Maatje van me heeft dezelfde specs ongeveer op zijn laptop. Alles op low draaien doet het verder best prima!MrAndy9797 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:09:
Hallo
Ik zou graag deze game willen kopen. Ik heb in de beta-test een zeer goede ervaring opgedaan wat graphics en draaibaarheid van het spel betreft.
Nu ik effectief overweeg om het te kopen, check ik graag of mijn laptop het wel aan kan. Dat doe ik via CYRI. Daar merk ik dat mijn laptop niet geschikt is voor de minimum-vereisten, ondanks de goede ervaring tijdens de beta. Hieronder mijn resultaten.
Zou ik het spel dan beter niet kopen of toch wel?
[afbeelding]
Je kunt altijd nog Origin access afsluiten voor 1 maand. Dan kun je 10 uur lang proberen. Na 10 uur kun je een mooi beeld vormen of de game is en speelt zoals je had verwacht.MrAndy9797 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:09:
Hallo
Ik zou graag deze game willen kopen. Ik heb in de beta-test een zeer goede ervaring opgedaan wat graphics en draaibaarheid van het spel betreft.
Nu ik effectief overweeg om het te kopen, check ik graag of mijn laptop het wel aan kan. Dat doe ik via CYRI. Daar merk ik dat mijn laptop niet geschikt is voor de minimum-vereisten, ondanks de goede ervaring tijdens de beta. Hieronder mijn resultaten.
Zou ik het spel dan beter niet kopen of toch wel?
[afbeelding]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Snelle check
-Geen hardcore
Wel custom game...
-Instellen joystick knoppen bijzonder lastig, pakt ze niet goed (Logitech Extreme 3D pro)
-Rondkijken links/rechts/boven/onder werkt niet met coolie hat
-Quit duurt lang of zo nu
+Joystick werkt verder in game wel gewoon direct.
-Geen hardcore
-Instellen joystick knoppen bijzonder lastig, pakt ze niet goed (Logitech Extreme 3D pro)
-Rondkijken links/rechts/boven/onder werkt niet met coolie hat
-Quit duurt lang of zo nu
+Joystick werkt verder in game wel gewoon direct.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Lees meer topics over het niet binden van keys, blijven rammen of die knoppen is het advies, uiteindelijk pakt hij wel...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Oh met gewone knoppen ook? Die had ik niet geprobeerd nog.SAiN ONeZ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:23:
Lees meer topics over het niet binden van keys, blijven rammen of die knoppen is het advies, uiteindelijk pakt hij wel...
hekjeFail van ze trouwens
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik had zelf het probleem dat hij mijn mouse keys niet binde, maar daarvoor moet je weer in de kolom van de muis klikken, dan pakt hij het meteen, misschien heb je een joystick kolom waardoor het mss daar makkelijker gaat?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Sterker nog, bij mensen waar voorheen geen cpu problemen waren, hebben ze nu ook.freaky35 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:00:
leuk is dat je word verplicht dus om de nieuwste driver te hebben...terwijl driver 375.70 b.v geen g sync heeft die werkt dan...
http://www.guru3d.com/fil...ql-driver-download,1.html
ik zie nu ook ineens deze staan.
CPU verbruik is nog steeds hetzelfde bij mij,dus dat is nog niet verholpen blijkbaar
..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Bleh. Kan niet online komen in BF1. Meer mensen last van?
deze driver werkt erg slecht met bf1,bij mij danfreaky35 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:00:
leuk is dat je word verplicht dus om de nieuwste driver te hebben...terwijl driver 375.70 b.v geen g sync heeft die werkt dan...
CPU verbruik is nog steeds hetzelfde bij mij,dus dat is nog niet verholpen blijkbaar
..
leuke tip uit het problemen topic:
In je origin gamesbieb rechtermuis op BF1 en kiezen voor eigenschappen, en daar bij geavanceerde opstart opties:
-PerfOverlay.DrawFps 1 toevoegen, hierdoor heb je een continue FPS counter, die blijft staan!
In je origin gamesbieb rechtermuis op BF1 en kiezen voor eigenschappen, en daar bij geavanceerde opstart opties:
-PerfOverlay.DrawFps 1 toevoegen, hierdoor heb je een continue FPS counter, die blijft staan!
Mijn G-Sync heeft nooit gestopt met werken en ik update altijd naar de laatste driver.freaky35 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:00:
..
helaas hier wel en ik ben ook niet de enige zie ik overal al,op het net,driver na 37.06 werken bij mij niet met gsyncSmokingCrop schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:38:
[...]
Mijn G-Sync heeft nooit gestopt met werken en ik update altijd naar de laatste driver.
Al iets bekend over de server commands voor BF1?
screw that patch though. constante 99-100% cpu load nu.
100% gpu load is geen probleem, daar voel je niets van, 99-100% cpu load maakt het alles net niet super vloeiend. Hoeveel FPS je ook doet.
100% gpu load is geen probleem, daar voel je niets van, 99-100% cpu load maakt het alles net niet super vloeiend. Hoeveel FPS je ook doet.
[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 15-11-2016 20:03 ]
Net even een server voor BuG opgezet, maar je kunt er momenteel nog niets mee behalve de basic instellingen zoals maps en wapens....
Voor een weekje genomen,daarna kijken we weer verder. Hopelijk hebben ze de andere basic admin zaken zoals kunnen kicken snel toegevoegd. En dat ik mede admins/moderators aan kan maken natuurlijk....
Verder lijkt de patch voor mij prima te werken, geen problemen ervaren en het speelde iets soepeler.
Voor een weekje genomen,daarna kijken we weer verder. Hopelijk hebben ze de andere basic admin zaken zoals kunnen kicken snel toegevoegd. En dat ik mede admins/moderators aan kan maken natuurlijk....
Verder lijkt de patch voor mij prima te werken, geen problemen ervaren en het speelde iets soepeler.
"error 500 internal server error"...boeeee
B@n@@n
Wat voor server word het? En is het mogelijk 48 mans conquest servers te huren?bvk schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:58:
Net even een server voor BuG opgezet, maar je kunt er momenteel nog niets mee behalve de basic instellingen zoals maps en wapens....
er is een test server van 24man conquest, is nu leeg maar dat gamede perfect, niet zo hectisch..
Maar op de alpen map iets te weinig, dus laat die 32 en 48 slots CQ servers maar komen.
Maar op de alpen map iets te weinig, dus laat die 32 en 48 slots CQ servers maar komen.
Ik heb er een Conquest server van gemaakt met 6 mappen. meer kon ik er niet selecteren. Aantal slots kan ik niet aanpassen, zijn er dus 64. Zal allemaal nog wel komen neem ik aan.....unfor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:09:
[...]
Wat voor server word het? En is het mogelijk 48 mans conquest servers te huren?
We spelen nu op een custom server met allerlei aanpassingen, zoals FF, pistol only ed. Lijkt dus wel al te kunnen.bvk schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:14:
[...]
Ik heb er een Conquest server van gemaakt met 6 mappen. meer kon ik er niet selecteren. Aantal slots kan ik niet aanpassen, zijn er dus 64. Zal allemaal nog wel komen neem ik aan.....
En dat is een Conquest server? En die aanpassingen zijn te doen inderdaad, maar dat versta ik onder "basic", ik wil natuurlijk veel meer kunnen aanpassen.PerlinNoise schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:37:
[...]
We spelen nu op een custom server met allerlei aanpassingen, zoals FF, pistol only ed. Lijkt dus wel al te kunnen.
Conquest is gesloopt trouwens,door de patch, 250 tickets voor de aanvallende partij is veel te veel. Het is nu bijna onmogelijk om de partij te winnen voor de verdedigende partij .
Je bedoeld Operations?freaky35 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:55:
Conquest is gesloopt trouwens,door de patch, 250 tickets voor de aanvallende partij is veel te veel. Het is nu bijna onmogelijk om de partij te winnen voor de verdedigende partij .
Ik blijf ondanks de update van vandaag DirectX errors krijgen. Net 5 minuten kunnen spelen met mn NVidia 960 en error. Heb nog nooit games gehad op mijn nieuwe PC die eruit klappen, maar BF1 doet dit vaak. Ook Origin overlay aan/uit, vsync aan/uit, nieuwe drivers, power features gewijzigd, het haalt allemaal niks uit.
Was fun! Ben helemaal geen knifer maar als wolfpack op een paar gasten jagen is best lollig voor de afwisseling;)PerlinNoise schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:37:
[...]
We spelen nu op een custom server met allerlei aanpassingen, zoals FF, pistol only ed. Lijkt dus wel al te kunnen.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik had het idee dat aanvallen al makkelijker was. Nu zal verdedigen al helemaal geen hol meer aan zijn, denk ik.
Voor de update speelde ik alles op 1600xnog wat.. En alles op low.
Na de update speel ik alles op 1900xnogwat.. En alles op medium, aan een fps van 55-60fps!
i7/8gigram/gtx860m
Best een goeie update voor mij dus
Na de update speel ik alles op 1900xnogwat.. En alles op medium, aan een fps van 55-60fps!
i7/8gigram/gtx860m
Best een goeie update voor mij dus
het word bijna onmogelijk om een potje te winnen ,echt zonde en ik vind het echt een onbegrijpelijke keuze van DiceUffeltje schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:53:
Ik had het idee dat aanvallen al makkelijker was. Nu zal verdedigen al helemaal geen hol meer aan zijn, denk ik.
