Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Odessa schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:16:
Ik begrijp het niet.Waarom zijn er Squad leaders die geen orders geven?! Het zijn makkelijk verdiende puntjes die je zo krijgt.Wie wil dat nou niet? Vraag ik mijn Squad leader om een order te geven krijg ik geen gehoor. Eentje gaf orders door ze in de chat te typen 8)7 Oh en een Squad leader waar ik om orders vroeg vond dat ik mijn mond moest houden, van mannen hield en niets van het spel snapte ( om het maar even netjes te zeggen ) .. tja dan weet ik het ook niet meer anders dan dat ik zelf maar Squad leader moet spelen ( best wel leuk btw...als ze luisteren :) )
Erger me er ook kapot aan, ik stel zelfs voor om mij squad leader te maken en nog geen gehoor. Ben het inmiddels gewent om constant op q te drukken :) maar hetzelfde geldt voor spotten, dat doet ook bijna niemand terwijl je je team een voordeel ermee geeft.
Zelfs met een 2 mans squad en je geeft orders sta je al in de bovenste helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Ik begrijp het niet.Waarom zijn er Squad leaders die geen orders geven?! Het zijn makkelijk verdiende puntjes die je zo krijgt.Wie wil dat nou niet? Vraag ik mijn Squad leader om een order te geven krijg ik geen gehoor. Eentje gaf orders door ze in de chat te typen 8)7 Oh en een Squad leader waar ik om orders vroeg vond dat ik mijn mond moest houden, van mannen hield en niets van het spel snapte ( om het maar even netjes te zeggen ) .. tja dan weet ik het ook niet meer anders dan dat ik zelf maar Squad leader moet spelen ( best wel leuk btw...als ze luisteren :) )
Op de extra punten na motiveert de game ook niet echt om orders te geven. Zelf vergeet ik het ook vrij vaak of heb ik een moment dat ik denk van "Oh ik ben de squad leader. Wist ik niet eens".

Sowieso ben ik nog niet eens zo heel lang bekend met het hele squad leader gebeuren. Ook hier omdat de game je er eigenlijk nooit echt een uitleg over geeft.

Ze zouden het eigenlijk duidelijker moeten maken dat je squad leader bent, waarom je het bent en wat je moet doen.

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 07-11-2016 20:28 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
raiders schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:27:
[...]

Op de extra punten na motiveert de game ook niet echt om orders te geven. Zelf vergeet ik het ook vrij vaak of heb ik een moment dat ik denk van "Oh ik ben de squad leader. Wist ik niet eens".
De motivatie dat je daarmee zonder echt speel skills vrijwel standaard bij de top 10 van je team draait is dus niet motiverend genoeg? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Hogader schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:30:
[...]

De motivatie dat je daarmee zonder echt speel skills vrijwel standaard bij de top 10 van je team draait is dus niet motiverend genoeg? >:)
Oh jawel! En als ik door heb dat ik squad leader ben geef ik ook zoveel mogelijk orders. _/-\o_. Gratis XP is altijd goed :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zo, de eerste cheater tegen gekomen. Die dacht: als ik cheat, doe ik het ook goed. Hij had 3 deaths, dus ik gok toen hij potje in kwam dat hij drie keer werd doodgeschoten en toen boos werd. Schoot met een machinegeweer je dood vanaf de andere kant van de map in een fractie van een seconde. Gelukkig kon hij niet door muren schieten, maar alsof dat nog niet genoeg was, volgens de killcam was enkel zijn wapen zichtbaar en was hij voor de rest onzichtbaar.

En om het dan toen beetje goed te maken, ondanks dat (en zijn 150 kills ofzo), wonnen we het potje met 1000-995 :P.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
YouTube: ELITE RIFLEMAN - Battlefield 1

Filmpje wat ik eerder postte vanuit JackFrags game :D

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 07-11-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wat betreft squadleaders die geen orders geven: in BF4 werd jij tenminste nog de squadleader als je 'request order' deed en de leader daar geen gehoor aan gaf. Waarom dat er nou ineens weer uit is gehaald is mij een raadsel... Net als squads die automatisch gelocked zijn door een party, ook zo'n vaag systeem.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mick1990 schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:12:
Wat betreft squadleaders die geen orders geven: in BF4 werd jij tenminste nog de squadleader als je 'request order' deed en de leader daar geen gehoor aan gaf. Waarom dat er nou ineens weer uit is gehaald is mij een raadsel... Net als squads die automatisch gelocked zijn door een party, ook zo'n vaag systeem.
Moet een server plugin ofzo zijn geweest, heb ik volgens mij nooit in BF4 meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Sissors schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:27:
[...]

Moet een server plugin ofzo zijn geweest, heb ik volgens mij nooit in BF4 meegemaakt.
Check.

Overigens laatste 2 dagen toch wat ergernis over de hitreg.. ging eerst wel aardig, maar 2 bodyshots terwijl je zo ongeveer tegen iemand aan staat met een shotgun leverde slechts 1 raak schot op met 20 damage. :')

Vervolgens met een artillerytruck zie ik 3 hits op een heavy, maar geen damage. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Sissors schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:27:
[...]

Is zeker geen plugin en zit er sinds vorig jaar oktober in... staat zelfs in de documentatie: https://eaassets-a.akamai...tchnotes_FallPatch_EN.pdf
Objective Squad: Squad leader replacement
Targeting inactive squad leaders, we integrated the Hardline solution with some tweaks to the setup to
promote active squad leaders
 Squad member requesting an order triggers a cooldown of 30s which if left unanswered swaps
the squad leader role to the requesting member
Is ingevoerd in de hardline CTE en omdat het zo positief werd ontvangen direct ingevoerd in BF4. Na een andere update is de 30s verhoogd naar 60s. Daarom ben ik er ook zo verbaasd over dat dit niet is meegenomen naar BF1. Naja, je ziet direct het resultaat.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben al dat soort features er weer uit gehaald. Het spel half uitgekleed om het op tijd gereleased te krijgen. Ik ben allang blij dat het spel goed werkt en de ellende beperkt is gebleven tot de menu's.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
De medals veranderen bij mij wanneer ik operations doe of een game via quick match.

Bij operations zijn de nieuwe medals van deze week te vinden, terwijl ik bij de quick match methode vrolijk verder ga met die van vorige week.. Beetje raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Dit merk ik ook vaak, daarom begin ik als ik met 1 of 2 vrienden ben sowieso een eigen squad.

