Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Hardcore modus dus bolt wapens nog effectiever dus geen kans op overleven als je van de eenen vlag naar de andere moet in open veld. Cappen is dan nog moeilijker dan het nu al is soms. No thanks.

[ Voor 15% gewijzigd door MaXeRs op 31-10-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Zo het is wel wennen na van de console weer terug te gaan naar PC.

Iemand wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Hoolz14 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:30:
Zo het is wel wennen na van de console weer terug te gaan naar PC.

Iemand wat tips?
Gebruik een muis en toetsenbord. :+
Je kills gaan drastisch omhoog. :)
Dat casual gamers op de console goed kunnen mikken is een myth allemaal [idiot mode on] ook wel aim assist genoemd.

[ Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 31-10-2016 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaXeRs schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:32:
[...]

Gebruik een muis en toetsenbord. :+
Je kills gaan drastisch omhoog. :)
Dat casual gamers op de console goed kunnen mikken is een myth allemaal [idiot mode on] ook wel aim assist genoemd.
Iets meer respect mag best hoor, ieder zijn ding toch? Console heeft best veel voordelen, heb zelf geen en zie dat ook niet gauw gebeuren maar er zijn spellen die ook wel van me bankje af zou willen spelen, alleen een shooter zou dat niet gauw worden.

Over de vraag wat tips, tja waarmee, het stuurt even anders en pas je muis naar zijn mogelijkheden goed aan qua snelle opties die veel nodig hebt. Maar dat spreekt voor zich, net zoals veel oefenen. Veel plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik speel op fov 105 en ik haal op 2560x1440 gemiddeld toch echt 65fps met mijn evga gtx970 ftw+. Ik heb alles op ultra behalve de antialiasing;die staat op de laagste waarde.
Ik heb toch behoorlijk moeten wennen aan de aim... Je weet wel, het bekende gevoel dat je een clip volledig op iemand leegschiet en geen enkele kogel raak...

Intussen schiet ik voornamelijk met de selbstlader marksman op de kleinste magnification. Voorheen gebruikte ik de mondragon storm, maar de selbstlader voelt wat fijner.
Ik speel ook als medic en ik haat het dus ook als ik 5 medics in de buurt heb en niemand trekt me even recht terwijl ik altijd probeer mensen recht te trekken. Ik gooi ook altijd healthpacks en elke keer als ik iemand om ammo vraag krijg ik 't nooit. Veel "egoisten" aan 't werk die niet weten wat teamplay is.
Nog meer frustraties:
- commander die geen objectives markeert
- team dat niet met je meeloopt naar objectives; ik ben altijd alleen een punt aant cappen
- team dat alleen maar ligt te wachtend op de loer ligt en niet naar binnen stormt o.i.d.
- de zgn revive-bug; als ik ben gerevived moet ik eerst switchen naar een ander wapen en dan terugswitchen voordat ik weer kan schieten
- soldaten op paarden waar je 100x op moet schieten en het paard is nóg niet dood
- medics die je rechttrekken midden in een mass shooting (wat betekent dat je weer instantly gerekilled wordt)

Andere frustraties waar ik eigenlijk niks over kan zeggen want zo is de game nou eenmaal:
- campersnipers: in iedere map hetzelfde liedje
- camperende voertuigbestuurders (rij in godsnaam naar een punt toe om te cappen!)
- overpowered voertuigen
- mensen die constant alleen maar met de shotgun rondrennen en niet eens hoeven te aimen of ze hebben al een Kill.... I know beetje kleinzielig van mij maar ja het irriteert me gewoon ;)

Verder heb ik geen idee wanneer je nou een battlepack krijgt toegewezen. Ik zit al op level 20 maar ik heb pas 2x iets gekregen.
Grafisch is het echt mooi gemaakt. Die mist en zandstormen zijn echt fantastisch gemaakt.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Wat worden er veel gebanned niet normaal meer.

Wist niet dat er zoveel ge-cheat werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Weet iemand op de alpen map hoe je bij Operations zo'n bunker in komt? Ze zitten er met 10+ man en gooien gewoon continue granaten naar buiten. Combinatie van vuur en reguliere granaten, dus je komt er gewoon niet doorheen zonder direct dood te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar rifle grenades naar binnen lanceren, dan heb je al een groot gedeelte te pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

gasgranate, smoke granate erachter en er sluipend inkruipen, ik zou wel een extra helm opzetten :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wat helpt gas en smoke granaten? Gas doet sowieso niet veel gezien de hoeveelheid gas die ze zelf gooiden. En rook? Ze hoefde niks te zien, er kwam letterlijk meer dan elke seconde een granaat uit, ik heb het nageteld.

Rifle grenades is wel een optie misschien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:21:
[...]

Is dat zo gek? Een revolver schiet met veel grotere kogels dan de gemiddelde SMG en zal ook meer damage doen. SMG's, zeker uit dat tijdperk, zijn minder krachtig dan de krachtigere handwapens of de meeste (assault)rifles.
Ja dat is heel vreemd en zeker als het andersom is... Ik ben 45 maar met mijn reflexen is niks mis, nog steeds niet. In CoD 4 schiet ik me nog altijd moeiteloos op iedere hardcore server naar plaats 1, 2 of 3, ook met de wapens van het begin dus de M16 of de MP5. In BF1 schiet ik 9 van de 10 keer als eerste, als medic dus met een rifle (die dus inderdaad meer damage doet dan een SMG zoals jij ook al schreef), ik zie enemy hit +80 o.i.d. En vervolgens wordt ik met een SMG met twee schoten gedood. Ik zal dan misschien niet een headshot plaatsen maar ik garandeer je dat als je iemand "in het echt" zou raken op zijn lichaam tot twee keer toe met een rifle (en dus een redelijk zwaar tot zwaar kaliber) hij neer gaat en niet nog even gericht(!) een salvo uit een SMG pompt...

Dus ja, ik hoop dat er heel snel een hardcore modus komt zodat snelheid van reageren weer telt :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Sissors schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:15:
Weet iemand op de alpen map hoe je bij Operations zo'n bunker in komt? Ze zitten er met 10+ man en gooien gewoon continue granaten naar buiten. Combinatie van vuur en reguliere granaten, dus je komt er gewoon niet doorheen zonder direct dood te zijn.
Assault: Tankgrenades (2x), normale granaat, dynamiet (3x) +trenchgun. Je moet wel een team hebben die samen met jou er vol voor wilt gaan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 19:56
RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:56:

Ja dat viel mij ook op, zal zuur zijn als je 50,- / 70,- / 129,99,- aan een spel hebt uit gegeven wat je daarna niet meer multiplayer kan spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:30:
[...]

