[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste
Acties:
  • 397.822 views

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-01 15:52
Hassiebassie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:14:
Merk inderdaad dat ik al uit minder gyms wordt gegooid sinds Google er wat aan is gaan doen. _/-\o_
Trust me, dat liegt niet aan de acties van Google. Spoofen is nog op zo'n beetje alle toestellen mogelijk aangezien er nog weinig op Android 7 draait..

Zojuist even met m'n broer richting Rijkerswoerd gegaan. Hij moest nog 15 Kabuto candy en met het nest daar was dat binnen 5min gedaan.

Daarna naar de Houndour spawn gegaan om een Houndoom te kunnen maken. Niet heel nuttig maar met Fire fang / Fire blast als attacker nog te doen.

Kreeg daar mijn eerste Kings rock. Stond een 100% Slowpoke klaar maar wat krijgt mijn Slowking; Water gun met Fire blast ..... 8)7

<GoT>NightStalker

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-01 22:38
schaapiej schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:26:
[...]

Zojuist even met m'n broer richting Rijkerswoerd gegaan. Hij moest nog 15 Kabuto candy en met het nest daar was dat binnen 5min gedaan.

Daarna naar de Houndour spawn gegaan om een Houndoom te kunnen maken. Niet heel nuttig maar met Fire fang / Fire blast als attacker nog te doen.

Kreeg daar mijn eerste Kings rock. Stond een 100% Slowpoke klaar maar wat krijgt mijn Slowking; Water gun met Fire blast ..... 8)7
Ha, bekende van hier dus, was vanmiddag ook in Rijkerswoerd met mijn vader, maar dan voor de Houndoor spawn, helaas geen item gekregen maar wel 10km ei.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

Vandaag terug thuis van een weekje super leuke skivakantie. Helaas heeft de vijand van mijn afwezigheid duidelijk geprofiteerd |:(

Het was wel bizar dat ik vanuit de studio in les deux alpes op een van de dagen ineens in Bordeaux stond. De dag erna ineens in Londen. In beide gevallen was dit na reloggen terug dezelfde plaats(ook telkens in een station).

Voor de zekerheid daar maar niks gevangen of niet aan een stop gedraaid want veel voordeel had ik er niet kunnen halen.

• schaapiej
RickS29 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Ha, bekende van hier dus, was vanmiddag ook in Rijkerswoerd met mijn vader, maar dan voor de Houndoor spawn, helaas geen item gekregen maar wel 10km ei.
Rond half 3 - kwart voor 3 vandaag? (moet wel want heb verder geen Pokémon spelers gezien)
Ik had de grijze jas aan! :p

Hopen dat er aankomende donderdag weer leuke spawns zijn daar. Dan ga ik er zeker weer even kijken :)

<GoT>NightStalker

• RickS29
schaapiej schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:12:
[...]

Rond half 3 - kwart voor 3 vandaag? (moet wel want heb verder geen Pokémon spelers gezien)
Ik had de grijze jas aan! :p

Hopen dat er aankomende donderdag weer leuke spawns zijn daar. Dan ga ik er zeker weer even kijken :)
Heb niet op de tijd gelet maar zag zelf ook geen andere spelers, eerst in die bocht, en vervolgens tussen de 3 stops. Ik moest op dat moment nog maar 1 Houndoor. Ben zeker benieuwd wat het volgende is wat daar spawnt. Al was het vandaag lekker productief met Lanturn, Chikorita en een aantal Houndoor's

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn laatste eieren zijn echt bedroevend... Staryu, staryu, tentacool, shellder... :{

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Cartman! schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:09:
Mijn laatste eieren zijn echt bedroevend... Staryu, staryu, tentacool, shellder... :{
ik heb zojuist m'n eerste evo item binnen, bij mij zit t helemaal niet mee 😜

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:17
schaapiej schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:26:
[...]

Trust me, dat liegt niet aan de acties van Google. Spoofen is nog op zo'n beetje alle toestellen mogelijk aangezien er nog weinig op Android 7 draait..
Met de maart 2017 security update is het gedaan met spoofen, op reddit al verschillende die met hun Nexus 6P aan het zeuren zijn _/-\o_ Maar het zal nog een tijdje duren tegen dat het algemeen goed wordt, want zelfs de S7 met een Nougat update zit nog maar op de januari 2017 patch.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

RigolleM schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:07:
[...]

Met de maart 2017 security update is het gedaan met spoofen, op reddit al verschillende die met hun Nexus 6P aan het zeuren zijn _/-\o_ Maar het zal nog een tijdje duren tegen dat het algemeen goed wordt, want zelfs de S7 met een Nougat update zit nog maar op de januari 2017 patch.
Laten we het hopen!
Vooralsnog blijf ik sceptisch. Zal op den duur ongetwijfeld wel een work-around verschijnen.
Hetzelfde zag je met de implementatie van Safetynet.
Het blijft een kat en muis spel en wie kwaad wil doen zal vroeg of laat wel een manier vinden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
RickS29 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:18:
Heb niet op de tijd gelet maar zag zelf ook geen andere spelers, eerst in die bocht, en vervolgens tussen de 3 stops. Ik moest op dat moment nog maar 1 Houndoor. Ben zeker benieuwd wat het volgende is wat daar spawnt. Al was het vandaag lekker productief met Lanturn, Chikorita en een aantal Houndoor's
Check, dat was jij. Bij die 3e stop (los van die andere 2 bij de brug) zei je inderdaad dat je nog 1 Houndour moest hebben! Die ik daar vang was voor mij de laatste om de Houndoom te maken >:)
Switchie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:16:
Laten we het hopen!
Vooralsnog blijf ik sceptisch. Zal op den duur ongetwijfeld wel een work-around verschijnen.
Hetzelfde zag je met de implementatie van Safetynet.
Het blijft een kat en muis spel en wie kwaad wil doen zal vroeg of laat wel een manier vinden.
Same here.. zolang een (oud) toestel niet wordt geüpdatet kun je blijven spoofen. Of Niantic moet een bepaalde software versie gaan vereisen voor Po Go. Geloof er in ieder geval geen drol van dat die security patch het gaat verhelpen, al hoop ik dat natuurlijk wel! :)

[ Voor 22% gewijzigd door schaapiej op 18-03-2017 20:24 ]

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
DennisDCT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:57:
[...]

