Klopt, maar hier betreft het overduidelijk bots.Coasterfreak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:21:
[...]
je hebt hele buurten die maar 1 kleur zijn. bos & lommer staat erom bekend dat het mystic is, slotermeer en geuzenveld zijn valor, osdorp is instinct.
Dat maakt het gym perspectief ook saai. Stel je bent de kleur die aan de macht is dan moet je hopen dat je in een paar gyms zit (anders pech) en doe je weinig ernaast. Stel je bent een andere kleur dan kan je elke x een lvl 10 gym gaan slopen.Coasterfreak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:21:
[...]
je hebt hele buurten die maar 1 kleur zijn. bos & lommer staat erom bekend dat het mystic is, slotermeer en geuzenveld zijn valor, osdorp is instinct.
Er moet toch een oplossing zijn om dit 'vechten' wat interessanter te maken, want nu is het gym element hier compleet dood.
klopt, het feit dat je ook amper potions/revives uit stops krijgt demotiveerd je ook wel om gyms niet aan te rakenModdie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Dat maakt het gym perspectief ook saai. Stel je bent de kleur die aan de macht is dan moet je hopen dat je in een paar gyms zit (anders pech) en doe je weinig ernaast. Stel je bent een andere kleur dan kan je elke x een lvl 10 gym gaan slopen.
Er moet toch een oplossing zijn om dit 'vechten' wat interessanter te maken, want nu is het gym element hier compleet dood.
smart fortwo electric drive 17.6kWh
Ik "speel" het alleen nog maar op weg naar me werk, 5 minuten lopen van auto naar werk.
En daardoor pak ik wel iedere keer de streak bonus.
Ben level 25, maar straks met mooie weer wil ik weer wat meer gaan spelen. Heb al wel veel 2e generatie pokemons inmiddels
Spelen jullie nog vaak, en welk level zijn jullie?
Ben level 25, maar straks met mooie weer wil ik weer wat meer gaan spelen. Heb al wel veel 2e generatie pokemons inmiddels
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vrijwel hetzelfde als jij, level 26, speel af en toe en pak dagelijkse streak. Nog geen enkel EVO item gekregenMars18 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:38:
Ik "speel" het alleen nog maar op weg naar me werk, 5 minuten lopen van auto naar werk.
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik zal nog geen 100 meter omlopen voor een pokemon, over het algemeen heb ik andere dingen te doen (avond eten maken, sporten etc etc).
Ik heb mensen hier zien beweren dat Niantic gezegd zou hebben dat we onze candy moesten bewaren/opsparen. Dat is al weer een tijdje terug en ik zie weinig gebeuren dat dit advies gerechtvaardigd zou hebben. Waar baseerden mensen die bewering op vraag ik mij af. Wat was/is de bron hiervoor?
St patricks day?CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:30:
Ik heb mensen hier zien beweren dat Niantic gezegd zou hebben dat we onze candy moesten bewaren/opsparen. Dat is al weer een tijdje terug en ik zie weinig gebeuren dat dit advies gerechtvaardigd zou hebben. Waar baseerden mensen die bewering op vraag ik mij af. Wat was/is de bron hiervoor?
bron: YouTube: DICE Awards Snapchat \[Pokémon Go "Save your candy"]
[ Voor 15% gewijzigd door Coasterfreak op 15-03-2017 14:37 ]
KlikCaptJackSparrow schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:30:
Er zal denk ik veel afhangen van die gymoverhaul.
Andere gyms betekend denk ik dat PvP het centrum wordt voor 'battlen'.
Maar om PvP interessant te houden zal er toch een soort van beloning aan moeten hangen. Anders is het een gimmick.
In alle andere Pokémon games kon je je Pokémon (alleen) levellen door er mee te vechten, wellicht wil Niantic met PoGo ook die kant op?
Daarmee haal je ook veel randomness uit het spel.
Wellicht dat Candy's een andere bedoeling krijgen in het spel?
Andere gyms betekend denk ik dat PvP het centrum wordt voor 'battlen'.
Maar om PvP interessant te houden zal er toch een soort van beloning aan moeten hangen. Anders is het een gimmick.
In alle andere Pokémon games kon je je Pokémon (alleen) levellen door er mee te vechten, wellicht wil Niantic met PoGo ook die kant op?
Daarmee haal je ook veel randomness uit het spel.
Wellicht dat Candy's een andere bedoeling krijgen in het spel?
Lijkt erop dat we nieuwe zonsopgang/ondergang in de volgende update krijgen, samen met nieuwe gras/wind effecten.
https://pokemongohub.net/...okemon-go-sunset-visuals/
https://pokemongohub.net/...okemon-go-sunset-visuals/
Ik moet zometeen nog gaan stemmen... Maar ik vind Team Valor maar niet op die kandidatenlijst ???
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Volgens Maurice de Houndour hadden ze niet genoeg handtekeningen verzameld om op de kieslijst te komen.Oekiejoekie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:18:
Ik moet zometeen nog gaan stemmen... Maar ik vind Team Valor maar niet op die kandidatenlijst ???
Inderdaad...ik krijg de laatste dagen vrijwel geen revives waardoor ik moeilijk gyms kan veroveren omdat ik m'n pokemon niet meer levend krijg. Potions nog wel genoeg maar zonder revives heb ik er zo weinig aanCoasterfreak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:33:
[...]
klopt, het feit dat je ook amper potions/revives uit stops krijgt demotiveerd je ook wel om gyms niet aan te raken
PVV... Is dat de Partij Voor Valor ? De leider lijkt wel het meest op een Pokemon...aljooge schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:39:
[...]
Volgens Maurice de Houndour hadden ze niet genoeg handtekeningen verzameld om op de kieslijst te komen.
