Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

crimby schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:00:
Vandaag het spel officieel gekocht na de 10 uur gratis gespeeld te hebben. Daarbij ook vandaag mijn nieuwe GTX1060 binnen gekregen. Ik ben van 50-60fps op medium naar 90fps op ultra gegaan en dat bevalt me prima....

Nu speel ik altijd Rush of TDM en bij elke BF vanaf BFBC2 eindig ik gemiddeld top 5. Nu ben ik begonnen met BF1 en eindig als ik mazzel heb op een na laatste hahaha.... tot ik dus vandaag mijn nieuwe GPU binnen kreeg en BF1 daadwerkelijk kocht.... Zou dit zo'n groot verschil maken of moet ik er gewoon weer in komen?
Is 50-60fps zo slecht?

Het maakt BF1 wel een stuk leuker eerlijk gezegd hahaa
ja lastig het dat er geen enkele class to rule them all is.
Ik vind het een het goede zaak want als assault moet je nu erg oppassen om op afstand een gevecht aan te gaan omdat je wapen gewoon zwakker is op meer dan 40 meter.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Er staat zelf bij die video dat hij niet meer correct is sinds de netcode updates. En dat gaat dus niet over de tickrate.

@Beuker, ja en alle snipers zijn op die afstand one hit kill, waardoor snipers een stuk sterker zijn dan in BF4 en assault zwakker is.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 06-11-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
beuker19 schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:11:
[...]

Ik vind het een het goede zaak want als assault moet je nu erg oppassen om op afstand een gevecht aan te gaan omdat je wapen gewoon zwakker is op meer dan 40 meter.
Helemaal waar! ik merk nu ook dat ik vaker switch al blijft medic mn favoriet. Assault kies ik eigenlijk nooit meer dit was voorheen mijn favoriet. Het spel is op een andere manier tactisch geworden en als je dat ff door hebt is het prima vertoeven haha

Snipers zijn altijd overpowered maar volgens mij is dat in het echt ook wel redelijk... mits je goed schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-08 23:18
Waarschijnlijk ben ik van de oude garde van de tijd waar je gewoon een spel kocht als je dat wilde hebben.

Welke versie moet ik nu hebben? Is standaard prima en deluxe alleen voor een extra muziekje? Of moet je deluxe hebben als je gewoon met de rest mee wilt spelen omdat anders alles gelockt is?

En waar kan ik hem eenvoudig downloaden? En als laatste: Op origin lijkt hij erg duur. Wat is een betaalbare en goedkope winkel voor gamecodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
cowboyhenkie schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:04:
Waarschijnlijk ben ik van de oude garde van de tijd waar je gewoon een spel kocht als je dat wilde hebben.

Welke versie moet ik nu hebben? Is standaard prima en deluxe alleen voor een extra muziekje? Of moet je deluxe hebben als je gewoon met de rest mee wilt spelen omdat anders alles gelockt is?

En waar kan ik hem eenvoudig downloaden? En als laatste: Op origin lijkt hij erg duur. Wat is een betaalbare en goedkope winkel voor gamecodes?
Standard is prima, je kunt eventueel later ook een season pass aanschaffen. Deluxe geeft je geen ingame voordeel ten opzichte van standard, alleen eerder access tot sommige content en skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
beuker19 schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:11:
[...]

Martini Henry is wel degelijk one class to rule them all. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Totdat je een enemy tegenkomt op 10 meter afstand en je eerste schot mist. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Sissors schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:02:
[...]

Er staat zelf bij die video dat hij niet meer correct is sinds de netcode updates. En dat gaat dus niet over de tickrate.

@Beuker, ja en alle snipers zijn op die afstand one hit kill, waardoor snipers een stuk sterker zijn dan in BF4 en assault zwakker is.
Natuurlijk is het verandert in bf4 maar dit filmpje was een aanleiding om te zien wat voor een vertraging
er zit tussen clients door oa lage tickrate.

Nog een filmpje over titanfall 2 netcode en goede uitleg wat ping en tickrate betekent wat betreft delay tussen clients en server.

YouTube: Titanfall 2 Netcode Analysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Nadat ik Realtime Replay heb uitgezet van mijn Nvidia drivers draait het spel super soepel.
1080P Ultra met een 970GTX.

Edit; Klopt shadowplay

[ Voor 9% gewijzigd door Hoolz14 op 06-11-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:31
Dat is gewoon shadowplay toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03
YouTube: Battlefield 1 Beta Netcode Beats Overwatch?

En voila Het is wel voor de beta maar ga er maar vanuit dat het server park dezelfde is.
Het is wel mogelijk dat de netcode van bf1 iets meer aangepast is inmiddels.

[ Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 06-11-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21
WTF, het spel telt gewoon een death die er niet was?!
Ik me verheugen om de k/d van 19 te zien.. nee hoor 9... huh? Heeft ie er gewoon een death bijgeteld op het eindscherm... wtf?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
steveman schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:47:
WTF, het spel telt gewoon een death die er niet was?!
Ik me verheugen om de k/d van 19 te zien.. nee hoor 9... huh? Heeft ie er gewoon een death bijgeteld op het eindscherm... wtf?
wnnr je in een vliegtuig zit stort je neer en telt hij een death, viel me ook op dus spring ik nu vroegtijdig met parachute eruit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Reageren gebeurd zonder alle letters als hoofdletters te schrijven en zonder dat het een sneer is.

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 06-11-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
KeesFluitman schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:21:
[...]

wnnr je in een vliegtuig zit stort je neer en telt hij een death, viel me ook op dus spring ik nu vroegtijdig met parachute eruit
Pff, da's ook flauw. Maar in dit geval stond ik gewoon op een dak (TDM).

