Je hoort mij ook zeker niet klagen hoor.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:15:
Ipv te klagen moet je gewoon blij zijn dat er een event is. Totodile zie ik ook hier nergens maar je zal wel ooit eens een totodile nest in de buurt krijgen en dan vang je ze zo.
Zie https://thesilphroad.com/atlas#9/40.1075/-76.2891 voor de nests
Enige probleem die ik momenteel heb is dat inloggen heel traag gaat .
Beetje kort door de bocht om het meteen als klagen te bestempelen.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:15:
Ipv te klagen moet je gewoon blij zijn dat er een event is. Totodile zie ik ook hier nergens maar je zal wel ooit eens een totodile nest in de buurt krijgen en dan vang je ze zo.
Ik denk dat de meeste hier blij zijn met het event en genoeg water beesten aan het vangen zijn.
Zelf heb ik er ook weer genoeg gevangen maar vind het wel jammer (en meerdere met mij blijkbaar) dat Niantic aankondigt dat o.a. Squirtle, Magikarp en Totodile meer spawnen en dat vervolgens niet zo is.
Verwacht echt niet dat ie op elke hoek van de straat zit, maar als ik o.a. Nijmegen op Pokéhunt bekijk dan zie ik maar heel sporadisch een Totodile terwijl het rood ziet van de Magikarp.
Zelf tot nu toe tijdens het event 1000+ Magikarp candy versus 0 Totodile candy.
Ik heb tot dusver 1 gouden Karp gevonden. 44% IV, 76cp, vrij matig allemaal... maar ik had meer dan 800 candy dus toch besloten om 'm te evolueren. Krijgt dat mormel ook nog Bite en Hydro Pump
Met een Jolteon kan ik 'm 3x verslaan (+500xp) zonder potions erin te stoppen...
Ach ja... /care; het is een rode Gyrados. En die mag iedereen zien, dus gisteravond even een gym overgenomen en getraind.

Vanochtend om 7:00 was 'ie al weer terug
Ach ja... /care; het is een rode Gyrados. En die mag iedereen zien, dus gisteravond even een gym overgenomen en getraind.

Vanochtend om 7:00 was 'ie al weer terug
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Hoe bedoel je + 500 xp? Bedoel je prestige? Bedoel je 500 of 3x 500 (1500 prestige)Richh schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:32:
Ik heb tot dusver 1 gouden Karp gevonden. 44% IV, 76cp, vrij matig allemaal... maar ik had meer dan 800 candy dus toch besloten om 'm te evolueren. Krijgt dat mormel ook nog Bite en Hydro PumpMet een Jolteon kan ik 'm 3x verslaan (+500xp) zonder potions erin te stoppen...
[afbeelding]
Vanochtend om 7:00 was 'ie al weer terug![]()
Je weet toch dat je 1000 prestige per keer krijgt als je pokemon gebruikt die maar max de helft van de cp hebben van de verdediger.
Je cp van je hoogste pokemon van je 6 pokemon team telt (zelfs als je ze niet gebruikt)
Ik bedoel inderdaad 500 prestige. Die krijg je als jouw aanvaller een lagere CP heeft dan de verdediger van de gym. Met mijn 2200CP Jolteon kon ik dus 3x achter elkaar aanvallen zonder dat 'ie dood ging, dus 1500 prestige uppen per potion.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:57:
[...]
Hoe bedoel je + 500 xp? Bedoel je prestige? Bedoel je 500 of 3x 500 (1500 prestige)
Je weet toch dat je 1000 prestige per keer krijgt als je pokemon gebruikt die maar max de helft van de cp hebben van de verdediger.
Je cp van je hoogste pokemon van je 6 pokemon team telt (zelfs als je ze niet gebruikt)
Ik weet dat ik 1000 prestige erbij kon krijgen als ik een 1300 Magneton of Raichu had gebruikt, maar dan moest ik elke aanval heulemaal naar beneden scrollen. En dat 6 keer, omdat de rest ook onder de 1300 moet zijn immers... En bovendien kostte dat veel meer potions.
Het was sneller om 2x de Gyrados te verslaan met Jolteon, dan om 1x de Gyrados te verslaan met een zwakker beestje + het risico geraakt te worden door hydro pump + 6x m'n lijst door scrollen voor lage CP Pokémon.
Eindelijk mijn eerste Totodile gevangen... Heb er ooit een x als silhouet gezien (maar kon niet naar die stop toen) en nu dus langs 1 gelopen (eerste die ik ooit heb gezien)
Slechts rond de 400cp. Maar toch
Verwacht niet dat ik een Shiny vis zal vinden.. dus blij met krokodil
Slechts rond de 400cp. Maar toch
Verwacht niet dat ik een Shiny vis zal vinden.. dus blij met krokodil
Niet echt een klacht, dankzij dit event heb ik nu genoeg Omanytes voor een Omastar. Het is gewoon, als je belooft dat bepaalde pokemon meer voorkomen tijdens een bepaalde periode en het zijn nu net die 2 die afwezig zijn.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:15:
Zie https://thesilphroad.com/atlas#9/40.1075/-76.2891 voor de nests
Enige probleem die ik momenteel heb is dat inloggen heel traag gaat .
Belofte maakt schuld.
En het domme is, ik zie wel zat Squirtles.
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit met het vangen van Unown's en Shiny Magikarps?
Mijn broer heeft een shiny karp van 10 cp , ik heb een Unown J waar je eigenlijk ook niks mee kan.
Hoe zit het bij jullie? Al verschillende mensen met een shiny Magikarp gezien hier.
^ Gewoon interesse
Mijn broer heeft een shiny karp van 10 cp , ik heb een Unown J waar je eigenlijk ook niks mee kan.
Hoe zit het bij jullie? Al verschillende mensen met een shiny Magikarp gezien hier.
^ Gewoon interesse
Als die CP10 dan maar 90%+ IV heeft is het prima!lukeanalbers schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit met het vangen van Unown's en Shiny Magikarps?