Gisteren een potje op Argonne Forest waar ik als squad leader de objectives op D en E zet om de druk van onze eigen flags A en B af te houden, 3 man waaronder mijzelf en een maat volgen de objectives op en we staan dan ook op nr 1,2 en 3 op de leaderboard continue, maar kreeg alsnog van een andere squad member orders, dus ik vraag waarom die om orders vraagt terwijl die er al de hele tijd staan. Zijn reactie was dat mijn orders waardeloos waren en dat we de game aan het verliezen waren daardoor, meneertje staat vervolgens zelf 29ste op het leaderboard. :+

Dit soort figuren kick ik er dan ook maar uit in de hoop een squad member te krijgen die zich wel wil inzetten, uiteindelijk de pot gewonnen en 4 man van de squad in de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik begrijp het niet.Waarom zijn er Squad leaders die geen orders geven?!
Hoe werkt dat dan? Heb pas een uur of 20 BF gespeeld (BF4 + BF1) en ik zie de Squad Leader soms wel orders geven (Dan zie je toch naar welk punt je moet?) en dan ga ik die kant op. Alleen geen idee hoe ik zelf nou dat punt kan 'taggen' voor mijn squad(Als ik de Squad Leader ben?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

JST94 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:22:
[...]

Hoe werkt dat dan? Heb pas een uur of 20 BF gespeeld (BF4 + BF1) en ik zie de Squad Leader soms wel orders geven (Dan zie je toch naar welk punt je moet?) en dan ga ik die kant op. Alleen geen idee hoe ik zelf nou dat punt kan 'taggen' voor mijn squad(Als ik de Squad Leader ben?)
De makkelijke manier: Wijs je weapon indicator (dat ding midden in je scherm) op een vlag en druk op Q. Thats it.

De wat lastigere manier: Als je Q ingedrukt houdt krijg je een menu waarin je een vlag kan selecteren.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Zal er eens op letten wanneer ik weer speel! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

beany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:24:
[...]

De makkelijke manier: Wijs je weapon indicator (dat ding midden in je scherm) op een vlag en druk op Q. Thats it.

De wat lastigere manier: Als je Q ingedrukt houdt krijg je een menu waarin je een vlag kan selecteren.
vergeet niet dat je in het "Q-menu" kunt zien hoeveel squads er naar de vlaggen gaan.. zo kan het handig zijn dat jij met je squad naar een vlag gaat waar nog geen ander squad heen probeert te gaan

Gister overigens voor het eerst die light-bug in Amiens.. wtf zeg.. dan is ruim de helft van de map gewoon niet meer speelbaar omdat je niks meer ziet. :/

[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 08-11-2016 08:35 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
RonaldMeer schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:32:
De medals veranderen bij mij wanneer ik operations doe of een game via quick match.

Bij operations zijn de nieuwe medals van deze week te vinden, terwijl ik bij de quick match methode vrolijk verder ga met die van vorige week.. Beetje raar?
Ja hebben veel meer mensen last van, is momenteel bugged as hell.. Een van de (vele) dingen die hopelijk in de aankomende grote patch gefixed zullen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Ben er dus achter gekomen dat ik en de maten waarmee ik speel beter na elke ronde de server kunnen verlaten. Niks zo vervelend als het potje winnen om daarna naar het andere team geswitched te worden en dik verliest omdat je bij braindead spelers wordt geplaatst.

Het is ook niet dat dit af en toe is. Nee dit is elke keer als een nieuwe ronde start. Is gewoon vervelend wanneer je dan aan het einde van de match ziet dat jij met je squad zo rond de 15.000+ score staat en de eerst volgende persoon nog geen eens bij de 10.000 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

itsleon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:55:
Ben er dus achter gekomen dat ik en de maten waarmee ik speel beter na elke ronde de server kunnen verlaten. Niks zo vervelend als het potje winnen om daarna naar het andere team geswitched te worden en dik verliest omdat je bij braindead spelers wordt geplaatst.

Het is ook niet dat dit af en toe is. Nee dit is elke keer als een nieuwe ronde start. Is gewoon vervelend wanneer je dan aan het einde van de match ziet dat jij met je squad zo rond de 15.000+ score staat en de eerst volgende persoon nog geen eens bij de 10.000 komt.
Ik snap het hele match making sowieso niet. Ik kom heel vaak terecht in het 'slechte' team. Veel lagere levels, onder de 20, en totaal niet voor de objectives gaan. Ik ben dan de enige 50+. Het andere team zit dan vaak vol met 40+ levels. Daar is niets tegen te beginnen, en dat blijkt dan ook meestal uit de uitslag van het rondje :(

Tenzij het match making wel heel goed werkt en ik een prutser ben en simpelweg in de prutser groep geplaatst wordt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door beany op 08-11-2016 09:02 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsleon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:55:

Dat is toch simpelweg balancing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
Ik zat net op Youtube een BF1 filmpje te kijken tot ik tot mijn verbazing een mede Tweaker tegen kwam.
Toch wel heel apart!
Zie screenshot:
http://nl.tinypic.com/r/etxjjl/9

[ Voor 3% gewijzigd door michel2412 op 08-11-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
beany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:24:
[...]

owh wow... ik voel me echt een noob nu haha maar ik speel niet zoveel conquest dus dat scheelt.
Bij deze excuses aan alle spelers die op mijn orders hebben zitten wachten haha

nu weer wat geleerd, vanmiddag eens uit proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
michel2412 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:55:
Ik zat net op Youtube een BF1 filmpje te kijken tot ik tot mijn verbazing een mede Tweaker tegen kwam.
Toch wel heel apart!
Zie screenshot:
http://nl.tinypic.com/r/etxjjl/9
Ahem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Klopt het, dat als je met het seinpistool schiet , je op die plek je vijanden te zien krijg op de kaart,
en zien alle teamleden dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

luifel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:59:
Klopt het, dat als je met het seinpistool schiet , je op die plek je vijanden te zien krijg op de kaart,
en zien alle teamleden dat dan?
yup, en als men iemand in dat gebied afschiet krijg jij een flare spot assist (welke niet tellen voor spot assist medal helaas :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 08-11-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:48:
[...]

Dat is toch simpelweg balancing?
Maakt het alleen niet leuk om te spelen op die manier. Een klein beetje verliezen kan nog maar laatste tijd is het gewoon 700-1000 verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
My bad, had nog in het forum gezocht naar "Delukzz" :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 12:29
Beste tweakerts overtuig mij, stiekem wil ik al die 120 eu uitgeven maar het ontbreekt mij aan besef hoe coeliejoewlie het wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
itsleon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:05:
[...]

Maakt het alleen niet leuk om te spelen op die manier. Een klein beetje verliezen kan nog maar laatste tijd is het gewoon 700-1000 verliezen
Valt mee, gisteren het vijandelijke tema #gerekt met 1000-198 >:)
Mensen werden echt goed boos op het laatst dat hun team retarded was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Lampiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:10:
Beste tweakerts overtuig mij, stiekem wil ik al die 120 eu uitgeven maar het ontbreekt mij aan besef hoe coeliejoewlie het wel niet is.
Verkeerde forum om te vragen, natuurlijk is het coeliejoewlie! :D

Volgens mij kan je met Origin Access (4 euro voor 1 maand, kan je direct opzeggen) nog steeds 10 uur spelen.

