Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Fonta schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:44:
[...]

Geen idee of er in BF1 opnieuw blur shizzle zit, maar hier hoe mijn user.cfg eruit ziet.
Ook staat bij mij vsync uit.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
GameTime.MaxVariablefps 150
PerfOverlay.DrawFps 0
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnabl­e 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenc­eScale 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0

[...]

Deze gozer cheat alleen maar inderdaad. Op elk account die hij ooit gehad heeft.
En met hoe blatant hij aan het cheaten is, snap ik niet dat fairfight hem niet gepakt heeft.
\Die lines zorgden er bij mij dus voor dat het beeld zwart was op alle gfx instellingen op low na :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Mijn videokaart blijft de game niet echt leuk vinden... Slecht te zien op de video maar het beeldscherm zat nog wat te flikkeren en het 2e scherm doet het dus helemaal niet. Gewoon random tijdens het spelen dat hij er geen zin meer in heeft en ermee ophoud. :(
YouTube: Playing Battlefield 1...

Wie de game wel leuk vind ben ik zelf :P. Ik ben echt fan van de M95 gewehr met alleen een iron sight. Wat ik in Battlefield 3 of 4 nooit zou doen doe ik nu bijna non stop. En dan met je squad een heavy tank vullen en lekker op een objective rushen in operations _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 27-10-2016 21:41 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Tortelli schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:37:
[...]

Welke mic gebruik je dan?.
Ik heb een headphone pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset maar vind spelen over mijn speakers eigenlijk veel relaxter. Kortom die Logitech ligt voornamelijk stof te happen 8)7.
Een Blue Yeti (de zwarte). Koptelefoon is een Sony.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:37:
[...]

Welke mic gebruik je dan?.
Ik heb een headphone pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset maar vind spelen over mijn speakers eigenlijk veel relaxter. Kortom die Logitech ligt voornamelijk stof te happen 8)7.
Heb je het wennen een goede kans gegeven, had het namelijk eerst ook, gebruikte de headset niet de eerste tijd maar omdat ik met vrienden ging spelen en wilde communiceren moest ik wel, en eenmaal gewend kon ik de speakers bijna niet meer aanhoren, nu is die is stuk en speel weer op speakers en ben daar weer aan gewend. Maar een headset ik bedoel koptelefoon eigenlijk ga ooit wel weer kopen, alleen ga ik dan voor goede stereo hoofdtelefoon en geen headset, losse goede mic erbij en dan ben je heb kwalitatief nog iets beters heb zo hier en daar gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breydel_lv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09-2023
Goede avond iedereen,

Sinds enkele dagen speel ik BF 1...en wat ziet het er knap uit en speelt het lekker!
Ik ben enorm onder de indruk en heb gevoel dat ik hier wel wat tijd aan ga besteden.

Enkel krijg ik na 30-60min spelen een ''error'' van windows, nl:

< Programma's sluiten om verlies van informatie te voorkomen.
Uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar. Sla uw bestanden op en sluit deze programma's:
Battlefield 1. >

Is voor mij de eerste keer dat ik deze error krijg.

Op internet kon ik geen goede oplossing vinden. Ik zag wel dat er gelijkaardige problemen waren met BF 4, maar dat liep bij mij heel vlot (toen nog met gtx 670).

Kan er iemand mij helpen?

Specs:
Windows 10
i5 3570k
8gb RAM
gtx 970
geïnstalleerd op SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Breydel_lv schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:37:
Goede avond iedereen,

Sinds enkele dagen speel ik BF 1...en wat ziet het er knap uit en speelt het lekker!
Ik ben enorm onder de indruk en heb gevoel dat ik hier wel wat tijd aan ga besteden.

Uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar. Sla uw bestanden op en sluit deze programma's:
Battlefield 1. >

Is voor mij de eerste keer dat ik deze error krijg.

Op internet kon ik geen goede oplossing vinden. Ik zag wel dat er gelijkaardige problemen waren met BF 4, maar dat liep bij mij heel vlot (toen nog met gtx 670).

Kan er iemand mij helpen?

Specs:
Windows 10
i5 3570k
8gb RAM
gtx 970
geïnstalleerd op SSD
Ik denk best dat iemand je kan helpen. Zoals in de topic warning staat, hier: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:21:
[...]

Heb je het wennen een goede kans gegeven, had het namelijk eerst ook, gebruikte de headset niet de eerste tijd maar omdat ik met vrienden ging spelen en wilde communiceren moest ik wel, en eenmaal gewend kon ik de speakers bijna niet meer aanhoren, nu is die is stuk en speel weer op speakers en ben daar weer aan gewend. Maar een headset ik bedoel koptelefoon eigenlijk ga ooit wel weer kopen, alleen ga ik dan voor goede stereo hoofdtelefoon en geen headset, losse goede mic erbij en dan ben je heb kwalitatief nog iets beters heb zo hier en daar gelezen.
Ik heb een paar hele leuke speakers, pricewatch: Kef X300A die ik erg graag aanhoor. Mijn grootste issue met hoofdtelefoon gamen is dat je het erg warm krijg.

Mijn B&W P7 zit wat dat betreft fijner dan de Logitech (welke "surround" moet doen). Daarnaast had ik wat issues met mijn USB waardoor PC soms bluescreende als ik hem aansloot (al lijkt dat opgelost te zijn).
Een Yeti met speakers gaat niet werken iig neem ik aan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb recent dit microfoontje gekocht om te gebruiken icm m'n hoofdtelefoon die ik al had: pricewatch: König Clip-on microfoon

Volgens de mensen met wie ik gegamed heb is de spraak zeer helder en horen ze geen ruis of achtergrond geluiden. Ik bevestig hem meestal aan het draad van de koptelefoon en daardoor zit hij ook niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Ok, na vandaag weer flink wat Operations gespeeld te hebben blijf ik bij mijn standpunt dat tanks te sterk zijn. Een beetje een conservatie tanker kan echt wel het verloop van de game bepalen. Nu heb ik nooit BF4 gespeeld dus heb niet dat vergelijkingsmateriaal. Al heb ik het dan wel over de meer open maps, in de stad is een tank echt vele malen minder goed. No way dat je met 2 man een tank kunt uitschakelen in de open maps.

En trouwens, WTF is er aan de hand met de hipfire in deze game??? Is dit altijd zo in Battlefield? Ik probeerde eerst altijd te ADS'en aangezien ik een CoD speler ben, maar hipfire is zoveel sterker. Ik begin het nu steeds meer te gebruiken en het is nog accuraat tot vrij grote afstanden. Waarom is deze keuze gemaakt? Ik had verwacht dat ADS juist het belangrijkste zou zijn.

PS: Voordat jullie nu allemaal omg noob CoD fanboy gaan roepen. Vandaag 4 hele potjes operations gedaan en was telkens 1e van mijn team geworden op de 64 man operations. Vraag me niet hoe, want ik had niet het idee dat ik zo goed bezig was. Maar schijnbaar deden de 31 spelers van mijn team nog veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Laat ik dan deze vraag stellen: ken jij één speler die actief cheat en nooit gepakt wordt?
Of ken je één aimbot die werkt en niet gedetecteerd wordt?

FF kan meer dan men denkt.Ook die laatste 5% correctie is te zien.
herken je dit stewie?

