Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

unfor schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:12:
[...]

Ik vind het juist trager dan BF4, vooral vehicles zijn een stuk trager en infantry beweegt op de zelfde snelheid.
Ja vehicles zijn inderdaad een stuk trager. Voor de tanks is het prima te doen, maar man wat kan ik mij storen aan dingen als ik aan het vliegen ben... Die God AA met z'n 'unlimited range' die je meteen naar de tering blaft... Random kogels die nog best damage doen etc. Je kan niet zo snel bewegen, zeker niet in een bomber.

Scheelt dat er geen lock-on wapens zijn, maar voor de rest gaat het best snel als je een AA oid je in de gaten heeft

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28

-tom-562

Oliesjeik

AA heeft voglens mij geen unlimited range hoor

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Arrahant schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:13:
[...]

Zo te lezen ben je toe aan shooters die net wat meer inzet (en inzicht!) van de speler vragen, zoals Squad. :)
Speel CS:GO (Supr/Global) en dat speel ik vrijwel altijd met full pre made tegenwoordig. Ik stoor mij daar inderdaad een stuk minder aan.

Ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij hoe dom en blind sommige mensen zijn. Sta ik tussen 15 man MIDDEN op een capturepoint en word ik gewoon rustig geknifed o.i.d. |:( ....
-tom-562 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:16:
Als ik bij St. Quentin Scar voorbij F vlieg, word ik soms nog gehit door de AA van A (en nee, niet die van C) (Conquest overigens)

[ Voor 21% gewijzigd door MisterChaoSs op 03-11-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:55
-tom-562 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:16:
Klopt!

Laatst paar potjes met vliegtuig gespeeld.. begin het steeds beter onder de knie te krijgen, leuk naar grond troepen schieten en daarna wat bommetjes op infantry gooien en zie de kills! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Ik heb wat leuke SLOOP video's gemaakt, gewoon voor de fun. Op een lege server, lekker met een tank door gebouwen heen rossen..... Toch wel mooi om te zien hoe de destructie werkt in BF1. Alles in 4K en alle settings staan op ultra. (de laatste video moet nog even verder verwerkt worden door youtube dus het kan zijn dat die nog maar 'maar' op 1080p loopt). :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8epAXskJVPA]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3GU8My5PEOI]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0X3ANllhSjY]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TDNre0vYjek]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Snowwie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:36:
Ik heb wat leuke SLOOP video's gemaakt, gewoon voor de fun. Op een lege server, lekker met een tank door gebouwen heen rossen..... Toch wel mooi om te zien hoe de destructie werkt in BF1. Alles in 4K en alle settings staan op ultra. (de laatste video moet nog even verder verwerkt worden door youtube dus het kan zijn dat die nog maar 'maar' op 1080p loopt). :)

[video]

[video]

[video]

[video]
In mijn optiek de saaiste filmpjes (alhoewel "filmpjes" zijn het niet meer met die lengte) die ik hier ooit ben tegen gekomen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6yIT7Ke.png

Goh, terwijl ik voor m'n gevoel juist fijner speelde met die Russian.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
wiLLius schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:05:
Regelmatig, worden er mensen uit de game gekicked/gebanned door de server/fairfight. Eigenlijk elk potje wel minimaal 1 a 2 keer, zelfs een keer 7 in een luttele 3 minuten.

Overigens heb ik al verschillende keer een lighting bug op Amiens gehad, waar er een grote vlek op de Map komt, en sommige straten waar je tegen het licht aankijkt je helemaal niks meer ziet. Een keer wit, een keer rood, en twee keer geel.

Meer mensen hier last van gehad?
Heb een AMD Fiji kaart, of hebben nVidia gebruikers het zelfde zo nu en dan?
AMD RX 480 hier en ik heb (nog) geen glitch op Amiens gezien maar af en toe wel last van een groen/blauw knipperend beeld op '"St. Quentin Scar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
steveman schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:31:
[afbeelding]

Goh, terwijl ik voor m'n gevoel juist fijner speelde met die Russian.
Het zijn 2 verschillende types wapens.
De sniper variant is voor long range, de marksman is meer voor de aggressive scout. (4x max zoom)
Je hebt ook geen scope glint met de marksman varianten.

Ik zelf speel scout meer als een rifleman met de infantry varianten. (ironsights)

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 03-11-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:44:
Ok ben nu een tijdje bezig, en er beginnen een paar dingen echt gefrustreerd te raken.
1: cheaters, er zitten volgens mij enorm veel cheaters in dit spel, er zitten enorm veel rare momenten in, waar ik door muren kapot geschoten word ookal zou er lag zijn de muren zijn lang en hoog of er zit een grote rots steen tussen, dat is echt geen 1 seconden lag delay.
Inderdaad zie ik vaak Fairplay Bans voorbij komen. Top natuurlijk dat dit soort spelers gebanned worden. Maar gebeuren soms rare dingen in-game. Perma-ban op IP niveau zou helemaal top zijn voor dit soort spelers.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
7unkrat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:12:
[...]