Ik merk dat het steeds dichterbij elkaar komt. Ik zag van de week een gym nummet 1 en 10 scheelde 100cp. Die kant gaan we op. Met dat in het achterhoofd telt alles. Elke pokie moet een attack van minmaal 12/13 hebben.
Ik zit nu bijna op 31. En heb 2000 pidgey candys en ook bergen van die andere prut beesten. 16lucky eggs. Dus pasen is nu al een feest
Ik merk ook wel dat het dichterbij komt maar gyms zijn voor 90% bevolkt met Gyrandos, Dragonite, Snorlax en Rhydon's aangezien die hoge CP waardes hebben. Dus een hoop zijn niet zo boeiend om er nu hoge IV van te hebben,

Daarnaast is de gym activiteit hier ook wel flink afgenomen.

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Dan installeer je toch een Android emulator op je pc en spoof je toch zo? Blijven manieren zat volgens mij.

• CAP-Team
  • Laatst online: 27-01 00:08

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wat heb je daar links onderin beeld staan?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• RickS29
schaapiej schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Check, dat was jij. Bij die 3e stop (los van die andere 2 bij de brug) zei je inderdaad dat je nog 1 Houndour moest hebben! Die ik daar vang was voor mij de laatste om de Houndoom te maken >:)

[...]
Ik had eigenlijk ook genoeg, ik had 8 houndour in mijn pokebag zitten en moest nog 5 candy :P

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik kwam deze jongen gisteren tegen in het wild, dacht eerst dat het degene was na Cyndaquil..maar was dus gewoon de eindevolve..altijd leuk om alvast in de dex te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gMsO0BE0CziFRZiYBNOBxFZi/medium.png

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
CAP-Team schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:20:
[...]

Wat heb je daar links onderin beeld staan?
Game launcher van Samsung.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Kw9QUW.jpg

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Zo richting Kijkduin. Ben benieuwd of het er druk is en of er nog veel Pokémon zijn

• Coasterfreak
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-01 19:54
Only schreef op zondag 19 maart 2017 @ 07:11:
Ik kwam deze jongen gisteren tegen in het wild, dacht eerst dat het degene was na Cyndaquil..maar was dus gewoon de eindevolve..altijd leuk om alvast in de dex te hebben.
solar beam? :9~

smart fortwo electric drive 17.6kWh

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Je ziet het :9 Tis een vuur pokkie..maar zonder vuuraanvallen :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• schaapiej
Only schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Je ziet het :9 Tis een vuur pokkie..maar zonder vuuraanvallen :+
Past mooi bij mijn gehandicapte Slowking met Fireblast! :+

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/30mol5l.png

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 19-03-2017 11:30 ]

<GoT>NightStalker

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
IEmand al een delibird of Smeargle gevangen ? gezien ?

unown al in mijn gezien dex (iemand had het mannetje en vrouwje in 2 gyms gezet)

en voor de rest nog mareep met aanvulling maar dat gaat echt een drama worden nu ik er daar nog geen een van heb gezien.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik moet nog steeds een verdomde hitmonchan vangen. Ook nog nooit gezien. Ik heb wel gemerkt dat het echt niks uitmaakt wat voor Pokemon je eigenlijk in een Gym zet, zolang zijn CP maar hoog genoeg is en je niet als eerste staat.

Er zijn veel mensen die gewoon even de eerste eruit trappen en dan hun eigen Pokemon erin zetten.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:10
Idd, een erg vervelend probleem ook hier. Level10 blauwe gyms, en de onderste rhydons en nog erger, exxeggutors van ~2200cp worden eraf geshaved zodat een ander zijn/haar gyrados van 2700-3100cp erin kan zetten. Nou daar worden we blij van, maak je het alleen maar makkelijker voor rood en geel. Ik heb ook laatst een blissey van 2700cp hier eraf geshaved zien worden.

Ook zo fijn is dat als ik een gym terug pak, ik mn 2744cp vaporeon erin zet, en kijk ik een uur later, zie ik 3 a 4 gyradossen daarboven.... die dingen worden zo opgevreten door een jolteon of venusaur.

• CAP-Team
  • Laatst online: 27-01 00:08

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vandaag m'n tweede Mareep uit een 10 km ei.. nou ja leuk voor de evolutie van mijn Flaaffy ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:58:
Idd, een erg vervelend probleem ook hier. Level10 blauwe gyms, en de onderste rhydons en nog erger, exxeggutors van ~2200cp worden eraf geshaved zodat een ander zijn/haar gyrados van 2700-3100cp erin kan zetten. Nou daar worden we blij van, maak je het alleen maar makkelijker voor rood en geel. Ik heb ook laatst een blissey van 2700cp hier eraf geshaved zien worden.

Ook zo fijn is dat als ik een gym terug pak, ik mn 2744cp vaporeon erin zet, en kijk ik een uur later, zie ik 3 a 4 gyradossen daarboven.... die dingen worden zo opgevreten door een jolteon of venusaur.
Dat gymshaving is echt een probleem aan het worden hier. Mijn zoon is nog niet zo hoog in Level. Helpt wel mee gyms bouwen maar ligt er vaak wel als eerste uit.....
Plus wat je zegt gyms zitten overvol met gyradossen en rhydons die je er zo uitblaast.
Ik hoop dat niantic ooit nog eens de cp beperkt tot max 2500 voor alle pokemons en dat hp+type het gene wordt waar je een gym mee kan winnen.

Daarnaast hoop ik dat Niantic ooit komt met team gyms. Die alleen met 5 man tegelijk zijn over te nemen. Maar wel opgespeeld of down gespeeld kunnen worden door individu. Maar nooit lager dan lvl5 kunnen worden tenzijn je ze met een team leeg trapt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 08:29 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02-2025
CAP-Team schreef op maandag 20 maart 2017 @ 00:18:
Vandaag m'n tweede Mareep uit een 10 km ei.. nou ja leuk voor de evolutie van mijn Flaaffy ;)
Lekker! Ik krijg andere toppers uit die eieren. Sudowoodo al 4x ofzo :D Mareep uberhaupt nog niet in mn dex, dat wordt een lastige. Net als larvitar, een keer in het wild gevangen. Gisteren als buddy ingesteld, had nog niet beseft dat die 5 km per candy is......ouch.
ik vind het echt een groot probleem worden. De ene helft van het spel is verzamelen van beestjes, andere helft gym battles. En dat laatste is niet leuk meer aan het worden. Team geel speelt hier goed samen, maar dat 2 man in een auto een gym met 10 pokies kunnen voorzien vind ik erg jammer. 8 man hoeven niks uit te voeren....
Blauw is hier alleen maar aan het shaven. Sta je eerst in 4-5 gyms, een voor een wordt je er uit gewerkt en in 9 van de 10 gyms zie je 7-8-9 dezelfde mensen staan. Het kan zijn dat ze actiever zijn, maar dit is wel erg toevallig. Gele gyms zijn een stuk stabieler in dezelfde stad.