// AimBot Detector interface

///
/// @fn void EnableAimBotDetector();
/// Explicity Enable the AimBotDetector
/// <p>
///
GB_DllExport void EnableAimBotDetector();

Cheat schrijvers weten precies hoe fairfight werkt.
Natuurlijk kan fairfight meer, in bf1 beginnen cheaters die voorzichtig zijn ook al te klagen dat ze een ban te pakken hebben, ze zijn druk te achterhalen wat er precies gebeurt is, blijkbaar is het agressiever ingesteld dan in bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Breydel_lv schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:37:

Battlefield 1. >
Ik had deze melding regelmatig en een DirectX melding dat de videokaart out of memory was (4GB GTX960). Heb vandaag 8GB extra binnengekregen (bovenop de bestaande 8GB) en in de PC gedrukt en heb vandaag geen problemen meer meegemaakt. Eerste crashvrije avond. Nu staan mijn settings nog op low, maar morgen eens proberen om dat weer op te schroeven. Ik heb zo'n idee dat BF1 zoveel geheugen vraagt, dat Windows het verder niet meer kan bijbenen oid en dan eruit knalt. Discord stopte er op dat moment ook mee, waardoor ik al zo'n idee had dat het niet aan de videokaart kon liggen. Maar goed, dit werkt goed voor mij, hoeft niet voor jou zo te zijn.

Ook meteen de eerste hacker tegengekomen met Operations met een paar mensen hier van Tweakers. We krijgen een airship aan het begin van de 3e attack en iedereen die er in ging werd direct gekilled en nog voor het ding bij de eerste flag was, ontplofte deze. Ben benieuwd wat we daar nog meer van gaan zien in de toekomst. Was gezellig vanavond op Discord! (origin; Dutchbiker) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Hoe zit het met die warbonds eigenlijk. Heb er 360 maar kan niks kopen, alles staat op locked. Ben wel toe aan een leuke sniper upgrade. :)

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
7unkrat schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 01:16:
Hoe zit het met die warbonds eigenlijk. Heb er 360 maar kan niks kopen, alles staat op locked. Ben wel toe aan een leuke sniper upgrade. :)
Je moet vaak ook een bepaalde rank hebben alvorens je iets kan ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat klopt hier niet?
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/fda8ad.png

[ Voor 32% gewijzigd door New Yorker op 28-10-2016 03:13 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
JK schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:01:
[...]

Ik had deze melding regelmatig en een DirectX melding dat de videokaart out of memory was (4GB GTX960). Heb vandaag 8GB extra binnengekregen (bovenop de bestaande 8GB) en in de PC gedrukt en heb vandaag geen problemen meer meegemaakt. Eerste crashvrije avond. Nu staan mijn settings nog op low, maar morgen eens proberen om dat weer op te schroeven. Ik heb zo'n idee dat BF1 zoveel geheugen vraagt, dat Windows het verder niet meer kan bijbenen oid en dan eruit knalt. Discord stopte er op dat moment ook mee, waardoor ik al zo'n idee had dat het niet aan de videokaart kon liggen. Maar goed, dit werkt goed voor mij, hoeft niet voor jou zo te zijn.

Ook meteen de eerste hacker tegengekomen met Operations met een paar mensen hier van Tweakers. We krijgen een airship aan het begin van de 3e attack en iedereen die er in ging werd direct gekilled en nog voor het ding bij de eerste flag was, ontplofte deze. Ben benieuwd wat we daar nog meer van gaan zien in de toekomst. Was gezellig vanavond op Discord! (origin; Dutchbiker) d:)b
Je zegt dat je videokaart een out of memory melding gaf en dat heb je opgelost met extra intern geheugen? Die moet je me ff uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Dat ik de afbeelding niet kan openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
mike30 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 03:12:
[...]

Dat ik de afbeelding niet kan openen
Kijk nu

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Nog steeds een gebroken afbeelding. Kan hem niet eens aanklikken. Misschien ff opnieuw posten?

* Hij staat er ineens 8)7

Uh 6 tegen 21 is een beetje oneerlijk. Teambalance werkt voor geen meter in dat spel nog

[ Voor 40% gewijzigd door mike30 op 28-10-2016 03:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik hoop echt dat we binnenkort servers kunnen huren want dit is gewoon een drama.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Laatst online: 19:45
steel123 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:22:
Ok, na vandaag weer flink wat Operations gespeeld te hebben blijf ik bij mijn standpunt dat tanks te sterk zijn. Een beetje een conservatie tanker kan echt wel het verloop van de game bepalen. Nu heb ik nooit BF4 gespeeld dus heb niet dat vergelijkingsmateriaal. Al heb ik het dan wel over de meer open maps, in de stad is een tank echt vele malen minder goed. No way dat je met 2 man een tank kunt uitschakelen in de open maps.

En trouwens, WTF is er aan de hand met de hipfire in deze game??? Is dit altijd zo in Battlefield? Ik probeerde eerst altijd te ADS'en aangezien ik een CoD speler ben, maar hipfire is zoveel sterker. Ik begin het nu steeds meer te gebruiken en het is nog accuraat tot vrij grote afstanden. Waarom is deze keuze gemaakt? Ik had verwacht dat ADS juist het belangrijkste zou zijn.
Ik vind hipfire alleen op de trench mp18 goed en automatico factory/trench goed. Maar so heten ze ook "trench fighters" dus dan is hipfire vanzelfsprekend. Past ook bij "warfare" toendertijd.

Verder, speel ik zelf de howitzer light tank en die vind ik persoonlijk lekker spelen. Vaak ga ik 30+ kills met <10 deaths. Op niet echt, want vaak genoeg word ik makkelijk door 1 of 2 squads binnen 2 minuten neergeknald. Je moet gewoon mines neerleggen bij "normal" routes. Ik trap er vaak genoeg in.

Jack's Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gisteren avond groot succes op de discord server :o En het was kwa geluid / communicatie nog goed te doen, zou je niet verwachten met 21 mensen.

Afbeeldingslocatie: https://images-2.discordapp.net/.eJwFwdENhCAMANBdGIBKsShuQ5CgOaWE1vhxud3vva95xmU2c6h22QD2UzKP3YrySLXYylyvkvopNvMNSTXl4y5NBVxEin6haSVEH32YAGeHS3BI5DwSrmGGp30av832Vs3vDwbEItU.ci1ZYpZj_ZRMzdhCJ-rQGOj8je8?width=163&height=300

zelfs zoveel mensen dat het niet allemaal in 1 groep te krijgen was. Paar keer dat vrijwel iedereen aan de zelfde kant zat.. als je dan als groep van punt naar punt gaat is het wel een beetje OP :9 Ook leuk om al die blauwe puntjes over de map te zien verplaatsen naar 1 punt als er een nieuw objectief gecalled werd :P En als er dan een keer een paar aan de enemy side begonnen had de rest meteen wat enemy information tot hun beschikking >:)

@bendalff _/-\o_ goed geregeld! thanks mannen & vrouw :+ till next time d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2016 08:13 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

NLsandman schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:57:
[...]