Assault: Tankgrenades (2x), normale granaat, dynamiet (3x) +trenchgun. Je moet wel een team hebben die samen met jou er vol voor wilt gaan.
Een enkele keer lukte het om een enkele granaat naarbinnen te gooien. Directe resultaat was 5 granaten terug. Dynamiet? Je kwam echt niet dicht genoeg bij om dat te gebruiken. Ze lagen permanent granaten te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Ja dat is heel vreemd en zeker als het andersom is... Ik ben 45 maar met mijn reflexen is niks mis, nog steeds niet. In CoD 4 schiet ik me nog altijd moeiteloos op iedere hardcore server naar plaats 1, 2 of 3, ook met de wapens van het begin dus de M16 of de MP5. In BF1 schiet ik 9 van de 10 keer als eerste, als medic dus met een rifle (die dus inderdaad meer damage doet dan een SMG zoals jij ook al schreef), ik zie enemy hit +80 o.i.d. En vervolgens wordt ik met een SMG met twee schoten gedood. Ik zal dan misschien niet een headshot plaatsen maar ik garandeer je dat als je iemand "in het echt" zou raken op zijn lichaam tot twee keer toe met een rifle (en dus een redelijk zwaar tot zwaar kaliber) hij neer gaat en niet nog even gericht(!) een salvo uit een SMG pompt...

Dus ja, ik hoop dat er heel snel een hardcore modus komt zodat snelheid van reageren weer telt :)
Ah, hebben we er weer zo een. Ik hoop dan ook dat je heel snel je hardcore modus krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sissors schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

Een enkele keer lukte het om een enkele granaat naarbinnen te gooien. Directe resultaat was 5 granaten terug. Dynamiet? Je kwam echt niet dicht genoeg bij om dat te gebruiken. Ze lagen permanent granaten te gooien.
Kwestie van timen, en zoals ik al zei, teamgenoten moeten natuurlijk wel dezelfde mindset hebben. Als vanuit de twee ingangen vol de aanval wordt gezocht, en de tweede aanvalslinie vervolgens ook doordrukt, dan heb je zo een bunker leeg gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Sissors schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:15:
Heel misschien was ik daar net 1 van. Had op operations in die bunker bij B echt een prima cheesy defense opgelegd waardoor we al 2 rondes hadden overleefd, maar helaas bij de 3e crashte mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

Kwestie van timen, en zoals ik al zei, teamgenoten moeten natuurlijk wel dezelfde mindset hebben. Als vanuit de twee ingangen vol de aanval wordt gezocht, en de tweede aanvalslinie vervolgens ook doordrukt, dan heb je zo een bunker leeg gespeeld.
Volgens mij begrijp je het niet. Ze gooiden permanent granaten. Dit overdrijf ik niet ofzo, er was gewoon permanent een stroom granaten. Een mindset zorgt er niet voor dat je granaten overleeft. Je kan niet timen tegen een permanente reeks granaten. Een tweede aanvalslinie is net zo dood als de eerste. Elke keer dat het lukte een granaat naarbinnen te gooien reageerde ze direct door eerst allemaal een granaat naar jou weer te gooien. Natuurlijk, je had dan wel 1 of 2 kills, maar ondertussen gingen hun granaten af, inclusief vuur, en daar kan je wel met een hele tweede golf doorheen rennen, maar dan is de tweede golf net zo good als de eerste golf.

Uiteraard probeerde we beide ingangen. Ze hadden echt wel genoeg daar om beide te campen. We hadden zelfs de optie geprobeerd om gewoon met zoveel mogelijk mensen erboven te gaan staan en hem zo te cappen.

De rifle grenades heb ik een klein beetje hoop voor omdat je die van grotere afstand erin kan krijgen. Niet dat dat heel veel helpt met de bochten, maar wel wat.

Ik weet dat bij conquest het al erg sterk is om daar gewoon beneden te blijven, maar tja, dan pakt je tegenstander wel elke andere vlag. Bij operations (en ik neem aan ook rush) gaat het zo niet.

@Hogader. Zou kunnen ja. Uiteindelijk zijn we erdoorheen gebroken toen teveel van hun gingen proberen A terug te veroveren. Dat was enige reden. Vanaf daar hebben we toen de rest van de maps gewonnen en zou de hele operations gewonnen. Mijn team was gewoon veel sterker, maar we kwamen die bunker niet in tot teveel wat anders ging doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 31-10-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Hoe lager je FOV, hoe makkelijker het is om accuraat te schieten, alle models worden groter maar je kan meer verrast worden vanaf de zijkant. Het is de klassieke afweging in shooters en deels speelstijl afhankelijk.

Persoonlijk zou ik zeggen dat tussen de 80 en de 90 de sweet spot is voor BF, gezien het damage model wat ze hebben gekozen en de gemiddelde afstand waarop vuurgevechten worden uitgevochten.
zo had ik het nog niet bekeken, thankz, ga eens met verschillende settings proberen :)

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

Ah, hebben we er weer zo een. Ik hoop dan ook dat je heel snel je hardcore modus krijgt.
Niet raar opkijken als dit topic weer eens veranderd in een onvriendelijke sfeer, wat vaker met BF topics gebeurd, reageer nou eens niet dan als een bepaalde reactie je niet echt ligt, zo erg was die ook weer niet waarop je reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sissors schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:50:
[...]

Volgens mij begrijp je het niet. Ze gooiden permanent granaten. Dit overdrijf ik niet ofzo, er was gewoon permanent een stroom granaten. Een mindset zorgt er niet voor dat je granaten overleeft. Je kan niet timen tegen een permanente reeks granaten. Een tweede aanvalslinie is net zo dood als de eerste. Elke keer dat het lukte een granaat naarbinnen te gooien reageerde ze direct door eerst allemaal een granaat naar jou weer te gooien. Natuurlijk, je had dan wel 1 of 2 kills, maar ondertussen gingen hun granaten af, inclusief vuur, en daar kan je wel met een hele tweede golf doorheen rennen, maar dan is de tweede golf net zo good als de eerste golf.

Uiteraard probeerde we beide ingangen. Ze hadden echt wel genoeg daar om beide te campen. We hadden zelfs de optie geprobeerd om gewoon met zoveel mogelijk mensen erboven te gaan staan en hem zo te cappen.

De rifle grenades heb ik een klein beetje hoop voor omdat je die van grotere afstand erin kan krijgen. Niet dat dat heel veel helpt met de bochten, maar wel wat.

Ik weet dat bij conquest het al erg sterk is om daar gewoon beneden te blijven, maar tja, dan pakt je tegenstander wel elke andere vlag. Bij operations (en ik neem aan ook rush) gaat het zo niet.

@Hogader. Zou kunnen ja. Uiteindelijk zijn we erdoorheen gebroken toen teveel van hun gingen proberen A terug te veroveren. Dat was enige reden. Vanaf daar hebben we toen de rest van de maps gewonnen en zou de hele operations gewonnen. Mijn team was gewoon veel sterker, maar we kwamen die bunker niet in tot teveel wat anders ging doen.
Als scout heb je ook nog de variant op een flashbang, het is gewoon een beetje trial and error, en als je er echt niet doorheen komt, dan kudo's voor hun defence. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:29

-tom-562

Oliesjeik

Hogader schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

Heel misschien was ik daar net 1 van. Had op operations in die bunker bij B echt een prima cheesy defense opgelegd waardoor we al 2 rondes hadden overleefd, maar helaas bij de 3e crashte mijn pc.
Haha, zoiets had ik vorige week ook. 2 volle squads ofzo die erin zaten, en genoeg ammo + medic packs. Dan hou je het aardig lang vol, en heul veul kills :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Misschien ben je niet bekend met spray patterns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Het blijft toch grappig om te zien dat mensen proberen om cheats te gebruiken en dan denken dat het onopgemerkt zal blijven... Daarstraks in een battle zijn 3 mensen geband geworden... Eentje die was ik aan het beschieten en die draait zich ineens om en zonder te aimen; bam headshot.
Overigens iedere hit die hij deed was een headshot... Close combat en lange afstand, en ineens verscheen zijn naam in het tekst gedeelte...
Ernaar nog 2 gasten die al verdacht waren en toen ook ineens hun namen verschenen omdat ze geband werden...

