Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

EA status kan je hier checken: http://downdetector.com/status/ea

Ik kreeg net ook meldingen dat ik niet in kon loggen, maarrrr de aanhouder wint :) De Pre-load is nu bezig met downloaden en installeren.

CDkeys.com heb ik al meerdere malen wat besteld via PayPal, geen enkel probleem.

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
beuker19 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Ja wel 16 gb nieuw gekocht ipv. er 8 gb bij gedaan
Ok! Maar ik ga geen 100 euro uitgeven als het voor 55 ook kan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

En dan er achter komen dat beide kits niet samenwerken, beter play safe en dan verkoop je je bestaande kit..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

beany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Je had ook kunnen weten dat rond de release het erg druk kan zijn en services onder die druk kunnen bezwijken. Niet voor het eerst dat dit gebeurt.

Dus nee, geen refund. Dit hoort erbij en je had het kunnen weten.
Als zij zeggen dat jij eerder kunt spelen, dan moet dat ook kunnen. Tenzij er in de kleine lettertjes staat dat problemen met servers e.d. een risico factor zijn, hoor je gewoon je geld terug te kunnen vragen lijkt mij?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:36:
En dan er achter komen dat beide kits niet samenwerken, beter play safe en dan verkoop je je bestaande kit..
Als je een extra kitje koopt met hetzelfde partnummer dan is de kans dat het allemaal prima loopt 95 %. Dus zou me niet teveel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:36:
Dat zou in principe niet mogen als ik exact dezelfde koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Als je 2 verschillende kits koopt, hoeft dat toch ook niet perse een probleem te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Normaal niet nee, maar om zoveel mogelijk uit te sluiten zou ik dezelfde kopen.

2 x 8 nieuwe kost me 100 euro

2 x 4 bij steken kost me 57 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nee indd, maar wrs vind je voor amper meer een 16gb kit op V&A en kun je oude verkopen, heb je het nog goedkoper ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Is het topic opeens veranderd in de aanschaf voor RAM geheugen?

Preload staat er bij mij al gelukkig op, eerst even medic van 9 naar 10 helpen en daarna scout naar 10 proberen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Pandanl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:54:
Is het topic opeens veranderd in de aanschaf voor RAM geheugen?
En morgen weer een GPU topic. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Australië release trekt nu al origin down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
Dit is elke release zo, de servers zijn de eerste dag/avond niet te spelen.
Ze leren er maar niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
NLsandman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Australië release trekt nu al origin down?
Here we go again.... Elke keer het zelfde liedje geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

its all about the money..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Dat is dan korte termijn denken, want je verliest met dit soort gedrag wel klanten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
mhoogendam schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:00:
Is ook wel logisch, servers is nooit een probleem maar de EA back end krijgt op release een soort ddos aanval, er proberen honderd duizenden gamers tegelijk in te loggen op blaze back end van EA plus nog eens
de bestaande games die de back end gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
NLsandman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Is ook wel logisch, servers is nooit een probleem maar de EA back end krijgt op release een soort ddos aanval, er proberen honderd duizenden gamers tegelijk in te loggen op blaze back end van EA plus nog eens
de bestaande games die de back end gebruiken.
Zeker waar, maar na al die grote releases waar het eerder ook al in fout ging mag je toch hopen dat ze het eindelijk een keer op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

