Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Ik heb 80-90 fps, met heel soms een kleine drop naar 70 fps. i5 4690K@stock, Asus Strix GX970@stock. Op Full HD met Ultra instelling ingame. (Dus geen aanpassingen achteraf aan de grafische instellingen) Draait vlekkeloos hoor :)
Interessant... Ik heb een 4690K oc 4.4 ghz, 16 gb ram, gtx 970 oc en de game op een ssd en heb last van stuttering op sommige 64 player maps (Amiens, St Quentin, Monte Grappe en Empire's Edge met name). CPU utilisatie staat op die momenten op 100% en de framerate vliegt heen en weer tussen 40 en 80. Ik draai de game op 1440p ultra, met shadows op high.
De eerste pot na het opstarten van de game lijkt overigens altijd goed te draaien, ongeacht de map. Gisterenavond was St Quentin de 1e conquest die ik speelde en de framerate bleef keurig tussen 60-80 hangen zonder stutters, terwijl die map op 64 player altijd stutters oplevert.

Ik heb m'n cpu cores unparked, speedstep uit in de bios, max prerendered frames op 1, gpu memory restrictions uit in de ini, et cetera, maar het probleem houdt aan helaas. Gisterenavond m'n framerate maar op 60 gecapped, wat de stuttering nog verder terugbrengt, maar nog steeds niet elimineert. Al heel de week bezig om de game zonder stutters te laten draaien, vermoeiend... Ik heb zo'n gevoel dat dit iets is wat gepatched moet gaan worden, maar wil in de tussentijd ook van de game genieten!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Arrahant schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:20:
[...]

Interessant... Ik heb een 4690K oc 4.4 ghz, 16 gb ram, gtx 970 oc en de game op een ssd en heb last van stuttering op sommige 64 player maps (Amiens, St Quentin, Monte Grappe en Empire's Edge met name). CPU utilisatie staat op die momenten op 100% en de framerate vliegt heen en weer tussen 40 en 80. Ik draai de game op 1440p ultra, met shadows op high.
De eerste pot na het opstarten van de game lijkt overigens altijd goed te draaien, ongeacht de map. Gisterenavond was St Quentin de 1e conquest die ik speelde en de framerate bleef keurig tussen 60-80 hangen zonder stutters, terwijl die map op 64 player altijd stutters oplevert.

Ik heb m'n cpu cores unparked, speedstep uit in de bios, max prerendered frames op 1, gpu memory restrictions uit in de ini, et cetera, maar het probleem houdt aan helaas. Gisterenavond m'n framerate maar op 60 gecapped, wat de stuttering nog verder terugbrengt, maar nog steeds niet elimineert. Al heel de week bezig om de game zonder stutters te laten draaien, vermoeiend... Ik heb zo'n gevoel dat dit iets is wat gepatched moet gaan worden, maar wil in de tussentijd ook van de game genieten!
i5 2500K @4,5Ghz, Asus 970Strix, 8GB. CPU staat de hele tijd op 100% maar toch heb ik een vloeiende game ervaring op Ultra/1080p op DX11. De in game fps counter houdt ik natuurlijk niet de hele tijd in de gaten maar ik heb in gebouwen rond de 100/120 fps en als ik midden op een grote map rondkijk rond de 70/80. Windows 10 btw...

Heerlijk spel trouwens, altijd al fan geweest van semi ipv automatic. Nooit kunnen wennen aan red-dot sights en bijna altijd met stock sights gespeeld. Dit spel ligt me wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sharkware op 27-10-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Welke windows draai je, is dat nog win7?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SAiN ONeZ schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:25:
Welke windows draai je, is dat nog win7?
Yes, Windows 7-64 bit.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Sharkware schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

i5 2500K @4,5Ghz, Asus 970Strix, 8GB. CPU staat de hele tijd op 100% maar toch heb ik een vloeiende game ervaring op Ultra/1080p op DX11. De in game fps counter houdt ik natuurlijk niet de hele tijd in de gaten maar ik heb in gebouwen rond de 100/1200 fps en als ik midden op een grote map rondkijk rond de 70/80. Windows 10 btw...
En ik met mn 980ti op ultra 1080p met DX11 (ja overkill ik weet) haal "maar" 100 fps gemiddeld... Iets zegt me dat er iets niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Waarom niet een gratis windows 10 anniversery downloaden, durf te wedden dat je stutters over zijn..
Ik had dit ook met BF4 en destijds over naar de nog niet volwassen windows 8 en alle framedrops waren history, win10 draait zelfs nog wat beter.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik heb een paar weken geleden mijn hele PC opnieuw geinstalleerd (wat dankzij Windows 10 gewoon vanuit Windows zelf kan en echt een eitje is!) en ik heb maar enkele progs en games op mijn pc staan. Verder alle drivers natuurlijk up-to-date. Alles is bios staat default. Verder niks speciaals hoeven te doen. Geen stutters of frame drops. Oh, ik draai wel op DX11 modus. Misschien dat dat nog uitmaakt?

Dit is mijn PC: inventaris: Midget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:29:
[...]

Ik heb een paar weken geleden mijn hele PC opnieuw geinstalleerd (wat dankzij Windows 10 gewoon vanuit Windows zelf kan en echt een eitje is!) en ik heb maar enkele progs en games op mijn pc staan. Verder alle drivers natuurlijk up-to-date. Alles is bios staat default. Verder niks speciaals hoeven te doen. Geen stutters of frame drops. Oh, ik draai wel op DX11 modus. Misschien dat dat nog uitmaakt?

Dit is mijn PC: inventaris: Midget
Ik draai de game ook in DirectX11 modus. Shadowplay uitgeschakeld, Origin overlay uit, laatste drivers, vsync uit uiteraard. Vanavond nog maar ff een clean install van gpui drivers doen. Ik ben overigens lang niet de enige met dit issue, getuige Reddit. DICE is schijnbaar op de hoogte en aan het werk om het te fixen, maar zou mooi zijn als ik het in de tussentijd kan oplossen! :)

Stutters voelen zo raar aan, want tussen de stutters door merk je dat de game gewoon op een hoge framerate draait. Echt zo vervelend :(

[ Voor 6% gewijzigd door Arrahant op 27-10-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SAiN ONeZ schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:28:
Waarom niet een gratis windows 10 anniversery downloaden, durf te wedden dat je stutters over zijn..
Ik had dit ook met BF4 en destijds over naar de nog niet volwassen windows 8 en alle framedrops waren history, win10 draait zelfs nog wat beter.
Ik ben zeer tevreden over Windows 7; geen behoefte om over te stappen! Overigens draait BF4 wel perfect smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Vind de game echt fantastisch! Kom alleen te vaak de elite classes tegen, wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg dat hadden ze echt weg mogen laten, net zoals de behemoths. Hopelijk zijn er snel custom servers waar dat uitgeschakeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Nadat ik v-sync uit heb gezet en de game op borderless draai haal ik constant 60fps, niet meer niet minder.

Ik heb een R9 380x icm I7 3770k en 16gb ram.

Als ik de game op full screen zet varieert mijn fps veel meer. Van hoge 40 naar 80.

Goed om te vermelden is dat ik op 1920x1080 speel up ultra.

Ik blijf voorlopig van de settings af.

Wel heb ik heel soms als ik taakmanager aan heb staan op de prestaties tab(op 2e beeldscherm) dat het beeld een miliseconde op zwart gaat en de prestatie tab daarna zwart is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Borderless zou ik nog kunnen proberen, ik draai de game momenteel op fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er is geen enkele game in al jaren die ik niet borderless windowed speel. als er geen borderless windowed in zit wil ik het al amper spelen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
8)7

Ik zie nog steeds veel teveel hardware samenstellingen praat voorbij komen en te weinig leuke ervaringen, screenshots, filmpjes enz. Krijg soms echt het gevoel dat deze topic meer een d*ck-measurement is, dan dat het daadwerkelijk over inhoudelijke dingen van Battlefield 1 gaat.

JA, mooi dat het soepel op je gaming rig draait, ik ben blij voor je!
NEE, het boeit me niet om dat van alles en iedereen hier te lezen!

Als je over hardware, performance (en problemen) wilt praten, doe het dan lekker hier, en houd deze topic lekker schoon met alleen game inhoudelijke content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

ye-roon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:50:
Hmmm, ik heb iets gevonden wat voor mij echt niet werkt aan deze game. Dit is heel persoonlijk, maar het huidge medal system. Het "forceert" je om op een bepaalde manier te spelen. In eerdere games haalde je gewoon medals voor het spelen, het kwam vanzelf en je hoefde niet speciaal ergens voor te gaan.
Ik denk persoonlijk dat het voor het gros van de spelers sowieso geen interessant systeem is, omdat zij toch wil spelen zoals ze dat zelf wil. Ik speel zelf bijvoorbeeld enkel medic en die medals hebben voor mij geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Gister een 1080 in m'n systeem geplaatst met daarbij een gehele nieuwe windows installatie, CPU(4770k) load is drastisch gezakt waar ik voorheen op 100% cpu op alle 8 de threads zat is dit nu maximaal 60. Ik ben content :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:38
Dhrax schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Ik denk persoonlijk dat het voor het gros van de spelers sowieso geen interessant systeem is, omdat zij toch wil spelen zoals ze dat zelf wil. Ik speel zelf bijvoorbeeld enkel medic en die medals hebben voor mij geen meerwaarde.
Ja ik kies gewoon de medailles die ik kan halen met het spelen op de manier dat ik wil. Maar vind het wel geinig je hebt iig iets te doen.

