Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ik had de Forza Horizon 3 Ultimate Edition gekocht van 100 eurootjes, maar na een paar x spelen wist ik al van nee, het is een hardstikke mooie game, maar tog ga ik dit niet vaak spelen. Dus maar gauw refund aangevraagd en afgelopen maandag zonder na te denken de ultimate edition van Battlefield gekocht, wetende dat ik dit wel erg veel ga spelenKoning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:00:
[...]
Heb toch maar normal editie gekocht met pre-order DLC erbij scheelt 31.51€ vergelen met Origin en dat na die 10% van Origin Access.
Zonde, waarom zou je season pass kopen terwijl content pas in Maart 2017 komt?HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:04:
[...]
Ik had de Forza Horizon 3 Ultimate Edition gekocht van 100 eurootjes, maar na een paar x spelen wist ik al van nee, het is een hardstikke mooie game, maar tog ga ik dit niet vaak spelen. Dus maar gauw refund aangevraagd en afgelopen maandag zonder na te denken de ultimate edition van Battlefield gekocht, wetende dat ik dit wel erg veel ga spelen
Ik heb tot nu toe elke Battlefield game gekocht inclusief Hardline en Battlefront (ja 50 euro voor 20 uur spelen) maar heb nu voor 39.39 + 1.09 toch maar normale versie gekocht met de Pre-Order DLC erbij
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Haha tjaa daar heb je een punt, beetje dom natuurlijk, maar zoals ik zei was het vooral een beetje zonder na te denken...Koning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:09:
[...]
Zonde, waarom zou je season pass kopen terwijl content pas in Maart 2017 komt?
Ik heb tot nu toe elke Battlefield game gekocht inclusief Hardline en Battlefront (ja 50 euro voor 20 uur spelen) maar heb nu voor 39.39 + 1.09 toch maar normale versie gekocht met de Pre-Order DLC erbij

Nu met die Origin Access, wacht ik totdat de Ultimate Edition in de vault komt, kreeg bij Hardline ook een upgrade van Standard naar Ultimate. Binnenkort komt Star Wars Battlefront ook in de vault, hopelijk gaan ze gelijk voor Ultimate en niet voor de Deluxe edition.HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:11:
[...]
Haha tjaa daar heb je een punt, beetje dom natuurlijk, maar zoals ik zei was het vooral een beetje zonder na te denken...
Bij cdkeys.com dan dus neem ik aan?Koning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:09:
[...]
Zonde, waarom zou je season pass kopen terwijl content pas in Maart 2017 komt?
Wrijf het er nog maar effe inKoning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:13:
[...]
Nu met die Origin Access, wacht ik totdat de Ultimate Edition in de vault komt, kreeg bij Hardline ook een upgrade van Standard naar Ultimate. Binnenkort komt Star Wars Battlefront ook in de vault, hopelijk gaan ze gelijk voor Ultimate en niet voor de Deluxe edition.
Spijtig dat ik micro-stutters kreeg.
i5-6500
Sapphire R9 390
learning every day.
Hopelijk morgenavond voor 00:00 zodat ik meteen een potje kan doenThe.Sticky schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:15:
[...]
Bij cdkeys.com dan dus neem ik aan?Ben benieuwd wanneer zij de key opsturen. Ik zag namelijk op CJS CD keys dat ze daar gisteravond de keys in stock hadden en al aan het versturen waren. Ondanks dat ik daar al wel eerder gekocht heb, toch nog maar even aan t wachten. Die site voelt altijd een beetje sketchy
10 uur trial gisteren opgemaakt
Geweldig! Ik had alleen wel problemen met mijn oude GTX 770. De DirectX errors kwamen weer voorbij zoals die ook al in de alpha en beta voorbij kwamen.
Even de Origin overlay uitgezet en het lijkt goed te gaan. Nu hopen dat het zo blijft.
Laatste potje was conquest op die bos map, dat was een enorme clusterfuck, daar viel niet heel fijn op te spelen. Pure chaos, geen duidelijke tactiek. Maar de wat grotere mappen spelen heerlijk en een paar goede rush potjes gehad die echt intens waren.
