Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Bij de Bart Smit - Arena Den Bosch kost de PC versie slechts 42,-
Zelfs goedkoper dan G2A.com :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2mxhqg3.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Blue_Fear op 29-10-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 14:44

cptbuttlick

Team green

Ik zoek wat leuke mensen om mee te spelen !
Voeg me toe op origin Cptbuttlick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bf1 gekocht na lang twijfelen tusse titanfall 2 of battlefield 1.
Ben zeer benieuwd naar de multiplayer. Speciaal nieuwe gamelaptop ervoor gekocht en uiteraard voor andere games.
Eerste missie speelde heerlijk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:56
Blue_Fear schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:00:
Bij de Bart Smit - Arena Den Bosch kost de PC versie slechts 42,-
Zelfs goedkoper dan G2A.com :)

[afbeelding]
Krijg je hem dan ook echt op DVD of zit er een key bij zodat je hem zonder DVD kan downloaden /iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Camo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Krijg je hem dan ook echt op DVD of zit er een key bij zodat je hem zonder DVD kan downloaden /iets?
Een DVD? Het spel is ~40 GB! Lijkt me knap :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Laatst online: 14-09 09:56
Cybergamer schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Ging meer om het idee of je hem op CD /DVD / whatever kreeg of dat je hem als nog moet downloaden aangezien ik geen cd /dvd speler heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Camo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Ging meer om het idee of je hem op CD /DVD / whatever kreeg of dat je hem als nog moet downloaden aangezien ik geen cd /dvd speler heb :+
Volgens mij krijg je gewoon een key die je kan activeren bij Origin.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Cybergamer schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

DVD's ja :D Had 'm zelf preordered bij de Mediamarkt(had daar nog een tegoedbon van) en heb 't spel serieus verspreid over VIJF discs geleverd gekregen. En dat in een tijd waar ik alleen even de cdkey van het "boekje" bij Origin in moet tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wrs gaat die installatie vanaf dvds een stuk sneller dan de 40gb even downloaden, afhankelijk van je verbinding natuurlijk, maar met een max 5mb/sec wat ik hier heb bv, zal de setup van schijf wrs eerder klaar zijn?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:01
Spel begint me nu al vervelen in MP...

Hitregistratie sux donkeyballs totaal onrealistisch soms raak je iemand 7 keer en nog niet dood.
Tanks veel te sterk
Wapens toch te beperkt qua handling en power (en ja ik weet het is ww1)
Echt 99% speelt medic en lopen elkaar dan in weg om maar te reviven
Support wapens veel te slap
Alle spel modi lijken te veel op elkaar
ranking up gaat langzaam
de eerste cheaters zijn er alweer

Nee ik denk niet dat dit een blijvertje is...

Graphics en geluid zijn echt de meest prachtige die ik ooit heb gezien maar dat maakt voor mij nog geen goede game !

[ Voor 11% gewijzigd door oldsmelly op 29-10-2016 14:01 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:52:
wrs gaat die installatie vanaf dvds een stuk sneller dan de 40gb even downloaden, afhankelijk van je verbinding natuurlijk, maar met een max 5mb/sec wat ik hier heb bv, zal de setup van schijf wrs eerder klaar zijn?!
Klopt, echter was ik te lui mijn DVD drive weer aan te gaan sluiten na al het cable management :+
oldsmelly schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:56:

Hitregistratie sux donkeyballs totaal onrealistisch soms raak je iemand 7 keer en nog niet dood.
Tanks veel te sterk
ranking up gaat langzaam

Graphics en geluid zijn echt de meest prachtige die ik ooit heb gezien maar dat maakt voor mij nog geen goede game !
-Hitregistratie sux donkeyballs totaal onrealistisch soms raak je iemand 7 keer en nog niet dood.
Dit lijkt naar mijn mening vooral te komen door grote afstand en een moving target. Verder heb ik persoonlijk namelijk geen last van issues met hitreg

-Tanks veel te sterk
2 assault classes die enigszins een idee hebben van wat ze doen rekenen daar zo mee af?

-Medic? Eerder Sniper. Het niet reviven/resupplyen is overigens wel echt bloed irritant.

-ranking up gaat langzaam
Gaat behoorlijk rap als je gericht op points capturen speelt? Althans hoe snel had je dit willen zien?