^ Gewoon interesse
Haha scherp, maar helaas.. 
schaapiej schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:13:
[...]
Als die CP10 dan maar 90%+ IV heeft is het prima!
Zo, vandaag m'n 7e evolve item ui een stop gevallen... wie zegt er steeds dat die dingen zeldzaam zijn? 
Net in de stad ook nog een klein dozijn magicarp's binnen gehengeld, maar nog geen shiny gezien.
Weten we al of we ze op de kaart ook als Shiny zien, of is dat pas duidelijk wanneer je ze gaat vangen?
Net in de stad ook nog een klein dozijn magicarp's binnen gehengeld, maar nog geen shiny gezien.
Weten we al of we ze op de kaart ook als Shiny zien, of is dat pas duidelijk wanneer je ze gaat vangen?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Op de kaart zijn ze NIET shiny. Tijdens het "vangspelletje" wel al.Spike_wolf schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:25:
Zo, vandaag m'n 7e evolve item ui een stop gevallen... wie zegt er steeds dat die dingen zeldzaam zijn?
Je ziet het natuurlijk het beste na een evolve
Ik begreep dat ook als een magikarp voor jou shiny is, dat niet voor iemand anders die op de kaart dezelfde aantikt hoeft te gelden.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Unown exact 0lukeanalbers schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:
^ Gewoon interesse
Shiny vissies ook 0.
Deze week uiteindelijk wel een hoop carpies gevangen nog. Maar nog steeds lang niet genoeg om aan 400 candy's te komen.
Goldeen ook redelijk veel gezien en een paar Remoraid. Die laatste had ik alleen niet echt nodig, had al 3 octillery's gevangen.
Verder niets bijzonders, behalve ratten en vogels.
Ik heb geloof ik veel mazzel gehad met mijn Shiny Karp. Heb er een stuk of 100 gevangen volgens de dex, daarvan was er 1 shiny: Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"lukeanalbers schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:
^ Gewoon interesse
Unown heb ik nog nooit gezien! Die zijn extreem zeldzaam. En dan te bedenken dat je 'm nog meerdere keren moet vangen ook haha...
Heb inmiddels 3 sun stones. Super nuttigSpike_wolf schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:25:
Moet alle items nog, behalve de sun stone en upgrade.
Shiny zie je pas als je 'm aantikt. Dit zie je niet op de kaart. Valt zeker op, want je krijgt sterretjes te zien voordat je een bal kan gooien. Vangt een ander diezelfde Karp, dan zal 'ie voor hem (zeer waarschijnlijk) gewoon zalmkleurig zijn.
Voor mij voelt die karp zeldzamer aan, die moet ik nog.. Ook na een flink aantal karps already *-*
Richh schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:45:
[...]
Ik heb geloof ik veel mazzel gehad met mijn Shiny Karp. Heb er een stuk of 100 gevangen volgens de dex, daarvan was er 1 shiny: Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Unown heb ik nog nooit gezien! Die zijn extreem zeldzaam. En dan te bedenken dat je 'm nog meerdere keren moet vangen ook haha...
[ Voor 1% gewijzigd door lukeanalbers op 29-03-2017 17:00 . Reden: verkeerd quoteje ]
Op de kaart kun je niet zien of een Magikarp een shiny is. Sterker nog, als jij en je vrienden samen dezelfde Magikarp vangen, kan zomaar zijn dat de ene wel een shiny krijgt en de andere niet.Spike_wolf schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:25:
Heb zelf afgelopen week echt een legioen aan Magikarps gevangen. Had tot afgelopen zaterdag nog geen Gyarados. Nu heb ik er 2 en kan mijn derde Gyarados maken. Maar helaas nog geen shiny. En dat terwijl een vriend van mij er ondertussen al 3 heeft
Dus hoeveel van pleuris vissen moet ik nog vangen voor een shiny?
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 29-03-2017 19:27 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Waarom is een horsea eigenlijk geen water-pokemon? Die heb ik althans de laatste dagen niet vaker gezien dan anders.
(daar heb ik nog een hoop candy van nodig)
Horsea is wel een water type. Maar komt ook bij mij niet echt veel voor tijdens dit event, een handje vol..hneel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:56:
Waarom is een horsea eigenlijk geen water-pokemon? Die heb ik althans de laatste dagen niet vaker gezien dan anders.
Ving eerder vanavond een CP154 Magikarp met 91% IV. Heb nog 1000 candy staan. Maak er maar een 5e Gyarados van en bewaar de rest van de candy voor een shiny.. (mocht ik die ooit vangen
Beide nog 0,niksnakkesnadaniente.. Een maat van me daarentegen heeft er wel 1 gevangen van 15 CP. Blijkt hij na de check 84% te zijn, dus meteen maar geëvolueerd en gemaxt.lukeanalbers schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:
^ Gewoon interesse
Je hebt zeker mazzel gehad. Ik heb het 2 tot 3-voudige gevangen aan Karps en nog steeds gene shiny hier.Richh schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:45:
[...]
Ik heb geloof ik veel mazzel gehad met mijn Shiny Karp. Heb er een stuk of 100 gevangen volgens de dex, daarvan was er 1 shiny: Richh in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Getverderrie je kan wel zien dat het water event niet meer gaande is.. Tenminste daar lijkt het op, onderweg naar stage een shitload aan Pidgey, Rattata's, en Sentrets. Ik ben benieuwd of die Shiny Magikarp nog te vangen is, en e.v.t. meer shiny's.
En wat zal het easter event worden.. Spannneeeeeeeeeeeend.
Een Exeggcute event natuurlijk! Bij Pasen horen immers eieren.lukeanalbers schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:42:
Getverderrie je kan wel zien dat het water event niet meer gaande is.. Tenminste daar lijkt het op, onderweg naar stage een shitload aan Pidgey, Rattata's, en Sentrets. Ik ben benieuwd of die Shiny Magikarp nog te vangen is, en e.v.t. meer shiny's.