Coasterfreak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:36:
[...]
St patricks day?
bron: YouTube: DICE Awards Snapchat \[Pokémon Go "Save your candy"]
Ah, juist. Dank.
Dubbel XP
zou goed uitkomen, 3100 ratata candy en 2800 pidgey candy.
alleen heb ik nu niet zoveel pokemon om te evalueren (250 stuks)
Dan moet ik ze ook maar eens gaan sparenPeter F schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:25:
Dubbel XP
Heb denk genoeg candy voor 600 evoluties alleen gooi alles weg
vanavond zag ik een blauwe level 10gym spontaan in level10 geel veranderen. en nog geen half uur later zag ik weer een blauwe 10 kei hard gesloopt worden. in enkele minuten 10k eraf. dus maar eens een kijkje genomen. blijken er serieus 8 "man" samen als geel te opereren. heb ze maar snel een handje geholpen. ben weer een whatsappgroep en level 10 plekje rijker. inmiddels.zijn zo'n beetje alle 15 gyms van een geel kleurtje voorzien.
Verwijderd
Hé dat moet er lelijk uitzien!joosd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:11:
inmiddels.zijn zo'n beetje alle 15 gyms van een geel kleurtje voorzien.
Nee, juist hartstikke mooi! Ben wel benieuwd waar dat is.
Vandaag maar eens de balans op gemaakt...
Gen 1: Alles behalve Aerodactyl
Gen 2: 64 Johto
Te gaan:
Item: 2x Kings Rock, 1x Sun Stone, 1x Dragon Scale, 1x Upgrade
Eieren: Tyrogue en Elekid (en Aerodactyl)
Niet te verkrijgen via buddy: Totodile, Unown, en Miltank
Bij elkaar te lopen candy: 2656 kilometer
Ben er bijna
Te gaan:
Ben er bijna
Totodile zijn wel de nodige spawn points van dus die kan je wel keertje tegen komenMirx_NL schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:36:
Vandaag maar eens de balans op gemaakt...
Te gaan:
Ben er bijna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een Mareep en Miltank worden bij mij denk echt een probleem. Moet je echt geluk hebben met 10 km eieren.
Heb tot nu toe Pinoco, Dratini, Sudowoodo, Chansey, Die manta en Lavitar er uit gehad en denk een stuk of 15 x 10 km gehad sinds Gen2
Als je pokemon nog niet max level zijn kan je ze ook een powerup geven om ze weer 1 hp te geven. Heb je daarna alleen nog maar potions nodig.Cartman! schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:45:
[...]
Inderdaad...ik krijg de laatste dagen vrijwel geen revives waardoor ik moeilijk gyms kan veroveren omdat ik m'n pokemon niet meer levend krijg. Potions nog wel genoeg maar zonder revives heb ik er zo weinig aan
Heb gisteren zowaar een wilde larvitar gevangen. Was bij een pokestop anders had ik dat nooit doorgehad.
Heb nog nooit een totodile of 1 van de evoluties gezien. Vraag me af of dat dier wel voorkomt in het oosten van het land.
Verwijderd
Ja eindelijk gaat spoofen aangepakt worden door Google. Ze gaan moc locations aanpakken in Android. Ik ben der blij mee
YouTube: IMPORTANT ANNOUNCEMENT
Heb je ook een andere bron dan een Youtube filmpje van een skater? Ik heb geen geluid hier en geen geduld om het hele filmpje af te kijken én zie geen bronvermelding naar iets van Niantic.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:49:
Ja eindelijk gaat spoofen aangepakt worden door Google. Ze gaan moc locations aanpakken in Android. Ik ben der blij meeYouTube: IMPORTANT ANNOUNCEMENT
Is ook niet Niantec. Het is google die iets gaat doen aan de moc locations. waardoor je dus ook een aantal spoof methodes tegen gegaan zullen worden.Pathogen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Heb je ook een andere bron dan een Youtube filmpje van een skater? Ik heb geen geluid hier en geen geduld om het hele filmpje af te kijken én zie geen bronvermelding naar iets van Niantic.
Dus vermoedelijk is dit effectiever dan te wachten op Niantec
[ Voor 7% gewijzigd door freggell op 16-03-2017 10:58 ]
Waarom zou Google iets doen aan iets wat ze zelf in developer options hebben gebakken?freggell schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Is ook niet Niantec. Het is google die iets gaat doen aan de moc locations. waardoor je dus ook een aantal spoof methodes tegen gegaan zullen worden.
Dus vermoedelijk is dit effectiever dan te wachten op Niantec
Verwijderd
https://pokemongohub.net/...-gps-spoofing-pokemon-go/Pathogen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Heb je ook een andere bron dan een Youtube filmpje van een skater? Ik heb geen geluid hier en geen geduld om het hele filmpje af te kijken én zie geen bronvermelding naar iets van Niantic.
Op zich weinig gespeeld laatste tijd. Echter was ik bijna 10 dagen in Taiwan voor een congres geweest en kon mijn dex flink uitbreiden. Op de laatste dag heb ik een Farfetch'd gevangen, daarnaast nog een stuk of 5 Corsolas gehad. Kan mij straks hier lekker als een spoofer uithangen. 
Was zowiezo heel anders daar omdat je veel starters en evolved forms hebt. Kon iets van 30min~1u per dag spelen, maar toch veel leuks gevangen: Totodile (0 -->130 candies, 2x Croconaw gehad), Chikorita (3 -> 110 candies, ook 2x Bayleefs), veel Chinchous, Hoppips en Marills. Nieuw voor mij ook nog Wobuffet/Girafic/Forretress/Stantler etc. Weinig ongediertes zoals ik hier ken, volgens mij geen enkele Rattata/Sentret/Natu/Ledyba gehad.
