ShittyNL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:10:
Wie weet hoe je goed kan worden in het spel. Nu ben ik nou niet echt bepaald goed en is mijn favoriete class scout(sniperen). Oké ik weet het is een totaal andere playstyle, maar met CoD kwam ik altijd goed af met rushen en direct schieten(Stond altijd in de top 2 zeg maar). Wie o wie heeft goede tips in dit spel hoe je er beter in kan worden. Meer oefenen oké, maar ik zal mijn playstyle een beetje aan moeten passen.
Verder vind ik de WO1 en of 2 setting weer geweldig om te spelen in een gloedjenieuwe game.
Hoe wordt je goed? Dat hangt van je definitie af van goed. Ervan uitgaande dat je het afleidt aan de score:
1. PTFO, of Play the fucking Objective.
"Vlaggen" overnemen levert je veel punten op. 500 per overname, en mogelijk nog 250 er bij omdat het punt eerst van de tegenstander was. Dat zijn 750 punten zonder nog maar een kill te maken! Dat zijn 7 kills waard aan punten.
2. Gebruik je secudaire class vaardigheden. Blaas tanks op als Assault, revive en heal mensen als medic, drop ammo en mortar mensen als support. De scout class blijft hierin wat achter. Flare is niet heel bijzonder.
3. Map awareness
Zorg dat je op goede locaties staat. Als je naar een punt toe rent, ren dan van cover naar cover en loop niet lijnrecht van A naar B. Zelf vindt je het ook makkelijker om iemand neer te schieten in een open veld dan in een raam. Verschuil achter rotsen in een vuurgevecht en ren soms weg van een gevecht waarvan je weet dat je het niet kan winnen.
4. Squad up
Join een squad en speel met ze samen. Ga desnoods naar objectives waar jij het niet mee eens bent, als je maar als een team loopt. Een team van 3, 4 of 5 man dat samenspeelt is zoveel lastiger uit te schakelen dan een lone wolf die een objective wil overnemen.
5. Leer schieten
Ja, dit punt komt pas later. Dit komt met name doordat de echte punten komen van het overnemen van vlaggen en je mensen flankt, zodat je ze eerder ziet of in een betere positie staat dan hen om het gevecht aan te gaan.
Desalniettemin, zorg dat je kan mikken. neem bijvoorbeeld 2 punten in beeld, en beweeg de muis zo dat je elke keer midden op de punten terecht komt in een snelle vloeiende beweging. Overschiet je je doel, of te weinig, oefen dan of pas je sensitiviteit aan.
Eigenlijk zijn alle classes degelijk, maar de minst degelijke is eigenlijk scout. Dit doordat je waarschijnlijk wel een positieve kill/death ratio houdt, maar het minst toevoegt voor je team met het pushen van de objectives en afleiding. Will je een semi-automatic wapen, speel dan eigenlijk Medic. Assault is echt niet slecht, en de Support class heeft met veel wapens meer kogels in een clip, mocht je dat nodig hebben.