon echt helemaal niemand om ons heen.
Heb dit al aangegeven bij Pokemon go, maar die doen er helemaal niks tegen. Kreeg bericht binnen, bedankt voor de report, maar we geven geen terugkoppeling en we kijken wel of we iets doen... Nou zo maak je je speler database kapot.
Iemand ervaring hierin?
[ Voor 3% gewijzigd door erwin26 op 17-05-2017 11:47 ]
Cheaters zullen zich vaak niet beperken tot één vorm van cheaten maar zich van meerdere vormen bedienen. Dus spoofen én mappen én multi-accounten.erwin26 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:41:
Zit met een uitdaging en hopelijk hebben jullie een antwoord hierop
Iemand ervaring hierin?
Dit heeft alle symptomen van één persoon met drie accounts (evt. op PC met emulator) die m.b.v. maps naar locaties met nuttige beesten spooft en die daar dan vangt. Dat verklaart dat ze alledrie dezelfde beesten hebben waarvoor je veel Larvitars en Chanseys gevangen moet hebben. Met een bot kun je ook veel eieren 'uitlopen' wat ook zal helpen met de candy.
Ik denk dat ze inderdaad multi-accounten en dan met spoofen en een map. Zodra 1 van de 3 iets ziet pakt die alle 3 accounts en gaat er heen. Hopelijk hebben ze geen bots voor de eieren, dan wordt het helaas nog erger.. Verklaard wel veel als ze dat gebruiken. Ook dat de gyms worden overgenomen terwijl je bijna nooit iemand ziet. Ook aparte tijden telkens in de nacht. Hopelijk doet pokemon hier iets aan, want de fun gaat er snel van af in je dorp.CaptJackSparrow schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:19:
[...]
Cheaters zullen zich vaak niet beperken tot één vorm van cheaten maar zich van meerdere vormen bedienen. Dus spoofen én mappen én multi-accounten.
Dit heeft alle symptomen van één persoon met drie accounts (evt. op PC met emulator) die m.b.v. maps naar locaties met nuttige beesten spooft en die daar dan vangt. Dat verklaart dat ze alledrie dezelfde beesten hebben waarvoor je veel Larvitars en Chanseys gevangen moet hebben. Met een bot kun je ook veel eieren 'uitlopen' wat ook zal helpen met de candy.
Het zal eerder gewoon 1 persoon zijn met drie accounts.erwin26 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:34:
[...]
Ik denk dat ze inderdaad multi-accounten en dan met spoofen en een map. Zodra 1 van de 3 iets ziet pakt die alle 3 accounts en gaat er heen.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Echt geniaal, sinds vandaag staat er ineens een pokestop bij ons op het werk. Geenidee hoe dit zomaar is gebeurd maar ben er erg blij mee!
https://pokemongohub.net/...elect-countries-may-2017/Leijenman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:02:
Echt geniaal, sinds vandaag staat er ineens een pokestop bij ons op het werk. Geenidee hoe dit zomaar is gebeurd maar ben er erg blij mee!
Geniet nooit met mate
Nu ben ik extra blij dat we diverse Ingress portals hebben aangevraagd rondom ons huis
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ben wel benieuwd of dit effect gaat hebben in mijn directe omgeving, zou het spelen van Pokemon Go voor mij een stuk leuker gaan makenOmeJoyo schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:17:
[...]
Nu ben ik extra blij dat we diverse Ingress portals hebben aangevraagd rondom ons huisHad al wel gehoord van de lvl16 Ingressers dat ze druk aan het goedkeuren waren. Fingers crossed voor een eigen stop of als het echt moet een eigen Gym.
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Zo de gyms zijn lekker actief met dit mooie weer
Moet ik weer moeite doen om in 10 gyms te blijven
Moet ik weer moeite doen om in 10 gyms te blijven
Ik heb nu iets vreemds, al 2 dagen achter elkaar: Ik vang dus een Pidgey die transformeert naar een Ditto. Meteen daarna kom ik een andere Pokemon tegen en zodra de bal de Pokemon succesvol raakt krijg ik het 'Ditto transformeer geluidje' te horen. Dat hoor ik vervolgens bij elke bal die ik raak gooi op alle volgende Pokemon die ik tegen kom.
Dat had ik gisteren al eens, app gesloten en opnieuw gestart. Was het weer ok. En zojuist dus weer precies hetzelfde.
Hebben meer mensen dit probleem?
Dat had ik gisteren al eens, app gesloten en opnieuw gestart. Was het weer ok. En zojuist dus weer precies hetzelfde.
Geniet nooit met mate
Ik weet niet eens hoe het ditto geluid klinkt (trillend?LekkerBipsje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:31:
Ik heb nu iets vreemds, al 2 dagen achter elkaar: Ik vang dus een Pidgey die transformeert naar een Ditto. Meteen daarna kom ik een andere Pokemon tegen en zodra de bal de Pokemon succesvol raakt krijg ik het 'Ditto transformeer geluidje' te horen. Dat hoor ik vervolgens bij elke bal die ik raak gooi op alle volgende Pokemon die ik tegen kom.

