Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

In de BF1 companion staat dat ik zelf de medals moet selecteren?? De weekly heb ik gezien maar de rest ging normaal toch vanzelf??

Bv: the order of the hippocrates ( medic ) zou ik al lang gehaald moeten hebben.. maar de selectievakjes zijn nog allemaal open..

anyone?

** schijnt nog niet te werken als ik de forums mag geloven ** |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Frank1973 op 19-10-2016 23:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44

ErA

Net weer een paar mooie games met de tweakers op Teamspeak.

Vergeef me mijn misselijke stem en cocky attitude soms, ik hou van het spel :+

De Sentry classes zijn amazing, heb 2 kleine clips opgenomen hiervan. Als je ze verdedigend gebruikt zijn ze echt monsterlijk goed op rush bijvoorbeeld.

Ik had een filmpje waarin ik een bomber van honderden meters afstand neerschoot, alleen die ben ik vergeten op te slaan..... dus dan maar deze :(

Tankhunter? Beter infantry hunter. Zijn secondary weapon is vernietigend, en de primary is dat ook op lange afstand...
[edit]Zijn secondary is dus gewoon een normaal wapen. De sawed off shotgun :| wtf, dat ding is insane. Ik ga dat meteen unlocken op een aantal characters .Way overpowered close range als je t mij vraagt....

Op rush zijn we tot de conclusie gekomen dat je 1 punt uitkiest en dat verdedigd. Probeer ze niet beide te verdedigen. Als je dat dan combineert met medics en een sentry class, dan kan de tegenstander wel inpakken . >:)

We hebben het punt 60 tickets lang gehouden.

[ Voor 9% gewijzigd door ErA op 20-10-2016 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Melvin44 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:07:
[...]

Ik kan gewoon met PayPal en iDeal betalen. Geen CC gekoppeld.

Desnoods kun je het geld van je PayPal wallet overmaken naar je bankrekening.

Als laatste redmiddel kun je inderdaad ook op een site zoals bijv. kinguin o.i.d. BF met je PayPal account kopen.
Ik kan inderdaad paypal als optie selecteren maar als ik dan naar de paypal site geleid wordt, moet ik mijn creditkaart informatie ingeven...

Misschien zit het verschil erin dat ik van België ben?

Kl*te systeem op deze manier, waarom hebben ze dit toch veranderd? Diepe zucht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 10:30
Ik heb mijn game gekocht en betaalt met sofort,
klik op kopen, dan betalingsopties bewerken, dan kan je bovenaan kiezen hoe je wilt betalen.
Oh ja in woon ook in België.

[ Voor 9% gewijzigd door cinde op 20-10-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:59:
Hitreg van shotguns zijn wel kansloos, full body shots die gewoon niet geregistreerd worden. Erg jammer weer, misschien toch de tickrate weer flink verhogen.
Denk niet dat dat met de tickrate te maken heeft... Maar het klopt wel dat er iets mis is met de shotguns, in BF4 had ik dat ook vaak, zelfs op de 120/144hz servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
De speelbaarheid met een i5 4460, 8 GB, SSD en een R9 290 valt me echt mee. Goed, settings staan op medium maar dat ziet er eigenlijk gewoon prima uit. Rechtvaardigt m.i. in ieder geval geen investering (processor, mobo en 16 GB geheugen) van bijna €400,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:25
Tuf hem met een RX 480 rustig op ultra 1080p. Tussen de 75 en 100 frames in de multiplayer. Hartstikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 10:30
Ok, het probleem met rivatuner is opgelost door om te schakelen naar dx11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:42
Bijna rank 50. :P Net eerste potje met een hellriegel 48-18 gegaan. Wat een heerlijk wapen. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Bobmeister op 20-10-2016 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-07 13:21

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gisteren ook weer een aantal potten gespeeld en dit is de eerste BF game waar snipen zo heerlijk is.
Nu zo snel mogelijk alle classes naar rank 10 brengen al vind ik support tot nu een beetje nutteloos en alleen maar vervelend als je halve team weer een loopt te mortieren.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47
Beetje vaag wat ik gisteren had, eergisteren begonnen met de game en constant rond de 120 - 150 fps met uitschieters naar 200 zelfs, en gisteren ineens een stabiel fps van rond de 70 - 90. Natuurlijk nog steeds speelbaar, maar als ik van plan ben om de ACER Predator XB271HUBMIPRZ te kopen, en dan uit ga van gisteren, wordt 2560x1440 natuurlijk ineens een heel ander verhaal en ben ik bang dat mijn 980ti dat niet gaa halen... Beetje lastig dit, iemand ideeën, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
De combinatie van leeftijd (reactie vermogen een stuk minder dan vroeger) en wat oudere pc met een GTX 770 hielp gisteravond niet in een paar potjes Operations :P Maar ondanks dat ik de grond meer kus dan tegenstanders neer maai heb ik toch genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Echt gaaf dit, zou nog gaver zijn als er native support komt vanuit DICE