MisterChaoSs schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Als zij zeggen dat jij eerder kunt spelen, dan moet dat ook kunnen. Tenzij er in de kleine lettertjes staat dat problemen met servers e.d. een risico factor zijn, hoor je gewoon je geld terug te kunnen vragen lijkt mij?
Ik vermoed dat er allerlei uitzonderingen/bepalingen in de voorwaarden staan waardoor je geen geld terug kan vragen. Lees de EULA maar even goed door ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Omdat de servers eruit liggen maar even de singleplayer verder gespeeld. Lees in veel reviews dat de singeplayer een stuk beter is maar deel die mening absoluut niet. Storys die vanaf seconde een al te voorspellen zijn en levels die gemaakt lijken te zijn met een simpele level editor, hier een kistje, daar een gebouwtje, hier een enemy die als een kop zonder kop staat te kijken. En staat te wachten tot hij een kogel vangt. Veel levels waar je langs alle enemies heen kan rennen naar de volgende cutscene zonder een kogel te lossen. Vooruit de cutscenes zijn grappig gedaan, afgezien van de clichematige personages. Niet meer dan een veredelde training voor de MP. Maargoed battlefield moet het dan ook niet hebben van de singeplayer. Dat is wel duideijk na 4 chapters gespeeld te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
mhoogendam schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:00:
Natuurlijk weten ze dit en hebben ze er allang van geleerd maar iets wat na de eerste (misschien 2) dag "niet meer nodig is" ga je niet extra inzetten en dus zeker ook niet aanschaffen. 8)

Hoe wel dat het voor ons gamers niet prettig is kan ik dat wel begrijpen. Dat is volgens mij is dat ook de reden dat je de "early enlister" versie heb. Die maakt je dan wel weer wat duurder om niet iedereen eerder online te krijgen zodat de mensen die het niet waard vinden, of het helemaal niks uitmaakt, later online komen en het iets meer geleidelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom bestaat de campaign jongens. Voor momenten als deze wanneer de servers plat liggen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Voor de genen die nog geen exemplaar hebben. Bij Bart Smit kost hij morgen 43. Wou ik toch even delen met mijn mede BF fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
swoutr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:14:
Omdat de servers eruit liggen maar even de singleplayer verder gespeeld. Lees in veel reviews dat de singeplayer een stuk beter is maar deel die mening absoluut niet. Storys die vanaf seconde een al te voorspellen zijn en levels die gemaakt lijken te zijn met een simpele level editor, hier een kistje, daar een gebouwtje, hier een enemy die als een kop zonder kop staat te kijken. En staat te wachten tot hij een kogel vangt. Veel levels waar je langs alle enemies heen kan rennen naar de volgende cutscene zonder een kogel te lossen. Vooruit de cutscenes zijn grappig gedaan, afgezien van de clichematige personages. Niet meer dan een veredelde training voor de MP. Maargoed battlefield moet het dan ook niet hebben van de singeplayer. Dat is wel duideijk na 4 chapters gespeeld te hebben.
Ja wel grappig want ik vind het juist door die characters een heel goede singleplayer. Niet meer simpelweg een dikke bulletsponge zijn en door onmogelijke groepen vijanden schieten
spoiler:
(op die italie missie na :p)
. Zit een iets tactischer aspect in en grafisch natuurlijk echt waanzinnig! :D Plus er zit beetje achtergrond informatie en feitjes bij. Ik vermaakte me er juist prima mee. Maargoed! MP is tha bomb!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Um, de BF series heeft pas sinds BFBC2 een single player, vroegah had je enkel offline maps met bots, waarin je kon connecten om min of meer coop te spelen via het internet (tegen die bots), mooie was dat de bots je speelstijl mimicten en je steeds je speelstijl liet aanpassen, deze SP missies zijn meer een cherry on tha cake...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

het blijft altijd wel een dingetje, zo'n release.. tuurlijk klappen de servers eruit. misschien nu al? morgen zeker te weten. maar logisch toch, zo'n overkill aan mensen die willen spelen.. tjah dat gaat ff niet.
je mag erom zeuren want ja je heb ervoor betaald bla bla bla..

ik betaal ook wegenbelasting, maar als je elke dag in de spits rijd en een 1 file heb is ook erg. maar dat is nu ook eenmaal zo..

en als je op vakantie richting spanje ga met de auto.. ga je dan ook op black friday rijden..
gewoon even mee dealen, zal een dag duren joh.. ;) en anders moet je morgen avond lekker boodschappen redbull en bitterballen inslaan.. dan kan je de nacht gamen.. :P

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:26:
Jammer dat de Tweakers verspreid zitten over Discord en Teamspeak. ;)
Vriendin is vanavond weg dus ik ben vanavond de gehele avond van de partij!
Ik zal vanavond ook wel joinen, hier dezelfde situatie... maarum, Discord of Teamspeak? Waarom worden er dan 2 tools gebruikt? Gaan we op Teamspeak of Discord?