Nog niet gemerkt, maar er zijn op het moment wel meer bugs die met Ditto te maken hebben. Op Reddit rapporteren veel mensen dat ze bij een random pokemon confrontatie een Ditto klein op de achtergrond in beeld hebben staan, of juist heel groot op de voorgrond, of een zwart valk op de achtergrond dat de achtergrond van de Ditto transformatie lijkt te zijn, etc.LekkerBipsje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:31:
Ergens zit er iets niet hellemaal lekker met die Ditto
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat klinkt echt iets voor Halloween.. zo spooky haha
Misschien zijn ze bezig om de code achter Ditto te veranderen, dat je hem eindelijk nuttig kan gebruiken voor het een en ander, zoals breeding
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
We kennen allemaal de truc om Eevee naar Espeon danwel Umbreon te evolueren (en zo niet: https://pokemongohub.net/...ing-night-day-pokemon-go/). Vraag: ik heb eindelijk weer een geschikte Eevee waar ik een Umbreon van wil maken. Wat is de definitie van night en day, met andere woorden: hoe laat begint night? De laatste keer dat ik dit probeerde heb ik de evolutie om iets na 21:00 gedaan en kreeg ik geen Umbreon maar een Espeon. Leuk maar dat was niet de bedoeling, blijkbaar is negen uur 's avonds nog dag en geen nacht
...
Vanaf hoe laat mag ik een Umbreon verwachten? Iemand ervaring mee
?

Vanaf hoe laat mag ik een Umbreon verwachten? Iemand ervaring mee
Gewoon wanneer de achtergrond in nachtmodus issixtiek schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:53:
We kennen allemaal de truc om Eevee naar Espeon danwel Umbreon te evolueren (en zo niet: https://pokemongohub.net/...ing-night-day-pokemon-go/). Vraag: ik heb eindelijk weer een geschikte Eevee waar ik een Umbreon van wil maken. Wat is de definitie van night en day, met andere woorden: hoe laat begint night? De laatste keer dat ik dit probeerde heb ik de evolutie om iets na 21:00 gedaan en kreeg ik geen Umbreon maar een Espeon. Leuk maar dat was niet de bedoeling, blijkbaar is negen uur 's avonds nog dag en geen nacht...
Vanaf hoe laat mag ik een Umbreon verwachten? Iemand ervaring mee?
"de truuk" werkt wel maar 1 keer toch? Of geldt dat alleen voor de naamgeving-methode?
/Edit
Alleen de naamgeving is one-time.
/Edit
Alleen de naamgeving is one-time.
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 18-05-2017 00:06 ]
Mijn vorige poging was na 21:00, toen was de achtergrond in nachtmodus. Toch kreeg ik een Espeon en geen Umbreon. Dus nee.Gravediggerxx schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:01:
[...]
Gewoon wanneer de achtergrond in nachtmodus is
Ik heb het zojuist (0:05) maar eens geprobeerd. Welkom, dikke vette Umbreon
net een hitmontop in het wild hier gevangen was een beetje aan het rond lopen en ineens poef zo uit het niet niet eens bij een pokestop ofzo
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Gefeliciteerd! Laatst had ik ook een mooie 93% Eevee die ik via 2x 5km buddy lopen en 's nachts evolueren tot een mooie Umbreon heb geëvolueerd. Lekker als Espeon / Alakazam sloper.sixtiek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:11:
Mijn vorige poging was na 21:00, toen was de achtergrond in nachtmodus. Toch kreeg ik een Espeon en geen Umbreon. Dus nee.
Ik heb het zojuist (0:05) maar eens geprobeerd. Welkom, dikke vette Umbreon.
Overigens heb ik dat rond 11 uur 's avonds gedaan en dat werkte prima. Het is inderdaad een beetje tricky hoe laat precies Niantic de dag en nacht overgangen laat ingaan. Dat loopt niet helemaal synchroon met de dag/nacht achtergrond in-game.
Ohhhh, mazzelaar! Ik ben jaloers!copywizard schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:04:
net een hitmontop in het wild hier gevangen was een beetje aan het rond lopen en ineens poef zo uit het niet niet eens bij een pokestop ofzo

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 18-05-2017 09:44 ]
Ik had laatste een Tyroge met de juiste eigenschappen om een Hitmontop te worden, maar helaas pindakaas
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Wat bedoel je? Werd het toch iets anders? Ik heb ook zoiets gehad: Wat volgens de eigenschappen een Hitomonlee (die ik dus nog steeds niet heb) had moeten worden is nu een Hitmonchan. Ik heb nog een Tyroge klaar staan om te evolven (of eigenlijk 2 met eigenschap voor -lee en -top, maar candies voor 1) en zou graag willen weten waarom het mis gaat.bonyuri schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:42:
Ik had laatste een Tyroge met de juiste eigenschappen om een Hitmontop te worden, maar helaas pindakaas
Apart, als 1 van de stats de hoogste is dan zou de evolve goed moeten gaan.. wellicht waren er 2 stats even hoog? Dan pakt ie 1 van de 2. Heb zelf 1x een gokje gedaan met een Tyrogue, die had HP en DEF als hoogste, werd een Hitmonchan. Later een Tyrogue met HP als hoogste en dat werd netjes een Hitmontop!Quincy5 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:50:
[...]
Wat bedoel je? Werd het toch iets anders? Ik heb ook zoiets gehad: Wat volgens de eigenschappen een Hitomonlee (die ik dus nog steeds niet heb) had moeten worden is nu een Hitmonchan. Ik heb nog een Tyroge klaar staan om te evolven (of eigenlijk 2 met eigenschap voor -lee en -top, maar candies voor 1) en zou graag willen weten waarom het mis gaat.
