Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.891 views

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hneel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:28:
Zou misschien kunnen. Ik zit nu een lijstje met gen2 te bekijken, maar daar zit die vorm niet echt tussen. Die afbeeldingen zijn mss niet exact dezelfde als die in het spel gebruikt wordt.

Is dat trouwens een zelfzame?
Nee, soort van Scyter / Pincher.

Hier al stuk of vier gevangen en nog een uit een 10 km ei :(

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
hneel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:28:
Zou misschien kunnen. Ik zit nu een lijstje met gen2 te bekijken, maar daar zit die vorm niet echt tussen. Die afbeeldingen zijn mss niet exact dezelfde als die in het spel gebruikt wordt.

Is dat trouwens een zelfzame?
WahWah in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Zo ziet de silhouette van Skarmory eruit

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
hneel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:23:
ik zag net een pokemon silhouet in de sightings die ik nog niet kende. Qua vorm leek hij op een spearow of een aerodactyl. Welke zou dat geweest kunnen zijn?

(Aangezien hier weinig stops zijn natuurlijk geen idee waar hij zat. Was ook snel al weer weg... :( )
Heb je nou een Ho-oh gemist? ;w

Xatu kan het ook nog zijn geweest?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

hneel

denkt er het zijne van

Het was dus ws inderdaad de Skarmory

Hoewel, het zou ook een Moltres geweest kunnen zijn... :)

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
hneel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:50:
Het was dus ws inderdaad de Skarmory

Hoewel, het zou ook een Moltres geweest kunnen zijn... :)
Niet getreurd... Die kom je waarschijnlijk deze week nog 6 keer tegen :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
CaptJackSparrow schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:04:
[...]

Zoals gezegd krijg je die niet uit stops. We hebben één event gehad waarbij je elke dag één incubator kreeg uit een stop waarmee je ook maar één ei kon uitbroeden i.p.v. drie. Ben je misschien toevallig toen gaan spelen? Uit de CP waarde van je hoge Pokies leid ik af dat je nog niet op een heel hoog level zit. Komt vanzelf. Stug doorgaan. ;)

Verder krijg je er een paar bij het bereiken van bepaalde levels. Misschien dacht je dat die uit stops waren gekomen? Hier kun je zien wat de level vereisten qua XP en de beloningen zijn. :)

http://www.pokego.org/pokemon-go-level-rewards/
Ik had het inderdaad verkeerd op, toch bedankt voor de link!

Om het over iets anders te hebben; ik heb vandaag eindelijk mijn 25ste Squirtle bemachtigd en heb mijn buddy laten evolueren in een Wartortle. Nu heb ik even gekeken naar de IV's van mijn twee Squirtle's voor de evolutie en mijn Squirtle/Wartortle heeft het volgende als resultaat in de IV calculator:
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/t7mi6q.jpg

Appraise zegt me het volgende: "Overall, your Wartortle looks like it can really battle with the best of them!" Betekent dit dat dit meer neigt naar de 91,1%? Ik kom hier niet wijzer van. :+ Ik hoop in ieder geval van wel, want qua CP (253) stelt hij niet veel voor als eerste evolutie.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Keihard die Pokemon Go spelers. En brak een relletje uit om een Gym :+

http://www.hln.be/hln/nl/...olitie-ingeschakeld.dhtml

[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 07-03-2017 20:47 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Zerora schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:46:

Hoop dat ze in de cel ook een hele mooie gym hebben om te turnen, met mooie pokeballen aan hun enkels, De zoete geur van een insense de hele dag door. En als menu uitsluitend ananas, banaan en aardbei totdat ze aan de diarree raken.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Le Enfant! schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Ik had het inderdaad verkeerd op, toch bedankt voor de link!

Om het over iets anders te hebben; ik heb vandaag eindelijk mijn 25ste Squirtle bemachtigd en heb mijn buddy laten evolueren in een Wartortle. Nu heb ik even gekeken naar de IV's van mijn twee Squirtle's voor de evolutie en mijn Squirtle/Wartortle heeft het volgende als resultaat in de IV calculator:
[afbeelding]

Appraise zegt me het volgende: "Overall, your Wartortle looks like it can really battle with the best of them!" Betekent dit dat dit meer neigt naar de 91,1%? Ik kom hier niet wijzer van. :+ Ik hoop in ieder geval van wel, want qua CP (253) stelt hij niet veel voor als eerste evolutie.
Je moet ook kijken wat hij daarna zegt.

Hij noemt een set op wat zijn beste kracht is... dus Defense, Attack of Stamina of een combi van deze. Die kun je dan in de IV calculator aanvinken.

Daarna noemt hij een van deze zinnen op basis van welk team en dan kun je de score bepalen van de beste eigenschap

Its stats don't point to greatness in battle.
Its stats are not out of the norm, in my opinion.
Its stats are all right, but kinda basic, as far as I can see.

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap tussen de 0 of 7 punten sterk is

Its stats indicate that in battle, it'll get the job done.
Its stats are noticeably trending to the positive.
It's definitely got some good stats. Definitely!

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap tussen de 8 of 12 punten sterk is

It's got excellent stats! How exciting!
I am certainly impressed by its stats, I must say.
Its stats are really strong! Impressive.

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap 13 of 14 punten sterk is

I'm blown away by its stats. WOW!
Its stats exceed my calculations. It's incredible!
Its stats are the best I've ever seen! No doubt about it!

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap 15 punten sterk is

En als je dan calculate doet is het lijste al een stuk kleiner.

Ik hoop voor jou dat zijn Defense 15 punten krijgt. Dan is het een leuke pokemon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door A-Jay op 07-03-2017 21:04 ]

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Le Enfant! schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:35:
[...]

[afbeelding]

Als dat het complete lijstje is dan neigt hij niet naar 91.1% , dan is ie dat gewoon ;)

Battle with the best is de appraisal voor 82-100 % en zo zit er maar 1 tussen dus dan is die het ;)

Verwijderd

Ik kreeg vandaag de politie op mij afgestuurd. Een verdacht staat al een uur naast een brommer.
Ik was druk bezig met een gym en had die brommer zelfs nog niet opgemerkt O-)

Die kerel uit dat filmpje heeft 6 belachelijk hoge dragonites. zie 0:29

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zo zou hij sms’jes gestuurd hebben naar zijn concurrenten om hen uit te dagen en zou hen ook uitgedaagd hebben het spel “man tegen man” uit te vechten.
Hoezo heeft die man überhaupt hun 06? Wat dat betreft hoog tijd dat PvP geïntroduceerd wordt. Perfect toch als alle irl fitties middels pogo beslecht kunnen worden?
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:56:
[...]
Ik kreeg vandaag de politie op mij afgestuurd. Een verdacht staat al een uur naast een brommer.
Als je een uur nodig hebt voor een gym verdien je ook celstraf })

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:56:
[...]

Die kerel uit dat filmpje heeft 6 belachelijk hoge dragonites. zie 0:29
En onder die laatste Dragontine zitten nog 2 3000+ pokemon, aangezien zijn nr 9 een 3070 Snorlax is.

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:27:
[...]

En onder die laatste Dragontine zitten nog 2 3000+ pokemon, aangezien zijn nr 9 een 3070 Snorlax is.
Dan heeft die er in ieder geval tijd ingestoken (of een spoofer)

Zo net een metal coat item gehad en nu een Scisor.

Zo komt mijn laatste candy voor een Houndoum en dan hoef ik er nog maar 20

Mareep, Lavitar en hun evoluties zal wel een lastig verhaal worden aangezien er geen vaste spawn punten zijn dus das geluk hebben dat je er een tegen komt of de juiste eieren.

• schaapiej
  • Laatst online: 20:57
Autofan1985 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:27:
[...]

Ze scheppen in ieder geval een lekker beeld van die beste man;
- een lijstje met 3k+ Dragonite
- een Pokémon map met gyms en spawns op zijn computer
- als een autist op zijn scherm zitten rammen in de woonkamer

Kan natuurlijk dat op een gym bij zijn huis heeft maar de combinatie van bovenstaande doet wat anders vermoeden! :X

Conspiracy mode off! :+

<GoT>NightStalker

• WahWah
Switchie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 02:10:

Hoezo heeft die man überhaupt hun 06?
Dit dus...Media die weer het verhaal wat leuker probeerd te maken? Ik heb niet eens 06 nummers van teamleden, laat staat "vijanden". Dat er een relletje was, dat geoof ik best wel, maar hoe het werd "uitgelokt" heb ik mijn vraagtekens bij. Ook in het filmpje wordt er niks over smsjes etc. gezegd, dus geen idee hoe ze daar bij komen.

