Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:34:
Hmmmz, waarom al die haat voor youtubers? Helemaal het "no-lifer" gedeelte? Ze zijn gewoon videos gaan maken op youtube. Daar zijn veel mensen naar gaan kijken. Ze zijn er geld mee gaan verdienen en op gegeven moment zo veel dat ze hier van kunnen leven. Ik heb daar alleen respect voor. JF maakt nu ook sponsored content sure, maar geef hem is ongelijk? Hij kan nu royaal leven van z'n werk, iets waar die hard voor werkt(ik weet niet of je wel eens geprobeerd om videos te editten en zorgen dat het nog 1 mooi geheel word, ik wel, pleuris werk en duurt lang). Sponsored videos zijn gewoon een manier voor extra cash om zo aan de toekomst te denken waar hij misschien niet zo veel meer kan verdienen, mocht hij minder populair worden.

Also, zolang je vermaak hebt van het kijken van videos op youtube, dan doen ze hun werk toch goed? Ik kijk er graag naar hoor. Entertainment is Entertainment.
Welke haat? Hij promoot (betaald en onbetaald) gewoon verschrikkelijk de games waar hij direct en indirect financieel afhankelijk van is. Dat is volkomen begrijpelijk, maar daarom neem ik zijn mening per definitie minder tot niet serieus. Neemt niet weg dat ik hem alle succes van de wereld gun en dat hij een hoop mensen veel kan leren.

Als je me vraagt als hoe goed hij is als speler, dan is ie een stuk beter dan bijvoorbeeld xfactor of levelcap als infantry speler, maar is dat nog steeds maar relatief natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het probleem met zulke spelers is dat ze enorm afhankelijk zijn van hun Youtube kanaal, dat is hun inkomstenbron. Als ze niet meer toegang hebben tot inside information of previews kunnen spelen dan wordt hun kanaal een stuk minder populair. Ze moeten er dus voor zorgen dat ze bij die events uitgenodigd zijn en dat wordt je niet als je teveel kritiek hebt. Al hun uitspraken dus maar met een korreltje zout nemen.

Neemt niet weg dat hij een aardige speler is. Echter vond ik het wel altijd opvallend dat zijn Win/Loss ratio niet bepaald hoog is ondanks zijn enorme PTFO spelgedrag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:17
Racierox schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:30:
[...]

Ik zit zelf inmiddels op 30 22 uur totaal, dus ook nog niet echt heel ver. Je kunt prima meekomen hoor.

Je kunt je eventueel op 1 class richten en die proberen te levelen voor betere wapens, je rank voegt dan verder weinig toe.
Maar met de standaard classes kun je best aardig meekomen, zeker als je richt op objectives en de class gebruikt waarvoor deze bedoeld is (medic -> healing/revive, support -> ammo enz.).
Erg jammer dat je blijkbaar wapens vrij moet spelen. Nu ben ik beperkt omdat ik niet zo veel speel.

Misschien ben ik ook wel gewoon ouderwets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:50
nog even een vraagje... Ik dacht ik verander even mijn in-game naam in BF1... is dat mn EA ID of kan dat ergens anders? ID kan ik namelijk niet veranderen... moet ik een vraag op beantwoorden waarop ik blijkbaar het antwoord niet meer weet....

Ik snap er niks meer van hahaha

[ Voor 29% gewijzigd door crimby op 08-11-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
cowboyhenkie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:04:
[...]

Erg jammer dat je blijkbaar wapens vrij moet spelen. Nu ben ik beperkt omdat ik niet zo veel speel.

Met het standaard wapen van een assault kan je lekker mee knallen hoor... doe ik ook al vanaf het begin (niet helemaal waar, begon als support maar ik wil die tanks altijd zo snel mogelijk weg hebben... als het lukt) ;)
Het massale "vrij moeten spelen gevoel" van BF4, dat heb ik in BF1 alvast niet.

Ok, het is niet zo zoals in CS(GO) maar het is te doen... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NINjak op 08-11-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
ye-roon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:34:
Hmmmz, waarom al die haat voor youtubers? Helemaal het "no-lifer" gedeelte? Ze zijn gewoon videos gaan maken op youtube. Daar zijn veel mensen naar gaan kijken. Ze zijn er geld mee gaan verdienen en op gegeven moment zo veel dat ze hier van kunnen leven. Ik heb daar alleen respect voor. JF maakt nu ook sponsored content sure, maar geef hem is ongelijk? Hij kan nu royaal leven van z'n werk, iets waar die hard voor werkt(ik weet niet of je wel eens geprobeerd om videos te editten en zorgen dat het nog 1 mooi geheel word, ik wel, pleuris werk en duurt lang). Sponsored videos zijn gewoon een manier voor extra cash om zo aan de toekomst te denken waar hij misschien niet zo veel meer kan verdienen, mocht hij minder populair worden.

Also, zolang je vermaak hebt van het kijken van videos op youtube, dan doen ze hun werk toch goed? Ik kijk er graag naar hoor. Entertainment is Entertainment.
Dat van no lifer naar unforce was een joke, we komen elkaar al tegen sinds 2010 op het voormalig EA UK forum en hier.
Ik kijk zelf ook naar die youtubers en haten doe ik ze niet, ze maken leuke filmpjes met tips maar ben niet vergeten wat sommigen met bf4 hebben geflikt, tegenwoordig staat er vermeld dat ze betaalt worden door EA dus je weet dat het promotie filmpjes zijn maar ten tijde van bf4 werd dat verzwegen.
Let wel dat ze voorheen bij bv bf3 niets met EA hadden, bf4 was de eerste keer dat youtubers door EA betaald werden, dit werd ontdekt door dat een youtuber zijn contract met EA op redit plaatste.

http://www.bfcentral.net/...-battlefield-4-promotion/
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:06:
nog even een vraagje... Ik dacht ik verander even mijn in-game naam in BF1... is dat mn EA ID of kan dat ergens anders? ID kan ik namelijk niet veranderen... moet ik een vraag op beantwoorden waarop ik blijkbaar het antwoord niet meer weet....

Dat is je EA id en dat moet je via https://myaccount.ea.com aanpassen, dat is de enigste manier en jammer dat je jouw account beschermings vraag niet meer kan beantwoorden, moeilijke vragen zijn het niet.

[ Voor 14% gewijzigd door NLsandman op 08-11-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
cowboyhenkie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:04:
[...]

Meeste wapens zijn vanaf level 3 in een bepaalde class al te kopen met warbonds (die je met levelen verdient), tot level 3 in een bepaalde class komen duurt niet lang hoor, dus het valt erg mee :)
crimby schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:06:

Datzelfde probleem had ik ook, bij mij was m'n account een keer gehackt. Ik had daarna een hele vreemde usernaam met allemaal cijfers & letters. Ik heb de EA helpdesk even gebeld, dan is het in 5 minuten geregeld (je krijgt een e-mail met een code die je moet oplezen zodat ze weten dat jij het bent vervolgens passen ze het antwoord aan naar 12345 o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:56
Flimovic schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:12:
[...]

Ze moeten die LMG's gewoon meer damage laten doen, dan kan support prima mee. Probleem is nu dat als je een kill wil maken, je haast wel naar je mortart moet switchen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

[...]

Dan nog doet de LMG echt te weinig damage.
Daarentegen heb je praktisch 0 recoil met die dingen (al helemaal niet als je de bipod ergens gebruikt). Zelfs niet als je half bunnyhoppend rondloopt. Wat mij betreft zijn ze iig zeker niet underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
unfor schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:13:
[...]

Support is de minst krachtige class omdat: .... (vul in)
Ik speel voornamelijk support en heb geen problemen keer op keer boven aan de scoreboard te staan.
Omdat er geen enkele afstand is waarop een LMG heerst, en dus overal overklast wordt. 1 op 1 confrontaties verlies je bijna altijd en doordat de snipers behoorlijk sterk zijn kun je ook niet even rustig ergens gaan liggen. Daarbnaast heb je geen bayonet charge. Begrijp me niet verkeerd, de support class is ook mijn meest gespeelde en ik ben ook op level 10. Maar het is wel degelijk de "zwakste" klasse. Om dan ook nog een leuke feature zoals mortar te nerfen of weg te halen, zoals ik meende te lezen hier ergens boven er war ik op reageerde, is m.i. niet nodig. Just sayin' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Beste mede-tweakers en battlefielders!