Hoor je niet meer bij een groepje, is je kans op stabiele gyms gedaald tot onder het vriespunt. En dat met de lente in aantocht ;)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
300 dikke magikarps zijn binnen! En ondertussen op 222 pokies! Heeft er iemand al een unknown gespot?

Heb nu 9 keer een 5km ei, ellende omdat ik er niets aan heb en wel 45 km moet lopen 😐

• C_V_S
  • Niet online
Nou ik ben team blauw en sta al weken in 11 gyms en nu al 2 weken niks meer aan hoeven doen.

Moet wel zeggen dat het merendeel van wat in die gyms staat 2800+ is

Zorg er wel echt voor dat ik niet de onderste ben in de gym want dan hou je het niet mega lang vol.

Verwijderd

xienator schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:47:
Nou ik ben team blauw en sta al weken in 11 gyms en nu al 2 weken niks meer aan hoeven doen.

Moet wel zeggen dat het merendeel van wat in die gyms staat 2800+ is

Zorg er wel echt voor dat ik niet de onderste ben in de gym want dan hou je het niet mega lang vol.
Je bevestigt precies waarom het huidige gymsysteem niet werkt. Waarom het zo jammer is dat mensen liever gyms shaven ipv dat je met een groep wekelijks wat lvl 10 gyms omver gooit.

Verwijderd

Niantic moet er gewoon voor zorgen dat de eerste pokemon er niet zo snel uitvliegt. Dat is gewoon belachelijk.
Laat de pokemon lvl de volgorde bepalen en zorg voor een max aantal van dezelfde pokemon in die je in een gym kan zetten.

Tegen tracking maps is een goede oplossing om de IV en aanvallen pas achteraf te laten bepalen zo dat niet iedereen naar buiten gaan voor alleen de goede iv pokemon.
Dit probleem word wat onderschat vind ik want mensen die de maps gebruiken doen dit enkel voor pokemon die ze veel gaan gebruiken en voor hogere plaatsen in gyms zorgen.
Dit beïnvloed het gym systeem dus ook veel.

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:03:
[...]

Je bevestigt precies waarom het huidige gymsysteem niet werkt. Waarom het zo jammer is dat mensen liever gyms shaven ipv dat je met een groep wekelijks wat lvl 10 gyms omver gooit.
Voor mij werkt het prima :)

Punt is natuurlijk dat met een team iets doen ook wat lastig gaat. Ken enkel twee collega's die het spelen. Wonen niet in de regio en zijn ook nog eens een andere kleur

Als ze nu iets van een chat functie maken in de game waar mee ik dingen kan afspreken met andere team blauw spelers of je mensen ziet die actief ergens spelen.

Verwijderd

xienator schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Voor mij werkt het prima :)

Punt is natuurlijk dat met een team iets doen ook wat lastig gaat. Ken enkel twee collega's die het spelen. Wonen niet in de regio en zijn ook nog eens een andere kleur

Als ze nu iets van een chat functie maken in de game waar mee ik dingen kan afspreken met andere team blauw spelers of je mensen ziet die actief ergens spelen.
Ik had dat probleem ook maar ik ben lang geleden een whatsapp groep begonnen. Iedereen die ik van het eigen team bij de gyms tegenkwam sprak ik aan en iedereen wilde er bij dus momenteel hebben we een groep van 12 man die wel wat kan doen als het lukt om samen af te spreken >:)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-01 16:54
Bobje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:47:
300 dikke magikarps zijn binnen! En ondertussen op 222 pokies! Heeft er iemand al een unknown gespot?

Heb nu 9 keer een 5km ei, ellende omdat ik er niets aan heb en wel 45 km moet lopen 😐
Die unown's schijnen nog zeldzamer te zijn dan Dragonite spawns.
Ben benieuwd hoe ze daar in de toekomst mee omgaan. Hopelijk komt er een evenement, anders krijg je het alfabet nooit compleet :P

Verwijderd

P.K. schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:52:
[...]

Ben benieuwd hoe ze daar in de toekomst mee omgaan. Hopelijk komt er een evenement, anders krijg je het alfabet nooit compleet :P
Wat diversiteit in pokemon spawns zal wel leuk zijn ja, enige 'zeldzame' wat bij mij in t dorp spawnt is een onix, en alleen omdat het een nest is...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

P.K. schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:52:
[...]

https://www.reddit.com/r/...h_road_alphabet_of_unown/ Met heel veel mensen samen is het wel gelukt ;)

Last.fm | Code Talks

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:44
Vrijdagnacht heb ik een lv10 rode toren, volgepompt met enkel 2800+ Gyrados en Vaporeon, gesloopt. Heeft me slechts 8 potions gekost; eigenlijk volledig gedaan met Jolteon, Venusaur, Tangela en dus heel veel revives :9 mijn potions waren op maar had nog een stuk of 100 revives liggen, nou die heb ik ook zo mooi kunnen opruimen :+
xienator schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:47:
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad, maar in 8 gyms die ik nu heb zit ik toch ook al meer dan een maand. Sommige al veel langer :)

Zit er nu in 16, waarvan een groot deel erg stabiel is. Ik wou er eigenlijk bij 13-14 stoppen om mijn medespelers niet posities in gyms te blokkeren, maar heb afgelopen week met vrienden nog drie rode torens neergehaald, dus dan mag het toch? :+

Het noorden en het centrum van mijn woonplaats is nu volledig blauw d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Cartman!
  • Niet online
Hier zijn ook best veel gyms en de meeste zijn blauw op lvl 10 en gebeurt nooit wat mee, daar kom ik als blauw dus nooit bij. Als t al n keer is gelukt dan duurt t meestal maar n paar uur tot een andere blauwe (met 2 accounts gok ik...) me eruit kickt :{

• schaapiej
Cartman! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:28:
Hier zijn ook best veel gyms en de meeste zijn blauw op lvl 10 en gebeurt nooit wat mee, daar kom ik als blauw dus nooit bij. Als t al n keer is gelukt dan duurt t meestal maar n paar uur tot een andere blauwe (met 2 accounts gok ik...) me eruit kickt :{
Locatie even doorgeven aan wat rooie/gele hier zodat ze die gym kunnen slopen! >:)

<GoT>NightStalker

• Cartman!
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Locatie even doorgeven aan wat rooie/gele hier zodat ze die gym kunnen slopen! >:)
Zo'n beetje alle gyms in Hilversum ;)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
schaapiej schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Is dat een suggestie voor een Tweakers knokploeg?
Tegelijk alle gyms platleggen, op afgesproken tijd enzo :+

• schaapiej
freggell schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:41:
[...]