Ik denk nu terug aan die keren dat er auto's achter mijn auto geparkeerd kwamen tijdens het battlen in gyms. Dacht toen ook wel, als het maar niet van die diehard fanatiekelingen zijn... Dat waren het ook, maar gelukkig waren ze van team blauw :D Ik versla nog best vaak lvl 10 gyms van geel/rood, ook al nemen die ze toch weer in. Lekkere exp en die potions moeten toch ergens aan op.

Als ik zou spoofen dan zat ik nu die gym neer te halen waarschijnlijk...lekker irritant doen })

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Er zijn best wel whatsapp groepen die zijn opgezet om elkaar te helpen met spawns en gezelligheid. Dikke kans dat een fanatiekeling daar in zit in zijn eigen dorp/stad. In Almere liep bijvoorbeeld Seel Squad rond, en die waren bloed fanatiek. Maar wel van alle 3 de teams!

Ach, gezien de hoeveelheid mensen die het speelde/speelt valt 1 zo'n incident mij best mee. Er gebeurt meer bij de lancering van X game en Y telefoon.

Verwijderd

Switchie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 02:10:
[...]

Als je een uur nodig hebt voor een gym verdien je ook celstraf })
Haha dat is waar. Eigenlijk doe ik 40 min over een deftige lvl 10 gym.
Ik brak eerst die gym af. Dan ging ik naar de volgende een paar honderd meter verder. Toen ik daar mee klaar was stond die al terug lvl 10 (binnen max 45 min). Dus begon ik gewoon maar opnieuw dus politie had genoeg tijd om een bezoekje te doen.
Rood in die gemeente is echt zo fanatiek. Ze kwamen al snel naar me toe en begonnen me te beschuldigen dat ik met een spoofer samenwerk. Die kwam blijkbaar eergistere in de gyms die ik zelf had plat gegooid (ook 4x lvl 10)
Ik was wel degene die al een paar uur buiten was in de koude. Waarom zou je in godsnaam dan met een spoofer samenwerken.

Zelf deden ze alsof ze onschuldig waren maar in de gyms die ik op lvl 2 (3000 prestige ) achterliet kwamen er direkt 8 spelers bij terwijl hun groepje 3 man was en een 4de wel tegelijk maar appart rondliep.

Toen ik hen erop aansprak gaf 1 wel toe de account van zijn vriendin erin te stoppen. ''dat is de account van mijn vriendin '
Volgens hem was dat niet valsspelen want die vriendin speelt echt 8)7 |:(

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Blijkbaar houdt de nieuwe update een serieuze " minor text fix " in :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/89HMX7b.png

( niet mijn screenshot ;) )

Verwijderd

Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:49:
[...]

- Meer stats, zoals today/yesterday, this/last week/month. Je zag hier vandaag de discussie over hoe actief iedereen geweest sinds gen2. De statistieken in de medailles zijn beperkt. Door meer statistieken, krijg je meer competitie en kan je vergelijken met vrienden wie er actiever is.

- Een daily/weekly quest. Op dit moment heb ik 's avonds steeds minder motivatie om nog even een blokje om te doen. Als ik zie dat mijn daily quest 21 van de 25 pidgeys gevangen heb, dan ga ik nog even naar buiten om die laatste 4 te vangen. Als er met zo'n quest iets handigs of leuks te verdienen is (XP, weinig voorkomende candy, een eenmalige incubator ?)

- Met die quests kun je ook de gym's weer wat dynamischer krijgen. "Doe vandaag 25 gym battles" of 'Train 25 keer een gym'

- Met een quest als "loop vandaag 3 eieren uit", "loop deze week 25 eieren uit' of "verdien vandaag 50000 xp, krijgt Niantic ook weer meer ingame aankopen voor incubators en lucky eggs ?

- Geef de regionals van in ieder geval gen1 eens vrij ? Daar mag ik best wel wat voor moeten doen, bijvoorbeeld 500/1000 candy van "onze' regional ruilen voor een andere regional, of voor 500 mr. Mime candy een ei kunnen kopen waar willekeurig een regional uit komt ? Zijn we eindelijk eens van die gaten in de pokedex af...
Net als ribbons in BF1.
Ik ben voor!

Gooi 3 lvl 10 gyms down van een ander team en krijg 50000xp bonus >:) 8)

• Autofan1985
ramones73 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:37:

[afbeelding]

Heb dat screenshot ook al langs zien komen bij anderen idd. Zelf niet gehad gelukkig, maar blijkbaar is er ergens een controle verscherpt.

Verwijderd

ramones73 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:37:

[afbeelding]

Dat is de rede waarom ik nooit een app heb durven installeren die iv automatisch berekent. Als ze die app detecteren en voor denken ze vast dat je valsspeelt.
Gelukkig ook nog nooit gehad.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 14:26

Haan

dotnetter

Zojuist weer een nieuwe mijlpaal bereikt al zullen de diehard spelers hier om lachen: voor het eerst sta ik langer dan 21 uur in een gym! O+

Kater? Eerst water, de rest komt later

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:43:
[...]

Dat is de rede waarom ik nooit een app heb durven installeren die iv automatisch berekent. Als ze die app detecteren en voor denken ze vast dat je valsspeelt.
Gelukkig ook nog nooit gehad.
Zolang het apps zijn die niet de datastroom uitlezen maar zoals GoIV het scherm en de appraisal 'lezen' zal er echt niets gebeuren. Ik ben geen seconde bang dat gebruik daarvan ooit tot een ban zal leiden. Waarschijnlijk 'weet' Niantic ook niet eens dat je die app op je toestel hebt staan. Het doet niets direct met de PoGo app of de servers.

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik gebruik de app ivstats op android is dit wel veillig om te gebruiken? Want die haalt zijn info uit de app.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:09:
[...]

Zolang het apps zijn die niet de datastroom uitlezen maar zoals GoIV het scherm en de appraisal 'lezen' zal er echt niets gebeuren. Ik ben geen seconde bang dat gebruik daarvan ooit tot een ban zal leiden. Waarschijnlijk 'weet' Niantic ook niet eens dat je die app op je toestel hebt staan. Het doet niets direct met de PoGo app of de servers.

PSN:AssFire_NL

• Autofan1985
RainNl schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:24:
Ik gebruik de app ivstats op android is dit wel veillig om te gebruiken? Want die haalt zijn info uit de app.

[...]
Ik vermoed dat dergelijke apps degenen zijn die ze kunnen traceren en tot een dergelijke melding kunnen leiden. Vanwege ook mijn angst hiervoor, net zoals CaptJackSparrow, gebruik ik alleen GoIV omdat deze niets met de datastroom doet, maar puur je scherm leest.

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:01:
Zojuist weer een nieuwe mijlpaal bereikt al zullen de diehard spelers hier om lachen: voor het eerst sta ik langer dan 21 uur in een gym! O+
Team geel zeker?:p

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 15:36
Nou bij mij in het dorp is het een mix tussen blauw/geel/rood die 3 gyms voor meer dan 5 uur kan houden.

Blauw heeft helaas niet de overhand :(

iRacing Profiel

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:22
Autofan1985 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Ik vermoed dat dergelijke apps degenen zijn die ze kunnen traceren en tot een dergelijke melding kunnen leiden. Vanwege ook mijn angst hiervoor, net zoals CaptJackSparrow, gebruik ik alleen GoIV omdat deze niets met de datastroom doet, maar puur je scherm leest.
IVstats is momenteel onbruikbaar wegens API aanpassingen, wellicht om bovenstaande redenen. Gisteren nog IVstats gebruikt en nog geen waarschuwingsschermpje gekregen. Ik gebruikte vroeger een app IV Go en daar kon je onmiddellijk poks transfereren, zal eerder dergelijke apps zijn dat men bedoelt.

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:03
Go IV is not IV Go ?
Die heb ik net als veel anderen in gebruik.
Screen niet gezien, dus hopelijk valt die niet in de 3d party apps die niet worden gewaardeerd.