Man man man wat ben ik beroerd van die kansloze squad mates -_-''
Mochten er nog mensen met mij willen spelen of mij kunnen gebruiken in een squad dan hoor ik het graag
TheLargerNL in game mét tweakers logo ^^
Mochten er nog mensen met mij willen spelen of mij kunnen gebruiken in een squad dan hoor ik het graag
TheLargerNL in game mét tweakers logo ^^
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Bij mij crashte Battlefield tijdens het opstarten bij het "personaliseren" van het spel. In "Mijn Documenten/Battlefield 1" de settings en twinkle map hernoemd naar settings.old en twinkle.old. Nu startte Battlefield wel op. Zal wel ergens een instelling zijn die niet meer kan worden gebruikt na de update.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:57:
wou ik even battlefield gaan spelen, moest er een update geïnstalleerd worden. En ja hoor, hierna crashed battlefield zodra het game loading scherm verschijnt... nu al 2 uur bezig met pogingen spelbestanden te repareren/ update opnieuw te installeren maar nogsteeds kom ik er niet in... meer mensen hier met problemen?
nu maar de volledige 45 gb opnieuw downloaden en installeren....
Verwijderd
Helaas het volledige spel al opnieuw geinstalleerd, terug gegaan naar oude drivers, weer terug naar nieuwe drivers, update opnieuw geforceerd, etc maar nogsteeds werkt niks..Tracking Cookie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:11:
[...]
Bij mij crashte Battlefield tijdens het opstarten bij het "personaliseren" van het spel. In "Mijn Documenten/Battlefield 1" de settings en twinkle map hernoemd naar settings.old en twinkle.old. Nu startte Battlefield wel op. Zal wel ergens een instelling zijn die niet meer kan worden gebruikt na de update.
Ook de settingsmap er al meerdere keren totaal uitgeknald.
Oude drivers nogmaals geprobeerd, met workaround om de driver check over te slaan, ook dan crash.
Gister werkte alles prima, op auto settings (alles medium eigenlijk) speelde het gewoon vloeiend.
Specs:
Lenovo y50-70
I7 quad
Gtx860m
8gb ram (mis 1 bij gaan plaatsen voor bf1? Dual channel schijnt te schelen)
Wat gaat er exact mis als ik mag vragen? Komt er eerst wel beeld maar dan kleiner? Of helemaal niks?Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:16:
[...]
Helaas het volledige spel al opnieuw geinstalleerd, terug gegaan naar oude drivers, weer terug naar nieuwe drivers, update opnieuw geforceerd, etc maar nogsteeds werkt niks..
Ook de settingsmap er al meerdere keren totaal uitgeknald.
Oude drivers nogmaals geprobeerd, met workaround om de driver check over te slaan, ook dan crash.
Gister werkte alles prima, op auto settings (alles medium eigenlijk) speelde het gewoon vloeiend.
Specs:
Lenovo y50-70
I7 quad
Gtx860m
8gb ram (mis 1 bij gaan plaatsen voor bf1? Dual channel schijnt te schelen)
EDIT: Wat je nog kan doen is even naar de BF1 folder dan _Installer > VC > VC2013 > Redist en dan die setup even runnen (repair), schijnt bij sommige ook te helpen..
[ Voor 9% gewijzigd door TheLarger1 op 15-11-2016 22:22 ]
DICE heeft echt iets gruwelijk vernacheld met deze patch. Ik heb een ping van 5-10, maar met alle wapens zit er een bepaalde delay van 10-100 ms tussen klikken en daadwerkelijk schieten.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Singleplayer werkt perfect, wordt amper warm voldoende fps etc. Hetzelfde geld voor de multiplayer gisteren.TheLarger1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:19:
[...]
Wat gaat er exact mis als ik mag vragen? Komt er eerst wel beeld maar dan kleiner? Of helemaal niks?
EDIT: Wat je nog kan doen is even naar de BF1 folder dan _Installer > VC > VC2013 > Redist en dan die setup even runnen (repair), schijnt bij sommige ook te helpen..
Sinds de patch van vandaag krijg ik het game loading scherm zodra ik op joinen klik, dan een seconde of 15 later, net nadat de wolkjes over het scherm vliegen en je de 2de laadafbeelding krijgt, sluit het scherm opeens. Origin blijft gewoon werken.
Ik krijg geen enkele foutmelding vanuit bf, geen directx foutmeldingen (dx11/12 maakten geen verschil) zelfs geen melding vanuit windows dat het onverwachts is afgesloten. Ook niks terug te vinden in de event manager dus...
Processor komt eigenlijk niet boven de 60% uit tijdens het laden, temps van cpu en gpu onder de 60c, en nog ruim 3gb aan ram over.
Ik speel nu trouwens via de trail van ea acces, en op het moment ook niet van plan er geld in te stoppen als het zo instabiel blijft...
Die Russian 1895 Sniper is wel heel erg generfed. Soms schiet je een kogel ,maar raak je niets.
Ook leuke bug er bij; De game starten met 1 death. Tankiej en ik hadden daar last van. De laatste 3 in de lijst van beide teams hadden standaard 1 death bij het begin op Monte Grappa.
Mijn oudere CPU (i5 2500) blijft op 99-100% en dat was ook wel te verwachten, maar ik game te weinig om nu mijn systeem te willen upgraden voor alleen Battlefield 1. Heb er nu 20 uur op zitten sinds de release, dat is niet veel.
Ook leuke bug er bij; De game starten met 1 death. Tankiej en ik hadden daar last van. De laatste 3 in de lijst van beide teams hadden standaard 1 death bij het begin op Monte Grappa.
Mijn oudere CPU (i5 2500) blijft op 99-100% en dat was ook wel te verwachten, maar ik game te weinig om nu mijn systeem te willen upgraden voor alleen Battlefield 1. Heb er nu 20 uur op zitten sinds de release, dat is niet veel.
Toch nog 2 potjes gewonnen als defender maar dat was echt zweten.freaky35 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:05:
[...]
het word bijna onmogelijk om een potje te winnen ,echt zonde en ik vind het echt een onbegrijpelijke keuze van Dice
Ga echt geen server huren, ze kunnen mij de pot op, ze weten toch wat wij willen met de servers waarombvk schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:14:
[...]
Ik heb er een Conquest server van gemaakt met 6 mappen. meer kon ik er niet selecteren. Aantal slots kan ik niet aanpassen, zijn er dus 64. Zal allemaal nog wel komen neem ik aan.....
zo iets in alpha fase uitbrengen?
Kan het toevallig zijn dat jullie in een vliegtuig wilden spawnen meteen aan het begin? Die bug was er al namelijk, dan start je in de lucht en ga je doodJK schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:35:

Wat een fail patch, alleen maar wtf momenten net als in bf4, vraag me ook af wat er met de graphics
is gebeurt, ziet er minder uit dan voorheen met dezelfde instellingen.
Ook ga ik nu steeds dood door aanvals vliegtuigen en hebben ze de AA wel meer afstand gegeven maar dmg is veel minder, nu heersen de vliegtuigen.
is gebeurt, ziet er minder uit dan voorheen met dezelfde instellingen.
Ook ga ik nu steeds dood door aanvals vliegtuigen en hebben ze de AA wel meer afstand gegeven maar dmg is veel minder, nu heersen de vliegtuigen.
Dat gejank van mensen moet ook maar eens ophouden. Zo'n spel optimaliseren kost gewoon tijd. En nee niet alle veranderingen zullen een vooruitgang zijn. Wees blij dat er iig naar de community wordt geluisterd.
Stel je bent programmeur bij DICE en je leest de hele dag dat gejank van mensen op reddit over elk klein dingetje wat nog niet helemaal goed werkt. Dan wordt je toch helemaal gek.
Geef het gewoon wat tijd ze zijn er mee bezig. En kom niet met het argument van "zo'n game moet bugvrij uitkomen voor 50 euro"
Dit is bij bijna geen enkele game meer het geval en doe mensen hebben ook gewoon deadlines die van hoger af komen
Stel je bent programmeur bij DICE en je leest de hele dag dat gejank van mensen op reddit over elk klein dingetje wat nog niet helemaal goed werkt. Dan wordt je toch helemaal gek.
Geef het gewoon wat tijd ze zijn er mee bezig. En kom niet met het argument van "zo'n game moet bugvrij uitkomen voor 50 euro"
Dit is bij bijna geen enkele game meer het geval en doe mensen hebben ook gewoon deadlines die van hoger af komen
Gisteren een nieuwe bug tegengekomen... Toen ik een friendly A7V inging (vanaf de grond, niet door te spawnen) kon ik niet schieten en zag ik ook niet op welke positie ik erin zat... Toen eruit gegaan en weer opnieuw erin en toen kwam ik op de positie van de bestuurder, terwijl deze al bezet was
Bij de derde keer proberen ging 't wel goed lol.
