Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.889 views

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:08
IdieEasy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Zodra je een 600+ evee krijgt gewoon evolven. Komt nooit wat slechts uit :p

Als je een goede krijgt (80+ IV) evolven en poweren (tot je 1-2 max hebt)

Zelfde geldt voor magickarp, ik ving een 120 CP magickarp, maar 90IV, dus meteen naar gyarados (nadat ik ik bijna jaar gespaard had) en een paar levels erbij. Hoppa, 2550 CP.

Die rhydon die je hebt kan een toppertje worden, doen dus! Niet zo op je dust zitten, je gaat het toch nooit gebruiken (je zal het spel eerder zat worden omdat je niet mee kan komen met de rest, en dan stop je en laat je al je dust verloren gaan... Trust me, ik heb dit te vaak gedaan met andere spelletjes :+ )
Daar heb je wat punten :)
Had inderdaad enkele Eevee geëvolueerd, met als resultaat een 1891 Vaporeon met Water Gun en Water Pulse, en een 1894 Flareon met Ember en Flamethrower.

Dan ga ik gelijk mar beginnen met het levelen van de Rhydon, en dan zie ik het verder wel met de gyaradossen en eeveelutions :+

Edit: mn Rhydon is nu 2419 :+
Ik denk dat ik mn huidige 98% magikarps maar even links laat liggen en mn 100% Gyarados ga upgraden dan.

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticTiger op 31-03-2017 11:14 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:33:
Ik speel PoGo nog dagelijks, fiets elke avond een rondje door het dorp met mn zwager wat stops (15-20 op een avond) afgaan en kijken of er gyms zijn die we over kunnen nemen, zodat we toch wat muntjes sparen voor incubators.

Ik vraag me hierdoor wel af hoeveel hoge Pokemon een gemiddelde speler momenteel zou kunnen hebben.
Ik zie bij nagenoeg alle gyms bij mij in het dorp, en ik weet in ieder geval 3 in het aangrenzende dorp, waar sowieso een tweetal spelers in de top 2-4 van de gyms staan (12 of 13 gyms totaal).
Voor wat ik bij deze spelers aan verschillende pokies heb zien staan:
Meerdere +/- 3000 tyranitar, een stuk of wat 3000+ gyarados, 2 stuks 2800-3000 Ryhorn, 2 stuks en nog een paar +/- 3000 Vaporeon en 4 of 5 stuks 2600-3200 Blissey.

Is dit gemiddeld? Bovengemiddeld? Of speel ik echt veel te weinig? (Mijn hoogste pokey is een 2300ish Snorlax :+ )
Als je op dit moment meerdere Tyranitar hebt van meer dan 3000cp, dan ben je volgens mij echt een spoofer. Met veel geluk heb je er denk ik inmiddels 1 bij elkaar kunnen sparen... meerdere, daar geloof ik niet zoveel van. Hetzelfde geldt wel een beetje voor Blissey, zeker als ze 3000cp of hoger zijn; de combinatie maakt het nog toevalliger.
Meerdere Gyrados, Ryhorn en Vaporeon? Dat is na al die maanden zeker wel mogelijk als je redelijk hardcore speelt. Ik heb ook een stuk of 4 Vaporeon, ben bezig met m'n 2e Ryhorn en ik zou nu 3 Gyrados kunnen hebben als ik nog een Karp evolve. Geen van allen boven de 3000cp trouwens, maar ik speel dan ook niet extreem hardcore :P Zit wel in meer dan 10 gyms, en ben level 32.

Zou niet zeggen dat je te weinig speelt hoor :) maar ik denk dat de meerderheid van de Tweakers hier level 30+ zijn en flink hogere Poké's hebben haha :P

[ Voor 0% gewijzigd door Richh op 31-03-2017 11:35 . Reden: Typo, ben level 32, niet 33 lol ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Over het weinig of veel spelen:
Ik noem mezelf een behoorlijk actieve speler met veel stops en regelmatig vangen onderweg van en naar werk en lid van een whatsapp-groep die regelmatig afspreekt om wat gyms te slopen. Zit de laatste tijd in 3-4 stabiele gyms. Toch ben ik nog 'maar' level 29, omdat ik laat begonnen ben met echt actief worden en in de gaten krijgen hoe alles werkt.
Mijn hoogste zijn een Dragonite van 2900; 2 Rhydons (2800 en 2600) en 3 Gyaradossen van hoog in de 2700. En de nodig eeveelutions vlak daaronder. Ik heb nog geen Tyranitar (zelfs nog geen Larvitar) en ook geen Blissey.

PV Output

• ArcticTiger
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Als je op dit moment meerdere Tyranitar hebt van meer dan 3000cp, dan ben je volgens mij echt een spoofer. Met veel geluk heb je er denk ik inmiddels 1 bij elkaar kunnen sparen... meerdere, daar geloof ik niet zoveel van. Hetzelfde geldt wel een beetje voor Blissey, zeker als ze 3000cp of hoger zijn; de combinatie maakt het nog toevalliger.
Meerdere Gyrados, Ryhorn en Vaporeon? Dat is na al die maanden zeker wel mogelijk als je redelijk hardcore speelt. Ik heb ook een stuk of 4 Vaporeon, ben bezig met m'n 2e Ryhorn en ik zou nu 3 Gyrados kunnen hebben als ik nog een Karp evolve. Geen van allen boven de 3000cp trouwens, maar ik speel dan ook niet extreem hardcore :P Zit wel in meer dan 10 gyms, en ben level 33.

Zou niet zeggen dat je te weinig speelt hoor :) maar ik denk dat de meerderheid van de Tweakers hier level 30+ zijn en flink hogere Poké's hebben haha :P
Het gaat mij er ook niet om dat er hogere Poké's hebben, maar de combinatie van en de hoeveelheid vond ik opvallend.
Ik weet dat ik redelijk laag zit, maakt mij ook niet zo veel uit :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:19:
Het zal net als met Dragonites en Dratini's eerder een kwestie van door illegaal mapgebruik selectief Larvitar's vangen zijn. Ik neem tenminste aan dat je ze kúnt vangen want ik ben er nog geen een tegengekomen. :')

Blisseys maken is een kwestie van Chanseys buddyen. Ik heb één Chansey (91%) met 20 candy en kan die eventueel een tijdje buddyen en er dan een Blissey van maken, maar dan heb ik geen Chansey meer.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

schaapiej schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:17:
Mensen kijk even naar de datum van morgen! :+
Daarover hebbende. Ik ben benieuwd of Pokemon Go nog een 1 april grap heeft. :P

Bijvoorbeeld: Alle pokemon die je wilt vangen zijn ditto's en dat die dan als je hem gevangen hebt veranderd in de pokemon die het eigenlijk is ofzo. :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Richh
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Het zal net als met Dragonites en Dratini's eerder een kwestie van door illegaal mapgebruik selectief Larvitar's vangen zijn. Ik neem tenminste aan dat je ze kúnt vangen want ik ben er nog geen een tegengekomen. :')

Blisseys maken is een kwestie van Chanseys buddyen. Ik heb één Chansey (91%) met 20 candy en kan die eventueel een tijdje buddyen en er dan een Blissey van maken, maar dan heb ik geen Chansey meer.
Sinds kort hebben wij ook zo'n kaart hier, en die geeft notificaties als er iets bijzonders is. Ik heb nog nooit een Larvitar langs zien komen. Een vriend van me in een wat grotere stad ook niet.
Dratini's verschijnen volgens mij in water biomes, maar Larvitar/Purpitar/Tyranitar heeft geen eigen biome, en spawned daardoor (net als Lapras en Snorlax) slechts sporadisch.

Blissey's maken is inderdaad wel mogelijk als je ze als buddy gebruikt. Momenteel is Chansey ook mijn buddy, maar ik heb dan ook nog geen Blissey :P
Chansey is super zeldzaam, en om een 3000cp Blissey te maken heb je echt ontiegelijk veel Chansey candy nodig. Zelfs al vind je er eentje met hoog IV én een volle boog, dan moet je echt veel mazzel hebben. Maar oke, dat had je kunnen voorbereiden... het zou kunnen, maar ik vind het wel ontzettend toevallig.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mijn Chansey is dan ook uit een ei gekomen. Ik denk dat de meeste daar uit komen. Als je dus héél veel incubators gebruikt, of ontiegelijk veel mazzel hebt ;), kun je wel meerdere Chanseys hebben.

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Hmm, ik heb zelf een 2800 Blissey. Ik heb 3x een Chansey gehad uit een ei en met het valentijnsevent ben ik hem ook tegen gekomen. Voor de rest wandelen als buddy, 1 is mogelijk maar meerdere duidt op spoofen inderdaad.
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:12:
[...]