• Autofan1985
RigolleM schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:52:
[...]
IVstats is momenteel onbruikbaar wegens API aanpassingen, wellicht om bovenstaande redenen. Gisteren nog IVstats gebruikt en nog geen waarschuwingsschermpje gekregen. Ik gebruikte vroeger een app IV Go en daar kon je onmiddellijk poks transfereren, zal eerder dergelijke apps zijn dat men bedoelt.
Zodra de app gamedata gebruikt valt hij er wat mij betreft onder idd. GoIV leest van je scherm de data van de pokemon die je opent en gebruikt dus niet de datastroom met de server. In dat laatste zit het verschil volgens mij.
Ed.juh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:58:
Go IV is not IV Go ?
Die heb ik net als veel anderen in gebruik.
Screen niet gezien, dus hopelijk valt die niet in de 3d party apps die niet worden gewaardeerd.
Als ik alles zo lees niet nee. Ik heb GoIV en die werkt puur op basis van Screen Capture en gebruikt geen data uit de datastroom van Pokemon Go.

[ Voor 24% gewijzigd door Autofan1985 op 08-03-2017 14:01 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Haha niet eens, team blauw. Maar ik doe nauwelijks iets met gyms, een of twee keer in de week eentje op het treinstation slopen als ie een andere kleur heeft. Maar nu was er laatst eentje in de buurt die al heel lang stabiel rood was uiteindelijk toch gesloopt. vorige week was ie level 3 geel, dus die kon ik makkelijk overnemen, maar dat hield niet lang stand, nu stond ie gisteren op lvl 6 met nog < 2k exp om bij te trainen, dus dat ging ook wel, kon ik mooi m'n Snorlax op de 2e plaats zetten.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Het valt me vooral op dat na de update je GSM nog sneller warm wordt.
Zelf in het bezit van een iPhone SE.
Deze wordt dus echt gloeiend heet bij (het proberen) neerhalen van een gym.
Of als GPS signaal iets minder wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door nagasy op 08-03-2017 15:14 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Ik zat eens te denken.. Wat is de maximale xp score van het vangen van 1 pokemon..

Ik kom op dit:

Catch 100 xp
Curve 10 xp
Excellent 100 xp
First throw 50 xp
New pokemon 500 xp
7-day 2000 xp

Totaal: 2760 xp

Lijkt me een mooie challege! Eeuwige room voor een screenshot met deze score _/-\o_

• Haan

Haan

dotnetter

Je vergeet nog een x2 vanwege Lucky Egg :)

• Autofan1985
En dan nog tijdens een dubbel XP event. Ga je door de 10k heen voor een Pokemon vangen. _o_

• aljooge
  • Nu online
JOK schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:34:
Ik zat eens te denken.. Wat is de maximale xp score van het vangen van 1 pokemon..

Ik kom op dit:

Catch 100 xp
Curve 10 xp
Excellent 100 xp
First throw 50 xp
New pokemon 500 xp
7-day 2000 xp

Totaal: 2760 xp

Lijkt me een mooie challege! Eeuwige room voor een screenshot met deze score _/-\o_
Het is mij nog nooit gelukt om een excellent met een curve te gooien. Iemand?

• Haan

Haan

dotnetter

aljooge schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:17:
[...]

Het is mij 1x gelukt tijdens een double xp event, toen kreeg ik dus mooi 420xp :) Maar het lukt mij uberhaupt eigenlijk vrijwel nooit om een excellent throw te gooien.

• aljooge
  • Nu online
Haan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Het is mij 1x gelukt tijdens een double xp event, toen kreeg ik dus mooi 420xp :) Maar het lukt mij uberhaupt eigenlijk vrijwel nooit om een excellent throw te gooien.
Ik gooi af en toe wel eens excellent, mik een beetje op het raakvlak van great en excellent en dan is het wel eens bullseye. Maar met een curvebal lukt het mikken me niet meer.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
[...]

Jazeker wel, maar dat is meer een kwestie van geluk hoor :P
Als je vrijwel alle ballen curved gooit, zal er vanzelf eentje excellent belanden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• aljooge
  • Nu online
Richh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Jazeker wel, maar dat is meer een kwestie van geluk hoor :P
Als je vrijwel alle ballen curved gooit, zal er vanzelf eentje excellent belanden.
Zonder curve kan je veel beter op excellent en great aansturen, die curve is maar 10 bonus en great meteen 50

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo net mijn laatste magicarp candy gekregen en dus een Gyarados gemaakt. Weer een vinkje in mijn Dex. Nu alleen Aerodactyl en Dragonite en dan heb ik gen 1 voor zover mogelijk compleet.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
aljooge schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Zonder curve kan je veel beter op excellent en great aansturen, die curve is maar 10 bonus en great meteen 50
Ik gooi altijd met curve, je hebt dan 1.7x meer kans dat de Pokemon blijft zitten.
Bovendien is dan een great gooien niet zo moeilijk.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik heb één keer in het dubbel XP event een leuke vangscore gehaald en ongeveer een weekje later het beste wat je in normale omstandigheden kunt scoren. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NUUiY2SPDcSOmc6bkKgqrP44/full.jpg

Elke app die extra zaken doet als IV uitrekenen waar je je loginggegevens bij moet invoeren (of moet toestaan je Google PoGo account te gebruiken) is een risico op acties van Niantic want dat zijn andere apps dan de PoGo client die direct met de servers communiceren en dat mag niet volgens de TOS. Zolang je geen logingegevens geeft is er niets aan de hand.

• C_V_S
  • Niet online
Hoe krijg je die 6200 dust ?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Was dubbele XP én dubbele dust in het event geloof ik. :P

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
HOe is het met de Gen 2 pokemons ?

ik zit nu op 65 , moet nog 4 special items (upgrade, water , 1 king en 1 sun )

daarnaast kan ik er met een paar nog lopen, sommige heb ik helemaal bij niemand nog gezien zoals unown.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
A-Jay schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:02:
[...]

Je moet ook kijken wat hij daarna zegt.

Hij noemt een set op wat zijn beste kracht is... dus Defense, Attack of Stamina of een combi van deze. Die kun je dan in de IV calculator aanvinken.

Daarna noemt hij een van deze zinnen op basis van welk team en dan kun je de score bepalen van de beste eigenschap

Its stats don't point to greatness in battle.
Its stats are not out of the norm, in my opinion.
Its stats are all right, but kinda basic, as far as I can see.

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap tussen de 0 of 7 punten sterk is

Its stats indicate that in battle, it'll get the job done.
Its stats are noticeably trending to the positive.
It's definitely got some good stats. Definitely!

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap tussen de 8 of 12 punten sterk is

It's got excellent stats! How exciting!
I am certainly impressed by its stats, I must say.
Its stats are really strong! Impressive.

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap 13 of 14 punten sterk is

I'm blown away by its stats. WOW!
Its stats exceed my calculations. It's incredible!
Its stats are the best I've ever seen! No doubt about it!

Een van deze zinnen betekend dat de sterkste eigenschap 15 punten sterk is

En als je dan calculate doet is het lijste al een stuk kleiner.

Ik hoop voor jou dat zijn Defense 15 punten krijgt. Dan is het een leuke pokemon ;)
Hij heeft inderdaad 15 Defense punten. :o Bedankt voor de opheldering!

• C_V_S
  • Niet online
Peter F schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:49:
HOe is het met de Gen 2 pokemons ?

ik zit nu op 65 , moet nog 4 special items (upgrade, water , 1 king en 1 sun )

daarnaast kan ik er met een paar nog lopen, sommige heb ik helemaal bij niemand nog gezien zoals unown.
Zit nu op 70 nu

#154 Meganium
#155 Cyndaquil
#156 Quilava
#157 Typhlosion
#160 Feraligatr
#179 Mareep
#180 Flaafy
#181 Ampharos
#189 Jumppluff
#192 Sunflora
#201 Unown
#209 Snubbull
#210 Granbull
#213 Shuckle
#237 Hitmontop
#241 Miltank
#246 Larvitar
#247 Purpitar
#248 Tyranitar

Dus nog 19

#154 Meganium heb ik morgen :) dan nog 18

#246 Larvitar
#247 Purpitar
#248 Tyranitar
#179 Mareep
#180 Flaafy
#181 Ampharos
#201 Unown

Gaan een probleem worden, de rest heb ik al gevonden op TheSilphRoad Atlas. Owja Hitmantop moet ik even geluk hebben met een ei.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Even een updateje van mijn to-do wat betreft medals;
- Magikaps 162/300
- Pikachu 203/300
- Johto 56/70
- Ice 145/200
- Dragon 167/200
- Dark 28/200

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Net weer iemand die het nodig vond om mijn 2813cp gyarados uit een gym te gooien en er een 2091cp snorlax erin te zetten! Bedankt teammate!! zucht....