Heb het nagelezen, volgens een website niet bannable. Heb er zojuist eentje besteld aankomsttijd tussen 23 en 31 mei. Een pokemon go plus had ik niet, maar met deze autocatch optie wordt dit ding ideaal. Hopen dat die aankomt, moet uit de UK komen en kostte omgerekend met verzending 46,60JamesB009 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:41:
Wordt vervolgd.
ik heb er ook een besteld had ook nog geen plus maar ben benieuwd of deze inderdaad niet bannable is de spullen van datel/codejunkies zijn altijd erg nice heb ook cheat devices voor de 3ds welke ook erg goed werken (nu zal ik wel snel als cheater worden gebrand helaas) maar goed ik zit meer te denken deze band te gaan gebruiken als normale plus dus de auto catch functie uit te zetten maar deze is wel rechargable en ziet er normaler uit en kan ik ook gewoon op kantoor dragen dat zijn voor mij de grootste plus puntenaljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:14:
[...]
Heb het nagelezen, volgens een website niet bannable. Heb er zojuist eentje besteld aankomsttijd tussen 23 en 31 mei. Een pokemon go plus had ik niet, maar met deze autocatch optie wordt dit ding ideaal. Hopen dat die aankomt, moet uit de UK komen en kostte omgerekend met verzending 46,60
Wordt vervolgd.
@aljooge gen idee waar jij hem hebt gekocht maar met verzenden erbij heb ik in euro,s echt niet meer betaald dan 40.39 euro in ponden heb ik 34,49 pond betaald maar heb ook nog geen shipping date zoals jij hebt dus wie weet heb je hem ergens anders vandaan?
[ Voor 12% gewijzigd door copywizard op 18-05-2017 11:46 ]
Het apparaat is misschien niet selectief bannable (als in niet te werken) maar je hele account dus wel. Ik maak me sterk dat de PoGo client het aan de servers rapporteert wanneer er een Plus verbonden is en ik maak me ook sterk dat er een identificatie van de originele plaats vindt die wel eens niet van zo'n niet-geautoriseerde 3rd party variant plaats zou kunnen vinden. En dan zou Niantic dus weten dát je zo'n ding gebruikt en als ze dat grond voor bannen van je account vinden dan ben je de sigaar. Mag je hopen dat ze je eerst nog een waarschuwing geven om te stoppen.aljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:14:
[...]
Heb het nagelezen, volgens een website niet bannable. Heb er zojuist eentje besteld aankomsttijd tussen 23 en 31 mei. Een pokemon go plus had ik niet, maar met deze autocatch optie wordt dit ding ideaal. Hopen dat die aankomt, moet uit de UK komen en kostte omgerekend met verzending 46,60
Wordt vervolgd.
Mócht het zo zijn dat Niantic dit verschil nu nog niet kan waarnemen (zou me verbazen ondanks dat we het hier over Niantic hebben
Als early adopter ben jij dus degene die dit gaat uittesten en daarmee de risico's loopt.
"Bezint eer gij begint".
Gisteravond na de warmte nog even 20km gefietst. Paar gyms bijgetraind. Had erg veel last van Network errors bij eentje wat nogal pet was omdat daar 10.000 prestige bij moest.

dit knaagt dus ook aan mij ik heb hem wel besteld omdat ik weet dat dit gewoon leuk voor de heb is mocht het worden geblocked heb ik pech maar ik heb een main account met +- 207 caught pokemon wat dus zonde zou zijn als ik die kwijt zou raken door dit te gebruiken dus weet het nog niet maar lijkt me dat als ik de auto catch functie uitzet dat het toch niet meer is dan een normale plus? maar begrijp dat als er een hardware verificatie op zit dan ben ik de sjaak natuurlijk dan is het maar een plus kopen en die modificeren met rechargable battery en auto catch functieCaptJackSparrow schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Het apparaat is misschien niet selectief bannable (als in niet te werken) maar je hele account dus wel. Ik maak me sterk dat de PoGo client het aan de servers rapporteert wanneer er een Plus verbonden is en ik maak me ook sterk dat er een identificatie van de originele plaats vindt die wel eens niet van zo'n niet-geautoriseerde 3rd party variant plaats zou kunnen vinden. En dan zou Niantic dus weten dát je zo'n ding gebruikt en als ze dat grond voor bannen van je account vinden dan ben je de sigaar. Mag je hopen dat ze je eerst nog een waarschuwing geven om te stoppen.
Mócht het zo zijn dat Niantic dit verschil nu nog niet kan waarnemen (zou me verbazen ondanks dat we het hier over Niantic hebben) dan bestaat er altijd de kans dat ze dat met een client update en/of firmware update van de Plus (waarvan ik even aanneem dat die firmware heeft die te updaten is) alsnog mogelijk maken. Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze 3rd party dingen zoals deze daarmee wél selectief onbruikbaar zullen kunnen maken. Als de Plus bijv. een uniek en verifieerbaar ingebakken serienummer heeft dat namaak niet kan produceren dan heb je in principe al genoeg.
Als early adopter ben jij dus degene die dit gaat uittesten en daarmee de risico's loopt.
"Bezint eer gij begint".
Gisteravond na de warmte nog even 20km gefietst. Paar gyms bijgetraind. Had erg veel last van Network errors bij eentje wat nogal pet was omdat daar 10.000 prestige bij moest.Toen eerst maar een andere gym geprobeerd waar het wel goed ging en daarna weer terug gegaan. Het ging toen beter. Ik vroeg me af of de Cloyster die ik als eerste gebruikte een rol kon spelen omdat ik die anders nooit gebruik. Het ging steeds fout met het dodgen en wel, oh nee toch niet dood gaan).