Verwijderd
Ik had wel het idee dat ik vanochtend geen last meer had van dat de nearby ineens verdween. Kan toeval zijn, of zou het een bug in het water event geweest zijn?
Verwijderd
Natuurlijk ga je die nog kunnen vangen. Net zoals bij dittolukeanalbers schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:42:
Chansey event!Autofan1985 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:50:
[...]
Een Exeggcute event natuurlijk! Bij Pasen horen immers eieren.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Yep...shinies are here to stay:lukeanalbers schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:42:
... Ik ben benieuwd of die Shiny Magikarp nog te vangen is, en e.v.t. meer shiny's. ...
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/847182367664025601
Geniet nooit met mate
Ja, dat klinkt leuk, maar dan zitten alle gyms straks vol met Blisseys, daar zit ik ook niet echt op te wachten.
De afgelopen dagen een berg Magikarps gevangen, geen shiny's, maar wel een 100% IV
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Thanks! Zit zelf niet op Twitter. 
LekkerBipsje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:56:
[...]
Yep...shinies are here to stay:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/847182367664025601
Ik ook niet. Ik zag de post toevallig op Reddit
Geniet nooit met mate
Verwijderd
IK denk niet dat chansey er extra gaat spawnen. Dit hebben we nog niet zo lang geleden gehad.Spike_wolf schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:58:
[...]
Ja, dat klinkt leuk, maar dan zitten alle gyms straks vol met Blisseys, daar zit ik ook niet echt op te wachten.
De afgelopen dagen een berg Magikarps gevangen, geen shiny's, maar wel een 100% IV
Die baby pokemon event had ideaal geweest
Verwijderd
Ik hoop afstand voor de eieren voor de helft, incubators voor de helft, iedere dag gratis incubator, buddy voor de helft en dubbel XP.lukeanalbers schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:42:En wat zal het easter event worden.. Spannneeeeeeeeeeeend.
Of is dat teveel gevraagd?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 09:07 ]
Verwijderd
Google heeft de gps spoof apps als gevaarlijk bestempeld zag ik her en der. Nu nog een update met pasen die kijkt of een toestel in developers mode staat en dan de app niet laat starten. Dan ben ik al heel blij en krijg ik weer zin om te spelen.
Egg incubators zou ook mijn eerste keuze zijn met pasen bij de eerste pokestop
Precies een week verder:Haan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:49:
Trouwens misschien wel leuk omdat er nu een water event is: hoeveel water pokemon heb je tot nu toe gevangen ten opzichte van het totaal aantal gevangen pokemon?
Ik zit zelf op 1355 / 4100 (33.0%)
1484 / 4249 = 34.9%
En de afgelopen week waren dus 129 van de 149 gevangen beesten een water type
[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 30-03-2017 09:16 ]
Pas nog Chansey gehad? Waar dan? Al sinds oktober geen Chansey meer gezien.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:01:
[...]
IK denk niet dat chansey er extra gaat spawnen. Dit hebben we nog niet zo lang geleden gehad.
Die baby pokemon event had ideaal geweest
Valentijns event :-)
Autofan1985 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:20:
[...]
Pas nog Chansey gehad? Waar dan? Al sinds oktober geen Chansey meer gezien.
Je bedoeld dat iedereen die developer opties heeft niet meer kan spelen?Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:12:
Google heeft de gps spoof apps als gevaarlijk bestempeld zag ik her en der. Nu nog een update met pasen die kijkt of een toestel in developers mode staat en dan de app niet laat starten. Dan ben ik al heel blij en krijg ik weer zin om te spelen.
Ik denk dat ze dan het spel echt om zeep helpen.
Maar gelukkig kan je dat ook weer uitschakelen zodat je er geen last van hebt tijdens het spelen van Pogo.
Dus lijkt me een erg goed toevoeging
De kleur van Pasen is natuurlijk geel. Dus alle gele pokemon meer laten spawnen lijkt mij een goeie.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dit dusVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:06:
[...]
Ik hoop afstand voor de eieren voor de helft, incubators voor de helft, iedere dag gratis incubator, buddy voor de helft en dubbel XP.
Of is dat teveel gevraagd?
Heel dat event geen Chansey gezien anders... Alleen triljoenen Slowpoke, Befzilla, Mr. Mime en Jigglypuff met wat extra Clefairy...
Ik heb er een 95IV Blissey aan overgehouden. HP DEF, candy is wel schaars..
Autofan1985 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:
[...]
Heel dat event geen Chansey gezien anders... Alleen triljoenen Slowpoke, Befzilla, Mr. Mime en Jigglypuff met wat extra Clefairy...
[ Voor 3% gewijzigd door lukeanalbers op 30-03-2017 09:34 ]
Ik was gisteren naar 12 gyms gedaald dus het werd tijd de marge weer wat te verruimen. 
Heeft weer 35 fietskilometers en 7 extra gyms opgeleverd.
Ik zit nu (nog steeds) in 19 gyms. Nieuw record geloof ik. 
De gym met al die Blisseys bleek L9 te zijn op 49000.
Kon ik de kans om mijn ervaring met Blisseyknokken te vergroten niet laten gaan. Ik pakte de benodigde twee met slechts enkele seconden te gaan maar het lukte.
Ik kwam ook nog een L5 gym tegen met een Unown onderin en een rode Gyarados die mensen even wilden showen. 
Ik kwam ook bij een L7 gym waar ik toen besloot dat ik een extra hoge Pokie nodig had en even een nieuwe Gyarados maakte en maxte... en kwam er toen pas achter dat die op plaatsen 4-6 van onderen drie Blisseys had.
Van verschillende mensen dus geen onmiddellijke alarmbellen. Ben daar toch maar één keer tegen de tijdlimiet aangelopen maar kon wel slechts iets onder de 2000 prestige per keer scoren ook omdat ik boven de twee onderste moest gaan zitten met CP. Sta daar nu bovenaan. Vond het de moeite wel waard omdat die drie Blisseys de gym ook minder makkelijk te slopen maken.
