Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.890 views

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:58
De oplossing voor gym shaving lijkt me simpel, zorg dat er 30 mensen of ongelimiteerd in 1 gym kunnen zitten en zorg dat je obvious multi accounts bant als niantic(bijvoorbeeld in 1 gym pietje 1 t/m 5 die er allemaal achter elkaar ingezet worden is een vrij grote aanwijzing)

Als je dan ook nog wilt dat gyms leeghalen niet helemaal een onmogelijke missie word zorg er dan gewoon voor dat alleen de hoogste 10 verslagen hoeven worden en dat er pas een half uur na de laatst verslagen pokemon de volledige 10 weer er in staan waarbij een verslagen pokemon de laagste pokemon uit de gym gooit.

Verwijderd

Pathogen schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Waar staat dat vast? Dat zou betekenen dat trainen in strijd is met het doel van gyms?

Sorry hoor, maar hoe irritant gym shaving ook is, of team sniping, het is een (waarschijnlijk onbedoeld) onderdeel van de gameplay waar 0,0 maatregelen tegen genomen wordt. Denken dat je het recht hebt om te zeggen dat het dan maar gewoon niet moet bespreken hier op Tweakers lijkt me maar raar.
Tenslotte worden hier genoeg zaken besproken, zoals modding van apparatuur, waar wél maatregelen zijn zoals het vervallen van de garantie.

Met het de kop indrukken van de conversatie zal deze gameplay ook niet weggaan. Juist als erover gesproken wordt op alle mogelijk kanalen en de irritatie de pan uitrijst zal dit bij kunnen dragen aan het bereiken van Niantic om hier iets aan te doen.
Overigens heb ik er hoop in dat de gym revamp dit soort tactieken gaat uitsluiten. Dus laten we vooral niet vervallen in censuur, maar bijvoorbeeld constructief nadenken over hoe dit verbeterd kan worden.
Dat staat hier: http://www.pokemongo.com/nl-nl/teams-gyms/

En ik wil geen cencuur plegen maar ik stoor mij aan gasten die hier even triomfantelijk komen melden dat ze voor hun maat even wat plekjes hebben vrijgespeeld. Dat soort geleuter kunnen we prima zonder en is qua sfeer ook beter.

Verwijderd

Gyms moeten gewoon een player vs player worden, geen teams meer.

Voorbeeld: 1 persoon zet automatisch z'n sterkste pokemon in een gym, en krijgt 10 coins met maximum van 100 per dag, volgende persoon verslaat die pokemon die erin staat. Automatisch gaat zijn sterkste pokemon erin en krijgt ook 10 coins, zo moet je dus elke dag op pad om gyms te slopen en is het shaving ook klaar.

Hoe lekker het ook is om makkelijk100 coins per dag te krijgen is, maakt dit het veel leuker vind ik, sta zelf al weken in 10 gyms zonder er eigenlijk iets voor te doen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 09:07 ]

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 15:36
protoss warrior schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:00:
De oplossing voor gym shaving lijkt me simpel, zorg dat er 30 mensen of ongelimiteerd in 1 gym kunnen zitten en zorg dat je obvious multi accounts bant als niantic(bijvoorbeeld in 1 gym pietje 1 t/m 5 die er allemaal achter elkaar ingezet worden is een vrij grote aanwijzing)

Als je dan ook nog wilt dat gyms leeghalen niet helemaal een onmogelijke missie word zorg er dan gewoon voor dat alleen de hoogste 10 verslagen hoeven worden en dat er pas een half uur na de laatst verslagen pokemon de volledige 10 weer er in staan waarbij een verslagen pokemon de laagste pokemon uit de gym gooit.
Nou ik heb dus een melding gedaan omdat iemand hier in het dorp zo slim is om 3 accounts te creeren met ongeveer identieke nicknames.

Ben benieuwd of ik hem/haar nog vaak terug ga zien in gyms hier in de buurt.
Ik heb me wel gewoon de moeite genomen om hem/haar eerst compleet uit de gym te spelen en vervolgens verder te lopen. Had net niet genoeg potions om de gym over te nemen.

iRacing Profiel

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:03:
[...]

Dat staat hier: http://www.pokemongo.com/nl-nl/teams-gyms/

En ik wil geen cencuur plegen maar ik stoor mij aan gasten die hier even triomfantelijk komen melden dat ze voor hun maat even wat plekjes hebben vrijgespeeld. Dat soort geleuter kunnen we prima zonder en is qua sfeer ook beter.
Ik zie het daar niet staan. Het is ook geen pagina met regels maar basale uitleg over gyms.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Richh schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 01:09:
Op de terugweg naar huis even snel zo'n stomme rode toren slopen. Toen 'ie eenmaal plat was, lag een mooie beloning op me te wachten:

[afbeelding]

Slechts 703cp, maar toch altijd leuk :) tweede keer dat ik 'm ooit in het wild zie.

[...]

Dat gaat je dan toch tegenvallen, als webdeveloper heb ik een weinig interessante werkplek O-)

Overigens wil ik wel even terugkomen op mijn mooie Magikarp muts. Zo awesome is hij dus niet, als ik nu even snel op mijn scherm kijk heb ik steeds heel kort het idee dat er een Magikarp linksonder op de kaart te vinden is :')
Waar zijn die camera's voor? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Raven schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:16:
[...]

Waar zijn die camera's voor? :S
Die hangen altijd boven/rond een gym. Door hoe de hoek van de foto is lijkt het alsof hij op de lapras staat :D

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:04:
Gyms moeten gewoon een player vs player worden, geen teams meer.

Voorbeeld: 1 persoon zet automatisch z'n sterkste pokemon in een gym, en krijgt 10 coins met maximum van 100 per dag, volgende persoon verslaat die pokemon die erin staat. Automatisch gaat zijn sterkste pokemon erin en krijgt ook 10 coins, zo moet je dus elke dag op pad om gyms te slopen en is het shaving ook klaar.

