Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:11:
Zullen we niet allemaal die nutteloze statistieken posten...

En nee, daar bedoel ik niet mee dat jullie beter zijn, maar het is gewoon niet boeiend
Kan dat het voor jou niet boeiend is, misschien voor een ander wel. Ik vind het wel interessant om te zien. Vooral als iemand zijn speelstijl of meest gespeelde klasse erbij vernoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

ProCeela schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:04:
Wanneer komen die custom servers eigenlijk ?
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

-tom-562 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:12:
Score/min: 327
Kills/min: 0.42
K/D ratio: 0.86
Playtime 15h

Speel veel objectives, en het gaat mij meer om het plezier dan om keiharde stats :P
Alleen losers zeggen dat :+

(Mijn stats zijn waarschijnlijk nog waardelozer, maar dat geheel terzijde ;))

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:52:
[...]

Gemiddeld weet ik niet maar mijn stats zijn:

Score per minuut: 898
Kils per minuut: 1,04
Kd: 2.04

En ik speel toch redelijk op de objective. Ben ook wel benieuwd naar jullie stats eigenlijk.

Heb er nu ongeveer 32 uur in zitten en ben rank 41
score per minuut: 426
kills per minuut: 0,97
k/d: 2,5
25 uur gespeeld

ik krijg het wel altijd voor elkaar om bij het cappen van een punt op de laatste seconde dood te gaan zodat ik de extra 500 punten mis :'). bij het begin speelde ik ook niet echt objective omdat het in me 1tje toch geen zin had. nu ik met wat vrienden speel spelen we wel echt altijd op objective (anders worden ze boos als ik het niet doe >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Dit is dus een echte tankhoer.

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/XploZ-Be

K/D van 27.7. 99% van de kills gemaakt met een tank.

Zal wel een waardeloze aim hebben on foot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Awsom schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:11:

Dat je dan nog fun kan hebben vind ik onbegrijpelijk. Het is af en toe wel leuk om in een tank te zitten maar ik krijg toch een veel grotere kick als ik gewoon met mijn geweer van de sokken schiet. Daarnaast heb je niet veel skill nodig om met de tank een flinke killstreak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
in2duhCore schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:17:
[...]

Dat je dan nog fun kan hebben vind ik onbegrijpelijk. Het is af en toe wel leuk om in een tank te zitten maar ik krijg toch een veel grotere kick als ik gewoon met mijn geweer van de sokken schiet. Daarnaast heb je niet veel skill nodig om met de tank een flinke killstreak te maken.
mee eens. ik kan zelf ook niet langer dan 2 minuten in een tank zitten, dan ben ik er wel weer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Awsom schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:11:

Zulke lui spawnen ook niet direct als ze dood zijn, ze wachten net zo lang tot er een nieuwe tank beschikbaar is.
Gisteren ook zo'n gast, 60 kill-streak met een tank.. Ik switch naar assault, wreck de tank en hij bailed: Rende echt rond als een totaal noob buiten zijn tank :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Voor commentaar op moderatie is Feedback op moderatie binnen Spielerij

Ook is dit topic niet de plek om grote discussie te hebben over wat er in dit topic besproken kan worden

[ Voor 119% gewijzigd door Gropah op 02-11-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

in2duhCore schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:17:
[...]

Ik ben ook best wel een fanatieke tanker (niet een goede, maar een fanatieke), en het voegt echt wel een dimensie toe aan het spel. Je kunt gaten slaan in de verdediging van de vijand zodat jouw team kan oprukken, je kunt aan de frontlinie meevechten en zo via TeamSpeak doorgeven wat er gebeurt en wat de vijand aan het doen is zonder je zorgen te maken dat je door één sniperkogel tien seconden moet wachten om weer achteraan te respawnen, je kunt vijandelijke tanks wegjagen of weglokken van jouw team, enzovoorts.

Dat is uiteraard een totaal andere speelwijze dan op minstens honderd meter bij de actie vandaan te gaan lopen snipen met je tank, dat is echt dodelijk saai.

*het is handiger om er niet op te reageren

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 02-11-2016 16:31 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dan heb ik hier nog wel een discussiepuntje: Origin... Wat een ongelovelijk waardeloos stukje software is dat!
De implementatie in de game werkt maar de helft van de tijd.
De overlay werkt amper tot niet. (ik zie alleen een wit scherm als ik een chat/invite binnen krijg)
Het joinen van vrienden werkt bij de een wel, bij de ander niet. Sommige vrienden zie ik niet eens als ingame terwijl ze dat toch echt zijn, en ze kunnen mij alleen joinen als ik in een game zit.

Dan toch liever battlelog, daar kun je over klagen dat het apart is dat je de game via een browser launched, maar het werkte wel altijd en goed.
Of kijk eens naar Steamworks EA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Origin is een algemeen probleem, die hoort in [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

:P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:29:
[...]

Ik ben ook best wel een fanatieke tanker (niet een goede, maar een fanatieke), en het voegt echt wel een dimensie toe aan het spel. Je kunt gaten slaan in de verdediging van de vijand zodat jouw team kan oprukken, je kunt aan de frontlinie meevechten en zo via TeamSpeak doorgeven wat er gebeurt en wat de vijand aan het doen is zonder je zorgen te maken dat je door één sniperkogel tien seconden moet wachten om weer achteraan te respawnen, je kunt vijandelijke tanks wegjagen of weglokken van jouw team, enzovoorts.

Dat is uiteraard een totaal andere speelwijze dan op minstens honderd meter bij de actie vandaan te gaan lopen snipen met je tank, dat is echt dodelijk saai.

