Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Sissors schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Het is niet mogelijk als assault een heavy tank alleen te vernietigen. Zelfs met alleen voltreffers doe je simpelweg niet genoeg schade. En die tank schiet ook terug. En zorgt ervoor dat jouw granaten geen voltreffers zijn.

[...]

De heavy tank is wel sterker dan waar bf4 heeft. Overall is hij minder ja, maar laten we wel wezen, de anti tank wapens zijn ook veel zwakker. Net een potje waarbij eentje 47-1 ging. Hij bleef buiten effectief bereik van granaten en je anti tank gun doet niet genoeg schade om veel te doen voor je dood bent.
Had net zelf ook zo'n vergelijkbare ronde. Met de die Landship tank en mortar opstelling. Stond een beetje aan de rand van de map en kon steeds 2 vlaggen (Operations) afdekken met m'n mortieren. Levert aardig wat kills op

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Tank uitschakelen kan heel simpel zijn, zeker nu meer steeds meer spelers met de assault klasse spelen. Waarbij de eerste week nauwelijks iemand anti tank attributen gebruikte, vliegen de AT-granaten en AT-rockets tegenwoordig om je oren heen. Maar het ligt aan de situatie. Imo is de beste positie voor een tank een grote afstand. Daar support je je team - zeker in operations - het beste mee. Eerst vanaf een afstandje de vijand neermaaien waardoor de rest van je team richting de objective kan optrekken. Als de vijand flink is teruggedrongen, dan pas ga ik met mijn tank naar de objective om te capturen.

Ik zie ook regelmatig spelers in een tank direct rushen en dan tussen 10 vijanden gaat staan. Die zijn dan binnen een paar tellen wel kapot ja... Ik speel tegenwoordig vaak in de FT-17 Light Howitzer tank. Je krijgt dan zowel een kanon als een machinegeweer op de tank. Dat kanon doet 35 damage tegen andere tanks, en is dus veel effectiever dan de standaard FT-17. Enige nadeel is dat de koepel niet meer 360 graden kan draaien, maar ongeveer 100 graden en dat het kanon veel minder ver kan schieten.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
luifel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

thanks....
nog een vraagje, als ik met een geweer op een vliegtuig schiet, zie je damage 1 of 2..is dat maar 2 % ??
Dat kan best eens kloppen inderdaad. Het heeft over het algemeen zeer weinig zin om als infantry op vliegtuigjes te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
luifel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

thanks....
nog een vraagje, als ik met een geweer op een vliegtuig schiet, zie je damage 1 of 2..is dat maar 2 % ??
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
ZO slecht dit , server refresh geeft aan server bijna vol en vervolgens kom je in een wachtrij terecht van 3 man en dit is 1 van de vele voorbeelden.

Lang leve de vooruit/achteruit gang. Wat een aanfluiting. En dat anno 2016.
EA dice en Id get your shit together ipv van de omzet cijfers.

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 30-10-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Met een rifle zul je idd weinig uithalen. Ik speel tegenwoordig met een telescopic BAR met bipod (support klasse), en doe dan vaak rond de 18 damage per magazijn. Als je bijvoorbeeld de vleugel kapot schiet, dan is dat voor de piloot ontzettend irritant :+ Hele vliegtuig helt dan naar de kant waarvan de vleugel kapot is. Zeker als die al een vliegtuig achter zich aan had zitten maakt ie weinig kans. En ook al heeft ie geen ander vliegtuig achter zich aan zitten, dan moet hij eerst weer zijn vliegtuigje repareren en dat betekent voor infantry toch weer een minuut geen airstrikes op hun kop ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 09:08
Vandaag even de mannen op Discord gejoined. Zeker een aanrader!

Steam: Lelocky - Origin - Lelocky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Mensen roepen allemaal dat het weinig met WW1 te maken heeft, maar niemand komt met goede suggesties om de multiplayer meer een ww1 feeling te geven..

Zelf heb ik overigens geen klachten, top spel, leuke gameplay etc.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:56
Luukwa schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:23:
Mensen roepen allemaal dat het weinig met WW1 te maken heeft, maar niemand komt met goede suggesties om de multiplayer meer een ww1 feeling te geven..

Klopt, zo zat ik ook zelf te denken, ik kan eigenlijk niks verzinnen wat ik zelf anders had gedaan waardoor het "beter" zou kunnen worden.

Hier ook geen klachten, loopt prima op 7680x1440 tussen de 72-89fps op ultra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
dylan111111 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:48:
[...]

Klopt, zo zat ik ook zelf te denken, ik kan eigenlijk niks verzinnen wat ik zelf anders had gedaan waardoor het "beter" zou kunnen worden.

Hier ook geen klachten, loopt prima op 7680x1440 tussen de 72-89fps op ultra :)
Wat voor allemachtig dure setup heb jij dan?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Heavy tanks zijn best balanced en ik ben het eens met eerder genoemde argumenten, je moet een paar deaths inversteren om het waardevolle speeltje van de tegenstander af te pakken.

Gister zat ik in een team waarbij echt niemand de heavy tank aanpakte. Elke keer was ik de enige die met AT grenades en de AT gun dat ding onder vuur nam, maar het was een behoorlijk goede tankbestuurder en zijn squad mates repareerden hem de hele tijd. Na 6 pogingen toch flink in teamchat geraged en dat heeft ons de ronde opgeleverd omdat we hem met zijn ALLEN binnen een paar seconden kapot hadden...

Nog zoiets, je kunt beter met je team over een vlag heen walsen dan er van een afstand op te blijven schieten. Met zijn allen gaat cappen veel sneller en kan de vijand daar niet meer spawnen. Maar zoveel teammates die je gewoon in de steek laten om hun eigen kd niet te schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Bremg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:20:
Game maar gekocht. Eerste paar uur zijn fantastisch. Het is hier en daar buggy, veel te chaotisch en het heeft zeer weinig met WW1 te maken. Anyway begin was heel vet. Tot je beter in de game word en merkt dat er totaal geen teamplay is, squads gewoon complete onzin zijn. Niemand een headset gebruikt en de game dus gewoon een kiddy festijn is. Waarom zijn er verschillende klasses? Niemand speelt zijn/haar klasse anyway..

Is de truc met deze game dat je met vrienden speelt? Word het dan wel leuk?
Met 5 man operation spelen is toch wel erg vet, teamplay is key doe je dat niet faal je hard.