Ik was trouwens ranzig op een dak aan het kampen, dus 1 extra death als straf is misschien wel gepast :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Nogal logisch toch, dood is dood :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Iemand wel eens de tripwire bom gebruikt?
Als ik hem voor een deur wil plaatsen, zie ik het draadje de andere kant opschieten...
Gaat de bom dan wel af, als iemand door de deur loop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
luifel schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:11:
Iemand wel eens de tripwire bom gebruikt?
Als ik hem voor een deur wil plaatsen, zie ik het draadje de andere kant opschieten...
Gaat de bom dan wel af, als iemand door de deur loop?
Volgens mij word de bom geplaatst waar jij staat, en gaat get draaidje naar de plek waar jij mikt.
Maargoed, ik gebruik ze nooit.. K bullets zijn te goed om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
unfor schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:18:
[...]

Volgens mij word de bom geplaatst waar jij staat, en gaat get draaidje naar de plek waar jij mikt.
Maargoed, ik gebruik ze nooit.. K bullets zijn te goed om te laten liggen.
Wat kan je dan precies met die. K bullets..zag dat je er vier krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
luifel schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:45:
[...]

Wat kan je dan precies met die. K bullets..zag dat je er vier krijg
Vehicles beschadigen, ze doen niet veel damage maar aangezien het een teamgame is helpen alle kleine beetjes.
Tevens stopt iedere damage die een tank ontvangt zijn repairs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
unfor schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:56:
[...]

Vehicles beschadigen, ze doen niet veel damage maar aangezien het een teamgame is helpen alle kleine beetjes.
Tevens stopt iedere damage die een tank ontvangt zijn repairs.
Misschien ook wat meer schade aan een vliegtuig, nu schiet ik met 1 gewone kogel soms
50% motordamage...met K misschien iets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
luifel schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:46:
[...]

Misschien ook wat meer schade aan een vliegtuig, nu schiet ik met 1 gewone kogel soms
50% motordamage...met K misschien iets meer...
Een vliegtuig is beduidend kwetsbaarder dan een tank he ;) Ook bij tanks onderling verschilt het. Zo heb ik geloof ik 14 damage gezien op een light tank, en zo laag als 5 op een heavy tank / land ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pf. Shotguns zijn zo unpredictable... De ene keer doe je telkens 1-hit kills, de andere keer doe je 3 (!) damage op een dude die 2 meter verder staat. Dat maakt het zo frustrerend, soms :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 14:17

ErA

Vandaag met een aantal mensen op discord Operations gedaan.

Ik begon samen met Extense aan de operations om aan te tonen hoe belangrijk armor is. We kozen voor 40 spelers en waren attack op de woestijn mappen.

Uiteindelijk hebben we in 1 volledige steamroll zonder een enkele reinforcement alle mappen afgemaakt.

Alles wat je hiervoor nodig hebt is 1 fatsoenlijke heavy tank chaffeur en 1 iemand die bereidt is om af en toe te repairen.

Kheb een klein fragmentje toegevoegd van de eerste map waarin ook heel snel duidelijk wordt wat er allemaal mis is aan die heavy op t moment (zoals al vaker gezegd veels te krachtig).

Tis niet heel spectaculair verder en een goed muziekje zou het filmpje eigenlijk wel goed doen.

Doorspoelen naar 45 seconden voor de eerste kill trouwens <<

Dan ook nog even een wat ouder shot. Maar hier kan je wel enigzins de timing uit opmaken voor het neerhalen van vliegtuigen met een heavy tank (is best goed te doen!)

[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 06-11-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
ErA schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Vandaag met een aantal mensen op discord Operations gedaan.

Ik begon samen met Extense aan de operations om aan te tonen hoe belangrijk armor is. We kozen voor 40 spelers en waren attack op de woestijn mappen.

Uiteindelijk hebben we in 1 volledige steamroll zonder een enkele reinforcement alle mappen afgemaakt.

Alles wat je hiervoor nodig hebt is 1 fatsoenlijke heavy tank chaffeur en 1 iemand die bereidt is om af en toe te repairen.

Kheb een klein fragmentje toegevoegd van de eerste map waarin ook heel snel duidelijk wordt wat er allemaal mis is aan die heavy op t moment (zoals al vaker gezegd veels te krachtig).
Welke loadout gebruik je op de tank zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
ErA schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Dan ook nog even een wat ouder shot. Maar hier kan je wel enigzins de timing uit opmaken voor het neerhalen van vliegtuigen met een heavy tank (is best goed te doen!)
Vooral bombers xD altijd one shot kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Leuk om op Monte Grappa bombers neer te halen, dan vliegen ze meestal lekker laag als je bovenop de berg staat. Zal eens wat clips aan elkaar plakken, heb er ook al wat neergehaald. :)

Vanavond Operations op Monte Grappa gedaan. Op een gegeven moment kom je bij een stuk waarbij onder de B-zone een bunker zit. Als je daar als tegenstander eerst bent kan je daar de hele tijd blijven zitten en op de deurtjes blijven mikken. Op een gegeven moment zaten we daar met 10 man op de berg en nog konden we de zone niet pakken. 8)7

YouTube

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
Toevallig net met JackFrags in een game, daar moet ik natuurlijk wel even een dogtag van hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:31:
Speel met een gtx 980 en eindig wel in top 5 vaak. Merk wel dat mijn reflex stuk.minder is dan in mijn jeugd jaren (14-25) maar merk soms wel rare hit reg of eigenlijk geen hit reg en dan alles in 1x als.soort van instant kill.

Momenteel zijn de medals mijn ergenis. Lijkt wel steeds naar oude te wisselen. Ik had nieuwe waaronder domination medal dus spe.domination en die medal is in eens weg. Ga ik conquest spelen dan is ie er weer...
Zelf struggle ik ook met de reflexen, het spel loop gewoon een stuk sneller dan BF4/ CS/ H&G/ RO2 etc.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het echt mijn ding is, het is allemaal zo zenuwachtig snel, ik speel bijna uitsluitend met de M95 sniper rifle nu puur omdat ik sneller een 2e schot kan aflossen omdat men zo vliegens vlug is met bewegen, de bewegins snelheid is te hoog voor mij.