[mbr]*het is handiger om er niet op te reageren[/]
Ben het er wel mee eens. En tja, mensen die voor KDR spelen moeten het imo zelf weten. Je ziet wel vaak bij dat soort mensen dat ze een enorm defensieve speelstijl hebben en niet agressief durven te zijn. Waar tanks juist uitstekend geschikt voor zijn.
unfor schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:41:
Dan heb ik hier nog wel een discussiepuntje: Origin... Wat een ongelovelijk waardeloos stukje software is dat!
De implementatie in de game werkt maar de helft van de tijd.
De overlay werkt amper tot niet. (ik zie alleen een wit scherm als ik een chat/invite binnen krijg)
Het joinen van vrienden werkt bij de een wel, bij de ander niet. Sommige vrienden zie ik niet eens als ingame terwijl ze dat toch echt zijn, en ze kunnen mij alleen joinen als ik in een game zit.

Dan toch liever battlelog, daar kun je over klagen dat het apart is dat je de game via een browser launched, maar het werkte wel altijd en goed.
Of kijk eens naar Steamworks EA..
Gewoon weer terug gaan naar All Seeying Eye d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
CodeCaster schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:29:
[...]

[mbr]*het is handiger om er niet op te reageren[/]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan tanks, ik zit er zelf ook regelmatig in en ik zie de toegevoegde waarde echt wel. Maar als je naar de stats kijkt van die persoon dan zie je dat hij 100% van de tijd alleen maar in de tank zit, hij heeft nog geen voet op het slagveld gezet. En dat lijkt mij op een gegeven moment dodelijk saai worden, ieder zijn ding denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Hebben jullie ook van die extreme framedrops op Quentin Scar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
in2duhCore schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:56:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan tanks, ik zit er zelf ook regelmatig in en ik zie de toegevoegde waarde echt wel. Maar als je naar de stats kijkt van die persoon dan zie je dat hij 100% van de tijd alleen maar in de tank zit, hij heeft nog geen voet op het slagveld gezet. En dat lijkt mij op een gegeven moment dodelijk saai worden, ieder zijn ding denk ik...
Dice moet die third person view er eens uit slopen, vind het maar raar dat ze naast een powerfull wapen ook nog eens een extra voordeel krijgen met die view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk andere servers dan die van [DICE] zelf? Met elk hun eigen stel regels en dergelijk... Ik mis dat wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:11:
Zijn er eigenlijk andere servers dan die van [DICE] zelf? Met elk hun eigen stel regels en dergelijk... Ik mis dat wel nu.
ik ook...ben al vanaf launch aan het wachten op 32p conquest servers :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Detonator
in2duhCore schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:56:
[...]

hij heeft toch ook gewoon voor het spel betaald !!

en wat is het verschil nou precies tussen continue rondrennen of continue in een tank rijden ??

ieder z'n ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:32:
[...]

en wat is het verschil nou precies tussen continue rondrennen of continue in een tank rijden ??

ieder z'n ding
Vind ik ook :)
Als je geen tanks wil zien, speel dan domination ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
gstoffers schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:56:
[...]

Dice moet die third person view er eens uit slopen, vind het maar raar dat ze naast een powerfull wapen ook nog eens een extra voordeel krijgen met die view.
Nee, er moet gewoon weer classic mode komen zoals BF4.
Dat was de gewone BF zonder 3d-spotting, 3rd-person camera, automatische healthregen.
Zonder third person camera zijn die tanks deathtraps, want je zicht is erg beperkt. (vooral in de heavy, waarin je turret slechts zo'n 90 graden kan draaien.)

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 02-11-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ieder z'n ding
Zolang hij maar niet onnodig blijft wachten met spawnen om perse de tank te krijgen is er niks mis mee. Anders is het zonde van de server slot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Tsurany schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:55:
[...]

Zolang hij maar niet onnodig blijft wachten met spawnen om perse de tank te krijgen is er niks mis mee. Anders is het zonde van de server slot.
het is ook zonde van de tickets als hij een keer te voet gaat, en gelijk dood gaat

en het is ook zonde van de tank als een ''onervaren'' iemand hem pakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
[...]

ieder z'n ding
Rondrennen kan iedereen, maar er is geen tank voor iedereen. Doordat er 1 gast de hele ronde die tank heeft kunnen andere mensen van zijn team (die het spel ook gekocht hebben) niet in een tank rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr. Detonator schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:03:
[...]

het is ook zonde van de tickets als hij een keer te voet gaat, en gelijk dood gaat
Kwestie van oefenen ;)
en het is ook zonde van de tank als een ''onervaren'' iemand hem pakt :)
Klopt. Maar hoe kan je ooit ervaring op doen als iemand op die tank zit te aassen en je hem nooit te pakken krijgt? En geeft iedereen een eerlijke kans om een voertuig te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:07:
[...]
hoe kan je ooit ervaring op doen als iemand op die tank zit te [azen] en je hem nooit te pakken krijgt?
Dan joinen ze een tank-heavy map op een server met minder spelers? :)

Het vervelende aan die tankhoarders die de hele ronde van een afstandje infanterie lopen te snipen, zeker op maps met minder tank-spawn-spots, is dat het op dat moment ook niet mogelijk is om een artillery- of AA-truck te spawnen als de situatie daarom vraagt...

En nee, ik hoard niet, want door mijn (te) agressieve speelstijl gaat er nog wel eens een tank stuk. :+

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 02-11-2016 19:10 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Tsurany schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:07:
[...]

[...]

Klopt. Maar hoe kan je ooit ervaring op doen als iemand op die tank zit te aassen en je hem nooit te pakken krijgt?
kwestie van oefenen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-11-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je hem wel te pakken krijgen, dat werkt niet als iedereen er maar op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Tsurany schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:15:
[...]