Ik speel solo domination, dat is nog te overzien maar met een groep vrienden meestal operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Luukwa schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:23:

Mensen denken bij WW1 vooral aan de trench warfare in noord frankrijk, maar er is zoveel gebeurd in WW1.
De echte trench warfare zit er overigens wel in, en het WW1 thema komt het beste tot zijn recht in de Operations game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Kom op zeg, dit is gewoon WW2 in een WW1 jasje. Iedereen loopt met een assaultrifle (alleen de duitsers hadden er 1 die een klein beetje gebruikt werd in WW2). Om over die ridderharnassen enz maar te zwijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 20:22
Sfeer blijft wel gewoon uitstekend en dat is waar het mij om gaat. Had dit niet zoveel gespeeld als het de volgende moderne BF was geworden. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bremg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:43:
Kom op zeg, dit is gewoon WW2 in een WW1 jasje. Iedereen loopt met een assaultrifle (alleen de duitsers hadden er 1 die een klein beetje gebruikt werd in WW2). Om over die ridderharnassen enz maar te zwijgen
Waarom is dat WW1 in een WW2 jasje?
Ik wil niet zeggen dat het realistisch is dat er in deze game veel semi en vol-automatische wapens zitten want dat is het niet.
Echter was het in WW2 ook niet zo dat iedereen automatische wapens had.
Het is gewoon zo gedaan voor de flow van het spel, niet om een 100% accuraat WW1 sim te maken.
Wil je een authentieke WW1 game dan zul je verder moeten kijken naar bijvoorbeeld Verdun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Wat een geweldig spel is dit zeg. Ik ben nu nog in de de demo fase, maar ga het spel zeker aanschaffen.
Ik verbaas me ook dat het spel zo goed speelt op mijn PC. Met een i5 3570 en een radeon r9 280x.
Alles staat op High nu met dx12. En het ziet er zo mooi uit.
Van de week eens online proberen en andere modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
unfor schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:47:
[...]

Waarom is dat WW2 in een WW1 jasje?
Ik wil niet zeggen dat het realistisch is dat er in deze game veel semi en vol-automatische wapens zitten want dat is het niet.
Echter was het in WW2 ook niet zo dat iedereen automatische wapens had.
Het is gewoon zo gedaan voor de flow van het spel, niet om een 100% accuraat WW1 sim te maken.
Wil je een authentieke WW1 game dan zul je verder moeten kijken naar bijvoorbeeld Verdun.
De gameplay van BF1 is gewoon mordern ala WW2. WW1 was compleet anders, er waren geen bazooka's, machinepistolen (de mp18 zou je tegen kunnen komen aan het einde van de oorlog) en al zeker geen assault rifles. Er waren geen soldaat klasses zoals een modern leger. Je kan niet met een machinegeweer lopen en schieten tegelijkertijd. Het waren boltaction rifles (zonder scopes), stationary machineguns, pistolen en shotguns.
Ik vind de game teveel aanvoelen als een BF4 reskin. Ze komen er aardig mee weg maar net niet helemaal. Waarschijnlijk omdat er nog veel bugs inzitten en de teamplay totaal niet aanwezig is als je niet met vrienden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bremg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:07:
[...]

De gameplay van BF1 is gewoon mordern ala WW2. WW1 was compleet anders, er waren geen bazooka's, machinepistolen (de mp18 zou je tegen kunnen komen aan het einde van de oorlog) en al zeker geen assault rifles. Er waren geen soldaat klasses zoals een modern leger. Je kan niet met een machinegeweer lopen en schieten tegelijkertijd. Het waren boltaction rifles (zonder scopes), stationary machineguns, pistolen en shotguns.
Ik vind de game teveel aanvoelen als een BF4 reskin. Ze komen er aardig mee weg maar net niet helemaal. Waarschijnlijk omdat er nog veel bugs inzitten en de teamplay totaal niet aanwezig is als je niet met vrienden speelt.
Wat jij verwacht is een sim, echter is battlefield nog nooit een sim geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
[...]

Wat zou dat een saai spel zijn zeg. Gelukkig is BF1 dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Probeer er al een tijdje in te komen, maar om één of andere vage reden voelt mijn muis en dus de beweging ontzettend stroperig aan. Hebben meer mensen hier last van of zie ik ergens een setting over het hoofd in het menu?

Ook als ik de DPI verhoog van m'n muis (Logitech G403) maakt het niet uit, het stroperige gevoel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Awsom schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Wat zou dat een saai spel zijn zeg. Gelukkig is BF1 dat niet.
Saai is dat niet hoor, speel Verdun maar eens.
Maar het is geen Battlefield, BF1 is Battlefield met een WW1 sausje net zoals BF4 battlefield was met een modern sausje.
Mensen moeten begrijpen dat dit Battlefield is, en dat je het niet als een ander spel moet zien.
JanW schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:14:
Probeer er al een tijdje in te komen, maar om één of andere vage reden voelt mijn muis en dus de beweging ontzettend stroperig aan. Hebben meer mensen hier last van of zie ik ergens een setting over het hoofd in het menu?

Ook als ik de DPI verhoog van m'n muis (Logitech G403) maakt het niet uit, het stroperige gevoel blijft.
Diverse mogelijkheden: Vsync, lage framerates, DX12.
Staat vsync uit? Is je framerate boven de 60? Staat je game op DX11 ingesteld?

[ Voor 51% gewijzigd door unfor op 30-10-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En je denkt dat ze in de tweede wereld oorlog wel op elkaar afstormen met automatische wapens en heen en weer liepen om de kogels te ontwijken terwijl ze elkaar probeerden te raken? Je zoekt een bepaald realisme die überhaupt niet bij een Battlefield spel hoort en dat nooit gedaan heeft. Waarom zou de onrealistische maar vermakelijke gameplay van Battlefield niet meer opgaan bij de eerste wereldoorlog maar wel bij alle andere tijdperken?

Daarnaast zie je dat Battlefield 1 heel erg gericht is op de latere periode van de eerste wereldoorlog toen de eerste tanks ontwikkeld werden en automatische wapens steeds meer terug te vinden waren op het slagveld. Juist omdat enkel shotguns en semi automatische geweren gewoon erg saai worden na een tijd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
unfor schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:15:
[...]
Diverse mogelijkheden: Vsync, lage framerates, DX12.
Staat vsync uit? Is je framerate boven de 60? Staat je game op DX11 ingesteld?
Vsync staat aan en framerate staat op 60 (60hz monitor). Speel op DX12.

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 30-10-2016 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
JanW schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:21:
[...]