Origin: Paniohitus

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Discord zitten momenteel aardig wat Tweakers. Met Battlefield 4 Tweakers Platoon werd ook TeamSpeak gebruikt. BuG Community zit op TeamSpeak...

Dus het is maar net met wie je wilt samenspelen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Als je er een beetje over nadenkt is het vrij logisch dat de servers plat gaan. Hoeveel dingen gaan kapot onder een grote druk die snel komt en hoeveel dingen blijven min of meer oké na langdurig maar geleidelijk druk zetten?

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
SoulsOnFire schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:37:
Als je er een beetje over nadenkt is het vrij logisch dat de servers plat gaan. Hoeveel dingen gaan kapot onder een grote druk die snel komt en hoeveel dingen blijven min of meer oké na langdurig maar geleidelijk druk zetten?
Lol :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook maar een vreemde beredenering. Er wordt tegen betaling aangeboden om eerder te beginnen met spelen. Dan vind ik het alsnog gek dat het maar normaal moet worden gevonden als de servers eruit klappen (vlak voor) tijdens de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Nou ik heb door omstandigheden de game besteld bij de MM (ja, ja, I know) maar wat moet ik anders met een gift voucher van mijn stageplaats. Enig idee wanneer ik de game kan verwachten/iemand die ervaring heft met orderen bij de MM? Naar wat ik vernomen heb zouden ze normaliter vandaag uitgestuurd worden.

Zodra hij binnen en installed is mijzelf ook meer eens adden aan de lijst met spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

servers gaan dan wel plat maar het downloaden (preloaden) van de game gaat prima:)
ik zit ongeveer op mijn max verbindingssnelheid (50mbit) de game binnen te harken:)
met 6mbps is het alleen nog 1 uur en 45 minuten wachten... pffff

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

swoutr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:14:
Maargoed, daar level je toch ook door omhoog/speel je wapens vrij?
dan doe je het iig niet voor niets:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

DRuw schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:46:
servers gaan dan wel plat maar het downloaden (preloaden) van de game gaat prima:)
ik zit ongeveer op mijn max verbindingssnelheid (50mbit) de game binnen te harken:)
met 6mbps is het alleen nog 1 uur en 45 minuten wachten... pffff
Eergisteren via EA Access gedownload op 35min.
Heb wel een goede verbindingssnelheid 197 up en 13(?) down dacht ik. Ik wens je alvast veel plezier met die allereerste missie. Volume op max en genieten _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:08
Tja sommige comments in dit topic bewijzen maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe de gaming industrie tegenwoordig inelkaar zit... Een game gijzelen door hem 3 dagen later uit te brengen, behalve als je meer centen neerlegt, vindt men allemaal prima. Vervolgens klappen de servers eruit en dat moet men ook maar simpelweg accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
SoulsOnFire schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:37:
Die laatste zin zou ik eerder met poepen associëren. maar ik zal wel een vieze geest hebben.

In iedergeval, ja en nee. mensen heb een klein godsvermogen moeten betalen om die early access te krijgen(echt schaamteloos 129 euro vragen voor de ultimate)om vervolgens bedrogen uit te komen, is niet OK.

Je zou toch zeggen dat een ezel ze kop niet 2 keer aan de zelfde steen stoot, ofzo iets. :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:45
beany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Ik heb een GTX1070, in combinatie met een i7 6800K en 32GB geheugen. BF1 draait als een zonnetje met alles op ultra. Zit ergens tussen de 110 en 140 FPS in, afhankelijk van de map en waar je zit in de map en wat er gebeurt (veel voertuigen/infanterie en explosies op het scherm zorgen voor iets lagere FPS).
Ik heb die 1070 icm een oude 2500K @4.3 en 8gb ram maar daar begin ik toch wel de bottleneck van te merken (werd tijd ook). Ik drop regelmatig naar onder de 40 bij die drukke situaties (1440p 144hz) en dat speelt dan toch niet lekker. Allicht toch eens tijd voor een nieuwe cpu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
ikbengoofy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Die laatste zin zou ik eerder met poepen associëren. maar ik zal wel een vieze geest hebben.