De tweede keer gebruikte ik een ijs-Slowbro in plaats van die Cloyster. Stierf van de Dragonites in die Gym.
Alles ruim boven de 3k. Heb er zelf mijn hoogst Dragonite in gekieperd. Niet eens gemaxt (L35) staat die nu toch op de tweede plaats van boven.
Hoelaat begint het event vandaag?
Tien uur vanavond meen ik; 1 P.M. Pacific time plus 9 als ik mij niet vergis.Fordox schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:23:
Hoelaat begint het event vandaag?
ik dacht om te hebben gerekend om 7 uur vanavond maar dan houden we het op tussen 7 en 10 uur vanavondCaptJackSparrow schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:28:
[...]
Tien uur vanavond meen ik; 1 P.M. Pacific time plus 9 als ik mj niet vergis.
Eerdere events startte en stopte ook altijd rond 10 uur savonds wat ik me herinner. Dus het zou me raar lijken als ze daar van afwijken.
Je hebt gelijk, https://savvytime.com/converter/pdt-to-cetCaptJackSparrow schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:28:
[...]
Tien uur vanavond meen ik; 1 P.M. Pacific time plus 9 als ik mij niet vergis.
Oehh rock event... daar zat ik al even op te wachten
hopelijk kan ik dan eindelijk een goede rhyhorn vinden en genoeg kabuto's voor een kabutops.
En maar wat extra rondjes lopen voor abra candies, ik heb een mooie 93% IV klaar staan om te evolven zodat ik eindelijk een goede attacker heb
Alleen jammer dat ik nog steeds geen snorlax heb... had ik graag als buddy gezet
En maar wat extra rondjes lopen voor abra candies, ik heb een mooie 93% IV klaar staan om te evolven zodat ik eindelijk een goede attacker heb
Alleen jammer dat ik nog steeds geen snorlax heb... had ik graag als buddy gezet
Ergens van Amazon. Had de bovenste genomen en er komt nog 3 pond verzending bij. Een pond is nu ruim 1,20 euro.copywizard schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:27:
[...]
ik heb er ook een besteld had ook nog geen plus maar ben benieuwd of deze inderdaad niet bannable is de spullen van datel/codejunkies zijn altijd erg nice heb ook cheat devices voor de 3ds welke ook erg goed werken (nu zal ik wel snel als cheater worden gebrand helaas) maar goed ik zit meer te denken deze band te gaan gebruiken als normale plus dus de auto catch functie uit te zetten maar deze is wel rechargable en ziet er normaler uit en kan ik ook gewoon op kantoor dragen dat zijn voor mij de grootste plus punten
@aljooge gen idee waar jij hem hebt gekocht maar met verzenden erbij heb ik in euro,s echt niet meer betaald dan 40.39 euro in ponden heb ik 34,49 pond betaald maar heb ook nog geen shipping date zoals jij hebt dus wie weet heb je hem ergens anders vandaan?
Kabuto heb ik wel een locatie voor je, Rond de rijkerswoerdse plassen in Arnhem zitten er nu echt heeeeeeel veelTherapy777 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:47:
Oehh rock event... daar zat ik al even op te wachtenhopelijk kan ik dan eindelijk een goede rhyhorn vinden en genoeg kabuto's voor een kabutops.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
ThanksRickS29 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:09:
[...]
Kabuto heb ik wel een locatie voor je, Rond de rijkerswoerdse plassen in Arnhem zitten er nu echt heeeeeeel veel
Manmanman wat een schijtgeluk heb ik met eieren vandaag..
2 2km eieren: Goldeen, Nidoran (boy)
3 5km eieren: Poliwag, Poliwag, Staryu
10km ei: Mantine (mn 3e uit een ei nu en heb er al 2 of 3 gevangen in het wild.. Ik heb nu 73 candy voor dat schijtgeval
)
De enige waar ik blij mee ben is de Nidoran
Waarom zitten er in godsnaam Mantines in 10km eieren. Ze evolven in geen enkele generatie en ze zijn hopeloos ook nog. Je zou verwachten dat ze veel HP of def stats hebben, maar nee. Max cp komt nog maar net over de 2000.
2 2km eieren: Goldeen, Nidoran (boy)
3 5km eieren: Poliwag, Poliwag, Staryu
10km ei: Mantine (mn 3e uit een ei nu en heb er al 2 of 3 gevangen in het wild.. Ik heb nu 73 candy voor dat schijtgeval
De enige waar ik blij mee ben is de Nidoran
Waarom zitten er in godsnaam Mantines in 10km eieren. Ze evolven in geen enkele generatie en ze zijn hopeloos ook nog. Je zou verwachten dat ze veel HP of def stats hebben, maar nee. Max cp komt nog maar net over de 2000.
[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 18-05-2017 17:39 ]
Het is niet tegen de regels: jij hebt het over 3rd party dingen, de reglementen hebben het erover dat 3rd party software niet is toegestaan: geen woord over 3rd party hardware, je kan geen spelers bannen die de software regels niet overtreden. Er staat toch ook geen niantic op mijn smartphone?CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Het apparaat is misschien niet selectief bannable (als in niet te werken) maar je hele account dus wel. Ik maak me sterk dat de PoGo client het aan de servers rapporteert wanneer er een Plus verbonden is en ik maak me ook sterk dat er een identificatie van de originele plaats vindt die wel eens niet van zo'n niet-geautoriseerde 3rd party variant plaats zou kunnen vinden. En dan zou Niantic dus weten dát je zo'n ding gebruikt en als ze dat grond voor bannen van je account vinden dan ben je de sigaar. Mag je hopen dat ze je eerst nog een waarschuwing geven om te stoppen.