Vsync staat aan en framerate staat op 60 (60hz monitor). Speel op DX12.
Ok, je hebt 2 problemen: Vsync moet uit, en DX12 zorgt momenteel ook voor vertraging en lagere performance.
Daarnaast is het van belang dat raw mouseinput aan staat bij controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
beuker19 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Is dit een troll post of wat?

Een 6k pc en niet eens weten wat alles inhoud en waar bepaalde setting voor zijn.
Verder zal het handig zijn om aan te geven op welke resolutie je speelt en v-sync juist input lagg veroorzaakt.
lees je wel V-sync is uit! .

nee is geen trol post, is mijn ervaring.

mouse settings hebben wel aardig geholpen. heb alleen bij een bepaalde map nu nog dat verblinde licht.

ik heb hier tripple crossfire staan 390X , echter nu crossfire uitgezet.
64GB ddr3 X79 mobo, en een flink arsenaal aan schijven 6x 5TB 3x 2TB 2x 256GB SSD 2x 512GB SSD

niet mega bijzonder voor gaming, meer gefocust voor opslag en het editten van grote foto's of video's

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat een paar DICE onderzoekers er achter komen dat er rond 1918 een protorype RPG in ontwikkeling was en een keer afgevuurd is. Het is niet normaal hoe tanks en andere voertuigen kunnen domineren zolang ze maar afstand houden. Blijf buiten het bereik van granaten en je bent gewoon veilig voor eigenlijk alles.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-08 22:10

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Als er mensen zijn die nog squadmates zoeken die actief hun rol vervullen mogen die mij toevoegen: BitsThatByte
Ik zit eigenlijk altijd met een headset op, maar tot nog toe praat er bijna niemand terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bremg
Niet mee eens, bij bf4 klopte de setting wel. Wapens klasses etc waren allemaal enigszins plausibel. Hier klopt gewoon totaal niks van, plus dat ze futuristische teampunk eraan toe hebben gevoegd. Ik speel de game ook en vermaak me prima daar niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:56
Uffeltje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Wat voor allemachtig dure setup heb jij dan?
*Prijzen zijn wat ik er voor betaald heb
**Exclusief Custom waterkoeling voor de Cpu

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 3960X Boxed€ 300,-€ 300,-
1Asus Rampage IV Formula€ 250,00€ 250,00
2Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4€ 830,00€ 1660,00
1Thermaltake Core X9 Snow Edition€ 170,-€ 170,-
3Asus MG279Q Zwart€ 610,-€ 1.830,-
1Hercules XPS 2.1 40 Slim€ 35,-€ 35,-
1G.Skill TridentX F3-2133C9Q-32GTX€ 320,-€ 320,-
1Enermax Platimax EPM1500EGT€ 180,00€ 180,00
1Samsung 840 EVO 120GB€ 40,-€ 40,-
2Sandisk Ultra II SSD 960GB€ 248,95€ 497,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal een heleboel ;) (5.282.90,-)

De i7 3960X draait momenteel op 4.9Ghz en de kaarten draaien in game op 2061Mhz in SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
dylan111111 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
[...]

*Prijzen zijn wat ik er voor betaald heb
**Exclusief Custom waterkoeling voor de Cpu

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 3960X Boxed€ 300,-€ 300,-
1Asus Rampage IV Formula€ 250,00€ 250,00
2Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4€ 830,00€ 1660,00
1Thermaltake Core X9 Snow Edition€ 170,-€ 170,-
3Asus MG279Q Zwart€ 610,-€ 1.830,-
1Hercules XPS 2.1 40 Slim€ 35,-€ 35,-
1G.Skill TridentX F3-2133C9Q-32GTX€ 320,-€ 320,-
1Enermax Platimax EPM1500EGT€ 180,00€ 180,00
1Samsung 840 EVO 120GB€ 40,-€ 40,-
2Sandisk Ultra II SSD 960GB€ 248,95€ 497,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal een heleboel ;) (5.282.90,-)

De i7 3960X draait momenteel op 4.9Ghz en de kaarten draaien in game op 2061Mhz in SLI.
Pc masterrace heaven _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 21:30
BitsThatByte.nl schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:52:
Als er mensen zijn die nog squadmates zoeken die actief hun rol vervullen mogen die mij toevoegen: BitsThatByte
Ik zit eigenlijk altijd met een headset op, maar tot nog toe praat er bijna niemand terug :)
Misschien een keer via Discord of TeamSpeak spelen? ;)

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

Dat is ook wel logisch, conquest is niet verandert, indien men het ww1 gevoel wbt game play had willen simuleren had men vlag voor vlag moeten doen, dus eerst A, dan B en dan C, een soort rush.
Wat we nu doen is blitz krieg tacktiek en die had men nog niet in ww1.

Ik heb er geen moeite mee, ik speel battlefield om dat het meer arcade is en geniet hier van sinds 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik had zowel met vsync uit en dx 11, fps 60 cap nog steeds screen tearing, als laatste optie nvidia configuratiescherm gepakt met een goed resultaat!

Geen tearing, vloeiende gameplay zonder input lagg! Geweldig spel, zeker wanneer er goed samengespeeld wordt via bv discord! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook dat, wanneer je een tijdje medic hebt gespeeld, je met elke andere class direct mist dat je geen health voor jezelf neer kan gooien?

Ik speel medic vaak als een offensieve variant, rifle grenades en de medic pouch voor snel mezelf healen. Met de Mondragon Sniper kan je goed counter sniperen, met de rifle grenades goed punten schoon vegen en infantry damagen om daarna af te schieten. En tegen voertuigen wisselen naar de HE rifle grenades en ook die gaan snel neer. Dan kies ik wel een loadout die minder team georiënteerd is en meer een solo loadout, maar daarmee voel ik mezelf wel effectiever op mappen waar de range om vijanden tegen te komen groter is. Zeker op rush en operations, mijn favoriete game modes, is dit een ideale combinatie.

Ook jammer dat de scout niet bijvoorbeeld een wapen als de Mondragon Sniper had, dan zou ik veel vaker scout spelen. Die spotting flare is ideaal om vijanden op te sporen en die trip mine is ook echt handig om punten te verdedigen. Echter die wapens lenen zich meer voor wat langere afstand en dat past niet echt bij mijn speelstijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
RonaldMeer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:58:
Ik had zowel met vsync uit en dx 11, fps 60 cap nog steeds screen tearing, als laatste optie nvidia configuratiescherm gepakt met een goed resultaat!