Wel vind ik het hele unlock gebeuren nog wel vaag. Je kan wapens vrijspelen maar moet ze dan alsnog kopen met warbonds en die krijg je enkel als je levels omhoog gaat.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Al hoewel geld niet het probleem is, is tijd wel een probleem.
Nog even de review van civ6 afwachten en dan een keuze maken.
Steam/Discord: Flimovic
Je kan de game 10u uitproberen als je Origin Access afsluit voor ik dacht 3 euro in de maand. Kan je kijken of het je bevalt.Xanthian schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:54:
Ik zit zwaar te twijfelen tussen Battlefield 1 en Civilization 6.
Al hoewel geld niet het probleem is, is tijd wel een probleem.
Nog even de review van civ6 afwachten en dan een keuze maken.
Had niet verwacht dat mijn i7 920 met 6 gb nog zou goed zou draaien, alles op high is zeer goed te doen, wellicht leunt ie meer op mijn GTX970, en dat i.c.m. Full HD gamen maakt het zeer goed speelbaar.
Iemand enig idee of de keuze blijft tussen 24 of 64 spelers ? Die ene vindt ik net te weinig en die andere net te veel ..
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
doe ik iets gigantisch fout..???
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat issue heb ik ook, af en toe zie ik hem wel en af en toe niet. Erg vaag. Ik snap ook niet helemaal hoe het zou moeten werken. Via Origin joinen werk volgens mij nog het makkelijkst.spartacusNLD schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:17:
Ik mis iets in de ingame UI.. waar zit de optie ''join game'' ? ik zie alleen de optie ''invite to party'' dus.. hoe join ik iemand die al in een game zit?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vanuit origin in windows. Kan om een of andere onduidelijke reden niet vanuit de game zelf.spartacusNLD schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:17:
Ik mis iets in de ingame UI.. waar zit de optie ''join game'' ? ik zie alleen de optie ''invite to party'' dus.. hoe join ik iemand die al in een game zit?
Yes, hier ook. DX12 290X in CrossFire. Origin overlay uitzetten helpt enigszins, blijft er een (veel) langere tijd tussen de crashes.PepperNutz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:58:
Hebben jullie ook last van regelmatige crashes? Met de melding: DirectX function ''getdeviceremovedreason'' failed with DXGI_error_device_reset (device has failed due to badly formed command.
Staat overigens op directx 11
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ik kreeg deze foutmelding ook te zien. Ik had mijn GPU overclocked. Na het terug clocken naar standaard values ben ik de foutmelding niet meer tegengekomen...PepperNutz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:58:
Hebben jullie ook last van regelmatige crashes? Met de melding: DirectX function ''getdeviceremovedreason'' failed with DXGI_error_device_reset (device has failed due to badly formed command.
Staat overigens op directx 11

[ Voor 8% gewijzigd door LevKovacs op 19-10-2016 09:55 ]
Nog niet aan gedacht, vanavond maar eens proberen danSAiN ONeZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:44:
Crossfire en DX12 does not compute, heb je wel eens DX11 ingeschakeld, om te kijken of het dan stabiel blijft. Merk je dat je 2e kaart utilized word?
Ben in 3 uurtjes naar level 7 geleveld en een leven in de assault class en bijna in de scout class.
Moet zeggen dat het snipen lekker aan voelt misschien wat te makkelijk in mijn mening maar heb nog moeite met long range shots.
Heb wel 2 a 3 clips nu die wel wat awesome dingen laten zien waaronder ook een headshot op een piloot
Dit heb ik ook gehad met BF3 en 4. Battlefront had er ook last van, wat er voor mij op duidt dat er een probleem is met OC'en en de Frostbite enginePromilius schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:48:
[...]
Ik kreeg deze foutmelding ook te zien. Ik had mijn GPU overclocked. Na het terug clocken naar standaard values ben ik de foutmelding niet meer tegengekomen...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Teamplay is echt essentieel, en in een goed werkende squad komt het spel helemaal tot leven.
Helaas ook veel mensen belly down met een sniperrifle, maar gelukkig hebben we daar een mooi airmortar voor
Ik heb de GTX 1070 G1 Gaming van gigabyte en heb via hun utility de kaart op "OC" staan.Bonthouse schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:04:
[...]
