Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.891 views

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:42
Ik heb een vraag aan de fanatieke spelers.

Ik was vandaag op pad en zag tot mijn verbazing dat er bij 2 gyms die doorgaans rood met 10spelers volzit, nu 5 lege plekken waren. Ik er snel heen. Ik zet voor mij en 2 vrienden bij ( ooooooo,, wat erg.. jaa, heel erg. Maar je doet wat voor mekaar in een omgeving vol blauw) maar echt wanneer ik dat heb gedaan is die gym alweer level 9. Het is dus duidelijk een spoofer die bezig was, dit keer in mijn voordeel. Een gym verder precies het zelfde liedje, alleen was ik te vroeg met bijzetten.. zijn tactiek ging daardoor blijkbaar totaal de mist in, want hij stopte met verder op trainen.

Nu heb ik zelf een gym om de hoek die vaak flipt maar niet druk bezocht is. Vaak blauw, 2 spoofers die waar ik bij sta de boel weer overnemen. Ik heb het maar geaccepteerd en zoek mijn plek ergens anders.

En toch wil ik deze specifieke gym hebben en houden.
Hoe kan ik nou in een zo kort mogelijke tijd en efficiënt zoon gym naar level 10 opbouwen?

Ik ben echt super benieuwd hoe jullie dat aanpakken.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
DennisDCT schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:45:

Ik was vandaag op pad en zag tot mijn verbazing dat er bij 2 gyms die doorgaans rood met 10spelers volzit, nu 5 lege plekken waren. Ik er snel heen. Ik zet voor mij en 2 vrienden bij ( ooooooo,, wat erg.. jaa, heel erg. Maar je doet wat voor mekaar in een omgeving vol blauw) maar echt wanneer ik dat heb gedaan is die gym alweer level 9. Het is dus duidelijk een spoofer die bezig was, dit keer in mijn voordeel. Een gym verder precies het zelfde liedje, alleen was ik te vroeg met bijzetten.. zijn tactiek ging daardoor blijkbaar totaal de mist in, want hij stopte met verder op trainen.

Nu heb ik zelf een gym om de hoek die vaak flipt maar niet druk bezocht is. Vaak blauw, 2 spoofers die waar ik bij sta de boel weer overnemen. Ik heb het maar geaccepteerd en zoek mijn plek ergens anders.

Hoe kan ik nou in een zo kort mogelijke tijd en efficiënt zoon gym naar level 10 opbouwen?

Dat hangt helemaal af van de Poke's die je hebt en die in de gym zitten.

Kwam laats bij een gym met drie Dragonites van 2900 - 3100 en met mijn 4 Laprassen van 1500-1800 en 2 lage Poke's maak je daar zo gehakt van. Dan krijg je per ronder bijna 4000 erbij en dan gaat het wel lekker snel.

Een level 5 gyms met Dragonites en Gyaradossen hak je ook zo doorheen met wat goede Electra pokemon's.

Vaak probeer ik aan te vallen met pokemon's die 50-70% van de kracht van de zwakste hebben. Dan krijg je behoorlijk wat punten en als je dan de juiste soorten kiest is het niet eens erg lastig.

Kom ik bij een gym met een Blissey van 2900 een Rhydon van 2800 en een Jynx van 700 dan ga ik er niet eens aan beginnen....

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik heb het maar geaccepteerd en zoek mijn plek ergens anders.
7(8)7 7(8)7 7(8)7

Maar zonder gekheid. Melding maken bij Niantic en verder geen tijd in die gym investeren.
In je eentje valt er toch geen eer aan te behalen.
1. Vanaf het moment dat je hem overneemt is er slechts 1 defender, namelijk enkel jouw eigen pokie. Levelen is dus tijdrovend omdat je maar 1 pokie kan battlen moet je absurd vaak een nieuwe battle starten en je 6 attackers handmatig wisselen ivm cp.
2. Zelfs al investeer je een uur om hem naar level 10 te krijgen, heb je alsnog maar enkel 1 defender.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Mijn blissie van 3000 er in en twee pokies net er onder en trainen maar. Daarna afvullen met 3001+

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15

Teamwork. Facebookgroepen, vriendengroepen, Whatsapp/Telegram teams. Communiceer hoe je 'm zo snel mogelijk naar de lv10 gaat pompen. Train hem desnoods zelf naar de 40k met alleen jezelf erin. Laat nooit een gym achter zonder hem zelf een paar duizend XP omhoog te trainen.

Geen Gyrados met enkel een hoog CP erin hangen. Vaporeons, Exeggutor, Blissey, Rhydon, dat soort beesten wil je erin knallen.

En spoofers, waarvan je 100% zeker weet dat ze vals spelen? Herhaaldelijk melden bij Niantic. Natuurlijk in samenwerking met bovenstaande.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 10-03-2017 00:01 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Als je echt vlakbij een gym woont kan je deze gewoon blijven overnemen tot de rest het opgeeft. Een spoofer zal ook wel een andere gym zoeken als hij merkt dat hij elke dag opnieuw die gym moet pakken.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:08:
Als je echt vlakbij een gym woont kan je deze gewoon blijven overnemen tot de rest het opgeeft. Een spoofer zal ook wel een andere gym zoeken als hij merkt dat hij elke dag opnieuw die gym moet pakken.
En dan zetten ze een bot aan die de focus legt op die gym! -O-

<GoT>NightStalker

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

CaptJackSparrow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:38:
[...]

Eehhh... waar baseer je dat op? Ik heb dat in al de jaren dat ik Ingress speel nog nooit langs zien komen.
Poe, waar ik het gelezen heb weet ik niet meer, maar ergens afgelopen najaar werd er al iets dergelijks gepost en vervolgens door veel reacties bevestigd. Beetje vage bronvermelding zo, maar meer kan ik er even niet van maken.
Het kwam er in ieder geval op neer dat er een duidelijk onderscheid was tussen zélf twee accounts hebben en even de telefoon van iemand anders meenemen.

Uiteraard mag je daar zelf iets anders van vinden :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pathogen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:17:
Poe, waar ik het gelezen heb weet ik niet meer, maar ergens afgelopen najaar werd er al iets dergelijks gepost en vervolgens door veel reacties bevestigd. Beetje vage bronvermelding zo, maar meer kan ik er even niet van maken.
Het kwam er in ieder geval op neer dat er een duidelijk onderscheid was tussen zélf twee accounts hebben en even de telefoon van iemand anders meenemen.
Ging dat misschien eerder over mule-accounts? Extra inventaris tijdelijk bergen in een account van iemand anders op een toestel van die persoon is wat anders, en meer acceptabel, dan zelf twee Ingress accounts hebben en de tweede gebruiken om 2000 extra bergruimte te creëren. Spelen met meer accounts en direct van een P5 een P7 maken en daar betere bursters uit hacken en dubbel zoveel inventaris mee kunnen dragen en kunnen bergen met farmen lijkt me toch echt niet iets dat acceptabel gevonden zou worden omdat dat ook een enorm voordeel geeft over spelers met één account.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:32:
[...]