I'm in! Maar dan wel om gele en rode torens te slopen :X

En hier in omgeving Arnhem mag ook wel weer wat beweging komen in de gyms, zit al lange tijd in 10+ gyms en het wordt weer behoorlijk saai! Leuk om te cashen dat wel, maar vond t leuker toen ik nog elke dag om de muntjes moest vechten :)

<GoT>NightStalker

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
freggell schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:41:
Zoiets heeft het gele team uit Lelystad onlangs gedaan, door gezamenlijk in een weekend een heleboel blauwe en rode torens te slopen. Ik sprak vlak voor dat weekend met een collega op het werk die in dat team zit en die kondigde al aan dat ze een raid zouden doen. Na dat weekend stond ik dan ook nog maar in één (blauwe) toren, ipv. de 6 waarin ik een weekje eerder stond. :/

Helaas is er in mijn buurt/wijk weinig tot geen team-blauw coördinatie dus samen werken om een aantal rode (erg dominant in mijn buurt!) torens te slopen komt niet van de grond. Dus de roden in mijn omgeving zitten dagelijks ongestoord hun max gold te beuren.

• freggell
schaapiej schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:45:
[...]

I'm in! Maar dan wel om gele en rode torens te slopen :X

En hier in omgeving Arnhem mag ook wel weer wat beweging komen in de gyms, zit al lange tijd in 10+ gyms en het wordt weer behoorlijk saai! Leuk om te cashen dat wel, maar vond t leuker toen ik nog elke dag om de muntjes moest vechten :)
Ik zou wel een beetje stabiliteit willen. Maar ben nog niet verder gekomen dan 8 gyms, en momenteel zijn dat er 3. van het weekend uit 3 gyms gegooit.
De gyms in mijn dorp flippen elke dag. Meestal wel op voorwaarde dat ik ze eerst het overgenomen en rood heb gemaakt. Soms mag ik daarvan genieten voor een hele nacht. Vaak is het ook maar voor 10 minuten.
Blauw is in mijn dorp met meer spelers. gelukkig zijn er daar maar ~5 van actief. Anders zouden ze de 2 gyms in het dorp makkelijk lvl10 kunnen maken en kunnen houden.

De enkele keer dat ik een rode gym tegen kom waar ik nog bij in kan (lvl 8 oid), train je die op en dan wordt je er na een paar uur weer uitgehaald door een team member.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10-2025
Haay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat ik gewoon erg mazzel heb met speciale evolutie-items. Alle 7 evoluties die je met die evolutie items moet doen heb ik al kunnen uitvoeren, en nu heb ik al weer een Sun Stone, King's Rock, Metal Coat en Up-Grade in mijn inventory waar ik nu weinig aan heb.

Als ik ze kon traden voor Pokémon die ik nog niet heb zou ik het zo doen!
8:
ItemPokemon
Dragon ScaleKingdra
Kings RockPolitoad
Slowking
Metal CoatScizor
Steelix
Sun StoneBellossom
Sunflora
Up-gradePorigon2
[...]

Exact. Nu heb ik het geluk dat ik dagelijks mijn 100 coins wel kan cashen, maar af en toe ga ik met 2 Poké-maatjes (1 mede team-blauw en 1 team-rood) maar eens op pad om ergens wat gyms te slopen voor de fun. Hier in de buurt gebeurt er anders weinig tot niks.

Verwijderd

[...]

Niantic zou eigenlijk een soort cooldown periode op een gym moeten zetten. Stel dat een rode gym aangevallen wordt en een level omlaag gaat, dat er dan bijvoorbeeld een uur overheen moet gaan voordat team rood de gym weer sterker kan maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Niantic zou eigenlijk een soort cooldown periode op een gym moeten zetten. Stel dat een rode gym aangevallen wordt en een level omlaag gaat, dat er dan bijvoorbeeld een uur overheen moet gaan voordat team rood de gym weer sterker kan maken.
Dat vind ik dan een slecht idee.
Maar ik begin steeds meer voor team gyms te voelen. Waar je met minimaal 5 man moet zijn om het over te nemen.
En ook dat de onderstel pokemon er uit gaat als de gym echt van 10 naar 9 is gespeeld ipv 1000 er af.
Het is te makkelijk allemaal voor een individu.

• freggell
[...]

Daar heb ik dan als eerlijke rode speler ook last van.
Dan kan ik een gym dus niet meer verdedigen. Ik snap de reden waarom je dit roept, maar voor mijn gevoel zal dat ook tot veel frustraties leiden. En als ik dan een gym sloop, en daarna mijn pokemon erin zet, ben ik dan ook voor minimaal 1 uur beschermd?
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Maar ik begin steeds meer voor team gyms te voelen. Waar je met minimaal 5 man moet zijn om het over te nemen.
En ook dat de onderstel pokemon er uit gaat als de gym echt van 10 naar 9 is gespeeld ipv 1000 er af.
Leuk idee, alleen hoe moet een casual speler dan iets met een gym doen? Of als ik gewoon op pad ben en ergens een gym tegen kom, kan ik dan nog wat of had ik maar moeten zorgen voor meer mensen (oh als ik dan gewoon 5 telefoons met accounts meeneem dan lukt het ook wel)

[ Voor 34% gewijzigd door freggell op 20-03-2017 11:20 ]

• schaapiej
[...]

Leuk voor de jochies (of meisjes) van 10 die even met een gym willen klooien...
Sorry kids, deze gym is net aangevallen door iemand dus wacht maar effe een uurtje! :+
In de grote steden misschien een leuk idee, maar in de kleinere dorpjes en afgelegen plekken niet te doen...