Volgens mij was het event al afgelopen en toen kwam ik bij een gym eindelijk voor het eerst een... Totodile tegen. Laag dus ik riskeerde er een ananasje bij met een Ultrabal. Gotcha!
Heeft weer 35 fietskilometers en 7 extra gyms opgeleverd.
De gym met al die Blisseys bleek L9 te zijn op 49000.
Ik kwam ook bij een L7 gym waar ik toen besloot dat ik een extra hoge Pokie nodig had en even een nieuwe Gyarados maakte en maxte... en kwam er toen pas achter dat die op plaatsen 4-6 van onderen drie Blisseys had.
Volgens mij was het event al afgelopen en toen kwam ik bij een gym eindelijk voor het eerst een... Totodile tegen. Laag dus ik riskeerde er een ananasje bij met een Ultrabal. Gotcha!
Gisteren wel iets aparts meegemaakt.
Was onderweg naar een gespawnde Miltank (moest er verdomme 4,5 kilometer voor fietsen
). Toen daar aankwam waren sommige nog bezig deze te vangen. Helaas voor mij was op het moment dat ik daar aankwam de spawn veranderd naar Blissey. Helaas geen Miltank, maar Blissey had ik ook nog niet.
Was onderweg naar een gespawnde Miltank (moest er verdomme 4,5 kilometer voor fietsen
Beste meneer Spearow ;-)CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:10:
Ik was gisteren naar 12 gyms gedaald dus het werd tijd de marge weer wat te verruimen....
Ik weet niet hoe je het doet maar je weet er elke keer weer een leuk verhaaltje van te maken.
Bedankt voor het delen van je Pokémon adventures. Als je een eigen YouTube kanaal zou maken zou je in ieder geval één trouwe volger hebben :-)
Geniet nooit met mate
Aan het Valentijn Event heb ik een 89IV Blissey overgehouden met ZH + HB moves. Ik mis alleen nu ook de candy om hem nog verder te boosten.lukeanalbers schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:33:
Ik heb er een 95IV Blissey aan overgehouden. HP DEF, candy is wel schaars..
Hele Waterfestival event overigens geen shiny Magikarp gezien, maar gelukkig kan hij nog steeds voorkomen, dus dan is het een kwestie van tijd en wat geluk hebben...
Dank je. Ik doe mijn best.LekkerBipsje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:18:
Beste meneer Spearow ;-)
Ik weet niet hoe je het doet maar je weet er elke keer weer een leuk verhaaltje van te maken.
Bedankt voor het delen van je Pokémon adventures. Als je een eigen YouTube kanaal zou maken zou je in ieder geval één trouwe volger hebben :-)
Ik ervaar overigens wel veel vaker dat je maar vast even doodverklaard wordt, wat dan tóch nog niet blijkt te kloppen, waarna je onzichtbaar terug komt en er zich vele keren allerlei vreemde variaties in je HP balk voltrekken. Ook zelfs terugwisselen naar die toch niet dode pokie nadat er al een nieuwe was verschenen. Dergelijke fratsen maken het trainen er niet bepaald makkelijker op en kosten je regelmatig enkele onnodige KO pokies.
Hebben anderen dat ook?
Verwijderd
Ja iedereen. Dat is schade die foutief word aangerekend en die je dan achteraf terug krijgt.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
[...]
Dank je. Ik doe mijn best.
Ik ervaar overigens wel veel vaker dat je maar vast even doodverklaard wordt, wat dan tóch nog niet blijkt te kloppen, waarna je onzichtbaar terug komt en er zich vele keren allerlei vreemde variaties in je HP balk voltrekken. Ook zelfs terugwisselen naar die toch niet dode pokie nadat er al een nieuwe was verschenen. Dergelijke fratsen maken het trainen er niet bepaald makkelijker op en kosten je regelmatig enkele onnodige KO pokies.
Hebben anderen dat ook?
(bij ontwijken charge move als je pokemon hp lager is dan de schade die er normaal af gaat)
Ik wissel meestal van pokemon maar dan ben je de laadbalk van charge move wel kwijt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 12:38 ]
Ja... maar meer dan vroeger bedoel ik. Ook die rare springende HP balk zag ik vroeger niet.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:37:
[...]
Ja iedereen. Dat is schade die foutief word aangerekend en die je dan achteraf terug krijgt.
(bij ontwijken charge move als je pokemon hp lager is dan de schade die er normaal af gaat)
Ik wissel meestal van pokemon maar dan ben je de laadbalk van charge move wel kwijt
Ik zit nu op 2377/7906 (30%)A-Jay schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:24:
Ik heb 2229 / 7705 (28,9%)
Meer heb al wel 549 Magikarps gevangen.... en heb er 1 op mijn hoofd
Met nu 580 Magikarps gevangen... en nog steeds 1 op mijn hoofd
Ook een Gyarados gevangen en en 100% IV Magikarp tijdens het waterevent.
Op Reddit is hier ook een threat over: https://www.reddit.com/r/...n_the_worst_state_it_has/CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:40:
[...]
Ja... maar meer dan vroeger bedoel ik. Ook die rare springende HP balk zag ik vroeger niet.
Schijnt dus een oude bug te zijn die eerst opgelost was en nu weer terug is...
Bug schreef:
I'll be back...
[ Voor 16% gewijzigd door LekkerBipsje op 30-03-2017 12:51 ]
Geniet nooit met mate
Juist. Zeer herkenbaar allemaal. Of ie helemaal weg is geweest durf ik niet te zeggen maar nu is het in elk geval knap hinderlijk aanwezig allemaal. Ook dodgen wordt inderdaad niet goed geregistreerd. Onder de drie Blisseys stond een Gyarados met Hydro Pump of zo en die slachtte telkens een hele Jolteon af omdat dodgen niet ging. Daardoor kon ik steeds maar twee van de drie Blisseys verslaan. Ik had niet genoeg slagkracht meer over voor de derde.LekkerBipsje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:48:
Op Reddit is hier ook een threat over: https://www.reddit.com/r/...n_the_worst_state_it_has/
Schijnt dus een oude bug te zijn die eerst opgelost was en nu weer terug is...
