Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

gstoffers schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:54:
[...]

Ik skip vaak als er 2 of meer vijanden in de buurt zijn, daardoor breng ik de medic niet extra in gevaar.
De skip moeten ze er gewoon uithalen.
Skippen is alleen verwarrend, spelers denken met skippen eerder te kunnen respawnen, terwijl dat niet het geval is. Het zorgt er alleen voor dat je eerder je loadout of class kunt veranderen.

Je zorgt ervoor dat medics jou niet kunnen helpen, ook al staan er 2 vijanden om je heen.
Misschien kan de medic jou reviven en kan je met zijn tweenen de vijanden nog verslaan.
Sterker nog al ga je gelijk weer dood, de medic kan je maar 1x reviven, dus het is niet zo dat je langer moet wachten wanneer je voor de 2e keer snel doodgeschoten wordt.

Daarnaast gaat je KD alleen maar omhoog als je gerived wordt. als je na een revive gelijk gedood wordt, dan krijg je nog maar 1 death en geen 2 (Veel mensen denken dit ook verkeerd)

Skippen zorgt er juist voor dat een medic een risico om jou te reviven voor extra support of afleiding voor de vijanden, maar doordat de "dode" speler op de skip knop klikt, staat de medic opeens zonder wapen alleen voor 2 vijanden !!

Oja en het is belachelijk dat je eerst op de spatiebalk moet klikken (ook al is de skip "timer" op 0 en kan je niet meer gerivived worden) om vervolgens weer in het spawn(menu/map) te komen.

Alle menu's in Battlefield 1 zijn niet gebruiksvriendelijk en bijna net zo erg als Medal of honor Modern warfighter. Die mede hierdoor een grote flop is geworden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:25:
[...]

De skip moeten ze er gewoon uithalen.
Je zorgt ervoor dat medics jou niet kunnen helpen, ook al staan er 2 vijanden om je heen.
Misschien kan de medic jou reviven en kan je met zijn tweenen de vijanden nog verslaan.
Inderdaad iets wat ik gisteravond meerdere malen zag gebeuren. Ik rennen en knallen om een aantal gasten te redden. Skip.... volgende.....skip... |:(

Ook irritant zijn medics die 2m van je afstaan en je niet revive, speel dan geen medic maar ga lekker de assault trooper uithangen.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Randleman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:42:
[...]

Martini Henry > Russian 1895 > Gewehr 98

:+ :+
Lastig uitzoeken altijd. Wat maakt de Russian 1895 beter dan de Gewehr 98. En dan heb je van de Gewehr 98 alweer 2 varianten.

Gewehr 98 Sniper en de Gewehr 98 Marksman, zelfde stats, maar wat maakt dat verschil? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:41
7unkrat schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:34:
[...]

Lastig uitzoeken altijd. Wat maakt de Russian 1895 beter dan de Gewehr 98. En dan heb je van de Gewehr 98 alweer 2 varianten.

Gewehr 98 Sniper en de Gewehr 98 Marksman, zelfde stats, maar wat maakt dat verschil? 8)7
Tot nu toe gebruik ik zelf altijd de Gewehr 98 sniper. Waarom? Geen idee, vind hem fijn :+

(bullet speed is het snelste op de 98, dus wat makkelijker op long range)

[ Voor 8% gewijzigd door Randleman op 01-11-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
[...]

De scope hoofdzakelijk.
De sniper heeft een scope die verder kan inzoomen (16x? uit me hoofd) maar heeft die scope glare.
De marksman heeft dezelfde scope als de default rifle (max 4x zoom uit me hoofd) maar geen scope glare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

7unkrat schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:27:
[...]

Inderdaad iets wat ik gisteravond meerdere malen zag gebeuren. Ik rennen en knallen om een aantal gasten te redden. Skip.... volgende.....skip... |:(

Ook irritant zijn medics die 2m van je afstaan en je niet revive, speel dan geen medic maar ga lekker de assault trooper uithangen.
Ze moeten het skippen er gewoon uithalen en ook niet aangeven of er een medic in de buurt is ;)
Dat laatste zorgt alleen maar voor frustratie als je niet gerivived wordt, terwijl je eigenlijk niet weet of de medic wel bij jou in de buurt kon komen.
5 meter als jij net om een hoekje lig, kan heel anders zijn dan 5 meter in een gebouw met verder genoeg cover. Dit is moeilijk in te schatten als je zelf doodligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:48:
[...]

Ze moeten het skippen er gewoon uithalen en ook niet aangeven of er een medic in de buurt is ;)
Dat laatste zorgt alleen maar voor frustratie als je niet gerivived wordt, terwijl je eigenlijk niet weet of de medic wel bij jou in de buurt kon komen.
5 meter als jij net om een hoekje lig, kan heel anders zijn dan 5 meter in een gebouw met verder genoeg cover. Dit is moeilijk in te schatten als je zelf doodligt ;)
Je kan zien wanneer je weer kan respawnen, er loopt een respawn timer mee. Als ik kan respawnen en er is geen medic in de buurt dan ga ik niet zitten wachten tot de vijand de sector ingenomen heeft.

edit: En dan heb ik het over operations als defender, die verliezen toch geen tickets

edit 2:
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:25:
[...]
en het is belachelijk dat je eerst op de spatiebalk moet klikken (ook al is de skip "timer" op 0 en kan je niet meer gerivived worden) om vervolgens weer in het spawn(menu/map) te komen.
Volgens mij klopt dat niet, je kan nog steeds gerivived worden als de timer is afgelopen en als je lang genoeg wacht hoef je ook niet op de spatie te drukken maar ga je automatisch terug ;)

[ Voor 28% gewijzigd door gstoffers op 01-11-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:25

-tom-562

Oliesjeik

Man man man, wat een ergerlijke pot net :X Speelde Operations met die woestijn maps, met dat fort. Zit ik bij de attackers, bestaat mijn team voor de helft uit snipers die geen vlaggen capturen :N Zat ik in de dreadnought, was degene die kon varen blijkbaar AFK, overal net buiten bereik :N En de defenders liepen continu met mortar te spammen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
[...]