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
Carthrax schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:57:
De combinatie van leeftijd (reactie vermogen een stuk minder dan vroeger) en wat oudere pc met een GTX 770 hielp gisteravond niet in een paar potjes Operations :P Maar ondanks dat ik de grond meer kus dan tegenstanders neer maai heb ik toch genoten.
Leeftijd doet er niet veel toe (spreek uit ervaring) maar je moet wel blijven oefenen om scherp te blijven (of weer te worden) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat riep ik ook bij de release van BF1942 bijna 15jaar geleden, maar nu moeten ze me zelfs bij instappen in een tank een handje helpen :+)

ontopic: Zijn er grafische verschillen tussen dx11 en dx12, ik meende hier ergens een filmpje gezien te hebben waarin je heel mooi luchtdrukverplaatsing zag rond de muzzle van een dikke railgun, dat viel me enorm op, terwijl ik dit zelf op max settings (wel dx11 ivm CF destijds) in de beta niet meen gezien te hebben, wie kan daar wat zinnings over vertellen, een nieuwe dx zorgde meestal voor wat grafische hoogstandjes tov de vorige release..?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

beuker19 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:05:
Gisteren ook weer een aantal potten gespeeld en dit is de eerste BF game waar snipen zo heerlijk is.
Nu zo snel mogelijk alle classes naar rank 10 brengen al vind ik support tot nu een beetje nutteloos en alleen maar vervelend als je halve team weer een loopt te mortieren.
Halve team? Er lopen amper support classes rond in games voor mijn gevoel.

Daarom speel ik m zelf maar, class rank 9 alweer. Die mortier is trouwens heerlijk tegen snipers. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:21:
Dat riep ik ook bij de release van BF1942 bijna 15jaar geleden, maar nu moeten ze me zelfs bij instappen in een tank een handje helpen :+)

ontopic: Zijn er grafische verschillen tussen dx11 en dx12, ik meende hier ergens een filmpje gezien te hebben waarin je heel mooi luchtdrukverplaatsing zag rond de muzzle van een dikke railgun, dat viel me enorm op, terwijl ik dit zelf op max settings (wel dx11 ivm CF destijds) in de beta niet meen gezien te hebben, wie kan daar wat zinnings over vertellen, een nieuwe dx zorgde meestal voor wat grafische hoogstandjes tov de vorige release..?!
Inderdaad, 15 jaar geleden was mijn killrate een stuk hoger dan nu. Waar ik in die tijd ook altijd als voetsoldaat te zien was zit ik nu meestal in een tank of een vliegtuig. De snelle actie tussen gebouwen is niet echt goed voor mijn scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:54
Awsom schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 02:12:
Bijna rank 50. :P Net eerste potje met een hellriegel 48-18 gegaan. Wat een heerlijk wapen. _/-\o_
Damn. Tijd over? :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:48
Toch maar gekozen voor BF1 i.p.v. Civ6. Civ6 is ook leuk maar die komt later wel.
Dacht er nog even aan om ook die early enlister edition te kopen, maar eigenlijk is dat gewoon onzin. Even 1 dagje wachten en dan los gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03

beany

Meeheheheheh

Ik ben er nog niet over uit dat die grote tank met 6 plaatsen zin heeft bij een potje RUSH waar er 12 mensen in het hele team zitten. Dan zit er dus 50% van je team in 1 tank!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel ideaal om met 6 man bij zo'n punt te komen. Dan hoeft maar een iemand uit te stappen om hem te armen en kan de rest blijven zitten en het punt te dekken.

Hoop trouwens wel dat ze rush ook voor 32 spelers aan gaan bieden, 24 is wel erg weinig. Dan is de impact ook gelijk groter als er een of twee mensen de server verlaten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ernemmer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:25:
[...]

Inderdaad, 15 jaar geleden was mijn killrate een stuk hoger dan nu. Waar ik in die tijd ook altijd als voetsoldaat te zien was zit ik nu meestal in een tank of een vliegtuig. De snelle actie tussen gebouwen is niet echt goed voor mijn scores.
Kills boeien amper, ik ben al meerdere keren 1e geworden qua score met bv. 4-16 als 'kill score'

Objectives > kills.

Zorg dat je een squad hebt en volg de orders op (of geef ze zelf als leader), dan scoor je veel punten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
Ik ben verbaasd hoe goed de game eruit ziet, zelfs op low settings! Ik dacht dat ik mijn 650 Ti Boost zou moeten vervangen ( ging in de beta niet echt vlot), maar op low speelt het dus verbazend vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bli3p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:33
Kom ik er toch achter dat ik met mijn rx480 en 1920x1200 schermpje in de gpu radeon instellingen "virtuele superresolutie" kan aanzetten.
Speel ik nu soepel op "zogenaamde" 2560x1600 en het verschil mag er wezen! Heb wel de sharpness van mijn beeldscherm iets op moeten krikken, maar ik ben tevreden!