Wat gebeurt er precies met je account als je een fairfight ban krijgt? BF1 is dan niet meer te spelen en zul je dan een nieuwe versie moeten kopen op een ander account? Wel lekker voor ze, geld gewoon weggegooid omdat je niet normaal wilt spelen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-08 19:01
ik heb 2 x nvidia 770 in de pc draaien

nu krijg ik elke x direct x error

ook als ik op 1 kaart speel

heb in het menu van de game op direct x 11 staan

iemand hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red-devil84 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:35:

M2M in "[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik word als Medic zo moe van mensen die gelijk uit tappen als ze dood zijn. Zelfs als ze in een veilig gebied liggen en je er naast staat. Gratis tickets voor de tegenstander op die manier. Helemaal feest natuurlijk als ze niet veilig liggen en je je leven aan het wagen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14

Klopt. begon toen ze wakker werden in LA. Bij DICE moeten ze nog altijd zelf op het ban knopje rammen nadat spelers door FF een vlaggetje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint ook irritant te worden hele tijd die fairfaight meldingen. Is gewoon spam. Vast niet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Ik baal er een beetje van dat mijn end of round niet zichtbaar is, alleen het load icoontje komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

red-devil84 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:35:

Simpel antwoord.
Hier is geen oplossing voor, Je moet wachten op een oplossing van Battlefield 1 of Nvidia.
Bron1:
https://forums.battlefiel...ed-21-10-16-22-49-cest/p1
Bron2:
https://www.reddit.com/r/...i/gtx_770_direct_x_crash/

Ik heb zelf ook een GTX 770 (4GB editie) en krijg dezelfde direct x error.
Het is erg random, soms krijg ik hem na 20 minuutjes al en soms kan ik 2,5 uur spelen voordat ik de eerste crash krijg. Ik moet dan via Taakbeheer de game beëindigen.
2x meegemaakt dat mijn PC volledig Zwart ging en dat ik gewoon de knop aan/uit heb ingedrukt om mijn pc af te sluiten. Iets wat ik liever niet doe.
Het probleem zit hem in het geheugen.
Battlefield staat bekend om zijn dataleaks, veel gebruikers crashen doordat hun RAM volloopt naar 100%.
Nu lijkt het probleem zich ook voort te doen in de VRAM (video RAM).
4GB is blijkbaar niet genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 01-11-2016 00:10 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een leuke bug gehad. Conquest in de alpen. Zeppelin gaat neer boven onze spawn (main spawn). Enemy heeft alle punten te pakken.

Zeppelin geraamte blijft in een animatie hangen dat hij constant naar beneden blijft vallen. Dus iedere keer dat wij spawnen gaat iedereen dood door "accident" :p. Was snel game over haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 00:56:
Ook een leuke bug gehad. Conquest in de alpen. Zeppelin gaat neer boven onze spawn (main spawn). Enemy heeft alle punten te pakken.

Zeppelin geraamte blijft in een animatie hangen dat hij constant naar beneden blijft vallen. Dus iedere keer dat wij spawnen gaat iedereen dood door "accident" :p. Was snel game over haha.
Die zeppelin bevat nog wel meer fouten: hij crashte in de alpenmap op punt C (tunnel) .. sta je midden in de tunnel, tòch dood vanwege het neerstorten |:(

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Wat is veel, als je ziet dat er op piek moment 140000 spelers op de server zitten dan valt het
aantal cheaters best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
NLsandman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:02:
[...]

Wat is veel, als je ziet dat er op piek moment 140000 spelers op de server zitten dan valt het
aantal cheaters best wel mee.
Haal je dat hier vandaan? http://bf1stats.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Naja, op zich heel goed dat ze nu worden gepakt. Zat gisteren in een rondje waar het even duurde voordat de cheater werd gekickt, iedereen werd constant doodgeschoten zodra ze spawnde.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
jah, afgelopen zaterdag gaf die 140000+ aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 09-09 15:31
Is dat zo gek? Een revolver schiet met veel grotere kogels dan de gemiddelde SMG en zal ook meer damage doen. SMG's, zeker uit dat tijdperk, zijn minder krachtig dan de krachtigere handwapens of de meeste (assault)rifles.
Realisme? Als de meeste van ons worden geraakt met 4 kogels van een SMG dan kunnen die niet nog rond rennen en aimen met een pistol. Maar hardcore modus is ook meer dan alleen een verhoogd damage systeem.

- je hebt geen minimap
- je hebt geen hud
- geen automatisch life regenerate
- teamkill staat aan, je moet zorgvuldig aimen en de trekker overhalen. Evenals met het gooien van granaten etc.
- geen enemy tag
- waarschijnlijk ook geen juggernauts (zie dat niet voor me met al die teamkills)

Het niveau ligt duidelijk hoger en er wordt nog meer teamplay gevraagd.
Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

:O hebben we er weer zo één? Niet zo vervelend gaan lopen doen hé, hij geeft gewoon antwoord op jouw tegenstrijdige opmerking!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:57:
[...]

Realisme? Als de meeste van ons worden geraakt met 4 kogels van een SMG dan kunnen die niet nog rond rennen en aimen met een pistol. Maar hardcore modus is ook meer dan alleen een verhoogd damage systeem.
Als je realisme wilt moet je geen Battlefield gaan spelen, dat heeft namelijk niks met realistische vuurgevechten te maken.
- je hebt geen minimap
- je hebt geen hud
- geen automatisch life regenerate
- teamkill staat aan, je moet zorgvuldig aimen en de trekker overhalen. Evenals met het gooien van granaten etc.
- geen enemy tag
- waarschijnlijk ook geen juggernauts (zie dat niet voor me met al die teamkills)

Het niveau ligt duidelijk hoger en er wordt nog meer teamplay gevraagd.
Ik durf echt te betwijfelen of het niveau hoger ligt. Je hebt inderdaad een andere soort gameplay maar ik zou niet zomaar stellen dat het echt van hoger niveau is.
:O hebben we er weer zo één? Niet zo vervelend gaan lopen doen hé, hij geeft gewoon antwoord op jouw tegenstrijdige opmerking!
Zodra iemand begint met zijn positie op het scorebord als argument weet ik wel genoeg. Dan heeft het niks met gameplay te maken maar alles met "ik ben beter dus moet elk gevecht winnen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:51:
Begint ook irritant te worden hele tijd die fairfaight meldingen. Is gewoon spam. Vast niet uit te zetten.
Je kunt met "h" de berichten helemaal uit zetten. Maar dan zie je de chat ook niet meer.
Weet zou niet of je FF apart kunt uitzetten.

