Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

GIIANT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:02:
Elke Kill die je maakt is een Death bij een ander toch?
Dat klopt, maar met de KDR wordt Kill Death Ratio bedoeld. Jouw kills en jouw deaths om precies te zijn. Dus als jij in een bepaald potje 20 kills maakt en maar 10 keer doodgeschoten wordt, is je KDR 20/10 = 2.00

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:58
Flimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:01:
[...]

Natuurlijk wel, als jij stelselmatig meer kills maakt dan dat je dood gaat, is je KDR groter dan 1.
Dat klopt maar we hebben het hier over gemiddeldes. Het is onmogelijk dat iedereen meer kills maakt dan dat hij dood gaat. Je hebt gewoon veel noobs die onder de 1 KD zitten die ervoor zorgen dat "pro's" een hogere KD halen. Op het moment dat je goede gasten tegen elkaar gaat zetten zit het KD alweer meer rond de 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIIANT
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09 21:34
Flimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:03:
[...]

Dat klopt, maar met de KDR wordt Kill Death Ratio bedoeld. Jouw kills en jouw deaths om precies te zijn. Dus als jij in een bepaald potje 20 kills maakt en maar 10 keer doodgeschoten wordt, is je KDR 20/10 = 2.00
Klopt, maar ik begreep dat het ging om het gemiddelde van iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:59:
[...]

K/D is voor call of doetie.. Score/minute vind ik stuk meer impressive als men die hoog heeft.
Sowieso zijn stats niet geweldig relevant in dit spel.
GIIANT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:00:
Is de gemiddelde KDR niet gewoon 1? Tenzij er echt veel "accidents" plaatsvinden natuurlijk, maar het gemiddelde kan volgens mij sowieso niet hoger dan 1 zijn.
Je hebt accidents die het omlaag halen maar ook weer revives en "assist count as kill" die het omhoog halen. Ik heb geen idee hoe groot de impact daarvan exact is en ben daar wel erg benieuwd naar.

Voorbeeld:
Ik kan vier man doodmaken met een granaat, maar als ik dan zelf sterf door die explosie en de anderen worden gerevived hebben we effectief vier kills en een death by accident. Dan hebben we uit deze ene encounter een gemiddelde KDR van 4 gehaald.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Awsom schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:54:
Iedereen met een K/D-ratio lager dan 2 is noob.
Dat is complete onzin... ligt aan je rol, hoe je zelf speelt, het soort spel en natuurlijk ook aan de tegenstanders. Als jij dat vindt tja.... zal het wel waarheid zijn :+

Een redelijke tanker is dus beter dan iedereen want als ie afstand blijft dan zit er wel een erg goede score in over goede piloten maar niet te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Hogader schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:30:
[...]

K/D zegt in Battlefield niets over je skill level (muv TDM). De wil om punten voor je team te verzamelen door objectives te cappen/armen/disarmen etc daarentegen wel.
Hmm weet je dat zeker?
Ik speel vooral conquest, ondanks dat het geen TDM is je k/d ratio wel zeker belangrijk, althans niet hoe die gister was maar wel op dat moment.
Als jij geen vlag kan veroveren omdat je niemand dood krijgt (zul je wel een slechte kd hebben) dan win je gewoonweg niet.

Uiteraard, stel iedereen gaat met de sniper ergens zitten dan win je ook niet omdat je geen vlag te pakken krijgt. Maar je moet wel degelijk goed kunnen schieten om te winnen, anders krijg je gewoonweg de vlaggen niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Van die onzindiscussies die ontstaan doordat iemand een troll niet herkent. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:11:
Van die onzindiscussies die ontstaan doordat iemand een troll niet herkent. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U3WLP2rAqiHPjmdFLHjEXTSc/full.jpg

Desalniettemin zou ik wel graag weten of iemand enig idee heeft wat de gemiddelde KDR is. Op veel fora lees ik iets terug over 0,7 tot 0,8 maar dat lijkt mij wel erg laag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:56
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:15:
Desalniettemin zou ik wel graag weten of iemand enig idee heeft wat de gemiddelde KDR is. Op veel fora lees ik iets terug over 0,7 tot 0,8 maar dat lijkt mij wel erg laag.
Ik denk dat het best wel dicht rond de 1.0 zal liggen, maar wel boven de 1.0 doordat ik denk dat er meer assists count as kill zijn dan, accidents. Echter op het totaal aantal kills/deaths zal het niet veel uitmaken.