Dit is sowieso een interessant filmpje om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
-tom-562 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:25:
Man man man, wat een ergerlijke pot net :X Speelde Operations met die woestijn maps, met dat fort. Zit ik bij de attackers, bestaat mijn team voor de helft uit snipers die geen vlaggen capturen :N Zat ik in de dreadnought, was degene die kon varen blijkbaar AFK, overal net buiten bereik :N En de defenders liepen continu met mortar te spammen.
It wasn't me :X

Ik speel ook graag sniper, maar je merkt wel erg dat de snipers inderdaad niets doen en niets willen opofferen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

gstoffers schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:06:
[...]

Je kan zien wanneer je weer kan respawnen, er loopt een respawn timer mee. Als ik kan respawnen en er is geen medic in de buurt dan ga ik niet zitten wachten tot de vijand de sector ingenomen heeft.

edit: En dan heb ik het over operations als defender, die verliezen toch geen tickets

edit 2:
[...]

Volgens mij klopt dat niet, je kan nog steeds gerivived worden als de timer is afgelopen en als je lang genoeg wacht hoef je ook niet op de spatie te drukken maar ga je automatisch terug ;)
dan heb jij een andere battlefield als mij ;)
Als ik met vrienden speel en mijn timer is volgelopen, dan kunnen ze mij niet reviven, ook al zie ik ze naast me lopen. Of ze liegen allemaal dat ze me niet willen reviven :+

Daarnaast zie je inderdaad de timer vollopen, maar als deze vol is krijg je een kleine skip knopje en moet je daar eerst op klikken en vervolgens kan je op de map selecteren waar je wilt spawnen.
Dat 2x klikken is best vervelend en niet gebruiksvriendelijk.
als je timer vol is en niet meer gerivived kan worden, waarom blijf je dan in het scherm hangen ?

Ik ben misschien een zeur hierin, maar ben dan ook (mede)hoofdverantwoordelijk voor de gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit van ons eigen ontwikkelde ERP systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:16:
[...]

Als ik met vrienden speel en mijn timer is volgelopen, dan kunnen ze mij niet reviven, ook al zie ik ze naast me lopen. Of ze liegen allemaal dat ze me niet willen reviven :+
Kan gewoon hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:16:
[...]

Daarnaast zie je inderdaad de timer vollopen, maar als deze vol is krijg je een kleine skip knopje en moet je daar eerst op klikken en vervolgens kan je op de map selecteren waar je wilt spawnen.
Dat 2x klikken is best vervelend en niet gebruiksvriendelijk.
als je timer vol is en niet meer gerivived kan worden, waarom blijf je dan in het scherm hangen ?

Ik ben misschien een zeur hierin, maar ben dan ook (mede)hoofdverantwoordelijk voor de gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit van ons eigen ontwikkelde ERP systeem
Er zijn uitzonderingen, bij knife kill, bayonet of gelijk dood na een revive kun je niet revived worden.
En ik heb toch al een paar keer gehad dat ik automatisch weer terug kom in het spawn menu als ik niet op skip druk, duurt alleen wel erg lang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Het mocht ff duren, maar vandaag eindelijk voor hacker uitgemaakt. _/-\o_

spoiler:
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

The.Sticky schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:58:
[...]

ventje is goed bezig En heeft verder geen leven gok ik :+

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
DRuw schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:26:
[...]

Ventje leeft van YouTube. Heeft verder inderdaad geen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:48:
[...]

Als ze mijn schoenveters van mijn dooie lichaam kunnen strikken, dan ben je een slechte medic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hij zal vast goed zijn, maar bedenk ook dat het een compilatie is van zijn beste momenten natuurlijk. Niet die 3x achter elkaar dat hij spawnde en een heavy tank over hem heen reed.
[...]

[video]
Dit verklaard wel een hoop voor mij. Vond het al vreemd dat snipers blijkbaar in BF1 ineens geweldig kunnen mikken met het aantal 1 hit kills dat ze plegen. Maar goed, dat is wel heel veel makkelijker nu ze zelfs geen headshots daarvoor meer hoeven te plaatsen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
Fonta schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:02:
[...]

Jackfrags, heeft serieus YT centjes en blijft ze nog wel even binnenslepen. De beste man staat zelfs in de companion app met een van zijn videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
itsleon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:45:
[...]

De scope hoofdzakelijk.
De sniper heeft een scope die verder kan inzoomen (16x? uit me hoofd) maar heeft die scope glare.
De marksman heeft dezelfde scope als de default rifle (max 4x zoom uit me hoofd) maar geen scope glare.
Ah dat scheelt, wist ik niet van die Glare. Heb zojuist de Gewehr 98 Sniper aangeschaft. max 10x zoom, maar is ernstig overdreven. 8x scope is meer dan zat.

Glare is niet echt erg, ben vaak on the move en blijf niet hangen 30 minuten in een ingegraven duitse kuil *phun intended*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:40:
Hij zal vast goed zijn, maar bedenk ook dat het een compilatie is van zijn beste momenten natuurlijk. Niet die 3x achter elkaar dat hij spawnde en een heavy tank over hem heen reed.

[...]

Dit verklaard wel een hoop voor mij. Vond het al vreemd dat snipers blijkbaar in BF1 ineens geweldig kunnen mikken met het aantal 1 hit kills dat ze plegen. Maar goed, dat is wel heel veel makkelijker nu ze zelfs geen headshots daarvoor meer hoeven te plaatsen dus.
90% van de snipers kan bewegende targets niet raken. Dus gewoon blijven bewegen. Niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat was in BF4 ook mijn standaard taktiek. Maar met kortere afstanden in BF1 (immers mijn assault wapen raakt geen drol voorbij de 50m), hogere bulletsnelheden, en dus een flinke one shot kill range als ze maar je bovenlichaam raken, schiet zelfs de meeste schele sniper wel regelmatig raak op een bewegend doelwit.