CQB vind ik niet zo tof in dit spel, mijn mannetjes hebben nog niets behalve de standaard wapens en veel spelen met een 1 hit kill shotgun of met die SMG met hoge ROF en ben ik altijd het haasje.

vind het nogsteeds erg zuur dat een bolt action rifle niet gewoon 1 hit kill is, je moet in CQB gewoon wel met een shotgun of met een high rof wapen lopen, als een BA gewon 1hk was dan zou er veel meer met bolt actions gespeeld worden en de snelheid in het spel een stukje meer toegankelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren zat ik in een Operations match op St. Quentin Scar en de laatste aanval was echt bizar. Zij kregen uiteraard de Behemoth en ik koos meteen de Airship Buster (man die doet lekker veel damage). Ik zal het filmpje vanavond wel even uploaden, maar het was tamelijk raar...

Ik vloog direct toen de match startte op de zeppelin af en schoot wat raketten en MG kogels op dat ding. Hij leek nog half binnen tevliegen, alsof de tegenstander er niet in kon spawnen. Hij begon met full health maar 1-2 seconden later was hij nog maar op een kwart (!) van z'n healht. Daarna duurde het een paar seconden alvorens hij ter aarde viel haha.

Tegenstander flink vloeken vanwege deze bug, maar voor ons wel lekker natuurlijk hehe

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 05:24:
[...]

Zelf struggle ik ook met de reflexen, het spel loop gewoon een stuk sneller dan BF4/ CS/ H&G/ RO2 etc.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het echt mijn ding is, het is allemaal zo zenuwachtig snel, ik speel bijna uitsluitend met de M95 sniper rifle nu puur omdat ik sneller een 2e schot kan aflossen omdat men zo vliegens vlug is met bewegen, de bewegins snelheid is te hoog voor mij.

CQB vind ik niet zo tof in dit spel, mijn mannetjes hebben nog niets behalve de standaard wapens en veel spelen met een 1 hit kill shotgun of met die SMG met hoge ROF en ben ik altijd het haasje.
Probeer eens een andere class dan scout. Zeker de Medic class heeft veel mooie rifles waarmee je op afstand prima huis kan houden, maar ook in cqb nog je mannetje kan staan.

(en met die class kan je makkelijker ook nuttig zijn voor je team, wat het levelen zo veel sneller maakt)
vind het nogsteeds erg zuur dat een bolt action rifle niet gewoon 1 hit kill is, je moet in CQB gewoon wel met een shotgun of met een high rof wapen lopen, als een BA gewon 1hk was dan zou er veel meer met bolt actions gespeeld worden en de snelheid in het spel een stukje meer toegankelijker worden.
Er zijn nu al teveel bolt action spelers in de game die achterin een map gaan liggen en niet pushen op objectives. Ik heb er liever minder, dan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Uffeltje schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:59:
Vanavond Operations op Monte Grappa gedaan. Op een gegeven moment kom je bij een stuk waarbij onder de B-zone een bunker zit. Als je daar als tegenstander eerst bent kan je daar de hele tijd blijven zitten en op de deurtjes blijven mikken. Op een gegeven moment zaten we daar met 10 man op de berg en nog konden we de zone niet pakken. 8)7
Er zijn helaas nog teveel mensen die niet begrijpen hoe je hier iets aan kan doen als aanvallende partij. Je kan met dynamiet en AT-rocket die deuren er uit blazen en daarna, weliswaar gecoördineerd met je team / squad, met een combinatie van rifle grenades, incendiary grenades, anti tank grenades en gas naar binnen stormen. Als je dat tegelijk van beide kanten doet, heb je die bunker in minder dan een minuut gecleared d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Afgelopen weekend lekker met wat tweakers op Discord gespeeld, erg veel plezier gehad, wat een tof spel blijft het ook! Alleen het blijft een ramp om elkaar te joinen in een party en/of in een game.... Wat een brakke zooi zeg! Hoe moeilijk kan het zijn???

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
MisterChaoSs schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:37:
Gisteren zat ik in een Operations match op St. Quentin Scar en de laatste aanval was echt bizar. Zij kregen uiteraard de Behemoth en ik koos meteen de Airship Buster (man die doet lekker veel damage). Ik zal het filmpje vanavond wel even uploaden, maar het was tamelijk raar...

Ik vloog direct toen de match startte op de zeppelin af en schoot wat raketten en MG kogels op dat ding. Hij leek nog half binnen tevliegen, alsof de tegenstander er niet in kon spawnen. Hij begon met full health maar 1-2 seconden later was hij nog maar op een kwart (!) van z'n healht. Daarna duurde het een paar seconden alvorens hij ter aarde viel haha.

Tegenstander flink vloeken vanwege deze bug, maar voor ons wel lekker natuurlijk hehe
Volgens mij heb ik dit gisteren ook gehad, die zeppelin was zo neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 12-09 20:19
Hoolz14 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:32:
[...]

Volgens mij heb ik dit gisteren ook gehad, die zeppelin was zo neer.
Gisteren meerdere keren deze gehad. Binnen ~5 seconden was die weg, en iedereen schelden en vloeken...., het volgende potje weer. En daarna bijna iedereen weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Vind het toch echt een toffe game, alleen bak ik er niets van met een sniper.

Of ik nou 75, 150, of 300 gebruik ik mis altijd met lange afstanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:18:
Afgelopen weekend lekker met wat tweakers op Discord gespeeld, erg veel plezier gehad, wat een tof spel blijft het ook! Alleen het blijft een ramp om elkaar te joinen in een party en/of in een game.... Wat een brakke zooi zeg! Hoe moeilijk kan het zijn???
+1
Ik heb gisteren 1 pot mee kunnen spelen, daarna lukte het niet meer om te joinen.

Algemene vraag trouwens, met welke gun wordt er het meeste gespeeld in de Medic class? Veel mensen zweren bij de M1916 (marksman), maar ik kan er niet aan wennen. Ik blijf altijd weer bij de M1907 Sweeper uitkomen. Die is vrij consistent ook op full auto.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R6tL1lr.png

Een paar gasten zaten off-map te campen ipv flags te capturen (Genadeloos verlies leden ze natuurlijk ook). Dus gauw terugsnipen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
steveman schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:48:
[video]

[afbeelding]

Een paar gasten zaten off-map te campen ipv flags te capturen (Genadeloos verlies leden ze natuurlijk ook). Dus gauw terugsnipen!
Welke sniper is dat? Ik heb het idee dat mijn sniper (standaard) niet zover komt maar kan uiteraard ook aan mn snipe skills liggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
crimby schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:54:
[...]