-de eerste cheaters zijn er alweer
Cheaters persoonlijk ook geen last van gehad. Wel mensen die gewoon vies veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10

Tanks veel te sterk
ranking up gaat langzaam

Cheaters? Er zijn gewoon genoeg mensen die jaren lang bijvoorbeeld competitive CS/COD hebben gespeeld, en na een paar uurtjes BF schiet je dan iedereen knijterhard er uit, net nog een potje met 14.67k/d bijvoorbeeld. Het is gewoon heel erg makkelijk als je 10 jaar CS(GO) speelt bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgena mij is de beste ervaring om met 5-20 man een operations game te doen. Allen op teamspeak en je kan heerlijk samenwerken en dus ook tanks aanpakken, elkaar ondersteunen en reviven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:55
Ik zeg tegen mezelf ook altijd dat het cheaters zijn, dan valt mijn score nog enigszins mee. Maar eigenlijk ben ik gewoon bar slecht. :P Wat bij mij hielp bij de slechte hitreg was om terug te schakelen van DX12 naar 11. In DX11 worden mijn hits veel beter geregistreerd naar mijn gevoel.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Camo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Je kijgt hem gewoon in een hoesje met 5 DVD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanks veel te sterk
ranking up gaat langzaam

1) Zoek eens op spray patterns
2) Valt reuze mee, ja als je recht op een tank afloopt ben je waarschijnlijk dood. Dat is jouw fout.
3) Mee eens, echter zijn er imo genoeg goede wapens. Elke class heeft wel minstens 1 prima wapen.
4) Niet op conquest iig, eerder snipers zoals hierboven al werd geroepen
5) nee
6) Daarom moet je ook conquest spelen. De enige modus die er toe doet.
7) Als je niet voor objectives speelt en gemiddeld niet heel goed bent zal het inderdaad langzaam gaan
8 ) Klopt, maar die heb je in elke game. Het is niet zo dat BF er vol mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
In bijna iedere game zie ik farfight banned....... Hoe zit dat nu precies zijn dat spelers die cheaten of zit er iets mis met de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Tanks veel te sterk
ranking up gaat langzaam

Net nog een rage moment gehad, speelde operations, zat in een team dat het niet begreep, het was een wallk over voor de enemies.
Geen object spel, geen spot, geen revs, geen ammo en geen teamwork, ik vind het niet erg om te verliezen maar zorg wel voor wat tegenstand.

Met hitreg heb ik geen problemen wel zijn bepaalde wapens minder sterk, ze proberen balans te zoeken tussen full auto en semi auto, als full auto te sterk wordt maken medics bv geen kans.

Punten haal je met team play, daarom is het zo belangrijk dat squad leaders hun werk doen.

Ben nog maar 1 cheater tegen gekomen in 2 weken wel veel mensen die niets te doen hebben en de game al honderd uur hebben gespeeld :o
TecTo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:03:
In bijna iedere game zie ik farfight banned....... Hoe zit dat nu precies zijn dat spelers die cheaten of zit er iets mis met de instellingen?
Fairfight pakt een cheater en geeft hiervan op alle servers een melding, het is dus niet zo dat die speler op de server waar jij speelt aanwezig was.

[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 29-10-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:03:
Alle bans wereldwijd komen op alle servers binnen om getoond te worden. Waarschijnlijk stuk zelfpromotie om te laten zien dat ze er bovenop zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53

Tanks veel te sterk
ranking up gaat langzaam

Ik begrijp je mening maar al te goed ,maar houd moed want er komt een moment van omslag
althans die heb ik ervaren.
Eerst als assault en toen als medic en na het behalen van een zwaar bevochten medaille overgegaan op de support class met als wapen de benoitte (of zoiets)
Mocht je een teammaat zoeken die voor de rappe vlag capture met tactisch inzicht gaat dan biedt ik mezelf aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Is er eigenlijk een manier om achteruit te kijken in een vliegtuig? Geen enkele knop op de controller lijkt van nut te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Met hitreg heb ik geen problemen wel zijn bepaalde wapens minder sterk, ze proberen balans te zoeken tussen full auto en semi auto, als full auto te sterk wordt maken medics bv geen kans.
En voor mijn gevoel zit daar een probleem qua wapen balans. Medic wapen is niet slecht, maar wel erg specifiek. Het is een soort DMR in BF4, die prima is, maar niet om close combat een gebouw schoon te vegen.
Dus voor balans zijn de assault wapen en support ook niet heel geweldig.

Oftewel als je ze vergelijkt zijn de wapens veel beperkter dan in BF4. Nu vond ik die lekkerder schieten en mis ik ze soms wel, maar daar kan ik wel aan wennen. Mijn probleem is echter wanneer ik de snipers vergelijk met BF4 snipers, dan zijn die volgens mij echt niet significant slechter. Vooral mid-range spelen die makkelijk weg. Terwijl mid-range een assault of support echt geen muur kan raken, ook niet als je netjes semi/bursts schiet. (En zelfs als je wat raakt, je hebt 6 hits ofzo nodig voor een kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-09 20:29
MaXeRs schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Mocht je een teammaat zoeken die voor de rappe vlag capture met tactisch inzicht gaat dan biedt ik mezelf aan. :)
Wat is je origin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sissors schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

En voor mijn gevoel zit daar een probleem qua wapen balans. Medic wapen is niet slecht, maar wel erg specifiek. Het is een soort DMR in BF4, die prima is, maar niet om close combat een gebouw schoon te vegen.
Dus voor balans zijn de assault wapen en support ook niet heel geweldig.