EDIT: Vergat even het feit dat Revives wel een kill geven aan de tegenstander, maar geen death voor de persoon die wordt gerevived. Daardoor verwacht ik dat de gemiddelde K/D wel iets verder boven de 1.0 zal liggen (+- 1.1 a 1.15 ofzo)
LopendeVogel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:07:
Hmm weet je dat zeker?
Ik speel vooral conquest, ondanks dat het geen TDM is je k/d ratio wel zeker belangrijk, althans niet hoe die gister was maar wel op dat moment.
Als jij geen vlag kan veroveren omdat je niemand dood krijgt (zul je wel een slechte kd hebben) dan win je gewoonweg niet.

Uiteraard, stel iedereen gaat met de sniper ergens zitten dan win je ook niet omdat je geen vlag te pakken krijgt. Maar je moet wel degelijk goed kunnen schieten om te winnen, anders krijg je gewoonweg de vlaggen niet.
In mijn ogen wordt skill niet altijd weerspiegeld in de score. Daarom dat ik het had over "wil". Iemand die mee helpt om vlaggen te cappen, maar telkens vlak voor de cap doodgaat en daardoor achterblijft in de score is wat mij betreft zeer waardevol en dus heeft hij een goed skill level. Maarja dat is puur persoonlijk en niet vast te leggen in statistieken.

[ Voor 7% gewijzigd door Hogader op 09-11-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Lipst3r schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:29:
[...]

Ik moest hard lachen.. maar goed..

Ik neem aan dat jij dat ''licht bolletje'' bedoeld als je op lange afstand schoten maakt?
Want volgens mij is dat weg idd.
Neen de kogel zelf, dus de trace. Soms spawn je en als je schiet zie je dus geen kogel vliegen en hit je ook niets... Ken nog 1 iemand die het heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
SmokingSig schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:27:
[...]

Neen de kogel zelf, dus de trace. Soms spawn je en als je schiet zie je dus geen kogel vliegen en hit je ook niets... Ken nog 1 iemand die het heeft...
Poeh ik had het ook toen ik scout speelde, dit heb ik echter alweer ruim een week niet gedaan. Het was niet standaard, ik heb dit misschien 1 of 2x gehad. Je schiet inderdaad maar er komt geen kogel uit (heerlijk irritant). Wat als je even naar je pistol switcht en terug?
Hoe het sinds de update gaat weet ik niet, ik vind scout niet veel aan op normal, ik wacht op hardcore zodat ik weer met scout kan gaan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 09-11-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:47:
[...]

Je spreekt hier jezelf direct tegen. Hoe wil je accuracy meenemen in de TTK als je in de TTK er vanuit gaat dat elk schot raak is? Het hele idee van accuracy is juist dat niet elk schot raak gaat.

En als je accuracy meeneemt om te bepalen of een schot wel of niet raak gaat moet je dat natuurlijk ook met recoil doen. Wat jij wilt is bepaalde variabelen uitsluiten uit de vergelijking om de vergelijking maar passend te kunnen maken en om hem makkelijker te maken. Dat kan gewoon niet, dan is je vergelijking per definitie onnauwkeurig en onvolledig. Je moet elke variabele meenemen.
Nee. Ik spreek mijzelf niet tegen. Je meet eerst de optimale TTK wat je dus absoluut moet kunnen halen als je al je kogels raak schiet. Als je dat weet, dan weet je wat de absolute TTK is van dat wapen. wat je in de meest optimale omstandigheden zou moeten kunnen halen. Daarna ga je accuracy aan de hand van dat mee nemen in het verhaal en dan kun je alleen maar concluderen dat als je al je schoten wilt kunnen raken je firerate omlaag moet. Je moet dus onder de firerate gaan schieten van wat het wapen aan kan om accuraat te kunnen blijven. Wat dus betekent dat je TTK nog verder omlaag gaat. Met andere woorden als het wapen wat accurater wordt, kan de TTK omhoog omdat je dan in een korter tijdsbestek meer kogels op je doel kunt laten landen.