In iedergeval, ja en nee. mensen heb een klein godsvermogen moeten betalen om die early access te krijgen(echt schaamteloos 129 euro vragen voor de ultimate)om vervolgens bedrogen uit te komen, is niet OK.

Je zou toch zeggen dat een ezel ze kop niet 2 keer aan de zelfde steen stoot, ofzo iets. :+
Dat werd ook hier gelezen als een "wat niet rekt dat scheurt" :X

OT: Beetje lasting met de speelbaarheid. Ik snap dat je inderdaad hetgene wil waarvoor je betaald hebt. Echter is het meer dan eens gebleken dat een release als dit problematisch kan zijn. De teleurstelling komt dan ook deels door gebruikers met een onrealistische verwachting(cq geen enkel probleem bij de release).

Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat men bij Battlefield hier zowat elke release mee te kampen heeft en je verwacht dus dat ze dit actief proberen te ondervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Bij de beta was ik nog niet helemaal overtuigt, maar nu ik het als Origin Member (4 euro om het spel even te testen) getest heb weet ik zeker dat ik hem ga halen. Vooral Deathmatch en Domination (met 3 vlaggen) zijn genieten. De maps lijken goed in elkaar te zitten en het speelt erg lekker. Ik krijg ook het idee dat mensen met een hoger level niet heel veel meer voordelen hebben, waardoor het redelijk gelijk blijft. Het spel geeft me echt weer het gevoel van Call of Duty 2 af en toe, ondanks dat het een andere oorlog was, met bolt-action rifles en machineguns op elkaar schieten.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Wat vinden jullie van de AA (anti aircraft)?
Ik heb er gisteren een potje mee lopen knallen, je haalt er echt best makkelijk vliegtuigen mee neer :P Niet verwonderlijk ook, aangezien de vliegtuigen van toen bestonden uit zo ongeveer wat hout, papier en kippengaas :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-10-2024
Net klaar met downloaden, aangekocht via cdkeys.
Juist geprobeerd het spel te starten met vpn (Australia, Sydney) maar lukt blijkbaar niet. Origin client start gewoon in het nederlands en staat nog steeds 'starts at 00.00u'. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

R1kske schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:59:
Ik krijg ook het idee dat mensen met een hoger level niet heel veel meer voordelen hebben, waardoor het redelijk gelijk blijft.
Op veel vlakken is dat zo. Toch heeft een hoger level zeker wel voordelen. Doordat je meer warbonds hebt gehad kan je alle soorten tanks unlocken die volgens mij wel wat voordelen hebben. Die kleine 1 persoons tank heeft namelijk ook nog 2 andere uitvoeringen. 1 krachtige gun met 15 flinke kogels en 1 die meer een artillerie is. Zelfde geld overigens ook voor de vliegtuigen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Even alle Origin dingen uit Task Manager afsluiten, VPN opbouwen (FlyVPN werkte bij mij goed), Origin starten, BF1 starten, VPN afsluiten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xeroamd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:57:
[...]

Dat werd ook hier gelezen als een "wat niet rekt dat scheurt" :X

OT: Beetje lasting met de speelbaarheid. Ik snap dat je inderdaad hetgene wil waarvoor je betaald hebt. Echter is het meer dan eens gebleken dat een release als dit problematisch kan zijn. De teleurstelling komt dan ook deels door gebruikers met een onrealistische verwachting(cq geen enkel probleem bij de release).

Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat men bij Battlefield hier zowat elke release mee te kampen heeft en je verwacht dus dat ze dit actief proberen te ondervangen..
Haha my bad! Misschien het verschil tussen BE/NL taalgebruik? :9~

Klopt, je zou verwachten dat ze er op anticiperen maar kan je verlangen dat er geen enkele bug en geen enkele vertraging is? Early Enlister betalers geven genoeg voor een top service maar niets is onfeilbaar.