Met trainen is dat inderdaad extra vervelend vanwege de keuze aan lage CP. Bij het neerhalen van een gym is het iets minder interessant.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:58:
[...]
Juist. Zeer herkenbaar allemaal. Of ie helemaal weg is geweest durf ik niet te zeggen maar nu is het in elk geval knap hinderlijk aanwezig allemaal. Ook dodgen wordt inderdaad niet goed geregistreerd. Onder de drie Blisseys stond een Gyarados met Hydro Pump of zo en die slachtte telkens een hele Jolteon af omdat dodgen niet ging. Daardoor kon ik steeds maar twee van de drie Blisseys verslaan. Ik had niet genoeg slagkracht meer over voor de derde.
Je merkt inderdaad dat als je ontwijkt het eerst eraf gaat en als het succesvol was het weer erbij komt. Als het echter eraf gaat en je pokkie komt om 0 hp dan krijg je zo'n wazig gedoe dat die verschijnt en verdwijnt. Ik merk dan wel dat als je door blijft aanvallen er toch nog HP van de vijandige pokemon gaat.
Welke pokkies gebruik jij trouwens voor het vechten met Blisseys?
Geniet nooit met mate
Ik merk dat ook idd. En tegen Blissey werkt een Machamp het beste. Fighting is het meest effectief tegen Normal types zoals Blissey en Snorlax. Hebben ze echter Zen Headbutt (Psychic) is dat ook weer super effective tegen jouw Machamp. Daar zou een Ursaring of Pinsir met attack moveset een alternatief kunnen zijn. Hebben dan weliswaar geen STAB, maar door hun hoge attack komt het wel aan.LekkerBipsje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:02:
[...]
Met trainen is dat inderdaad extra vervelend vanwege de keuze aan lage CP. Bij het neerhalen van een gym is het iets minder interessant.
Je merkt inderdaad dat als je ontwijkt het eerst eraf gaat en als het succesvol was het weer erbij komt. Als het echter eraf gaat en je pokkie komt om 0 hp dan krijg je zo'n wazig gedoe dat die verschijnt en verdwijnt. Ik merk dan wel dat als je door blijft aanvallen er toch nog HP van de vijandige pokemon gaat.
Jolteons doen het best goed dus daar beperkte ik me voorlopig maar toe. Ik denk ook mede door snelle aanvalstypen waardoor je flink wat schade kunt aanrichten. Ze dodgen gewoonlijk ook vlot wat de Blisseys naar je teruggooien.LekkerBipsje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:02:
Ik hoop dat er meer events komen zoals het waterevent. Maar de spawnrate mag wel wat veranderen. Ik ben geen enkele Totodile, Lapras, Horsea of Qwilfish tegengekomen.
Lijkt er sterk op dat die 'bug' van het telkens wegvallen van de NEARBY een server-side bug was, omdat het sinds vandaag spontaan verdwenen is. Ben er in ieder geval wel blij mee!
Nu je het zegt... Dat heb ik inderdaad ook niet meer gehad.Haay schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:25:
Lijkt er sterk op dat die 'bug' van het telkens wegvallen van de NEARBY een server-side bug was, omdat het sinds vandaag spontaan verdwenen is. Ben er in ieder geval wel blij mee!
Bedankt voor je alertheid en heads-up!
Geniet nooit met mate
Er staat ook een nieuwe update klaar voor PoGo versie 0.59.2 (Android).
Voor de ongeduldige Android gebruikers staat deze sinds gisteren op apkmirror.
Geen idee of er ook ééntje is voor de appels.
Stond laatst tegenover een Blissey met 2 x Psychic moves.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Jolteons doen het best goed dus daar beperkte ik me voorlopig maar toe. Ik denk ook mede door snelle aanvalstypen waardoor je flink wat schade kunt aanrichten. Ze dodgen gewoonlijk ook vlot wat de Blisseys naar je teruggooien.
Ik heb een Alakazam met Confusion en Focus Blast (fighting-move dus x2 op Blissey).
Beide moves van Blissey deden slechts x0.5 op mijn Alakazam.
Het ging als een warm mes door de boter..
Sinds deze update niet meer kunnen inloggenRigolleM schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:55:
Er staat ook een nieuwe update klaar voor PoGo versie 0.59.2 (Android).
Lastige is alleen dat beesten met een beetje fatsoenlijke CP en fighting moves niet echt dik gezaaid liggen. Ik kon wel probleemloos vijf Jolteons mobiliseren.mklkhanou schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:36:
Ik heb een Alakazam met Confusion en Focus Blast (fighting-move dus x2 op Blissey).
Beide moves van Blissey deden slechts x0.5 op mijn Alakazam.
Het ging als een warm mes door de boter..
Vreemd, heb er geen last mee. Bij mij werkt alles nog "gewoon"hejkompas schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Sinds deze update niet meer kunnen inloggen
Hier 1 keer wel, met meer dan 2* zo lange opstarttijd, sindsdien "failed to get game data from the server".hejkompas schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Sinds deze update niet meer kunnen inloggen
Edit: maar wéér eens een bugreport ingediend.
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 30-03-2017 18:07 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Precies dit!Raven schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:00:
[...]
Hier 1 keer wel, met meer dan 2* zo lange opstarttijd, sindsdien "failed to get game data from the server".
Heb even op Twitter zitten zoeken, er zijn er meer met dit probleem, maar niet veel.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Geen opstartproblemen, wel lange opstarttijd...Raven schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:00:
[...]
Hier 1 keer wel, met meer dan 2* zo lange opstarttijd, sindsdien "failed to get game data from the server".