Inderdaad zie ik vaak Fairplay Bans voorbij komen. Top natuurlijk dat dit soort spelers gebanned worden. Maar gebeuren soms rare dingen in-game. Perma-ban op IP niveau zou helemaal top zijn voor dit soort spelers.
Beter een hardware ID ban....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
ShittyNL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:10:
Wie weet hoe je goed kan worden in het spel. Nu ben ik nou niet echt bepaald goed en is mijn favoriete class scout(sniperen). Oké ik weet het is een totaal andere playstyle, maar met CoD kwam ik altijd goed af met rushen en direct schieten(Stond altijd in de top 2 zeg maar). Wie o wie heeft goede tips in dit spel hoe je er beter in kan worden. Meer oefenen oké, maar ik zal mijn playstyle een beetje aan moeten passen.

Verder vind ik de WO1 en of 2 setting weer geweldig om te spelen in een gloedjenieuwe game.
Hoe wordt je goed? Dat hangt van je definitie af van goed. Ervan uitgaande dat je het afleidt aan de score:

1. PTFO, of Play the fucking Objective.
"Vlaggen" overnemen levert je veel punten op. 500 per overname, en mogelijk nog 250 er bij omdat het punt eerst van de tegenstander was. Dat zijn 750 punten zonder nog maar een kill te maken! Dat zijn 7 kills waard aan punten.

2. Gebruik je secudaire class vaardigheden. Blaas tanks op als Assault, revive en heal mensen als medic, drop ammo en mortar mensen als support. De scout class blijft hierin wat achter. Flare is niet heel bijzonder.

3. Map awareness
Zorg dat je op goede locaties staat. Als je naar een punt toe rent, ren dan van cover naar cover en loop niet lijnrecht van A naar B. Zelf vindt je het ook makkelijker om iemand neer te schieten in een open veld dan in een raam. Verschuil achter rotsen in een vuurgevecht en ren soms weg van een gevecht waarvan je weet dat je het niet kan winnen.

4. Squad up
Join een squad en speel met ze samen. Ga desnoods naar objectives waar jij het niet mee eens bent, als je maar als een team loopt. Een team van 3, 4 of 5 man dat samenspeelt is zoveel lastiger uit te schakelen dan een lone wolf die een objective wil overnemen.

5. Leer schieten
Ja, dit punt komt pas later. Dit komt met name doordat de echte punten komen van het overnemen van vlaggen en je mensen flankt, zodat je ze eerder ziet of in een betere positie staat dan hen om het gevecht aan te gaan.
Desalniettemin, zorg dat je kan mikken. neem bijvoorbeeld 2 punten in beeld, en beweeg de muis zo dat je elke keer midden op de punten terecht komt in een snelle vloeiende beweging. Overschiet je je doel, of te weinig, oefen dan of pas je sensitiviteit aan.

Eigenlijk zijn alle classes degelijk, maar de minst degelijke is eigenlijk scout. Dit doordat je waarschijnlijk wel een positieve kill/death ratio houdt, maar het minst toevoegt voor je team met het pushen van de objectives en afleiding. Will je een semi-automatic wapen, speel dan eigenlijk Medic. Assault is echt niet slecht, en de Support class heeft met veel wapens meer kogels in een clip, mocht je dat nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Suez wordt overhoop gegooid met Conquest. 5 vlaggen in plaats van 3, een grotere map en het bereik waarin je een vlag kunt pakken wordt bij sommige vlaggen anders :)

https://www.battlefield.c...id=25774&ts=1478196303150

(Oh ja en verder nog wat standaard "soon™" functies zoals altijd :P)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Zijn er meer mensen die elke avond last van lag en stotters hebben? Ik gebruik de quickmatch functie en elke avond is het raak. Overdag bijna geen problemen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:09

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:45
Following the launch of Battlefield™ 1, we’ve enjoyed witnessing how much fun you’ve had engaging in war on an epic scale. Today, we’d like to share our plans for ensuring that this fun will last. Coming up are new additions, exciting events, and gameplay tweaks based on your feedback.
Bron: https://www.battlefield.c...tlefield-1-the-road-ahead

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Mesje in de pocket :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0WvPNXZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
MisterChaoSs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:16:
[...]
Ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij hoe dom en blind sommige mensen zijn.
Als je met randoms speelt weet je dat je dat kan verwachten, dus wie is er dan eigenlijk dom/blind...

Join de Tweakers Discord/Teamspeak zodat je deftige teammakkers hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Sjoepap schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:38:
[...]

Als je met randoms speelt weet je dat je dat kan verwachten, dus wie is er dan eigenlijk dom/blind...

Zijn er tweakers in de US toevallig? Tegen de tijd dat ik meestal kan spelen (avond US west-coast) ligt iedereen in bed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
Blue2k schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:51:
[...]