Geen tearing, vloeiende gameplay zonder input lagg! Geweldig spel, zeker wanneer er goed samengespeeld wordt via bv discord! _/-\o_
Misschien kan je ook even vertellen wat je in de nvidia configuratiescherm hebt gedaan om andere met hetzelfde probleem te helpen. De vraag over screen tearing komt wel vaak voor namelijk.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

RonaldMeer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:58:

Ik had hier ook last van met de aanbevolen instellingen van Nvidia.
De oplossing was vrij simpel.

FPS lock eraf gehaald en settings op low gezet.
ik kom niet onder de 90 FPS en gemiddeld zit ik op 120FPS met mijn GTX770.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Bremg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:43:
Wwi en wii hadden natuurlijk ook overeenkomsten in het gevecht, zo heel lang liggen die ook niet uit elkaar.

Echter...... als straks een nieuwe battlefield wwii komt, en man, wat hoop ik daar op, dan zul je zien dat het vechten op zich toch wel veel veranderd. Met name door de luchtmacht en meer wapens en voertuigen.

Deze grafix, en dan een stuka met sirene op je zien op komen, d-day, bocage, arnhem, stalingrad, berlijn, el alamein... oei oei oei..... wat wordt dat een partij vet zeg....

Maar ga deze ook halen, ik kom er aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Turfschipper schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Wwi en wii hadden natuurlijk ook overeenkomsten in het gevecht, zo heel lang liggen die ook niet uit elkaar.

Echter...... als straks een nieuwe battlefield wwii komt, en man, wat hoop ik daar op, dan zul je zien dat het vechten op zich toch wel veel veranderd. Met name door de luchtmacht en meer wapens en voertuigen.

Deze grafix, en dan een stuka met sirene op je zien op komen, d-day, bicage, arnhem, stalingrad, berlijn, el alamein... oei oei oei..... wat wordt dat een partij vet zeg....

Maar ga deze ook halen, ik kom er aan.
Icm de nieuwe operations mode zou dat echt geweldig zijn, alleen al omdat ik veel meer kennis heb over ww2 dan over ww1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NLsandman schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:47:
[...]

Dat is ook wel logisch, conquest is niet verandert, indien men het ww1 gevoel wbt game play had willen simuleren had men vlag voor vlag moeten doen, dus eerst A, dan B en dan C, een soort rush.
Wat we nu doen is blitz krieg tacktiek en die had men nog niet in ww1.

Ik heb er geen moeite mee, ik speel battlefield om dat het meer arcade is en geniet hier van sinds 2005.
Oh je bedoelt Operation mode ;)

edit: even wat filmpjes online geknald :)

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 31-10-2016 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal into BF1 nu.

Paar dingentjes die mij tot nu toe storen en het zal waarschijnlijk aanmijzelf liggen.

Ik vind het lastig om als een sniper kills te krijgen, de animaties van spelers op afstand zijn twitchy en moven snel van links naar rechts alsof ze zweven en minder zwaarte kracht hebben. Ik bijna alle shooters gespeeld met name CS, DOSs, H&G etc maar daar is het makkelijker om te voorspellen waar iemand heen loopt en dan je crosshaar er een meter of 5 voor te zetten zodat ze in mijn bullet lopen zeg maar.

Maar in BF1 vind ik de vijanden veelste snel van links naar rechts gaan alsof ze binnen 1 seconden 2 meter naar links of rechts gelopen zijn, het voelt alsof iedereen zn reflexen en sensitivity op 100 staat.

Kan mijn vinger er niet op leggen maar het voelt een beetje te snel allemaal op afstand.

Ik weet dat de snelheid van het spel wat hoger ligt dan traditioneel, maar buiten dat, zijn de bewegingen insane in mijn beleving als een vijand zig zag rent dan lijkt het wel alsof de turning rate bijvoorbeel zoeits als dit is links rennen instant turned naar rechts en vol gas rechts rennen, alsof de frame rates oid zo hoog zijn dat het beyond smooth loopt (geen lag stutteringen) maar gewoon rennen rennen rennen, instant stop ren 2 stappen links, ren terug..

Alsof je zo`n psygologisch spelletje speelt waar je een wit balletje moet volgen met je ogen die all kanten of schiet in alle uithoeken van het scherm.

Normaal speel ik erg in op anticipatie van een tegenstander, en dat lukt me nog niet zo goed in deze game.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

itcouldbeanyone schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

lees je wel V-sync is uit! .

nee is geen trol post, is mijn ervaring.

mouse settings hebben wel aardig geholpen. heb alleen bij een bepaalde map nu nog dat verblinde licht.

ik heb hier tripple crossfire staan 390X , echter nu crossfire uitgezet.
64GB ddr3 X79 mobo, en een flink arsenaal aan schijven 6x 5TB 3x 2TB 2x 256GB SSD 2x 512GB SSD

niet mega bijzonder voor gaming, meer gefocust voor opslag en het editten van grote foto's of video's
Maar waarom je FoV op max ? Terwijl 90 meestal meer dan voldoende is en dat niets maar dan ook helemaal niet met je systeem of gfx te maken heeft.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Aslanboy1905 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:17:
Misschien kan je ook even vertellen wat je in de nvidia configuratiescherm hebt gedaan om andere met hetzelfde probleem te helpen. De vraag over screen tearing komt wel vaak voor namelijk.
Dit zijn mijn instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/n8p6y0pw3/nvidia_settings.png

Dit hoeft niet voor iedereen te werken, maar voor mij werkt het dus wel.
Totaal geen input lagg ten gevolge van vsync, ook niet met pre-rendered frames = 1.
Pykow schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]

Ik had hier ook last van met de aanbevolen instellingen van Nvidia.
De oplossing was vrij simpel.

FPS lock eraf gehaald en settings op low gezet.
ik kom niet onder de 90 FPS en gemiddeld zit ik op 120FPS met mijn GTX770.
Ik speel al op low, gtx 750 ti :P dus zonder fps lock rond de 70-80 fps, maar wel tearing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Tsurany schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Hebben jullie ook dat, wanneer je een tijdje medic hebt gespeeld, je met elke andere class direct mist dat je geen health voor jezelf neer kan gooien?