Ging dat misschien eerder over mule-accounts? Extra inventaris tijdelijk bergen in een account van iemand anders op een toestel van die persoon is wat anders, en meer acceptabel, dan zelf twee Ingress accounts hebben en de tweede gebruiken om 2000 extra bergruimte te creëren. Spelen met meer accounts en direct van een P5 een P7 maken en daar betere bursters uit hacken en dubbel zoveel inventaris mee kunnen dragen en kunnen bergen met farmen lijkt me toch echt niet iets dat acceptabel gevonden zou worden omdat dat ook een enorm voordeel geeft over spelers met één account.
Nee, het ging letterlijk over even de telefoon van een ander meenemen.

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:59:
[...]

En dan zetten ze een bot aan die de focus legt op die gym! -O-
Kan dat dan met een bot? Een bot maken om gyms te pakken is al een stuk moeilijker dan spoofen. Die bot is dan ook weer makelijker te detecteren hoop ik.

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:54:
[...]

Kan dat dan met een bot? Een bot maken om gyms te pakken is al een stuk moeilijker dan spoofen. Die bot is dan ook weer makelijker te detecteren hoop ik.
Ik weet de fijne details er niet van, maar ja het is mogelijk...

Van de week weer een drietal 10km eieren gekregen. De eerste is zojuist uitgekomen; Miltank! Die had ik nog niet :) de andere duren ook niet zo lang meer, 600 meter en 2,8km. Kijken of er nog leuke verassingen uit gaan komen.

<GoT>NightStalker

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mantine, Mantine, Mantine...al 3x of 4x uit een tien km ei gekregen.

Wel op level 31,5 onze eerste perfecte 100% Pokemon ontdekt! Een ijzersterk zandmonster genaamd: ...
Dugtrio... -O-

Ach, toch leuk..,

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

readytoflow schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:12:

Wel op level 31,5 onze eerste perfecte 100% Pokemon ontdekt! Een ijzersterk zandmonster genaamd: ...
Dugtrio... -O-

Ach, toch leuk..,
Niks mis met een goed triootje hoor!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

readytoflow schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:12:

Dugtrio... -O-

Ach, toch leuk..,
Man al mijn laatste 5k eiren op een rijtje: Ponyta, Odish, Ponyta, Ponyta, Ponyta, Geodude, Staryu, Ponyta, Staryu, Staryu.

Ben wel een beetje klaar met die nutteloze zooi zo :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

@Spike_wolf je bent niet alleen. Ik heb nog geen enkel gen2 pokémon gehad uit een 5K ei.
3x raden welk ei ik 90% van de gevallen krijg uit pokéstops...

Battle.net: NagaByrd#2844

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb sinds de invoering van Gen 2 wel al 3 Tangela's uit een ei :P Niet dat ik daar blij van word...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Pathogen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:01:
Ik heb sinds de invoering van Gen 2 wel al 3 Tangela's uit een ei :P Niet dat ik daar blij van word...
En ik heb nog altijd geen Tangela :X ! Wel zojuist "verblijd" :'( met alweer een Sudowoodo uit een 10km ei. Ik begin toch warm te lopen voor trading.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
sixtiek schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:05:
[...]

En ik heb nog altijd geen Tangela :X ! Wel zojuist "verblijd" :'( met alweer een Sudowoodo uit een 10km ei. Ik begin toch warm te lopen voor trading.
Drama, hier ook 10km gelopen voor Sudo. ;(

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Tot hiertoe wel al veel geluk gehad met 10km eieren sinds Gen2. Ik heb al 4 x Dratini / 1 x Chansey/ 1 x Pineco / 1 x Gligar. Spijtig genoeg nog geen Larvitar of Mareep, maar die zullen wel nog komen hoop ik :p

Tyrogue had ik ook gekregen maar daarvan weet ik niet meer in welk ei hij zat.

• schaapiej
schaapiej schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:10:
Van de week weer een drietal 10km eieren gekregen. De eerste is zojuist uitgekomen; Miltank! Die had ik nog niet :) de andere duren ook niet zo lang meer, 600 meter en 2,8km. Kijken of er nog leuke verassingen uit gaan komen.
Uit het 2e ei kwam zojuist een Dratini met 24 candy. Daardoor een 2e Dragonite kunnen maken. Deze heeft Steelwing en Outrage, volgens mij prima als defender.. CP net onder de 3100! :)

Op naar t 3e ei... doe nog maar wat leuks RNG! :+

@Shadow, Tyrogue komt uit 5km.

<GoT>NightStalker

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Spike_wolf schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Man al mijn laatste 5k eiren op een rijtje: Ponyta, Odish, Ponyta, Ponyta, Ponyta, Geodude, Staryu, Ponyta, Staryu, Staryu.

Ben wel een beetje klaar met die nutteloze zooi zo :/
Woei! En ik kan een Ekans aan die lijst toevoegen -O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Vandaag eindelijk een larvitar uit een ei. Ongeveer 9 gen 2 -10 km eitjes daarvoor moeten uitbroeden.
Daarna in het plaatselijke parkje een kindje die max 8 jaar is en zijn jongere broer geholpen om twee lvl 4 gele gyms neer te halen. Ze waren zelf rood maar dat maakt me niet uit. (ik blauw)

Als beloning kreeg ik van niantic uit het volgende 10km ei ook een larvitar.
Deze keer met wel een goede iv _/-\o_
(edit: 84 iv dus tegen dat ik tyranitar kan maken krijg ik vast een hogere uit een ei)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 18:18 ]

• Richh
Ik heb vandaag ook weer een leuk Poké-avontuurtje meegemaakt :)

Er zitten twee gyms in het centrum van mijn woonplaats (althans, de stad vlakbij :P) die al lange tijd lv10 rood zijn. Heb met mede blauw-spelers die al wel eens omgegooid, maar op de een of andere manier zijn ze altijd binnen anderhalf uur (!) weer lv10 rood.

Vandaag zag ik dat ze beide lv3 waren, dus ik snel de eerste gesloopt, 2700 Vaporeon erin en 1x omhoog trainen. Toen ik de tweede bijna neer had (de gyms liggen 100 meter van elkaar af) zag ik dat de eerste alweer lv3 was. Bijzonder... maar vooruit. Tweede helemaal neergehaald, zelfde Vaporeon erin gehangen, en heel even gewacht.

Stopt er achter mij 1 auto, met 1 persoon erin. Het gaat om een open gebied, er was verder niemand in de buurt. Dus ik rij een stukje verder en zie de auto exact stoppen waar je net bij de gym kan. Ben een rondje gereden om te kijken wat er gebeurd... Zelfde trio beland in de gym, eerst speler A, dan B en dan C.

