Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.893 views

Verwijderd

Na alle rotzooi Eevee's vandaag eindelijk een 95% iv exemplaar gevangen! Wat zal ik doen, Umbreon of Espeon? Heb beide nog niet.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:07:
Na alle rotzooi Eevee's vandaag eindelijk een 95% iv exemplaar gevangen! Wat zal ik doen, Umbreon of Espeon? Heb beide nog niet.
Espeon kan een hogere CP krijgen en is daardoor een nuttige defender. Mijn 98% Espeon is (@lv32, bijna volledig upped) iets boven de 2600cp.

Umbreon krijgt een lagere CP, maar dark is wel sterk tegen psychic (en dus tegen Espeon). Dus kan leuk zijn als attacker, maar daar is de moveset natuurlijk belangrijker voor dan de hoogte van het CP.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Richh schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:51:
[...]

Espeon kan een hogere CP krijgen en is daardoor een nuttige defender. Mijn 98% Espeon is (@lv32, bijna volledig upped) iets boven de 2600cp.

Umbreon krijgt een lagere CP, maar dark is wel sterk tegen psychic (en dus tegen Espeon). Dus kan leuk zijn als attacker, maar daar is de moveset natuurlijk belangrijker voor dan de hoogte van het CP.
Ah dat is duidelijk, dankjewel! Gezien mijn geringe gymactiviteiten denk ik dat ik eerst maar voor Espeon ga. Hopelijk duurt het wachten op een goede Eevee voor Umbreon minder lang...

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb iets raars met mijn magicarp buddy. Ik heb nu 375 candy, en nu doet hij het niet meer. Ik krijg geen candies meer, ik zie wel het balkje oplopen, maar ik krijg gewoon niks.

Edit:
Oh OK. Er zit dus een cap op de hoeveelheid candy die je in 24 uur krijgt, na 40 (of 42?) km is het over. :(
https://www.reddit.com/r/..._limits_on_buddy_candies/

Nu eens kijken wanneer dat weer reset .... :-(

[ Voor 41% gewijzigd door u_nix_we_all op 05-03-2017 18:19 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Binnenstad Woerden is weer actief
Felle strijd tussen hoofdbezetter-Blauw maar rood/geel gaan met teams op pad.

Zie bij geel/rood veelal dezelfde namen, blauw af en toe een verdwaalde naam. Laten we het houden op een groene hart toerist!

Leuk!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Ik was dit nog tegen gekomen over mogelijke contactproblemen bij bepaalde toestellen. Misschien waard om e.e.a. even te testen

https://forum.xda-develop...lay/help/gps-fix-t3535129
Thx! Nog geen oplossing. Binnenkort terug brengen.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:40
u_nix_we_all schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:09:
Ik heb iets raars met mijn magicarp buddy. Ik heb nu 375 candy, en nu doet hij het niet meer. Ik krijg geen candies meer, ik zie wel het balkje oplopen, maar ik krijg gewoon niks.

Edit:
Oh OK. Er zit dus een cap op de hoeveelheid candy die je in 24 uur krijgt, na 40 (of 42?) km is het over. :(
https://www.reddit.com/r/..._limits_on_buddy_candies/

Nu eens kijken wanneer dat weer reset .... :-(
Volgens mij is dat per 24 maar knap aantal km gelopen dan. In mijn geval zou dat 60km lopen moeten zijn omdat PG echt niet alle km's registreert.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo het weekend wel even bezig geweest. Zondag weer eens wat cheaters gezien. Was niemand te bekennen en mijn net overgenomen gym was alweer een andere kleur.

Van 1 had ik al eerder het vermoeden dat het er eens was. Op eens gym kan ik zowat kijken vanuit mijn huis en zag regelmatig dat die aangevallen werd en ging ik kijken stond er niemand.

Daarnaast geen special items uit mijn 7 dagen streak maar toen ik daarna even mijn lokale pokestop rondje drie keer deed had ik er twee.

Pokedex staat op 209 en Johto op 66.

Mis volgens mijn eigen informatie de volgende nog:

#154 Meganium
#155 Cyndaquil
#156 Quilava
#157 Typhlosion
#160 Feraligatr
#179 Mareep
#180 Flaafy
#181 Ampharos
#189 Jumppluff
#192 Sunflora
#193 Yanma
#201 Unown
#209 Snubbull
#210 Granbull
#212 Scizor
#213 Shuckle
#222 Corsolo
#229 Houndoom
#232 Donphan
#233 Porygon2
#235 Smeargle
#237 Hitmontop
#241 Miltank
#246 Larvitar
#247 Purpitar
#248 Tyranitar

Aantal is geluk met eieren en items, aantal andere ben ik hard op weg met de candy of weet ik ze te vinden :)

Heb ik nog Pokemons er tussen zitten die regionaal zijn?

Verwijderd

In Almere was het een slagveld qua spoofen. Ik ben uit 10 gyms gegooid en mijn teamleden allemaal tussen 6 en 12 gyms getrapt door spoofers! en heel gek deze keer waren het gele gasten terwijl het normaal vaak blauwe gasten zijn.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 11:37
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:29:
In Almere was het een slagveld qua spoofen. Ik ben uit 10 gyms gegooid en mijn teamleden allemaal tussen 6 en 12 gyms getrapt door spoofers! en heel gek deze keer waren het gele gasten terwijl het normaal vaak blauwe gasten zijn.
Geel is inderdaad erg actief geweest dit weekend! Ook in Almere Buiten nieuwe namen gezien op gyms die normaliter alleen tussen rood en blauw wisselen.

Verwijderd

Haay schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:05:
[...]

Geel is inderdaad erg actief geweest dit weekend! Ook in Almere Buiten nieuwe namen gezien op gyms die normaliter alleen tussen rood en blauw wisselen.
ja dat verbaasde mij dus ook! maar ook nieuwe namen die nergens in de stad voorbij komen. Geen gyms opspelen en dan hoog in lvl zijn met 5 snorlaxen helemaal gemaxed.

Gekochte accounts?

• Haay
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:09:
ja dat verbaasde mij dus ook! maar ook nieuwe namen die nergens in de stad voorbij komen. Geen gyms opspelen en dan hoog in lvl zijn met 5 snorlaxen helemaal gemaxed.

Gekochte accounts?
Nou, ik hoorde vrijdag van een gele speler in Lelystad (waar ik werk) dat ze met een groep gele spelers van het weekend gezamenlijk een heleboel gyms wilden overnemen. Ik ging er van uit dat ze zich tot Lelystad zouden beperken, maar mogelijk hebben ze hun activiteiten ook richting Almere uitgebreid. Dus het hoeven geen spoofers te zijn.

Toen ik nog Ingress speelde waren dit soort acties zelfs normaal en kwamen regelmatig voor. Zo was Dronten echt een heel sterk 'Resistance' bolwerk, en zijn we een keer met een hele groep Enlightened spelers uit Almere en Lelystad naar Dronten gereden om daar alle portals om te gooien.

Dat soort groepsacties zijn wel kicken, en Niantic heeft al aangegeven in interviews dat ze dit soort acties ook meer willen gaan stimuleren in PoGo. O.a. door het gym-battle systeem op de schop te gooien.

Verwijderd

Haay schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:22:
[...]

Nou, ik hoorde vrijdag van een gele speler in Lelystad (waar ik werk) dat ze met een groep gele spelers van het weekend gezamenlijk een heleboel gyms wilden overnemen. Ik ging er van uit dat ze zich tot Lelystad zouden beperken, maar mogelijk hebben ze hun activiteiten ook richting Almere uitgebreid. Dus het hoeven geen spoofers te zijn.

Toen ik nog Ingress speelde waren dit soort acties zelfs normaal en kwamen regelmatig voor. Zo was Dronten echt een heel sterk 'Resistance' bolwerk, en zijn we een keer met een hele groep Enlightened spelers uit Almere en Lelystad naar Dronten gereden om daar alle portals om te gooien.

