Interessant... Ik heb een 4690K oc 4.4 ghz, 16 gb ram, gtx 970 oc en de game op een ssd en heb last van stuttering op sommige 64 player maps (Amiens, St Quentin, Monte Grappe en Empire's Edge met name). CPU utilisatie staat op die momenten op 100% en de framerate vliegt heen en weer tussen 40 en 80. Ik draai de game op 1440p ultra, met shadows op high.mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:07:
[...]
Ik heb 80-90 fps, met heel soms een kleine drop naar 70 fps. i5 4690K@stock, Asus Strix GX970@stock. Op Full HD met Ultra instelling ingame. (Dus geen aanpassingen achteraf aan de grafische instellingen) Draait vlekkeloos hoor
De eerste pot na het opstarten van de game lijkt overigens altijd goed te draaien, ongeacht de map. Gisterenavond was St Quentin de 1e conquest die ik speelde en de framerate bleef keurig tussen 60-80 hangen zonder stutters, terwijl die map op 64 player altijd stutters oplevert.
Ik heb m'n cpu cores unparked, speedstep uit in de bios, max prerendered frames op 1, gpu memory restrictions uit in de ini, et cetera, maar het probleem houdt aan helaas. Gisterenavond m'n framerate maar op 60 gecapped, wat de stuttering nog verder terugbrengt, maar nog steeds niet elimineert. Al heel de week bezig om de game zonder stutters te laten draaien, vermoeiend... Ik heb zo'n gevoel dat dit iets is wat gepatched moet gaan worden, maar wil in de tussentijd ook van de game genieten!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant