PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ja, je kunt je PSN, Origin en Xbox Live account koppelen aan één EA account. Heb ik ook. Kan op één pagina alles zien.Lipst3r schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:22:
Misschien rare vraag maar is het mogelijk om op PC en PS4 te spelen met ''hetzelfde'' account? Dus dat stats samen komen op mijn EA account?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rond 16.00 dus?InSanex schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:21:
Voor de kopers via cdkeys.com : They send them out around 12-2pm EST American time day before release.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Cool, om mezelf in actie te zien... Lig alleen maar te campen in dat laatste filmpjeErA schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:27:
Net weer een paar mooie games met de tweakers op Teamspeak.
Vergeef me mijn misselijke stem en cocky attitude soms, ik hou van het spel![]()
De Sentry classes zijn amazing, heb 2 kleine clips opgenomen hiervan. Als je ze verdedigend gebruikt zijn ze echt monsterlijk goed op rush bijvoorbeeld.
Ik had een filmpje waarin ik een bomber van honderden meters afstand neerschoot, alleen die ben ik vergeten op te slaan..... dus dan maar deze
[video]
Tankhunter? Beter infantry hunter. Zijn secondary weapon is vernietigend, en de primary is dat ook op lange afstand...
[edit]Zijn secondary is dus gewoon een normaal wapen. De sawed off shotgunwtf, dat ding is insane. Ik ga dat meteen unlocken op een aantal characters .Way overpowered close range als je t mij vraagt....
[video]
Op rush zijn we tot de conclusie gekomen dat je 1 punt uitkiest en dat verdedigd. Probeer ze niet beide te verdedigen. Als je dat dan combineert met medics en een sentry class, dan kan de tegenstander wel inpakken .![]()
We hebben het punt 60 tickets lang gehouden.
[video]
Ok dus als ik dan zou gaan spelen op PS4 dan kan ik gewoon door met mn huidige soldier van level 22?Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:23:
[...]
Ja, je kunt je PSN, Origin en Xbox Live account koppelen aan één EA account. Heb ik ook. Kan op één pagina alles zien.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat is tussen 18:00 en 20:00 uur onze tijd.
Ik speel al jaren dergelijke games maar een keer weer in het nl tegen elkaar lullen is wel handig met bf1 volgens mij (zie filmpjes eerder gepost (niet door mij))
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Zie het begin van het topic.DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:35:
Is er.ergens een lijstje met tweakers die we kunnen toevoegen aan de teamspeak lijst toevallig?
Ik speel al jaren dergelijke games maar een keer weer in het nl tegen elkaar lullen is wel handig met bf1 volgens mij (zie filmpjes eerder gepost (niet door mij))
De AMD processoren, met name de FX-8350 doen het relatief beter in DX12 t.o.v. DX11.
Intel processoren laten daarentegen nauwelijks verbetering zien.
- FX-8350 DX11: 92 fps
- FX-8350 DX12: 103 fps
- Een toename van ~12% fps
- Core i5 4670K DX11: 96 fps
- Core i5 4670K DX12: 97 fps
- Nauwelijks verbetering in fps
- Core i5 2500K DX11: 88 fps
- Core i5 2500K DX12: 89 fps
- Nauwelijks verbetering in fps

DX11:

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zonder echt de Noob uit te hangen (ja ik kent dus teamspeak helemaal niet) maar hoe werkt dat precies?
kan ik gewoon in squad up gaan uithangen en dan kijken wie er zin heeft?
Kreeg zojuist een nieuw mailtje van Wehkamp, de codes van gisteren waren incorrect voor de PC. De nieuwe code werkt direct.NINjak schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:25:
[...]
Ik verwacht van niet, ben net thuis, eten klaar gemaakt en moet zo weer de deur uit maar zal het later toch eens proberen... Denk nl. (weet het bijna zeker) dat je het spel moet hebben voor deze "DLC" kan activeren
Benchmarks bf1: (al eerder in dit topic genoemd) https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/
Wat is zo op YT zag doet DX12 wel een hoop meer systeemram opslurpen, en de cpu overhead die wegvalt zorgt ook voor hogere cpu temps. DX12 wil op Nvidia wel eens behoorlijk choppy lopen, maar dat kan dus liggen aan de toename van het ram gebruik.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
1. Koop via Origin Early Enlister editie
2. Speel de hele dag
3. Maak een refund aan binnen 24 uur na het opstarten (oftewel tegen die heb je al de normale editie)
Veel plezier
Kan je hem bijv via ea access preloaden en dan als ik vanavond mijn key ontvang hem activeren en om 0:00 spelen?