[..]
Dat heb ik met de support class. Gisteren een tijdje assault gespeeld, maar ik mis direct dat ik niet constant m'n eigen ammo en granaten bij kan vullen. Dan moet je echt op zoek naar anderen die support zijn en ergens iets neer gooien, maar die zijn er niet heel veel volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Tankiej schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Dat heb ik met de support class. Gisteren een tijdje assault gespeeld, maar ik mis direct dat ik niet constant m'n eigen ammo en granaten bij kan vullen. Dan moet je echt op zoek naar anderen die support zijn en ergens iets neer gooien, maar die zijn er niet heel veel volgens mij..
Gaat steeds beter hoor bij veel mensen, zeker nu blijkt dat puur sniperen je niet bovenaan de leaderboard zet, maar dat teamwork heel erg belangrijk is. Ik zie steeds meer munitie en medical liggen en mensen gaan echt voor de te veroveren punten.
Dat levert steeds vaker heerlijke strijd op.

Alleen Pigeonmode snappen heel veel mensen nog niet. Hoe vaak ze eenvoudig de duif uit de lucht hadden kunnen schieten. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:26
Ik mis battlelog. Servers zoeken en joinen zonder het spel überhaupt op te starten werkte gewoon erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 03:07:
Ik vind het lastig om als een sniper kills te krijgen, de animaties van spelers op afstand zijn twitchy en moven snel van links naar rechts alsof ze zweven en minder zwaarte kracht hebben. Ik bijna alle shooters gespeeld met name CS, DOSs, H&G etc maar daar is het makkelijker om te voorspellen waar iemand heen loopt en dan je crosshaar er een meter of 5 voor te zetten zodat ze in mijn bullet lopen zeg maar.

Maar in BF1 vind ik de vijanden veelste snel van links naar rechts gaan alsof ze binnen 1 seconden 2 meter naar links of rechts gelopen zijn, het voelt alsof iedereen zn reflexen en sensitivity op 100 staat.
Ligt voor mij ook aan de animaties. In CS en DoD zijn de animaties veel statischer en zal het waarschijnlijker rustiger aanvoelen waardoor je makkelijker spelers kan volgen. In games als BF1 en Overwatch is veel aandacht besteed aan vloeiende en mooi uitziende animaties, maar ik heb dan juist dat het lastiger wordt om mensen te raken omdat bijvoorbeeld het hoofd alle kanten opvliegt tijdens het bewegen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Laatst online: 24-02-2021
Ok spel van het weekend voor het eerst gespeeld en eerlijk gezegd: ik ben onder de indruk!

Visuals zien er schitterend uit
Gameplay is vloeiend.

Heb pas 1 potje operations gespeeld en me tot op heden voornamelijk gefocussed op de campaign die overigens ook prima is!

Kortom: goede aanschaf na jaren de battefield reeks overgeslagen te hebben(laatste keer was bf1942/vietnam).

Loopt ook zeer soepel op 1070 i.c.m 6700k.

Vraagje, zijn er nog settings die aangepast kunnen/moeten worden als het om mp gaat?

Bv: bij cs gebruik ik max. rate/updaterate/cmdrate etc. Heb je deze instellingen ook?(dacht het niet, tenminste nog niet gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sinds vorige week ook met BF1 bezig samen met een paar gasten van The Division. Erg mooi spel en speelt heerlijk. Heb vorige BF's ook wel gespeeld (minus BF4) maar stopte meestal na een paar weken omdat ik altijd maar solo speelde.
Nu met squads toch wel ziek, vooral in War Pigeons kun je het verschil goed merken tussen een chaos-team en een team met minimaal 1 goed samenwerkende squad.

Speel eigenlijk enkel Assault en dat speelt toch wel bizar fijn in vergelijking met de rest. Was telkens met de MP1918 bezig tot ik op aanraden van een van onze groep even de shotguns moest proberen.
Sindsdien omgeswitched en ga niet meer terug :+

Van 1.1 KPM met MP1918 Factory naar 1.5 KPM met MP1918 Trench en nu 1.7 met de Model 10-A Hunter. Speelt zoveel fijner met shotgun, zeker omdat ik behoorlijk agressief speel werkt dat bij mij veel beter. War Pigeons is wat dat betreft ideaal voor Shotguns. Op bijna alle afstanden is het dan max 2 shots voor een kill.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Gisteren eindelijk het laatste puzzel stukje gehaald voor de sawtooth knife. Nu nog 2 stukjes voor dat andere ding en dan ben ik klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik weet nog niet of die battlepacks rng zijn of er een systeem achter zit. Maar het geluk is niet aan mijn zijde.

Ook als ik op 1 sta overall krijg ik er niet altijd een. Vind het maar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Even een vraag met betrekking tot knife kills/takedown.

Als ik naar YT kijk dan zie ik voortdurend tegenstanders in 1 vloeiende animatie gekilled worden.

Ik heb op dit moment een knife (melee button) onder een muisknop toegewezen, echter indien ik iemand wil killen met een knife dan moet ik meerdere keren prikken voordat de takedown animatie in werking treedt.

Doe ik wat fout of klopt het dat je meerdere keren moet steken, voordat je knife kill hebt?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Indy91 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:18:
Even een vraag met betrekking tot knife kills/takedown.

Als ik naar YT kijk dan zie ik voortdurend tegenstanders in 1 vloeiende animatie gekilled worden.

Ik heb op dit moment een knife (melee button) onder een muisknop toegewezen, echter indien ik iemand wil killen met een knife dan moet ik meerdere keren prikken voordat de takedown animatie in werking treedt.

Doe ik wat fout of klopt het dat je meerdere keren moet steken, voordat je knife kill hebt?
Ligt aan de positie die je zelf en de speler hebben, van achteren is altijd 1 keer stabbie stabbie voor een kill terwijl van voren soms 2 of 3 nodig zijn(verschilt per melee wapen dacht ik).

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De messen doen 40 damage, de shovel, pickaxe en die andere axe doen 80 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Meer spelers die de gas granaten een beetje beu zijn?
Ik doe tegenwoordig onbewust al een gasmasker op als ik een punt ga cappen..
beetje teveel van het goede. ieder punt is standaard groen.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

ikbengoofy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:57:
Ik zie de meerwaarde ook niet helemaal.
Die brandgranaten doen het ook wel goed namelijk :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ikbengoofy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:57:
Ik vind gas persoonlijk zwak, Smoke grenades daarentegen zijn heel erg krachtig indien deze goed gebruikt worden.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Xenomorphh schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Ik vind gas persoonlijk zwak, Smoke grenades daarentegen zijn heel erg krachtig indien deze goed gebruikt worden.
Heb toch al een aantal keren een multi-kill gehad met gass nades :+

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gas is ideaal om te checken of er iemand ergens zit. Zelf heb ik toch liever de anti-tank granaat bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:36
gas is ook ideaal om te voorkomen dat mensen ADS op jou gaan schieten. Vooral met een SMG of shotgun levert je dat een groot voordeel op. Een rifle heeft dan op een wat grotere afstand best wel wat kans om te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Jullie ook veel last van de prone bug? Dat je in een hoekje gaat liggen om even te regennen (medics leggen nauwelijks health neer) en dan schiet je opeens een paar meter van de muur af..
Dit heeft me echt al zo vaak gekilled dat ik maar gewoon niet meer ga liggen in de buurt van gebouwen. Gebeurd overigens soms ook midden in een grasveld als ergens een grasspriet uitsteekt oid.