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:33:
Net weer iemand die het nodig vond om mijn 2813cp gyarados uit een gym te gooien en er een 2091cp snorlax erin te zetten! Bedankt teammate!! zucht....
I know the feeling. Wat mij betreft het grootste defect in het hele huidige gym systeem.
Al is de #10 defender een 3000 cp Snorlax, een dupe accountje a level 20 heeft 6 pokies tot beschikking om die ene Snorlax te verslaan. Koud kunstje dus. Zeker aangezien een dag of 2 fanatiek pidgeys grinden al genoeg is om richting level 20 te komen.

Overigens. Wat is een teammate überhaupt in de huidige opzet?
Los van de kleur van het pakje zit er geen enkele vorm van team-effort in. Ieder voor zichzelf dus. Wat schiet die ander ermee op door jou in de gym te laten zitten ipv zelf coins the cashen?

Zou het wel gaaf vinden als er daily goals komen alsin echte opdrachten ipv het spinnen van een pokestopje. Soort capture the flag enkel dan met gyms.
Vrees enkel dat een dergelijk spelelement in sommige "wijken" zal resulteren in een burgeroorlog. Bloods versus Cribs Pogo editie 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Switchie op 08-03-2017 22:59 ]

Verwijderd

[...]

Ja hoor meerdere keren. Ik gooi altijd curve ballen. 260xp per pokie haal ik af en toe

• C_V_S
  • Niet online
Spawns zijn weer veranderd dus geen Chikorita kunnen vervangen en ook geen #154 Meganium :(

Nu spawnt #155 Cyndaquil op de plek en die had ik ook nog niet :)

• JOK
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

CaptJackSparrow schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:27:
Ik heb één keer in het dubbel XP event een leuke vangscore gehaald en ongeveer een weekje later het beste wat je in normale omstandigheden kunt scoren. 8)

[afbeelding]
Oeh nice :-)

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:33:
Is dit de zoveelste "ik ben een gym kwijt en geef een spoofer cheater maar de schuld" of heb je enigzins bewijs?

Je kunt als je een gevecht start gewoon doorlopen/rijden en 1 beest verslaan wat er voor kan zorgen dat de onderste eruit valt. Vaak zat gedaan om mensen te irriteren... niet alles wat negatief is voor jou ligt aan een spoofer he ;)
Switchie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:44:
Overigens. Wat is een teammate überhaupt in de huidige opzet?
Los van de kleur van het pakje zit er geen enkele vorm van team-effort in. Ieder voor zichzelf dus. Wat schiet die ander ermee op door jou in de gym te laten zitten ipv zelf coins the cashen?
Samen een gym verslaan is denk ik 1 van de weinig dingen die je echt samen doet.

<GoT>NightStalker

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 11:46
schaapiej schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:33:
[...]

Is dit de zoveelste "ik ben een gym kwijt en geef een spoofer maar de schuld" of heb je enigzins bewijs?

Je kunt als je een gevecht start gewoon doorlopen/rijden en 1 beest verslaan wat er voor kan zorgen dat de onderste eruit valt. Vaak zat gedaan om mensen te irriteren... niet alles wat negatief is voor jou ligt aan een spoofer he ;)

[...]

Samen een gym verslaan is denk ik 1 van de weinig dingen die je echt samen doet.
Ik zie niet staan dat hij het over een spoofer heeft? Het irriteert hem enkel dat iemand anders zijn Gyarados met hoger CP heeft verwisseld voor een lager CP Snorlax

• schaapiej
iBugged schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Ik zie niet staan dat hij het over een spoofer heeft? Het irriteert hem enkel dat iemand anders zijn Gyarados met hoger CP heeft verwisseld voor een lager CP Snorlax
Cheater een betere naam? :p
Blijft nog steeds mijn punt dat er teveel geklaag is zonder maar iets van bewijs. Dit kan net zo goed een voorbijganger zijn die iets eruit trapt en weer door gaat.

Van de week zelf ook zoiets gezien; op afstand vanuit de bus zag ik een level 9 gym. Zodra ik er was level 8, niemand te zien? De gym maar omhoog gaan trainen en na korte tijd kwamen er 2 kleine jochies die gewoon eventjes wat aan 't vechten waren geweest en het toen wel prima vonden.

Om in bovenstaande gedachten te blijven; volgens die redenatie zou ik dan een plekje hebben gemaakt om mijn eigen beest erin te gooien 8)7

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:49:
[...]

Blijft nog steeds mijn punt dat er teveel geklaag is zonder maar iets van bewijs. Dit kan net zo goed een voorbijganger zijn die iets eruit trapt en weer door gaat.

Van de week zelf ook zoiets gezien; op afstand vanuit de bus zag ik een level 9 gym. Zodra ik er was level 8, niemand te zien? De gym maar omhoog gaan trainen en na korte tijd kwamen er 2 kleine jochies die gewoon eventjes wat aan 't vechten waren geweest en het toen wel prima vonden.

Om in bovenstaande gedachten te blijven; volgens die redenatie zou ik dan een plekje hebben gemaakt om mijn eigen beest erin te gooien 8)7
Ik heb niks gezegd over een cheater, het is gewoon iemand met een dubbel account aangezien ik vanuit mn huis nog een andere gym kan zien waar die persoon hetzelfde heeft gedaan

• WahWah
schaapiej schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:49:
[...]

Yep was mij laatst ook gebeurd. Stond al een paar dagen laagste in de gym en toen kwam mijn pokkie terug. Gelukkig was ik buiten en kon ik de gym zien. Was iets van 4k prestige omlaag gehaald...een "cheater" zou dat niet doen natuurlijk. Ik dus snel naar de gym, niemand daar en snel weer omhoog getraind en mijn pokkie die eruit kwam geleveld en weer hoger in de gym gegooid. Misschien iemand die even zijn hond aan het uitlaten was en wat potions te veel had? Geen idee...

Anderen zouden mij ervan kunnen beschuldigen van dubbele account, want ja ik stond onderaan en nu ineens weer in de top3. Deze kerel heeft zeker zijn eigen pokemon eruit geschopt om zichzelf een hoger plekje te geven....

Ik zie dit vaker gebeuren eigeniljk en dan inderdaad vaak dezelfde namen, of lvl 10 gyms die vol zitten en ineens staan die namen er ineens bij (met hun Dragonites/Gyarados/Snorlax). Maarja zoals er gezegd wordt, zonder bewijs kan je alleen maar speculeren wat er gebeurd is. Frusterend en dat ken ik zelf ook maar al te goed :(

• CaptJackSparrow
  • Niet online
[...]

Alleen kun je er dan niet ook zelf een pokie inzetten want na de battle verlaat je de gym en dan spring je naar je actuele locatie en kom je de gym niet meer in om er een beest in te zetten zonder terug naar de gym te gaan. Met spoofen kan dat laatste wel. Op een drukke locatie kan dan een ander dat plekje evt. weer opvullen. Bij een meer afgelegen gym zou dat minder snel gebeuren.

• Haan

Haan

dotnetter

Haan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:01:
Het moet niet gekker worden, ik sta er nog steeds in, en met de gym van het station er nog bij vandaag 20 muntjes gecasht :9~

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik wilde laatst in mijn ééntje een level 10 gym omlaag halen. Na 15 tot 30 min. waren er 3 Pokemon af en was ik het zat en bijna door mijn items heen.
Toen ben ik maar weggegaan blijkbaar ben ik met level 27 gewoon te zwak voor 10 +3000CP Pokemon, of heb ik te weinig geduld/skills ;)

Conclusie: Die blauwe gym had ook 3 Pokemon minder dus, maar dat wil niet zeggen dat er gecheat is.

Last.fm | Code Talks

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mijn huisfoon gaf de ochtend na het loslaten van G2 weer voor de derde keer de geest. Ik vrees dat het toestel ondanks het feit dat het minder warm werd dan mijn LG G4 en het langer PoGo kan spelen op de accu dan die G4 toch de vele uren PoGo per dag niet aan kon. Ik had steeds een nieuw vervangend toestel gekregen maar kreeg nu uiteindelijk de keuze om nóg een keer een nieuw toestel te krijgen óf de aanschafprijs terug. Die was niet erg hoog omdat ik het een jaar geleden heb kunnen kopen met vrij spectaculaire korting maar het is netjes dat men die optie bood. Het was een leuk budgettoestel dat prima beviel... zolang het het deed. Helaas zal er een component in gebruikt zijn die onvoldoende op zijn taak berekend was. Jammer.