Dus ik heb de persoon aangesproken en gevraagd wat haar username was. Speler A was ze. "Waarom wacht je hier nog dan, je zit er al een minuut of 2 in?", "Ja, ben even aan het appen". Wel heel toevallig dat ze blijft staan tot B en C, er ook bij zitten en er verder niemand in de buurt is, right? Ze begreep geloof ik ook heel goed waar mijn vraag vandaan kwam :)
Dit fenomeen heb ik vaker gezien in mijn omgeving en ik weet het nu vrij zeker: in mijn omgeving deelt het rode team accounts. Ze gooien direct 3 beesten in een gym en zorgen zo dat er sneller geleveld wordt.

Anyhow. Iets later weer gesloopt en niet veel later zaten er weer 2 in, laten we zeggen speler D en E, die op de een of andere manier altijd samen in gyms zitten. Een tijdje later waren ze lv4, toen ben ik weer gaan slopen. Heb in de ene een 2700 Blissey laten staan met 1000XP. Succes met trainen :+

Dus ik rij door naar de volgende, heb 'm bijna helemaal neer, op 300xp na; enkel een 2800 Snorlax... komen er 2 fietsers aan. Ik vraag wat hun usernames zijn; de een zegt vrij snel 'speler F' en de ander zegt, "volgens mij heb je net speler E eruit gehaald, toch?" - Nou, jouw Snorlax zit er nog in zeg ik (wellicht was hij in de war met speler D?). Moet nog maar 300XP. "Oh, dan wachten we wel even" zeggen ze. Je denkt toch niet dat ik die Snorlax er nog uit ga halen nu? Succes met trainen jongens :+ :+ :+

Een uur later waren ze beide nog lv1 >:) >:)
Richh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:14:
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.

Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten? 8)7
Oke, ik begrijp de lol hiervan nu :+

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 10-03-2017 18:13 ]

Verwijderd

Gewoon niet opgeven. Ook als je de gym niet kan houden kan je er wel voor zorgen dat de valsspelers hem niet kunnen opbouwen. Daarnet nog zo een spoofertje 3 keer achter elkaar uit de gym moeten gooien waar ik naast stond. Gym in een park dus geen huizen/autos en goed zicht erop.
3de keer durfde hij het zelf aan om farfedch in de gym te steken 8)7

Richh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:14:
Hier in Almere zit dus een of andere gast die de blauwe gymtorens sloopt totdat ze <1000cp zijn. Op dit moment is er één gym met 482xp met één Snorlax en een 77xp (!) gym met één Gyrados.

Wat is het praktisch nut van gyms zover slopen, maar er zelf niet in gaan zitten? 8)7

Een gym trainen van bv 1000 naar 6000 prestige kost meer moeite en potions dan dat de vijand 1 pokemon eruit gooid en erna 3 in kan zetten. Deze tactiek pas ik ook tij in een gebied waar de vijand zeer dominant is.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 18:16 ]

• Richh
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:13:
[...]

Een gym trainen van bv 1000 naar 6000 prestige kost meer moeite en potions dan dat de vijand 1 pokemon eruit gooid en erna 3 in kan zetten. Deze tactiek pas ik ook tij in een gebied waar de vijand zeer dominant is.
Ik snap het nu, inderdaad :) heb het vandaag dus ook voor het eerst zelf toegepast om even lekker te trollen 8)

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:17:
[...]

Ik snap het nu, inderdaad :) heb het vandaag dus ook voor het eerst zelf toegepast om even lekker te trollen 8)
Extra account van andere kleur werkt prima tegen dergelijk getrol :)

• schaapiej
schaapiej schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:14:
Uit het 2e ei kwam zojuist een Dratini met 24 candy. Daardoor een 2e Dragonite kunnen maken. Deze heeft Steelwing en Outrage, volgens mij prima als defender.. CP net onder de 3100! :)

Op naar t 3e ei... doe nog maar wat leuks RNG! :+

@Shadow, Tyrogue komt uit 5km.
Danku RNG! Het 3e 10km ei was een Larvitar! Mijn 3e uit een ei en daarmee nu op 89 candy. Gaven 17, 31 en 27 candy. Heb m ook als buddy gepakt toen ik de 1e kreeg.. :)

En een ander ei vanavond wederom, mijn 5e dacht ik, een Tangela. Iemand kopen? :X

<GoT>NightStalker

• Richh
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:43:
[...]

Ja, dat gebeurd ook vrij veel jammer genoeg.

Vanavond weer een rondje gemaakt en weer 4 torens gesloopt die al heel 2017 rood zijn. Daarmee gelijk een persoonlijk record gebroken... 17 gyms in bezit nu *O*

En daar laat ik het nu ook wel even bij, haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 10-03-2017 23:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:43:
[...]

Dat mag niet ;)

IK had woensdag mijn record gedaan. 7 lvl 10 gyms op 1 dag gesloopt(in mijn eentje)
Het gevolg is dat er nu een oorlogje aan de gang is en de 4 zeer stabiele gyms van eigen kleur nu ook meerdere keren per dag sneuvelen.
Niet echt slim om dit te doen terwijl ik volgende week op vakantie vertrek en zonder die gyms maar 7 gyms overhoud. 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2017 02:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 02:21:
[...]
Niet echt slim om dit te doen terwijl ik volgende week op vakantie vertrek en zonder die gyms maar 7 gyms overhoud. 8)7
Diggin' own grave :+

• A-Jay
Gisteren mijn eerste larvitar gevangen een een Dratini 100% IV gevangen :)

Dratini is wel level 14, dus gaat nog wel wat dust en candy kosten

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou moest dus nog 1 Chikorita voor mijn Meganium alleen is het nu een Cyndaquil spawnpoint geworden.

Dus dat is weer voor en na werk 5 minuten om en als mee zit heb ik dan voor de volgende great migration genoeg candy voor Typhlosion

Mis er nog steeds 18.

Wel al een flinke tijd 10 gyms per dag en nu ook al over de 100.000 Dust alleen mis candy om mijn Rhydon of Dragonite te levelen. Zijn mooie om in gyms te zetten.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ooit, oktober lijkt ver weg, moest waren we echt op jacht naar Kabuto's voor een Kabutop.

Eergisteren:
Kom een Kabuto tegen
Zie ineens een wilde Kabutop
En een minuut later komt Kabuto uit 5km ei.
7(8)7

Verwijderd

[...]