Je kan ook de versie zonder premium nemen, stuk goedkoper. De eerste DLCs komen pas maart volgend jaar. In december is er een gratis map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
120 euro? Nooit, laat ze eerst maar eens zien wat ze met de game en de servers gaan doen, die dlc kan altijd nog later aangeschaft. In de vorige games waren 1 a 2 dlcs echt de moeite waard, maar het gros blijft toch vanilla spelen.

De basis game? Als je een vast clubje hebt om mee te spelen, absoluut vermakelijk. Zolang je het spelletje niet te serieus neemt, zonder problemen aan te raden! In je eentje, mwa, niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Dat had ik ook! Ik heb Origin Access en dus 10 uur gratis gespeeld en het de voordeel van de twijfel gegeven. Heb de standard edition gekocht (zie geen meerwaarde in de duurdere varianten) en moet zeggen het spel wordt steeds leuker en leuker! Heb zelfs een stukje single player gespeeld en de laatste keer dat ik de single player van een shooter heb gespeeld was ehm.... Medal of Honor Allied Assault ;-)

Ofwel... gewoon doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ReQuiem83 schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:47:
Medics die lettelijk naast je staan en niet reviven....ik zelf sta ergens hoog in de top medics die reviven geloof ik. Zelf sneuvel ik regelmatig omdat ik te grettig ben om mensen te reviven
Ik speel zelf ook medic en erger me er ook aan dat bepaalde medics me niet reviven maar natuurlijk kan het ook zijn dat ze een andere gadget gekozen hebben waardoor ze niet kunnen reviven (vraag me dan wel af waarom ze medic spelen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
dylan111111 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:10:
[...]

Valt mee, gisteren het vijandelijke tema #gerekt met 1000-198 >:)
Mensen werden echt goed boos op het laatst dat hun team retarded was :9
Ja zie het nu alleen voor je dat je bij de volgende ronde in het andere team wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Dinsdag ontvang ik mijn internet Pro van xs4all, dus nog even wachten.
Maar thanks voor de tip boys! Daarna alleen nog ff sparen voor nieuwe pc in februari (nieuwe intel high end) en dan nieuwe kast halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsleon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:05:
[...]

Zoals ik het lees vind je het dus heel leuk om een server volledig te stompen, maar zodra je bij het verliezende team komt is het opeens niet meer leuk.

Als je groepje goed genoeg is kun je een game toch wel naar de hand zetten? Ik zie een uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Als een game mij goed bevalt wil ik ook vaak het duurste pakket aanschaffen en dus ook 120 euro neertellen.
Toch heb ik besloten om voor de digital deluxe editie te gaan van 70 euro en niet alle DLC's erbij aan te schaffen met Premium. Premium kan je altijd nog aanschaffen als de game goed bevalt en ja het kost misschien net iets meer, maar dat neem ik dan wel voor lief.

2e reden waarom ik niet gelijk voor premium ben gegaan is vanwege mijn slechte ervaring met Battlefield 4.
De netcode was echt een drama, in Battlefield 1 lijkt dit een stuk beter te werken.
als 3e reden is dat we nog geen eigen servers hebben. ik wil eerst zien hoe dit uitpakt.

Wel moet ik zeggen dat Battlefield 1 mij het gevoel geeft van Battlefield 3 (een game waar ik 800 uur in heb gestopt)
De voertuigen zijn goed gebalanceerd imo, er zitten leuke infantry maps tussen, maar ook grote maps.
Aan sommige maps mag nog wel gesleuteld worden (snipers die op een berg liggen en hierdoor kunnen spawncampen of de eerste 2 vlaggen kunnen verdedigen (doet me denken aan operations firestorm)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:01:
[...]

Zoals ik het lees vind je het dus heel leuk om een server volledig te stompen, maar zodra je bij het verliezende team komt is het opeens niet meer leuk.

Als je groepje goed genoeg is kun je een game toch wel naar de hand zetten? Ik zie een uitdaging!
Je bedoelt dat beroemde groepje wat met 4 a 5 man alleen op de objectives staat en tegelijkertijd 2 tanks, 7 mortars en de behemoth terug moet koppen omdat de rest van je team lekker aan het snipen is? Ronde, na ronde, na ronde.

Face it, het overgrote merendeel van de battlefield spelers zijn echt of complete klapharken of zij nieuw in het spel en worden amper geïntroduceerd in de mechanics met uitzondering van de ronduit elke intelligentie beledigende single player.

Gewoon lekker verstand op nul en lekker raggen anders frustreert dit spel alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
[...]

Inderdaad het is juist mooi als samenwerkende squad om de achterkant af te jagen, steeds punten aan de flanken af te snoepen en de frontlinie te ontlopen. Dan krijg je ook echt een nemesis, meestal spawnen mensen met eenzelfde idee namelijk standaard op 1 punt om het te verdedigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26
RoricNormannum schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:41:
[...]
Ik speel zelf ook medic en erger me er ook aan dat bepaalde medics me niet reviven maar natuurlijk kan het ook zijn dat ze een andere gadget gekozen hebben waardoor ze niet kunnen reviven (vraag me dan wel af waarom ze medic spelen:
Als ik moet kiezen omdat ik een andere gadget wil gebruiken dan houd ik mijn kleine medpack en laat de revive voor wat het is, want in mijn ogen medpack >> revive. Maar het is wel mijn standaard outfit om beide te gebruiken.

Wanneer ik alleen in een vehicle heavy map zit met te weinig mensen om me heen die vehicles kunnen aanpakken, dan heb ik daarvoor wel een 2e kit ingericht met rifle launcher om ook iets tegen vehicles te kunnen doen met dus kleine medpack ipv revive.

Bovendien is het soms verstandiger niet te reviven omdat je dan beide doodgaat als je niet eerst jouw killer kunt uitschakelen. Ik wacht overigens vaak wel lang om revived te worden ook al is de balk al helemaal op.

Nog een vraagje over revive trouwens: wat bepaalt de 50 of 100 punten?

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
[...]

Ik en mijn squad zorgen ervoor dat we winnen. Het komt bijna niet voor dat we niet met ze alle in de Top 5 staan. Als dank daarvoor word ik in de volgende ronde in een team gestopt met de grootste randdebielen die het spel te bieden heeft.
Als die ronde is afgelopen en je hebt dik verloren en je kijkt naar het scorebord en je ziet dat je slechtste squad player het dubbele aantal punten heeft als de eerst volgende random speler dan is de lol snel eraf.
Helemaal als dat meerdere keren op een avond gebeurd.

En ja er mag een uitdaging zijn maar het moet niet compleet kansloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:12:
[...]

Je bedoelt dat beroemde groepje wat met 4 a 5 man alleen op de objectives staat en tegelijkertijd 2 tanks, 7 mortars en de behemoth terug moet koppen omdat de rest van je team lekker aan het snipen is? Ronde, na ronde, na ronde.