Wat ik wel jammer vind aan BF1 is dat er weinig te unlocken valt, vrijwel alle wapens heb je al bij 2-3 sterren in die class en dan weer een wapen die je pas met 10 krijgt, doe dan een soort van curve er in ofzo..

Moet wel zeggen dat ik maar elke keer naar sniper neig aangezien ik de wapens van de overige klasses niet zo heel speciaal vind, het is al snel wat run&gun close range, dan ga ik liever voor de quickscopes met sniper, wat imo vrij makkelijk gaat.

Maar Operations is wel heel erg stoer, lang geleden dat ik echt een oorlogsgevoel kreeg van een spel, een en al chaos rondom je de hele match, heerlijk om te spelen en een leuke afwisseling van competitive CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
The.Sticky schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:54:
8)7

Ik zie nog steeds veel teveel hardware samenstellingen praat voorbij komen en te weinig leuke ervaringen, screenshots, filmpjes enz. Krijg soms echt het gevoel dat deze topic meer een d*ck-measurement is, dan dat het daadwerkelijk over inhoudelijke dingen van Battlefield 1 gaat.

JA, mooi dat het soepel op je gaming rig draait, ik ben blij voor je!
NEE, het boeit me niet om dat van alles en iedereen hier te lezen!

Als je over hardware, performance (en problemen) wilt praten, doe het dan lekker hier, en houd deze topic lekker schoon met alleen game inhoudelijke content :)
Wat is er mis met suggesties bieden voor een betere performance/smoothere game?

Het gaat hier over gameplay, alleen het technische aspect. Sommigen hebben nu eenmaal last van het feit dat de game niet helemaal lekker loopt.

Van e-peen wedstrijd is naar mijn mening helemaal geen sprake. Tweakers proberen elkaar gewoon te helpen en dan is het soms wel handig dat er wat technische gegevens worden gedeeld lijkt me.

Maar je kunt natuurlijk altijd over die Posts heen lezen waaraan jij je stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38
ye-roon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:50:
Hmmm, ik heb iets gevonden wat voor mij echt niet werkt aan deze game. Dit is heel persoonlijk, maar het huidge medal system. Het "forceert" je om op een bepaalde manier te spelen. In eerdere games haalde je gewoon medals voor het spelen, het kwam vanzelf en je hoefde niet speciaal ergens voor te gaan.

Echter in BF1 heeft 5 "weekly quests" waar je er maar 1 tegelijk van kan doen, want het is heel moeilijk om je knife kills ook mee te laten tellen als je bezig bent met je support medal. Dingen die ik normaal gewoon haal zonder problemen, 5 kills zonder doodgaan bv, worden stressvol door dit systeem.

Het zou al beter zijn als je gewoon alle 5 medals van de week tegelijk kan doen, dan komt het gewoon met gameplay. Nu, het is voor mij gewoon een stress inducer. Natuurlijk kan je zeggen: focus er dan niet op en speel gewoon een potje. Helaas werken mijn hersenen niet zo.

Voor mij dus een klein smetje op een verder fantastische game.
Dat ben ik wel aardig met je eens al heeft Dice dit denk ik met een reden gedaan. Destijds hoefde je er niet voor te doen en kreeg je de medals. Nu moet je er wat voor doen en nook nog in een bepaalde volgorde.

Ik heb er gisteren eentje gehaald en het euforische gevoel was er nu meer dan vroeger :) . Het forceerd je ook een beetje om van alles wat te doen en vooral team play lijkt het te promoten. Veel acties die er op staan vragen bijv give ammo of give heals, revive 10 players etc.

we wachten af hoe lang het gevoel blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Sniperen kan heel leuk zijn, maar ze hebben het in BF1 ook lekker frustrerend gemaakt voor de sniper zelf, omdat er niet echt plekken zijn waar je ongestoord kunt gaan liggen en 10-tallen kills maken (indien je niet een volledig newbie-team tegenover je hebt dan). Ik vind de balans wat dat betreft dus wel aardig. Misschien nieemt die frustratie van anti-snipen wel weer toe zodra hardcore mode er is.

In de bergen vind ik het snipen het leukste, maar die afstandcycle kan ik helemaal niks mee. Laat hem maar gewoon op 75 m. staan. Zodra ik hem hoger zet, dan raak ik echt helemaal niks meer. Ventje over grote afstand, gok op 300+ m, dus ik cyclen naar 300, schiet ik ver over hem heen. 150 m. zelfde verhaal. Dus 75 m. en stukje boven het hoofd mikken, bam.. headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Het enige wat mij tegen staat aan het hele medal systeem, is dat ik de mogelijkheid mis om voorafgaand aan een game in Hey menu een medaille te selecteren en dat je tijdens een game niet een andere medaille kan selecteren. Soms vraagt een potje een andere rol.

Die kan je natuurlijk altijd vervullen, maar zou wel handig zijn dat je dan tegelijkertijd aan een andere medal kan werken, wat dan weer mooi meegenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:19:
Sniperen kan heel leuk zijn, maar ze hebben het in BF1 ook lekker frustrerend gemaakt voor de sniper zelf, omdat er niet echt plekken zijn waar je ongestoord kunt gaan liggen en 10-tallen kills maken (indien je niet een volledig newbie-team tegenover je hebt dan). Ik vind de balans wat dat betreft dus wel aardig. Misschien nieemt die frustratie van anti-snipen wel weer toe zodra hardcore mode er is.

In de bergen vind ik het snipen het leukste, maar die afstandcycle kan ik helemaal niks mee. Laat hem maar gewoon op 75 m. staan. Zodra ik hem hoger zet, dan raak ik echt helemaal niks meer. Ventje over grote afstand, gok op 300+ m, dus ik cyclen naar 300, schiet ik ver over hem heen. 150 m. zelfde verhaal. Dus 75 m. en stukje boven het hoofd mikken, bam.. headshot.
Kan niet wachten totdat de custom servers er zijn met sniper limieten. Z'n onwijze hekel dat op sommige mappen je halve team uit scouts bestaan die lekker in de bergen liggen te campen.
Daarbij vind ik het onwijs jammer hoe makkelijk dice het snipen heeft gemaakt dat ik oprecht hekel heb aan scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

itsleon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Kan niet wachten totdat de custom servers er zijn met sniper limieten. Z'n onwijze hekel dat op sommige mappen je halve team uit scouts bestaan die lekker in de bergen liggen te campen.
Daarbij vind ik het onwijs jammer hoe makkelijk dice het snipen heeft gemaakt dat ik oprecht hekel heb aan scouts.
Volledig eens. Snipers is toch een grote ergernis bij veel spelers omdat er gewoon teveel per team aanwezig zijn. Daarnaast zijn er ook veel maps met open vlaktes en met 10 snipers in het andere team die allen liggen te campen rond dezelfde spot, is de lol er snel vanaf. Dit geldt overigens ook voor de tanks, die naar mijn mening nog steeds zwaar OP zijn. Iets meer delay inbouwen tussen shots zou al een hele verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dhrax schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Volledig eens. Snipers is toch een grote ergernis bij veel spelers omdat er gewoon teveel per team aanwezig zijn. Daarnaast zijn er ook veel maps met open vlaktes en met 10 snipers in het andere team die allen liggen te campen rond dezelfde spot, is de lol er snel vanaf. Dit geldt overigens ook voor de tanks, die naar mijn mening nog steeds zwaar OP zijn. Iets meer delay inbouwen tussen shots zou al een hele verbetering zijn.
Tanks ware IRL in WW1 toch ook zwaar OP? :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

Afgelopen vrijdag deze game ook maar weer op de kop getikt. Wegens tijdgebrek niet eerder dan deze week wat tijd in kunnen stoppen, maar wat een prachtgame! Gisteren wat potjes Domination gedaan, erg genieten van de nieuwe feel van de wapens.

