Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-07 23:20
-tom-562 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Afgezien van wat fancy kleurtjes, wat is er beter aan een wapenskin, niks toch (mag ik hopen)?
Klopt, ik had in plaats van "betere", " zeldzamere" moeten gebruiken. De wapenskins geven de wapens geen betere stats! Alleen een fancy kleurtje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Wat kost zo Premium pass en waar kan je die krijgen ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:41
Intelcorei7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:37:
Wat kost zo Premium pass en waar kan je die krijgen ?
Dat kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Rickpm1 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Klopt, ik had in plaats van "betere", " zeldzamere" moeten gebruiken. De wapenskins geven de wapens geen betere stats! Alleen een fancy kleurtje haha.
Mooi :P Skins kunnen mij gestolen worden :P snap nooit zo goed waarom mensen er moeite en/of geld in willen steken

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik gebruik op mijn rig een 4770k in combinatie met een 780TI, maar schrik behoorlijk van de CPU load. In de singleplayer gaat dit wel goed(55%) maar in de multiplayer stuttert het soms behoorlijk en dan zie ik dat battlefield maar liefst 85% cpu load veroorzaakt. Zodra het dan wat drukker wordt stuttert het meteen. Een 4770k zou dit spel toch makkelijk moeten kunnen trekken? iemand ervaring met een 4770k icm battlefield 1 die geen stutters ervaart? Zo ja wat voor een settings gebruik je daarbij?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:44
Heeft iemand ook al gehad zodra je de scroll knop van je muis gebruikt dat je view naar links&rechts gaat?

Terwijl je keybindings ingesteld staat dat je scroll knop staat ingesteld om wapens te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44

ErA

-tom-562 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:38:
[...]

Mooi :P Skins kunnen mij gestolen worden :P snap nooit zo goed waarom mensen er moeite en/of geld in willen steken
Tjah,

Zo werkt het met werkelijk alles. Edelstenen, kunst, oude auto's.... Dingen die praktisch gezien geen klote waard zijn worden door de vraag veel waard.

Het Skin systeem zoals geimplementeerd in CS-GO intereseerd mij ook geen boei. Dat is een op geld gebaseerd systeem.

Als ik echter een skin kan unlocken voor een bepaald wapen, door er bijvoorbeeld 5000 kills mee te maken, DAN vind ik dat wel interessant.

Zo lang het een gesloten systeem is wat niet met regulier geld af te kopen is vind ik het leuk, en dan werkt het bij mij ook motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 15:56
Albinoraptor schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:57:
[...]

Idd, helemaal juist, je legt 20 euro extra neer voor de Early Enlister versie om eerder te spelen, en vanwege bugs kan je niet verder levellen, dus idd gewoon paar weken wachten.

Hoe durven mensen te zeuren over zoiets, echt schande. 8)7
Gewoon slikken dat je goed genomen wordt door al die bedrijven met hun gare pre-order shit. :+
Ik kan je hierin niks anders dan gelijk geven maaaarrrr... als je terug kijkt naar releases van grote games is er altijd wel een bug die niet in de testfase aan het licht is gekomen. Ik probeer ook niet DICE te verdedigen maar dit gebeurd nou eenmaal (te vaak, daar valt niet over te discussiëren..). Dusja, take it or leave it. De game moet een keer van Alpha/Beta naar Full release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-07 10:03
Xenomorphh schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:39:
Ik gebruik op mijn rig een 4770k in combinatie met een 780TI, maar schrik behoorlijk van de CPU load. In de singleplayer gaat dit wel goed(55%) maar in de multiplayer stuttert het soms behoorlijk en dan zie ik dat battlefield maar liefst 85% cpu load veroorzaakt. Zodra het dan wat drukker wordt stuttert het meteen. Een 4770k zou dit spel toch makkelijk moeten kunnen trekken? iemand ervaring met een 4770k icm battlefield 1 die geen stutters ervaart? Zo ja wat voor een settings gebruik je daarbij?
Ik draai een I5 3570 en heb ook bijna 100% cpu load over alle cores, met een RX480 maar merk geen haperingen. Een 4770 zou nog een stukkie beter moeten zijn dan mijn i5.

Heb je misschien te weinig ram geheugen? Zelf heb ik 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47
beebie121 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

ik heb een Asus PG278Q en een 980 (geen ti) en draai het nu op ultra en heb een mooie framerate.
heb nog niet gekeken naar hoeveel maar dat moet met een ti helemaaaaaal geen probleem zijn.

heb geen ervaring met het scherm. maar dat kan je zelf vinden denk ik op google of hier op tweakers.

gister een bugje gezien: ik zag mn maat niet, alleen zn wapperende sjaal.. wel bijzonder. Verder een mooie game met mooi geluid.
Nog niet heel veel kunnen testen, dus de lvl bug zoals TecTo die beschrijft kan ik nog niet aangeven of dit bij mij ook zo is.
Denk dat het een kwestie van uitproberen is idd, als je er nog achter komt wat je fps is laat maar weten... :P
Als ik trouwens dit scherm koop ga ik van 2ms reactiesnelheid naar 4ms, is dat verschil merkbaar? :?

[ Voor 6% gewijzigd door HWSHHZ op 19-10-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Pandanl schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

Ik draai een I5 3570 en heb ook bijna 100% cpu load over alle cores, met een RX480 maar merk geen haperingen. Een 4770 zou nog een stukkie beter moeten zijn dan mijn i5.

Heb je misschien te weinig ram geheugen? Zelf heb ik 16.
Ik heb ook 16 GB ram. Vanavond nog maar eens testen, recommended specs vanuit dice geven ook een 4790 aan dus een 4770k zou dit makkelijk moeten kunnen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
micmulder schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:40:
Heeft iemand ook al gehad zodra je de scroll knop van je muis gebruikt dat je view naar links&rechts gaat?