En mijn vriendenlijst op Origin mag ook wat uitgebreider worden, voor teamplay voeg maar toe: V3ga_NL

[ Voor 14% gewijzigd door Bli3p op 20-10-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
hottentot schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:51:
Ik ben verbaasd hoe goed de game eruit ziet, zelfs op low settings! Ik dacht dat ik mijn 650 Ti Boost zou moeten vervangen ( ging in de beta niet echt vlot), maar op low speelt het dus verbazend vloeiend.
Idem met mijn 560TI. Echter moet ik zodra ik de full game heb morgen wel nog wat gaan tweaken aan de settings, want in de map 'Scar' moet ik terugscalen naar een lagere resolutie dan 1080p. Zeker naarmate de verwoesting groter wordt, daalt mijn steady fps tot onder de 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
Vind war pigeons eigenlijk best wel cool..., alleen het hangt enorm af van je team... Eerste keer prima gespeeld, veel actie en veel teamwork.., daarna van server gewisseld.., en 90% van mijn team was sniper.., tegenstander lekker rushen..., na 2 potjes ben ik ook maar weggegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 22:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb mn key inmiddels binnen :D alleen wordt het toch pas unlocked morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
Hogader schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:08:
[...]

Idem met mijn 560TI. Echter moet ik zodra ik de full game heb morgen wel nog wat gaan tweaken aan de settings, want in de map 'Scar' moet ik terugscalen naar een lagere resolutie dan 1080p. Zeker naarmate de verwoesting groter wordt, daalt mijn steady fps tot onder de 30.
Ik heb juist het idee dat mijn vga minder presteerd dan de beta... (this maar een 650M (gddr5)).., maar alles op low en 720..., kom ik op 30-40 frames uit (soms zelf naar 10...) laatste drivers, met een i5 3210m......, anders toch maar eens een format overwegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:21:
Tijdens de beta maakte ik daar een opmerking over. Ik was definitief verkocht toen ik in de beta richting een brandende tank keek, daar een tankgranaat zag exploderen en de vlammen zag bewegen (en tijdelijk afnemen) door de luchtverplaatsing. :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
Nickrsd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:09:
ik heb mn key inmiddels binnen :D alleen wordt het toch pas unlocked morgen :(
Welke site? :D

Je zou eventueel een VPN kunnen proberen ergens naartoe.. Ik ga dat vanavond dan in ieder geval wel proberen :)

[ Voor 21% gewijzigd door The.Sticky op 20-10-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Iemand een idee waarom ik de msi afterburner osd niet kan zien in bf1?
In andere games kan ik het wel zien.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DX12 aanstaan, daarin gaat het vaak mis? DX11 zou een stuk beter moeten werken daarvoor..
Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Tijdens de beta maakte ik daar een opmerking over. Ik was definitief verkocht toen ik in de beta richting een brandende tank keek, daar een tankgranaat zag exploderen en de vlammen zag bewegen (en tijdelijk afnemen) door de luchtverplaatsing. :9~ O+
Thnx, toch maar eens in verdiepen, had jij dx12 opstaan, of toch niet?

[ Voor 71% gewijzigd door SAiN ONeZ op 20-10-2016 09:29 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:28:
DX12 aanstaan, daarin gaat het vaak mis? DX11 zou een stuk beter moeten werken daarvoor..

[...]

Thnx, toch maar eens in verdiepen, had jij dx12 opstaan, of toch niet?
DX11, in de beta had ik nog geen DX12 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
Terwijl ik dit allemaal lees, zit ik nog in Parijs.😥😣 Aannkomend weekend maar eens lekker genieten van het spel! #shitbucketincoming

[ Voor 38% gewijzigd door tillietom op 20-10-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
De combinatie van leeftijd (reactie vermogen een stuk minder dan vroeger) en wat oudere pc met een GTX 770 hielp gisteravond niet in een paar potjes Operations :P
...
Hogere leeftijd hoeft geen belemmering te zijn.
Gewoon een kwestie van veel spelen en de reactiesnelheid wordt vanzelf wat beter.

Zelf speel ik geregeld nog BlackOps3 met mijn 32 jaar jongere neefje en het geeft mij veel voldoening om te zien dat ik hem nog geregeld inmaak qua kills of k/d ratio :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-07 13:21

beuker19

Killerbeuker is so OP

On_E schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:23:
[...]

Halve team? Er lopen amper support classes rond in games voor mijn gevoel.

Daarom speel ik m zelf maar, class rank 9 alweer. Die mortier is trouwens heerlijk tegen snipers. :)
Dat is ook een beetje wat ik bedoel want wie als al support speelt zit dan ook vaak te mortieren.

Volgens mij schijnt het ook zo te zijn dat waneer je geen bajonet op je wapen hebt je minder recoil en je wapen sneller up hebt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
beuker19 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:36:
[...]