[ Voor 23% gewijzigd door schaapiej op 20-03-2017 11:21 ]

<GoT>NightStalker

• Haay
Autofan1985 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:12:
8:
ItemPokemon
Dragon ScaleKingdra
Kings RockPolitoad
Slowking
Metal CoatScizor
Steelix
Sun StoneBellossom
Sunflora
Up-gradePorigon2
Acht, inderdaad! En die evoluties heb ik allemaal al kunnen maken. Daarnaast heb ik nu inmiddels 1 Sun Stone, 1 King's Rock, 1 Metal Coat en 2 Up-Grade items in mijn inventory. Dus al weer 13 evolutie-items in totaal gekregen sinds release van Gen-2.

Aan de andere kant, ik heb nog steeds geen Dragonite omdat er simpelweg geen Dratini's spawnen in mijn omgeving, en ik ze ook niet uit 10km eieren krijg. :O

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Haay schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Acht, inderdaad! En die evoluties heb ik allemaal al kunnen maken. Daarnaast heb ik nu inmiddels 1 Sun Stone, 1 King's Rock, 1 Metal Coat en 2 Up-Grade items in mijn inventory. Dus al weer 13 evolutie-items in totaal gekregen sinds release van Gen-2.

Aan de andere kant, ik heb nog steeds geen Dragonite omdat er simpelweg geen Dratini's spawnen in mijn omgeving, en ik ze ook niet uit 10km eieren krijg. :O
Jij bent one big lucky son of a bitch :p
Ik heb dit weekend net mijn tweede evolution item kunnen gebruiken, nu heb ik een Slowking met Fire Blast 8)7

Verwijderd

Je zou gyms kunnen opdelen in team gyms en singel gyms.
Singel gyms zoals ze nu zijn allen dan wel dat je echt van 10 naar 9 moet spelen om de onderste er uit te krijgen.

Team gyms zijn net als singel gyms alleen met het verschil dat als je niet met 4 of 5 man bent je niet de gym onder lvl 4 of 5 krijgt en ze dus ook niet kan overnemen.

• Haay
Ask! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:23:
Jij bent one big lucky son of a bitch :p
Ik heb dit weekend net mijn tweede evolution item kunnen gebruiken, nu heb ik een Slowking met Fire Blast 8)7
Welcome to the Slowking met Fire Blast club! :P

Mijn speciale evolutie 'mon met hun chargemoves:
- Slowking met ... Fire Blast -O-
- Bellossom met Petal Blizzard *O*
- Politoed met ... Blizzard :/
- Sunflora met Petal Blizzard :/
- Steelix met ... Crunch -O-
- Scizor met Iron Head *O*
- Kingdra met ... Blizzard -O-
- Porygon2 met ... Zap Cannon :/

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:07
[...]

Ik heb geen idee wie het zijn die teamgenoten in het dorp 6 km verderop, laat staan dat dit te coordineren valt, Moet ik dan samenwerken met kleuters van 6?

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Leuk voor de jochies (of meisjes) van 10 die even met een gym willen klooien...
Sorry kids, deze gym is net aangevallen door iemand dus wacht maar effe een uurtje! :+
Ja, dan kunnen ze een gym gaan overnemen van een andere kleur. Op die manier krijg je wel weer meer leven in de gyms, dan alleen maar lvl 10 gyms waarin alleen eigen team members eruit getrapt worden, zoals nu het geval is.
De tijd zou dan ook alleen voor de kleur zijn van de gym. In mijn voorbeeld zou geel en blauw wel gewoon kunnen blijven aanvallen. Ik denk dat je hiermee in ieder geval gymshaven wel een stuk minder interessant kunt maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 11:58 ]

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Haay schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:35:
[...]

Welcome to the Slowking met Fire Blast club! :P

Mijn speciale evolutie 'mon met hun chargemoves:
- Slowking met ... Fire Blast -O-
- Bellossom met Petal Blizzard *O*
- Politoed met ... Blizzard :/
- Sunflora met Petal Blizzard :/
- Steelix met ... Crunch -O-
- Scizor met Iron Head *O*
- Kingdra met ... Blizzard -O-
- Porygon2 met ... Zap Cannon :/
Nu ik:
- Slowking met... Fire Blast ;(
- Bellossom met.. Leaf Blade *O*
- Politoed met.. HEB IK NOG NIET
- Sunflora met.. HEB IK NOG NIET
- Steelix met... HEB IK NOG NIET
- Scizor met... HEB IK NOG NIET
- Kingdra met.. HEB IK NOG NIET
- Porygon2 met... HEB IK NOG NIET

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:56

Zerora

Ik Henk 'm!

Kan iemand dit bevestigen?
Een vriend had het erover dat evolutie items elke dag op deze tijd (op de minuut nauwkeurig) bij dezelfde pokestop verschijnt. Dus als een item vind zou je de volgende dag op dezelfde tijd weer bij die pokestop moeten draaien om weer een item te krijgen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• freggell
Ask! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:06:
[...]

Nu ik:
ik ook, ik ook

- Slowking met... HEB IK NOG NIET
- Bellossom met..Razor Leaf / Dazzling Gleam
- Sunflora met.. HEB IK NOG NIET (geen goede sunkern, wel item)
- Steelix met... Iron Tail / Crunch

Heb nog 2 sunstones en 1 kings rock. Weet nog niet voor wie ik de kings rock wil gebruiken.
Zerora schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:15:
Een vriend had het erover dat evolutie items elke dag op deze tijd (op de minuut nauwkeurig) bij dezelfde pokestop verschijnt. Dus als een item vind zou je de volgende dag op dezelfde tijd weer bij die pokestop moeten draaien om weer een item te krijgen.
Klinkt leuk, maar dat heb ik nog niet zien gebeuren. Aangezien ik (en mijn vrouw) een evo item uit de stop bij ons huis hebben gekregen. En we daar dus vaker aan draaien had ik volgens deze logica meer items moeten hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door freggell op 20-03-2017 12:19 ]

• Autofan1985
Ik kan bevestigen dat hij onzin uitkraamt. :P Ik loop regelmatig met 1 of 2 anderen en al meermaals meegemaakt dat 1 een item kreeg en de rest niet. Als zijn theorie klopt zouden we alle 3 dat item moeten krijgen.
freggell schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:17:
[...]

ik ook, ik ook

- Bellossom met..Razor Leaf / Dazzling Gleam
- Sunflora met.. HEB IK NOG NIET (geen goede sunkern, wel item)
- Steelix met... Iron Tail / Crunch

Heb nog 2 sunstones en 1 kings rock. Weet nog niet voor wie ik de kings rock wil gebruiken.
Voor Politoed lijkt me? Die heb je immers nog niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Autofan1985 op 20-03-2017 12:27 ]

• freggell
Of voor slowking. die heb ik ook nog niet.
Zijn wel moeilijke keuzes. Maar ik heb een redelijke poliwhirl en nog geen goede slowpoke. Dus politoed is wel een grote kanshebber

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:30
Dat is dit verhaal:
Pokémon GO Hub schreef:
(...) a number of trainers reported seeing the same phenomena: PokéStops dropping one evolution item every day at the same time.