Terwijl je keybindings ingesteld staat dat je scroll knop staat ingesteld om wapens te switchen.
:w Yup kreeg ik gisteren ook last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:39:
Ben helemaal klaar met deze game. 12 uur spelen en blijf op hetzelfde level staan. Betaal je bijna 80 euro en is het plezier snel weg. Het is eigenlijk constant hetzelfde met dice. Bugged shit uitbrengen en na een paar maanden ..... Jammer want op zich ziet de game er goed uit maar als het niet werkt.

Einde verhaal voor mij en ga proberen deze keer mijn geld terug te krijgen van deze oplichters.
Toen ik vanochtend keek was ik in diverse classes ook weer een paar levels hoger, terwijl dit gisteren niet zo aangegeven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Odessa schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:46:
[...]

:w Yup kreeg ik gisteren ook last van..
1 Button, 1 muisknop of 1 muisbeweging kan gebind worden voor meerdere acties.

Voorbeeld: Ik heb sprint en steady scope onder dezelfde button (die 2 acties voer je nooit tegelijk uit :))

Zorg dat je binds cleared die niet van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34

UTM

Kan het zijn dat ik een topic over het hoofd zie waarbij je de vraag zou kunnen stellen of je systeem Battlefield 1 op bv. 'medium' zou kunnen spelen?
Ik vind een hoop tests op Internet (oa. die van systemrequirementslab) maar ik zou graag wat meer feedback willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

UTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:54:
Kan het zijn dat ik een topic over het hoofd zie waarbij je de vraag zou kunnen stellen of je systeem Battlefield 1 op bv. 'medium' zou kunnen spelen?
Ik vind een hoop tests op Internet (oa. die van systemrequirementslab) maar ik zou graag wat meer feedback willen hebben.
Kan hier gewoon, maar waarom niet ff 4 Euro spenderen voor Origin Acces? Kun je 10 uur lang spelen. ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-07 07:02
Weet iemand welke CD Key site al levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:44
ErA schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Voorbeeld: Ik heb sprint en steady scope onder dezelfde button (die 2 acties voer je nooit tegelijk uit :))

Hmm maar dan nog vond ik de binding niet bij andere settings, zo even uit mijn hoofd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Kan hier gewoon, maar waarom niet ff 4 Euro spenderen voor Origin Acces? Kun je 10 uur lang spelen. ;)
Ook over nagedacht. Heb op dit moment alleen weinig trek om een 'abonnement' af te sluiten.
Voor wat betreft de specs van mn PC:
  • GPU: AMD Radeon R7 250
  • CPU: i5-4460 (3.2 GHz)
  • 4 GB RAM
  • Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
UTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Ook over nagedacht. Heb op dit moment alleen weinig trek om een 'abonnement' af te sluiten.
Voor wat betreft de specs van mn PC:
  • GPU: AMD Radeon R7 250
  • CPU: i5-4460 (3.2 GHz)
  • 4 GB RAM
  • Windows 7
Met die 4 GB RAM kom je denk ik net tot het opstart scherm waarna je computer compleet vastloopt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:11:
[...]

Met die 4 GB RAM kom je denk ik net tot het opstart scherm waarna je computer compleet vastloopt ;w
Haha! Duidelijk :)
Enig nut er 4GB bij te zetten? Ik lees namelijk over de geëiste 8GB, maar gezien de andere hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 11:13

Tortelli

mixing gas and haulin ass

CPU is niet je issue, wel je videokaart en ramgeheugen.

8GB houd niet over in BF1 (en andere games).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErA schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

In de Beta liep dat ook nog niet helemaal lekker met het rebinden van keys. Als old-school esdf-er waren hele voertuigklasses onspeelbaar omdat onder andere 'e' toch hardcoded bleek.

Heb er nog niets over gelezen in hoeverre dat nu opgelost is, maar dat is wel een dealbreaker voor mij. De default keys vallen niet mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
UTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Haha! Duidelijk :)
Enig nut er 4GB bij te zetten? Ik lees namelijk over de geëiste 8GB, maar gezien de andere hardware?
Ik zou zeker als je em graag wil spelen 16 RAM van maken, heb ik zelf ook en gebruik ligt bij mij meestal rond de 8/10 GB, dus 8 wordt dan ook al erg krap, zoals @Tortelli zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Tortelli schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:24:
CPU is niet je issue, wel je videokaart en ramgeheugen.

8GB houd niet over in BF1 (en andere games).
HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Ik zou zeker als je em graag wil spelen 16 RAM van maken, heb ik zelf ook en gebruik ligt bij mij meestal rond de 8/10 GB, dus 8 wordt dan ook al erg krap, zoals @Tortelli zegt
Dank. Welke kaart adviseren jullie dan? Laten we als maximaal budget 150euro nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-07 10:03
UTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

[...]

Dank. Welke kaart adviseren jullie dan? Laten we als maximaal budget 150euro nemen.
Ik zou kijken voor een RX 460, je zal niet alles op ultra kunnen spelen uiteraard maar het zou redelijk goed moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 18:00
Weet er iemand of er bij de retail (dvd) versie ook een Origin key bijzit? Ik heb nl. geen optische drive meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
degeens schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:36:
Weet er iemand of er bij de retail (dvd) versie ook een Origin key bijzit? Ik heb nl. geen optische drive meer :)
Er staat waarschijnlijk alleen een origin installer op die disc, dus ja, daar zit zeker een origin key bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
UTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

[...]

Of het dubbele en dan heb je een amd rx 480 waarmee ultra een eitje is :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Welke programma gebruiken jullie om die cpu/ram load te zien?
Nergens last van hier,loopt als een zonnetje maar ik zou het toch graag eens zien.
I7 4790k/msi gtx 1070 oc/16 gig ram op een pg279q

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-07 19:18
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:25:
[...]