Hoe lekker het ook is om makkelijk100 coins per dag te krijgen is, maakt dit het veel leuker vind ik, sta zelf al weken in 10 gyms zonder er eigenlijk iets voor te doen
Is het dan wel 1x per gym? of kan ik een gym meerdere keren per dag aanvallen en dan ook meerdere keren die 10 coins krijgen? Hopelijk wel in de situatie die je beschrijft anders mag niantec er eerst voor zorgen dat de gym verdeling iets eerlijker wordt.

Ik heb normaal gesproken geen mogelijkheid om 10 unieke gyms aan te vallen. Dat zullen er in mijn geval maximaal 5 zijn. (nu zal 50 muntjes al beter zijn dan de 30 van nu)

Verwijderd

freggell schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:35:
[...]

Is het dan wel 1x per gym? of kan ik een gym meerdere keren per dag aanvallen en dan ook meerdere keren die 10 coins krijgen? Hopelijk wel in de situatie die je beschrijft anders mag niantec er eerst voor zorgen dat de gym verdeling iets eerlijker wordt.

Ik heb normaal gesproken geen mogelijkheid om 10 unieke gyms aan te vallen. Dat zullen er in mijn geval maximaal 5 zijn. (nu zal 50 muntjes al beter zijn dan de 30 van nu)
Ja, gewoon verschillende gyms anders is het wel erg makkelijk :p

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

* IdieEasy zit al een paar dagen in een gym en is daar bijzonder blij mee.

Leuke aan die gym is, er zit ook een level 13 in, en die heeft een cp10 ratata erin staan :D
Inmiddels is de gym level 10 en heeft die persoon al een dag of 10 kunnen cashen! Helemaal mooi _/-\o_

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
CaptJackSparrow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:
Zit nog niet op de nieuwe client.

Welke G2 beesten voeren jullie eigenlijk ananasjes?
Ik zit sinds gisteren op de nieuwe versie. Wat niet in de notes staat maar heel leuk is dat de locatie en datum van de eitjes er bij staat. Zo kan je zelf kijken welke eerst op te zetten :)

De ananasjes bij Gen2 voor mij zijn : De 3 starters / Mareep & Lavitar als ik deze eens tegen zou komen.
Voor Gen1 geef ik ze aan Dratini, Snorlay, Chansey, Lapras, Porygon, Abra & Rhyhorn. Vooral diegene die je niet vaak tegen komt en ik altijd candy van kan gebruiken voor ze sterker te maken :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Oekiejoekie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:42:
[...]

Inderdaad, de nieuwe update van deze week, en Android. 0.59.2 zeg ik ff uit mijn hoofd.
Intussen heb ik de update ook binnen.
Bij mij staan alle eieren ook op 'May 15, 2016'. Plaatsen lijken wel te kloppen.

<GoT>NightStalker

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IdieEasy schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Die hangen altijd boven/rond een gym. Door hoe de hoek van de foto is lijkt het alsof hij op de lapras staat :D
Ok :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
schaapiej schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:00:
[...]

Intussen heb ik de update ook binnen.
Bij mij staan alle eieren ook op 'May 15, 2016'. Plaatsen lijken wel te kloppen.
Iemand op iOS de update al binnen? Ik sta nog steeds op 1.27, App Store laat ook geen recentere versie zien :? .

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:55
sixtiek schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:07:
[...]

Iemand op iOS de update al binnen? Ik sta nog steeds op 1.27, App Store laat ook geen recentere versie zien :? .
Hier helaas ook nog geen nieuwe update, wel ondertussen 30~40 magikarps gevangen in 1.5 dag

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• sixtiek
RickS29 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Hier helaas ook nog geen nieuwe update, wel ondertussen 30~40 magikarps gevangen in 1.5 dag
Same here, maar zijn ze nou shiny of niet :'( ...

• schaapiej
  • Nu online
RickS29 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:08:
Hier ook zoiets, allemaal met pinap. 200 candy in 1 dag! :P
sixtiek schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:09:
Same here, maar zijn ze nou shiny of niet :'( ...
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat de shiny variant pas na de update gevangen kan worden. Niet zeker of dat de update van het water event betreft of de update van de app zelf.

Dit is trouwens wel echt naar als dat gebeurt; Shiny Magikarp blijkt een Ditto te zijn. -O-

<GoT>NightStalker

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Ik ontkracht bij deze het verhaal van de shiny haha, mijn broer heeft gisteren een 10 cp Shiny Magikarp gevangen in een bos... iPhone gebruiker. Ik ben ook 20-25 magikarps rijker maar geen shiny...

* edit - Het is de bedoeling dat de locaties worden vertelt bij een speciale vangst volgens mij.
Het bos in Erp (Noord-Brabant), bij de gyms.
schaapiej schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:16:
[...]

Hier ook zoiets, allemaal met pinap. 200 candy in 1 dag! :P

[...]

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat de shiny variant pas na de update gevangen kan worden. Niet zeker of dat de update van het water event betreft of de update van de app zelf.

Dit is trouwens wel echt naar als dat gebeurt; Shiny Magikarp blijkt een Ditto te zijn. -O-

[ Voor 8% gewijzigd door lukeanalbers op 24-03-2017 11:16 ]

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Nope... dat staat daar helemaal niet, daar staat alleen een kort verhaaltje over teams en gyms...

Dit soort taal mag je achterwege laten

Tssk, nu weer in de pauze wezen wandelen en nu 'barst' het ineens van de magicarp i.t.t de afgelopen dagen...

[ Voor 43% gewijzigd door Grotman op 24-03-2017 15:15 ]

Verwijderd

Kunnen we de discutie ontopic houden en argumenten gebruiken aub. Dat iemand het niet eens is met een ander zijn argument wil nog niet zeggen dat hij jammert.
Het lijkt soms meer op een chat hier .
(sory want dit bericht gaat ook helemaal niet over pogo)

Verwijderd

Pathogen schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Ik zie het daar niet staan. Het is ook geen pagina met regels maar basale uitleg over gyms.
Uitleg over wat de bedoeling is van gyms zijn geen regels idd *zucht*

Verwijderd

Deze discussie is klaar, let's move on

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 24-03-2017 15:17 ]

Verwijderd

Ow en magikarps spawnen in 036 harder dan hondepoep. 811 candy in de 3 dagen :)

• freggell
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:02:
En ik ben al blij als ik meer dan 10 carps zie spawnen in mijn regio.
Zie nog steeds meer ratten en duiven etc dan watermons

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:48:
[...]