Moet je hem wel te pakken krijgen, dat werkt niet als iedereen er maar op zit te wachten.
kwestie van oefenen om de tank proberen te krijgen bedoelde ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Detonator schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:17:
[...]

kwestie van oefenen om de tank proberen te krijgen bedoelde ik.....
En dan zit je halve team dat straks te doen ;)

Nee gewoon lekker spawnen waar je wilt. Is de tank er niet? Gun iemand anders die en ga lekker te voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:45:
[...]

Vind ik ook :)
Als je geen tanks wil zien, speel dan domination ^^
Of neem HE Rifle Grenades mee als medic. Genoeg spul een die tanks snel kapot te maken. Teamwork, ipv met een boog eromheen lopen zodat je teammaten achter je sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 22:53
Ik weet niet of dit hier mag
Nope, dat is niet de bedoeling. Daarvoor hebben we V&A

[ Voor 70% gewijzigd door Gropah op 02-11-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Morgen komt mijn 1070 binnen en na een verse install ben ik weer van de partij jongens. Was de errors en de gecrashte games (en verlies van punten hierdoor) meer dan zat....

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Wie weet hoe je goed kan worden in het spel. Nu ben ik nou niet echt bepaald goed en is mijn favoriete class scout(sniperen). Oké ik weet het is een totaal andere playstyle, maar met CoD kwam ik altijd goed af met rushen en direct schieten(Stond altijd in de top 2 zeg maar). Wie o wie heeft goede tips in dit spel hoe je er beter in kan worden. Meer oefenen oké, maar ik zal mijn playstyle een beetje aan moeten passen.

Verder vind ik de WO1 en of 2 setting weer geweldig om te spelen in een gloedjenieuwe game.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
als je VOIP gebruikt om te spreken, hoor dan alleen je squad je praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:22:
[...]

Of neem HE Rifle Grenades mee als medic. Genoeg spul een die tanks snel kapot te maken. Teamwork, ipv met een boog eromheen lopen zodat je teammaten achter je sneuvelen.
Hoeveel schade doen die per shot tegen een heavy tank dan?

Overigens ik zit ondertussen aan mijn derde set medailles van deze week. En niet omdat ik andere allemaal gedaan heb ofzo, maar dat de medailles die volgens mij voor een week moeten gelden, gewoon om de 1-2 dagen veranderen voor andere, en ik weer vanaf het begin af aan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
BF1 is erg chill om te spelen met een maat. Hij medic en ik support. ammo, health en revives!
Zelfs met LMG toch aardig wat kills aan het binnen halen :D

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Nog iemand tips voor het oplossen van het stotteren van mijn shadowplay opnames?
Ik neem op op een hitachi 7200 rpm 1TB drive, ik ga nu een ssd proberen.
Verder wel een leuke killstreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Welke mod spelen jullie het meest? Merk dat ik toch vaak voor TDM kies. Komt puur vanwege mijn Quake-achtergrond denk ik.

Valt mij op dat het behoorlijk makkelijk is om headshots te maken met het geweer van de assault (smg?). Alsof er een soort 'console aim hulp' ingeschakeld wordt. Kan ook liggen aan het feit dat bij mij alles soepel draait (op een 1080 GTX :D) en dat de rest wat moeite heeft met bewegen.

Maar wat een geweldig spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste battlefield voor mij dat ik vaak dood ga door snipers, in de vorige edities gebeurde dat amper, nu om de haverklap, de 1 shot kill helpt ook niet mee + dat op sommige maps de helft sniper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:00:
[video]

Nog iemand tips voor het oplossen van het stotteren van mijn shadowplay opnames?
OBS gebruiken. Snoept niet zoveel resources. Filmpje van 5 minuten op YouTube en je bent live, of neemt makkelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
rudyman85 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:34:
Ik vraag me af; zie je grafisch verschil tussen DX11 en DX12 in deze game? of is het alleen een performance dingetje?
Het enige dat ik kan ontdekken:
DirectX 12 - Borderless - 45-60 FPS
DirectX 11 - borderless - +/-200 FPS

Vage bug lijkt het, op fullscreen mode geen verschil namelijk. (GTX 1070 - 1080P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een leuke glitch gevonden als je met een tank op een spawn punt van een turret gaat staan haha

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

RVE_NL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:41:
[...]

Vage bug lijkt het, op fullscreen mode geen verschil namelijk. (GTX 1070 - 1080P)
Waarom zou je uberhaubt op borderless mode willen spelen.
Meeste PC's kunnen makkelijk en snel ALT-TABBEN naar windows.
Daarnaast geeft Bordeless net als Vsync een input lag waar je niet op zit te wachten.

In Overwatch kan je terug vinden hoe goed/slecht je input lag is. Zij noemen het een SIM waarde. wat volgens mij betekend Source Input Monitoring.
Dit getal moet zo laag mogelijk zijn voor de minste inputlag.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Oliwier30 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:32:
Ik word echt gek deze Battlefield, 3/4 van de teammates zijn niks waard en gaan alleen voor de kills. Het team van de tegenstander gaat gewoon flanken en killt iedereen van achter, niemand let op. Er wordt super weinig gerevived terwijl veel mensen met medic spelen.