Volgens mij schijnt het ook zo te zijn dat waneer je geen bajonet op je wapen hebt je minder recoil en je wapen sneller up hebt.
Dat bajonet verhaal kan ik bevestigen wat betreft de snelheid van je ADS (met name vanuit sprinten). Ik heb meteen bij alle wapens dat ding er af gehaald, want ik gebruik het toch niet.. Het geeft je net even een fractie sneller de gelegenheid om iemand neer te schieten en dat merkte ik voor mij persoonlijk in m'n K/D en overleefbaarheid :)

Of het ook iets met je recoil doet weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:54
[...]

Dat is ook een beetje wat ik bedoel want wie als al support speelt zit dan ook vaak te mortieren.

Scheelt dat ja? Vanavond eens proberen. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Laatst online: 03-03 15:22
Vraagje,

Ik heb momenteel een 2500K, 8GB ram en een GTX 570

Om niet té veel in kosten te vallen dacht ik mijn GTX570 te vervangen door een GTX 1060 6GB

Is dit voldoende als upgrade om het spel in Ultra te draaien? Of gooi ik er ook best nog eens 8GB ram bij?
Of zijn er qua grafische kaart betere alternatieven voor dat budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54
"Standaard Edition € 59,99"

"Inmiddels is ook de Premium Pass aangekondigd, waarmee je de toekomstige vier uitbreidingspakketten aanschaft voor € 49,95"

"EA Server huren 43 Dollar"

LoL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:40
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:49:
Vraagje,

Ik heb momenteel een 2500K, 8GB ram en een GTX 570

Om niet té veel in kosten te vallen dacht ik mijn GTX570 te vervangen door een GTX 1060 6GB

Is dit voldoende als upgrade om het spel in Ultra te draaien? Of gooi ik er ook best nog eens 8GB ram bij?
Of zijn er qua grafische kaart betere alternatieven voor dat budget?
Wat ze aanbevelen is idd een 1060 (3gb) met 16gb ram. Zal een beetje van je gewenste resolutie afhangen gok ik. Nog geen ervaring mee helaas.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Net daarom dat ik die 6GB zou nemen om iets meer "overschot" te hebben. Ik weet dat m'n 2500k en 570GTX aan de oude kant zijn, maar als ik zo nog even verder kan dan kost het me geen volledige nieuwe PC ;)

Maar het volledige plaatje proc/ram/graka moet wel een beetje kloppen natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door RedC op 20-10-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:43:
Het is wel ideaal om met 6 man bij zo'n punt te komen. Dan hoeft maar een iemand uit te stappen om hem te armen en kan de rest blijven zitten en het punt te dekken.

Hoop trouwens wel dat ze rush ook voor 32 spelers aan gaan bieden, 24 is wel erg weinig. Dan is de impact ook gelijk groter als er een of twee mensen de server verlaten.
Oh, dan ligt het dus niet aan mij. Was al op zoek naar 32 slots Rush servers.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
The.Sticky schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Dat bajonet verhaal kan ik bevestigen wat betreft de snelheid van je ADS (met name vanuit sprinten). Ik heb meteen bij alle wapens dat ding er af gehaald, want ik gebruik het toch niet.. Het geeft je net even een fractie sneller de gelegenheid om iemand neer te schieten en dat merkte ik voor mij persoonlijk in m'n K/D en overleefbaarheid :)

Of het ook iets met je recoil doet weet ik niet.
Zag er laatst een video over. Weet alleen niet meer van wie (volgens mij jackfrags). Diegene zei dat je recoil wel wordt beinvloed. (Kan het filmpje ook niet zoeken aangezien ik niet thuis ben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Haha ja ik ben ook heel goed in sterven en respawnen.. Heb ook al jaren geen fps meer gespeeld (online) dus ik hoop met veel spelen weer wat beter te worden. En anders maar een bejaarde clan oprichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Laatst online: 17-06 13:57
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:54:
Net daarom dat ik die 6GB zou nemen om iets meer "overschot" te hebben. Ik weet dat m'n 2500k en 570GTX aan de oude kant zijn, maar als ik zo nog even verder kan dan kost het me geen volledige nieuwe PC ;)

Maar het volledige plaatje proc/ram/graka moet wel een beetje kloppen natuurlijk.
Ik zit zelf met ook met een 2500k, maar dan met een 7970oc en 32gb ram. Zit ook te twijfelen of ik niet eens moet gaan upgraden. CPU is momenteel overgeclockt naar 4,9ghz maar alsnog zit die op 100% load.