In de Beta liep dat ook nog niet helemaal lekker met het rebinden van keys. Als old-school esdf-er waren hele voertuigklasses onspeelbaar omdat onder andere 'e' toch hardcoded bleek.

Heb er nog niets over gelezen in hoeverre dat nu opgelost is, maar dat is wel een dealbreaker voor mij. De default keys vallen niet mee te spelen
Hier had ik ook last van in de beta (speel zelf met de pijltoetsen :+ , I know weird). Dit is nu wel gefixed overigens in de full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:05
sutro schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:54:
Welke programma gebruiken jullie om die cpu/ram load te zien?
Nergens last van hier,loopt als een zonnetje maar ik zou het toch graag eens zien.
I7 4790k/msi gtx 1070 oc/16 gig ram op een pg279q
MSI afterburner. Krijg je zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/d29qzod9h/bf1_Trial_2016_10_18_20_25_06_006.jpg

8GB is trouwens meer dan genoeg. Mijn pc vebruikt rond de 6,5 en 7,5GB ram. Lijkt wel alsof het spel gewoon meer gebruikt als je er meer ram insteekt, maar dit is helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Jullie staan vet achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Haha. Die map wordt meestal dik verloren door de britten :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Mensen zin om zaterdag rond 12:00 smiddags online te gaan ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ruben0s schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Haha. Die map wordt meestal dik verloren door de britten :<
De truck op deze map is om als britten punt b volledig te negeren. B proberen te veroveren vanuit C is gekkenwerk, een waste of tickets. A en C houden is echter zeer goed mogelijk. Het komt dan namelijk vooral aan op het revivewerk en de individuele skill per team, maar in beide gevallen heb je het voordeel dat je je goed kan verschansen als verdediger.

Probeer dit echter maar eens uit te leggen aan een random team waarmee je speelt.

Gelukkig is 1 goed samenwerken squad meestal al genoeg om het tij te doen veranderen. En daarom is het spelen op de BuG Comminity zo belangrijk (Gisteren hebben we urenlang als squad gespeeld).

In conquest is dit nog niet automatisch succes gegarandeerd, in Rush echter wel. 1 squad in rush is 50% van het team, is easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIIANT
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 16:33
Momenteel draait BF1 redelijk stabiel (low en 80% resolutie) op mijn 1680x1050 60Hz monitor met:
- 2500K
- 8 GB
- 560Ti

Ik zou graag de settings op Ultra hebben met stabiele 60 FPS, kom ik volgens jullie dan weg met een 1050Ti en een upgrade naar 16GB? Of ben ik nu te ongeduldig en moet ik eerst even de benchmarks met de 1050Ti op BF1 afwachten? :)

(Ik had met de huidige setup eerst wel last van hevig stotteren met 100% CPU load, maar na de V-sync tips die ik hier las - zie quote - is dat weg, met nu 60-70% load)
fynrd1 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:55:
Jongens ik heb de oplossing gevonden!
  1. Stel eerst je graphics zodanig in dat je ruim boven je refreshrate zit qua fps, ik zou aanhouden aantal Hz+50%. (Dit is belangrijk, want je wilt geen dips onder je verversingssnelheid aangezien Vsync dan je fps halveert)
  2. Daarna spel afsluiten.
  3. Ga naar de instellingen van je videokaart, en forceer Vsync, bij Nvidia heb je de mogelijkheid voor adaptive, kies dan die. (Belangrijk puntje, je moet refereren aan BF1Trial.exe)
  4. Kopieer de volgende user.cfg en plaats die in je installatiefolder

[...]
  5. GameTime.MaxVariablefps staat op 74.001 bij mij, maar de waarde hiervoor stel je als volgt op: Aantal Hz paneel -2. Mijn scherm heeft exact een verversingssnelheid van 76.001 dus de waarde wordt 74.001
  6. Start het spel en ga naar opties, activeer hier vervolgens ook Vsync (Vraag me niet waarom, maar dubbele Vsync schijnt dus de inputlag volledig te verwijderen)
  7. Resultaat, geen input lag, geen tearing, geen microstutters en als belangrijkste, geen abnormale CPU load
Let wel op dat bij mij het aantal fps geen probleem was, maar wel die irritante 100% load op de cpu tijdens MP. Ik heb het even een kleine ronde getest op een 64p server en me load zit tussen de 45 en 75% in, dat op een 2600K@4.6GHz. Heb je dips onder je verversingssnelheid, dan je instellingen terugschroeven. Laat maar weten of dit een oplossing voor jullie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn stats na 7 uurtjes BF1 op de PC:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvIdR75WgAAklip.jpg:large

Toch erg lekker spelletje weer potdikke. Maar! Ik vind wel dat ze de medic wapens nog wat liefde mogen geven. Die zijn écht nog wat te random hoor. Tuurlijk moet je je shots pacen, i know. Maar het is een beetje een class die nu van alles net niet genoeg kan. Hij zou het op moeten nemen tegen assaults. Nou dat gaat je nooit lukken natuurlijk. Tegen full auto wapens die op die close range iedereen omver blazen. Dan denk je én een snipertje dan? Mja. Misschien. Maar een sniper ga je ook weer niet super makkelijk uitschakelen.

De wapens van de medic mogen wat mij betreft iets accurater worden en dan leveren ze over afstand maar wat damage in. Ik blijf nu liever terug switchen naar scout want die wapens doen tenminste wel wat ik van een wapen verwacht.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

https://www.bug-community.com/teamspeak/

De BuG community is toegeoveogd aan de topicstart.

Gisteren hebben we met 5 man zeer succesvol Conquest, Rush en Operations gedaan.

In Conquest en operations is squad play zeker van invloed, echter door de grote teams (32 man) is je invloed beperkt.

In rush echter was onze squadplay volledig doorslaggevend.

Zodra we bij een chokepoint kwamen (makkelijk te verdedigen punt waarbij slechts 1, 2 of 3 toegangspunten zijn) was het onze squadplay die het breekijzer was op aanval en waren wij het aambeeld op verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Ruben0s schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:57:
[...]

