Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pas08 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:29:
Ik ben het met je eens dat het (althans dat lijkt mij) geen kwaad zou kunnen om bolt-action sniper rifles de mogelijkheid te geven om op close range iemand te doden met een hit op min. upper body. Wellicht dat dit ook iets meer scout spelers kan overhalen om actief voor objectives te gaan en wellicht zonder scope te spelen. In plaats van long range te snipen.
Alsjeblieft niet. Dat zou qua balance verschrikkelijk slecht werken. Een wapen dat bedoeld is voor lange afstand moet je niet ook nog eens op korte afstand ontzettend effectief gaan maken. Dan is de hele balans die er nu is gewoon weg omdat je met SMG's nergens meer kan winnen. Ook shotguns worden dan nutteloos omdat ze dankzij de waardeloze hitregistratie niet beter werken dan one shot kill snipers. Je maakt dus de assault class vrij nutteloos behalve tegen tanks.

Persoonlijk vind ik one shot kill in Battlefield sowieso al vrij kansloos, dat hadden ze nooit toe moeten voegen. Snipers zijn er om te zorgen dat iemand niet stil gaat liggen maar in beweging moet blijven. Als je dan zo'n wapen one shot kill maakt gaat dat hele idee weg en worden snipers veel te sterk. Zeker als alle andere wapens een relatief hoge time to kill hebben en een relatief lage accuracy. Een sniper moet de skills hebben om een headshot te maken op een rennend doel of het geduld om te wachten tot zijn doel stil staat.

Dan zou ik liever zien dat ze de scout nog een of twee wapens extra geven die semi automatisch zijn zoals de DMR's uit Battlefield 4. Dan kunnen ze op een veel kortere afstand werken zonder dat hun wapens meteen one shot kill hoeven zijn. Geef ze bijvoorbeeld de Mondragon Sniper, prima wapen om de scout wat veelzijdiger te maken.

Al zou mijn voorkeur nog steeds gaan naar het volledig verwijderen van de scout.
Het is ten slotte een game waarin men een redelijk goed onderscheid in de klassen en speelwijzes heeft aangebracht. Dat gezegd hebbende ben ik het met menig ander hier eens dat de support wapens wel wat liefde kunnen gebruiken, de damage mag bv met een aantal punten per shot omhoog, omdat de lmg's ten opzichte van de smg's naar mijn mening underpowered zijn. De logge trage handeling is prima, maar de damage output per bullet kan iets hoger en zal niet schadelijk zijn voor de gameplay in mijn optiek.
Lastige van de LMG's is dat ze ook erg goed als pray en spray wapen werken. Als ze dan nog meer damage per kogel krijgen zullen ze ook net zo goed werken als SMG's. Ik zou eerder de damage dropoff compleet verwijderen voor de LMG. Dan is de damage per schot niet hoog genoeg om dichtbij overweldigend te zijn maar kan je op lange afstand het wapen wel beter gebruiken waar het voor bedoeld is.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2016 15:05 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:00:
[...]

Alsjeblieft niet. Dat zou qua balance verschrikkelijk slecht werken. Een wapen dat bedoeld is voor lange afstand moet je niet ook nog eens op korte afstand ontzettend effectief gaan maken. Dan is de hele balans die er nu is gewoon weg omdat je met SMG's nergens meer kan winnen. Ook shotguns worden dan nutteloos omdat ze dankzij de waardeloze hitregistratie niet beter werken dan one shot kill snipers. Je maakt dus de assault class vrij nutteloos behalve tegen tanks.

Persoonlijk vind ik one shot kill in Battlefield sowieso al vrij kansloos, dat hadden ze nooit toe moeten voegen. Snipers zijn er om te zorgen dat iemand niet stil gaat liggen maar in beweging moet blijven. Als je dan zo'n wapen one shot kill maakt gaat dat hele idee weg en worden snipers veel te sterk. Zeker als alle andere wapens een relatief hoge time to kill hebben en een relatief lage accuracy. Een sniper moet de skills hebben om een headshot te maken op een rennend doel of het geduld om te wachten tot zijn doel stil staat.

Dan zou ik liever zien dat ze de scout nog een of twee wapens extra geven die semi automatisch zijn zoals de DMR's uit Battlefield 4. Dan kunnen ze op een veel kortere afstand werken zonder dat hun wapens meteen one shot kill hoeven zijn. Geef ze bijvoorbeeld de Mondragon Sniper, prima wapen om de scout wat veelzijdiger te maken.

Al zou mijn voorkeur nog steeds gaan naar het volledig verwijderen van de scout.

[...]

Lastige van de LMG's is dat ze ook erg goed als pray en spray wapen werken. Als ze dan nog meer damage per kogel krijgen zullen ze ook net zo goed werken als SMG's. Ik zou eerder de damage dropoff compleet verwijderen voor de LMG. Dan is de damage per schot niet hoog genoeg om dichtbij overweldigend te zijn maar kan je op lange afstand het wapen wel beter gebruiken waar het voor bedoeld is.
Ik zou het wel een leuke mechanic vinden dat de LMG extreem dodelijk is/wordt als je met twee man samen werkt, 1 de ammo/close range cover en de ander t schieten.

Hoe dan ook, de support mag wel een kleine oppepper krijgen, op de traditionele bf3/bf4 manier lijkt de klasse een beetje een dood spoor. Misschien een destructable armor plating van voren erop ofzo, zodat je de bipod neer kan rammen en tenminste een paar schoten vanaf de bipod af kan vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Zit wel wat in wat je in het eerste gedeelte benoemd.
Ik persoonlijk ben niet bang dat assault daardoor overbodig wordt. Je vergeet namelijk dat je wel een geplaatst schot moet maken en moet raken! En in de chaos van close quarters is dat niet altijd even makkelijk. [ plus de reload is ook niet instant met bolt-action].

Volgens die redenatie worden dan namelijk alle andere klassen ook overbodig. [op reviven en ammo delen na. maar dat gebeurt nog net iets te weinig vind ik]

Maar zoals ik zei ik vind de balans zoals die nu is op zich prima.

De Support class is de minste van alle klassen naar mijn mening en voelt in vergelijking met de andere klassen slechter. Of ze die iets beter maken met een paar punten meer damage of de damage-drop verminderen zal in beide gevallen een positief effect hebben op die klasse. Op dit moment zie ik vooral veel mortar gebruik. hoewel onderdeel van de klasse, staat mij het tegen dat dit onderdeel voor mij als meest effectief uit de bus komt voor de support.

Het is en blijft een shooter, de talloze manieren van punten scoren is tof! Maar je wilt in een shooter toch ook kills maken en dat vind ik maar lastig met de support.

Misschien dat ik van de week maar eens een kijkje neem op de ts die in dit topic genoemd wordt en een avondje met de support aan de slag ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Welke sniper is eigenlijk de beste ? Ik speel met de standaard sniper, die je in het begin hebt. Deze zou toch ook 100 damage moeten doen ? Heb nog nooit 1shot kill gehad enkel in het hoofd.