Paar vraagjes:
  • Ik meen me te herinneren dat de MP18 een stuk beter was in de beta? Ik heb er nu beduidend meer moeite mee om mensen neer te halen.. Tevens lijkt het wel alsof de MP18 af en toe..hapert? Als in: ik heb nog een half magazijn over, word verrast door de tegenstander, pomp een paar kogels zijn richting uit en met een paar kogels in het magazijn hapert het wapen. Ik moet nog een keer klikken op mn muis om weer te kunnen schieten. Iemand hier bekend mee?
  • Ik heb ADS op 'toggle' staan, speel ik al jaren mee en vind ik het fijnst. Echter, soms lijkt het alsof ik ADS toggle en dan lijkt de game nog te denken dat ik ADS op hold heb staan: met de opwaartse beweging van je muisknop na de klik gaat ADS dan weer weg. Gebeurt heel af en toe, maar misschien heeft iemand dit ook gemerkt?
  • Mijn PC stamt nog uit het stenen tijdperk: AMD Phenom II X6 1090T, 12 GB aan DDR3 ram, AMD HD 7950 3GB. Met V-Sync uit en alle settings op low behalve texture quality en mesh quality (high of ultra) gaat dat prima: ik haal tijdens Domination rond de 70, 80 fps (mijn beeldscherm draait op 60Hz). Nu heb ik gelezen dat je de MaxRenderAhead waarde van je vidkaart kan wijzigen naar bijvoorbeeld 1 of 2, en dat maakt je gameplay wat smoother. Ik weet niet of hier echt nadelen aan zitten. Weet iemand dat?
Mocht iemand de tijd hebben om antwoord te geven, dank u vriendlijck!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Dhrax schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Dit geldt overigens ook voor de tanks, die naar mijn mening nog steeds zwaar OP zijn. Iets meer delay inbouwen tussen shots zou al een hele verbetering zijn.
Ik vind de tanks helemaal niet OP. misschien die tank waar je met 6 man in kunt zitten, maar dan nog is die met 2 man prima uit te schakelen. De buff die ze na de beta hebben gekregen is prima. Tankers moeten nu veel voorzichtiger te werk gaan ipv als rambo rond te kunnen rijden. Zeker die in dat 1 persoonstankje.
spartacusNLD schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
Tanks ware IRL in WW1 toch ook zwaar OP? :+
:+
Als ze het realistisch zouden maken, moet je na een paar minuten die tank uit wegens rookvergiftiging, levert elk raak schot je schade op vanwege rondvliegende onderdelen en mag die tank niet sneller dan wandelende infanterie. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
Pas08 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:16:
Het gaat hier over gameplay, alleen het technische aspect. Sommigen hebben nu eenmaal last van het feit dat de game niet helemaal lekker loopt.
En daarom hebben we dus een speciaal topic voor het bespreken van technische problemen en wat voor redenen er kunnen zijn dat de game niet lekker loopt d:)b
Maar je kunt natuurlijk altijd over die Posts heen lezen waaraan jij je stoort.
Geloof me, daar ben ik hard m'n best voor aan het doen. Maar als ik een gemiddelde pagina hier terug lees, dan zie ik in een oogopslag dat er een getal/letter combinatie in een post staat en dan gaat het dus alweer over hardware.

Het kost meer moeite om de interessante en relevante posts er tussenuit te vissen, dus dan gaat er toch echt iets niet goed met de inhoud van deze topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Ik vind de tanks helemaal niet OP. misschien die tank waar je met 6 man in kunt zitten, maar dan nog is die met 2 man prima uit te schakelen. De buff die ze na de beta hebben gekregen is prima. Tankers moeten nu veel voorzichtiger te werk gaan ipv als rambo rond te kunnen rijden. Zeker die in dat 1 persoonstankje.
Ik vind het ook wel logisch dat je niet een tank die pas echt effectief worden als je er met meerdere personen in gaat zitten makkelijk stuk kan maken in je eentje. Met de light tank kan dat wel redelijk, maar daar kan dus ook maar één persoon inzitten (helemaal goed, wordt het tenminste niet de scout heli met repair slaves verhaal).

Dat veel spelers niet de moeite nemen om er wat AT granaten en kogels tegenaan te gooien is een ander verhaal. O-)

Ik vind vehicle combat sowieso een stuk leuker in BF1 dan in de modern military varianten. Alles is lekker lomp. Zelfs vliegtuigjes vind ik leuk om in te zitten, maar ik heb dan ook wat uurtjes aan de Red Baron games besteed vroeger. _/-\o_

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Gundogan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Ik vind vehicle combat sowieso een stuk leuker in BF1 dan in de modern military varianten. Alles is lekker lomp. Zelfs vliegtuigjes vind ik leuk om in te zitten, maar ik heb dan ook wat uurtjes aan de Red Baron games besteed vroeger. _/-\o_
Ik heb nu al meer tijd in die vliegtuigjes zitten dan ik in 1000+ uur BF4 gevlogen heb. Heerlijk low-tech vliegen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012

steel123

Cryman9

Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Ik vind dit ook zo'n loos argument. Wat voor een hersenloos persoon moet er in die tank zitten zodat jij die met 2 infantry prima kunt uitschakelen. Ja misschien als die tank gaat rambo'en ver voor zijn teamgenoten uit op de flag met allemaal huizen eromheen.

De meeste tank drivers komen zelden dicht genoeg in de buurt om hem te kunnen raken met AT nades. En dan nog ziet die bestuurder jou allang aankomen. Die schieten gewoon alles plat rond het punt wat overgenomen moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
The.Sticky schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

En daarom hebben we dus een speciaal topic voor het bespreken van technische problemen en wat voor redenen er kunnen zijn dat de game niet lekker loopt d:)b

[...]

Geloof me, daar ben ik hard m'n best voor aan het doen. Maar als ik een gemiddelde pagina hier terug lees, dan zie ik in een oogopslag dat er een getal/letter combinatie in een post staat en dan gaat het dus alweer over hardware.

Het kost meer moeite om de interessante en relevante posts er tussenuit te vissen, dus dan gaat er toch echt iets niet goed met de inhoud van deze topic :)
Boeien. Iedereen weet dat dit gebeurt rondom de launch. Over een paar weken zie je hier niets meer van. Al dat opdelen in topics word ik nog een keer moe van hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
steel123 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Ik vind dit ook zo'n loos argument. Wat voor een hersenloos persoon moet er in die tank zitten zodat jij die met 2 infantry prima kunt uitschakelen. Ja misschien als die tank gaat rambo'en ver voor zijn teamgenoten uit op de flag met allemaal huizen eromheen.

De meeste tank drivers komen zelden dicht genoeg in de buurt om hem te kunnen raken met AT nades. En dan nog ziet die bestuurder jou allang aankomen. Die schieten gewoon alles plat rond het punt wat overgenomen moet worden.
Ik maak zelden mee dat de tank een vervelende factor wordt, zoals in bijvoorbeeld BF4. Zoals gezegd, je kunt hem met 2 anti-tankers echt redelijk eenvoudig uitschakelen of in elk geval zo irriteren dat hij geen factor meer is omdat hij ver van de strijd moet blijven. En al helemaal als er mensen bij zijn die een stat. kanon goed weten te gebruiken.
Misschien ervaar jij het anders dan ik, maar ik vind de tank nu geen dominante vervelende factor meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Awsom schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:06:
[...]
Boeien. Iedereen weet dat dit gebeurt rondom de launch. Over een paar weken zie je hier niets meer van. Al dat opdelen in topics word ik nog een keer moe van hier op tweakers.
:F sorry maar zo gaat dat nou eenmaal op GoT.. zo is t altijd geweest en niet voor niets.. t staat toch niet voor niets in de topic warning?

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 27-10-2016 11:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:51:
Jup bij Overwatch doen ze tenminste nog moeite om ook client side te scannen naar hacks. Bij EA hebben ze dat opgegeven en gaan ze puur op basis van statistiek werken. Dat is leuk om de obvious cheater te pakken maar een cheater die zijn hacks goed in weet te stellen blijft onzichtbaar. Maar tja, waarom zou je die aanpakken? Zijn betalende spelers en zolang ze niet te obvious cheaten zal het niet opvallen bij anderen en kan je doen alsof je spel weinig cheaters kent.
Je zegt het precies goed:
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:51:
zolang ze niet te obvious cheaten zal het niet opvallen bij anderen
Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Fairfight is een mooi systeem
... ;)
Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Oftewel Fairfight houd het spel leuk door de obvious cheaters te bannen en de niet obvious cheaters hun gang te laten gaan.
Met andere woorden: valsspelende "gamers" zijn zó geconditioneerd dat ze zich tam en stil houden, niet meer kunnen winnen, geen plezier in het valsspelen hebben en weinig te pronken hebben met onmogelijke acties.