In de tweede week van januari ga ik samen met onze commissie een LAN-Party organiseren. Dit wordt nou al ons 3e jaar dat we een dergelijke LAN-Party organiseren. Vorig jaar waren de tweakers met een groep van 8 man, en dit jaar zou ik dit op zn minst willen verhogen. Toentertijd waren het vooral de tweakers die ook erg actief zijn op de TS (niet die van BuG). Dit jaar plaats ik ook even een forumpost, zodat alle tweakers die Battlefield spelen er tenminst vanaf weten en zich ook kunnen inschrijven, mochten zij dit willen:

Praktische info:
De LAN-Party zal plaatsvinden op 6 t/m 8 januari vanaf 18:00 tot ca. 17:00 op de zondag. De LAN-Party zal plaatsvinden in het Studenten Sport Centrum op de Technische Universiteit van Eindhoven. De LAN-Party heet de TesLan en wordt georganiseerd door de Studievereniging Thor. De LAN-Party zal dan ook veelal bestaan uit (electro)studenten. Men kan slapen in de zaal naast waar de LAN-Party wordt georganiseerd.

Lijkt dit je nou erg leuk, laat dit dan even hier weten in het forum. Veel Tweakers hebben zich al ingeschreven en het is dus dan het leukst om met zn allen bij elkaar te zitten. Spreek dit onderling af! De seatplanner is momenteel nog onder constructie wegens veiligheidsredenen 8)7

Men kan zich inschrijven op https://teslan.thor.edu/

Voor vragen kun je me het beste gewoon even een DM sturen of dergelijk, ik zal ook proberen hier alles bij te houden :)

De TS die meeste tweakers gebruiken is http://www.teamspeak.com/invite/tweakersplatoon.nl/, ik snap niet dat hier de BuG community TS is geadverteerd, maar deze TS was al actief sinds de oprichting van de BF4 platoon en het forum :/. Hier kan men ook altijd tweakers die Battlefield spelen vinden.

BF4 Platoon forum: [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon
BF4 Platoon page: http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
BuG Community is er al sinds BF3. Alleen heette t anders.
GoTLike, GoTBF3 en dan nu BuG Community.

Word iedere avond fel gespeeld in een aantal kanalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
De laatste paar keren dat ik keek was de TS van BuG helaas behoorlijk leeg anders. Het lijkt erop dat veel mensen naar Discord zijn verhuisd. Er zijn in ieder geval lang niet meer zoveel mensen als in de eerste twee weken aanwezig, ook 's avonds niet.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Als je met een paard over een muurtje spring, moet je dan op de spacebar klikken,
of spring het paard vanzelf erover...ben daar nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
Het paard springt vanzelf, maar af en toe lijkt het bang te zijn. :) Je kan het zelf in ieder geval niet bepalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Uffeltje op 08-11-2016 18:21 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik zag de www.cd.keys.com BF1 aanbiedt voor slechts 48 euro. Ik heb wat rond gezocht en volgens mij is dit een prima betrouwbare site? Ook bieden ze de Hellfighter (http://www.cdkeys.com/pc/...er-pack-dlc-origin-cd-key) pack aan voor 1.09euro.

Als ik deze twee neem mis ik dan veel gameplay t.o.v. de deluxe editie of alleen wat skins? (Red baron/Lawrence). Het zal een fantastische game zijn, maar die prijzen....

[ Voor 6% gewijzigd door Deruxian op 08-11-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Deruxian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:25:
Als ik deze twee neem mis ik dan veel gameplay t.o.v. de deluxe editie of alleen wat skins? (Red baron/Lawrence). Het zal een fantastische game zijn, maar die prijzen....
Deluxe geeft alleen maar skins, 5 battlepacks en 7 dagen early access op een gratis map.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tijmenvn schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:51:
De TS die meeste tweakers gebruiken is http://www.teamspeak.com/invite/tweakersplatoon.nl/, ik snap niet dat hier de BuG community TS is geadverteerd, maar deze TS was al actief sinds de oprichting van de BF4 platoon en het forum :/. Hier kan men ook altijd tweakers die Battlefield spelen vinden.

Ik begrijp even het probleem niet. De BuG Community is een voortborduursel op een andere community die ontstaan was ten tijde van Battlefield 3. En nu?

Overigens is de server die je noemt (momenteel) leeg, dus die wordt ook niet veel gebruikt, gok ik zo. ;)

Als het werkelijk zo'n probleem is, dan is een bookmark in Teamspeak ook zo gemaakt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:53:
[...]

Daarentegen heb je praktisch 0 recoil met die dingen (al helemaal niet als je de bipod ergens gebruikt). Zelfs niet als je half bunnyhoppend rondloopt. Wat mij betreft zijn ze iig zeker niet underpowered.
0 recoil?

Je krijgt minder recoil na je eerste 5-6 kogels en voordat je recoil gestabiliseerd is ben je dood in CQC.
Wil je de bipod benutten voor laser accuracy dan moet je stilstaan achter een muurtje of gaan liggen. En iedereen weet hoe makkelijk een stilstaand doel te raken is.

En dan hebben we het ook nog niet gehad over de relatief hoge TTK van de LMGs.

Nee, LMGs mogen wel een kleine tweak krijgen. Een iets lagere TTK of meer suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
tijmenvn schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:51:

....

Dan snap Ik jou niet!? Hoezo mogen andere tweakers niet hun manier van communiceren "promoten" om samen te spelen? Is dat, in jouw ogen, omdat dit het tweakers.net forum is?
Het hoeft toch niet allemaal/alleen tweakers.net te zijn/worden (nooit geweest) en er mogen toch best anderen wat promoten (zoals dit). Zelf heb ik niks te promoten, ook al heb ik ook TS op een eigen server draaien ;)

Als mensen zich afvragen waar men afspreekt (waar dit het beste kan doen) om samen te spelen dan is Discord zo genoemd en zo af en toe ook door mij.

Tot nu toe werkt het op Discord... het is een vaste plaats (veel BF1 spelers) om samen te komen en vooral te spelen. Het voordeel van Discord tov. TS... zijn vooral de TEXT channels. De posts vallen erg goed op en blijven voor iedereen on- en ofline bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
NLsandman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:32:
[...]

Dat is je EA id en dat moet je via https://myaccount.ea.com aanpassen, dat is de enigste manier en jammer dat je jouw account beschermings vraag niet meer kan beantwoorden, moeilijke vragen zijn het niet.
I know! en ik weet ook het antwoord, maar blijkbaar is dat volgens EA niet het goede antwoord :(
Racierox schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:51:
[...]
Datzelfde probleem had ik ook, bij mij was m'n account een keer gehackt. Ik had daarna een hele vreemde usernaam met allemaal cijfers & letters. Ik heb de EA helpdesk even gebeld, dan is het in 5 minuten geregeld (je krijgt een e-mail met een code die je moet oplezen zodat ze weten dat jij het bent vervolgens passen ze het antwoord aan naar 12345 o.i.d.).
Thanks, ga ik dat eens een keertje proberen... het is nu crimby.. wilde er Crimby of [NL]Crimby van maken... dus niet zo heel erg als jij had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
CH40S schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:34:
[...]
Ik begrijp even het probleem niet. De BuG Community is een voortborduursel op een andere community die ontstaan was ten tijde van Battlefield 3. En nu?

Overigens is de server die je noemt (momenteel) leeg, dus die wordt ook niet veel gebruikt, gok ik zo. ;)

Als het werkelijk zo'n probleem is, dan is een bookmark in Teamspeak ook zo gemaakt. :)
Ik noemde deze server omdat toen ik online keek bij BuG, zag ik niemand online, daarom dacht ik: dat ik ook ff deze teamspeak vernoem. Waar toentertijd wel iemand online was, (nu trouwens weer ;)). Maar iedereen is natuurlijk vrij om zijn eigen teamspeak te gebruiken, die van BF4 is gewoon speciaal voor tweakers opgericht, vandaar.
NINjak schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:10:
[...]

Dan snap Ik jou niet!? Hoezo mogen andere tweakers niet hun manier van communiceren "promoten" om samen te spelen? Is dat, in jouw ogen, omdat dit het tweakers.net forum is?
Het hoeft toch niet allemaal/alleen tweakers.net te zijn/worden (nooit geweest) en er mogen toch best anderen wat promoten (zoals dit). Zelf heb ik niks te promoten, ook al heb ik ook TS op een eigen server draaien ;)

Als mensen zich afvragen waar men afspreekt (waar dit het beste kan doen) om samen te spelen dan is Discord zo genoemd en zo af en toe ook door mij.

Tot nu toe werkt het op Discord... het is een vaste plaats (veel BF1 spelers) om samen te komen en vooral te spelen. Het voordeel van Discord tov. TS... zijn vooral de TEXT channels. De posts vallen erg goed op en blijven voor iedereen on- en ofline bestaan.
True, Discord is inderdaad geweldig programma! Gebruik het ook voor de GoT Inc. die opgericht is door Tweakers voor Star Citizen :+ . Maar zoals al vermeld, ik noemde hem gewoon omdat we daar ook al een standaard userbase hebben, die nu van BF4 -> BF1 veelal gaan, dus is het gewoon een extra TS waar men kan gaan om BF1 te spelen ;)

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Huh? BuG TS leeg? http://i.imgur.com/uS7xENS.png
Op de BuG TS zitten gemiddeld zo'n 40 a 50 per avond, in de weekenden iets rustiger.
En dat dan verdeeld over verschillende kanalen.
We hebben alleen geen regel dat je per see hetgene moet doen hoe een kanaal heet.
Wat dus regelmatig gebeurd is dat men in de non-gaming kanalen toch zit te gamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:41:
Huh? BuG TS leeg? http://i.imgur.com/uS7xENS.png
Op de BuG TS zitten gemiddeld zo'n 40 a 50 per avond, in de weekenden iets rustiger.
En dat dan verdeeld over verschillende kanalen.
We hebben alleen geen regel dat je per see hetgene moet doen hoe een kanaal heet.
Wat dus regelmatig gebeurd is dat men in de non-gaming kanalen toch zit te gamen. :+
Als je kijkt naar de regular BF1 spelers zitten de meesten op Discord. Vaak is het op de BUG TS vrijwel uitgestorven. Of je moet de mensen bedoelen die in de Magento of de VIP kanalen zitten ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:38:
[...]

0 recoil?

Je krijgt minder recoil na je eerste 5-6 kogels en voordat je recoil gestabiliseerd is ben je dood in CQC.
Wil je de bipod benutten voor laser accuracy dan moet je stilstaan achter een muurtje of gaan liggen. En iedereen weet hoe makkelijk een stilstaand doel te raken is.

En dan hebben we het ook nog niet gehad over de relatief hoge TTK van de LMGs.

Nee, LMGs mogen wel een kleine tweak krijgen. Een iets lagere TTK of meer suppression.
bullet dmg drop op diverse lmg's is heel weinig dus lmg is wat meer geschikt voor medium range waar bij assault bv wel grote bullet dmg drop heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LMG's mogen zeker wel een buff krijgen ja. Net als de Medic wapens blinken die guns uit in eigenlijk helemaal niets. Op shortrange word je outgunned door hele snelle SMG's. Op long range leg je het af tegen snipers (waarbij bij de LMG nog wel wat suppression in kickt maar goed wie speelt er nou voor suppression effecten LOL!).

Moet gewoon wat aan gebeuren. Medic en Support vind ik mede om die reden het minst leuk om te spelen en het voelt echt als een klusje/taakje om die classes naar level 10 te grinden. Grinden echt ja. Waarbij ik bij de scout de grootste lol had voel ik me bij medic en support vaak kansloos.

Waarom de Medic kansloos? Omdat de meeste guns gewoon te inaccuraat zijn. Ja ik weet dat je dan trager moet schieten en dat de kogels dan beter groeperen. Maar dat betekent dus dat je TTK omhoog gaat, waardoor je het wederom af legt tegen SMGs op close range en longrange leg je het uiteraar wederom af tegen snipers. En op mid range zijn eigenlijk ook alle andere wapens beter.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met medic class moet je eigenlijk ook iets terughoudender zijn, je bent dan echt meer een support role.
En ja, de ttk is voor een medic hoger, maar daar staat tegenover, dat een hit van een selbstlader bijvoorbeeld veel meer damage doet per kogel. ;) Als je dan wat terughoudender speelt, kan het maar zo zijn, dat je met 1 kogel al klaar bent.

Had zelf vanavond ook wat vreemds; ik wilde iemand knifen, dat gebeurde niet en kreeg alleen hit damage. Diegene knifed mij en diegene krijgt wél de kill. Was echt even een wtf momentje.

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
edit: irrelevant

[ Voor 95% gewijzigd door exstence op 09-11-2016 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:41
Net nog even wat potjes rush gespeeld met wat Tweakers icm discord. Net niet gewonnen maar enorm veel plezier gehad/gelachen (remember sjaak-slingerkaak als enemy en een tweaker die zo op de noordpool kon gaan gamen zo warm was die gekleed... ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

CH40S schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:04:
Met medic class moet je eigenlijk ook iets terughoudender zijn, je bent dan echt meer een support role.
En ja, de ttk is voor een medic hoger, maar daar staat tegenover, dat een hit van een selbstlader bijvoorbeeld veel meer damage doet per kogel. ;) Als je dan wat terughoudender speelt, kan het maar zo zijn, dat je met 1 kogel al klaar bent.

Had zelf vanavond ook wat vreemds; ik wilde iemand knifen, dat gebeurde niet en kreeg alleen hit damage. Diegene knifed mij en diegene krijgt wél de kill. Was echt even een wtf momentje.
Nee, je TTK is hoger, dus je bent ALTIJD in het nadeel. ALTIJD. Je kunt niet uit gaan van iets wat misschien zo is. Zo werkt dat niet. Je TTK is gewoon hoger. Als je beide even veel HP hebt en je gaat er van uit dat je beide al je kogels hit dan leg je het gewoon af. Dat betekent TTK en dat is er mis met de medic en de support. Die moeten gewoon een buff krijgen. Zo simpel is dat gewoon.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:41:
Nee, je TTK is hoger, dus je bent ALTIJD in het nadeel. ALTIJD. Je kunt niet uit gaan van iets wat misschien zo is. Zo werkt dat niet. Je TTK is gewoon hoger. Als je beide even veel HP hebt en je gaat er van uit dat je beide al je kogels hit dan leg je het gewoon af. Dat betekent TTK en dat is er mis met de medic en de support. Die moeten gewoon een buff krijgen. Zo simpel is dat gewoon.
Daarom dat een medic terughoudender moet zijn en eigenlijk altijd samen met teammates moet optrekken, was wat onduidelijk daarin, sorry. Op die manier kan een teammate de damage doen en doordat de medic single shot een hogere damage heeft per bullet kan de medic als het mee zit daarna met een one shot de kill af maken. Is me al meermaals op die manier overkomen. :)

[ Voor 79% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:53:
LMG's mogen zeker wel een buff krijgen ja. Net als de Medic wapens blinken die guns uit in eigenlijk helemaal niets. Op shortrange word je outgunned door hele snelle SMG's. Op long range leg je het af tegen snipers (waarbij bij de LMG nog wel wat suppression in kickt maar goed wie speelt er nou voor suppression effecten LOL!).

Moet gewoon wat aan gebeuren. Medic en Support vind ik mede om die reden het minst leuk om te spelen en het voelt echt als een klusje/taakje om die classes naar level 10 te grinden. Grinden echt ja. Waarbij ik bij de scout de grootste lol had voel ik me bij medic en support vaak kansloos.

Waarom de Medic kansloos? Omdat de meeste guns gewoon te inaccuraat zijn. Ja ik weet dat je dan trager moet schieten en dat de kogels dan beter groeperen. Maar dat betekent dus dat je TTK omhoog gaat, waardoor je het wederom af legt tegen SMGs op close range en longrange leg je het uiteraar wederom af tegen snipers. En op mid range zijn eigenlijk ook alle andere wapens beter.
Ja eens, vind ook dat ze wel een buff mogen krijgen. Skill qua aim wordt ook totaal niet gereward op scout na, bij alles moet je alweer 20-30 kogels afknallen (waarvan de helft mis gaat door die sprays) en als je dan nog een 2e persoon voor je neus hebt dan kun je het dus alweer vergeten.

Doe maar of een buff of breng maar snel een Hardcore modus aan want op deze manier ga ik elke keer maar weer terug naar Scout omdat ik dan iig nog genoeg kills pak en mijn inzet beloond wordt, als medic en support loop je echt kansloos rond om afgeschoten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:41:
[...]

