Ik speel op fov 105 en ik haal op 2560x1440 gemiddeld toch echt 65fps met mijn evga gtx970 ftw+. Ik heb alles op ultra behalve de antialiasing;die staat op de laagste waarde.
Ik heb toch behoorlijk moeten wennen aan de aim... Je weet wel, het bekende gevoel dat je een clip volledig op iemand leegschiet en geen enkele kogel raak...
Intussen schiet ik voornamelijk met de selbstlader marksman op de kleinste magnification. Voorheen gebruikte ik de mondragon storm, maar de selbstlader voelt wat fijner.
Ik speel ook als medic en ik haat het dus ook als ik 5 medics in de buurt heb en niemand trekt me even recht terwijl ik altijd probeer mensen recht te trekken. Ik gooi ook altijd healthpacks en elke keer als ik iemand om ammo vraag krijg ik 't nooit. Veel "egoisten" aan 't werk die niet weten wat teamplay is.
Nog meer frustraties:
- commander die geen objectives markeert
- team dat niet met je meeloopt naar objectives; ik ben altijd alleen een punt aant cappen
- team dat alleen maar ligt te wachtend op de loer ligt en niet naar binnen stormt o.i.d.
- de zgn revive-bug; als ik ben gerevived moet ik eerst switchen naar een ander wapen en dan terugswitchen voordat ik weer kan schieten
- soldaten op paarden waar je 100x op moet schieten en het paard is nóg niet dood
- medics die je rechttrekken midden in een mass shooting (wat betekent dat je weer instantly gerekilled wordt)
Andere frustraties waar ik eigenlijk niks over kan zeggen want zo is de game nou eenmaal:
- campersnipers: in iedere map hetzelfde liedje
- camperende voertuigbestuurders (rij in godsnaam naar een punt toe om te cappen!)
- overpowered voertuigen
- mensen die constant alleen maar met de shotgun rondrennen en niet eens hoeven te aimen of ze hebben al een Kill.... I know beetje kleinzielig van mij maar ja het irriteert me gewoon
Verder heb ik geen idee wanneer je nou een battlepack krijgt toegewezen. Ik zit al op level 20 maar ik heb pas 2x iets gekregen.
Grafisch is het echt mooi gemaakt. Die mist en zandstormen zijn echt fantastisch gemaakt.