This theory is yet to be validated and thoroughly researched
(...)
https://pokemongohub.net/...drops-based-current-time/

Het is mij tot nu toe niet opgevallen iig.
[...]
ik heb nog steeds geen Dragonite omdat er simpelweg geen Dratini's spawnen in mijn omgeving, en ik ze ook niet uit 10km eieren krijg. :O
Dan heb jij wel erg veel pech, of ik erg veel mazzel. Vier (!) van mijn laatste vijf 10km-eieren bevatten een Dratini en vandaag heb ik er ook al twee gevangen waarvan één zojuist spontaan op mijn desk spawnde, en ik zag nog een derde vanuit de bus in de nearby *O* .

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024

Same here... Hoewel ik hem regelmatig in Gyms heb gezien, maar denk dat dat hackers zijn geweest, want sinds die pc botjes niet meer werken, ben ik ze niet meer tegen gekomen.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01 15:08
Peter F schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:40:
IEmand al een delibird of Smeargle gevangen ? gezien ?
Nee, deze zitten niet in het spel op dit moment. Waarschijnlijk vanwege de aanval en de krachten die ze hebben.

• Autofan1985
Sunfalls schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Nee, deze zitten niet in het spel op dit moment. Waarschijnlijk vanwege de aanval en de krachten die ze hebben.
Smeargle en Delibird zijn een beetje eenzelfde verhaal als Ditto idd. Waar Ditto Transform heeft, heeft Smeargle Sketch en Delibird Present. Voor beide moves zal er, a la Transform, eerst een heel systeem gebouwd moeten worden.

• Richh
Ask! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:06:
[...]

Nu ik:
Nu ik:
- Bellossom met.. Leaf Blade

En de score staat op 1300 Pokéstops sinds Gen2.
Ik zou het graag willen testen maar daar heb ik dus eerst evolution items voor nodig 8)7

Heb net even een rondvraag gedaan in de lokale Telegram groep, maar het lijkt al een beetje ontkracht. Drie spelers zijn gisteren op pad geweest waarvan één persoon een Evolution Item kreeg en de ander niet. Ze spinden op hetzelfde moment aan dezelfde stop.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

KillStream schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:52:
[...]

Same here... Hoewel ik hem regelmatig in Gyms heb gezien, maar denk dat dat hackers zijn geweest, want sinds die pc botjes niet meer werken, ben ik ze niet meer tegen gekomen.
In het begin spawnden er dus superveel Dratini's bij mij in de buurt, inmiddels komen ze eigenlijk alleen nog maar uit mijn 10 KM eitjes en zie ik zelfs regelmatig Dragonairs spawnen, dus ik kan me niet veel voorstellen dat dat allemaal cheaters zijn.

Last.fm | Code Talks

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 16:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, eigenlijk vind ik van al de evolution item evo's de movesets helemaal niet zo interessant, maar ik wil wel even meedoen met het klaagrijtje :P

- Slowking met... iets?
- Bellossom met.. HEB IK NOG NIET
- Politoed met.. iets?
- Scizor met... iets anders?
- Kingdra met.. HEB IK NOG NIET (niet genoeg candy)
- Porygon2 met... HEB IK NOG NIET (niet genoeg candy)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:56

Zerora

Ik Henk 'm!

Richh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:40:
Ik zou het graag willen testen maar daar heb ik dus eerst evolution items voor nodig 8)7

Heb net even een rondvraag gedaan in de lokale Telegram groep, maar het lijkt al een beetje ontkracht. Drie spelers zijn gisteren op pad geweest waarvan één persoon een Evolution Item kreeg en de ander niet. Ze spinden op hetzelfde moment aan dezelfde stop.
Mogelijk dat dit ook per speler verschillend is. Mocht je een item vinden, check ff precies een dag later op exact hetzelfde tijdstip of je dan weer een item krijgt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-01 09:40
Laat ik hem dan ook eens invullen:
- Bellossom met.. HEB IK NOG NIET genoeg candy!
- Politoed met.. Blizzard
- Sunflora met.. HEB IK NOG NIET genoeg candy!
- Steelix met... HEB IK NOG NIET genoeg candy!
- Scizor met... X-Scissor

Moet dus nog 3 items en veel candy.

PV Output

• Richh
Zerora schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:57:
[...]
Mogelijk dat dit ook per speler verschillend is. Mocht je een item vinden, check ff precies een dag later op exact hetzelfde tijdstip of je dan weer een item krijgt.
Dat vermoeden heb ik ook. Heb het doorgegeven aan mijn teamspelers en ik ga het zelf ook zeker in de gaten houden :)

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Afvalzak schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:40:
[...]

In het begin spawnden er dus superveel Dratini's bij mij in de buurt, inmiddels komen ze eigenlijk alleen nog maar uit mijn 10 KM eitjes en zie ik zelfs regelmatig Dragonairs spawnen, dus ik kan me niet veel voorstellen dat dat allemaal cheaters zijn.
Heb des tijds niet op de namen van de spelers gelet, dus ik kan het idd niet met zekerheid zeggen.
Maar t valt wel op dat sinds Niantec de banhamer rondgeslingerd heeft, er geen dragonites meer in de gyms zijn gezet hier. En hier in de directe omgeving spawnen ze iig niet.

• Peter F
  • Niet online
Zerora schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:57:
[...]
denk niet dat het zo werkt.

ik heb ondertussen nu 13 items gehad , waarvan 6 metal coats en 3 sun dingen.

ik heb gemiddeld 70 pokestops gedraaid, en willekeurige tijden gehad.

zelfs tussen 20 stops door 2 items gehad.

lijkt me echt random

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-11-2025
Peter F schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:23:
[...]

lijkt me echt random
Het is voorlopig een vermoeden, dat items op een specifiek tijdstip te draaien zijn, en de community doet daar nu onderzoek naar. Ook in jou geval had je 'geluk' kunnen hebben

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-01 16:54
[...]

lijkt me echt random
Er staan op Reddit nu wel aardig wat aanwijzingen dat het niet compleet random lijkt hoor.
Of er zit iig een algoritme achter dat in bepaalde gevallen een gelijk resultaat oplevert. De relatie tussen tijd, Pokestop en dag van de week is alleen nog niet helemaal duidelijk? Als ik dat topic even snel doorlees.