Dit heb ik ook gehad met BF3 en 4. Battlefront had er ook last van, wat er voor mij op duidt dat er een probleem is met OC'en en de Frostbite engine
En zoals boven vermeld geen enkel probleem gehad.
Met de clan waar ik in zit hadden we gisteren ook gespeeld en ik speelde vooral met de sniper(Russian) maar geen enkele keer dat ik belly down lag.InSanex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:15:
Gisteravond de 10 uur opgemaakt, en kan nu niet wachten op mijn key.
Teamplay is echt essentieel, en in een goed werkende squad komt het spel helemaal tot leven.
Helaas ook veel mensen belly down met een sniperrifle, maar gelukkig hebben we daar een mooi airmortar voor
Tenzij dit was om mijn squad te coveren waardoor ik wel vaak dood ging... 129 deaths nu atm maar ook goeie afleiding zodat de squad kon pushen en bij hun een squad wipe krijgt
[ Voor 46% gewijzigd door Plainside op 19-10-2016 10:19 ]
Ik moet zeggen dat DICE een prachtig spel heeft gemaakt. Speelt heerlijk, en na 14 uur spelen slechts 1 crash (BF1.exe has stopped working).
Sommige dingen snap ik toch niet helemaal, vooral ten opzichte van BF3/4. Battlepacks zijn nu nutteloos geworden
De modificaties op wapens en voertuigen is nagenoeg nihil. Nu was er in WW1 natuurlijk minder keuze qua techniek, maar het is nu wel heel karig. Ik had gehoopt dat je je wapens en voertuigen wat meer kon tweaken qua parameters ipv mods. Bijvoorbeeld groter magazijn, of snellere turret rotatie op je tank met als tegenhanger dat de rijsnelheid dan minder is of zo.
Het lijkt erop dat DICE gekozen heeft voor een meer simpelere benadering. Opzich niks mis mee, maar komende van BF3/4 voelt het wat karig qua opties.
De nieuwe mode Operations is echt heel gaaf. Alleen heb ik het idee dat de beschikbare battallions voor de aanvallers wat aan de lage kant is. 1 map winnen lukt, maar de volgende map winnen wordt heel lastig. Ik heb nog geen enkel potje Operations volledig gewonnen, kan ook aan mijn skills of gebrek aan geluk liggen
Voor iedereen die nog twijfelt om BF1 aan te schaffen: Als je eerdere versies van BF leuk vond, je first person shooters leuk vindt en bereid bent om als slachtvee te dienen in de loopgraven: DOEN!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Vanavond ga ik er goed voor zitten, mensen die samen willen spelen?
Tot nu toe nog te geobsedeerd met Overwatch
Nergens heeft men het over het ram gebruik.
Is het met deze game nu echt zo dat 8gb ram in een pc niet meer voldoende is?
Hier en daar lees verhalen over een totaal systeem verbruik van ruim boven die 8gb...
Of gaat het en weer eens om een memory leak die opgelost moet worden met een patch?
Kan iemand eens posten wat het verbruik van de game is op ultra settings met verschillende resoluties?
Met 32GB interne RAM en 8GB op de videokaart (geen reden voor Windows/BF1 om te swappen dus) verbruikt het hele systeem (incl. Windows en verdere geen andere applicaties open) ruim 9GB op een resolutie van 1920x1200 met alles op Ultra.HugoBoss1985 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:59:
Kan iemand eens posten wat het verbruik van de game is op ultra settings met verschillende resoluties?
Andere resoluties weet ik niet. Kan dat nu ook niet proberen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
(Heb 16GB, Windows cached natuurlijk meer naarmate er meer geheugen beschikbaar is)
Ook genoeg mensen die recon spelen en dit vol in de teamplay doen, absoluut.Plainside schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:16:
Met de clan waar ik in zit hadden we gisteren ook gespeeld en ik speelde vooral met de sniper(Russian) maar geen enkele keer dat ik belly down lag.