Suez gisteren ook weer gespeeld en wat blijft die map een drama op conquest.. vooral als je team niet echt goed meewerkt... Uiteindelijk werd ons team teruggedrongen tot de spawn (na nog geen 5 minuten.....) en toen konden we zo goed als niks beginnen tegen de vijand...

Suez gisteren ook weer gespeeld en wat blijft die map een drama op conquest.. vooral als je team niet echt goed meewerkt... Uiteindelijk werd ons team teruggedrongen tot de spawn (na nog geen 5 minuten.....) en toen konden we zo goed als niks beginnen tegen de vijand...
Het lijkt erop dat iedereen die de trial versie speelt dit probleem heeft maar de mensen die het spel gekocht hebben niet.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:32:
[...]
Singleplayer werkt perfect, wordt amper warm voldoende fps etc. Hetzelfde geld voor de multiplayer gisteren.
Sinds de patch van vandaag krijg ik het game loading scherm zodra ik op joinen klik, dan een seconde of 15 later, net nadat de wolkjes over het scherm vliegen en je de 2de laadafbeelding krijgt, sluit het scherm opeens. Origin blijft gewoon werken.
Ik krijg geen enkele foutmelding vanuit bf, geen directx foutmeldingen (dx11/12 maakten geen verschil) zelfs geen melding vanuit windows dat het onverwachts is afgesloten. Ook niks terug te vinden in de event manager dus...
Processor komt eigenlijk niet boven de 60% uit tijdens het laden, temps van cpu en gpu onder de 60c, en nog ruim 3gb aan ram over.
Ik speel nu trouwens via de trail van ea acces, en op het moment ook niet van plan er geld in te stoppen als het zo instabiel blijft...
Speel zelf ook de trial en sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Heb nog 4 uur geloof ik dus hoop dat het ergens deze dagen nog wel gaat werken.
Ik vind de aanpassing van Suez ook niet echt een verbetering. Nu is het nog moeilijker om je spawn uit te komen als de vijand alle vlaggen heeft. Je moet een woestijnvlakte oversteken waardoor alle snipers je van mijlenver zien. Dat samen met prutsers in je eigen team die in de tanks/voertuigen zitten en heel ver achter blijven zorgt ervoor dat je nog minder kan dan voorheen, als je team geen enkele vlag heeftwsLy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 07:07:
Gisteren een nieuwe bug tegengekomen... Toen ik een friendly A7V inging (vanaf de grond, niet door te spawnen) kon ik niet schieten en zag ik ook niet op welke positie ik erin zat... Toen eruit gegaan en weer opnieuw erin en toen kwam ik op de positie van de bestuurder, terwijl deze al bezet wasBij de derde keer proberen ging 't wel goed lol.

Sowieso, ik weet niet in hoeverre snipers zijn veranderd deze patch, maar met alle snipers insta-killen is het nog steeds dat ik continue aan het slalommen ben op veel maps omdat je gewoon permanent van drie kanten door snipers wordt bestookt. Dan is het leuk als je voor 80% van de tijd in dekking kan blijven, en ze 90% missen, want alsnog gaan ze je regelmatig raken.
Ik zag wel heel veel meer support. Dus ik weet niet in hoeverre dat kwam door mensen die het probeerde na de patch of dat ze nu echt gewoon goed zijn, want ze leken het best goed te doen.
Uit frustratie toen maar weer eens de Automatico Trench geprobeerd. En nu ik meer ervaring heb met Hellriegel die vergelijkbaarder is dan de MP18, ging die eigenlijk wel heerlijk: Prrrr, en weer een dode tegenstander. Ook een leeg magazijn, dat dan weer wel
. Zodra je de muis aanraakt is je magazijn zo ongeveer leeg.
Ik zag wel heel veel meer support. Dus ik weet niet in hoeverre dat kwam door mensen die het probeerde na de patch of dat ze nu echt gewoon goed zijn, want ze leken het best goed te doen.
Uit frustratie toen maar weer eens de Automatico Trench geprobeerd. En nu ik meer ervaring heb met Hellriegel die vergelijkbaarder is dan de MP18, ging die eigenlijk wel heerlijk: Prrrr, en weer een dode tegenstander. Ook een leeg magazijn, dat dan weer wel
De patch heeft voor mij ook niet veel goeds gebracht ben ik bang, wat door al jullie verhalen lijkt te bevestigen.
Had gisteravond ineens veel meer lag of iets dergelijks, vaak pas 0,5 sec nadat ik iemand in z'n hoofd geschoten had kreeg ik de kill bevestiging. Ping was ook zeer in de war, schoot telkens van rond de 40 naar de 200, enkele keren zelfs naar de 999.
Inderdaad bij mij ook nog nergens hardcore modus te vinden, staat nog steeds op coming soon.
CPU load ook nog steeds op de 100%, hier is dus ook nog geen fix voor gekomen?
Had gisteravond ineens veel meer lag of iets dergelijks, vaak pas 0,5 sec nadat ik iemand in z'n hoofd geschoten had kreeg ik de kill bevestiging. Ping was ook zeer in de war, schoot telkens van rond de 40 naar de 200, enkele keren zelfs naar de 999.
Inderdaad bij mij ook nog nergens hardcore modus te vinden, staat nog steeds op coming soon.
De LMG's schieten wel echt lekkerder nu.. Veel makkelijker kills mee te maken. Overigens vreemde keuze dat ze shotguns "consistenter" gemaakt hebben.. ze lijken bij mij juist op iets langere afstand nog meer damage te doen.
Verder net als veel eerdere posts ook problemen met de patch.. Mijn beeld werd na ronde zwart, spel minimaliseert en complete PC slaat vast.. gisteravond 2x gehad, en nee, staat verder niks open dat zich actief gedraagt.
Verder nog altijd sync error maar blijkbaar worden instellingen etc wel opgeslagen.
Nog iets dat mij opviel.. Ik wilde steeds vliegen met het toetsenbord (wasd en pijltjestoetsen) maar hier werkte de pijltjestoetsen niet. Nu heb ik in de settings "stick sensitivity"van 0 gehaald (had alle "controller settings" op 0 gezet) en nu werkt vliegen met toetsenbord ineens wel weer
Ik heb overigens ook een suggestie op reddit gezet, en vraag me ook wel af wat jullie mening is:
Bij het instappen in voertuigen krijg je een mooie animatie die een paar seconden duurt. Bij het uitstappen spawn je echter direct buiten het voertuig. Ik ben eens op gaan letten maar heel veel mensen doen zo aan death-dodging door gewoon net op tijd uit tanks/vliegtuigen te springen.
Aangezien er voor vliegtuigen ook gewoon een animatie in zit voor het switchen van stoelen snap ik niet waarom er geen vertraging (met animatie) is voor het uitstappen.
Zou ook wat realistischer zijn aangezien parachutes voor de vliegtuigen niet bepaald veel aanwezig waren en de tanks geloof ik ook redelijk bekend stonden als "death-trap".
Dus wat zouden jullie zeggen van een vertraging op het uit voertuigen stappen?
Verder net als veel eerdere posts ook problemen met de patch.. Mijn beeld werd na ronde zwart, spel minimaliseert en complete PC slaat vast.. gisteravond 2x gehad, en nee, staat verder niks open dat zich actief gedraagt.
Verder nog altijd sync error maar blijkbaar worden instellingen etc wel opgeslagen.
Nog iets dat mij opviel.. Ik wilde steeds vliegen met het toetsenbord (wasd en pijltjestoetsen) maar hier werkte de pijltjestoetsen niet. Nu heb ik in de settings "stick sensitivity"van 0 gehaald (had alle "controller settings" op 0 gezet) en nu werkt vliegen met toetsenbord ineens wel weer

Ik heb overigens ook een suggestie op reddit gezet, en vraag me ook wel af wat jullie mening is:
Bij het instappen in voertuigen krijg je een mooie animatie die een paar seconden duurt. Bij het uitstappen spawn je echter direct buiten het voertuig. Ik ben eens op gaan letten maar heel veel mensen doen zo aan death-dodging door gewoon net op tijd uit tanks/vliegtuigen te springen.
Aangezien er voor vliegtuigen ook gewoon een animatie in zit voor het switchen van stoelen snap ik niet waarom er geen vertraging (met animatie) is voor het uitstappen.
Zou ook wat realistischer zijn aangezien parachutes voor de vliegtuigen niet bepaald veel aanwezig waren en de tanks geloof ik ook redelijk bekend stonden als "death-trap".
Hardcore servers zijn er voor wat ik hoorde wel alleen niet via de Custom Games, even handmatig via de server browser zoeken (FriendlyFire aanzetten) dan zou je ze wel moeten kunnen vinden.HWSHHZ schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:16:
De patch heeft voor mij ook niet veel goeds gebracht ben ik bang, wat door al jullie verhalen lijkt te bevestigen.
Hebben ze nu ook toegevoegd dat je anti-tank gun granaten kunnen ketsen op de tanks? Frustrerend, maar tegelijk briljant. Gisteren 2x dat een granaat met een "Bonk-pfiiiiiew" afketste op de tank.