Ik heb echt het gevoel dat het spel vol zit met 12 jarige COD fanboys die er niks van bakken.
Conquest is nog het grootste drama. Ik was aan het spelen op Amiens, mijn team begon heel goed. We hadden binnen een paar minuten alle vlaggen te pakken. Maar toen begon de tegenstander te flanken, ze hadden vlaggen A en B gepakt, die vlak bij de spawn van mijn team zijn. Omdat zij konden spawnen bij A en B konden ze vanuit 2 kanten C, E en F aanvallen. Maar i.p.v dat mijn team gewoon spawnt op onze spawn en A en B probeert terug te pakken, blijven ze de hele tijd gaan voor E en F. Die natuurlijk veel moeilijker zijn om te veroveren!
join andere tweakers op discord/teamspeak en stop met zeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BTW de amount of cheaters in dit spel is INSANE, elke match zie ik 3 tot 5 mensen gebanned worden, plus zullen er evenveel ongededecteerde cheats in de cirulatie zijn, ik heb het gevoel dat de meeste onbalans word veroorzaakt door cheaters. speel je ineens tegen een team die ineens halverwegen de game steamrolled en 70% in mijn team een negatieve K/D ratio hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 01:55:
BTW de amount of cheaters in dit spel is INSANE, elke match zie ik 3 tot 5 mensen gebanned worden, plus zullen er evenveel ongededecteerde cheats in de cirulatie zijn, ik heb het gevoel dat de meeste onbalans word veroorzaakt door cheaters. speel je ineens tegen een team die ineens halverwegen de game steamrolled en 70% in mijn team een negatieve K/D ratio hebben.
De fairfight berichten zijn wereldwijde berichten die naar alle servers gepushed worden. De users die je gebanned ziet worden spelen dus meer dan waarschijnlijk niet op jou specifieke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok! ik dacht per match. Vond het al zo bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
[video]

Vreemd die stutter, shadow play gebruikt de decoder van de gpu, stutter zie je vaak omdat
diverse andere programma's die game play opnemen via de cpu.
Is de schijf die je gebruikt gefragmenteerd zodat je een lagere schrijf snelheid haalt?
Hoeveel fps neem je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:18
Ekstergroen schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:27:
Hebben jullie ook van die extreme framedrops op Quentin Scar?
Jup, vooral als de map half tot helemaal verwoest wordt. Heb een setting bij advanced (de bovenste) nu op 82 staan ipv 100, wat mij met een ondergeschikte gpu iig de mogelijkheid geeft de map op 1080p te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:11

-tom-562

Oliesjeik

Sjoepap schreef op donderdag 03 november 2016 @ 01:40:
[...]

join andere tweakers op discord/teamspeak en stop met zeuren
Gisteravond gedaan. Best een verademing :P Helaas had ik zelf geen mic, maar zat wel in hun party/discord (via de tweakers discord)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:56
Gister dan eindelijk pc parts besteld zag dat de prijs alleen weer omhoog 'gaat' voor een BF1 key.
Straks maar is bestellen als alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

[video]

Ik heb geen last van gestotter in mijn opnames en gebruik ook een Hitachi 7200 rpm schijf om mijn opnames op te gooien. Neem je continue op of neem je achteraf je opname op?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vind de netwerk code verre van goed. Heb zelfs de indruk dat bf4 ( op 60hz) beter was (iig op 120 hz). Ga nog steeds regelmatig dood terwijl ik net achter dekking duik. Of ik kom iemand tegen met hetzelfde wapen in een gebouw, vervolgens gaat me health van 100 naar 0 in een in een shot, terwijl die een automatische wapen heeft. Wel hoor ik zijn gun alle kogels schieten.

Ik heb echt zeer zeer de indruk dat vaak vijanden mij net eerder zien dan dat ik hun zie, en dan bedoel ik niet dat ik niet goed kijk maar puur de netwerk code. Je loopt een hoekje om en toevallig loopt ook net een tegenstander het hoekje om, op mijn scherm zie ik hem dan niet het hoekje omgaan, pas een fractie van een seconde later. Maar hij ziet mij wel het hoekje omgaan.

Weet ook niet of de I3d (ofzo) server weer de boosdoener hiervan zijn, die werken meestal niet echt heel goed is mijn ervaring van vroeger. Haal een ping een 6-11, maar geloof dat je met zon ping in battlefield spelen meer nadeel hebt dan voordeel.

Het zijn meestal geen deaths waar ik bullshit roep, zelfs met een perfecte netwerk code was de kans groot dat ik gewoon dood zou gaan. Maar had gehoopt dat het beter zou zijn en na al die jaren eindelijk eens perfect zou zijn.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Helaas verhuisd mijn nieuwe werk pc (zware config) naar mn kantoor en verdwijnt mijn werkzolder. Ik verlies hiermee ook mijn verse game computer voor de vrije uurtjes. Ik wist dat dit ging gebeuren en heb daarom ook even de aankoop van BF1 uitgesteld. Voorheen gamede ik op mn iMac uit 2011 (i5 /ssd / 12gb) en speel daar BF4 op met low / med settings zonder problemen. De iMac blijft thuis.

Kan ik met deze gegevens in het achterhoofd BF1 daar ook op draaien in low settings? of kan ik dat op mn buik schrijven?

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 03-11-2016 09:48 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 01:55:
Inderdaad zie ik dit ook veel gebeuren. Ik vraag mij dan altijd af wat de mens beweegt om een soort van GOD mode in te schakelen. |:(

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:47:
Helaas verhuisd mijn nieuwe werk pc (zware config) naar mn kantoor en verdwijnt mijn werkzolder. Ik verlies hiermee ook mijn verse game computer voor de vrije uurtjes. Ik wist dat dit ging gebeuren en heb daarom ook even de aankoop van BF1 uitgesteld. Voorheen gamede ik op mn iMac uit 2011 (i5 /ssd / 12gb) en speel daar BF4 op met low / med settings zonder problemen. De iMac blijft thuis.

Kan ik met deze gegevens in het achterhoofd BF1 daar ook op draaien in low settings? of kan ik dat op mn buik schrijven?
Neem anders Origin Access en probeer het spel 10u uit. Kan je testen of het werkt voor een euro of 4.