IS er al duidelijkheid hoe het nu zit met de pokestops en special items ?
ik kreeg gister met mijn 10.000 stop een special item (sun waar ik er nu al 5 van hem gehad)
na 21 special items is het wel leuk om nu de upgrade item te krijgen.
ik kreeg gister met mijn 10.000 stop een special item (sun waar ik er nu al 5 van hem gehad)
na 21 special items is het wel leuk om nu de upgrade item te krijgen.
Eèèèn we zijn L34. Zonder Lucky Egg. 
De laagste van mijn 18 hoogste pokies die allemaal in gyms stonden/staan is teruggekomen uit de gym met rode Gyarados en Unown. Had wel verwacht dat die niet lang zou staan. Daarom ging er ook een lage in die daar hoog genoeg was. Nu op die andere 17 wachten om ze weer een upje te geven. Maar ze mogen van mij best nog even wegblijven.
De allerlaagste is mijn Exeggcutor op rangnummer 26 die al 211 dagen weg is in een zéér afgelegen gym en toen mijn hoogste beest was. Ik heb dat toen gedaan nadat ik hem had overgenomen met het idee dat het een investering was in een betere kans om hem lang te laten staan. Was geen verkeerde gedachte.
Hij is mijn Snorlax al ruim gepasseerd. Die hield het 'maar' 204 dagen uit.
Ze zijn braaf.
De laagste van mijn 18 hoogste pokies die allemaal in gyms stonden/staan is teruggekomen uit de gym met rode Gyarados en Unown. Had wel verwacht dat die niet lang zou staan. Daarom ging er ook een lage in die daar hoog genoeg was. Nu op die andere 17 wachten om ze weer een upje te geven. Maar ze mogen van mij best nog even wegblijven.
De allerlaagste is mijn Exeggcutor op rangnummer 26 die al 211 dagen weg is in een zéér afgelegen gym en toen mijn hoogste beest was. Ik heb dat toen gedaan nadat ik hem had overgenomen met het idee dat het een investering was in een betere kans om hem lang te laten staan. Was geen verkeerde gedachte.
Ze zijn braaf.
Ligt de server plat? Krijg iedere keer error: failed to get data from server.
Dit is halverwege het laadscherm.
Verwijderd
Om 1 uur moest ik kaschen maar het duurde tot 2 uur dat ik ingelogd graakte. Momenteel kan ik terug niet inloggen
Hoppa
Pff... Dat moment dat jij een gym van level 9 naar 10 aan het maken bent en iemand anders hem er in zet terwijl jij nog aan het knokken bent. Fix your shit Pokémon GO.
Bijna weekend, dat wel. Hmpfl.
Fijn is dat ja... als daar nou eens een zelfde systeem komt als met het slopen.lukeanalbers schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:39:
Pff... Dat moment dat jij een gym van level 9 naar 10 aan het maken bent en iemand anders hem er in zet terwijl jij nog aan het knokken bent. Fix your shit Pokémon GO.
Al kun je dan soms alsnog om een plekje gaan vechten. Onlangs eens gehad; ik zag een gym staan die nog 2000 punten nodig had voor level 9 en werd niet aangevallen. Er heen gelopen en gaan vechten. Line-up was niet zo lekker dus na 2 verslagen beesten eruit gegaan. Toen zag ik dat de punten hoger waren dan wat ik erbij trainde.. nog 2 beesten verslagen en iets op de gym gegooid.
Die persoon, ik zag niemand maar was naast een gebouw, wist blijkbaar niet hoe je optimaal een gym moest trainen want ik zag daarna elke keer maar zo'n 100 prestige erbij komen. Succes met trainen naar level 10!
Dit gebeurt sinds de update van gister.skipe schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 02:12:
Ligt de server plat? Krijg iedere keer error: failed to get data from server.
Oscar Wilde
Precies.. Frustrerend, dat ga ik ook maar doen. 1 voor 1 slopen en opgeven. 
schaapiej schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:08:
[...]
Fijn is dat ja... als daar nou eens een zelfde systeem komt als met het slopen.
Al kun je dan soms alsnog om een plekje gaan vechten. Onlangs eens gehad; ik zag een gym staan die nog 2000 punten nodig had voor level 9 en werd niet aangevallen. Er heen gelopen en gaan vechten. Line-up was niet zo lekker dus na 2 verslagen beesten eruit gegaan. Toen zag ik dat de punten hoger waren dan wat ik erbij trainde.. nog 2 beesten verslagen en iets op de gym gegooid.
Die persoon, ik zag niemand maar was naast een gebouw, wist blijkbaar niet hoe je optimaal een gym moest trainen want ik zag daarna elke keer maar zo'n 100 prestige erbij komen. Succes met trainen naar level 10!
Heb ik ook gehad toen ik een gym naar L8 had gebracht in de tijd dat dat nog met één pokie per keer moest. Om die reden check ik als ik in de buurt van het volgende level kom hoeveel beesten ik nog moet verslaan om dat te halen en stap ik uit zodra ik weet dat ik dat gehaald heb. Dan is er zo min mogelijk tijd tussen het bereiken van het level en het plaatsen van je pokie.lukeanalbers schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:39:
Ook maak ik bij hogere 'risico gyms' van tevoren even een schermfilmpje waarbij ik door de gympokies blader zodat ik, mocht het toch gebeuren, de dader kan identificeren.
Ik speel PoGo nog dagelijks, fiets elke avond een rondje door het dorp met mn zwager wat stops (15-20 op een avond) afgaan en kijken of er gyms zijn die we over kunnen nemen, zodat we toch wat muntjes sparen voor incubators.
Ik vraag me hierdoor wel af hoeveel hoge Pokemon een gemiddelde speler momenteel zou kunnen hebben.
Ik zie bij nagenoeg alle gyms bij mij in het dorp, en ik weet in ieder geval 3 in het aangrenzende dorp, waar sowieso een tweetal spelers in de top 2-4 van de gyms staan (12 of 13 gyms totaal).