Oftewel als je ze vergelijkt zijn de wapens veel beperkter dan in BF4. Nu vond ik die lekkerder schieten en mis ik ze soms wel, maar daar kan ik wel aan wennen. Mijn probleem is echter wanneer ik de snipers vergelijk met BF4 snipers, dan zijn die volgens mij echt niet significant slechter. Vooral mid-range spelen die makkelijk weg. Terwijl mid-range een assault of support echt geen muur kan raken, ook niet als je netjes semi/bursts schiet. (En zelfs als je wat raakt, je hebt 6 hits ofzo nodig voor een kill).
Van mij mogen ze medic wel een buff geven in hipfire zodat hij wat meer in close combat zoals assault en support kan spelen, medic is nu net een soort sniper met een med kit die op medium range opereert.
Sniper mag een nerf hebben, op grote afstand is het nog 1 shot death, in bf4 begrijp ik dat omdat het moderne wapens zijn maar in bf1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickLucassen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08 19:37
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik dit op de juiste plek plaats, anders mijn excuses! ;)

Wij van HSO (http://www.simplifiedgaming.com/) stellen onze teamspeak 3 server graag beschikbaar voor het vinden van squads en andere spelers om mee te gamen.

Ons doel is om jullie een makkelijke manier te geven voor het vinden van andere gamers en om zo squads te vormen waardoor jullie weer zullen uitblinken op het slagveld! ;)
Momenteel beperken wij ons tot de nederlandse gamers om de drukte te beperken.

Hoe het werkt.
We hebben een aantal channels gemaakt onder “Battlefield 1”:
  • Lobbies
  • [list]
  • General
  • Conquest
  • Rush
  • Domination
  • Team deathmatch
  • War pigeon
  • Operations
  • [/list]
  • Team channel 1 t/m 5
  • Squad 1 t/m 5
Ga in een van de lobbies zitten en vorm samen een groep, verhuis daarna naar een van de match channels. Squad channels zijn gelimiteerd tot 5 personen zodat je niet gestoord kan worden, team channels zijn ongelimiteerd.

Zie je dat er een squad channel niet vol zit dan kun je natuurlijk altijd even vragen of je je daarbij mag aansluiten, hetzelfde geldt voor de team channels natuurlijk.

Er zijn voor de rest geen regels of verplichtingen, het enige wat we van je verwachten is dat je je normaal gedraagt en iedereen op een respectvolle manier behandeld.

Mocht je tegen problemen aanlopen dan kun je terecht op ons forum of bij een van de admins online op teamspeak (in de avonduren is er altijd wel een admin online).

Je kunt onze TS3 server joinen via het volgende adres: ts.simplifiedgaming.com

Zie jullie daar!
HSO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zou het lekker bij de BuG TS houden, die is aardig actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

En Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik zit tevens op die discord, maar daar gebeurt nog weinig.
Opzich wel jammer, want sinds IRC is dat toch wel een geniaal programma.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 29-10-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Als ik wat filmpjes bekijk, zie ik die lui zo verschrikkelijk snel van wapen wisselen( pistool&geweer)
En ook dat lopen , zijwaarts, wegduiken enz....spelen die op een console...want mij lukt dat met geen mogenlijkheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
luifel schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:04:
Als ik wat filmpjes bekijk, zie ik die lui zo verschrikkelijk snel van wapen wisselen( pistool&geweer)
En ook dat lopen , zijwaarts, wegduiken enz....spelen die op een console...want mij lukt dat met geen mogenlijkheid 8)7
Blijven oefenen :P
Op een console ben je juist langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Blijven oefenen :P
Op een console ben je juist langzamer.
Inderdaad blijven oefenen! Op een gegeven moment wordt het vanzelf een soort van 2e natuur.
Zelf heb ik trouwens ook het switchen tussen primary en secondary gekoppeld zitten aan 1 van de duimknoppen op de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:49:
[...]

Ik zit tevens op die discord, maar daar gebeurt nog weinig.
Opzich wel jammer, want sinds IRC is dat toch wel een geniaal programma.
Er zitten nu 6 man in de voicechat. 's avonds kan het drukker zijn. Ook wel eens met 15 man ofzo er in gezeten, dan moet je echt gaan switchen van kanaal, squad only. Het werkt prettig, maar dat deed Teamspeak ook altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
JK schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:24:
[...]

Er zitten nu 6 man in de voicechat. 's avonds kan het drukker zijn. Ook wel eens met 15 man ofzo er in gezeten, dan moet je echt gaan switchen van kanaal, squad only. Het werkt prettig, maar dat deed Teamspeak ook altijd wel.
Prettig werken doet TeamSpeak nog steeds hoor, niet deed ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Net een flinke bug in Amiens, alsof er een enorme flare/fel licht op een bepaalde plek stond, alsof je in de zon keek, meerdere spelers met hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Die bug is er al langer, op een andere map heb ik een rode bol. Alsof er een laser in je oog schijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK

JK

Fonta schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:28:
[...]