Heb namelijk een langzame internet verbinding dus downloaden duurt wel eventjes..
Ik heb mijn 580 geüpdatet naar een 1060 6GB en ook 8gb ram erbij en ben zeer positief.RedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:49:
Vraagje,
Ik heb momenteel een 2500K, 8GB ram en een GTX 570
Om niet té veel in kosten te vallen dacht ik mijn GTX570 te vervangen door een GTX 1060 6GB
Is dit voldoende als upgrade om het spel in Ultra te draaien? Of gooi ik er ook best nog eens 8GB ram bij?
Of zijn er qua grafische kaart betere alternatieven voor dat budget?
ik speel nu op 1440p en haal op High gemiddeld 70 fps.
Wil deze week nog even kijken of er her en der nog wat tweaks zijn voor wat meer fps.
Speel ook met een 2500k btw.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dat is precies de bedoelingDRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
Zonder echt de Noob uit te hangen (ja ik kent dus teamspeak helemaal niet) maar hoe werkt dat precies?
kan ik gewoon in squad up gaan uithangen en dan kijken wie er zin heeft?
Hier kan je zien wie er nu is:
https://www.bug-community.com/teamspeak/ (niemand op dit moment in battlefield)
Ik ga altijd gewoon in een kanaal hangen, en als ik dan hoor "Player joined the channel" dan zeg ik "hoi!" en hoop ik gezellig samen te gaan spelen
Doet me denken aan de lanpartys die ik deed met een stel vrienden vroeger... niet over nadenken... das namelijk ruim 10 jaar geledenErA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:18:
[...]
Dat is precies de bedoeling![]()
Ik ga altijd gewoon in een kanaal hangen, en als ik dan hoor "Player joined the channel" dan zeg ik "hoi!" en hoop ik gezellig samen te gaan spelen
Ik doe vanaf morgen mee (haat altijd die lvl400 rukkers die de heel dag een vliegtuig bezet houden... met teamwork doe je daar tenmiste wat aan
De Battlefield room is altijd vrij leeg.ErA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:18:
[...]
Dat is precies de bedoeling![]()
Giseravond en de avond ervoor toch leuke games gespeeld met een clubbie.Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:22:
[...]
De Battlefield room is altijd vrij leeg.
Tsurany, Anubis, Velkanis, Graw, Martin en een paar andere.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik weet zeker dat we iedere avond 2 squads vol moeten kunnen krijgen. Dat zou zeker goed zijn omdat sommige rush leuk vinden en andere dat absoluut haten
Vriendin is vanavond weg dus ik ben vanavond de gehele avond van de partij!
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2016 12:26 ]
In de eerste de melding dat BF1 het magazijn verlaten heeft en morgen aangeboden gaat worden (note aan vriendin: let op op de deurbel)
en in de 2e het onderstaande....
Ja, had nog geen tijd gehad om de code te proberen maar het had toch geen nut gehad (als je al een DLC kan toevoegen zonder het spel te hebben)We hebben je gisteren helaas de pre-order code van Battlefield 1 voor een ander platform gestuurd. Onze excuses daarvoor, hierbij ontvang je de juiste code:
XXYY-YYXX-XYXY-YXYX
De pre-orderbonus bevat:
Het Battlefield™ 1 Hellfighter Pack
Thematische items die zijn geïnspireerd door het heldhaftige Harlem Hellfighter-infanterieregiment
7 dagen eerder toegang tot een map die later in 2016 wordt uitgebracht!
[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 20-10-2016 12:51 ]
Goed om weten, thnx voor je feedback!beuker19 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:07:
[...]
Ik heb mijn 580 geüpdatet naar een 1060 6GB en ook 8gb ram erbij en ben zeer positief.
ik speel nu op 1440p en haal op High gemiddeld 70 fps.