Precies het doel van Fair Fight.
Als we even een stapje terug nemen en naar BF4 en BF1 kijken: zijn er spelers die last hebben van valsspelers? Dit hele topic staat vol met berichten dat er nauwelijks cheaters zijn. Terugdenkend aan de tijden voor BF4: dan waren de cheat makers bezig elke week of maand nieuwe software uit te brengen. Tegenwoordig worden er nauwelijks nog cheats gemaakt voor games met FF.
CH40S schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:25:
[...]
Ik weet niet wat beter is, van FairFight is nog veel minder bekend dan van PunkBuster. Dus enige onderbouwing is (zeker hier op Tweakers) gewenst. ;)

[...]
Ik heb diverse servers aan het streamen gehad naar 3rd party Punk Buster diensten. Het is dat FairFight niets deelt, maar PunkBuster heeft ook echt wel een boel spelers te grazen gehad (en nog, dagelijks), zeker bij BF4.
PB is gewoon een anti-virus scanner: die pakt bepaalde zaken, de rest kent ie niet. PB handelt dus vanuit een database met bekende cheats. FF heeft een hele andere methodiek: de developer bepaalt wat wenselijk is en handelt verder uit die gedachte. Er is dus ook nooit een achterstand op een nieuwe cheat software. Het gaat om het gedrag, het eerlijke gevecht. En laten we eerlijk zijn: als je een cheat software voor $10 per maand hebt gekocht, er online mee speelt en alles zo licht hebt ingesteld dat je net niet gebanned gaat worden, en je verliest dus nog steeds de potjes, dan is dat toch een beetje sneu?
Daarnaast is beste natuurlijk relatief. Tot nu toe vind ik de anti-cheat van Overwatch vele malen beter en effectiever. Ook daar is niet veel van bekend, maar zij (Blizzard) laten tenminste het wel weten als er een banwave is geweest. ;)
Overwatch, ja die hebben goede anti-cheat software in gebruik ;)
Ben happy dat je daar ook tevreden over bent. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 27-10-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38

flessuh

Set sail for fail!

itsleon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

daar hebben ze rookgranaten voor uitgevonden :+
Gister ook nog gedaan.. gewoon rush server, dus niet veel spelers en dan zitten er gewoon 7 man te sniperen met een support er bij voor ammo.
Lekker naast de support gaan staan voor granaat aanvulling en smoke blijven gooien tot ze weg gingen. Werkte wel want ik zag 3 man later rondrennen als andere classes
[...]

dit inderdaad... AT granaten en limpet mines werken gewoon niet omdat de tanks op afstand blijven. Maar ja, gewoon met een paar man met rocket gun spawnen en elke tank is zo weg. (weiger ik overigens omdat ik gewoon wil dat support werkt.. HE mortar is wel te doen als ze tank als veredelde field gun gebruiken

[ Voor 36% gewijzigd door flessuh op 27-10-2016 11:20 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Je zegt het precies goed:

[...]

Met andere woorden: valsspelende "gamers" zijn zó geconditioneerd dat ze zich tam en stil houden, niet meer kunnen winnen, geen plezier in het valsspelen hebben en weinig te pronken hebben met onmogelijke acties.

Precies het doel van Fair Fight.
Als we even een stapje terug nemen en naar BF4 en BF1 kijken: zijn er spelers die last hebben van valsspelers? Dit hele topic staat vol met berichten dat er nauwelijks cheaters zijn. Terugdenkend aan de tijden voor BF4: dan waren de cheat makers bezig elke week of maand nieuwe software uit te brengen. Tegenwoordig worden er nauwelijks nog cheats gemaakt voor games met FF.
En dat vind ik een enorm zwakte bod van de ontwikkelaar. Cheaters kunnen hun gang gaan zolang ze maar hun cheats goed afstellen. Je kan dus nog steeds verliezen van cheaters, enkel niet meer het onderscheid maken tussen goede spelers en cheaters. Zo moeilijk is het namelijk niet om je aimbot zo af te stellen dat je net die headshot pakt die normaal een bodyshot zal zijn. Daar doet Fairfight niks tegen, het is dus nog steeds een oneerlijk gevecht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

raiders schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:53:
[...]

Nee! Fairfight is volgens mij een soort wall of shame. Je ziet bans van de hele game dacht ik!
In principe kan de software op elke mogelijk manier de output leveren. Bij BF is dat in-game, andere games streamen het naar Twitter en weer andere games laten het nooit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En daarom mijnen gebruiken. Super effectief. Ik maak als assault meerdere kills per ronde met mijnen. Overigens zie ik (nog) vrijwel niemand die hetzelfde doet.

Ik ben zelf ook een tanker namelijk. Al vanaf Desert Combat. Mijnen zijn in BF1 een stuk lastiger te spotten maar ik heb er nog bijna nooit last van gehad. Heel soms dat iemand toevallig een paar mijnen bij mij neer leegt, maar nooit van te voren.

Tanks zijn verder wel redelijk sterk inderdaad maar echt wel uit te schakelen. Ja, misschien niet altijd door 1 infantry die met tank nades loopt te spammen. Dat is ook totaal niet oneerlijk. Ze zijn ook langzaam en het domineren van een hele map valt daardoor reuze mee.

Ik vond de tanks een stuk sterker in BF4. Vooral door de hoeveelheid perks (night vision, smoke) en ze waren ook nog eens sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The.Sticky schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:
Het is dan wel jammer dat je alleen aan het klagen bent en zelf niet een poging doet om inhoudelijke berichten te posten. Verandering begint bij jezelf.
Scrtz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:11:
Wat ik wel jammer vind aan BF1 is dat er weinig te unlocken valt, vrijwel alle wapens heb je al bij 2-3 sterren in die class en dan weer een wapen die je pas met 10 krijgt, doe dan een soort van curve er in ofzo..
Ik vind het heerlijk. Niemand loopt die unlocks achterna te jagen, niemand voelt zich minder omdat hij niet wapen X heeft. Het brengt een soort gelijkheid mee. Ook het beperkte aantal wapens zorgt er voor dat er voor iedereen wat wils bij zit en weinig wapens echt veel beter zijn dan anderen.
Moet wel zeggen dat ik maar elke keer naar sniper neig aangezien ik de wapens van de overige klasses niet zo heel speciaal vind, het is al snel wat run&gun close range, dan ga ik liever voor de quickscopes met sniper, wat imo vrij makkelijk gaat.
Probeer eens medic met de Mondragon sniper, je kan een aardige afstand bewaren maar toch met medipacks en revives smijten. Lekker achter je squad aanlopen, hun het gevaar insturen terwijl jij dekking geeft en na de shootout iedereen genezen/reviven.
Of een support met telescopic, dan kan je vanaf afstand flink covering fire geven terwijl jouw squad aanvalt. Combineer het met de mortier en je bombardeert eerst de vlag/telegraaf en geeft dan dekking terwijl anderen cappen/armen.
Maar Operations is wel heel erg stoer, lang geleden dat ik echt een oorlogsgevoel kreeg van een spel, een en al chaos rondom je de hele match, heerlijk om te spelen en een leuke afwisseling van competitive CSGO.
Operations is geweldig. Zeker met een flinke party, dan kan je heerlijk teamwork hebben _/-\o_

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik wou eigenlijk wachten met de aankoop van BF1 tot kerst, maar helaas kon ik me niet bedwingen. De reviews en feedback waren zo veel belovend! En terecht... het spel schiet verdomde lekker weg en het sfeerbeeld per map is goed te voelen (Nee ik link dit niet aan het gevoel van de echte oorlog). Op dit moment ben ik nog druk bezig om mijn positie in het veld te bepalen..op welke class leg ik de focus om zo snel mogelijk een beter wapen te kunnen krijgen. Ik heb stiekem een beetje op internet liggen loeren voor de wapens die het verschil kunnen maken, maar de meningen zijn verdeeld. Ik ga dus maar af op mijn eigen ervaringen.

Ik hoop dat ze binnenkort wel met een balance patch komen want die model-10 shotgun is gewoon een rankbooster. Die cluster van het wapen is zo compact dat je op medium range fights nog steeds een one-shot kan krijgen.

Bayonet charge is gewoon een geweldige toevoeging aan dit spel...deze kan je ook echt strategisch inzetten. Gisteren nog iemand gecharged die weg wou rennen van me.. kleine sprint richting enemy en de bayonet in zijn rug rammen. Heerlijk :P !

Sound blijft me ook verbazen, maar dat had ik ook al in Battlefront. Het duitse geschreeuw klinkt vreemd genoeg weer zo vertrouwd in mijn oren. Denk hierbij aan Medal of Honor en de eerste Call of Duty's. Zoals met Battlefront is het wel te makkelijk om kills te maken door simpelweg niet te zoomen. Hipfire is in de meeste gevallen het makkelijkste en ook nog recht.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

En dat vind ik een enorm zwakte bod van de ontwikkelaar. Cheaters kunnen hun gang gaan zolang ze maar hun cheats goed afstellen. Je kan dus nog steeds verliezen van cheaters, enkel niet meer het onderscheid maken tussen goede spelers en cheaters. Zo moeilijk is het namelijk niet om je aimbot zo af te stellen dat je net die headshot pakt die normaal een bodyshot zal zijn. Daar doet Fairfight niks tegen, het is dus nog steeds een oneerlijk gevecht.
Laat ik dan deze vraag stellen: ken jij één speler die actief cheat en nooit gepakt wordt?
Of ken je één aimbot die werkt en niet gedetecteerd wordt?

FF kan meer dan men denkt.Ook die laatste 5% correctie is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het mag wel iets aardiger hè; minder op de man en meer op de inhoud

[ Voor 94% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-10-2016 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Laat ik dan deze vraag stellen: ken jij één speler die actief cheat en nooit gepakt wordt?

Ik ken persoonlijk geen cheaters. Althans, niemand waarmee ik game die cheat. Maar ik weet wel hoe zulke cheats werken. Als je geen client side detectie hebt kan je een wallhacker er niet uit vissen, zeker niet als een speler zich er goed op in kan stellen. Want hoe weet jij of die granaat een lucky shot is, gedaan is uit tactische overwegingen of een reactie op een wallhack? En wellicht gebruikt een speler die enkel om vijanden te ontwijken bij flag captures, weet je dan echt of hij een wallhack heeft of niet aangezien hij geen enkele kill maakt?