Als er vb iemand in mijn flames ofzo staat zie ik damage getallen. Zijn deze getallen = het HP dat de persoon verliest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingSig schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:28:
Welke sniper is eigenlijk de beste ? Ik speel met de standaard sniper, die je in het begin hebt. Deze zou toch ook 100 damage moeten doen ? Heb nog nooit 1shot kill gehad enkel in het hoofd.
Elke sniper doet 100 damage maar doet dat op een beperkte afstand. Dat kan je in de damage grafiek zien.
Als er vb iemand in mijn flames ofzo staat zie ik damage getallen. Zijn deze getallen = het HP dat de persoon verliest ?
Ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
SmokingSig schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:28:

Ik aim altijd op het hoofd. Heb die Russian 1942 momenteel, erg fijn ding.

Sniper to Sniper gevechten vind ik persoonlijk zeer vermakelijk :P.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
50Miles schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:55:
[...]

Heb die Russian 1942 momenteel
Welke oorlog speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Multiplayer Domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iemand al zitten testen met de laatste AMD driver, is die het upgraden waard?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

SAiN ONeZ schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:26:
Iemand al zitten testen met de laatste AMD driver, is die het upgraden waard?!
Ligt eraan welke je nu hebt?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die van vorige week, maar lees op een amerikaans forum dat hij in verschillende benchmarks weer net wat sneller is, heb em er ook ondertussen opstaan, dus dat word verplicht wat potjes BF1 spelen, just to be sure ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Dat bedoelde ik niet. Jij hebt een russian 1942. Dat is pak m beet 24-28 jaar NA battlefield 1 wat zich in WO 1 afspeelt (1914-1918).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:38:
[...]

Dat bedoelde ik niet. Jij hebt een russian 1942. Dat is pak m beet 24-28 jaar NA battlefield 1 wat zich in WO 1 afspeelt (1914-1918).
Ik speel altijd met een russian 1895 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:38:
[...]

Naja, een russisch ding in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
50Miles schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:58:
[...]

Naja, een russisch ding in ieder geval :P
Lol....maar is ook mijn lievelings snipergeweer, terwijl ik ze allemaal unlocked heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/HeideltrautQT

De hoeveelheid headshots. Ik kan me niet voorstellen dat dit legitiem is. Echt niet. Of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:00:
[...]

Kijk, iemand waar ik het mee eens ben. Speel je een potje Rush, 12v12 en dan zie je 8 lichtjes in de verte, terwijl jij 300m door het zand moet rennen. Compleet kansloze gameplay, geen hol aan.

Leuk, sniper v sniper, maar daar hebben ze al een snipergame voor uitgebracht. Ik geloof dat die game sniper elite heet, welke variant ben ik even kwijt.

Snipers bij voorkeur helemaal uit de game, medic sniped al genoeg. En mocht dat de sales teveel beinvloeden, de 100 damage eruit. Kill bij headshot, prima, maar niet bij bodyshot.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm niet om mijn eigen brakke aim te rechtvaardigen, maar het is me opgevallen dat ik mensen met een relatief hoge ping moeilijker kan raken. Het is echt al tig keer voorgekomen dat op een medium range ik mensen echt goed in het vizier heb en gewoon niet raak. Hele selbstlader clip leeggeschoten maar ook met de Gewehr M.95 lukt het me niet. Elke keer als ik het vermoeden hebt dat 't niet klopt dan zie ik een hoge ping van de persoon die ik claim 100x te raken en niks is raak (en hij legt mij dan om). Meestal ping 60+. Mijn eigen ping is rond de 12.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Deathchant schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:03:
Hmmm niet om mijn eigen brakke aim te rechtvaardigen, maar het is me opgevallen dat ik mensen met een relatief hoge ping moeilijker kan raken. Het is echt al tig keer voorgekomen dat op een medium range ik mensen echt goed in het vizier heb en gewoon niet raak. Hele selbstlader clip leeggeschoten maar ook met de Gewehr M.95 lukt het me niet. Elke keer als ik het vermoeden hebt dat 't niet klopt dan zie ik een hoge ping van de persoon die ik claim 100x te raken en niks is raak (en hij legt mij dan om). Meestal ping 60+. Mijn eigen ping is rond de 12.
Wordt je als je ze probeert te raken suppressed?
YouTube: Suppression and How It Works - Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Weet iemand of er server worden ingedeeld op bepaalde skill? of dit mogelijk is?

Ik zeg niet dat ik koning bf1 ben hoor. Maar soms kom ik dusdanige spelers tegen die de fun er snel uithalen voor mij.
Voorbeeld, kerel met shotgun die boven aan een ladder ligt te wachten tot er iemand die ladder op komt. Ik moest een klein beetje huilen.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Mooie video over supression!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Ik zie dat je met de AA gun ook vorderingen maakt, maar wat
houd dat in...? wapen wordt er toch niet beter van ,....idem voor het paard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:26
Jeej, alle 4 de classes lvl 10 :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Deathchant schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:03:
Welkom bij frostbite engine :)
Ik heb precies het zelfde met mijn ping 6ms, ben dan net een bullet magnet.
Ga maar eens op een east coast server spelen in de VS, dan heb ik ping 80ms en dan werkt
het veel beter.
Zodra dice servers uit geeft dan gaat chris van battlefield nonsense dit uit zoeken, had hem uitgelegd
dat ik veel problemen heb met ping 6ms ten op zichte van ping 50ms.

Wat ik begrepen heb is dat de server voor uit loopt op clients, dit doen ze om het verschil in latency tussen spelers op te lossen, gemiddeld van alle spelers is meestal 50ms, ik vermoed als je verder van die 50 ms af zit dat je dan problemen krijgt, misschien compenseert de netcode lage ping tot 50ms.

Mocht je op discord zitten voeg mij toe, heb een leuk tooltje voor jouw mijn naam is het zelfde op discord.

[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 14-11-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Zingo schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:28:

De hoeveelheid headshots. Ik kan me niet voorstellen dat dit legitiem is. Echt niet. Of wel?
Hoezo niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
NLsandman schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:13:
[...]

Welkom bij frostbite engine :)
Ik heb precies het zelfde met mijn ping 6ms, ben dan net een bullet magnet.
Ga maar eens op een east coast server spelen in de VS, dan heb ik ping 80ms en dan werkt
het veel beter.
Zodra dice servers uit geeft dan gaat chris van battlefield nonsense dit uit zoeken, had hem uitgelegd
dat ik veel problemen heb met ping 6ms ten op zichte van ping 50ms.

Wat ik begrepen heb is dat de server voor uit loopt op clients, dit doen ze om het verschil in latency tussen spelers op te lossen, gemiddeld van alle spelers is meestal 50ms, ik vermoed als je verder van die 50 ms af zit dat je dan problemen krijgt, misschien compenseert de netcode lage ping tot 50ms.
....
Volgens mij is dat de "lag compensation" van de frostbite engine. Het is gewoon een manier om de lage pings niet te veel voordeel te geven... ik zeg/vind het eerder een nadeel als je een goede verbinding heb en met een lekkere lage ping speelt.