[afbeelding]

8GB is trouwens meer dan genoeg. Mijn pc vebruikt rond de 6,5 en 7,5GB ram. Lijkt wel alsof het spel gewoon meer gebruikt als je er meer ram insteekt, maar dit is helemaal niet nodig.
Prachtige noob vraag dit, maar ik heb dit ook ingesteld en nu staat het midden boven in t scherm en krijg niet naar de linkerkant... 8)7

Ja mijn eerste x dat ik dit gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
ErA schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:16:
https://www.bug-community.com/teamspeak/

De BuG community is toegeoveogd aan de topicstart.

Gisteren hebben we met 5 man zeer succesvol Conquest, Rush en Operations gedaan.

In Conquest en operations is squad play zeker van invloed, echter door de grote teams (32 man) is je invloed beperkt.

In rush echter was onze squadplay volledig doorslaggevend.

Zodra we bij een chokepoint kwamen (makkelijk te verdedigen punt waarbij slechts 1, 2 of 3 toegangspunten zijn) was het onze squadplay die het breekijzer was op aanval en waren wij het aambeeld op verdediging.
hoe groot mag je party zijn als je in game gaat? mag je bijvoorbeeld met een 20 man premade een game joinen? Dat je in game gewoon verdeeld wordt over 4 squads?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben0s
HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Prachtige noob vraag dit, maar ik heb dit ook ingesteld en nu staat het midden boven in t scherm en krijg niet naar de linkerkant... 8)7

Ja mijn eerste x dat ik dit gebruik :P
Als je MSI afterburner hebt geinstalleerd, dan heb je als het goed is ook RivaTuner geinstalleerd. Bij RivaTuner kan je dit instellen.

Zie onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/mfqscgmhh/Riva_Tuner.png

MSI afterburner is een heel handig programmatje. Gebruik het zelf voor overclocken en voor het instellen van een fan profiel. Mijn GPU maakt met het standaard fan profiel gigatisch veel lawaai met BF1 omdat de GPU heet wordt. Nu is de PC lekker stil maar de GPU wel heet :P

[ Voor 22% gewijzigd door Ruben0s op 19-10-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

jurgenb1990 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

hoe groot mag je party zijn als je in game gaat? mag je bijvoorbeeld met een 20 man premade een game joinen? Dat je in game gewoon verdeeld wordt over 4 squads?
Een party is maximaal 5 personen. Een party blijft bij een map switch gegarandeerd bij elkaar.

Wanneer je met 2 squads in een team zit en de ronde is klaar,kan het zijn dat je de ronde erop als squads tegen elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03

beany

Meeheheheheh

ErA schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Een party is maximaal 5 personen. Een party blijft bij een map switch gegarandeerd bij elkaar.

Wanneer je met 2 squads in een team zit en de ronde is klaar,kan het zijn dat je de ronde erop als squads tegen elkaar zit.
Hoe vervelend ook voor grotere groepen, maar goed ook dat dit zo werkt. Anders zwerven er hele stammen rond op de publieke servers waar niet van te winnen valt!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

beany schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:46:
[...]

Hoe vervelend ook voor grotere groepen, maar goed ook dat dit zo werkt. Anders zwerven er hele stammen rond op de publieke servers waar niet van te winnen valt!
Daarom is het ook zo belangrijk dat er goed in te stellen zelf te huren servers komen voor clans/communities. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent qua tegenstanders.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:12

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is er iemand hier die BF1 met een Fury X aan het spelen is, als het even kan ook nog op 1440p resolutie, ben benieuwd hoe deze ervaring is, last van upgraderitus en die variant jeukt al een hele tijd, alleen ben ik wel nieuwsgierig naar ervaringen ermee?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
bvk schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:51:
[...]

Daarom is het ook zo belangrijk dat er goed in te stellen zelf te huren servers komen voor clans/communities. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent qua tegenstanders.
Helemaal mee eens, als je een eigen server hebt dan heb je geen behoefte aan clans die met 8 man je server killen, gelukkig zijn er ongeschreven regels om dat dus niet te doen maar toch zijn er groepen die dat leuk vinden en die kun je dan uit elkaar halen.

Ik hoop echt dat dice aan ons denkt, de game is goed en nu server beheer nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik heb nu 1000 van die credits gespaard, ik speel hoofdzakelijk met medic en sniper.. Medic box heb ik al gekocht.. Welke wapens raden jullie mij aan? Is die selbslader iets? Hoe kan ik zien voor welk wapen welk level is zodat ik het kan gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

NLsandman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Helemaal mee eens, als je een eigen server hebt dan heb je geen behoefte aan clans die met 8 man je server killen, gelukkig zijn er ongeschreven regels om dat dus niet te doen maar toch zijn er groepen die dat leuk vinden en die kun je dan uit elkaar halen.

Ik lees net meer info, onder andere met de prijzen: https://forums.battlefiel...nt/266290/#Comment_266290

En deze opmerking daarin:
Note: One of the top requested features if the Kick/Ban feature. We hear you and are working on rolling that out after the launch of the RSP.
Dat geeft hoop!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Frank1973 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:02:
Ik heb nu 1000 van die credits gespaard, ik speel hoofdzakelijk met medic en sniper.. Medic box heb ik al gekocht.. Welke wapens raden jullie mij aan? Is die selbslader iets? Hoe kan ik zien voor welk wapen welk level is zodat ik het kan gebruiken?
Wat betreft het aanraden van wapens:

Ik raad aan om zo vaak mogelijk van kit te switchen (dus van de mensen die je neerschiet) zodat je met van alles ervaring op doet, en ook een gevoel krijgt over wat goed schiet.

Tis net als met een tennisracket.

