Welke haat? Hij promoot (betaald en onbetaald) gewoon verschrikkelijk de games waar hij direct en indirect financieel afhankelijk van is. Dat is volkomen begrijpelijk, maar daarom neem ik zijn mening per definitie minder tot niet serieus. Neemt niet weg dat ik hem alle succes van de wereld gun en dat hij een hoop mensen veel kan leren.ye-roon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:34:
Hmmmz, waarom al die haat voor youtubers? Helemaal het "no-lifer" gedeelte? Ze zijn gewoon videos gaan maken op youtube. Daar zijn veel mensen naar gaan kijken. Ze zijn er geld mee gaan verdienen en op gegeven moment zo veel dat ze hier van kunnen leven. Ik heb daar alleen respect voor. JF maakt nu ook sponsored content sure, maar geef hem is ongelijk? Hij kan nu royaal leven van z'n werk, iets waar die hard voor werkt(ik weet niet of je wel eens geprobeerd om videos te editten en zorgen dat het nog 1 mooi geheel word, ik wel, pleuris werk en duurt lang). Sponsored videos zijn gewoon een manier voor extra cash om zo aan de toekomst te denken waar hij misschien niet zo veel meer kan verdienen, mocht hij minder populair worden.
Also, zolang je vermaak hebt van het kijken van videos op youtube, dan doen ze hun werk toch goed? Ik kijk er graag naar hoor. Entertainment is Entertainment.
Als je me vraagt als hoe goed hij is als speler, dan is ie een stuk beter dan bijvoorbeeld xfactor of levelcap als infantry speler, maar is dat nog steeds maar relatief natuurlijk.