Uitleg over wat de bedoeling is van gyms zijn geen regels idd *zucht*
...maar heb je al gevonden waar staat dat het niet de bedoeling is om één level van een gym af te trainen? Of er één plekje bij te trainen als er een plekje af getraind is?

Je stellige en fantasierijke interpretatie van een tutorial stuit me gewoon tegen de borst. Straks ga je nog verkondigen dat je niet met de fiets op de stoep mag lopen omdat je alleen maar plaatjes van voetgangers op stoepen ziet bij de website van de ANWB.

Dus ja, gym shaving vind ik ook irritant. Maar je argumentatie waarom het dan maar verboden moet worden om erover te praten is gewoon mis.

Verwijderd

Nog steeds geen update beschikbaar bij mij (Android). En zonder update geen shinies toch? :(

• schaapiej
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:14:
Nog steeds geen update beschikbaar bij mij (Android). En zonder update geen shinies toch? :(
Volgens onderstaande ook zonder de update shinies! :)
lukeanalbers schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:14:
Ik ontkracht bij deze het verhaal van de shiny haha, mijn broer heeft gisteren een 10 cp Shiny Magikarp gevangen in een bos... iPhone gebruiker. Ik ben ook 20-25 magikarps rijker maar geen shiny...

<GoT>NightStalker

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
En de update via apkmirror installeren werkt ook prima. Had ik gisteren gedaan, omdat ik ergens naartoe ging waar normaal al veel Magikarp spawnen en ik bijna mijn 400 candies had en ik nog dacht dat je hem nodig had om een shiny te krijgen.

Helaas evengoed geen shiny Magikarp (ook 20-25 gevangen).

PV Output

Verwijderd

Daar gaat het niet om. Je kan er 1 lvl af of bijtrainen. Dat mag maar niet met 2 accounts zoals de meeste het doen. Als staat het niet letterlijk in de regels toch is het ook niet de bedoeling om samen te werken met iemand van het andere team om zo in de gyms te komen. Dat is gewoon een andere speler zijn account misbruiken om in je eigen teamgym te komen.
Het is ook asociaal dus net het tegengestelde wat niantic wil.
Ik snap dus niet waarom iemand het verdedigt want het blijft valsspelen.
Als je dit niet inziet dan blijft deze discutie eindeloos doorgaan dus dit is het laatste wat ik hierover zeg.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:27:
Daar gaat het niet om. Je kan er 1 lvl af of bijtrainen. Dat mag maar niet met 2 accounts zoals de meeste het doen. Als staat het niet letterlijk in de regels toch is het ook niet de bedoeling om samen te werken met iemand van het andere team om zo in de gyms te komen. Dat is gewoon een andere speler zijn account misbruiken om in je eigen teamgym te komen.
Het is ook asociaal dus net het tegengestelde wat niantic wil.
Ik snap dus niet waarom iemand het verdedigt want het blijft valsspelen.
Als je dit niet inziet dan blijft deze discutie eindeloos doorgaan dus dit is het laatste wat ik hierover zeg.
Ik weet niet waarom je beweert dat het daarom gaat. Mowikan beweert onomstotelijk bewijs te hebben dat je niet met 2 personen, van 2 teams, tegelijk iets met een gym mag doen omdat dat valsspelen is volgens Niantic, om vervolgens met een of andere flut tutorial op de proppen te komen.

Als Jantje en Klaasje andere teams hebben gekozen mogen ze nog steeds gewoon met zijn tweetjes een spelletje spelen. Er is NIKS, maar dan ook werkelijk NIKS dat dit verbiedt. Er is ook NIKS op de officiële websites dat hier ook maar enigzins aan refereert.

Nogmaals, al had iedereen dat makkelijk kunnen lezen, ik vind het behoorlijk irritant als mensen dit doelmatig als tactiek gebruiken. Mijn punt is dat je geen beweringen moet lopen maken zonder bewijs en als er dan om bewijs gevraagd wordt iets compleet irrelevants aanlevert, vervolgens in een triplepost gaat lopen zuchten en steunen en dat het ook nog eens bij lange na niet de eerste keer is dat er door deze persoon zulk Trump-achtig gedrag wordt vertoond.

In een discussie worden valide argumenten gebruikt. Hier niet, dus dit is de titel discussie niet waardig. Dit is gewoon iets blaten, een blaadje knutselkarton omhoog houden als argument en dan beledigd zijn als iemand je niet serieus neemt.

Verwijderd

Pathogen schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Ik weet niet waarom je beweert dat het daarom gaat. Mowikan beweert onomstotelijk bewijs te hebben dat je niet met 2 personen, van 2 teams, tegelijk iets met een gym mag doen omdat dat valsspelen is volgens Niantic, om vervolgens met een of andere flut tutorial op de proppen te komen.

Als Jantje en Klaasje andere teams hebben gekozen mogen ze nog steeds gewoon met zijn tweetjes een spelletje spelen. Er is NIKS, maar dan ook werkelijk NIKS dat dit verbiedt. Er is ook NIKS op de officiële websites dat hier ook maar enigzins aan refereert.

Nogmaals, al had iedereen dat makkelijk kunnen lezen, ik vind het behoorlijk irritant als mensen dit doelmatig als tactiek gebruiken. Mijn punt is dat je geen beweringen moet lopen maken zonder bewijs en als er dan om bewijs gevraagd wordt iets compleet irrelevants aanlevert, vervolgens in een triplepost gaat lopen zuchten en steunen en dat het ook nog eens bij lange na niet de eerste keer is dat er door deze persoon zulk Trump-achtig gedrag wordt vertoond.

In een discussie worden valide argumenten gebruikt. Hier niet, dus dit is de titel discussie niet waardig. Dit is gewoon iets blaten, een blaadje knutselkarton omhoog houden als argument en dan beledigd zijn als iemand je niet serieus neemt.
Grappig dat je zo blijft hangen op de gym regels. Volgens mij had ik meer geschreven. Zou daar ook wat tegen argumenten op kunnen inbrengen?