Wil deze week nog even kijken of er her en der nog wat tweaks zijn voor wat meer fps.
Speel ook met een 2500k btw.
Dus je hebt ook 16 GB ram?
[ Voor 5% gewijzigd door RedC op 20-10-2016 12:36 ]
Je mag best zeggen dat dat bij BuG op de Teamspeak was hoor.ErA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Giseravond en de avond ervoor toch leuke games gespeeld met een clubbie.
Tsurany, Anubis, Velkanis, Graw, Martin en een paar andere.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik weet zeker dat we iedere avond 2 squads vol moeten kunnen krijgen. Dat zou zeker goed zijn omdat sommige rush leuk vinden en andere dat absoluut haten
ts.bug-community.com.
Gaat denk ik de corair wireless worden en dan ben ik ook van de partij mensen:)
Verdomme ik heb dr zin in!
[Battle.net: Forsaken#22243]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Moet jij niet werken?Intelcorei7 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:47:
Ik zag net al een gast van level 66 , slapen die gasten niet ofzo. Ik ben atm net lvl 20.
Voor de hellfighter pack is de code nog niet beschikbaar.
same here...FrankoNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:53:
Das vreemd. Ik had hem van cdkeys.com en als ik op de link klink zegt hij: preorder, will release on 21st of october.. en geen key
[ Voor 91% gewijzigd door DRuw op 20-10-2016 12:56 ]
Goed om de horen dat cdkeys.com ze nu verstuurd, dan verwacht ik 'm ook binnen nu en niet al te lange tijd. Maar laten we het wel ontopic houden vanaf nuIk heb mijn key binnen enz.
In de bevestigingsmail staat als het goed is een download knop, daar kan je zien of de code al beschikbaar voor je is.EXCalibur_EeK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:55:
Ik heb 3 keys besteld bij cdkeys maar kan nergens op klikken om de keys te zien.
stomme vraag moor maar why 3?EXCalibur_EeK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:55:
Ik heb 3 keys besteld bij cdkeys maar kan nergens op klikken om de keys te zien.
ik blijf de linkpagina (die ik kreeg bij de bevestigingsmail) maar refreshen:)
Dacht eerst dat ze de verkeerde game opgestuurd hadden, na beter lezen dus alleen de preorder bonus code.
NINjak schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:33:
Net 2 e-mailtjes van Wehkamp, snel achter elkaar, binnen gekregen.
In de eerste de melding dat BF1 het magazijn verlaten heeft en morgen aangeboden gaat worden (note aan vriendin: let op op de deurbel)
en in de 2e het onderstaande....
[...]
Ja, had nog geen tijd gehad om de code te proberen maar het had toch geen nut gehad (als je al een DLC kan toevoegen zonder het spel te hebben)
Wij hebben er ook 3.. Voor 2 vrienden en mij allemaal in één keer.. Hij stuurt de codes weer door!DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
stomme vraag moor maar why 3?
Als ik m'n key van CD-keys toevoeg aan m'n Origin account, moet ik de key dan eigenlijk nog bewaren of is deze dan "voor altijd" gekoppeld aan m'n Origin account? Ook na een schone installatie?
Fuji X-T2|18-55 2.8-4|23mm 1.4
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het kan. Niet dat het veel gebeurt maar het kan.
Die hoef je niet aan te slingeren hoor:Mu.siQ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:05:
Ik slinger BuG TS aan, speel op PC. Wie wat squad play wil doen; graag. T_MusiQ_T
Server version: 3.0.13.4
Server platform: Linux
Server status: Online
Uptime: 4 days, 10 hours, 16 minutes and 29 seconds
Maar misschien moeten we vanavond even kijken of er meer kanalen aangemaakt moeten worden?
Heb er meteen 2 voor vrienden besteld. Heb ze net trouwens binnengehaald via de link in het bevestigingsmailtje. En nu net ook een mail van hun zelf gekregen dat ie te downloaden is.DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
stomme vraag moor maar why 3?
Hahaha, flauwbvk schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:09:
[...]