De specificaties zeggen iets over de feitelijke eigenschappen. Het het uiteindelijk voor jou werkt kan alleen maar ervaren worden door te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Ruben0s schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Als je MSI afterburner hebt geinstalleerd, dan heb je als het goed is ook RivaTuner geinstalleerd. Bij RivaTuner kan je dit instellen.

Zie onderstaande afbeelding:

[afbeelding]

MSI afterburner is een heel handig programmatje. Gebruik het zelf voor overclocken en voor het instellen van een fan profiel. Mijn GPU maakt met het standaard fan profiel gigatisch veel lawaai met BF1 omdat de GPU heet wordt. Nu is de PC lekker stil maar de GPU wel heet :P
Heb idd Riva geinstalleerd, en daar ingesteld dat die netjes links boven in zou moeten staan, maar in-game gebeurt dit vervolgens dus niet... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
RubenWwijk schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:06:
Weet iemand welke CD Key site al levert?
Als ik het goed bekijk doen Kinguin en CJS CD Keys dat beide al. Maar ik weet dus niet of je dan ook al kan spelen. Bij Kinguin staan nu namelijk naast de pre-order versies ook 'express delivery' voor een paar euro meer.

Vooralsnog zijn dit aannames :) Waar ik persoonlijk nieuwsgierig naar ben, is of je dan ook meteen kunt spelen, of dat de game nog gelocked blijft tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 09:01
The.Sticky schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Als ik het goed bekijk doen Kinguin en CJS CD Keys dat beide al. Maar ik weet dus niet of je dan ook al kan spelen. Bij Kinguin staan nu namelijk naast de pre-order versies ook 'express delivery' voor een paar euro meer.

Vooralsnog zijn dit aannames :) Waar ik persoonlijk nieuwsgierig naar ben, is of je dan ook meteen kunt spelen, of dat de game nog gelocked blijft tot vrijdag.
Kinquin biedt regio-vrije keys, maar ik vermoed dat je dan alsnog met een VPN aan de slag moet om te registeren. Ik vermoed dat het om je IP gaat bij registratie, niet om de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-07 13:21

beuker19

Killerbeuker is so OP

Prosac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Kinquin biedt regio-vrije keys, maar ik vermoed dat je dan alsnog met een VPN aan de slag moet om te registeren. Ik vermoed dat het om je IP gaat bij registratie, niet om de code.
Natuurlijk niet.
Deze codes zijn gewoon goed alleen pas met launch op 21 oktober speelbaar of misschien wat eerder met een vpn.

Ik zelf heb ook gewoon 20 euro meer betaald om nu al te kunnen spelen omdat ik na de 10uur gewoon meer wou en ik niet kan wachten tot vrijdag.
Achteraf had ik beter gewoon maandag kunnen beginnen met de 10 uur van EA acces dan heden ik mooi tot donderdag kunnen spellen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Cdkeys.com levert hem iig morgenmiddag zodat je hem van tevoren kan downloaden als dat nog nodig mocht zijn en vervolgens kan je hem vanaf 00:00 uur spelen. En als je gekke fratsen uithaalt hoogstwaarschijnlijk eerder maar officieel niet ;)<<<<<<Beetje late reactie

Overigens heb ik geluk gehad met mijn 10 uur aangezien ik pas vandaag en morgen er tijd voor heb red ik het net :P

[ Voor 24% gewijzigd door Scavy op 19-10-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 09:01
beuker19 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:39:
[...]

Natuurlijk niet.
Deze codes zijn gewoon goed alleen pas met launch op 21 oktober speelbaar of misschien wat eerder met een vpn.
Ik zeg toch ook niks over het al dan niet goed zijn van de keys? Ik zeg in andere bewoordingen hetzelfde als jij. Alleen wist ik niet zeker of regio-vrij wat uit maakt voor het wel of niet eerder dan 21 oktober kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
Hmmm, net mijn Hellfighter Pack bonus key van Whekamp via de mail gekregen...
Onlangs heb je bij ons Battlefield 1 voor je pc gepre-ordered. De bijbehorende pre-order bonus waar jij recht op hebt bevat:
Het Battlefield™ 1 Hellfighter Pack
Thematische items die zijn geïnspireerd door het heldhaftige Harlem Hellfighter-infanterieregiment/li>
7 dagen eerder toegang tot een map die later in 2016 wordt uitgebracht!/li>
Je pre-order bonus activeer je met je persoonlijke code(s):
XXYY-YYXX-XYYX

Deze code is te verzilveren in de Origin Client:
Meld je aan bij het EA-account waarin je deze game wilt toevoegen.
Klik op het Origin-menu.
Kies 'productcode verzilveren'.
Vul het serienummer op de achterkant van de handleiding in.
De game wordt toegevoegd onder 'mijn games' in Origin.
Deze code is te verzilveren op Origin.com:
Ga naar Origin.com.
Meld je aan bij het EA-account waaraan je de game wilt toevoegen.
Kies 'productcode verzilveren' in het Origin menu.
Voer je productcode in.

Veel plezier met je game!
Hey, Whekamp.... daar kan ik toch nog niet mee spelen (moet eerst het spel nog krijgen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Prosac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:41:
[...]

Ik zeg toch ook niks over het al dan niet goed zijn van de keys? Ik zeg in andere bewoordingen hetzelfde als jij. Alleen wist ik niet zeker of regio-vrij wat uit maakt voor het wel of niet eerder dan 21 oktober kunnen spelen.
Oh oké :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Het blijft gewoon altijd een drama met servers waar opeens een groep clanleden op binnen komen. Zeker wanneer je met 24 of 32 man speelt kan een squad van vijf man een enorm overwicht hebben als er bij de tegenstanders geen mensen zitten die op elkaar ingespeeld zijn.
Blijft altijd een nadeel van games met een server browser of matchmaking met een party systeem.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs8472
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 20:13
@NINjak, kan je die code wel al activeren in Origin? Bij mij lukte dat niet nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-06 21:35

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Dit is mijn eerste Battlefield game waar ik alles uit kan halen. Battlefield 3 vroeger aangeschaft maar kon mijn computer (laptop) niet aan. Nu eindelijk met een betere PC constant 144 fps. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik sta helemaal versteld van dit spel. Eindelijk ben ik in een spel waarbij je slechts een pionnetje bent in een groot leger, slechts een tandwiel van een grote mechanische klok, slechts een mier van een massa populatie. Dat in combinatie met deze graphics is het voor het eerst in mijn leven dat ik de totale PC Gaming beleving pak. Dit is geen hobby, dit is geen taboe. Dit is pure passie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:18:
[...]

