@Tsurany, ik heb scout level 6 maar ik hoor idd alleen maar dit soort verhalen over die martini...ik hou niet van afwachten maar wat meer offensief spelen. Naar mijn idee lukt dat sowieso een stuk beter met de Gewehr m.95 infanterie, mits je snel kunt zoomen en onmogelijk goed je tegenstander in 't vizier kunt blijven houden.... Hoe die jackfrags dat doet is me een raadsel.... Mij lukt 't niet
Van die mondragon en selbstlader moet wel gezegd worden dat de bulletspread echt verschrikkelijk is als je em op de snelst mogelijke manier wilt gebruiken... Ik weet niet hoe maar als iemand met een selbstlader op mij schiet ben ik zo dood en ik hoor em dan echt zijn clip zeer snel leegschieten. Als ik dat doe, dan missen bijna alle kogels....zelfs als iemand echt direct in mijn vizier staat op een paar meter afstand, ook dan leg ik sneller het loodje. Ik heb de suppression video gekeken maar de inaccuracy uit suppression geldt dus vooral op medium en long distance. Ik weet dat ik "niet zo goed" ben in BF, maar het lijkt er vooral na de Patch op alsof ik niks meer geraakt krijg. Ook met de model 10A Hunter niet tenzij 't echt zeer close combat is. Op medium range, waarbij ik direct neergeschoten wordt met zo'n shotgun, lukt 't mij niet om datzelfde terug te doen.
Overigens de nieuwe patch...het quitten werkt nog steeds niet zoals 't moet. Als ik in het eerste stadium quit, dus bij battlepackverdeling, dan duurt 't een eeuwigheid voordat ie echt quit. Ik krijg een mooi vaag achtergeondplaatje maar ik moet na 5 minuten toch echt ALT+F4 doen. Ja Suez is wat beter, maar nog steeds vind ik die trein in die map overpowering everything zeg maar.
De revivebug dat ik niet kan schieten na een revive lijkt deels weg te zijn; soms kan ik direct schieten, soms niet.
Bovenal zijn er nu opvallend veel situaties waarin ik met een headshot neergeschoten wordt op long range met een shotgun. Ik heb nu veel meer situaties meegemaakt die ik echt verdacht vind maar goed nogmaals, ik wil mijn eigen onkunde absoluut niet ontkennen. Ik heb het idee dat ik ook veel sneller omgelegd wordt door mensen met een Lewis gun of Bar. Daar kun je echt de vinger op de knop houden en gewoon wat lopen totdat je magazijn leeg is en dan heb je weer 3 kills erbij....Ik vond overigens de vliegtuigen, met name de c8 bomber dingen echt zo vervelend en lijkt 't een stuk erger. Je spawnt en als je überhaupt al een stukje kunt lopen ga ik direct weer neer. Montegrappa is gewoon niet meer leuk nu....
En dan de snipers aan de randen van met name tao fortress en die ene map die erop lijkt (naam kwijt)... Je spawnt, loopt 3 meter en je gaat meteen weer liggen.
Ondanks de graphics en de setting van BF1 beter zijn kan ik denk ik wel concluderen dat ik meer speelplezier had in BF4.