En dat mag voor zowel de Medic als de Support. En als dan blijkt dat die wapens te goed worden op range dan tweaken ze de dmg dropoff rate maar wat. Dan kun je tenminste wel raak schieten met minder dmg, zonder dat je je hoeft te frusteren dat jij alles goed doet qua aim, maar dat de game voor jou bepaalt dat de kogel met RNG mis gaat.

Mijn punt is wel duidelijk nu denk ik.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIIANT
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09 21:34
[...]

[afbeelding]

Zoals je net uitlegde zouden er dan meer "accidents"+"KIA's" plaats vinden dan "Revives" + "assists". Dat lijkt mij ook wat vreemd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:17
Irrival schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:47:
Iedereen moet gewoon spelen hoe hij/zij wil spelen.. zolang je maar in de spiegel kan kijken en antwoord kan geven op de vraag of je een "aantoonbare" bijdrage hebt geleverd bij het pakken van de winst.

vb. Een aantoonbare bijdrage is voor mij ook een sniper die vanaf de berg enemies raakt waardoor ze met low health bij de objective area rondrennen. Dit draagt dan weer bij aan het cappen van een objective door de assaults, medics en supports.

Hetgeen wat hier ter sprake is en waar ik kriebels van krijg is de uitspraak "Ik speel voor mijn plezier". Als je een oorlog niet speelt om te winnen, dan vraag ik mij af on welke andere belangen jij speelt? En ik neem geen genoegen met een simpel antwoord "Ik speel voor mijn entertainement", want dat is gewoon kortzichtig en inmiddels onderschept met een aantal sportieve voorbeelden.
Oh dan ben ik een totaal andere speler dan jou.

Ik vind het spel hartstikke mooi en loop de helft van de tijd gewoon rondjes en schier af en toe een beetje mee.

Daarbij, een serieus potje lukt niet echt, daar er altijd 5-jarigen in het team lijken te zitten die er niets van begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04
[...]

[...]
Bij een simpelere spel zonder zelfmoord en geen "assist counts as kill" zou dit 1 moeten zijn denk ik.

Wat zou er meer gebeuren? Suicide of assists? In het eerst geval kan een k/d <1 idd.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:58
steveman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:23:
[...]

Bij een simpelere spel zonder zelfmoord en geen "assist counts as kill" zou dit 1 moeten zijn denk ik.

Wat zou er meer gebeuren? Suicide of assists? In het eerst geval kan een k/d <1 idd.
Verwacht dat het iets boven de 1 KD is vanwege de revives. Als je een revive krijgt krijg je toch geen death erbij terwijl er wel +1 kill gegeven is. Denk dat gemiddeld dus tussen de 1.0 en 1.5 zitten. Zelf bij een suïcide kan je namelijk nog een revive krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Trixh schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:33:
[...]

Verwacht dat het iets boven de 1 KD is vanwege de revives. Als je een revive krijgt krijg je toch geen death erbij terwijl er wel +1 kill gegeven is. Denk dat gemiddeld dus tussen de 1.0 en 1.5 zitten. Zelf bij een suïcide kan je namelijk nog een revive krijgen.
Ohja, medics vergeten! ... Maar die vergeten mij ook vaak :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:09
beany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:21:
Geen idee of deze hier al voorbij is gekomen: tweakers emblem!