Omdat ik wéér een vervangend toestel maar beter niet meer significant voor PoGo zou kunnen gebruiken, want ik ben dat omruilen ook wel zat, heb ik nu maar besloten om voor de restitutie te gaan. Het is niet echt van harte want het was verder een prima toestel en ik wil wel een vervangend toestel hebben dat vergelijkbare 'kwaliteiten' heeft die van dit toestel zo'n leuke PoGofoon maakte. Dat leuke driften dat het toestel deed maakte nl. wel dat ik in rust extra spawns kon meepakken, waardoor ik meer ballen verbruikte, waardoor ik vaker moest bijfarmen, waarvoor ik rondjes moet lopen of fietsen. En dat is precies mijn doelstelling waarvoor ik Ingress en later PoGo ben gaan spelen. De lichaamsbeweging waar het mij een reden voor geeft.

Mijn G4 wil ik hier niet voor gebruiken. Die gebruik ik buitenshuis voor PoGo. Die drift ook nauwelijks. Mijn andere budgetfoon doet dat ook niet en kan PoGo maar 20-30 min. draaien voordat die 'cannot connect to server' geeft (geheugenlek?) dus die is ook niet geschikt. De afgelopen periode had ik dus geen foon langere tijd draaien en dat leidt er dus toe dat ik mijn doelstelling, lichaamsbeweging, significant merkbaar minder goed heb bereikt in die periode.

Omdat PoGo voor mij echt ten dienste staat aan die lichaamsbeweging en ik méér beweeg met een 'goed' driftende foon wil ik dus graag weer een budgettoestel dat dit ook weer een beetje leuk doet, maar dat staat niet in de specificaties. :+

Omdat dit besluit er aan zat te komen heb ik hier dus al wat zitten vragen naar ervaringen met eventuele vervangingskandidaten. Ik ben ook bij een Media Markt binnen geweest maar daar heb je totaal geen GPS ontvangst dus daar kan ik daar niets van testen.

Ik zoek dus een toestel dat én een beetje goed flink wat uren kan maken én een beetje 'leuk' drift.

De HTC Desire 820 leek leuk als flink in prijs gezakt iets ouder mid-range toestel dat zelfs ondertussen updates van KitKat helemaal naar Marshmallow bleek te hebben gekregen maar ik heb een review op YT gezien waaruit bleek dat het bij zwaardere spellen erg heet wordt (over de 50 graden) waaarmee het dan minder geschikt lijkt als PoGo toestel. Ik weet echter niet of dat misschien nog met KitKat was wat naar ik begrijp nog geen 64 bits processoren ondersteunde en die 820 was één van de, zo niet hét eerste Android toestel met een 64 bits SOC die dus pas met Lollipop en later optimaal benut kon worden. Tenzij het puur een kwestie van de grafische processor is. Onduidelijk dus nog. Heeft iemand hier dat toestel?

De Moto G4 Play bleef in een andere video met zwaar gamen net onder de 40 graden dus dat lijkt me wel een kandidaat. De Huawei Y6 II Compact heb ik daar nog naast staan. De Samsung J3 heeft 1,5 GB RAM i.p.v. 2 en die is daarmee nét even wat minder aantrekkelijk, zij het dat de S7 bekend staat als een 'leuk' driftende foon. Hebben alle Samsungs dat? Dat zou hem dan toch weer terug in de race brengen. De Moto G4 Play heeft ook een 64 bits SOC en de Huawei nog een 32 bits als ik het wel heb. Is dat iets om zwaar aan te tillen? Maar dit alles zegt mij nog niets over dat driften wat gezien mijn doelstelling toch eigenlijk best belangrijk is.

Ik heb er ook nog even de Wileyfox Swift bijgezet. Weet ik nog weinig van.
https://tweakers.net/pric...077;542549;566937;427063/

Alle nuttige informatie en tips zijn welkom. Vooral ervaringen van mensen die een van die toestellen voor PoGo gebruiken. :)

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:48
Mijn Samsung S4 mini GPS drift in iedergeval niet ;-) En dan woon ik in een redelijk geïsoleerd huis ook nog! :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EnerQi schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:41:
Mijn Samsung S4 mini GPS drift in iedergeval niet ;-) En dan woon ik in een redelijk geïsoleerd huis ook nog! :P
Mijn S4 (i9505) doet dat gelukkig wel, mits wifi uitstaat en ik woon in een niet geïsoleerde jaren 30 woning :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 09-03-2017 09:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ja, driften zal het beste gaan als je bij de locatie-instellingen 'device only' kiest en dus alleen de GPS gebruikt wordt zonder ondersteuning van telefoonzendmasten en/of WiFi.

• Autofan1985
Heb mijn OnePlus2 inmiddels ook redelijk aan het driften gekregen in de woonkamer. Zelfs met WiFi aan en locatie-instellingen op de meest precieze modus. ;)

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Afvalzak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:22:
Ik wilde laatst in mijn ééntje een level 10 gym omlaag halen. Na 15 tot 30 min. waren er 3 Pokemon af en was ik het zat en bijna door mijn items heen.
Toen ben ik maar weggegaan blijkbaar ben ik met level 27 gewoon te zwak voor 10 +3000CP Pokemon, of heb ik te weinig geduld/skills ;)

Conclusie: Die blauwe gym had ook 3 Pokemon minder dus, maar dat wil niet zeggen dat er gecheat is.
Het is altijd even zien welke pokemon in de gym zitten en wat jij er tegenover zet. Omdat je +3k pokemon zegt vermoed ik dat het om Snorlax / Gyrados / Dragonite zal gaan. Tegen snorlax zet je makkelijk een Rhydon / Gyrados gebruik ik electrische tegen vb Jolteon / Dragonite iets met ijs, liefst Blizzard > vb Cloyster

Verder is een L10 gym minstens 50.000 xp. Per pokemon dat je verslaat gaat er 1000 xp af, bij het verslaan van de hele gym nog eens 1000 xp extra. De hoogste 3 levels van een gym zijn 10.000xp, maar nadien gaan deze snel lager. Level 4-7 zijn 4000xp en 1-3 zijn 2000xp. Het is dus helemaal normaal dat de eerste 3 pokemon er trager uitgaan. Ik vermoed als je nog 15min had doorgezet dat de gym wel helemaal neer was ;)

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

[...]

Is dit de zoveelste "ik ben een gym kwijt en geef een spoofer cheater maar de schuld" of heb je enigzins bewijs?

het is iets tamelijk algemeen.
Er is zelf een term voor in het leven geroepen: "Gym Shaving".
Reddit: https://www.reddit.com/r/.../increase_in_gym_shaving/

Zelf heb ik er ook last van gehad. zie een paar posts terug.
Er is altijd de kans iemand van het ander team beslist om een gym neer te halen.
Maar dat het bij ons in de buurt altijd toevallig enkel de onderste was en even snel weer gevuld is, toont dubbel accounts of samenspel met een ander team aan.

Zoals eerder gezegd.
Het is niet cheaten of spoofen.
Het is gewoon een machteloos gevoel omdat je hier niets kan tegen doen.

Battle.net: NagaByrd#2844

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:48:
Ja, driften zal het beste gaan als je bij de locatie-instellingen 'device only' kiest en dus alleen de GPS gebruikt wordt zonder ondersteuning van telefoonzendmasten en/of WiFi.
Die instelling heeft hier geen effect... Behalve als ik 'm op wifi/gsm only zet, dan vindt PGo geen GPS signaal.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ik heb bij een tweedehands shop een s4mini gekocht bij alibabba een grote accu van 6000mah besteld. En nu is het een prima POGO telefoon 📞 misschien een tip.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:31:
Mijn huisfoon gaf de ochtend na het loslaten van G2 weer voor de derde keer de geest. Ik vrees dat het toestel ondanks het feit dat het minder warm werd dan mijn LG G4 en het langer PoGo kan spelen op de accu dan die G4 toch de vele uren PoGo per dag niet aan kon. Ik had steeds een nieuw vervangend toestel gekregen maar kreeg nu uiteindelijk de keuze om nóg een keer een nieuw toestel te krijgen óf de aanschafprijs terug. Die was niet erg hoog omdat ik het een jaar geleden heb kunnen kopen met vrij spectaculaire korting maar het is netjes dat men die optie bood. Het was een leuk budgettoestel dat prima beviel... zolang het het deed. Helaas zal er een component in gebruikt zijn die onvoldoende op zijn taak berekend was. Jammer.