Daarnaast 2x Dratini's uit eieren gekregen waarna mijn eerste Dragonite (Dragon tail/Hyperbeam) een feit was. Had op zich al veel candies maar een evolve kandidaat was niet aanwezig. Ik heb bij L32,7 nog altijd geen Snorlax(1x gevangen)/Aero/Lapras(/Lavitar) uit eieren... sta nu 190/204 met 55 Gen2 entries.
Was zowiezo heel anders daar omdat je veel starters en evolved forms hebt. Kon iets van 30min~1u per dag spelen, maar toch veel leuks gevangen: Totodile (0 -->130 candies, 2x Croconaw gehad), Chikorita (3 -> 110 candies, ook 2x Bayleefs), veel Chinchous, Hoppips en Marills. Nieuw voor mij ook nog Wobuffet/Girafic/Forretress/Stantler etc. Weinig ongediertes zoals ik hier ken, volgens mij geen enkele Rattata/Sentret/Natu/Ledyba gehad.
Daarnaast 2x Dratini's uit eieren gekregen waarna mijn eerste Dragonite (Dragon tail/Hyperbeam) een feit was. Had op zich al veel candies maar een evolve kandidaat was niet aanwezig. Ik heb bij L32,7 nog altijd geen Snorlax(1x gevangen)/Aero/Lapras(/Lavitar) uit eieren... sta nu 190/204 met 55 Gen2 entries.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Misschien omdat het beter kan / veiliger kan.Pathogen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:59:
[...]
Waarom zou Google iets doen aan iets wat ze zelf in developer options hebben gebakken?
Waarom doet een bedrijf een aanpassing aan wat ze bedacht hebben? Dat is iets dat ik niet kan beantwoorden omdat ik daar niet werk. Maar vaak heeft dit te maken met voortschrijdend inzicht.
Mareep heb ik al 2x in het wild gevangen (en 1x uit een ei). Dus die loop je misschien nog tegen het lijf.xienator schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:59:
[...]
Een Mareep en Miltank worden bij mij denk echt een probleem. Moet je echt geluk hebben met 10 km eieren.
Ik zie dit niet echt als een fix.. oudere toestellen krijgen geen Android 7 of 7.1 dus die kunnen vrolijk door blijven gaan met spoofen. Zie in ieder geval niet dat het ook op oudere versies wordt gepatched.
Sterker nog, het is niet dat spoofing niet meer kan, maar dat fake GPS apps niet meer net kunnen doen alsof het om de écht GPS locatie gaat.
Zolang Niantic daar niet op controleert (wat bijvoorbeeld Uber wel gewoon doet, dat lijkt me namelijk de enige correct werkende manier van mock location detection) blijft de mogelijkheid gewoon openstaan.
Beter timmeren ze die deur dan ook daadwerkelijk dicht.
Zolang Niantic daar niet op controleert (wat bijvoorbeeld Uber wel gewoon doet, dat lijkt me namelijk de enige correct werkende manier van mock location detection) blijft de mogelijkheid gewoon openstaan.
Beter timmeren ze die deur dan ook daadwerkelijk dicht.
Er is vast al het e.e.a. over geschreven in de afgelopen driekwart jaar, maar ik heb het idee dat bij stops die moeilijk bereikbaar zijn of afgelegen zijn (en daardoor mogelijk minder bezoekers trekken) meer zeldzame Pokémon spawnen. Maar gek genoeg ook weer niet altijd.
Voorbeeldje: ik kan vanuit mijn locatie de Pokémon bij twee stops zien. Bij de dichtstbijzijnde stop heb ik bijv. nog nooit een Omanyte gezien, terwijl ik met grote regelmaat (meerdere keren per week) er eentje zie bij die andere stop. Dat is een stop op een (afgesloten) bedrijventerrein waar niet veel mensen mogen komen.
En zo ken ik nog een voorbeeld waarbij bij de ene stop alleen maar "normale"/saaie Pokémon spawnen en bij een andere stop vaker zeldzame. Die andere stop is een stuk moeilijker bereikbaar (dus vermoedelijk minder bezoekers). Kan het daarmee te maken hebben?
Als dat het geval is, dan kan ik bijvoorbeeld weer niet Kijkduin verklaren...
Voorbeeldje: ik kan vanuit mijn locatie de Pokémon bij twee stops zien. Bij de dichtstbijzijnde stop heb ik bijv. nog nooit een Omanyte gezien, terwijl ik met grote regelmaat (meerdere keren per week) er eentje zie bij die andere stop. Dat is een stop op een (afgesloten) bedrijventerrein waar niet veel mensen mogen komen.
En zo ken ik nog een voorbeeld waarbij bij de ene stop alleen maar "normale"/saaie Pokémon spawnen en bij een andere stop vaker zeldzame. Die andere stop is een stuk moeilijker bereikbaar (dus vermoedelijk minder bezoekers). Kan het daarmee te maken hebben?
Ik heb het ook altijd vreemd gevonden dat dit zo makkelijk lijkt te kunnen want ik weet dat het bij Ingress in principe niet werkt. Het zal mogelijk met verandering van omgang met permissies te maken hebben dat het dan ineens wel mogelijk is geworden?Pathogen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:44:
Dit is bijv. op KitKat (4.3) waar ik mijn Nexus 7 op gehouden heb.

Kies je Not now dan sluit Ingress weer.
Verklaren kan ik het niet. Gebeuren heb ik ook gezien.Gitarist schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:56:
Er is vast al het e.e.a. over geschreven in de afgelopen driekwart jaar, maar ik heb het idee dat bij stops die moeilijk bereikbaar zijn of afgelegen zijn (en daardoor mogelijk minder bezoekers trekken) meer zeldzame Pokémon spawnen. Maar gek genoeg ook weer niet altijd.