Herinner me nog één van mijn laatste potjes BF4 waar na loop van tijd alle kogelinslagen van een gesilencede sniper die me niet wist te raken toch wel irritant begonnen te worden :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 01-11-2016 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[video]
Die filmpjes zijn vaak een compilatie van epic momenten over verschillende potjes. Heb wel eens vaker een live stream van hem gekeken en dan is het allemaal niet zo epic. Dan speelt hij gewoon potjes net als jij en ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ze wel wat meer variatie in weapons brengen in de DLC die gaat komen. Gewehr 98 & 95 lijken sterk op elkaar. En dan krijg je nog de diverse smaken van infantery, marksman, sniper. Zo kan ik ook wel weapons designer worden. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wees blij dat je geen assault bent :P. Twee automatische assault wapens. Het starterswapen en eentje met het magazijn vol in je blikveld.

En nog degene die je bij lvl 10 unlockt. Heb hem vandaag gehaald, helemaal blij :D. Maar je twee magazijnen met 60 kogels klinkt leuk, tot je erachter komt dat hij echt geen schade doet. 15 ofzo per hit. Wel nauwkeurig, maar ook enkel iron sight. Misschien als ik die wat meer vergroting geef dat het beter is, echter voor voorlopig was ik er nog niet van onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:47:
[...]

90% van de snipers kan bewegende targets niet raken. Dus gewoon blijven bewegen. Niks aan de hand.
Dat is waar... 90% kan beter gewoon call of duty gaan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:57:
Hoop dat ze wel wat meer variatie in weapons brengen in de DLC die gaat komen. Gewehr 98 & 95 lijken sterk op elkaar. En dan krijg je nog de diverse smaken van infantery, marksman, sniper. Zo kan ik ook wel weapons designer worden. XD
Nou dat mag je zeggen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Sissors schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:04:
Wees blij dat je geen assault bent :P. Twee automatische assault wapens. Het starterswapen en eentje met het magazijn vol in je blikveld.

En nog degene die je bij lvl 10 unlockt. Heb hem vandaag gehaald, helemaal blij :D. Maar je twee magazijnen met 60 kogels klinkt leuk, tot je erachter komt dat hij echt geen schade doet. 15 ofzo per hit. Wel nauwkeurig, maar ook enkel iron sight. Misschien als ik die wat meer vergroting geef dat het beter is, echter voor voorlopig was ik er nog niet van onder de indruk.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Hellriegel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

tevens alles op vergroting x1.0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:57:
M4, M16 en HK416 lijken ook op elkaar. Daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Weet ook iemand hoe ik die gave (koperen) scoop kan krijgen bij scout, of moet je dan een bepaalde rank hebben gehaald.

Ik weet ook de naam van de scoop niet :) wil hem graag hebben:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Ik heb vandaag de Mortars ontdekt in de Support class, epische lol :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn de scopless bolt action rifles, i had the mark xxx unlocked maar dat ding moet 3 chests hits maken om te killen, waardeloos tegen SMGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
RoaDHouse schreef op woensdag 02 november 2016 @ 00:31:
Weet ook iemand hoe ik die gave (koperen) scoop kan krijgen bij scout, of moet je dan een bepaalde rank hebben gehaald.

Ik weet ook de naam van de scoop niet :) wil hem graag hebben:P
dat is een skin die je kan unlocken via battlepacks. Je zal echter veel geluk/tijd moeten hebben om exact die te unlocken.

Battlepacks krijg je op het eind van elke match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Sjoepap schreef op woensdag 02 november 2016 @ 03:48:
[...]

dat is een skin die je kan unlocken via battlepacks. Je zal echter veel geluk/tijd moeten hebben om exact die te unlocken.

Battlepacks krijg je op het eind van elke match
Ok txs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Sissors schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:40:

[...]

Jackfrags is op zijn retour, toen hij nog competitie speelde was hij veel beter, nu ligt zijn focus
op youtube en verdient er leuk mee.

had het filmpje al eerder gezien en het verbaasde me dat dice zo'n rare dmg op sniper wapens heeft, nog nooit gezien dat een kogel eerst weinig dmg heeft en op 100 meter in eens 100% dmg geeft en daarna weer minder, ook is de afstand die de oude wapens halen veel te groot, ze kunnen het zelfde als die moderne snipers tegenwoordig.

Kwam het volgende tegen en ik vind dat politiek wel heel erg ver gaat.
Wist niet dat origin bepaalde landen moet boycotten ivm sancties van de US.

http://www.pcgamer.com/ea...ccessing-purchased-games/

[ Voor 10% gewijzigd door NLsandman op 02-11-2016 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Ik snap niet dat dat nu pas in het nieuws komt, het is al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:30
[...]

Ik wel hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Sissors schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:04:

Agh wees blij dat de lvl10 gun van de assault nog een beetje goed is. Die van de medic en support zijn gewoon rond uit slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
[...]

90% van de battlefield spelers kan stilstaande targets ook niet raken. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 14:22
Awsom schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:43:
[...]

90% van de statistieken worden ter plekke verzonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik begin me steeds meer te ergeren aan het gebrek aan teamplay in random matches. Denk dat ik vanavond toch maar eens ga kijken op de Discord server en wat random mensen uit de Tweakers lijst ga toevoegen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks bijzonders aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Yes! Ik had gisteren eindelijk een squad te pakken waarin werd samen gewerkt. Gelijk iedereen in Origin toegevoegd :+ . Het maakt zo'n gigantisch verschil of je als squad samen werkt, kans op winnen is zo veel groter en het is gewoon vele malen leuker spelen :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
DRuw schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:26:
[...]

Fonta schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:02:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:49:
[...]

Die filmpjes zijn vaak een compilatie van epic momenten over verschillende potjes. Heb wel eens vaker een live stream van hem gekeken en dan is het allemaal niet zo epic. Dan speelt hij gewoon potjes net als jij en ik.
Wauw 8)7 Jullie missen allemaal totaal de reden waarom ik het filmpje hier plaats. Het gaat me niet om hoe hij speelt of wat z'n skills zijn. Het hele filmpje draait om de verschillende afstanden waar elke sniper het meest effectief bij is. Degene waar ik 'm op reageerde, had het over 'lastig uitzoeken welke sniper je moet kiezen'.

En dat hij van z'n YouTube werkzaamheden kan leven is toch alleen maar netjes te noemen, wat voor domme aanname is het dat hij daardoor verder geen leven heeft naast dat :') Ik zou het zelf verder absoluut niet willen though, want het is gewoon een fulltime baan qua tijd wat je er in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

The.Sticky schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:20:
[...]

