Beste tweakers,
Ik zoek een?
Ik zoek een headset. Van mijn huidige headset, een Sennheiser PC150, is de microfoon overleden nadat ik ettelijke keren over het snoertje ben heen gerold met mijn bureaustoel. Na ongeveer een jaar of 10 trouwe dienst is dat niet echt een schande
dus ik ben op zoek naar een nieuwe.
Qua qeluid zal ik het hoofdzakelijk gebruiken voor gaming in het algemeen en voor shooters/BF1 in het bijzonder. Het is dus belangrijk dat ik de finesses kan opvangen in alle hectiek van full scale war, zoals voetstappen.
Qua spraak zal ik het gebruiken op TS of Discord. Waarschijnlijk hebben mensen al moeite genoeg met het ontcijferen van mijn Twentse tongval, dus het zou fijn zijn als de geluidskwaliteit ze het niet extra moeilijk maakt.
Wat is je budget?
Het liefst geef ik niet meer uit dan 100 euro, maar indien het écht een meerwaarde heeft, zou ik misschien tot 200 euro willen uitgeven. Ik ben van plan het apparaat vele honderden uren te gaan gebruiken, dus het moet kwalitatief goed zijn.[/i]
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik dus een Sennheiser PC150, deze bevalt mij goed, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het uiteraard gebruiken met mijn game PC. Deze heeft onderstaande componenten.
Vragen die ik heb:
Maakt het uit of de headset aangesloten wordt met USB of 3.5mm jack?
Heeft een surroundsound headset meerwaarde? Ik lees er verschillende verhalen over. Wat raden jullie aan en waarom?
On ear of over ear? Ik draag een bril en ben benieuwd hoe het qua draagcomfort zit met een over ear koptelefoon.
Verder vind ik het niet erg om een bedrade koptelefoon te hebben. Het zit me niet in de weg en je hebt geen last van lege accu's etc.
Welke koptelefoons heb ik zelf al gevonden?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Ik zoek een?
Ik zoek een headset. Van mijn huidige headset, een Sennheiser PC150, is de microfoon overleden nadat ik ettelijke keren over het snoertje ben heen gerold met mijn bureaustoel. Na ongeveer een jaar of 10 trouwe dienst is dat niet echt een schande
Qua qeluid zal ik het hoofdzakelijk gebruiken voor gaming in het algemeen en voor shooters/BF1 in het bijzonder. Het is dus belangrijk dat ik de finesses kan opvangen in alle hectiek van full scale war, zoals voetstappen.
Qua spraak zal ik het gebruiken op TS of Discord. Waarschijnlijk hebben mensen al moeite genoeg met het ontcijferen van mijn Twentse tongval, dus het zou fijn zijn als de geluidskwaliteit ze het niet extra moeilijk maakt.
Wat is je budget?
Het liefst geef ik niet meer uit dan 100 euro, maar indien het écht een meerwaarde heeft, zou ik misschien tot 200 euro willen uitgeven. Ik ben van plan het apparaat vele honderden uren te gaan gebruiken, dus het moet kwalitatief goed zijn.[/i]
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik dus een Sennheiser PC150, deze bevalt mij goed, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het uiteraard gebruiken met mijn game PC. Deze heeft onderstaande componenten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,- | € 248,- |
1 | Asus H170 PRO GAMING | € 131,95 | € 131,95 |
1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 368,80 | € 368,80 |
1 | Fractal Design Define S | € 75,- | € 75,- |
1 | AOC e2470Swda Zwart | € 120,50 | € 120,50 |
1 | AOC Q2778VQE Zwart | € 273,- | € 273,- |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16R | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Corsair CX750M | € 93,47 | € 93,47 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,95 | € 164,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.574,52 |
Vragen die ik heb:
Maakt het uit of de headset aangesloten wordt met USB of 3.5mm jack?
Heeft een surroundsound headset meerwaarde? Ik lees er verschillende verhalen over. Wat raden jullie aan en waarom?
On ear of over ear? Ik draag een bril en ben benieuwd hoe het qua draagcomfort zit met een over ear koptelefoon.
Verder vind ik het niet erg om een bedrade koptelefoon te hebben. Het zit me niet in de weg en je hebt geen last van lege accu's etc.
Welke koptelefoons heb ik zelf al gevonden?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Kingston HyperX Cloud II Red | € 81,- | € 81,- |
1 | Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Sennheiser PC 151 | € 68,99 | € 68,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 216,94 |
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Steam/Discord: Flimovic