Leuk hoor, time to kill vergelijken. Zeker als je er vanuit gaat dat alle kogels raken. Maar juist met de medic rifles zit je op afstanden te vechten waarbij de kogels van de assault speler niet altijd zullen raken. Sterker nog, je zit op een afstand waarbij sprayen vrij weinig zin meer heeft en zijn kogels vrijwel altijd mis zullen gaan. En de sniper? Leuk dat hij meer damage heeft maar dan moet hij wel het eerste schot raken anders is hij zeker kansloos.
Ik heb zelf geen enkele moeite met de medic wapens. Sterker nog, ik merk dat ik vaak vijanden volledig verras omdat ik me niet in de afstand bevind waarin zij optimaal het gevecht aan kunnen gaan.
Scrtz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:57:
Ja eens, vind ook dat ze wel een buff mogen krijgen. Skill qua aim wordt ook totaal niet gereward op scout na, bij alles moet je alweer 20-30 kogels afknallen (waarvan de helft mis gaat door die sprays) en als je dan nog een 2e persoon voor je neus hebt dan kun je het dus alweer vergeten.

Doe maar of een buff of breng maar snel een Hardcore modus aan want op deze manier ga ik elke keer maar weer terug naar Scout omdat ik dan iig nog genoeg kills pak en mijn inzet beloond wordt, als medic en support loop je echt kansloos rond om afgeschoten te worden.
Kwaliteiten worden zeker wel beloond. Wellicht heb jij gewoon niet de juiste kwaliteiten? Verwachten dat alles een one shot kill is betekent inderdaad dat je teleurgesteld gaat worden. Echter met de medic wapens heb je echt geen 20 kogels nodig. Met vrijwel elk wapen heb je er drie nodig. En als je die in een rustig tempo achter elkaar afvuurt heb je zo een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die wapens moeten gewoon een buff krijgen in accuracy. Klaar. En de damage dropoff op long range mag dan wel erg sterk zijn, dus dat je wel longrange shots kan hitten maar dat de dmg dropoff gewoon zo extreem is dat je het eigenlijk niet eens wilt. Ik denk dat je dan ook hebt wat DICE eigenlijk wilt bereiken, met dat verschil dat je je niet kansloos hoeft te voelen want je hit wel.

Ik hit liever mijn shots met weinig dmg dat ik kan denken van hey; ik loop lekker te knallen maar ik zit buiten de sweetspot van mijn wapen dus niet handig, dan dat ik denk: gvd ik mik toch raak maar die pleuris game loopt voor mij weer te beslissen dat ik moet missen. Dat voelt zo naar dat ik er nu over op moet houden anders komt er stoom uit mijn oren :P

@Tsurany met TTK ga je er altijd vanuit dat je alle kogels raakt hé anders heeft het weinig zin. Ik snap niet dat mensen dat niet willen begrijpen eigenlijk. Je gaat altijd van de snelst mogelijke TTK uit. En als je dus langzamer moet schieten om te hitten dan heb je dus een hele lage TTK.

Oh en Tsurany, niemand zegt hier dat alles een one-shot kill moet zijn hé? Kwaliteiten van mikken worden eerder afgestraft in deze game dan dat ze beloond worden. Kun jij wel vinden dat het anders is, maar het is een feit dat die wapens gewoon niet accuraat zijn. Die oplossing in een game is eigenlijk vrijwel nooit goed. Wat ik zei; het hoeft niet te one-shotten. Ze moeten dan gewoon de dmg over range lager maken. Dat is een betere oplossing dan dingen te balanceren door ze super inaccuraat te maken. Daar mee straf je een speler die gewoon goed kan mikken en dat voelt niet goed. Het is nu gewoon een RNG wedstrijd wie de beste RNG heeft wint.

[ Voor 38% gewijzigd door DAMAGE op 08-11-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:04:
[...]

Leuk hoor, time to kill vergelijken. Zeker als je er vanuit gaat dat alle kogels raken. Maar juist met de medic rifles zit je op afstanden te vechten waarbij de kogels van de assault speler niet altijd zullen raken. Sterker nog, je zit op een afstand waarbij sprayen vrij weinig zin meer heeft en zijn kogels vrijwel altijd mis zullen gaan. En de sniper? Leuk dat hij meer damage heeft maar dan moet hij wel het eerste schot raken anders is hij zeker kansloos.
Ik heb zelf geen enkele moeite met de medic wapens. Sterker nog, ik merk dat ik vaak vijanden volledig verras omdat ik me niet in de afstand bevind waarin zij optimaal het gevecht aan kunnen gaan.

[...]

Kwaliteiten worden zeker wel beloond. Wellicht heb jij gewoon niet de juiste kwaliteiten? Verwachten dat alles een one shot kill is betekent inderdaad dat je teleurgesteld gaat worden. Echter met de medic wapens heb je echt geen 20 kogels nodig. Met vrijwel elk wapen heb je er drie nodig. En als je die in een rustig tempo achter elkaar afvuurt heb je zo een kill.
Medic wapens drie dan ja, waarvan de recoil ook vrij hoog is, maar met die support wapens is echt geen start te maken. En nee dat ligt echt niet aan mijn kwaliteiten als 10 jaar competitieve CS speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Deze ging wel heel makkelijk. Na een paar minuten een allcap :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xbQOZmI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:05:
@Tsurany met TTK ga je er altijd vanuit dat je alle kogels raakt hé anders heeft het weinig zin. Ik snap niet dat mensen dat niet willen begrijpen eigenlijk. Je gaat altijd van de snelst mogelijke TTK uit. En als je dus langzamer moet schieten om te hitten dan heb je dus een hele lage TTK.
Ik snap wat je bedoeld met TTK. Ik zeg alleen dat het een volstrekt kansloze methode is om verschillende typen wapens op te vergelijken. Een belangrijke factor in vuurgevechten is namelijk de afstand tussen twee spelers. Dat is zo ontzettend belangrijk in dit spel omdat lang niet elke class op elke afstand even goed kan spelen.
Scrtz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:09:
[...]

Medic wapens drie dan ja, waarvan de recoil ook vrij hoog is, maar met die support wapens is echt geen start te maken. En nee dat ligt echt niet aan mijn kwaliteiten als 10 jaar competitieve CS speler.
Leuk dat je naar een vaag en niet controleerbaar verleden wilt wijzen. Maar je snapt wel dat de verschillen tussen Battlefield en Counter Strike zo groot zijn als dag en nacht? Het zijn beide shooters maar daar houd het dan ook wel op.
Ik denk dat het grootste probleem is dat je verwacht met elke class en elk wapen in dezelfde situaties op dezelfde manier te kunnen presteren. Zo zit Battlefield gewoon niet in elkaar. De LMG's zijn er om een specifiek doel te vervullen en zolang je op die manier speelt merk ik zelf dat die wapens echt prima presteren. Je kan ze wel een damage buff geven maar dan wordt de assault weer nutteloos omdat zijn SMG het dan keihard af gaat leggen.

Ik merk echt geen probleem met de wapens van welke class dan ook. Je moet enkel je speelstijl zo aanpassen dat je het meeste uit die wapens haalt. Als je dat doet kan je met elk wapen nuttig aan gevechten bijdragen, kills maken en punten scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb het over een CQB/mid-range afstand bij de Medic en de Support. Je kunt het binnen elke afstand over TTK hebben. Die methode is absoluut niet kansloos om te vergelijken. Juist de beste methode die er is. Close range TTK, mid range TTK, long range TTK, ALLES heeft een TTK op een bepaalde range. Juist op basis daarvan kies je als competitieve speler je wapens. Wil je snipen? Pak je de beste sniper of de sniper met de beste TTK. Behalve als je gewoon lol wilt hebben maar daar heb ik het nu natuurlijk niet over. Ik heb het over de mechanics van de game. Ik bedoel ik heb ook veel LOL en ik doe het bijzonder goed met de Martini-Henry. Heeft dat de beste TTK? NEE! Maar speelt dat wel leuk? JA! Ik bedoel maar.

En de close-range tot mid-range TTK van de Medic en Support zijn gewoon zwaar onder de maat. Die mogen gewoon echt wel wat beter. En ja, je moet vanuit cover spelen en de hele mikmak, maar juist dat heeft nou net weer niets van doen in de hele TTK discussie. Dus voor de rest alles wat ik al eerder getikt heb.

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 08-11-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:15:

Ik merk echt geen probleem met de wapens van welke class dan ook. Je moet enkel je speelstijl zo aanpassen dat je het meeste uit die wapens haalt. Als je dat doet kan je met elk wapen nuttig aan gevechten bijdragen, kills maken en punten scoren.
Hier sluit ik mij volledig bij aan als fanatiek Medic speler!
Scrtz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:57:
[...]

