Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Druk maken om een Quagsire? Grapje zeker? :X

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b5rGE3YI6jO6O0VqFczmBQAB/full.png

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Is die giraf al te vangen in Nederland? Ik moet op dit moment nog de evoluties van mareep en larvitar, de eind evolutie van cindaquil, unown en de twee locals. Dan had ik gelezen dat twee pkmn, geen legendarische, nog niet in t spel zitten. Dan wordt t weer wachten dus.
En die sudowoodoo uit een 10 km ei? Al meer dan 100 Candy van😐

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:15
Volgens de silphroad zit Amsterdam er vol mee.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:49
Het lijkt mij leuk om in een gym niet dezelfde pokemon vaker te hebben. Meer uitdaging en niet het probleem van 10 blisseys. Net een gym met 6x gyarados verslagen met twee jolteons, is wel erg makkelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zenomyscus op 26-03-2017 11:18 ]

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17

hneel

denkt er het zijne van

Bobje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:59:
Is die giraf al te vangen in Nederland?
Ik heb hem al eens in de sightings gehad. Maar ja, dorp met weinig pokestops dus geen idee waar ik hem kon vinden. :'(

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 19:38
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:49:
De namen lijken allemaal heel erg op elkaar en zijn daarom evident van één persoon. Ik heb ook een PTC account en je kunt gewoon een naam kiezen. En één persoon brengt niet 7 accounts 'even' naar L33. Dus botten. De hoogte vind ik ook geen indicatie. Misschien is hij later begonnen (met botten). Of eerdere accounts zijn gebanned.
Gezellige boel inderdaad. Dezelfde accounts heb ik eerder ook gyms vol Tyranitar zien stoppen ... 1 van de bots had ik er hier al uitgegooid en verder waren de overige spelers geen overduidelijke bots.
BlisseyBots

[ Voor 6% gewijzigd door hejkompas op 26-03-2017 14:11 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
hejkompas schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:09:
Gezellige boel inderdaad. Dezelfde accounts heb ik eerder ook gyms vol Tyranitar zien stoppen ... 1 van de bots had ik er hier al uitgegooid en verder waren de overige spelers geen overduidelijke bots.
[afbeelding]
Dergelijke situaties moeten toch met een béétje intelligent analysealgoritme op te sporen zijn? Ik kan niet anders dan concluderen dat Niantic dat 'blijkbaar' niet doet, en dat is dus knap hinderlijk nalatig.

Verwijderd

Waar zijn de totodiles? werkelijk nog een 1 tegengekomen terwijl er hier wel veel waterpokemon spawnen :(

• Bobje
Lapras Candy's zijn ook makkelijker te sparen, heb al 4 lapras gevangen vandaag!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Geen lapras, geen totodile... alleen maar veel omanytes. Ruim 15 (pokemon)km gelopen dus niet echt een geslaagd event hier tot nu toe :(

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hier 1 lapras, stuk of 10 toto's maar vooral Magikarps. Denk zeker >50 goudvisjes gevangen dit weekend.
Helaas nog geen shiny :( iemand een idee wat de droprate van een Shiny Magikarp is?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Hier ook nog helemaal geen lapras en nog geen totodiles tijdens het event.

PV Output

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:10:
Waar zijn de totodiles? werkelijk nog een 1 tegengekomen terwijl er hier wel veel waterpokemon spawnen :(
Zojuist mijn 1e tegengekomen!
Alleen ging ie na een razz/ultra pleite...

<GoT>NightStalker

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:57

Therapy777

Metal!

Ik ben ook nog geen enkele lapras of totodile tegengekomen... wel veel magicarps, remoraids, omanytes (yay! kan ik nu evolueren :) ) en af en toe een squirtle.

Verwijderd

sorry jongens maar dit is toch gewoon een kansloos event? Meer "Magikarp, Squirtle, Totodile, and their Evolutions" zie hier nog niet eens een totodile laat staan z'n evolution.

waarom maken ze het niet als het helloween event? toen kwam je die pokemon echt gewoon overal tegen, nu is het enige wat spawnt de standaart rommel en dat 10x meer

Verwijderd

1085 magikarp en 220 omanty candy in twee dagen. Koekkoek

Verwijderd

Zenomyscus schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:17:
Het lijkt mij leuk om in een gym niet dezelfde pokemon vaker te hebben. Meer uitdaging en niet het probleem van 10 blisseys. Net een gym met 6x gyarados verslagen met twee jolteons, is wel erg makkelijk :)
Komende weken worden gyms overspoelt met gyaradossen. Let maar op.

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:58:
[...]

Komende weken worden gyms overspoelt met gyaradossen. Let maar op.
Pff ja ... erg nuttige gyms worden dat! 8)7
Ach, de afwisseling is toch al niet groot. 6 stuks?
  • Snorlax
  • Blissey
  • Dragonite
  • Vaporeon
  • Gyarados
  • Rhydon
Kappen met de CP, en gewoon levels gebruiken. Stuk meer variatie en mogelijkheden...

<GoT>NightStalker

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik zou ook graag wat meer variatie zien en dat lukt denk ik alleen met een alternatief voor hoogste CP bovenaan... logisch dat iedereen alleen die pokies er in gooit, wie onderaan staat wordt er het eerst weer uitgegooid, zelfs door zijn of haar eigen team.

Maar ja bedenk maar eens iets anders wat goed en eerlijk werkt.

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:59:
[...]