Zijn er tweakers in de US toevallig? Tegen de tijd dat ik meestal kan spelen (avond US west-coast) ligt iedereen in bed :(
Bijna elk land heeft wel zijn eigen "tweakers" forum waar serieuze gamers zich verenigen, niet? Ik bevind me in Australia en daar bvb heb ik deftige teammakkers gevonden via oc.com.au

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik reageerde hier laatst op iemand die door middel van ram bij te plaatsen z'n problemen met z'n videokaart kwijt was.
Nou heb ik gisteren 8 gb extra erbij gezet en ik had hiervoor ook stotters en lag. Nu na het plaatsen van extra geheugen heb ik de hele avond geen stotter of lag meer gezien.
Vreemd maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Sjoepap schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:56:
[...]

Bijna elk land heeft wel zijn eigen "tweakers" forum waar serieuze gamers zich verenigen, niet? Ik bevind me in Australia en daar bvb heb ik deftige teammakkers gevonden via oc.com.au
Mijn punt was meer om met mede Nederlanders te gamen, ik heb hier vrienden zat :) Zou het leuk vinden om met wat 'echte' tweakers te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
7unkrat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:12:
[...]

Ip ban heeft weinig zin met al die dynamische ip adressen en hardware id bans kunnen ze spoofen.
Ze kunnen fairfight gewoon voorzien van een eigen screenshot als fairfight een screenshot neemt
en krijgen netjes een melding van hun cheat tool.
Fairfight moet scherper controleren en blijven bannen, op geven moment zijn de cheaters het zat en gaan ze in andere games cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Screenshot? Fairfight draait niet clientside.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
ESL had/heeft ook zo'n programma met screenshots. Wat een ellende was dat vroeger zeg. Win je een match met 13-0, maar upload één speler zwarte screenshots, verloor je alsnog... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hebben meer mensen last van het lastig kunnen joinen vanuit de friendslist in Origin? Het is mij nog nooit in 1x gelukt, meestal moet ik 10x proberen voordat ik uberhaupt in een queue geplaatst wordt (of meteen de server binnen kom).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Sjoepap schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:38:
[...]

Ik werk ook wel eens in de avond. Ik ben overdag meerdere malen langs de Discord en Teamspeak gegaan, maar daar was ook niemand te bekennen.

Maar wat stel je voor, dat ik altijd met een full pre-made team speel? 8)7

Als je met bijna alleen maar mensen speelt die je kent heeft de enemy ook geen kans natuurlijk, daar wals je met gemak overheen. Ik heb een hekel aan 'bots' in m'n team maar een beetje uitdaging kan ook geen kwaad natuurlijk ;)
-tom-562 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:44:
Hebben meer mensen last van het lastig kunnen joinen vanuit de friendslist in Origin? Het is mij nog nooit in 1x gelukt, meestal moet ik 10x proberen voordat ik uberhaupt in een queue geplaatst wordt (of meteen de server binnen kom).
Origin is echt een drama. Joinen doe ik meestal via de 'ingame friendslist' wat wel aardig werkt. Ik heb juist het probleem dat ik uitnodigingen voor een Party vrijwel nooit kan accepteren. Ik krijg gewoon in de Origin Overlay een leuk blanco scherm in het midden waar ik verder niets mee kan _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door MisterChaoSs op 04-11-2016 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
-tom-562 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:44:
het is mij ook niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MisterChaoSs schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:45:

Origin is echt een drama. Joinen doe ik meestal via de 'ingame friendslist' wat wel aardig werkt. Ik heb juist het probleem dat ik uitnodigingen voor een Party vrijwel nooit kan accepteren. Ik krijg gewoon in de Origin Overlay een leuk blanco scherm in het midden waar ik verder niets mee kan _/-\o_
Ah, de enige keren dat het mij lukte was inderdaad via de ingame friendslist.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:50:
[...]

Ah, de enige keren dat het mij lukte was inderdaad via de ingame friendslist.
Bij mij weer precies andersom, Origin werkt matig maar de ingame friendslist totaal niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Overigens heb ik al verschillende keer een lighting bug op Amiens gehad, waar er een grote vlek op de Map komt, en sommige straten waar je tegen het licht aankijkt je helemaal niks meer ziet. Een keer wit, een keer rood, en twee keer geel.

Ik hoor het alleen bij de AMD kaarten, ik heb een RX480 en het een paar keer gehad. Alleen Amiens en als er mist rond punt A ontstaat (bij die brug). Met mijn 7970 had ik het ook. Komt echter minder voor heb ik het idee, eerder was het zo ongeveer elk potje Amiens raak. En dus maar hopen dat de strijd zich niet rond A zou afspelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21

Van die Supernova in Amiens heb ik 1x last van gehad (HD7970).

Maar zodra deze supernova aanwezig is, dan is de map gewoonweg onspeelbaar voor mij geworden. Immers op het moment dat ik richting de witte bal kijk of loop, word ik compleet verblind.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:55
Het soms krakend geluid (bij veel geluiden inslagen, schoten e.d.?). Ligt dat aan de CPU? Dat is echt het enige 'dingetje' waar ik tegen aanloop met dit spel.. Heb het idee wanneer ik Teamspeak gebruik het erger word.