Prettig werken doet TeamSpeak nog steeds hoor, niet deed ;) :+
:P Als Discord stil is, pak ik TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
JK schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:42:
Die bug is er al langer, op een andere map heb ik een rode bol. Alsof er een laser in je oog schijnt.
Bij mij is hij groen op sommige maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Haha klopt ja! Dan denk ik altijd "dat wapen moet ik ook maar eens gebruiken". En dan probeer ik het zelf en dan gaat het voor geen meter :9

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Vind de laatste tijd het erg vervelend dat samenwerking met random spelers zo zuigt. Geen revives, geen resupplies, geen tactische teamplay. :X

Wie heeft er zin om dit te veranderen?
Voeg me toe @ Origin: bierrrrrtje (yep.. 5 r's op een rij :Y )

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
MaikelG schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:46:
Vind de laatste tijd het erg vervelend dat samenwerking met random spelers zo zuigt. Geen revives, geen resupplies, geen tactische teamplay. :X

Wie heeft er zin om dit te veranderen?
Voeg me toe @ Origin: bierrrrrtje (yep.. 5 r's op een rij :Y )
Installeer Discord en kom langs op https://discord.gg/BbQDG59 (ja, kan ook in een browser maar ik zou de App nemen). Er zijn daar zat mensen die (ook) samen willen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 29-10-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Kwam van de week epsilon jikka tegen.
Kijk zijn filmpje vooral als hij in close combat aan het vechten is
en dat met keyboard en muis.

Die moet op latere leeftijd wel battlefield artrose krijgen :9

[ Voor 5% gewijzigd door NLsandman op 29-10-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
NLsandman schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

[video]
Dat bedoel ik nu...moet inderdaad nog flink oefenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
NLsandman schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

[video]
Tja, Jika... Dan heb je het ook wel meteen over 1 van de top 5 BF spelers van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Fonta schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:12:
[...]

Tja, Jika... Dan heb je het ook wel meteen over 1 van de top 5 BF spelers van de wereld.
Dan behoor ik ook tot de top 5 BF spelers van de wereld.

Ik zal eens wat filmpjes maken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 29-10-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Awsom schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:33:
[...]

Dan behoor ik ook tot de top 5 BF spelers van de wereld.

Ik zal eens wat filmpjes maken. :P
Dat ik beweer dat hij 1 van de top 5 is, maak ik natuurlijk niet op uit een filmpje.
Maar meer uit het feit dat hij samen met zijn team (Epsilon) de laatste esl one kampioen is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Fonta schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:41:
[...]

Dat ik beweer dat hij 1 van de top 5 is, maak ik natuurlijk niet op uit een filmpje.
Maar meer uit het feit dat hij samen met zijn team (Epsilon) de laatste esl one kampioen is geworden.
Dat heb ik nou ook altijd al eens willen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Awsom schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:42:
[...]

Dat heb ik nou ook altijd al eens willen worden. :P
Hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Doet BuG daar niet aan mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Awsom schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:45:
[...]

Doet BuG daar niet aan mee? :P
BuG is geen clan of team maar simpelweg een community waar men het leuk vind om een potje te knallen maar geen zin heeft in moeten spelen.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het moeten spelen mij het meeste tegen zat toen ik me had laten overhalen om esl te spelen. Al is een potje versus af en toe erg leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Fonta op 29-10-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Fonta schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:48:
[...]

BuG is geen clan of team maar simpelweg een community waar men het leuk vind om een potje te knallen maar geen zin heeft in moeten spelen.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het moeten spelen mij het meeste tegen zat toen ik me had laten overhalen om esl te spelen. Al is een potje versus af en toe erg leuk.
Dat moeten gaat er bij ons inderdaad niet in, daar hebben er maar weinig zin in. Maar als aanvulling: We hebben toch ook wel wat leuke (non ESL) competitie potjes gedraaid in het verleden en we hebben momenteel ook nog een BF4 server met ESL regels.

Hopelijk gaat het met BF1 ook weer mogelijk zijn om een server te draaien met wat strakkere regels.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Ik heb biertje geacepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou eigenlijk de reden zijn dat er zoveel spelers zijn die hun class niet juist gebruiken/bespelen (denk aan medics die niet reviven of healen). Iedere bf game is dat weer opnieuw. Kunnen ze daar niet wat op verzinnen? Bijvoorbeeld de revive spuit pas unlocken als je een x aantal heals hebt gemaakt ofzo?

Verder vind ik het echt prachtig hoe je met 1 squad van 5 goede spelers de hele match waar 64 man in zitten kan domineren als ze de objective goed aanpakken.

Nog een grote ergernis zijn van die gasten die een squad van 2 man op slot laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:50:
Nog een grote ergernis zijn van die gasten die een squad van 2 man op slot laten staan.
Inderdaad, dit gebeurt echt de hele tijd, elke game opnieuw zie je verschillende locked squads van 1 à 3 man..