Pff ja ... erg nuttige gyms worden dat! 8)7
Ach, de afwisseling is toch al niet groot. 6 stuks?
  • Snorlax
  • Blissey
  • Dragonite
  • Vaporeon
  • Gyarados
  • Rhydon
Kappen met de CP, en gewoon levels gebruiken. Stuk meer variatie en mogelijkheden...
Gewoon max 2500 CP alles en op HP en type vechten. Moet je ook nog een beetje nadenken IPV rammen op je scherm.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Vraag ik mij af.
Uiteindelijk is CP ook gewoon een optelsom van attack, defence en stamina.
Al zou je de term CP weghalen, blijft Snorlax alsnog een sterkere pokie dan Pidgeotto.
Denk dus niet dat er veel meer variatie zal gaan komen op die manier.
Therapy777 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:17:
Ik zou ook graag wat meer variatie zien en dat lukt denk ik alleen met een alternatief voor hoogste CP bovenaan... logisch dat iedereen alleen die pokies er in gooit, wie onderaan staat wordt er het eerst weer uitgegooid, zelfs door zijn of haar eigen team.

Maar ja bedenk maar eens iets anders wat goed en eerlijk werkt.
Ben het met je eens maar zie sowieso graag een compleet andere opzet qua gyms.

Dat spelers idealiteter kiezen om hun sterkste pokemon (hoog cp) in een gym te plaatsen is natuurlijk logisch. Dit blijf je ongeacht de opzet houden. Enige oplossing zou zijn om Pidgeys net zo sterk te maken als Snorlax. Lijkt me ook niet heel gewenst. Gebrek aan variatie zie ik dus niet zo 1,2,3 opgelost zien.
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Gewoon max 2500 CP alles en op HP en type vechten. Moet je ook nog een beetje nadenken IPV rammen op je scherm.
CP cappen ben ik niet direct voorstander van. Iemand die veel tijd heeft geinvesteerd en daardoor een hoger level heeft mag wat mij betreft prima hogere stats hebben dan iemand die minder fanatiek speelt.
Aanpakken van battle systeem moedig ik wel van harte aan!
Wat mij betreft gewoon de opzet uit de klassieke pokemon games overnemen. Turn based met keuze uit meerdere aanvallen die door levelen + items zijn aan te leren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Switchie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:28:
[...]

Vraag ik mij af.
Uiteindelijk is CP ook gewoon een optelsom van attack, defence en stamina.
Al zou je de term CP weghalen, blijft Snorlax alsnog een sterkere pokie dan Pidgeotto.
Denk dus niet dat er veel meer variatie zal gaan komen op die manier.

[...]

Ben het met je eens maar zie sowieso graag een compleet andere opzet qua gyms.

Dat spelers idealiteter kiezen om hun sterkste pokemon (hoog cp) in een gym te plaatsen is natuurlijk logisch. Dit blijf je ongeacht de opzet houden. Enige oplossing zou zijn om Pidgeys net zo sterk te maken als Snorlax. Lijkt me ook niet heel gewenst. Gebrek aan variatie zie ik dus niet zo 1,2,3 opgelost zien.

[...]

CP cappen ben ik niet direct voorstander van. Iemand die veel tijd heeft geinvesteerd en daardoor een hoger level heeft mag wat mij betreft prima hogere stats hebben dan iemand die minder fanatiek speelt.
Aanpakken van battle systeem moedig ik wel van harte aan!
Wat mij betreft gewoon de opzet uit de klassieke pokemon games overnemen. Turn based met keuze uit meerdere aanvallen die door levelen + items zijn aan te leren.
De max CP en hp moet natuurlijk wel gerelateerd zijn aan level. En je battle skills maken de winnen of verliezen.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:31:
[...]
De max CP en hp moet natuurlijk wel gerelateerd zijn aan level. En je battle skills maken de winnen of verliezen.
Maar daarnaast moet je ook onderscheid blijven maken in Snorlax en Pidgeotto. Wellicht dat de verschillen iets minder groot kunnen worden maar feit dat Dragonite een Ratticate van gelijk level platwalst moet blijven. Dan liever meer schaarste creeeren in de top tier pokies. Al is dat achteraf natuurlijk niet meer te fixen.

Verder zijn het eigenlijk ook alleen Snorlax en Blissey die "lastig" zijn. Hooguit kun je nog stellen dat Vaporeon ietwat te hoog is ingeschaald.
De overige pokies zijn redelijk aan te pakken met significant lagere cp moddeletjes:
Cloyster > Dragonite
Jolteon > Gyarados
Vaporeon > Rhydon

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bobje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:59:
Is die giraf al te vangen in Nederland? Ik moet op dit moment nog de evoluties van mareep en larvitar, de eind evolutie van cindaquil, unown en de twee locals. Dan had ik gelezen dat twee pkmn, geen legendarische, nog niet in t spel zitten. Dan wordt t weer wachten dus.
En die sudowoodoo uit een 10 km ei? Al meer dan 100 Candy van😐
op dit moment zit hier ee nest op 300 meter afstand, dus ik heb er al 20 + gevangen nu

alleen nog steeds mareep en unknown. en porygon2 (upgrade item krijg ik niet , wel 7 x metal coat) beetje jammer

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:30:
sorry jongens maar dit is toch gewoon een kansloos event? Meer "Magikarp, Squirtle, Totodile, and their Evolutions" zie hier nog niet eens een totodile laat staan z'n evolution.

waarom maken ze het niet als het helloween event? toen kwam je die pokemon echt gewoon overal tegen, nu is het enige wat spawnt de standaart rommel en dat 10x meer
Ik heb meer Magikarps dan anders gezien, want die kom ik al redelijk vaak tegen, vandaar dat ik ook al 7 Gyaradossen heb. Maar nu dus ook al weer de candy voor nummer 8 (Pinab voorraad slinkt wel hard :P), en sinds vanavond ook een leuke kandidaat met IV 93% met defense en HP 15 dus een goede verdediger. Wordt volgens GoIV 2950 waar mijn 100% Gyarados 3023 is.

Verder meer Squirtles gevangen en een paar Wartortles maar ook géén Totodiles of Omanytes tegengekomen. Ik vind dit event eerlijk gezegd ook wel wat underwhelming. Kreeg bij mijn 7e dag spin een tweede Metal Coat. Die evolutiedingesen schieten dus ook niet echt op.