Tenzij dit was om mijn squad te coveren waardoor ik wel vaak dood ging... 129 deaths nu atm maar ook goeie afleiding zodat de squad kon pushen en bij hun een squad wipe krijgt
Met je sidearm heb je ook een goede kans in bf1, heel goed gedaan door DICE.
Helaas heb ik gezien dat er gewoon veel gesniped wordt buiten de objectives, en dan doe je het spel en de andere spelers gewoon te kort. Maargoed, dit is al een item sinds 1942.
Intel Core i5 750
Sapphire HD6950 2GB
8GB RAM
Crucial M4 SSD
Krijg bij opstarten BF1 de melding dat mijn videokaart onder de minimum vereisten zit.
Alles op low loopt verbazingwekkend goed. Af en toe wel wat framedrops, maar dat is echt de videokaart die de bottleneck is. CPU heeft het volgens mij niet zo druk. Zal vanavond eens kijken.
Iemand een tip voor een goedkoop videokaartje van c.a 100 / 150 Euro die de boel wat opfrist?
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 19-10-2016 11:09 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Die GTX 1050 die beschikbaar komtjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:08:
Ik heb een oude bak:
Intel Core i5 750
Sapphire HD6950 2GB
8GB RAM
Crucial M4 SSD
Krijg bij opstarten BF1 de melding dat mijn videokaart onder de minimum vereisten zit.
Alles op low loopt verbazingwekkend goed. Af en toe wel wat framedrops, maar dat is echt de videokaart die de bottleneck is. CPU heeft het volgens mij niet zo druk. Zal vanavond eens kijken.
Iemand een tip voor een goedkoop videokaartje van c.a 100 / 150 Euro die de boel wat opfrist?
V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX 770 2GB Superclocked ACX Coolerjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:08:
Ik heb een oude bak:
Intel Core i5 750
Sapphire HD6950 2GB
8GB RAM
Crucial M4 SSD
Of wachten op de 1050, of even door de zure appel en een 1060 6gb,...die laatste heb ik een draait perfect.
Ja, gruwelijke kaart voor die prijs! Dikke upgrade voor je
Ik doe m'n best om op objectives te focussen, tanks kapot te maken etc, in de hoop dat je daar wat meer voor krijgt, maar het lijkt nog niet echt te helpen.
Warbonds krijg je simpelweg door in level omhoog te gaan.NickThissen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:34:
Heeft iemand tips hoe ik wat sneller nieuwe wapens unlock? Ik heb ongeveer 9 uur gespeeld nu (geteld door Origin dus inclusief menu tijd en een beetje SP), ben volgens mij lvl 9 ofzo, maar heb pas 3 nieuwe wapens kunnen kopen. Hoe krijg je wat sneller die warbonds ofzoiets? Of is dit gewoon normaal tempo?
Ik doe m'n best om op objectives te focussen, tanks kapot te maken etc, in de hoop dat je daar wat meer voor krijgt, maar het lijkt nog niet echt te helpen.
Op een gegeven moment heb je een favoriet wapen, en daar speel je een tijdje mee. Ik zat op een gegeven moment met ruim 1000 warbonds terwijl ik niet het gevoel had dat ik iets moest kopen. Heb het maar besteed aan het unlocken van andere tanks.
Einde verhaal voor mij en ga proberen deze keer mijn geld terug te krijgen van deze oplichters.
http://www.mediamarkt.nl/...b271hubmiprz-1463074.html
Iemand met ervaring met dit scherm ook nog toevallig?
Wat een vreemde reactie op een game die eigenlijk unaniem de hemel in geprezen lijkt te worden, nog voordat hij officieel op de markt is.TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:39:
Ben helemaal klaar met deze game. 12 uur spelen en blijf op hetzelfde level staan. Betaal je bijna 80 euro en is het plezier snel weg. Het is eigenlijk constant hetzelfde met dice. Bugged shit uitbrengen en na een paar maanden ..... Jammer want op zich ziet de game er goed uit maar als het niet werkt.
Einde verhaal voor mij en ga proberen deze keer mijn geld terug te krijgen van deze oplichters.