Als je echt wat meer verdiept in de speelstijl van bijv de Medic, dan pak je daar veel makkelijker en meer kills mee en kan je ook nog eens meestrijden om de vlaggen. Ook daar wordt je aim skills gewoon mee beloond en als grote bonus kan je ook nog eens je team helpen door medpacks en revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Awsom schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:13:
Deze ging wel heel makkelijk. Na een paar minuten een allcap :')

[afbeelding]
Zat niet in dat potje, maar had een vergelijkbaar potje op dezelfde map. Helaas in het verliezende team, maar had al begrepen dat de map een remake gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:21:
Ik heb het over een CQB/mid-range afstand bij de Medic en de Support. Je kunt het binnen elke afstand over TTK hebben. Die methode is absoluut niet kansloos om te vergelijken. Juist de beste methode die er is. Close range TTK, mid range TTK, long range TTK, ALLES heeft een TTK op een bepaalde range. Juist op basis daarvan kies je als competitieve speler je wapens. Wil je snipen? Pak je de beste sniper of de sniper met de beste TTK. Behalve als je gewoon lol wilt hebben maar daar heb ik het nu natuurlijk niet over. Ik heb het over de mechanics van de game. Ik bedoel ik heb ook veel LOL en ik doe het bijzonder goed met de Martini-Henry. Heeft dat de beste TTK? NEE! Maar speelt dat wel leuk? JA! Ik bedoel maar.
En dan neem je de nauwkeurigheid van de wapens totaal niet mee en daar gaat het mis. Leuk dat de theoretische TTK van de assault lager is maar in de praktijk gaan z'n kogels mis door recoil en wapen afwijking. In de praktijk zal de medic drie kogels raak schieten terwijl de assault er tien mist.
En de close-range tot mid-range TTK van de Medic en Support zijn gewoon zwaar onder de maat. Die mogen gewoon echt wel wat beter. En ja, je moet vanuit cover spelen en de hele mikmak, maar juist dat heeft nou net weer niets van doen in de hele TTK discussie. Dus voor de rest alles wat ik al eerder getikt heb.
Daarom is TTK dus kansloos. Het gaat uit van spelers op een open veld, geen recoil en enkel damage dropoff en RoF. In de speelwereld zit je in compleet andere omstandigheden. En jij moet toch ook wel inzien dat de assault op 50 meter afstand echt geen voordeel heeft op de medic in een normaal speelveld? Als je dan de damage van de medic gaat verhogen zodat twee kogels al genoeg zijn is de assault helemaal kansloos.

En op diezeldse 50 meter afstand wint een assault het ook niet van een support. Zeker niet als zijn LMG keurig op een rots, muurtje of omgevallen boomsteen rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:21:

Ik vind dat met assault eigelijk ook wel, er is gewoon buiten Scout geen enkele class waar je nu echt goed en snel iemand op mid/long range kan killen, vaak tag je dan iemand -40 -50 met bijv medic of whatever maar dan is die gast allang weer weggekropen of gaan liggen om te wachten op heals oid. Nu is het echt zo'n run&gun game, opzicht begrijpelijk want zo was WW1 wel maar ik zou toch wel wat sterkere guns willen zien van alle classes eigelijk buiten Scout dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:29:
[...]

En dan neem je de nauwkeurigheid van de wapens totaal niet mee en daar gaat het mis. Leuk dat de theoretische TTK van de assault lager is maar in de praktijk gaan z'n kogels mis door recoil en wapen afwijking. In de praktijk zal de medic drie kogels raak schieten terwijl de assault er tien mist.

[...]

Daarom is TTK dus kansloos. Het gaat uit van spelers op een open veld, geen recoil en enkel damage dropoff en RoF. In de speelwereld zit je in compleet andere omstandigheden. En jij moet toch ook wel inzien dat de assault op 50 meter afstand echt geen voordeel heeft op de medic in een normaal speelveld? Als je dan de damage van de medic gaat verhogen zodat twee kogels al genoeg zijn is de assault helemaal kansloos.

En op diezeldse 50 meter afstand wint een assault het ook niet van een support. Zeker niet als zijn LMG keurig op een rots, muurtje of omgevallen boomsteen rust.
Volgens mij begrijp je mij helemaal niet. Ik heb het helemaal niet over DMG verhogen. Ik heb het over accuracy. TTK neem je recoil niet mee omdat het niet relevant is. Je gaat ALTIJD uit van ultieme waarden. Van de beste omstandigheden en dat alle kogels hitten. Anders valt er niks te meten namelijk want iedereen heeft een andere skill. En iedereen heeft een andere foutmarge en zelfs de beste speler maakt wel eens een foutje ja. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de ultieme TTK. Dat is waar ik het over heb. Niet dat jantje een scheet laat tijdens het gamen en daarom een kogel mist. We zijn hier geen jomanda hé? We hebbben geen glazenbol. Dus daarom gaan we uit van iets absoluuts. Wat je in theorie zou moeten kunnen halen. Dat dat in de praktijk anders is, lijkt mij duidelijk. Maar dat is dus totaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus je wilt de balans aanpassen op basis van theorie? Niet op basis van de praktijk?

Trouwens, waarom accuracy wel meenemen en recoil niet? Je gaat dus niet uit van ultieme waarden. Een hogere accuracy gaat, als we jouw redenatie volgen, geen invloed hebben op de TTK ;)

Zie je nu waar het mis gaat? TTK is in de basis gebaseerd op damage, damage drop, velocity en firerate. Dat bepaald hoeveel schade een wapen in een bepaald tijdsbestek kan doen. Uitgaande van 100 health kan je dus uitrekenen na hoeveel miliseconde een doelwit dood is. De accuracy aanpassen zou de TTK dus niet beinvloeden.

Dat gebeurd enkel indien je ook de spread pattern mee zou nemen. Op basis van X aantal schoten pak je de spread en reken je uit, per afstand, hoeveel kogels, statistisch gezien, raak zouden gaan. En dan wordt de TTK te complex en te vaag.

Oftewel TTK is dus volstrekt zinloos om verschillende classes te vergelijken.

En beter dan dit ga ik het niet uitleggen. Als dit niet duidelijk genoeg is dan mag iemand anders het gaan proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2016 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 00:04:
Dus je wilt de balans aanpassen op basis van theorie? Niet op basis van de praktijk?

Trouwens, waarom accuracy wel meenemen en recoil niet? Je gaat dus niet uit van ultieme waarden. Een hogere accuracy gaat, als we jouw redenatie volgen, geen invloed hebben op de TTK ;)

Zie je nu waar het mis gaat? TTK is in de basis gebaseerd op damage, damage drop, velocity en firerate. Dat bepaald hoeveel schade een wapen in een bepaald tijdsbestek kan doen. Uitgaande van 100 health kan je dus uitrekenen na hoeveel miliseconde een doelwit dood is. De accuracy aanpassen zou de TTK dus niet beinvloeden.

Dat gebeurd enkel indien je ook de spread pattern mee zou nemen. Op basis van X aantal schoten pak je de spread en reken je uit, per afstand, hoeveel kogels, statistisch gezien, raak zouden gaan. En dan wordt de TTK te complex en te vaag.

Oftewel TTK is dus volstrekt zinloos om verschillende classes te vergelijken.

En beter dan dit ga ik het niet uitleggen. Als dit niet duidelijk genoeg is dan mag iemand anders het gaan proberen.
accuracy == recoil. Waar jij op doelt is recoil CONTROL. dat is heel iets anders. We gaan niet uit van recoil control omdat we er vanuit gaan dat de kogel ALTIJD hit. Als je van recoil control uit gaat, dan is dat volstrekt zinloos want ik kan mijn recoil misschien beter onder controle houden dan een Battlefield noob. Daarom gaan we dus uit van accuracy (oftewel de spread van kogels), wat het wapen dus absoluut kan en niet van recoil control.