Het is achterlijk om op een server (verder weg) te moeten spelen om een beter gevoel/hogere score te hebben. Hmmm was dit bij BF4 ook al?....er staat me iets bij dat "het probleem" daar ook al was of was het toch een andere game.

Ik merk ook (te)veel nadeel van een lage ping (10-11ms) in sommige situaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Viel me nu pas dat wanneer je iemand met de club doodt er echt een heel akelig geluid van krakende schedel te horen is. Eerst was het me niet opgevallen maar nu kan ik het niet meer negeren. Het gaat door merg en been :s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08

Derde compilatie online. M'n nieuwe anti tank tactiek werkt in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

0.2 accuracy en toch 6000 van de 9000 kills zijn headshots? Deze meneer speelt voornamelijk scout en mikt op hoofden. Kan best lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NINjak schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:40:
[...]

Volgens mij is dat de "lag compensation" van de frostbite engine. Het is gewoon een manier om de lage pings niet te veel voordeel te geven... ik zeg/vind het eerder een nadeel als je een goede verbinding heb en met een lekkere lage ping speelt.

Het is achterlijk om op een server (verder weg) te moeten spelen om een beter gevoel/hogere score te hebben. Hmmm was dit bij BF4 ook al?....er staat me iets bij dat "het probleem" daar ook al was of was het toch een andere game.

Ik merk ook (te)veel nadeel van een lage ping (10-11ms) in sommige situaties.
In battlefield is een lage ping inderdaad een nadeel maar in andere games heb ik wel wat voordeel.
Het zit in bf3, bf4, hardline, battlefront en bf1, of het in bc2 zat weet ik niet, had toen nog adsl2.

Ik heb wel eens voordeel, vooral in close quarter in die huisjes, dan heb ik geen last maar met snipers ben ik altijd de sigaar of op medium range terwijl ik als een gek beweeg is het altijd raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Cheat. Duh. 9500 kills, 6500 headshots. Sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Placid_K schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 02:08:
[...]

Cheat. Duh. 9500 kills, 6500 headshots. Sure :)
Dat is wel erg simpel geredeneerd.
Als ik focus op het maken van headshots dan lukt mij dat vrij goed.
Zo moest ik voor de lmg medal 5 headshots maken, dit mij in 6 kills gelukt.
Nu is het voor mijn speelstijl niet ideaal om puur op headshots te focussen, maar de speler die men verdacht vind is zo'n campende sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

unfor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 02:23:
[...]
Dat is wel erg simpel geredeneerd.
Als ik focus op het maken van headshots dan lukt mij dat vrij goed.
Zo moest ik voor de lmg medal 5 headshots maken, dit mij in 6 kills gelukt.
Nu is het voor mijn speelstijl niet ideaal om puur op headshots te focussen, maar de speler die men verdacht vind is zo'n campende sniper.
Met een scout een percentage van meer dan 50% headshots op een aantal van 9500? Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Placid_K schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 02:26:
[...]

Met een scout een percentage van meer dan 50% headshots op een aantal van 9500? Doei!
Zo moeilijk is dat niet, vooral niet als je 8x en 10x gebruikt, in het geval van het laatste kun je zo richting de 90% gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moeilijk is dat allemaal niet behalve niemand heeft zulke scores behalve een paar die worden verdacht van cheaten xp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Vandaag eindelijk weer een update. https://forums.battlefiel...ld-1-fall-update-11152016

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk kunnen we dan eindelijk fatsoenlijke party's maken en elkaar joinen zonder dat er mensen overblijven omdat het spel onverklaarbare errors geeft. En eindelijk nieuwe squads maken als je joined op iemand die in een vol squad zit.

Het is eigenlijk te triest voor woorden dat we zo lang op een patch hebben moeten wachten terwijl er best wel grote bugs in zitten die nooit door de QA hadden mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Ik zie in de patch notes helaas ook niets staan over het customizen van klassen op het hoofdscherm of medaille bugs.

Of de bug dat je na een revive soms eerst van wapen moet wisselen om te kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Pas08 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:47:
Ik zie in de patch notes helaas ook niets staan over het customizen van klassen op het hoofdscherm of medaille bugs.

Of de bug dat je na een revive soms eerst van wapen moet wisselen om te kunnen schieten.
Naar welke patchnotes kijk jij dan? Ik zie alleen patchnotes staan van 24-10?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

batumulia schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:56:
[...]

Naar welke patchnotes kijk jij dan? Ik zie alleen patchnotes staan van 24-10?
De patch notes komen online zodra de patch er is ;)
Hij kijkt inderdaad ook nog naar de oude patch :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
MrAelon schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:50:
[video]

Goed bezig Marcel! :) Heerlijke manier om tanks kapot te maken. Heb er zelf denk ik een stuk of 20 op die manier gehad. Alleen blaas ik mijzelf er altijd bij op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
CosmicMaik schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:20:
[...]

Goed bezig Marcel! :) Heerlijke manier om tanks kapot te maken. Heb er zelf denk ik een stuk of 20 op die manier gehad. Alleen blaas ik mijzelf er altijd bij op 8)7
Thanks! Werkt als een tiet. Blaas mijzelf ook nog wel eens op maar die clips sla ik dan natuurlijk niet op ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
De update loopt hier binnen , weegt 1.61gb

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:04
ProCeela schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:48:
De update loopt hier binnen , weegt 1.61gb
Weegt hierzo 3,01gb...

*Edit* Is nu inderdaad aangepast naar 1,61gb

[ Voor 11% gewijzigd door HWSHHZ op 15-11-2016 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pas08
s0kkie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:12:
[...]

De patch notes komen online zodra de patch er is ;)
Hij kijkt inderdaad ook nog naar de oude patch :X
Haha was nog niet helemaal wakker jongens. Maar dank voor het wakkerschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
fynrd1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 02:42:
[...]

Zo moeilijk is dat niet, vooral niet als je 8x en 10x gebruikt, in het geval van het laatste kun je zo richting de 90% gaan.
Ik geloof best dat dat soms kan, maar het meerendeel van zijn kills zitten op de tot 30 meter afstand. Ik heb mensen de hoek om zien komen om op 5-10 meter geheadshot te worden. Zelfs met andere guns non stop headshots. Ik geloof best dat een hoog percentage mogelijk is, maar niet in deze mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
Nice Fog of War is ook toegevoegd.
Geen elite classes
Alleen melee / handgun
Geen granaten of andere wapens
Altijd fog
Geen hud of spotting

Dat lijkt mij best wel leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 15-09 15:48
CosmicMaik schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:07:
Geen elite classes
Alleen melee / handgun
Altijd fog
Geen hud of spotting

Deathmatch ? dat lijkt me nog leuker namelijk >:)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Iemand Patchnotes?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
CosmicMaik schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:07:
Geen elite classes
Alleen melee / handgun
Altijd fog
Geen hud of spotting

Je heb de update al binnen? Bij mij is die nog aan het downloaden.