Verder, gisteren nog paar potjes domination gedaan.. paar keer tegenstander gigantisch afgeslacht, ook paar keer bij ons zelf gebeurt.
Combinatie medic + assault / medic + support met een maatje werkt heerlijk! En dan maar van objective naar objective!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Prosac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:31:
[...]

Ik hoor het alleen bij de AMD kaarten, ik heb een RX480 en het een paar keer gehad. Alleen Amiens en als er mist rond punt A ontstaat (bij die brug). Met mijn 7970 had ik het ook. Komt echter minder voor heb ik het idee, eerder was het zo ongeveer elk potje Amiens raak. En dus maar hopen dat de strijd zich niet rond A zou afspelen. ;)
De nieuwe AMD driver zou het moeten verhelpen! Dat las ik gisterenavond nog even snel in de release notes van de laatste update.

Vanavond geen andere verplichtingen/plannen dus dan maar eens kijken of ik zelf het (groen/blauw) flikkeren op "St. Quentin" kwijt ben.

EDIT:
Flickering may be observed on some surfaces in a few maps or locations in Battlefield™1 in AMD CrossFire mode.
Ach, misschien is dat niet alleen in de CF... we zien (hopen) het vanavond wel 8)

[ Voor 13% gewijzigd door NINjak op 04-11-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Netjes !! ik heb mijn puzzelstukjes kapot gemaakt om de skin voor de hellriegel te krijgen (level 10 assault wapen). bij de 2e legendary box die ik kocht had ik hem :D. nu maar weer sparen voor de melee wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs8472
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 17:36
RoyK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:47:Voorheen gamede ik op mn iMac uit 2011 (i5 /ssd / 12gb) en speel daar BF4 op met low / med settings zonder problemen. De iMac blijft thuis.

Kan ik met deze gegevens in het achterhoofd BF1 daar ook op draaien in low settings? of kan ik dat op mn buik schrijven?
Heb je een HD 6970M? BF1 heeft een nieuwere driver nodig en die kaart wordt daarin niet meer ondersteund helaas, mij overkwam hetzelfde met een 2011 27" iMac.

[ Voor 6% gewijzigd door Thijs8472 op 04-11-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Indy91 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:03:
[...]

Van die Supernova in Amiens heb ik 1x last van gehad (HD7970).

Maar zodra deze supernova aanwezig is, dan is de map gewoonweg onspeelbaar voor mij geworden. Immers op het moment dat ik richting de witte bal kijk of loop, word ik compleet verblind.
Dat heb ik dus ook, meestal halverwege de game. Inderdaad bijna onspeelbaar

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 18:16

J8S

Die Supernova had ik een tijdje terug eigenlijk elk potje op Amiens. Daarna is het minder geworden en heb ik vaker last van die groen/blauwe 'waas' over de map als je dood bent en terug gaat naar het spawnscherm. Heb nog niet de nieuwe drivers kunnen downloaden dus dat ga ik vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Doet de nieuwe AMD wat goed in de game, werkt DX12 wat beter, of blijft dat choppy!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:39:
Doet de nieuwe AMD wat goed in de game, werkt DX12 wat beter, of blijft dat choppy!?
Ik heb de nieuwe AMD driver nog niet geprobeerd (nog wel even snel geïnstalleerd). Vanavond even lekker knallen en dan gelijk testen.

DX12 draade bij mij wel smooth en zeker niet choppy maar toch met een mindere en een minder constante FPS dan op DX11 (gewoon te vaak/veel te laag, zeg maar onder de 60 PFS). Geen idee wat er aan de hand is maar ik heb het idee dat dit echt een EA/Dice probleem is en niet een driver probleem van AMD.

Voor de mensen die ook zin hebben om vanavond samen te knallen... kom op/naar Discord. Persoonlijk denk ik vanaf een uur of 20:00 een BF1 server onveilig gaat maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:49
Damn... Het is al meerdere malen aangegeven in dit topic maar wat is dit spel i.c.m. discord vet zeg!
Maakt het zo veel leuker/beter. Niet dat we alles wonnen (airship tegen zonder dat je weet waar je de AA guns kunt vinden maakt het lastig ;-)) maar echt... Super tof!

Denk alleen niet ik dit kan uitleggen aan mijn vrouw... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Op dit moment heb ik een mooie 50 fps met UHD met alles Ultra met mijn 1070. Ben erg tevreden daarmee en wil niet eens terug naar 1440p met die resolutie mogelijkheid...voel me in een oase van scherpheid.

Ik heb me maar ook ff aangemeld voor de bf spelers lijst. Vind het altijd veel te mooi met andere mensen samen te spelen! See you on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Voor de PS4 zoek ik een leuke groep van Tweakers, die regelmatig samen in een squad verschillende mappen onveilig maken, waar ik mij bij kan aansluiten. Wie of wie zoekt er een enthousiaste teamplayer bij ?