Take it easy, tijd genoeg om te spelen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

-tom-562 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:05:
Ik heb er gisteren een potje mee lopen knallen, je haalt er echt best makkelijk vliegtuigen mee neer :P Niet verwonderlijk ook, aangezien de vliegtuigen van toen bestonden uit zo ongeveer wat hout, papier en kippengaas :P
Ik heb toch wel wat problemen met die AA guns. Op het moment dat ik ze nodig heb ben ik vergeten waar ze ook alweer stonden :P En dat is op die grote maps toch wel lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
SoulsOnFire schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

Haha my bad! Misschien het verschil tussen BE/NL taalgebruik? :9~

Klopt, je zou verwachten dat ze er op anticiperen maar kan je verlangen dat er geen enkele bug en geen enkele vertraging is? Early Enlister betalers geven genoeg voor een top service maar niets is onfeilbaar.

Take it easy, tijd genoeg om te spelen!
Mwah, als Maastrichtenaar heb ik toch wel enige affiniteit met het Vlaams ;)

Ben het verder ook volledig eens met de take it easy. Wat misschien wat verstandiger zou zijn is bijvoorbeeld spelers een percentage terug betalen wat in lijn staat met de downtime tijdens de early enlist periode. Of bijvoorbeeld het bedrag voor de dienst wat terug schroeven. Ik denk dat mensen er dan meer vrede mee zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

beany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

Ik heb toch wel wat problemen met die AA guns. Op het moment dat ik ze nodig heb ben ik vergeten waar ze ook alweer stonden :P En dat is op die grote maps toch wel lastig!
Tja, dat is gewoon een kwestie van veel spelen :P
Met die gepantserde trein kan je trouwens ook flink huishouden 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:05:
In de beta zag ik ook zo'n AA staan, erin gesprongen en na een aantal minuten hadden we air superiority want niemand van de tegenpartij pakte nog een vliegtuig, zo gemakkelijk was het om vliegtuigen uit de lucht te schieten. Zelfs nog een aantal lopende tegenstanders mee afgeschoten :) Morgen maar even langs de Bart Smit, heb toch nog vvv bonnen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik nog niet, vreemd :/

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Server plat dat moet kunnen want het is nu eenmaal druk. Ach het maakt allemaal niet uit. Wereldwijd worden er miljoenen binnen geharkt maar de koper zijn geduld....

Verbaas me nergens meer over zeker nu onze Beuker op de sniper toer is gegaan Tja het kan verkeren. ;)

Mijn mail aan Dice heeft geholpen en nu wel netjes ranken. Op een kleine hapering na maar zoals het een goed gamer betaamt mogen we daar vooral niet over zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
Arfman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
Even alle Origin dingen uit Task Manager afsluiten, VPN opbouwen (FlyVPN werkte bij mij goed), Origin starten, BF1 starten, VPN afsluiten.
Wat dom van mij, ik gebruikte FoxyProxy, bedoeld voor browsing dus 8)7 .
Is inmiddels gelukt met FlyVPN. Wanneer ik nu Origin afsluit en weer opstart kan ik dan BF1 opstarten zonder vpn (wil namelijk mijn wachtwoord veranderen)?

EDIT: Origin openlaten dus, anders moet ik vpn weer gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Leeo op 20-10-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb half uurtje terug bij CDkeys besteld en direct binnengekregen en geactiveerd. Via deze key kan ik nog niet online, maar nog wel met de proefversie gelukkig...

[ Voor 32% gewijzigd door Paniohitus op 20-10-2016 16:37 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 11:28
Kon het toch niet laten, net gekocht via cdkeys en gelijk binnen. Nu preloaden en Origin servers trekken het goed :9~

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/cv8hille5cgyx.jpg

Tot vannacht waarschijnlijk, discord ook al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Wrs volgende week kopen. Momenteel prijs van +- 38 €. Wrs ligt het dit weekend toch plat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TDffn0w.png

Jeuj. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:19
Holy shit... iets met genoeg tijd hebben! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

SmokingSig schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:42:
Wrs volgende week kopen. Momenteel prijs van +- 38 €. Wrs ligt het dit weekend toch plat :p
Meestal stijgt de prijs nadat het spel is uitgekomen, maar moet je zelf weten natuurlijk. :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Madstorm schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:46:
[...]