Nog geen hardcore modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MrAelon schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:50:
[video]

Moet ik onthouden: die mijnen neerpleuren en op weg helpen. Overigens wel fijn om te zien dat ik niet de enige ben die met dat chargen met bajonet er totaal naast zit..als je geluk hebt pak je de gast ernaast alsnog maar vaak genoeg ga je als een malloot de verkeerde kant op en kijkt de enemy je echt zo aan van: wtf mate :+

Erg benieuwd naar de patch..werd tijd dat er flink wat bugs en glitches werden gefixed. We gaan 't vanavond merken!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
HWSHHZ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:12:
[...]

Je heb de update al binnen? Bij mij is die nog aan het downloaden.

Nog geen hardcore modus?
Hardcore mode zit er ook in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:52
En hopen ook dat de performance problemen zijn opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
CosmicMaik schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:13:
[...]

Hardcore mode zit er ook in ^^
Vet, eindelijk. Dat wordt flink hardcore modus spelen vanavond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hardcore? W00t! Ben benieuwd :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51
Is er al zicht op de toevoeging van de Classic mode? Die kan mij meer bekoren dan "Hardcore" namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hardcore, en dan ook de custom games zoals ze beloofden?
Ik wil onderhand wel een 32/48 pl servers spelen, zoals de hele franchise al mogelijk was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bij mij staat er nog gewoon coming soon bij HC en Fog of War, denk dat er iemand voor de gek gehouden word hier :P
Beide zullen mij overigens een worst wezen, mijn modus (classic) zit er toch nog niet bij.

Wat wel nieuw is: in menu customize soldier!

[ Voor 38% gewijzigd door unfor op 15-11-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

https://forums.battlefiel...-noticed-something#latest

word hier ook al besproken, echter wel servers te vinden met FF on!

quote: Hardcore mode aKa everyone and their mom is a sniper now, enjoy. :o

[ Voor 17% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-11-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
unfor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:40:
Bij mij staat er nog gewoon coming soon bij HC en Fog of War, denk dat er iemand voor de gek gehouden word hier :P
Beide zullen mij overigens een worst wezen, mijn modus (classic) zit er toch nog niet bij.

Wat wel nieuw is: in menu customize soldier!
Niet waar toch, van die hardcore modus? ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
unfor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:40:
Staat er bij mij nu ook, voordat de servers eruit gingen stonden de servers bij mij erin.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/7L0xZ
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/gD905jM

http://cosmicmaik.imgur.com/all/ <-- deze link werkt

[ Voor 5% gewijzigd door CosmicMaik op 15-11-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:45:
[...]

Staat er bij mij nu ook, voordat de servers eruit gingen stonden de servers bij mij erin.
[afbeelding]
[afbeelding]

http://cosmicmaik.imgur.com/all/ <-- deze link werkt
bijna:
cosmicmaik's images are not publicly available.
;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
2Dutch schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:13:
[...]

Moet ik onthouden: die mijnen neerpleuren en op weg helpen.
AT-mijnen zijn zo sterk, bijna onzichtbaar en super snel neer te leggen. Helemaal met de logge tanks errrrg goed te combineren. Ben beetje verbaasd dat ze zo weinig gebruikt worden, standaard pick voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Wel flickerende texts in het menu bij SLI users, gebeurt dit enkel bij Nvidia of hebben CF gebruikers er ook last van?!

YouTube: BattleField 1 | SLI FLICKERING

[ Voor 29% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-11-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:43:
https://forums.battlefiel...-noticed-something#latest

word hier ook al besproken, echter wel servers te vinden met FF on!

quote: Hardcore mode aKa everyone and their mom is a sniper now, enjoy. :o
Permanent gasmask, everyone is a sniper and everyone is on fire.

Vraag me af hoe het zal gaan met teamkills door gas en teamkills door vuur. Daar moet wel heel voorzichtig mee omgegaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MrAelon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:51:
AT-mijnen zijn zo sterk, bijna onzichtbaar en super snel neer te leggen. Helemaal met de logge tanks errrrg goed te combineren. Ben beetje verbaasd dat ze zo weinig gebruikt worden, standaard pick voor mij.
Misschien is de combo AT mijnen en die antitankgranaten voor wat meer hup even tussendoor gooien wel erg lekker, ik ga zeker eens met die mijnen spelen..die tanks worden imho in veel potjes niet rap genoeg om zeep geholpen. Geeft toch een lekker gevoel, zo'n vehicle opblazen :+

Blijf als medic ook vasthouden aan de werppakketten, veel handiger voor snel spelen, kijk gewoon goed rond wie er een hansaplastje kan gebruiken en hup: pakketje ongeveer in de richting pleuren en klaar.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:46
Ik vraag me wel 1 ding af of bij hardcore damage verhoging ook van toepassing is bij granaten, mijnen, kanons of is alleen voor geweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ai-jai, alle SLI gebruikers melden flickering texts in DX11, DX12 setting lost het op, echter is dat hetzelfde als in dx11 1 kaart uitschakelen, dat word nog een spektakel, die groene jongens zijn niet zo geduldig en gezien de frequentie van updates, kan het nog wel even gaan duren voor een fix vanuit DICE.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
Nu gefixed :D
Edit: Ok toch niet gefixed
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/XQTk3P4
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/gD905jM

http://cosmicmaik.imgur.com/all/

[ Voor 29% gewijzigd door CosmicMaik op 15-11-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
royalt123 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:02:
Ik vraag me wel 1 ding af of bij hardcore damage verhoging ook van toepassing is bij granaten, mijnen, kanons of is alleen voor geweren?
Meestal doet alles meer damage op personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
2Dutch schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:56:
[...]

Misschien is de combo AT mijnen en die antitankgranaten voor wat meer hup even tussendoor gooien wel erg lekker, ik ga zeker eens met die mijnen spelen..die tanks worden imho in veel potjes niet rap genoeg om zeep geholpen. Geeft toch een lekker gevoel, zo'n vehicle opblazen :+

Blijf als medic ook vasthouden aan de werppakketten, veel handiger voor snel spelen, kijk gewoon goed rond wie er een hansaplastje kan gebruiken en hup: pakketje ongeveer in de richting pleuren en klaar.
Met "mijn" tactiek heb je die AT-granaten dus niet nodig en kun je lekker je frag of incendiary houden. Incendiary wil ik nog wel eens op de tank mikken om zo uitstappende mannetjes in de fik te zetten. Vaak heb ik als gadget mn AT-rocket nog bij me om tanks op afstand te triggeren.

Idem qua medic. Ik heb geprobeerd te spelen met de kisten (die heilig voor me waren in BF4) maar merk dat die pouches me toch beter bevallen. Komt denk ik door de 100% revive in tegenstelling tot de verschillende niveaus in BF4 waar je soms snel moest reviven + een medic kratje om iemand op 100% te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

ronalddus

Buffalo77

Die medic pouches bevallen mij ook heel goed. Snel neergooien en weer door rennen terwijl je health er in rap tempo bij komt. Ook voor teamgenoten in dit heel handig, als geleide raketten vliegen naar de bestemde persoon. Zit er een rots tussen, geen probleem!