[ Voor 46% gewijzigd door SmokingCrop op 29-10-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
Het probleem wat ik als medic vaak tegenkom ia dat mensen meteen als ze dood gaan de spatiebalk inrammen. Dan kan ik ze dus niet reviven. Mooiste is nog dat vervolgens dezelfde mensen gaan roepen dat er te weinig gehealed of gerevived wordt. No shit sherlock.

Ik vind de medic class echt heerlijk spelen. Op de bos map na speel ik hem standaard en bijna elke ronde wel top 5 klassering door combinatie van constant flags cappen, met medic bags strooien en reviven. Helft van de potjes ook ruim meeste revives. Dat scheelt zoveel als je constant revived. Maarja dat snapt 60% van de medics gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Even een filmpje van mijn kant. Battlefield 1 Argonne Forest, op 4K, alles op Ultra.....
Ben nog wel af en toe een beetje aan het prutsen, maar het gaat om het idee. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zpDtLwgd2iM]

[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 30-10-2016 00:11 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Ik probeer te raken maar het gaat me niet lekker af.
Eerlijk gezegd word het vervelend als je zo moeilijk kan raken.
bf4 kon je makkelijker hits maken.
Ik weet dat cod een andere game is maar daar maak ik makkelijk 35/40 kills terwijl ik er hier miss hooguit 10 doe.
Edit het gaat al wat beter :*)

[ Voor 84% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:15:
Ik probeer te raken maar het gaat me niet lekker af.
Eerlijk gezegd word het vervelend als je zo moeilijk kan raken.
bf4 kon je makkelijker hits maken.
Ik weet dat cod een andere game is maar daar maak ik makkelijk 35/40 kills terwijl ik er hier miss hooguit 10 doe.
Edit het gaat al wat beter :*)
Gewoon blijven oefenen. Zelfs de beste spelers waren "noobs" toen ze net begonnen, dus trek het je niet aan en geniet van de grafische pracht en praal terwijl je traint om beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Sjoepap schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 02:20:
[...]

Gewoon blijven oefenen. Zelfs de beste spelers waren "noobs" toen ze net begonnen, dus trek het je niet aan en geniet van de grafische pracht en praal terwijl je traint om beter te worden.
Doe ik zeker weten :) binnenkort hardcore hoorde ik. Dan word het al stukken leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
raiders schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:41:
[...]

Haha klopt ja! Dan denk ik altijd "dat wapen moet ik ook maar eens gebruiken". En dan probeer ik het zelf en dan gaat het voor geen meter :9
Volgens mij als je het mes bij sommige wapens eraf haalt, en dan vooral assault dan kan je sneller switchen en ook schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 13-09 20:53
Origin down? Ik kan geen multiplayer match vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
glennvho schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:44:
Origin down? Ik kan geen multiplayer match vinden.
lijkt er op ja, ik kan niet inloggen omdat ik niet online ben zegt hij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sinds vanacht uur of 3:00 down.
Het is begonnen met de account servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
NLsandman schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:11:
Sinds vanacht uur of 3:00 down.
Het is begonnen met de account servers.
Ik kon net weer spelen.

Helaas bleek de video update die ik ook maar even gedaan heb niet zon goed plan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
het is bij mij totaal onspeelbaar, gigantische input lag, de game voelt erg stroperig aan.
V-sync is al uitgeschakeld, DX12 ook, verschillende keren tussen LOW MID HIGH en ULTRA geprobeert, geen verschil
moet wel zeggen dat flied of view op max staat, zou dat ook nog kunnen proberen.
heb je een game pc van 6K die niet eens BF1 kan spelen gvd.

wat dat betreft wachten op een fix

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Snowwie schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:08:
Even een filmpje van mijn kant. Battlefield 1 Argonne Forest, op 4K, alles op Ultra.....
Ben nog wel af en toe een beetje aan het prutsen, maar het gaat om het idee. :)

[video]
Shit hey, dat ziet er goed uit. Kan nu wel begrijpen waarom ik hem niet op hogere settings kan spelen op mijn 970. :+

Welke gamemode is dat trouwens? Ik heb tot nu toe rush en conquest geprobeerd en dat vond ik super chaotisch spelen.
Edit: Zag al conquest staan, maar eens op zoek naar een server met minder spelers dan. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Louw Post op 30-10-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:57
Ook ik ben sinds afgelopen vrijdag aanwezig @ battlefield!
Weliswaar niet op de dikke pc's die ik hier zo nu en dan voorbij zie komen (lees: 5200U, 12gig + 840M) maar dat mag de pret niet drukken.

Wat een game zeg! Headset op en volle bak die actie induiken...