Welke sniper is dat? Ik heb het idee dat mijn sniper (standaard) niet zover komt maar kan uiteraard ook aan mn snipe skills liggen haha
Uh Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mK8ZDH2.png ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Hoolz14 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:39:
Vind het toch echt een toffe game, alleen bak ik er niets van met een sniper.

Of ik nou 75, 150, of 300 gebruik ik mis altijd met lange afstanden..
Je moet erboven mikken door de bullet drop, nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik nooit echt de moeite neem om het met 150/300 te proberen want dan schiet ik ook alles mis, dus heb mijn scope altijd op 75m. Je krijgt er wel gevoel in naar verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik merk dat ik niet altijd punten krijg voor cappen van een flag.
Hij is aan het tellen , +25 , +50, enz. maar dan stopt het ineens? Terwijl de vlag wel gecapt wordt.

Daarnaast heb ik soms dat ik ipv 60 nog maar 40 fps heb terwijl gpu en cpu beiden niet meer dan 80% gebruikt worden... geen idee hoe dit kan.

Speelt voorderest echt heerlijk weg wanneer je een squad/team hebt dat echt de objectives speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Laatst online: 15-08 23:18
Hoe lang hebben jullie gespeeld?

Ik vind het behoorlijk ingewikkeld allemaal. Maarja, ben dan ook Halo 1 en Warcraft 3 gewend. Irritant dat je niet gewoon alle wapens kan gebruiken!

Volgend weekend maar weer eens kijken of ik tijd heb.

Edit: Klinkt wel erg negatief. Ik vind het spel zeker mooi en sfeervol! Erg gaaf. Wel glitchy hier en daar, maar dat wordt vast gefixt.

[ Voor 22% gewijzigd door cowboyhenkie op 07-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
MisterChaoSs schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:37:

Ik heb dit al meermalen meegemaakt op verschillende maps. Stort die zeppelin neer op het moment dat er gezegd wordt dat hij gearriveerd is.
De een zegt bug, de ander zegt dat het komt omdat de bestuurder het ding niet goed op de kaart houdt ofzo? Laatst zag ik nog iemand roepen dat je er niet op moest spawnen totdat het ding er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:45:
[...]

+1
Ik heb gisteren 1 pot mee kunnen spelen, daarna lukte het niet meer om te joinen.

Algemene vraag trouwens, met welke gun wordt er het meeste gespeeld in de Medic class? Veel mensen zweren bij de M1916 (marksman), maar ik kan er niet aan wennen. Ik blijf altijd weer bij de M1907 Sweeper uitkomen. Die is vrij consistent ook op full auto.
Ik pak de Mondragon sniper eigenlijk standaard. Daarmee kan je op een grotere afstand blijven en toch zeer nauwkeurig schieten. Wil ik dichterbij komen dan pak ik de Selbstlader Optical. Alhoewel ik ook vaak naar de side arm switch aangezien die revolvers aardig damage uitdelen.

De Selbstlader Marksman is trouwens ook een fijn wapen, vind hem er alleen wat minder mooi uit zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 07-11-2016 10:46 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

[...]

+1

Volgens mij gebruik ik de Selbstlader. Naam weet ik niet helemaal zeker, maar het apparaat heeft iig een magazijn van 26 kogels. Schiet best prima weg op afstand en dankzij z'n ruime magazijn kan je een gevecht doorkomen zonder te reloaden, best fijn :)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NLsandman schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:30:
[...]

bf4 is pas goed geworden na het verhogen van de tickrate, daarvoor had je ook wtf momenten.
Ik vraag mij soms af of de servers wel 60hz zijn en niet 30hz, ik ga zelfs dood als ik al achter
een muur of rots ben.

Glasvezel en bedraad, ik heb een ping van 6ms op nederlandse servers, in italie is dat 15ms.
De game loopt vloeiend, zie geen lag of haperingen
Die onzin heb ik dit weekend ook weer een paar keer meegemaakt.

Dan zie ik een vijand met z'n rug naar me toe met z'n shotgun in de lucht schieten, ik schiet een paar keer met mijn pistool in z'n gezicht, en plots lig ik dood op de grond.

Inderdaad net alsof we weer twee jaar terug in de tijd zijn gegaan qua engine.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Eindelijk contact met Origin Support na 3 dagen, zeggen ze dat ze geen backup hebben van mijn cloud saves.

Dus ik moet alles in single-player overnieuw doen :(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005

flessuh

Set sail for fail!

Koning Willy schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:31:
Eindelijk contact met Origin Support na 3 dagen, zeggen ze dat ze geen backup hebben van mijn cloud saves.

Dus ik moet alles in single-player overnieuw doen :(
dat hele cloud save werkt ook voor geen meter.. Hij heeft het bij mij 2x gedaan, daarna error en sindsdien elke keer sync error. Uitzetten en weer aanzetten fixt het niet. Laatst uit frustratie spel opnieuw geinstalleerd daar voor... ja hoor, eerste keer opstarten werkt het.. na 1x afsluiten weer error :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

flessuh schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:35:
[...]

dat hele cloud save werkt ook voor geen meter.. Hij heeft het bij mij 2x gedaan, daarna error en sindsdien elke keer sync error. Uitzetten en weer aanzetten fixt het niet. Laatst uit frustratie spel opnieuw geinstalleerd daar voor... ja hoor, eerste keer opstarten werkt het.. na 1x afsluiten weer error :(
De truc is om gewoon altijd wanneer je de pop-up krijgt voor cloudsave te kiezen, ik had hetzelfde probleem en door te kiezen voor cloudsave kreeg ik al mijn SP juist terug (zoals het hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
[...]