Fairfight zal er wellicht een aantal opsporen maar echt niet allemaal aangezien je gewoon geen idee hebt wat een speler op zijn scherm ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Het is helemaal geen gezeur.. voor mij mogen mensen best wel vragen neerleggen als ze problemen ervaren met het spel om daar een oplossing voor te vinden. Alleen worden vragen 3000x gesteld dat bewijst dat mensen het topic eigenlijk niet lezen. Daarnaast wordt op dergelijke vragen gereageerd met "Bij mij draait die super goed met specc XXXX".

Als het goed is, is er ook een tech topic voor BF1. Wellicht een ideetje om deze in de TS te verwerken?

[ Voor 30% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-10-2016 13:02 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik snap dat je je eigen product het liefste ophemelt, maar met enkel wat statements van jouw kant kom je er natuurlijk niet, zoals ik in een posting gisteren ook al aangaf, jammer dat je daar niet op wil ingaan. ;)

Ook de website gameblocks laat weinig los over FairFight, dus vind het ergens vreemd dat je het bij developers er door weet te krijgen. Vertel dus eens wat meer over FF, in plaats van zo vaag te blijven erover, als het werkelijk zo goed is als je zegt dat het is. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 27-10-2016 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CH40S schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Ik snap dat je je eigen product het liefste ophemelt, maar met enkel wat statements van jouw kant kom je er natuurlijk niet. Ook de website gameblocks laat weinig los over FairFight, dus vind het ergens vreemd dat je het bij developers er door weet te krijgen. Vertel dus eens wat meer over FF, in plaats van zo vaag te blijven erover.
Fairfight doet niets anders dan statistische onwaarschijnlijkheden en patronen op de back-end berekenen op de beschikbare parameters (accuracy etc etc) die met heel hoge zekerheid alleen met cheats gehaald kunnen worden.

Maar wat Tsurany ook al aangeeft, er zijn op de langere termijn veel effectievere manieren om te cheaten dan wallhacks en aimbots. Die pik je er uiteindelijk altijd uit.

Als je wilt cheaten en niet gepakt wilt worden, dan moet je godlike gamesense kunnen simuleren wat de beste spelers van nature al hebben door middel van radarhacks, line of sight indicators etc. Die kan je in theorie akelig naar afstellen zodat je nét dat kleine (gigantische) voordeel hebt om niet of nauwelijks verrast te worden.

Is dit een groot probleem op public servers? Ik kan het me niet voorstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:19:

Waarom zou je ook op een plek gaan liggen? Dat is zo zwak en zo dom. Je wordt veel te snel gespot. De truc is juist om in beweging te blijven, ik laat mijn scope altijd op 75m staan en pak mensen close, mid en long range. Als ik dan een potje operations of rush speel eindig ik makkelijk op 30-40 kills en zo'n 10 deaths max. Laatst operation nog 19-0 geeindigd bijvoorbeeld.

Juist de mensen zoals jij die allemaal blijven liggen zoek ik op en schiet ik zwaar eruit ;).
Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Het is dan wel jammer dat je alleen aan het klagen bent en zelf niet een poging doet om inhoudelijke berichten te posten. Verandering begint bij jezelf.

[...]

Ik vind het heerlijk. Niemand loopt die unlocks achterna te jagen, niemand voelt zich minder omdat hij niet wapen X heeft. Het brengt een soort gelijkheid mee. Ook het beperkte aantal wapens zorgt er voor dat er voor iedereen wat wils bij zit en weinig wapens echt veel beter zijn dan anderen.

[...]

Probeer eens medic met de Mondragon sniper, je kan een aardige afstand bewaren maar toch met medipacks en revives smijten. Lekker achter je squad aanlopen, hun het gevaar insturen terwijl jij dekking geeft en na de shootout iedereen genezen/reviven.
Of een support met telescopic, dan kan je vanaf afstand flink covering fire geven terwijl jouw squad aanvalt. Combineer het met de mortier en je bombardeert eerst de vlag/telegraaf en geeft dan dekking terwijl anderen cappen/armen.

[...]

Operations is geweldig. Zeker met een flinke party, dan kan je heerlijk teamwork hebben _/-\o_
Ja zit ook wel wat in, maar vind dat unlocken in BF altijd wel geinig, aangezien er qua uitdaging weinig te doen is als je al 10 jaar competitive CS speelt, out aim je toch vrijwel iedereen.

[ Voor 33% gewijzigd door Scrtz op 27-10-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rickpm1 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:47:
Vind de game echt fantastisch! Kom alleen te vaak de elite classes tegen, wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg dat hadden ze echt weg mogen laten, net zoals de behemoths. Hopelijk zijn er snel custom servers waar dat uitgeschakeld is.
De elite klasses is toch niks mis mee? Die zijn erg makkelijk kapot te krijgen. Dit in tegenstelling tot de behemoths die vrij lastig stuk te krijgen zijn. Maar ook die voegen wel wat toe aan de game. Ik zou alleen wel graag zien dat ze daar iets anders mee omgaan. Als je een team hebt die binnen een ronde al 3 zones ingenomen heeft, lijkt het mij onzin om ze dan ook nog eens het voordeel van een behemoth te geven. Ik zou ze eerder alleen inzetten wanneer het voor het team niet lukt om een zone in te nemen. Gisteravond ook een rondje (en dan bedoel ik een campagne met 3 mappen na elkaar) gedaan op een server waar er aardig (best goed eigenlijk) samengespeeld werd door de tegenstander, en echt serieus waardeloos door mijn kant (squadleaders die zelden tot nooit opdrachten gaven, squads waarvan de leden over het hele veld verspreid rondliepen, je als enige een vlag aan het capturen bent en er werkelijk NIEMAND komt helpen omdat ze te druk aan het sniperen zijn). De eerste ronde hadden ze al 3 sectoren overgenomen, en ze krijgen gewoon doodleuk de tweede ronde een zeppelin. Nou, binnen twee rondes waren ze dus ook klaar en op dezelfde manier hadden ze ook de volgende mappen afgewerkt. Ze hadden dus 6 potjes nodig om de hele serie door te gaan. Dan is voor mij de lol eraf hoor.

Helaas is teamplay erg belangrijk in BF en is er vrijwel niks wat lone wolf gedrag afstraft. (als je wel in een squad zit dan he) Ik zou daar graag wat voor willen zien. Maar dat is best moeilijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lone wolven is toch best wel afgestraft in BF1? Er zijn geen globale stats meer, KD:R wordt niet op je soldier page weergegeven, kills maken levert amper punten op t.o.v. spelen voor objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Ik heb voor mijn 'klagen' nog meerdere inhoudelijke berichten gepost in de afgelopen week, maar teruglezen is schijnbaar lastig :D Maar om je dan toch tegemoet te komen:

De afgelopen week vooral Operations gespeeld met een vast groepje mensen en dat is wel echt heel tof :) Veel spannende potjes meegemaakt en je hebt constant het gevoel dat er een flinke battle gaande is. Conquest is dan juist wel weer lekker als je even solo wat wilt spelen, is net iets meer 'ontspannen'.

Ik ben in ieder geval wel lichtelijk verslaafd inmiddels! O+

[ Voor 33% gewijzigd door The.Sticky op 27-10-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:21:
Lone wolven is toch best wel afgestraft in BF1? Er zijn geen globale stats meer, KD:R wordt niet op je soldier page weergegeven, kills maken levert amper punten op t.o.v. spelen voor objectives.
Ja inderdaad, genoeg afgestraft imo, vrienden die puur voor objectives gaan eindigen met 15k score, als ik dan 30-40 kills heb, eindig ik met pijn en moeite op de 10k. Prima gedaan zo bij BF1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[...]

Ja hoor, die heb ik je een tijd geleden al weer Fonta in "\[XBO/PS4] Battlefield 1" al eens aangewezen en is nog steeds niet banned.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Jaguarius/
Die gozer streamde zelfs dat hij aan het cheaten was en (al) zijn andere accounts hebben wel een ban gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

De microfoon van mijn headset is overleden en kan dus niet communiceren met mijn mede-tweakers :( Heb wel ff topic aangemaakt voor een nieuwe, wie kan me helpen? Zodat ik dit weekend weer in volle glorie met jullie een potje kan knallen!
Nieuwe headset gezocht

Thanks!