Zou graag met wat tweakers samen willen spelen: DSBE14 = origin ID dus voeg mij gerust toe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Louw Post schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:54:
[...]
Welke gamemode is dat trouwens? Ik heb tot nu toe rush en conquest geprobeerd en dat vond ik super chaotisch spelen.
Edit: Zag al conquest staan, maar eens op zoek naar een server met minder spelers dan. :P
Het lijkt in het begin erg chaotisch, maar eenmaal je de maps en flow ervan begint te kennen, wordt alles veel duidelijker en is het niet zo heel chaotisch meer :)

Hij was daar trouwens conquest aan het spelen. Operations zou je ook eens moeten spelen, is een soort van rush maar dan met conquest flags die je moet capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Vreemd dat sommige last hebben.
Ik draai een 6700k 16gb ddr4 3000 en een 1080 @ 144 hz met een fps tegen de 130-150

En dan staat alles op ultra.
Het speelt echt goed hier

[ Voor 8% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Tweede compilatie staat online, mocht iemand het leuk vinden om te kijken:

2,5 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Daarnet het slechste team ever gehad :(
Complete inbalance, niet verder dan 2 captures in operations met airships gehad..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aXjhyNWkqev684svWblpfEpF/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
Louw Post schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Shit hey, dat ziet er goed uit. Kan nu wel begrijpen waarom ik hem niet op hogere settings kan spelen op mijn 970. :+

Ik heb ook een licht geklokte 970, icm i7 5820k en 32gb ram en speel hem ook op 4K/ultra. Alleen AA op low en dx 12 uit. Dat vond ik juist het verbazende aan deze engine. Ik zit tussen de 35-50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:12:
Ik draai een 6700k 16gb ddr4 3000 en een 1080 @ 144 hz met een fps tegen de 130-150

Met '1080' bedoel je hier een GTX 1080 of een resolutie van 1920x1080? :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Met '1080' bedoel je hier een GTX 1080 of een resolutie van 1920x1080? :?
Hij geeft aan "een" 1080. Dus ik neem aan de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

Hij geeft aan "een" 1080. Dus ik neem aan de kaart.
Dat verwart me dan, want met een GTX 1080 op 1920x1080 spelen lijkt me zwaar underkill voor die kaart, maar tegelijkertijd 130-150fps halen op 4K is ook niet voor de hand liggend.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, ik snap je verwarring ook!

Mocht iemand mij trouwens toe willen voegen op origin -> Runnerblade

Ben vaak in voor een paar potjes :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:12:

Schokkend zeg, dat je met de duurste GPU momenteel en een nieuwste generatie i7 die overgeklokt is soepel speelt. Of was het doel alleen om op te scheppen?

Overigens weet ik niet of je opnieuw moet opstarten om alles in werking te laten gaan, maar gewoon graphics schakelen tussen medium en ultra vond ik geen schokkende verschillen geven eigenlijk.

Balance wise ben ik nu toch van mening dat de heavy tank te sterk is. In principe vind ik hem prima voor iets waar 6 man in moet zitten. Het probleem is dat de andere 5 eigenlijk redelijk belabberde wapens hebben (iig bij de normale versie), terwijl de driver een flink sterk kanon heeft (ben er nu ook achter dat je met fortress guns op die alpen map geen schijn van kans hebt tegen een heavy tank). Oftewel in je eentje is dat ding enorm sterk al. Natuurlijk, een light tank speelt wat lekkerder omdat hij sneller is, maar een heavy tank is bijna onverwoestbaar.
Oftewel imo zouden ze de driver wapens zwakker moeten maken, en dan kunnen ze de secundaire ter compensatie beter maken.

[ Voor 52% gewijzigd door Sissors op 30-10-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 20:22
Sissors schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Schokkend zeg, dat je met de duurste GPU momenteel en een nieuwste generatie i7 die overgeklokt is soepel speelt. Of was het doel alleen om op te scheppen?

Overigens weet ik niet of je opnieuw moet opstarten om alles in werking te laten gaan, maar gewoon graphics schakelen tussen medium en ultra vond ik geen schokkende verschillen geven eigenlijk.

Balance wise ben ik nu toch van mening dat de heavy tank te sterk is. In principe vind ik hem prima voor iets waar 6 man in moet zitten. Het probleem is dat de andere 5 eigenlijk redelijk belabberde wapens hebben (iig bij de normale versie), terwijl de driver een flink sterk kanon heeft (ben er nu ook achter dat je met fortress guns op die alpen map geen schijn van kans hebt tegen een heavy tank). Oftewel in je eentje is dat ding enorm sterk al. Natuurlijk, een light tank speelt wat lekkerder omdat hij sneller is, maar een heavy tank is bijna onverwoestbaar.
Oftewel imo zouden ze de driver wapens zwakker moeten maken, en dan kunnen ze de secundaire ter compensatie beter maken.
Onverwoestbaar? Zeker niet. Sterk? Ja. Het ligt er gewoon aan hoe sterk je tegenstanders zijn. Wanneer je twee man achter je aan krijgt die allebei hun tank grenades gooien ben je echt zo neer. Gisteren ging ik ook wel even lekker, maar toen ik op de objective ging staan (omdat de 'blauwen' dat niet deden) was ik erg snel neergehaald. Quick repair is OP en mag er van mij uit worden gesloopt. Tank zelf nerfen is niet slim, een tank hoort juist sterker dan één poppetje te zijn. Misschien is het wel handig als de anti tank cannon ook gebruikt kan worden als je gehurkt zit, vaak is het lastig om dat ding op de grond neer te leggen. Geldt dan weer niet voor de Sentry kit, die mag gewoon lekker in de modder blijven kruipen. >:)