Cheat schrijvers weten precies hoe fairfight werkt.
Natuurlijk kan fairfight meer, in bf1 beginnen cheaters die voorzichtig zijn ook al te klagen dat ze een ban te pakken hebben, ze zijn druk te achterhalen wat er precies gebeurt is, blijkbaar is het agressiever ingesteld dan in bf4.
oOo

Dan ben ik erg trots op onze software :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ben inmiddels ook een tijdje aan het spelen (lvl 17 geloof ik).
Vooral bezig met die medailles halen en op die manier de verschillende classes onder de knie krijgen.

Mijn (belangrijkste) bevindingen tot nu toe:

Medic:
- Medic start gun is echt om te huilen. Zo snel mogelijk upgraden.
- Blijft gokken of je na je dood gerevived wordt door de medic die zo ongeveer op je lijk staat.
- Nieuwe icoontje van dooie teammaten is een stuk beter dan in de beta.
- Met die sniper/semi-sniper wat mij betreft mijn favorite class.

Support:
- Damage op de guns zijn een beetje meh. Er is eigenlijk maar 1 goeie gun en daar loopt dan ook iedereen mee rond zodra ze hoog genoeg level zijn.
- Mortars zijn vrij irritant in sommige situaties. Meestal wanneer je bij een chokepoint aan het vechten bent. Dan word je van de andere kant bestookt met mortieren.
- Limpet charges zijn vaak nutteloos. Tanks komen vaak niet dichtbij genoeg zodat je er iets mee kunt. En naar een tank toelopen/rennen is over het algemeen een suicide mission. Ik zie ook maar erg weinig mensen deze charges gebruiken.
- Voor mij de minst leuke class.

Assault:
- Startwapen is op zich prima, al zijn er betere.
- Anti-tank granaten lijken (veel) zijn sterker dan de anti-tank gun. Daarnaast moet je liggen om de AT-gun te gebruiken wat is sommige situaties gewoon niet mogelijk is. Zou mooi zijn als je hem ook gewoon kon laten "rusten" op een kozijn oid.
- Heeft een deadly combination met gas grenades en shotgun. Zeker binnen.

Scout:
- Startwapen is goed.
- Het uitzoeken hoe het precies werkt en waar je sweetspot van je gun zit is in het begin best lastig. Het hele concept vind ik wel gaaf maar wordt slecht uitgelegd.
- K-bullets doen maar weinig damage en aangezien je per kogel moet reloaden merk ik dat ik het alleen gebruik als een tank al bijna kapot is. Anders probeer ik hem gewoon te ontwijken. Uiteindelijk gebruik ik K-bullets dus vrijwel nooit.
- De flare gun is een mooie gadget. Kan je team ook erg helpen. Deze probeer ik dus zoveel mogelijk te gebruiken.
- Ik ben van nature iemand die graag sniper speelt, maar met de semi-sniper wapens van de medic is het voor mij niet noodzakelijk om altijd de scout te pakken.

Verder:

- Paarden blijven lastig bestuurbaar. Soms kun je wel ergens overheen springen en soms niet. Ook de hitreg met een zwaard is soms een beetje buggy.

- Nog te weinig teamwork. Je moet mazzel hebben dat je in een team zit met een captain die orders geeft. Maarja, dat kon je verwachten.

- Pigeon game mode is niks voor mij. Voelt een beetje als F-jes voetbal, met z'n allen achter de bal aan rennen. Wat de meesten doen is de message ergens binnen schrijven en dan naar buiten rennen en de duif loslaten. Vervolgens staat alles en iedereen van de tegenstander op dat arme beest te schieten. Moest het een aantal keer spelen om die medaille te halen maar was voor mij ook de laatste keer (tenzij ik in de toekomst nog meer medailles ervoor moet halen).

- Static AA is OP. Schoot in 30 sec 4 vijandelijke vliegtuigen uit de lucht. Nou is dat niet zo'n probleem, maar je kunt er ook gewoon horizontaal mee schieten en inkomende tanks of infanterie neerknallen. Had het beter gevonden als static AA kanonnen alleen omhoog konden schieten. Gewoon laten beginnen op 10-15 graden.

- Vliegen met een muis en tobo blijft lastig.

Verder vermaak ik me uitstekend met de game. Ook de singleplayer campaign zag er goed uit, Speelde prima en daarmee leer je de setting uit de verschillende gebieden en de verschillende wapens/classes prima kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik had gister avond mijn eerste geval van een cheater in BF1. Het was op conquest op die alpen map aan het water. Het was volgens mij iemand die "even" aan het testen was of het werkte. Hij stond namelijk in no-time 14-1 en toen mensen het door hadden heeft hij het uigezet en stond hij einde van de ronde 16-18 of zo.

In mijn geval merkte ik het toen ik op G in een anti-air stond en vervolgens vanaf D, wat een goede 800m is, met pin point accuracy zonder maar een kogel te missen door de starting gun van support werdt neer geschoten. Ik heb geprobeerd om met dat wapen te tap firen op range, maar de spread is insane en kogels komen niet eens in de buurt. Hij vuurde het volgens de hit markers in full auto en alles was raak. Was een best aparte ervaring.

Daarna leuke potjes op de tweakers discord :) Nog paar mooie dogtags verzameld van toen we gewisseld werden. Alleen moet ik nog steeds die van ene "Remco" hebben :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Klitse schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:40:
Ben inmiddels ook een tijdje aan het spelen (lvl 17 geloof ik).
Vooral bezig met die medailles halen en op die manier de verschillende classes onder de knie krijgen.

Mijn (belangrijkste) bevindingen tot nu toe:

b]Assault:[/b]
- Startwapen is op zich prima, al zijn er betere.
- Anti-tank granaten lijken (veel) zijn sterker dan de anti-tank gun. Daarnaast moet je liggen om de AT-gun te gebruiken wat is sommige situaties gewoon niet mogelijk is. Zou mooi zijn als je hem ook gewoon kon laten "rusten" op een kozijn oid.
- Heeft een deadly combination met gas grenades en shotgun. Zeker binnen.
Kan mij ook erg goed vinden in je overige uitspraken, zoals gebrek aan teamplay en OP AA. Vliegen met toetsenbord en muis is prima te doen moet ik zeggen. Gister avond in één potje twee keer een bomb run gedaan waar 6 kills uitkwamen :+

Om even terug te komen op de AT gun, die kan je wel op kozijnen, rotsen e.d. laten rusten. Het werkt echter zo kut, dat de vijand je eerder ziet dan jij klaar bent met de boel neerleggen en vuren. Je moet echt iets hebben met exact de goede hoogte, ipv dat je character er rekening mee houdt.

Overigens, ben ik de enige of krijgen meer mensen hier (in verhouding) best veel Gas grenade kills? Mijn 'Enemy hits' lopen flink op als ik een Gas granaat ergens tussen groepje vijanden gooi. Zelfs als er bijv. twee in een huis zitten dan kill ik er vaak wel eentje. Doet niemand zn gasmasker op haha oOo

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:49:
[...]

Kan mij ook erg goed vinden in je overige uitspraken, zoals gebrek aan teamplay en OP AA. Vliegen met toetsenbord en muis is prima te doen moet ik zeggen. Gister avond in één potje twee keer een bomb run gedaan waar 6 kills uitkwamen :+

Om even terug te komen op de AT gun, die kan je wel op kozijnen, rotsen e.d. laten rusten. Het werkt echter zo kut, dat de vijand je eerder ziet dan jij klaar bent met de boel neerleggen en vuren. Je moet echt iets hebben met exact de goede hoogte, ipv dat je character er rekening mee houdt.