Sinds kort hebben wij ook zo'n kaart hier, en die geeft notificaties als er iets bijzonders is. Ik heb nog nooit een Larvitar langs zien komen. Een vriend van me in een wat grotere stad ook niet.
Dratini's verschijnen volgens mij in water biomes, maar Larvitar/Purpitar/Tyranitar heeft geen eigen biome, en spawned daardoor (net als Lapras en Snorlax) slechts sporadisch.

Blissey's maken is inderdaad wel mogelijk als je ze als buddy gebruikt. Momenteel is Chansey ook mijn buddy, maar ik heb dan ook nog geen Blissey :P
Chansey is super zeldzaam, en om een 3000cp Blissey te maken heb je echt ontiegelijk veel Chansey candy nodig. Zelfs al vind je er eentje met hoog IV én een volle boog, dan moet je echt veel mazzel hebben. Maar oke, dat had je kunnen voorbereiden... het zou kunnen, maar ik vind het wel ontzettend toevallig.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Is sinds het einde van het Waterfestival de droprate van de special items verhoogd ofzo? Vanochtend uit een Pokéstop al een King's Rock gekregen, en zojuist op m'n werk uit een Pokéstop een Up-Grade ontvangen!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Haay schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:18:
Is sinds het einde van het Waterfestival de droprate van de special items verhoogd ofzo? Vanochtend uit een Pokéstop al een King's Rock gekregen, en zojuist op m'n werk uit een Pokéstop een Up-Grade ontvangen!
Ik heb er ook zowaar 1 gekregen gisteren avond. :X

• Richh
Haay schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:18:
Kan best, ik kreeg gisteravond een Up-Grade!

Die had ik echter al. Net als dat ik nu 3 Sun Stones heb :') verder moet ik alle items nog...

• AFCAjax
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Kan best, ik kreeg gisteravond een Up-Grade!

Die had ik echter al. Net als dat ik nu 3 Sun Stones heb :') verder moet ik alle items nog...
3x Up-Grade hier :+

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zal wel aan mij liggen maar ik heb al 8 Chansey's (aantal uit een ei maar ook een aantal in het wild)

Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/g6tvrbqi7/Screenshot_20170331-122954.png

Daarnaast 2 x Dragonite, 3 x Gyrandos en 4 x Rhydon (die alleen niet maximaal)

Vapereons heb ik er 20 (Hoogste 2825 IV91)

Nu 100 Larvitar candy (3 x uit een 10 km ei gehad en is daarnaast mijn buddy)

Level 32 en 780 eieren uitgelopen.

Ow ja mijn Blissey is 2772 IV91 met Pound and Hyper Beam. Moet nog 20 candy om hem te maxxen.

[ Voor 9% gewijzigd door C_V_S op 31-03-2017 12:37 ]

• AFCAjax
xienator schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:34:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb al 8 Chansey's (aantal uit een ei maar ook een aantal in het wild)

[afbeelding]

Ow ja mijn Blissey is 2772 IV91 met Pound and Hyper Beam. Moet nog 20 candy om hem te maxxen.
Maar dat is dan ook no-life. ;w

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik heb 190 candy nodig om van mjn Chansey een 2911 Blissey te maken volgens GoIV. Zal wel enkele weken buddyen vereisen. Valsspelers kunnen deze periode ongetwijfeld verkorten.

Ook 190 candy voor mijn tweede (gemaxte) Rhydon. Heb nu 254 Rhyhorn buddykm en 168 candy. Schiet al op dus. :9 Mijn beste is nu 89%. Mijn eerste was 96%. Misschien krijg ik nog een betere in de tussentijd maar die kans is niet groot en dan zal die 89/% het moeten worden.

Ik kom er net pas achter dat ik ondertussen ook een Sun Stone en een Up-Grade gekregen heb. Was me tijdens het spinnen niet eens opgevallen. :+ Op de fiets kun je daar ook niet teveel aandacht aan geven.

• C_V_S
  • Niet online
AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:37:
[...]

Maar dat is dan ook no-life. ;w
Haha :) ik werk in een stad waar bij je de hele dag Pokestops kunt draaien en ook nog eens een niet goed werkende GPS hebt die 15-20 km per dag loopt,

Nog een paar keer per week gaan hardlopen helpt ook goed hoor.

Speel eigenlijk al maanden niet meer in de avonden.

• AFCAjax
xienator schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:41:
[...]

Haha :) ik werk in een stad waar bij je de hele dag Pokestops kunt draaien en ook nog eens een niet goed werkende GPS hebt die 15-20 km per dag loopt,

Nog een paar keer per week gaan hardlopen helpt ook goed hoor.

Speel eigenlijk al maanden niet meer in de avonden.
Haha lucky bastard. :+

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
xienator schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:34:

- Heb hier 7 max'ed Gyrados, 28xx~2962 en nog 780 candies. Heb vooral aan het begin echt super veel karps gevangen.
- 1x Ryndon, 29xx
- 1x Dragonite, 32xx, sinds een week (deze maand 5x dratini uit eieren)
- 1x Snorlax 28xx (gevangen met 2660 cp en veel km's meegelopen, nooit eentje uit ei gehad)
- 1x Blissey, 26xxcp. Ik heb wel al 3x uit ei gehad en stuk of 10 gevangen tijdens Valentine.
- nog ~10 Vaporeons, max 2750, die heb ik meestal niet op max staan.
- niks van Larvitar familie gezien.

Ben ook L32, 100k van L33 verwijderd. Heb volgens mij niet echt veel geluk gehad, zeker niet met eieren.. (Nog altijd geen Snorlax/Lapras en Dratini alleen deze maand).

Veel spelers lijken te zijn gestopt, als je naar Deel2/3 van PoGo gaat, zie je dat sommigen wel veel dikkere pokemons hebben op deze level.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
5x sunstone, 2x kings rock en en iron ding.

Mijn larvitar heb ik gevangen, dus ze spawnen wel.
Mijn chansey is ook gevangen, met valentijn.
Voor de rest heb ik die 2 nooit gezien en zeker niet uit ei gehad. Mijn vrouw heeft daarin tegen 3x larvitar uit een ei gehad.

Je zou met veel geluk 2 chansey oid kunnen hebben, maar dan zeker niet allemaal van hoog CP

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Chansey was tijdens het valentijn event echt heel makkelijk te vangen. Een dag nadat het event af was kwam Gen2 uit. Ik baalde dan ook dat ik dacht, Chansey heb ik al die vang ik niet meer. Anders had ik nu ook al wel een Blissey gehad en waarschijnlijk wel meerdere.

Aangezien er hier ook genoeg mensen zijn die amper een Totodile hebben gezien tijdens het water event, zal dit met Chansey ook wel zo geweest zijn. Dus dat is eerder bad luck dan dat iemand anders een spoofer is omdat die ze wel heeft.

Larvitar is ook te vangen. Kwam hem afgelopen weekend tegen. Had hem een paar uur daarvoor ook al uit een ei gekregen.

• C_V_S
  • Niet online
Mofkees schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:03:
[...]

- Heb hier 7 max'ed Gyrados, 28xx~2962 en nog 780 candies. Heb vooral aan het begin echt super veel karps gevangen.
- 1x Ryndon, 29xx
- 1x Dragonite, 32xx, sinds een week (deze maand 5x dratini uit eieren)
- 1x Snorlax 28xx (gevangen met 2660 cp en veel km's meegelopen, nooit eentje uit ei gehad)
- 1x Blissey, 26xxcp. Ik heb wel al 3x uit ei gehad en stuk of 10 gevangen tijdens Valentine.
- nog ~10 Vaporeons, max 2750, die heb ik meestal niet op max staan.
- niks van Larvitar familie gezien.

Ben ook L32, 100k van L33 verwijderd. Heb volgens mij niet echt veel geluk gehad, zeker niet met eieren.. (Nog altijd geen Snorlax/Lapras en Dratini alleen deze maand).

Veel spelers lijken te zijn gestopt, als je naar Deel2/3 van PoGo gaat, zie je dat sommigen wel veel dikkere pokemons hebben op deze level.
Ow ja Snorlax heb ik er ook 3 van (1 max op 2980 en op 24xx en op 17xx)

Gyms zijn redelijk dood hier merendeel staat stabiel op 10.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
Ik ben ondertussen level 34 en wel vrij actief. Zo goed als elke zondag gaan we eens wandelen naar een nest en tussendoor vang ik elke dag wel wat pokemon en draai ik wat stops.