Voor wat ik bij deze spelers aan verschillende pokies heb zien staan:
Meerdere +/- 3000 tyranitar, een stuk of wat 3000+ gyarados, 2 stuks 2800-3000 Ryhorn, 2 stuks en nog een paar +/- 3000 Vaporeon en 4 of 5 stuks 2600-3200 Blissey.
Is dit gemiddeld? Bovengemiddeld? Of speel ik echt veel te weinig? (Mijn hoogste pokey is een 2300ish Snorlax
)
Ik vraag me hierdoor wel af hoeveel hoge Pokemon een gemiddelde speler momenteel zou kunnen hebben.
Ik zie bij nagenoeg alle gyms bij mij in het dorp, en ik weet in ieder geval 3 in het aangrenzende dorp, waar sowieso een tweetal spelers in de top 2-4 van de gyms staan (12 of 13 gyms totaal).
Meerdere +/- 3000 tyranitar, een stuk of wat 3000+ gyarados, 2 stuks 2800-3000 Ryhorn, 2 stuks en nog een paar +/- 3000 Vaporeon en 4 of 5 stuks 2600-3200 Blissey.
Is dit gemiddeld? Bovengemiddeld? Of speel ik echt veel te weinig? (Mijn hoogste pokey is een 2300ish Snorlax
Volgens mij heb je daar met spoofers te maken.ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:33:
Ik speel PoGo nog dagelijks, fiets elke avond een rondje door het dorp met mn zwager wat stops (15-20 op een avond) afgaan en kijken of er gyms zijn die we over kunnen nemen, zodat we toch wat muntjes sparen voor incubators.
Is dit gemiddeld? Bovengemiddeld? Of speel ik echt veel te weinig? (Mijn hoogste pokey is een 2300ish Snorlax)
Veel is natuurlijk level afhankelijk.
Ik ben lvl 29 en mijn hoogste is een 2700 Vap. Heb wel pokemon die hoger kunnen worden alleen heb ik daar nog geen mogelijkheid toe (zitten in een gym)
[ Voor 8% gewijzigd door freggell op 31-03-2017 09:41 ]
Met dit mooie weer staan mijn gyms erg onder druk, gisteren nog maar 10, weer 4 bijgepakt, maar ondertussen alweer 2 kwijt. Heb geen idee hoe lang nog maximaal te cashen nu, van mij mag het weer even koud worden.
Tot overmaat van ramp gaat morgen ook nog de prijs van incubators omhoog van 150 naar 250.
Tot overmaat van ramp gaat morgen ook nog de prijs van incubators omhoog van 150 naar 250.
Hoe kom je daar bij dat incubators duurder worden?aljooge schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:09:
Met dit mooie weer staan mijn gyms erg onder druk, gisteren nog maar 10, weer 4 bijgepakt, maar ondertussen alweer 2 kwijt. Heb geen idee hoe lang nog maximaal te cashen nu, van mij mag het weer even koud worden.
Waar haal je dat de prijs van incubators zou veranderen ?aljooge schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:09:
Mensen kijk even naar de datum van morgen! 
Ik doe hetzelfde als wat hierboven al wordt gezegd. Voor het vechten even checken hoeveel prestige je nodig hebt voor het volgende level. Als er bijvoorbeeld 1000 prestige nodig is dan tik ik er 2 neer en dan stop ik het gevecht. Scheelt wellicht weer wat frustratie..lukeanalbers schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:17:
Precies.. Frustrerend, dat ga ik ook maar doen. 1 voor 1 slopen en opgeven.
[ Voor 83% gewijzigd door schaapiej op 31-03-2017 10:21 ]
Haha is inderdaad te merken, wij hebben hier in het dorp een route naar een school met 3 gyms.. Elke dag een andere kleur met dezelfde schoolkids er in. Overpakken en claimen voor dat je te laat bent. 
aljooge schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:09:
Haha, zou ook grappig zijn als ze iets in het spel verstopt hebben, dat alle pidgey's morgen opeens ditto's blijken te zijn ofzo
Inmiddels werkt het inloggen weer, maar wat is het spel (nog) trager geworden (afgezien van 't opstarten) en bijna continu dat laden-icoon in beeld.
Oscar Wilde
schaapiej schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:17:
Mensen kijk even naar de datum van morgen!
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door aljooge op 31-03-2017 10:25 ]
Of een aerodactyl die als je hem aanklikt een pidgey blijkt te zijn.Haan schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:18:
Haha, zou ook grappig zijn als ze iets in het spel verstopt hebben, dat alle pidgey's morgen opeens ditto's blijken te zijn ofzo
Moet er nog wel bij vermelden, dat ze ook in een gym zitten waar je vanaf de openbare weg net niet bij kanfreggell schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:40:
[...]
Volgens mij heb je daar met spoofers te maken.
Veel is natuurlijk level afhankelijk.
Ik ben lvl 29 en mijn hoogste is een 2700 Vap. Heb wel pokemon die hoger kunnen worden alleen heb ik daar nog geen mogelijkheid toe (zitten in een gym)
Ach gelukkig zijn ze mijn kleur, maar het wordt wel verdraait lastig om gyms te levelen als er enkel zulke hoge pokemon in zitten.
Hebben spoofers tegenwoordig nog steeds vrij spel dan? Dat hadden ze toch aan banden gelegd?
Dat zijn ze aan het proberen. Alleen moet eerst die google security update doorgevoerd worden op je telefoon.ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:36:
[...]
Moet er nog wel bij vermelden, dat ze ook in een gym zitten waar je vanaf de openbare weg net niet bij kan
Ach gelukkig zijn ze mijn kleur, maar het wordt wel verdraait lastig om gyms te levelen als er enkel zulke hoge pokemon in zitten.
Hebben spoofers tegenwoordig nog steeds vrij spel dan? Dat hadden ze toch aan banden gelegd?