Overigens, ben ik de enige of krijgen meer mensen hier (in verhouding) best veel Gas grenade kills? Mijn 'Enemy hits' lopen flink op als ik een Gas granaat ergens tussen groepje vijanden gooi. Zelfs als er bijv. twee in een huis zitten dan kill ik er vaak wel eentje. Doet niemand zn gasmasker op haha oOo
Vliegen is een kwestie van wennen denk ik.
Dat van die AT gun wist ik niet. Ga ik eens even proberen vanavond.
Gas grenades combineren met een shotgun. Dan pak je nog veel meer kills. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Klitse schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Vliegen is een kwestie van wennen denk ik.
Dat van die AT gun wist ik niet. Ga ik eens even proberen vanavond.
Gas grenades combineren met een shotgun. Dan pak je nog veel meer kills. >:)
Ik heb altijd veel gevlogen in BF games, dus dat zal ook wel schelen. Moet zeggen dat ik een stuk meer in 3rd person vlieg, zeker met bommen gooien. Ik vind het droppen een stuk lastiger met die scope of in first person, dus daarom ook, 3rd person ;). Voor gericht schieten op mannetjes wil ik nog wel eens mn muis even pakken, maar over algemeen vlieg ik eigenlijk alleen met toetsenbord. WASD + pijltjes + spatie voor schieten/loslaten en CTRL voor inzoomen/bombingview.

Zal het binnenkort even proberen. Speelde voornamelijk support om de BAR te halen, maar die viel wat tegen. Denk nu Assault en Recon oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
MisterChaoSs schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:49:
[...]
Ja, valt mij ook op. Terwijl ik inmiddels een "T" reflex ontwikkeld heb. Ik ga alleen nog maar dood aan gas als mijn health al laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

Ja, valt mij ook op. Terwijl ik inmiddels een "T" reflex ontwikkeld heb. Ik ga alleen nog maar dood aan gas als mijn health al laag is.
Ja vaak zal het idd zijn, owh ik ren er wel even uit. Echter, als ik er eentje daar achter heb gegooid.. hè hè hè ;w

Moet zeggen dat ik echt fan ben van Operations, geweldig al die chaos. Hopelijk komen ze in de DLC wel met een map waar je echt veel meer met loopgraven en bunkers zit. Beetje zoals Operation Kaiserslacht, de eerste twee zones, overal rook, gas, kogels, mortieren, geschreeuwen etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Ik krijg het altijd voor elkaar om midden tijdens het reloaden op T te moeten drukken, waarna het herladen helemaal opnieuw moet gebeuren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Op die bos map doe ik het masker zelfs nooit af.
Shotgun is baas op die map, en iron sights zijn niet nodig.
Zelfde met die automatico storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Moet even kwijt dat de Singleplayer echt zo vet is. Lang geleden dat ik zo op ga in een game. Vaak sta ik gwn stil en kijk ik rond. Denkende hoe erg het toen wel niet was. Word er soms stil van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SmokingSig schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:20:
Moet even kwijt dat de Singleplayer echt zo vet is. Lang geleden dat ik zo op ga in een game. Vaak sta ik gwn stil en kijk ik rond. Denkende hoe erg het toen wel niet was. Word er soms stil van.
Ik kan je aanraden om de slachtvelden (slagvelden) rond Ieper eens te bezoeken, dat hele gebied ademt nog WO1. Diverse loopgraven zijn ook weer open gesteld, daarin in rondlopen geeft een bizarre ervaring. Als je dan ook nog even rondwandelt over de diverse (alom aanwezige) begraafplaatsen, met een wijdse blik over het slagveld, dan ben je wel even stil.
Graven waar alleen maar op staat "40 Deutsche kameraden" of "A Soldier of the Scottish 8th guard".. kortom, onbekend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

flessuh

Set sail for fail!

[...]

ik maak dus ook juist gebruik van dit reflex op sommige punten... eerst zelf masker op doen, gas granaat naar binnen en dan limpet charge er achteraan, of gewoon naar binnen en sprayen.. is toch seconde of 3 dat je niet kunt schieten als je met masker bezig bent

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Gisteren ook 1e keer multiplayer gespeeld. Die dynamiet is wel vet. Zat ik in een bunker te cappen en aan elke ingang eentje gelegd. Was leuk toen ze binnenstormden. Daarna nog even het spelletje 'deur open deur toe' gespeeld haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
SmokingSig schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:20:
idd. met name de tank missie en de Runner vond ik indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je op de xbox one ook je stats bekijken, of kan dat alleen in die companion app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Iemand enig idee of het mogelijk is om met zwarte borders aan de zijkanten te spelen? Ik heb een ultrawide en speel shooters liever op 16:9 met borders (zodat de boel niet uitgerekt word en mn videokaart niet gaat roken..). Sinds er geen demo's meer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
ik begin me echt mateloos te irriteren aan de insta revive van medics. Ik ben zelf een lone wolf en probeer dus altijd te flanken. Zodra ik een groepje enemies tegenkom die ik mooi kan afslachten is er altijd wel een medic bij die de gastjes gewoon insta revived....

serieus, doe alsjeblieft iets toevoegen dat je niet kan reviven als medic als je suppressed wordt. Net als met spawnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
lordprimoz schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:48:
ik begin me echt mateloos te irriteren aan de insta revive van medics. Ik ben zelf een lone wolf en probeer dus altijd te flanken. Zodra ik een groepje enemies tegenkom die ik mooi kan afslachten is er altijd wel een medic bij die de gastjes gewoon insta revived....

serieus, doe alsjeblieft iets toevoegen dat je niet kan reviven als medic als je suppressed wordt. Net als met spawnen...
Incendiary grenade werkt goed ertegen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Bremg schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:10:
Iemand enig idee of het mogelijk is om met zwarte borders aan de zijkanten te spelen? Ik heb een ultrawide en speel shooters liever op 16:9 met borders (zodat de boel niet uitgerekt word en mn videokaart niet gaat roken..). Sinds er geen demo's meer zijn..
Kun je instellen via je videokaart drivers, aspect ratio behouden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Gek he, dat teamwork goed werkt in dit spel? Misschien niet als lone wolf rondlopen? Of zorgen dat je goed genoeg bent om die medic ook af te schieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09

Lol :')

Dit slaat toch helemaal nergens op. Als de ontwikkelaar straks rekening moet gaan houden met alle pietlutterige dingen die spelers niet aanstaan, dan kunnen we de boel wel opdoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ghighoegha schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Lol :')

Dit slaat toch helemaal nergens op. Als de ontwikkelaar straks rekening moet gaan houden met alle pietlutterige dingen die spelers niet aanstaan, dan kunnen we de boel wel opdoeken
Dit is je eerste Battlefield-game?

DICE luistert naar de hardste schreeuwers. Als iedereen, of althans een vocale meerderheid, op de fora over iets klaagt, wordt er wel degelijk naar gekeken of het reëel is om aan te passen.

Wat is triest vind is dat er ten tijde van BF3 al werd geklaagd over het reviven, dat is in BF4 perfect opgelost, en nu zijn we weer terug bij dezelfde mechaniek als BF3...