Als Gym waardige beestjes heb ik :
- 5 Gyrados waarvan er 4 maxed zijn en eentje wild gevangen van 2.3k maar te lage IV. Verder ook nog +200 candy over.
- 2x Rhydon 2.9k en 2.8k
- 3x Dragonite 3.1k, 2.8k en ook nog een lage 1.4k in het wild gevangen
- 1x Snorlax 2.9k
- 1x Blissey 2.8k en nu 30 candy en voor een volgende aan het sparen.
- Verder heb ik nog een hele hoop exeggutors, vaporeon, ... en op beiden +800 candy
- Niks van Larvitar familie gezien

Ik kan me voorstellen dat spelers in steden hier wel over gaan. Maar op het niveau van verschillende 3k Tyranitar & Blissey lijkt me toch wel iets te veel van het goede. Op vlak van Dragonites weet ik dat 5 à 6 daarvan tegen nu heel goed kan zonder spoofen, maar daar heeft iedereen nu al 8-9 maanden de tijd voor gehad :)

• freggell
The_Ghost16 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:51:
Chansey was tijdens het valentijn event echt heel makkelijk te vangen. Een dag nadat het event af was kwam Gen2 uit. Ik baalde dan ook dat ik dacht, Chansey heb ik al die vang ik niet meer. Anders had ik nu ook al wel een Blissey gehad en waarschijnlijk wel meerdere.

Aangezien er hier ook genoeg mensen zijn die amper een Totodile hebben gezien tijdens het water event, zal dit met Chansey ook wel zo geweest zijn. Dus dat is eerder bad luck dan dat iemand anders een spoofer is omdat die ze wel heeft.

Larvitar is ook te vangen. Kwam hem afgelopen weekend tegen. Had hem een paar uur daarvoor ook al uit een ei gekregen.
Ik heb dat hele event 2x een chansey gezien. En dat kwam omdat ik samen met mijn vrouw aan het wandelen was en we dat beest allebei op de telefoon hadden staan. Daarnaast ook helemaal niet in de nearby gehad.

Heb jij zoveel chansey gezien dat je meerdere evoluties had kunnen maken en ze ook allemaal naar max had kunnen poweren?

Volgens mij blijft het dat je als normale speler (geen gebruik van hulpmiddelen) nooit zoveel zeldzame pokemon zou kunnen hebben. (Snorlax, Larvitar + evo, Chansey + evo)

Op vlak van Dragonites weet ik dat 5 à 6 daarvan tegen nu heel goed kan zonder spoofen, maar daar heeft iedereen nu al 8-9 maanden de tijd voor gehad :)
Ik heb nog geen enkele Dragonite. Dratini spawed zo goed als niet in mijn buurt en ik krijg ze eigenlijk ook nooit uit een ei. Ik wandel met een dratini rond en moet nog ~40 candy voor ik die van mij kan evolueren.
Daarna nog meer nodig om deze te kunnen maxxen.

[ Voor 125% gewijzigd door freggell op 31-03-2017 14:14 ]

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
freggell schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb dat hele event 2x een chansey gezien. En dat kwam omdat ik samen met mijn vrouw aan het wandelen was en we dat beest allebei op de telefoon hadden staan. Daarnaast ook helemaal niet in de nearby gehad.
met vrouw samen, valentijn event ...

Dan komen die beesten inderdaad :)
Heb jij zoveel chansey gezien dat je meerdere evoluties had kunnen maken en ze ook allemaal naar max had kunnen poweren?
Volgens mij blijft het dat je als normale speler (geen gebruik van hulpmiddelen) nooit zoveel zeldzame pokemon zou kunnen hebben. (Snorlax, Larvitar + evo, Chansey + evo)
Ik vind dat ik al redelijk wat had gevangen, ~10 stuks, maar toen had ja pinaps nog niet he. Daarmee en met 3 hatches kon ik niet eens 1x Blissey op L30 krijgen... wel heel veel meer porygons gehad toen, die zijn helaas nog altijd nergens goed voor.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• The_Ghost16
freggell schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:10:
[...]

Chansey was tijdens het event, in ieder geval voor mij, geen zeldzame pokemon. Ik had er soms wel 2 tegelijk in mijn beeld. Porygon was tijdens het event zeldzamer maar ook die kwam ik af en toe tegen. Maar ik denk dat ik gewoon geluk heb met de spawns tijdens een event. Want Totodile had ik er ook regelmatig 2 of 3 tegelijk in beeld tijdens het water event.

• ArcticTiger
Tijdens het valentijn event ben ik doodgegooid met Slowpokes en Mr Mimes en een enkele Jigglypuff hier of daar, 1 porygon.
Tijdens het water event doodgegooid met magikarps, psyducks, remoraid en poliwags, en ene leuke hoeveelheid squirtles (genoeg voor 200 candy)
maar geen enkele totodile

Zal wellicht liggen aan de plaats waar ik woon, enkel een overvloed aan rattata, pidgey, sentret, murkrow...
Wat mij betreft zou de spreiding wel wat beter mogen, sommige gebieden worden mooi continu bevoordeeld terwijl andere gebieden continu benadeeld worden.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat ik vooral jammer vind is dat het zo unrewarding is om in buitengebieden te wandelen.
Dat zijn juist leuke gebieden om te verkennen maar daar heb je ten eerste een slechte tracker (want geen stops) en ten tweede 9/10 alleen maar 'troep'. Terwijl je in hartje van een stad veel meer tegenkomt terwijl ik dat minder fijn lopen vind.

Last.fm | Code Talks

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

The_Ghost16 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Chansey was tijdens het event, in ieder geval voor mij, geen zeldzame pokemon. Ik had er soms wel 2 tegelijk in mijn beeld. Porygon was tijdens het event zeldzamer maar ook die kwam ik af en toe tegen.
Ik had het juist andersom, 1 Chansey gezien en gevangen met valentijn en juist een hele berg porygons, ik zat op ~85 porygon candy na het event terwijl ik er daarvoor maar 2 ofzo ooit had gevangen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
ArcticTiger schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:25:
Tijdens het valentijn event ben ik doodgegooid met Slowpokes en Mr Mimes en een enkele Jigglypuff hier of daar, 1 porygon.
Tijdens het water event doodgegooid met magikarps, psyducks, remoraid en poliwags, en ene leuke hoeveelheid squirtles (genoeg voor 200 candy)
maar geen enkele totodile

Zal wellicht liggen aan de plaats waar ik woon, enkel een overvloed aan rattata, pidgey, sentret, murkrow...
Wat mij betreft zou de spreiding wel wat beter mogen, sommige gebieden worden mooi continu bevoordeeld terwijl andere gebieden continu benadeeld worden.
hmm, de normale spawns die jij hebt heb ik ook. Word met exact de zelfde pokemon doodgegooid.

Tijdens het valentijds evenment heb ik alleen slowpokes een Jigglypuff's gezien. Niet 1 porygon of MrMime.
En met water event uiteindelijk een flinke hoeveelheid Migicarps en wat remoroid, meer niet.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Afvalzak schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:31:
Wat ik vooral jammer vind is dat het zo unrewarding is om in buitengebieden te wandelen.
Dat zijn juist leuke gebieden om te verkennen maar daar heb je ten eerste een slechte tracker (want geen stops) en ten tweede 9/10 alleen maar 'troep'. Terwijl je in hartje van een stad veel meer tegenkomt terwijl ik dat minder fijn lopen vind.
Daarom doe ik aan geocachen in de buitengebieden. Vooral de simpele multi caches kunnen zeer mooie wandelingen zijn!

Oh, en deze kwam ik van de week tegen en moest er stiekem wel een beetje om lachen met al die magickarp hats hier:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YYqlNPM.gif

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Haan schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:53:
[...]

Ik had het juist andersom, 1 Chansey gezien en gevangen met valentijn en juist een hele berg porygons, ik zat op ~85 porygon candy na het event terwijl ik er daarvoor maar 2 ofzo ooit had gevangen.
Wauw... Tijdens dat event geen Chansey gezien en in m'n hele geschiedenis van PoGo nog nóóit een Porygon in de nearby gehad... Heb nu wel een Up-grade beschikbaar om een Porigon 2 te kunnen evolueren, maar heb helaas nog geen enkele gewone Porygon. Blijkbaar kom ik toch op de verkeerde plekken :+

• AFCAjax
Mofkees schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:17:
[...]

met vrouw samen, valentijn event ...

Dan komen die beesten inderdaad :)

[...]

Ik vind dat ik al redelijk wat had gevangen, ~10 stuks, maar toen had ja pinaps nog niet he. Daarmee en met 3 hatches kon ik niet eens 1x Blissey op L30 krijgen... wel heel veel meer porygons gehad toen, die zijn helaas nog altijd nergens goed voor.
Porygon2? :) Vrij hoge max CP.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Porygon2? :) Vrij hoge max CP.
Valt wel mee (tegen) toch? Ik heb een Porygon2 87% (12-13-14) van lvl 26, die heeft maar 1850cp.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• AFCAjax
Haan schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Valt wel mee (tegen) toch? Ik heb een Porygon2 87% (12-13-14) van lvl 26, die heeft maar 1850cp.
Hmm, ik dacht dat het beter was. Still not bad imo. :*)

Wat ik me trouwens bedacht wat betreft Gyms, lijkt mij het een beter idee dat als je de Gym overneemt dat je altijd bovenaan blijft staan, ongeacht je CP van je monster.