Face it, het overgrote merendeel van de battlefield spelers zijn echt of complete klapharken of zij nieuw in het spel en worden amper geïntroduceerd in de mechanics met uitzondering van de ronduit elke intelligentie beledigende single player.

Gewoon lekker verstand op nul en lekker raggen anders frustreert dit spel alleen maar.
Battlefield 1 is een Bioscoop game ;)
Lekker met een groot aantal spelers van vlag naar vlag gaan en daarnaast ook nog eens tactisch nadenken.

Ik ben het met je eens dat er veel battlefield spelers zijn, die niet weten wat ze aan het doen zijn.
scores als 7 - 20 en maar 4000 punten hebben na 30 minuten is zo gek nog niet ;)

Ik speel voornamelijk met BuG leden en dan is het altijd gezellig en kunnen we vaak ook wel het verschil maken.
Niet in de eindscore, maar bij het veroveren of verdedigen van een object en dat is voldoende.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
AeoIus schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:20:
[...]

Als ik moet kiezen omdat ik een andere gadget wil gebruiken dan houd ik mijn kleine medpack en laat de revive voor wat het is, want in mijn ogen medpack >> revive. Maar het is wel mijn standaard outfit om beide te gebruiken.

Wanneer ik alleen in een vehicle heavy map zit met te weinig mensen om me heen die vehicles kunnen aanpakken, dan heb ik daarvoor wel een 2e kit ingericht met rifle launcher om ook iets tegen vehicles te kunnen doen met dus kleine medpack ipv revive.

Bovendien is het soms verstandiger niet te reviven omdat je dan beide doodgaat als je niet eerst jouw killer kunt uitschakelen. Ik wacht overigens vaak wel lang om revived te worden ook al is de balk al helemaal op.

Nog een vraagje over revive trouwens: wat bepaalt de 50 of 100 punten?
50 punten is random teamplayer
100 punten als die speler in je squad zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Even een vraagje.. Zelf heb ik het niet zo op voertuigen in de games, daarom speel ik vaak TDM of Rush. Echter zoals jullie het af en toe omschrijven krijg ik wel echt zin om conquest te spelen. In een goede squad tactisch handelen en niet perse voor een perfecte K/D gaan, maar zorgen dat je als team wint.

Dit laatste is ook de reden waarom ik als medic speel (buiten het feit dat de rifle awesome is), om medpacks uit te delen en mensen te reviven... ook al kost dit mijn eigen leven.

Nu is mijn vraag; waar de hell spelen jullie? Want ik kom zulke mensen dus echt nooit tegen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat de medic pouch ideaal is om zowel je eigen leven als dat van je teammates te verlengen? Je kan de medic ook zeer offensief gebruiken namelijk. Zeker als je loopgraven of bunkers moet aanvallen zijn rifle grenades ideaal, die kan je vrij ver in de vijandelijke stelling naar binnen schieten. Ook kan je de HE rifle grenades nemen om tanks flink te beschadigen.
Na het eerste bombardement kan je dichterbij komen en net achter je teammates blijven hangen om van wat langere afstand dekking te geven met je zeer accurate en snel schietende rifles. Vervolgens medic packs smijten naar jezelf en iedereen die niet meer 100% HP heeft. Reviven is leuk en nuttig maar net zo nuttig is het neerschieten van vijanden en het opblazen van vijandelijke stellingen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:12:

Mijn ervaring is wel dat je op game modes zoals Operation en Rush veel meer teamwork ziet dan op Conquest. Ik vind Conquest dan ook de meest waardeloze gamemode. De maps zijn vaak in een ronde of ovale vorm opgezet zonder duidelijke frontline waardoor je meer aan het rondrennen bent of aan het TDM'en rond een vlag dan dat je echt tegen een vijand aan pusht. Zeker met een squad ga je van vlag naar vlag terwijl achter je alles wordt ingenomen.
Dus liever 40 man operations waarbij je met 20 man tegen de vijand aan pushed, achter dezelfde objectives aan gaat en met een squad van vijf man aardig wat impact kan hebben.
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:26:
Nu is mijn vraag; waar de hell spelen jullie? Want ik kom zulke mensen dus echt nooit tegen....
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr

Elke avond wel groepjes te vinden. Soms met 15 man dezelfde server joinen, soms met een squad apart voor de goede teamwork gaan. Aanrader.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:30:
[...]

Mijn ervaring is wel dat je op game modes zoals Operation en Rush veel meer teamwork ziet dan op Conquest. Ik vind Conquest dan ook de meest waardeloze gamemode. De maps zijn vaak in een ronde of ovale vorm opgezet zonder duidelijke frontline waardoor je meer aan het rondrennen bent of aan het TDM'en rond een vlag dan dat je echt tegen een vijand aan pusht. Zeker met een squad ga je van vlag naar vlag terwijl achter je alles wordt ingenomen.
Dus liever 40 man operations waarbij je met 20 man tegen de vijand aan pushed, achter dezelfde objectives aan gaat en met een squad van vijf man aardig wat impact kan hebben.
Dit valt echt wel mee, de hoogste dichtheid aan punten (gamers zijn lui) daar vallen de meeste klappen.
Langs die hoge dichtheid aan punten rijden de meeste vehicles of op obvious routes (gamers zijn braaf). Dus wees actief en niet braaf en rek ze :) .

PS; Let wel op open gebieden (snipers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren even zitten spelen met de XB1 controller op PC.
Ik ben daar een stuk beter mee als KB/Muis, wat ik opzich vreemd vind.
Zo maakte ik gister 4 sniper kills achter elkaar met de controller, maar mis ik altijd met de muis en toetsenbord.

En aan de hardware ligt het niet. G510 icm een G502 muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby

Elke avond wel groepjes te vinden. Soms met 15 man dezelfde server joinen, soms met een squad apart voor de goede teamwork gaan. Aanrader.
Thanks ga ik eens kijken als ik weer tijd heb :)
Hoolz14 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:38:
Zo maakte ik gister 4 sniper kills achter elkaar met de controller, maar mis ik altijd met de muis en toetsenbord.

Krijg je dan ook meteen Aim Assist erbij zoals op de console?

Trouwens was jij ooit actief op PS3Forum? Herken je naam daar van in ieder geval..... :9

[ Voor 45% gewijzigd door crimby op 08-11-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

wordt er geen aim assist aangezet met controller? Schiet je minder snel vlak bij iemand langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:36:
[...]

Dit valt echt wel mee, de hoogste dichtheid aan punten (gamers zijn lui) daar vallen de meeste klappen.
Langs die hoge dichtheid aan punten rijden de meeste vehicles of op obvious routes (gamers zijn braaf). Dus wees actief en niet braaf en rek ze :) .