Mócht het zo zijn dat Niantic dit verschil nu nog niet kan waarnemen (zou me verbazen ondanks dat we het hier over Niantic hebben) dan bestaat er altijd de kans dat ze dat met een client update en/of firmware update van de Plus (waarvan ik even aanneem dat die firmware heeft die te updaten is) alsnog mogelijk maken. Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze 3rd party dingen zoals deze daarmee wél selectief onbruikbaar zullen kunnen maken. Als de Plus bijv. een uniek en verifieerbaar ingebakken serienummer heeft dat namaak niet kan produceren dan heb je in principe al genoeg.
"Bezint eer gij begint".
Gisteravond na de warmte nog even 20km gefietst. Paar gyms bijgetraind. Had erg veel last van Network errors bij eentje wat nogal pet was omdat daar 10.000 prestige bij moest.Toen eerst maar een andere gym geprobeerd waar het wel goed ging en daarna weer terug gegaan. Het ging toen beter. Ik vroeg me af of de Cloyster die ik als eerste gebruikte een rol kon spelen omdat ik die anders nooit gebruik. Het ging steeds fout met het dodgen en wel, oh nee toch niet dood gaan).
De tweede keer gebruikte ik een ijs-Slowbro in plaats van die Cloyster. Stierf van de Dragonites in die Gym.
Alles ruim boven de 3k. Heb er zelf mijn hoogst Dragonite in gekieperd. Niet eens gemaxt (L35) staat die nu toch op de tweede plaats van boven.
Dit ding doet precies hetzelfde als de Pokemon go plus, die is ook gewoon toegestaan. Het valt nog te bezien of niantic met bannen niet gewoon de wet overtreedt, naar mijn weten rust er geen patent op de plus en zal het elke fabrikant vrij zijn deze na te maken. De go-tcha is vanaf april op de markt, ik denk dat niantic heus wel weet dat dit apparaat op de markt is, maar dit apparaat niet kunnen tegenhouden.
Ik verwacht de go-tcha volgende week en verheug me er helemaal op

De 3d party hardware draait ook 3rd party software
In de ToS staat onder andere:aljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:06:
Het is niet tegen de regels: jij hebt het over 3rd party dingen, de reglementen hebben het erover dat 3rd party software niet is toegestaan: geen woord over 3rd party hardware, je kan geen spelers bannen die de software regels niet overtreden. Er staat toch ook geen niantic op mijn smartphone?
Dit ding doet precies hetzelfde als de Pokemon go plus, die is ook gewoon toegestaan. Het valt nog te bezien of niantic met bannen niet gewoon de wet overtreedt, naar mijn weten rust er geen patent op de plus en zal het elke fabrikant vrij zijn deze na te maken. De go-tcha is vanaf april op de markt, ik denk dat niantic heus wel weet dat dit apparaat op de markt is, maar dit apparaat niet kunnen tegenhouden.
Ik verwacht de go-tcha volgende week en verheug me er helemaal op
Daaruit valt dus de volgende zin samen te stellen:By way of example, and not as a limitation, you agree that when using the Services and Content, you will not:
attempt to access or search the Services or Content, or download Content from the Services through the use of any technology or means other than those provided by Niantic or other generally available third-party web browsers (including, without limitation, automation software, bots, spiders, crawlers, data-mining tools, or hacks, tools, agents, engines, or devices of any kind);
"You agree that you will not attempt to access services or content through the use of devices of any kind other than those provided by Niantic."
Niantic heeft dat dus wel degelijk dichtgetimmerd en ze kunnen daar dus elke actie op ondernemen als ze dat nodig vinden.
Dit valt nog te bezien: in dit geval zal iedereen in overtreding zijn: immers iedereen gebruikt 3rd party devices: dat heet smartphone. In dat geval zou het apple horloge ook tegen de regels zijn. De go-tcha is niets anders dan een uitgeklede smartwatch waar Pokemon go op draait. En nog steeds een imitatie van de go plus zonder patent.CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:24:
[...]
In de ToS staat onder andere:
[...]
Daaruit valt dus de volgende zin samen te stellen:
"You agree that you will not attempt to access services or content through the use of devices of any kind other than those provided by Niantic."
Niantic heeft dat dus wel degelijk dichtgetimmerd en ze kunnen daar dus elke actie op ondernemen als ze dat nodig vinden.
Niantic zal eerst een rechtzaak tegen go-tcha moeten aanspannen.
Hoewel deze logica volledig mis is wens ik je veel succes als je op deze manier uw account kwijt speelt om je account terug te krijgen via een proces tegen nianticaljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:56:
[...]
Dit valt nog te bezien: in dit geval zal iedereen in overtreding zijn: immers iedereen gebruikt 3rd party devices: dat heet smartphone. In dat geval zou het apple horloge ook tegen de regels zijn. De go-tcha is niets anders dan een uitgeklede smartwatch waar Pokemon go op draait. En nog steeds een imitatie van de go plus zonder patent.
Niantic zal eerst een rechtzaak tegen go-tcha moeten aanspannen.