(zorg eerst dat je ingelogd ben op de companion app)

https://emblem.battlefield.com/jlcD0MUv5x

Als je deze emblem gebruikt zie je deze op de schouder van je persoon in game en op de voertuigen!
Made by me! ;)

Oorspronkelijke link

[ Voor 8% gewijzigd door Uffeltje op 09-11-2016 18:12 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SmokingSig schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:27:
[...]

Ik heb dat vaak na revive, mijn wapen houd ik dan ook anders vast, met scrol switchen tussen pistool en wapen corrigeert dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Een paar handige tips van jackfrags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met een K/D-ratio lager dan 2 is noob.
Ik hoop dat dat een grapje is. |:(

Het is wellicht een enigzins relevante stat in TDM, in de andere spelvarianten betekend die stat an sich geen ene reet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met een K/D-ratio lager dan 15 is noob.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gstoffers schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:43:
Een paar handige tips van jackfrags.

[video]
Alleen zijn tip over third person mode klopt al niet zoals ik gisteren al bewees met een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Laatst online: 14-09 21:20
unfor schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:49:
[...]

Alleen zijn tip over third person mode klopt al niet zoals ik gisteren al bewees met een filmpje.
Ja dat viel mij ook al op, ik word wel eens gedood door een tank die over een dekking schiet terwijl dat in first person onmogelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Overigens ik geloof dat ik weleens had gelezen dat de mediaan van de K/D ratio in BF4 redelijk onder de 1 lag. Gemiddelde moet inderdaad boven de 1 liggen, want er zijn niet genoeg zelfmoorden om kill assists en revives te compenseren. Maar mediaan kan nog steeds onder de 1 liggen, en zegt een hoop meer over de gemiddelde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Awesome!! Ik had het linkje van discord geplukt. Ik had even erbij moeten zeggen dat ie niet van mij is, excuses :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

Shabbaman

Got love?

Firefox waarschuwde me voor verouderde plugins en vieze hackers die me via het pasten van code proberen te bestelen, maar het is me gelukt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:45:
[...]

Het is wellicht een enigzins relevante stat in TDM, in de andere spelvarianten betekend die stat an sich geen ene reet.
Ik ben bloedserieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik zie 1 KDR als de grens tussen slecht en niet slecht (ongeacht of je nu PTFO'd of niet) :p
Echt Goed zie ik als 2 KDR+ MAAR dan moet je ook echt PTFO'n en niet gewoon voor KDR gaan.
Dan ben je eigenlijk gemiddeld genomen minstens 2 players waard bij het overwinnen van een objective.

Je kan wel bij een objective zijn, maar vaak wordt een objective alsnog verloren omdat de spelers die erop staan hun mannetje niet kunnen staan.

Maar over het algemeen maakt het mij niet uit wat mensen doen, zolang het maar geen ongelooflijke inbalance is. Soms moet je gewoon zelf zorgen voor de overwinning 8)

Die Automatico Trench is overigens zwaar OP in close / mid range, zeker in die jungle. Met die 80% hipfire stats <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GHhJ1pTwYweTBcIh0APANFNM/thumb.png

[ Voor 118% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2016 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

SmokingCrop schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:13:
Ik zie 1 KDR als de grens tussen slecht en niet slecht (ongeacht of je nu PTFO'd of niet) :p
Echt Goed zie ik als 2 KDR+ MAAR dan moet je ook echt PTFO'n en niet gewoon voor KDR gaan.
Dan ben je eigenlijk gemiddeld genomen minstens 2 players waard bij de objective.

Je kan wel bij een objective zijn, maar vaak wordt een objective alsnog verloren omdat de spelers die erop staan hun mannetje niet kunnen staan.

Maar over het algemeen maakt het mij niet uit wat mensen doen, zolang het maar geen ongelooflijke inbalance is.
Ik speel alleen PTFO en het gebeurt regelmatig dat ik een flinke negatieve KDR heb terwijl ik op punten in de top 4 sta.

Ik zie ook regelmatig mensen met 4x zoveel kills als ik heb, maar die staan qua punten onderaan de lijst.