Aahh oke thanks zal vanavond eens kijken dan. Van mij mogen ze meteen weer een patch er op gooien voor de overige problemenTheLarger1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:37:
[...]
Hardcore servers zijn er voor wat ik hoorde wel alleen niet via de Custom Games, even handmatig via de server browser zoeken (FriendlyFire aanzetten) dan zou je ze wel moeten kunnen vinden.
Voor mij is de update een goede geweest. Buiten dingen die ik nog niet eerder heb gezien (1 death bij start rondje) voelt het een stuk vloeiender op mijn pc. En dat met een gpu onder de minimum specs.
Wat mij betreft dikke pluspunten voor DICE voor deze patch/update, want er zitten toch mooi wat dingen in die door de community zijn voorgedragen.
Wat mij betreft dikke pluspunten voor DICE voor deze patch/update, want er zitten toch mooi wat dingen in die door de community zijn voorgedragen.
Dat zat er al in. Alleen het effect is nu veel sterker gemaakt. Je ziet het ook met machinegeweren en tank granaten, die kunnen ook afketsen op tanks.Prosac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:41:
Hebben ze nu ook toegevoegd dat je anti-tank gun granaten kunnen ketsen op de tanks? Frustrerend, maar tegelijk briljant. Gisteren 2x dat een granaat met een "Bonk-pfiiiiiew" afketste op de tank.
Dat is het probleem juist, er wordt enorm selectief geluisterd. Met Battlefield 3 hebben ze naar de community geluisterd en alle verbeteringen die ze daar hebben toegevoegd zijn er in Battlefield 4 weer uit gelaten. Pas vele patches later zat het spel op hetzelfde niveau qua features. En met Battlefield 1 hebben ze dat keurig overnieuw gedaan, weer allerlei features eruit gelaten en andere features enorm gesloopt.ghighoegha schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:48:
Dat gejank van mensen moet ook maar eens ophouden. Zo'n spel optimaliseren kost gewoon tijd. En nee niet alle veranderingen zullen een vooruitgang zijn. Wees blij dat er iig naar de community wordt geluisterd.
Part of the job. Dat geld voor iedereen die met klant gerichte producten bezig is.Stel je bent programmeur bij DICE en je leest de hele dag dat gejank van mensen op reddit over elk klein dingetje wat nog niet helemaal goed werkt. Dan wordt je toch helemaal gek.
Dus omdat het overal in de industrie als geaccepteerd gezien wordt moeten we er niet meer over klagen? Op je rug liggen en dood spelen? Dan zal er nooit wat veranderen, zeker de mentaliteit van ontwikkelaars en uitgevers niet. Als je ziet hoeveel bugs er bewust ingelaten zijn, bugs waarvan ze wisten dat ze bestonden maar geen zin/tijd hadden ze voor de release te fixen, dan vind ik dat persoonlijk onacceptabel.Geef het gewoon wat tijd ze zijn er mee bezig. En kom niet met het argument van "zo'n game moet bugvrij uitkomen voor 50 euro"
LMG's waren al sterk en zijn nu nog sterker geworden, ik ben er wel blij mee want ik ben wel fan van de WW1 LMG speelstijl.flessuh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:34:
De LMG's schieten wel echt lekkerder nu.. Veel makkelijker kills mee te maken. Overigens vreemde keuze dat ze shotguns "consistenter" gemaakt hebben.. ze lijken bij mij juist op iets langere afstand nog meer damage te doen.
De hitreg van shotguns is altijd al slecht geweest in Frostbite spellen. De engine gaat slecht om met wapens met allemaal losse pellets en de hit registratie daarvan. Dus soms registeren al je pellets als hit, soms geen een. Dat proberen ze nu wat meer recht te trekken.
Lijkt mij een prima idee, dan spelen mensen misschien ook wat behoudender in die voertuigen.Dus wat zouden jullie zeggen van een vertraging op het uit voertuigen stappen?
[ Voor 74% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2016 08:54 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gisteren samen met Faffie_Mikkers hardcore (of iets wat er op lijkt) gespeeld via een custom server. Dat is echt weer een andere beleving en dat beviel me wel goed. Merk wel dat het voornamelijk zeer hoog level spelers zijn die dat spelen dus het is niet gemakkelijk. Helaas verloren maar ik had redelijk wat punten (en k/d was ook nog eens positief). In een heavy tank schieten in "hardcore" mode is verrot lastig de eerste keer.
Ik heb nog nooit een animatie gezien voor het switchen van seatflessuh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:34:
Verder net als veel eerdere posts ook problemen met de patch.. Mijn beeld werd na ronde zwart, spel minimaliseert en complete PC slaat vast.. gisteravond 2x gehad, en nee, staat verder niks open dat zich actief gedraagt.![]()
Nog iets dat mij opviel.. Ik wilde steeds vliegen met het toetsenbord (wasd en pijltjestoetsen) maar hier werkte de pijltjestoetsen niet. Nu heb ik in de settings "stick sensitivity"van 0 gehaald (had alle "controller settings" op 0 gezet) en nu werkt vliegen met toetsenbord ineens wel weer![]()
In bijvoorbeeld de bomber. Switch je van de back gunner naar de front gunner klimt je character daadwerkelijk van de ene seat naar de andere. Dit is ook goed zichtbaar.mvds schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:36:
[...]
Ik heb nog nooit een animatie gezien voor het switchen van seatMaar animatie om uit te stappen klinkt wel logisch
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sterker nog, als je piloot bent en je hebt de outside view (druk op C) dan zie je dat regelmatig gebeuren. Eerste keer dat ik dat zeg dacht ik nog 'huh, hebben ze zelfs daarvoor animaties gemaakt???'Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:56:
[...]
In bijvoorbeeld de bomber. Switch je van de back gunner naar de front gunner klimt je character daadwerkelijk van de ene seat naar de andere. Dit is ook goed zichtbaar.
Ziet er ook wel cool uit.
En uitstap animaties liever niet. Nu ram ik op E en sta ik direct buiten. En de keren dat ik uit een tank ga is omdat er flinke stront aan de knikker is en ik zo snel mogelijk weg moeten komen (tank staat op ontploffen, ik gun die ander de kill niet).
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
En exact om dat 2e moeten ze het wat mij betreft invoeren... het slaat toch nergens op dat je risicoloos in een tank of vliegtuig rond kunt toeren? Die dingen zijn echt krachtig.. en als je dan direct er uit kunt springen op het moment dat je een fout maakt en kapot gaat slaat gewoon nergens op.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:58:
[...]
Sterker nog, als je piloot bent en je hebt de outside view (druk op C) dan zie je dat regelmatig gebeuren. Eerste keer dat ik dat zeg dacht ik nog 'huh, hebben ze zelfs daarvoor animaties gemaakt???'
Ziet er ook wel cool uit.
En uitstap animaties liever niet. Nu ram ik op E en sta ik direct buiten. En de keren dat ik uit een tank ga is omdat er flinke stront aan de knikker is en ik zo snel mogelijk weg moeten komen (tank staat op ontploffen, ik gun die ander de kill niet).
Zelf in 1 conquest match 6 vliegtuigen neergeschoten waarvan 2 kills... en 1x werd ik zelfs afgeschoten door de piloot die er recht boven me uit sprong.. Daarnaast 3 heavy tanks gezien die plotseling van bemand door 3 a 4 personen (volle zie ik bijna nooit eigenlijk
Plus wat ik al eerder zei, waarom wel een mooie animatie voor het instappen en in het geval van een vliegtuig van plaats wisselen, maar niet voor het uitstappen
[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 16-11-2016 10:07 ]
oooh oke, ik zit vrijwel nooit in vliegtuigenTsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:56:
[...]
In bijvoorbeeld de bomber. Switch je van de back gunner naar de front gunner klimt je character daadwerkelijk van de ene seat naar de andere. Dit is ook goed zichtbaar.
Snapt iemand waarom de attackers in rush en operations gebuffed worden met extra tickets en voertuigen?
In mijn beleving is elke attack praktisch een walk-over, helemaal als die kansloze behemoths erbij komen. (De dag dat die dingen uit kunnen op custom servers, speel ik nooit meer offcial servers). Maar speel ik dan zo'n ander spelletje? Vrijwel al m'n losses zijn op defense heb ik het idee, zou dit anders zijn op consoles?
In mijn beleving is elke attack praktisch een walk-over, helemaal als die kansloze behemoths erbij komen. (De dag dat die dingen uit kunnen op custom servers, speel ik nooit meer offcial servers). Maar speel ik dan zo'n ander spelletje? Vrijwel al m'n losses zijn op defense heb ik het idee, zou dit anders zijn op consoles?
DICE geeft aan dat op basis van hun global statistics blijkt dat defenders het vaakst winnen. Ik vind dat zelf geen probleem, aanvallen hoort lastiger te zijn dan defenden. Als ze een van de tweaks hadden doorgevoerd was het prima, nu is de balans totaal omgeslagen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:24:
Snapt iemand waarom de attackers in rush en operations gebuffed worden met extra tickets en voertuigen?