Wat bedoel je met "12 uur spelen en blijf op hetzelfde level staan"?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Blijf je dan ook direct hier weg.TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:39:
Ben helemaal klaar met deze game. 12 uur spelen en blijf op hetzelfde level staan. Betaal je bijna 80 euro en is het plezier snel weg. Het is eigenlijk constant hetzelfde met dice. Bugged shit uitbrengen en na een paar maanden ..... Jammer want op zich ziet de game er goed uit maar als het niet werkt.
Dat houd het hier in iedergeval een stuk leuker.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Als ik dat kan, dan moeten hun dat ook kunnen en anders lekker ergens laten doenFlimovic schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:54:
Gisteren voor het eerst BF1 aangeslingerd.... holy fuck wat een vette game zeg! Natuurlijk al de beta gespeeld, maar toch... wat ziet het er prachtig uit! Helaas overleed gister wel mijn headset, toen ik met mijn bureaustoel over het kabeltje heen reedHopelijk kan de lokale elektronicaboer er een nieuw snoertje aan zetten.
ik heb een Asus PG278Q en een 980 (geen ti) en draai het nu op ultra en heb een mooie framerate.HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:43:
Hardware gerelateerd, heeft iemand enig idee hoe mijn MSI 980ti op 2560x1440p liefst alles gewoon op ultra zoals ik het nu heb zou doen? Ben namelijk misschien van plan om dit scherm te gaan kopen:
heb nog niet gekeken naar hoeveel maar dat moet met een ti helemaaaaaal geen probleem zijn.
heb geen ervaring met het scherm. maar dat kan je zelf vinden denk ik op google of hier op tweakers.
gister een bugje gezien: ik zag mn maat niet, alleen zn wapperende sjaal.. wel bijzonder. Verder een mooie game met mooi geluid.
Nog niet heel veel kunnen testen, dus de lvl bug zoals TecTo die beschrijft kan ik nog niet aangeven of dit bij mij ook zo is.
Meneer kan er gewoon niet zoveel vanBullettooth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Wat een vreemde reactie op een game die eigenlijk unaniem de hemel in geprezen lijkt te worden, nog voordat hij officieel op de markt is.
https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/
Tussen 16gb ram en 32gb zit zelfs verschil in hoeveel er totaal door het systeem gebruikt wordt.
Zou je verschil merken qua fps en/of laadtijden tussen 8gb ram of 16gb ram in je pc?
[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 19-10-2016 12:13 ]
Ik heb namelijk het idee dat de eerste paar potjes van de dag meestal wel 1 op 2/3 potjes een battlepack krijg, maar nu al meer dan 10 potjes helemaal niets gekregen, waarbij het schijnbaar ook niet veel uitmaakt of je nu een hoge of lage score neerzet.

Zelf speel ik op een PB287Q scherm//Intel Core i7 6700//GTX1070 alle settings staan op Ultra resolutie op 3840x2160...HWSHHZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:43:
Hardware gerelateerd, heeft iemand enig idee hoe mijn MSI 980ti op 2560x1440p liefst alles gewoon op ultra zoals ik het nu heb zou doen? Ben namelijk misschien van plan om dit scherm te gaan kopen:
Tijdens het spel zelf draait alles soepel echter bij de intro filmpjes van een map blijft het beeld soms stilstaan (dit kan echter ook met het laden te maken hebben.)
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Tussen de hoeveelheid niet persé maar wanneer het ene geheugen hoger geklokt is dan de ander dan natuurlijk wel.HugoBoss1985 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:11:
Hier toch een aantal benchmarks gevonden waarbij ook gekeken is naar het RAM gebruik.
https://forums.anandtech....gamegpu-the-rest.2488968/
Tussen 16gb ram en 32gb zit zelfs verschil in hoeveel er totaal door het systeem gebruikt wordt.
Zou je verschil merken qua fps en/of laadtijden tussen 8gb ram of 16gb ram in je pc?