Gisteren pas de eerste cheater tegen gekomen. Bleef als support in de spawn staan en schoot iedereen met 1 kogel uit zijn mg dood. Verliet de server doordat wij hem met 3 man irriteerden door voor hem te gaan staan en te beschieten en te melee-en. En de tegenstander wist precies waar de artillerie heen moest, want er stond een clubje bij elkaar. :*)

Was hij nog boos ook, we hadden immers voordeel van hem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:09:
[...]

Als je realisme wilt moet je geen Battlefield gaan spelen, dat heeft namelijk niks met realistische vuurgevechten te maken.
Waar wordt dat aangegeven? Ik geef een reactie op jouw opmerking!
Ik durf echt te betwijfelen of het niveau hoger ligt. Je hebt inderdaad een andere soort gameplay maar ik zou niet zomaar stellen dat het echt van hoger niveau is.
Ik heb op verschillende modes gespeeld en dat jaren lang en dit is wel mijn constatering. Daar mag jij natuurlijk heel anders over denken.
Zodra iemand begint met zijn positie op het scorebord als argument weet ik wel genoeg. Dan heeft het niks met gameplay te maken maar alles met "ik ben beter dus moet elk gevecht winnen".
Nou daar zit toch wel een kern van waarheid in? Het heeft zowel met punten als met kills te maken dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Ok dit gaat voorlopig serieus wat tijd wegnemen van CS:GO bij mij:P

Vermaak me uitstekend tot op heden. Enige minpuntje is aantal vliegtuigen in Operations.
Wel begrijpelijk maar had me in de campaign prima vermaakt met die vliegmissies.

Eerst maar eens alle codex entries etc vinden, dan verder met mp

einde dagboek:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Gisteravond op aanraden van mensen hier de 40man operations gespeeld, want dat zou schijnbaar beter zijn en samenwerken bevorderen. Nou wat een blamage zeg. Heb zeker niet meer teamplay gezien, zou het eerder minder vinden. Misschien ben ik nu bevooroordeeld, maar wij werden als defense echt compleet in de pan gehakt tot aan de laatste map toe. We hebben 0 keer een defense round gewonnen.

Tanks zijn nog veel sterker, aangezien het met minder mensen veel meer moeite kost om die kapot te maken met infantry only. Als er al mensen op de tanks focussen, dan reed deze gewoon een stuk achteruit tot veilige afstand. En bestookt dan alle gebouwen rondom het punt, zonder counterplay.
Als je echt volle gas voor die tank gaat met meerdere personen dan blijft er niemand over om de punten te verdedigen, dus word je nog eerder overlopen.

PS: Mijn vorige 64man operations als attack hadden wij ook gewoon een heerlijk team. Op die woestijn map tot aan de laatste(3e) map gekomen tot aan het allerlaatste punt. Helaas het toen toch afgelegd, want onze trein machinist was echt een randdebiel.

[ Voor 13% gewijzigd door steel123 op 01-11-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
RBN026 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:57:
[...]

Realisme? Als de meeste van ons worden geraakt met 4 kogels van een SMG dan kunnen die niet nog rond rennen en aimen met een pistol.
De meeste van ons krijgen niet zo snel 4 kogels van een smg (uit WO1) geraakt op een doel dat zelfs 10x groter is dan een speler.

Er is een reden waarom de volautomatische stand vrijwel uitsluitend wordt gebruikt op LMG/HMG's. En het met die dingen niet de primaire bedoeling is iets te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Hogader schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:36:
[...]

De meeste van ons krijgen niet zo snel 4 kogels van een smg (uit WO1) geraakt op een doel dat zelfs 10x groter is dan een speler.

Er is een reden waarom de volautomatische stand vrijwel uitsluitend wordt gebruikt op LMG/HMG's. En het met die dingen niet de primaire bedoeling is iets te raken.
Haha ten eerste is dat ook niet mijn punt, ik koppel dat terug op een reactie waarin realisme wordt aangehaald om een punt te maken! Ten tweede ben ik heel erg benieuwd naar jouw mening over wat jij dan wel als primaire bedoeling ziet voor de smg in de eerste wereldoorlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
steel123 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:35:
Gisteravond op aanraden van mensen hier de 40man operations gespeeld, want dat zou schijnbaar beter zijn en samenwerken bevorderen. Nou wat een blamage zeg. Heb zeker niet meer teamplay gezien, zou het eerder minder vinden. Misschien ben ik nu bevooroordeeld, maar wij werden als defense echt compleet in de pan gehakt tot aan de laatste map toe. We hebben 0 keer een defense round gewonnen.

Tanks zijn nog veel sterker, aangezien het met minder mensen veel meer moeite kost om die kapot te maken met infantry only. Als er al mensen op de tanks focussen, dan reed deze gewoon een stuk achteruit tot veilige afstand. En bestookt dan alle gebouwen rondom het punt, zonder counterplay.
Als je echt volle gas voor die tank gaat met meerdere personen dan blijft er niemand over om de punten te verdedigen, dus word je nog eerder overlopen.

PS: Mijn vorige 64man operations als attack hadden wij ook gewoon een heerlijk team. Op die woestijn map tot aan de laatste(3e) map gekomen tot aan het allerlaatste punt. Helaas het toen toch afgelegd, want onze trein machinist was echt een randdebiel.
Mja dat eerste deel kan ook er aan liggen dat de aanvallende partij gewoon echt heel goed samenwerkt natuurlijk :) Hoe dan ook, het kan erg verschillen per Operation. Wij spelen met een vast groepje altijd in de 40 man versies, omdat je dan als volle squad toch best wel invloed kan uitoefenen op het verloop van een ronde. Dat staat daarbij niet garant voor een succesvolle ronde, want als de overige 15 man van je team een stel retards is (en dat komt helaas toch best wel eens voor), dan trek je alsnog aan het kortste eind.

Wat betreft tanks: als je een goede tankdriver tegenover je hebt, die ook nog een mannetje of twee bij zich heeft die meehelpt met repairen, dan is dat echt lastig om kapot te krijgen ja. Maaaarrrr, andersom gezien zijn er ook genoeg mogelijkheden om tanks te benaderen en ze kapot te maken met een paar man. Je kunt best wel veel flanken op de meeste maps, het is maar net hoe je het bekijkt :)

Wat ik me afvraag: speel je solo in Operations of samen met vrienden? Ik zou persoonlijk namelijk niet een Operation gaan spelen als ik alleen ben, dan vind ik Conquest een stuk relaxter voor de gemoedstoestand :P Operations is heel tof als je samen kan werken met vrienden of bekenden via TS / Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:59:
Ik word als Medic zo moe van mensen die gelijk uit tappen als ze dood zijn. Zelfs als ze in een veilig gebied liggen en je er naast staat. Gratis tickets voor de tegenstander op die manier. Helemaal feest natuurlijk als ze niet veilig liggen en je je leven aan het wagen bent...
dat komt ook voornamelijk doordat er vaak niet gerevived wordt en zoals je zelf al aangeeft dat je midden tussen een groep enemies opeens gerevived wordt... Nou thanks, voor zon actie ga ik gewoon mooi wel respawnen. Ik kan zelf wel inzien of het veilig is om te blijven wachten op een revive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Regelmatig gehad dat ik veilig lag, met een Medic op een paar meter afstand, die dan doodleuk wegloopt. Geen zin om daar op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sean93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 12:25
JST94 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:57:
Regelmatig gehad dat ik veilig lag, met een Medic op een paar meter afstand, die dan doodleuk wegloopt. Geen zin om daar op te wachten. :)
Of nog beter: ze staan recht op je, geen vijand in de buurt en dan weg lopen.
Ik zei er wat van, claimde hij dat ik onder de grond lag. Even later gebeurde het weer, zei die precies het zelfde. Als je niet wilt reviven, speel dan geen medic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Als je als medic wilt reviven, moet je dan ook plat gaan liggen?..lukt me meestal niet als ik sta...haha, speel meestal geen medic, maar toen ik het probeerde, lukte dat revilen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
MP 18 Trench wat een wapen!