BF1 lijkt tevens enorm goed om te gaan met i7's, wellicht is de tijd aangekomen waarbij de meerwaarde van een i7 bij gamen eindelijk zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Odessa schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Haha ja ik ben ook heel goed in sterven en respawnen.. Heb ook al jaren geen fps meer gespeeld (online) dus ik hoop met veel spelen weer wat beter te worden. En anders maar een bejaarde clan oprichten :+
Ken dat gevoel :*) I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Stitch! schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Ik zit zelf met ook met een 2500k, maar dan met een 7970oc en 32gb ram. Zit ook te twijfelen of ik niet eens moet gaan upgraden. CPU is momenteel overgeclockt naar 4,9ghz maar alsnog zit die op 100% load.

BF1 lijkt tevens enorm goed om te gaan met i7's, wellicht is de tijd aangekomen waarbij de meerwaarde van een i7 bij gamen eindelijk zichtbaar wordt.
Hmm dus toch maar ns de buidel open doen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:40
Ik lees in een eerder bericht wel dat iemand met een 2500k de CPU wel "constant" op 100% zit.

Awsom in "[PC] Battlefield 1"

Hopelijk reageert het spel goed op multicore.. anders vrees ik ook voor m'n x5650 :'(

[ Voor 22% gewijzigd door nickko op 20-10-2016 10:00 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Mijne is zelfs nog standaard op 3,3 Ghz dus zeker ook op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
nickko schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:59:
Ik lees in een eerder bericht wel dat iemand met een 2500k de CPU wel "constant" op 100% zit.

Bij mij dus ook, zie men vorige berichtje.

https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/
Bovenstaande link is een benchmark met bf1 trouwens, staan verschillende cpu's en gpu's tussen. AMD doet het verrassend goed, maar 1080 i7 combo is nogsteeds de koning. _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Stitch! op 20-10-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Dus in principe zou een 1060 GTX 6GB moeten volstaan als upgrade om het spel in ultra te spelen met een vlotte fps? Evt nog 8 GB ram erbij steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Odessa schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Altijd een goed idee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nopheros schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:51:
"Standaard Edition € 59,99"

"Inmiddels is ook de Premium Pass aangekondigd, waarmee je de toekomstige vier uitbreidingspakketten aanschaft voor € 49,95"

"EA Server huren 43 Dollar"

LoL 8)7
Kosten Battlefield 1: € 130,-
Verwachtte tijd lol gehad van Battlefield 1 over 2 jaar: 800 uur.
Kosten per uur lol aan Battelfield 1: € 0,1625

Karig avondje stappen (want we hebben geen geld ofzo...): € 35
Verwachtte tijd lol aan karig avondje stappen: 6 uur
kosten per uur lol aan karig avondje stappen: € 5,83

fokking 10~20 uur bijklussen in de horeca en je hebt de game al terugverdiend man.

Ik hoor zoveel mensen vallen over die paar tientjes meer of minder dat ik me afvraag wat een stel briljante koppen als dat we hier op tweakers hebben doen met hun vrije tijd. In plaats van te zeuren dat dingen duur zijn zou ik me focussen op zoveel geld verdienen dat het niet meer duur is 8)

[ Voor 17% gewijzigd door ErA op 20-10-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
Dus in principe zou een 1060 GTX 6GB moeten volstaan als upgrade om het spel in ultra te spelen met een vlotte fps? Evt nog 8 GB ram erbij steken
16gb ram is de nieuwe 8 gb geworden helaas, gelukkig kost ram niet superveel meer. 1060 6gb is een beest van een kaart, en waarschijnlijk na de volgende drivers nog betere fps. Momenteel is een RX 480 8gb wel een betere keuze, meer fps en een stukje goedkoper. Kijk nog maareens naar de topic waar ik in mijn vorige post naar link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:41
ErA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:06:
[...]

fokking 10~20 uur bijklussen in de horeca en je hebt de game al terugverdiend man.
Ik denk dat hij kritisch is op het feit dat het huren van een server zo duur is, ook ten opzichte van jouw berekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 15:47

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

[...]

Met een zooi tweakers een server huren, is dat wat?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

nickko schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:59:

Hopelijk reageert het spel goed op multicore.. anders vrees ik ook voor m'n x5650 :'(
Dit gebeurd mij ook en ik heb een 4770k. Alle 8 de "cores" op 100%, dit lijkt mij niet normaal gedrag en meer een bug.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Stitch! schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

16gb ram is de nieuwe 8 gb geworden helaas, gelukkig kost ram niet superveel meer. 1060 6gb is een beest van een kaart, en waarschijnlijk na de volgende drivers nog betere fps. Momenteel is een RX 480 8gb wel een betere keuze, meer fps en een stukje goedkoper. Kijk nog maareens naar de topic waar ik in mijn vorige post naar link.
Ik ga het eens bekijken! Dank je wel voor de info! Nu moet ik zeggen dat ik niet zo een ATI fan ben (heb altijd al nvidia gehad en dat werkte altijd zeer goed)

De 1060 kost hier 299 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54
[...]