[ Voor 15% gewijzigd door Flimovic op 27-10-2016 12:57 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

Dit in tegenstelling tot de behemoths die vrij lastig stuk te krijgen zijn. Maar ook die voegen wel wat toe aan de game. Ik zou alleen wel graag zien dat ze daar iets anders mee omgaan. Als je een team hebt die binnen een ronde al 3 zones ingenomen heeft, lijkt het mij onzin om ze dan ook nog eens het voordeel van een behemoth te geven. Ik zou ze eerder alleen inzetten wanneer het voor het team niet lukt om een zone in te nemen. ........ Dan is voor mij de lol eraf hoor.
Dit inderdaad. 4 zones kwijt en dan toch nog de Behemoth krijgen voor ronde 2, of een Behemoth terwijl alleen de laatste zone nog moet. Dan weet je dat je sowieso kansloos verloren bent als verdediger.
Overigens ervaar ik met name de Zeppelin als een hele lastige behemoth, de trein alleen als er echt hele goede spelers in zitten en er nauwelijks actie is het ding te vernietigen. Het schip heb ik eigenlijk nooit een echte impact zien maken op het verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

De elite klasses is toch niks mis mee? Die zijn erg makkelijk kapot te krijgen. Dit in tegenstelling tot de behemoths die vrij lastig stuk te krijgen zijn. Maar ook die voegen wel wat toe aan de game. Ik zou alleen wel graag zien dat ze daar iets anders mee omgaan. Als je een team hebt die binnen een ronde al 3 zones ingenomen heeft, lijkt het mij onzin om ze dan ook nog eens het voordeel van een behemoth te geven. Ik zou ze eerder alleen inzetten wanneer het voor het team niet lukt om een zone in te nemen. Gisteravond ook een rondje (en dan bedoel ik een campagne met 3 mappen na elkaar) gedaan op een server waar er aardig (best goed eigenlijk) samengespeeld werd door de tegenstander, en echt serieus waardeloos door mijn kant (squadleaders die zelden tot nooit opdrachten gaven, squads waarvan de leden over het hele veld verspreid rondliepen, je als enige een vlag aan het capturen bent en er werkelijk NIEMAND komt helpen omdat ze te druk aan het sniperen zijn). De eerste ronde hadden ze al 3 sectoren overgenomen, en ze krijgen gewoon doodleuk de tweede ronde een zeppelin. Nou, binnen twee rondes waren ze dus ook klaar en op dezelfde manier hadden ze ook de volgende mappen afgewerkt. Ze hadden dus 6 potjes nodig om de hele serie door te gaan. Dan is voor mij de lol eraf hoor.

Helaas is teamplay erg belangrijk in BF en is er vrijwel niks wat lone wolf gedrag afstraft. (als je wel in een squad zit dan he) Ik zou daar graag wat voor willen zien. Maar dat is best moeilijk lijkt me.
Ik speel voornamelijk conquest en probeer altijd zoveel mogelijk de vlaggen te veroveren. Ik maak naar mijn mening te vaak mee dat ik een elite class tegenkom waar ik compleet kansloos tegen ben ( in mijn eentje ). Ik denk dat ze nu iets van 300 tot 400% health hebben, maak dat gewoon 150 of 175%. Ook zitten ze in Team Deathmatch, daar hebben ze helemaal niks te zoeken omdat daar de focus meer op gunplay ligt en dan komt er ineens zo'n overpowered elite class aan; heel frustrerend. Pikte eergisteren samen met een medic de sentry class op en had binnen 5 minuten 20 kills zonder dood te gaan. Oftewel nerf! En ja ik ben het met je eens, er zijn veel spelers die niet begrijpen wat teamplay is. Speel daarom met je eigen squad via teamspeak server of discord dat scheelt een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Rickpm1 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Ik speel voornamelijk conquest en probeer altijd zoveel mogelijk de vlaggen te veroveren. Ik maak naar mijn mening te vaak mee dat ik een elite class tegenkom waar ik compleet kansloos tegen ben ( in mijn eentje ). Ik denk dat ze nu iets van 300 tot 400% health hebben, maak dat gewoon 150 of 175%. Ook zitten ze in Team Deathmatch, daar hebben ze helemaal niks te zoeken omdat daar de focus meer op gunplay ligt en dan komt er ineens zo'n overpowered elite class aan; heel frustrerend. Pikte eergisteren samen met een medic de sentry class op en had binnen 5 minuten 20 kills zonder dood te gaan. Oftewel nerf! En ja ik ben het met je eens, er zijn veel spelers die niet begrijpen wat teamplay is. Speel daarom met je eigen squad via teamspeak server of discord dat scheelt een hoop.
tip: bajonet charge! Als ik er een tegenkom is die zo dood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
Flimovic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:57:
De microfoon van mijn headset is overleden en kan dus niet communiceren met mijn mede-tweakers :( Heb wel ff topic aangemaakt voor een nieuwe, wie kan me helpen? Zodat ik dit weekend weer in volle glorie met jullie een potje kan knallen!
Nieuwe headset gezocht

Thanks!
pricewatch: Corsair Gaming VOID Wireless Dolby 7.1 RGB , ben al een hele tijd heel blij met deze! Is er ook in andere kleuren; geel en zwart.

[ Voor 3% gewijzigd door Rickpm1 op 27-10-2016 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Nieuwe headset gezocht

Thanks!
ik heb zelf een goede hoofdtelefoon, en zo'n losse mic van zahlman voor een euro of 5 :P
Goede hoofdtelefoon maakt echt heel veel verschil in spellen, geniale kwaliteit!

ik heb trouwens nog geen wapens gevonden die zouden voldoen voor de sensitivity optie van maximale zoom? Is dat 1 van de laatste sniper rifles of zit die zoom er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:03:
[...]

Dit inderdaad. 4 zones kwijt en dan toch nog de Behemoth krijgen voor ronde 2, of een Behemoth terwijl alleen de laatste zone nog moet. Dan weet je dat je sowieso kansloos verloren bent als verdediger.
Overigens ervaar ik met name de Zeppelin als een hele lastige behemoth, de trein alleen als er echt hele goede spelers in zitten en er nauwelijks actie is het ding te vernietigen. Het schip heb ik eigenlijk nooit een echte impact zien maken op het verloop.
De zappelin kun je prima counteren met een mobiele AA. Toevallig gisteravond nog een ronde Operations gespeeld als defence. Ze kwamen de eerste sector niet voorbij en dus kregen ze in de tweede attack zo'n ding. Ik heb toen meteen vanaf het begin een AA truck kunnen spawnen (daar moet je wel een klein beetje geluk in hebben om 'm te kunnen klikken uiteraard) en binnen no-time was die zappelin kaput :) Daarna nog een keer hetzelfde kunnen herhalen zelfs in de laatste attack :P

De truc bij een zappelin is om op de motoren te schieten, elke keer als je een motor kapot schiet gaat er een flink hap van de health af namelijk :) En af en toe de gunner bakjes schieten is ook wel handig, maar focus vooral op de motoren in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
six-shooter schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

lijkt me tof, maar ik speel meestal al met een vrij grote vaste groep mensen (TOGA/ The old gits army).
Altijd gezellig daaro, allemaal oude lullen. Misschien vanaaf dan even op Discord ofzo :)
Lijkt me leuk om zo eens mee te doen. Alleen geen mic (slapende kindjes :z ) Is dat een probleem? Kan uiteraard wel goed luisteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
ptholemy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

Lijkt me leuk om zo eens mee te doen. Alleen geen mic (slapende kindjes :z ) Is dat een probleem? Kan uiteraard wel goed luisteren. :+
Dat moet wel lukken maar zelf kunnen spreken is een enorm voordeel.

En een kleine reminder:

Roll-call: wie speelt er vanavond een potje BF1 mee?

Wie heeft er zin om vanavond mee te doen voor enkele Operations?
De bedoeling is om 3 tot 4 squads samen te krijgen om zo voor het nodige overwicht te zorgen. Vorige keer waren we met 12 maar dat moet beter kunnen ;)

Wat: BF1 Operations
Wanneer: donderdag 27 oktober - start om 21u
Waar: afspreken doen we op de Discord: https://discord.gg/sbtQR

ps: je kan gerust in de chat de nodige afspraken maken en al op voorhand de nodige origin friend-requests uitsturen en aanvaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Bendalf schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

En een kleine reminder:

Roll-call: wie speelt er vanavond een potje BF1 mee?

Wie heeft er zin om vanavond mee te doen voor enkele Operations?
De bedoeling is om 3 tot 4 squads samen te krijgen om zo voor het nodige overwicht te zorgen. Vorige keer waren we met 12 maar dat moet beter kunnen ;)

Wat: BF1 Operations
Wanneer: donderdag 27 oktober - start om 21u
Waar: afspreken doen we op de Discord: https://discord.gg/sbtQR

ps: je kan gerust in de chat de nodige afspraken maken en al op voorhand de nodige origin friend-requests uitsturen en aanvaarden.
Dit misschien toch maar eens proberen. Speel nu alleen maar solo mp en merk dat het hebben van usefull team/squadmates toch wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:21:
KD:R wordt niet op je soldier page weergegeven
Jawel hoor. Onder detailed stats.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ICzbHKr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
[...]

Met TOGA of met Tweakers? Bij TOGA ben je altijd welkom als jeje maar niet als een klein irritant kind gedraagd zeg maar :D

theoldgitsarmy.co.uk is onze site/forum. Mijn naam daar is hetzelfde. Voertaal is Engels.

[ Voor 12% gewijzigd door six-shooter op 27-10-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

Jawel hoor. Onder detailed stats.

[afbeelding]
Ah, nooit gezien. Dan is dat alsnog persoonlijk en niet globaal. De epeen waarde is daardoor minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Ik heb 80-90 fps, met heel soms een kleine drop naar 70 fps. i5 4690K@stock, Asus Strix GX970@stock. Op Full HD met Ultra instelling ingame. (Dus geen aanpassingen achteraf aan de grafische instellingen) Draait vlekkeloos hoor :)
Ik heb gisteren gekeken met fraps om te kijken of ik super erge dips had ivm de stotteringen die ik ervaar.
Met mijn i5 4670k en 780ti met 85 % van de opties op ultra kom ik ook niet onder de 64 fps uit en ik speel op 1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
Fonta schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:57:
[...]