[...]

[...]

Wauw 8)7 Jullie missen allemaal totaal de reden waarom ik het filmpje hier plaats. Het gaat me niet om hoe hij speelt of wat z'n skills zijn. Het hele filmpje draait om de verschillende afstanden waar elke sniper het meest effectief bij is. Degene waar ik 'm op reageerde, had het over 'lastig uitzoeken welke sniper je moet kiezen'.

En dat hij van z'n YouTube werkzaamheden kan leven is toch alleen maar netjes te noemen, wat voor domme aanname is het dat hij daardoor verder geen leven heeft naast dat :') Ik zou het zelf verder absoluut niet willen though, want het is gewoon een fulltime baan qua tijd wat je er in steekt.
Eens, was voor mij verhelderend in ieder geval thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

[...]

[...]

Ik schiet gewoon alles raak op elke afstand met m.95 op 75m, makkelijker inschatten als de bullet drop altijd hetzelfde is dan met 150/300m te liggen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Scrtz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:27:
[...]

Ik schiet gewoon alles raak op elke afstand met m.95 op 75m, makkelijker inschatten als de bullet drop altijd hetzelfde is dan met 150/300m te liggen spelen.
Maar schiet je dan ook alles one-shot, of moet je daarbij ook vaak een extra schot doen voor het laatste stukje? Uiteindelijk is het ook maar net hoe je speelstijl is uiteraard, maar het is wel interessant dat er verschil is tussen de snipers qua afstand + maximale damage.

Ik zou zelf niet zo gauw een lange afstand sniper nemen bijvoorbeeld, gezien ik als Scout vaak mee naar voren ga en daardoor dus veel meer op korte afstand aan het schieten ben. Tot zover bevalt de Gewehr 98 me erg goed (zowel de Infantry als de Sniper versie). Maar af en toe vind ik het wel leuk om te experimenteren met de andere snipers, om te kijken welke beter past bij een bepaalde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
The.Sticky schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:48:
[...]

Maar schiet je dan ook alles one-shot, of moet je daarbij ook vaak een extra schot doen voor het laatste stukje? Uiteindelijk is het ook maar net hoe je speelstijl is uiteraard, maar het is wel interessant dat er verschil is tussen de snipers qua afstand + maximale damage.

Ik zou zelf niet zo gauw een lange afstand sniper nemen bijvoorbeeld, gezien ik als Scout vaak mee naar voren ga en daardoor dus veel meer op korte afstand aan het schieten ben. Tot zover bevalt de Gewehr 98 me erg goed (zowel de Infantry als de Sniper versie). Maar af en toe vind ik het wel leuk om te experimenteren met de andere snipers, om te kijken welke beter past bij een bepaalde situatie.
Kort andere snipers geprobeerd en merk dat je met vrijwel alle snipers in het gros van de gevallen 2x moet hitten om te killen, dan doe ik dat dus liever met de m.95 omdat die gewoon supersnel reload.

Ja klopt ik push ook vaak en quickscope/noscope dus ook gewoon superveel, voel me effectiever met die m.95 dan met een support/medic/assault weapon in veel gevallen, 1x quickscope hitten en afmaken met pistol is vrij snel.

Hoop dat er snel een hardcore modus komt, mensen in 1 hit gewoon dood gaan en dat spotten en de minimap er niet meer is, vind ik nog veel vetter altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[...]

[...]

[...]

Ik begreep best waarom je het filmpje hier neer gezet hebt. Daarentegen reageerde ik helemaal niet op jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zelf gebruik eigenlijk alleen maar 75 en 150m. Gaat me tot nu toe best goed af. Sterker nog: het is de eerste FPS waarin snipen me goed af gaat :P

Vind het ook wel episch om op dat slagveld waar de ene mortier na de andere in slaat, een goed en sneaky plekje te vinden en in de verte de ene na de andere aanstormende soldaat neer te maaien.

Om vervolgens na een kill of wat een schep in m'n nek te krijgen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik loop al sinds BF3 met het gevoel dat er "cheats" bestaan om te spawnen op een vijand. Ik word zo vaak gekilled op een plek waar vijanden niet mogen spawnen, zelfs geen enkel spawn punt in de buurt (op B als je C en A ook hebt bv). Spot flare op de grond, geen enemies in de buurt. Rug tegen de muur en ineens een mes in je rug van iemand die daar blijkbaar spawned.

Ik weet niet of het een echte "cheat" is of gewoon fout geprogrammeerd maar het is zeer vervelend.

Maar gister heb ik dit dus in levende lijve mee gemaakt dat het gewoon voor m'n neus gebeurt. Het was op Amiens. We zitten op B, het punt is al blauw, sterker nog, we zijn halverwege. Ik zit in een hoekje naar de vlag te kijken en een squad maatje van me loopt net even stukje weg. Maar goed, vlag is blauw, er kan door enemy niet gespawned worden. Ineens, midden op de vlag een enemy spawn. 2 seconden daarna z'n hele squad die op hem spawned(ook al was hij al dood door mijn shotgun blast in z'n face).

Ik ben eigenlijk vergeten om op alt-F10 te klikken om dit op te nemen. Maar midden op de vlag is geen normaal spawn point. Je spawned altijd ruim buiten de vlag, dus het was geen "delayed spawn" van iemand met enorme lag of zo. Het was gewoon letterlijk een spawn van een enemy op mijn squad mate.

Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt? Zou zo iets bestaan? Want je hebt zo wel echt mega voordeel en zo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Scrtz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:50:
[...]

Kort andere snipers geprobeerd en merk dat je met vrijwel alle snipers in het gros van de gevallen 2x moet hitten om te killen, dan doe ik dat dus liever met de m.95 omdat die gewoon supersnel reload.