Ik hoor zoveel mensen vallen over die paar tientjes meer of minder dat ik me afvraag wat een stel briljante koppen als dat we hier op tweakers hebben doen met hun vrije tijd. In plaats van te zeuren dat dingen duur zijn zou ik me focussen op zoveel geld verdienen dat het niet meer duur is 8)
In principe heb je wel gelijk dat als je zoveel speelt het per uur idd niet veel van overblijft. (Niet dat iedereen 800 uur speelt maar goed.)

Echter heb ik inmiddels de meeste BF games gespeeld en EA maakt het allemaal mooi prijzig. Het bericht van gisteren was voor mij de druppel, dit is gewoon uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
Ik heb het prima op Ultra draaien met een i5 4670 en RX480 4 GB en 16 GB. ik denk dat die 1060 zijn werk dan ook wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

van mmoga
The.Sticky schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Welke site? :D

Je zou eventueel een VPN kunnen proberen ergens naartoe.. Ik ga dat vanavond dan in ieder geval wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb het prima op Ultra draaien met een i5 4670 en RX480 4 GB en 16 GB. ik denk dat die 1060 zijn werk dan ook wel doet.
Hoe draait dit bij jou op de CPU?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Stitch! schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

De 4GB RX480 staat niet bij die geteste kaarten, maar kun je qua FPS tussen de 470 4GB en 480 8GB neerzetten, alleen op 4K is de 8GB versie beduidend beter dan de 4GB versie. Dus al je nog goedkoper wilt met maar een paar frames verlies, kun je beter voor de 4GB versie gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Xenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

Hoe draait dit bij jou op de CPU?
Geen idee. Enige dat ik heb gewijzigd ten opzichte van de standaard, is V-sync uitzetten. Ik zal morgen eens MSI afterburner? laten draaien om te kijken hoe de exacte load is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Kaasdipje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Ik denk dat hij kritisch is op het feit dat het huren van een server zo duur is, ook ten opzichte van jouw berekening :)
een keer zelf friet met biefstuk maken voor je meid,, dan ben je al volgens mij tegen het bedrag aan als je een beetje wilt uiteten met zn 2tjes en wat drankjes, en parkeergeld,, en fooi.. een etentje is tegenwoordig ook 80 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:14:
[...]

De 4GB RX480 staat niet bij die geteste kaarten, maar kun je qua FPS tussen de 470 4GB en 480 8GB neerzetten, alleen op 4K is de 8GB versie beduidend beter dan de 4GB versie. Dus al je nog goedkoper wilt met maar een paar frames verlies, kun je beter voor de 4GB versie gaan. :)
Ik heb een reference 4GB model aangeschaft. Geflasht naar 8GB. Dat is wel lekker, 8GB voor de prijs van 4GB. Weet alleen niet of ze uberhaupt nog ergens te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:15:
[...]

Geen idee. Enige dat ik heb gewijzigd ten opzichte van de standaard, is V-sync uitzetten. Ik zal morgen eens MSI afterburner? laten draaien om te kijken hoe de exacte load is.
Je kan hier ook Windows taakbeheer voor gebruiken overigens :+ Maar top, ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[...]

Die kosten voor het huren van een server is wel per maand he, niet eenmalig. Maar goed, een server hoef je niet per se te huren. Zelf verwacht ik geen 800 uur in de game te stoppen, zeker niet over een periode van twee jaar. Zeker als ik terugkijk naar BF2, BF3 en BF4, die ik respectievelijk steeds minder ben gaan spelen, maar wel steeds meer voor ben gaan betalen. Zo heb ik een 500 uur zitten in BF2, maar haal ik de 100 uur nog niet in BF4, al blijft dat steken ergens 90-ish. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Ik gebruik de mortier alleen als ik de positie van vijanden weet.
Anders loop ik gewoon rond, ammo uitdelen, vijanden neermaaien met mijn BAR. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb nu de standaard versie bij cdkeys.com gehaald voor iets minder dan 40 euro. Nu is het wachten op de eerste DLC volgend jaar. Dan is ook premium te koop en meestal goedkoper. Ben je in totaal klaar voor 75 max 80 euro. Dat is 50 euro goedkoper dan dat je nu die ultra deluxe versie koopt.

p.s. als iemand hier de key al binnen heeft van cdkeys.com dan hoor ik het graag. Dan hoef ik iig niet iedere 5 mins in mijn mailbox te kijken of ie er al is ;)