Dat soort groepsacties zijn wel kicken, en Niantic heeft al aangegeven in interviews dat ze dit soort acties ook meer willen gaan stimuleren in PoGo. O.a. door het gym-battle systeem op de schop te gooien.
dit waren 2 gele gasten die na elkaar met een paar uur er tussen precies de zelfde route volgden... Het spoofen is gezien.

Ik hoop echt op elite gyms. Waar je alleen met 5 man tegelijk kan knokken om over te nemen _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2017 09:41 ]

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11 11:06

html

</html>

Dit weekend in het Noorderplantsoen in Groningen aan de wandel geweest. Super veel mensen die Pokemon Go spelen. Iedere paar minuten spawnen er Chicoritas!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:25:
[...]

dit waren 2 gele gasten die na elkaar met een paar uur er tussen precies de zelfde route volgden... Het spoofen is gezien.

Ik hoop echt op elite gyms. Waar je alleen met 5 man tegelijk kan knokken om over te nemen _/-\o_
Op de man

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 07-03-2017 08:29 ]

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:55

Neomess

neomess.nl

Spoofer heb ik geen idee van, maar mensen die de laagste uit een level 10 gym trappen voor hun eigen Pokemon begint hier wel een enorm probleem te worden.
Lig er telkens uit omdat ik geen die-hard speler ben en dus regelmatig onderaan de gym hang.

Overigens afgelopen zondag blij met eindelijk een Yanma...... is het een Ditto :(

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
Neomess schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:30:
Spoofer heb ik geen idee van, maar mensen die de laagste uit een level 10 gym trappen voor hun eigen Pokemon begint hier wel een enorm probleem te worden.
Lig er telkens uit omdat ik geen die-hard speler ben en dus regelmatig onderaan de gym hang.
Dit :( ... Ik heb mijn toevlucht genomen tot het eindeloos opwaarderen van Gyaradossen om dichter in de top te landen en langer te blijven hangen. Vreselijk saai en niet leuk voor de diversiteit in de gyms. Maar zo komen die Pinapbesjes goed van pas, lekker veel Magikarpsnoep om te poweruppen.
Overigens afgelopen zondag blij met eindelijk een Yanma...... is het een Ditto :(
En zo had ik laatst in plaats van tien Magikarpsnoepjes, tien Dittocandy erbij 8)7 .

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
fsfikke schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Dus in het catch scherm staat 5 maar in werkelijkheid krijg je 6 8)7
Inderdaad
schaapiej schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:34:
[...]

Met effectief bedoelde hij dat je er 5 krijgt en met transfer erbij 6 stuks. :)
Nee , dat bedoel ik niet ;)

Je krijgt er effectief 6 , en nog eentje extra voor de transfer.
Het catch scherm heeft een bug ;)

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Hier rond mijn werk is dit helemaal erg. Sta je vierde of vijfde van onderen met een pokemon van ruim 2700 (gemaxd voor mijn level 28), merk je in het weekend dat je er uitgegooid bent. Kijk ik even later op de bekende kaart, zie ik dat hij alweer level 10 is.
Dit gebeurt zeer regelmatig en ik heb er ook al eens spoofers betrapt.

PV Output

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

De paar spoofers die ik echt heb kunnen betrappen heb ik ook daadwerkelijk gereport. Vooral die $%#^-snipende spoofer die mijn vers getrainde L10 plekje inpikte nog voordat ik uberhaupt een Pokémon kon selecteren.

Jammer genoeg zie ik die nog steeds in gyms staan. De eerste die ik gereport heb, al maanden geleden, was wel snel verdwenen en heb ik nooit meer teruggezien.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
xienator schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:24:
Zo het weekend wel even bezig geweest. Zondag weer eens wat cheaters gezien. Was niemand te bekennen en mijn net overgenomen gym was alweer een andere kleur.

Van 1 had ik al eerder het vermoeden dat het er eens was. Op eens gym kan ik zowat kijken vanuit mijn huis en zag regelmatig dat die aangevallen werd en ging ik kijken stond er niemand.

Daarnaast geen special items uit mijn 7 dagen streak maar toen ik daarna even mijn lokale pokestop rondje drie keer deed had ik er twee.

Pokedex staat op 209 en Johto op 66.

Mis volgens mijn eigen informatie de volgende nog:

#154 Meganium
#155 Cyndaquil
#156 Quilava
#157 Typhlosion
#160 Feraligatr
#179 Mareep
#180 Flaafy
#181 Ampharos
#189 Jumppluff
#192 Sunflora
#193 Yanma
#201 Unown
#209 Snubbull
#210 Granbull
#212 Scizor
#213 Shuckle
#222 Corsolo
#229 Houndoom
#232 Donphan
#233 Porygon2
#235 Smeargle
#237 Hitmontop
#241 Miltank
#246 Larvitar
#247 Purpitar
#248 Tyranitar

Aantal is geluk met eieren en items, aantal andere ben ik hard op weg met de candy of weet ik ze te vinden :)

Heb ik nog Pokemons er tussen zitten die regionaal zijn?
#222 Corsola Is regionaal
#235 Smeargle zit nog niet in het spel

• C_V_S
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:14:
[...]

#222 Corsola Is regionaal
#235 Smeargle zit nog niet in het spel
Mooi dan hoef ik er nog maar 23 :)

Had net genoeg candy voor #232 Donphan

Nu aan het wandelen met #228 Houndour en daar moet ik nog 8 candy (24 km) van.

Vanochtend ook mijn 2e Dragonite gemaakt met IV 87 en de beste combi :) (Volgens IV GO) heb alleen nog een hele berg candy nodig om hem te uppen.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Gen 1 Pokedex op Regionals na compleet!
Net een Tyrogue gekregen met atk als hoogste, dus een Hitmonlee (die ik nog moest)

Yeejj!! :D

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Hoe werkt het aangeven van spoofers eigenlijk? Hebben mensen ervaring hiermee waarna daadwerkelijk tot actie is overgegaan? Dit zal Niantic niet mededelen, maar een account wat eerst continue in gyms zat en nu niet meer valt wel op.

Moet er bewijs meegestuurd worden? Hoe moet dit eruit zien?

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dit weekend een Mareep uit een 10 km ei gehad, zaten genoeg candies bij om 'm meteen te kunnen evolueren naar een Flaaffy :D

En net m'n derde evolutie item uit een pokestop gedraaid: een King's Rock. Vanavond dus een Slowpoke evolueren naar Slowking. Verder heb ik een Sun Stone en een Metal Coat.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• servies

servies

Veni Vidi Servici

T4F.nl_Muad schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:33:
Dit zal Niantic niet mededelen, maar een account wat eerst continue in gyms zat en nu niet meer valt wel op.
Euh... dus een persoon is een tijdje wat minder actief (omdat hij/zij even geen tijd meer heeft) en neemt geen gyms meer over en is dan meteen een spoofer?

[ Voor 5% gewijzigd door servies op 06-03-2017 14:09 ]

• schaapiej
  • Laatst online: 20:57
servies schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Euh... dus een persoon is een tijdje wat minder actief (omdat hij/zij even geen tijd meer heeft) en neemt geen gyms meer over en is dan meteen een spoofer?
Haha heerlijke logica inderdaad! *O*

Ergens vorige week een screenshot gemaakt van het aantal stops dat ik toen heb gedraaid. Intussen meer dan 400 verder en wachtende op een evolve item. We draaien vrolijk verder! Hoop als eerste op een kings rock voor mijn 100% slowpoke! (niet dat deze nog erg nuttig is, maar toch leuk om te hebben)

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
T4F.nl_Muad schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:33:
Hoe werkt het aangeven van spoofers eigenlijk? Hebben mensen ervaring hiermee waarna daadwerkelijk tot actie is overgegaan? Dit zal Niantic niet mededelen, maar een account wat eerst continue in gyms zat en nu niet meer valt wel op.