Excuses, zie nu pas dat deze topic over de PC-versie gaat. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door FraxleNL op 04-11-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Espresso14 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:37:
Damn... Het is al meerdere malen aangegeven in dit topic maar wat is dit spel i.c.m. discord vet zeg!
Maakt het zo veel leuker/beter. Niet dat we alles wonnen (airship tegen zonder dat je weet waar je de AA guns kunt vinden maakt het lastig ;-)) maar echt... Super tof!

Denk alleen niet ik dit kan uitleggen aan mijn vrouw... ;-)
Je kan niet via discord in het spel inloggen, geloof ik, dus moet je eerst wat vrienden
in de lijst van origin hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

luifel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:03:
[...]

Je kan niet via discord in het spel inloggen, geloof ik, dus moet je eerst wat vrienden
in de lijst van origin hebben staan?
Yep, chatten in Discord en dan via Origin een party maken. Lekker voicechatten en gamen tegelijk. Wel grpapig om te zien zodra je een squad hebt dat goed samenspeelt je meteen een voorsprong hebt op de tegenstander. Bijv. bij War Pigeons gegarandeerd 4 man om je heen als je de pigeon hebt. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Als je in een Discord groepje zit, en je joint dan een party via origin, gaat het hele voice gebeuren dan via Discord én de party? Of alleen via Discord

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:49
Ow en flametrooper kit i.c.m. medic is echt goud! Geen idee of ze hier @ dit topic ook aanwezig zijn maar echt toffe rondes gespeeld samen met cosmicmaik, deputyklitse, bemmelaar en perlinNoise!

Behoorlijk wat punten gepakt vandaag, thx gasten en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
TRAXION schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:22:
[...]

Beter een hardware ID ban....
Nog beter inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
luifel schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:41:
[...]

Voordeel is wel, dat hij gelijk begin te downloaden
Key invullen kan bij Origin rechtsboven, zelfde effect. Downloaden begint gelijk. Alleen een prijsverschil. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-tom-562 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:32:
Als je in een Discord groepje zit, en je joint dan een party via origin, gaat het hele voice gebeuren dan via Discord én de party? Of alleen via Discord
Hoe je het zelf wilt. Wij gebruiken enkel Discord voice chat, maar ingame zou net zo goed kunnen.

Discord werkt echter 10x beter dus ik zou altijd Discord kiezen. Wel zorgen dat je hotkeys niet gelijk zijn, mijn PTT op Discord is Alt+C, maar in BF1 is de ingame PTT Alt, dus dat ging dubbel :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
-tom-562 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:32:
Ik zelf gebruik een aparte muisknop voor TS (nu ook voor Discord, heb toch een muis met "wat extra" knoppen) en een andere voor de ingame voice welke ik bijna nooit gebruik (is wel game afhankelijk, in CSGO gebruik ik hem veel vaker).

EDIT:
Oh, mijn TS (nu ook Discord) knop is een combo key alt+' (zoiets) en mijn ingame is altijd de "k". Dit heb ik gedaan omdat sommige programma's bepaalde keys en/of combinaties gebruiken en er dan hele andere dingen gebeuren ipv. wat op TS/Discord te (kunnen) zeggen. :+

[ Voor 21% gewijzigd door NINjak op 04-11-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
7unkrat schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:51:
[...]

Key invullen kan bij Origin rechtsboven, zelfde effect. Downloaden begint gelijk. Alleen een prijsverschil. :9~
Ja, maar dan moet je bv eerst naar media markt, of wachten op post of email,
In begin zaten veel mensen te wachten op de code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
luifel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:40:
[...]

binnen 5 minuten :*) bij de 2 grootste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
luifel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:40:
[...]

Nah, bij instant-gaming.com heb je hem onmiddellijk.
Bij pre-order voor hij released was.
(is ondertussen wel al veel verduurd, ik had hem voor 39 ipv 48 nu..)

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 04-11-2016 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb iets gevonden wat misschien helpt tegen random DX12 stutters.
code:
1
renderdevice.usereservedjobthreads 0

Ik ga het zo even proberen, en kijken of het bij mij werkt.

Edit: Voor mij heeft dit geen resultaat in ieder geval.

[ Voor 13% gewijzigd door fynrd1 op 04-11-2016 19:32 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:36
Net de eerste meters gemaakt in operations met mede Tweakers. Erg vet, mooi potje.Dat discord werkt ook wel mooi.

[ Voor 6% gewijzigd door GerritGluurbuur op 05-11-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik krijg een crash, start het spel opnieuw op, kies om mijn local save data te gebruiken en alle progress van single-player + settings zijn resetted |:(

Hoe kan ik mijn cloud saves erbij halen?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik moet wel zeggen: als BF1 ergens slecht in is, dan is het "quit". Aan het einde van een ronde lijkt die knop op willekeurige momenten er wel en niet te zijn. En als je er dan eens op drukt, dan gebeurt er eigenlijk niks. Zojuist twee minuten naar een zwart scherm met draaiend rondje staan kijken (ik was koffie aan het maken, dus ja, dan kan dat he) om vervolgens de boodschap te krijgen dat ik gekicked ben wegens inactivity.