PS; Let wel op open gebieden (snipers)
Precies, het wordt dus min of meer TDM in het grootste clusterfuck gebied met snipers rondom terwijl er af en toe wat spelers zijn die een keer voor een vlag gaat die wat meer uit de route ligt. Niet mijn idee van een echte team game.

Veel op de console gespeeld en weinig op de pc? Het is een kwestie van ervaring opdoen en muscle memory opbouwen. Als je veel op de console gespeeld hebt weet je lichaam veel beter en sneller te reageren via een controller dan via een muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz

Haha console heb ik altijd het idee dat je wat wordt geholpen en dat de spelers minder bewegen, maar dat is een vooroordeel gezien ik veel meer op PC heb gegamed t.o.v. console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:41:
[...]

Precies, het wordt dus min of meer TDM in het grootste clusterfuck gebied met snipers rondom terwijl er af en toe wat spelers zijn die een keer voor een vlag gaat die wat meer uit de route ligt. Niet mijn idee van een echte team game.
Daar ligt jouw taak toch juist als goed samenwerkende squad? Hit em where it hurts i.p.v. op de grote voordeur blijven kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, 40 man operations is het ook enige waar je mij voorlopig kan vinden. Puur voor dat heerlijke met de rug tegen de objective aan rossen en koste wat het kost punten houden/veroveren en je kan met 1 squad nog een heel eind komen. Als die kansloze behemoths er ook nog een keer uitgesloopt kunnen worden op custom servers, dan heb ik helemaal mijn ideale gamemode gevonden.

Oh en de mortars moeten ook snoeihard generfd worden, of gebruikers moeten -1000 punten krijgen per kill ofzo ter compensatie.
Pykow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:21:
Battlefield 1 is een Bioscoop game ;)
Lekker met een groot aantal spelers van vlag naar vlag gaan en daarnaast ook nog eens tactisch nadenken.

Ik ben het met je eens dat er veel battlefield spelers zijn, die niet weten wat ze aan het doen zijn.
scores als 7 - 20 en maar 4000 punten hebben na 30 minuten is zo gek nog niet ;)

Ik speel voornamelijk met BuG leden en dan is het altijd gezellig en kunnen we vaak ook wel het verschil maken.
Niet in de eindscore, maar bij het veroveren of verdedigen van een object en dat is voldoende.
Ik hoop ook dat de teamplay een stuk beter wordt als iedereen die grind naar class level 10 voor alle klasses erop heeft zitten. (waar ik me ook groen en geel aan erger, maar dat terzijde, unlocken is nu eenmaal nodig kennelijk tegenwoordig om de aandachtspanne van de huidige gamer erbij te houden).

Idd, echt lekkere bioscoopgame, goed omschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Waardeloos zou ik het niet willen noemen, maar ik begrijp je punt wel. Ik speel zelf het liefste ook Operations (Rush nog niet, want ik vind 24p nog te weinig) puur omdat iedereen dan wel ziet dat er een doel is en je steeds snel in de frontlinies terecht komt. Bij conquest is het te vaak eenzaam een punt proberen te cappen en maar hopen dat niemand spawnt op dat punt.

En qua bioscoopgame.. inderdaad, niks leukers dat een dikke granaat ergens in gooien en mensen bij de explosie uit dat gat te zien vliegen. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 08-11-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:47:
[...]
Daar ligt jouw taak toch juist als goed samenwerkende squad? Hit em where it hurts i.p.v. op de grote voordeur blijven kloppen.
En dan ben je het enige squad dat dit doet. Wel goed voor de punten maar geeft mij niet het gevoel dat een ronde operations wel geeft, daar is bijna iedereen met hetzelfde doel bezig. En dat is het hele punt, je bent dan niet meer het enige squad dat echt z'n best doet.
Prosac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:48:
[...]
Waardeloos zou ik het niet willen noemen, maar ik begrijp je punt wel. Ik speel zelf het liefste ook Operations (Rush nog niet, want ik vind 24p nog te weinig) puur omdat iedereen dan wel ziet dat er een doel is en je steeds snel in de frontlinies terecht komt. Bij conquest is het te vaak eenzaam een punt proberen te cappen en maar hopen dat niemand spawnt op dat punt.
Rush heeft inderdaad 32 of 40 spelers, nodig, zou een stuk leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
[quote]Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:30:
[...]

Omdat de medic pouch ideaal is om zowel je eigen leven als dat van je teammates te verlengen? Je kan de medic ook zeer offensief gebruiken namelijk. Zeker als je loopgraven of bunkers moet aanvallen zijn rifle grenades ideaal, die kan je vrij ver in de vijandelijke stelling naar binnen schieten. Ook kan je de HE rifle grenades nemen om tanks flink te beschadigen.
Na het eerste bombardement kan je dichterbij komen en net achter je teammates blijven hangen om van wat langere afstand dekking te geven met je zeer accurate en snel schietende rifles. Vervolgens medic packs smijten naar jezelf en iedereen die niet meer 100% HP heeft. Reviven is leuk en nuttig maar net zo nuttig is het neerschieten van vijanden en het opblazen van vijandelijke stellingen.

[...]

Lijkt me dan ook wel leuk om eens te proberen, thnx voor de info. Ik zit zelf ook op de discord server. Zal me zelf binnenkort eens even melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:40:
[...]

Thanks ga ik eens kijken als ik weer tijd heb :)

[...]

Krijg je dan ook meteen Aim Assist erbij zoals op de console?

Trouwens was jij ooit actief op PS3Forum? Herken je naam daar van in ieder geval..... :9
Haha klopt dat ben ik haha.

Herinner jouw naam ook trouwens haha
Ik he alleen nog contact met roodstra whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Hoolz14 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:53:
[...]

Haha klopt dat ben ik haha.

Herinner jouw naam ook trouwens haha
Ik he alleen nog contact met roodstra whaha
Nice! Ik was eventjes geleden weer op het forum, maar die was opgeheven geloof ik.. anyway overgestapt naar de PC dus?

Ik snap dan ook wel dat het je beter af gaat met een controller ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:47:
Oh en de mortars moeten ook snoeihard generfd worden, of gebruikers moeten -1000 punten krijgen per kill ofzo ter compensatie.
_O-

Gisteren kwamen we bijna niet door de eerste loopgraven op Operations, omdat we keihard gemortard werden. Toen was ik het zat, en vroeg m'n squad om de mortars te noemen waar zij het meeste last van hadden.

Dus ik pak een ammo bag en m'n airburst mortar, en ben gaan counter-mortieren. :D _O- Wat is dát saai zeg. Maar wat een kills...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:56:
[...]

Nice! Ik was eventjes geleden weer op het forum, maar die was opgeheven geloof ik.. anyway overgestapt naar de PC dus?

Ik snap dan ook wel dat het je beter af gaat met een controller ^.^
Haha, heb de PS4 en de XB1 hier gewoon staan hoor.
Heb shooters eigenlijk een heletijd laten liggen, en een race simulator proberen te bouwen.