Dat mag niet ;)

IK had woensdag mijn record gedaan. 7 lvl 10 gyms op 1 dag gesloopt(in mijn eentje)
Het gevolg is dat er nu een oorlogje aan de gang is en de 4 zeer stabiele gyms van eigen kleur nu ook meerdere keren per dag sneuvelen.
Hier ook aan de gang. Wij zijn het zo zat dat we maar niet meer in gyms gaan zitten maar non stop gyms gaan slopen. :)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Hier ook aan de gang. Wij zijn het zo zat dat we maar niet meer in gyms gaan zitten maar non stop gyms gaan slopen. :)
Prio 1 is hier om netjes de 100 coins per dag binnen te halen.
Ben momenteel bezig om alle tier 1 pokies met >90% iv naar max te levelen, ongeacht het huidige level.
Kan de dagelijkse 5000 stardust dus ook wel gebruiken :)

Zit nu in 12 of 13 stabiele gyms dus die dagelijkse inkomsten zijn redeijk veilig. Gyms waar ik bivakkeer heb ik gekozen op >10km van mijn huis. Kan ik hier in de buurt lekker bashen zonder last te hebben van de lokale burgeroorlog die ik ontketen. Wat @Verwijderd benoemt klinkt namelijk erg herkenbaar >:)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Voor het eerst sinds 6 maanden weer ik kijkduin geweest. Het was toch wel erg gezellig. En wat mij opviel het was toch druk, maar ook veel mensen van "ver". Met mensen gesproken uit de UK en noord brabant.
Ook dochterlief is net begonnen en is van lvl 14 naar 17 gegaan. Helemaal trots dat haar pokemon bag vol zat

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:44
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:16:
Voor het eerst sinds 6 maanden weer ik kijkduin geweest. Het was toch wel erg gezellig. En wat mij opviel het was toch druk, maar ook veel mensen van "ver". Met mensen gesproken uit de UK en noord brabant.
Ook dochterlief is net begonnen en is van lvl 14 naar 17 gegaan. Helemaal trots dat haar pokemon bag vol zat
Ga er morgen heen en ben benieuwd hoe druk het nog is. Helpt ook wel dat het mooi weer is.

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:45:
[...]

Prio 1 is hier om netjes de 100 coins per dag binnen te halen.
Ben momenteel bezig om alle tier 1 pokies met >90% iv naar max te levelen, ongeacht het huidige level.
Kan de dagelijkse 5000 stardust dus ook wel gebruiken :)

Zit nu in 12 of 13 stabiele gyms dus die dagelijkse inkomsten zijn redeijk veilig. Gyms waar ik bivakkeer heb ik gekozen op >10km van mijn huis. Kan ik hier in de buurt lekker bashen zonder last te hebben van de lokale burgeroorlog die ik ontketen. Wat @Verwijderd benoemt klinkt namelijk erg herkenbaar >:)
Ik heb nog 9000 muntje dus daar maak ik mij niet druk om. Eieren uitbroeden levert veel meer Stardust op

• Therapy777
  • Laatst online: 19:08

Therapy777

Metal!

Ik heb ook niet echt geluk met die 5km eieren en daar krijg ik toch echt de meeste van...

Krabby, Krabby, Meowth, Diglett, Krabby, Goldeen... om gek van te worden.

Uit m'n laatste 10km wel een dratini daar ben ik dan wel weer blij mee. Nog altijd geen dragonite. Was alleen geen goede :(

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Aantal gyms van 24 februari tot vandaag. Totaal 19 maal.

10-15-14-13-13-13-14-14-13-13-16-15-15-15-17-17-16-16-17

Er moest wat gebeuren met 10 gyms dus ik was er even flink opuit getrokken. Vanaf 16 was er nog één, en een dag later twee lokale gyms weg waar ik me niet voor haastte. Toen ik die weer had bijgezet zat ik aan 17 en ik ben 2 dagen uit eentje geweest omdat ik daar een wat lager beest (Vaporeon) in had gezet omdat de voorraad hoge pokies ook niet eindeloos is. Daar was ik uitgeknikkerd toen die gym Van L10 naar L7 was teruggeknokt. Gisteren maar even een derde Dragonite gemaakt (Steel Wing/Hurricane) en daar toen als hoogste in gaan zitten. 8)

Gisteren eindelijk mijn eerste evolutiedinges. Een Metal Coat. :P

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Vraagje, soms krijg je zomaar (?) 100 punten bonus als je een pokemon vangt. Wanneer krijg je dat?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Met een 'Excellent Throw'. Zie ook hier.

https://support.pokemongo...ing-and-Catching-wild-Pokémon

En er zijn ook bonussen als je X-honderd of zoiets (dezelfde?) beesten hebt gevangen.

[ Voor 30% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-03-2017 12:45 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CaptJackSparrow schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:42:
Met een 'Excellent Throw'. Zie ook hier.

https://support.pokemongo...ing-and-Catching-wild-Pokémon

En er zijn ook bonussen als je 100 of een ander aantal of zoiets dezelfde beesten hebt gevangen.
Ik denk eerder dat ie de 100x bonus bedoelt. Als je een bepaald type voor de honderdste keer vangt krijg je die bonus.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
fsfikke schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:45:
[...]
Ik denk eerder dat ie de 100x bonus bedoelt. Als je een bepaald type voor de honderdste keer vangt krijg je die bonus.
Dat zal het zijn, want bij een excellente worp staat er gewoon bij dat het een excellente worp is :+

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Richh
De ~12 gyms in het centrum van mijn stad zijn het afgelopen half jaar rood geweest, maar sinds ik met wat blauwe spelers een Telegram groep heb gaat het de goede kant op. 10 blauwe nu dus, wel veel nog rond de level 5 maar dat is een kwestie van tijd :)

Nog maar 2 te gaan - en dat zijn er twee die afgelopen week al eens om zijn geflipt. Daar zitten dus actief rode spelers in, dat mag ook wel ;)

Nu wel zo goed als potionloos, en zit in 14 blauwe torens. Nu dus even wat minder spelen en niet de ruimte inpikken van mijn teamgenoten :D

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Lekker weer vandaag ! En een hoop activiteit in de Gym's. Ik heb er vandaag alweer genoeg Snorlaxen en Blissey's uitgemept die zich morgenvroeg bij het UWV kunnen gaan melden :)

[ Voor 0% gewijzigd door Oekiejoekie op 12-03-2017 17:15 . Reden: spelfout ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• schaapiej
Vandaag een evolutie item gekregen, een sun stone. Nu nog 12 Sunkern candy verzamelen..

Na mijn vorige evolutie item heb ik een screenshot gemaakt van het aantal gedraaide stops; 10.124 en zojuist op 10.870 de sun stone!

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
[...]

Dat mag niet ;)

Klinkt bekend. Als ik merk dat iemand mij uit 2 of meer gyms gooit pak ik die 2 gyms terug + ik sloop hem/haar ook uit wat extra gyms om even te laten weten dat hij/zij niet aan mijn gyms moet komen. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:41:
[...]

Ik heb nog 9000 muntje dus daar maak ik mij niet druk om. Eieren uitbroeden levert veel meer Stardust op
Allebei doen levert nog meer stardust op. :)

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-11 20:40
Afgelopen weekeinde eens wat meer dan het gebruikelijke middaguurtje rondgelopen.