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 28-10-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:40
Naar aanleiding van het lezen over fps heb ik fraps gedownload om eens te kijken hoe dat bij mij is.

Speel met een i5 2400, 280X en 8gb ram op 1920x1080.

Met de setting op high geeft fraps als waarde in de 80 fps aan.

Is dat OK??? of loont het de moeite iets te veranderen..

Btw niets is overgeklockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Nee hoor heb 1942 heel veel gespeeld en daarna weer sinds bad company 2

[ Voor 78% gewijzigd door ghighoegha op 28-10-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Layumi schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:14:
Naar aanleiding van het lezen over fps heb ik fraps gedwonload om eens te kijken hoe dat bij mij is.

alles boven de 60 fps is meer dan ok, dus iets aanpassen is zeker niet nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ghighoegha schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Nee hoor heb 1942 heel veel gespeeld en daarna weer sinds bad company 2
Dan moet je toch weten dat als er ergens veel over geklaagd wordt (en in dit geval terecht, IMHO), dat DICE gaat kijken of ze er iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Dan moet je toch weten dat als er ergens veel over geklaagd wordt (en in dit geval terecht, IMHO), dat DICE gaat kijken of ze er iets aan kunnen doen.
Bedoel meer dat ik de klacht die jij hebt nog nergens langs heb zien komen. En volg al het battlefield nieuws enz vrij actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ghighoegha schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Bedoel meer dat ik de klacht die jij hebt nog nergens langs heb zien komen. En volg al het battlefield nieuws enz vrij actief
Het was niet mijn klacht waarop jij reageerde, en "lol :') " is nou niet echt een constructieve reactie. Toch ben ik het met hem eens.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 28-10-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Het was niet mijn klacht waarop jij reageerde, en "lol :') " is nou niet echt een constructieve reactie. Toch ben ik het met hem eens.
Hoe zou jij het graag zien dan? Dat je je naald moet opladen/bijvullen zoals in bf4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 02-09 15:35
Ja het kan vervelend zijn als ze gerevived worden maar ook meer kans op extra kills.
Aan de andere kant lees ik lone wolf dus gok scout die in de bergen ligt te campen dus weinig medelijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ghighoegha schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Hoe zou jij het graag zien dan? Dat je je naald moet opladen/bijvullen zoals in bf4?
Zoiets zou fijn zijn, ja. Ik vind het vrij onzinnig dat één persoon in drie seconden vijf mensen tot 100% kan reviven.

Ik bedoel: dit slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Zoiets zou fijn zijn, ja. Ik vind het vrij onzinnig dat één persoon in drie seconden vijf mensen tot 100% kan reviven.

Ik bedoel: dit slaat nergens op.
Nou, zoiets is meer een probleem van de andere partij. Ik krijg dat echt niet voor elkaar als medic. Meestal zijn er niet voor niets zoveel mensen dood op één positie, dus kans op een mortier in je ogen is vrij groot.

Daarnaast, liever dit dan die mensen die gelijk respawnen terwijl ik vrijwel naast ze sta voor een revive.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
Naald opladen kan ik wel inkomen. Maar de persoon waar ik op reageerde kan niet tegen instant revives. Dat heb je dan nog steeds. Snap het probleem gewoon niet zo. Wees creatief en verzin er zelf iets op. Lukt dit niet, leg je er dan bij meer ipv je te irriteren. Want het lijkt niet echt een klacht die bij veel mensen speelt.

Maar dit is niet voor jou bedoelt. Zit alleen op telefoon. Dus is een beetje lastig reageren allemaal:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
ghighoegha schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:34:
Naald opladen kan ik wel inkomen. Maar de persoon waar ik op reageerde kan niet tegen instant revives. Dat heb je dan nog steeds. Snap het probleem gewoon niet zo. Wees creatief en verzin er zelf iets op. Lukt dit niet, leg je er dan bij meer ipv je te irriteren. Want het lijkt niet echt een klacht die bij veel mensen speelt.

Maar dit is niet voor jou bedoelt. Zit alleen op telefoon. Dus is een beetje lastig reageren allemaal:p
Om even terug te komen op mijn vorige commentaar. Ik heb niks tegen de revives opzich, alleen het feit dat een medic sneller zn teammates kan reviven als ik ze neer kan schieten / reviven. Als ze dit oplossen door suppression delay of een soort charge voor de revive maakt me niet uit. Maar zoals het nu werkt is gewoon stom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ebayzo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:32:
[...]
Nou, zoiets is meer een probleem van de andere partij. Ik krijg dat echt niet voor elkaar als medic. Meestal zijn er niet voor niets zoveel mensen dood op één positie, dus kans op een mortier in je ogen is vrij groot.

Daarnaast, liever dit dan die mensen die gelijk respawnen terwijl ik vrijwel naast ze sta voor een revive.
Het is mij als BF1-noob al meerdere keren gelukt, en wel op datzelfde stuk. Eén gas/incendiary/frag en er ligt zo vijf man op de grond, en je spamt de linkermuisknop en hebt er weer een paar levende teammates bij.

Als één vijand dat voor elkaar gekregen heeft, is het dan eerlijk dat als hij drie seconden later de hoek om komt lopen, er weer zes man overeind staat?

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 28-10-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Het is mij als BF1-noob al meerdere keren gelukt, en wel op datzelfde stuk. Eén gas/incendiary/frag en er ligt zo vijf man op de grond, en je spamt de linkermuisknop en hebt er weer een paar levende teammates bij.

Als één vijand dat voor elkaar gekregen heeft, is het dan eerlijk dat als hij drie seconden later de hoek om komt lopen, er weer zes man overeind staat?
Mjah, het is ook geen sim. Zijn wel meer dingen niet realistisch. Krijg meer <knip, dat lijkt me sterk> van die snipers elke keer weer. Dat drukt toch altijd wel mijn enthousiasme bij Battlefield, elke editie weer. Ik heb zo snel het negatieve battlefield gevoel weer te pakken..

[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 28-10-2016 13:50 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ebayzo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Mjah, het is ook geen sim. Zijn wel meer dingen niet realistisch. Krijg meer aids van die snipers elke keer weer. Dat drukt toch altijd wel mijn enthousiasme bij Battlefield, elke editie weer. Ik heb zo snel het negatieve battlefield gevoel weer te pakken..
Ik verwacht ook niet dat de medics tien minuten CPR moeten toepassen om iemand te reviven, maar een íets langere revivetijd zou volgens mij (maar nogmaals, mening) welkom, en met name gebalanceerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Misschien de eerste keer een volle injectie zonder delay. Mocht je meteen daarna willen doen een kleine delay/animatie van het opnieuw vullen van de spuit

Zou misschien iets meer in balans zijn?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Layumi schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:14:
Naar aanleiding van het lezen over fps heb ik fraps gedownload om eens te kijken hoe dat bij mij is.

Wat zijn je minimale FPS waarden?