Hoop dat er snel een hardcore modus komt, mensen in 1 hit gewoon dood gaan en dat spotten en de minimap er niet meer is, vind ik nog veel vetter altijd.
Ik schiet toch ook best vaak de volle 100 damage, zonder dat het een headshot is. Upper torso heeft dus wel effect, maar uiteindelijk is dat makkelijker gezegd dan dat je het toepast in het heetst van de strijd :P

En ja ik kijk ook zeker uit naar Hardcore! Vanaf BC2 eigenlijk alleen maar dat gespeeld. Niet dat ik daar veel aan het snipen was, maar de algehele gameplay staat me gewoon meer aan :)
Fonta schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:52:
[...]

Ik begreep best waarom je het filmpje hier neer gezet hebt. Daarentegen reageerde ik helemaal niet op jou...
Yes weet ik dat je niet op mij reageerde, maar het hing wel samen met een andere reactie, vandaar dat ik het toch zo benoemde O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
The.Sticky schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:02:
[...]

Ik schiet toch ook best vaak de volle 100 damage, zonder dat het een headshot is. Upper torso heeft dus wel effect, maar uiteindelijk is dat makkelijker gezegd dan dat je het toepast in het heetst van de strijd :P

En ja ik kijk ook zeker uit naar Hardcore! Vanaf BC2 eigenlijk alleen maar dat gespeeld. Niet dat ik daar veel aan het snipen was, maar de algehele gameplay staat me gewoon meer aan :)

[...]

Yes weet ik dat je niet op mij reageerde, maar het hing wel samen met een andere reactie, vandaar dat ik het toch zo benoemde O+
Ah ja ik schiet gewoon op snelheid en kijk niet echt waar de bullet hit, zoom na een schot meteen uit, reload en probeer hem direct nog eens te raken :P.

Ja idd in BC2 ook alleen maar hardcore modus gespeeld toen ik erachter kwam dat dat ook bestond haha, veel toffere gameplay imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 02-11-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Scrtz op 02-11-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:04
Het grote voordeel van HC vind ik niet eens dat je meer damage doet, maar dat je niet gekilled wordt omdat je met een groot rood spot-logo boven je hoofd rond loopt en mensen daar lukraak op mikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Bugvraagje,

Ik spawn regelmatig in een tank of pak een stationary anti air/tank en kan dan niet bewegen of rijden. Het gaat dan super traag, mijn maatje heeft dit soms ook.

In hetzelfde spel / map & dezelfde klasse doet hij het soms weer wel.

Heeft iemand anders ook last van deze bug? Weten we de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
MasQQ schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:15:
Bugvraagje,

Ik spawn regelmatig in een tank of pak een stationary anti air/tank en kan dan niet bewegen of rijden. Het gaat dan super traag, mijn maatje heeft dit soms ook.

Alt-tabben :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Bij mij kwam dit door de origin overlay. 1x alt+tab verhielp het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Bugvraagje,

Bedoel je dan dat je niet kunt richten ook met je muis, dat je echt mega veel moet slepen om maar een klein stukje te bewegen? Zo ja, dat komt door de Origin overlay. Je zou deze uit kunnen zetten in Origin zelf, maar wat ook helpt is zorgen dat je Origin niet geopend hebt op je desktop in Windows. Alt + Tab en weer terug naar de game kan het ook verhelpen en anders eventueel Alt + Enter proberen :)

EDIT: haha waren al een paar mensen me voor _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door The.Sticky op 02-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Wicked, vanavond eens proberen! Bedankt!

"Bedoel je dan dat je niet kunt richten ook met je muis, dat je echt mega veel moet slepen om maar een klein stukje te bewegen?"

Precies dat ja!

[ Voor 65% gewijzigd door MasQQ op 02-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Kan zijn dat ik gewoon verkeerde verwachting had maar klopt het dat in MP er maar weinig vliegtuigen zijn om te gebruiken?

Vond die gevechten in singleplayer best wel vet maar zie daar niks van terug in MP.

Cheaters nog geen last van gehad alhoewel dat hier voor mijn gevoel lastiger te zien is als in cs.

Eindelijk rank 3 woot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Prosac schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:11:
Het grote voordeel van HC vind ik niet eens dat je meer damage doet, maar dat je niet gekilled wordt omdat je met een groot rood spot-logo boven je hoofd rond loopt en mensen daar lukraak op mikken. ;)
Ja dat ook inderdaad, schiet je een keertje is er wel een persoon die je spot en vervolgens liggen er 3 man op je te knallen. Zo worden behemoths ook wel heel erg effectief, omdat je met wat goede spotters zo een soort legale radarhack tot je beschikking hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Bart_GR schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:17:
Yes! Ik had gisteren eindelijk een squad te pakken waarin werd samen gewerkt. Gelijk iedereen in Origin toegevoegd :+ . Het maakt zo'n gigantisch verschil of je als squad samen werkt, kans op winnen is zo veel groter en het is gewoon vele malen leuker spelen :) .
ik speel meestal met wat vrienden, zijn niet altijd allemaal online dus meestal wel een plekje vrij. We spelen ook altijd erg goed samen, en winnen veel games. mocht je nog mensen zoeken om mee te spelen, voeg me dan gerust toe op origin.

Daradius is me username op origin.

[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 02-11-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

ye-roon schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:02:
Ik loop al sinds BF3 met het gevoel dat er "cheats" bestaan om te spawnen op een vijand. Ik word zo vaak gekilled op een plek waar vijanden niet mogen spawnen, zelfs geen enkel spawn punt in de buurt (op B als je C en A ook hebt bv). Spot flare op de grond, geen enemies in de buurt. Rug tegen de muur en ineens een mes in je rug van iemand die daar blijkbaar spawned.

Ik weet niet of het een echte "cheat" is of gewoon fout geprogrammeerd maar het is zeer vervelend.

Maar gister heb ik dit dus in levende lijve mee gemaakt dat het gewoon voor m'n neus gebeurt. Het was op Amiens. We zitten op B, het punt is al blauw, sterker nog, we zijn halverwege. Ik zit in een hoekje naar de vlag te kijken en een squad maatje van me loopt net even stukje weg. Maar goed, vlag is blauw, er kan door enemy niet gespawned worden. Ineens, midden op de vlag een enemy spawn. 2 seconden daarna z'n hele squad die op hem spawned(ook al was hij al dood door mijn shotgun blast in z'n face).