De kist is mij te log. Daar komt bij dat het nog wat bugged is. De helft van de tijd krijg ik dat die niet eens fatsoenlijk op de grond.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MrAelon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:07:
Met "mijn" tactiek heb je die AT-granaten dus niet nodig en kun je lekker je frag of incendiary houden. Incendiary wil ik nog wel eens op de tank mikken om zo uitstappende mannetjes in de fik te zetten. Vaak heb ik als gadget mn AT-rocket nog bij me om tanks op afstand te triggeren.

Idem qua medic. Ik heb geprobeerd te spelen met de kisten (die heilig voor me waren in BF4) maar merk dat die pouches me toch beter bevallen. Komt denk ik door de 100% revive in tegenstelling tot de verschillende niveaus in BF4 waar je soms snel moest reviven + een medic kratje om iemand op 100% te krijgen.
Goed punt, ik zal eens gaan tweaken met de loadouts. Die incendiary blijft niet te onderschatten: merkte zelf wel hoe gruwelijk irritant ze zijn en het pronen/niet rennen voor minder damage maakt je een sitting duck. Slim om dat te combineren met wat explosieven onder de rupsbanden. Ik vind ze zelf ook heerlijk om van die zoldersnipers om te toveren in een stukje crispy bacon :+

Zo blijkt maar weer: gameplayfilmpjes/tactieken bekijken en delen en gewoon lekker een beetje uitproberen helpt je een eind op weg om je eigen flow te vinden in het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

ronalddus

Buffalo77

Patch notes info:
Update notes will be posted here once the Battlefield 1 Fall Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.
Bron

[ Voor 17% gewijzigd door ronalddus op 15-11-2016 11:50 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Heeft iemand misschien copy/paste? Ik kan vanaf het werk niet op BF1 forum komen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 14:26
Madstorm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:39:
[...]

Heeft iemand misschien copy/paste? Ik kan vanaf het werk niet op BF1 forum komen.
We are pleased to announce that the Battlefield 1 Fall Update will start rolling out tomorrow.

The Battlefield 1 Fall Update will be automatically deployed to your platform starting on Tuesday, November 15th across all platforms in all regions with the following downtimes:

• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 08.00 UTC / 12.00 AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 10.00 UTC / 2.00 AM PT.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 12.00 UTC / 4.00 AM PT.

Update notes will be posted here once the Battlefield 1 Fall Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.

Thank you for your patience and see you on the Battlefield!

The Teams at EA/DICE
Niet gek veel bijzonders nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

V-rg schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:40:
[...]

[...]

Niet gek veel bijzonders nog :p
Ah :+
Thanks anyway :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Madstorm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:39:
[...]

Patch notes staan er nog niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MrAelon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:51:
[...]

Die kan ik heel makkelijk uitleggen: Wat moet ik ervoor opgeven? Mijn AT-gun? Oké in je eentje krijg je daar geen tank mee kapot, maar het is toch wel handig om op afstand een tank te kunnen aanvallen.

Of plan B, mijn AT granaten? Ook daar weer: Daarmee kan ik op 20m afstand een tank beschadigen, met mines (of dynamiet, is dat niet zo ongeveer even handig in jouw situatie) moet ik hopen dat de tank bestuurder scheel is en/of dat er niemand in zijn tank zit. Daarnaast worden die granaten door mij zo vaak gebruikt als reguliere granaat dat ik ze echt niet ga opgeven :).

Oftewel ja, ik zou heel graag AT mines in mijn loadout willen hebben, maar ik wil nog liever andere zaken hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Veranderingen die mij na een half uurtje spelen opvallen:

- Het lijkt alsof je sneller kunt schieten als je van prone naar staand/crouch gaat.

- Aim assist?????????!!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/563hQRe.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FQReZls.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nmtKcBc.png

- Oranje en gele death icons ?

- Geen hardcore

- Geen Fog of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat in ieder geval aangepast is dat is de mortar. Deze heeft geen exact punt meer waar de mortar in slaat, enkele en area of effect cirkel.

Ook nieuw, via Home of Soldier pagina kan je op customize soldier drukken in het menu. Je hoeft niet langer in game te zitten om je loadout aan te passen.

En hebben ze de Mortar Airburst eruit gehaald? Ik kan enkel nog de HE mortar kiezen.
Menu van customization is bugged, airburst mortar enkel in spel, niet in main menu.

[ Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Sissors schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:00:
[...]

Die kan ik heel makkelijk uitleggen: Wat moet ik ervoor opgeven? Mijn AT-gun? Oké in je eentje krijg je daar geen tank mee kapot, maar het is toch wel handig om op afstand een tank te kunnen aanvallen.

Of plan B, mijn AT granaten? Ook daar weer: Daarmee kan ik op 20m afstand een tank beschadigen, met mines (of dynamiet, is dat niet zo ongeveer even handig in jouw situatie) moet ik hopen dat de tank bestuurder scheel is en/of dat er niemand in zijn tank zit. Daarnaast worden die granaten door mij zo vaak gebruikt als reguliere granaat dat ik ze echt niet ga opgeven :).

Oftewel ja, ik zou heel graag AT mines in mijn loadout willen hebben, maar ik wil nog liever andere zaken hebben :).
Daarom, een ieder z'n eigen tactiek. Ik kom vaak in de situatie dat ik dicht bij tanks ben waardoor het snel kunnen deployen van AT-mijnen voor mij veel beter werkt dan meerdere granaten gooien en AT-rocket schoten lossen. Dynamite deployt erg langzaam en vereist vervolgens ook nog eens een trigger. AT-mijnen is deploy & forget en blijft zelfs na death liggen, no brainer voor mij.

Altijd leuk om te zien dat verschillende mensen weer anders over tactieken denken en vaak goede aanvullingen er op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patchnotes voor wapens:

Bron: http://forum.symthic.com/...atch-notes-symthic-style/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
BAR 1918 Telescopic: HIPRecoilLeft - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Telescopic: ADSStandBaseMin - from 0.2 to 0.16
BAR 1918 Telescopic: ADSCrouchBaseMin - from 0.2 to 0.16
BAR 1918 Telescopic: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Telescopic: ADSRecoilLeft - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Telescopic: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Telescopic: ADSProneBaseMin - from 0.2 to 0.16
BAR 1918 Telescopic: HIPRecoilRight - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Telescopic: ADSRecoilRight - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Telescopic: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56

BAR 1918 Storm: HIPRecoilLeft - from 0.161 to 0.182
BAR 1918 Storm: ADSStandBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Storm: ADSCrouchBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Storm: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Storm: ADSRecoilLeft - from 0.161 to 0.182
BAR 1918 Storm: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Storm: ADSProneBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Storm: HIPRecoilRight - from 0.161 to 0.182
BAR 1918 Storm: ADSRecoilRight - from 0.161 to 0.182
BAR 1918 Storm: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56

BAR 1918 Trench: HIPRecoilLeft - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Trench: ADSStandBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Trench: ADSCrouchBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Trench: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Trench: ADSRecoilLeft - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Trench: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
BAR 1918 Trench: ADSProneBaseMin - from 0.3 to 0.24
BAR 1918 Trench: HIPRecoilRight - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Trench: ADSRecoilRight - from 0.23 to 0.26
BAR 1918 Trench: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56