En dat is toch vrij lame? Ik snap dat je het doet hoor, ik doe het zelf ook. Maar vanuit gameplay oogpunt zou het niet moeten kunnen. Een of meerdere personen hebben jouw tank gesloopt, die verdienen de kill dan ook. Zo frustrerend om een tank bijna gesloopt te hebben en dat die persoon dan razendsnel wegrent.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:58:
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2016 10:29 ]
De spawns op bepaalde operation maps zijn voor attackers echt klote. En soms bij eerste punt heeft defending zo veel extra punten om te wachten met mortars en snipers dan kom je er als attackers nauwelijks doorheen. Met name ballroom blitz. Bij de eerst 2 objective hebben de defendes ''the higher ground'' en waar je na eerste A en B van een dubbele start spawn hebt ga je naar 1 spawn gaat terwijl er 3 objectives zijn. Helemaal boven A en niks tussen B en C waardoor iedereen op de rand van dat gebouw alles prima kan overzien en spotten. Echt rukontwerp qua spawnen imho. Map design is verder prachtig alleen plaatsing van bepaalde objectives ten opzichte van attackers is te lastig.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik heb nog niet gespeeld na de patch, maar de eerste geluiden die ik hoor zijn vernietigend en de reacties hier zijn ook niet echt bemoedigend.Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:26:
[...]
DICE geeft aan dat op basis van hun global statistics blijkt dat defenders het vaakst winnen. Ik vind dat zelf geen probleem, aanvallen hoort lastiger te zijn dan defenden. Als ze een van de tweaks hadden doorgevoerd was het prima, nu is de balans totaal omgeslagen.
Als ik de patchlijst bekijk zijn het met uitzondering van de lmg buff vrijwel allemaal randzaken, echt nodige fixes en balance changes zitten er vooralsnog niet in.
Ballroom blitz is toch gewoon een kwestie van a) AA guns slopen en de behemoth er boven hangen = insta win en b) rechtsom het kasteel innemen?Lipst3r schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:28:
De spawns op bepaalde operation maps zijn voor attackers echt klote. En soms bij eerste punt heeft defending zo veel extra punten om te wachten met mortars en snipers dan kom je er als attackers nauwelijks doorheen. Met name ballroom blitz. Bij de eerst 2 objective hebben de defendes ''the higher ground'' en waar je na eerste A en B van een dubbele start spawn hebt ga je naar 1 spawn gaat terwijl er 3 objectives zijn. Helemaal boven A en niks tussen B en C waardoor iedereen op de rand van dat gebouw alles prima kan overzien en spotten. Echt rukontwerp qua spawnen imho. Map design is verder prachtig alleen plaatsing van bepaalde objectives ten opzichte van attackers is te lastig.
[ Voor 40% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-11-2016 10:32 ]
Misschien wat negatief gedacht maar ik gok dat het grootste deel van het team al bezig is met allerlei DLC en dat een klein deel overblijft voor het patch werk. Dan zullen de grote dingen vast niet opgepakt kunnen worden ook al waren die bugs voor release al bekendA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:29:
[...]
Ik heb nog niet gespeeld na de patch, maar de eerste geluiden die ik hoor zijn vernietigend en de reacties hier zijn ook niet echt bemoedigend.
Als ik de patchlijst bekijk zijn het met uitzondering van de lmg buff vrijwel allemaal randzaken, echt nodige fixes en balance changes zitten er vooralsnog niet in.
Nouja grote dingen, er zijn zoveel overduidelijke eenvoudige verbeteringen mogelijk dan wel noodzakelijk. De 27 round magazine van de selbstlader maakt alle andere dmrs overbodig, de supression moet hard naar beneden (of in elk geval worden verduidelijkt wanneer je welke effecten ondervindt), de gas grenades moeten minimaal worden teruggebracht naar 1 (idealiter uit de game worden gegooid) en de 100% insta-revive mag wel worden getweakt (dit is BF3 rambo reviven all-over, wat drie versies niet balanced was, maar nu gewoon weer opnieuw in BF1), niet kunnen schieten na revives duidelijk maken wanneer je wel of niet een ammo/health crate neer kan gooien.Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:32:
[...]
Misschien wat negatief gedacht maar ik gok dat het grootste deel van het team al bezig is met allerlei DLC en dat een klein deel overblijft voor het patch werk. Dan zullen de grote dingen vast niet opgepakt kunnen worden ook al waren die bugs voor release al bekend
Om maar een paar dingen te noemen, en dan hebben we het nog niet eens over de crashes van mensen met x70 series nvidia kaarten.
En het grootste deel van het team is ook al bezig met DLCs, simpelweg omdat het merendeel van het team niet nodig is om fixes te maken. Je hebt geen 100 man nodig om de balans in Operations aan te pakken.Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:32:
[...]
Misschien wat negatief gedacht maar ik gok dat het grootste deel van het team al bezig is met allerlei DLC en dat een klein deel overblijft voor het patch werk. Dan zullen de grote dingen vast niet opgepakt kunnen worden ook al waren die bugs voor release al bekend
En het is ook in het belang van de DLCs dat er zaken worden opgepakt nu, dus maak je geen zorgen.
Vergis je niet, BF1 (en zo ook BF4 of een GTA-V) zijn enorme complexe software applicaties. Er is code, content, verschillende platformen, gameplay, networking, servers en nog een zwik elementen die allemaal samen moeten komen tot 1 enkele ervaring.
Ik ben eigenlijk diep onder de indruk wat ze hebben weten neer te zetten. De komende tijd zal het nog flink sleutelen zijn, maar de start is al erg goed. Gemiddeld software project in Nederland haalt dit niveau volgens mij helemaal niet eens
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Wat wil jij ons nou wijsmaken? Dat we diep onder indruk moeten zijn van een wanproduct?beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:51:
[...]
En het grootste deel van het team is ook al bezig met DLCs, simpelweg omdat het merendeel van het team niet nodig is om fixes te maken. Je hebt geen 100 man nodig om de balans in Operations aan te pakken.
En het is ook in het belang van de DLCs dat er zaken worden opgepakt nu, dus maak je geen zorgen.
Vergis je niet, BF1 (en zo ook BF4 of een GTA-V) zijn enorme complexe software applicaties. Er is code, content, verschillende platformen, gameplay, networking, servers en nog een zwik elementen die allemaal samen moeten komen tot 1 enkele ervaring.
Ik ben eigenlijk diep onder de indruk wat ze hebben weten neer te zetten. De komende tijd zal het nog flink sleutelen zijn, maar de start is al erg goed. Gemiddeld software project in Nederland haalt dit niveau volgens mij helemaal niet eens
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik snap je punt, maar:Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:26:
[...]
En dat is toch vrij lame? Ik snap dat je het doet hoor, ik doe het zelf ook. Maar vanuit gameplay oogpunt zou het niet moeten kunnen. Een of meerdere personen hebben jouw tank gesloopt, die verdienen de kill dan ook. Zo frustrerend om een tank bijna gesloopt te hebben en dat die persoon dan razendsnel wegrent.
Gaat het om de kill of om de ronde te winnen? Het feit dat de tank gesloopt is verschuift de balans al iets meer naar jouw kant. Je krijgt er ook flink punten voor, een destroyed vehicle is 250 punten, schade punten voorafgaand niet eens meegerekend. De uitgestapte driver is flink in het nadeel: heeft niet 1 van de 4 standaard classes maar een tank-class (met een proppeschieter), komt terecht in chaos (ontploffende tank, er wordt geschoten, gedesorienteerd want waar ben je precies uitgestapt??) en moet mentaal switchen van tank naar man op man gevecht.
Tevens heb ik ook al meerdere malen meegemaakt dat een bijna gesloopte tank werd verlaten waar ik dan vervolgens in kon gaan zitten. Resultaat? De enemy had geen enkele tank meer terwijl ons team er ineens 3 had. We verpletterde de enemy!
Het grootste deel van het team is bezig met star wars battlefront 2 bedoel je? Om BF4 speelbaar te krijgen was een aparte studio en 1,5 jaar tijd nodig van van DICE LA. Om dezeflde bugs eruit te rammen die ook al in BF3 zaten?beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:51:
[...]
En het grootste deel van het team is ook al bezig met DLCs, simpelweg omdat het merendeel van het team niet nodig is om fixes te maken. Je hebt geen 100 man nodig om de balans in Operations aan te pakken.
Ja, we mogen positief verrast zijn over de staat van de game gezien de geschiedenis met DICE, maar het bevat ook een fractie van de functionaliteit en content die de vorige games bevatten (met een jaar extra development).
Dat we blij moeten zijn met een product wat prima loopt op enkele kleine dingen waar je niet onderuit kan komen. Game breaking bugs heb ik nog niet echt gezien.fynrd1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:55:
[...]
Wat wil jij ons nou wijsmaken? Dat we diep onder indruk moeten zijn van een wanproduct?
Sorrie maar deze game heeft echt serieuse problemen,met bugs,glitjes,performance problemen.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:51:
[...]
Zelfs de game play,wat ze pas hebben aangepast ,met die patch ,heeft alleen maar voor meer ergernis gezorgd.
Maar verder is de game echt van top niveau.
De potentie is er om echt een hele goede game te worden, maar er zitten te veel fouten in op dit moment
Doe niet zo enorm verwend zeg.... kritiek hebben is prima, maar je kan het ook overdrijven.fynrd1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:55:
[...]