Het verbaast mij hoeveel mensen actief zijn hier in Groningen (Stadspark en Noorderplantsoen). Ik heb 19 nieuwe entries aan mijn pokédex kunnen toevoegen.

Teller staat op 104 gevangen, 142 gezien.

Geslaagd weekeinde dus!

Verwijderd

Dit weekend ook een aantal nieuwe toevoegingen aan m'n Pokédex :) Zit nu op 209 / 214.

- Stantler
- Cyndaquil
- Wobbuffet
- Togepi (Eindelijk!)
- 2x Tyrogue waarvan 1 Max HP dus kunnen evolueren naar Hitmontop

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 14:26

Haan

dotnetter

Ik heb volgens mij 8 10km eieren gehad sinds gen2, daar zat 4x een Sudowodoo in :r Ik hoop nog altijd op een Dratini, want ik heb nooit een betere gehad dan eentje van ~lvl 15 met IV van 82%.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Haan schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:12:
Ik heb volgens mij 8 10km eieren gehad sinds gen2, daar zat 4x een Sudowodoo in :r Ik hoop nog altijd op een Dratini, want ik heb nooit een betere gehad dan eentje van ~lvl 15 met IV van 82%.
8? ik heb er 1 gehad en dat was een pineco. Voor de rest alleen 5km eieren waar gisteren dan wel een Phanpy en een Tyrogue (hp) zijn uit gekomen.
En heb mijn 3e 10km ei gekregen. nu maar eens zien of ik een larvitar krijg (mijn vrouw heeft er al 2 uit 10km eieren gehad)

Nu maar eens zien of ik nog meer 10km eieren krijg....

• Autofan1985
Genoeg 10 km eieren gehad, maar kreeg er steeds 1 uit het rijtje Sudowoodo, Gligar, Mantine, Dratini. Mis bijvoorbeeld nog steeds een Snorlax en heb ook nog geen Larvitar, laat staan Tyranitar. ;)

• C_V_S
  • Niet online
Ik had gisteren 9 x 5 km ei aan staan.

Toen ben ik 9,3 km gaan hardlopen (gemiddeld 11 km per uur) en mijn eieren stonden daarna pas op 3,5 km.....

Toen ze alle 9 tegelijk uit kwamen had ik een Tyrogue wat een Hitmonlee werd en een Rhydorn die handig was voor de candy.

De rest allemaal Pokemons waar ik al tig tallen van heb. Ik kan ook beter 2 km eieren hebben momenteel daar heb ik een grotere kans op nuttige Pokemons dan bij 5 km eieren.

Of uiteraard 10 km eieren een Mareep, Lavitar of Miltank heb ik ook nog niet.

Uit wat voor uit komt een Shuckle en Snobull?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
xienator schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:24:
Ik had gisteren 9 x 5 km ei aan staan.

Toen ben ik 9,3 km gaan hardlopen (gemiddeld 11 km per uur) en mijn eieren stonden daarna pas op 3,5 km.....
Ik heb vrijdag een 10 km ei in mijn incubator gedaan. Zaterdag heb ik 42 km gefietst en nu staat ie op 5,6 km. 8)7 Complete waanzin. Nog een reden waarom ik er ook totaal geen moeite mee heb om m.b.v. GPS drift extra km te halen. Ik zie dat ook als compensatie voor de véél te weinig km die je krijgt bij écht bewegen.

Ik weet ondertussen dat een Wileyfox Spark + ook leuk drift. :P Ik weet alleen niet of ik hem nét iets te licht vind qua processor. Gebruikt iemand hier die al wat langer? Zou ook wel willen weten hoe goed of slecht de merken (Motorola, Samsung, Huawei, Wileyfox) zijn met garantie. Weet iemand daar een goede informatiebron voor?

Verwijderd

Ook zo vervelend als je eieren net op x.99 staan. ROND GEWOON AF MAN!!!! 8)7

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Complete waanzin!

Volgens mij is het al een half jaar bekend dat alles boven de 10km per uur niet (volledig) wordt geregistreerd. Jammer, dat wel, ik loop ook hard en ik ga mijn tempo niet omlaag gooien voor een beetje extra ei-km, dus de telefoon gaat gewoon niet meer mee. Kan ik ook veel lekkerder lopen :)

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:36:
Ik heb vrijdag een 10 km ei in mijn incubator gedaan. Zaterdag heb ik 42 km gefietst en nu staat ie op 5,6 km. 8)7 Complete waanzin. Nog een reden waarom ik er ook totaal geen moeite mee heb om m.b.v. GPS drift extra km te halen. Ik zie dat ook als compensatie voor de véél te weinig km die je krijgt bij écht bewegen.
Volgens mij speel jij lang genoeg om te weten hoe deze game werkt, toch?
Beetje krom om dit als 'complete waanzin' te bestempelen...

Ja, de manier waarop de afstand wordt bijgehouden is niet optimaal.
Maar het is zoals het is, deal with it! :)

<GoT>NightStalker

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Ik weet ondertussen dat een Wileyfox Spark + ook leuk drift. :P Ik weet alleen niet of ik hem nét iets te licht vind qua processor. Gebruikt iemand hier die al wat langer? Zou ook wel willen weten hoe goed of slecht de merken (Motorola, Samsung, Huawei, Wileyfox) zijn met garantie. Weet iemand daar een goede informatiebron voor?
Fietsen gaat natuurlijk wel wat harder dan lopen

Ik dacht dat ze boven de 14 km per uur niet gemeten worden? Hardlopen zou niet zo' probleem moeten zijn toch....

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Ik krijg vandaag voor de 5de keer een Sun Stone xD.
Ik weet dat er sommigen zijn die nog niks gekregen hebben maar 5x hetzelfde is toch ook niet grappig meer haha

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Hallo, ik ben een bezorgde ouder die een vraag heeft over Pokémon...

Waarom spelen jullie zo'n vuil spelletje?
Graag meer uitleg over volgend plaatje.