Moet er bewijs meegestuurd worden? Hoe moet dit eruit zien?
Heerlijke logica... 8)7

Dus mijn vriend die nu minder aan gyms doet is een spoofer? Hij heeft alles m.b.t. eieren al, dus incubators heeft hij niet meer nodig. Verder koopt hij hooguit een lucky egg of op zijn tijd een Luretje, dus bij lange na niet genoeg om dagelijks nog moeite te doen om 10 gyms te houden. Volgens jouw logica zie je hem niet meer (continu) in gyms, dus is hij een spoofer?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Heerlijke logica... 8)7

Dus mijn vriend die nu minder aan gyms doet is een spoofer? Hij heeft alles m.b.t. eieren al, dus incubators heeft hij niet meer nodig. Verder koopt hij hooguit een lucky egg of op zijn tijd een Luretje, dus bij lange na niet genoeg om dagelijks nog moeite te doen om 10 gyms te houden. Volgens jouw logica zie je hem niet meer (continu) in gyms, dus is hij een spoofer?
:Y

En ook al die mensen die je nooit in gyms ziet omdat ze te laag level zijn. Oh die misschien in het begin nog even een pokemon erin krijgen en daarna nooit meer omdat het eigen team ze eruit heeft gegooit. 8)7

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
[...]

Heerlijke logica... 8)7

Nee, dat is ie niet :-)

Excuses, wellicht wat onduidelijk uitgedrukt. Hoe kom je te weten of een aangegeven spoofer een ban heeft gekregen?

Wat ik bedoelde: ik zie persoon A een gym overnemen welke in een weiland staat. Ik zie niemand in dit weiland, dus lijkt me een spoofer. Ik rapporteer deze persoon, maar weet niet of Niantic deze persoon echt een ban geeft. Zie ik deze persoon, die eerst continue in tig gyms zat, vervolgens nergens meer, is het dus mogelijk dat hij een ban heeft gekregen.

Vraag 2: hoe geef je spoofers aan? Simpelweg melden? Moet hier bewijs bij? Film van leeg weiland en gym die wordt aangevallen?

• schaapiej
[...]

Heerlijke logica... 8)7

Lekker eieren uit blijven lopen! Nooit genoeg candy voor sommige beesten :P
T4F.nl_Muad schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:54:
Vraag 2: hoe geef je spoofers aan? Simpelweg melden? Moet hier bewijs bij? Film van leeg weiland en gym die wordt aangevallen?
Reporten kan hier; klik.
En ik denk dat hierbij geldt; hoe meer informatie hoe beter...

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
schaapiej schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Lekker eieren uit blijven lopen! Nooit genoeg candy voor sommige beesten :P

[...]

Reporten kan hier; klik.
En ik denk dat hierbij geldt; hoe meer informatie hoe beter...
Doet hij ook nog hoor. Alleen gebruikt hij nu alleen nog blauwe incubators voor 10 km eieren, waar hij voorheen bijna continu met 9 eieren aan liep. Zit ook al ergens in de 700 uitgebroede eieren... 8)7 Zelf hoop ik deze maand nog de 500 te halen. Zit nu op 478 uitgelopen eieren en er staat nog ene 10 km aan op meer dan de helft. Daarna ga ik weer eieren rapen en de volgende 9 stuks aan knallen (mits iig 8 non-2 km, die zijn zonde van gekochte incubators). :9

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
schaapiej schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:18:

Ergens vorige week een screenshot gemaakt van het aantal stops dat ik toen heb gedraaid. Intussen meer dan 400 verder en wachtende op een evolve item. We draaien vrolijk verder! Hoop als eerste op een kings rock voor mijn 100% slowpoke! (niet dat deze nog erg nuttig is, maar toch leuk om te hebben)
Ik dacht juist net dat de droprate misschien verhoogd was, omdat ik opeens 3 items in 3 dagen had (vrijdag + weekend) en daarvoor alleen in het eerste weekend na de introductie eentje (2 of 3 weken terug?). Dus waarschijnlijk toch erg veel mazzel gehad. Ik draai geschat 25 stops per werkdag en in het weekend het dubbele of driedubbele.

PV Output

• schaapiej
Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Doet hij ook nog hoor. Alleen gebruikt hij nu alleen nog blauwe incubators voor 10 km eieren, waar hij voorheen bijna continu met 9 eieren aan liep. Zit ook al ergens in de 700 uitgebroede eieren... 8)7 Zelf hoop ik deze maand nog de 500 te halen. Zit nu op 478 uitgelopen eieren en er staat nog ene 10 km aan op meer dan de helft. Daarna ga ik weer eieren rapen en de volgende 9 stuks aan knallen (mits iig 8 non-2 km, die zijn zonde van gekochte incubators). :9
Als ik dat zou doen dan blijf ik met een stapel incubators zitten haha. Ik gooi de 2km eieren alleen in de oranje en de rest gaat in blauwe zodra er wat vrij is. En dan maar hopen op wat leuks, zojuist m'n 4e Tangela uit een ei 8)7 (sorry voor de mensen die er nog geen hebben! :p)
Quincy5 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:17:
Ik dacht juist net dat de droprate misschien verhoogd was, omdat ik opeens 3 items in 3 dagen had (vrijdag + weekend) en daarvoor alleen in het eerste weekend na de introductie eentje (2 of 3 weken terug?). Dus waarschijnlijk toch erg veel mazzel gehad. Ik draai geschat 25 stops per werkdag en in het weekend het dubbele of driedubbele.
Ja is wat dat betreft gewoon geluk hebben.. collega van mij doet vrij weinig met het spel en die krijgt vaker zulke items dan ik. En ik spin echt heel veel meer stops! :X morgen is mijn 7-day stop streak dus wellicht dat daar wat bij zit.

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
schaapiej schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Als ik dat zou doen dan blijf ik met een stapel incubators zitten haha. Ik gooi de 2km eieren alleen in de oranje en de rest gaat in blauwe zodra er wat vrij is. En dan maar hopen op wat leuks, zojuist m'n 4e Tangela uit een ei 8)7 (sorry voor de mensen die er nog geen hebben! :p)
Yep, dat is ook wat ik doe. ;) Alleen heb ik meerdere 2 km eieren moeten ze even wachten tot de oranje klaar is met de andere 2 km's... En Tangela mogen ze van mij hebben, ik heb e rook 4. :9

Verwijderd

Vandaag een Shuckle gevangen. 33cp maar, maar toch een leuke toevoeging aan de pokedex! :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:14:
[...]

Yep, dat is ook wat ik doe. ;) Alleen heb ik meerdere 2 km eieren moeten ze even wachten tot de oranje klaar is met de andere 2 km's... En Tangela mogen ze van mij hebben, ik heb e rook 4. :9
Sta op 5 tangela's maar geen snorlax en aero...

Kreeg van de week 3 eieren op rij een Togepi :*)

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 19:35
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:45:
Vandaag een Shuckle gevangen. 33cp maar, maar toch een leuke toevoeging aan de pokedex! :)
33 cp is zo beroerd nog niet hoor, het is na Magikarp de slechtste in cp. Ik dacht eerst nog "er is vast een next gen evo die ooit komt", maar zelfs dat is niet het geval 8)7
Oftewel: goed voor een vinkje!

Afbeeldingslocatie: https://s8.postimg.org/o545db1pd/image.png

Verwijderd

servies schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:20:
[...]