Omdat ik wéér een vervangend toestel maar beter niet meer significant voor PoGo zou kunnen gebruiken, want ik ben dat omruilen ook wel zat, heb ik nu maar besloten om voor de restitutie te gaan. Het is niet echt van harte want het was verder een prima toestel en ik wil wel een vervangend toestel hebben dat vergelijkbare 'kwaliteiten' heeft die van dit toestel zo'n leuke PoGofoon maakte. Dat leuke driften dat het toestel deed maakte nl. wel dat ik in rust extra spawns kon meepakken, waardoor ik meer ballen verbruikte, waardoor ik vaker moest bijfarmen, waarvoor ik rondjes moet lopen of fietsen. En dat is precies mijn doelstelling waarvoor ik Ingress en later PoGo ben gaan spelen. De lichaamsbeweging waar het mij een reden voor geeft.

Mijn G4 wil ik hier niet voor gebruiken. Die gebruik ik buitenshuis voor PoGo. Die drift ook nauwelijks. Mijn andere budgetfoon doet dat ook niet en kan PoGo maar 20-30 min. draaien voordat die 'cannot connect to server' geeft (geheugenlek?) dus die is ook niet geschikt. De afgelopen periode had ik dus geen foon langere tijd draaien en dat leidt er dus toe dat ik mijn doelstelling, lichaamsbeweging, significant merkbaar minder goed heb bereikt in die periode.

Omdat PoGo voor mij echt ten dienste staat aan die lichaamsbeweging en ik méér beweeg met een 'goed' driftende foon wil ik dus graag weer een budgettoestel dat dit ook weer een beetje leuk doet, maar dat staat niet in de specificaties. :+

Omdat dit besluit er aan zat te komen heb ik hier dus al wat zitten vragen naar ervaringen met eventuele vervangingskandidaten. Ik ben ook bij een Media Markt binnen geweest maar daar heb je totaal geen GPS ontvangst dus daar kan ik daar niets van testen.

Ik zoek dus een toestel dat én een beetje goed flink wat uren kan maken én een beetje 'leuk' drift.

De HTC Desire 820 leek leuk als flink in prijs gezakt iets ouder mid-range toestel dat zelfs ondertussen updates van KitKat helemaal naar Marshmallow bleek te hebben gekregen maar ik heb een review op YT gezien waaruit bleek dat het bij zwaardere spellen erg heet wordt (over de 50 graden) waaarmee het dan minder geschikt lijkt als PoGo toestel. Ik weet echter niet of dat misschien nog met KitKat was wat naar ik begrijp nog geen 64 bits processoren ondersteunde en die 820 was één van de, zo niet hét eerste Android toestel met een 64 bits SOC die dus pas met Lollipop en later optimaal benut kon worden. Tenzij het puur een kwestie van de grafische processor is. Onduidelijk dus nog. Heeft iemand hier dat toestel?

De Moto G4 Play bleef in een andere video met zwaar gamen net onder de 40 graden dus dat lijkt me wel een kandidaat. De Huawei Y6 II Compact heb ik daar nog naast staan. De Samsung J3 heeft 1,5 GB RAM i.p.v. 2 en die is daarmee nét even wat minder aantrekkelijk, zij het dat de S7 bekend staat als een 'leuk' driftende foon. Hebben alle Samsungs dat? Dat zou hem dan toch weer terug in de race brengen. De Moto G4 Play heeft ook een 64 bits SOC en de Huawei nog een 32 bits als ik het wel heb. Is dat iets om zwaar aan te tillen? Maar dit alles zegt mij nog niets over dat driften wat gezien mijn doelstelling toch eigenlijk best belangrijk is.

Ik heb er ook nog even de Wileyfox Swift bijgezet. Weet ik nog weinig van.
https://tweakers.net/pric...077;542549;566937;427063/

Alle nuttige informatie en tips zijn welkom. Vooral ervaringen van mensen die een van die toestellen voor PoGo gebruiken. :)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 13:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Weer een kleine update toegevoegd in de TS.

Wat is er nieuw?
  • Volgende vraag toegevoegd in de Q&A:
    Welk item is benodigd om een Pokémon te evolueren?
    Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LIVAaGV.jpg

Verwijderd

[...]

[...]

Dat vind ik dus ook dat sommige het al te snel op een cheater steken. Hoewel ik enorm actief ben met gyms heb ik nog maar echt weinig spoofers echt betrapt. Je moet er al echt bij staan en dan mogen er nog niet teveel huizen bijstaan. (tenzij eenzelfde naam je een paar gyms achter elkaar blijft volgen ofzo)

Als het echt een gym is dat je vanuit huis kan zien en ze snipen enkel de onderste eruit en binnen de minuut staat er al een nieuwe in dan is de kans natuurlijk wel erg groot dat dit dezelfde persoon is. Als dit bij een gym gebeurt wat je niet thuis kan zien kan je dit maar enkel vermoeden.
Dit heb ik wel bij de gyms in de buurt van mijn werk waar ik telkens langzaam naar beneden zak zonder dat de gym ooit van kleur verandert. Maar dit kan perfect zonder snipen.

Zoals ik een paar pagina's terug zei ben ik deze week ook beschuldigd van samen te werken met een spoofer omdat ik eerst 4 gyms van lvl 10 teruggebracht had tot lvl 1 of 2. Later toen ik hulp kreeg van een ander teamlid die wel de coins nodig had gingen we nog eens langs om wel de gyms af te nemen.
Ook door een spelers die er zeer zeker van was omdat hij het vanaf thuis kan zien.

Hierna stak hij dan wel even overal de account van zijn vriendin in de gyms wat dan volgens hem niet cheaten was want die vriendin speelt ook 8)7

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:33:
[...]

Hierna stak hij dan wel even overal de account van zijn vriendin in de gyms wat dan volgens hem niet cheaten was want die vriendin speelt ook 8)7
Hoe zie je dit als cheaten?
Ik wil ook wel eens in de avond op pad om wat gyms in de buurt over te nemen. En neem daarbij ook de telefoon van mijn vrouw mee. En ja ik vang dan op beide telefoons, draai op beide stops en zet beide in gyms.
Er moet tenslotte iemand thuis blijven voor de kinderen. Anders om gebeurt trouwens ook, dat mijn vrouw mijn telefoon meeneemt voor een zelfde iets.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11 09:30

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Autofan1985 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:52:
Heb mijn OnePlus2 inmiddels ook redelijk aan het driften gekregen in de woonkamer. Zelfs met WiFi aan en locatie-instellingen op de meest precieze modus. ;)
Wat heb je zelf gedaan om de telefoon aan het driften te krijgen. Hier een OPx en wat extra gratis metertjes sla ik nooit af. Mijn gps lijkt superstrak en drifting heb ik op huidige toestel nog niet echt gezien.

Verwijderd

freggell schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Hoe zie je dit als cheaten?
Ik wil ook wel eens in de avond op pad om wat gyms in de buurt over te nemen. En neem daarbij ook de telefoon van mijn vrouw mee. En ja ik vang dan op beide telefoons, draai op beide stops en zet beide in gyms.
Er moet tenslotte iemand thuis blijven voor de kinderen. Anders om gebeurt trouwens ook, dat mijn vrouw mijn telefoon meeneemt voor een zelfde iets.
De regel is 1 account per persoon. Als jij rondloopt met 2 telefoons dan ben je met twee accounts bezig.
Zeg ik niet, zijn de regels van Niantic.

• freggell
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:55:
[...]

De regel is 1 account per persoon. Als jij rondloopt met 2 telefoons dan ben je met twee accounts bezig.
Zeg ik niet, zijn de regels van Niantic.
Ik loop rond met 3 telefoons en 2 accounts, mag dat ook? :+

Zelfs als ik 1 telefoon gebruik en 2 accounts van verschillende mensen zou het volgens die regels nog steeds mogen.
Anders zou je ook niet 1 account met meerdere devices kunnen combineren.
En daarbij is er maar 1 account van mij, dat andere is van mijn vrouw, dus nog steeds geen probleem. Dat ik de telefoon van mijn vrouw bij me heb betekend niet dat het account van mij is.