Die hoef je niet aan te slingeren hoor:
Server version: 3.0.13.4
Server platform: Linux
Server status: Online
Uptime: 4 days, 10 hours, 16 minutes and 29 seconds
![]()
Maar misschien moeten we vanavond even kijken of er meer kanalen aangemaakt moeten worden?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Jawel , ik werk deze week van 14 tot 22 uur.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Nooit van gehoord.. Maar wat is het verschil met downloaden via een code van een van de nederlandse webshops dan?FrankoNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:08:
let wel op dat in veel gevallen dergelijke keys via een "grijze" weg verkregen zijn door de verkopende partij(cdkeys.com in mijn geval). Dit kan er toe leiden dat EA bepaalde keys ongeldig gaat verklaren.
Denk dat ik zo maar verlof neem.
Hier gewoon in de inbox, maar bedankt voor de tipProsac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
Voor de mensen die nog zitten te wachten op een key van cdkeys.com. Hij zat bij mij een uurtje geleden in de junk-box. (terwijl andere mails van die site wel gewoon in de inbox komen).
Denk dat ik zo maar verlof neem.
Alleen werkt Origin nu niet mee, wil niet online
[ Voor 6% gewijzigd door Christiano007 op 20-10-2016 13:18 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Volgens mij staat CDkeys.com op de lijst veilige keysites. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met hun keys.FrankoNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:08:
let wel op dat in veel gevallen dergelijke keys via een "grijze" weg verkregen zijn door de verkopende partij(cdkeys.com in mijn geval). Dit kan er toe leiden dat EA bepaalde keys ongeldig gaat verklaren.
Ik heb ook nog nooit problemen met ze gehadProsac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Volgens mij staat CDkeys.com op de lijst veilige keysites. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met hun keys.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Waarom zou je dat doen? Je kunt 'm pas vanaf 0.00 vanavond spelen hoor
VPN.The.Sticky schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Zou dat locale tijd zijn, of een bepaalde tijdzone?The.Sticky schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Dan krijg je toch een gigantisch hoge ping? (Afhankelijk van de regio die je probeert)
Na unlocken met vpn en starten kun je vpn disconnecten, werkt prima
[ Voor 29% gewijzigd door Donnie op 20-10-2016 13:25 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
VPN gebruik je alleen om de game vroegtijdig te unlocken. Zodra de game gestart is sluit je natuurlijk de VPN weer af.blupmans schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:22:
[...]
Dan krijg je toch een gigantisch hoge ping? (Afhankelijk van de regio die je probeert)
Ik geniet enorm van deze game, echt een pareltje!
Ik heb echter op de multiplayer map Amiens een vervelende bug die ik niet weg krijg: het lijkt alsof de zon in de map zelf zit, of dat er een kernbom is afgegaan
Ik speel op Dx11, met alle settings op High, omzetten naar medium geeft geen effect, en ik heb deze bug alleen op Amiens. Ik heb over het algemeen een naar mijn gevoel goede framerate met mijn AMD 290XT.
YouTube: BF1 Amiens lighting bug 1
YouTube: BF1 Amiens Lighting bug 2
Heeft iemand een suggestie welke acties ik kan ondernemen om deze bug te verhelpen? Thanks!
Ik ken de bug.. vreemd genoeg pas later in de trial ontstaan. Krijg het alleen bij mist en inderdaad, is een AMD specifieke bug.JDeraGear schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:25:
Hoi lieve tweakers!
Ik heb echter op de multiplayer map Amiens een vervelende bug die ik niet weg krijg: het lijkt alsof de zon in de map zelf zit, of dat er een kernbom is afgegaan, zie onderstaande filmpjes.
Ik speel op Dx11, met alle settings op High, omzetten naar medium geeft geen effect, en ik heb deze bug alleen op Amiens. Ik heb over het algemeen een naar mijn gevoel goede framerate met mijn AMD 290XT.
Heeft iemand een suggestie welke acties ik kan ondernemen om deze bug te verhelpen? Thanks!
Denk kwestie van exit en nieuw level, in dat deel niet komen of wachten op een patch.
Ik las ergens op de EA Battlefield forums dat een moderator iets zei van: als je het met een VPN doet, bestaat er de mogelijkheid dat je een full account ban kan krijgen?