Stuur anders een PM, dan bevuilen we het topic niet :P

Misschien kunnen we straks wel is ff een potje battlefield spelen met headsetje erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
CodeCaster schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:57:
[...]
Dus ik pak een ammo bag en m'n airburst mortar, en ben gaan counter-mortieren. :D _O- Wat is dát saai zeg. Maar wat een kills...
Dit ja, de mortieren in BF3 en BF4 waren nog irritant, maar ze hebben het prima gedaan in deze versie. Weinig range en je zit dus vrijwel altijd redelijk onbeschut je werk te doen. Ik zie het ook meer als "ff 5 wegknallen om een gat te forceren, of dat clubje snipers + medic weg te knallen en door te gaan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:00:
[...]

Dit ja, de mortieren in BF3 en BF4 waren nog irritant, maar ze hebben het prima gedaan in deze versie. Weinig range en je zit dus vrijwel altijd redelijk onbeschut je werk te doen. Ik zie het ook meer als "ff 5 wegknallen om een gat te forceren, of dat clubje snipers + medic weg te knallen en door te gaan".
Prima gedaan? Je hoeft alleen maar de airburst erbij te pakken als attacker terwijl je team de vlag veroverd en je cleart elke objective van defenders. Vorm een squad met 4 mortars en 1 medic (die een beetje op een afstandje staat) en ze keer op keer revived, maakt elke objective onbegaanbaar terrein. Verplaatsen en hopla de volgende salvo's loslaten met een stuk of 4 kills pp....

Van zulk gamedesign zakt echt m'n broek af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:09:
[...]

Prima gedaan? Je hoeft alleen maar de airburst erbij te pakken als attacker terwijl je team de vlag veroverd en je cleart elke objective van defenders. Vorm een squad met 4 mortars en 1 medic (die een beetje op een afstandje staat) en ze keer op keer revived, maakt elke objective onbegaanbaar terrein. Verplaatsen en hopla de volgende salvo's loslaten met een stuk of 4 kills pp....

Ze zijn makkelijk aan te pakken. Mag wel wat gedaan worden aan de frequentie waarmee ze gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik ze zelf wel eens als support. Even paar granaten op de vlag en verder met rushen. Maar inderdaad, het is erg makkelijk. Point en click en doordat je de granaat kan volgen zie je exact waar de vijand zit. Wellicht de ammo beperken, de vuursnelheid omlaag halen en het volgen van granaten eruit halen. Gelukkig worden ze niet al te veel offensief gebruikt maar het heeft idd erg veel potentie.
Sneek schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:15:
Ze zijn makkelijk aan te pakken. Mag wel wat gedaan worden aan de frequentie waarmee ze gebruikt kunnen worden.
Hangt van de gamemode af. Op conquest wel, op rush en operations kunnen ze gaan zitten buiten de zone waar de tegenstander mag komen. Dan wordt het lastiger.

Liefst zou ik zien dat de mortar niet te resupplyen is. Eenmalig gebruiken na spawnen en klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:23:
[...]

Ik gebruik ze zelf wel eens als support. Even paar granaten op de vlag en verder met rushen. Maar inderdaad, het is erg makkelijk. Point en click en doordat je de granaat kan volgen zie je exact waar de vijand zit. Wellicht de ammo beperken, de vuursnelheid omlaag halen en het volgen van granaten eruit halen. Gelukkig worden ze niet al te veel offensief gebruikt maar het heeft idd erg veel potentie.

[...]

Hangt van de gamemode af. Op conquest wel, op rush en operations kunnen ze gaan zitten buiten de zone waar de tegenstander mag komen. Dan wordt het lastiger.

Liefst zou ik zien dat de mortar niet te resupplyen is. Eenmalig gebruiken na spawnen en klaar.
Groot gelijk, waarom die resupply er überhaupt is en ook nog zo snel is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Nu online
[...]

tis ook niet alleen dat je gewoon in een slecht team terecht komt daar kan het gros nog wel mee leven. De grotere ergernis zit em in het feit dat als de server niet vol zit er geen autobalance in zit. aantal keren wel gehad dat het team van mij 10 spelers minder heeft. En ook niemand die zich geroepen voelt .....

Tja tis K natuurlijk als jij de autobalance bent maar nu heb ik te vaak potten waar er gewoon geen balans is in het aantal spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21
Gewoon met 100 - 16 (of was het zelfs 12?) Domination winnen :')

Schrijnend hoeveel mensen denken dat het TDM is :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sneek schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:28:
[...]

Groot gelijk, waarom die resupply er überhaupt is en ook nog zo snel is mij een raadsel.
Vond ik ook verrassend, maar de meeste mortars komen niet eens aan hun 4e/5e schot toe is mijn ervaring. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03

_O- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 21:33
steveman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:33:
Gewoon met 100 - 16 (of was het zelfs 12?) Domination winnen :')

Schrijnend hoeveel mensen denken dat het TDM is :+
Wat mij het meest irriteert aan Domination is hoe kort de potjes zijn. Wachten op custom servers die de tickets naar 150-200 gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
Edit: was al gepost. Sorryyy....

Ik zag net dat JackFrags afgemaakt werd door een mede-tweaker :9~

Misschien was jij het wel

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/dbmp0m.jpg

Video

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 08-11-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
vsy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:42:

[afbeelding]

Video

Niet verwacht dat mensen het zouden herkennen. :P
Hier vanuit mijn POV: YouTube: JackFrags - Denied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
itsleon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:21:
[...]

Ik en mijn squad zorgen ervoor dat we winnen. Het komt bijna niet voor dat we niet met ze alle in de Top 5 staan. Als dank daarvoor word ik in de volgende ronde in een team gestopt met de grootste randdebielen die het spel te bieden heeft.
Als die ronde is afgelopen en je hebt dik verloren en je kijkt naar het scorebord en je ziet dat je slechtste squad player het dubbele aantal punten heeft als de eerst volgende random speler dan is de lol snel eraf.
Helemaal als dat meerdere keren op een avond gebeurd.

En ja er mag een uitdaging zijn maar het moet niet compleet kansloos zijn.
Wat wij (lees ik en wat vrienden) doen als we in die situatie zitten is ons concentreren op 1 punt en die kostte wat het kost behouden en daar onze eigen veldslag uitvechten.

Dit levert vaak alsnog mooie potjes op die ons team welliswaar kansloos verliest (immers de overige 25 spelers zijn niet instaat ook maar 1 punt vast te houden), maar wij zijn er iig wel in geslaagd dat ene punt te behouden en dat voelt dan toch als een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

Prosac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:34:
[...]