Meestal stijgt de prijs nadat het spel is uitgekomen, maar moet je zelf weten natuurlijk. :)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mijn ervaring ook, history repeating, grap em while their hot!

[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 20-10-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
BF4:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8aKFOBn.png

Ik was het eerst met je eens, maar toen ben ik eens gaan kijken. Zie hierboven het prijsverloop van BF4. Die ging ook even omhoog.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Denk dat dat komt omdat Media Markt grote releases altijd in aanbieding gooit, andere winkels moeten dan wel mee anders verkopen ze eerste week sowieso niet veel.

Maar na eerste week is actie van Media Markt afgelopen, dus zal iedereen wel stoppen met actie prijs en gaat prijs terug naar gewone winkelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm, zou leuk zijn geweest als je origin games "gewoon" kon downloaden, dan had ik m'n raspberry pi alvast aan het werk gezet. Nu eerst wachten met de download tot ik thuis ben :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Zie net dat de minimum CPU dit is: Processor (Intel): Core i5 6600K.

Zelf heb ik 3570K, ik trekt het dus niet of ??? BF4 ging soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25
even snel jongens hoe laat gaat morgen de boel online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

06:00 uur begreep ik.

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
SmokingSig schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:12:

Beta draaide prima met m'n 4670K @ 4GHZ in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xeroamd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:14:
[...]

Mwah, als Maastrichtenaar heb ik toch wel enige affiniteit met het Vlaams ;)

Ben het verder ook volledig eens met de take it easy. Wat misschien wat verstandiger zou zijn is bijvoorbeeld spelers een percentage terug betalen wat in lijn staat met de downtime tijdens de early enlist periode. Of bijvoorbeeld het bedrag voor de dienst wat terug schroeven. Ik denk dat mensen er dan meer vrede mee zullen hebben.
Inderdaad wel een goed idee. Maar aangezien dit over een enorm bedrag zou gaan, denk ik dat ze misschien een in-game cadeau kunnen geven. Als ze nu eens één battlepack / verloren uur geven. (voorbeeld) Uiteindelijk doen ze dan een toegeving zonder "verlies" te maken.

Ach, ze zullen wel al een plan klaar hebben!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
steveman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:15:
[...]

Beta draaide prima met m'n 4670K @ 4GHZ in ieder geval...
Bedankt. Net wat youtube gekeken en ze halen Ultra met de CPU. Geen zorden dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
meller14 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:14:
even snel jongens hoe laat gaat morgen de boel online?
Deze nacht om 00u. Maar je kunt vroeger starten als je een vpn gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
steveman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:08:
Hmm, zou leuk zijn geweest als je origin games "gewoon" kon downloaden, dan had ik m'n raspberry pi alvast aan het werk gezet. Nu eerst wachten met de download tot ik thuis ben :+
daar heb je teamviewer met WOL voor ;)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Leeo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:17:
[...]
Deze nacht om 00u. Maar je kunt vroeger starten als je een vpn gebruikt.
Nope... Ik zie dit net op Origin (ben aan het pre-loaden)

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/49d52e6fc8474e059a2583d3115e8fa0.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
SmokingSig schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:12:

Gelul, alles vanaf 2500k trekt het in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Cybergamer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:23:
[...]

Nope... Ik zie dit net op Origin (ben aan het pre-loaden)

[afbeelding]
Dat is vanacht om 00:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ehh, ik lees toch echt 12u, niet 00u :)

Mis ik iets?

Laat maar, ik zag de AM over het hoofd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 20-10-2016 17:25 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Awsom schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:23:
[...]

Gelul, alles vanaf 2500k trekt het in ieder geval prima.
Mits een redelijk dikke graka aanwezig is neem ik aan?