Ik mis de logica waarom een iwatch wel mag en een go-tcha nietGravediggerxx schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:58:
[...]
Hoewel deze logica volledig mis is wens ik je veel succes als je op deze manier uw account kwijt speelt om je account terug te krijgen via een proces tegen niantic
Een zeer productieve week, weer redelijk wat extra pokemon er bij welke ik nog niet had 
- Weezing
- Mantine
- Bayleef ( chicorita nest gevonden )
- Kingdra
- Steelix
- Chansey
- Dunsparce
- Umbreon
- Slowking
Hopen met het komende event mijn omastar, kabutops en aerodactyl kan krijgen. Daarbij heb ik nog maar een paar candy nodig voor Rhydon, Exeggutor en Nidoqueen.
- Weezing
- Mantine
- Bayleef ( chicorita nest gevonden )
- Kingdra
- Steelix
- Chansey
- Dunsparce
- Umbreon
- Slowking
Hopen met het komende event mijn omastar, kabutops en aerodactyl kan krijgen. Daarbij heb ik nog maar een paar candy nodig voor Rhydon, Exeggutor en Nidoqueen.
Ik speel dit spel echt casual, maar met een gezonde realiteit tegen mijn vrouw.
Elke ochtend loop ik een stuk van 15 min. om naar mijn werk te komen. In dit tijd zitten er 5 stops. Waarvan de belangrijkste de Space Time 2 op R'dam alexander.
Vanochtend echt zag ik opeens een zwarte vlek in de buurt, en dacht eerst dat het een glitch was.
En toen bleek het een Unown te zijn.
Helemaal happy natuurlijk! Mijn dochter door het lint (die is nu lvl 23) DIE ZIJN SUPER ZELDZAAM...
En dan de vraag is het event al gaande, want ik zie niet echt iets gebeuren met 4x candies.
Elke ochtend loop ik een stuk van 15 min. om naar mijn werk te komen. In dit tijd zitten er 5 stops. Waarvan de belangrijkste de Space Time 2 op R'dam alexander.
Vanochtend echt zag ik opeens een zwarte vlek in de buurt, en dacht eerst dat het een glitch was.
Helemaal happy natuurlijk! Mijn dochter door het lint (die is nu lvl 23) DIE ZIJN SUPER ZELDZAAM...
En dan de vraag is het event al gaande, want ik zie niet echt iets gebeuren met 4x candies.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Hm, maar een apple watch is toch officieel gesupport vanuit niantic? Net als de android en ios app? Misschien bedoelen ze dat wel met access d.m.v. other kind of devices.aljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:38:
[...]
Ik mis de logica waarom een iwatch wel mag en een go-tcha niet
Heeft in ieder geval geen zin om van het meest gunstige hierin uit te gaan. Als niantic plots duizenden id's van deze dingen in haar netwerk aantreft, gaan ze maatregelen nemen.
Menig persoon hier moet alleen de Unown nog van wat ik hier leesDj Neo Ziggy schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:01:
Ik speel dit spel echt casual, maar met een gezonde realiteit tegen mijn vrouw.
Ik zie vanuit huis nu heel wat rock Pokémon, het event lijkt te zijn gestart
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
event begint goed. meteen 2 aerodactyls
[ Voor 6% gewijzigd door aljooge op 18-05-2017 22:27 ]
Hier vooral Slugma. Blijkbaar ook een rock type?
Event is inderdaad begonnen, zie vooral heel veel omanyte.
Hopen dat het goed weer is, dan flink wat km maken kijken of ik eindelijk me blastiose kan krijgen.
Hopen dat het goed weer is, dan flink wat km maken kijken of ik eindelijk me blastiose kan krijgen.
1e Pokémon die zojuist bij mij in huis spawnde was een Aerodactyl. En zie er ook nog 1 op de radar.. geeft hoop dat de mensen die m nog moeten vangen!aljooge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:25:
event begint goed. meteen 2 aerodactyls
Event is inderdaad los, op dit moment >15 Aerodactyl in Groningen... en >10 Larvitar...
Verder wemelt het van de ryhorn, slugma, kabuto, golem, onyx.
Tevens een aantal graveller, omanyte en magcargo.
Dit weekend maar even een Tyranittar bij elkaar schrapen, die staat nog niet op mijn lijst
Dit weekend maar even een Tyranittar bij elkaar schrapen, die staat nog niet op mijn lijst
Het is weer feest.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:25:
Oh event is begonnen dus... Buddy stond op 4.9/5km nu op -0.1/5km
Ik had ook dat rare -0,1/3 en dacht, laat ik even opnieuw opstarten. Kom ik er niet meer in.

https://www.jooas.com/go
Ik zag net 2 aerodactyls naast elkaar zitten, dus als je hem nog niet hebt, komt het deze week wel goed gok ik.
Wel ironisch dat ik maandenlang Omanyte als buddy heb gehad om genoeg candies te sparen om een hele dikke Omastar te maken. Ik heb die Omastar sinds een week of twee...
Waarom Omastar, gewoon voor de fun
Maar ja, zo is het nu eenmaal
Waarom Omastar, gewoon voor de fun
Maar ja, zo is het nu eenmaal
PTC lijkt idd inlog problemen te hebben. Met google accounts gaat het wel.