Wat wil jij ons nou wijsmaken? Dat we diep onder indruk moeten zijn van een wanproduct?
Steam/Discord: Flimovic
Gemiddelde ontwikkelaar wordt keihard afgebrand als hij zulke software oplevertbeany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:51:
[...]
Het is toch van de zotte dat een tank al sinds release door objecten heen kan schieten als je er in third person mode overheen kan kijken?
Klopt, het lijkt erop alsof ze het wiel weer opnieuw uit aan het vinden zijn. Dat was in BF3 zo, in BF4 ook al zo en nu in BF1 gewoon weer. Vergeet niet dat bugs die in BF3 opgelost waren gewoon weer aanwezig waren in BF4 en het soms maanden duurde tot er een patch was.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:40:
Nouja grote dingen, er zijn zoveel overduidelijke eenvoudige verbeteringen mogelijk dan wel noodzakelijk. De 27 round magazine van de selbstlader maakt alle andere dmrs overbodig, de supression moet hard naar beneden (of in elk geval worden verduidelijkt wanneer je welke effecten ondervindt), de gas grenades moeten minimaal worden teruggebracht naar 1 (idealiter uit de game worden gegooid) en de 100% insta-revive mag wel worden getweakt (dit is BF3 rambo reviven all-over, wat drie versies niet balanced was, maar nu gewoon weer opnieuw in BF1), niet kunnen schieten na revives duidelijk maken wanneer je wel of niet een ammo/health crate neer kan gooien.
Om maar een paar dingen te noemen, en dan hebben we het nog niet eens over de crashes van mensen met x70 series nvidia kaarten.
Maar de grote dingen zie ik als third person tank bug, niet elkaar kunnen joinen en inderdaad de crashes. Alhoewel ik daar zelf gelukkig geen last meer van heb.
Het gaat om zowel de kill als de ronde winnen. Als je constant achter die tank aan jaagt wil je toch ook gewoon die kill halen? Dat is ook deels de beloning voor alle moeite.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:57:
[...]
Ik snap je punt, maar:
Gaat het om de kill of om de ronde te winnen? Het feit dat de tank gesloopt is verschuift de balans al iets meer naar jouw kant. Je krijgt er ook flink punten voor, een destroyed vehicle is 250 punten, schade punten voorafgaand niet eens meegerekend. De uitgestapte driver is flink in het nadeel: heeft niet 1 van de 4 standaard classes maar een tank-class (met een proppeschieter), komt terecht in chaos (ontploffende tank, er wordt geschoten, gedesorienteerd want waar ben je precies uitgestapt??) en moet mentaal switchen van tank naar man op man gevecht.
Tevens heb ik ook al meerdere malen meegemaakt dat een bijna gesloopte tank werd verlaten waar ik dan vervolgens in kon gaan zitten. Resultaat? De enemy had geen enkele tank meer terwijl ons team er ineens 3 had. We verpletterde de enemy!
En die uitgestapte driver kan zo een andere kit oppakken, weg nadeel
Wellicht niet genoeg gespeeld?Lipst3r schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:58:
[...]
Dat we blij moeten zijn met een product wat prima loopt op enkele kleine dingen waar je niet onderuit kan komen. Game breaking bugs heb ik nog niet echt gezien.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben overall zeer tevreden met het spel, ik vermaak me er goed mee. Ik vind het alleen belachelijk dat bij elke release weer de helft van de features missen of niet werken. En nu hebben ze ook nog eens custom servers keihard verkloot.
Wat ik in de vorige games het leukst vond was de keiharde infantry gevechten in rush en conquest small. Nu kan je enkel nog rush met 24 man spelen of conquest large met 64 man. Er is geen tussen modus meer. En een game met 24 man is drama, na de eerste ronde verlaten snel 2-3 man het verliezende team en dan is het 12vs9, dan zijn de eerste twee punten al verloren voordat er weer nieuwe mensen bij gekomen zijn.
Ik ben blij dat operations er is want dat is nog de enige game mode waar je grote gevechten kan hebben met een duidelijke frontline. Enkel custom servers met operations is weer niet mogelijk en na elke operations moet je weer terug naar het hoofdmenu.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2016 11:05 ]
Wanproduct... Serieus? Waarom heb je je geld niet terug gevraagd bij EA? Ze zijn daar redelijk soepel in tegenwoordig.fynrd1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:55:
[...]
Ik denk toch echt dat jullie de complexiteit van een softwareproduct onderschatten.
En BF4 was pas erg, daar crashte de server iedere 10 minuten. Dat kwam in de buurt van een wanproduct.
Wat DICE mensen precies doen weet ik natuurlijk niet, maar dat er na de release geschoven wordt met mensen is logisch. Wat ik al zei: je hebt geen 100 man nodig om balans problemen aan te pakken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:57:
[...]
Het grootste deel van het team is bezig met star wars battlefront 2 bedoel je? Om BF4 speelbaar te krijgen was een aparte studio en 1,5 jaar tijd nodig van van DICE LA. Om dezeflde bugs eruit te rammen die ook al in BF3 zaten?
Ja, we mogen positief verrast zijn over de staat van de game gezien de geschiedenis met DICE, maar het bevat ook een fractie van de functionaliteit en content die de vorige games bevatten.
Dat het minder functionaliteit bevat ben ik een beetje met je eens. Het voelt in ieder geval wel zo. Of de content echt minder is weet ik niet. De DLC's voor BF4 zijn er al een tijdje waardoor het voelt alsof BF4 gigantisch veel meer content heeft. Maar bij de release was het aantal mappen ook beperkt. Waren dat er ook niet 9?
80+ uur. Maar ik vind ook persoonlijk dat er veel aan mierenneuken gedaan wordt. Tuurlijk is het vervelend dat je na revive niet kan schieten e.d. maar ff weapon switchen en je kan weer. Tuurlijk is het niet perfect maar hetis niet dat je helemaal muurvast zit ofzo.
In mijn optiek is het gewoon zeiken om te zeiken. Gewoon spelen en geniet van het spel. Kan je dat niet. Wacht men toch lekker op volgende patch
Heb zelf nog niet vaak gehad dat ik dacht dat game zo fucked was dat ik er helemaal klaar mee was. Needs some finetuning sure! Maar overall echt prima start ivm vorige delen.
[ Voor 13% gewijzigd door FlyLight3r op 16-11-2016 11:09 ]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze 6 jaar geleden al met BF1 zijn begonnen. Dit zijn langlopende trajecten waarbij de code-base afgesplitst wordt. BF1, BF3 en BF4 hebben een tijdje parallel gelopen qua development, het is niet 1 code base. Dat maakt het ook weer een stuk compexer.Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:03:
[...]
Klopt, het lijkt erop alsof ze het wiel weer opnieuw uit aan het vinden zijn. Dat was in BF3 zo, in BF4 ook al zo en nu in BF1 gewoon weer. Vergeet niet dat bugs die in BF3 opgelost waren gewoon weer aanwezig waren in BF4 en het soms maanden duurde tot er een patch was.
Ik ben 40, ik moet echt even switchen[...]
Het gaat om zowel de kill als de ronde winnen. Als je constant achter die tank aan jaagt wil je toch ook gewoon die kill halen? Dat is ook deels de beloning voor alle moeite.
En die uitgestapte driver kan zo een andere kit oppakken, weg nadeelEn je maakt mij niet wijs dat spelers gedesoriënteerd zijn of mentaal moeten switchen. Misschien de paar casual pruters die een paar uur spelen maar iedereen met 20 uur in de game kent de mappen uit zo'n hoofd en kan zo omschakelen.
Dit is een logische beslissing, geen technische. En ik ben het met je eens. Het argument van DICE is 'we willen iedereen dezelfde speel ervaring geven'. De grap is: DAT WILLEN WIJ NIET! Wij willen met 64 man rush spelen, maar omdat dat niet past in de ervaring die DICE voor ogen heeft stellen ze het niet beschikbaar. Jammer.-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben overall zeer tevreden met het spel, ik vermaak me er goed mee. Ik vind het alleen belachelijk dat bij elke release weer de helft van de features missen of niet werken. En nu hebben ze ook nog eens custom servers keihard verkloot.
[/quote]
64 man operationsbeany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:13:
De grap is: DAT WILLEN WIJ NIET! Wij willen met 64 man rush spelen,....
Dat zal best, maar om eerlijk te zijn vind ik dat geen excuus. Je levert een eindproduct aan de klant, hoe dat technisch in elkaar zit maakt de klant echt niets uit. Die verwacht dat issues uit versie 1.0 niet in versie 2.0 zitten nadat ze in versie 1.3 opgelost zijn.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:13:
[...]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze 6 jaar geleden al met BF1 zijn begonnen. Dit zijn langlopende trajecten waarbij de code-base afgesplitst wordt. BF1, BF3 en BF4 hebben een tijdje parallel gelopen qua development, het is niet 1 code base. Dat maakt het ook weer een stuk compexer.
Ik zal over 14 jaar wel zien of dat voor mij ook het geval gaat worden[...]