Ik heb een stop in de achtertuin en daar spawnen op max 4 pokemon en meestal zijn dat de common die je ziet. Heel soms komt er iets leuks.
Ik weet 2 stops buitenaf die allebei ~6 pokemon spawnen per keer en meestal zit daar ook iets interessants in.
Daar integen weet ik ook een plek met 3 stops redelijk dicht bij elkaar (bij een hotel) en daar komen ook wel interessante pokemon tevoorschijn (Larvitar gisteren). En geregeld starter pokemon.
Verwijderd
pparently the patch is a part of Google’s March security updates and there is some indication that lower Android versions (6.0.1) could be receiving the same security update.schaapiej schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Ik zie dit niet echt als een fix.. oudere toestellen krijgen geen Android 7 of 7.1 dus die kunnen vrolijk door blijven gaan met spoofen. Zie in ieder geval niet dat het ook op oudere versies wordt gepatched.
We wachten af. Ik ben er blij mee in ieder geval
dus dan is het nogsteeds volledig vrijwillig en kunnen spoofers ervoor kiezen om gewoon een oudere android versie te gebruiken om door te gaanVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:21:
[...]
pparently the patch is a part of Google’s March security updates and there is some indication that lower Android versions (6.0.1) could be receiving the same security update.
wat mij betreft een stap in de goede richting maar het lost waarschijnlijk niet al te veel op
Verwijderd
Tot dat de app een bepaald niveau van patchen vereist.Coasterfreak schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:24:
[...]
dus dan is het nogsteeds volledig vrijwillig en kunnen spoofers ervoor kiezen om gewoon een oudere android versie te gebruiken om door te gaan
wat mij betreft een stap in de goede richting maar het lost waarschijnlijk niet al te veel op
en zo ken ik een pokestop waar NOOIT een pokemon verschijnt behalve met een lure terwijl er overal rondom wel beestjes zitten.freggell schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:08:
[...]
Verklaren kan ik het niet. Gebeuren heb ik ook gezien.
Ik heb een stop in de achtertuin en daar spawnen op max 4 pokemon en meestal zijn dat de common die je ziet. Heel soms komt er iets leuks.
Ik weet 2 stops buitenaf die allebei ~6 pokemon spawnen per keer en meestal zit daar ook iets interessants in.
Daar integen weet ik ook een plek met 3 stops redelijk dicht bij elkaar (bij een hotel) en daar komen ook wel interessante pokemon tevoorschijn (Larvitar gisteren). En geregeld starter pokemon.
Quincy5 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:34:
[...]
Nee, juist hartstikke mooi! Ben wel benieuwd waar dat is.
spoiler:
Oss , verhouding was 15geel/5 blauw zelfs
[ Voor 14% gewijzigd door joosd op 16-03-2017 13:20 . Reden: toevoegingen/samenvoeging ]
Verwijderd
Ja hoor. Al een paar weken loop ik met een Phanpy als buddy. Nog 1 candy te gaan en wat komt er uit m'n ei.... Juist ja.
Heb je meteen wat Candy om 'm te poweruppen (mocht je dat willen). En wss vrije hoge IV uit een ei toch?Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:45:
Ja hoor. Al een paar weken loop ik met een Phanpy als buddy. Nog 1 candy te gaan en wat komt er uit m'n ei.... Juist ja.
Elk nadeel heb z'n voordeel
Geniet nooit met mate
Jij hebt een Phanpy en we horen je mopperenVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:45:
Wel grappig om mede pokemonners te horen over hun 'monnetjes' en te vergelijken met je eigen. Gisteren met een collega nog gehad over de Vulpix, ik heb er genoeg voor een aantal evoluties naar Ninetales, zij moet haar eerste nog halen. En ik heb geen mazzel met eieren gehad.
Andere collega was al lang aan het wachten op Aerodactyl, krijgt er letterlijk 4 uit 4 opeenvolgende 10 km eieren een. Ik zit er ook op te wachten en krijg Sudowoodo's.....
Was t een mooie Phanpy? Met dit soort zeldzamere is het altijd leuk om een beetje goede te krijgen. Leuk om in gyms te showen ;-)
Verwijderd
IV van 65.6% dus niet heel goed. Heb al eerder een Phanpy uit een ei gekregen en die zit op 88.9%.T4F.nl_Muad schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Jij hebt een Phanpy en we horen je mopperen![]()
![]()
![]()
![]()
Wel grappig om mede pokemonners te horen over hun 'monnetjes' en te vergelijken met je eigen. Gisteren met een collega nog gehad over de Vulpix, ik heb er genoeg voor een aantal evoluties naar Ninetales, zij moet haar eerste nog halen. En ik heb geen mazzel met eieren gehad.
Andere collega was al lang aan het wachten op Aerodactyl, krijgt er letterlijk 4 uit 4 opeenvolgende 10 km eieren een. Ik zit er ook op te wachten en krijg Sudowoodo's.....
Was t een mooie Phanpy? Met dit soort zeldzamere is het altijd leuk om een beetje goede te krijgen. Leuk om in gyms te showen ;-)
Rondlopen met een PhanpyVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:45:
Verwijderd
Ik heb een paar dagen terug pas m'n eerste Larvitar gekregen. Heb hem nu ook als buddy.RigolleM schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:32:
[...]
Rondlopen met een PhanpyAl 3x uit een 5km ei gekregen en had genoeg om een Donphan te maken. Ik loop rond met een Larvitar, maar nog een lange weg af te leggen :-)
Succes met lopen!Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:38:
[...]