[ Voor 21% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 20-10-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb een reference 4GB model aangeschaft. Geflasht naar 8GB. Dat is wel lekker, 8GB voor de prijs van 4GB. Weet alleen niet of ze uberhaupt nog ergens te krijgen zijn.
Ik heb de mijne vorige week gekregen, dus ik denk niet dat ik dat trucje van afgelopen juni? kan toepassen. Zal eens kijken of ik een sticker op de doos heb, goed dat je me er aan herinnert. :P
Xenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Je kan hier ook Windows taakbeheer voor gebruiken overigens :+ Maar top, ben benieuwd naar je bevindingen.
Maar natuurlijk, is ook zo. :D
Maar het is toch makkelijker om het dan ingame te zien. Overigens let ik nooit echt op daadwerkelijke FPS, gaat meer om of ikzelf ervaar dat het lekker en vloeiend speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 13:27
Gister paar uur die demo (via Origin Acces) lopen spelen. Draait redelijk op i5 3450 met een HD7900 en 8GB ram (50-70 fps) met een combinatie tussen medium en low. CPU is 100% in gebruik tijdens het spelen, vraag me af of een nieuwe videokaart nog wat zou verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
De nvidia 1060 met 6 GB lijkt in de benchmarks alvast lichtjes beter te zijn dan de RX480 met 8 GB, dat lijkt me niet logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:22:
p.s. als iemand hier de key al binnen heeft van cdkeys.com dan hoor ik het graag. Dan hoef ik iig niet iedere 5 mins in mijn mailbox te kijken of ie er al is ;)
Hahaha, ik wilde je net gaan vragen of je 'm ook meteen binnen had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik vind dat dit spel prima draait. Ik heb het spel getest op een 2500k met 980ti en dan op 4k monitor met gsync, draait rond de 55fps zonder problemen ultra (ook multiplayer) met nieuwste nvidia driver, dat is toch wel genieten!

[ Voor 5% gewijzigd door Morgush op 20-10-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

welke versie kopen jullie trouwens van BF1?
ik ga hem toch maar kopen vrees ik:)
het schijnt overigens dat mijn cpu hem niet helemaal trekt maar dat lijkt me stuk, BF4 doet hij perfect op zo goed als alles in de jippie modus

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:27:
Ik ga voor de Standard versie eerst. In het verleden altijd de Deluxe gedaan met alles er meteen bij, maar ik merkte achteraf dat ik bijna niks deed met de maps uit DLC. Dus ik wacht deze keer rustig af wat er allemaal nog bij komt en dan kan ik altijd later wel een Season Pass kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:25:
De nvidia 1060 met 6 GB lijkt in de benchmarks alvast lichtjes beter te zijn dan de RX480 met 8 GB, dat lijkt me niet logisch?
Waarom niet? Zelfs op een 4k scherm wordt niet meer dan 5GB aan VRAM gebruikt. Verder zijn die twee videokaarten sterk aan elkaar gewaagd dus de uitslag is dan niet heel verrassend.

In principe kan je, indien je op 1080p speelt, prima af met een videokaart met 3GB VRAM en 8GB RAM in je systeem zelf. Ook 16GB RAM is niet perse nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Aangezien ik geen 4K monitor heb is 1080 voor mij voldoende. Ik zie niet echt de meerwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:25:
In de benchmarks die ik heb gezien is de 480 8gb op elke resolutie een stuk beter dan de 1060 6gb. Waar haal jij deze informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:27:
Gewoon de standaardversie. Die extraatjes zijn alleen maar skins en dat voegt weinig toe naar mijn idee. Ik deed altijd premium, maar merk dat ik misschien maar 1 of 2 DLC's echt leuk vind en de mappen daarvan dan speel.

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 20-10-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

EXCalibur_EeK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:22:
Ik heb nu de standaard versie bij cdkeys.com gehaald voor iets minder dan 40 euro. Nu is het wachten op de eerste DLC volgend jaar. Dan is ook premium te koop en meestal goedkoper. Ben je in totaal klaar voor 75 max 80 euro. Dat is 50 euro goedkoper dan dat je nu die ultra deluxe versie koopt.

39 euro:) kijk dat zijn de betere prijzen:)
gelijk ff kopen (je scheelt me gelijk geld vriend!)
en voor 89 cent het helfire pakket erbij haha

[ Voor 3% gewijzigd door DRuw op 20-10-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Stitch! schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

In de benchmarks die ik heb gezien is de 480 8gb op elke resolutie een stuk beter dan de 1060 6gb. Waar haal jij deze informatie vandaan?
Bijvoorbeeld hier: http://gpuboss.com/gpus/Radeon-RX-480-vs-GeForce-GTX-1060
Ofwel interpreteer ik het fout natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:23
Ik vind nergens hoelaat dat bf1 standaard editie zal geunlocked worden, ik vind alleen maar dag 21oct, maar geen uur. Weet iemand meer over of is gewoon local time 00.00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:26
royalt123 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:36:
Ik vind nergens hoelaat dat bf1 standaard editie zal geunlocked worden, ik vind alleen maar dag 21oct, maar geen uur. Weet iemand meer over of is gewoon local time 00.00
Ja, vannacht om 0.00 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/

Kijk daar maareens, zijn benchmarks met battlefield 1,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:51
Misschien een domme vraag, maar de systeem vereisten voor de full game zijn toch gelijk aan die van de open beta? De open beta versie kon ik namelijk prima draaien, maar misschien is de full wat zwaarder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