Zoveel als jij loopt te jammeren over spoofen is het zeer waarschijnlijk dat je zelf continue zit te spoofen...
It takes one to know one... >:)
Niet op de man, en aan de smiley te zien hoeft het niet persé serieus te zijn. Normaal reageren of gewoon negeren kan ook. En voortaan je laatste reactie editten ipv twee post achter elkaar plaatsen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 06-03-2017 21:28 ]

Verwijderd

servies schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Je weet duidelijk niet wat spoofen is.
Maar ik maak geregeld mee dat gyms leeg getrapt worden zonder dat er iemand in de buurt is.
Jij woont op het platteland natuurlijk dan maak je dat natuurlijk niet zo vaak mee.
Te merken aan je reacties ben je niet echt een diehard pokemon speler

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Mijn 10km ei is eindelijk gehatched en er kwam een 84.4% Lapras uit! Met een CP van 1166 is dit mijn tweede sterkste Pokémon.

Ook heb ik een Ursaring met een CP van 1233, mijn sterkte Pokémon op basis van CP. IV iets minder, tussen de 48.9% en 51.1%. Al weet ik niet wat twee mogelijkheden betekent in de IV Calculator (is dit dan tussen de 2 mogelijkheden).

Ook een heleboel Eevee's gevangen met een max. van 354 CP. Volgens 'Appraise' is er ruimte voor verbetering, volgens de IV Calculator zijn er drie mogelijkheden; 26.7%, 28.9% of 31.1%. De overige Eevee's hebben een max van 68.9% (CP 281), 55.6% (CP 249), 53.3% (CP 236) en 57.8% (CP 118). Ik moet nog drie evoluties (Vaporeon, Espeon en Umbreon en ik zit met een klein dilemma. Wacht ik op drie Eevee met goede IV's of laat ik de drie beste Eevee's al evolueren?

En ben ik de enige die geen incubators meer krijgt bij Pokéstops? Ballen, potions en eieren genoeg, maar incubators krijg ik maar niet. Ik moet het nu doen met maar één incubator en ik wil er meer.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 15:32
Le Enfant! schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:46:
Mijn 10km ei is eindelijk gehatched en er kwam een 84.4% Lapras uit! Met een CP van 1166 is dit mijn tweede sterkste Pokémon.

Ook heb ik een Ursaring met een CP van 1233, mijn sterkte Pokémon op basis van CP. IV iets minder, tussen de 48.9% en 51.1%. Al weet ik niet wat twee mogelijkheden betekent in de IV Calculator (is dit dan tussen de 2 mogelijkheden).

Ook een heleboel Eevee's gevangen met een max. van 354 CP. Volgens 'Appraise' is er ruimte voor verbetering, volgens de IV Calculator zijn er drie mogelijkheden; 26.7%, 28.9% of 31.1%. De overige Eevee's hebben een max van 68.9% (CP 281), 55.6% (CP 249), 53.3% (CP 236) en 57.8% (CP 118). Ik moet nog drie evoluties (Vaporeon, Espeon en Umbreon en ik zit met een klein dilemma. Wacht ik op drie Eevee met goede IV's of laat ik de drie beste Eevee's al evolueren?

En ben ik de enige die geen incubators meer krijgt bij Pokéstops? Ballen, potions en eieren genoeg, maar incubators krijg ik maar niet. Ik moet het nu doen met maar één incubator en ik wil er meer.
Incubators krijg je normaliter nooit uit een Pokéstop, alleen tijdens (bepaalde) events. Als je meer wilt moet je ze kopen met pokécoins :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Le Enfant! schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:46:
Zoals gezegd krijg je die niet uit stops. We hebben één event gehad waarbij je elke dag één incubator kreeg uit een stop waarmee je ook maar één ei kon uitbroeden i.p.v. drie. Ben je misschien toevallig toen gaan spelen? Uit de CP waarde van je hoge Pokies leid ik af dat je nog niet op een heel hoog level zit. Komt vanzelf. Stug doorgaan. ;)

Verder krijg je er een paar bij het bereiken van bepaalde levels. Misschien dacht je dat die uit stops waren gekomen? Hier kun je zien wat de level vereisten qua XP en de beloningen zijn. :)

http://www.pokego.org/pokemon-go-level-rewards/

Verwijderd

Feedback op moderatie kan hier: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 07-03-2017 08:30 ]

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:00:
[...]

Je weet duidelijk niet wat spoofen is.
Maar ik maak geregeld mee dat gyms leeg getrapt worden zonder dat er iemand in de buurt is.
Mwoah, ik zie het hier ook gebeuren...
Jij woont op het platteland natuurlijk dan maak je dat natuurlijk niet zo vaak mee.
Van mij mag het direct omgeruild worden: Wij op het 'platteland' alle pokestops, gyms en spoofers en jullie een enkele pokestop/gym per plaats met een stuk minder spoofers... (maar relatief gezien misschien wel meer...)
Maar je mag best even tegen mijn schouder aan uithuilen als je daar behoefte aan hebt :(:)
Te merken aan je reacties ben je niet echt een diehard pokemon speler
Laat ik het zo zeggen, ik speel het omdat m'n zoontje het speelt en het levert me wat extra beweging (wandelen) op. Het is best frustrerend voor hem en z'n vriendjes om te zien dat volwassenen zitten te cheaten en hen op een oneerlijke manier uit gyms gooit, maar ze reageren i.i.g nog een stukje relaxter dan jij...
Maak je niet zo druk om een spel, dan leef je een stuk langer...

• GroeneThee
On the bright side.... Net een 10km ei uitgelopen van de jongste en ze kreeg een Chansey! Waar de oudste er weet ik niet hoeveel eieren voor heeft gelopen en er geen een heeft gekregen krijgt de jongste er 1 na haar 6e of 7e ei. Heeft ook al een aero en gisteren een snorlax in het wild gevangen 8)7
Gelukkig heeft de oudste haar Chansey tijdens het afgelopen event gevangen anders was het huis te klein :9

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 06-03-2017 22:50 . Reden: typo ]

Verwijderd

Op de man dus *snip*

[ Voor 97% gewijzigd door Gropah op 07-03-2017 08:32 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
Wel een toepasselijke avatar :)

Haters everywhere but I don’t really care

• GroeneThee
Hij heeft 'm eindelijk af :

https://pokemongo.gamepress.gg/gen-2-tier-list-methods

Geen verrassingen denk ik, al vraag ik mij wel af wat de grens is van waar een Blissey echt irritant wordt om in je eentje te verslaan...CP2700?

Met ons geluk krijgen we een Blissey met Zen Headbutt en Psychic de slechtste combi en ga ik er geen dust in stoppen maar na Lavitar gaat Chansey maar eens mee wandelen.

[ Voor 26% gewijzigd door GroeneThee op 07-03-2017 08:04 . Reden: typo ]

• Autofan1985
GroeneThee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 06:05:
Hij heeft 'm eindelijk af :

https://pokemongo.gamepress.gg/gen-2-tier-list-methods

Geen verrassingen denk ik, al vraag ik mij wel af wat de grens is van waar een Blissey echt irritant wordt om in je eentje te verslaan...CP2700?

Met ons geluk krijgen we een Blissey met Zen Headbutt en Psychic de slechtste combi en ga ik er geen dus in stoppen maar na Lavitar gaat Chansey maar eens mee wandelen.
Blissey heb ik al over de 3000 CP gezien. En geloof me: zelfs met 2 man is dat niet altijd even makkelijk die te slopen.

EDIT: Even opgezocht en max CP van Blissey lijkt 3219 te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Autofan1985 op 07-03-2017 08:01 ]

• GroeneThee
Autofan1985 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:43:
[...]