Ik heb net maar even een proefrondje gelopen van een minuutje of 20. Ik denk dat ik die kabutops nu eindelijk wel kan regelen haha... en m'n Hrydon eindelijk kan gaan levellen! Onderweg het volgende tegen gekomen:
6x Slugma
3x Omanyte
5x Geodude
6x Rhyhorn
3x Kabuto
Wordt een leuk weekje denk ik
Aerodactyl heb ik al dus daar hoef ik niet voor te lopen.
Overigens stond mijn Alakazam wel op -2/3 km
Na buddy reset stond er gewoon 0/3 km dus dat vier keer zo weinig lopen klopt nog niet helemaal.
6x Slugma
3x Omanyte
5x Geodude
6x Rhyhorn
3x Kabuto
Wordt een leuk weekje denk ik
Overigens stond mijn Alakazam wel op -2/3 km
[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 18-05-2017 22:56 ]
Ik loop al weken met een Rhyhorn als buddy om nog een Rhydon te kunnen maken. Had ik beter Dratini of Snorlaxcandy kunnen buddyen. 
Voorlopig valt er niets te buddyen zolang die @#%$&*! PTC servers niet werken.
Voorlopig valt er niets te buddyen zolang die @#%$&*! PTC servers niet werken.

Chansey of larvitar thats the question, gelukkkig een weekje vakantie, denk wel dat ik nieuwe schoenen nodig heb!
Ga je voor een dex entry of voor een gym defender?Gaarheid schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:30:
Chansey of larvitar thats the question, gelukkkig een weekje vakantie, denk wel dat ik nieuwe schoenen nodig heb!
In het geval van de gym defender; 100% Chansey!
Heb in ieder geval al een Larvitar op de radar gehad vanochtend, helaas wilde de buschauffeur niet omrijden

Kan goed merken dat het event is begonnen zeg. Heel Den Helder wordt overspoelt met Omanyte, Rhyhorn en Kabuto. Daarnaast nog redelijk wat Larvitar + evolutie en hier en daar een Onyx, Aerodactyl en wat ander leuk evolutie spul.
Wordt dus de nodige pokemons vangen dit weekend.
Wordt dus de nodige pokemons vangen dit weekend.
Nog geen Aerodactyls of Larvitars gespot vandaag, wel veel andere rock types. Mooi dat Slugma ook veel spawnt, daar had ik tot nu toe alleen eentje van uit een ei. Hopelijk kom ik ook nog een goeie Rhyhorn tegen om te evolueren.
En dan de meeste nutteloze pokemon ooit: Shuckle. Nog zwakker dan Magikarp, betekent dat dat er in een latere generatie nog een evolutie á la Gyarados bijkomt? Of kunnen die dingen gewoon allemaal direct de shredder in?
En dan de meeste nutteloze pokemon ooit: Shuckle. Nog zwakker dan Magikarp, betekent dat dat er in een latere generatie nog een evolutie á la Gyarados bijkomt? Of kunnen die dingen gewoon allemaal direct de shredder in?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Geen evolutie (in iedergeval niet in de eerste 4 gensHaan schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:38:
Nog geen Aerodactyls of Larvitars gespot vandaag, wel veel andere rock types. Mooi dat Slugma ook veel spawnt, daar had ik tot nu toe alleen eentje van uit een ei. Hopelijk kom ik ook nog een goeie Rhyhorn tegen om te evolueren.
Gisteravond kwam er al meteen een Aerodactyl langs ons huis vliegen.
Op naar jouw huis dan maar!hneel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:48:
Gisteravond kwam er al meteen een Aerodactyl langs ons huis vliegen.
Ik rij er volgens mij iig elke dag 2x in de buurt dus wie weet
Kermis in het dorp.. al mijn gele gyms gesloopt en level 8 blauwe torens gebouwd over 1 nacht.. ik denk dat het de kermis lui zijn, anders zijn het spoofers.
Team blauw is hier namelijk nooit en het is heel toevallig allemaal in 1 nacht gebeurd.
Sowieso lopen er 2 personen met 2 accounts pp, want de account namen lijken enorm veel op elkaar.
Team blauw is hier namelijk nooit en het is heel toevallig allemaal in 1 nacht gebeurd.
Sowieso lopen er 2 personen met 2 accounts pp, want de account namen lijken enorm veel op elkaar.
[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 19-05-2017 10:35 ]
Ik moet van Gen1 alleen Aerodactyl nog (en regionals,etc)... zou het dan toch nog gaan gebeuren?
Ben nu met mijn Larvitar aan het lopen... na weer 2 chanseys uit mijn 10 km eieren heb ik nu 49 snoepjes klaar liggen voor mijn 100% Blissey
Ben nu met mijn Larvitar aan het lopen... na weer 2 chanseys uit mijn 10 km eieren heb ik nu 49 snoepjes klaar liggen voor mijn 100% Blissey
Vriezenveen toevallig? Woon ik ookFordox schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:34:
Kermis in het dorp.. al mijn gele gyms gesloopt en level 8 blauwe torens gebouwd over 1 nacht.. ik denk dat het de kermis lui zijn, anders zijn het spoofers.
Hier team blauw by the way.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Aerodactyl is letterlijk overal, dus succes met je dex completen!
Heb je de regionals ook al? Anders een mooi streven voor tijdens vakanties
Heb je de regionals ook al? Anders een mooi streven voor tijdens vakanties
Waar zijn de larvitars in Groningen? Bij mij in de plaats heb ik ze nog niet gezien en wil er even heen een paar ophalen.FireAge schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:38:
Event is inderdaad los, op dit moment >15 Aerodactyl in Groningen... en >10 Larvitar...