MG15 N.A. Low Weight: HIPStandBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: HIPCrouchBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: ADSStandBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Low Weight: ADSCrouchMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: ADSCrouchBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Low Weight: HIPProneMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: ADSCrouchMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Low Weight: FirstShotADSSpreadMul - from -7 to -6
MG15 N.A. Low Weight: ADSStandMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: HIPProneBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: ADSProneMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Low Weight: ADSProneBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Low Weight: HIPCrouchMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: FirstShotHIPSpreadMul - from -7 to -6
MG15 N.A. Low Weight: HIPStandMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.21
MG15 N.A. Low Weight: ADSStandBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: ADSCrouchBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: ADSProneMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: ADSProneBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.14
MG15 N.A. Low Weight: ADSStandMoveMin - from 0.96 to 1.02

MG15 N.A. Storm: ADSStandBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Storm: ADSCrouchBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Storm: ADSCrouchMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Storm: ADSProneMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Storm: ADSProneBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Storm: ADSStandMoveMin - from 0.96 to 1.02

MG15 N.A. Suppressive: ADSStandBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Suppressive: ADSCrouchBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Suppressive: ADSCrouchMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Suppressive: ADSProneMoveMin - from 0.96 to 1.02
MG15 N.A. Suppressive: ADSProneBaseMin - from 0.24 to 0.18
MG15 N.A. Suppressive: ADSStandMoveMin - from 0.96 to 1.02

Mle M1903: ReloadLeft - from 2.1 to 2
Mle M1903: ReloadThrs - from 0.8 to 0.9
Mle M1903: DeployTime - from 0.5 to 0.45

Hellriegel 1915 Factory: HIPRecoilLeft - from 0.224 to 0.266
Hellriegel 1915 Factory: ADSRecoilLeft - from 0.224 to 0.266
Hellriegel 1915 Factory: HIPRecoilRight - from 0.224 to 0.266
Hellriegel 1915 Factory: ADSRecoilRight - from 0.224 to 0.266

M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSStandBaseMin - from 0.18 to 0.14
M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSCrouchBaseMin - from 0.18 to 0.14
M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSCrouchMoveMin - from 0.73 to 0.79
M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSProneMoveMin - from 0.73 to 0.79
M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSProneBaseMin - from 0.18 to 0.14
M1909 Benet-Mercie Telescopic: ADSStandMoveMin - from 0.73 to 0.79

M1909 Benet-Mercie Optical: ADSStandBaseMin - from 0.203 to 0.158
M1909 Benet-Mercie Optical: ADSCrouchBaseMin - from 0.203 to 0.158
M1909 Benet-Mercie Optical: ADSCrouchMoveMin - from 0.547 to 0.593
M1909 Benet-Mercie Optical: ADSProneMoveMin - from 0.547 to 0.593
M1909 Benet-Mercie Optical: ADSProneBaseMin - from 0.203 to 0.158
M1909 Benet-Mercie Optical: ADSStandMoveMin - from 0.547 to 0.593

M1909 Benet-Mercie Storm: ADSStandBaseMin - from 0.27 to 0.21
M1909 Benet-Mercie Storm: ADSCrouchBaseMin - from 0.27 to 0.21
M1909 Benet-Mercie Storm: ADSCrouchMoveMin - from 0.73 to 0.79
M1909 Benet-Mercie Storm: ADSProneMoveMin - from 0.73 to 0.79
M1909 Benet-Mercie Storm: ADSProneBaseMin - from 0.27 to 0.21
M1909 Benet-Mercie Storm: ADSStandMoveMin - from 0.73 to 0.79

Huot Automatic Low Weight: HIPStandBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: HIPCrouchBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: ADSStandBaseMin - from 0.24 to 0.18
Huot Automatic Low Weight: ADSCrouchMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: ADSCrouchBaseMin - from 0.24 to 0.18
Huot Automatic Low Weight: HIPProneMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: ADSCrouchMoveMin - from 0.76 to 0.82
Huot Automatic Low Weight: FirstShotADSSpreadMul - from -5 to -4
Huot Automatic Low Weight: ADSStandMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: FirstShotRecoilMul - from 1.5 to 1.4
Huot Automatic Low Weight: HIPProneBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: ADSProneMoveMin - from 0.76 to 0.82
Huot Automatic Low Weight: ADSProneBaseMin - from 0.24 to 0.18
Huot Automatic Low Weight: HIPCrouchMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: FirstShotHIPSpreadMul - from -5 to -4
Huot Automatic Low Weight: HIPStandMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Huot Automatic Low Weight: ADSStandBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: ADSCrouchBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: ADSProneMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: ADSProneBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Huot Automatic Low Weight: ADSStandMoveMin - from 0.76 to 0.82

Lewis Gun Low Weight: HIPStandBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: HIPCrouchBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: ADSStandBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Low Weight: ADSCrouchMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: ADSCrouchBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Low Weight: HIPProneMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: ADSCrouchMoveMin - from 0.73 to 0.79
Lewis Gun Low Weight: FirstShotADSSpreadMul - from -6 to -5
Lewis Gun Low Weight: ADSStandMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: FirstShotRecoilMul - from 1.6 to 1.5
Lewis Gun Low Weight: HIPProneBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: ADSProneMoveMin - from 0.73 to 0.79
Lewis Gun Low Weight: ADSProneBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Low Weight: ReloadThrs - from 0.9 to 0.78
Lewis Gun Low Weight: HIPCrouchMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: FirstShotHIPSpreadMul - from -6 to -5
Lewis Gun Low Weight: HIPStandMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.216
Lewis Gun Low Weight: ADSStandBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: ADSCrouchBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: ADSProneMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: ADSProneBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.144
Lewis Gun Low Weight: ADSStandMoveMin - from 0.73 to 0.79

Lewis Gun Optical: ADSStandBaseMin - from 0.203 to 0.158
Lewis Gun Optical: ADSCrouchBaseMin - from 0.203 to 0.158
Lewis Gun Optical: ADSCrouchMoveMin - from 0.547 to 0.593
Lewis Gun Optical: FirstShotRecoilMul - from 1.6 to 1.5
Lewis Gun Optical: ADSProneMoveMin - from 0.547 to 0.593
Lewis Gun Optical: ADSProneBaseMin - from 0.203 to 0.158
Lewis Gun Optical: ReloadThrs - from 0.9 to 0.78
Lewis Gun Optical: ADSStandMoveMin - from 0.547 to 0.593

Lewis Gun Suppressive: ADSStandBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Suppressive: ADSCrouchBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Suppressive: ADSCrouchMoveMin - from 0.73 to 0.79
Lewis Gun Suppressive: FirstShotRecoilMul - from 1.6 to 1.5
Lewis Gun Suppressive: ADSProneMoveMin - from 0.73 to 0.79
Lewis Gun Suppressive: ADSProneBaseMin - from 0.27 to 0.21
Lewis Gun Suppressive: ReloadThrs - from 0.9 to 0.78
Lewis Gun Suppressive: ADSStandMoveMin - from 0.73 to 0.79