Van medium afstand moet je wel flink je best doen, maar die hipfire. Lijkt wel alsof ik Battlefront speel.

De rocketgun is ook erg goed van afstand, vooral als je een beetje door hebt waar je dat ding kan neerzetten om te gebruiken zonder te gaan liggen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Hmmmmzzzz. In een eerdere post had ik al aangegeven hoe overpowered ik de heavy tank vind (ik heb er inmiddels 1400 kills mee) maar dat werd gecompenseerd door mensen die aangaven dat een goede samenwerking een heavy tank zo kan neerleggen.

Gisteravond speelde ik een paar rondjes rush en daar komt dan toch echt het probleem naar voren:

Ik ga in mijn heavy tank als aanvaller. Ik blijf op veilige afstand zodat slechts een handvol "wapens" werken:

1: Anti tank rocket
2: Stationary
3: HE mortar

Het probleem is echter, dat minimaal 3 van deze dingen mij tegelijk moeten aanvallen om er zeker van te zijn dat de heavy tank het niet overleeft.

Daartegen over staat dat ik ten alle tijde zal proberen om direct confrontatie met meerder van deze te voorkomen

Daarnaast dienen deze personen die mij willen aanvallen zich bloot te stellen aan mijn teamgenoten die te voet de objectives aanvallen.

Quickrepair, Smokescreen & de lange repair maken het totaal plaatje compleet: De heavy tank op aanval in rush, wanneer gespeeld door iemand die er goed mee is, is compleet over the top.

Eindstand stond ik 43 of 47-0 ofzo. geen idee het was een massa slachting.

Daarom moet rush snel voor 32 personen worden gemaakt.

De nerf van de heavy tank moet hem vooral zitten in the third person mogelijkheid om te schieten. Deze camera is volledig overpowered en stelt mij in staat om letterlijk op dingen te schieten recht voor me, die je vanuit de first person view niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ErA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:41:
Hmmmmzzzz. In een eerdere post had ik al aangegeven hoe overpowered ik de heavy tank vind (ik heb er inmiddels 1400 kills mee) maar dat werd gecompenseerd door mensen die aangaven dat een goede samenwerking een heavy tank zo kan neerleggen.

Gisteravond speelde ik een paar rondjes rush en daar komt dan toch echt het probleem naar voren:

Ik ga in mijn heavy tank als aanvaller. Ik blijf op veilige afstand zodat slechts een handvol "wapens" werken:

1: Anti tank rocket
2: Stationary
3: HE mortar
Ik heb het gebruik van de rocketgun op de heavy tank opgegeven, toch nutteloos. Enige wat werkt als assault zijn AT granaten op de achterkant. Maarja daar heb je er maar 2 van, en dat is niet genoeg.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
evilpin0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:53:
[...]

Ik heb het gebruik van de rocketgun op de heavy tank opgegeven, toch nutteloos. Enige wat werkt als assault zijn AT granaten op de achterkant. Maarja daar heb je er maar 2 van, en dat is niet genoeg.
Sowieso moet je dan dichtbij komen. En een beetje slimme tanker laat dat nooit toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

evilpin0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:53:
[...]

Plus dat na die eerste tankgranaat ik weet waar je bent en je dan dood bent. Ik weet niet of het mijn fov is, maar ik heb in third person echt een belachelijke view. Uitzondering hierop zijn natuurlijk Close Quarter areas maar die vermijd ik natuurlijk zo veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Dit is inderdaad precies het gevoel wat ik heb bij tanks. Ik snap dan ook niet dat er zoveel mensen hier zijn die zeggen dat tanks makkelijk uit te schakelen zijn. Ja natuurlijk, als de tank driver zijn tank parkeert op de vlag zonder teamgenoten in een 64 man operations mode. Maar als ze van een afstand alle gebouwen/mensen aan gort schieten rondom zo'n punt dan is het bijna onmogelijk te counteren.

Waarom is er eigenlijk de mogelijkheid van 3rd person view voor vehicles? Zonder 3rd person kun je tenminste nog een tank fatsoenlijk en ongezien flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
steel123 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:03:
[...]

Dit is inderdaad precies het gevoel wat ik heb bij tanks. Ik snap dan ook niet dat er zoveel mensen hier zijn die zeggen dat tanks makkelijk uit te schakelen zijn. Ja natuurlijk, als de tank driver zijn tank parkeert op de vlag zonder teamgenoten in een 64 man operations mode. Maar als ze van een afstand alle gebouwen/mensen aan gort schieten rondom zo'n punt dan is het bijna onmogelijk te counteren.
Ik heb dan ook het liefste dat de tank op afstand blijft, dan schiet hij misschien het e.e.a. aan gort, maar als je hem wat kietelt met de AT gun oefent hij toch niet zo heel veel invloed uit. Zeker in operations zie ik dat het veroveren van punten pas echt goed gaat als de tank mee voorin gaat. Blijft hij als een veredelde fire-support achterin hangen, is het veroveren van een punt een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Klopt het dat er bij multiplayer groepjes rondlopen met harnassen (zwarte pakken waar kogels op afketsen)?Of zijn dat de welbekende cheaters?

Het gebeurt mij regelmatig dat ik op 1 meter afstand sta van een persoon en mijn hele assault magazijn leeg schiet en je hoort de kogels ketsen op de persoon. Hij draait, schiet 1x en ik ben dr geweest

Ik ben zojuist begonnen met BF 1 en vind het een super gaaf spel, maar op deze manier is het wel stukken minder leuk. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten bij servers zodat dit soort dingen niet voorkomen?
OF is het part of the game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

freak-me-baby schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:15:
Klopt het dat er bij multiplayer groepjes rondlopen met harnassen (zwarte pakken waar kogels op afketsen)?Of zijn dat de welbekende cheaters?