Mvg

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H5Dtwz0.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 13-03-2017 16:55 ]

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
ninasky11 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:24:
Ik krijg vandaag voor de 5de keer een Sun Stone xD.
Ik weet dat er sommigen zijn die nog niks gekregen hebben maar 5x hetzelfde is toch ook niet grappig meer haha
Net als dat ik 3x Pichu en 3x baby Jynx uit een ei hebt gekregen als enige soorten babies.
En mn neefje 3x Igglybuff als enige baby-soort

[Edit] Oh nee, mn eerste baby was een Togepi O-) Maar daarna alleen babies van Pikachu en Jynx (apart, niet gemixt) [/Edit]

Ik heb gelukkig wel al een Sun stone en een Upgrade (vage benaming)

[ Voor 11% gewijzigd door Eek2nd op 13-03-2017 17:23 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Asgaro schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:55:

Mvg

spoiler:
Een bezorgde ouder? Eerder naief!
Je geloofde toch niet serieus dat wij het leuk vinden om een jaar lang, dag in dag uit, balletjes naar fictieve tekenfilmfiguren te swipen? :?
Lickitung versus Diglett is trouwens nog beschaafd en misschien zelfs een tikkeltje preuts. Wees blij dat je zoon/dochter het hier bij houdt.
De gemiddelde Tweaker gaat nog wel een stukje verder hoor >:)

Verwijderd

net weer een 10km ei gehad, mantime, soodowoodo of gligar incoming! 8)7

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik snap niet waarom die Sudowoodo in een 10 KM ei zit.
Ik heb ondertussen al 20 van die dingen gevangen...
Dus zo rare zijn die (bij mij) toch niet

Battle.net: NagaByrd#2844

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb alleen een Sudowoodo gezien in een gym..
Maar Gligar heb ik wel vel van gevangen (en helaas 1 uit een 10k ei)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

nagasy schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:24:
Ik snap niet waarom die Sudowoodo in een 10 KM ei zit.
Ik heb ondertussen al 20 van die dingen gevangen...
Dus zo rare zijn die (bij mij) toch niet
Uiteindelijk zullen ze een bepaalde schaarste willen creeeren. Zeker met Pokies als Snorlax.
Hebben ze 2 opties;
- 10km eieren minder frequent uitgeven
- pokies als snorlax weinig frequent uit een 10km laten komen

Schijnbaar hebben ze voor de 2e optie gekozen.
Eigenlijk ook de meest logische keuze. Een 10km ei vereist namelijk 5x zoveel activiteit als een 2km ei dus stimimuleert spelers om lekker er op uit te gaan :)

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik moet alleen de onderstaande nog hebben.
de rest is uit te lopen (3 x laatste evolutie starters houdor en Tyranitar

Mareep
ampharos
jumpluff
unown
shuckle
Hercross
Corsola
Delibird
porygon 2
Smeargle

Voor de rest moet ik alleen nog de upgrade item van porygon.

nu al 4 x een metal coat
3 x een sun
2 x een king
1 x ee nwater druppel.

die upgrade item zal nog wel ff duren heb ik het gevoel.

• Autofan1985
Peter F schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 00:02:
Ik moet alleen de onderstaande nog hebben.
de rest is uit te lopen (3 x laatste evolutie starters houdor en Tyranitar

Mareep
ampharos
jumpluff
unown
shuckle
Hercross
Corsola
Delibird
porygon 2
Smeargle

Voor de rest moet ik alleen nog de upgrade item van porygon.

nu al 4 x een metal coat
3 x een sun
2 x een king
1 x ee nwater druppel.

die upgrade item zal nog wel ff duren heb ik het gevoel.
Heracross en Corsola zijn regionale pokemon. En ik begrijp dat je Flaffy in het wild gevangen hebt en zodoende alleen Mareep en Ampharos nog moet? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Autofan1985 op 14-03-2017 08:30 . Reden: Typo's ]

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-11 20:40
Eerste pokemon van vandaag:

Een wilde nidoking!
Teller op 113

• A-Jay
Dit weekend 5 x een Larvitar gevangen *O* de sterkste was level 28

Nog nooit 1 uit een ei gehad, wel weer een Sudowoodo en een Dratini gekregen dit weekend.

Ben nu level 32 en nog steeds geen Aero of Snorlax :)

[ Voor 5% gewijzigd door A-Jay op 14-03-2017 08:39 ]

• schaapiej
A-Jay schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:38:

Nog nooit 1 uit een ei gehad, wel weer een Sudowoodo en een Dratini gekregen dit weekend.

Ergens een clusterspawn of gewoon geluk gehad?
En natuurlijk een vraag die meerdere hebben; waar?! :+

In ieder geval een mooie vangst! Nog een beetje fatsoenlijke IV?

<GoT>NightStalker

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:08
Asgaro schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:55:

Mvg

spoiler:
Is dit serieus bedoelt? Volgens je profiel ben je 25 jaar oud. Als dat klopt dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je kinderen hebt die hiermee bezig zijn.
Het lijkt me een flauw grapje, toch?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
My-life schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:59:
[...]

Is dit serieus bedoelt? Volgens je profiel ben je 25 jaar oud. Als dat klopt dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je kinderen hebt die hiermee bezig zijn.
Het lijkt me een flauw grapje, toch?
Het is nog geen 1 april, maar het was inderdaad een flauw goed grapje 😉

• schaapiej
Asgaro schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Het is nog geen 1 april, maar het was inderdaad een flauw goed grapje 😉
Verbaasd mij dat mensen nog twijfels hadden bij dat geintje! :P

Gister weer een 10km ei gekregen, hoop op een 4e Larvitar.. nog 31 candy nodig voor een Tyranitar.
En dan nog heul veul candy om 'm gymwaardig te maken :X

<GoT>NightStalker

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
A-Jay schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:38:

Dat mensen nou nog steeds niet doorhebben dat je bij ultra rare catches even moet vermelden waar je ze gevangen hebt ;)

• A-Jay
schaapiej schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:46:
[...]

En natuurlijk een vraag die meerdere hebben; waar?! :+
We waren een weekendje in Port Zeeland bij een Center Parcs, en daar waren twee torens en meerder draaipunten. De ligging was aan het water en de diversiteit aan Pokemon's was echt enorm.

Ook heel veel starters gevangen. Heb in twee dagen denk ik wel 11 nieuwe gevangen. Sta nu in mijn pokedex op 213.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:08
schaapiej schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:06:
[...]

Hij verwoorde het zo serieus :$ .

[ Voor 26% gewijzigd door My-life op 14-03-2017 10:35 ]

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:06:
[...]

Gister weer een 10km ei gekregen, hoop op een 4e Larvitar.. nog 31 candy nodig voor een Tyranitar.
En dan nog heul veul candy om 'm gymwaardig te maken :X
Hier net mijn eerste uit een ei met 32 candy en nog 2 x 10 km die aan staat

Mis er nog 16 van Gen2:

Meganium
Typhlosion
Feraligatr
Mareep
Flaafy
Ampharos
Jumppluff
Sunflora
Unown
Snubbull
Granbull
Shuckle
Hitmontop
Miltank
Purpitar
Tyranitar

Als er nu eens iets nuttigs hier van uit een 2 km ei kwam.....

• CaptJackSparrow
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:57:
[...]

Volgens mij speel jij lang genoeg om te weten hoe deze game werkt, toch?
Beetje krom om dit als 'complete waanzin' te bestempelen...

Ja, de manier waarop de afstand wordt bijgehouden is niet optimaal.
Maar het is zoals het is, deal with it! :)
Tuurlijk weet ik het al lang. Dat is het nou juist. Het duurt véél te lang voordat Niantic dit nou eens wat beter en redelijker laat werken. Ik quootte ook juist iemand die ook lópend véél te weinig kilometers krijgt.