Zit nu in 15 gyms. Vanavond naar een wat verdere gefietst die een paar dagen terug gevallen was na ruim twee maanden. Het is wel wat relaxter om een redelijke marge op peil te houden dan om er op uit te moeten omdat je anders de kans hebt geen 100 muntjes te scoren. ;)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Zo vanochtend uit 2 10km eieren 1xDratini (3de achter elkaar :D) en 1xAerodactyl gehad. Daarna in het wild een Lapras (727 CP en not likely, maar goed...) gevangen. Aero en Lapras had ik beide nog niet nu ik maar 100k xp van L33 verwijderd ben...

Moet nog wat candies van Grimmer/Machop bij elkaar lopen en G1 is zo toch bijna klaar!

Trouwens gister de update van Play store gehaald. Het spel lijkt wel trager te lopen? Vooral stops draaien duurt veel langer voordat je de items krijgt? De snelheid limiet lijkt ook gevoeliger te zijn geworden. Bij een beetje joggen gaan alle nearby/sightings al weg.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Mofkees schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:30:
De snelheid limiet lijkt ook gevoeliger te zijn geworden. Bij een beetje joggen gaan alle nearby/sightings al weg.
Lijkt me eerder een bug. Ik heb het nu al best vaak gehad. Ook wanneer ik stil stond. Gister was ik bijvoorbeeld wat aan het vangen. En toen keerde die terug naar de map, was alles zichtbaar. Toen verdween in één keer (ook alle gespawnde pokemon op de map) en paar tellen later waren ze weer terug. Begint nu toch wel irritant te worden.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo vanochtend uit 2 10km eieren 1xDratini (3de achter elkaar :D) en 1xAerodactyl gehad. Daarna in het wild een Lapras (727 CP en not likely, maar goed...) gevangen. Aero en Lapras had ik beide nog niet nu ik maar 100k xp van L33 verwijderd ben...

Moet nog wat candies van Grimmer/Machop bij elkaar lopen en G1 is zo toch bijna klaar!

Trouwens gister de update van Play store gehaald. Het spel lijkt wel trager te lopen? Vooral stops draaien duurt veel langer voordat je de items krijgt? De snelheid limiet lijkt ook gevoeliger te zijn geworden. Bij een beetje joggen gaan alle nearby/sightings al weg.
Wel apart, ik ben ook rond de 100k van Level 33 en heb al 3 x een Lapras en 4 x een Aerodactyl. Waarvan een Lapras met lage CP in het wild

Moet nog 12 stuks van Gen2.

Moest dit weekend wel aan de slag met gyms, was uit een paar level 10 gegooid. Was al bang voor gym shaving maar dat was het gelukkig niet.

Was denk de onderste en iemand vond het nodig om er een Pokemon uit te spelen. Wel mooi nu kon ik er weer hogere inzetten en sommige uppen.

Moet hier minimaal 2800 cp hebben om goed in een stabiele gym te zetten.

Wacht nog steeds op de Totodiles in het water event....

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Heb zowiezo geen geluk met eieren. Tot voor deze Dratini reeks heb ik nooit een lapras/dratini/aerodactyl/snorlax (of Eevee zelfs toen die nog schaars waren) uit 10km gehad, en ik speel sinds begin September.

Snorlax wel 1x gevangen met 2600 CP en 1x laten ontsnappen 800 CP.

In het weekend ook veel gym plekjes (5 van 12/13 oid) kwijt geraakt, veel waren zelfs al maanden niet thuis geweest. Het lekkere weer en het water event "helpen" blijkbaar de activiteit te verhogen. Gelukkig kon ik weer veel plekjes terug claimen, omdat blauw nog steeds dominant is in onze stad.

Van G2 moet ik nog:
- Typhlosion (~80 candies nog)
- Mareep / Flaffy / Ampharos (dit gaat nog jaren duren..)
- Jumpluff (~50 candies nog)
- Unown
- Granbull (1x Snubbull gehad en mis dus nog 40+ candies)
- Houndoom (~10 candies nog)
- Dophan (~10 candies nog)
- Tyrogue
- Militank
- Lavitar / Pupitar / Tyranitar (0 candies hier ...)

Heb ter compensatie wel Corsola en Farfatch'ed gevangen :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik krijg de laatste tijd erg weinig revives uit stops, dat maakt het wel lastig om alle pokies die ik in gyms heb gebruikt te herstellen :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:53:
[...]

Lijkt me eerder een bug. Ik heb het nu al best vaak gehad. Ook wanneer ik stil stond. Gister was ik bijvoorbeeld wat aan het vangen. En toen keerde die terug naar de map, was alles zichtbaar. Toen verdween in één keer (ook alle gespawnde pokemon op de map) en paar tellen later waren ze weer terug. Begint nu toch wel irritant te worden.
Dat dus, dat heb ik nu ook steeds. Rete irritant.

Wat betreft water evenement, valt mij vies tegen. Krijg nu wel een zooi magicarps, die er anders nooit zitten, maar buiten dat spawnt er weinig anders of meer dan normaal.
Van de week stom toevallig wel een totodile, en soms spawnt er een kwal meer. Maar dan heb je het ook wel weer gehad.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CAP-Team schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:34:
Ik krijg de laatste tijd erg weinig revives uit stops, dat maakt het wel lastig om alle pokies die ik in gyms heb gebruikt te herstellen :(
Zolang ze niet max zijn even een powerup doen (als je candy en dust hebt)

Ik krijg bijna geen potions meer. Dat maakt het vechten om gyms ook wel lastig.
Snap er echt helemaal niks van. Mijn vrouw krijgt continu potions en revives en ik krijg de hele tijd besjes en ballen.