Ik heb een paar dagen terug pas m'n eerste Larvitar gekregen. Heb hem nu ook als buddy.
Loop zelf ook met Larvitar als buddy, staat nu 111,2km op de teller...
Nog 26 candy nodig en dus nog 130km lopen mits er niets uit een ei komt.
Heb er al 3 uit een ei dus verwacht niet snel een 4e
Wauw, voor het eerst 7 dagen 10 muntjes kunnen claimen, ik heb nog nooit zo lang in een gym gezeten. Ik begon mijn Gyarados al te missen, haha. En dat op een station
En nu de volgende stap. Twintig muntjes per dag.Zenomyscus schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:23:
Wauw, voor het eerst 7 dagen 10 muntjes kunnen claimen, ik heb nog nooit zo lang in een gym gezeten. Ik begon mijn Gyarados al te missen, haha. En dat op een station
Nu IOS nog.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:21:
[...]
pparently the patch is a part of Google’s March security updates and there is some indication that lower Android versions (6.0.1) could be receiving the same security update.
Geen idee, jailbreaken denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:59:
[...]
Vertel even hoe je dat doet op iOS zonder Jailbreak?
En hoe spoof je dan met Android zonder root?
Zeer zeker wel heb er al 3 gevangen in Enschede.freggell schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:47:
[...]
Heb nog nooit een totodile of 1 van de evoluties gezien. Vraag me af of dat dier wel voorkomt in het oosten van het land.
Het is vandaag st patricks day. Er gebeurt helemaal niets
Dus maar alle candy op gaan gebruikenaljooge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:14:
Idifix schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:13:
[...]
Zeer zeker wel heb er al 3 gevangen in Enschede.
Gelukkig woon ik in Boekelo
Ben recent meerdere keren in de Stad geweest, heb er toch echt geen enkele starter gezien.
Kan er ook aan liggen dat ik niet veel verder dan van der Poel geweest ben
Maar waar was dat? Kan ik er misschien eens gaan kijken
Developer options geeft je de mogelijkheid tot moc locations.aljooge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:11:
[...]
Geen idee, jailbreaken denk ik
En hoe spoof je dan met Android zonder root?
En daar is geen root voor nodig.
[ Voor 25% gewijzigd door freggell op 17-03-2017 08:21 ]
Hier in Groningen zijn van alle starters al nesten geweest, nu Totodile in Stadspark en Cyndaquil in Sterrebos. Ik heb in middels van alle nieuwe starters 250+ candy, en natuurlijk alle evoluties al.freggell schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:20:
[...]
![]()
Gelukkig woon ik in Boekelo![]()
Ben recent meerdere keren in de Stad geweest, heb er toch echt geen enkele starter gezien.
Kan er ook aan liggen dat ik niet veel verder dan van der Poel geweest ben![]()
Maar waar was dat? Kan ik er misschien eens gaan kijken
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Was bij de vis vijver aan de buurserstraat. Daar is een plekje waar ie af en toe spawned. Niet bij een pokestop.freggell schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:20:
[...]
![]()
Gelukkig woon ik in Boekelo![]()
Kan er ook aan liggen dat ik niet veel verder dan van der Poel geweest ben![]()
Maar waar was dat? Kan ik er misschien eens gaan kijken.
Netjes hoor! Ik ben op de goede weg.sankao schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:22:
[...]
Hier in Groningen zijn van alle starters al nesten geweest, nu Totodile in Stadspark en Cyndaquil in Sterrebos. Ik heb in middels van alle nieuwe starters 250+ candy, en natuurlijk alle evoluties al.
Ik merk trouwens dat vaak in kleine parkjes veel nesten voorkomen. Eigenlijk ieder stadsparkje heeft wel een nest / spawn point.
Verwijderd
Zou er iets gebeuren dan? Events zullen denk ik alleen plaatsvinden op feestdagen die ook in Amerika worden gevierd.aljooge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:14:
st patricks day wordt ook in Amerika gevierd.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:51:
[...]
Zou er iets gebeuren dan? Events zullen denk ik alleen plaatsvinden op feestdagen die ook in Amerika worden gevierd.
De volgende feestdag is denk ik Pasen en zo lang ga ik niet wachten met mijn evolve sessie.
*zucht*, heb ik eindelijk zo'n speciale evolutie-item uit een Poké-stop gekregen, kom ik candies te kort
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Heel herkenbaarRaven schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:43:
*zucht*, heb ik eindelijk zo'n speciale evolutie-item uit een Poké-stop gekregen, kom ik candies te kort![]()
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Werd je tijdens het valentijns event niet dood gegooid met porygons dan?WoWo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Heel herkenbaarDaarom ben ik nu met Porygon aan het lopen...
Nope, niet een gevangen. Dus ik heb hem uberhaupt nog niet. Nou heb ik ook nog geen special evolve item, dus dat scheeltTinusvolkel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:50:
[...]
Werd je tijdens het valentijns event niet dood gegooid met porygons dan?
Tijdens valentijn wel een chansey weten te vangen! Dus daar heb ik er nu eentje van, met de volle 3 candy!
Ik denk dat ik gewoon erg mazzel heb met speciale evolutie-items. Alle 7 evoluties die je met die evolutie items moet doen heb ik al kunnen uitvoeren, en nu heb ik al weer een Sun Stone, King's Rock, Metal Coat en Up-Grade in mijn inventory waar ik nu weinig aan heb.Raven schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:43:
*zucht*, heb ik eindelijk zo'n speciale evolutie-item uit een Poké-stop gekregen, kom ik candies te kort![]()
Als ik ze kon traden voor Pokémon die ik nog niet heb zou ik het zo doen!
Ik mis alleen nog een 2e Sun Stone de rest ook al gehad en sommige meerdere keren.Haay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:10:
[...]