Dit heb ik dus ook 1 keer gehad in Amiens, mijn eerste gedachte was dat het de aromored train was ofzo.JDeraGear schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:25:
Hoi lieve tweakers!
Ik heb echter op de multiplayer map Amiens een vervelende bug die ik niet weg krijg: het lijkt alsof de zon in de map zelf zit, of dat er een kernbom is afgegaan, zie onderstaande filmpjes.
DX11 met RX 480
Ik lees aldoor dat dat alleen gaat om het goedkoper verkrijgen van het spel door je regio te wijzigen, niet bij activatie ervan.The.Sticky schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
Ik las ergens op de EA Battlefield forums dat een moderator iets zei van: als je het met een VPN doen bestaat er de mogelijkheid dat je een full account ban kan krijgen?
Heb ze ook binnen maar de code voor de hoofdgame is niet leesbaar/jpeg corrupt... Kan ik nog niets!Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Volgens mij staat CDkeys.com op de lijst veilige keysites. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met hun keys.
Kijken hoe snel de support is van ze....
kan niet wachten, heb er zin in
Krijg ook de melding dat "online aanmelden momenteel niet werkt"
Daar gaat mijn verlof
[ Voor 16% gewijzigd door Bendalf op 20-10-2016 13:35 ]
There, ftfy.Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:25:
VPN gebruik je alleen om de game vroegtijdig te unlocken. Zodra Voordat de game gestart is sluit je natuurlijk de VPN weer af.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2016 13:33 ]
BroekieProsac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:31:
Man.. als 30 plusser helemaal stuiterend om een spelletje.Tijdens het spelen van de trial heb ik genoeg "holy fuck wat vet"-s gehad.. dat was al sinds de basejump in Damavand Peak niet meer voorgekomen.
Ik sloot de VPN gewoon af zodra Battlefield 1 aan het opstarten was. Werkte prima.CH40S schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:33:
[...]
There, ftfy.Anders verbind je via de VPN, wat niet gaat werken (en je anders ook een hoge ping kan verwachten).
Dat gaat druk worden dit weekend
Verwacht mijn key morgen pas eigenlijk. Heb day 1 key besteld
[ Voor 18% gewijzigd door flessuh op 20-10-2016 13:36 ]
Aaaah helder!Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
Ik lees aldoor dat dat alleen gaat om het goedkoper verkrijgen van het spel door je regio te wijzigen, niet bij activatie ervan.
Had ik ook hoor maar inmiddels doet de .jpg het al. Afwachten dus.DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Heb ze ook binnen maar de code voor de hoofdgame is niet leesbaar/jpeg corrupt... Kan ik nog niets!
Kijken hoe snel de support is van ze....
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Ik kreeg net in de game de melding dat ik Assault Rank 9 was.Potgrond schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:39:
Ik probeer als rank 2 support een wapen te kopen die ik unlocked zou moeten hebben, maar dit werkt dus niet.
[afbeelding]
Eenmaal uit de game ging ik kijken in het Soldier menu, daar was ik Rank 5.
Ik ga in-game naar customize, daar ben ik opeens Rank 10.
Dus ik koop snel de HellRiegel vrij
Ik sluit het spel even om dit grappige verschijnsel op IM aan wat vrienden mede te delen (altijd grappig).
Ik start het spel .. en nu komt Origin niet meer online

Ook na reboot niet.
Edit:
Ook op pc van mn vriendin (waar ik de nu net verkregen cd-key voor haar in wil geven) kom ik niet online.
Ik denk dat de servers overbelast zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door sjhgvr op 20-10-2016 13:46 ]
Vanaf morgen zal het flink druk zijn op de servers! Mooi, lekker al die rank 1 spelers de oren wassen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ja zou goed kunnen, dit was al sinds gisteren avond hopelijk komt er een oplossing. De levels lijken wel bugged te zijn, deed erg lang over rank 0-1 en was binnen een uur 1-2.DaPi schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Ik kreeg net in de game de melding dat ik Assault Rank 9 was.
Eenmaal uit de game ging ik kijken in het Soldier menu, daar was ik Rank 5.
Ik ga in-game naar customize, daar ben ik opeens Rank 10.