De accuracy aanpassen maakt wel degelijk uit voor je TTK. Met een betere accuracy kun je meer kogels op je doel landen. Waardoor je TTK dus zal gaan dalen. Op dit moment is het zo geregeld dat met name de Medic en Support wapens schijt accuracy hebben. Daar kun je zelf helemaal NIETS aan veranderen. Ja je kunt met een Medic wapen trager schieten waardoor hij wel accuraat is maar dat is mijn punt; dan verhoog je de TTK nog verder. Dat geeft ook aan waarom ik gelijk heb; als de accuracy voor die gun hoger is kan je TTK dus wel degelijk omhoog. Ik houd immers mijn crosshair perfect op de enemy, maar doordat de gun een slechte accuracy heeft, mis ik kogels -terwijl ik dus gewoon raak mik- waardoor mijn TTK omhoog gaat. Tel daarbij op dat je dus met een Medic wapen veel trager moet schieten en dat een Support wapen al traag als fuck is, naast dat hij bizar onzuiver is en dan heb je dus een hoge TTK. Sowieso heel raar dat ze een support wapen op alle fronten een penalty geven: accuraat is hij niet, de wapens doen nagenoeg geen dmg (dichtbij max 26 dmg ofzo lol) en zo traag als dikke stront door een trechter. En dan moet je jezelf ook nog een sitting duck maken door prone te gaan. Eigenlijk gewoon een lachertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Geen idee of dit al algemeen bekend was:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin nu verslaafd te raken aan mijn M95 met gas granaten.

M95 is zoveel fijner voor de follow up shots, want vaak zit ik niet in de sweetspot van de max damage range van mijn sniper rifles, te ver weg of te dichtbij.

Gas granaten gaan op de spawnpoints waneer de enemy captured en een flare of twee als het moet. Erg fijne combinatie vind ik.

sta nog elke dag onderaan aan de score list maar goed ik denk dat Recons zoeizo niet de top scores maken met betrekking tot de punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:07:
sta nog elke dag onderaan aan de score list maar goed ik denk dat Recons zoeizo niet de top scores maken met betrekking tot de punten.
Reden daarvoor is meestal ook vrij duidelijk. Buiten wat sporadische kills krijg je aan de rand van de map gewoon niet meer punten. Leuk voor de K/D, maar slecht voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:07:
Begin nu verslaafd te raken aan mijn M95 met gas granaten.

M95 is zoveel fijner voor de follow up shots, want vaak zit ik niet in de sweetspot van de max damage range van mijn sniper rifles, te ver weg of te dichtbij.

Gas granaten gaan op de spawnpoints waneer de enemy captured en een flare of twee als het moet. Erg fijne combinatie vind ik.

Wellicht je speelstijl aanpassen? Je kan namelijk met scouts zeer goed support leveren aan je team. Je kan veel spotten met de flare, de kills maken op wat grotere afstand en je krijgt vaak de assist count as kill als je het eerste schot geen direct kill was. Daarnaast kan je gewoon objectives pakken en dat levert uiteindelijk de meeste punten op. Bovenaan staan heeft voornamelijk te maken met PTFO en dat kan met elke class wel.
DAMAGE schreef op woensdag 09 november 2016 @ 00:30:
omdat we er vanuit gaan dat de kogel ALTIJD hit.
[...]
Met een betere accuracy kun je meer kogels op je doel landen. Waardoor je TTK dus zal gaan dalen.
Je spreekt hier jezelf direct tegen. Hoe wil je accuracy meenemen in de TTK als je in de TTK er vanuit gaat dat elk schot raak is? Het hele idee van accuracy is juist dat niet elk schot raak gaat.

En als je accuracy meeneemt om te bepalen of een schot wel of niet raak gaat moet je dat natuurlijk ook met recoil doen. Wat jij wilt is bepaalde variabelen uitsluiten uit de vergelijking om de vergelijking maar passend te kunnen maken en om hem makkelijker te maken. Dat kan gewoon niet, dan is je vergelijking per definitie onnauwkeurig en onvolledig. Je moet elke variabele meenemen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
--dubbel--

[ Voor 104% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, dan ben ik dus niet de medic die "volgens het boekje" speelt. Ik speel dus in assault-modus met medic: ik rush af op de objectives met mijn team. Als ik squad leader ben zorg ik ook dat duidelijk is dat ik een rusher ben die wilt dat z'n team naar 't objective toe rent. 1 sniper van het team aan de rand, 2 assault en 1x support en ik als medic met de Selbstlader ;)
Werkt goed hoor ;) Ik revive iedereen en gooi granaten en als ik als rusher te snel doodga, spawn ik op de sniper en begin ik opnieuw.

Enige wat ik wel echt vervelend vind is dat ik vaak een hele clip leeg schiet op iemand die toch echt in mijn vizier staat en dan komt 1 kogel aan en de rest allemaal mis....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:58:
Enige wat ik wel echt vervelend vind is dat ik vaak een hele clip leeg schiet op iemand die toch echt in mijn vizier staat en dan komt 1 kogel aan en de rest allemaal mis....
Als je niet probeert de maximale RoF van je wapen te halen maar ietsjes rustiger schiet is de kans op een raak schot veel groter. Vergelijkbaar met de DMR's van Battlefield 3 en 4, rustiger schieten betekent dat je wapen meer kans krijgt om weer te stabiliseren. Dan kan je drie rake schoten plaatsen ipv een aantal te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Deathchant schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:58:
Nou, dan ben ik dus niet de medic die "volgens het boekje" speelt. Ik speel dus in assault-modus met medic: ik rush af op de objectives met mijn team. Als ik squad leader ben zorg ik ook dat duidelijk is dat ik een rusher ben die wilt dat z'n team naar 't objective toe rent. 1 sniper van het team aan de rand, 2 assault en 1x support en ik als medic met de Selbstlader ;)
Werkt goed hoor ;) Ik revive iedereen en gooi granaten en als ik als rusher te snel doodga, spawn ik op de sniper en begin ik opnieuw.

Precies mijn speelstijl als Medic. Vol aan het front en vaak als SL de orders uitdelen. De selbstlader is ideaal om te gebruiken tussen de objectives, maar ook in de buurt van de objectives kan je door zijn goede mag capacity vollebak de tegenstanders omver knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:05:
[...]

Als je niet probeert de maximale RoF van je wapen te halen maar ietsjes rustiger schiet is de kans op een raak schot veel groter. Vergelijkbaar met de DMR's van Battlefield 3 en 4, rustiger schieten betekent dat je wapen meer kans krijgt om weer te stabiliseren. Dan kan je drie rake schoten plaatsen ipv een aantal te missen.
Dit merkte ik ook al inderdaad. Ik speel zelf eigenlijk alleen maar medic en voor CQC medic style gebruik ik de 1907 trench. Deze schiet net wat fijner als de sweeper op mid to close range en kun je ook aardig spammen voor als een assault dude de hoek om komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Geen idee of deze hier al voorbij is gekomen: tweakers emblem!

(zorg eerst dat je ingelogd ben op de companion app)

https://emblem.battlefield.com/jlcD0MUv5x

Als je deze emblem gebruikt zie je deze op de schouder van je persoon in game en op de voertuigen!

[ Voor 23% gewijzigd door beany op 09-11-2016 10:22 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
beany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:21:
Geen idee of deze hier al voorbij is gekomen: tweakers emblem!

(zorg eerst dat je ingelogd ben op de companion app)

https://emblem.battlefield.com/jlcD0MUv5x

Als je deze emblem gebruikt zie je deze op de schouder van je persoon in game en op de voertuigen!
Thanks, heb hem geEquipped :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 17:01
Ik heb ook dit embleem nog:
https://emblem.battlefield.com/9ZKNlpVT9x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:37
Kan je eigenlijk je potjes qua stats terug bekijken zoals in Battlelog? Heb die optie nog nergens gevonden in de companion en game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
kwdtje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:30:
[...]

Thanks, heb hem geEquipped :-)
Zie je dit dan ook als ik je neerschiet? of is dat weer een ander emblem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

crimby schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:51:
[...]

Zie je dit dan ook als ik je neerschiet? of is dat weer een ander emblem?
Dat embleem zie jij als ik je neerschiet ja ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
beany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:00:
[...]

Dat embleem zie jij als ik je neerschiet ja ;)
Hahahaha dan ben ik je nog nooit tegengekomen haha
ik heb het emblem ook ff gefixt :) nu herkenbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• useruser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09 08:49
Misschien een gekke vraag hoor. Maar heb een laptop:
17" 1920x1080
CPU: Intel Core i7-4710MQ
RAM: 24GB
SSD: 2x265GB
GPU: GTX860M

Zou dit BF1 uberhaupt een beetje draaien? Zijn er mensen met een vergelijkbare setup? Snap dat het niet op super high/8xAA etc kan. Maar beetje low/medium zou genoeg zijn, of is het gelijk al kansloos?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:05:
[...]

Laten we eerlijk wezen, de gunplay in BF1 is na het eerste schot zo plat als een dubbeltje. Heel veel anders dan spread minimaliseren en supression vermijden is er niet bij qua skillcurve.