KDR zegt helemaal niets. Punten, dat zegt veel meer.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 01:34
Goede KDR van 2+ met PTFO en je staat gegarandeerd elke pot in de top 3. :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/90lNVPh.png

[ Voor 33% gewijzigd door Bobmeister op 10-11-2016 00:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beany schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:21:
[...]

Ik speel alleen PTFO en het gebeurt regelmatig dat ik een flinke negatieve KDR heb terwijl ik op punten in de top 4 sta.

Ik zie ook regelmatig mensen met 4x zoveel kills als ik heb, maar die staan qua punten onderaan de lijst.

KDR zegt helemaal niets. Punten, dat zegt veel meer.
Mag je gerust vinden :P
Ik heb natuurlijk wel liever mensen die PTFO'n en <1 KDR hebben dan mensen die enkel voor KDR gaan.

Weet iemand hoe die Attack / Defense rating werkt?
Soms slaat dat ding nergens op..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vxUcypsJEg5bhHfFVWsEoR4D/full.png

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Lol waarom gaat de discussie weer over "goed" en "slecht", wat heeft stathoeren nou voor zin... Gewoon lekker PTFO, daar is Battlefield (muv TDM dan) voor gemaakt! Sta zelf ook regelmatig top 5 maar lang niet altijd positief :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:45:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook in andere game modes, met name in Rush en Operations, is een (overall) goede KDR van invloed op de uitkomst van een ronde. Zelfs in Conquest kan het uitmaken. Als jouw team de minderheid van de vlaggen heeft, maar wel meer kills maakt en minder deaths veroorzaakt, kan dat alsnog in een hoger aantal tickets resulteren :)

Persoonlijk vind ik de KDR stat wel een goede maatstaf voor m'n eigen presteren. Ik ben ontzettend van PTFO en daar hangt een goede KDR best wel mee samen bij mij :)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

vraagje..

Het valt mij op dat de announcer er niet meer is tijdens het spelen.. Heeft Dice die eruit gehaald na de vele klachten van de beta.. Het viel me namelijk op dat ik die vrouw niet meer hoorde van Objective Apples is under attack enz.

Verwijderd

Lekker het aankomende weekend layed back sniper spelen, mischien pak ik nog een wel een paar capture points as de zin er is.

Moet ook nog mijn andere klassen een beetje bij trekken dus vanavond maar wat spawnpoints spelen of gewoon lekker om mijn luie gat in een tank zitten, dat levert ook veel puntjes op zonder enige inspanning, ja een beetje schieten vanuit the zij LMGs.

Ik denk dat ik mijn roeping hebt gevonden. Supporting tanker.

• Rebel8319
  • Laatst online: 15:48
Stronkie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 02:43:
vraagje..

Het valt mij op dat de announcer er niet meer is tijdens het spelen.. Heeft Dice die eruit gehaald na de vele klachten van de beta.. Het viel me namelijk op dat ik die vrouw niet meer hoorde van Objective Apples is under attack enz.
Nu je het zegt ja ! :?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Verwijderd

Lol wth inderdaad :D

• Flimovic

Flimovic

SmokingCrop schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:22:
[...]

Mag je gerust vinden :P
Ik heb natuurlijk wel liever mensen die PTFO'n en <1 KDR hebben dan mensen die enkel voor KDR gaan.

Weet iemand hoe die Attack / Defense rating werkt?
Soms slaat dat ding nergens op..
[afbeelding]
Volgens mij zit er geen logica in en is het een random nummer :+ En alle BF1-spelers zich maar afvragen wat het betekend. Ik denk dat het gewoon een goede practical joke is van DICE :+

Verwijderd

Awsom schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:22:
Goede KDR van 2+ met PTFO en je staat gegarandeerd elke pot in de top 3. :P

[afbeelding]
Je hebt pas 3 potjes gespeeld?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:28:
[...]