Als in: hoeveel FPS heb je op Fao Fortress, San Quentin Scar als je heelveel op je beeldscherm hebt en ziet gebeuren (landschap, huizen, bomen, veel spelers, voertuigen, speciale effecten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
six-shooter schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Met TOGA of met Tweakers? Bij TOGA ben je altijd welkom als jeje maar niet als een klein irritant kind gedraagd zeg maar :D

theoldgitsarmy.co.uk is onze site/forum. Mijn naam daar is hetzelfde. Voertaal is Engels.
Hey dat is toevallig, ik zat de afgelopen tijd met regelmaat op jullie BF4 server! Ik dacht het het enkel Engelse waren :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:40
Ekstergroen schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Wat zijn je minimale FPS waarden?

Als in: hoeveel FPS heb je op Fao Fortress, San Quentin Scar als je heelveel op je beeldscherm hebt en ziet gebeuren (landschap, huizen, bomen, veel spelers, voertuigen, speciale effecten)?
Volgens mij geeft fraps geen minimale waarde aan, maar alleen het gemiddelde.
In de benchmark die die aangeeft schommelt het in de 80.

Heb nog niet alle mappen gehad btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Ik verwacht ook niet dat de medics tien minuten CPR moeten toepassen om iemand te reviven, maar een íets langere revivetijd zou volgens mij (maar nogmaals, mening) welkom, en met name gebalanceerder zijn.
Als het te lang duurt is de speler al gerespawned en heeft de revive optie ook weinig zin toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
Pelox schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Hey dat is toevallig, ik zat de afgelopen tijd met regelmaat op jullie BF4 server! Ik dacht het het enkel Engelse waren :)
Nope, we hebben ook een heel leger aan Nederlanders, noren, zweden etc. we zijn in totaal vrij veel mensen. Ik geloof nu 700 man oid, uiteraard niet allemaal altijd actief.

Dus er is elke avond wel een groep van 20 man online, waarbij we nu dan veel BF1 spelen, maar altijd ook groepjes die R6:Siege, Project Cars, BF4 en andere dingen spelen.

Erg gezellige meuk daaro, ik ben een van de twee Nederlandse Server-admins van de BF server(s).

FPS en usage in BF kan makkelijk:

~ om console te openen:
perfoverlay.drawfps 1
perfoverlay.drawgraph 1

voor ingame tellertjes en metertjes (er zijn er nog enkele tientallen voor hitreg/netcode tests enzo, dan kan je zien hoeveel kogels je afvuurt, en hoeveel de server er ziet). (ergo, je kan je magazijn leegschieten van 100 kogels, maar als de server er maar 80 ziet, dan is er iets mis in de verbinding of op de server)

hier vindt je ALLE console commando's:
https://diaryofdennis.com...field-1-console-commands/

[ Voor 35% gewijzigd door six-shooter op 28-10-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

akaQ schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Als het te lang duurt is de speler al gerespawned en heeft de revive optie ook weinig zin toch?
Dat lijkt een beetje op de logica "Laten we oranje lichten maar afschaffen, want mensen rijden toch wel door rood".

Mensen moeten juist nu aan het begin nog wennen aan het revive-systeem (hoe vaak ik niet heb liggen wachten met drie medics binnen drie meter...), dus aan eventuele wijzigingen zullen ze ook wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
AAAhhh ha ! zit dat zo ! Lekker duidelijk Dice ppffff....

Medics zijn soms geen medics ook al bedoelen ze het goed. :+ :/

YouTube: Battlefield 1 Medic & Support Confuse Their Teammates

[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 28-10-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
MaXeRs schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:17:
AAAhhh ha ! zit dat zo ! Lekker duidelijk Dice ppffff....

Medics zijn soms geen medics ook al bedoelen ze het goed. :+ :/

YouTube: Battlefield 1 Medic & Support Confuse Their Teammates
Dat verklaart een hele hoop! Ik dacht dat ik soms, net als met spotten, niet goed genoeg drukte of richtte! Maar dat is dus niet het geval. Weer wat geleerd :)

Nog 2 dingetjes: die motoren lijken een beetje last minute in de game gefrommeld, ze zaten niet in de beta en reageren compleet anders dan alle andere voertuigen. Die was in BF altijd al een beetje zo met queads, maar ze zijn niet te besturen, zelf als je het gas doseert blijf je overal achter haken.

En mijn grootste ergernis van vandaag: de parachute. Wanneer je op daken of hoogte wordt achtervolgd en je probeert te vluchten door van het dak te springen: dood. Echt belachelijk want je hebt geen kans. Stel je bent uitgerust met een shotgun en wilt naar beneden springen zodat je diegene onder van korte afstand kunt raken ipv grote afstand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
RedBad9 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:36:
[...]

Dat verklaart een hele hoop! Ik dacht dat ik soms, net als met spotten, niet goed genoeg drukte of richtte! Maar dat is dus niet het geval. Weer wat geleerd :)

Nog 2 dingetjes: die motoren lijken een beetje last minute in de game gefrommeld, ze zaten niet in de beta en reageren compleet anders dan alle andere voertuigen. Die was in BF altijd al een beetje zo met queads, maar ze zijn niet te besturen, zelf als je het gas doseert blijf je overal achter haken.

En mijn grootste ergernis van vandaag: de parachute. Wanneer je op daken of hoogte wordt achtervolgd en je probeert te vluchten door van het dak te springen: dood. Echt belachelijk want je hebt geen kans. Stel je bent uitgerust met een shotgun en wilt naar beneden springen zodat je diegene onder van korte afstand kunt raken ipv grote afstand. 8)7
Het punt is dat het static line parachutes zijn. Die hebben een hele lange lijn (langer dan de hoogte van een gebouwtje) Dus tegeb de tijd dat de parachute is uitgevouwen en begint met afremmen, zit je al onder de grond zeg maar. (zo'n zes voet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

mike30 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 03:12:
[...]

Je zegt dat je videokaart een out of memory melding gaf en dat heb je opgelost met extra intern geheugen? Die moet je me ff uitleggen :)
Klinkt gek he? :) De melding was dat ik een videokaart met minimaal 2GB VRAM zou moeten gebruiken, maar mijn kaart heeft 4GB VRAM, daar kon het niet aan liggen. Wel zag ik dat ik nauwelijks gewoon RAM vrij had (vaak zelfs 0MB) en als BF1 eruit klapte, ook bijv. Discord gewoon weg was, tot ik de melding wegklikte en toen weer ook geluid etc hoorde. Heb 8GB RAM besteld, dat erbij geprikt en gister crashvrij kunnen spelen. Vandaag ga ik het spul opkrikken van laag naar medium of 'auto' (omdat er ook wat hoger spul tussen zit) en dan kijken of het stabiel blijft draaien. Maar gister ging in elk geval perfect en GPU-Z gaf al eerder aan dat BF1 iets van 1800MB VRAM zou gebruiken, dus die zit nog lang niet aan zijn max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
six-shooter schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:54:
[...]

Het punt is dat het static line parachutes zijn. Die hebben een hele lange lijn (langer dan de hoogte van een gebouwtje) Dus tegeb de tijd dat de parachute is uitgevouwen en begint met afremmen, zit je al onder de grond zeg maar. (zo'n zes voet).
En terecht, IRL lukt dit je ook niet. Meeste gebouwen leveren je toch minimaal 2 gebroken enkels op.

Vind het al heel wat dat er parachutes zijn toegevoegd aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 12-09 06:12
oeps, was het topic xbox en ps4 aan het volgen :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

En terecht, IRL lukt dit je ook niet. Meeste gebouwen leveren je toch minimaal 2 gebroken enkels op.