Ik ben 40, ik moet echt even switchen
En die universele ervaring is er al door quickmatch te gebruiken, dat levert een constante ervaring op. En wie dat niet wilt kan de server browser gebruiken. Het is jammer dat DICE vooral naar de casuals kijkt en niet naar hun fans die al de hele reeks spelen. Natuurlijk is die eerste groep groter en verdienen ze daar het meeste aan, maar dan mis je wel een stukje brand loyalty.[...]
Dit is een logische beslissing, geen technische. En ik ben het met je eens. Het argument van DICE is 'we willen iedereen dezelfde speel ervaring geven'. De grap is: DAT WILLEN WIJ NIET! Wij willen met 64 man rush spelen, maar omdat dat niet past in de ervaring die DICE voor ogen heeft stellen ze het niet beschikbaar. Jammer.
Dat is inderdaad een optie, erg fijn dat ze dat er in hebben gestopt. Alleen geen custom servers voor operation, dat terwijl ik die modus juist als classic preset zou willen zien.Lipst3r schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:16:
64 man operationsVind ik aardige goede combi tussen rush en conquest
Custom games zit ik ook enorm op te wachten. Gewoon classic en weer hardcore! Ook wel benieuwd naar Fog of War. Wellicht leuk voor de afwisseling. Zag laatst fimpje van BF1 zonder hud. Gewoon fullscreen. Echt gaaf!
LOL, zijn er serieus weer oude bugs terug in de game geslopen?Tsurany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:19:
Dat zal best, maar om eerlijk te zijn vind ik dat geen excuus. Je levert een eindproduct aan de klant, hoe dat technisch in elkaar zit maakt de klant echt niets uit. Die verwacht dat issues uit versie 1.0 niet in versie 2.0 zitten nadat ze in versie 1.3 opgelost zijn.
Dat EA/DICE daar eens lering uit haalt; in BF4 kwamen bugs van BF3 terug, in Hardline kwamen bugs terug van BF4... Je zou zeggen dat fixes daarvoor wel een keer gemerged worden idd.
Dat waren inderdaad ook 9, maar er waren voor mijn gevoel veel meer mogelijkheden en vrijheid om die op meerdere manieren te spelen en te ervaren. Voor mij is het meerendeel van de maps/gamemodes nu totaal niet interessant. Er zijn twee operations enigszins balanced, en daarvan alleen nog de 40 man servers. In alle 24 man gamemodes lijkt het belangrijker hoeveel man in de server blijft zitten dan hoe je team speelt. 64 man conquest is ook een beetje hit or miss, ik heb in elk geval geen consistente game ervaringen gehad nog, maar eerlijk is eerlijk, amper gespeeld.beany schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:05:
Wat DICE mensen precies doen weet ik natuurlijk niet, maar dat er na de release geschoven wordt met mensen is logisch. Wat ik al zei: je hebt geen 100 man nodig om balans problemen aan te pakken.
Dat het minder functionaliteit bevat ben ik een beetje met je eens. Het voelt in ieder geval wel zo. Of de content echt minder is weet ik niet. De DLC's voor BF4 zijn er al een tijdje waardoor het voelt alsof BF4 gigantisch veel meer content heeft. Maar bij de release was het aantal mappen ook beperkt. Waren dat er ook niet 9?
Bovendien is matchmaking mij echt een gierende doorn in het oog, in elke game. Kan niet wachten op custom games zodat ik zelf kan bepalen met wie ik speel.
De mindere hoeveelheid wapens en gadgets juich ik overigens van harte toe, maar omdat er voor elke klasse 2 wapens viable zijn, voelt dat best wel magertjes aan.
Fog of war klonk mij interessant, maar ik weet nu gewoon al dat dat een shotgun fest gaat worden.. de bedreiging van afstand is weg dus dan neem je het meest efficiente wapen op korte afstand.Lipst3r schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:21:
Custom games zit ik ook enorm op te wachten. Gewoon classic en weer hardcore! Ook wel benieuwd naar Fog of War. Wellicht leuk voor de afwisseling. Zag laatst fimpje van BF1 zonder hud. Gewoon fullscreen. Echt gaaf!
Las juist laatst dat het geen andere wapens heeft dat pistol en melee.. of vergis ik me dan met iets anders.flessuh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:42:
[...]
Fog of war klonk mij interessant, maar ik weet nu gewoon al dat dat een shotgun fest gaat worden.. de bedreiging van afstand is weg dus dan neem je het meest efficiente wapen op korte afstand.
In other news: tweet van battlefield. ''Hardcore servers will be available for all platforms beginning Wednesday, November 16 - 12:00 UTC / 04:00 AM PT.''
[ Voor 15% gewijzigd door FlyLight3r op 16-11-2016 11:52 ]
Wat kunnen mensen hier klagen zeg. Jezus man. Positieve punten aan de patch
- squad leader verandert bij inactiviteit
- quit werkt
- load-out veranderen in het hoofdmenu
- suez is een stuk beter te spelen nu
- joystick support
- costum servers (hardcore komt vandaag)
En nog veel meer kleine tweaks. Sommige balances pakken misschien op het moment niet goed uit. Maar ze worden gedaan met de beste bedoelingen en kunnen later weer aangepast worden
Als je hier dan mensen hoort praten over een wanproduct enz. Echt een beetje treurig gewoon. Vraag dan lekker je geld terug en stop met spelen als het allemaal zo verschrikkelijk is.
Ook lees je altijd mensen dingen typen als "we willen dit, we willen dat" nee het is JIJ wilt dit of JIJ wilt dat. Ga er niet van uit dat jouw perfecte game-ervaring ook die van een ander is
- quit werkt
- joystick support
En nog veel meer kleine tweaks. Sommige balances pakken misschien op het moment niet goed uit. Maar ze worden gedaan met de beste bedoelingen en kunnen later weer aangepast worden
Als je hier dan mensen hoort praten over een wanproduct enz. Echt een beetje treurig gewoon. Vraag dan lekker je geld terug en stop met spelen als het allemaal zo verschrikkelijk is.
Ook lees je altijd mensen dingen typen als "we willen dit, we willen dat" nee het is JIJ wilt dit of JIJ wilt dat. Ga er niet van uit dat jouw perfecte game-ervaring ook die van een ander is
oh dat is ook goed mogelijk, ik dacht namelijk met alle wapens.. Pistool en shovel zou wel beter zijn in ieder geval. Meer de ervaring van die campaign missieLipst3r schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:45:
[...]
Las juist laatst dat het geen andere wapens heeft dat pistol en melee.. of vergis ik me dan met iets anders.
In other news: tweet van battlefield. ''Hardcore servers will be available for all platforms beginning Wednesday, November 16 - 12:00 UTC / 04:00 AM PT.''
Ik ben benieuwd hoeveel verschil dit gaat maken met de hoeveelheid competente piloten. Ik vlieg vaak graag met enkel toetsenbord, maar als je weer hetzelfde krijgt als met BF4 dat je veel wendbaarder bent met joystick is die lol er ook snel af. Aan de andere kant.. ik heb dus ook pas net uitgevonden hoe ik beter kan vliegen ipv steeds dpi muis aanpassenghighoegha schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:56:
Wat kunnen mensen hier klagen zeg. Jezus man. Positieve punten aan de patch
- quit werkt
- joystick support
[ Voor 54% gewijzigd door flessuh op 16-11-2016 12:01 ]
Het is gewoon teleurstelling. Er wordt van tevoren massaal gehyped, terwijl we allemaal na zo'n vijftien jaar toch zouden moeten weten dat DICE niet in staat is om in één keer een volledig(,) werkend product neer te zetten.ghighoegha schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:56:
Wat kunnen mensen hier klagen zeg. Jezus man. [...] Als je hier dan mensen hoort praten over een wanproduct enz. Echt een beetje treurig gewoon.
Dat is bijzonder frustrerend. Mensen hebben bepaalde verwachtingen van het spel, die keer op keer niet worden waargemaakt. Zeker als je al wat langer meeloopt met de franchise, weet je hoe mooi de game telkens kan zijn, en bij iedere editie vergeet men weer dat het wel tot een jaar na release kan duren voordat het een goed spel is waarop je als speler trots kunt zijn.
Je wil genieten van het spel, er goed in worden en samen met je team een overwinning neerzetten, en iedere beperking die daarbij optreedt, belemmert dat genot. Natúúrlijk vinden de klagers het wel een vermakelijk spel, anders zouden ze niet eens moeite doen om hier de pijnpunten te komen aanstippen. Ik in ieder geval wel.
Als het dan straks mogelijk is om wél op je vrienden te joinen bij een party van meer dan vijf spelers of op een server die vol is, als je wél kan schieten na te worden gerevived, als je wél beschutting kan nemen tegen tanks die op de killcam volledig achter een muur blijken te schuilgaan, als er wél een constante FPS is die de sub-60-FPS-lag voorkomt, ja, als dát soort fundamenteel rotte plekken in de game zijn weggepoetst, dán kun je het gezeur over overpowered wapens en wat al niet meer als daadwerkelijk gezeur bestempelen.
Vooralsnog is de game gewoon vermakelijk, een 6,5/10, maar meer niet. En daar zul je mensen over blijven horen klagen.