Vandaag al diverse Kabuto's, Rhyhorns en Geodudes gevangen tussen huis en werk en op kantoor. Maar Slugma's ook in de Nearby gezien, en Omanytes. Maar Larvitar nog niet gezien hier.
In ieder geval wel goed voor de Hiker (rots) medaille.
Nog maar 35 rock-pokies vangen voor goud.
In ieder geval wel goed voor de Hiker (rots) medaille.
Zo lekker veel Rhyhorns vangs, de rest is toch nutteloos 
Ow ja en Flaaffy als buddy nog 65 candy te gaan.
Ow ja en Flaaffy als buddy nog 65 candy te gaan.
Door de gehele stad, maar er zijn er nu maar 2-5 tegelijk. Gisteravond was het echt veel, dat lijkt bij een event een magic uurtje te zijn. Dat was de vorige keer met water event ook al zo, zo veel dratini, om de paar honderd meter kon je er toen een vangen.aljooge schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:44:
[...]
Waar zijn de larvitars in Groningen? Bij mij in de plaats heb ik ze nog niet gezien en wil er even heen een paar ophalen.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Pff. in totaal nog maar 16 Dratini's tegen gekomen. Zelfs met het Water event waren ze er bij mij in de buurt bijna niet...sankao schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:10:
[...]
Dat was de vorige keer met water event ook al zo, zo veel dratini, om de paar honderd meter kon je er toen een vangen.
Maar zo zal iedereen wel weer zn eigen ding hebben waar hij heel veel of juist heel weinig van tegenkomt
Leeg - Sinds 20180907
Je kan wel heel hard rennen, als je weet hoeveel er tegelijk in heel groningen zijnsankao schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:10:
[...]
Door de gehele stad, maar er zijn er nu maar 2-5 tegelijk.
8, in al die tijd. Het is echt een rarity hier (maar goed, geen water in de buurt eigenlijk). Tijdens water event niet gezien zelfs.Chillz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:28:
[...]
Pff. in totaal nog maar 16 Dratini's tegen gekomen. Zelfs met het Water event waren ze er bij mij in de buurt bijna niet...
Maar zo zal iedereen wel weer zn eigen ding hebben waar hij heel veel of juist heel weinig van tegenkomt
2-5 kom ik niet voor, de stad is zo groot, als het mee zit 1 tot 2 op een hele dag. Dan zal de spreiding hier niet veel minder zijn, zojuist ook mijn eerste larvitar gevangen. Van dat magische uurtje wist ik niet, vandaar die 3 aerodactyls gisteravond, vooralsnog voor vandaag nog geeneensankao schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:10:
[...]
Door de gehele stad, maar er zijn er nu maar 2-5 tegelijk. Gisteravond was het echt veel, dat lijkt bij een event een magic uurtje te zijn. Dat was de vorige keer met water event ook al zo, zo veel dratini, om de paar honderd meter kon je er toen een vangen.
Niet alleen die rock-medaille... Ook fire gaat hard met op elke hoek zowat een slugma...Haay schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:17:
Vandaag al diverse Kabuto's, Rhyhorns en Geodudes gevangen tussen huis en werk en op kantoor. Maar Slugma's ook in de Nearby gezien, en Omanytes. Maar Larvitar nog niet gezien hier.
In ieder geval wel goed voor de Hiker (rots) medaille.Nog maar 35 rock-pokies vangen voor goud.
Larvitar had ik vandaag eindelijk uit een 10 km-ei, nog van voor het event. Ik weet dus nu wel wat de komende dagen mijn buddy wordt...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Hoe laat is dat magische uurtje want dan doe ik nog even een avondwandelingsankao schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:10:
[...]
Door de gehele stad, maar er zijn er nu maar 2-5 tegelijk. Gisteravond was het echt veel, dat lijkt bij een event een magic uurtje te zijn. Dat was de vorige keer met water event ook al zo, zo veel dratini, om de paar honderd meter kon je er toen een vangen.
Dratini is ook geen water Pokémon he, dus dat staat los van het water event.Chillz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:28:
[...]
Pff. in totaal nog maar 16 Dratini's tegen gekomen. Zelfs met het Water event waren ze er bij mij in de buurt bijna niet...
Iedereen heeft inderdaad zo wel zijn eigen Nemesis. Bij mij was dat een lange tijd Aerodactyl, maar intussen al een aantal uit eieren en gevangen.. tot nu toe nog geen nieuwe Nemesis al ben ik bang dat Unown een bitch gaat zijn!
Dratini is wel alleen in de buuurt van water te vinden.
Overal het algemeen wel, met wat uitzonderingen hier en daar.hneel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:12:
Dratini is wel alleen in de buuurt van water te vinden.
Maar het ging mij ook alleen over het water event, en dat is voor zover ik weet alleen voor de water type Pokémon. En niet op basis van biome. (correct me if I'm wrong)
Hier in Groningen is het echt een water biome, al 474 dratini's tegen gekomen.Chillz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:28:
[...]
iets met een mooie map.....Mirx_NL schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Je kan wel heel hard rennen, als je weet hoeveel er tegelijk in heel groningen zijn
Dat was alleen direct na de start van het event, ik denk niet dat dat vanavond weer zal zijn.Gaarheid schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:02:
[...]
Hoe laat is dat magische uurtje want dan doe ik nog even een avondwandeling
[ Voor 39% gewijzigd door sankao op 19-05-2017 16:01 ]
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status