@GroeneThee is dan ook in overtreding? of wordt het wel geaccrepteerd als je het account van je kinderen gebruikt (om te helpen)

Maar ik gok dat dit een eindeloze discussie kan worden

Verwijderd

freggell schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:06:
[...]
Maar ik gok dat dit een eindeloze discussie kan worden
Nee hoor. Je doet maar :)
Pokemon meer of minder in een gym maakt mij niet uit.
persoonlijk vind ik het belangrijker dat je buiten bezig bent en niet thuis zit te spoofen.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Iemand anders' device meenemen is door Niantic in het Ingress-tijdperk als legitiem bestempeld. Hoe ze er nu met PoGo tegenaan kijken weet ik niet, maar ik vermoed dat Niantic er weinig om geeft als je dit doet.

Het probleem is dan ook niet hoe Niantic er tegenaan kijkt, maar hoe andere spelers het vinden. En er zijn blijkbaar constructies die duidelijk NIET worden gewaardeerd, zoals gym shaving.
Echter, als ik zélf twee gymplekjes vrijspeel en daar mijzelf en mijn vrouw inzet vind ik dat wel heel andere gameplay. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die daarover willen twisten, maar ik benadeel ons team er in ieder geval niet mee. Een vers veroverde gym met twee Pokémon erin heeft namelijk een langere overlevingskans dan als er slechts ééntje in staat.

Ik heb ook wel eens een eitje uitgelopen voor mijn vrouw toen zij doodmoe was maar het nog wel dubbel-candy event was :) Even een daily streak stopje voor elkaar draaien doen we ook op drukke dagen.

Maar soit, alle bovenstaande dingen zijn discutabel. Dat krijg je dan ook als Niantic niet gewoon duidelijk is in wat wel en niet is toegestaan en zelfs duidelijk niet-toegestane zaken gewoon niet dichttimmert of actief bestraft.

Verwijderd

Pathogen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:27:
Iemand anders' device meenemen is door Niantic in het Ingress-tijdperk als legitiem bestempeld. Hoe ze er nu met PoGo tegenaan kijken weet ik niet, maar ik vermoed dat Niantic er weinig om geeft als je dit doet.

Het probleem is dan ook niet hoe Niantic er tegenaan kijkt, maar hoe andere spelers het vinden. En er zijn blijkbaar constructies die duidelijk NIET worden gewaardeerd, zoals gym shaving.
Echter, als ik zélf twee gymplekjes vrijspeel en daar mijzelf en mijn vrouw inzet vind ik dat wel heel andere gameplay. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die daarover willen twisten, maar ik benadeel ons team er in ieder geval niet mee. Een vers veroverde gym met twee Pokémon erin heeft namelijk een langere overlevingskans dan als er slechts ééntje in staat.

Ik heb ook wel eens een eitje uitgelopen voor mijn vrouw toen zij doodmoe was maar het nog wel dubbel-candy event was :) Even een daily streak stopje voor elkaar draaien doen we ook op drukke dagen.

Maar soit, alle bovenstaande dingen zijn discutabel. Dat krijg je dan ook als Niantic niet gewoon duidelijk is in wat wel en niet is toegestaan en zelfs duidelijk niet-toegestane zaken gewoon niet dichttimmert of actief bestraft.
Ik kan je namens mijn zoon van 7 vertellen dat hij het bijzonder vervelend vind om steeds onderuit gyms te getrapt te worden door mensen die samen met twee verschillende teams spelen.

Hij wil ook geen pokemon meer spelen net als mijn dochter hierdoor

Ik zeg daarop:
Als het doel is om een kennis/familie in een gym te helpen door een in gym de onderste er uit te spelen zodat hij of zij zich er in te spelen dan vind ik dat weerzinwekkend zielig en vals spelen. Want je benadeeld lage level spelers en ze niet de kans krijgen beter te worden omdat je ze expres muntjes en stardust onthoud. Als je in een gym wil moet je deze gewoon opspelen en is een gym level 10 moet je er gewoon vanaf blijven. Je helpt je team door gyms te zoeken die nog geen 10 zijn en niet door je eigen team gyms te kannibaliseren!

• Autofan1985
Temujin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Wat heb je zelf gedaan om de telefoon aan het driften te krijgen. Hier een OPx en wat extra gratis metertjes sla ik nooit af. Mijn gps lijkt superstrak en drifting heb ik op huidige toestel nog niet echt gezien.
Ik had dat dus ook, maar heb een plek in mijn huis gevonden waar hij ineens de halve wijk door loopt. Het gaat niet om kilometers per uur of zo, maar een paar 100 meter per uur is toch lekker.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt, als je vrouw (kind of wie dan ook) zich voordoet op de ene plaats, door de telefoon daar op de één of ander manier te hebben terwijl ze (wederom, kind of wie dan ook) in werkelijkheid gewoon thuis op de bank zit, dan is dat ook gewoon spoofen. Die telefoon is een middel om jouw locatie (dus waar je als persoon bent) te bepalen, het gaat dan om de speler

Je kan het wat mij betreft goed praten wat je wilt, maar het druist in tegen de intentie van de maker van het spel, namelijk dat je er op uit gaat (buiten) om het spel te spelen. Als je niet kan, te moe, geen zin, of wat dan ook, speel dan niet.

Maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het wel fijn is om een volgend doel (meer candy, specifieke pokemon, plaatsje in een gym) op een makkelijke manier te bereiken zonder dat je daar een andere speler mee tot last bent.

Er zijn overigens ook wel scenario's te bedenken waarbij je kan beargumenteren dat je wel degelijk andere speler dwars zit, dan wel het moeilijk maakt.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• freggell
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Ik kan je namens mijn zoon van 7 vertellen dat hij het bijzonder vervelend vind om steeds onderuit gyms te getrapt te worden door mensen die samen met twee verschillende teams spelen.

Ik zeg daarop:
Als het doel is om een kennis/familie in een gym te helpen door een in gym de onderste er uit te spelen zodat hij of zij zich er in te spelen dan vind ik dat weerzinwekkend zielig en vals spelen. Want je benadeeld lage level spelers en zo niet de kans krijgen beter te worden omdat je ze expres muntjes en stardust onthoud. Als je in een gym wil moet je deze gewoon opspelen en is een gym level 10 moet je er gewoon vanaf blijven. Je helpt je team door gyms te zoeken die nog geen 10 zijn en niet door je eigen team gyms te kannibaliseren!
Dat shaving vind ik ook erg storend. En ook iets dat ik niet zou doen. Mocht mijn vrouw een ander team hebben gekozen dan dat ik heb was ik er anders mee om gegaan. (wel pokemon + stops + km, geen gyms)

Vrienden van mij hebben een andere kleur gekozen. Als we toevallig samen op stap zijn dan wordt er bij gyms voor jezelf gespeeld en helpen we elkaar niet. Iedereen is het erover eens dat dat niet de manier is om te spelen. Heb wel een keer gehad dat ik een gym aan het slopen was en een vriend deze trainde. Nadat hij gecashed had was hij eruit en de gym plat 8) heeft hij er even plezier van gehad.

En heb wel eens een blauwe gym gesloopt, daarna lage pokemon erin om een speler van geel te helpen (voor de muntjes) daarna de gele gym gesloopt om deze rood te maken. heeft het wel een avondje volgehouden voordat deze weer blauw was (Veel blauwe spelers in die wijk)
sankao schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:45:
Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt, als je vrouw (kind of wie dan ook) zich voordoet op de ene plaats, door de telefoon daar op de één of ander manier te hebben terwijl ze (wederom, kind of wie dan ook) in werkelijkheid gewoon thuis op de bank zit, dan is dat ook gewoon spoofen. Die telefoon is een middel om jouw locatie (dus waar je als persoon bent) te bepalen, het gaat dan om de speler
Ja mijn vrouw (of ik) zit thuis op de bank aangezien er dan 2 kinderen in bed liggen.
De ander heeft dan beide telefoons bij zich, waar dus de accounts op staan. We gebruiken ook alleen de telefoons om te spelen en geen extra devices.
De telefoon en daarbij dus het account doet iets wat gewoon mag. Of mag ik mijn telefoon ook niet thuis laten met pokemon aan terwijl ik dan zelf ff weg ben naar de winkel?