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hallelujah GPS jitter is back baby ! heerlijk al 6 5 km eieren uitgebroed vandaag door gewoon aan het werk te zijn :) en nog 2 pokkies van GEN1 te gaan dan heb ik die allemaal compleet (op regional en legendary na)

al vermoed ik wel dat ik een kleine soft ban heb ofzo alles vlucht al weg na 1 keer wiebelen :(

nu niet meer :)

[ Voor 21% gewijzigd door copywizard op 24-03-2017 15:23 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:01:
[...]

Grappig dat je zo blijft hangen op de gym regels. Volgens mij had ik meer geschreven. Zou daar ook wat tegen argumenten op kunnen inbrengen?
Je leest mijn posts niet. Het gaat om je slechte (lees: niet-bestaande) argumentatie.

Je kunt er vanuit gaan dat ik geen probleem heb met wat je hebt getypt, tenzij ik met een antwoord de indicatie geef dat ik er wél een probleem mee heb.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Zojuist een 97% Magikarp ge-evolved in Gyrados met dragontail en hydrapump... Ben een tevreden man :D

• freggell
Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat shaving met 2 accounts (1 persoon) verkeerd is.
Persoonlijk ben ik van mening dat als er 2 spelers van een ander team met elkaar rond lopen om pokemon te vangen en stops te draaien. dat dat ook gewoon kan. En dat als 1 van de 2 een gym aanvalt dan mag die anders best proberen te verdedigen. Afspreken om een gym ff een level naar beneden te brengen vind ik wel iets anders, maar dat is lastig hard te maken.

Dus de discussie over hoe Niantec dat bedoeld zou hebben kan wel stoppen. Dan kunnen we weer lekker verder met melden wat voor leuke pokemon mensen hebben gekregen.

bv: mijn 3e pineco uit een 10km ei :|

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
RemkoDJ schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:57:
Zojuist een 97% Magikarp ge-evolved in Gyrados met dragontail en hydrapump... Ben een tevreden man :D
Maar was hij ook shiny? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sixtiek
freggell schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:59:
Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat shaving met 2 accounts (1 persoon) verkeerd is.
Nou bedacht ik het volgende: bij twee van de gyms waar ik in zit bungel ik inmiddels onderaan. Eén ervan heb ik zelf veroverd, bij de andere ben ik bijtijds ingestapt, beide zijn (mede door mij) naar level 10 getraind en toen begon het shaven :X waardoor ik waarschijnlijk zeer binnenkort eruit lig.

Wat als ik nou voor mezelf een tweede account begin en daarmee mezelf onderuit die gyms shave, en daarna met mijn "echte" account een pokie met hogere CP terugzet? Is nog steeds shaving met twee accounts voor één persoon maar de enige die geshaved word ben ik dan zelf... self-shaving dus als het ware O-) .

Verwerpelijk of verantwoord? Thoughts?

Verwijderd

sixtiek schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:10:
[...]

Nou bedacht ik het volgende: bij twee van de gyms waar ik in zit bungel ik inmiddels onderaan. Eén ervan heb ik zelf veroverd, bij de andere ben ik bijtijds ingestapt, beide zijn (mede door mij) naar level 10 getraind en toen begon het shaven :X waardoor ik waarschijnlijk zeer binnenkort eruit lig.

Wat als ik nou voor mezelf een tweede account begin en daarmee mezelf onderuit die gyms shave, en daarna met mijn "echte" account een pokie met hogere CP terugzet? Is nog steeds shaving met twee accounts voor één persoon maar de enige die geshaved word ben ik dan zelf... self-shaving dus als het ware O-) .

Het blijft shaving en zo benadeel je weer de persoon die nu op de voorlaatste plaats staat.

@freggell Gewoon afspreken met iemand van een andere kleur om de derde kleur volledig plat te gooien kan ook en dat is totaal geen shaving O-)

• freggell
[...]

Verwerpelijk.

En ja nog steeds shaving. Ik weet dat het in dit geval om je eigen pokemon gaat (Zou het mooi vinden als de mogelijkheid tot wisselen zou bestaan) maar ik zou het niet doen.

Ik ben van mening dat als je daar mee begint, dan stopt het er niet mee. En dus wordt jij dan 1 van die personen waar we allemaal een verschrikkelijke hekel aan hebben.
Ik zou zeggen nodig een ander Team uit om de gym te slopen. Kan je die daarna terug pakken en er een nieuwe (hogere) pokemon in zetten. Maar dan is die op dat moment natuurlijk geen lvl 10 meer.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:16:
[...]

@freggell Gewoon afspreken met iemand van een andere kleur om de derde kleur volledig plat te gooien kan ook en dat is totaal geen shaving O-)
Maar wie krijgt dan de gym :?

[ Voor 10% gewijzigd door freggell op 24-03-2017 16:18 ]

Verwijderd

Gewoon afspreken he. Haal erna nog een tweede neer dan heeft elk 1 gym ;)

Verwijderd

verkeerde quote

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 16:39 ]

• freggell
en weg.

[ Voor 96% gewijzigd door freggell op 24-03-2017 16:40 . Reden: reactie op verkeerde quote ]

Verwijderd

Eek2nd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:16:
Heb nu al meer Omanyte in een uur gevangen dan de totaal die ik had ...4 tegenover 3
Hier ook en dat is tof want best een fijne opspeel pokie!

Verwijderd

Voudje bedankdT

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 16:49 ]

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Sinds vandaag eindelijk mijn dex voor Gen 1 (exclusief de regionals) compleet, ik ben een blij man! Heeft wel een flinke tijd geduurd om eindelijk Grimer te evolven, maar toen ik dat vanochtend kon doen kwam ik later op de dag nog 2 Omanytes tegen. Met 2 pinap berries schiet dat lekker op, dus ook Omastar eindelijk kunnen maken :)

Nu Gen 2 nog..

D3 Profile

Verwijderd

[...]

Je speelt met twee accounts. Dat mag niet. Plus je benadeeld iemand die boven je staat omdat die er eerder uitgespeeld wordt.