De Selbstlader M1916 is inderdaad wel één van de beste, ik gebruik meestal de non-scoped versie. De Autoloading vind ik ook leuk om mee te spelen, wel de extended versie gebruiken, dan heb je tenminste 16 kogels eer je moet herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Sneek schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:41:
[...]

De truc is om gewoon altijd wanneer je de pop-up krijgt voor cloudsave te kiezen, ik had hetzelfde probleem en door te kiezen voor cloudsave kreeg ik al mijn SP juist terug (zoals het hoort).
pop-up? :? Ik krijg enkel de eerste keer "retry sync" die niks doet, en daarna bij opstarten "play anyway" of cancel (quit)...
Dus ja, werkt niet..Ben al lang blij dat mijn controls etc nu schijnbaar lokaal opgeslagen zijn want elke keer opstarten al je instellingen weer opnieuw doen wordt je niet blij van zegmaar :P

Dat je voor de cloud save moest kiezen heb ik al vaker gelezen maar de keuze zelf nooit gehad :+

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 07-11-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
[...]

Mijn single-player is dus weg omdat ik voor local kiesde. En die local saves zijn corrupted nadat ik een keer mijn PC moest resetten omdat multiplayer vastliep (CNTRL ALT DELETE werkte ook niet)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
[...]

Moet je ook altijd doen, al is het maar voor de zekerheid en zeker als je pc gecrashed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:48:
[...]

Moet je ook altijd doen, al is het maar voor de zekerheid en zeker als je pc gecrashed is.
Als je voor local kiest, dan update ie wel de cloud save met de local gegevens toch? daar ging ik in ieder geval van uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 14:17

ErA

Pandanl schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:25:
[...]

Welke loadout gebruik je op de tank zelf?
Op de heavy tank gebruik ik de reguliere loadout (met 6 posities) voor alle maps behalve Amiens. Op amiens neem ik vlammenwerper tanmk omdat er erg veel close combat is. En omdat mijn medepassagiers dat vet vinden.

In operations is de heavy tank ook een middel om 6 man naar het punt te krijgen zonder dat ze neergesniped worden. Dan wil je gewoon 6 posities.

En de smoke addon van de orignele loadout is onmisbaar op open maps. Als ik op 30% hp zit dan pop ik mijn smoke en rij ik langszaam achteruit. Dan kan bijvoorbeeld een support persoon in de smoke repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Gisteren de howitzer light tank maar eens gepakt.. echt wow, die damage :o
heb 3x een heavy tank kapot gekregen, 3 schoten er op en dat ding is weg (35dmg per schot, ze gebruikten rep niet blijkbaar).. Ze kwamen op monte grappa steeds aan de andere kant van de tunnel bij C op conq.. Nou ja, je schiet net onder het plafond door en dan raak je ze wel. raken ze jou te veel smoke gebruiken, en eventueel de instant repair.
Alleen jammer dat je mg niet zo veel doet op vliegtuigen, en door de langzame shell zijn ze ook wat lastig te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
crimby schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:12:
[...]

Als je voor local kiest, dan update ie wel de cloud save met de local gegevens toch? daar ging ik in ieder geval van uit....
Nou... daar heb ik dus mijn twijfels over... wat ie precies doet.

Volgens mij probeert ie de lokale files te laden maar of ie dan ook gelijk de cloud versie(s) overschrijft weet ik niet (zeker). Ik hoop van niet want al zijn de files lokaal corrupt dan moet er helemaal niks mee gebeuren en zeker niet andere (misschien nog goede maar oudere) files overschrijven. Vreemd vind ik wel dat er geen backups zouden zijn... aan de andere kant, het is maar een spelletje. 8)

Heb in het verleden zelf zo'n "cloud/lokaal save probleem" gehad en voor lokaal gekozen, dus dat doe ik nooit meer.... dan maar een oudere cloud versie (de lokale eerst veilig stellen is ook nog een optie, voor je kiest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:39:
[...]

Volgens mij probeert ie de lokale files te laden maar of ie dan ook gelijk de cloud versie(s) overschrijft weet ik niet (zeker). Ik hoop van niet want al zijn de files lokaal corrupt dan moet er helemaal niks mee gebeuren en zeker niet andere (misschien nog goede maar oudere) files overschrijven. Vreemd vind ik wel dat er geen backups zouden zijn... aan de andere kant, het is maar een spelletje. 8)

Heb in het verleden zelf zo'n "cloud/lokaal save probleem" gehad en voor lokaal gekozen, dus dat doe ik nooit meer.... dan maar een oudere cloud versie (de lokale eerst veilig stellen is ook nog een optie, voor je kiest).
Voor hem hoop ik inderdaad dat ik ongelijk heb... maar je wilt toch alles gewoon in de cloud... mocht de sync richting cloud onverhoopt mis gaan door bv een reboot dan kun je de savefiles lokaal aanroepen. Vervolgens synct ie die weer met de cloud.. dat was mijn interpretatie in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
misschien een stomme vraag .. ik speel het spel nu een weekje.
Soms kan ik een kistje openmaken, en hier zit dan een skin in.

Deze kan ik bewaren of verkopen voor scraps?
Als ik hem bewaar, kan ik hem dan later voor hetzelfde bedragen scrappen?
en je kan ook met andere wapens beginnen? en hoe kan ik meer kistjes krijgen enz?

ik doe nu telkens quickmatch > qonquest

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 07-11-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Aggressor schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:50:
Deze kan ik bewaren of verkopen voor scraps?
Als ik hem bewaar, kan ik hem dan later voor hetzelfde bedragen scrappen?
en je kan ook met andere wapens beginnen? en hoe kan ik meer kistjes krijgen enz?
Je kunt bewaarde skins later nog scrappen. Zelfde bedrag.

Andere wapens moet je kopen (via customize ingame) en kistjes krijg je alleen via de verloting na een ronde (voorlopig, vermoed dat ze nog wel te koop komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Beetje aan het kijken naar mijn Warbonds om die slim te besteden. Heb al de Gewehr 98 Sniper te pakken, maar wat zijn nou goede upgrades of gebied van vehicles bijvoorbeeld.

Die Carpet Flame Inc Bomber (<- ofzo) klinkt wel dope. Maar wat zijn echt de must upgrades?