Ja hoor, die heb ik je een tijd geleden al weer Fonta in "\[XBO/PS4] Battlefield 1" al eens aangewezen en is nog steeds niet banned.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Jaguarius/
Die gozer streamde zelfs dat hij aan het cheaten was en (al) zijn andere accounts hebben wel een ban gehad.
Heb dat filmpje eens bekeken maar hij cheat toch al vanaf het begin? Heeft een aimbot aanstaan waar je gewoon misselijk van word. Snap ook niet wat daar leuk aan is. Want zelf kan je niks want dat doet die aimbot en wallhack wel voor je.
Denk dat het zo'n type is wat constant op school gepest word en door andere mensen hun avond te verpesten z'n frustraties een beetje kwijt raakt. Of het is de 30/40/50 year old virgin of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Nieuwe headset gezocht

Thanks!
Ik zou inderdaad een losse mic kopen. Scheelt je weer een hoop munten

#ProductPrijsSubtotaal
1Zalman ZM-MIC 1€ 6,49€ 6,49
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 6,49

Deze heb ik ook. Prima dingetje

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Wat is het nut van die battlepacks anders dan een paar skins?
Skins zullen mij namelijk worst wezen... Dus ik scrap ze, maar wat ben ik met die scraps anders dan... een andere battlepack kopen :p

Ik had het eerst niet goed door en verkocht m'n eerste battlepack in de hoop een ander weapon te kopen; bleek dat met een andere currency te moeten :p Dus nu ontgaat het nut me een beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 27-10-2016 14:11 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Lekker slap excuus.
Bij ons op TS hebben meerdere mensen kinderen inclusief ik zelf (3)maar mijn kinderen hebben er nog nooit last van gehad dat ik aan het gamen was en ik ben nogal fanatiek.

Ik moet wel zeggen dat mijn pc beneden staat maar heb boven ook wel tv/tablet en mijn kinderen zijn nog nooit wakker geworden van normale geluiden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
beuker19 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Lekker slap excuus.
Bij ons op TS hebben meerdere mensen kinderen inclusief ik zelf (3)maar mijn kinderen hebben er nog nooit last van gehad dat ik aan het gamen was en ik ben nogal fanatiek.

Ik moet wel zeggen dat mijn pc beneden staat maar heb boven ook wel tv/tablet en mijn kinderen zijn nog nooit wakker geworden van normale geluiden.
Duss... jij weet niets van mijn thuissituatie, kinderen etc af, dus je reactie is offtopic. Mijn vraag is bovendien al beantwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Buzz_Fuzz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:10:
Wat is het nut van die battlepacks anders dan een paar skins?
Skins zullen mij namelijk worst wezen... Dus ik scrap ze, maar wat ben ik met die scraps anders dan... een andere battlepack kopen :p

Ik had het eerst niet goed door en verkocht m'n eerste battlepack in de hoop een ander weapon te kopen; bleek dat met een andere currency te moeten :p Dus nu ontgaat het nut me een beetje.
Volgens mij inderdaad alleen skins.. Ik ga ze vanaf nu maar sparen, kan ik in de toekomst zien wat ik er mee doe.. openen heeft ook geen enkele nut tot zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
Voor diegene die nog problemen hebben met freezes etc terwijl het overgrote deel van de tijd de game zonder problemen loopt. Probeer onderstaande eens toe te voegen aan de cfg in de installatiemap. Ik ben intussen zo'n half uurtje aan het spelen en heb tot mijn grote verbazing dus nog 0 lag/freezes gehad. Mocht er toch nog iets waarneembaar zijn ga ik wat spelen met de forcerenderaheadlimit gezien hij hierin weer op 0 staat. Of word de waarde in mijn driverregistry geforced? Aangezien deze nog ergens anders op staat.

Kopieer de volgende user.cfg en plaats die in je installatiefolder
GameTime.MaxVariablefps 60
PerfOverlay.DrawFps 1
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnabl­e 0
RenderDevice.VSyncEnable 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenc­eScale 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1

Omtrent gameplay. Tot nog toe voor mij 90% van de tijd medic(en dan wel healen/reviven natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 6,49

Het microfoontje zelf doet me iets te gammel aan, maar bedankt voor de tip, wellicht is een losse mic idd wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wie bedacht heeft dat je de klasses niet kan aanpassen zonder een spel te joinen mag van mij ook een draai om zijn oren krijgen :{ (En nee, de app is daarvoor niet te gebruiken omdat die niet goed werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:07:
Wie bedacht heeft dat je de klasses niet kan aanpassen zonder een spel te joinen mag van mij ook een draai om zijn oren krijgen :{ (En nee, de app is daarvoor niet te gebruiken omdat die niet goed werkt)
Zitten wel meer mega onlogische dingen in imo. Ik vraag me ook af wie BF1 zoal getest heeft want er zitten toch nog een boel stoorzenders in waarvan je je afvraagt hoe dat niet opgemerkt kan zijn tijdens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 6,49

Vraag, zit er een mute-knop op die mic? Als dat zo is, ga ik em halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:09:
[...]

Zitten wel meer mega onlogische dingen in imo. Ik vraag me ook af wie BF1 zoal getest heeft want er zitten toch nog een boel stoorzenders in waarvan je je afvraagt hoe dat niet opgemerkt kan zijn tijdens testen.
Ach, ik denk maar zo: de release van BF4 is moeilijk te 'overtreffen'. Veel slechter dan dat kon bijna niet.

BF1 doet het best goed. Dat ik langer dan 10 minuten in een potje kan zitten direct vanaf launch is al een dikke winst ten opzichte van BF4.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Flimovic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Vraag, zit er een mute-knop op die mic? Als dat zo is, ga ik em halen denk ik :)
exact welke ik bedoelde.. Nee zit geen mute-knop op. (misschien push to talk)

Zelf heb ik de Beyerdynamic Custom One Pro Plus er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:07:
Ik zou het anders verwoorden. Wie bedacht heeft om alle zaken om de gameplay heen zo ontzettend slecht neer te zetten mag een draai om de oren krijgen. In theorie kan je namelijk prima je loadout aanpassen via Battlefield Companion, net als dat kon in Battlelog. Enkel de uitwerking is zeer matig en vele malen slechter dan Battlefield 4.

Een speler joinen kon via Battlelog zeer eenvoudig. Een squad joinen ook. Nu kan je met moeite een speler joinen via Origin, niet ingame. Als zijn squad vol zit is het onmogelijk van squad te wisselen tot je eerst bent toegelaten tot die squad.

Voertuigen customizen kan enkel wanneer er een voertuig beschikbaar is om te spawnen. Dit werkte in Battlefield 4 ook een stuk beter.

Het lijkt wel alsof ze de gameplay enorm verbeterd hebben maar echt alles daaromheen gewoon gesloopt hebben. Alle goedwerkende concepten uit Battlefield 4 hebben ze gewoon verneukt. Met als kers op de taart het huren van servers, dat kan nu pas in November. WTF? Dat is toch een cruciaal onderdeel van een release? Lekker een server waar je met elkaar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Vandaag aangeschaft en 3 multiplayer missies gespeeld.

Ik ga niks spoilen, maar het ziet er weer super goed uit allemaal, en het geluid is ook weer top.

Hier draait het overgens prima op 1080P ultra met een 970gtx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:20:
[...]
Voertuigen customizen kan enkel wanneer er een voertuig beschikbaar is om te spawnen. Dit werkte in Battlefield 4 ook een stuk beter.
Dit kan ook in de companion web app :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Dit kan ook in de companion web app :)
Lekker handig dat je een app moet gebruiken om ingame iets te kunnen aanpassen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:42:
[...]
Lekker handig dat je een app moet gebruiken om ingame iets te kunnen aanpassen. :F
de web app is gewoon een site.... naast de mobiele app die niet zo goed werkt en beide is niet handig nee

[ Voor 4% gewijzigd door WeeDzi op 27-10-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeeDzi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

de web app is gewoon een site.... naast de mobiele app die niet zo goed werkt en beide is niet handig nee
Ja dat is toch totaal niet handig? Een kit aanpassen is juist iets wat je ingame doet omdat je voor bepaalde situaties dat nodig hebt. Als je dan eerst moet alt tabben om dat aan te passen is dat klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Flimovic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Nope, het is een clip-on microfoon, straight forward. Prima geluid, maar geen extra functies.
Hij kost ook nog geen 7 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Flimovic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Het microfoontje zelf doet me iets te gammel aan, maar bedankt voor de tip, wellicht is een losse mic idd wat!
Losse mic + geluid over speakers is wachten op problemen (vooral voor de mensen waarmee je op TS of discord zit)

Ik gebruik al heel lang: pricewatch: Plantronics GameCom 788 7.1

voor 44 euro perfect geluid en goede bouwkwaliteit :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 27-10-2016 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

spartacusNLD schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Losse mic + geluid over speakers is wachten op problemen (vooral voor de mensen waarmee je op TS of discord zit)

Hij had het erover dat alleen zijn microfoon van de headset kapot was. Headphones zijn dus prima te gebruiken.
Nieuwe headset gezocht