8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

mike30 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 02:15:
Ik reageerde hier laatst op iemand die door middel van ram bij te plaatsen z'n problemen met z'n videokaart kwijt was.
Nou heb ik gisteren 8 gb extra erbij gezet en ik had hiervoor ook stotters en lag. Nu na het plaatsen van extra geheugen heb ik de hele avond geen stotter of lag meer gezien.
Vreemd maar waar
Ja, dat was op mij. Ik heb na het bijplaatsen geen enkele crash meer gehad. Maar de videokaart kon het ook niet zijn ivm 4GB VRAM. Mooi dat het bij jou ook een stuk beter loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Shabbaman schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:29:
Ik moet wel zeggen: als BF1 ergens slecht in is, dan is het "quit". Aan het einde van een ronde lijkt die knop op willekeurige momenten er wel en niet te zijn. En als je er dan eens op drukt, dan gebeurt er eigenlijk niks. Zojuist twee minuten naar een zwart scherm met draaiend rondje staan kijken (ik was koffie aan het maken, dus ja, dan kan dat he) om vervolgens de boodschap te krijgen dat ik gekicked ben wegens inactivity.

8)7
Ja afentoe heb je bepaalde schermen waar je gewoon niet direct uit kan, net na een match ofzo bijvoorbeeld bij bepaalde game modes, echt vreselijk irritant waardoor ik soms maar gewoon ctrlaltdelete en het proces beeindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Ik probeer nu dus al de hele morgen te chatten met support, er staat 5 minuten maar er komt geen chat...

[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 05-11-2016 12:27 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Koning Willy schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:27:
Ik probeer nu dus al de hele morgen te chatten met support, er staat 5 minuten maar er komt geen chat...
Van EA? Ik had eens 25 minuten en eens 32 minuten. Na een uur nog niets. Gelukkig was het probleem vanzelf opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
JK schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:30:
[...]

Van EA? Ik had eens 25 minuten en eens 32 minuten. Na een uur nog niets. Gelukkig was het probleem vanzelf opgelost.
Weet je hoe ik mij probleem hierboven kan oplossen?
Ben al mijn progressie in single-player kwijt + game settings + load-outs.
Gelukkig worden je levels/unlocks/warbonds/skins/scrap/warbonds online opgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Bart_GR schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:33:
[...]

Top, ik voeg je vanavond even toe :)
Ik voeg je ook toe :) @ Bart_GR, voeg mij ook ff toe aub :) MasQQ is the name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Koning Willy schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:33:
[...]

Weet je hoe ik mij probleem hierboven kan oplossen?
Ben al mijn progressie in single-player kwijt + game settings + load-outs.
Helaas.. al klinkt dat bijna alsof je de companion app hebt gebruikt, volgens mij resette die ook je loadout etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Scrtz schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:26:
[...]

Ja afentoe heb je bepaalde schermen waar je gewoon niet direct uit kan, net na een match ofzo bijvoorbeeld bij bepaalde game modes, echt vreselijk irritant waardoor ik soms maar gewoon ctrlaltdelete en het proces beeindig.
Er is goede support voor Alt+F4 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Ik herinner me dat bij aanvang BF3 een tweakersgroep een eigen server huurde. Als je 'contributie' betaalde, je dan met voorrang op de server kon... En knallen maar.
Ik herinner me zelfs dat we met een groepje tanks rondjes aan het rijden waren voor de nodige punten. Heel kinderachtig overigens, maar schoot wel lekker op ;-)

Iets of iemand die zoiets weer gaat opzetten??
(of is er dat al)

Strakjes via discord weer aanwezig... Moet nog wat werk verzetten... maar BF1 lonkt... net snel nog een Razer Naga Hex V2 muis aangeschaft... even kijken hoe het met mijn trigger finger is gesteld.

See you later - exstense -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Damn wat ziet dat er ziek uit op 4k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heb vandaag op east coast servers gespeeld en had ping 80 ms, in nederland zit ik op 6ms, wat mij heel erg opvalt is dat ik niet meer dat soort 1 shot deaths heb en ik ga minder dood door snipers.
Het killen gaat mij ook makkelijker af en niet meer die wtf momenten.

Ik vraag me ook af of servers wel echt op 60 hz draaien, ga geregeld dood nadat ik dekking heb gezocht.

Fairfight is trouwens best aan het bannen, in 2 rondes zo'n 20 spelers globaal een ff ban zien krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gameplay van mij.
Ik moet wel zeggen na een tijdje gespeeld te hebben, is dit wel een goeie Battlefield game.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9a9FcWK7hbQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:37
Iemand die weet welk programma werkt, om de FPS in battlefield 1 te zien?

Fraps doet het helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:56
Rubberen schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:00:

How to Show the FPS in Battlefield 1

The following method is very simple and the best method if we just want to show the FPS for a short period…

Just open the Battlefield 1 console with the tilde key (~).
In the console we have to type the command “perfoverlay.drawfps 1” without the quotation marks please and confirm the command with the return key.

Zojuist ook even BF1 gekocht via cd-keys key was direct binnen nu op 50% van de download.
Origin ID: FeedMeSome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Camo schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:04:
[...]