Het gebeurt mij regelmatig dat ik op 1 meter afstand sta van een persoon en mijn hele assault magazijn leeg schiet en je hoort de kogels ketsen op de persoon. Hij draait, schiet 1x en ik ben dr geweest

Ik ben zojuist begonnen met BF 1 en vind het een super gaaf spel, maar op deze manier is het wel stukken minder leuk. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten bij servers zodat dit soort dingen niet voorkomen?
OF is het part of the game?
Waarschijnlijk ben je aan het schieten op een sentry class. Dit zijn pickups die gedaan kunnen worden in de game.

https://www.battlefield.c...entry-class-battlefield-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Hahaha... damn...duidelijk (bedankt voor de link). Ik denk dat ik eerst eens wat meer research moet gaan doen.
Maar die gasten zijn wel echt enorm krachtig zeg, zeker als er een paar van rond lopen in een game. Een beetje "to overpowered".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 11:08
freak-me-baby schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:24:
Hahaha... damn...duidelijk (bedankt voor de link). Ik denk dat ik eerst eens wat meer research moet gaan doen.
Maar die gasten zijn wel echt enorm krachtig zeg, zeker als er een paar van rond lopen in een game. Een beetje "to overpowered".
Pak een sniper :). 1 headshot en hij is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Randleman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:25:
[...]

Pak een sniper :). 1 headshot en hij is dood.
achterhoofd misschien, als ie daar geen armor heeft... Anders moet je nog minimaal twee keer schieten.
Als sniper met armor piercing rounds doe je wel meer damage.

Wat goed helpt is een bajonet charge, gegarandeerd een kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
lordprimoz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:27:
[...]

achterhoofd misschien, als ie daar geen armor heeft... Anders moet je nog minimaal twee keer schieten.
Als sniper met armor piercing rounds doe je wel meer damage.

Wat goed helpt is een bajonet charge, gegarandeerd een kill
Met de Gewehr 98 rifle is 1 headshot voldoende volgens mij :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Sharpp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:35:
[...]

Met de Gewehr 98 rifle is 1 headshot voldoende volgens mij :)
Klopt, ik gebruik altijd de 98 :). Die heeft ze in 1 schot neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Russian 1895 > Gewehr 98

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

+1
Ik kan niet anders zeggen dan dat Dice toch goed heeft gegokt met deze setting want man man man wat zijn sommige potjes toch intens en geven je echt het gevoel dat je in een oorlog zit itt. Bf4 of Hardline.

Het aantal wapens is helaas wel wat beperkt maar dat maakt de gameplay meer dan goed.
Vooral de muziekachtergrond en het gehoor van fluitjes en gejuich is heel mooi gedaan wanneer je team een linie heeft doorgebroken in operations mode _/-\o_

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
lordprimoz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:53:
[...]

dat komt ook voornamelijk doordat er vaak niet gerevived wordt en zoals je zelf al aangeeft dat je midden tussen een groep enemies opeens gerevived wordt... Nou thanks, voor zon actie ga ik gewoon mooi wel respawnen. Ik kan zelf wel inzien of het veilig is om te blijven wachten op een revive
Fair enough.

Zelf accepteer ik het in alle situaties wel. Je verliest er geen ticket of death mee en wie weet kun je nog snel een nade gooien of iemand knifen/neerknallen voordat je ècht neergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Nu online
hebben andere mensen ook zon moeite om operations in de alpen te winnen als attacker zijnde? Ik heb echtt letterlijk nog nooit meegemaakt dat de attacker deze map wint. Zelfs met behemoth support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

jordyc schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:57:
hebben andere mensen ook zon moeite om operations in de alpen te winnen als attacker zijnde? Ik heb echtt letterlijk nog nooit meegemaakt dat de attacker deze map wint. Zelfs met behemoth support.
Grappig. Wij kiezen deze operations juist om te steamrollen als attackers. Zowel Monte grappa als Foa Fortress hebben we nu al 3 keer in 1 sweep gedaan.

De bottleneck bij monte grappa zit m in de bunkers. Zelf hebben we echter nooit moeite gehad om dit toch te pakken. Met de assault class kan je met de anti tank grenade, Dynamiet en de AT rocket gun wonderen verrichten.

Join een keer teamspeak dan gaan we er samen tegen aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:46:
[...]

Wat ik me afvraag: speel je solo in Operations of samen met vrienden? Ik zou persoonlijk namelijk niet een Operation gaan spelen als ik alleen ben, dan vind ik Conquest een stuk relaxter voor de gemoedstoestand :P Operations is heel tof als je samen kan werken met vrienden of bekenden via TS / Discord.
Solo zou ik 64man operations spelen, geeft toch meer teamgevoel dan conquest en lekker druk zodat je punten kan scoren. Rush kan ook maar ik wacht op de 32-40 man servers.

Met een squad vrienden, wat echt sterk aan te raden is, zijn de kleinere spelersaantallen leuker zodat individuele bijdrage meer telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
luifel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:40:
Als je als medic wilt reviven, moet je dan ook plat gaan liggen?..lukt me meestal niet als ik sta...haha, speel meestal geen medic, maar toen ik het probeerde, lukte dat revilen niet
Nope, gewoon langsrennen en prikken met je naald.
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:08:
[...]

Solo zou ik 64man operations spelen, geeft toch meer teamgevoel dan conquest en lekker druk zodat je punten kan scoren. Rush kan ook maar ik wacht op de 32-40 man servers.

Met een squad vrienden, wat echt sterk aan te raden is, zijn de kleinere spelersaantallen leuker zodat individuele bijdrage meer telt.
Ik vind solo Operations 40 man juist zeer fijn. Maar ik ben dan ook wel een liefhebber van de spelersaantallen tussen de 32 en 40. Net iets minder chaotisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Nu online
ErA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:03:
[...]

Grappig. Wij kiezen deze operations juist om te steamrollen als attackers. Zowel Monte grappa als Foa Fortress hebben we nu al 3 keer in 1 sweep gedaan.

De bottleneck bij monte grappa zit m in de bunkers. Zelf hebben we echter nooit moeite gehad om dit toch te pakken. Met de assault class kan je met de anti tank grenade, Dynamiet en de AT rocket gun wonderen verrichten.

Join een keer teamspeak dan gaan we er samen tegen aan!
Komt goed. Ik heb morgenavond weer een avondje vrij om battlefield te spelen. Zal dan de teamspeak weer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb volgens mij nog nooit een Operation gewonnen als aanvaller. ;( Zelfs met tien man op Teamspeak krijgen we het niet voor elkaar om de laatste sector in te nemen.

Maar dat komt natuurlijk door mensen die niet bij de objectives uit de behemoth springen 8)7 en tientallen snipers die zich niet bekommeren om de objectives, maar enkel om hun kills 7(8)7. :+

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 01-11-2016 12:40 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:08:
[...]

Allright cool, is wel eens het proberen waard ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zit er zelf aan te denken om op zoek te gaan naar een (semi)vaste squad van 5 man. Solo is leuk, maar op een gegeven moment ga ik me toch irriteren aan het ontbreken van wat teamwork in mijn squad.
Ik zou natuurlijk een teamspeak kunnen joinen en elke keer met een andere samenstelling qua squad spelen maar aangezien ik nogal competatief ingesteld ben lijkt een (semi)vaste squad me een beter idee. Maar ik heb eigenlijk geen idee of die er zijn.

Bestaan deze? Of toch zelf maar een opzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA

ErA

CodeCaster schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:39:
Ik heb volgens mij nog nooit een Operation gewonnen als aanvaller. ;( Zelfs met tien man op Teamspeak krijgen we het niet voor elkaar om de laatste sector in te nemen.