Ik denk dat ik gewoon erg mazzel heb met speciale evolutie-items. Alle 7 evoluties die je met die evolutie items moet doen heb ik al kunnen uitvoeren, en nu heb ik al weer een Sun Stone, King's Rock, Metal Coat en Up-Grade in mijn inventory waar ik nu weinig aan heb.
Hier spawden die tijdens dat evenement bij school, waar ik 4 dagen per week benWoWo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Heel herkenbaarDaarom ben ik nu met Porygon aan het lopen...
Haay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:10:
[...]
Ik denk dat ik gewoon erg mazzel heb met speciale evolutie-items. Alle 7 evoluties die je met die evolutie items moet doen heb ik al kunnen uitvoeren, en nu heb ik al weer een Sun Stone, King's Rock, Metal Coat en Up-Grade in mijn inventory waar ik nu weinig aan heb.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik denk dat het helpt om meer verschillende stops te draaien. Ik heb 3/4 vaste rondjes, daar heb ik 1 keer een item gekregen.
Gisteren in Rotterdam draai ik één keer aan een stop en ik krijg een upgrade. Tussen die 2 items wel aan een paar honderd stops gedraaid, maar veelal dezelfde dus.
Ik weet dat dit soort dingen RNG zijn, maar ik vind dit soort dingen toch wel toevallig, net zoals dat ik op één locatie vaker Ditto's krijg.
Gisteren in Rotterdam draai ik één keer aan een stop en ik krijg een upgrade. Tussen die 2 items wel aan een paar honderd stops gedraaid, maar veelal dezelfde dus.
Ik weet dat dit soort dingen RNG zijn, maar ik vind dit soort dingen toch wel toevallig, net zoals dat ik op één locatie vaker Ditto's krijg.
Er zit op mijn werk een Pokéstop waar ik zo ongeveer bovenop zit, welke ik dus de hele dag door kan draaien. Daar heb ik zeker 4 van de 11 special items uit gekregen.Afvalzak schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:16:
Ik denk dat het helpt om meer verschillende stops te draaien. Ik heb 3/4 vaste rondjes, daar heb ik 1 keer een item gekregen.
<rant>
Mensen in het algemeen hebben moeite met pure RNG en proberen van nature overal systemen/patronen in te zien. Daarom ook dat religie zo hardnekkig is. Veel mensen hebben gewoon moeite om te kunnen accepteren dat er geen hoger plan is, dat poep gewoon gebeurt en dat sommige mensen gewoon disproportioneel veel pech hebben, terwijl anderen juist bovengemiddeld geluk hebben. En vinden het al helemaal moeilijk te accepteren dat er geen afrekening komt na de dood. Straf voor slechte daden en beloning voor goede daden, dat soort onzin.
<einde rant>
Oftewel: probeer geen patronen te vinden in RNG gebeurtenissen binnen PoGo, waar die niet bestaan.
Klopt helemaal, maar ik kan me voorstellen dat de RNG ook nog afhankelijk is van een aantal factoren, zelfde als de kans dat je een Nidorina uit ene 5 km ei krijgt groter is omdat die meer common is.
https://thesilphroad.com/...g-rarity-tiers-pokemon-go
Dus misschien wordt de kans op een evolution item iets groter bij een nieuwe stop o.i.d. maar dit is 1 op n en dus volledig speculatie.
https://thesilphroad.com/...g-rarity-tiers-pokemon-go
Dus misschien wordt de kans op een evolution item iets groter bij een nieuwe stop o.i.d. maar dit is 1 op n en dus volledig speculatie.
Als dat waar zou zijn zou ik afgelopen zaterdag toch wel een paar evolutie items verwacht hebben.Afvalzak schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:41:
~15 voor mijn nieuwe stops gedraaid. Maar toch echt niks eruit gehad aan evo items
Zolang kan je niet wachten? Dan moet je maar genoegen nemen met de helft. Want iedereen raced je met pasen links en rechts voorbij.Quincy5 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:54:
[...]
st patricks day wordt ook in Amerika gevierd.
De volgende feestdag is denk ik Pasen en zo lang ga ik niet wachten met mijn evolve sessie.
Dubbel xp. Daar wil ik wel een jaar voor wachten.
Dit vond ik trouwens wel een interessant weetje:
... showing that when obtaining an egg from a Pokestop, species is rolled immediately instead of rolling distance first...
Oftewel, het moment dat je een vrije plek voor een ei hebt, en je draait een Pokéstop, en je 'rolt' een ei, dan wordt eerst een RNG-rol gedaan welke Pokémon je gaat krijgen, en afhankelijk van die Pokémon krijg je dan het bijbehorende type ei.
Pokemon heeft geen RNG ! Bij Niantic in de kelder zit gewoon een Chinees die bepaalt wat je krijgt ! En die heeft de pik op mij...!Haay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Oftewel: probeer geen patronen te vinden in RNG gebeurtenissen binnen PoGo, waar die niet bestaan.
Dit soort praktijken zijn niet de bedoeling
[ Voor 103% gewijzigd door Gropah op 19-03-2017 15:20 ]
Daddy of 3 :)
Zo belangrijk is dat toch niet jo welk level je bent (boven de level 30 dan)DennisDCT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Zolang kan je niet wachten? Dan moet je maar genoegen nemen met de helft. Want iedereen raced je met pasen links en rechts voorbij.
Ben nu 32 en doe weinig moeite om 33 te worden.
Zit al weken in 10 gyms zonder iets voor te doen, genoeg Pokemons die ik nog kan levelen naar hogere waardes en genoeg om gyms te slopen of te trainen.