Ik ben eigenlijk vergeten om op alt-F10 te klikken om dit op te nemen. Maar midden op de vlag is geen normaal spawn point. Je spawned altijd ruim buiten de vlag, dus het was geen "delayed spawn" van iemand met enorme lag of zo. Het was gewoon letterlijk een spawn van een enemy op mijn squad mate.

Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt? Zou zo iets bestaan? Want je hebt zo wel echt mega voordeel en zo.
Ik spawnde laatst ook achter 3 vijanden bij een vlag die zij net hadden gepakt, dus eerder een bug of een laatste kans?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik word echt gek deze Battlefield, 3/4 van de teammates zijn niks waard en gaan alleen voor de kills. Het team van de tegenstander gaat gewoon flanken en killt iedereen van achter, niemand let op. Er wordt super weinig gerevived terwijl veel mensen met medic spelen.

Ik heb echt het gevoel dat het spel vol zit met 12 jarige COD fanboys die er niks van bakken.
Conquest is nog het grootste drama. Ik was aan het spelen op Amiens, mijn team begon heel goed. We hadden binnen een paar minuten alle vlaggen te pakken. Maar toen begon de tegenstander te flanken, ze hadden vlaggen A en B gepakt, die vlak bij de spawn van mijn team zijn. Omdat zij konden spawnen bij A en B konden ze vanuit 2 kanten C, E en F aanvallen. Maar i.p.v dat mijn team gewoon spawnt op onze spawn en A en B probeert terug te pakken, blijven ze de hele tijd gaan voor E en F. Die natuurlijk veel moeilijker zijn om te veroveren!

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Ik vraag me af; zie je grafisch verschil tussen DX11 en DX12 in deze game? of is het alleen een performance dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
rudyman85 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:34:
Ik vraag me af; zie je grafisch verschil tussen DX11 en DX12 in deze game? of is het alleen een performance dingetje?
Geen idee.. DX12 werkt nog niet zo goed, doe ik DX12 en ultra heb ik houterig en schokkerig beeld. Zet ik hem naar DX12 DX11 is het zo glad als een pas geschoren euh. kinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Bugvraagje,

Gewoon de tilde("~" " ` ", naast de 1) toets 2 keer indrukken en het is voorbij. Sneller dan alt-tabben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:43:
[...]

Hahah... ook dat klopt. Je moet wel rekening houden met de bulletdrop, wind, zonnestralen, movement van de target en spinning van de aarde. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-08 22:10

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Gewoon de tilde("~" " ` ", naast de 1) toets 2 keer indrukken en het is voorbij. Sneller dan alt-tabben.
Op F1 drukken werkt ook. Zelfs wanneer er maar 1 positie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Heb gisteravond ook een paar keer achter elkaar gehad dat ik als tank wilde spawnen, vervolgens wel als tank class spawn, maar er in geen velden of wegen een tank te bekennen is. :/

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 23:06
Prosac schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:42:
[...]

Geen idee.. DX12 werkt nog niet zo goed, doe ik DX12 en ultra heb ik houterig en schokkerig beeld. Zet ik hem naar DX12 is het zo glad als een pas geschoren euh. kinnetje.
Dat is een tof verschil. :P

Bij mij met Nvidia 780Ti op 1440p loopt die veel beter in DX11 dan DX12. Ik heb op internet gevonden dat nvidia zich nog meer focust op DX11 dus op nvidia loopt DX11 beter. AMD heeft zich meer gefocust op DX12 dus daar loopt DX12 beter.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Oliwier30 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:32:
Ik word echt gek deze Battlefield, 3/4 van de teammates zijn niks waard en gaan alleen voor de kills. Het team van de tegenstander gaat gewoon flanken en killt iedereen van achter, niemand let op. Er wordt super weinig gerevived terwijl veel mensen met medic spelen.

Ik heb echt het gevoel dat het spel vol zit met 12 jarige COD fanboys die er niks van bakken.
Conquest is nog het grootste drama. Ik was aan het spelen op Amiens, mijn team begon heel goed. We hadden binnen een paar minuten alle vlaggen te pakken. Maar toen begon de tegenstander te flanken, ze hadden vlaggen A en B gepakt, die vlak bij de spawn van mijn team zijn. Omdat zij konden spawnen bij A en B konden ze vanuit 2 kanten C, E en F aanvallen. Maar i.p.v dat mijn team gewoon spawnt op onze spawn en A en B probeert terug te pakken, blijven ze de hele tijd gaan voor E en F. Die natuurlijk veel moeilijker zijn om te veroveren!
Ah joh, nog een paar dagen en dan zijn alle '12 jarige COD fanboys' weer terug naar hun geliefde game ;) . Heb er zelf nog weinig last van gehad. Als ik merk dat m'n squad alleen kill gericht speelt en totaal niet samen werkt, join ik gewoon een andere squad. Meestal heb ik dan wat meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik moet echt wat doen aan mijn typlexie. :')

Ik bedoelde dus dat het op DX11 prima loopt in ultra. En in DX12 niet, terwijl ik een RX480 heb die in DX12 het beter zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Aan de ene kant is het fijn dat er in BF1 meer nadruk wordt gelegd op teamplay en objectives pakken, maar aan de andere kant ga je je ook veel meer ergeren aan gasten die alleen voor de kills spelen, en aan de rand van een map alleen maar het snipen zijn :P
Gelukkig krijgen die dan weinig punten, want zelfs met maar 5 of 10 kills, en 15 deaths ofzo kan je nog in de top 5 komen als je maar objectives speelt!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

[...]

[...]

[...]

Ooit van sarcasme gehoord?
Ik kan me hier nog best in vinden ook qua baan zelfs. Je moet er nog wat voor kunnen.
Meneer enzo knol daarintegen bijvoorbeeld...
Maargoed, enough offtopic.
Dergelijke filmpjes ook van de andere wapens toevallig?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Ik mag mezelf wel een COD fanboy noemen(heb enkel BF3 kort gespeeld), maar heb daardoor JUIST het idee dat ik veel meer objective focused ben dan de gemiddelde Battlefield speler. In COD is SPM(score per minute) juist het belangrijkste waar je op geranked wordt en het hoogst in de lobby leadersboards staat.