Je hebt pas 3 potjes gespeeld?
Ook mooi dat er 4 levels tussen zn eerste plek zit, en als je altijd nummer 1 staat waarom nog screenshotjes maken van je score? :P :+

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Wanneer krijg je nou een battlepack en wanneer niet? Lijkt totaal random. Vriend van me joinde 5 seconde voordat de ronde was afgelopen en had amper punten en kreeg een battlepack terwijl ik al een tijd aant spelen was en ergens bovenaan stond...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:37
Deathchant schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:33:
Wanneer krijg je nou een battlepack en wanneer niet? Lijkt totaal random. Vriend van me joinde 5 seconde voordat de ronde was afgelopen en had amper punten en kreeg een battlepack terwijl ik al een tijd aant spelen was en ergens bovenaan stond...
Het is ook random ;)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
wel grappig als je een melee attack doet, en het diepe water inloopt, je in eens hard (tijdelijk) kan zwemmen :D

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zat net even wat van die "PTFO vs KDR" discussie te lezen. Waarom vinden mensen dat scouts dat kunnen? De spotting flare is een van de, misschien wel de beste teamplay tools in de game. Als je met je squad punten gaat over nemen, even een spotting flare er op en alle vijanden lichten op als kerstlampjes. Je het punt dan zo leeg gemaakt van de vijand en dan kan je het overnemen.

Aan de andere kant, misschien 10% van de scouts gebruikt de spotting flare, want ze hebben liever die tripwire bom om ergens te campen. Maja, het zou gewoon meer gebruikt moeten worden imho. Ik schiet er altijd mee als ik op punt ga zitten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Ik begin Monte Grappa echt steeds meer de waarderen. Met goede teamwork speel je die bunker echt wel leeg en het is een map waar samenwerken echt moet. Veel hoogteverschil en hoekjes waar iemand ineens vandaan kan komen. Ook geen sniperfest meestal.

Gisteren nog ff in het verdedigende team ook op Operations. Niks leukers dan die bunker uitrennen met een bajonetaanval en iemand bij die deur verbaasd neersteken, om vervolgens nog 2 neer te knallen omdat ze niet verwachtten dan er iemand die bunker uit komt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
ye-roon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:17:
Zat net even wat van die "PTFO vs KDR" discussie te lezen. Waarom vinden mensen dat scouts dat kunnen? De spotting flare is een van de, misschien wel de beste teamplay tools in de game. Als je met je squad punten gaat over nemen, even een spotting flare er op en alle vijanden lichten op als kerstlampjes. Je het punt dan zo leeg gemaakt van de vijand en dan kan je het overnemen.

Aan de andere kant, misschien 10% van de scouts gebruikt de spotting flare, want ze hebben liever die tripwire bom om ergens te campen. Maja, het zou gewoon meer gebruikt moeten worden imho. Ik schiet er altijd mee als ik op punt ga zitten.
Ik speel met een 5-tal vrienden samen en hebben het geluk dat we allemaal graag een verschillende class spelen.
Een van die spelers is altijd scout. Die gast loopt ook bijna altijd voorop en heb als medic moeite om zijn score bij te houden. Zijn spotting flares zijn onmisbaar bij het veroveren van vlaggen en maakt het zoveel makkelijker.
Vlag veroveren gaat meestal bij ons van: Spotting flare -> Assault gast voorop -> Scout en dan ik als medic erachter aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Stronkie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 02:43:
vraagje..

Het is mij niet opgevallen. Volgens mij roept ze/hij (afhankelijk van wat je instelt) nog wel dat je een punt aan het verliezen bent.

Althans.. ik hoorde dit weekend mijn vrouw nog vragen of ik niet eens de Boter moet gaan terug veroveren. :D _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 10-11-2016 09:23 ]

• Sissors
  • Niet online
Prosac schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:21:
Ik begin Monte Grappa echt steeds meer de waarderen. Met goede teamwork speel je die bunker echt wel leeg en het is een map waar samenwerken echt moet.
Hoe dan? Want tot nu toe (op één na, die ik volgende keer zal proberen, maar nogal huiverig omdat het gewoon zo saai was de laatste keer dat ik daar operation speelde) zijn alle methodes die mensen zeggen waarmee je makkelijk die bunker leeg speelt gewoon complete onzin. Zoals dynamiet, omdat je dynamiet nooit ver genoeg kan gooien gezien de verdedigers permanent granaten naar buiten kunnen gooien. Of de AT gun om de deur te vernietigen, terwijl de verdedigers beter af zijn als die deur kapot is.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Sissors schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:25:
[...]