Ik heb gisteren nog ruim 18 km gefietst en heb er maar liefst 1,5 hele kilometers bij gekregen voor het uitbroeden van mijn 10 km ei. Ik ben al over de 60 fietskilometers heen en zit amper boven de 7 km met dat ei. Als PoGo wil voorgeven de lichamelijke activiteit te bevorderen dan kunnen ze fietsen redelijkerwijs niet uitsluiten. Maak dan desnoods een wegingsfactor voor sneller bewegen bij fietsen waardoor het qua tijd ongeveer even hard gaat als lopen. Er is ZO veel te verbeteren op dit punt dat het gewoon irritant is dat Niantic hier niet beter mee om gaat.

En met het veiligheidsaspect is ook best adequaat om te springen. Laten ze desnoods zelf een fietshouder gaan verkopen die zorgt dat mensen hun telefoons niet in de hand houden bij fietsen wat véél meer aandacht van een fietser vergt en ze véél meer belemmert om adequaat aan het verkeer deel te nemen. Die kunnen de mensen dan ook gebruiken bij al die andere zaken die ze al fietsend met hun telefoon doen.

En ik kwam nog een buitengewoon handig appje tegen waarmee je het scherm écht uit kunt zetten m.b.v. de nabijheidssensor waarbij PoGo gewoon blijft werken. Ideaal voor accubesparing en lagere temperatuur van je foon vooral voor hardlopers en ook voor nachtelijke driftkilometers. :*)

In je zak of ondersteboven op tafel of in een flipcover en de schermverlichting gaat uit. PoGo blijft zijn dingen doen. Nieuw beest en je foon zoemt gewoon. Ideaal.

Google Play: Proximity Service

Open source nog ook dus geen zinloze en hinderlijke permissies. :)

Kleine toevoeging. Het lijkt misschien niet bij elk toestel zo te werken. Gewoon proberen dus.

• P.K.
  • Laatst online: 23:00
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:39:
[...]

Tuurlijk weet ik het al lang. Dat is het nou juist. Het duurt véél te lang voordat Niantic dit nou eens wat beter en redelijker laat werken. Ik quootte ook juist iemand die ook lópend véél te weinig kilometers krijgt.

Ik heb gisteren nog ruim 18 km gefietst en heb er maar liefst 1,5 hele kilometers bij gekregen voor het uitbroeden van mijn 10 km ei. Ik ben al over de 60 fietskilometers heen en zit amper boven de 7 km met dat ei. Als PoGo wil voorgeven de lichamelijke activiteit te bevorderen dan kunnen ze fietsen redelijkerwijs niet uitsluiten. Maak dan desnoods een wegingsfactor voor sneller bewegen bij fietsen waardoor het qua tijd ongeveer even hard gaat als lopen. Er is ZO veel te verbeteren op dit punt dat het gewoon irritant is dat Niantic hier niet beter mee om gaat.

En met het veiligheidsaspect is ook best adequaat om te springen. Laten ze desnoods zelf een fietshouder gaan verkopen die zorgt dat mensen hun telefoons niet in de hand houden bij fietsen wat véél meer aandacht van een fietser vergt en ze véél meer belemmert om adequaat aan het verkeer deel te nemen. Die kunnen de mensen dan ook gebruiken bij al die andere zaken die ze al fietsend met hun telefoon doen.

En ik kwam nog een buitengewoon handig appje tegen waarmee je het scherm écht uit kunt zetten m.b.v. de nabijheidssensor waarbij PoGo gewoon blijft werken. Ideaal voor accubesparing en lagere temperatuur van je foon vooral voor hardlopers en ook voor nachtelijke driftkilometers. :*)

In je zak of ondersteboven op tafel of in een flipcover en de schermverlichting gaat uit. PoGo blijft zijn dingen doen. Nieuw beest en je foon zoemt gewoon. Ideaal.

Kleine toevoeging. Het lijkt misschien niet bij elk toestel zo te werken. Gewoon proberen dus.
Fietsers zijn al een van de zwakste verkeersdeelnemers, en jij wil ook nog faciliteren dat die Pokémon kunnen spelen? ;)

Ik vind het prima dat het hatchen op de fiets amper werkt, anders gaat iedereen straks fietsen met telefoon in de hand of in een houder. Dat leidt alleen maar af en zorgt voor gevaarlijke situaties. (Bovendien krijg je dan weer van die luilakken die met 20km p/u in de auto gaan rondrijden).
En dan vergeten we nog maar even dat er geen ander land is ter wereld waar fietsers zo beschermd zijn als hier.

Niet dat ik de moraalridder wil uithangen, als ik geen haast heb start ik ook regelmatig PoGo even op tijdens het fietsen om te kijken of er wat zit, maar om nou te zeggen dat dat veilig is... op de fiets heb je best een redelijke snelheid waar situaties snel kunnen veranderen. Als je 2 seconden op je scherm kijkt kan je al volledig kwijt zijn waar andere verkeersdeelnemers zich bevinden.

Laat het maar lekker bij lopen blijven, iemand voor de voeten lopen of tegen een lantaarnpaal oplopen is nog wel te overzien. ;)
Met je fiets iemand aanrijden of er van afflikkeren heeft snel grotere consequenties.

• schaapiej
Wat eventueel voor het fietsen nog een optie is; stops geven items en Pokémon spawnen tot een bepaalde snelheid, bijvoorbeeld 10,5 km/u. Met wandelen blijf je daar sowieso wel onder. Boven de 10,5 km/h tot bijvoorbeeld 20 km/u spawned er niks meer en krijg je niets uit stops, maar je kilometers tellen wel. Kan je de telefoon lekker in je jaszak doen tijdens het fietsen en komen je eieren wel uit. Ook niet optimaal, maar zoiets zorgt er wel voor dat je niet met je telefoon in je klauwen op de fiets zit! :)

Al ben ik nog steeds van mening dat ik in de auto moet kunnen spelen als ik een bijrijder ben of vanuit de bus, maar dat is weer een hele andere discussie..

<GoT>NightStalker

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel meer spawns van evoluties? Ik zag de afgelopen dagen een wilde Persian, een Magneton, een Exeggutor en nog een paar die ik me niet meer kan herinneren. Vroeger zag je (of ik in ieder geval) die nooit in het wild, alleen hun niet-geëvolueerde evenknieën. Heeft Niantic aan de knoppen zitten draaien?

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heracross en Corsola zijn regionale pokemon. En ik begrijp dat je Flaffy in het wild gevangen hebt en zodoende alleen Mareep en Ampharos nog moet? ;)
ER is iets mis gegaan flaffy moet ik nog maar jumpluff niet meer. excel foutje :)

Ondertussen 219 gevangen , en 223 gezien.