Het probleem zit hem volgens mij meer bij de spelers dan bij de tank zelf. Veel spelers snappen het spelletje gewoon niet, dat is ook waarom de 'blauwen' zo weinig reviven of healen. Gisteren tijdens Operations ook een tegenstander die 0-23 ging. 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
itcouldbeanyone schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:45:
het is bij mij totaal onspeelbaar, gigantische input lag, de game voelt erg stroperig aan.
V-sync is al uitgeschakeld, DX12 ook, verschillende keren tussen LOW MID HIGH en ULTRA geprobeert, geen verschil
moet wel zeggen dat flied of view op max staat, zou dat ook nog kunnen proberen.

Heb je al met jouw mouse input settings gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
In de juiste handen is een heavy tank zeer sterk.
Maarrr.. De juiste speler met een assault class kan een tank ook simpel neer halen.
Ik vind het een uitdaging om een tank in mijn eentje uit te schakelen, het lukt regelmatig.
Maar je bent niet alleen, je hebt teammates die ook mee kunnen helpen.
Als je tegen een goede tank speler bezig bent, vertel je squad ook een light tank nade mee te nemen.

Wat tips: Blijf in beweging, equip je assault met de AT rocket, heavy anti-tank nades en de light anti-tank nade.
Gooi een nade, en tegelijk schiet je je eerste raket. Als je al op de tank gericht was terwijl je op prone drukt dan hoef je niet te mikken, kan je direct vuren en meteen weer weg.

Ook support met limpet charge en light tank nade is leuk om tanks mee uit te schakelen.

Vergeleken met BF4 zijn deze tanks een lachertje, maar je moet wel weten hoe te handelen.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 30-10-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Ik speel 1080 inderdaad op een gtx1080.
Ik hou van zeer hoge framerates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:03:
Ik speel 1080 inderdaad op een gtx1080.
Ik hou van zeer hoge framerates
Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Sissors schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Wat is er schokkend aan als ik zeg dat het hier gewoon prima draait en op iemand zijn 3000 euro systeem niet?
Ik vind het gewoon raar dat het niet lekker draait op zijn pc.
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar ik geef alleen mijn setup waarop hij heel snel draait.
Ik neem aan als je een 3000 systeem heb nog veel hogere specs heb.
Er moet iets mis zijn met de game dan

[ Voor 3% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Inverted_World schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:55:
[...]

Ik heb ook een licht geklokte 970, icm i7 5820k en 32gb ram en speel hem ook op 4K/ultra. Alleen AA op low en dx 12 uit. Dat vond ik juist het verbazende aan deze engine. Ik zit tussen de 35-50fps.
Hmm ook maar eens proberen met die settings, speel zelf op 1440p. AA is natuurlijk wel altijd zwaar voor de gpu. Is DX12 handig om aan/uit te doen om bepaalde redenen? Heb DX12 op het moment aan dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik ben een idioot :X :X . Kom er nu pas achter dat je andere optics, magnifaction etc.. op wapens kan zetten |:( |:(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

wontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:20:
Ik ben een idioot :X :X . Kom er nu pas achter dat je andere optics, magnifaction etc.. op wapens kan zetten |:( |:(
Ben daar ook nog niet uit.
Ik zag alleen buckhorn sight en iron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
Rickpm1 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Heb je al met jouw mouse input settings gespeeld?
nee nog niet, ga ik proberen.
thankz,

heb een fps lock gedaan, scheelt al iets maar nog niet alles

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Is dit een troll post of wat?

Een 6k pc en niet eens weten wat alles inhoud en waar bepaalde setting voor zijn.
Verder zal het handig zijn om aan te geven op welke resolutie je speelt en v-sync juist input lagg veroorzaakt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister

Wat voor PC heb je dan precies? De (aanschaf)prijs zegt natuurlijk ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

wontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:20:
Ben er zelf ook pas achter hoor, een vriend van mij wees me op die intellingen. Zodoende leert men :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Game maar gekocht. Eerste paar uur zijn fantastisch. Het is hier en daar buggy, veel te chaotisch en het heeft zeer weinig met WW1 te maken. Anyway begin was heel vet. Tot je beter in de game word en merkt dat er totaal geen teamplay is, squads gewoon complete onzin zijn. Niemand een headset gebruikt en de game dus gewoon een kiddy festijn is. Waarom zijn er verschillende klasses? Niemand speelt zijn/haar klasse anyway..