Zodra je bij elke class door hebt wat je RoF moet zijn op welke afstand, dan heb je alles wel geleerd wat er te leren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
useruser schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:27:
Misschien een gekke vraag hoor. Maar heb een laptop:
17" 1920x1080
CPU: Intel Core i7-4710MQ
RAM: 24GB
SSD: 2x265GB
GPU: GTX860M

Zou dit BF1 uberhaupt een beetje draaien? Zijn er mensen met een vergelijkbare setup? Snap dat het niet op super high/8xAA etc kan. Maar beetje low/medium zou genoeg zijn, of is het gelijk al kansloos?
Zo te zien wel oké
YouTube: Battlefield 1 on Nvidia Geforce GTX 860M 2GB, Intel core i5-4210H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik draai hem op m'n 27" iMac met 780M (Bootcamp) op 1920x1080, medium. Draait prima, steady 60 fps :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• useruser
DJH schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:40:
[...]

Ik draai hem op m'n 27" iMac met 780M (Bootcamp) op 1920x1080, medium. Draait prima, steady 60 fps :)
Poe.... 780M is wel een heel stukje sneller dan een 860M... :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:41:
[...]

Reden daarvoor is meestal ook vrij duidelijk. Buiten wat sporadische kills krijg je aan de rand van de map gewoon niet meer punten. Leuk voor de K/D, maar slecht voor het team.
Tjah ik speel het casual, teamplay in pubs is toch ver te zoeken. Daarnaast heeft de elite altijd wel wat the mauwen en wilt bepalen wat jij moet doen in het spel. En gelijk COD blaaten, 99% van die mensen maken zich zelf ook wel eens schuldig aan casual gameplay, altijd zo lekker hypocriet :z

Ik heb 50 euro gedokt en speel het zoals ik het wil, lekker casual op een public server soms in team verband en soms niet dat kies ik dus wel mooi zelf voor :) Ik heb betaald voor mijn entertainment. Will je pro spelen? prima wacht lekker tot de prive servers er zijn, kan je lekker tegen andere pro clans spelen zonder dat je gestoord word door de "plebs" die je pro skills hinderen :+

Geef niet weg dat objectives spelen snelst leveling results geeft, en ook leuk is op zijn tijd.. maar uiteindelijk Public servers..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

useruser schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:44:
[...]

Neem anders een abo op Origin Access, kan je het spel 10u uitproberen. Kost 4 euro in de maand en is maandelijks opzegbaar.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:44:
[...]

Tjah ik speel het casual, teamplay in pubs is toch ver te zoeken. Daarnaast heeft de elite altijd wel wat the mauwen en wilt bepalen wat jij moet doen in het spel. En gelijk COD blaaten, 99% van die mensen maken zich zelf ook wel eens schuldig aan casual gameplay, altijd zo lekker hypocriet :z

Ik heb 50 euro gedokt en speel het zoals ik het wil, lekker casual op een public server soms in team verband en soms niet dat kies ik dus wel mooi zelf voor :) Ik heb betaald voor mijn entertainment. Will je pro spelen? prima wacht lekker tot de prive servers er zijn, kan je lekker tegen andere pro clans spelen zonder dat je gestoord word door de "plebs" die je pro skills hinderen :+
Ik heb contributie betaald, ik voetbal lekker zoals ik wil, daarom speel ik een teamsport. Soms met mijn team, soms blijf ik lekker bij cornervlag staan. Als je écht wil voetballen moet je maar een prof team joinen. De rest van m'n team zoekt het maar lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:50:
[...]

Ik heb contributie betaald, ik voetbal lekker zoals ik wil, daarom speel ik een teamsport. Soms met mijn team, soms blijf ik lekker bij cornervlag staan. Als je écht wil voetballen moet je maar een prof team joinen. De rest van m'n team zoekt het maar lekker uit.
Alleen is er helaas geen coach die die lamballende vent bij de cornervlag even kan wisselen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• useruser
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:50:
[...]

Flimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:52:

[...]

Alleen is er helaas geen coach die die lamballende vent bij de cornervlag even kan wisselen :(
[...]

Geef niet weg dat objectives spelen snelst leveling results geeft, en ook leuk is op zijn tijd.. maar uiteindelijk Public servers..
Lekker spelen zoals jij dat wilt. Als iedereen wilt bitchen dat je niet pro genoeg bent, laat ze lekker. Ik zuig in shooters, ben al heel blij als ik een 0 k/d ratio heb. Mag ik daarom niet mee spelen? Stik der in ... Als ze echt zo f*cking pro zijn dan compenseren ze wel voor je O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik vind het asociaal om op die manier een spel te spelen waarbij teamplay een belangrijk aspect is. Hoop niet dat je die instelling buiten het gamen om ook hebt. :F

Verder is het andersom ook precies zo. Als ik soms die tekstchat lees op Battlefield, damn. Het is maar een spel. Rustig aan.. :F

[ Voor 28% gewijzigd door JST94 op 09-11-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:28:
[...]

Laten we eerlijk wezen, de gunplay in BF1 is na het eerste schot zo plat als een dubbeltje. Heel veel anders dan spread minimaliseren en supression vermijden is er niet bij qua skillcurve.

Zodra je bij elke class door hebt wat je RoF moet zijn op welke afstand, dan heb je alles wel geleerd wat er te leren valt.
Eens. De meeste skill gaat zitten in positioneren, flanken en op het juiste moment je utilities gebruiken. Dat is in elke Battlefield game het belangrijkste geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
useruser schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:56:
Lekker spelen zoals jij dat wilt. Als iedereen wilt bitchen dat je niet pro genoeg bent, laat ze lekker. Ik zuig in shooters, ben al heel blij als ik een 0 k/d ratio heb. Mag ik daarom niet mee spelen? Stik der in ... Als ze echt zo f*cking pro zijn dan compenseren ze wel voor je O+
Lol. Pro genoeg? Zie je niet het verschil tussen moedwillig je team lopen te vernaggelen en het spelletje te proberen te spelen maar niet het (nog) niet zo goed kunnen?

In plaats van je zelf aan te passen door indivuele gamemodes te spelen of op servers voor mensen die niet samen willen spelen, kan de rest dus lekker de tyfus krijgen? Fijne instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik probeer voor zo verre mogelijk het objective te spelen, dit pakt vaak goed uit.

Speel veel met sniper en medic, al heb ik met sniperen vaak wel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

useruser schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:44:
[...]

Ik heb de late 2013 27" met de gpu upgrade ben zo ff de nvidia versie kwijt. Maar draaid op high op natuve beeldscherm resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

JST94 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:59:
Ik vind het asociaal om op die manier een spel te spelen waarbij teamplay een belangrijk aspect is. Hoop niet dat je die instelling buiten het gamen om ook hebt. :F

Verder is het andersom ook precies zo. Als ik soms die tekstchat lees op Battlefield, damn. Het is maar een spel. Rustig aan.. :F
Kindertjes, hou het gezellig hier en laat mensen in hun waarde en speel het sel lekker zoals je wilt niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Coldbullet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:25:
[...]

Kindertjes, hou het gezellig hier en laat mensen in hun waarde en speel het sel lekker zoals je wilt niks mis mee
Men mag inderdaad het spel spelen zoals ze willen, maar ik vind niet dat je bijvoorbeeld solo moet gaan spelen in een game waarin teamplay belangrijk is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
[...]

Was totaal niet denigrerend bedoeld, enkel een feitelijke constatering. Je krijgt immers de meeste punten voor PTFO en als je dat dus niet doet (om wat voor reden dan ook), dan loop je flink achter in het aantal punten.

Ik behoor wel bij de groep die het dan jammer vind dat mensen die puur voor eigen gewin gaan een gamemode spelen waar teamspel het belangrijkste is om de winst te pakken. Niet dat iemand niet iets anders mag doen, maar ik vind het gewoon jammer voor het team waar ze toe behoren, want die spelen dan feitelijk met 1 man minder.
useruser schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:56:
K/D zegt in Battlefield niets over je skill level (muv TDM). De wil om punten voor je team te verzamelen door objectives te cappen/armen/disarmen etc daarentegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je zegt nog net niet dat je 'speelt voor je plezier.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Euh, jij bent je aan het afvragen waarom je weinig punten haalt, hij geeft het antwoord (je ligt aan de rand van de map en doet niks zinvols voor het team), en dan word je vervolgens boos.