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Nog geen enkele Lapras gezien, maar ik heb nu wel een aantal Houndours. Had geen idee dat het een Water en Vuur festival was.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:49
CAP-Team schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:34:
Als je even levelt, een powerup geeft, zijn ze ook gerevived

Verwijderd

freggell schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:51:
[...]

Zolang ze niet max zijn even een powerup doen (als je candy en dust hebt)

Ik krijg bijna geen potions meer. Dat maakt het vechten om gyms ook wel lastig.
Snap er echt helemaal niks van. Mijn vrouw krijgt continu potions en revives en ik krijg de hele tijd besjes en ballen.
het is bizar hoe dit systeem werkt. Ik krijg nu weer wat potions maar de week er voor alleen maar ballen. Leuk 600 ballen als je wil knokken...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het duurt volgens mij structureel langer bij stops voordat het plaatje verschijnt in de witte schijf en de locatie van het mannetje ijlt ook meer na. Bij een stop op een hoek waar ik die hoek om fiets kwam die bij vorige versies laat binnen bereik maar nu moet ik stoppen omdat die anders helemaal niet binnen bereik komt omdat de avatar de bocht afsnijdt. Het mannetje komt hinderlijk traag achter je aan. Vooral ook als je een stop al hebt aangetikt lijkt het naijlen sterker toe te nemen dan al een beetje het geval was.

Toen ik gisteren terugfietste na het bijzetten in de gym had ik het beetje wind dat er was schuin achter en zette ik er even de sokken in. Ik kreeg toen een Too Fast melding. Ligt die bij 25km/u? Daar ging ik wel overheen. Maar ik meen ook meer variatie te zien in de GPS snelheid via de Speed Overlay app die ik aan had staan wat met de nieuwe versie geassocieerd lijkt te zijn. Daardoor zou er ook een afwijking in de gemeten snelheid kunnen zijn ontstaan wat je ook hebt bij marginale ontvangst met driften maar buiten bij een sterk signaal normaliter niet ziet. Ik vraag me dus wel af of ze bij Niantic ook nog meer met de GPS verwerking hebben zitten tweaken.

• C_V_S
  • Niet online
Special items gaat ook lekker.

Heb nu alles al meerdere malen gehad en er nu 4 op voorraad.

Bewaar ze maar voor later!

Moet er nog 11

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/pq20c8337/Capture.jpg

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:24
gister een 100% vulpix uit mijn ei gekregen.
heb deze geëvolueerd naar een Ninetails krijgt ie solarbeam als aanval.

Komt dit vaker voor dat een bijv. een vuur pokemon een gras aanval krijgt?
En heeft dit een meerwaarde als ie tegen een water pokemon moet vechten?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:01
Sinds een uurtje of wat crasht de app bij mij. Meer mensen last van?

Edit:
Als ik WiFi uitzet dan blijft de app wel werken.

[ Voor 63% gewijzigd door My-life op 27-03-2017 12:34 ]

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
Switchie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:40:
[...]

Maar daarnaast moet je ook onderscheid blijven maken in Snorlax en Pidgeotto. Wellicht dat de verschillen iets minder groot kunnen worden maar feit dat Dragonite een Ratticate van gelijk level platwalst moet blijven. Dan liever meer schaarste creeeren in de top tier pokies. Al is dat achteraf natuurlijk niet meer te fixen.

Verder zijn het eigenlijk ook alleen Snorlax en Blissey die "lastig" zijn. Hooguit kun je nog stellen dat Vaporeon ietwat te hoog is ingeschaald.
De overige pokies zijn redelijk aan te pakken met significant lagere cp moddeletjes:
Cloyster > Dragonite
Jolteon > Gyarados
Vaporeon > Rhydon
Zolang ze geen Zen Headbutt hebben zijn Snorlax en Blissey prima te slopen met een Machamp. Hebben ze die wel wil ik nog wel eens mijn Pinsir inzetten met Counter en Close Combat. Weliswaar mis ik dan de STAB, maar door de hoge attack van Pinsir komt dit wel aan terwijl ik zelf geen super effective terug krijg. :)
Mofkees schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:27:
Heb zowiezo geen geluk met eieren. Tot voor deze Dratini reeks heb ik nooit een lapras/dratini/aerodactyl/snorlax (of Eevee zelfs toen die nog schaars waren) uit 10km gehad, en ik speel sinds begin September.

Snorlax wel 1x gevangen met 2600 CP en 1x laten ontsnappen 800 CP.

In het weekend ook veel gym plekjes (5 van 12/13 oid) kwijt geraakt, veel waren zelfs al maanden niet thuis geweest. Het lekkere weer en het water event "helpen" blijkbaar de activiteit te verhogen. Gelukkig kon ik weer veel plekjes terug claimen, omdat blauw nog steeds dominant is in onze stad.

Van G2 moet ik nog:
- Typhlosion (~80 candies nog)
- Mareep / Flaffy / Ampharos (dit gaat nog jaren duren..)
- Jumpluff (~50 candies nog)
- Unown
- Granbull (1x Snubbull gehad en mis dus nog 40+ candies)
- Houndoom (~10 candies nog)
- Dophan (~10 candies nog)
- Tyrogue
- Militank
- Lavitar / Pupitar / Tyranitar (0 candies hier ...)

Heb ter compensatie wel Corsola en Farfatch'ed gevangen :)
Als je Tyrogue mist, mis je ook Hitmontop nog lijkt me? Maakt voor mij niet uit, maar is wle zo handig voor jezelf als je lijstje klopt. ;)
maikelbeerkens schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:14:
gister een 100% vulpix uit mijn ei gekregen.
heb deze geëvolueerd naar een Ninetails krijgt ie solarbeam als aanval.