Met scraps kun je in de store 3 verschillende battlepacks kopen.beebie121 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:17:
wat kan je eigenlijk met de scraps? warbonds kan je wapens mee kopen maar scraps weet ik nog niet
Idd. Meneer mag gewoon zeggen wat hij vindt en hier zijn mening delen. Deze komt wellicht voor 99% niet overeen met de rest. Verschil moet er wezenShininNL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:15:
Jeetje wat een vijandigheid in dit topic op mensen die kritiek op dit spel hebben.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Daarmee kun je betere battlepacks kopen namelijk; enhanced en superior. In deze battlepacks heb je een hogere dropkans op betere wapenskins ( enhanced en legendary ).beebie121 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:17:
wat kan je eigenlijk met de scraps? warbonds kan je wapens mee kopen maar scraps weet ik nog niet
geen 10 verschillende underbarrels:D 20 scopes eb 30 camo's
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dit is een bug waar meer spelers last van hebben. Je rank blijft gewoon staan op hetzelfde level en je war bonds blijft ook op hetzelfde level staan. In mijn geval 160 en niet hoger. Er zijn inmiddels meldingen binnen bij Dice. Zelf vraag ik m'n geld terug voor de vroege toegang waar extra voor is betaald.Bullettooth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Wat een vreemde reactie op een game die eigenlijk unaniem de hemel in geprezen lijkt te worden, nog voordat hij officieel op de markt is.
Zoals ik al schreef is er grafisch en op het spel plezier weinig aan te merken maar als je voor j met de korte achternaam speel is de lol eraf.
@beukertje wat betreft de gezelligheid. Ik hoop voor jou dat je game wel werkt zoals het hoort en ook de andere gamers veel plezier. Helaas voor jou blijf ik niet weg en gezien je reactie heb je oud zeer nog niet verwerkt.
Alhoewel de reacties wat overtrokken zijn is het natuurlijk niet echt kritiek waar wat mee gedaan kan worden en niet op een manier ingezet die uitnodigt tot discussie of hulp aanbieden.ShininNL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:15:
Jeetje wat een vijandigheid in dit topic op mensen die kritiek op dit spel hebben.
Oke, dat wist ik niet. Bij mij gaat het levelen gewoon zoals het hoort. Bedankt voor je uitleg.TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Dit is een bug waar meer spelers last van hebben. Je rank blijft gewoon staan op hetzelfde level en je war bonds blijft ook op hetzelfde level staan. In mijn geval 160 en niet hoger. Er zijn inmiddels meldingen binnen bij Dice. Zelf vraag ik m'n geld terug voor de vroege toegang waar extra voor is betaald.
Zoals ik als schreef is het grafisch en op het spel plezier weinig aan te merken maar als je voor j met de korte achternaam speel is de lol eraf.
@beukertje wat betreft de gezelligheid. Ik hoop voor jou dat je game wel werkt zoals het hoort en ook de andere gamers veel plezier. Helaas voor jouw blijf ik niet weg en gezien je reactie heb je oud zeer nog niet verwerkt.
Denk overigens wel dat dit snel opgelost zal worden door DICE, maar als je inderdaad € 20,- meer betaald voor early access en je dan toch voor de kat zijn K* speelt...
Ik had gisteren voornamelijk last van een bug waardoor de muis niet/zeer slecht geregistreerd werd zodra je in een voertuig of stationary weapon stapte. Verder vermaak ik me eigenlijk prima met de game, de maps zijn vooral geniaal deze keer. Die Alpen en Amiens maps zijn echt smullen.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Kan hier enigszins inkomen, aan de andere kant kun je ook verwachten(kijkend naar andere releases, niet alleen van dice, Division/Destiny ect). dat er sommige bugs, die niet in de alpha en beta naar voren zijn gekomen hier aan het licht komen. Ik probeer het niet goed te praten maar het is nou eenmaal zo. Geef het een paar weken. Nogmaals ik begrijp je punt, maar zo zijn er altijd wel vervelende bugs in de vroege release van een game.TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Zoals ik als schreef is het grafisch en op het spel plezier weinig aan te merken maar als je voor j met de korte achternaam speel is de lol eraf.
Had ik ook 2x last van,ik heb het vermoeden dat het komt door die origin overlay (shift+F1). Even alt-tab en bij mij was het meteen verholpen.Bullettooth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:32:
[...]
Ik had gisteren voornamelijk last van een bug waardoor de muis niet/zeer slecht geregistreerd werd zodra je in een voertuig of stationary weapon stapte.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Kan dat niet terugvinden...