39 euro:) kijk dat zijn de betere prijzen:)
gelijk ff kopen (je scheelt me gelijk geld vriend!)
en voor 89 cent het helfire pakket erbij haha
Bij EA 59 euro!,zal die prijs toch ook iets moeten zakken,bij veel aanbieders iedergeval
Tientje goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

CH40S schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
Die kosten voor het huren van een server is wel per maand he, niet eenmalig. Maar goed, een server hoef je niet per se te huren. Zelf verwacht ik geen 800 uur in de game te stoppen, zeker niet over een periode van twee jaar. Zeker als ik terugkijk naar BF2, BF3 en BF4, die ik respectievelijk steeds minder ben gaan spelen, maar wel steeds meer voor ben gaan betalen. Zo heb ik een 500 uur zitten in BF2, maar haal ik de 100 uur nog niet in BF4, al blijft dat steken ergens 90-ish. ;)
En daar zit het verschil chaos. Ik zit net te kijken op www.battlefield.com (inloggen) career.

Ik heb er nu al weer 30 uur in gepompt hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Mooi duidelijk overzicht! Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Mooi duidelijk overzicht! Dank je wel!
Let wel op dat zowel Nvidia en AMD nog met nieuwe drivers zullen komen. Dit kan uiteindelijk weer een verschil maken. 480 8gb blijft waarschijnlijk wel de beste prijs kwaliteit verhouding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ja ik heb hem ff gekocht (met het battle pack, kon het niet laten.
Ik krijg gelijk de email met de download links maar die volgens spoedig staat er op de site waar hij heengaat.
Morgen kan ik hem in alle rust downloaden (zit zelf in de sauna dan hahaha)

lijkt erop dat mijn gtx680 hem best lijkt te trekken: YouTube: Battlefield 1 - Benchmark test on GTX 680 Ultra Settings (1080p 60fps)
(waarschijnlijk alleen niet mijn eyefinity setup:))
werkt het hetzelfde trouwens als met bf4 qua schermen?
Ik kon met mijn 3 schermen op de linker mijn loadout, de middelste de game en de rechter de map draaien omdat dat online ging:)
erg mooie feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je weet dat GPUBoss een ruk site is? Die gebruikt namelijk syntetische vergelijkingen, wat je in de praktijk nooit zult halen.

Voor meer info waarom GPUBoss en CPUBoss e.d. slecht zijn:
https://linustechtips.com...s-see-just-how-bad-it-is/
https://www.reddit.com/r/..._a_trustworthy_source_of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Stitch! schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Let wel op dat zowel Nvidia en AMD nog met nieuwe drivers zullen komen. Dit kan uiteindelijk weer een verschil maken. 480 8gb blijft waarschijnlijk wel de beste prijs kwaliteit verhouding hebben.
Dat denk ik dat ik gezien mijn huidige config voor die kaart zal gaan. Evt ook nog 8 GB ram erbij en dan kunnen we weer even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
CH40S schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Je weet dat GPUBoss een ruk site is? Die gebruikt namelijk syntetische vergelijkingen, wat je in de praktijk nooit zult halen.

Voor meer info waarom GPUBoss en CPUBoss e.d. slecht zijn:
https://linustechtips.com...s-see-just-how-bad-it-is/
https://www.reddit.com/r/..._a_trustworthy_source_of/
Dat wist ik tot op vandaag niet, thnx voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

de 10 day trial deed het perfect op mijn i5 6600k met 970gtx standard..
alles op ultra reso 1920x1080 en dan scale op 130% blijft ik tussen de 60-75 hangen

schroef ik reso scale terug naar de 100% (standaarD) hang ik tussen de 85-100 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ErA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:43:
En daar zit het verschil chaos. Ik zit net te kijken op www.battlefield.com (inloggen) career.

Ik heb er nu al weer 30 uur in gepompt hahaha.
Als ik daar inlog, haal ik voor BF4 de 92 uur en ben ik level 58. En voor BF3 haal ik, aldus Battlelog (op battlefield.com kan ik BF3 niet zo 1 2 3 vinden) 158 uur en ben ik level 61... :)

Misschien dat ik BF1 een keer scoor als het in de aanbieding is of ik moet ergens een leuke aanbieding zien te vinden in een grijze keyshop. :)
RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:48:
Dat wist ik tot op vandaag niet, thnx voor de info! _/-\o_
Graag gedaan. ;)
Probeer de bookmark functie eens. ;) Zou iemand die zo lang lid is als jij wel moeten weten te vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 23:14
tvp en ook een vraag: iemand al de key binnen van instant gaming?

[My Home Automations]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:50

InSanex

serenity now!

Voor de kopers via cdkeys.com : They send them out around 12-2pm EST American time day before release.

Het weer in Halfweg

Pagina: 1 ... 6 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.