Vond ik ook verrassend, maar de meeste mortars komen niet eens aan hun 4e/5e schot toe is mijn ervaring. :P
Je kan ze vrij snel spammen, als je niet wacht tot je terug bent in first person schiet je er zo 5 achter elkaar in een paar seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zo heerlijk ook.. filmpje van stodeh dat hij over de 100 kills gaat. Zit hij zwaar te bitchen over mortars dat ze skill-loos zijn. En waar loopt meneer zelf mee rond? Model 10-A hunter shotgun uiteraard, want daar heb je skill en meerdere hits voor nodig :')

@hieronder, inderdaad.. of iets dat je enkel gespotte enemies nog ziet. Maar dat kan ook vanuit de overview voor het lanceren.

[ Voor 20% gewijzigd door flessuh op 08-11-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Mortars zijn te sterk omdat je een overview van het gebied krijgt. Dat alleen al is te veel info. Ik zou graag zien dat ze dat er uit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
Klitse schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:07:
Mortars zijn te sterk omdat je een overview van het gebied krijgt. Dat alleen al is te veel info. Ik zou graag zien dat ze dat er uit slopen.
Nha dat valt wel mee, als er flares worden afgeschoten en op de map rode puntjes zichtbaar zijn dan is het pas OP.
Dan is het meer snel vuren op de rode puntjes even wachten totdat je weer een motar hebt en gaan met die banaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gisteren hadden we in Amiens ook nog een geweldige finale van onze Operation. Als aanvaller waren we gereduceerd tot nul tickets, maar we hebben gedurende enkele minuten telkens één objective in ons bezit gehouden, terwijl de verdediger de ander probeerde terug te winnen.

Zolang de laatste vlag knippert, kun je als aanvaller blijven spawnen. We waren met twee squads in TeamSpeak als een malle iedereen aan het reviven en heen en weer aan het rennen tussen de vlaggen. Als we de één gecapt hadden, stoof ons volledige team naar de andere vlag terwijl achter hen de vijand de zojuist gecapte vlag probeerde terug te veroveren, waardoor wij maar weer bleven verdedigen.

Uiteindelijk lukte het toch om beide vlaggen te cappen, wat echt een machtig gevoel gaf.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
dylan111111 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:16:
[...]

Nha dat valt wel mee, als er flares worden afgeschoten en op de map rode puntjes zichtbaar zijn dan is het pas OP.
Dan is het meer snel vuren op de rode puntjes even wachten totdat je weer een motar hebt en gaan met die banaan ;)
Ja maar daar heb je op zn minst nog teamwork voor nodig. 1 mortier afvuren en precies weten waar je volgende mortier moet landen vind ik onzinnig OP.

Ik kan ook niet wachten op Hardcore mode. Hopelijk werkt dat goed en komt daar meer teamwork bij kijken. Zijn er meer tweakers die dat gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Klitse schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:18:
[...]

Ja maar daar heb je op zn minst nog teamwork voor nodig. 1 mortier afvuren en precies weten waar je volgende mortier moet landen vind ik onzinnig OP.

Ik kan ook niet wachten op Hardcore mode. Hopelijk werkt dat goed en komt daar meer teamwork bij kijken. Zijn er meer tweakers die dat gaan spelen?
Ik ga het zeker even proberen! Vond het met BF3 altijd erg vermakelijk. Ook wat minder toeters en bellen, waardoor het wat overzichtelijker wordt (of oogt).

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klitse schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:18:
[...]

Dan moeten ze wel een hoop aanpassen aan de hardcore mode. Als iedereen net als BF3 en BF4 maar 60 hp krijgt, dan zijn het gros van de wapens instagibs op elke afstand.

Het grootste pluspunt van hardcore is mijn optiek het gebrek aan 3d spotting, dat is wel de grootste verbetering in BF1, in plaats van op dorito's schiet je nu daadwerkelijk op spelers. Dus hoeveel hardcore mode nu nog toe gaat voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:26:
[...]

Dan moeten ze wel een hoop aanpassen aan de hardcore mode. Als iedereen net als BF3 en BF4 maar 60 hp krijgt, dan zijn het gros van de wapens instagibs op elke afstand.

Het grootste pluspunt van hardcore is mijn optiek het gebrek aan 3d spotting, dat is wel de grootste verbetering in BF1, in plaats van op dorito's schiet je nu daadwerkelijk op spelers. Dus hoeveel hardcore mode nu nog toe gaat voegen?
Dan moet je classic mode hebben, dat is standard maar zonder dorito shooting, health regen, 3rd person vehicles. (Dan heb je direct geen gezeur meer dat tanks OP zijn)
Helaas heb ik nog niks van DICE gehoord of dit ook in BF1 gaat komen.
Ik ga geen Hardcore mode spelen, dat is geen Battlefield... Maar classic zal ik zeker spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 08-11-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

unfor schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:38:
[...]

Dan moet je classic mode hebben, dat is standard maar zonder dorito shooting, health regen, 3rd person vehicles. (Dan heb je direct geen gezeur meer dat tanks OP zijn)
Helaas heb ik nog niks van DICE gehoord of dit ook in BF1 gaat komen.
Ik ga geen Hardcore mode spelen, dat is geen Battlefield... Maar classic zal ik zeker spelen.
Is het al bevestigd dan dat er een classic mode gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:49:
[...]

Is het al bevestigd dan dat er een classic mode gaat komen?
Staat op de to-do list: https://twitter.com/Strit...90624?ref_src=twsrc%5Etfw
Artikel: http://www.playstationlif...-classic-mode-to-do-list/
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:26:
[...]

Speaking of the planned hardcore mode, Hassoon also discussed that with several fans. He revealed that while health would stay at 100%, bullet damage would be set to 200% (although did specify that the percentage might change by the time it is finalized). He also said that while he doesn’t have a date on when it would be added, that he believes the mode is “coming sooner than you think!”
Read more at http://www.playstationlif...list/#6JBgWM0vGfwkw4kB.99

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Okay dus support is de minst krachtige class en laten we daarvan het speeltje afpakken of nerfen :s

Ik hoop het niet in ieder geval, maar misschien een max aantal mortars per squad toestaan?

P.S. Je kunt de cavalry class wel levelen maar bij mij komt er geen customize knop. Is de cavalry claas niet te customizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedBad9 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:10:
Okay dus support is de minst krachtige class en laten we daarvan het speeltje afpakken of nerfen :s

Ik hoop het niet in ieder geval, maar misschien een max aantal mortars per squad toestaan?

P.S. Je kunt de cavalry class wel levelen maar bij mij komt er geen customize knop. Is de cavalry claas niet te customizen?
Hoezo is support de minst krachtige class? Pak een goede LMG met bipod en je kan ontzettend veel damage aanrichten. Je moet alleen leren dat je geen spray n' pray assault bent, dus rustig aanvallen en veel gebruik maken van muren en andere obstakels om je bipod op te zetten. Dan kan je enorm accuraat dekkingsvuur geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ze moeten die LMG's gewoon meer damage laten doen, dan kan support prima mee. Probleem is nu dat als je een kill wil maken, je haast wel naar je mortart moet switchen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:12:
[...]