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

7unkrat schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:52:
Beetje aan het kijken naar mijn Warbonds om die slim te besteden. Heb al de Gewehr 98 Sniper te pakken, maar wat zijn nou goede upgrades of gebied van vehicles bijvoorbeeld.

Die Carpet Flame Inc Bomber (<- ofzo) klinkt wel dope. Maar wat zijn echt de must upgrades?
De Tank Hunter en Airship Buster vind ik persoonlijk wel erg goede upgrades voor vliegtuigen. Beetje situationele types, maar rete effectief imo.

Verder vind ik de Selbstlader (Marksman) en de Model-10 Factory erg fijne wapens. Qua LMG's twijfel ik tussen de MG15 en de BAR, want de BAR is wel fijn maar heeft echt te weinig kogels (20 als ik mij niet vergis)

Verder is een Mortar wel handig, is de AT gun een must en zijn AT-mines handiger dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:39:
[...]

Ja maar nu moet ik wel opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Nu steeds meer mensen begrijpen hoe de skins werken en deze toepassen valt het me op dat in de killscreeen een plaatje van het wapen staat maar met de verkeerde naam erbij. Als ik bijvoorbeeld met een AT rocket gun wordt neergeknald dan staat er een plaatje van de BAR "Doughboy"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
MisterChaoSs schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:57:
[...]

De Tank Hunter en Airship Buster vind ik persoonlijk wel erg goede upgrades voor vliegtuigen. Beetje situationele types, maar rete effectief imo.

Verder vind ik de Selbstlader (Marksman) en de Model-10 Factory erg fijne wapens.
Die tanks zijn moeilijk kapot te krijgen soms, snap niet dat daar weinig op gefocussed word in game sessies (die ik heb gespeeld afgelopen dagen). Dikke Tank die lekker zijn gang kan gaan, en dan moet ik zowat alleen met een AT Rocket aan de slag, K Bullets stelt helemaal niks voor. 6 damage ofzo op een tank |:(

Die model-a shotgun is wel erg nice, zag ik in filmpjes, en loop vaak genoeg in het vizier ervan. Redelijk OP op langere afstand imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mwah drie scouts met k bullets is toch weer 90 damage. En aangezien die een enorme range hebben helpt dat wel veel. Tevens stopt het de repair cycle van een tank.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Koning Willy schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:04:
[...]

Ja maar nu moet ik wel opnieuw beginnen.
Dat is idd. ruk.

Zelf kan mij de SP echt geen bal schelen was er zelf meer als opwarmertje mee begonnen. Normaal speel ik helemaal niet de SP van een MP game.

Ik snap dan ook niet dat ze het eerst niet eerst checken of het klopt, dat je eerst nog een melding krijgt met bv. wat stats (er moet wat info uit de file(s) gehaald kunnen worden) en of je de gekozen file(s) wil nemen of toch die andere (de lokale).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:23:
[...]

Dat is idd. ruk.

Zelf kan mij de SP echt geen bal schelen was er zelf meer als opwarmertje mee begonnen. Normaal speel ik helemaal niet de SP van een MP game.

Ik snap dan ook niet dat ze het eerst niet eerst checken of het klopt, dat je eerst nog een melding krijgt met bv. wat stats (er moet wat info uit de file(s) gehaald kunnen worden) en of je de gekozen file(s) wil nemen of toch die andere (de lokale).
Haha, grappigste is bij Playstation Plus Cloud Saves kan je zelf dingen uploaden/deleten. Bij Origin/Steam kan dat niet.

PC MUSTARD RACE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Koning Willy schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:26:
[...]

Haha, grappigste is bij Playstation Plus Cloud Saves kan je zelf dingen uploaden/deleten. Bij Origin/Steam kan dat niet.

PC MUSTARD RACE 8)
Even iets wat ik snel online vond. Wel een ander spel maar wie weet..
I actually managed to retrieve my save files! In Origin i rightclicked Dragon Age: Inquisition and chose "View Game Details". There, next to "Details" there's a tab that says "Cloud Storage". There's an option "Restore Save". I pressed it and somehow managed to get my lost save files back.
Iets om nog uit te proberen?

EDIT:
Hmmm, wat later schreef hij...
It looked like "restore last save game" was not working for me either, lost 11 hours.
They did show up after restarting origin and game.
Also unmarked the cloudsaving feature before restarting.
PHEW!

[ Voor 15% gewijzigd door NINjak op 07-11-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

7unkrat schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:18:
[...]

Die tanks zijn moeilijk kapot te krijgen soms, snap niet dat daar weinig op gefocussed word in game sessies (die ik heb gespeeld afgelopen dagen). Dikke Tank die lekker zijn gang kan gaan, en dan moet ik zowat alleen met een AT Rocket aan de slag, K Bullets stelt helemaal niks voor. 6 damage ofzo op een tank |:(

Die model-a shotgun is wel erg nice, zag ik in filmpjes, en loop vaak genoeg in het vizier ervan. Redelijk OP op langere afstand imo.
Tanks aanpakken moet je gewoon even met een squad doen. Ik heb eerder inderdaad al mijn frustraties uitgesproken over blinde mensen, daarbij horen Assault spelers die niets tegen tanks doe ook bij :+

Die dingen rijden niet bijster snel en zijn al redelijk vlug door ammo heen. Als zij op een vlag staan, paar AT nades er op en afmaken met je AT rifle, kat in het bakkie.

De Shotgun is idd wel tamelijk aan de sterke kant, maar als je Bad Company 2 hebt gespeeld en de slugrounds nog kent is geen enkele shotgun meer OP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Over vliegen trouwens... moet je iets aan zetten om met je toetsenbord te kunnen vliegen? In de controls staan wel toetsen voor met toetsenbord vliegen maar deze doen bij mij niets? Nu vlieg ik steeds met muis wat accuraat richten best lastig maakt aangezien ik voor de bochten juist de sensitivity hoog heb.