Is de truc met deze game dat je met vrienden speelt? Word het dan wel leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Bremg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:20:
Game maar gekocht. Eerste paar uur zijn fantastisch. Het is hier en daar buggy, veel te chaotisch en het heeft zeer weinig met WW1 te maken. Anyway begin was heel vet. Tot je beter in de game word en merkt dat er totaal geen teamplay is, squads gewoon complete onzin zijn. Niemand een headset gebruikt en de game dus gewoon een kiddy festijn is. Waarom zijn er verschillende klasses? Niemand speelt zijn/haar klasse anyway..

Goede vraag. Ik heb deze vraag eigenlijk bij elke BF game.. Misschien nooit genoeg gespeeld om er zo diep in te raken dat er eventueel toch online teams zijn die in een squad hun klasse spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 21:37

Sowieso gewoon met vrienden spelen. Ik speel elke avond met een maat van me een rondje langs alle maps (tot Sinai voorbij komt, dan is de lol eraf ;) ) en we hebben daardoor zelden problemen. Ik zorg als medic dat hij (en evt de rest van de spelers als ze in de buurt zijn) in leven blijven/weer tot leven komen en hij schiet op alles wat los en vast zit (aanzienlijk betere aim dan mij).

Het probleem zit hem er heel sterk in dat veel mensen een class puur kiezen vanwege de guns en niet vanwege de functie. Als medic of support moet je je rol wel echt spelen om te kunnen winnen. Een beetje medic moet minstens toch wel 20 a 25 revives per ronde kunnen halen. Doe je dat met 4 medics op zijn minst help je je team enorm vooruit.

Moet ik wel bijzeggen, de andere spelers moeten wel van hun spacebar afblijven! Te vaak zie ik mensen die dood gaan meteen de spacebar indrukken. Wacht gewoon even tot je bijna kan respawnen daarmee, ik kan in zat gevallen je wel weer overeind helpen namelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Hoe kan je als spectator met een spel meekijken..
zie wel dat je als server spectator kan uitzoeken,maar hoe dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Je doet het verkeerd als je zonder vrienden speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
luifel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:40:
Hoe kan je als spectator met een spel meekijken..
zie wel dat je als server spectator kan uitzoeken,maar hoe dan verder?
Spectator mode staat standaard uit in de instellingen van de server, en aangezien alle servers op dit moment official zijn en dus volgens de standaard instellingen draaien... Is die mogelijkheid er op dit moment dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
Louw Post schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Hmm ook maar eens proberen met die settings, speel zelf op 1440p. AA is natuurlijk wel altijd zwaar voor de gpu. Is DX12 handig om aan/uit te doen om bepaalde redenen? Heb DX12 op het moment aan dacht ik.
AA zie ik amper op 4K en dx12 uit scheelt zo'n 15/20 fps hier:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Fonta schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Spectator mode staat standaard uit in de instellingen van de server, en aangezien alle servers op dit moment official zijn en dus volgens de standaard instellingen draaien... Is die mogelijkheid er op dit moment dus niet.
thanks....
nog een vraagje, als ik met een geweer op een vliegtuig schiet, zie je damage 1 of 2..is dat maar 2 % ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
unfor schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:45:
In de juiste handen is een heavy tank zeer sterk.
Maarrr.. De juiste speler met een assault class kan een tank ook simpel neer halen.
Ik vind het een uitdaging om een tank in mijn eentje uit te schakelen, het lukt regelmatig.
Maar je bent niet alleen, je hebt teammates die ook mee kunnen helpen.
Als je tegen een goede tank speler bezig bent, vertel je squad ook een light tank nade mee te nemen.
Het is niet mogelijk als assault een heavy tank alleen te vernietigen. Zelfs met alleen voltreffers doe je simpelweg niet genoeg schade. En die tank schiet ook terug. En zorgt ervoor dat jouw granaten geen voltreffers zijn.
Vergeleken met BF4 zijn deze tanks een lachertje, maar je moet wel weten hoe te handelen.
De heavy tank is wel sterker dan waar bf4 heeft. Overall is hij minder ja, maar laten we wel wezen, de anti tank wapens zijn ook veel zwakker. Net een potje waarbij eentje 47-1 ging. Hij bleef buiten effectief bereik van granaten en je anti tank gun doet niet genoeg schade om veel te doen voor je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sissors schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Het is niet mogelijk als assault een heavy tank alleen te vernietigen. Zelfs met alleen voltreffers doe je simpelweg niet genoeg schade. En die tank schiet ook terug. En zorgt ervoor dat jouw granaten geen voltreffers zijn.

[...]

De heavy tank is wel sterker dan waar bf4 heeft. Overall is hij minder ja, maar laten we wel wezen, de anti tank wapens zijn ook veel zwakker. Net een potje waarbij eentje 47-1 ging. Hij bleef buiten effectief bereik van granaten en je anti tank gun doet niet genoeg schade om veel te doen voor je dood bent.
Blijkbaar spelen wij dan een ander spel, ik heb tot nu toe vrijwel altijd een manier gevonden om de tank uit te schakelen.
Pagina: 1 ... 23 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.