Gister had ik een zeer fijne game met een random andere dude die daadwerkelijk een communiceerde. Opeens nokte de game ermee en kon ik geen manier vinden om de game weer te joinen of die speler toe te voegen aan mijn vriendenlijst. Is dit simpelweg niet mogelijk met Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bremg schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:20:
Jullie ook veel last van de prone bug? Dat je in een hoekje gaat liggen om even te regennen (medics leggen nauwelijks health neer) en dan schiet je opeens een paar meter van de muur af..
Dit heeft me echt al zo vaak gekilled dat ik maar gewoon niet meer ga liggen in de buurt van gebouwen. Gebeurd overigens soms ook midden in een grasveld als ergens een grasspriet uitsteekt oid.
Dat is om te voorkomen dat je met je benen door de muur gaat. Kan echter nog wel wat tweaking gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 31-10-2016 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Dat medics weinig health neerleggen heb ik veel baat bij :P Ik heb dit weekend verschrikkelijk veel punten binnen gehaald omdat ik dus wel lekker met health strooi. Na elk potje stond ik dan weer prominent in beeld met mijn ondersteunings score. (Maar goed ook want mijn schiet skills zijn op dit moment weer niet om over naar huis te schrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Carthrax schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:25:
Dat medics weinig health neerleggen heb ik veel baat bij :P Ik heb dit weekend verschrikkelijk veel punten binnen gehaald omdat ik dus wel lekker met health strooi. Na elk potje stond ik dan weer prominent in beeld met mijn ondersteunings score. (Maar goed ook want mijn schiet skills zijn op dit moment weer niet om over naar huis te schrijven).
Ja ik ook, healen als een malle.. heb al paar potjes gehad met echt een klote k/d ratio maar dat ik wel 1e sta vanwege mijn hoge score.
Ondertussen level 5 medic :*)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Heb toch al een aantal keren een multi-kill gehad met gass nades :+
Dat klopt maar een gas masker is een simpele counter hiervoor, mensen falen ook gewoon indien ze die dan niet opzetten. Smoke heeft zover ik weet geen counter en kan een team makkelijk door chokes heen helpen doordat de vijand niets ziet. Daarom vind ik smokes best wel heel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Als ik of mijn squad genoten als support of medic spelen dan zijn we de hele tijd bezig met waar die classes voor zijn bedoeld... Namelijk je team ondersteunen dmv ammo te geven, support fire met je mortier of toch mee pushen om een punt te cappen.
Met medic idem dito.. health crates droppen en mensen reviven. Snap dan ook niet waarom zoveel mensen gewoon geen ammo crates en health crates droppen of teammates reviven... Enorm irritant als er 3 medics binnen 15m zijn en niemand die komt om te reviven...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xenomorphh schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Dat klopt maar een gas masker is een simpele counter hiervoor, mensen falen ook gewoon indien ze die dan niet opzetten. Smoke heeft zover ik weet geen counter en kan een team makkelijk door chokes heen helpen doordat de vijand niets ziet. Daarom vind ik smokes best wel heel goed :P
dat heb ik ook nooit begrepen. Ik gebruik ook de gas granaten en echt ook meerdere malen multikills gehaald.
hoe kan je in godsnaam niet je masker op zetten :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

wsLy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:41:
Als ik of mijn squad genoten als support of medic spelen dan zijn we de hele tijd bezig met waar die classes voor zijn bedoeld... Namelijk je team ondersteunen dmv ammo te geven, support fire met je mortier of toch mee pushen om een punt te cappen.
Met medic idem dito.. health crates droppen en mensen reviven. Snap dan ook niet waarom zoveel mensen gewoon geen ammo crates en health crates droppen of teammates reviven... Enorm irritant als er 3 medics binnen 15m zijn en niemand die komt om te reviven...
Precies dit, ga dan lekker assault spelen en geen medic.
Als je een bepaalde class speelt, dan kies je hier bewust voor en moet je je ook aanpassen (vind ik)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wsLy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:41:
maar het probleem kan ook aan iets anders liggen .. als er 3 mensen om je heen medic zijn maar ze alle 3 een med kitje + grenade launcher hebben dan kan niemand je reviven... je kan dat niet vanaf de buitenkant zien.

Ze moeten gewoon die grenade launcher er uit gooien en medic lekker medic laten

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

maar het probleem kan ook aan iets anders liggen .. als er 3 mensen om je heen medic zijn maar ze alle 3 een med kitje + grenade launcher hebben dan kan niemand je reviven... je kan dat niet vanaf de buitenkant zien.
Jawel, dan zie je ze dus niet in die lijst voorkomen.
Ze moeten gewoon die grenade launcher er uit gooien en medic lekker medic laten
Laat mensen toch lekker spelen zoals ze dat zelf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
beuker19 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:03:
[...]

Maar waarom je FoV op max ? Terwijl 90 meestal meer dan voldoende is en dat niets maar dan ook helemaal niet met je systeem of gfx te maken heeft.
Ik dacht altijd hoe hoger de FOV hoe zwaarder. Vind een hogere fijner spelen.
Ik heb door me mouse input te wijzigen nu bijna geen input lag meer

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

dat heb ik ook nooit begrepen. Ik gebruik ook de gas granaten en echt ook meerdere malen multikills gehaald.
hoe kan je in godsnaam niet je masker op zetten :/
Te druk met andere zaken, niet weten waar T voor is of gewoon, zoals ik, low health en er in lopen. Dan is het vaak al te laat.

Gisteren was mijn mooiste moment toen ik een anti-tank granaat in een bunker mikte die vol zat, Multi-multikill van 8 resp. 6 omdat de eerste keer de medic nog overleefde. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Laatst online: 24-02-2021
Is er ook een mogelijkheid om het formaat van net_Graph aan te passen? Met net_Graph bedoel ik dat grafiekje met fps, ping, server info etc. Het is standaard nogal groot namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Prosac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:06:
[...]