Verwijderd

P.K. schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:17:
[...]

Er staan op Reddit nu wel aardig wat aanwijzingen dat het niet compleet random lijkt hoor.
Of er zit iig een algoritme achter dat in bepaalde gevallen een gelijk resultaat oplevert. De relatie tussen tijd, Pokestop en dag van de week is alleen nog niet helemaal duidelijk? Als ik dat topic even snel doorlees.
Ik heb al meerdere items en compleet vergeten waneer ik ze kreeg. Ik hoop echt op random :) _/-\o_

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
[...]

lijkt me echt random
Wow.. Das een droprate waar ik alleen van kan dromen. Zit ruim boven de 1.000 stops en heb pas 3 items gekregen en ook maar weinig dubbele stops gedraaid. Beetje als 10 km eieren zo, sommige spelers zitten nu al met tyranitar, milktank en noem maar op, maar wachten nog wel op een lapras of snorrie.

• Autofan1985
Moddie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Wow.. Das een droprate waar ik alleen van kan dromen. Zit ruim boven de 1.000 stops en heb pas 3 items gekregen en ook maar weinig dubbele stops gedraaid. Beetje als 10 km eieren zo, sommige spelers zitten nu al met tyranitar, milktank en noem maar op, maar wachten nog wel op een lapras of snorrie.
Ik leef met je mee. Lapras heb ik dan wel, maar daar mag je Larvitar voor mij invullen. En die afgekeurde sumoworstelaar wordt ik ook schijtziek van. 8)7 Aan het aantal eieren zou het niet mogen liggen (boven de 1000 uitgebroed).

• Haay
Moddie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:09:
In de afgelopen 18 dagen (sinds 3 maart) heb ik 900x aan een Pokéstop gedraaid. En ik heb tot nu toe dus 13 speciale items gekregen.

Wat 10km eieren betreft, ik heb pas heel recent uit een 10km ei een Lapras gekregen. Daarvoor was dat nog een lege plek in mijn Pokédex. Snorlax heb ik wel 2x uit een 10km ei gekregen, en ook 2x in het wild gevangen. En verder heb ik de afgelopen weken 2x een Larvitar uit een 10km ei gekregen, 2x een Gligar, en ook 2x een Pineco zodat ik daaruit een Forretress (met Rock Tomb :| ) kon evolueren.

Wat ik nog wel mis uit Gen-1 is dus de Dragonite. Daarvan zit ik nu op 56 candy, met een 93% Dragonair die een CP van slechts 213 heeft. 8)7 Schiet dus totaal niet op.

Miltank en Mareep zijn nog compleet blanco plekken in mijn Pokédex. Nog nergens in het wild of op Gyms gezien. Wel een keer een Ampharos op een Gym gezien.

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-01 10:17

bonyuri

Investigator!

Afgelopen week in Madrid een aantal keer een Miltank gezien (en ook gevangen uiteraard)
Grappig om te zien dat je daar bijvoorbeeld absoluut geen Spinarak of Ledyba zit, terwijl het er hier van stikt :)

Snap niet waar jullie zulke droprates voor special items vandaan halen. Ik draai iedere dag een aantal Pokestops en heb nu pas 1x Sunstone :(

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Ik kreeg op de eerste dag van GEN2 een metal coat en zo'n druppel. Sindsdien nooit meer een evolutie item gedraaid.

Ik trouwens helemaal blij dat ik een keer een plekje in een gym heb... volgende dag er al weer uit geknikkerd door mensen van mijn eigen kleur. Kansloze mensen.

Wel geluk gehad met eieren... in korte tijd vier 10km eitjes gekregen. Drie maal dratini's waar ik heel gelukkig mee ben aangezien die hier nooit spawnen. De vierde was een Pineco die ik nog niet had :)

[ Voor 26% gewijzigd door Therapy777 op 21-03-2017 11:46 ]

• schaapiej
Therapy777 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:43:
Ik trouwens helemaal blij dat ik een keer een plekje in een gym heb... volgende dag er al weer uit geknikkerd door mensen van mijn eigen kleur. Kansloze mensen.
Ik snap dat het irritant is als je van een gym af wordt geknikkerd en de gym blauw/rood/geel blijft. Maar er zijn hier echt veel te veel mensen die zonder enkel bewijs alles afschuiven op mensen die dubbele accounts hebben of spoofers... het kan ook gewoon iemand zijn geweest die heel even de gym heeft aangevallen en weer door is gegaan.

Onlangs zelf nog gezien. Op afstand vanuit de bus zie ik een level 9 gym. Zodra ik daar aan kwam stond de gym op level 7 en was er niemand te zien. Nja prima, ik dat ding omhoog aan het trainen en effe later komen er 2 kleine jochies aan. Blijkbaar waren zij even daarvoor kort aan het vechten geweest omdat ze het leuk vinden. Verder totaal niet bezig met hoe hoog zijn gym is of een toren slopen voor zichzelf. Nee, gewoon omdat ze het leuk vonden om even te vechten! :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Wel apart dat het altijd dezelfde namen zijn die opeens in de gym staan die daarvoor al lvl 10 was

• Hassiebassie
Ik ook dan maar even:

- Bellossom met.. HEB IK NOG NIET
- Sunflora met.. razor leaf en solar beam :9

Ik heb een metal coat maar geen genoeg candies onix of scyther.
Verder krijg ik alleen maar van die stomme sun stones. Vanmorgen alweer mijn 4e 8)7 Helaas ook te weinig Oddish candies, die dingen kom ik ook nooit meer tegen.

Verder gisteren op pad geweest met een vriend. Even plekjes voor hem geclaimd door gym shaving. Er is echt geen kunst aan. Enkel Rhydon, dragonite en vaporeons kom je tegen. Nou, geen probleem. Je rost er zo doorheen. Vooral Dragonite is een grap 8)7 Mijn cloyster blaast die zo omver. Geen kunst aan.