[ Voor 0% gewijzigd door Flimovic op 03-11-2016 10:34 . Reden: typo ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Flimovic schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:31:
[...]

Neem anders Origin Access en probeer het spel 10u uit. Kan je testen of het werkt voor een euro of 4.
Kijk, dat is een goede tip! Ga ik zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:40:
[...]

Kijk, dat is een goede tip! Ga ik zeker proberen!
Sowieso is Origin Access wel oke voor die prijs. Worden steeds meer games toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

evilpin0 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:14:
Ik vind de netwerk code verre van goed. Heb zelfs de indruk dat bf4 ( op 60hz) beter was (iig op 120 hz). Ga nog steeds regelmatig dood terwijl ik net achter dekking duik. Of ik kom iemand tegen met hetzelfde wapen in een gebouw, vervolgens gaat me health van 100 naar 0 in een in een shot, terwijl die een automatische wapen heeft. Wel hoor ik zijn gun alle kogels schieten.

Ik heb echt zeer zeer de indruk dat vaak vijanden mij net eerder zien dan dat ik hun zie, en dan bedoel ik niet dat ik niet goed kijk maar puur de netwerk code. Je loopt een hoekje om en toevallig loopt ook net een tegenstander het hoekje om, op mijn scherm zie ik hem dan niet het hoekje omgaan, pas een fractie van een seconde later. Maar hij ziet mij wel het hoekje omgaan.

Weet ook niet of de I3d (ofzo) server weer de boosdoener hiervan zijn, die werken meestal niet echt heel goed is mijn ervaring van vroeger. Haal een ping een 6-11, maar geloof dat je met zon ping in battlefield spelen meer nadeel hebt dan voordeel.

Het zijn meestal geen deaths waar ik bullshit roep, zelfs met een perfecte netwerk code was de kans groot dat ik gewoon dood zou gaan. Maar had gehoopt dat het beter zou zijn en na al die jaren eindelijk eens perfect zou zijn.
Het is wel heel makkelijk om meteen een schuldige aan te wijzen, maar het spel zelf is bugged op dit moment. En als je twijfelt over de netcode, perfoverlay.networkgraph 1.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
RVE_NL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:41:
[...]

Pykow schreef op donderdag 03 november 2016 @ 00:32:
[...]
Waarom zou je uberhaubt op borderless mode willen spelen.
Meeste PC's kunnen makkelijk en snel ALT-TABBEN naar windows.
Daarnaast geeft Bordeless net als Vsync een input lag waar je niet op zit te wachten.
Ongeacht de reden, het is en blijft gewoon een slordige bug.

Voor het Alt-Tab is het echt heerlijk, ja je FPS daalt een héééel klein beetje maar met +/- 200 FPS is dat geen enkel probleem. Je zou het voor de lol eens moeten proberen, heerlijk even browsen als je even snel iets wilt opzoeken of de map aan het laden is, of als je in het menu bent. Het is een wereld in verschil vergeleken met full-screen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Guido001 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:29:
BF1 is erg chill om te spelen met een maat. Hij medic en ik support. ammo, health en revives!
Zelfs met LMG toch aardig wat kills aan het binnen halen :D
Altijd leuk om een klein team te hebben. Inderdaad met ze tweeën back to back... Army of Two style 8)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fZ62vngHgxg]

[ Voor 7% gewijzigd door 7unkrat op 03-11-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:50:
[...]

Sowieso is Origin Access wel oke voor die prijs. Worden steeds meer games toegevoegd.
aaahhh wacht even. ik zit niet op te letten. het is een abbo.. niet een demo van 10 uurtjes oid. Nee thanks. Not intrested. :D

Ik speel hier en daar een potje, en thats it. Vast en zeker voor de gamer met meer game tijd een interessante optie. Ik zal het gokje moeten wagen door hem gewoon te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
RVE_NL schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:03:
[...]

[...]

Voor het Alt-Tab is het echt heerlijk, ja je FPS daalt een héééel klein beetje maar met +/- 200 FPS is dat geen enkel probleem. Je zou het voor de lol eens moeten proberen, heerlijk even browsen als je even snel iets wilt opzoeken of de map aan het laden is, of als je in het menu bent. Het is een wereld in verschil vergeleken met full-screen switchen.
Met Alt-Enter kan je makkelijk switchen van fullscreen naar weer borderless mode of visa-versa. Dan kan je ook met je muis even snel naar je TS/Discord/Browser ;)

Ipv. Alt-Tab gebruik ik Alt-Enter meestal... vind ik prettiger/beter/sneller werken (op mijn systeem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 14-09 15:10
RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:39:
[...]

aaahhh wacht even. ik zit niet op te letten. het is een abbo.. niet een demo van 10 uurtjes oid. Nee thanks. Not intrested. :D

Ik speel hier en daar een potje, en thats it. Vast en zeker voor de gamer met meer game tijd een interessante optie. Ik zal het gokje moeten wagen door hem gewoon te kopen.
Je kan het per maand aan en uitzetten. Dus je betaald nu 1x 4 euro en kan 10 uur spelen. Daarna kun je het gewoon stop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Sinus_rhythm schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:46:
[...]

Je kan het per maand aan en uitzetten. Dus je betaald nu 1x 4 euro en kan 10 uur spelen. Daarna kun je het gewoon stop zetten.
ik kijk er vanavond even naar. als het direct per maand opzegbaar is, is 4 euro natuurlijk geen pijn. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 01:56
RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:58:
[...]

ik kijk er vanavond even naar. als het direct per maand opzegbaar is, is 4 euro natuurlijk geen pijn. Thx!
Ja is gelijk opzegbaar, ik heb dit namelijk zelf ook gelijk gedaan... letterlijk gelijk na de betaling :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:58:
[...]

je kunt het direct opzeggen zodat je het niet vergeet, en dan blijf je gewoon nog de hele maand actief.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21
Best apart, ik moet ingame even de resolutie aanpassen (144 naar 120hz en dan de wijziging niet permanent doorvoeren is genoeg) want anders wordt de Shadowplay-opname 1280x720 ipv 1920x1080..