Volgens mij is dat de overlay van Origin die boven Battlefield (of elke origin game) komt wanneer je Shift+F1 indrukt in-game.luifel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:48:
Wat betekend die Origin overlay eigenlijk?
Kan dat niet terugvinden...
I'm an Ironman!
Ben jij dan zo'n speler die helemaal niet voor de lol speelt maar enkel voor het lvlen?TecTo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Dit is een bug waar meer spelers last van hebben. Je rank blijft gewoon staan op hetzelfde level en je war bonds blijft ook op hetzelfde level staan. In mijn geval 160 en niet hoger. Er zijn inmiddels meldingen binnen bij Dice. Zelf vraag ik m'n geld terug voor de vroege toegang waar extra voor is betaald.
Zoals ik al schreef is er grafisch en op het spel plezier weinig aan te merken maar als je voor j met de korte achternaam speel is de lol eraf.
Waarschijnlijk wordt dit later geupdate en werkt alles weer naar behoren en wordt je juiste rank weergeven.
In de compangion app waren de stats ook niet direct bijgewerkt, maar omdaar dan je geld voor terug te vragen? Het is maar wat je een probleem vind.
Dit had ik ook, en zoals gezegd: het komt door de Origin overlay. Ik heb het in de settings van Origin uit gezet en sindsdien geen last meer van gehad!Bullettooth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:32:
Ik had gisteren voornamelijk last van een bug waardoor de muis niet/zeer slecht geregistreerd werd zodra je in een voertuig of stationary weapon stapte.
Idd, helemaal juist, je legt 20 euro extra neer voor de Early Enlister versie om eerder te spelen, en vanwege bugs kan je niet verder levellen, dus idd gewoon paar weken wachten.frank131331 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:33:
[...]
Geef het een paar weken. Nogmaals ik begrijp je punt, maar zo zijn er altijd wel vervelende bugs in de vroege release van een game.
Hoe durven mensen te zeuren over zoiets, echt schande.

Gewoon slikken dat je goed genomen wordt door al die bedrijven met hun gare pre-order shit.
i5-3750K
Radeon 7950
16 GB ram
Kan ik dit nog spelen op een 1080p resolutie?
Als je de settings een beetje tweakt ( denk aan medium/high en geen AA ) dan kun je de game prima spelenshoombak schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:57:
Toch maar even checken hier, want ik vind de framedrops op de X1 echt vreselijk. Heb hier ook nog een pc staan, maar vraag me af of dit gaat werken, haal misschien net de minimale eisen:
i5-3750K
Radeon 7950
16 GB ram
Ja hoor prima. Ik heb een 7950 in combinatie met een i5 2500k en haal tussen de 50-70 fps met alles op high.shoombak schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:57:
Toch maar even checken hier, want ik vind de framedrops op de X1 echt vreselijk. Heb hier ook nog een pc staan, maar vraag me af of dit gaat werken, haal misschien net de minimale eisen:
i5-3750K
Radeon 7950
16 GB ram
Wat is eigenlijk het max. level tegenwoordig?
Heb af en toe dat mijn wapen niet meer schiet en aimt. Moet dan even switchen naar pistool of iets anders en dan is het weer opgelost.
Iemand dit ook gezien?
Wordt moeilijker in een vliegtuig
No problem! Maar probeer het zelf door 4 Euro te investeren.shoombak schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:57:
i5-3750K
Radeon 7950
16 GB ram
Jup, vooral na revives!jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:01:
Dit viel me gisteren op:
Heb af en toe dat mijn wapen niet meer schiet en aimt. Moet dan even switchen naar pistool of iets anders en dan is het weer opgelost.
Iemand dit ook gezien?
Ja, wordt lastig dan.InSanex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:02:
Jep, in de tank. Kon niet meer schieten maar even eruit, schieten en weer terug deed het.