Zelf vanmorgen voor het eerst 100 coins gecasht. Hopelijk straks weer :+

Ohja, net eventjes berekend dat ik slechts 815600 dust nodig heb om al mijn sterke pokemon naar level 27 te schoppen :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Hassiebassie op 21-03-2017 13:27 ]

• C_V_S
  • Niet online
Ik mis alleen nog een Sun Stone voor een Sunflora. Heb zelfs al 2 x een Slowking en nu nog een Kings Items en een Metal Coat.

Dit heb ik nog nodig van Gen2:

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/jiwgw6acv/Capture.jpg

• Autofan1985
xienator schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:35:
Ik mis alleen nog een Sun Stone voor een Sunflora. Heb zelfs al 2 x een Slowking en nu nog een Kings Items en een Metal Coat.

Dit heb ik nog nodig van Gen2:

[afbeelding]
Als ze nou het traden invoeren. ;) Ik heb een Tyrogue voor je met HP als hoogste stat en heb een Sun Stone over. :) Wil die Sun Stone bijv best ruilen voor een Metal Coat.

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:44:
[...]

Als ze nou het traden invoeren. ;) Ik heb een Tyrogue voor je met HP als hoogste stat en heb een Sun Stone over. :) Wil die Sun Stone bijv best ruilen voor een Metal Coat.
:)

Krijg je er nog een 90 IV Scyter bij als je wilt :) Daar heb ik er ook nog een aantal voor.

Dust zit ook op de 150k alleen te weinig candy om leuke te uppen.

• AFCAjax
Autofan1985 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:44:
[...]

Laat ze eerst de bots en cheaters eens uit het spel krijgen, voordat we marktplaats advertenties met Dragonites en Tyranitars krijgen. Voor € 5,00 ophalen.

• schaapiej
AFCAjax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:07:
[...]

Laat ze eerst de bots en cheaters eens uit het spel krijgen, voordat we marktplaats advertenties met Dragonites en Tyranitars krijgen. Voor € 5,00 ophalen.
Even snel Googlen bracht mij op een level 35 account voor 9 euro 8)7

<GoT>NightStalker

• AFCAjax
schaapiej schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Even snel Googlen bracht mij op een level 35 account voor 9 euro 8)7
Kan ie weer een pakje shag van kopen :9 :9

• Peter F
  • Niet online
TOch kan het vaak toeval zijn

ik fietste van de week langs een gym die level 9 was en op 49000 stond.
ik ga die dan trainen totdat ik er in sta. (was overigens makkie vapi van 1300 tegen een rhydon van 2800 en de 1000 was al binnen

was trouwens een extreem hoge gym laagste was 2820, na mijn garydos van 91% naar level 32.5 stond ik op de 8ste plek (nu alweer negende)

Ik ga dan niet denken, misschien denken ze dat ik een dubbel account heb iod. dit was gewoon geluk .

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 20:21
AFCAjax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Kan ie weer een pakje shag van kopen :9 :9
Belg zeker ? Dat je voor dat geld nog een pakje shag kunt kopen ? In Nederland is een pakje zware Nellie al duurder :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07-2025
Update 0.59.1 en 1.29.1 met evolutie-item voor 7-day streak!

• Richh
linovb schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:12:
DRIE KEER RADEN WIE NET VANDAAG Z'N 7E DAG HAD -O- -O- -O- -O-

Dit spel haat mij echt |:( 1300 stops, nog niks meer dan een sunstone, en nu moet ik nog een week wachten ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 21-03-2017 22:14 ]

• C_V_S
  • Niet online
Zo vandaag weer eens wat moeten doen voor de gyms

Uit twee gegooid, ene was geshaped binnen 2 uur, andere was rood nu weer blauw en nog maar een level 6 rood blauw gemaakt

Binnenkort maar weer op zoek naar wat stabiele gyms...

• Peter F
  • Niet online
Olé nog ff geduld, zondag weten we wat we krijgen ;)

• Hassiebassie
Daarstraks reed ik naar huis en draaide nog aan wat pokestops en ja hoor.... alweer mijn 5e sun stone :(

Iemand ruilen? :D

Ook bijzonder, vanmiddag stond ik in 10 gyms, later nog maar in 3 en overal waar ik in de blauwe gyms stond waren ze precies opgehouden wanneer ik eruit lag -O-
Ik ga maar weer wat verder uit de buurt zoeken.

[ Voor 46% gewijzigd door Hassiebassie op 21-03-2017 23:47 ]

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:30
Hassiebassie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:25:
Verder gisteren op pad geweest met een vriend. Even plekjes voor hem geclaimd door gym shaving.
Hassiebassie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:44:
Ook bijzonder, vanmiddag stond ik in 10 gyms, later nog maar in 3 en overal waar ik in de blauwe gyms stond waren ze precies opgehouden wanneer ik eruit lag -O-
Gevalletje karma? Oorzaak en gevolg? Vreemd dat je dit zo even komt melden, als je door deze thread heen bladert dan zal het je opvallen dat de meeste posters niet positief staan tegenover shaving. Waarom zou jouw vriend meer recht hebben op een plekje dan degenen die al in die gyms zaten en er door jou "even" uitgeshaved zijn?

• Hassiebassie
Mijn vriend zit in geel. Lijkt me nogal moeilijk dat je weet dat het iemand van blauw was.

• schaapiej
Heb mijn 7-day gister gehad :X
Verder weinig in de update.
Hassiebassie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 05:29:
Mijn vriend zit in geel. Lijkt me nogal moeilijk dat je weet dat het iemand van blauw was.
Daar gaat 't niet om...
Zou wel mooi zijn als Karma je ook nog uit die andere 3 trapt! >:) mag je daarna met goed gedrag alles weer terugpakken.

[ Voor 37% gewijzigd door schaapiej op 22-03-2017 06:00 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Hassiebassie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:44:

Niet zo bijzonder, dit is exact mijn 'type of gameplay' als ik bij een ander team een spoofer of shaver op een bepaalde plek zie staan.
Als het mogelijk is laat ik legit hi level spelers die ik respecteer, en spelers onder L25 staan.

• Autofan1985
Richh schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:13:
[...]

DRIE KEER RADEN WIE NET VANDAAG Z'N 7E DAG HAD -O- -O- -O- -O-

Dit spel haat mij echt |:( 1300 stops, nog niks meer dan een sunstone, en nu moet ik nog een week wachten ;w
Ik ga raden: ik! Wat heb ik gewonnen? :+
Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status