Het blijft gewoon altijd een drama met servers waar opeens een groep clanleden op binnen komen. Zeker wanneer je met 24 of 32 man speelt kan een squad van vijf man een enorm overwicht hebben als er bij de tegenstanders geen mensen zitten die op elkaar ingespeeld zijn.
Blijft altijd een nadeel van games met een server browser of matchmaking met een party systeem.
Je kunt het ook andersom bekijken natuurlijk. Als je met vijf man van je eigen clan op je eigen server speelt heb je wellicht (te) weinig weerstand van de random spelers die niet samenwerken en dat is ook niet leuk. Tenzij je makkelijk wil winnen natuurlijk...

En dan ben je waarschijnlijk blij dat er ineens een andere clan de server binnenkomt en je ineens wel serieuze tegenstanders hebt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:55:
Is er iemand hier die BF1 met een Fury X aan het spelen is, als het even kan ook nog op 1440p resolutie, ben benieuwd hoe deze ervaring is, last van upgraderitus en die variant jeukt al een hele tijd, alleen ben ik wel nieuwsgierig naar ervaringen ermee?
Ik speel met een Fury X op 1440p. De ervaring is als volgt:
FPS: tussen 70-110 a 120, schommelt erg en afhankelijk van de map.
Memory gebruik 3.6 van de 4GB.
Ram gebruik 9.3 van 16gb beschikbaar

Heb momenteel veel last van bugs, crahses en artifacts. Heb hier ook een topic over lopen in het videokaart gedeelte van het forum https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1726823

Bugs: vlietuig stort neer en je blijft in de lucht hangen
Turrents en mounting turrents op voertuigen niet kunnen gebruiken
Random deaths

Crashes: directx error als die op DX12 staat
directx function error

En natuurlijk de artifacts. Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste bugs, crahses verholpen worden met de eerste patch door AMD.

Verder speelt het spel vloeiend met hoge FPS op directx11, dus is best promising voor wanneer directx 12 fatsoenlijk geimplementeerd is aangezien AMD hier vooruit hoort te gaan, zie benchmarks Anantech https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/. Ik kan verder geen input geven of je moet upgraden, GTX 1070 zijn qua prijs gelijk aan deze kaart. We gaan wel een beetje offtopic, voor andere vragen kun je me ook een pb sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Is het een logische gedachte als je v sync aanzet dat de CPU minder belast word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-07 06:45
Frank1973 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:00:
Is het een logische gedachte als je v sync aanzet dat de CPU minder belast word?
Dit heb ik met mafia 3 wel @ 4670k i5

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Thijs8472 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:31:
@NINjak, kan je die code wel al activeren in Origin? Bij mij lukte dat niet nl
Ik verwacht van niet, ben net thuis, eten klaar gemaakt en moet zo weer de deur uit maar zal het later toch eens proberen... Denk nl. (weet het bijna zeker) dat je het spel moet hebben voor deze "DLC" kan activeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 10:30

https://s21.postimg.org/d...16_10_18_20_25_06_006.jpg
Deze afbeelding is 1920 * 1080 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.

In de Beta werkte het bij mij, maar nu niet meer.
Kan iemand mij verder helpen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ga ik nu proberen, ben benieuwd! Heb een 4460, 8 GB en een R9 290. Hoop dat ik hier mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
cinde schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:28:
In de Beta werkte het bij mij, maar nu niet meer.
Kan iemand mij verder helpen, bedankt.
Misschien moet je nog even vertellen wat er mis gaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-07 23:20
Njay schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

Dit heb ik met mafia 3 wel @ 4670k i5
Met vsync wordt de framerate op 60 gehouden, dat zorgt ervoor dat jouw videokaart en CPU, indien krachtig genoeg, zich minder in hoeven te spannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 18:39
Zowel in de beta als tijdens mijn 10 uur trail heb ik veel met de scoped versie van de Selbstlader gespeeld. Zeer handig 3 shot kill wapen. Tot op heden mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:42
ghighoegha schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:22:
[...]

Links onderin staat bij mij gewoon altijd "quit" als ik het scherm met de scores enz. zie
Daar staat bij mij Back lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Wb: sniper.

Martini-Henry _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 10:30
Wel ik gebruik rivatuner op al mijn games werkt het, zelfs in de beta van battlefield 1 .
Maar nu in de volledige game niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:19

fynrd1

Fooled by Randomness

dylan111111 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 06:10:
[...]

G.Skill TridentX bankjes ?

Ik heb de F3-2133C9Q-32GTX in mijn pc zitten en heb ook geen last van hoge cpu load.( i7 3960x @ 4.7Ghz)

Vanmiddag zal ik eens testen met 4x Corsair CMV4GX3M1A1333C9 bankjes er in, eens kijken of dat verschil gaat uitmaken.
Die wou ik eerst halen maar waren nergens voorradig, in een opwelling wil je dingen meteen hebben dus heb de Corsair Dominator Platinum CMD16GX3M4A2400C9 gekocht. Maar geheugen bandbreedte lijkt geen probleem/oplossing te zijn. Ik heb op battelfield een topic geopend, en mensen met sneller geheugen als processoren dan ik, hebben dezelfde problemen. Het lijkt dus puur random te zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Even wat liggen klooien met de settings, mijn CPU zat ook tegen de 100%..