Komt dit vaker voor dat een bijv. een vuur pokemon een gras aanval krijgt?
En heeft dit een meerwaarde als ie tegen een water pokemon moet vechten?
Kan nog meer voorkomen: Typhlosian kan ook Solar Beam krijgen. In theorie kan het meerwaarde hebben, maar zelf zal je hem niet gebruiken tegen gyms, aangezien water super effective is tegen jouw Ninetails. Zet je hem in een gym (even los van de CP-discussie) zit het er dik in dat je Ninetails al een Hydro Pomp op zijn bek gehad heeft (en zodoende ;w is) voor die zijn/haar Solar Beam kan afvuren. Oftewel ze zijn leuk voor de heb, maar totaal niet nuttig. ;) Als toevoeging: Slowking kan Fire Blast leren. Ook zo'n leuke variant. :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33
Hier zo een Slowking met Fire Blast.

Ik maak mezelf maar wijs dat dat goed is omdat iemand kan denken hem met gras aan te vallen. Maar dat werkt natuurlijk maar 1x :/

• CAP-Team

CAP-Team

Gisteren na een paar pokestops gedraaid te hebben bleef mijn mannetje daar staan, ook toen ik thuis was (geen pokestops in de buurt thuis). Dus kon vanaf de bank nog een paar keer draaien tot de app zijn verbinding met de server verloor ;)

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Wel grappig dat ik iedereen zie klagen over het water event. Ik heb hier totaal geen last van. Komt misschien ook doordat ik in Den Helder woon :) Het enige wat ik niet veel zie is de evoluties van de water pokemon. Die dan juist van andere pokemon weer veel meer dan normaal.

Wat ik de afgelopen tijd veel tegen kom:
- Totodile
- 1x Croconaw
- Squirtle
- 1x Wartortle
- Omanyte
- Dratini
- Magikarp
- Poliwag
- Staryu
- Tentacool
- Goldeen

De evoluties die ik sinds het event ben tegen gekomen:
- Ninetales
- Weezing
- Granbull
- Ledian (10x of zo)
- Butterfree
- Fearow
- Xatu
- Houndoom

Heb dus mijn pokedex weer aardig kunnen vullen. Ondertussen ook totodile al helemaal kunnen evolueren. Nog maar een paar Gen1 pokemon te gaan. Waaronder Tangela die ik nog nooit gezien heb en wat echt een lastig karwei wordt om die te krijgen. Verder ook nog een plek gevonden waar heel vaak zowel Onix als Scyther spawnt dus die candy ook weer aangevuld. Nu alleen nog evolutie items. Heb pas 1 Sun Stone gehad sinds die items erin zitten.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
xienator schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:04:
Special items gaat ook lekker.

Heb nu alles al meerdere malen gehad en er nu 4 op voorraad.

Bewaar ze maar voor later!

Moet er nog 11

[afbeelding]
Hoe kun je nog geen Jumpluff hebben :?
Ik kom alleen maar Hoppip tegen, heb zelfs een wilde Jumpluff 82% IV gevangen.
Ik had altijd het idee dat Hoppip de nieuwe Rattata is :9

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:55

Neomess

neomess.nl

Ik heb het idee dat het zelfs in een klein landje als Nederland al uit maakt waar je bent, hoppip is hier (Hoorn, Noord-Holland) niet echt enorm frequent te vinden, terwijl ik zelfs voor het event al regelmatig een Totodile en zelfs één Croconaw heb gevangen.
Ask! schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:21

bonyuri

Investigator!

In Zeeland lijkt Spinarak of Ledyba eerder de nieuwe Rattata te zijn :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• KillStream
Hoppip ben ik ook pas 1x tegengekomen. Ledyba en Spinarak ondertussen al heel veel.
Zelfs 3x een Sudowoodo in het wild...

• Autofan1985
Hier is de opvolger van de Rat(tata) gewoon de zandrat, oftewel Sentret en HootHoot is de nieuwe Pidgey...

• freggell
KillStream schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:07:
Hoppip ben ik ook pas 1x tegengekomen. Ledyba en Spinarak ondertussen al heel veel.
Zelfs 3x een Sudowoodo in het wild...
Hier oosten van het land.

Ik heb ondertussen 3x Sudowoodo in het wild gevangen , zijn er 2 weggevlucht. en heb er ook nog wel een stuk of 5 gezien en genegeerd.
Spinarak en ledyba komen hier ook vaak genoeg voor, samen met dat stomme konijn (Sentret).
Voor dit evenement begon ook al 4 Mantine in het wild gevangen en een paar niet omdat ze moeilijk deden.

Hoppip wordt je niet mee dood gegooit maar komt wel zovaak voor dat ik al een Jumpluf heb.
Ook genoeg hoothoot.

Alleen dingen als Dratini en verschillende andere Gen 1 beesten zie ik heel erg weinig. Mis nog verschillende Gen1 evoluties die niet interessant zijn voor gym gebeuren, maar heb ze ook nog niet in mijn dex zitten.

Dus je locatie in Nederland maakt zeker ook een groot verschil met wat je tevoorschijn ziet komen.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
Gisteren met het mooie weer eens op stap geweest en toch wel een leuke dag gehad.
In mijn buurt is nu een chikorita nest dus na enkele uren wandelen een mooie Bayleef en Meganium kunnen maken. Was er vlak na de nestwissel al eens geweest en heb zelf een 100 candy reserve.
Tussendoor verschillende waterpokemon kunnen vangen, maar Tododile is toch nog zeldzaam. Gelukkig ben ik op week 1 van Gen2 naar een nest gegaan en had ik dus al een mooie Feraligtr. Maar op het eind van de dag poste iemand deze in een locale groep, dus nu heb ik een 2de (wel maar 499 CP).
Nadien gingen we eten met onze groep en toen we afkwamen kregen we bericht van een Gyrados van 14IV in onze buurt. Deze toch maar even gaan pakken en was 2364 CP dus toch nog een leuke om mee te trainen door zijn Dragoin Tail / Outrage aanvallen :)

Van G2 heb ik er nu 72. Ik zie dat de moeilijkste wel Larvitar & Mareep gaan worden. Beiden nog niet gezien en ook nog geen enkele van hun evoluties. Alle andere komen van zelf wel.