Hoe dan? Want tot nu toe (op één na, die ik volgende keer zal proberen, maar nogal huiverig omdat het gewoon zo saai was de laatste keer dat ik daar operation speelde) zijn alle methodes die mensen zeggen waarmee je makkelijk die bunker leeg speelt gewoon complete onzin. Zoals dynamiet, omdat je dynamiet nooit ver genoeg kan gooien gezien de verdedigers permanent granaten naar buiten kunnen gooien. Of de AT gun om de deur te vernietigen, terwijl de verdedigers beter af zijn als die deur kapot is.
Klinkt als een kwestie van goed samenspel.

1 gooit smokes , gas of incendiary's. De ander komt dichterbij met dynamiet.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Prosac
[...]

Allereerst hopen dat er niet voldoende lui in die bunker zitten (laten we zeggen, de helft +1 is erg lastig). Maar dan nog met een combinatie van rook, veel medicrates en het binnenschieten van rifle-grenades en binnenstormen KAN het lukken. Er zit een dosis geluk bij, maar als je het gecombineerd vanaf 2 kanten doet en nog een clubje bovenop hebt staan, kun je de boel leeg spelen en snel het punt veroveren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:33:
[...]

Ook mooi dat er 4 levels tussen zn eerste plek zit, en als je altijd nummer 1 staat waarom nog screenshotjes maken van je score? :P :+
Idd!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 09:48 ]

[...]

Rifle grenades. Snap zelf niet dat die zo ontzettend weinig gebruikt worden. Het is net als de M320 LVG van Battlefield 4, je schiet ze keihard een hoekje om waardoor ze ver in die bunker pas ontploffen. Met twee man schiet je er beiden twee naar binnen, dan is de eerste defense vooraan weg. Dan ren je er in en schiet je beiden de laatste af de verre hoeken in. Dat doet genoeg damage dat de rest er met incindiary grenades achteraan kan stormen.

Volgens mij een van de meest ondergewaardeerde gadgets. Althans, dat ik er nog bijna nooit door gedood bent doet mij denken dat bijna niemand ze gebruikt.

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:50:
[...]

Rifle grenades. Snap zelf niet dat die zo ontzettend weinig gebruikt worden. Het is net als de M320 LVG van Battlefield 4, je schiet ze keihard een hoekje om waardoor ze ver in die bunker pas ontploffen. Met twee man schiet je er beiden twee naar binnen, dan is de eerste defense vooraan weg. Dan ren je er in en schiet je beiden de laatste af de verre hoeken in. Dat doet genoeg damage dat de rest er met incindiary grenades achteraan kan stormen.

Volgens mij een van de meest ondergewaardeerde gadgets. Althans, dat ik er nog bijna nooit door gedood bent doet mij denken dat bijna niemand ze gebruikt.
Tja, je moet er óf je revive voor opgeven, óf je medkit, allebei tamelijk onmisbare items voor een medic. Neemt natuurlijk niet weg dat de rifle grenade een fantastisch hulpmiddel kan zijn.

Flimovic schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:03:
[...]

Tja, je moet er óf je revive voor opgeven, óf je medkit, allebei tamelijk onmisbare items voor een medic. Neemt natuurlijk niet weg dat de rifle grenade een fantastisch hulpmiddel kan zijn.
De revive kan best gemist worden. Indien je in een goed georganiseerd team zit zijn er genoeg medics. Bovendien kan het op die momenten handiger zijn om een assault speler in te wisselen voor een medic met rifle grenades, dan gaat het niet ten koste van je revive capaciteit. Gewoon een kwestie van per spawn moment kijken wat op dat moment nuttig is.