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Snap ook niet zo goed waarom ze zijn afgestapt van Battlelog? Het hele menu voelt een beetje aan alsof ze geen tijd/zin meer hadden, komop Dice/EA.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
Grimmie187 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:06:
Snap ook niet zo goed waarom ze zijn afgestapt van Battlelog? Het hele menu voelt een beetje aan alsof ze geen tijd/zin meer hadden, komop Dice/EA.. :+
Gelukkig is iig dat browserbased menu weg, man man man wat vond ik dat toch verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Scrtz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Gelukkig is iig dat browserbased menu weg, man man man wat vond ik dat toch verschrikkelijk.
Heb zoveel gezeik gehad met die vervloekte plug-ins dat ik er ook wel blij mee ben. Nu gewoon in-game op je Soldier scherm alle load-out aanpasbaar maken en het is wat mij betreft perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

xeroamd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:44:
Voor diegene die nog problemen hebben met freezes etc terwijl het overgrote deel van de tijd de game zonder problemen loopt. Probeer onderstaande eens toe te voegen aan de cfg in de installatiemap. Ik ben intussen zo'n half uurtje aan het spelen en heb tot mijn grote verbazing dus nog 0 lag/freezes gehad. Mocht er toch nog iets waarneembaar zijn ga ik wat spelen met de forcerenderaheadlimit gezien hij hierin weer op 0 staat. Of word de waarde in mijn driverregistry geforced? Aangezien deze nog ergens anders op staat.

PerfOverlay.DrawFps 1
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0

Omtrent gameplay. Tot nog toe voor mij 90% van de tijd medic(en dan wel healen/reviven natuurlijk).
Ik krijg alleen nog steeds een driver crash met mijn nvidia gtx770 4gb editie.
Verschrikkelijk als je 20 - 0 staan in domination om vervolgens weer op 0 te staan.
Of dat je een conquest potje opnieuw joined en dan in het andere team komt.

Daarnaast kan je geen loadout aanpassen buiten het spel. De Battlefield app mist veel items zoals de medic crate.

Vaak kan ik na een potje niet terug naar mainmenu. De quit knop komt maar niet in beeld.

De wachttijden in TDM en Domination is veelste lang. Duurt 2 minuten tussen de 2 potjes door.

Het niet kunnen joinen van squads is kut.
Niet kunnen spawnen op een mede speler.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
beuker19 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Geen bf3 of bf4 gespeelt?
Ik vind de balans vaak heel goed en is het een x een walk over dan is de ronde erna vaak weer een stuk beter.

Ik vind overigens geen probleem al men goed samen werkt je ook makkelijker wint.
Vaak als je keihard verliest is ook de balans van classes in je team niet goed en vooral veel scouts op bepaalde maps zorgen er voor dat word ingemaakt.
wel bf3 en bf4 gespeeld. Bf 4 speelde ik eigenlijk alleen maar teamdeathmatch 64p. balans was heel goed. Maar hier af en toe dat ik 2-3 potjes achterelkaar finaal word ingemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
Pykow schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:35:
[...]

Ik krijg alleen nog steeds een driver crash met mijn nvidia gtx770 4gb editie.
Verschrikkelijk als je 20 - 0 staan in domination om vervolgens weer op 0 te staan.
Of dat je een conquest potje opnieuw joined en dan in het andere team komt.

Daarnaast kan je geen loadout aanpassen buiten het spel. De Battlefield app mist veel items zoals de medic crate.

Vaak kan ik na een potje niet terug naar mainmenu. De quit knop komt maar niet in beeld.

De wachttijden in TDM en Domination is veelste lang. Duurt 2 minuten tussen de 2 potjes door.

Het niet kunnen joinen van squads is kut.
Niet kunnen spawnen op een mede speler.
Misschien eens gaan klooien met versies van de driver van net voor diegene die je gebruikt? Want ik heb na het instellen van die config en het unparken van mijn cores dus gewoon dik 2 uur kunnen spelen zonder ook maar een enkele freeze te hebben zoals ik ze had (freeze van 4 a 6 seconden). Nu heb ik alleen eens een enkele keer een klein lagbumpje van een fractie van een seconden gehad. In ieder geval niets waaraan ik mij heb kunnen storen _/-\o_

Ik zou als ik jou was gewoon eens wat gaan spelen met instellingen en gewoon dingen proberen die je tegen komt. Dit heeft het voor mij uiteindelijk ook opgelost. Overigens werkte de complete lijst met commands in de config van internet voor mij in het begin totaal niet. Na het aanpassen gaf alles behalve low compleet zwart beeld. Na het verwijderen van commands omtrent lighting etc werkte het voor mij pas vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:48:
[...]

Ja dat is toch totaal niet handig? Een kit aanpassen is juist iets wat je ingame doet omdat je voor bepaalde situaties dat nodig hebt. Als je dan eerst moet alt tabben om dat aan te passen is dat klote.
Was het niet zo dat ingame aanpassen nu nog uitgeschakeld is maar na launch tzt alsnog toegevoegd zou worden :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Bendalf schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Volgens mij kan je met de Discord app op je smartphone toch ook mee doen? Mic via smartphone, geluid voor de rest via PC? Ik weet alleen niet of je 2x kan inloggen. Ik heb het niet op mijn smartphone, want ik wil push-to-talk en al zou de app het kunnen, dan moet ik er altijd snel bij kunnen zonder handen los van toetsenbord/muis. Heb nu dus ook een 4e muisknop ingesteld als PTT-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
spartacusNLD schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Met TS kan je inderdaad niet met geluid over de speakers spelen, maar Discord gaat daar ontzettend goed mee om. Met andere games al meerdere keren volume vol open gezet en de andere kant hoorde nog steeds niets. :9

Bij BF1 gebruik ik m'n normale hoofdtelefoon i.c.m. een Blue Yeti, werkt prima. 8) Geluid over speakers zorgt hier voor een stuk minder detail in het geluid.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 27-10-2016 18:49 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Uffeltje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:48:
[...]

Met TS kan je inderdaad niet met geluid over de speakers spelen, maar Discord gaat daar ontzettend goed mee om. Met andere games al meerdere keren volume vol open gezet en de andere kant hoorde nog steeds niets. :9

Bij BF1 gebruik ik m'n normale hoofdtelefoon i.c.m. een Blue Yeti, werkt prima. 8) Geluid over speakers zorgt hier voor een stuk minder detail in het geluid.
Welke mic gebruik je dan?.
Ik heb een headphone pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset maar vind spelen over mijn speakers eigenlijk veel relaxter. Kortom die Logitech ligt voornamelijk stof te happen 8)7.

[ Voor 3% gewijzigd door Tortelli op 27-10-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
xeroamd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:44:

PerfOverlay.DrawFps 1
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0

Geen idee of er in BF1 opnieuw blur shizzle zit, maar hier hoe mijn user.cfg eruit ziet.
Ook staat bij mij vsync uit.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
GameTime.MaxVariablefps 150
PerfOverlay.DrawFps 0
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
mike30 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Heb dat filmpje eens bekeken maar hij cheat toch al vanaf het begin? Heeft een aimbot aanstaan waar je gewoon misselijk van word. Snap ook niet wat daar leuk aan is. Want zelf kan je niks want dat doet die aimbot en wallhack wel voor je.
Denk dat het zo'n type is wat constant op school gepest word en door andere mensen hun avond te verpesten z'n frustraties een beetje kwijt raakt. Of het is de 30/40/50 year old virgin of zo.
Deze gozer cheat alleen maar inderdaad. Op elk account die hij ooit gehad heeft.
En met hoe blatant hij aan het cheaten is, snap ik niet dat fairfight hem niet gepakt heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Fonta op 27-10-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

xeroamd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:17:
[...]

Misschien eens gaan klooien met versies van de driver van net voor diegene die je gebruikt? Want ik heb na het instellen van die config en het unparken van mijn cores dus gewoon dik 2 uur kunnen spelen zonder ook maar een enkele freeze te hebben zoals ik ze had (freeze van 4 a 6 seconden). Nu heb ik alleen eens een enkele keer een klein lagbumpje van een fractie van een seconden gehad. In ieder geval niets waaraan ik mij heb kunnen storen _/-\o_

Ik zou als ik jou was gewoon eens wat gaan spelen met instellingen en gewoon dingen proberen die je tegen komt. Dit heeft het voor mij uiteindelijk ook opgelost. Overigens werkte de complete lijst met commands in de config van internet voor mij in het begin totaal niet. Na het aanpassen gaf alles behalve low compleet zwart beeld. Na het verwijderen van commands omtrent lighting etc werkte het voor mij pas vlekkeloos.
Ik kan uren spelen zonder enkele crash. Het is gewoon random.
Soms speel ik 3 uur achter elkaar met maar 1 crash.

Laat de game voor vandaag even weer leggen, want ik begin ene Battlefield 4 gevoel te krijgen.
Slechte map design (voornamelijk zo'n woestijn map waarbij A en B omsingeld is door rotsen met snipers en je van 17 - 7 terug zakt naar 17 - 19 omdat je gewoon na iedere spawn binnen 3 seconde dood gesnipt wordt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 21 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.