Het gaat vooral om de pijltjestoetsen die niks lijken te doen.. W/S werken zover ik zie wel.. A/D niet merkbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
MisterChaoSs schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:39:
De Shotgun is idd wel tamelijk aan de sterke kant, maar als je Bad Company 2 hebt gespeeld en de slugrounds nog kent is geen enkele shotgun meer OP :X
Ben ik dan de enige die de shotgun niet OP vind, maar juist prima balanced. Eindelijk weer een game waar ze iig als viable optie zijn ipv compleet nutteloos.

Op close range zijn ze idd 1 hit KO (wat ook hoort), maar al iets verder (20/30 meter) doen ze nauwelijks meer damage en zijn er minstens een flink aantal schoten nodig om een fully healed persoon te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:34:
[...]

Even iets wat ik snel online vond. Wel een ander spel maar wie weet..

[...]

Iets om nog uit te proberen?

EDIT:
Hmmm, wat later schreef hij...

[...]
Waarom kijk je zelf niet lol, er staat:

This will restore your most recent local (non-cloud) save in case you accidentally overwrote it with a cloud save

En juist mijn local saves zijn corrupted, heb ze ook deleted in de hoop dat mijn cloud saves nog werkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Op die afstand doet een assault rifle ook nauwelijks damage ;). Oké, zo erg is het niet, maar shotguns waren bijvoorbeeld in BF4 ook niet slecht. Ik heb in BF1 alleen het idee dat ze veel meer random zijn. Soms op 10m afstand 100 damage, soms op 2m afstand 5 schade.
[...]

Tanks aanpakken moet je gewoon even met een squad doen. Ik heb eerder inderdaad al mijn frustraties uitgesproken over blinde mensen, daarbij horen Assault spelers die niets tegen tanks doe ook bij :+

Die dingen rijden niet bijster snel en zijn al redelijk vlug door ammo heen. Als zij op een vlag staan, paar AT nades er op en afmaken met je AT rifle, kat in het bakkie.

Een tank die op een vlag staat is kat in het bakkie. In tank die op zo'n 50m afstand alles platgooit en tegelijk als spawn station fungeert is gigantisch sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Koning Willy schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:17:
[...]

Waarom kijk je zelf niet lol, er staat:

This will restore your most recent local (non-cloud) save in case you accidentally overwrote it with a cloud save

En juist mijn local saves zijn corrupted, heb ze ook deleted in de hoop dat mijn cloud saves nog werkten
Zelf niet kijken? nou dat zit zo...

[1] Ik zit op mijn werk
[2] heb zelf het probleem niet
en was (min of meer voor jou) iets wezen zoeken of ik snel een oplossing kon vinden want je zal de eerste niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
NINjak schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:28:
[...]

Zelf niet kijken? nou dat zit zo...

\[1] Ik zit op mijn werk
\[2] heb zelf het probleem niet
en was (min of meer voor jou) iets wezen zoeken of ik snel een oplossing kon vinden want je zal de eerste niet zijn ;)
Grappig want Origin Support zei precies hetzelfde "oplossing" :)
Je bent dus meteen aangenomen daar!

Wel raar dat ze niet oude cloud saves van paar dagen geleden bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Koning Willy schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:31:
[...]

Grappig want Origin Support zei precies hetzelfde "oplossing" :)
Je bent dus meteen aangenomen daar!

Wel raar dat ze niet oude cloud saves van paar dagen geleden bewaren.
Dat is zeker raar.... er is geen echte reden om dat niet te doen bv. de laatste 5 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
[...]

Dat is het ook voornamelijk. Lopen er een hele zwerm van Assault dudes rond, gewoon langslopen en niets doen. Dat blijft soms jammer. Of een heel peloton aan snipers en niemand die de flag pakt... ook zoiets kansloos. Snipen is leuk, maar je moet wel dynamisch spelen. 20 minuten op 1 spot liggen is leuk, maar niet 15 snipers tegelijk.

Ook wel wat games gedaan waarbij zonder mics het team elkaar goed aanvoelde, sterke medic support, support class die lekker ammo bleef uitdelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Medics die lettelijk naast je staan en niet reviven....ik zelf sta ergens hoog in de top medics die reviven geloof ik. Zelf sneuvel ik regelmatig omdat ik te grettig ben om mensen te reviven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:01
ow daar heb ik ook echt een hekel aan,dat ze niet reviven,en dat laatste doe ik ook veel,zoveel reviven dat ik zelf dood ga

[ Voor 52% gewijzigd door freaky35 op 07-11-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
ReQuiem83 schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:47:
Medics die lettelijk naast je staan en niet reviven....ik zelf sta ergens hoog in de top medics die reviven geloof ik. Zelf sneuvel ik regelmatig omdat ik te grettig ben om mensen te reviven
Beter op die manier dan dat ze je schoenveters staan te strikken en je niet prikken.
Medics speel ik ook geregeld, hangt een beetje van de map af en hoe de game ervoor staat. Ik speel op dat gebied redelijk dynamisch.

Merk ik dat er een groep enemies op een bepaald punt hangen en het team kapot maakt > Support met Mortar om de boel op te breken.

Pushed het team maar te weinig medics > agressief medic inbound!

Veel pushers van assault, medics en support > Sniper support en duitse helms poppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33
Nog irritanter is als medic spelen en al die gesneuvelden die meteen respawnen terwijl je er naartoe aan het rennen bent.

Daar waag je dan je leven voor. :/ En daarnaast benadelen ze ook nog eens het hele team (kost onnodig een ticket).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
RubenDJ schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:01:
Nog irritanter is als medic spelen en al die gesneuvelden die meteen respawnen terwijl je er naartoe aan het rennen bent.

Daar waag je dan je leven voor. :/ En daarnaast benadelen ze ook nog eens het hele team (kost onnodig een ticket).
Misschien ook een lichte reden waarom sommige medics de handdoek in de ring gooien.
Zelf let ik altijd goed op de Medic distance. Is er niemand in de buurt, SKIP... Is er 1 in de buurt, gun ik hem wat tijd om een reddingsactie te doen.