Dus ik koop snel de HellRiegel vrij![]()
![]()
Ik sluit het spel even om dit grappige verschijnsel op IM aan wat vrienden mede te delen (altijd grappig).
Ik start het spel .. en nu komt Origin niet meer online![]()
Ook na reboot niet.(Ik krijg: Account Currently In Use)
Edit:
Ook op pc van mn vriendin (waar ik de nu net verkregen cd-key voor haar in wil geven) kom ik niet online.
Ik denk dat de servers overbelast zijn.
Kan er altijd zelf meer van genieten dat ik de early enlisters / premium rank de oren kan wassen...beany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:49:
Mooi, lekker al die rank 1 spelers de oren wassen
De beta draaide ik heerlijk, maar ben benieuwd naar deze versie. Iemand ervaring met een GTX1070 die de game aan het spelen is? Heb een 144Hz monitor en op ultra zat ik in de beta rond 120 fps, dus zou eeeerg blij zijn als ik gemiddeld rond de 100-120 fps zat in de uiteindelijke game
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
LOL. Lees dit topic even door.MisterChaoSs schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:52:
Heb op 26 oktober nog mn tentamen, maar man wat kriebelt het. Ik zie echter ook wel de nodige bugs/problemen komen, dus misschien is het later beginnen zelfs iets beter (A).
De beta draaide ik heerlijk, maar ben benieuwd naar deze versie. Iemand ervaring met een GTX1070 die de game aan het spelen is? Heb een 144Hz monitor en op ultra zat ik in de beta rond 120 fps, dus zou eeeerg blij zijn als ik gemiddeld rond de 100-120 fps zat in de uiteindelijke game
Genoeg mensen met een GTX1070.
Of anders www.reddit.com/r/battlefield_one of www.reddit.com/r/battlefield
Dat zal, in mijn geval, ook waarschijnlijk wel gaan gebeuren... ben echt kanonnenvleeslarsschreibelt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Kan er altijd zelf meer van genieten dat ik de early enlisters / premium rank de oren kan wassen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb een GTX1070, in combinatie met een i7 6800K en 32GB geheugen. BF1 draait als een zonnetje met alles op ultra. Zit ergens tussen de 110 en 140 FPS in, afhankelijk van de map en waar je zit in de map en wat er gebeurt (veel voertuigen/infanterie en explosies op het scherm zorgen voor iets lagere FPS).MisterChaoSs schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:52:
Kan wel offline beginnen, maar wat gebeurd er dan met de gameplay die ik in voorgaande dagen heb opgebouwd?
Balen!
Online again
[ Voor 5% gewijzigd door exstence op 20-10-2016 14:04 ]
En dan heb je nog de trail spelers, zoals ikzelf, die met +- lvl 15 erin springen.beany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:49:
Vanaf morgen zal het flink druk zijn op de servers! Mooi, lekker al die rank 1 spelers de oren wassen
Ja wel 16 gb nieuw gekocht ipv. er 8 gb bij gedaanRedC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:35:
[...]
Goed om weten, thnx voor je feedback!
Dus je hebt ook 16 GB ram?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Misschien grafische bug in de game, al is een uninstall geprobeerd om hem vervolgens opnieuw te downloaden?Potgrond schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:39:
Ik probeer als rank 2 support een wapen te kopen die ik unlocked zou moeten hebben, maar dit werkt dus niet.
[afbeelding]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ja, ik kan er ook niet inkimone66 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:22:
Kan mij niet meer aanmelden bij EA.Iemand anders ook last.
Your EA Security Code:
XXXXXX
If you didn't request this code by setting up Login Verification, please go to your My Account page and change your password right away. For assistance, please contact EA Help.
Thanks for helping us maintain your account's security.
Happy gaming,
The EA Team
Je had ook kunnen weten dat rond de release het erg druk kan zijn en services onder die druk kunnen bezwijken. Niet voor het eerst dat dit gebeurt.ShininNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:24:
Wel zuur als je voor die early enlister package betaald heb en nu niet kan spelen, zou je een refund kunnen krijgen?
Dus nee, geen refund. Dit hoort erbij en je had het kunnen weten.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.