Vind het al heel wat dat er parachutes zijn toegevoegd aan deze game.
Nou en, kan het me van BC2 herinneren dat het er wel gewoon in zat, nu spring je van een gebouw en donder je dood neer. Wordt het voor niemand leuker op volgens mij, dus ook niet voor de tegenstander..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

RedBad9 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

Nou en, kan het me van BC2 herinneren dat het er wel gewoon in zat, nu spring je van een gebouw en donder je dood neer. Wordt het voor niemand leuker op volgens mij, dus ook niet voor de tegenstander..
Ze proberen het relatief "echter" te laten voelen. Ze kunnen hier niet in overdrijven maar dingen zoals parachute aanpassen is daar één van de stappen in. Ik geef ze geen ongelijk en zie dit zeker als een voordeel. Zo zie je maar dat de meningen uit één lopen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
JK schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Klinkt gek he? :) De melding was dat ik een videokaart met minimaal 2GB VRAM zou moeten gebruiken, maar mijn kaart heeft 4GB VRAM, daar kon het niet aan liggen. Wel zag ik dat ik nauwelijks gewoon RAM vrij had (vaak zelfs 0MB) en als BF1 eruit klapte, ook bijv. Discord gewoon weg was, tot ik de melding wegklikte en toen weer ook geluid etc hoorde. Heb 8GB RAM besteld, dat erbij geprikt en gister crashvrij kunnen spelen. Vandaag ga ik het spul opkrikken van laag naar medium of 'auto' (omdat er ook wat hoger spul tussen zit) en dan kijken of het stabiel blijft draaien. Maar gister ging in elk geval perfect en GPU-Z gaf al eerder aan dat BF1 iets van 1800MB VRAM zou gebruiken, dus die zit nog lang niet aan zijn max.
Okay apart. Ik heb zelf ook 8gb ram en zelfs maar 3 gb vram op m'n 780Ti. Maar ik heb de functie dat m'n videogeheugen exceeded kan worden uitstaan. Misschien dat er met die functie ergens anders wat vandaan getrokken word?
Ik ga iig aankomende week even 8gb erbij halen en misschien einde van het jaar m'n 780ti vervangen voor een 1060gtx met 6gig vram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 16:10
Mijn setup draait soepel met BF1 op hoge settings! Had ik toch niet helemaal verwacht.
i5-4590, 280x, 8gb ram
op 1440p

[ Voor 4% gewijzigd door ikwilwp8 op 28-10-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:14

ErA

Ik kan niet geloven hoe BF1 mij heeft veranderd in een tankfanaat. Had ik na 800 uur BF4 800 kills met tanks, heb ik nu n 65 uur BF1 (omg 65 uur ja) 1500 tank kills... alleen met de heavy tank hahaha.

Hij is ook zo lekker krachtig:

En omdat ik zo vaak in de tank zit heb ik tevens mijn kit maar eens aangepast. De Sawed off shotgun is perfect voor zowel piloot als tanker en veel beter mijn inziens dan de standaard gun. Wat me wel opvalt dat de Sawed off shotgun veel krachtiger is als onderdeel van de tank hunter kit. Daarmee was alles 1 shot 1 kill. Nu moet ik vaak toch wat beter me best doen.

Desalnietemin nog steeds een leuke gun:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
tanknoob

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het ergste aan die tanks is dat je ontzettend snel een map moet laden om er een te bemachtigen, dat systeem moeten ze eens aanpassen. Ik heb een recente SSD met Battlefield daar op geïnstalleerd maar nog vis ik vrijwel altijd achter het net en is de tank al weg.

Ik denk dat ze die quick repair (3) er uit moeten halen, dan zijn ze veel meer in balans en kan je er veel minder ver mee komen solo. Dan wordt het een team effort ze rijdend te houden.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 28-10-2016 17:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Een heavy is erg snel neer als er 2-3 assault enemies achter je aangaan. Gisteren twee keer in een pot binnen 2 minuten neergehaald op een druk punt. Probleem zit hem vooral bij de mensen die niets tegen tanks doen, niet bij de tanks zelf. Tanks horen wat sterker te zijn en niet door één persoon te slopen zijn. ;)

Quick repair is een beetje OP inderdaad.

Snap zeker dat het vervelend kan zijn, maar als je team niets doet heb je het ook wel een beetje verdiend. Geldt precies zo voor de Airship etc. Nu is het wel zo dat hij op Operations verschrikkelijk is (omdat hij gewoon weer spawnt als een sector verloren is), maar op Conquest is hij redelijk snel neer te halen.

[ Voor 36% gewijzigd door Uffeltje op 28-10-2016 19:01 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:53:
Het ergste aan die tanks is dat je ontzettend snel een map moet laden om er een te bemachtigen, dat systeem moeten ze eens aanpassen. Ik heb een recente SSD met Battlefield daar op geïnstalleerd maar nog vis ik vrijwel altijd achter het net en is de tank al weg.

Ik denk dat ze die quick repair (3) er uit moeten halen, dan zijn ze veel meer in balans en kan je er veel minder ver mee komen solo. Dan wordt het een team effort ze rijdend te houden.
Maar hoe ga je dan repairen? Hetzelfde systeem als in de vorige BFs zou ik prima vinden.

En inderdaad, het is een beetje lame dat je echt een snelle PC moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Een SSD is volgens mij al voldoende. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:17:
[...]

Maar hoe ga je dan repairen? Hetzelfde systeem als in de vorige BFs zou ik prima vinden.

En inderdaad, het is een beetje lame dat je echt een snelle PC moet hebben.
Je hebt de lange repair nog die enkel werkt als je ondertussen niet geraakt wordt. Enkel niet de quickrepair om snel even wat health erbij te krijgen bij het vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Veel gamers willen het nodige veranderen zo te lezen. Sommige vinden het weer niks. Andere willen van de med een super mario maken of zijn het de tanks die op zijn, enz.. Speel gewoon het spel.

Als er dan toch iets veranderd moet worden is het de balance want daar gaat het soms helemaal mis.

Zelf beleef ik heel veel fun aan deze editie en eerst alles tot level 3 gespeeld voor de nodige unlock. Favoriet is de scout met gewehr m95 carbine. Heerlijk voor close combat en met de flair en spot geinig om te spelen. Heel soms de martin-henry. Favoriete pistool voor de scout is de Bodeo 1889 wel lachen als je dat ding moet herladen. Tijd voor cola en chips.

In het begin draaide de gtx 780 met i7 wat minnetjes net aan tegen de 58 fps op ultra.

Nu de instellingen via deze link YouTube: Meine Battlefield 1 Settings - Besser spielen und mehr FPS erreichen! en alles draait minimaal 85 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:32:
[...]

Je hebt de lange repair nog die enkel werkt als je ondertussen niet geraakt wordt. Enkel niet de quickrepair om snel even wat health erbij te krijgen bij het vluchten.
Ik wist dus serieus niet dat je die quick repair had. Dat gaat tanken nog makkelijker maken dan het al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Nieuwe AMD driver hotfix is uit :)
Maar niet direct fixes voor BF1 helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
TecTo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:35:
Veel gamers willen het nodige veranderen zo te lezen. Sommige vinden het weer niks. Andere willen van de med een super mario maken of zijn het de tanks die op zijn, enz.. Speel gewoon het spel.