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RVE_NL schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:03:
[...]

[...]

Heel leuk en aardig, maar met de mouselag die windowed mode introduceert is de lol er snel vanaf.
Ik alt-tab overigens vaak naar origin omdat die overlay zo waardeloos is, werkt gewoon snel en zonder issues.
Niet iedereen merkt die mouselag, maar ik voel het direct als vsync of borderless windowed mode aan staat.
Zelfs nvidia's fast sync dat veel minder mouselag zou moeten hebben voelt voor mij nog stroperig aan.
NLsandman schreef op donderdag 03 november 2016 @ 06:49:
[...]
Vreemd die stutter, shadow play gebruikt de decoder van de gpu, stutter zie je vaak omdat
diverse andere programma's die game play opnemen via de cpu.
Is de schijf die je gebruikt gefragmenteerd zodat je een lagere schrijf snelheid haalt?
Hoeveel fps neem je op?
De schijf zelf is niet gefragmenteerd, staat amper wat op.
Wat wel een issue kan zijn is dat dit dezelfde schijf is waar ik mijn torrents op heb staan.
Ik neem op met 60 FPS, 1080p. Ik gebruik nu een van mijn SSD's als opslag en het lijkt verholpen te zijn, ik blijf het in de gaten houden.

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 03-11-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:39:
[...]

Anders kijken naar "bepaalde websites waar ze keys verkopen". Origin blijft hoog aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

7unkrat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:17:
[...]

Anders kijken naar "bepaalde websites waar ze keys verkopen". Origin blijft hoog aan de prijs.
Gewoon bij MediaMarkt halen scheelt ook al een tientje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Vinno schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:19:
[...]

Gewoon bij MediaMarkt halen scheelt ook al een tientje... ;)
Fysiek, dat is wel eng hoor... :9~
Blijft altijd wel lachen dat je soms alleen een doosje koopt met een code daarin. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
7unkrat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:17:
[...]

Voordeel is wel, dat hij gelijk begin te downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

7unkrat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:42:
[...]

Fysiek, dat is wel eng hoor... :9~
Blijft altijd wel lachen dat je soms alleen een doosje koopt met een code daarin. 8)
Haha ja :P
Ja had gekocht, code ingevoerd voordat ik naar het werk ging en laten downloaden/installeren en 's avonds spelen maar :)
Heb de DVD idd nog niet eens uit de verpakking gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ben nu een tijdje bezig, en er beginnen een paar dingen echt gefrustreerd te raken.
1: cheaters, er zitten volgens mij enorm veel cheaters in dit spel, er zitten enorm veel rare momenten in, waar ik door muren kapot geschoten word ookal zou er lag zijn de muren zijn lang en hoog of er zit een grote rots steen tussen, dat is echt geen 1 seconden lag delay.

2: de game play is gewoon quake or unreal tournament, het is sneller dan BF4 en het is eigenlijk best wel kut in mijn optiek, er zit geen tactisch element in, het is gewoon spawn knallen, dood spawn knallen, de maps zijn zo gemaakt dat je constant direct in vuur gevecht zit, wat ik echt tergent vind, haast geen optie om te flanken of een tactiek te bedenken..

Kweet niet voor hoelang ik dit spel blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:44:
Ok ben nu een tijdje bezig, en er beginnen een paar dingen echt gefrustreerd te raken.
1: cheaters, er zitten volgens mij enorm veel cheaters in dit spel, er zitten enorm veel rare momenten in, waar ik door muren kapot geschoten word ookal zou er lag zijn de muren zijn lang en hoog of er zit een grote rots steen tussen, dat is echt geen 1 seconden lag delay.

2: de game play is gewoon quake or unreal tournament, het is sneller dan BF4 en het is eigenlijk best wel kut in mijn optiek, er zit geen tactisch element in, het is gewoon spawn knallen, dood spawn knallen, de maps zijn zo gemaakt dat je constant direct in vuur gevecht zit, wat ik echt tergent vind, haast geen optie om te flanken of een tactiek te bedenken..

1: Ben zelf nog maar weinig cheaters tegen gekomen of mensen die ook maar een beetje dodgy waren
2: Weet je zeker dat je BF1 speelt? Zijn genoeg opties om te flanken en de meeste mappen zijn beter dan BF4. (Suez en Forest na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:11

-tom-562

Oliesjeik

Welke mode speel je? Bij Operations/Conquest komt echt wel wat tactiek kijken

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:44:

Kijk, als je meteen al iedereen die beter dan jou voor cheater aan ziet, dan kun je beter maar meteen stoppen.
Ik ben zelf nog geen spelers tegen gekomen waarbij ik van overtuigd zijn dat ze cheaten.
Zeker zie ik soms spelers waarvan ik denk: Kan dat wel? Maar echte obvious cheats heb ik nog niet gezien.
Ik heb nu zo'n 75 uur in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op oceanic servers, veel chinezen. in meeste gevallen niet cheat vrij in deze regio.
Conquest uitsluitend. sommige mappen zijn enorm gaar in mijn optiek als het komt aan de spawnpoints en capture points ik vind die windmill map echt tergent.