Dan heb je er voordeel bij als je zelf de gym overneemt, en daarna gewoon de gym blijven vullen volgens het principe; Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

[ Voor 38% gewijzigd door AFCAjax op 31-03-2017 15:32 ]

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ksborg schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Wauw... Tijdens dat event geen Chansey gezien en in m'n hele geschiedenis van PoGo nog nóóit een Porygon in de nearby gehad... Heb nu wel een Up-grade beschikbaar om een Porigon 2 te kunnen evolueren, maar heb helaas nog geen enkele gewone Porygon. Blijkbaar kom ik toch op de verkeerde plekken :+
om me werkplek in utrecht toch zeker een porygon of 30 gevangen ook al voor het valentijns event al waren ze niet meer te vangen zoveel met het valentijns event haha heb dan ook haast genoeg candy om 2 porygon 2 te maken nu alleen nog de up-grade item

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• AFCAjax
copywizard schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:32:
[...]

om me werkplek in utrecht toch zeker een porygon of 30 gevangen ook al voor het valentijns event al waren ze niet meer te vangen zoveel met het valentijns event haha heb dan ook haast genoeg candy om 2 porygon 2 te maken nu alleen nog de up-grade item
Daar heb ik er 3 van :9~ alleen geen genoeg Candy. |:(

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:33:
[...]

en dan is het jammer dat we nog niets kunnen ruilen :( had je graag een paar porygon gegeven voor het item!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• AFCAjax
copywizard schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:34:
[...]

en dan is het jammer dat we nog niets kunnen ruilen :( had je graag een paar porygon gegeven voor het item!
Zolang er nog volop kan worden gecheat is het maar goed ook.

• freggell
AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Doe mij er ook maar eentje. Heb 148 candy dus kan daar wel iets van missen :+
AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:39:
[...]

:Y

[ Voor 26% gewijzigd door freggell op 31-03-2017 15:41 ]

Verwijderd

copywizard schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Ik hoop dat ruilen er nooit komt. Als je zelf moeite moet doen om een pokemon te vinden/ vangen geeft dat toch meer voldoening.

Het is voor niantic ook geen prioriteit want ze weten dat als ze dit foutief invoeren dat ze het hele spel verpesten.

Ik gun het de valsspelers gewoon niet :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik heb hier 5 een Chansey uit een ei gehad... en 4 keer gevangen.

Ook nog met een Chansey 247.8 (nog steeds mijn buddy) km mee aan het lopen en mijn Blissey is nu 2874

Maar nog nooit een Snorlax of Aerodactyl uit een ei gehad.

1 Rhydon, 2 Dragonairs en 7 Gyaradaossen

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Zojuist de eerste Unown gezien en gevangen :D

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:54:
komt die gewoon voor of evolueert hij van een andere pokemon zoals ditto ook doet ?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

WishmasterNL schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:54:
Hier ook :D
Unknown 'D'
Peter F schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:42:
[...]

komt die gewoon voor of evolueert hij van een andere pokemon zoals ditto ook doet ?
Hij staat gewoon als een Unown in de radar en op de kaart :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Spel heeft de laatste tijd ook mega vaak een error en kan ook mijn journal niet bekijken.
Meer mensen last van ?
Net spawnde er een apon ofzo( zon aap met een staart handje) Die had ik nog niet, wil ik m vangen, zit ie in de bal, wiggle wiggle error.. opnieuw inloggen, maar in de pokedex zie k m niet, en journal wil niet openen.
Maar spawnen doet ie nu ook niet...

-edit-

Oh, journal laad nu wel, niet gevangen dus. Ook geen ran away of iets, gewoon compleet niet geregistreerd.
de greatball en raspberry die ik m voerde wel kwijt uiteraard 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door KillStream op 01-04-2017 00:39 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

AFCAjax schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:39:
[...]

Iemand die cheat heeft per definitie geen behoefte aan trading ;)

Persoonlijk denk ik dat een dergelijke functie niets toevoegt omdat in theorie iedereen in exact hetzelfde schuitje zit.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

[...]

Chansey was tijdens het event, in ieder geval voor mij, geen zeldzame pokemon. Ik had er soms wel 2 tegelijk in mijn beeld. Porygon was tijdens het event zeldzamer maar ook die kwam ik af en toe tegen. Maar ik denk dat ik gewoon geluk heb met de spawns tijdens een event. Want Totodile had ik er ook regelmatig 2 of 3 tegelijk in beeld tijdens het water event.
170 chansey candy gevangen hier!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog altijd "failed to get game data from the server" hier sinds de update, reïnstall heeft niet geholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 01-04-2017 10:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 01:05:
[...]

Iemand die cheat heeft per definitie geen behoefte aan trading ;)

Persoonlijk denk ik dat een dergelijke functie niets toevoegt omdat in theorie iedereen in exact hetzelfde schuitje zit.
Het zijn de vriendjes van de cheater die er iets aan gaan hebben. Of ze zetten gewoon de pokemon over naar een acount waar ze niet met spoofen bv

• CAP-Team
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Van de week 2 10 km eieren uitgelopen... Resultaat: m'n derde Aerodactyl :| en een Mantine :/

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

CAP-Team schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:04:
Van de week 2 10 km eieren uitgelopen... Resultaat: m'n derde Aerodactyl :| en een Mantine :/
had ik maar een aeroductyl :-(

• Cartman!
  • Niet online
[...]

Porygon kwam ik regelmatig tegen, Chansey totaal niet gezien...nog steeds geen Blissey dus :(

• Zeronis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05 18:53
Raven schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:44:
Nog altijd "failed to get game data from the server" hier sinds de update, reïnstall heeft niet geholpen.
Bij mij hielp het door het hele spel te verwijderen en de oudere versie erop te zetten.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zeronis schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:03:
[...]

Bij mij hielp het door het hele spel te verwijderen en de oudere versie erop te zetten.
Is die inmiddels niet geblocked dan? Heb al een paar keer meegemaakt dat je moest updaten om weer in te kunnen loggen...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Zeronis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05 18:53
Raven schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:57:
[...]

Is die inmiddels niet geblocked dan? Heb al een paar keer meegemaakt dat je moest updaten om weer in te kunnen loggen...
Tot nu toe werkt die nog. Misschien dat er over een paar dagen wel een nieuwe versie beschikbaar is waarbij het probleem verholpen is.

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 19:38
Raven schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:57:
[...]

Nee nog niet, had ook hetzelfde probleem, op de oude versie doet hij het ook gewoon weer. :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zeronis schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:50:
[...]

Tot nu toe werkt die nog. Misschien dat er over een paar dagen wel een nieuwe versie beschikbaar is waarbij het probleem verholpen is.
Net 0.59.1 erop gezet via APK Mirror, de eerste start faalde nogal (game laad half en freezed), 2e poging was succesvol en met die kan ik weer aan de gang :)

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hejkompas schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:06:
[...]

Nee nog niet, had ook hetzelfde probleem, op de oude versie doet hij het ook gewoon weer. :P
Zeronis schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:50:
[...]

Net 0.59.1 erop gezet via APK Mirror, de eerste start faalde nogal (game laad half en freezed), 2e poging was succesvol en met die kan ik weer aan de gang :)

En over een paar dagen gefixed? Ik heb vanaf het moment dat de game uit is de nodige bugs ingediend en die hadden allen maanden nodig om gefixed te worden...

Oscar Wilde

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
Zo. Rode garyados female is binnen. Valt me wel op dat ik in de Dex zie dat zowel male als female gelijk als 'gevangen' aangeduid zie. Is dat bij jullie ook?

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
misschien een stomme vraag, maar ik heb pokemon go met mijn gmail account geregistreerd.
Kan ik deze ook verwijderen/veranderen of een pokemon club trainer account van maken met een andere email?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Aggressor schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 23:49:
misschien een stomme vraag, maar ik heb pokemon go met mijn gmail account geregistreerd.
Kan ik deze ook verwijderen/veranderen of een pokemon club trainer account van maken met een andere email?
Nee.

https://support.pokemongo.../en-us/articles/227084307

En nee, dat ook niet.

https://support.pokemongo.../en-us/articles/227084467

Niantic is een beetje dom dat dat allemaal niet kan. :')

Staat hier allemaal
https://support.pokemongo...ssues-and-help-logging-in

En dat staat weer hier.
https://pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us onder Support. Dat samen met Updates en je weet alles. :)

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Moet helaas eerlijk zeggen dat ik dit topic onderhand leuker vindt dan het spel zelf.. Heb het aanstaan als ik loop, maar ben compleet gedemotiveerd de laatste tijd.
Gyms zijn dood in de stad waar ik woon en zelfs in Utrecht, je kan je maar zo vaak opladen om een level 10 te slopen om de dag erna hem exact hetzelfde terug te vinden,
Eitjes geven nog meer rotzooi sinds gen 2, van de laatste 15 vijf km eieren: 9(!!) tentacools, 3 magnemites, 1 licky, 1 paras en 1 Shuckle.
In het wild is het nu nog moeilijker iets interessants te vinden, de afgelopen week min. 10x de oude gracht afgelopen en zo goed als niks nuttigs. Het is natu, swinub, rattata, pidgey, hoho en ander nutteloos grut. De kans op iets leuks is aanzienlijk kleiner geworden,
Betreft gen 1 hoef ik nu al 3 maanden alleen nog maar hitmonlee, maar in het wild zal ik die niet vinden en via 5 km eieren is het eeuwig wachten wat zelfs dan een 1 op 3 kans is (al een x een hitmontop zo gekregen..).
Tot een volgend event of (significante) update ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Helaas, maar het topic entertaint nog zeker.