Ik heb een i5 4460 met 8 GB, een SSD en een R9 290 en speel prima op medium. Als ik alleen de videokaart vervang kan ik dus makkelijk naar high of ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
PuckStar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

daar heb je teamviewer met WOL voor ;)
Te veel enge verhalen over teamviewer gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik heb 'm bij Bol.com gepre-orderd (PC).
Nu krijg ik altijd van Bol.com de dag er voor, al rond het middaguur, mail dat hij is verzonden.

Tot op heden nog niets vernomen, om hun site staat wel "voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" sinds vandaag.

Iemand al wel mail van Bol.com hierover ontvangen?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
joskuiper schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:32:
Ik heb 'm bij Bol.com gepre-orderd (PC).
Nu krijg ik altijd van Bol.com de dag er voor, al rond het middaguur, mail dat hij is verzonden.

Tot op heden nog niets vernomen, om hun site staat wel "voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" sinds vandaag.

Iemand al wel mail van Bol.com hierover ontvangen?
ik krijg juist vaak pas een email na 23:59.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25
haha nice dat dat zo werkt heb op een eerdere tip het volgende gedaan.
Dus mensen die vanavond of nu willen spelen doe je het volgende.

(wat voor mij werkte ik had nog geen geactiveerde Key)

VPN van FLYvpn downloaden is gratis voor 20 minuten en dus genoeg.

verbinden met een random stad in australie

activeer dan via origin de key. (ik had de proefversie al op mn pc staan dus hoef niks te downloaden)

Start BF1

en sluit je vpn en tadaa early acces. Nouja een beetje dan. want het is gewoon spelen alsof je op andere tijdzone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07 10:02
Bij mij is er wel een groot verschil tussen beta en de uiteindelijke game, ik heb een msi 7990.

BETA: fps was rond de 90 en dit met maar 1gpu want dual werdt niet ondersteund

Originele game: fps rond de 50 en dit tewijl riva aanduidt dat de 2 gpu's werken,
maar daar heb ik mijn twijfels aan want 1 gpu komt niet boven de 35° C uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Gaat snel, nu al de eerste hacker tegengekomen....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
wontcachme schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:08:
Gaat snel, nu al de eerste hacker tegengekomen....
verklaar! Of was het gewoon een topper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-08 19:01
iemand crosfire al werkend gekregen

het lukt me tot op heden niet

heb 2 x r9 280x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zie cinde hierboven, CF werkte wel tijdens de beta op DX11, niet op 12.

Dat verklaart ook de helft van zijn fps daarvan nu, omdat CF (nog) niet werkt, ook niet in DX11, wat hij ook bevestigd met zijn 2e core die niet opwarmt..

Je zou eventueel kunnen kijken of je de exe kunt hernoemen dat wilde nog wel eens helpen, om een profile te triggeren, maar dat ging vaak gepaard met glitches ed.

Vandaag of morgen komt er vast een hotfix driver uit van AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

TecTo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:19:
[...]

verklaar! Of was het gewoon een topper?
Op die map van geheel bos. Hij deed 113 kills en raakte iedereen ook al stond iemand bij A en hij bij D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iemand keys van g2play ontvangen, sta ongeduldig te bokken hier als een klein kind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
wontcachme schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:26:
[...]

Op die map van geheel bos. Hij deed 113 kills en raakte iedereen ook al stond iemand bij A en hij bij D
Super snelle verbinding, high end computer en heel veel ervaring. Deze gamers kom je met regelmaat tegen. Voordeel ze stoppen er snel mee in een game en zoeken hun eigen buddy's voor... Deze spelers worden al snel als hacker beoordeeld. Kijk even naar hun profiel en dat spreekt vaak voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 12-09 03:06
meller14 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:37:
haha nice dat dat zo werkt heb op een eerdere tip het volgende gedaan.
Dus mensen die vanavond of nu willen spelen doe je het volgende.