Selbstlader 1906 Factory: HIPRecoilLeft - from 0.2 to 0.1
Selbstlader 1906 Factory: ADSRecoilLeft - from 0.2 to 0.1
Selbstlader 1906 Factory: HIPRecoilRight - from 0.2 to 0.1
Selbstlader 1906 Factory: ADSRecoilRight - from 0.2 to 0.1

Madsen MG Low Weight: HIPStandBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: HIPCrouchBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: ADSStandBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Low Weight: ADSCrouchMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: ADSCrouchBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Low Weight: HIPProneMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Low Weight: FirstShotADSSpreadMul - from -5 to -4
Madsen MG Low Weight: ADSStandMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: HIPProneBaseSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Low Weight: ADSProneBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Low Weight: HIPCrouchMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: FirstShotHIPSpreadMul - from -5 to -4
Madsen MG Low Weight: HIPStandMoveSpreadInc - from -0.18 to -0.225
Madsen MG Low Weight: ADSStandBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: ADSCrouchBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: ADSProneMoveSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: ADSProneBaseSpreadInc - from -0.12 to -0.15
Madsen MG Low Weight: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56

Madsen MG Storm: ADSStandBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Storm: ADSCrouchBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Storm: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Storm: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Storm: ADSProneBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Storm: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Trench: ADSStandBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Trench: ADSCrouchBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Trench: ADSCrouchMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Trench: ADSProneMoveMin - from 0.5 to 0.56
Madsen MG Trench: ADSProneBaseMin - from 0.3 to 0.24
Madsen MG Trench: ADSStandMoveMin - from 0.5 to 0.56

Mars Automatic Pistol: Damages - from [38.0, 34.73, 33.34, 26.05, 25.0, 23.0] to [40.0, 34.73, 33.34, 26.05, 25.0, 23.0]

Martini-Henry Infantry: AltDeployTime - from 2.3 to 2.5

Autoloading 8 .25 Extended: ReloadLeft - from 2.6 to 2.1
Autoloading 8 .25 Extended: ReloadEmpty - from 3.2 to 2.6
Autoloading 8 .25 Extended: ReloadThrs - from 0.77 to 0.82

No. 3 Revolver: DeployTime - from 0.5 to 0.47

Steyr M1912: DeployTime - from 0.5 to 0.45

Russian 1895 Infantry: RoF - from 64 to 56
Russian 1895 Infantry: BRoF - from 64 to 56

Russian 1895 Sniper: RoF - from 64 to 56
Russian 1895 Sniper: BRoF - from 64 to 56

Suez:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7zdFouqZCLZ8rGsk6RSc4nPp/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MrAelon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:24:
[...]

Daarom, een ieder z'n eigen tactiek. Ik kom vaak in de situatie dat ik dicht bij tanks ben waardoor het snel kunnen deployen van AT-mijnen voor mij veel beter werkt dan meerdere granaten gooien en AT-rocket schoten lossen. Dynamite deployt erg langzaam en vereist vervolgens ook nog eens een trigger. AT-mijnen is deploy & forget en blijft zelfs na death liggen, no brainer voor mij.

Altijd leuk om te zien dat verschillende mensen weer anders over tactieken denken en vaak goede aanvullingen er op hebben.
Idd. En misschien ga ik wel eens proberen mijn AT gun op te geven voor mines. Het is wel verleidelijk zoals in je filmpje je een heavy tank zo opblaast, en soms kan je inderdaad zo van de goede hoeken ernaartoe gaan. Maar anti-tank gun is ook handig, al blijf ik gewoon anti-tank raketten missen waarbij ik niet hoef te gaan liggen en een target spelen voor elke sniper (en tank) in 200m straal :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Incomplete patch notes:

1. Melee Pieces are gone from Battlepacks replaced by Squad Bonus XP (Still obtainable from the 450 and 900 scrap chests)
2. You can now customize loadouts from the menu
3. Suez now has 5 Caps http://i.imgur.com/DGAxi7H.png
4. Hardcore added. (Reports of this seem to be all over the place atm.)
5. Rent a Server added (Not fully in yet it seems)
6. Reports of much better performance for PC users.
7. Reports that Firing Delay from throwing Grenade/Ammo/Health is gone. (Yay!)
8. Squad Leader Replacement Is In!!!! (Seems to be a 1min timer from order requested to leader change)
9. Medals still bugged for some.
10. Someone seems to be documenting the weapon changes here is a WIP link:
http://forum.symthic.com/...atch-notes-symthic-style/
11. Lots of new Icons
12. Reports of Mortar Nerfs
13. 1895 ROF Infantry and Sniper Nerf
14. BF1 requires newest drivers to launch for PC
15. Revive bug is still present of not being able to use primary gun
16. Battlefield Veteran Dogtag added (Not unlocked yet)
17. Update on Rent a Server :
Follow
Ali Hassoon @Striterax_
We have temporarily disabled Rent a Server until we are done patching. Soon you can rent your own server.
11:44 AM - 15 Nov 2016
27 27 Retweets 38 38 likes

18. DX Error still present post patch as well as reports of lots of new crashing during matches. (Across all platforms)
19. Quit button post match is still broken to all hell.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Sissors schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:29:
[...]

Idd. En misschien ga ik wel eens proberen mijn AT gun op te geven voor mines. Het is wel verleidelijk zoals in je filmpje je een heavy tank zo opblaast, en soms kan je inderdaad zo van de goede hoeken ernaartoe gaan. Maar anti-tank gun is ook handig, al blijf ik gewoon anti-tank raketten missen waarbij ik niet hoef te gaan liggen en een target spelen voor elke sniper (en tank) in 200m straal :P.
Ik heb dan dus net niets met die AT-nades :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:32:
Incomplete patch notes:

1. Melee Pieces are gone from Battlepacks replaced by Squad Bonus XP (Still obtainable from the 450 and 900 scrap chests)
2. You can now customize loadouts from the menu
3. Suez now has 5 Caps http://i.imgur.com/DGAxi7H.png
4. Hardcore added. (Reports of this seem to be all over the place atm.)
5. Rent a Server added (Not fully in yet it seems, will be added after patching done)
6. Reports of much better performance for PC users.
7. Reports that Firing Delay from throwing Grenade/Ammo/Health is gone. (Yay!)
8. Squad Leader Replacement Is In!!!! (Seems to be a 1min timer from order requested to leader change)
9. Medals still bugged for some.
10. Someone seems to be documenting the weapon changes here is a WIP link:
http://forum.symthic.com/...atch-notes-symthic-style/
11. Lots of new Icons
12. Reports of Mortar Nerfs
13. 1895 ROF Infantry and Sniper Nerf
14. BF1 requires newest drivers to launch for PC
15. Revive bug is still present of not being able to use primary gun
16. Battlefield Veteran Dogtag added (Not unlocked yet)
Hardcore _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bug dat je vanuit third person in een tank door obstakels heen kan schieten is trouwens niet gefixt. Hoe achterlijk is dat, een van de meest zwaar te abusen bugs kunnen ze niet oplossen? Dat had allang met een hotfix gedaan moeten worden.