Blissey heb ik al over de 3000 CP gezien. En geloof me: zelfs met 2 man is dat niet altijd even makkelijk die te slopen.

de chansey die wij hebben heeft een IV van 84% geloof ik dus dat gaan wij niet halen. Maar zou 'm dolgraag inzetten om de andere teams te irriteren :9

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:43:
[...]

ik heb er 1 en die gyms gaan vaak lvl1 daarna stoppen ze met overnemen :)

• schaapiej
GroeneThee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:05:
[...]

de chansey die wij hebben heeft een IV van 84% geloof ik dus dat gaan wij niet halen. Maar zou 'm dolgraag inzetten om de andere teams te irriteren :9
Heb zelf een 80% Blissey met Pound / Dazzling Gleam. Geen idee hoe die moveset is, maar volgens mij is alles van haar irritant zolang de CP maar hoog genoeg is. Mijne zit ergens tussen de 2300-2400 dus heeft nog wel wat snoepjes nodig... aangezien ik Chansey nooit tegen kom en uit eieren ook niet vaak voorkomt heb ik deze gewoon volgepropt met snoepjes. Liever één hoge Blissey dan geen! :p

Valt wel een beetje in lijn met wat in de link staat die je eerder plaatste;
No contest here; should be super obvious. Blissey is, like, twice as good as Snorlax, and Snorlax is almost twice as good as any other Pokemon. For people with enough candy to power up a Blissey with a suboptimal moveset, just power her up and stop being such a perfectionist. Blissey with any moveset is much better than the best Snorlax.

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
schaapiej schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:13:
[...]

Heb zelf een 80% Blissey met Pound / Dazzling Gleam. Geen idee hoe die moveset is, maar volgens mij is alles van haar irritant zolang de CP maar hoog genoeg is. Mijne zit ergens tussen de 2300-2400 dus heeft nog wel wat snoepjes nodig... aangezien ik Chansey nooit tegen kom en uit eieren ook niet vaak voorkomt heb ik deze gewoon volgepropt met snoepjes. Liever één hoge Blissey dan geen! :p

Valt wel een beetje in lijn met wat in de link staat die je eerder plaatste;

[...]
Eens en vooral deze zin vat het goed samen :
just power her up and stop being such a perfectionist.
Maar eerst maar eens 400+km lopen met Lavitar }:|

• freggell
GroeneThee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:27:
Maar eerst maar eens 400+km lopen met Lavitar }:|
Ach ik moet nog 300km voor mijn eerste dragonite.
Ik kom zo sporadisch een dratini tegen. En krijg ze nooit uit een ei (oh wacht 10km, die krijg ik ook niet)

En aangezien je al een Lavitar hebt moet je wel een spoofer zijn :+

* freggell verstopt zich onder zijn favoriete steen

• A-Jay
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:12:
[...]

ik heb er 1 en die gyms gaan vaak lvl1 daarna stoppen ze met overnemen :)
Heb een 100% IV Blissey met en CP van 2759 en die is altijd de onderste van de toren.... Stond eerst derde, alles wat eronder staat word eruit gegooid. Sta nu 7de met 3 Gyarados en 3 Dragonite erboven. Zodra je de Blissey voorbij bent is het een makkie om de rest te verslaan.

Voor mensen die in een groepje spelen is die toren geen probleem. Voor mensen in hun eentje ook niet mits ze goede Pokemons hebben. Heb alweer snoepjes om hem sterker te maken, maar krijg hem maar niet terug 8)

Verwijderd

A-Jay schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:52:
[...]

Heb een 100% IV Blissey met en CP van 2759 en die is altijd de onderste van de toren.... Stond eerst derde, alles wat eronder staat word eruit gegooid. Sta nu 7de met 3 Gyarados en 3 Dragonite erboven. Zodra je de Blissey voorbij bent is het een makkie om de rest te verslaan.

Voor mensen die in een groepje spelen is die toren geen probleem. Voor mensen in hun eentje ook niet mits ze goede Pokemons hebben. Heb alweer snoepjes om hem sterker te maken, maar krijg hem maar niet terug 8)
klopt! maar ik merk dat er maar weinig spelers zijn die veel met IV doen, gelukkig :)
Laatst een lvl10 gym met alles hoog. 3 pokemons en het terug naar lvl9 40000 :)

• freggell
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:55:
[...]

klopt! maar ik merk dat er maar weinig spelers zijn die veel met IV doen, gelukkig :)
Laatst een lvl10 gym met alles hoog. 3 pokemons en het terug naar lvl9 40000 :)
Niet iedereen heeft de luxe om de pokemon op IV uit te zoeken.
Als je maar heel weinig van bepaalde pokemon krijgt dan ga je niet wachten op een iv90+
En dan worden er ook "mindere" pokemon gebruikt.

• A-Jay
freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:05:
[...]

Als je maar heel weinig van bepaalde pokemon krijgt dan ga je niet wachten op een iv90+
Ik heb ook gewoon mazzel gehad. 4 Chansey's uit een ei gehad en 2 gevangen in het wild.
1 van die Chansey's uit mijn ei had een IV van 100%, die was nog uit de tijd dat je beesten uit een ei ook echt een goed IV score hadden. De laatste tijd is dat wel minder.

Ik heb ook een 100% Venomoth, maar daar is nooit iemand jaloers op :P

• freggell
A-Jay schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:14:
[...]

Ik heb ook gewoon mazzel gehad. 4 Chansey's uit een ei gehad en 2 gevangen in het wild.
1 van die Chansey's uit mijn ei had een IV van 100%, die was nog uit de tijd dat je beesten uit een ei ook echt een goed IV score hadden. De laatste tijd is dat wel minder.

Ik heb ook een 100% Venomoth, maar daar is nooit iemand jaloers op :P
Ik heb een 100% beedrill :*)
En voor de rest ook nog wel andere 90+ pokemon.
En je moet inderdaad wel geluk hebben, en daarnaast moet je het ook nog interessant vinden om er iets mee te doen. Persoonlijk ben ik gestopt met IV uit te zoeken, ik baseer het wel op de apraise functie voor het geval dat ik de evolutie ook wil gaan gebruiken, zo niet dan evolueer ik gewoon een random iets als pokedex vulling.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 19:41
freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:27:
[...]

En je moet inderdaad wel geluk hebben, en daarnaast moet je het ook nog interessant vinden om er iets mee te doen. Persoonlijk ben ik gestopt met IV uit te zoeken, ik baseer het wel op de apraise functie voor het geval dat ik de evolutie ook wil gaan gebruiken, zo niet dan evolueer ik gewoon een random iets als pokedex vulling.
Met de apraise functie kun je ook al achterhalen of ie 100% is, (is in dit topic iig al een keer voorbij gekomen)

Maar hier een 100% Onix, met genoeg candy om er een 2000CP Steelix (dus nog steeds niet gymwaardig) van te maken, echter is het nu wachten op die evo items....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Verwijderd

freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:27:
[...]

Je moet inderdaad mazzel hebben met iv. Eerste evolve ik altijd voor de pokedex, dat is mijn primaire doel. Dan ga ik op jacht voor de 90+% iv dat is mijn tweede doel.
Dan ga ik op zoek om te maxen omdat ik graag sterke en hoog in cp pokemons wil. Derde doel dus.
Als laatste probeer ik zoveel mogelijk pokies in gyms te zetten en de wereld rood te maken :)

• freggell
Tinusvolkel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Met de apraise functie kun je ook al achterhalen of ie 100% is, (is in dit topic iig al een keer voorbij gekomen)

Maar hier een 100% Onix, met genoeg candy om er een 2000CP Steelix (dus nog steeds niet gymwaardig) van te maken, echter is het nu wachten op die evo items....
Klopt, en ik weet ook wel waar ik naar moet kijken. Alleen ga ik niet alle pokemon appraisen. Ik doe alleen diegene die ik het waard vind (hoge CP) Maar de andere % zijn moeilijker te bepalen.

Ik heb verschillende pokemon in gyms zitten die tussen de 60 en 80% iv zijn.
Dit o.a. door gebrek aan betere, maar ze houden het nog steeds wel
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:54:
[...]