(wat voor mij werkte ik had nog geen geactiveerde Key)

VPN van FLYvpn downloaden is gratis voor 20 minuten en dus genoeg.

verbinden met een random stad in australie

activeer dan via origin de key. (ik had de proefversie al op mn pc staan dus hoef niks te downloaden)

Start BF1

en sluit je vpn en tadaa early acces. Nouja een beetje dan. want het is gewoon spelen alsof je op andere tijdzone zit.
Ik had mijn BF1 al geactiveerd. Dus met een kleine hoop zette ik mijn vpn op sydney. En in Origin staat nu Onlang uitgekomen maar de play knop is greyed out. En via de shortcut op het bureaublad krijg ik de melding dat de game nog niet uit is.

Toch nog maar een paar uurtjes wachten helaas. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
Ik heb hetzelfde probleem, spelen knop greyed out. Zojuist zitten spammen op spelen en het spel start, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

TecTo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:33:
[...]

Super snelle verbinding, high end computer en heel veel ervaring. Deze gamers kom je met regelmaat tegen. Voordeel ze stoppen er snel mee in een game en zoeken hun eigen buddy's voor... Deze spelers worden al snel als hacker beoordeeld. Kijk even naar hun profiel en dat spreekt vaak voor zich.
De snelle verbinding en high end pc zullen het verschil niet maken. Toen ik onlangs naar een lan party ging zag ik ze letterlijk 30cm van hun scherm zitten, volledig gebogen, keys in rare volgorde,.. Sommigen zijn qua persoon gewoon veel sneller/beter. 113 kills lijkt me dan ook weer iets te veel van het goede. Ik heb op reddit ook al dingen gelezen over enkele (lees: zelden) hackers.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

TecTo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:33:
[...]

No way dat dit geen hacken was. Hij miste geen enkele schot. Beide teams hadden twee caps en had hij al 13 kills en verder nog niemand iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 12-09 03:06
Leeo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:42:
Ik heb hetzelfde probleem, spelen knop greyed out. Zojuist zitten spammen op spelen en het spel start, haha.
Hoe dat ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
Ben het niet zeker, ik heb echt enkele keren zitten spammen op spelen en de game begon. Ingame kreeg ik wel een melding dat ik offline was en dat ik alleen SP kon spelen maar ik kon online klikken en voila.

Controleer of je wel Origin correct afsloot (in je processen) en wanneer je je vpn start wacht eventjes met Origin te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Laatst online: 00:46
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:27:
iemand keys van g2play ontvangen, sta ongeduldig te bokken hier als een klein kind :P
Bestelde zojuist BF1 bij cdkeys.com. En kreeg meteen mail met de code.

Downloaden van de game was ook zo gepiept (iets van 35min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Zojuist Battlefield 1 gaan ophalen in Mediamarkt(Was 2 dagen vroeger vrijgegeven daar blijkbaar) en nu wil ik het installeren. Er zitten 5 dual dvd's in, dus ik dacht dat ik het wel voor het grootste deel zo ging kunnen installeren en dan enkel nog maar patches afhalen(heb hier nog een downloadlimiet in België van 150 GB, dus kwam me goed uit). En nu krijg ik alleen maar de optie om te preloaden... Via dvd installeren is geen optie. Kijk ik verkeerd of zitten die dvd's er voor niets in?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Laatst online: 00:46
Preloaden was hier synoniem voor installeren (met alleen een code zonder DVD's).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fender89
  • Laatst online: 12-09 10:06
Pre-order cdkey van g2play.net (€40) vanmiddag netjes ontvangen. Zojuist via Origin 'geclaimd' en nu de game aan het downloaden (40,39 Gb!)

Zin in morgen :) Lange tijd geleden sinds ik daadwerkelijk weer eens een game gekocht heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
PS4 versie vandaag ontvangen en net 1e uurtje gespeeld. Speelt heerlijk weg die game. Grafisch heel mooi! Al zal de PC versie vast wat mooier zijn. Anyway, blij met MN aankoop tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Noord27 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:58:
Preloaden was hier synoniem voor installeren (met alleen een code zonder DVD's).
Oops inderdaad, is bezig nu 8)7

http://specs.tweak.to/16567

Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.