Verwijderd

freggell schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:59:
Persoonlijk ben ik van mening dat als er 2 spelers van een ander team met elkaar rond lopen om pokemon te vangen en stops te draaien. dat dat ook gewoon kan. En dat als 1 van de 2 een gym aanvalt dan mag die anders best proberen te verdedigen. Afspreken om een gym ff een level naar beneden te brengen vind ik wel iets anders, maar dat is lastig hard te maken.

Dus de discussie over hoe Niantec dat bedoeld zou hebben kan wel stoppen. Dan kunnen we weer lekker verder met melden wat voor leuke pokemon mensen hebben gekregen.

bv: mijn 3e pineco uit een 10km ei :|
Volgens mij is het voor een aantal mensen best een dingetje anders was er niet zoveel discussie over.

Heb overigens net een heterdaad gedaan. Was een gele gozer die ff plekje speelde voor zijn rode vriendin. Vond het heel normaal. Ff uitgelegd wat ik er van vond. Maar ze waren het niet eens met mij :) kan ook niet anders natuurlijk. Gelukkig zette mijn zoon die altijd overal uitgegooid wordt snel zijn pokie er in toen ze aan het opspelen was. Vonden ze onsportief. Dus ik hoezo? Is een vrij plekje en bedankt voor het opspelen :) hun huilie huilie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 16:57 ]

• freggell
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:47:
[...]

Volgens mij is het voor een aantal mensen best een dingetje anders was er niet zoveel discussie over.

Heb overigens net een heterdaad gedaan. Was een gele gozer die ff plekje speelde voor zijn rode vriendin. Vond het heel normaal. Ff uitgelegd wat ik er van vond. Maar ze waren het niet eens met mij :) kan ook niet anders natuurlijk. Gelukkig zette mijn zoon die altijd overal uitgegooid wordt snel zijn pokie er in toen ze aan het opspelen was. Vonden ze onsportief. Dus ik hoezo? Is een vrij plekje en bedankt voor het opspelen :) hun huilie huilie :)
_/-\o_ voor je zoon *O*

Als die gele dude nu de hele gym zou hebben gesloopt zou ik er geen probleem mee hebben gehad.
Maar ff 1 pokemon eruit halen zodat de partner dat ff op traint voor een plekje vind ik niet toegestaan.

En eigenlijk was het natuurlijk wel het snipen waar iedereen hier ook een hekel aan heeft. :Y

Verwijderd

Even een ander vraagje. Pokemon vriend van mij heeft android en een gele magikarp gevangen. Ik nog niet maar wel 100magikarps vandaag gevangen. Moet ik ff wachten op de ios update om ook edn geke te vangen? Iemand op ios al een gele karp gevangen?

• freggell
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:55:
Even een ander vraagje. Pokemon vriend van mij heeft android en een gele magikarp gevangen. Ik nog niet maar wel 100magikarps vandaag gevangen. Moet ik ff wachten op de ios update om ook edn geke te vangen? Iemand op ios al een gele karp gevangen?
Ergens begin van de dag werd wel zoiets gemeld.
Hier:
lukeanalbers schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:14:

* edit - Het is de bedoeling dat de locaties worden vertelt bij een speciale vangst volgens mij.
Het bos in Erp (Noord-Brabant), bij de gyms.

[...]

[ Voor 37% gewijzigd door freggell op 24-03-2017 17:04 ]

• schaapiej
  • Nu online
... self-shaving dus als het ware O-) .
Self-shaving doe je maar lekker onder de douche! :+

<GoT>NightStalker

• Tha_Dragon_
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:08

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

Volgens mij zijn ze nog een bugje vergeten met de nieuwe update voor ios
na de update crasht het spel op het inloggen

verwijderen en opnieuw installeren lost het niet op

ik kan nog aangeven met welk google account ik wil inloggen
en meteen daarna crasht het spel

Verwijderd

Tha_Dragon_ schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:22:

Niet instaleren dus.

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:02:
ligt het aan mij , of krijg je ook meer candy van magicarps.

voorbeeld.

stond op 333, van er een met een ananas. daarna sta ik op 340

volgens mij krijg je bij die ananas maar 2 extra candy erbij.

of ik kan niet rekenen... of

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Peter F schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:06:
[...]

Nee, al een aantal keer besproken hier. Pokemon kan niet rekenen...

Er staat dat je 5 candy krijgt, maar dat is 6. Inclusief het weggooien van de beroerde exemplaren dus 7 candy.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Tha_Dragon_ schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:22:

Inloggen duurt bij mij ietsjes langer maar doet het verder goed.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Oekiejoekie schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:10:
[...]

Er staat dat je 5 candy krijgt, maar dat is 6. Inclusief het weggooien van de beroerde exemplaren dus 7 candy.
Peter F schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:06:
[...]
ligt het aan mij , of krijg je ook meer candy van magicarps.

voorbeeld.

stond op 333, van er een met een ananas. daarna sta ik op 340

Conclusie: zowel Peter als Pogo hebben moeite met rekenen :p
Ach, gelukkig bestaan er rekenmachines waardoor we ons kunnen richten op de echte problemen in deze wereld.
Trump is president, Erdoghan is boos en Switchie heeft nog steeds geen shiny Magikarp :(

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Tha_Dragon_
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:08

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

ben iets wijzer, maar nog niets verder

het spel crasht niet, maar verdwijnt naar de achtergrond,
alsof er een melding weergegeven moet worden.
Bij het weer naar voren halen, start het spel opnieuw op.

Meteen even getest met een ipad waar het spel nog niet op stond,
hier werkt het spel, na inloggen, wel :?

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lekker al die Magicarps vandaag een 4e Gyrandos kunnen maken.

Ook al bijna naar zijn max

Nu nog eens die Totodiles vinden....