En dat is volgens mij nog nergens gebeurd.
En dan is het nog maar de vraag of dat de spoofers echt stopt. Misschien de gelegenheid spoofer, maar de andere denk ik niet.
Zelfs spoofers in mijn eigen kleur vind ik verschrikkelijk irritant.
En dan hebben ze vaak ook nog een account in een ander team, lekker shiften. Word jij er weer uitgehaald met je 2800 pokemon in een level 10 gym.. Lekker klagen op spoofers, jammer van het spel.
Geniet van het weer, klagen doen we wel weer als het regent
Geniet van het weer, klagen doen we wel weer als het regent
freggell schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:41:
[...]
Dat zijn ze aan het proberen. Alleen moet eerst die google security update doorgevoerd worden op je telefoon.
En dat is volgens mij nog nergens gebeurd.
En dan is het nog maar de vraag of dat de spoofers echt stopt. Misschien de gelegenheid spoofer, maar de andere denk ik niet.
Ach we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben he 
Ik speel het voor de fun, ik heb nog wat beweging en frisse lucht erbij, en zal me toch weer eens moeten verdiepen in de movesets
heb bijvoorbeeld een 1861cp 90% Rhydon met Rock Smash en Eartchquake.
Is het interessant om er candy/dust in te pompen of kan ik beter wachten op een betere? (heb wel een 1060 Rhyhorn maar dan een laag %)
Of een 1781 100% GYarados met Bite en Hydropump?
Ik speel het voor de fun, ik heb nog wat beweging en frisse lucht erbij, en zal me toch weer eens moeten verdiepen in de movesets
heb bijvoorbeeld een 1861cp 90% Rhydon met Rock Smash en Eartchquake.
Is het interessant om er candy/dust in te pompen of kan ik beter wachten op een betere? (heb wel een 1060 Rhyhorn maar dan een laag %)
Idem voor mij. Spoofers zijn gewoon ratten die het spel voor iedereen verzieken. En daar schaar ik ook mensen met een dubbel account onder die dat extra account gebruiken om express een lage CP pokkie in een gym te stoppen om het omhoog trainen door die kleur te frustreren!freggell schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:41:
Dat is geen reden om te klagen, dan moet je blij zijn. Gaan de meeste niet naar buiten om je te pestenlukeanalbers schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:45:
Geniet van het weer, klagen doen we wel weer als het regent![]()
[...]
Dit zonet even in de lokale Telegram groep gegooid. Iedereen vol verwarring en frustratie. Ge-ni-aalaljooge schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:09:
Hmm, denk toch dat jij wel redelijk laag zit. Ik speel "dagelijks", en daarmee bedoel ik:ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:33:
Is dit gemiddeld? Bovengemiddeld? Of speel ik echt veel te weinig? (Mijn hoogste pokey is een 2300ish Snorlax)
3-5 pokemons per dag, en 1 pokestop. Soms ga ik nog wat aan de wandel, maar dat is verwaarloosbaar.
Toch heb ik meerdere pokemons boven de 2300, waar mijn hoogste een gyarados van 2550 is (heel erg bedankt voor dit event
Power up je je sterkte pokemons wel? Als casual speler is dat soms ook interessant, wachten tot level 30 gaat nog maaaaanden duren, dus ik power mijn top 5 gewoon tot de max
Overigens ben ik level 26, weet niet waar jij op zit?
Ik ben afgelopen week level 27 geworden.IdieEasy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:55:
[...]
Hmm, denk toch dat jij wel redelijk laag zit. Ik speel "dagelijks", en daarmee bedoel ik:
3-5 pokemons per dag, en 1 pokestop. Soms ga ik nog wat aan de wandel, maar dat is verwaarloosbaar.
Toch heb ik meerdere pokemons boven de 2300, waar mijn hoogste een gyarados van 2550 is (heel erg bedankt voor dit event)
Power up je je sterkte pokemons wel? Als casual speler is dat soms ook interessant, wachten tot level 30 gaat nog maaaaanden duren, dus ik power mijn top 5 gewoon tot de max![]()
Overigens ben ik level 26, weet niet waar jij op zit?
Ik van bijna alles wat los en vast zit, draai op een avondje fietsen toch wel 15 pokestops denk ik.
Poweruppen deed ik eigenlijk niet. Misschien de angst dat ik de verkeerde doe
Ik heb 488k stardust, en voor sommige pokemon een craplading candy (730 Magikarp, 200+ eevee, 430-ish poliwag bijvoorbeeld)
ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:48:
heb bijvoorbeeld een 1861cp 90% Rhydon met Rock Smash en Earthquake.
[ Voor 15% gewijzigd door ArcticTiger op 31-03-2017 10:59 ]
Zodra je een 600+ evee krijgt gewoon evolven. Komt nooit wat slechts uitArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:59:
[...]
Ik ben afgelopen week level 27 geworden.
Ik van bijna alles wat los en vast zit, draai op een avondje fietsen toch wel 15 pokestops denk ik.
Poweruppen deed ik eigenlijk niet. Misschien de angst dat ik de verkeerde doe
Ik heb 488k stardust, en voor sommige pokemon een craplading candy (730 Magikarp, 200+ eevee, 430-ish poliwag bijvoorbeeld)
[...]
Als je een goede krijgt (80+ IV) evolven en poweren (tot je 1-2 max hebt)
Zelfde geldt voor magickarp, ik ving een 120 CP magickarp, maar 90IV, dus meteen naar gyarados (nadat ik ik bijna jaar gespaard had) en een paar levels erbij. Hoppa, 2550 CP.
Die rhydon die je hebt kan een toppertje worden, doen dus! Niet zo op je dust zitten, je gaat het toch nooit gebruiken (je zal het spel eerder zat worden omdat je niet mee kan komen met de rest, en dan stop je en laat je al je dust verloren gaan... Trust me, ik heb dit te vaak gedaan met andere spelletjes
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status