Als er dan toch iets veranderd moet worden is het de balance want daar gaat het soms helemaal mis.

Zelf beleef ik heel veel fun aan deze editie en eerst alles tot level 3 gespeeld voor de nodige unlock. Favoriet is de scout met gewehr m95 carbine. Heerlijk voor close combat en met de flair en spot geinig om te spelen. Heel soms de martin-henry. Favoriete pistool voor de scout is de Bodeo 1889 wel lachen als je dat ding moet herladen. Tijd voor cola en chips.

In het begin draaide de gtx 780 met i7 wat minnetjes net aan tegen de 58 fps op ultra.

Nu de instellingen via deze link YouTube: Meine Battlefield 1 Settings - Besser spielen und mehr FPS erreichen! en alles draait minimaal 85 fps.
Euh, wat voor bijzonders doet hij dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Awsom schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:11:
[...]

Euh, wat voor bijzonders doet hij dan precies?
als je de bodeo 1889 bedoeld. Het herladen duurt extreem lang, Dat vind ik ook het leuke aan dit pistool. Echt anno 1889. Daarom ook de keuze voor het gewehr m95 carbine. Schieten met historische wapens geeft dit spel juist plus.

Is ook heel persoonlijk en wat je leuk vind. Veel gamers pakken al snel een spray gun en rennen, rennen. Dit zie je ook in zo veel andere shooters. Voor mij gaat het meer om de manier hoe je een kill maakt dan de hoeveelheid.

[ Voor 37% gewijzigd door TecTo op 28-10-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
TecTo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

als je de bodeo 1889 bedoeld. Het herladen duurt extreem lang, Dat vind ik ook het leuke aan dit pistool. Echt anno 1889. Daarom ook de keuze voor het gewehr m95 carbine. Schieten met historische wapens geeft dit spel juist plus.
Oh, oeps. Ik bedoelde dat filmpje van die instellingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
er worden een aantal basis instellingen veranderd en in het custom deel van de video setting het nodige op low gezet en andere op ultra. In de game een prima beeld en detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Zit nu wel even met een dingetje. Draaide voorheen win7. Fx8350 r9 270x oc. Speelde op high en haalde gem 70 fps.

Nu draai ik op win 10 en haal net aan 60 fps op medium. Dx12 even geprobeerd maar dat werd er niet beter op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Maar wat voor instellingen had je hiervoor dan? Alles up ultra? Als je dan dingen naar low/medium gaat zetten is het niet zo gek dat je meer fps krijgt hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
Awsom schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:38:
Maar wat voor instellingen had je hiervoor dan? Alles up ultra? Als je dan dingen naar low/medium gaat zetten is het niet zo gek dat je meer fps krijgt hé.
Inderdaad alles op ultra of high maar verlagen gaf niet echt een boost. Medium weer minder detail enz.. Met deze aanpassingen (ook muis gevoeligheid) draait alles soepel en resultaten voor deze zeer middelmatige speler zijn er iets op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Spotify playlist van de officiele soundtrack: https://open.spotify.com/album/3lLWlwS4BC6S6e1RtNAInZ

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

mike30 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Okay apart. Ik heb zelf ook 8gb ram en zelfs maar 3 gb vram op m'n 780Ti. Maar ik heb de functie dat m'n videogeheugen exceeded kan worden uitstaan. Misschien dat er met die functie ergens anders wat vandaan getrokken word?
Ik ga iig aankomende week even 8gb erbij halen en misschien einde van het jaar m'n 780ti vervangen voor een 1060gtx met 6gig vram.
Hier staat dat ook aan, dat ie niet meer mag gebruiken omdat het anders instabiel zou kunnen worden.
Deze hele avond ook geen crashes gehad. Nu draait het gewoon 100% stabiel, vorige week was het echt niet leuk meer. Om het kwartier oid een crash naar Windows met die melding van het geheugen van de gfxcard of gewoon dat de applicatie was gestopt omdat Windows geen bronnen meer had.

Ik ben nu redelijk tevreden, alleen moeten mijn skills nog omhoog. Ik game nog maar zelden en dan merk je echt dat anderen veel beter zijn en ik waarschijnlijk te sloom. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
JK schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:12:
[...]

Hier staat dat ook aan, dat ie niet meer mag gebruiken omdat het anders instabiel zou kunnen worden.
Deze hele avond ook geen crashes gehad. Nu draait het gewoon 100% stabiel, vorige week was het echt niet leuk meer. Om het kwartier oid een crash naar Windows met die melding van het geheugen van de gfxcard of gewoon dat de applicatie was gestopt omdat Windows geen bronnen meer had.

Ik ben nu redelijk tevreden, alleen moeten mijn skills nog omhoog. Ik game nog maar zelden en dan merk je echt dat anderen veel beter zijn en ik waarschijnlijk te sloom. :o
Ik moet zeggen dat ik buiten 1 x dat m'n geluid stopte ik voor de rest geen crash heb gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
ikwilwp8 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:28:
Mijn setup draait soepel met BF1 op hoge settings! Had ik toch niet helemaal verwacht.
i5-4590, 280x, 8gb ram
op 1440p
DX11 of 12? OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Stewie! schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

oOo

Dan ben ik erg trots op onze software :7
Jij niet alleen, ik geniet er ook van alleen vinden ze wel oplossingen tegen fairfight, bv het nieuwe screenshot systeem dat dx gebruikt en ze zien ook dat jullie deze weer hebben aangepast in de patch.
Ik denk dat jullie wel weten hoe ze het doen.
Als admin vind ik dat ik moet weten waar de cheat schrijvers mee bezig zijn, ze maken veel proof of concept filmpjes.

Van mij hoeft die andere anti cheat battle eye niet die bv in overwatch gebruikt wordt want dan kan ik net zo goed remote access geven van mijn pc zodat ze kunnen zien wat er op staat.
Want die software is gewoon spyware, het maakt geheugen dumps en stuurt dat naar hun master server voor onderzoek, het kan code executen zonder dat je toestemming geeft of zien welke processen je hebt draaien.
Voor die paar procent aan cheaters ga ik mijn privacy niet voor opgeven.
Lekkere muziek, beter dan dat prrrrrrrtttttttt, bzzzzzzzzzzz etc van bf4.

[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 29-10-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

NLsandman schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:56:
[...]

Van mij hoeft die andere anti cheat battle eye niet die bv in overwatch gebruikt wordt want dan kan ik net zo goed remote access geven van mijn pc zodat ze kunnen zien wat er op staat.
Want die software is gewoon spyware, het maakt geheugen dumps en stuurt dat naar hun master server voor onderzoek, het kan code executen zonder dat je toestemming geeft of zien welke processen je hebt draaien.
Voor die paar procent aan cheaters ga ik mijn privacy niet voor opgeven.

[...]
De data is anoniem, dus nergens om je zorgen over te maken. Het systeem van Overwatch is inderdaad erg intrusive, maar ook geweldig IMHO. Ik begrijp je zorgen wel hoor. Ik denk dat er voor elk systeem wel wat te zeggen is...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Alweer, wanneer gaan ze dit fixen?
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2uf7ncw.png

Weg

Pagina: 1 ... 22 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.