• C_V_S
  • Niet online
Ask! schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Hier in de regio Rotterdam komt die niet heel veel voor helaas

Zo nu en dan zie ik hem wel eens voorbij komen.

Sudowoodo en die Manta zie ik hier wel heel vaak (vang ze vaak niet eens meer)

[ Voor 8% gewijzigd door C_V_S op 27-03-2017 13:36 ]

• Autofan1985
xienator schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Hier in de regio Rotterdam komt die niet heel veel voor helaas

Zo nu en dan zie ik hem wel eens voorbij komen.

Sudowoodo en die Manta zie ik hier wel heel vaak (vang ze vaak niet eens meer)
Ook hier regio Rotterdam en zie idd niet bar veel Hoppip. Sudowoodo en Mantine daarentegen weer wel idd. Toch vang ik ze voor de XP. Voor de candy zijn ze niet echt nodig, aangezien er alleen evoluties voor komen (respectievelijk Bonsly en Mantyke in Gen IV) en niet meer er na.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Waarom schrijft bijna iedereen Lavitar? Het is toch echt Larvitar voor zover ik weet.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:22
dvd-linden schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:00:
Waarom schrijft bijna iedereen Lavitar? Het is toch echt Larvitar voor zover ik weet.
Zoals ze ik wordt met 'dt' schrijven, kun je toch moeilijk verlangen dat men de poks juist kunnen schrijven... :+

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
RigolleM schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Zoals ze ik wordt met 'dt' schrijven, kun je toch moeilijk verlangen dat men de poks juist kunnen schrijven... :+
Dat is uiteraard ook een hele stomme fout die je regelmatig voorbij ziet komen, maar ik vind het ook heel opvallend dat zoveel mensen de naam van een Pokémon foutief schrijven.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Shadow_J
dvd-linden schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:00:
Bij deze even aan het woordenboek toegevoegd zodat de auto correct Larvitar plaatst als ik de R vergeet :p
Volgens mij komt het gewoon omdat ik deze nog niet gevangen heb en de naam nog niet voldoende zien voorbij gaan heb op mijn scherm. Laat er mij 20-30 vangen en ik schrijf het wel juist :p
Bij deze mag Niantic mij dus even een spoedcursus geven :+

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Shadow_J schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Laat er mij 20-30 vangen en ik schrijf het wel juist :p
Bij deze mag Niantic mij dus even een spoedcursus geven :+
Caweegeyta :+

• KillStream
freggell schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:16:
[...]

Hier oosten van het land.

Ik heb ondertussen 3x Sudowoodo in het wild gevangen , zijn er 2 weggevlucht. en heb er ook nog wel een stuk of 5 gezien en genegeerd.
Spinarak en ledyba komen hier ook vaak genoeg voor, samen met dat stomme konijn (Sentret).
Voor dit evenement begon ook al 4 Mantine in het wild gevangen en een paar niet omdat ze moeilijk deden.

Hoppip wordt je niet mee dood gegooit maar komt wel zovaak voor dat ik al een Jumpluf heb.
Ook genoeg hoothoot.

Alleen dingen als Dratini en verschillende andere Gen 1 beesten zie ik heel erg weinig. Mis nog verschillende Gen1 evoluties die niet interessant zijn voor gym gebeuren, maar heb ze ook nog niet in mijn dex zitten.

Dus je locatie in Nederland maakt zeker ook een groot verschil met wat je tevoorschijn ziet komen.
Ik woon ook in het oosten..
Sentret idd ook al ik weet niet hoeveel van gevangen, heb er geloof ik 4 klaar staan om te evolueren.
Evolutie er van ook ondertussen 2x gevangen of zo.

Moet er dan ook wel bijzeggen dat ik niet een super active speler ben. Ik ga bijna iedere dag naar de supermarkt, daar zit een pokestop Dus dan heb ik de app aan, maar verder niet heel veel. En erop trekken alleen om pokemon te vangen doe ik al helemaal niet. Ook omdat hier in het dorp niet echt veel bijzonders spawnt, en ik geen zin heb om naar bijvoorbeeld Doetinchem te rijden om daar door de stad te gaan lopen.

Verwijderd

En opeens zat er een lapras voor mn deur, 864cp en not likely, maar he toch weer 3 lapras candy erbij :p

• Bobje
Jahoor, shiny Karp rent weg na 1 ultrabal 😳

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

RigolleM schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Zoals ze ik wordt met 'dt' schrijven, kun je toch moeilijk verlangen dat men de poks juist kunnen kan schrijven... :+
;)

Verwijderd

CAP-Team schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:04:
Gisteren na een paar pokestops gedraaid te hebben bleef mijn mannetje daar staan, ook toen ik thuis was (geen pokestops in de buurt thuis). Dus kon vanaf de bank nog een paar keer draaien tot de app zijn verbinding met de server verloor ;)
volgende keer een plek met 3 of meer pokestops opzoeken :)

• freggell
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:34:
[...]

volgende keer een plek met 3 of meer pokestops opzoeken :)
Die zijn er niet bij hem in de buurt.

Niet iedereen heeft cluster stops in de buurt.

• Jetro.
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik kom ontzettend veel Chinchou tegen.
Verder oa Azumarill en Octillery gevangen. Maar helaas geen Lapras, Totodile of Dratini.