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]

had hem nog niet weggegooid, want ik zag nl met de nieuwe dat er al 7 bijgekomen waren.

maargoed, bij de volgende maak ik wel 2 screenshots.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Peter F schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:43:
[...]

had hem nog niet weggegooid, want ik zag nl met de nieuwe dat er al 7 bijgekomen waren.

maargoed, bij de volgende maak ik wel 2 screenshots.
Toevallig as we speak vanuit de woonkamer een Magikarp kunnen vangen.
Kreeg er met ananasje gewoon 6 candies voor.
Overigens gaf het schermpje ook gewoon 6 aan dus die minor text bug van @Oekiejoekie lijkt geplet in de nieuwste update.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pfff... Ik heb momenteel Caweegyta candies voor 707 evoluties. Alleen al 327 Pidgeys. :+ Met nu een event verwacht ik niet echt snel iets met dubbele XP. Op zijn vroegst met Pasen lijkt me aannemelijk. Al gauw drie weken dus als het ervóór zou beginnen. Ik zit nog een kleine 160k onder L34 dus misschien moet ik toch maar eens een eitje breken nu ik weer drie toestellen heb. Kan ik tot dan weer ongedierte bijvangen voor de volgende lading candy. Heb lang niet genoeg beesten om al die candy achter elkaar te verbruiken. Verhoog die maxima nou Niantic. :P

Heb nu ook de laatste versie. Aanzicht van je Avatar en buddy is nu niet meer frontaal maar iets schuin. Beesten hadden dat al eerder? Die stonden vroeger ook recht geloof ik. Toch? Die gouden munt met je saldo aan muntjes en link naar de store is ook weg daar. Beetje saaie groene knopjes nu.

Hoe is de stand van zaken met gerootte toestellen eigenlijk? Is daar ondertussen een algemene goed werkende oplossing voor?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:05:Hoe is de stand van zaken met gerootte toestellen eigenlijk? Is daar ondertussen een algemene goed werkende oplossing voor?
Ik gebruik zelf Root Switch v 1.3.3.2

Hiermee kun je Root tijdelijk "uitzetten" zodat je kunt inloggen in Pogo:

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2016/10/Root-Switch-1.jpg

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Switchie schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:38:
Hiermee kun je Root tijdelijk "uitzetten" zodat je kunt inloggen in Pogo:
Werkt dat zonder rebooten of moet dat wel steeds?

En hoe ging dat breeding in de oorspronkelijke spellen eigenlijk? *; Kreeg je er dan een beest bij of combineerde je twee beesten en kreeg je er dan ééntje voor terug?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:42:
[...]
Werkt dat zonder rebooten of moet dat wel steeds?
Jeps, schakelaartje omgooien en je root staat uit.
Overigens, doet Pogo nog steeds checks wanneer je eenmaal ingame bent. Zodra je root weer aanzet terwijl je aan het spelen bent wordt je er na een bepaalde tijd alsnog uitgegooid.
En hoe ging dat breeding in de oorspronkelijke spellen eigenlijk? *; Kreeg je er dan een beest bij of combineerde je twee beesten en kreeg je er dan ééntje voor terug?
Geen flauw idee. Verloor destijds bij gen 2 al de interesse.
De term "breeden" doet mij vermoeden dat Pikachu een bloemetje is en Ditto een bijtje en daar een.... Tja, wat komt daar eigenlijk uit?! 8)7
Enige vorm van 2 pokies die "samensmelten" is naar mijn weten Slowpoke + Shellder

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:05:
Pfff... Ik heb momenteel Caweegyta candies voor 707 evoluties.
Domme vraag misschien maar wie of wat is Caweegyta :? ?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
sixtiek schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:58:
[...]

Domme vraag misschien maar wie of wat is Caweegyta :? ?
Caterpie
Weedle
Pidgy
Rattata

;)

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:05:
[...]

Caterpie
Weedle
Pidgy
Rattata

;)
Tjeez 8)7 ... Nog nooit gehoord, is dat iets van jou?

• Richh
Switchie schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:35:
Trump is president, Erdoghan is boos en Switchie heeft nog steeds geen shiny Magikarp :(
Pff, zelfs Richh heeft al een shiny Magikarp :P

Althans. Sinds een uurtje. Met een vriend van me de hele avond rode torens zitten slopen en alle Magikarp die we vonden gevangen. We hebben beide een paar honderd Karp-candy erbij en dus tientallen van die vissen op het droge lopen vangen. Beide dus zonder succes.
Rond een uur of 12 heb ik 'm naar huis gebracht, en op de terugweg nog even een paar stops meegenomen... en daar vond ik er eentje:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sh854Hc.jpg
Kijk 'm shinen dan!

Maarja dan komt de volgende struggle (pun intended): hij is ongeveer 45% IV, en heeft 100 candy + 100.000 stardust nodig om een Gyrados van 2600 te worden. Nou heb ik de candy, ik heb de stardust en met 2600cp kom je een eind in mijn omgeving.
Aan de andere kant: als ik tijdens dit event nog een shiny Magikarp tegenkom, maar dan wonder van 170cp, sla ik mezelf voor eeuwig voor m'n kop |:(

Dus toch maar even afwachten...maar ik heb echt geen geduld :P

Ook een persoonlijk record gebroken deze avond; ik zit in 22 gyms op dit moment *O*
Dit is overigens gefixt met de laatste update; er staat dan ook dat je 6 candy krijgt in het catch-scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 25-03-2017 01:16 ]

• Therapy777
  • Laatst online: 19:08

Therapy777

Metal!

Tot dit event welgeteld 2 omanytes gevangen... nu in een middagje genoeg om te evolven. Aan de ene kant natuurlijk fijn, aan de andere kant wordt het zo wel heel makkelijk. Maar goed, ik heb nog altijd Onyx om na te jagen voor een evolutie. En de fameuze Muk moet ik ook nog. En Rhydon, Machamp, Primeape, Kabutops en Dragonite om Gen1 af te maken... genoeg te doen dus.

Ik las een paar posts terug dat mensen veel machops tegen komen, hier helaas niet. Die moet ik ook nog evolven namelijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Therapy777 op 25-03-2017 01:05 ]

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Is alleen magikarp shiny of kan de rest t ook zijn? En is dat alleen met t event?

Heeft iemand uitleg over de update, in de Dex zie je ook gender nu, maar soms is dat nog wit maar in m'n pokelijst heb ik dus wel al een mannetje of vrouwtje. Hoe werkt dat?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Bobje schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:23:
Is alleen magikarp shiny of kan de rest t ook zijn? En is dat alleen met t event?