Als het zeker is dat het een dubbel XP event wordt zou ik er nog over na kunnen denken. Maar ten eerste is dat pure speculatie op basis van een vage quote en ten tweede ben ik over een maand(!) wel weer minstens halverwege de candy voor een volgende sessie. Tenslotte wordt ik anders nu voorbij geraced (voorzover daar al sprake van is) als ik het levelen uitstel (wordt 29 met deze sessie) en verder heb ik de nodige evoluties klaar staan die ik goed kan gebruiken.DennisDCT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Zolang kan je niet wachten? Dan moet je maar genoegen nemen met de helft. Want iedereen raced je met pasen links en rechts voorbij.
Dus ik ga vanavond of morgen gewoon mijn lucky egg openbreken
Op die levels is het natuurlijk een beetje anders; er zitten niet zoveel mensen (zo ruim) boven je als op level 28/29 en je moet veel meer XP halen.xienator schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:54:
[...]
Zo belangrijk is dat toch niet jo welk level je bent.
Zit al weken in 10 gyms zonder iets voor te doen, genoeg Pokemons die ik nog kan levelen naar hogere waardes en genoeg om gyms te slopen of te trainen.
En weken in 10 gyms kan ik alleen van dromen: ik ben gisteravond uit de 5 level 10 gyms gegooid waar ik al weken in zat en nu is het hier denk ik dusdanig 'oorlog' dat van enige stabiliteit voorlopig geen sprake is.
Gyms zoeken die afgelegen zijn.
Ik heb ook bijna geen enkele gym in drukke gebieden hoor.
Ben ook blauw en die zijn hier net wat sterker in de regio.
Ik heb ook bijna geen enkele gym in drukke gebieden hoor.
Ben ook blauw en die zijn hier net wat sterker in de regio.
Best logisch. Zo kunnen ze makkelijk een ei-type er tussenuit halen of een vierde type toevoegen zonder iets aan de code voor het uitdelen te hoeven veranderen.Haay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:38:
[...]
Dit vond ik trouwens wel een interessant weetje:
... showing that when obtaining an egg from a Pokestop, species is rolled immediately instead of rolling distance first...
Oftewel, het moment dat je een vrije plek voor een ei hebt, en je draait een Pokéstop, en je 'rolt' een ei, dan wordt eerst een RNG-rol gedaan welke Pokémon je gaat krijgen, en afhankelijk van die Pokémon krijg je dan het bijbehorende type ei.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
is het nog steeds druk op kijkduin? of is dat helemaal over daar? Ben er twee keer geweest in de topdrukte met mijn zoontje. Die vond het geweldig. Maar ben bang dat het nu niks meer is
Op zondagen nog steeds gezellig druk, veel diverse Pokemon!jaydenjarno schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:41:
is het nog steeds druk op kijkduin? of is dat helemaal over daar? Ben er twee keer geweest in de topdrukte met mijn zoontje. Die vond het geweldig. Maar ben bang dat het nu niks meer is
Ik wacht het event gewoon af. Ik heb mooi gebruik gemaakt van de actie 100 coins om 50 pokemon's meer te kunnen stockeren. Zo sta ik nu op 1000 plaatsen en is er wel nog wat ruimte om even te wachten. Voor nieuwe pokemon wacht ik niet, die maak ik gewoon zoals ik altijd al deed om ze mooi toe te voegen aan de pokedex & er natuurlijk in gyms eens mee te testenQuincy5 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:02:
[...]
Dus ik ga vanavond of morgen gewoon mijn lucky egg openbreken
Ik merk dat het steeds dichterbij elkaar komt. Ik zag van de week een gym nummet 1 en 10 scheelde 100cp. Die kant gaan we op. Met dat in het achterhoofd telt alles. Elke pokie moet een attack van minmaal 12/13 hebben.xienator schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:54:
[...]
Zo belangrijk is dat toch niet jo welk level je bent (boven de level 30 dan)
Ik zit nu bijna op 31. En heb 2000 pidgey candys en ook bergen van die andere prut beesten. 16lucky eggs. Dus pasen is nu al een feest
hier in de buurt zit iemand die level 40 is en 2 die 37 zijn.
dan vind ik mezelf best wel achterlopen met lvl 33 en een beetje.
Troostje, op het gebied van werk en sociale contacten loop je waarschijnlijk ruimschoots voorPeter F schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:19:
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Waar komt dat broodje aap van die St Patricks day dan vandaan? Er is gewoon geen event.
Ik gebruikte hele tijd pgnexus voor het checken van iv. Alleen die is nu al dikke week offline. Wat is nou goed alternatief? Anders dan master ofzo.
Had ik zelf ook niet verwacht. Pasen staat voor de deur en bereikt een veel groter publiek.aljooge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:50:
Waar komt dat broodje aap van die St Patricks day dan vandaan? Er is gewoon geen event.
Verwacht niet dat een paas-event ver weg kan zijn. Kerst / nieuw jaar heeft namelijk ook best een ruimte tijd gedraaid.
Hopelijk komt er een leuke stunt met eggs. Zou wel voor de hand liggend zijn natuurlijk.
Iets van alle egg afstanden halveren oid?!
Voor je eigen 'veiligheid' gewoon een stand alone calculator a laDennisDCT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:57:
Ik gebruikte hele tijd pgnexus voor het checken van iv. Alleen die is nu al dikke week offline. Wat is nou goed alternatief? Anders dan master ofzo.
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
Logischerwijs is 99% van de gevangen pokies toch het iv-checken niet waard dus zou persoonlijk die paar die wel het checken waard zijn gewoon even op die manier doen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Het verschil in behaalde XP tussen 33 en 37, laat staan 40, is immens.Peter F schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:19:
Voor level 40 moet je 20miljoen XP halen, dus dat is een bot/spoofer of een no-life.