Je moet inderdaad mazzel hebben met iv. Eerste evolve ik altijd voor de pokedex, dat is mijn primaire doel. Dan ga ik op jacht voor de 90+% iv dat is mijn tweede doel.
Dan ga ik op zoek om te maxen omdat ik graag sterke en hoog in cp pokemons wil. Derde doel dus.
Als laatste probeer ik zoveel mogelijk pokies in gyms te zetten en de wereld rood te maken :)
Rood maken ben ik het helemaal mee eens 8)

Ik probeer het wel op die manier te doen, alleen van gym waardige pokemon kom ik maar heel weinig tegen.
1x gyarados (91%) en mijn 2e is nog 100 candy weg.
Heb ook wel een rhydon (69%)
Ook al 1 snorlax gevangen, ~1800cp maar dan moet ik daarmee wandelen om candy te krijgen voor uppen.

De rest zijn allemaal evelutions. Maar die dingen donder je zo de gyms weer uit.
Dit spelletje berust heel erg op geluk en op hoe niantec de spawns laat zijn. Maar ik blijf hoop houden op mee dratini zodat ik eindelijk eens een dragonite kan maken (dragonair van 82% cp1208)

[ Voor 42% gewijzigd door freggell op 07-03-2017 10:02 ]

• GroeneThee
freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:42:
[...]

En aangezien je al een Lavitar hebt moet je wel een spoofer zijn :+

* freggell verstopt zich onder zijn favoriete steen
GroeneThee rent hard naar z'n dochter om te klikken dat een freggel haar een spoofer noemt. She will get all "mevrouw Storthoop Gloria" on his ass!!

_O- _O-

Verwijderd

freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:05:
[...]

Klopt maar net doordat die candies moeilijk te vinden zijn kan je beter de candys opsparen tot je een goede iv vind.
Dratini kost bv 125 candy naar dragonite en dan heb je nog veel candy nodig om te poweruppen.
De kans dat je die goede iv pokemon uit een ei krijgt is dan nog eens het grootst en moet je die van lvl 20 naar lvl 40 zien te lvlen en daar moet je 248 extra candy voor hebben.
Als je een slechte iv pokemon dus evolueert verspil je gewoon al 125 candy.
Dus je moet een beetje op lange termijn denken ;)

edit: Freggel je moet echt wel alles appraisen anders gooi je misschien de 100% pokemons weg 8)7

Gewoon even zien naar wat wat er gezegd word. Voor boven 82%
Mystic WONDER
Valor AMAZES ME
Instinct Battle with the best

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2017 11:57 ]

• freggell
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Klopt maar net doordat die candies moeilijk te vinden zijn kan je beter de candys opsparen tot je een goede iv vind.
Dratini kost bv 125 candy naar dragonite en dan heb je nog veel candy nodig om te poweruppen.
De kans dat je die goede iv pokemon uit een ei krijgt is dan nog eens het grootst en moet je die van lvl 20 naar lvl 40 zien te lvlen en daar moet je 248 extra candy voor hebben.
Als je een slechte iv pokemon dus evolueert verspil je gewoon al 125 candy.
Dus je moet een beetje op lange termijn denken ;)
Oh, je bedoeld dat ik als Gen 4 uitkomt eindelijk een Dragonite kan maken. je weet wel eentje met een goede IV op dat moment zal ik dan vast wel genoeg candy hebben om hem maar meteen naar lvl 40 te brengen. Is dan alleen wel jammer dat die de verkeerde aanvallen heeft gekregen waardoor die zinloos is geworden.

Daarnaast is het momenteel helemaal geen waarheid meer dat de kans op een goede IV pokemon uit een ei hoger ligt dan er 1 in het wild te vangen. van de 9 dratini die ik gevangen heb komt er 1 uit een ei. Mijn Dragonair is geevolueerd vanaf een gevangen Dratini. en had tot dat punt gewoon de hoogste IV.

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:37
Ik heb sinds 2 weken de Pokemon Go Plus gekoppeld aan mijn Galaxy S7, ik denk niet dat ik de enige ben in dit forum. Vorige week heb ik de Nougat update ontvangen voor de telefoon maar sinds dien is het erg lastig om het apparaat te koppelen. Hebben jullie hier ervaring mee, verder op internet valt er maar weinig over te vinden.

Alvast bedankt!

• Haay
Vraagje:
Sinds de release van Gen-2, HOEVEEL special evolution items hebben jullie nu bij elkaar gesprokkeld?

Ik heb ff een snelle poll gemaakt: http://www.strawpoll.me/12480590

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Haay schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:46:
Vraagje:
Sinds de release van Gen-2, HOEVEEL special evolution items hebben jullie nu bij elkaar gesprokkeld?

Zou er wel aan toevoegen, hoeveel stops heb je ongeveer gedraaid, dat heeft toch flinke invloed.

Verwijderd

Vraagje:

Eigenlijk moet je dan ook weten hoeveel stops ze gedaan hebben. Ik kreeg 1 kings rock uit 7 day streak en 2 kings rock uit stops Geen idee hooeveel stops ik gedaan heb.

• Haay
Moddie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:52:
Zou er wel aan toevoegen, hoeveel stops heb je ongeveer gedraaid, dat heeft toch flinke invloed.
Heb jij bijgehouden dan, hoeveel stops je gedraaid hebt sinds de release van Gen-2 ? Ik niet hoor.

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:54:
[...]

freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:57:

[...]
Klopt, en ik weet ook wel waar ik naar moet kijken. Alleen ga ik niet alle pokemon appraisen. Ik doe alleen diegene die ik het waard vind (hoge CP) Maar de andere % zijn moeilijker te bepalen.

Ik heb verschillende pokemon in gyms zitten die tussen de 60 en 80% iv zijn.
Dit o.a. door gebrek aan betere, maar ze houden het nog steeds wel

[...]

Rood maken ben ik het helemaal mee eens 8)

Ik probeer het wel op die manier te doen, alleen van gym waardige pokemon kom ik maar heel weinig tegen.
1x gyarados (91%) en mijn 2e is nog 100 candy weg.
Heb ook wel een rhydon (69%)
Ook al 1 snorlax gevangen, ~1800cp maar dan moet ik daarmee wandelen om candy te krijgen voor uppen.

De rest zijn allemaal evelutions. Maar die dingen donder je zo de gyms weer uit.
Dit spelletje berust heel erg op geluk en op hoe niantec de spawns laat zijn. Maar ik blijf hoop houden op mee dratini zodat ik eindelijk eens een dragonite kan maken (dragonair van 82% cp1208)
Dan gaan jullie aan mij een vervelende hebben. :9 Gisteren nog een rode L8 en 2 L10 gesloopt. O+

Qua IV en evoluties: ik spaar altijd mijn candy op tot ik de laatste evolutie kan maken en dan kies ik de beste optie uit. Wel moet die aan een bepaalde standaard voldoen. Zo heb ik gisteren een Sun Stone gedraaid, maar heb ik nog geen Sunkern die aan mijn maatstaven voldoet. Heb het geluk gehad genoeg Dratini's te mogen vangen voor 2 Dragonites, maar door dit beleid zijn ze wel 96% en 98% IV. En overigens is alles op Snorlax en Blissey na binnen no time de gym uit te donderen. Ik sloop met mijn Laprassen/Cloysters ook rustig Dragonites van 2x hun CP bijvoorbeeld en de Rhydon en Gyaradossen zijn helemaal een lachertje...

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Vraagje:

"1, 2 of 3 items" is één optie?

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Haay schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:04:
[...]