Verwijderd

Moddie schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:45:
Moet helaas eerlijk zeggen dat ik dit topic onderhand leuker vindt dan het spel zelf.. Heb het aanstaan als ik loop, maar ben compleet gedemotiveerd de laatste tijd.
Gyms zijn dood in de stad waar ik woon en zelfs in Utrecht, je kan je maar zo vaak opladen om een level 10 te slopen om de dag erna hem exact hetzelfde terug te vinden,
Eitjes geven nog meer rotzooi sinds gen 2, van de laatste 15 vijf km eieren: 9(!!) tentacools, 3 magnemites, 1 licky, 1 paras en 1 Shuckle.
In het wild is het nu nog moeilijker iets interessants te vinden, de afgelopen week min. 10x de oude gracht afgelopen en zo goed als niks nuttigs. Het is natu, swinub, rattata, pidgey, hoho en ander nutteloos grut. De kans op iets leuks is aanzienlijk kleiner geworden,
Betreft gen 1 hoef ik nu al 3 maanden alleen nog maar hitmonlee, maar in het wild zal ik die niet vinden en via 5 km eieren is het eeuwig wachten wat zelfs dan een 1 op 3 kans is (al een x een hitmontop zo gekregen..).
Tot een volgend event of (significante) update ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Helaas, maar het topic entertaint nog zeker.
Ik snap je wel hoor. Al vind het vangen en wandelen wel zen. Wat voor mij het meest demotiverend​ werkt zijn de spoofers. Wij spreken regelmatig af met een groep om gyms te bouwen. Ben je met de laatste klaar is de eerste al onder aanval. En dan wordt het of leeg achter gelaten of weer een lutser die er dan in zijn eentje in gaat zitten. Terwijl er vaak even verderop genoeg gyms van zijn eigen kleur zijn om op te spelen. Want wij laten grote gyms eigenlijk altijd met rust. Omdat er genoeg gyms​ zijn voor iedereen hier. Ook hebben we last van een gast die in 1 nacht 6gyms lvl10 leeg trapt en leeg achter laat. Ik vind het eigenlijk bizar dat niantic er niets aan doet. Want het is echt wel mogelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 09:33:
[...]

Ik snap je wel hoor. Al vind het vangen en wandelen wel zen. Wat voor mij het meest demotiverend​ werkt zijn de spoofers. Wij spreken regelmatig af met een groep om gyms te bouwen. Ben je met de laatste klaar is de eerste al onder aanval. En dan wordt het of leeg achter gelaten of weer een lutser die er dan in zijn eentje in gaat zitten. Terwijl er vaak even verderop genoeg gyms van zijn eigen kleur zijn om op te spelen. Want wij laten grote gyms eigenlijk altijd met rust. Omdat er genoeg gyms​ zijn voor iedereen hier. Ook hebben we last van een gast die in 1 nacht 6gyms lvl10 leeg trapt en leeg achter laat. Ik vind het eigenlijk bizar dat niantic er niets aan doet. Want het is echt wel mogelijk.
Wat is er mis met 6 lvl 10 gyms neerhalen? (tenzij dat hij het al spoofend doet)
Zo zorg je er tenminste voor dat er wat meer gymactiviteit komt. Opbouwen is gewoon soms zinloos in een dominant gebied van een andere kleur dus is dan de moeite niet
Om op te bouwen kun je dan meestal beter met een grote groep zijn wat niet bij iedereen lukt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:15:
[...]

Wat is er mis met 6 lvl 10 gyms neerhalen? (tenzij dat hij het al spoofend doet)
Zo zorg je er tenminste voor dat er wat meer gymactiviteit komt. Opbouwen is gewoon soms zinloos in een dominant gebied van een andere kleur dus is dan de moeite niet
Om op te bouwen kun je dan meestal beter met een grote groep zijn wat niet bij iedereen lukt.
alle gyms die wij maken worden in geen enkele keer neergehaald door niet spoofers. Had ik er even bij moeten zetten. En ja wij hebben een whatsapp groep met veel mensen die vaak ook nog overdag kunnen. Dus een lvl 10 gym knallen wij zo omhoog. Maar blijkbaar zijn er wat lutsers die dat niet kunnen hebben en rammen het leeg of terug op level 1. Niet leuk spelen zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 19:16 ]

Verwijderd

zo, net een tygore uit een ei gehad en daardoor een hitmonlee kunnen maken, nu alleen die verdraaide tangela en aeroductyl nog en gen1 pokedex is compleet

• C_V_S
  • Niet online
Nou dit weekend weer een gym verloren door gymshaving, kon ik wel eindelijk mijn Golem die er stond levelen.

Nu level 33 en moet nog 2 Totodile candy en dan kan ik er weer een van de lijst afstrepen.

Nu nog in 11 gyms dus moet even wat extra gyms zoeken :)

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Om maar even te laten weten dat we hier gestaag verder aan het spelen zijn...

71 Johto maar al >1 week geen nieuwe.

Is er hier iemand die alle gouden medailles al heeft? Ik zie soms zulke hoge statistieken voorbij komen.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Moddie schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:45:
hitmonlee is zeker in het wild te vinden. (gisteren nog tegen gekomen/Oss) op kijkduin overigens meerdere keren gezien.

• Cartman!
  • Niet online
Meer mensen die last hebben dat ze geen revives krijgen? Net zo'n beetje langs 50 stops geweest en bij de laatste kreeg ik eindelijk een revive...heb nu 28 pokemon die ik niet kan gebruiken :{ Is dit actieve ontmoedigen om gyms aan te vallen oid :? :(

• The_Ghost16
Cartman! schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:34:
Meer mensen die last hebben dat ze geen revives krijgen? Net zo'n beetje langs 50 stops geweest en bij de laatste kreeg ik eindelijk een revive...heb nu 28 pokemon die ik niet kan gebruiken :{ Is dit actieve ontmoedigen om gyms aan te vallen oid :? :(
Hier had ik dit weekend ook al last van. Heb momenteel ook nog 22 Pokemon om te reviven :S

Wat betreft het slopen van gyms. Ik speel bijna iedere dag samen met mijn dochter, echter zit zijn in team geel en ik in team blauw. Dus wij vinden het vooral leuk om level 10 rode gyms te verslaan. Soms sloop ik een level 10 gym van geel naar level 9 zodat zij er 1 in kan zetten. Dit zodat zij ook af en toe nog 10 muntjes kan cashen. Blauwe gyms die te trainen zijn train ik meestal wel en plaats er dan wat bij. Maar de gyms wisselen in Den Helder echt super snel van kleur dus echt lang houdt je het er niet in vol.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:55
Cartman! schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:34:
Nope geen last van: 93 revives en 41 max revives en ik zit in >10 gyms, dus actief bezig met gyms.
Super en Hyper potions heb ik wel te kort, maar heb nog 110 max potions mocht ik zonder vallen :+

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:42:
[...]

Hier had ik dit weekend ook al last van. Heb momenteel ook nog 22 Pokemon om te reviven :S

Wat betreft het slopen van gyms. Ik speel bijna iedere dag samen met mijn dochter, echter zit zijn in team geel en ik in team blauw. Dus wij vinden het vooral leuk om level 10 rode gyms te verslaan. Soms sloop ik een level 10 gym van geel naar level 9 zodat zij er 1 in kan zetten. Dit zodat zij ook af en toe nog 10 muntjes kan cashen. Blauwe gyms die te trainen zijn train ik meestal wel en plaats er dan wat bij. Maar de gyms wisselen in Den Helder echt super snel van kleur dus echt lang houdt je het er niet in vol.
Man man man, kansloos, of sloop hem helemaal of laat de gym staan.

1 plek eraf halen is trieste wat je kan doen

• Cartman!
  • Niet online
Die discussie herhaalt zich elke dag geloof ik... vind t ook enorm triest. Vanwege weinig tijd kan ik niet heel gek veel met gyms doen en schraap ik in twee weken tijd genoeg bij elkaar voor 1 egg incubator. Als ik dan eens in n level 10 gym sta ben ik er n paar uur later weer uit en is alleen de laatste vervangen :{

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
readytoflow schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:25:
Om maar even te laten weten dat we hier gestaag verder aan het spelen zijn...