Heeft iemand uitleg over de update, in de Dex zie je ook gender nu, maar soms is dat nog wit maar in m'n pokelijst heb ik dus wel al een mannetje of vrouwtje. Hoe werkt dat?
Mannetje of vrouwtje is nu nog niet interessant. Wanneer Breeding als nieuwe feature wordt toegevoegd pas.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
Bobje schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:23:

De shinies gaan gewoon in het spel blijven. Voorlopig zijn het alleen Magikarp en Gyarados.
In Gold/Silver was shiny Gyarados de 'introductie' tot shiny Pokemon. Wellicht is daarom voor Magikarp en Gyarados gekozen nu.
Het aantal Pokemon waarvan een shiny variant is zal de komende tijd wel toenemen. Er zijn maar weinig Pokemon waarvan geen shiny variant is. :)

Wbt de Pokedex, het is de bedoeling dat daar aangegeven wordt of je beide genders hebt gevangen van de betreffende Pokemon. Maar het lijkt erop dat alleen vangsten na een bepaalde datum meetellen.
Dat werkt nog niet helemaal perfect dus.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/98iL1tw.jpg

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Of te wel alles weer opnieuw vangen. En daarnaast nog mannetjes en vrouwtjes.

Wordt leuk zo.

• Richh
Sunfalls schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:47:
Of te wel alles weer opnieuw vangen. En daarnaast nog mannetjes en vrouwtjes.

Wordt leuk zo.
We hebben meer pokestorage nodig!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:10
Richh schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:17:
[...]

En een manier om je box onder te groeperen in bv subboxen ofzo. Is geen pretje om bij een gym te scrollen naar je prestigers/attackers. Ik hoop tijdens het scrollen altijd dat de app niet crasht :X (iphone 5s)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:17:
Dat roep ik al tijden. Of Niantic dat ooit door krijgt? :X

Als je van alles een gewoon mannetje en vrouwtje moet hebben en ook van de shiny, er even van uitgaand dat die er van alle komen, dan zit je al op 4 maal hoeveel ook al weer? Mijn Dex loopt nu tot 248 dus dan zou je al aan een theoretisch 'minimum' van 992 zitten. :o

Ook als er niet van alles m/v en/of shiny komen heb je flink wat ruimte nodig en dan doe je nog niks aan movesets en zo.

Wakker worden Niantic! :z

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 21:18
Niantic zal zeggen: je kan je Poke-storage al uitbreiden, kost alleen coins...

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• schaapiej
  • Nu online
Thierry88 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:02:
Niantic zal zeggen: je kan je Poke-storage al uitbreiden, kost alleen coins...
Coins boeit mij niet, genoeg coins van gyms en desnoods koop ik storage. Maar ik zit al op 1000/1000 dus uitbreiden kan ik niet meer... net als vele andere!

<GoT>NightStalker

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
Je hoeft ze niet te houden... Gewoon wegpleuren zodra je die dex-entry hebt. :p

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 21:18
schaapiej schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Coins boeit mij niet, genoeg coins van gyms en desnoods koop ik storage. Maar ik zit al op 1000/1000 dus uitbreiden kan ik niet meer... net als vele andere!
Ah oké, dan begrijp ik het probleem. Ik wist niet dat er een hard limit was waarboven je zelfs met coins niet meer kan uitbreiden.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Niet ver van hier staat een L8 gym met 8 Blisseys. Zeven daarvan zijn L33 en evident van meerdere accounts van dezelfde persoon. Dat kan niet anders gedaan zijn dan met botten. Als hoogste staat er een L35 Blissey in.

Hoe is het toch mogelijk dat Niantic dit soort extreme zaken niet detecteert? :F Vlak bij mij staat ook als hoogste een L39 speler met alleen maar cijfers in de naam. Weet je ook wel hoe laat het is. }:|

• C_V_S
  • Niet online
Wat heeft Shiny voor meerwaarde?

Buiten visueel toch niks.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:10

OmeJoyo

This is me

xienator schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:28:
Wat heeft Shiny voor meerwaarde?

Buiten visueel toch niks.
Je bent dan über awesome :+ en je kan een rode gyarados maken, van een shiny magikarp dan.

Maar nee verder geen meerwaarde :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:18:
Niet ver van hier staat een L8 gym met 8 Blisseys. Zeven daarvan zijn L33 en evident van meerdere accounts van dezelfde persoon. Dat kan niet anders gedaan zijn dan met botten. Als hoogste staat er een L35 Blissey in.

Hoe is het toch mogelijk dat Niantic dit soort extreme zaken niet detecteert? :F Vlak bij mij staat ook als hoogste een L39 speler met alleen maar cijfers in de naam. Weet je ook wel hoe laat het is. }:|
Tussen kunnen en willen zit een wereld van verschil. Het verbaast mij ook dat wij soms met 10 man een spoofer pakken en doorgeven en dat er NIETS gebeurd.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:18:

Hoe is het toch mogelijk dat Niantic dit soort extreme zaken niet detecteert? :F
Level 33 en 35 vind ik vrij magertjes voor Bots. Zonder verderde context zouden bij mij niet direct alarmbellen gaan rinkelen.
Probleem in aanpak is ongetwijfeld de gigantische schaal.
Hoeveel gyms zullen er totaal zijn in de wereld? Een half miljoen?
Handmatig niet te doen dus zal een scriptje aan te pas moeten komen.
Nadeel is dat elke 'hit' alsnog handmatig uitgepluist zal moeten worden.
Een scriptje zwart/wit laten beoordelen om bans uit te delen gaat imho gigantische colletoral damage geven.
Vlak bij mij staat ook als hoogste een L39 speler met alleen maar cijfers in de naam. Weet je ook wel hoe laat het is. }:|
Volgens mij krijg je standaard een of andere cryptische naam als je je aanmeld met een Pokemon trainer club account. Wellicht heeft de persoon nooit de moeite genomen deze te wijzigen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De namen lijken allemaal heel erg op elkaar en zijn daarom evident van één persoon. Ik heb ook een PTC account en je kunt gewoon een naam kiezen. En één persoon brengt niet 7 accounts 'even' naar L33. Dus botten. De hoogte vind ik ook geen indicatie. Misschien is hij later begonnen (met botten). Of eerdere accounts zijn gebanned.