Heb jij bijgehouden dan, hoeveel stops je gedraaid hebt sinds de release van Gen-2 ? Ik niet hoor.
Uit nieuwsgierigheid wel, maar een schatting ala 0-99, 100-399, 400+ zou denk ik voor vele kunnen.
Heb zelf 600+ gedraaid en 3 items gekregen, dus hoop dat ik binnenkort een nieuwe kan verwachten

• Haay
Moddie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:10:
Uit nieuwsgierigheid wel, maar een schatting ala 0-99, 100-399, 400+ zou denk ik voor vele kunnen.
Heb zelf 600+ gedraaid en 3 items gekregen, dus hoop dat ik binnenkort een nieuwe kan verwachten
Toevallig had ik op 3 maart iemand verteld hoeveel Pokéstops ik had gedraaid (op m'n Backpacker medal). Nu, op 7 maart, zijn daar 150 bijgekomen. Dus 150x gedraaid in 4 dagen. De release was op 17 februari, wat 18 dagen geleden was. maar ik was toen een lang weekend weg waarbij ik nauwelijks gedraaid heb. Dus ik schat dat ik sinds de release van Gen-2 ongeveer 600x een pokéstop gedraaid heb. Ruwe schatting... :P

(Ik zit op m'n werk zo ongeveer bovenop een Pokéstop, en kan daar dus de hele dag door aan draaien. >:) )

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
WahWah schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:55:
Ben level 34,4 ofzo nu met de volgende stats:

1.090 km gelopen
505 eieren uitgebroed
2.102 evoluties gedaan
12.356 pokemon gevangen
11.234 pokestops gedraaid
1.040 gym battles gewonnen
1.123 gyms getrained
Hmm ik sta nu op 12.285 stops gedraaid, dus even rekenen heb ik sinds 21 feb aan 1051 stops gedraaid...Dit was dus 4 dagen na de release....

Nu heb ik in totaal 6 evo items gekregen:
3x King's Rock
1x Sun Stone
1x Up-Grade
1x Metal Coat

• schaapiej
Vraagje:

Vind de opties niet echt logisch, vooral omdat ze al zo weinig droppen.
Heb er zelf volgens mij 4. Maar het verschil tussen 4 en 6 kan zo 1000 stops zijn..
Beter om de aantallen gewoon los te pakken denk ik! :)

<GoT>NightStalker

• Haay
schaapiej schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:23:
Vind de opties niet echt logisch, vooral omdat ze al zo weinig droppen.
Heb er zelf volgens mij 4. Maar het verschil tussen 4 en 6 kan zo 1000 stops zijn..
Beter om de aantallen gewoon los te pakken denk ik! :)
Ja, dat realiseerde ik me ook achteraf. Was voor mij de eerste keer dat ik deze site / poll gebruikte en ik wist niet of er nog een limiet aan het aantal opties was. Sommige andere polls kun je maximaal 5 opties keuzes instellen, vandaar. :P

Verwijderd

freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Oh, je bedoeld dat ik als Gen 4 uitkomt eindelijk een Dragonite kan maken. je weet wel eentje met een goede IV op dat moment zal ik dan vast wel genoeg candy hebben om hem maar meteen naar lvl 40 te brengen. Is dan alleen wel jammer dat die de verkeerde aanvallen heeft gekregen waardoor die zinloos is geworden.

Daarnaast is het momenteel helemaal geen waarheid meer dat de kans op een goede IV pokemon uit een ei hoger ligt dan er 1 in het wild te vangen. van de 9 dratini die ik gevangen heb komt er 1 uit een ei. Mijn Dragonair is geevolueerd vanaf een gevangen Dratini. en had tot dat punt gewoon de hoogste IV.
Verkeerde aanvallen kun je evengoed bij die slechter iv pokemon hebben dus dat argument slaat nergens op.
De kans op hogere iv uit ei wil niet zeggen dat je nooit een hogere iv in het wild vangt maar gewoon dat je meer geluk hebt gehad.
Pokemon uit een ei zijn steeds boven 66.7% dus MEESTAL beter dan in het wild.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Yay! Een Ditto! Kwam tevoorschijn door een Hoothoot. :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RK97iVG.png

[ Voor 13% gewijzigd door AFCAjax op 07-03-2017 13:22 ]

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Shadow_J schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:35:
Verder ben ik juist level 34 geworden :

381 eieren uitgebroed
11.989 Pokemon gevangen
10.238 Pokéstops
841 km gelopen
1.192 gymbattles gewonnen
523 gyms getrained
Ik ben ook even mijn post gaan opzoeken om de verhouding van aantal gekregen items / stops te weten.

Ik zit vandaag aan 10.809 Pokéstops >> Maw 571 Pokéstops gedaan in 2 weken.
In het begin het ik op mijn eerste 7 day-streak een item gekregen > De 2 laatste malen geen item erbij.
Op die zelfde dag kreeg ik uit een stop nog een item en 2 dagen laten ook nog eentje. Sindsdien heb ik er geen meer gekregen. Eigenlijk klopt de verhouding bij mij ongeveer van 1 per 250 stops, alleen komen ze heel random. Ik hoop weldra nog eens eentje te krijgen :+

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

AFCAjax schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:20:
Yay! Een Ditto! Kwam tevoorschijn door een Hoothoot. :o

[afbeelding]
Zou ik even vloeken! Ik moet nog 1 Hoothoot voor een Noctowl :P

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Pathogen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Zou ik even vloeken! Ik moet nog 1 Hoothoot voor een Noctowl :P
Juist, dat ja... Bij mij overheerst ook altijd het gevoel van teleurstelling als het een ditto blijkt te zijn en ik liever die 4 pidgey-candy voor een evolve had gehad...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:40
Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Juist, dat ja... Bij mij overheerst ook altijd het gevoel van teleurstelling als het een ditto blijkt te zijn en ik liever die 4 pidgey-candy voor een evolve had gehad...
En als die Ditto nou nog in ieder geval een feestmutsje op had gehad <+:) ...

De party-Pikachu's zijn ook alweer weg -O- . Het is weer business as usual.

Verwijderd

michel2412 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:45:
Ik heb sinds 2 weken de Pokemon Go Plus gekoppeld aan mijn Galaxy S7, ik denk niet dat ik de enige ben in dit forum. Vorige week heb ik de Nougat update ontvangen voor de telefoon maar sinds dien is het erg lastig om het apparaat te koppelen. Hebben jullie hier ervaring mee, verder op internet valt er maar weinig over te vinden.

Alvast bedankt!
Geen ervaring mee bij zoon op versie 7.
Bij mij op ios valt hij uit als ik met de hand vang. Dan moet ik een reconnect doen.

• freggell
sixtiek schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:07:
[...]

En als die Ditto nou nog in ieder geval een feestmutsje op had gehad <+:) ...

De party-Pikachu's zijn ook alweer weg -O- . Het is weer business as usual.
Is dat sinds vandaag?
Gisteren heb ik namelijk nog 1 met feestmuts gevangen

• Oekiejoekie
freggell schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Is dat sinds vandaag?
Gisteren heb ik namelijk nog 1 met feestmuts gevangen
Tot gisterenavond 20.00 uur Nederlandse tijd ? Maar events bij Niantec willen nog wel eens ooit een flexibele eindtijd hebben :+

(ik heb er trouwens zelf geen. Heb 'm twee keer op de nearby gezien, maar de ene keer was ik te druk, en de andere keer was het weer mij te beroerd. Daarbij, als Niantec dat spelletje op langere termijn spannend wil houden, moeten ze echt met meer komen als gen2 en pikachus met 20 kleuren mutsjes...)

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:59
Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:22:
[...]

Tot gisterenavond 20.00 uur Nederlandse tijd ? Maar events bij Niantec willen nog wel eens ooit een flexibele eindtijd hebben :+

(ik heb er trouwens zelf geen. Heb 'm twee keer op de nearby gezien, maar de ene keer was ik te druk, en de andere keer was het weer mij te beroerd. Daarbij, als Niantec dat spelletje op langere termijn spannend wil houden, moeten ze echt met meer komen als gen2 en pikachus met 20 kleuren mutsjes...)
Wat zou je verder nog willen dan?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Oekiejoekie
Laryx schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Wat zou je verder nog willen dan?
- Meer stats, zoals today/yesterday, this/last week/month. Je zag hier vandaag de discussie over hoe actief iedereen geweest sinds gen2. De statistieken in de medailles zijn beperkt. Door meer statistieken, krijg je meer competitie en kan je vergelijken met vrienden wie er actiever is.