71 Johto maar al >1 week geen nieuwe.

Is er hier iemand die alle gouden medailles al heeft? Ik zie soms zulke hoge statistieken voorbij komen.
70 Johto bij mij. Ben nu maar een Phanpy als buddy aan het lopen om aan candy te komen voor een Evolve.

Wat gouden medailles betreft ... Ik verwacht deze week eindelijk de Ace Trainer op goud te krijgen. Battle Girl medaille gaat nog iets langer duren, maar vordert ook gestaag. En ik moet nog 7 ijs-types vangen om Skier op goud te krijgen. Waar zijn de Swinubs wanneer je ze nodig hebt? ;)

• The_Ghost16
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:52:
[...]

Man man man, kansloos, of sloop hem helemaal of laat de gym staan.

1 plek eraf halen is trieste wat je kan doen
Ik weet niet waar het regelboek is van Pokemon GO. Maar deze regel ken ik niet ;w

Niemand heeft het alleen recht op een gym en zolang Niantic gyms op deze manier doet heb jij er blijkbaar last van, niet ik.

Dus ga even ergens anders huilen dat je niet je 100 muntjes op een dag haalt omdat iemand anders misschien ook eens 10 muntjes wil krijgen.

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:06:
[...]

Ik weet niet waar het regelboek is van Pokemon GO. Maar deze regel ken ik niet ;w

Niemand heeft het alleen recht op een gym en zolang Niantic gyms op deze manier doet heb jij er blijkbaar last van, niet ik.

Dus ga even ergens anders huilen dat je niet je 100 muntjes op een dag haalt omdat iemand anders misschien ook eens 10 muntjes wil krijgen.
Ik haal gewoon 100 coins per dag hoor, jij hebt alleen niet door hoe triest je bezig bent om het plezier van andere te verpesten door de persoon die een gym opgebouwd heeft er langzaam aan uit te kicken.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:15:
[...]

alle gyms die wij maken worden in geen enkele keer neergehaald door niet spoofers. Had ik er even bij moeten zetten.
Dus met spoofen wordt je ineens veel sterker en kun je een gym met speels gemak neerhalen?...
Vziw is het enige wat je met spoofen bewerkstelligt dat je op een andere plek bent dan in werkelijkheid... Je haalt er niet sneller een gym van neer etc...

• Spike_wolf
  • Laatst online: 14:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

servies schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:21:
[...]

Dus met spoofen wordt je ineens veel sterker en kun je een gym met speels gemak neerhalen?...
Vziw is het enige wat je met spoofen bewerkstelligt dat je op een andere plek bent dan in werkelijkheid... Je haalt er niet sneller een gym van neer etc...
Tenzij je door te spoofen met behulp van een tracker elke dragonite, snorlax, magicarp en chancey die je kunt vinden opspoort en zo een monster team van 3100+ pokes verzameld.

No way dat die 10 mensen die ik hier in de buurt in elke gym tegen kom op een gewone manier per stuk 10+ 3100+ Dragonites gekweekt hebben.
Met dat in je zak haal je een gym wel een stuk sneller neer dan een gemiddelde speler.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Zaterdag mijn eerste Larvitar tegen gekomen: nog geen 200 CP en een bagger IV, maar dankzij een Pinap wel 6 candy + een buddy om mee te sparen voor een Tyranitar. ;) Verder inmiddels dusdanig veel Dratini uit mijn 10k's gehad dat ik als ik zou willen mijn 3e Dragonite zou kunnen bouwen en maxen. 8)7 Zaterdag 12 uur rond gelopen op Kijkduin (daar ook die Larvitar gespot dankzij een 1 april grap van iemand) en heb toen 5 10 km eieren uitgelopen: 1 Pineco, 1 Mantine en 3 Dratini. Dan gaan de candy wel rap. ;)

Heb idd ook dik 100 km met Chansey gelopen om mijn Blissey te power uppen. Tijdens dat Valentijn event geen Chansey gezien... Nu in de 2700 CP, maar verder zal hij even moeten wachten nu ik eindelijk een Larvitar heb om mee te buddyen. Hij mag dan bagger zijn: candy lopen daarmee gaat prima. :P

• The_Ghost16
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:12:
[...]

Ik haal gewoon 100 coins per dag hoor, jij hebt alleen niet door hoe triest je bezig bent om het plezier van andere te verpesten door de persoon die een gym opgebouwd heeft er langzaam aan uit te kicken.
Dus ik mag het plezier van een ander niet verpesten, die misschien niet eens veel moeite heeft gedaan. Maar ik mag mijn dochter geen plezier doen door haar even aan 10 coins te helpen. Ik vind het plezier van mijn dochter toch belangrijker dan een willekeurig ander figuur in die gym.

Maar ja blijkbaar ben jij zo iemand die denkt het is van mij dus daar blijf je vanaf. Het scheelt dat het een spelletje is en iedereen mag doen wat hij wilt binnen de regels opgelegd door de makers van het spel. Ben je het daar niet mee eens dan ga je lekker bij de makers klagen of stop je met het spelletje. Ga gewoon niet zielig lopen huilen dat anderen het anders spelen dan dat jij het zou doen.

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:44:
[...]

Dus ik mag het plezier van een ander niet verpesten, die misschien niet eens veel moeite heeft gedaan. Maar ik mag mijn dochter geen plezier doen door haar even aan 10 coins te helpen. Ik vind het plezier van mijn dochter toch belangrijker dan een willekeurig ander figuur in die gym.

Maar ja blijkbaar ben jij zo iemand die denkt het is van mij dus daar blijf je vanaf. Het scheelt dat het een spelletje is en iedereen mag doen wat hij wilt binnen de regels opgelegd door de makers van het spel. Ben je het daar niet mee eens dan ga je lekker bij de makers klagen of stop je met het spelletje. Ga gewoon niet zielig lopen huilen dat anderen het anders spelen dan dat jij het zou doen.
Ja tuurlijk gun ik jouw dochter 10 coins per dag, ik zeg alleen dat je de hele gym dan omlaag moet halen en dat 1 plekje eraf halen gewoon ontzettend kansloos is.

Trouwens zeg je zelf dat de gyms bij jou vaak flippen, dan moet je er sneller bijzijn om er een pokemon in te zetten, of op lvl 3 de gym neer te halen.

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:55

Neomess

neomess.nl

Ten eerste zou deze discussie niet weer moeten worden gevoerd, dit is zeer recent ook al gedaan en er komt toch geen einde aan.

Ten tweede, wat nou als je met je actie iemand anders zijn zoon/dochter eruit heb weten te werken? De echte hoge jongens zitten namelijk altijd wel in de top van de gyms, het zijn juist de lagere plekken die worden gevuld door de wat minder die-hard spelers. Als je dan toch alleen maar voor die 10 coins gaat, sloop dan de gehele gym!
[...]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:23
[...]

Sorry hoor, maar hier sla je de plank wel even volledig mis. Het is (deels) als een sociaal spel bedoeld door de makers. Daarbij ontstaan er ook ongeschreven regels die je o.a. ook hier op dit forum terug kan lezen. Niet alles hoeft exact in de regels vastgelegd te zijn, je hebt ook nog zoiets als "normen en waarden"...

Dat jij het normaal vindt om iemand die wellicht erg veel moeite heeft gedaan om een gym van lvl 9 naar 10 te trainen er even uit kan "kicken" omdat je je dochter een plezier wil doen voor die 10 coins zegt erg veel over jouw normen en waarden. Haal je ook andere kinderen van speeltoestellen af omdat jij vindt dat het nu tijd is voor jouw dochter om erop te spelen? Of nog erger, pak je ook de snoepjes van andere kinderen af omdat je dochter die ook wil hebben?

Er zijn genoeg gyms, waar, als je er tenminste een beetje moeite voor wil doen, je met even trainen je dochter bij in kan zetten.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:55
Ik weet niet hoe het bij jullie is gesteld, maar de personen die de Gym naar level 10 brengen, zijn niet dezelfde die weken in de Gym blijven zitten. Meestal worden die door gym shaving er allemaal uit geknald en blijven enkel de > +2900 poks zitten, die er maar max. 5' werk in gestoken hebben.

• The_Ghost16
Whahaha die vergelijkingen hier zijn echt grappig en dat alleen maar vanwege een spelletje. Dit is ook mijn laatste reactie hierop. Aangezien hier mensen zijn die hun eigen regels graag als werkelijkheid zien en er genoeg andere spelers zijn die het anders doen waar ze niet zo goed tegen kunnen. Dit lijkt mij eerder een tekortkoming van jezelf dan van de speler die het 'anders' doet. Vooral met de vergelijkingen die gemaakt worden.