Maar dat komt natuurlijk door mensen die niet bij de objectives uit de behemoth springen 8)7 en tientallen snipers die zich niet bekommeren om de objectives, maar enkel om hun kills 7(8)7. :+
Succesvol aanvallen in operations valt en staat met een goede opbouw van je leger:

Kies een primair objective. vanuit het achterveld snipen de tanks en snipers de makkelijke kills. dit zorgt ervoor dat voetsoldaten dichterbij kunnen komen. Wanneer de voetsoldaten close zijn kunnen tanks dichterbij komen omdat anti tank soldaten aangepakt worden door de infantry.

Terwijl je een opbjective aan het pakken bent gaan een aantal mensen (niet meer dan 2~3 per overig objective) alvast lurken naar de volgende objectives om de aandacht zo te verdelen.

Als je een behemoth krijgt dan speel je hiermee veilig. Dit betekent spammen van een veilig afstand.

Al met al moet je een goed opgebouwde deegroller zijn met de juiste verhoudingen (met 20 spelers zitten er 5~7 in voertuigen ofzo, heb je 2 snipers en de rest is infantry die voor de objectives gaat.

En dan nog iets belangrijks.

zodra je een objective hebt gehaald laat je daar natuurlijk wel iets of iemand achter.

Als het open terrein is dan laat je een voertuig achter. Als het onoverzichtelijk is dan 2 soldaten.

maar goed, dit is veel te logisch en lijkt teveel op teamwork, dus ga er maar niet van uit dat het vaak zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ErA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:05:
[...]

Succesvol aanvallen in operations valt en staat met een goede opbouw van je leger:

Kies een primair objective. vanuit het achterveld snipen de tanks en snipers de makkelijke kills. dit zorgt ervoor dat voetsoldaten dichterbij kunnen komen. Wanneer de voetsoldaten close zijn kunnen tanks dichterbij komen omdat anti tank soldaten aangepakt worden door de infantry.

Terwijl je een opbjective aan het pakken bent gaan een aantal mensen (niet meer dan 2~3 per overig objective) alvast lurken naar de volgende objectives om de aandacht zo te verdelen.

Als je een behemoth krijgt dan speel je hiermee veilig. Dit betekent spammen van een veilig afstand.

Al met al moet je een goed opgebouwde deegroller zijn met de juiste verhoudingen (met 20 spelers zitten er 5~7 in voertuigen ofzo, heb je 2 snipers en de rest is infantry die voor de objectives gaat.

En dan nog iets belangrijks.

zodra je een objective hebt gehaald laat je daar natuurlijk wel iets of iemand achter.

Als het open terrein is dan laat je een voertuig achter. Als het onoverzichtelijk is dan 2 soldaten.

maar goed, dit is veel te logisch en lijkt teveel op teamwork, dus ga er maar niet van uit dat het vaak zo gaat.
Precies zo werken we al. :) We zijn een stel vehicle whores, dus het aanvallen / doorbreken / flanken / verdedigen met tanks gaat prima, net als het verdedigen en ondersteunen vanuit de lucht. Daarnaast hebben we iedere ronde en in ieder squad dedicated medics. Toch lukt het niet.

Het is bijvoorbeeld zo jammer dat ondertussen je teammates de tickets weg"grinden" op de verkeerde choke points (protip: ga gewoon óp de turrets liggen op Monte Grappa, je hoeft niet door de deuren). Wellicht komt er nog een patch waarbij attackers wat meer extra tickets krijgen na het veroveren van een sector.

Daarnaast, de meeste mensen uit onze clan hebben een deftige machine, mijzelf incluis, maar het lukt ons nooit om op een Behemoth te spawnen. -O-

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 01-11-2016 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:57
Bij mij staat BF1 op de HDD en als ik kom bijna altijd op de bestuurdersstoel terecht. :)

Wat ik niet snap zijn die mensen die met de Airship meteen naar de objective gaan en daar blijven. |:( schakel zo snel mogelijke alle anti air uit en daarna rustig boven de objectives hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Wouter_96 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:21:
Bij mij staat BF1 op de HDD en als ik kom bijna altijd op de bestuurdersstoel terecht. :)

Wat ik niet snap zijn die mensen die met de Airship meteen naar de objective gaan en daar blijven. |:( schakel zo snel mogelijke alle anti air uit en daarna rustig boven de objectives hangen.
Precies lol. 1 voor 1 pak je alle anti air. En daarna ben je niet meer te stoppen. Iedere anti air die respawend na 2 minuten schakel je 1 voor 1 weer rustig uit. EZ Game EZ life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Martini Henry > Russian 1895 > Gewehr 98

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Randleman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:42:
[...]

Martini Henry > Russian 1895 > Gewehr 98

:+ :+
Anti-Tank rifle > Martini Henry > Russian 1895 > Gewehr 98 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Klitse schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:46:
[...]

Anti-Tank rifle > Martini Henry > Russian 1895 > Gewehr 98 :+
Die heb ik nog nooit gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Randleman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]

Die heb ik nog nooit gebruikt :o
Ik had er gister een berg kills mee. Maar je moet een beetje mazzel hebben dat je hem op kunt pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Klitse schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:51:
[...]

Ik had er gister een berg kills mee. Maar je moet een beetje mazzel hebben dat je hem op kunt pakken.
Hoezo anti-tank.. dat ding rekt alles wat los en vast zit :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Xenomorphh schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:23:
[...]

Ligt aan de positie die je zelf en de speler hebben, van achteren is altijd 1 keer stabbie stabbie voor een kill terwijl van voren soms 2 of 3 nodig zijn(verschilt per melee wapen dacht ik).
Ik hou sinds gisteren de melee knop wat langer vast zodat ik mijn knife vast blijf houden. Het killen ga zo wat gemakkelijker (left mouse button i.p.v. constant op melee button klikken).
Sharpp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:39:
[...]

Vooral de muziekachtergrond en het gehoor van fluitjes en gejuich is heel mooi gedaan wanneer je team een linie heeft doorgebroken in operations mode _/-\o_
Mijn teamgenoten zullen het vast wel irritant vinden, maar ik gebruik als Squadleader steevast één of meerdere fluitsignalen (Commrose knop/Social/Go Go Go) als ik een aan te vallen punt markeer. Geeft toch weer wat extra immmersie aan het spel. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
CodeCaster schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:15:
[...]

Precies zo werken we al. :) We zijn een stel vehicle whores, dus het aanvallen / doorbreken / flanken / verdedigen met tanks gaat prima, net als het verdedigen en ondersteunen vanuit de lucht. Daarnaast hebben we iedere ronde en in ieder squad dedicated medics. Toch lukt het niet.

Het is bijvoorbeeld zo jammer dat ondertussen je teammates de tickets weg"grinden" op de verkeerde choke points (protip: ga gewoon óp de turrets liggen op Monte Grappa, je hoeft niet door de deuren). Wellicht komt er nog een patch waarbij attackers wat meer extra tickets krijgen na het veroveren van een sector.

Daarnaast, de meeste mensen uit onze clan hebben een deftige machine, mijzelf incluis, maar het lukt ons nooit om op een Behemoth te spawnen. -O-
Die protip werkt alleen als defenders ergens anders naartoe besluiten te gaan. Als die gewoon allemaal in de bunker spawnen is het zo goed als onmogelijk om door te breken.