Ik snap niet waarom ze de tickets van 40 player operations omhoog hebben gegooid van 150 naar 200. Imo was het prima in balans, je kon zelfs oil of empire met de 3 maps winnen. De 64 player was (en is) 1 grote clusterfuck waar de attackers nooit wonnen (ik heb het niet meegemaakt), dat ze daar wijzigingen hebben aangebracht is goed, maar de 40 player was al prima,.
Dit zijn naar mijn mening minor nuisances, ben nog geen enkele game breaking bug tegengekomen op de PC. Ik vergeef het DICE omdat voor mij de ervaring tot nu toe ongeëvenaard is, zelfs vergeleken met vorige Battlefield games. Bij Operations heb ik enkele ongelooflijk heftige gevechten gehad om objectives, dat in combinatie met de onwijs toffe setting en audiovisuele prestaties gierde de adrenaline door m'n aderen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de game alleen maar beter gaat worden in de toekomst.CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:07:
[...]
Het is gewoon teleurstelling. Er wordt van tevoren massaal gehyped, terwijl we allemaal na zo'n vijftien jaar toch zouden moeten weten dat DICE niet in staat is om in één keer een volledig(,) werkend product neer te zetten.
Dat is bijzonder frustrerend. Mensen hebben bepaalde verwachtingen van het spel, die keer op keer niet worden waargemaakt. Zeker als je al wat langer meeloopt met de franchise, weet je hoe mooi de game telkens kan zijn, en bij iedere editie vergeet men weer dat het wel tot een jaar na release kan duren voordat het een goed spel is waarop je als speler trots kunt zijn.
Je wil genieten van het spel, er goed in worden en samen met je team een overwinning neerzetten, en iedere beperking die daarbij optreedt, belemmert dat genot. Natúúrlijk vinden de klagers het wel een vermakelijk spel, anders zouden ze niet eens moeite doen om hier de pijnpunten te komen aanstippen. Ik in ieder geval wel.
Als het dan straks mogelijk is om wél op je vrienden te joinen bij een party van meer dan vijf spelers of op een server die vol is, als je wél kan schieten na te worden gerevived, als je wél beschutting kan nemen tegen tanks die op de killcam volledig achter een muur blijken te schuilgaan, als er wél een constante FPS is die de sub-60-FPS-lag voorkomt, ja, als dát soort fundamenteel rotte plekken in de game zijn weggepoetst, dán kun je het gezeur over overpowered wapens en wat al niet meer als daadwerkelijk gezeur bestempelen.
Vooralsnog is de game gewoon vermakelijk, een 6,5/10, maar meer niet. En daar zul je mensen over blijven horen klagen.
Nou ja die bug van weather desync die ze nu gefixt hebben klinkt mij wel redelijk game-breaking in bepaalde situaties.Spectre schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:12:
[...]
Dit zijn naar mijn mening minor nuisances, ben nog geen enkele game breaking bug tegengekomen op de PC. Ik vergeef het DICE omdat voor mij de ervaring tot nu toe ongeëvenaard is, zelfs vergeleken met vorige Battlefield games. Bij Operations heb ik enkele ongelooflijk heftige gevechten gehad om objectives, dat in combinatie met de onwijs toffe setting en audiovisuele prestaties gierde de adrenaline door m'n aderen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de game alleen maar beter gaat worden in de toekomst.
Verder is BF1 vergeleken BF4 in het begin natuurlijk echt een topgame... man wat een ramp was dat, ondanks dat BF1 nog wel (heel) wat polishing kan gebruiken. Ik hoop alleen dat de crashes bij mij niet daadwerkelijk een gevolg zijn van de patch, want om nou tot volgende patch te wachten voor ik weer meerdere rondes achter elkaar kan spelen zonder reboot...

Ik vraag me af of ze met deze balance changes begonnen zijn na de open beta, of pas na (feedback van) release..Zover ik begreep was de open beta vooral voor het testen van de infrastructuur en de echte kritieke fouten..
[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 16-11-2016 12:18 ]
Moeten we dan gaan discussiëren over wie welke fout het spel onspeelbaar vindt maken? Er wordt geklaagd over dingen die niet kloppen, en wat mij betreft is dat, zeker zo kort na de release, volledig terecht.Spectre schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:12:
[...]
Dit zijn naar mijn mening minor nuisances, ben nog geen enkele game breaking bug tegengekomen op de PC.
Ik zeg niet dat het spel door en door rot is, want als dat het geval zou zijn, zou ik namelijk ook niet vrijwel dagelijks spelen.
Dat ben ik dan ook helemaal met je eens. Geen machtiger gevoel dan met 32 man optrekken naar de volgende sector in Operations.Ik vergeef het DICE omdat voor mij de ervaring tot nu toe ongeëvenaard is, zelfs vergeleken met vorige Battlefield games. Bij Operations heb ik enkele ongelooflijk heftige gevechten gehad om objectives, dat in combinatie met de onwijs toffe setting en audiovisuele prestaties gierde de adrenaline door m'n aderen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de game alleen maar beter gaat worden in de toekomst.
Ik ageerde enkel tegen degene die de terechte opmerkingen als puur "gezeur" bestempelde. We blijven Nederlanders hè.
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 16-11-2016 12:26 ]
Net de game opgestart sinds de nieuwe patch uit is en ik heb het gevoel dat het niet allemaal meer even soepel loopt..
Iemand anders die dit ook ervaart?
Ik weet dat het niet eigenlijk mag , maar ik vind 20 spelers wel erg veel om een ronde te starten. Wie wil vanavond even 10 minuten zijn spot claimen op onze server zodat we live kunnen gaan. Je mag dan gewoon weer weggaan als ie vol is.. Zou wel helpen.. We hebben dat ding gehuurd voor 30 dagen
zoek maar op
[F|H]ForgottenHonor Public
Mocht deze request ook niet door de beugel kunnen.. delete it maar
zoek maar op
[F|H]ForgottenHonor Public
Mocht deze request ook niet door de beugel kunnen.. delete it maar
Ja fps is bij mij in sommige gevallen gewoon gehalveerdmicmulder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:27:
Net de game opgestart sinds de nieuwe patch uit is en ik heb het gevoel dat het niet allemaal meer even soepel loopt..

Gisteravond ook weer dx12 geprobeerd maar dan crashed de game al met het opstarten.
Voor de rest wel blij met hoe squads nu werken, loadout veranderen in het menu en eindelijk quiten na een match tijdens het laden.
a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o
Verwijderd
Nog niet. Moest nieuwe driver downloaden voor m'n gpu. Wel slechts 1 mapje gespeeld.micmulder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:27:
Ja ik heb de driver ook al geinstalleerd. Maar het voelt nu allemaal heel erg schokkerig aan.. Misschien door de drukte?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:42:
[...]
Nog niet. Moest nieuwe driver downloaden voor m'n gpu. Wel slechts 1 mapje gespeeld.
Verwijderd
Zou even je FPS checken en wellicht je hele systeem.micmulder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:46:
[...]
Ja ik heb de driver ook al geinstalleerd. Maar het voelt nu allemaal heel erg schokkerig aan.. Misschien door de drukte?
Drukte, mhoah... volgens mij spelen er niet eens zo heel veel mensen BF1.
Voor de patch zat m'n i7 6700K @4.5GHz wel continu op 90% usage, wat nu rond de 60% is, maar heeft geen noemenswaardig verschil gemaakt voor de performance.micmulder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:46:
[...]
Ja ik heb de driver ook al geinstalleerd. Maar het voelt nu allemaal heel erg schokkerig aan.. Misschien door de drukte?
Een behoorlijk aantal spelen al wel hoor, eerste verkoopcijfers zijn binnen: http://www.vgchartz.com/a...its-first-week-at-retail/Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:49:
[...]
Zou even je FPS checken en wellicht je hele systeem.
Drukte, mhoah... volgens mij spelen er niet eens zo heel veel mensen BF1.
Alleen retail dit, digitaal is natuurlijk groeiende op consoles en op PC al heel groot. 30-40% erbij rekenen voor totale verkopen kan gerust.
[ Voor 13% gewijzigd door Spectre op 16-11-2016 12:54 ]
Spectre schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:52:
[...]
Een behoorlijk aantal spelen al wel hoor, eerste verkoopcijfers zijn binnen: http://www.vgchartz.com/a...its-first-week-at-retail/
Alleen retail dit, digitaal is natuurlijk groeiende op consoles en op PC al heel groot. 30-40% erbij rekenen voor totale verkopen kan gerust.
wutThe game also sold 141,584 units on Windows PC
Dat geloof ik niet. Of zijn de PC verkopen ook alleen retail verkopen en geen online (origin, key stores) verkopen?
Reken maar 90% er bij, fysieke verkoop gebeurt amper nog op PC.Spectre schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:52:
[...]
Een behoorlijk aantal spelen al wel hoor, eerste verkoopcijfers zijn binnen: http://www.vgchartz.com/a...its-first-week-at-retail/
Als 10% fysiek is dan vind ik het eigenlijk al veel.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 16-11-2016 13:10 ]
Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.