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 25-03-2017 19:52 ]

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:45:
[...]

Level 33 en 35 vind ik vrij magertjes voor Bots. Zonder verderde context zouden bij mij niet direct alarmbellen gaan rinkelen.
Probleem in aanpak is ongetwijfeld de gigantische schaal.
Hoeveel gyms zullen er totaal zijn in de wereld? Een half miljoen?
Handmatig niet te doen dus zal een scriptje aan te pas moeten komen.
Nadeel is dat elke 'hit' alsnog handmatig uitgepluist zal moeten worden.
Een scriptje zwart/wit laten beoordelen om bans uit te delen gaat imho gigantische colletoral damage geven.

[...]

Volgens mij krijg je standaard een of andere cryptische naam als je je aanmeld met een Pokemon trainer club account. Wellicht heeft de persoon nooit de moeite genomen deze te wijzigen.
Op dit moment zijn er:
218026 rode gyms
266084 blauwe gyms
136642 gele gyms
2206 niet toegewezen gyms.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:46
5,5 uur gelopen, 0 totodiles,

Als troost 1 feraligatr *O* *O* *O*

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:55:
[...]
Op dit moment zijn er:
218026 rode gyms
266084 blauwe gyms
136642 gele gyms
2206 niet toegewezen gyms.
Mhoah, zat ik toch relatief in de buurt :)

Verdeling verbaast mij overigens wel een beetje.
Als we het af zouden ronden op 600.000 gyms zou ik eerder verwachten:
Rood: 200.000
Blauw: 350.000
Geel: 50.000

• Oekiejoekie
Niet vergeten: Morgen een uurtje later cashen... :+

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:59:
5,5 uur gelopen, 0 totodiles,

Als troost 1 feraligatr *O* *O* *O*
Ik zag er gisteren een Feraligatr in mijn nearby maar ik er was was die weg.

Geen Totodile gevangen tot nu toe :(

Wel heel veel Magicarps en mijn IV89 is ook max nu.

Mooie gym bewoner!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11 12:30
Hebben er meer mensen op android last van dat af en toe alles uit de 'nearby' verdwijnt sinds de laatste update?

• Oekiejoekie
MonkeyJohn schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:37:
Hebben er meer mensen op android last van dat af en toe alles uit de 'nearby' verdwijnt sinds de laatste update?
Ja, ik zie het ook geregeld.

Over die kl... totodiles: De afgelopen weken spawnde die een paar keer per dag bij mij om de hoek. Toen het event aangekondigd werd, moest ik er nog 4 voor een Feraligator. Ik had zoiets van ik loop er niet meer heen, want volgende week wordt je er toch mee doodgegooid... Niet dus... in het hele event er pas eentje gevangen :(

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:02:
[...]

Mhoah, zat ik toch relatief in de buurt :)

Verdeling verbaast mij overigens wel een beetje.
Als we het af zouden ronden op 600.000 gyms zou ik eerder verwachten:
Rood: 200.000
Blauw: 350.000
Geel: 50.000
Ik denk dat veel mensen default blauw kiezen en ook eerder uitgekeken zijn. Ik las ergens dat mensen bewuster kiezen voor rood en geel en dus wellicht ook gemotiveerder zijn om actief te spelen. Als ik in mijn stad kijk zie ik meer rood actief zijn en blauwe spelers maar een paar. Althans ik kom vaak dezelfde namen tegen waarvan 25 spoofers die ik op heterdaad betraptte dus alsmdie stoppen wordt deze stad rood :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Yup, idem bij mij sinds de laatste update. En "af en toe alles uit de 'nearby' verdwijnt" is nog een understatement. Het lijkt eerder dat af en toe eventjes pokémon in mijn nearby zichtbaar worden. Echt heel irritant! Hopelijk weet Niantic al waar die bug zit, en wordt het snel via een tussentijdse patch verholpen.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:44:
Ik denk dat veel mensen default blauw kiezen en ook eerder uitgekeken zijn. Ik las ergens dat mensen bewuster kiezen voor rood en geel en dus wellicht ook gemotiveerder zijn om actief te spelen. Als ik in mijn stad kijk zie ik meer rood actief zijn en blauwe spelers maar een paar. Althans ik kom vaak dezelfde namen tegen waarvan 25 spoofers die ik op heterdaad betraptte dus alsmdie stoppen wordt deze stad rood :)
Tja, volgens de beschrijving staat Mystic (blauw) voor de 'denkers', Valor (rood) voor de 'doeners' en Instinct (geel) voor de 'voelers'. Dat de rode doeners zich meer organiseren en als team erop uit gaan om concurrerende Gyms te veroveren dan de andere kleuren past op zich erg goed bij team Valor. :P

Overigens zit mijn huis tussen 3 rode L10 gyms en 1 gele L10 gym. Daar heb ik als eenzame blauwe speler weinig tegen in te brengen... :X

[ Voor 47% gewijzigd door Haay op 25-03-2017 21:47 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zie nu een Totodile en een Quagsire schaduw op de Nearby volgens de silhouetkaart die ik heb. Wel ruim een halve kilometer ver. Toen ik daar eens heen fietste voor een kerst Raichu wassie mooi weg toen ik er kwam. Dat heeft me daar dus wel van genezen. :O Moet ik me erg druk maken om deze beesten?

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:46
Ik heb dit ook in IOS

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:45:
Zie nu een Totodile en een Quagsire schaduw op de Nearby volgens de silhouetkaart die ik heb. Wel ruim een halve kilometer ver. Toen ik daar eens heen fietste voor een kerst Raichu wassie mooi weg toen ik er kwam. Dat heeft me daar dus wel van genezen. :O Moet ik me erg druk maken om deze beesten?
Quagsire is pokédex vulling. Totodile is een starter van Gen2 die heel veel candy voor 2 evoluties nodig heeft om een Feraligatr te worden. Niet bijzonder interessant, dus ook voornamelijk Pokédex vulling.
Pagina: 1 ... 78 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status