Ik snap ook nog steeds niet waar je allemaal precies punten voor krijgt in Battlefield 1? Regelmatig voel ik me ook echt gewoon zeer matig in operations en amper iets toevoegen. Kijk ik daarna op de scoreboard en sta ik hardstikke bovenaan van mijn team. Schijnbaar doe ik onbewust toch heel veel goed (of de rest heel veel niet, wat ik logischer vind).

Wel vind ik dat er heeeeeel veel tunnel vision is en maar weinig map awareness bij de meeste spelers. Lijkt wel of ze allemaal zonder headset spelen. Nu is soundwhoren ook lang niet meer zo effectief in veel FPS games, dus misschien is dat er ingeslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:42
-tom-562 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:10:
[...]

Aan de ene kant is het fijn dat er in BF1 meer nadruk wordt gelegd op teamplay en objectives pakken, maar aan de andere kant ga je je ook veel meer ergeren aan gasten die alleen voor de kills spelen, en aan de rand van een map alleen maar het snipen zijn :P
Gelukkig krijgen die dan weinig punten, want zelfs met maar 5 of 10 kills, en 15 deaths ofzo kan je nog in de top 5 komen als je maar objectives speelt!
Voordeel is wel in deze game, val je heel snel door de mand, als je niet aan teamplay doet, je word er dan genadeloos voor afgestraft

Er is vind ik bijna geen andere game waarbij je daar zo naar toe gedwongen als bf1.Tenminste die ik gespeeld heb tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
freaky35 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:25:
[...]

Voordeel is wel in deze game, val je heel snel door de mand, als je niet aan teamplay doet, je word er dan genadeloos voor afgestraft

Er is vind ik bijna geen andere game waarbij je daar zo naar toe gedwongen als bf1.Tenminste die ik gespeeld heb tenminste :)
Ja idd vind dat ook wel chill. Maar als je richting 40-50 kills gaat heb je ook alsnog bijna net zoveel punten als mensen die voor objectives gaan, dus voor ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Daradius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:21:
[...]

ik speel meestal met wat vrienden, zijn niet altijd allemaal online dus meestal wel een plekje vrij. We spelen ook altijd erg goed samen, en winnen veel games. mocht je nog mensen zoeken om mee te spelen, voeg me dan gerust toe op origin.

Daradius is me username op origin.
Top, ik voeg je vanavond even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
ShittyNL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:56:
[...]

Dat is een tof verschil. :P

Bij mij met Nvidia 780Ti op 1440p loopt die veel beter in DX11 dan DX12. Ik heb op internet gevonden dat nvidia zich nog meer focust op DX11 dus op nvidia loopt DX11 beter. AMD heeft zich meer gefocust op DX12 dus daar loopt DX12 beter.
Dus meer een technisch verhaal, echter geen grafisch verschil; betere reflecties, schaduwen o.i.d. kan ik uit bovenstaande reactie opmerken. Als je het Googled of op Youtube zoekt gaat het inderdaad over de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
steel123 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:23:
Ik mag mezelf wel een COD fanboy noemen(heb enkel BF3 kort gespeeld), maar heb daardoor JUIST het idee dat ik veel meer objective focused ben dan de gemiddelde Battlefield speler. In COD is SPM(score per minute) juist het belangrijkste waar je op geranked wordt en het hoogst in de lobby leadersboards staat.

Ik snap ook nog steeds niet waar je allemaal precies punten voor krijgt in Battlefield 1? Regelmatig voel ik me ook echt gewoon zeer matig in operations en amper iets toevoegen. Kijk ik daarna op de scoreboard en sta ik hardstikke bovenaan van mijn team. Schijnbaar doe ik onbewust toch heel veel goed (of de rest heel veel niet, wat ik logischer vind).

Wel vind ik dat er heeeeeel veel tunnel vision is en maar weinig map awareness bij de meeste spelers. Lijkt wel of ze allemaal zonder headset spelen. Nu is soundwhoren ook lang niet meer zo effectief in veel FPS games, dus misschien is dat er ingeslopen.
En wat is jouw average score per minute? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:59:
[...]

En wat is jouw average score per minute? :P
Leuk score per minute... vandaar dat er zoveel Medics langs mijn dode lichaam lopen, dat levert te weinig xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 16:38
ye-roon schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:46:
[...]

[...]

1x F1 werkt bij mij om hem uit die iritante bug te halen

en wat een haat toch altijd op die snipers en slechte teamplay. Jullie weten toch dat dit bij BF3 en 4 in de eerste maand net zo was. na een maandje vinden de kindjes en egos het geen zak meer aan en gaat de kwaliteit van de teamplay omhoog, ook de mate van snipers neemt dan wel af.

[ Voor 46% gewijzigd door WeeDzi op 02-11-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 09:30
WeeDzi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:39:
[...]

1x F1 werkt bij mij om hem uit die iritante bug te halen

en wat een haat toch altijd op die snipers en slechte teamplay. Jullie weten toch dat dit bij BF3 en 4 in de eerste maand ook zo was. na een maandje vinden de kindjes en egos het geen zak meer aan en gaat de kwaliteit van de teamplay omhoog, ook de mate van snipers neemt dan wel af.
Vergeleken met de BETA en de 10 uur Access, ben ik idd al tot de conclusie gekomen dat een groot deel van de irritante snipers iets anders is gaan doen.

Gisteravond iig ff lekker staan knallen met een squad. We hadden flinke tegenstand van een aantal clans en de rest van het team was echt zwaar slecht. Desalnietemin lekker staan spelen door als squad 1 punt op de map veilig te stellen en daar een battle uit te voeren met de tegenstander.

Ten allen tijden een attack of defense order opstaan, wat resulteerde in de top spots van het team en meer puntjes dan de bovenste bij de tegenstander (ondanks dat we hard verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Hogader schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:48:
[...]

Vergeleken met de BETA en de 10 uur Access, ben ik idd al tot de conclusie gekomen dat een groot deel van de irritante snipers iets anders is gaan doen.

Gisteravond iig ff lekker staan knallen met een squad. We hadden flinke tegenstand van een aantal clans en de rest van het team was echt zwaar slecht. Desalnietemin lekker staan spelen door als squad 1 punt op de map veilig te stellen en daar een battle uit te voeren met de tegenstander.