The following method is very simple and the best method if we just want to show the FPS for a short period…

In the console we have to type the command “perfoverlay.drawfps 1” without the quotation marks please and confirm the command with the return key.

Zojuist ook even BF1 gekocht via cd-keys key was direct binnen nu op 50% van de download.
Houd er rekening mee dat je dit elke keer opnieuw moet invoeren nadat je dood gaat :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06

Beter installeer je Rivatuner. Gebruik ik al jaren en werkt prima.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik was vanmiddag de discord gejoined maar kan nergens vinden welke server er gespeeld word. Iemand een tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen toevoegen op Origin? Kan je via hun de party en de game joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Sommige skins zijn toch wel een beetje belachelijk..
Je ziet nauwelijks het verschil naast elkaar, laat staan als je hem gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dUXHvP69rcRnpVYTvgy1AmPO/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:29:

8)7
end round screen heeft een teller, wanneer die teller van god weet wat precies terug telt. zodra die teller op de 30 seconden komt verdwijnt "quit"
Dus als je geen zin hebt in een vervolg potje, voor die tijd op quit drukken, en anders ALT+F4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Heeft BF4 ook een ingame server browser gekregen?
Heb BF4 opnieuw geinstaleerd en als ik op play druk wordt ik alsnog gestuurd naar Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Koning Willy schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:40:
Heeft BF4 ook een ingame server browser gekregen?
Heb BF4 opnieuw geinstaleerd en als ik op play druk wordt ik alsnog gestuurd naar Battlelog.
Lucky you, ik zou een moord plegen voor Battlelog in BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
unfor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:43:
[...]

Lucky you, ik zou een moord plegen voor Battlelog in BF1.
Hoezo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:33:
Wat gameplay van mij.
Ik moet wel zeggen na een tijdje gespeeld te hebben, dat dit wel een goeie Battlefield game is.

[video]
Heerlijk om dat genot te zien van elke kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:37
Camo schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:04:
[...]

Dit had ik al geprobeerd, maar dit werkt niet zoals het moet. Je moet het telkenmaal opnieuw ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister

Hoezo werkt fraps niet dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
ik gebruik shadow play om mijn fps te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:23:
[...]

end round screen heeft een teller, wanneer die teller van god weet wat precies terug telt. zodra die teller op de 30 seconden komt verdwijnt "quit"
Dus als je geen zin hebt in een vervolg potje, voor die tijd op quit drukken, en anders ALT+F4
Ja, maar die quitknop werkt nog niet eens naar behoren ook.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Omdat dat altijd werkte.
Integenstelling tot het brakke friends systeem wat we nu hebben met overlays die niet werken, vrienden die ik niet kan joinen etc.
Je kon in je browser mooi je soldier loadouts aanpassen, fatsoenlijk servers vinden met enorm veel filters, leaderboards etc etc.
Er mist ontzettend veel functionaliteit die we met battlelog gewoon hadden, ik denk dat een hele hoop BF4 unhappy zullen zijn als de menu's van BF1 geforceerd worden.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 05-11-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Battlelog heeft bij mij ook de nodige problemen gegeven. Regelmatig de melding dat mijn game corrupt zou zijn etc. Elke keer voordat ik moet spelen de spelbestanden controleren (70GB duurt zelfs met SSD lang) heeft me de nodige frustraties opgeleverd.

Ingame joinen werkt nu ook verschrikkelijk inderdaad. Wanneer je iemand toevoegd op origin moet je eerst herstarten om hem te kunnen zien. Vervolgens moet je alt-tabben naar Origin omdat de overlay voor grote problemen zorgt. En dan ook nog de vele errors die optreden bij het joinen van een Squad. 8)7

Maar als je dan eenmaal met een squadje ingame bent... Hele toffe game!

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 05-11-2016 20:00 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Ik zie aan het einde van een potje ook de eindscore niet meer verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:43
Vandaag het spel officieel gekocht na de 10 uur gratis gespeeld te hebben. Daarbij ook vandaag mijn nieuwe GTX1060 binnen gekregen. Ik ben van 50-60fps op medium naar 90fps op ultra gegaan en dat bevalt me prima....

Nu speel ik altijd Rush of TDM en bij elke BF vanaf BFBC2 eindig ik gemiddeld top 5. Nu ben ik begonnen met BF1 en eindig als ik mazzel heb op een na laatste hahaha.... tot ik dus vandaag mijn nieuwe GPU binnen kreeg en BF1 daadwerkelijk kocht.... Zou dit zo'n groot verschil maken of moet ik er gewoon weer in komen?
Is 50-60fps zo slecht?

Het maakt BF1 wel een stuk leuker eerlijk gezegd hahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Speel met een gtx 980 en eindig wel in top 5 vaak. Merk wel dat mijn reflex stuk.minder is dan in mijn jeugd jaren (14-25) maar merk soms wel rare hit reg of eigenlijk geen hit reg en dan alles in 1x als.soort van instant kill.