Wordt moeilijker in een vliegtuig
Wat betreft je aanname. Nee ik spel voor de lol en daarmee is het vooral leuk dat je bepaalde wapens kunt unlocken, ,zodat je te naar behoren kunt bewapenen tegen andere. Om enigszins volwaardig aan het spel deel te kunnen nemen heb je war bonds nodig en minimaal rankt 10.Pandanl schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
Ben jij dan zo'n speler die helemaal niet voor de lol speelt maar enkel voor het lvlen?
Waarschijnlijk wordt dit later geupdate en werkt alles weer naar behoren en wordt je juiste rank weergeven.
In de compangion app waren de stats ook niet direct bijgewerkt, maar omdaar dan je geld voor terug te vragen? Het is maar wat je een probleem vind.
Geld terug. Als je extra betaald voor vroege toegang en het spel voldoet niet dan mag je toch op zijn minst dat deel terugvragen. Kennelijk doe jij daar niet moeilijk over 80 euro voor iets wat niet werk is toch wel een behoorlijk bedrag.
Als je even google dan zie je op diverse sites dat er begin september al melding van wordt gemaakt in de beta. Kennelijk hebben andere bugs voorrang omdat het niet massaal voorkomt. Doet me denken aan bf4 waar sommige het veteraan mes en de scope op de magnum na maanden pas krijgen en andere direct.
Mocht dit met deze bug ook gebeuren dat zou ik deze game pas na..... volwaardig kunnen spelen.
Maar laten we hier voorlopig bij houden want wil zeker het spelplezier niet bederven van andere.
Afgezien van wat fancy kleurtjes, wat is er beter aan een wapenskin, niks toch (mag ik hopen)?Rickpm1 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:21:
[...]
Daarmee kun je betere battlepacks kopen namelijk; enhanced en superior. In deze battlepacks heb je een hogere dropkans op betere wapenskins ( enhanced en legendary ).
Vaak bu'j te bang!
Ja, nu je het zegt!
moest hier wel om lachen hahaMaar laten we hier voorlopig bij houden want wil zeker het spelplezier bederven van andere.
Ach weet je wat het is. Ieder heeft zn eigen grens en eigen ding waarmee ze pelzier halen.
ik kan me voorstellen dat je baalt als je de WB en de lvls niet krijgt.
Zeker als andere dat wel krijgen en je graag een nieuw wapen wil uitproberen.
Als ik een spel koop van de grote uitgevers dan verwacht ik in de eerste week een patch met de grote verbeteringen die het spel speelbaarder maken.
Er is altijd een kans dat je er of wel, of niet last van hebt.
Het is ook al bevestigd door ElArmaSecreta, maar inderdaad nadat je een revive hebt gehad. Is mij tijdens de 10 uur trial ook een aantal keer overkomen. Eerste paar keer dacht ik echt: wtf schieteeennn!!!! (en daardoor dood uiteraardjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:01:
Dit viel me gisteren op:
Iemand dit ook gezien?
De enige echt annoying bug die ik tot nu toe ben tegengekomen.The.Sticky schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:13:
[...]
Het is ook al bevestigd door ElArmaSecreta, maar inderdaad nadat je een revive hebt gehad. Is mij tijdens de 10 uur trial ook een aantal keer overkomen. Eerste paar keer dacht ik echt: wtf schieteeennn!!!! (en daardoor dood uiteraard) Maar een vlugge switch naar iets anders verhelpt het gelukkig. Ik ga er van uit dat ze dit gauw genoeg gaan fixen in een patch.
Volgens mij doet die Origin overlay dat, als die ingame aanstaat, check je Origin options eens, staat die enabled?
Ok...thanksMadstorm schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Volgens mij is dat de overlay van Origin die boven Battlefield (of elke origin game) komt wanneer je Shift+F1 indrukt in-game.
Vanavond ff doenSAiN ONeZ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
Volgens mij doet die Origin overlay dat, als die ingame aanstaat, check je Origin options eens, staat die enabled?
FOV 90MegaMagnetron schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:07:
Wat doen jullie trouwens met de Field of View & overige settings deze lekker default laten staan of? Op de V sync na dan?
En in voertuigen?
Oja dat is apart he, daar heb ik hem op 95 staan.
En dat gaat dan om de horizontal FOV... waarom ze daar twee vars in één optie hebben gestoken?
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.