Dat er iets met eieren gaat gebeuren lijkt wel voor de hand te liggen tijdens PasenSwitchie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:05:
[...]
Had ik zelf ook niet verwacht. Pasen staat voor de deur en bereikt een veel groter publiek.
Verwacht niet dat een paas-event ver weg kan zijn. Kerst / nieuw jaar heeft namelijk ook best een ruimte tijd gedraaid.
Hopelijk komt er een leuke stunt met eggs. Zou wel voor de hand liggend zijn natuurlijk.
Iets van alle egg afstanden halveren oid?!
Rond Pasen zal het weer ook een stuk beter zijn, mooi moment om iedereen weer te laten lopen.
Hopelijk gaat ook de buddyafstand omlaag, zoals tijdens Halloween (als ik het goed herinner). Anders kom ik nooit aan die Tyranitar en Ampharos
Om die reden was ik wat coins aan het sparen.Rugzak en storage naar max gebracht en heb nu 2050 coins om wat incubatoren en Lucky Eggs te kopenSwitchie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:05:
[...]
Had ik zelf ook niet verwacht. Pasen staat voor de deur en bereikt een veel groter publiek.
Iets van alle egg afstanden halveren oid?!![]()
[...]
Voor je eigen 'veiligheid' gewoon een stand alone calculator a la
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
Logischerwijs is 99% van de gevangen pokies toch het iv-checken niet waard dus zou persoonlijk die paar die wel het checken waard zijn gewoon even op die manier doen.
Serieus Pokemon storage naar max gebracht?aljooge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:57:
[...]
Om die reden was ik wat coins aan het sparen.Rugzak en storage naar max gebracht en heb nu 2050 coins om wat incubatoren en Lucky Eggs te kopen
Bag heb ik wel naar max gebracht omdat ik destijds dacht dat het handig zou zijn om een flinke dosis revives en potions te kunnen opslaan.
Bij gebrek aan actie op gyms blijkt dat achteraf niet echt noodzakelijk.
(Heb momenteel 461 max potions en 247 max revives)
Maar 1000 pokies?
Ben hier juist een beetje aan het opschonen in de klasse 1000 - 2000 cp
Heb 11 Pokies met een >3000cp waardoor ik in minstens 10 gyms een mooie/veilige positie kan pakken.
Daarnaast een divers legertje om de gemiddelde Snorlax, Draghonite en Vap om te leggen maar zie weinig meerwaarde om echt verder nog wat vast te houden.
Ik heb hier plek voor 1000 pokies, vandaar dat ik vandaag een Lucky Egg sessie heb gehouden.Switchie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:10:
[...]
Serieus Pokemon storage naar max gebracht?
Bag heb ik wel naar max gebracht omdat ik destijds dacht dat het handig zou zijn om een flinke dosis revives en potions te kunnen opslaan.
(Heb momenteel 461 max potions en 247 max revives)![]()
Maar 1000 pokies?
Heb 11 Pokies met een >3000cp waardoor ik in minstens 10 gyms een mooie/veilige positie kan pakken.
Daarnaast een divers legertje om de gemiddelde Snorlax, Draghonite en Vap om te leggen maar zie weinig meerwaarde om echt verder nog wat vast te houden.
Dan kan ik die 65 beesten, straks dood vechten tegen een toren en naar de professor sturen.
Heb nog genoeg candy een beestjes voor als het Pasen is, sterker nog ik moet daarvoor al weer opruimen.
Tjemig het schijnt dat je binnen 90 secondes spoofklaar bent, vandaar dat ik niemand zag in de regen gisteren terwijl ik er werd uitgeknald.
De hoge voorraad is om te evolueren als er een event komt met dubbele xp. Heb al sinds begin januari ook al mijn candies opgespaard. Wordt straks levels knallenSwitchie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:10:
[...]
(Heb momenteel 461 max potions en 247 max revives)![]()
Maar 1000 pokies?
Wat moet je anders met al die gratis muntjes?!Switchie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:10:
Heb echt al maanden lang 100 muntjes per dag, dat kleine beetje om je Pokémon en storage space te maximaliseren kan er wel af... de rest gaat allemaal naar incubators.
Gefeliciteerd, je hebt een Pokémon gevangen!
Jup, helaas erg makkelijk om te doen...Gaarheid schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 08:27:
Tjemig het schijnt dat je binnen 90 secondes spoofklaar bent, vandaar dat ik niemand zag in de regen gisteren terwijl ik er werd uitgeknald.
Verwijderd
Op mijn shield tablet getest en het is f*€#@€&ng bizar hoe simpel het. Goed dat Google er wat aan gaat doen!Gaarheid schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 08:27:
Merk inderdaad dat ik al uit minder gyms wordt gegooid sinds Google er wat aan is gaan doen.
Ik ben nu sinds maandag level 26 en zit al op driekwart voor 27.
En heb sinds vrijdag eindelijk mijn eerste dragonite! Sinds ik in het centrum van Amsterdam moet zijn voor werk kom ik er per dag wel 1 of 2 tegen. Dan gaat het hard
Moet alleen nog Hitmonchan vangen en dan heb ik alle pokemon gevangen die er oorspronkelijk te vangen zouden zijn in Europa
Ik ben nu sinds maandag level 26 en zit al op driekwart voor 27.
En heb sinds vrijdag eindelijk mijn eerste dragonite! Sinds ik in het centrum van Amsterdam moet zijn voor werk kom ik er per dag wel 1 of 2 tegen. Dan gaat het hard
Moet alleen nog Hitmonchan vangen en dan heb ik alle pokemon gevangen die er oorspronkelijk te vangen zouden zijn in Europa
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status