- Een daily/weekly quest. Op dit moment heb ik 's avonds steeds minder motivatie om nog even een blokje om te doen. Als ik zie dat mijn daily quest 21 van de 25 pidgeys gevangen heb, dan ga ik nog even naar buiten om die laatste 4 te vangen. Als er met zo'n quest iets handigs of leuks te verdienen is (XP, weinig voorkomende candy, een eenmalige incubator ?)

- Met die quests kun je ook de gym's weer wat dynamischer krijgen. "Doe vandaag 25 gym battles" of 'Train 25 keer een gym'

- Met een quest als "loop vandaag 3 eieren uit", "loop deze week 25 eieren uit' of "verdien vandaag 50000 xp, krijgt Niantic ook weer meer ingame aankopen voor incubators en lucky eggs ?

- Geef de regionals van in ieder geval gen1 eens vrij ? Daar mag ik best wel wat voor moeten doen, bijvoorbeeld 500/1000 candy van "onze' regional ruilen voor een andere regional, of voor 500 mr. Mime candy een ei kunnen kopen waar willekeurig een regional uit komt ? Zijn we eindelijk eens van die gaten in de pokedex af...

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:59
Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:49:
[...]

- Meer stats, zoals today/yesterday, this/last week/month. Je zag hier vandaag de discussie over hoe actief iedereen geweest sinds gen2. De statistieken in de medailles zijn beperkt. Door meer statistieken, krijg je meer competitie en kan je vergelijken met vrienden wie er actiever is.

- Een daily/weekly quest. Op dit moment heb ik 's avonds steeds minder motivatie om nog even een blokje om te doen. Als ik zie dat mijn daily quest 21 van de 25 pidgeys gevangen heb, dan ga ik nog even naar buiten om die laatste 4 te vangen. Als er met zo'n quest iets handigs of leuks te verdienen is (XP, weinig voorkomende candy, een eenmalige incubator ?)

- Met die quests kun je ook de gym's weer wat dynamischer krijgen. "Doe vandaag 25 gym battles" of 'Train 25 keer een gym'

- Met een quest als "loop vandaag 3 eieren uit", "loop deze week 25 eieren uit' of "verdien vandaag 50000 xp, krijgt Niantic ook weer meer ingame aankopen voor incubators en lucky eggs ?

- Geef de regionals van in ieder geval gen1 eens vrij ? Daar mag ik best wel wat voor moeten doen, bijvoorbeeld 500/1000 candy van "onze' regional ruilen voor een andere regional, of voor 500 mr. Mime candy een ei kunnen kopen waar willekeurig een regional uit komt ? Zijn we eindelijk eens van die gaten in de pokedex af...
Wow das wel een uitgebreid antwoord. Dank je
Ik vind de meeste van je suggesties wel mooi trouwens :)

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Oekiejoekie
Laryx schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:11:
[...]

Wow das wel een uitgebreid antwoord. Dank je
Ik vind de meeste van je suggesties wel mooi trouwens :)
Oh dat was nog niet alles hoor :+ ik zou ook nog graag een "My gyms" scherm hebben waarin ik kan zien in welke gyms ik zit en op welke positie. Maar gezien de actieve policy van Niantic om alles te blokkeren wat buiten je pokemon-gezichtveld ligt (de Zweed, Gymhunter), reken ik daar alvast maar niet op dat het er ooit komt.

• GroeneThee
Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Oh dat was nog niet alles hoor :+ ik zou ook nog graag een "My gyms" scherm hebben waarin ik kan zien in welke gyms ik zit en op welke positie. Maar gezien de actieve policy van Niantic om alles te blokkeren wat buiten je pokemon-gezichtveld ligt (de Zweed, Gymhunter), reken ik daar alvast maar niet op dat het er ooit komt.
Dit dus, ben te lui om zelf het netjes bij e houden en soms plaats ik pokies in gyms waar ik voor het eerst kom en niet verwacht er regelmatig terug te keren. Ben voor mijn werk vaak op verschillende lokaties en als ik dan er aan denk kijk ik of ik een pokie kan plaatsen. Als er dan weer een terug komt, plaats ik 'm weer ergens anders waar de kans zich voordoet. Soms is het best verrassend als ik mijn muntjes in en merk dat ik nog steeds hetzelfde aantal gyms als de dag ervoor heb. Probeer in ieder geval 10 muntjes elke dag te innen.

• freggell
Oekiejoekie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Dat zou ik wel mooi vinden.
Maar dan wel zo dat ik gyms kan aangeven die ik daar graag in zie en niet alleen gyms waar ik op dat moment een pokemon in heb zitten. (een beetje zoals je met de keys in ingress kan)

Kan je tenminste ook een gym bekijken die vaak wisselt :)

• Oekiejoekie
GroeneThee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Dit dus, ben te lui om zelf het netjes bij e houden en soms plaats ik pokies in gyms waar ik voor het eerst kom en niet verwacht er regelmatig terug te keren. Ben voor mijn werk vaak op verschillende lokaties en als ik dan er aan denk kijk ik of ik een pokie kan plaatsen. Als er dan weer een terug komt, plaats ik 'm weer ergens anders waar de kans zich voordoet. Soms is het best verrassend als ik mijn muntjes in en merk dat ik nog steeds hetzelfde aantal gyms als de dag ervoor heb. Probeer in ieder geval 10 muntjes elke dag te innen.
Daar zou ik het zelf niet eens voor gebruiken. Ik zit de laatste weken nog maar in een stuk of vijf gyms, en ik weet wel ongeveer wat waar staat. Maar ik doe hier in het dorp ook nog wel aan "onderhoud" van gyms. En een aantal kan ik vanuit vanuit huis niet zien. Maar als ik bijvoorbeeld na het eten zie dat er bij de gym bij het station 15k vanaf geknokt is, dan zou dat voor mij reden zijn om daar nog even naar toe te lopen/fietsen en er nog even 10k bij te knokken.

[ Voor 0% gewijzigd door Oekiejoekie op 07-03-2017 15:44 . Reden: typefout... ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Moddie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:10:
[...]

Met de backpacker medal kan je het heel goed bijhouden. De score staat hier op 800+ stops en maar liefst twee items (beide een Sun Stone, yay...).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Nu net een Dragon Scale uit een stop, dus mijn teller staat op 7 evo items tot nu toe.
Moet nog 1 Sun Stone en 1 Metal Coat en dan boeien die items niet meer.... :|

• schaapiej
WahWah schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:00:
Nu net een Dragon Scale uit een stop, dus mijn teller staat op 7 evo items tot nu toe.
Moet nog 1 Sun Stone en 1 Metal Coat en dan boeien die items niet meer.... :|
Zijn qua CP helaas niet de meest nuttige die je kunt maken om als defender te gebruiken. Een Scizor of Bellossom bijvoorbeeld kan als attacker nog wel nuttig zijn!

<GoT>NightStalker

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

hneel

denkt er het zijne van

ik zag net een pokemon silhouet in de sightings die ik nog niet kende. Qua vorm leek hij op een spearow of een aerodactyl. Welke zou dat geweest kunnen zijn?

(Aangezien hier weinig stops zijn natuurlijk geen idee waar hij zat. Was ook snel al weer weg... :( )

[ Voor 25% gewijzigd door hneel op 07-03-2017 16:25 ]

• Oekiejoekie
hneel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:23:
ik zag net een pokemon silhouet in de sightings die ik nog niet kende. Qua vorm leek hij op een spearow of een aerodactyl. Welke zou dat geweest kunnen zijn?
Skarmory ?

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

hneel

denkt er het zijne van

Zou misschien kunnen. Ik zit nu een lijstje met gen2 te bekijken, maar daar zit die vorm niet echt tussen. Die afbeeldingen zijn mss niet exact dezelfde als die in het spel gebruikt wordt.

Is dat trouwens een zelfzame?
Pagina: 1 ... 72 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status