Betreft een I5 6600K @ 4.2Ghz met een GTX1070 en 16GB @ 2666Mhz op een 27" 1440P scherm.
Liep in mijn ogen niet lekker op ultra..

Nu heb ik het volgende gedaan:

DirectX 11
V sync aangezet.
Scaling op 125%
En het geheugen van de videokaart aangevinkt, staat bij advance..

Wat schets mijn verbazing, supersmooth play met een CPU gebruik van 50 tot 60% en geen stutter meer, of wat dan ook.

Misschien het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Spelen jullie met DirectX 12 aan of uit? Ik heb een Radeon RX470 videokaart met nog "iets" verouderde CPU *(Phantom II X4 955/ 3200 Mhz. Ik zoek een beetje de settings die veel vragen van de CPU en minder van de videokaart. (bottleneck is duidelijk CPU in mijn geval, volgend jaar ga ik die eens vervangen)

Draait redelijk op medium nu, maar zeker niet briljant (verder nergens nog aan gezeten qua settings)

Iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 19-10-2016 20:24 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-07 18:36
Heren en dames een goedenavond,

Vraagje vanaf hier, wat denken jullie over de volgende setup, hoe gaat hij de game draaien en enige upgrades aanbevolen? Heb al een tijdje niet meer de videokaarten etc. in de gaten gehouden, dus kom er zelf niet echt uit.

AMD Phenom II X6 1090T BE
8GB ram
AMD R9 280x

Alvast bedankt!

Ps. Kan het nu niet even via ea access testen want ben de hele week van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Gewoon uit nieuwschierigheid, ik heb een deathadder muis van razor.

Hoe hebben jullie de keybinding van de muis?

Mijn 2 duimknoppen is bij mij crouch en prone, en adem inhouden
Scrolwiel indrukken is melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Mijn 2 duimknoppen zijn Switch Weapon (Toggle Primary) en Map openen, crouch, prone, melee en steady aim gewoon op keyboard. Scrollwheel indrukken op mijn Logitech G502 vind ik niet zo fijn werken.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Crouch en prone op je muis? :o

Muis 4 is bij mij Primary weapon (voor de snelle flicks :P )
Muis 5 is granaat gooien
Muis 3 is melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hitreg van shotguns zijn wel kansloos, full body shots die gewoon niet geregistreerd worden. Erg jammer weer, misschien toch de tickrate weer flink verhogen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 02:19
Preddie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:24:
Spelen jullie met DirectX 12 aan of uit? Ik heb een Radeon RX470 videokaart met nog "iets" verouderde CPU *(Phantom II X4 955/ 3200 Mhz. Ik zoek een beetje de settings die veel vragen van de CPU en minder van de videokaart. (bottleneck is duidelijk CPU in mijn geval, volgend jaar ga ik die eens vervangen)

Draait redelijk op medium nu, maar zeker niet briljant (verder nergens nog aan gezeten qua settings)

Iemand tips?
Lijkt me vrij simpel, in de DX versie spelen die je het meeste fps geeft.. Voor 99% van de mensen zal dat DX11 zijn.. Grafisch is er geen verschil, dus geen reden om in DX12 te willen/moeten spelen wat dat betreft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-07 03:00
Frank1973 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:22:

Betreft een I5 6600K @ 4.2Ghz met een GTX1070 en 16GB @ 2666Mhz op een 27" 1440P scherm.

DirectX 11
V sync aangezet.
Scaling op 125%

Wat schets mijn verbazing, supersmooth play met een CPU gebruik van 50 tot 60% en geen stutter meer, of wat dan ook.

Scaling op 125% vind mijn videokaart denk ik niet zo leuk :P. Maar Vsync aanzetten werkt gek genoeg wel inderdaad... Normaal geeft dat alleen maar drama xD
Frank1973 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:41:
Hoe hebben jullie de keybinding van de muis?
Mouse 3 (Klikken op het muiswieltje) is reload, mouse 4 is grenade en mouse 5 is knife.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DirectX 11
V sync aangezet.
Scaling op 125%

Met deze instellingen heb je nog wel last van input lag. Probeer deze workaround eens:
fynrd1 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:55:
Jongens ik heb de oplossing gevonden!
  1. Stel eerst je graphics zodanig in dat je ruim boven je refreshrate zit qua fps, ik zou aanhouden aantal Hz+50%. (Dit is belangrijk, want je wilt geen dips onder je verversingssnelheid aangezien Vsync dan je fps halveert)
  2. Daarna spel afsluiten.
  3. Ga naar de instellingen van je videokaart, en forceer Vsync, bij Nvidia heb je de mogelijkheid voor adaptive, kies dan die. (Belangrijk puntje, je moet refereren aan BF1Trial.exe)
  4. Kopieer de volgende user.cfg en plaats die in je installatiefolder
    GameTime.MaxVariablefps 74.001
    PerfOverlay.DrawFps 1
    PostProcess.DofMethod 0
    PostProcess.BlurMethod 0
    PostProcess.DynamicAOEnable 0
    PostProcess.DynamicAOMethod 0
    Render.VSyncFlashTestEnable 0
    RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
    RenderDevice.Dx11Enable 0
    RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
    RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
    RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnabl­e 0
    RenderDevice.VSyncEnable 1
    RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
    RenderDevice.RenderAheadLimit 0
    RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
    RenderDevice.StereoSeparationScale 0
    RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenc­eScale 0
    WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
    WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
    WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
    WorldRender.FxaaEnable 0
    WorldRender.MotionBlurEnable 0
    WorldRender.MotionBlurForceOn 0
    WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
    WorldRender.MotionBlurMax 0
    WorldRender.MotionBlurQuality 0
    WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
  5. GameTime.MaxVariablefps staat op 74.001 bij mij, maar de waarde hiervoor stel je als volgt op: Aantal Hz paneel -2. Mijn scherm heeft exact een verversingssnelheid van 76.001 dus de waarde wordt 74.001
  6. Start het spel en ga naar opties, activeer hier vervolgens ook Vsync (Vraag me niet waarom, maar dubbele Vsync schijnt dus de inputlag volledig te verwijderen)
  7. Resultaat, geen input lag, geen tearing, geen microstutters en als belangrijkste, geen abnormale CPU load
Let wel op dat bij mij het aantal fps geen probleem was, maar wel die irritante 100% load op de cpu tijdens MP. Ik heb het even een kleine ronde getest op een 64p server en me load zit tussen de 45 en 75% in, dat op een 2600K@4.6GHz. Heb je dips onder je verversingssnelheid, dan je instellingen terugschroeven. Laat maar weten of dit een oplossing voor jullie was.