Hoezo is support de minst krachtige class? Pak een goede LMG met bipod en je kan ontzettend veel damage aanrichten. Je moet alleen leren dat je geen spray n' pray assault bent, dus rustig aanvallen en veel gebruik maken van muren en andere obstakels om je bipod op te zetten. Dan kan je enorm accuraat dekkingsvuur geven.
Dan nog doet de LMG echt te weinig damage.

[ Voor 27% gewijzigd door Flimovic op 08-11-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Support is de minst krachtige class omdat: .... (vul in)
Ik speel voornamelijk support en heb geen problemen keer op keer boven aan de scoreboard te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar medic is een stuk minder krachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zat gister op een server te spelen en revive-de me echt de tyfus. Ga echter niet midden in een dikke vechtpartij waardoor het revive > dood zou worden reviven, dat schiet niet op. Begon er een gastje te klagen via chat dat ik em niet zou reviven. Heb na wat meer gezeur gezegd dat ik niet lvl 10 medic ben door maar een beetje rond te kijken, toen was het wel klaar :P

Overigens hou ik het bij revive needle + gooipakketjes. Die staande pakketten healen dan wel handiger voor meer man op 1 plek, maar trager, dus ik ben liever actief aan het kijken wie wat nodig heeft en gooi het dan naar ze toe (hoeven ze vrijwel nooit om te vragen, maar goed kan niet alles zien natuurlijk). Wel het voordeel dat je altijd 100% health geeft bij revive, niet dat je eerst moet levellen om die optie te krijgen zoals bij BF4. Hierdoor blijf ik zelf wel lekker in beweging, maar ben nog wat roekeloos dus mijn scores zijn altijd bedroevend qua death/kills :+

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 08-11-2016 14:27 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
unfor schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:55:
[...]

Niet verwacht dat mensen het zouden herkennen. :P
Hier vanuit mijn POV: YouTube: JackFrags - Denied!
Is die JackFrags the guy to beat? of nja jij nu dus eigenlijk? In domination?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:56:
[...]
Is die JackFrags the guy to beat? of nja jij nu dus eigenlijk? In domination?
Voor de marketingafdelingen van de overige uitgevers en developers is het eenmans EA marketingbedrijf JackFrags idd de te kloppen man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:14:
[...]

Voor de marketingafdeling van de overige uitgevers en developers is het eenmans EA marketingbedrijf JackFrags idd de te kloppen man. :+
En volgens jullie? >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
vsy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:42:

[afbeelding]

Video

Die gast kom je wel vaker tegen met zijn PTFO tag, is een no lifer, kom hem al tegen sinds bc2 LOL
Zonder dollen, nederlanders zijn best wel actief in battlefield games, in elke match die je speelt zitten wel nederlanders.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:14:
[...]

Voor de marketingafdelingen van de overige uitgevers en developers is het eenmans EA marketingbedrijf JackFrags idd de te kloppen man. :+
Mis wel de dice medewerkers, in bc2 en bf3 hadden ze dagen dat ze op een server gingen spelen en je kon dog tag hunten.

[ Voor 23% gewijzigd door NLsandman op 08-11-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Sinds zaterdag BF1 gekocht, ik game zo'n 10 uur per maand. Dus ik stijg niet zo snel in rank. Heeft dat veel invloed op hoe lekker je mee kunt komen online (even los van de skills)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackFrags is een gewoon een solide shooterspeler die redelijk mee kon komen in de Britse counter-strike scene meer dan tien jaar gelden. Als zodanig is hij beter dan het overgrote deel van de spelers en kunnen veel mensen van hem leren, maar in competitive battlefield ten opzichte van de wereldtop is het niet zo bijzonder.
NLsandman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:19:
Die gast kom je wel vaker tegen met zijn PTFO tag, is een no lifer, kom hem al tegen sinds bc2 LOL
Zonder dollen, nederlanders zijn best wel actief in battlefield games, in elke match die je speelt zitten wel nederlanders.
Haha, nou als ik moest inzetten op de bekendste shooter speler van Nederland, dan sta jij hoog op t lijstje.
[b][message=49048771,noline]NLsandman schreef op dinsdag 08 november 2016 @
Mis wel de dice medewerkers, in bc2 en bf3 hadden ze dagen dat ze op een server gingen spelen en je kon dog tag hunten.
Klopt, tot aan het begin van BF3 waren het gewoon bovenal bloedfanatieke liefhebbers van BF die je overal en nergens tegen kwam (vooral EA UK fora). Maar snap ook wel dat BF voor hun onder de officiële DICE tag niet meer te doen is, met de hele tijd 32 man achter ze aan en 31 man die proberen van team te switchen. :D

[ Voor 22% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-11-2016 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Barns schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:23:
Sinds zaterdag BF1 gekocht, ik game zo'n 10 uur per maand. Dus ik stijg niet zo snel in rank. Heeft dat veel invloed op hoe lekker je mee kunt komen online (even los van de skills)?
Ik zit zelf inmiddels op 30 22 uur totaal, dus ook nog niet echt heel ver. Je kunt prima meekomen hoor.

Je kunt je eventueel op 1 class richten en die proberen te levelen voor betere wapens, je rank voegt dan verder weinig toe.
Maar met de standaard classes kun je best aardig meekomen, zeker als je richt op objectives en de class gebruikt waarvoor deze bedoeld is (medic -> healing/revive, support -> ammo enz.).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hmmmz, waarom al die haat voor youtubers? Helemaal het "no-lifer" gedeelte? Ze zijn gewoon videos gaan maken op youtube. Daar zijn veel mensen naar gaan kijken. Ze zijn er geld mee gaan verdienen en op gegeven moment zo veel dat ze hier van kunnen leven. Ik heb daar alleen respect voor. JF maakt nu ook sponsored content sure, maar geef hem is ongelijk? Hij kan nu royaal leven van z'n werk, iets waar die hard voor werkt(ik weet niet of je wel eens geprobeerd om videos te editten en zorgen dat het nog 1 mooi geheel word, ik wel, pleuris werk en duurt lang). Sponsored videos zijn gewoon een manier voor extra cash om zo aan de toekomst te denken waar hij misschien niet zo veel meer kan verdienen, mocht hij minder populair worden.

Also, zolang je vermaak hebt van het kijken van videos op youtube, dan doen ze hun werk toch goed? Ik kijk er graag naar hoor. Entertainment is Entertainment.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Dankzij hem weet ik overigens nu wel de single shot rifles te vinden haha speelde ik in MOHAA altijd en dat ging me prima af... nu eindelijk weer een game met heerlijke rifles dus gaan we maar weer eens oefenen :) (en dat is hard nodig!!)
Pagina: 1 ... 30 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.