[ Voor 20% gewijzigd door freggell op 09-03-2017 14:51 ]

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
sankao schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:45:

Je kan het wat mij betreft goed praten wat je wilt, maar het druist in tegen de intentie van de maker van het spel, namelijk dat je er op uit gaat (buiten) om het spel te spelen. Als je niet kan, te moe, geen zin, of wat dan ook, speel dan niet.

Maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het wel fijn is om een volgend doel (meer candy, specifieke pokemon, plaatsje in een gym) op een makkelijke manier te bereiken zonder dat je daar een andere speler mee tot last bent.

Er zijn overigens ook wel scenario's te bedenken waarbij je kan beargumenteren dat je wel degelijk andere speler dwars zit, dan wel het moeilijk maakt.
Amen. _/-\o_

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Ik zeg daarop:
Als het doel is om een kennis/familie in een gym te helpen door een in gym de onderste er uit te spelen zodat hij of zij zich er in te spelen dan vind ik dat weerzinwekkend zielig en vals spelen. Want je benadeeld lage level spelers en ze niet de kans krijgen beter te worden omdat je ze expres muntjes en stardust onthoud. Als je in een gym wil moet je deze gewoon opspelen en is een gym level 10 moet je er gewoon vanaf blijven. Je helpt je team door gyms te zoeken die nog geen 10 zijn en niet door je eigen team gyms te kannibaliseren!
Als je nou even goed leest...

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vind dan ook niemand het raar om een 2e telefoon in huis te leggen om zoveel mogelijk te driften of manieren te zoeken om meer te driften? :p

Last.fm | Code Talks

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Voor mij is 1 account per speler een belangrijke regel. Neem je echter eens de GSM mee van je vrouw / kind / ... geen probleem als je voor het zelfde team speelt. Voor het vangen, stopjes doen, enz maakt het niet uit met hoeveel GSM's je op stap bent voor mij, ik hou er wel liever me zelf aan om alles zelf te vangen :)

Als je hier van gebruikt maakt voor het gym gebeuren is dat voor mij echter iets anders. Eigen teamgenoten uit gyms halen om zelf er vlug bij te halen is hatelijk. Haal je echter een andere gym neer of train je een gym 2 plaatsen bij voor de accounts is dit voor mij ook geen probleem.

Maar zoals we weten gaat Niantic het hele Gym gebeuren veranderen, ik ben alvast benieuwd wat ze er van gaan maken :)

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Shadow_J schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:50:
Voor mij is 1 account per speler een belangrijke regel. Neem je echter eens de GSM mee van je vrouw / kind / ... geen probleem als je voor het zelfde team speelt. Voor het vangen, stopjes doen, enz maakt het niet uit met hoeveel GSM's je op stap bent voor mij, ik hou er wel liever me zelf aan om alles zelf te vangen :)

Als je hier van gebruikt maakt voor het gym gebeuren is dat voor mij echter iets anders. Eigen teamgenoten uit gyms halen om zelf er vlug bij te halen is hatelijk. Haal je echter een andere gym neer of train je een gym 2 plaatsen bij voor de accounts is dit voor mij ook geen probleem.

Maar zoals we weten gaat Niantic het hele Gym gebeuren veranderen, ik ben alvast benieuwd wat ze er van gaan maken :)
Ik vind het hele gym gebeuren nu ook geen reet aan, ik ga zelf niet neerhalen of wat ook. Als ik een keer een plekje vrij zie gooi ik er wat bij en pak zo wat coins. Maar op deze manier is er toch geen ruk aan.

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij op het werk zie ik 3 gyms, allen al een paar weken level 10 rood. Het jeukt wel om ze een keer neer te halen. Al was het maar om er weer wat beweging in te krijgen..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

CAP-Team schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:55:
Bij mij op het werk zie ik 3 gyms, allen al een paar weken level 10 rood. Het jeukt wel om ze een keer neer te halen. Al was het maar om er weer wat beweging in te krijgen..
Gewoon doen! lucky egg aan en 30.000xp pakken!

ja ik ben rood!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
[...]

Ik zeg daarop:
Amen. En los van de hele discussie wat wel/niet vals spelen is. Moreel vind ik dit zeer laag en demotiverend voor het spel.

Gezien de dex-en die overal langzaam maar zeker beginnen te vullen kan ik me voorstellen dat gyms voor een deel de enige echte uitdaging is in het spel. Zou zonde zijn dit te laten verpesten door mensen die puur voor zichzelf spelen en 'shaving' toepassen. Linksom of rechtsom.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:40
Poeh, die eindeloze discussies hierboven over wat wel of niet mag, spoofers etc. ik lees er maar snel overheen. Kan het niet veranderen, dus ga er ook niet meer om zeuren. Dat heb ik mijzelf maar afgeleerd.

Een vrolijkere noot : die kleine belt mij net op, ze krijgt gewoon een Miltank uit een ei. d:)b
CAP-Team schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:55:
gewoon doen, doe dat ook met mijn meiden en geniet er elke keer van :D

• schaapiej

Het probleem is dat je er in het geval van het slopen van gyms gewoon ontzettend veel voordeel van hebt. In je eentje een gym slopen duurt lang, heb je meerdere accounts tegelijk dan gaat het een stuk sneller.. zo ken ik er 1 die met 3 toestellen rond huppelt. Naar mijn idee een vorm van cheaten aangezien je een oneerlijk voordeel hebt tegenover een eerlijke speler.
Afvalzak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:48:
Vind dan ook niemand het raar om een 2e telefoon in huis te leggen om zoveel mogelijk te driften of manieren te zoeken om meer te driften? :p
Je bent niet alleen! :+
Edit: beter gezegd; nee niet raar om het te zoeken, wel om het op een legit account te gebruiken..

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 09-03-2017 17:00 ]

<GoT>NightStalker

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

schaapiej schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:43:
[...]

Het probleem is dat je er in het geval van het slopen van gyms gewoon ontzettend veel voordeel van hebt. In je eentje een gym slopen duurt lang, heb je meerdere accounts tegelijk dan gaat het een stuk sneller.. zo ken ik er 1 die met 3 toestellen rond huppelt. Naar mijn idee een vorm van cheaten aangezien je een oneerlijk voordeel hebt tegenover een eerlijke speler.

[...]

Je bent niet alleen! :+
Edit: beter gezegd; nee niet raar om het te zoeken, wel om het op een legit account te gebruiken..
Heb je wel eens geprobeerd met 2 telefoons tegelijk te battlen? Vind ik echt geen doen hoor! :D

Verwijderd

Met meerdere accounts spelen mag gewoon niet van niantic. Door 2 accounts te gebruiken krijg je een gym weer een stuk makkelijker stabiel. Of je pakt ermee een plekje in voor een persoon die wel de moeite doet om zelf rond te gaan.

In een plaatselijk park kom ik meerdere keren per week zo een speler tegen. Hij speelt met de account van zijn dochter. Hij is enorm vriendelijk enzo en we spreken een beetje af van wie nog moet cahen enzo dat we er desnoods een zwakke pokemon in de 2 gyms daar zetten.

Ik kwam er pas recent achter dat die dochter 23 is dus wel een stuk ouder dan verwacht. De vader lijkt zo wel veel meer tijd in die acc te steken dan de dochter dus het gaat niet over een klein beetje voordeel..

• freggell
Pathogen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:07:
[...]

Heb je wel eens geprobeerd met 2 telefoons tegelijk te battlen? Vind ik echt geen doen hoor! :D
Geprobeerd. en daarna opgegeven, ik cycle gewoon. Eerst battle met de ene telefoon, daarna de andere en op de eerste healen en reviven. En dan moet je nog steeds donders goed opletten anders kan je alle pokemon reviven.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Iemand anders' device meenemen is door Niantic in het Ingress-tijdperk als legitiem bestempeld.
Eehhh... waar baseer je dat op? Ik heb dat in al de jaren dat ik Ingress speel nog nooit langs zien komen.
Afvalzak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:48:
Nee. Het is niet in strijd met de TOS of richtlijnen en het is ook geen enkele vorm van MISbruik, maar je maakt simpelweg GEbruik van een eigenschap die een toestel nu eenmaal heeft (of niet). Ik heb ook verteld dat ik er zelf ook meer door ga bewegen als ik een foon met die 'feature' heb wat nu eenmaal mijn primaire doelstelling is dus ik heb er geen enkele moeite mee. Lichaamsbeweging is het doel, oOo het spelen van PoGo is (slechts) het middel. :)
Pagina: 1 ... 73 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status