• CAP-Team

CAP-Team

Nee het hele dorp (Vriezenveen) heeft een stuk of 15 pokestops, en wel 3 gyms :7
Als je op precies de goede plek bij het gemeentehuis gaat staan kun je precies twee stops tegelijk pakken :D

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Sinds dit Waterfestival event heb ik in totaal één Totodile gezien (en gelukkig kunnen vangen). Verder alleen maar de gebruikelijke water Pokémon (Marill, Remoraid, Wooper, Omanyte, Staryu, Psyduck, Tentacool, Krabby en Chinchou).

Ik heb een hoop Magikarps gevangen, maar nog geen enkele shiny gezien. :( En nu maar hopen dat die shiny Magikarp niet alleen tijdens deze week te vangen is maar ook na het einde van het Waterfestival nog af en toe kan opduiken! In ieder geval heb ik genoeg Magikarp candy verzameld om een goede Magikarp te kunnen evolueren. ;)

En... Sinds de laatste migratie zit er op loopafstand van mijn huis een Houndour nest waar ik toch al bijna dagelijks een Houndour heb gevangen. Als ik zo door ga kan ik vóór de volgende migratie een Houndoom evolueren. :)

• Richh
  • Laatst online: 00:15
Jetro. schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:02:
Ik kom ontzettend veel Chinchou tegen.
Verder oa Azumarill en Octillery gevangen. Maar helaas geen Lapras, Totodile of Dratini.
Ik ben (met veel geluk) één Lapras tegengekomen. Totodile en Dratini heb ik ook hier niet gezien.

Wel een shiny Magikarp, maar ik wacht nog tot het einde van het event met evolueren. Hij heeft namelijk niet bijzonder hoge IV :P aan de andere kant heb ik inmiddels bijna 800 candy...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• schaapiej
Richh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:55:
[...]

Ik ben (met veel geluk) één Lapras tegengekomen. Totodile en Dratini heb ik ook hier niet gezien.
Dratini heeft alleen dragon als type, geen water.

<GoT>NightStalker

• Richh
schaapiej schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Dratini heeft alleen dragon als type, geen water.
Da's waar, al zit 'ie wel in water biomes :P hij werd hierboven genoemd dus het leek me niet onwaarschijnlijk, maar Dratini zal indd wel niet veel meer voorkomen.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik wel weer klaar ben met dit water festival. Laat de normale pokemon spawns maar weer terug komen. Wel inmiddels +1200 magikarp candy maar voor het evolven toch liever weer de pidgys enz. Spawn zijn nu hier best wel eenzijdig.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Water festival is wel leuk, ik hoop nog 1x genoeg candy te ontvangen voor een Gyarados maar ik vrees dat ik het niet ga redden haha. Shiny zou ook leuk zijn.

Verder wel veel nieuwe evoluties kunnen uitvoeren; o.a. Blastoise eindelijk.

Met de migratie wel weer leuke nests hier, Chicorita, Teddy en Onix. Met de evolutie items heb ik een beetje pech... 3x een up-grade. Verder niks.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Tot nu toe vind ik het water festival wel leuk. 1 Gyarados gevangen en een Lapras....

En gisteren een level 14 Magikarp met een IV van 100% *O*

• schaapiej
Afgelopen woensdag dacht ik; Yes! Komende dagen lekker veel Totodile vangen en zijn evolves afvinken in de Pokédex. Vanaf donderdag tot dit moment 58 km gelopen en de teller staat op één Totodile... (die ook nog eens pleite ging na een razz/ultra 8)7 )

Via Pokéhunt (jaa jaa mag niet etc) een aantal steden bekeken en daar kom je ook maar sporadisch wat tegen.
Is iemand bij Niantic een vinkje vergeten ofzo? :+
Starting today, Magikarp, Squirtle, Totodile, and friends will be making a splash in the Pokémon GO Water Festival!

<GoT>NightStalker

• freggell
schaapiej schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:36:
Afgelopen woensdag dacht ik; Yes! Komende dagen lekker veel Totodile vangen en zijn evolves afvinken in de Pokédex. Vanaf donderdag tot dit moment 58 km gelopen en de teller staat op één Totodile... (die ook nog eens pleite ging na een razz/ultra 8)7 )

Via Pokéhunt (jaa jaa mag niet etc) een aantal steden bekeken en daar kom je ook maar sporadisch wat tegen.

[...]
Ik heb er al 2 gevangen en nog een keer 2 op de nearby.
Niet echt veel, maar wel meer dan ik ervoor heb gezien :+

• Shadow_J

[...]
Ik denk dat het is zoals bij Picachu met een hoedje. Die ben ik ook maar enkele keren tegen gekomen :+

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Shadow_J schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:31:
[...]

Ik denk dat het is zoals bij Picachu met een hoedje. Die ben ik ook maar enkele keren tegen gekomen :+
Da's enkele keren meer dan ik... Na het event zag ik pas weer Pika's :+

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Vanmiddag de upgrade naar Android 7 gekregen op mijn Lenovo P2. En raad eens? Het probleem dat de 'Nearby' continu leeg sprong, waar ik sinds de laatste PoGo update erg veel last van had, is ineens verdwenen!

Ik vermoed dus dat dat effect veroorzaakt wordt door nieuwe code in de app die spoofen onmogelijk moet maken ? En die code werkt blijkbaar niet helemaal lekker onder Android 6.0.1.

Update: helaas, te vroeg gejuigd. Ik heb er blijkbaar nog steeds last van. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 28-03-2017 18:24 ]

• RigolleM
Haay schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:59:
Vanmiddag de upgrade naar Android 7 gekregen op mijn Lenovo P2. En raad eens? Het probleem dat de 'Nearby' continu leeg sprong, waar ik sinds de laatste PoGo update erg veel last van had, is ineens verdwenen!

Ik vermoed dus dat dat effect veroorzaakt wordt door nieuwe code in de app die spoofen onmogelijk moet maken ? En die code werkt blijkbaar niet helemaal lekker onder Android 6.0.1.
Welke security patch heb je nu staan?