Veruit je beste kans is eroverheen te lopen op het moment dat ze nog beide objectives verdedigen. Als ze allemaal de bunker verdedigen is het redelijk onmogelijk om binnen te komen tenzij de defenders echt incompetent zijn of uit verveling wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Lipst3r schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:52:
[...]

Eerst maar de martini henry proberen. nog 1 scout class level up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Lipst3r schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:52:
[...]

Die gun is dan ook erg fijn om gewoon infanterie mee te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik meende dat er vanaf 1 November, rented servers zouden komen met dus ook <64player servers, zal wel 1 nov 2017 zijn, EA?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Indy91 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:52:
Mijn teamgenoten zullen het vast wel irritant vinden, maar ik gebruik als Squadleader steevast één of meerdere fluitsignalen (Commo knop/Social/Go Go Go) als ik een aan te vallen punt markeer. Geeft toch weer wat extra immmersie aan het spel. ;)
Ik raak "Go Go Go" altijd als ik "Thanks" wil kiezen. Die commrose blijft wennen. :P
Sissors schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:53:
[...]

Die protip werkt alleen als defenders ergens anders naartoe besluiten te gaan. Als die gewoon allemaal in de bunker spawnen is het zo goed als onmogelijk om door te breken.

Veruit je beste kans is eroverheen te lopen op het moment dat ze nog beide objectives verdedigen. Als ze allemaal de bunker verdedigen is het redelijk onmogelijk om binnen te komen tenzij de defenders echt incompetent zijn.
Dat is natuurlijk waar. Er zullen echter altijd spelers van de verdediger zijn die níet binnen in de turret zitten, en als je dan als aanvaller de Blimp erboven hangt en en masse eruit springt om op het dak te gaan liggen, ben je in de meerderheid neem je het punt zó in zonder rond de deuren te hoeven grinden. Dan stoom je door naar de andere vlag (en let ondertussen op dat de turret-vlag niet weer gaat knipperen...), en heb je de sector.

Ik snap overigens niet dat het knipperen van de vlag zo vaak wordt genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
CodeCaster schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:00:
[

Ik snap overigens niet dat het knipperen van de vlag zo vaak wordt genegeerd.
Dat komt omdat "teamwork" en "objective" enge woorden zijn.. ;) Ik merk zelf dat er in rush enorm veel mensen niet wachten op een revive. Dan wil je goed als medic spelen en winnen, lukt het niet omdat de ticket pool als een malle zakt door dit soort geneuzel.

Ik ben altijd wel blij dat sommige mensen het wel doen als ik braaf lig te wachten op een spuitje. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

freggel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:18:
[...]

Dat komt omdat "teamwork" en "objective" enge woorden zijn.. ;) Ik merk zelf dat er in rush enorm veel mensen niet wachten op een revive. Dan wil je goed als medic spelen en winnen, lukt het niet omdat de ticket pool als een malle zakt door dit soort geneuzel.

Ik ben altijd wel blij dat sommige mensen het wel doen als ik braaf lig te wachten op een spuitje. :+
Het valt me de laatste tijd wel op dat mensen doorkrijgen hoe de medic werkt. Dan zie je ze liggen knipperen ("skip revive"), maar dan stoppen ze met knipperen als je dichterbij komt. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggel
CodeCaster schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:37:
[...]

Het valt me de laatste tijd wel op dat mensen doorkrijgen hoe de medic werkt. Dan zie je ze liggen knipperen ("skip revive"), maar dan stoppen ze met knipperen als je dichterbij komt. d:)b
Da's iig een vooruitgang! :D Er is nog hoop dus.. ;)

Ik vind het sowieso apart dat je het wil skippen, het is niet dat je wat kan doen in die 10 seconden. Als je namelijk je loadout wil aanpassen ben je toch vaak langer bezig, dus kan je net zo goed even wachten op een medic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
ErA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:23:
[...]

Precies lol. 1 voor 1 pak je alle anti air. En daarna ben je niet meer te stoppen. Iedere anti air die respawend na 2 minuten schakel je 1 voor 1 weer rustig uit. EZ Game EZ life
Als ik bij defence speel en de aanvallers krijgen een zeppelin, dan heb ik er tot zover altijd voor kunnen zorgen dat ik in een mobiele AA spawn. Hoe veilig je dan ook met je zeppelin om gaat, ik zorg dat ie in no-time uit de lucht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

The.Sticky schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:00:
[...]
Als ik bij defence speel en de aanvallers krijgen een zeppelin, dan heb ik er tot zover altijd voor kunnen zorgen dat ik in een mobiele AA spawn. Hoe veilig je dan ook met je zeppelin om gaat, ik zorg dat ie in no-time uit de lucht is :)
Ja alleen jammer genoeg pakken mijn teamgenoten gewoon een normale tank. Een keer kwam er wel een oops van de persoon die geen AA tank koos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Gisteren gespeeld met wat vrienden in een squad waarbij er nog iets grappigs gebeurde. Ik werd neergemaaid in een deur opening. Medic zat naast mij in het hoekje en wil me reviven, de tegenstander loopt net door de deur opening over me heen... Je kan het al raden... Medic killed tegenstander met een spuit, revived mij en we stomen door naar het volgende punt!

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:20
freggel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:40:
[...]

Ik vind het sowieso apart dat je het wil skippen, het is niet dat je wat kan doen in die 10 seconden. Als je namelijk je loadout wil aanpassen ben je toch vaak langer bezig, dus kan je net zo goed even wachten op een medic. :)
Ik skip vaak als er 2 of meer vijanden in de buurt zijn, daardoor breng ik de medic niet extra in gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
gstoffers schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:54:
[...]

Ik skip vaak als er 2 of meer vijanden in de buurt zijn, daardoor breng ik de medic niet extra in gevaar.
Nja, dat is relatief hè. Want de medic heeft als het goed is ook enige situational awearness en zal pas reviven als het enigszins kan. Het zou heel goed kunnen dat 2 seconden nadat je geskipt hebt, de situatie zo is dat je prima gerevived kan worden. Maar dan is er al een ticket verloren.

En volgens mij verlies je geen ticket als je binnen x seconden weer gekilled wordt, je kan dan ook gelijk weer spawnen op je team of op de base.

Ik zou zeggen, wacht lekker tot de timer is afgelopen, zeker in Operations of Rush. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:20
freggel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:59:
[...]

Nja, dat is relatief hè. ....
Ja het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.
Ik blijf ook vaak langer liggen ook al is de timer afgelopen, maar het komt regelmatig voor dat er meerdere medics op 2 meter afstand blijven staan of weglopen. Er zijn gewoon heel veel mensen die niet eens weten dat ze gadgets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
gstoffers schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:10:
[...]

Ja het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.
Ik blijf ook vaak langer liggen ook al is de timer afgelopen, maar het komt regelmatig voor dat er meerdere medics op 2 meter afstand blijven staan of weglopen. Er zijn gewoon heel veel mensen die niet eens weten dat ze gadgets hebben.
Dat is ook mijn frustratie... :( Maar, wellicht komt er verbetering in, dat was bij BF4 in ieder geval wel zo!

Hoop doet leven! ;)
Pagina: 1 ... 25 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.