Te druk met andere zaken, niet weten waar T voor is of gewoon, zoals ik, low health en er in lopen. Dan is het vaak al te laat.

Gisteren was mijn mooiste moment toen ik een anti-tank granaat in een bunker mikte die vol zat, Multi-multikill van 8 resp. 6 omdat de eerste keer de medic nog overleefde. :9
mooie momenten, ik had gisteren tot 2x toe een volle lichte pantserwagen voor mijn anti-tank geweer. Ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itcouldbeanyone schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Ik dacht altijd hoe hoger de FOV hoe zwaarder. Vind een hogere fijner spelen.
Ik heb door me mouse input te wijzigen nu bijna geen input lag meer
Hoe lager je FOV, hoe makkelijker het is om accuraat te schieten, alle models worden groter maar je kan meer verrast worden vanaf de zijkant. Het is de klassieke afweging in shooters en deels speelstijl afhankelijk.

Persoonlijk zou ik zeggen dat tussen de 80 en de 90 de sweet spot is voor BF, gezien het damage model wat ze hebben gekozen en de gemiddelde afstand waarop vuurgevechten worden uitgevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Hoe lager je FOV, hoe makkelijker het is om accuraat te schieten, alle models worden groter maar je kan meer verrast worden vanaf de zijkant. Het is de klassieke afweging in shooters en deels speelstijl afhankelijk.

Persoonlijk zou ik zeggen dat tussen de 80 en de 90 de sweet spot is voor BF, gezien het damage model wat ze hebben gekozen en de gemiddelde afstand waarop vuurgevechten worden uitgevochten.
Dank voor de tip, ik heb het in het begin eigenlijk blind op 90 gezet en verder niet meer naar omgekeken.
Ik zal 85 en 80 nog eens proberen en kijken of het veel invloed heeft op de aim en hits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achondar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
ronalddus schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Ik zie de meerwaarde ook niet helemaal.
Die brandgranaten doen het ook wel goed namelijk :*)
Gas granaten zijn handig omdat je met een gasmaker niet je je iron site kan gebruiken(tenminste als medic niet), en dus dat je minder nauwkeurig kan mikken. tenminste daarvoor gebruik ik ze. en er zijn inderdaad nog horde mensen die geen gasmaker opzetten. ook al vaker multi kills gehad met en gasgranaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
achondar schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Gas granaten zijn handig omdat je met een gasmaker niet je je iron site kan gebruiken(tenminste als medic niet), en dus dat je minder nauwkeurig kan mikken. tenminste daarvoor gebruik ik ze. en er zijn inderdaad nog horde mensen die geen gasmaker opzetten. ook al vaker multi kills gehad met en gasgranaat.
Als assault ook niet (geen één klasse) je masker "zit" in de weg (eerder het mondstuk, neem ik ff aan). Als je low health bent en je ontloopt net je vijand (of een 2e) en komt hierdoor in een "gas gebied" ben je ook weleens te laat met opzetten. Hoe ik dat weet....tja, ehhh het overkomt mij weleens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Zojuist maar even een razer blackwidow stealth en adder chroma gekocht :o
Hoop dat het daarmee iets beter gaat dan met mn microsoft muis van 10 jaar oud.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Carthrax schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:25:
Idd, doe ik ook. Ben blij dat het aantal kills nu stuk minder van invloed is. Afgelopen weekend was er iemand die 33/3 stond ofzo, heel veel bomber kills. Maar die staat dan ergens in het middenveld qua punten. Met objectives capturen en healen/ammo droppen verdien je veel meer, gelukkig.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik kom niet online met BF1, liggen de servers plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:15:
Zojuist maar even een razer blackwidow stealth en adder chroma gekocht :o
Hoop dat het daarmee iets beter gaat dan met mn microsoft muis van 10 jaar oud.
Deathadder Chroma is een fijne muis.
Ik heb in 2013 een Deathadder 2013 editie gekocht en sinds dit jaar heb ik een Deathadder chroma Overwatch Edition. (De scrollwheel heeft RGB kleuren de rest is gewoon Witte led en zwart/oranje grip)

Mijn eerste gamemuis toen ik echt "serieuzer" shooters ging spelen was een Microsoft Habu gaming mouse (Razer technologie) die was helaas kapot gegaan in de trein en daarna jaren een Logitech G500 gehad tot aan het jaar 2013.

Zelf zat ik ook te twijfelen om een blackwidow te halen, maar ben uiteindelijk voor de Corsair Strafe RGB gegaan, omdat ik wat negatieve verhalen hoorde over de blackwidow.
Bijvoorbeeld het uitvallen of knoppen die blijven hangen.
Dhrax schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:39:
[...]

Dank voor de tip, ik heb het in het begin eigenlijk blind op 90 gezet en verder niet meer naar omgekeken.
Ik zal 85 en 80 nog eens proberen en kijken of het veel invloed heeft op de aim en hits :)
Die van mij staat op 90, want ik wil een goed overzicht hebben.
Het hangt er ook weer van je scherm af hoe hoog je hem wilt instellen.
Hieronder een filmpje van 7 jaar geleden die uitlegd hoe POV etc werkt.
Het gaat hier wel om Team Fortress 2, maar de techniek is hetzelfde
YouTube: TF2 Tactics: Field of View and Blind Spots

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
BvanOsch schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:41:
denk het, hier lukt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

BvanOsch schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:41:
Same, geen connectie met de servers... :X

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Jup, same here...

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Waarom hebben hier zoveel mensen de voorkeur voor de Mondragon in plaats van de Selbstlader bij de medic class?
Zelf vind ik de Mondragon ook fijner schieten. Bij de selbstlader heb ik vaak het idee dat ik op medium range echt veel schoten mis op onverklaarbare wijze, al is het wel verbeterd sinds ik de optical versie gebruik. Maar heb grootste pluspunt is toch echt het magazijn van 26 kogels en een snelle reload tijd. Met de mondragon ga ik veel te vaak dood doordat ik moet herladen of er simpelweg meerdere mensen aankomen.

Gister ook een die full auto rifle geprobeerd, maar die heeft me nog niet geheel overtuigd voor close combat. Maar ik zie ook niet echt een goed alternatief voor close combat op de medic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 03:07:
helemaal into BF1 nu.

Paar dingentjes die mij tot nu toe storen en het zal waarschijnlijk aanmijzelf liggen.

Kan mijn vinger er niet op leggen maar het voelt een beetje te snel allemaal op afstand.