Momenteel zijn de medals mijn ergenis. Lijkt wel steeds naar oude te wisselen. Ik had nieuwe waaronder domination medal dus spe.domination en die medal is in eens weg. Ga ik conquest spelen dan is ie er weer...

[ Voor 32% gewijzigd door ReQuiem83 op 05-11-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ReQuiem83 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:31:
Speel met een gtx 980 en eindig wel in top 5 vaak. Merk wel dat mijn reflex stuk.minder is dan in mijn jeugd jaren (14-25) maar merk soms wel rare hit reg of eigenlijk geen hit reg en dan alles in 1x als.soort van instant kill.

Momenteel zijn de medals mijn ergenis. Lijkt wel steeds naar oude te wisselen. Ik had nieuwe waaronder domination medal dus spe.domination en die medal is in eens weg. Ga ik conquest spelen dan is ie er weer...
netcode mag nog wel getweakt worden, je schiet iemand vol lood en diegene schiet 1 keer terug en je bent meteen dood, net of ik een soort achterstand heb en dat diegene al eerder op mij aan het schieten was.
Netcode en battlefield blijft een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
NLsandman schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:55:
[...]

netcode mag nog wel getweakt worden, je schiet iemand vol lood en diegene schiet 1 keer terug en je bent meteen dood, net of ik een soort achterstand heb en dat diegene al eerder op mij aan het schieten was.
Netcode en battlefield blijft een probleem.
netcode is eigenlijk niet zo.n probleem in bf,zeker niet in bf4, dat was naar mijn mening juist perfect wat dat betreft.

Maar het kan ook met je eigen verbinding te maken hebben,speel je met draad,of draadloos(netwerkt) provider,lage ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
freaky35 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:13:
[...]

netcode is eigenlijk niet zo.n probleem in bf,zeker niet in bf4, dat was naar mijn mening juist perfect wat dat betreft.

Maar het kan ook met je eigen verbinding te maken hebben,speel je met draad,of draadloos(netwerkt) provider,lage ping?
bf4 is pas goed geworden na het verhogen van de tickrate, daarvoor had je ook wtf momenten.
Ik vraag mij soms af of de servers wel 60hz zijn en niet 30hz, ik ga zelfs dood als ik al achter
een muur of rots ben.

Glasvezel en bedraad, ik heb een ping van 6ms op nederlandse servers, in italie is dat 15ms.
De game loopt vloeiend, zie geen lag of haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb bij BF4 nooit echt een significant verschil gemerkt tussen 30Hz en 60Hz servers. Ik zie niet in hoe dat iig ervoor kan zorgen dat je dood gaat als je al achter een muur bent (tenzij je het hebt over die laatste paar millisecondes).

Overigens had BF4 wel dat shotgun beetje erg random soms was, maar bij BF1 zie ik het nog een stuk erger. Soms schiet je iemand met enkel schot dood op 10m afstand, soms doe je 20 schade op 4m afstand.

En ik had nog een heavy machinegun gepakt, mikken, schieten, en niks. Doelwit bewoon wel met inslagen van de kogels, maar verder gebeurde er niks, toen rende hij weg, en werd ik door andere gedood. Weet niet of het nou een cheater of een bug was. (En dan was er echt geen kans dat ik niet genoeg schade had gedaan, was gewoon paar seconde continue vurend op een stilstaand doelwit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sissors schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:48:
Ik heb bij BF4 nooit echt een significant verschil gemerkt tussen 30Hz en 60Hz servers. Ik zie niet in hoe dat iig ervoor kan zorgen dat je dood gaat als je al achter een muur bent (tenzij je het hebt over die laatste paar millisecondes).

Overigens had BF4 wel dat shotgun beetje erg random soms was, maar bij BF1 zie ik het nog een stuk erger. Soms schiet je iemand met enkel schot dood op 10m afstand, soms doe je 20 schade op 4m afstand.

En ik had nog een heavy machinegun gepakt, mikken, schieten, en niks. Doelwit bewoon wel met inslagen van de kogels, maar verder gebeurde er niks, toen rende hij weg, en werd ik door andere gedood. Weet niet of het nou een cheater of een bug was. (En dan was er echt geen kans dat ik niet genoeg schade had gedaan, was gewoon paar seconde continue vurend op een stilstaand doelwit).
YouTube: Battlefield 4 Netcode - The Real Delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Het lijkt me erg leuk om samen met voice chat met andere deze game te spelen.
Speel al jaren Battlefield games en doe ook aan spotten!
Origin id: Dragonm8

Ik zoek dus mensen om samen mee te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
Dragonm8 schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:14:
Het lijkt me erg leuk om samen met voice chat met andere deze game te spelen.
Speel al jaren Battlefield games en doe ook aan spotten!
Origin id: Dragonm8

Ik zoek dus mensen om samen mee te knallen.
Join de tweakers discord/teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Battle(non)sense _/-\o_

Ben heel benieuwd naar zijn netcode video voor BF1 retail versie. Hopelijk laat die niet lang op zich wachten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 28 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.