Had net een nest van houndour gevonden zondag, komt tie niet meer terug :(

das nog 41 X 3 km snoepjes lopen .

en die mareep zal wel net zo worden als grimer. zit nu bijna op 10.000 pokemon gevangen en maar 2 grimers gezien (net zoveel als snorlax en LAprassen)

alleen gyrados dragonite en executor minder gezien , eigenlijk nog nooit in het wild gezien.

en Eevees teveel . 693 gezien en 633 gevangen.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:39:
[...]

Alleen jammer dat het niet blijkt te werken met een AMOLED scherm. :'(

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Peter F schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:17:
[...]

ER is iets mis gegaan flaffy moet ik nog maar jumpluff niet meer. excel foutje :)

Ondertussen 219 gevangen , en 223 gezien.

das nog 41 X 3 km snoepjes lopen .

en die mareep zal wel net zo worden als grimer. zit nu bijna op 10.000 pokemon gevangen en maar 2 grimers gezien (net zoveel als snorlax en LAprassen)

alleen gyrados dragonite en executor minder gezien , eigenlijk nog nooit in het wild gezien.

Gisteren zat hier (Schijndel) gewoon een Muk toen ik thuis kwam! Ik was vrij verbaasd, Grimer heb ik ook maar 1x gezien, een half jaar geleden toevallig ook hier.

Maar of het vreemd is, Schijndel, en dan zo'n smerige pokemon, hij zal zich thuis gevoeld hebben :+

• schaapiej
Peter F schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:17:
Toevallig het 'nest' vlakbij Rijkerswoerd?
Vandaag even geweest en 'maar' 4 stuks gezien en gevangen in een half uurtje.. sta nu op 39 candy dus dat schiet op zich wel lekker op!
Grimer toevallig vandaag in lange tijd weer eens gezien (Korenmarkt Arnhem). Volgens mijn dex ook maar 8 in totaal gezien. Is een paar keer achter elkaar op Arnhem station gespawned dus daar heb ik wat geluk mee gehad.
Eevee is de nieuwe Pidgey, teller staat hier op 1032/989 :P

Overigens vandaag ook geluk gehad met de evolve items. Heb het aantal stops bijgehouden door screenshots te maken van de medal. Waar ik afgelopen week na 746 stops draaien iets kreeg ging het vandaag vlotter.

Laatste screenshot stond op 10.870 stops en op 10.972 kreeg ik een upgrade.
Effe later op 11.124 kreeg ik wederom een sun stone. Geen pijl op te trekken dus!

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Le Enfant! schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:19:
[...]

Alleen jammer dat het niet blijkt te werken met een AMOLED scherm. :'(
Ik weet niet waar het aan ligt. Mijn LG G4 doet het prima en PoGo blijft actief maar een oudere Huawei blijkt te stoppen als het schermlicht zo uit gaat. Android M tegen K?

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ruubster schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:24:
[...]

Gisteren zat hier (Schijndel) gewoon een Muk toen ik thuis kwam! Ik was vrij verbaasd, Grimer heb ik ook maar 1x gezien, een half jaar geleden toevallig ook hier.

Maar of het vreemd is, Schijndel, en dan zo'n smerige pokemon, hij zal zich thuis gevoeld hebben :+
Zeker in de buurt van de Vlagheide ? (Voor wie in Schijndel niet bekend is: da's de voormalige vuilstort :+ )

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 06:58:
[...]

Zeker in de buurt van de Vlagheide ? (Voor wie in Schijndel niet bekend is: da's de voormalige vuilstort :+ )
Gij snapt m! :P

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:17
Vrijdag naar Kijkduin. Kijken of ik de pokedex weer een beetje aan kan vullen. T is zielig gesteld nou met gen2 pokemons.. In Alphen ad Rijn zit bij mij in de buurt eigenlijk weinig spannends.

Gen1 lijstje:
Victreebell
Primeape
Muk
Alakazam
Lapras
Farfetch'd
Kangaskhan

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
En gisteren heb ik eindelijk Diglett kunnen evolueren en nog maar 29 km en dan heb ik Muk ook. Nog steeds geen evolutie items ontvangen. Het is nou al 3 weken sinds de eerste en enige.

Hopelijk komt daar vandaag verandering in.

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 19:38
Hier in Amsterdam worden alle gyms Level 10 blauw gemaakt door bots. Opvallende accountnamen als Aeeb1, Aeeb2, ..., Aeeb250 en willekeurige woorden gevolgd door 3 of 4 cijfers. Deze bots slopen de huidige gyms en trainen alles maximaal.

Zie hier om m'n locatie geen enkele rode of gele gym meer... Niantic lijkt dus nog steeds geen grip te kunnen krijgen op bots.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

hejkompas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:06:
Hier in Amsterdam worden alle gyms Level 10 blauw gemaakt door bots. Opvallende accountnamen als Aeeb1, Aeeb2, ..., Aeeb250 en willekeurige woorden gevolgd door 3 of 4 cijfers. Deze bots slopen de huidige gyms en trainen alles maximaal.

Zie hier om m'n locatie geen enkele rode of gele gym meer... Niantic lijkt dus nog steeds geen grip te kunnen krijgen op bots.
Sowieso reporten, of ze er nou meteen iets mee doen of over een half jaar

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pathogen schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:24:
[...]

Sowieso reporten, of ze er nou meteen iets mee doen of over een half jaar
Ik heb ook wel eens namen in gyms zien zitten waar ik mijn twijfels bij heb. Maar zomaar alles waar je aan twijfelt rapporteren is natuurlijk ook niet goed.

Ik bedoel natuurlijk niet de "Naam+oplopend nummer" maar meer de random lijkende namen.
Daar kunnen andere redenen voor zijn.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 05:46
Laatste week heel druk geweest om mannetjes Nidorans te vangen voor een Nidoking, Kom ik als de teller op 96 candy staat, een Nidoking in het wild tegen :)

Naja nu heb ik een Nidoking en veel candy :)

• Coasterfreak
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-11 19:10
hejkompas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:06:

Waar precies dan? Ik zie nog genoeg gele, rode en blauwe gyms om me heen zonder opvallende accountnamen...

smart fortwo electric drive 17.6kWh

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 19:38
Coasterfreak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Waar precies dan? Ik zie nog genoeg gele, rode en blauwe gyms om me heen zonder opvallende accountnamen...
West en een aantal dagen geleden toen ik in het vondelpark was daar ook. Heel Amsterdam is natuurlijk overdreven, maar de buurt hier...

• Coasterfreak
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-11 19:10
hejkompas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:07:
[...]

West en een aantal dagen geleden toen ik in het vondelpark was daar ook. Heel Amsterdam is natuurlijk overdreven, maar de buurt hier...
je hebt hele buurten die maar 1 kleur zijn. bos & lommer staat erom bekend dat het mystic is, slotermeer en geuzenveld zijn valor, osdorp is instinct.

smart fortwo electric drive 17.6kWh

Pagina: 1 ... 74 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status