Wel is de damage report op de airship beter, je krijgt per schot damage te zien (dus ook XP) en het lijkt alsof je voor het beschadigen nu veel meer XP krijgt.

Die LMG buff is wel heel erg overdreven. Op 150 meter afstand kan je nu prachtig kills maken als je die LMG op de bipod zet. Zeker met de MG15 suppressive kan je, in bursts, 200 kogels op de vijand afschieten. Daarmee kan je op flinke afstand mensen in het open veld afmaken of mensen die achter halve cover zitten keurig wegschieten.

[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Er zijn 2 patches voor PC?
1 van 2GB, en de andere 1.61GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:51
Patch notes zijn beschikbaar. Wat een gigantische lijst _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:49:
De bug dat je vanuit third person in een tank door obstakels heen kan schieten is trouwens niet gefixt. Hoe achterlijk is dat, een van de meest zwaar te abusen bugs kunnen ze niet oplossen? Dat had allang met een hotfix gedaan moeten worden.

Wel is de damage report op de airship beter, je krijgt per schot damage te zien (dus ook XP) en het lijkt alsof je voor het beschadigen nu veel meer XP krijgt.

Die LMG buff is wel heel erg overdreven. Op 150 meter afstand kan je nu prachtig kills maken als je die LMG op de bipod zet. Zeker met de MG15 suppressive kan je, in bursts, 200 kogels op de vijand afschieten. Daarmee kan je op flinke afstand mensen in het open veld afmaken of mensen die achter halve cover zitten keurig wegschieten.
Imo bij Behemoths in het algemeen moeten ze de kill XP veel meer verdelen over degene die schade hebben gedaan. Of gewoon compleet de kill XP afschaffen buiten die je krijgt op de vijanden die erin zaten, maar niet ook nog bonus vanwege vernietigen van een Behemoth waar je teamgenoten het merendeel aan hebben gedaan.

Probleem wat ik altijd heb bij spelen met LMG + bipod is simpelweg snipers (en tanks op de meeste maps). Natuurlijk kan dat, maar elke sniper moet je zo dood kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
https://eaassets-a.akamai...0Update/FallUpdate_EN.pdf

Enjoy the read, "maar" 12 pagina's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webversie: https://forums.battlefiel...ate-notes-11152016#latest

Added hit indicator sound for glancing hit on vehicles.
Dat tezamen met het waardeloze geluid geeft een heel raar effect. Ik schoot met mijn light tank op een enemy tank maar elke glancing hit klok alsof hij op mijn eigen tank was. Afstand van gebeurtenis tot persoon wordt totaal niet meegenomen bij dit effect.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenBravo7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:41
Awsom schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:03:
Veranderingen die mij na een half uurtje spelen opvallen:

- Het lijkt alsof je sneller kunt schieten als je van prone naar staand/crouch gaat.

- Aim assist?????????!!!!!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

- Oranje en gele death icons ?

- Geen hardcore

- Geen Fog of War
De Aim assist geldt alleen voor het spelen met een controller. Zie de patch notes:
PC: Players can now disable aim assist for controllers

Drop a gear and disappear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
SvenBravo7 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:33:
[...]

De Aim assist geldt alleen voor het spelen met een controller. Zie de patch notes:

[...]
Wow wtf, iemand die in de chat zei dat ie met een controller speelde (en behoorlijk hoog stond) loog dus mogelijk niet?!
Yeeeessss!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lEgPpNw.png

\o/ Blij mee!

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 15-11-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Maar ik lees dus niks over Hardcore. Mag dus aannemen dat het er niet in zit?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou ik even battlefield gaan spelen, moest er een update geïnstalleerd worden. En ja hoor, hierna crashed battlefield zodra het game loading scherm verschijnt... nu al 2 uur bezig met pogingen spelbestanden te repareren/ update opnieuw te installeren maar nogsteeds kom ik er niet in... meer mensen hier met problemen?

nu maar de volledige 45 gb opnieuw downloaden en installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:52
leuk is dat je word verplicht dus om de nieuwste driver te hebben...terwijl driver 375.70 b.v geen g sync heeft die werkt dan...

http://www.guru3d.com/fil...ql-driver-download,1.html

ik zie nu ook ineens deze staan.

CPU verbruik is nog steeds hetzelfde bij mij,dus dat is nog niet verholpen blijkbaar
..

[ Voor 46% gewijzigd door freaky35 op 15-11-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Hallo

Ik zou graag deze game willen kopen. Ik heb in de beta-test een zeer goede ervaring opgedaan wat graphics en draaibaarheid van het spel betreft.

Nu ik effectief overweeg om het te kopen, check ik graag of mijn laptop het wel aan kan. Dat doe ik via CYRI. Daar merk ik dat mijn laptop niet geschikt is voor de minimum-vereisten, ondanks de goede ervaring tijdens de beta. Hieronder mijn resultaten.

Zou ik het spel dan beter niet kopen of toch wel?

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/46y5vqb2v/REQUIREMENTS.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zag de eerste pistol only server al online. Als je zelf een server huurt is het prima mogelijk om allerlei soorten wapens en gadgets uit te schakelen. Ben wel benieuwd wat voor servers er allemaal gaan komen.

Wel weer vreemd dat je geen rush 32 speler servers kan kiezen. Waarom dat is begrijp ik echt niet, juist in Battlefield 4 zag je zelfs veel 48 speler rush servers. Laat die keuze gewoon lekker bij de gamers.
MrAndy9797 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:09:
Hallo

Ik zou graag deze game willen kopen. Ik heb in de beta-test een zeer goede ervaring opgedaan wat graphics en draaibaarheid van het spel betreft.

Nu ik effectief overweeg om het te kopen, check ik graag of mijn laptop het wel aan kan. Dat doe ik via CYRI. Daar merk ik dat mijn laptop niet geschikt is voor de minimum-vereisten, ondanks de goede ervaring tijdens de beta. Hieronder mijn resultaten.

Zou ik het spel dan beter niet kopen of toch wel?

[afbeelding]
Probeer Origin abbo voor een maand? Kan je voor een paar euro 10 uur lang spelen. Kom je er zelf achter of het wat is of niet.

------------------------------------------

Ik ben er nog niet uit of hardcore voor mij is. Ik speelde net op Empire's Edge en je merkt dat er aardig wat friendly fire plaats vind. Je krijgt daar echter geen melding van als je dat zelf veroorzaakt dus je hebt geen idee of je een friendly of enemy killed. Daarnaast duurt het soms vrij lang voordat er een symbool boven iemand verschijnt dat het een friendly is. Gevolg is dat je, zeker in de mist, vaak vuurgevechten tussen friendlies ziet. Dit zal Amerikanen wel aanspreken denk ik. Daarnaast veel snipers (mijzelf inclusief) omdat je niet meer goed hoeft te mikken. Waar je ook raakt, het is een one shot kill.

Ik hoop vooral dat Classic mode snel uit komt, dat lijkt mij een betere optie.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2016 17:48 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.