Overigens ik speel altijd pub in een random squad. En nee, er is geen teamplay waarbij bepaald wordt wie wat gaat doen ofzo. Maar veruit het merendeel speelt wel de objective (gelukkig). Dat jij dan besluit dat niet te doen is één ding. Maar dan moet je niet jezelf zo zielig vinden dat je geen punten krijgt en dat je team niet echter onder de indruk is van je bijdrage. En om dan public servers er de schuld van te geven dat je niet het objective speelt is al helemaal een vreemde argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Of in sport termen: de goalkeeper die besluit in het gras te gaan liggen, en als er dan iemand wat van zegt: "Maar ik betaal toch contributie?!?!"
Die maakt zich niet geliefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:02:
[...]

Eens. De meeste skill gaat zitten in positioneren, flanken en op het juiste moment je utilities gebruiken. Dat is in elke Battlefield game het belangrijkste geweest.
inderdaad, ik ervaar dit ook zo. Ik kan met ieder class prima uit de voeten. qua wapens ook. Misschien een kwestie van veel spelen, ben nu 51. Valt mee denk ik.

Speel eigenlijk voornamelijk in de frontlinie. Ook met scout is dit prima te doen, Martini Henry. Al houd ik dan iets meer afstand voor de sweet spot vanaf 30 meter. Dat houd in dat torso schoten tussen 30 en 70 meter volgens mij ook one shot kill zijn.

Daar is ook een filmpje over te vinden op YouTube.

Maar ik schuw ook niet het gebruik van mijn anti tank geweer voor snipers die ik met mn smg gewoon nauwelijks raak bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Iedereen moet gewoon spelen hoe hij/zij wil spelen.. zolang je maar in de spiegel kan kijken en antwoord kan geven op de vraag of je een "aantoonbare" bijdrage hebt geleverd bij het pakken van de winst.

vb. Een aantoonbare bijdrage is voor mij ook een sniper die vanaf de berg enemies raakt waardoor ze met low health bij de objective area rondrennen. Dit draagt dan weer bij aan het cappen van een objective door de assaults, medics en supports.

Hetgeen wat hier ter sprake is en waar ik kriebels van krijg is de uitspraak "Ik speel voor mijn plezier". Als je een oorlog niet speelt om te winnen, dan vraag ik mij af on welke andere belangen jij speelt? En ik neem geen genoegen met een simpel antwoord "Ik speel voor mijn entertainement", want dat is gewoon kortzichtig en inmiddels onderschept met een aantal sportieve voorbeelden.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Er is wel een verschil tussen spelers die voor hun plezier infantary spelen en van die grapjurken die achteruit gaan vliegen met je airship 8)7 ... man dat is irritant :(

wat men op de grond doet maakt me niet veel uit. Gewoon leuke squad joinen en gaan en anderen gewoon negeren :) Werkt het beste

[ Voor 29% gewijzigd door FlyLight3r op 09-11-2016 13:53 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ik ben het er mee eens dat teamspel en medic healt, support ammo
En repAird ect.. en elkaar helpt als kan en nodig idd het spel veel
Leuker maakt. maar dat is helaas alleen maar haalbaar op private server of je moet met een flinke squad joinen.. ingame zittten helaas ook die met de airship
Achteruiy vliegen en dat is vervelend. Vind de trench gun erg irritant btw.. veel ste sterk en een range die niet moet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Nog mensen waarbij soms als je schiet met je sniper er geen bullet 'uitvliegt'

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ja als de ammo op is😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Zelf als grap slaat het nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
SmokingSig schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:27:
[...]

Zelf als grap slaat het nergens op.
Ik moest hard lachen.. maar goed..

Ik neem aan dat jij dat ''licht bolletje'' bedoeld als je op lange afstand schoten maakt?
Want volgens mij is dat weg idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:02:
[...]

Waar ik soms (meestal) moeite mee heb is wanneer je een mag op iemand leegknalt, het vuur van je gun het zicht blokkeert en je je vijand niet goed meer ziet en dus mis mikt. Vooral wanneer er weinig contrast is bij weinig licht. Zal ongetwijfeld aan mijn skills liggen en misschien mijn contrast settings :P

Taggen helpt natuurlijk ook, zodat dat dat rode icoontje erbij komt wat wel zichtbaar blijft en je die dus al schietend kan volgen. Soms is daar echter geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Lipst3r schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:52:
Er is wel een verschil tussen spelers die voor hun plezier infantary spelen en van die grapjurken die achteruit gaan vliegen met je airship 8)7 ... man dat is irritant :(

wat men op de grond doet maakt me niet veel uit. Gewoon leuke squad joinen en gaan en anderen gewoon negeren :) Werkt het beste
Ik ben zo'n Infanterie speler die altijd zwaar in de aanval gaat (altijd al gedaan, dus speel ik bijna nooit een scout/sniper en heb ik iin CS bijna altijd een AK47 of M4 en koop zelf eigenlijk nooit een AWP) en dus ook voor de objecten gaat. Mogelijk ben ik even op een "side missie" om bv. wat irritante snipers (campers) uit te schakelen en dan kom ik weer volop mee strijden 8)

Aanvallend spelen vind ik gewoon het leukst en zit eenmaal in mijn bloed... en de K/D is leuk maar voor mij niet echt belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedBad9
  • Laatst online: 07-09 23:07
Goh ik heb gelachen zonet, 2 gastjes die hun support class naar level 10 wilden brengen en daarom maar bij conquest achter in de spawn elkaar ammo crates zaten te geven. Beide 0 kills en 0 deaths en toch bovenaan en terwijl ons team compleet werd afgemaakt en de teams niet heel groot waren. Na ze niet te kunnen overtuigen van het feit dat de Huot het niet eens waard is en dat je met normaal spel meer lol hebt en iets minder xp, ben ik bij ze gaan staan met ammo crates xd Echt hilarisch om ze te dwarsbomen en ze te irriteren. Gelukkig waren ze daarna weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DJH schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:37:
[...]

Waar ik soms (meestal) moeite mee heb is wanneer je een mag op iemand leegknalt, het vuur van je gun het zicht blokkeert en je je vijand niet goed meer ziet en dus mis mikt. Vooral wanneer er weinig contrast is bij weinig licht. Zal ongetwijfeld aan mijn skills liggen en misschien mijn contrast settings :P

Taggen helpt natuurlijk ook, zodat dat dat rode icoontje erbij komt wat wel zichtbaar blijft en je die dus al schietend kan volgen. Soms is daar echter geen tijd voor.
het wil ook wel eens helpen te experimenteren met de verschillende ironsights, support heeft bijvoorbeeld de AA sight die veel beter overzicht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Iedereen met een K/D-ratio lager dan 2 is noob.

[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 09-11-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:54:
Iedereen met een K/D lager dan 2 is noob.
Dat sowieso.

Iemand trouwens enig idee wat de gemiddelde KDR is in Battlefield 1? Of zijn die statistieken niet openbaar? Ik kan het niet zo snel vinden op diverse stat sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:57:
[...]

Dat sowieso.

Iemand trouwens enig idee wat de gemiddelde KDR is in Battlefield 1? Of zijn die statistieken niet openbaar? Ik kan het niet zo snel vinden op diverse stat sites.
K/D is voor call of doetie.. Score/minute vind ik stuk meer impressive als men die hoog heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 09-11-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIIANT
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09 21:34
Is de gemiddelde KDR niet gewoon 1? Tenzij er echt veel "accidents" plaatsvinden natuurlijk, maar het gemiddelde kan volgens mij sowieso niet hoger dan 1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

GIIANT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:00:
Is de gemiddelde KDR niet gewoon 1? Tenzij er echt veel "accidents" plaatsvinden natuurlijk, maar het gemiddelde kan volgens mij sowieso niet hoger dan 1 zijn.
Natuurlijk wel, als jij stelselmatig meer kills maakt dan dat je dood gaat, is je KDR groter dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIIANT
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09 21:34
Flimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:01:
[...]

Natuurlijk wel, als jij stelselmatig meer kills maakt dan dat je dood gaat, is je KDR groter dan 1.
Elke Kill die je maakt is een Death bij een ander toch?

[ Voor 67% gewijzigd door GIIANT op 09-11-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Flimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:01:
[...]

Het gaat over het gemiddelde van iedereen .
Het zou dan 1 moeten zijn. Waar het niet dat er accidents, killed in action en assist couts as kill hebt. Wat het gemidelde dus scheef trekt.
Pagina: 1 ... 31 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.