Die bos omgeving is mijn favorite map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:54:
Ik speel op oceanic servers, veel chinezen. in meeste gevallen niet cheat vrij in deze regio.
Conquest uitsluitend. sommige mappen zijn enorm gaar in mijn optiek als het komt aan de spawnpoints en capture points ik vind die windmill map echt tergent.

Die bos omgeving is mijn favorite map
Lijkt mij sterk dat er in andere regio's veel meer cheaters zitten.
Fairfight doet goed werk en pakt de overduidelijke cheaters er simpel uit.
Degene die over blijven zijn de cheaters waarvan je het moeilijk zeker kunt weten: degene met alleen wallhacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:53:
[...]

Kijk, als je meteen al iedereen die beter dan jou voor cheater aan ziet, dan kun je beter maar meteen stoppen.
Ik ben zelf nog geen spelers tegen gekomen waarbij ik van overtuigd zijn dat ze cheaten.
Zeker zie ik soms spelers waarvan ik denk: Kan dat wel? Maar echte obvious cheats heb ik nog niet gezien.
Ik heb nu zo'n 75 uur in het spel zitten.
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je weet niet hoe te reageren dus plaats je maar een nietszeggende smiley.
Veel plezier in CoD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:56:
[...]

Lijkt mij sterk dat er in andere regio's veel meer cheaters zitten.
Fairfight doet goed werk en pakt de overduidelijke cheaters er simpel uit.
Degene die over blijven zijn de cheaters waarvan je het moeilijk zeker kunt weten: degene met alleen wallhacks.
Is een feitje koekenbakker. We hebben hier in azie nu eenmaal veel meer cheaters, er zal ongetwijfeld ook veel fratsen voortkomen uit het feit dat er een combinatie van lag en bugs zijn. Maar dead cams laten dingen zien die niet mogelijk zouden zijn ookal zou er een lag delay zijn. Of de deadcam is bugged, of zoals in de chat duidelijk word gemaakt dat men aan het cheaten, dan kies ik voor het laaste. waar rook is vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:59:
[...]

Is een feitje koekenbakker. We hebben hier in azie nu eenmaal veel meer cheaters, er zal ongetwijfeld ook veel fratsen voortkomen uit het feit dat er een combinatie van lag en bugs zijn. Maar dead cams laten dingen zien die niet mogelijk zouden zijn ookal zou er een lag delay zijn. Of de deadcam is bugged, of zoals in de chat duidelijk word gemaakt dat men aan het cheaten, dan kies ik voor het laaste. waar rook is vuur.
Graag onderbouwing van je feiten.
Ten tweede: Ja die kill-cam is delayed, ik zie die cam ook vanuit hoeken die niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

-tom-562 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:51:
Welke mode speel je? Bij Operations/Conquest komt echt wel wat tactiek kijken
Sorry, ik vind Operations fantastisch en Conquest gewoon prima zoals altijd, maar ik snap wel waar zijn opmerking vandaan komt. Er is weinig ruimte voor tactiek en flanken in Operations iig. Alles speelt zich op een linie af bij de meest maps en is het chaos qua nades, gas, mortieren en snipers.

Bij Conquest heb je nog wat bewegingsvrijheid inderdaad, maar op sommige maps valt dat ook nog wel mee. De focus ligt altijd rond een bepaald gebied, dan kan je inderdaad wel ergens anders spawnen, maar dan kom je ook een stuk minder mensen tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:01:
[...]

Sorry, ik vind Operations fantastisch en Conquest gewoon prima zoals altijd, maar ik snap wel waar zijn opmerking vandaan komt. Er is weinig ruimte voor tactiek en flanken in Operations iig. Alles speelt zich op een linie af bij de meest maps en is het chaos qua nades, gas, mortieren en snipers.

Bij Conquest heb je nog wat bewegingsvrijheid inderdaad, maar op sommige maps valt dat ook nog wel mee. De focus ligt altijd rond een bepaald gebied, dan kan je inderdaad wel ergens anders spawnen, maar dan kom je ook een stuk minder mensen tegen :+
Ja, zo was WW1, hopeloze frontale rushes zonder echte tactiek.
Met operations proberen ze dat wat na te bootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Regelmatig, worden er mensen uit de game gekicked/gebanned door de server/fairfight. Eigenlijk elk potje wel minimaal 1 a 2 keer, zelfs een keer 7 in een luttele 3 minuten.

Overigens heb ik al verschillende keer een lighting bug op Amiens gehad, waar er een grote vlek op de Map komt, en sommige straten waar je tegen het licht aankijkt je helemaal niks meer ziet. Een keer wit, een keer rood, en twee keer geel.

Meer mensen hier last van gehad?
Heb een AMD Fiji kaart, of hebben nVidia gebruikers het zelfde zo nu en dan?

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
wiLLius schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:05:
Regelmatig, worden er mensen uit de game gekicked/gebanned door de server/fairfight. Eigenlijk elk potje wel minimaal 1 a 2 keer, zelfs een keer 7 in een luttele 3 minuten.

Overigens heb ik al verschillende keer een lighting bug op Amiens gehad, waar er een grote vlek op de Map komt, en sommige straten waar je tegen het licht aankijkt je helemaal niks meer ziet. Een keer wit, een keer rood, en twee keer geel.

Die bans zijn niet op jouw server maar algemene bans die over alle chats heen gegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
wiLLius schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:05:

Die fairfight berichten die je ziet zijn globaal, op 100.000 actieve spelers op zo'n moment is dat niet zo veel.
AMD kaarten hebben op dit moment inderdaad last van die glitch die je omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:01:
[...]

Klopt, dat doe ik dan ook uitsluitend als een recon/ sniper, maar het maakt allemaal niet uit want zodra je iemand kilt dan weten ze met de kill cam toch gelijk waar je zit :P tot dat hardcore uitkomt, is het gewoon een call of duty game, hersenloos rond knallen, het maakt allemaal geen hol uit hoe je het doet zolang de capture points maar gepakt zijn.