Teamplay is nog wel een dingetje voor sommige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf drie loadouts voor mijn medic. Offensive (medic pouch en rifle grenade), healing (medic crate en syringe) en anti vehicle (medic pouch, HE rifle grenade) en ik merk dat met de healing loadout spelen de meeste frustratie veroorzaakt puur omdat je je eigen leven riskeert om iemand te reviven terwijl die meer dan de helft van de tijd niet op je wacht. Dus ik pak liever de offensive loadout om wat meer toe te voegen aan de strijd. Enkel als ik met teammates speel via Discord pak ik de healing loadout omdat ik dan weet dat ze netjes wachten.

Probleem is ook dat je te weinig XP krijgt voor teamwork. Een vlag capturen kan je zo 1000 punten opleveren maar als je datzelfde wilt bereiken met healing, reviven of ammo geven kan je zo een half potje kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Hogader schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:07:
[...]

Ben ik dan de enige die de shotgun niet OP vind, maar juist prima balanced. Eindelijk weer een game waar ze iig als viable optie zijn ipv compleet nutteloos.

Op close range zijn ze idd 1 hit KO (wat ook hoort), maar al iets verder (20/30 meter) doen ze nauwelijks meer damage en zijn er minstens een flink aantal schoten nodig om een fully healed persoon te killen.
Die close range hits vind ik inderdaad prima. Afstand zou iets minder kunnen, voornamelijk de hunter dan. De Factory vind ik iig wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
MisterChaoSs schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:23:
[...]

Afstand zou iets minder kunnen, voornamelijk de hunter dan. De Factory vind ik iig wel meevallen
Dat vooral ja. De model-a is op langere afstand ook extreem deadly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hogader schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:07:
[...]

Nee niet de enige, had ook discussies op de server zelf bij die bos map, daar is shotgun heel geschikt omdat het CQC is en dat je op bv die desert maps totaal geen kans hebt met shotgun omdat die gevechten op een grotere afstand gebeuren.
Ze begrijpen niet wat balans precies is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

RubenDJ schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:01:

Als ik medic speel, zijn m'n deaths denk ik 75% veroorzaakt omdat ik te graag wil reviven en daardoor voor m'n flikker geschoten wordt :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
-tom-562 schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:50:
[...]

Als ik medic speel, zijn m'n deaths denk ik 75% veroorzaakt omdat ik te graag wil reviven en daardoor voor m'n flikker geschoten wordt :')
Waar speel jij als ik je nodig heb!! Ik doe precies hetzelfde, maar ik ben steeds min of meer de enige die revived... althans ik wordt bijna nooit gerevived :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
-tom-562 schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:50:
[...]

Zo herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
RAGE.. Elke sessie crasht het spel wel een keer, nu ook weer. Om vervolgend weer via dat klote Origin het spel te moeten herstellen -,- Lol gaat er snel af op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
wtf-momentje, ik gooi een incendary om de ingang te blokkeren, blaas ik er een heavy tank mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik begrijp het niet.Waarom zijn er Squad leaders die geen orders geven?! Het zijn makkelijk verdiende puntjes die je zo krijgt.Wie wil dat nou niet? Vraag ik mijn Squad leader om een order te geven krijg ik geen gehoor. Eentje gaf orders door ze in de chat te typen 8)7 Oh en een Squad leader waar ik om orders vroeg vond dat ik mijn mond moest houden, van mannen hield en niets van het spel snapte ( om het maar even netjes te zeggen ) .. tja dan weet ik het ook niet meer anders dan dat ik zelf maar Squad leader moet spelen ( best wel leuk btw...als ze luisteren :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:16:
Ik begrijp het niet.Waarom zijn er Squad leaders die geen orders geven?! Het zijn makkelijk verdiende puntjes die je zo krijgt.Wie wil dat nou niet? Vraag ik mijn Squad leader om een order te geven krijg ik geen gehoor. Eentje gaf orders door ze in de chat te typen 8)7 Oh en een Squad leader waar ik om orders vroeg vond dat ik mijn mond moest houden, van mannen hield en niets van het spel snapte ( om het maar even netjes te zeggen ) .. tja dan weet ik het ook niet meer anders dan dat ik zelf maar Squad leader moet spelen ( best wel leuk btw...als ze luisteren :) )
IK vergeet het zo vaak iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Odessa schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:16:
Ja het komt nog teveel voor dat mensen niet eens in de gaten hebben dat ze Squad leader zijn, laat staan dat ze orders geven :P Maar in de aankomende patch gaan ze dit fixen. Ik had ergens gelezen dat het systeem uit eerdere Battlefields dan terugkomt. Als je dan om een order vraagt, en je Squad leader doet niets, dan wordt het overgedragen naar de speler die er om vraagt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

flessuh schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:56:
Over vliegen trouwens... moet je iets aan zetten om met je toetsenbord te kunnen vliegen? In de controls staan wel toetsen voor met toetsenbord vliegen maar deze doen bij mij niets? Nu vlieg ik steeds met muis wat accuraat richten best lastig maakt aangezien ik voor de bochten juist de sensitivity hoog heb.

Het gaat vooral om de pijltjestoetsen die niks lijken te doen.. W/S werken zover ik zie wel.. A/D niet merkbaar :p
niemand?

net weer ff getest maar werkt echt niet.. en kan alle settings wel door spitten maar niks verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
The.Sticky schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:18:
[...]

Ja het komt nog teveel voor dat mensen niet eens in de gaten hebben dat ze Squad leader zijn, laat staan dat ze orders geven :P Maar in de aankomende patch gaan ze dit fixen. Ik had ergens gelezen dat het systeem uit eerdere Battlefields dan terugkomt. Als je dan om een order vraagt, en je Squad leader doet niets, dan wordt het overgedragen naar de speler die er om vraagt volgens mij.
Ah dat zou wel een goede oplossing zijn. En natuurlijk kan je het wel eens vergeten of inderdaad even niet zien dat jij plots leader bent. Maar als mensen dan vervolgens netjes om orders vragen dan kan je toch wel reageren?.. Woosah!! Ik ben weer kalm :+
Pagina: 1 ... 29 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.