Ten allen tijden een attack of defense order opstaan, wat resulteerde in de top spots van het team en meer puntjes dan de bovenste bij de tegenstander (ondanks dat we hard verloren)
met squad spelen is altijd fijner idd, speel zelf meestal assault of support en ben toch wel iemand die altijd voorop rent. 2 vrienden van me spelen meestal allebei medic, dus is ik word meestal wel weer van de grond geraapt als ik neer gemaaid word op de frontline. gister aantal games gehad dat we flink gedomineerd werden in het begin, maar na wat teamplay en een goeie flank weten we toch 9/10 keer met de squad de game om te draaien. gister bijna elke game met de squad boven aan de lijst met scores. vind het dus wel vet om te zien hoe je als 1 squad al zoveel impact kan hebben op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
Daradius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:57:
[...]

met squad spelen is altijd fijner idd, speel zelf meestal assault of support en ben toch wel iemand die altijd voorop rent. 2 vrienden van me spelen meestal allebei medic, dus is ik word meestal wel weer van de grond geraapt als ik neer gemaaid word op de frontline. gister aantal games gehad dat we flink gedomineerd werden in het begin, maar na wat teamplay en een goeie flank weten we toch 9/10 keer met de squad de game om te draaien. gister bijna elke game met de squad boven aan de lijst met scores. vind het dus wel vet om te zien hoe je als 1 squad al zoveel impact kan hebben op de game.
Ik zat gisteren ook in een goede squad, dat is echt een wereld van verschil. Het is net alsof je dan het spel op easy moeilijkheidsgraad speelt. Vraag me af of dat op een gegeven moment niet saai wordt als je steeds maar weer met een goede squad alles en iedereen makkelijk kan verslaan, dat de uitdaging een beetje verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
rudyman85 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:34:
Ik heb tot op heden weinig verschil ontdekt tussen beide versies.

Beide versies lopen overigens probleem vrij bij mij.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de exacte verschillen tussen beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Juke! schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:25:
[...]

Ik heb tot op heden weinig verschil ontdekt tussen beide versies.

Beide versies lopen overigens probleem vrij bij mij.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de exacte verschillen tussen beide versies.
Minder API overhead, in theorie althans.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
gstoffers schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:19:
[...]

Ik zat gisteren ook in een goede squad, dat is echt een wereld van verschil. Het is net alsof je dan het spel op easy moeilijkheidsgraad speelt. Vraag me af of dat op een gegeven moment niet saai wordt als je steeds maar weer met een goede squad alles en iedereen makkelijk kan verslaan, dat de uitdaging een beetje verdwijnt.
nee joh :P is toch juist leuk, die mensjes af slachten. soms ook nog een mooie rage van ze in de chat :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 02-11-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
fynrd1 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:36:
[...]

Minder API overhead, in theorie althans.
Mja, mocht dat zo zijn is het iets voor achter de schermen.

Hoe dan ook, spel ziet er super uit op beide versies.
Kan ook niet in drop in frames zien tussen beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
  • Laatst online: 03-09 09:08
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:28:
[...]

Leuk score per minute... vandaar dat er zoveel Medics langs mijn dode lichaam lopen, dat levert te weinig xp op.
Wat is de score per minuut als gemiddelde speler?

Steam: Lelocky - Origin - Lelocky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Firelock schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:03:
[...]

Hmm ja goede vraag, ik vermoed ergens tussen de 400 en 600. Je hebt de Battlefield Tracker website waar alle statistieken te vinden zijn, zowel voor jezelf als globaal per platform enz.

Misschien dat ze daar met de data wel eens tot een gemiddelde kunnen komen, lijkt me best interessant om te zien wat de gemiddelden zijn voor de verschillend statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firelock schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:03:
[...]

Gemiddeld weet ik niet maar mijn stats zijn:

Score per minuut: 898
Kils per minuut: 1,04
Kd: 2.04

En ik speel toch redelijk op de objective. Ben ook wel benieuwd naar jullie stats eigenlijk.

Heb er nu ongeveer 32 uur in zitten en ben rank 41

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 23:25
Wanneer komen die custom servers eigenlijk ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
  • Laatst online: 03-09 09:08
The.Sticky schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:51:
[...]

Hmm ja goede vraag, ik vermoed ergens tussen de 400 en 600. Je hebt de Battlefield Tracker website waar alle statistieken te vinden zijn, zowel voor jezelf als globaal per platform enz.
Thanks!
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:52:
[...]

Gemiddeld weet ik niet maar mijn stats zijn:

Score per minuut: 898
Kils per minuut: 1,04
Kd: 2.04

En ik speel toch redelijk op de objective. Ben ook wel benieuwd naar jullie stats eigenlijk.

Heb er nu ongeveer 32 uur in zitten en ben rank 41
Score per minuut: 701
Kils per minuut: 0.9
Kd: 1.98
Rank: 62
Playtime: 70 uur

Speel eigenlijk alleen maar als medic (1,9 miljoen medic score daarna hoogste cavalry met 140k).

REVIVES
1,214
- Top 1%

Damn :O

[ Voor 2% gewijzigd door Firelock op 02-11-2016 15:08 . Reden: Stats toevoegen ]

Steam: Lelocky - Origin - Lelocky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Score per minuut: 1.110
Kils per minuut: 1.1
Kd: 2.2
Rank: 85
Playtime: 4d 10h 44m 14s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zullen we niet allemaal die nutteloze statistieken posten...

En nee, daar bedoel ik niet mee dat jullie beter zijn, maar het is gewoon niet boeiend

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2016 15:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Score/min: 327
Kills/min: 0.42
K/D ratio: 0.86
Playtime 15h

Speel veel objectives, en het gaat mij meer om het plezier dan om keiharde stats :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• itsleon
Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:11:
Zullen we niet allemaal die nutteloze statistieken posten...

En nee, daar bedoel ik niet mee dat jullie beter zijn, maar het is gewoon niet boeiend
Hoe moet ik anders de grote van mijn digitale piemel laten zien?
Pagina: 1 ... 26 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.