• Bobje

[...]
meer dan 1000 totodile Candy 😬

• schaapiej
Bobje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:14:
[...]
meer dan 1000 totodile Candy 😬
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/37/37634324b7c140522dc1999d88a5af38c7f9207acb2b3e30931003259e006741.jpg

Op een nest gezeten of zaten alle Totodiles van dit event bij jou thuis? :P

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 28-03-2017 19:23 ]

<GoT>NightStalker

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:20:
[...]

[afbeelding]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Tsjongejonge zeg. In een gym ben ik met een Gyarados van 2986 daar nu uit... 'gevallen'. Nog steeds L10. De laagste daar is nu een Snorlax van 3010. Her en der neemt de CP race, en ik vrees het shaven, wel extreme vormen aan zo langzamerhand. In het screenshot kan ik zien dat ik hem daar op 24 februari op de tweede plaats van boven in zette en hem toen L10 maakte.

Niet normaal toch? ;(

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:08:
Tsjongejonge zeg. In een gym ben ik met een Gyarados van 2986 daar nu uit... 'gevallen'. Nog steeds L10. De laagste daar is nu een Snorlax van 3010. Her en der neemt de CP race, en ik vrees het shaven, wel extreme vormen aan zo langzamerhand. In het screenshot kan ik zien dat ik hem daar op 24 februari op de tweede plaats van boven in zette en hem toen L10 maakte.

Niet normaal toch? ;(
klopt, maar daar mag je hier niet over klagen, want dan beginnen gym shavende mannetjes te klagen :+

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 09:03
Richh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:16:
[...]

Da's waar, al zit 'ie wel in water biomes :P hij werd hierboven genoemd dus het leek me niet onwaarschijnlijk, maar Dratini zal indd wel niet veel meer voorkomen.
Wat ik ook mis dit event is kabuto. Heeft wel een water type naast rock. Je ziet hem helaas niet

• Therapy777

Therapy777

Metal!

jocd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:15:
[...]

Wat ik ook mis dit event is kabuto. Heeft wel een water type naast rock. Je ziet hem helaas niet
Nou geheel toevallig kwam ik vandaag mijn tweede Kabuto ever tegen en je raad het al... Die vluchtte mooi weg :')

• Bobje
schaapiej schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:20:
[...]

[afbeelding]

nest met ananas! Schaam me er niet voor, eindelijks zit er wat mee 🤗

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
En waar was dat nest dan?
Bobje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:29:
[...]
nest met ananas! Schaam me er niet voor, eindelijks zit er wat mee 🤗

• Richh
[...]

Ik ben er dit event toch 3 tegen gekomen. Kan toeval zijn, maar normaal zie ik ze nooit :P

Zijn tegenhanger, Omanyte, heb ik ook vaak gezien.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

Wanneer eindigt het water event eigenlijk? Is dat vanavond?
Mijn verhouding water pokemon / totaal is inmiddels 1450 / 4210 = 34.44% (was 33.0 een week geleden).

Precies 0 Totodiles gezien, wel redelijk wat Squirtles, nu nog 1 candy te gaan voor Blastoise nummer 4.

[ Voor 25% gewijzigd door Haan op 29-03-2017 07:51 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• freggell
[...]

Ik ben er dit event een stuk of 10 tegen gekomen en daardoor mooi mijn kabutops kunnen maken :+
En toch ook meerdere vuursoorten die ik normaal in mijn regio niet tegen kom. zoals vanochtend een slugma.

• RigolleM
Update: helaas, te vroeg gejuigd. Ik heb er blijkbaar nog steeds last van. :'(
Het euvel doet zich ook voor op iPhone, dus het heeft niks met Android Nougat te maken.

Het zou mij ook verbazen dat de bug enkel zou opgelost zijn door Nougat te installeren of de security patch van Maart, want veel toestellen krijgen geen updates meer en moeten toch nog altijd verder kunnen met PoGo. Hier zonet een A5 2017 geïnstalleerd voor een gebruiker en die heeft zelfs maar security patch December 2016 en heeft de laatste firmware van Samsung gekregen (ook nog MM).

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:08:

Niet normaal toch? ;(
Ben de laatste 2 weken ook uit 4 van mijn stabiele gyms gevallen op deze manier. Wel iets lagere CP, in deze omgeving heb je ook al vlug meer dan 2800 CP nodig om er in te blijven. Bij al deze gyms zat ik er meer dan een maand in en heb geholpen bij de opbouw. Nu ze stabiel zijn komen de shavers natuurlijk langs ...

Zoals zo velen kijk ik uit naar de grote gym veranderingen, waarschijnlijk om nadien te kunnen klagen dat het voordien beter was :p

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42

[...]
Ik heb hier in de stad 2 nesten gehad, dus voldoende candy om de laaste evolve te doen, maar nog geen geschikte kandidaat. Ik vind ze nu ook sporadisch hier met het water feest.

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Ja, dit water festival valt tegen. Vooral veel magikarps en marills, niks te zien van de beloofde totodiles and lapras.

• Autofan1985
Wel een stuk of 3 Lapras gespot (en gevangen), maar Totodiles kom ik ook maar niet tegen. Ondanks het event nog steeds niet genoeg candy voor een Feraligatr.

• C_V_S
  • Niet online
Weet iemand nog een Totodile nest omgeving Rotterdam Rijnmond?

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:05:
Weet iemand nog een Totodile nest omgeving Rotterdam Rijnmond?
Die wil ik ook wel weten idd. :+

Verwijderd

Ipv te klagen moet je gewoon blij zijn dat er een event is. Totodile zie ik ook hier nergens maar je zal wel ooit eens een totodile nest in de buurt krijgen en dan vang je ze zo.

Zie https://thesilphroad.com/atlas#9/40.1075/-76.2891 voor de nests

Enige probleem die ik momenteel heb is dat inloggen heel traag gaat .
Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status