[ Voor 19% gewijzigd door fynrd1 op 19-10-2016 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
DirectX 11
V sync aangezet.
Scaling op 125%
Thanks, werkt goed zo. Heb Scaling niet aangepast maar V-Sync en DX 11 zorgen dat hij een stuk beter draait.
Pwner schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:24:
Heren en dames een goedenavond,

Vraagje vanaf hier, wat denken jullie over de volgende setup, hoe gaat hij de game draaien en enige upgrades aanbevolen? Heb al een tijdje niet meer de videokaarten etc. in de gaten gehouden, dus kom er zelf niet echt uit.

AMD Phenom II X6 1090T BE
8GB ram
AMD R9 280x

Alvast bedankt!

Ps. Kan het nu niet even via ea access testen want ben de hele week van huis.
Heb zelf 8GB Ram, een 280x en i5-4460. Hij draait bij mij (met bovenstaande settings aan) goed genoeg om te spelen. Wel op medium helaas. De beta draaide voor alsnog een stuk soepeler maar wie weet zorgt een driverupdate of patch daar later nog voor.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-07 18:36
R1kske schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:28:
[...]

Heb zelf 8GB Ram, een 280x en i5-4460. Hij draait bij mij (met bovenstaande settings aan) goed genoeg om te spelen. Wel op medium helaas. De beta draaide voor alsnog een stuk soepeler maar wie weet zorgt een driverupdate of patch daar later nog voor.
Thanks, ga hem zo even pre-orderen en dan zien we het wel. Anders volgende week maar op zoek naar wat nieuwe onderdelen. Zo niet een hele nieuwe pc :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ghehe.. deze game stimuleert de hardware verkoop ook weer volop.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:59:
Hitreg van shotguns zijn wel kansloos, full body shots die gewoon niet geregistreerd worden. Erg jammer weer, misschien toch de tickrate weer flink verhogen.
Tickrate is al 60 hz, veel hoger moet die niet worden, mijn core i5 draait al op 100%
Geen hit detectie hoeft niet altijd aan de tickrate te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bij BF4 speel ik standaard op een 30Hz server die probleemloos mijn hits registreert. Niet voor alles is de oplossing de hitreg verhogen.

(Bij de beta had ik overigens de paar keer dat ik shotgun gebruikte dat ik er ook niet echt blij van werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
fynrd1 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Met deze instellingen heb je nog wel last van input lag. Probeer deze workaround eens:

[...]
Vsync zorgt toch juist voor input lag? ik dacht dat dit voor die stutter was. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
beuker19 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:39:
[...]

Ik zelf heb ook gewoon 20 euro meer betaald om nu al te kunnen spelen omdat ik na de 10uur gewoon meer wou en ik niet kan wachten tot vrijdag.
Hahahaha mooi :D
http://i.imgur.com/YtVRUNn.png
Awsom schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Vsync zorgt toch juist voor input lag? ik dacht dat dit voor die stutter was. :P
Klopt, vsync wil je in principe helemaal niet aan hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Fonta op 19-10-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 14:41

p0st

Dutch Reefer

Haha lol, self fulfilling prophecy :)

Also, regarding game issues: Damn netcode :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Fonta schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:06:
[...]

Hahahaha mooi :D
http://i.imgur.com/YtVRUNn.png

[...]

Klopt, vsync wil je in principe helemaal niet aan hebben.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Awsom schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Dubbele vsync inc deze user.cfg heeft maximaal 1 frame inputlag. Bij mij is het nagenoeg 0, tenminste als ik mijn slo-mo iphone camera mag geloven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

Met mijn gtx770 4gb moet ik de game op medium spelen.
Toch was is verbaast hoe mooi het beeld is.
De kleuren, belichting en effecten is zeer mooi.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik speel op een systeem met een hele oude cpu namelijk de i7 920 icm een gtx 970 en 12gb ram. Wie heeft er een vergelijkbaar systeem en welke settings raden jullie aan?Geforce experience raad aan alles op low/off en een lagere resolutie dan Full HD en dat weiger ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Excuses als het niet in het juiste topic is..

Is er een manier om BF1 te kopen met enkel paypal wallet?
Heb namelijk geen creditkaart en dit zal zo blijven.
Heb BF4 gekocht via Paypal maar nu vraagt origin altijd om een creditkaart te koppelen...

Heb geld overgemaakt op mijn paypal account, zit ik daar nu mee..

Iemand een oplossing voor dit probleem?
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:04:

Heb BF4 gekocht via Paypal maar nu vraagt origin altijd om een creditkaart te koppelen...

BVD
Dat kan als je lid wordt bij BuG en daarna bij cdkeys.com een key koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:04:

BVD
Ik kan gewoon met PayPal en iDeal betalen. Geen CC gekoppeld.

Desnoods kun je het geld van je PayPal wallet overmaken naar je bankrekening.

Als laatste redmiddel kun je inderdaad ook op een site zoals bijv. kinguin o.i.d. BF met je PayPal account kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Melvin44 op 19-10-2016 23:07 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.