Het is allemaal over de top voor mij, veelste snel voor mijn smaak, de reden dat ik normaal ww2 games speel is voor de lagere ROF wapens en explosieven, de rustigere gameplay waar tactisch spelen word beloond.

Mensen huilen wel over de COD players maar BF1 is gewoon COD. Kijk hoe de map capture points etc zijn gepositioneerd, puur ingesteld op insta action. Maargoed dat is mijn mening en ik ben gewoon een lul natuurlijk. Als een history buff word ik ook niet echt warm van all die experimental wapens etc.

Kijk ik naar een heroes and generals dan vind ik dat spel het toch wel beter doen met de gameplay (pauper game daar niet van, heel veel gespeeld, en ja het is ww2) Maar dat is toch wel meer BF1942 dan BF1.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:03:
[...]

Ja, zo was WW1, hopeloze frontale rushes zonder echte tactiek.
Met operations proberen ze dat wat na te bootsen.
Dat begrijp ik, het is een stuk minder frontaal zonder tactiek zoals in WW1.

Ik erger mij gewoon dood aan de grote hoeveelheid kansloze teammates. Geen revives, niemand doet z'n ogen open, geen ammo drops, campen op domme plekken, mensen die de behemoth amper besturen, weinig healthdrops (hooguit voor zichzelf) enz. enz.

Het maakt het soms allemaal tamelijk frustrerend. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

TRAXION schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:06:
[...]

Die bans zijn niet op jouw server maar algemene bans die over alle chats heen gegooid wordt.
Ik trek die messages van FairFight toch vaak in twijfel. Zou het daadwerkelijk gaan om een ban/kick of zijn het messages om ervoor te zorgen dat men denk dat ze een actieve anti-cheat hebben. Desondanks ben ik zelf geen cheaters tegen gekomen. Sommige momenten zijn gewoon vaag, maar dat is normaal in battlefield.

Ik kan zo geen track-record vinden van de bans die FairFight geeft, weet jij daar iets meer van?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:09:
[...]

Ik erger mij gewoon dood aan de grote hoeveelheid kansloze teammates. Geen revives, niemand doet z'n ogen open, geen ammo drops, campen op domme plekken, mensen die de behemoth amper besturen, weinig healthdrops (hooguit voor zichzelf) enz. enz.

Daarom speel je dit met vrienden, en als je geen vrienden hebt dan maak je maar vrienden :P
Echt, van randoms moet je alleen verwachten dat het kanonnenvoer is. (een beetje de bots uit titanfall ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:07:
[...]

Klopt, dat doe ik dan ook uitsluitend als een recon/ sniper, maar het maakt allemaal niet uit want zodra je iemand kilt dan weten ze met de kill cam toch gelijk waar je zit :P tot dat hardcore uitkomt, is het gewoon een call of duty game, hersenloos rond knallen, het maakt allemaal geen hol uit hoe je het doet zolang de capture points maar gepakt zijn.

Het is allemaal over de top voor mij, veelste snel voor mijn smaak, de reden dat ik normaal ww2 games speel is voor de lagere ROF wapens en explosieven, de rustigere gameplay waar tactisch spelen word beloond.

Mensen huilen wel over de COD players maar BF1 is gewoon COD. Kijk hoe de map capture points etc zijn gepositioneerd, puur ingesteld op insta action. Maargoed dat is mijn mening en ik ben gewoon een lul natuurlijk.
Ik vind het niet bepaald sneller dan andere BF games, gewoon prima. Zeker met de wat grotere Conquest maps is het als vanouds imo. Recon mag wat minder casual, had laatst een potje van 54/2 (Amper campen) :+

Bij Operations vind ik het juist wel vet dat al die chaos er is, eerste potjes zat ik op het puntje van mn stoel als verdedigende partij.

Wel raar overigens dat ik bijna nooit aanvaller ben, behalve bij die Ballroom Blitz, daar Defend ik altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:11:
[...]

Daarom speel je dit met vrienden, en als je geen vrienden hebt dan maak je maar vrienden :P
Echt, van randoms moet je alleen verwachten dat het kanonnenvoer is. (een beetje de bots uit titanfall ;))
In een squad is het nog te doen, maar je hebt nog 27 andere mensen in je team, daar mag ik best wel wat van verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:07:
[...]
Die fairfight berichten die je ziet zijn globaal, op 100.000 actieve spelers op zo'n moment is dat niet zo veel.
AMD kaarten hebben op dit moment inderdaad last van die glitch die je omschrijft.
Hmm interessant, dacht dat dat op de server zelf was. Dan is 7 in 3minuten inderdaad niet veel. Maar liever zo dan dat er helemaal geen cheaters gebanned worden.

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:12:
[...]

Ik vind het niet bepaald sneller dan andere BF games, gewoon prima. Zeker met de wat grotere Conquest maps is het als vanouds imo. Recon mag wat minder casual, had laatst een potje van 54/2 (Amper campen) :+

Bij Operations vind ik het juist wel vet dat al die chaos er is, eerste potjes zat ik op het puntje van mn stoel als verdedigende partij.

Wel raar overigens dat ik bijna nooit aanvaller ben, behalve bij die Ballroom Blitz, daar Defend ik altijd
Ik vind het juist trager dan BF4, vooral vehicles zijn een stuk trager en infantry beweegt op de zelfde snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:09:
[...]

Zo te lezen ben je toe aan shooters die net wat meer inzet (en inzicht!) van de speler vragen, zoals Squad. :)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Pagina: 1 ... 27 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.