Ik weet dat de snelheid van het spel wat hoger ligt dan traditioneel, maar buiten dat, zijn de bewegingen insane in mijn beleving als een vijand zig zag rent dan lijkt het wel alsof de turning rate bijvoorbeel zoeits als dit is links rennen instant turned naar rechts en vol gas rechts rennen, alsof de frame rates oid zo hoog zijn dat het beyond smooth loopt (geen lag stutteringen) maar gewoon rennen rennen rennen, instant stop ren 2 stappen links, ren terug..

Alsof je zo`n psygologisch spelletje speelt waar je een wit balletje moet volgen met je ogen die all kanten of schiet in alle uithoeken van het scherm.

Normaal speel ik erg in op anticipatie van een tegenstander, en dat lukt me nog niet zo goed in deze game.
Misschien moet je eens kijken met een slo-mo camera of je last van inputlag hebt + je frametimes grafiek. Je kan dan ook meteen zien hoeveel last je hebt van tearing en microstutters.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:52:
Waarom hebben hier zoveel mensen de voorkeur voor de Mondragon in plaats van de Selbstlader bij de medic class?
Zelf vind ik de Mondragon ook fijner schieten. Bij de selbstlader heb ik vaak het idee dat ik op medium range echt veel schoten mis op onverklaarbare wijze, al is het wel verbeterd sinds ik de optical versie gebruik. Maar heb grootste pluspunt is toch echt het magazijn van 26 kogels en een snelle reload tijd. Met de mondragon ga ik veel te vaak dood doordat ik moet herladen of er simpelweg meerdere mensen aankomen.

Gister ook een die full auto rifle geprobeerd, maar die heeft me nog niet geheel overtuigd voor close combat. Maar ik zie ook niet echt een goed alternatief voor close combat op de medic?
Omdat de Mondragon een 4x scope er op kan zetten :D Dat in combinatie met rifle grenades en je kan van een redelijke afstand aardig huis houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:57
Servers zijn offline..

Ondertussen al aan rank 8, dus heb ik wel al enkele ergernissen.

Het verbaast me dat er zoveel automatische wapens beschikbaar zijn, terwijl in wo1 er zo goed als geen waren. Op zich is dat geen probleem, maar ze domineren wel ieder spel. Een beperking op de mg's zou ik wel graag zien, want tegenover een rifle op close range heb je nu eenmaal weinig kans.

Ook zijn die superhelden die rechtstreeks overgekomen zijn uit battlefront, naar mijn mening overbodig.

De maps zijn wel fantastisch en de spelervaring is toch ook wel subliem. Het is van battliefield 3 geleden dat ik nog zoveel fun heb gehad in een BF game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubberen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:05:
Het verbaast me dat er zoveel automatische wapens beschikbaar zijn, terwijl in wo1 er zo goed als geen waren. Op zich is dat geen probleem, maar ze domineren wel ieder spel. Een beperking op de mg's zou ik wel graag zien, want tegenover een rifle op close range heb je nu eenmaal weinig kans.
Die wapens zijn allemaal in het laatste jaar van de oorlog ontwikkeld en uit dat jaar heeft DICE dan ook zijn inspiratie gehaald. Dit spel gaat in feite enkel over het laatste jaar van de eerste wereldoorlog qua multiplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 11:08
Bijna scout class 10! Ik ben heel erg benieuwd naar de Martini Henry rifle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

Die wapens zijn allemaal in het laatste jaar van de oorlog ontwikkeld en uit dat jaar heeft DICE dan ook zijn inspiratie gehaald. Dit spel gaat in feite enkel over het laatste jaar van de eerste wereldoorlog qua multiplayer.
Hoewel ze wellicht toen ontwikkeld zijn, waren ze in het echt natuurlijk niet of op zeer beperkte schaal beschikbaar. Maar dat geldt voor tal van wapens en voertuigen in de game. Maar om te voorkomen dat we deze hele discussie opnieuw gaan voeren, je moet het inderdaad zien zoals jij zegt: Dice heeft het op de laatste fase van de oorlog geïnspireerd.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
unfor schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:16:
Gas is ideaal om te checken of er iemand ergens zit. Zelf heb ik toch liever de anti-tank granaat bij me.
Ik vind de gas granaat ook zeer relaxed om de tegenstander te dwingen via bepaalde routes te lopen en clusters met tegenstanders een stuk zwakker te maken (als ze masker op zetten) of zelfs compleet uit te roeien.

Het gaat me dan niet om de kills, maar vooral om de side effecten die kills met de wapens veel makkelijker maken (en ook nog eens nuttig zijn voor het team)

EDIT:
En ze zijn subliem om de hero classes te slopen door hun gebrek aan gasmasker :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hogader op 31-10-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Eye
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 09-09 15:31
Komt er nog een hardcore modus want ben wel een beetje klaar met die normale modus! Soms schiet ik 3 a 4 kogels raak met een smg maar wordt ik alsnog gekilled door 2 kogels van een handgun! Hoe langer ik speel hoe meer irritaties er bij komen!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Eye
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06-2024
Up again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik vermaak me kostelijk de laatste tijd, ik heb nog bij vlagen het idee dat ik me midden in een oorlog bevind (zover dat kan) het geluid de chaos, overal geschreeuw granaten , mijnen etc... overweldigend.

Ben ook een groot fan van de "nieuwe" modus Operations, wat me wel opvalt is dat de 40 man versie vele malen serieuzer is .. d.w.z mensen lijken daar veel meer objective georiënteerd te zijn... ook het simpele feit dat je niet zodra je spawned structureel een kogel tussen je beide ogen hebt scheelt een hoop.

Bij de 64 player operations mode heb ik toch meer een verkapt team deathmatch idee. Dus tip van mijn kant probeer de 40 player variant van operations eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:11:
Komt er nog een hardcore modus want ben wel een beetje klaar met die normale modus! Soms schiet ik 3 a 4 kogels raak met een smg maar wordt ik alsnog gekilled door 2 kogels van een handgun! Hoe langer ik speel hoe meer irritaties er bij komen!
Is dat zo gek? Een revolver schiet met veel grotere kogels dan de gemiddelde SMG en zal ook meer damage doen. SMG's, zeker uit dat tijdperk, zijn minder krachtig dan de krachtigere handwapens of de meeste (assault)rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoeveel mensen in dat tijdperk rende lekker door met 4 kogels van een SMG in hun lichaam? Oftewel laten we realisme argumenten buiten BF1 houden.
Pagina: 1 ... 24 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.