Als wij samen een gym slopen en zij kan haar coins nog cashen dan gaat zij eerst in die gym en casht ze 10 muntjes. Daarna sloop ik hem soms opnieuw of ik laat haar staan zodat ze binnen 1 minuut door een ander gesloopt wordt. Team geel heeft een paar stabiele gyms vlakbij elkaar. Als ik daar dus 1 af sloop en zij traint er 1 bij dan veranderd er vrij weinig omdat ze level 22 is en alleen maar lage pokemon heeft. En het trainen duurt voor haar gewoon erg lang. Zeker als je samen speelt is dat erg onhandig om elkaar te wachten. Omdat zij onderin een gym staat wordt zij er net zo goed weer binnen 10 minuten weer uit gekicked. Dus ja het gaat hier wel wat anders dan bij sommige hierzo. Zal wel komen omdat het hier elkaar wel gegund wordt. Waarschijnlijk een iets oudere generatie die het speelt, zie maar 5% kinderen onder de 14 ongeveer het spelen. Meeste is 20 of ouder en zelfs veel mensen die ruim ouder zijn dan ik.

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:07:
Whahaha die vergelijkingen hier zijn echt grappig en dat alleen maar vanwege een spelletje. Dit is ook mijn laatste reactie hierop. Aangezien hier mensen zijn die hun eigen regels graag als werkelijkheid zien en er genoeg andere spelers zijn die het anders doen waar ze niet zo goed tegen kunnen. Dit lijkt mij eerder een tekortkoming van jezelf dan van de speler die het 'anders' doet. Vooral met de vergelijkingen die gemaakt worden.

Als wij samen een gym slopen en zij kan haar coins nog cashen dan gaat zij eerst in die gym en casht ze 10 muntjes. Daarna sloop ik hem soms opnieuw of ik laat haar staan zodat ze binnen 1 minuut door een ander gesloopt wordt. Team geel heeft een paar stabiele gyms vlakbij elkaar. Als ik daar dus 1 af sloop en zij traint er 1 bij dan veranderd er vrij weinig omdat ze level 22 is en alleen maar lage pokemon heeft. En het trainen duurt voor haar gewoon erg lang. Zeker als je samen speelt is dat erg onhandig om elkaar te wachten. Omdat zij onderin een gym staat wordt zij er net zo goed weer binnen 10 minuten weer uit gekicked. Dus ja het gaat hier wel wat anders dan bij sommige hierzo. Zal wel komen omdat het hier elkaar wel gegund wordt. Waarschijnlijk een iets oudere generatie die het speelt, zie maar 5% kinderen onder de 14 ongeveer het spelen. Meeste is 20 of ouder en zelfs veel mensen die ruim ouder zijn dan ik.
En voor andere mensen gaat het trainen wel snel?
Iedereen is lvl 22 geweest met lage pokemon, gewoon veel spelen dan kan ze zelf een gym omhoog trainen of overnemen.

Nouja gelukkig voor jou woon je niet bij mij in het dorp, daar heeft rood en geel niet eens de kans om boven lvl 4 uit te komen.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
RigolleM schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:59:
[...]
Ik weet niet hoe het bij jullie is gesteld, maar de personen die de Gym naar level 10 brengen, zijn niet dezelfde die weken in de Gym blijven zitten. Meestal worden die door gym shaving er allemaal uit geknald en blijven enkel de > +2900 poks zitten, die er maar max. 5' werk in gestoken hebben.
Dat is een feit. Ik zie regelmatig een pokemon thuis komen dat weken is weg geweest. Meestal start ik in ergens in de top 5, maar door de weken heen zak ik weg door hoge dat er in geplaatst worden.
Gelukkig komt het ook af en toe voor dat deze gyms normaal aangevallen worden en ze opnieuw wat moeten opgetraind worden. Het is dan wel weer wat werk in steken, maar zo kom je dan uiteindelijk wel weer in een gym waar je eigenlijk nooit had moeten uitvallen. Tenzij een ander team deze compleet sloopt natuurlijk :p

Al bij al lukt het mij wel nog om elke dag 100 coins te collecten, maar het is niet makkelijk. Vorige 2 weken 4 gyms 'verloren' op deze manier. Dan heb ik liever dat deze helemaal neer gaat en we deze terug opbouwen :D

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Spike_wolf schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:23:
[...]

Tenzij je door te spoofen met behulp van een tracker elke dragonite, snorlax, magicarp en chancey die je kunt vinden opspoort en zo een monster team van 3100+ pokes verzameld.
Tja... ik heb het al eens gezegd: Het spel is überhaupt al oneerlijk t.o.v. een heleboel mensen door de verdeling van gyms/pokestops/spawnplekken... Woon je in de randstad dan hoef je bij wijze van spreken je luie stoel niet uit om in een paar gyms te kunnen of pokestops te bezoeken. Om in mijn omgeving in 10 gyms te kunnen verblijven moet je minimaal zo'n 20km reizen...
No way dat die 10 mensen die ik hier in de buurt in elke gym tegen kom op een gewone manier per stuk 10+ 3100+ Dragonites gekweekt hebben.
Met dat in je zak haal je een gym wel een stuk sneller neer dan een gemiddelde speler.
Tja... datzelfde denkt m'n zoontje van alle vakantiegangers uit de randstad die hier in de gyms zitten...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Er is wel een verschil tussen mensen die zelf met een tweede account gyms shaven of er daarvoor samen met een andere speler structureel op uit trekken (en dat wellicht ook nog combineren met spoofen) en een vader die nou eenmaal om eigen keuzes toevallig met een andere kleur speelt dan zijn dochter, die met de 'moeilijke' kleur geel speelt wat voor een kind nog véél frustrerender is dan voor een volwassene, en die even voor zijn jonge kind een gym wat omlaag knokt. Ik had dit dan ook gewoon laten gaan en ik adviseer iedereen om wat selectiever te zijn met negatieve reacties. Dit was naar mijn mening geen gerechtvaardigd doelwit voor dergelijke negatieve reacties.

En cheaters kunnen wel degelijk véél makkelijker gyms 'even' naar L10 brengen. Omdat cheaters zich niet hoeven te beperken tot één vorm van cheaten kunnen ze bijv. gebruik maken van bots. Trainen met bots schijnt te bestaan. Met bots kun je ook volautomatisch revives en potions farmen dus je zit nóóit zonder. Cheaters kunnen ook meerdere accounts gebruiken dus je hoeft geen tien mensen te mobiliseren om een gym L10 te maken. Met spoofen hoeft men ook niet fysiek naar een gym en kan men achter de PC even met wat medecheaters chatten zo van: "zullen we even die gym slopen en L10 maken? Ik zet er vier in en als 'loser 1' en 'loser 2' er dan elk drie in zetten dan staat ie weer". Als je niet op de fiets hoeft te stappen en 15 km hoeft te fietsen wordt de drempel stukken lager. ;(

Dat heb ik waarschijnlijk zelf ook weer ervaren. Mijn langststaande zeer afgelegen L10 gym bleek zaterdagavond gesloopt te zijn. Gisteravond heen geweest. Was L10 met drie spelers met deels gelijke namen en met ook 4 nummers erin en ook een naam die duidelijk was bedoeld als boodschap aan de spelers die de gym zouden willen neerhalen. Zo'n naam kies je niet als je een reguliere beginnende speler bent. Dat zegt dus ook heel veel. Ik heb dan ook zéér weinig twijfels dat dit met spoofen gedaan is. Ik heb hem gesloopt in de toch al weer toenemende kou en een stukje opgetraind en er mijn fonkelnieuwe tweede 3k Rhydon in gezet waar ik de candy voor zijn allerlaatste upje nog nét voor miste. Ach... L35 is ook mooi. ;)

Edit. Maar ik heb hem net weer teruggekregen dus ze zijn alweer bezig. :X

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Na een weekendje Kijkduin mijn pokemon verzameling lekker uitgebreid met wat leuke aanwinsten als een 100% lapras :)

leuk om te zien hoe veel actieve spelers hier nog komen!

ook wat die hard spelers ontmoet welke een paar leuke tips hadden!
zij gaan regelmatig naar belgie(Luik) om daar onder anderen dragonites te vangen in het wild.
binnenkort ook maar eens met wat vrienden die kant opp.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:23
CaptJackSparrow schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:31:
Er is wel een verschil tussen mensen die zelf met een tweede account gyms shaven of er daarvoor samen met een andere speler structureel op uit trekken (en dat wellicht ook nog combineren met spoofen) en een vader die nou eenmaal om eigen keuzes toevallig met een andere kleur speelt dan zijn dochter, die met de 'moeilijke' kleur geel speelt wat voor een kind nog véél frustrerender is dan voor een volwassene, en die even voor zijn jonge kind een gym wat omlaag knokt. Ik had dit dan ook gewoon laten gaan en ik adviseer iedereen om wat selectiever te zijn met negatieve reacties. Dit was naar mijn mening geen gerechtvaardigd doelwit voor dergelijke negatieve reacties.
point taken, dan laten we het hierbij.
En cheaters kunnen wel degelijk véél makkelijker gyms 'even' naar L10 brengen. Omdat cheaters zich niet hoeven te beperken tot één vorm van cheaten kunnen ze bijv. gebruik maken van bots. Trainen met bots schijnt te bestaan. Met bots kun je ook volautomatisch revives en potions farmen dus je zit nóóit zonder. Cheaters kunnen ook meerdere accounts gebruiken dus je hoeft geen tien mensen te mobiliseren om een gym L10 te maken. Met spoofen hoeft men ook niet fysiek naar een gym en kan men achter de PC even met wat medecheaters chatten zo van: "zullen we even die gym slopen en L10 maken? Ik zet er vier in en als 'loser 1' en 'loser 2' er dan elk drie in zetten dan staat ie weer". Als je niet op de fiets hoeft te stappen en 15 km hoeft te fietsen wordt de drempel stukken lager. ;(
Hier in mijn directe omgeving staan er 10 van die gyms, met daarin 5 tot 8 Blissey's, allemaal door volgens mij dezelfde spoofer.
Dat heb ik waarschijnlijk zelf ook weer ervaren. Mijn langststaande zeer afgelegen L10 gym bleek zaterdagavond gesloopt te zijn. Gisteravond heen geweest. Was L10 met drie spelers met deels gelijke namen en met ook 4 nummers erin en ook een naam die duidelijk was bedoeld als boodschap aan de spelers die de gym zouden willen neerhalen. Zo'n naam kies je niet als je een reguliere beginnende speler bent. Dat zegt dus ook heel veel. Ik heb dan ook zéér weinig twijfels dat dit met spoofen gedaan is. Ik heb hem gesloopt in de toch al weer toenemende kou en een stukje opgetraind en er mijn fonkelnieuwe tweede 3k Rhydon in gezet waar ik de candy voor zijn allerlaatste upje nog nét voor miste. Ach... L35 is ook mooi. ;)
Ik heb inderdaad ook één van die gyms gesloopt, volgende dag wederom level 10 rood met 6 Blissey's
Edit. Maar ik heb hem net weer teruggekregen dus ze zijn alweer bezig. :X

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
prestige93 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:01:
Na een weekendje Kijkduin mijn pokemon verzameling lekker uitgebreid met wat leuke aanwinsten als een 100% lapras :)

leuk om te zien hoe veel actieve spelers hier nog komen!

ook wat die hard spelers ontmoet welke een paar leuke tips hadden!
zij gaan regelmatig naar belgie(Luik) om daar onder anderen dragonites te vangen in het wild.
binnenkort ook maar eens met wat vrienden die kant op.
Ook die Larvitar nog gespot zaterdag?

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Autofan1985 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:14:
[...]

Ook die Larvitar nog gespot zaterdag?
jazeker :) was een stukje lopen maar na de gemiste feraligator de larvitar nog opgehaald!

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Autofan1985 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:38:
[...]

Zaterdag mijn eerste Larvitar tegen gekomen: nog geen 200 CP en een bagger IV, maar dankzij een Pinap wel 6 candy + een buddy om mee te sparen voor een Tyranitar. ;) Verder inmiddels dusdanig veel Dratini uit mijn 10k's gehad dat ik als ik zou willen mijn 3e Dragonite zou kunnen bouwen en maxen. 8)7 Zaterdag 12 uur rond gelopen op Kijkduin (daar ook die Larvitar gespot dankzij een 1 april grap van iemand) en heb toen 5 10 km eieren uitgelopen: 1 Pineco, 1 Mantine en 3 Dratini. Dan gaan de candy wel rap. ;
En ondertussen krijg ik uit mijn 10km eieren alleen maar Mantines. Dezelfde pokemon die overvloedig was tijdens het water festival.

Had ook nog wat raars op zondag. Ten eerste waren 2 gyms leeg, en er was niemand in de buurt. Sterker nog, ik was er toen de laatste gym werd geleegd en het was verlaten. Daarna werden lures aangezet op de twee stops tussen die gyms. En nog steeds niemand daar.

Kan niet op een andere conclusie komen dan dat er een spoofer bezig was.

Verwijderd

servies schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:21:
[...]

Dat zeg ik niet. Als gyms ver uit elkaar liggen en het regent ben je als eerlijke speler kansloos. Plus dat wij gyms opbouwen op plekken waar je naar zonsondergang niet mag komen. Dus als je daar keer op keer snachts gesloopt wordt ben je ook kansloos. Maar dat had jezelf ook kunnen bedenken toch?
The_Ghost16 schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:42:
[...]

Wat jij doet is tegen de regels. Nog los van dat het een misselijke manier is om dit spel te spel. Ik heb het hier uit een gezet waarom dit illegaal is. Verwijderd in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Janusi schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:38:
[...]

En ondertussen krijg ik uit mijn 10km eieren alleen maar Mantines. Dezelfde pokemon die overvloedig was tijdens het water festival.

Had ook nog wat raars op zondag. Ten eerste waren 2 gyms leeg, en er was niemand in de buurt. Sterker nog, ik was er toen de laatste gym werd geleegd en het was verlaten. Daarna werden lures aangezet op de twee stops tussen die gyms. En nog steeds niemand daar.

Kan niet op een andere conclusie komen dan dat er een spoofer bezig was.
Er zijn mensen die met bots spelen. Dus lucky egg aan en gyms slopen =10.000xp per gym. Plus wat je tussen door vangt is dan ook dubbel. Hier ook iemand die gym na gym sloopt en leeg achterlaat. Heel onsportief.

[ Voor 57% gewijzigd door Ircghost op 03-04-2017 16:21 . Reden: Ik heb je reacties samengevoegd. Het is niet de bedoeling om te gaan dubbel of triple posten. ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:02:
[...]

Wat jij doet is tegen de regels. Nog los van dat het een misselijke manier is om dit spel te spel. Ik heb het hier uit een gezet waarom dit illegaal is. Verwijderd in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Ik ben het absoluut niet met je eens. In je betoog geeft je aan "Met name dat eerste stuk is waar het om gaat. Als ik vraag aan iemand een etalageruit in te gooien en de goederen op straat te leggen zodat ik ze kan vinden, maakt niet dat we beide niet schuldig zijn aan diefstal met braak en of verbreking. Dat is hoop ik voor iedereen duidelijk mag ik hopen. Anders is dat het wel voor de rechter als je gepakt wordt.".

Wat je vergeet is dat het tegen de wet is om een etalageruit in te gooien. En zover ik weet is het open stellen van 1 plek in een gym niet tegen de TOS van Niantic. Jouw vergelijking is dus niet correct. Buiten het feit dat jij het een "misselijke manier vindt om dit spel te spelen", zie ik dit als een terechte manier van spelen om je kind ook te laten genieten van het spelletje.

En dan even wat anders: Zit je lekker op een terrasje, spawnt er ineens een Lapras. Die had ik nog net nodig voor mijn Gen 1 pokedex! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 03-04-2017 13:14 ]

• The_Ghost16
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:02:
[...]

Mooi betoog heb je geschreven gebaseerd op je eigen interpretatie van de regels _/-\o_

Verwijderd

demo31051987 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:11:
[...]

Ik ben het absoluut niet met je eens. In je betoog geeft je aan "Met name dat eerste stuk is waar het om gaat. Als ik vraag aan iemand een etalageruit in te gooien en de goederen op straat te leggen zodat ik ze kan vinden, maakt niet dat we beide niet schuldig zijn aan diefstal met braak en of verbreking. Dat is hoop ik voor iedereen duidelijk mag ik hopen. Anders is dat het wel voor de rechter als je gepakt wordt.".

Wat je vergeet is dat het tegen de wet is om een etalageruit in te gooien. En zover ik weet is het open stellen van 1 plek in een gym niet tegen de TOS van Niantic. Jouw vergelijking is dus niet correct. Buiten het feit dat jij het een "misselijke manier vindt om dit spel te spelen", zie ik dit als een terechte manier van spelen om je kind ook te laten genieten van het spelletje.
Wat jij vind is wat anders dan wat het is.

Dus jij vind het terecht om de onderste uit een gym te gooien die wellicht mee heeft geholpen de gym naar lvl 10 te spelen en niet boven aan kan staan maar plaats moet maken voor een toevallige voorbijganger die even geholpen door een account te lenen(sharing accounts) omdat die ook muntjes moet hebben? En die klaarblijkelijk te belabberd is om ook een gym te kunnen slopen dn zo muntjes had kunnen verwerven zoals het spel bedoelt is.

Je praat een beetje recht wat krom is.
Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status