Ik heb per class een aantal loadouts geconfigureerd en kan dus razendsnel switchen tussen deze loadouts. Per keer kijken wat de beste loadout is voor de route die op dat moment afgelegd moet worden.

• itsleon
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:07:
[...]

De revive kan best gemist worden. Indien je in een goed georganiseerd team zit zijn er genoeg medics. Bovendien kan het op die momenten handiger zijn om een assault speler in te wisselen voor een medic met rifle grenades, dan gaat het niet ten koste van je revive capaciteit. Gewoon een kwestie van per spawn moment kijken wat op dat moment nuttig is.

Ik heb per class een aantal loadouts geconfigureerd en kan dus razendsnel switchen tussen deze loadouts. Per keer kijken wat de beste loadout is voor de route die op dat moment afgelegd moet worden.
En daar gaat het mis. Het aantal medics dat revived is laag. Zelfs als ze staan op je lichaam reviven ze niet.
itsleon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:14:
[...]

En daar gaat het mis. Het aantal medics dat revived is laag. Zelfs als ze staan op je lichaam reviven ze niet.
Dan zit je dus niet in een goed georganiseerd team ;)

Als ik Battlefield 1 speel dan doe ik dat vrijwel altijd met mensen op discord. Soms een groep van meer dan tien man, soms een dedicated squad van vijf man. Als ik dan roep om een medic dan komt die vrijwel altijd aanlopen mits het veilig is en die medic nog leeft. Het heeft dan weinig zin om medic #3 te zijn, je moet die bunker in komen door damage te dealen, niet door buiten te reviven.
Aanpassen van tactics aan de hand van de situatie.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Het is inderdaad waar dat veel medics niet reviven. Ik heb inmiddels 1,322 revives gedaan en ben
#222 in de ranglijst - Top 1%, en sta bij elke potje in de top 5 of op plek 1 onder de tien kills.
Dat zegt dus wel hoe weinig medics er reviven. Toch zie je ze wel veel.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• itsleon
PerlinNoise schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:23:
Het is inderdaad waar dat veel medics niet reviven. Ik heb inmiddels 1,322 revives gedaan en ben
#222 in de ranglijst - Top 1%, en sta bij elke potje in de top 5 of op plek 1 onder de tien kills.
Ja ik heb het ook nooit begrepen waarom je het niet zou doen als het gewoon veilig is. Heb zelf nu 1,644 revives #99.
Overigens als ik SL bent en er zitten wat random players in de squad en je revived niet dan wordt je ook direct de squad uitgegooid.
Gisteren met een maatje nog laat op de avond gespeeld en met een volle squad (was SL). Einde van de match complimenten gekregen omdat ik wel squad orders deed zetten (wat mij logisch lijkt). Daarna ook tegen die gasten verteld van als je ze ook niet opvolgt je ook buiten de squad wordt gegooid. De match erna liepen ze perfect van order naar order en liep de complete squad ook dichtbij elkaar in de buurt.

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

PerlinNoise schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:23:
ben het met je eens dat er veel te weinig revives gedaan worden maar respect dat jij inmiddels zo hoog staat :D PTFO

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Waar kun je de ranglijst bekijken?

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik verbaas mij er over hoe weinig Dynamite gebruikt wordt. True, het gooit voor geen meter, maar het blijft altijd wel tof om mensen op te blazen. Ik heb 20 kills met Dynamite en sta in de top9%?! Dit vraagt om uitbuiting van Dynamite zodat ik in de top 1% kom hehe.

Merk wel dat meer stats mij verbazen, want met de meeste vliegtuigen sta ik in de top 5%, terwijl ik niet bijster veel vlieg. Rumpler C.I Attackplane sta ik zelfs top 2% met maar 1 uur en 27 minuten.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik kom momenteel niet online in BF1. Zijn er anderen die dit probleem ook hebben?

BF1 start wel, maar kan alleen de compaign spelen.

• steveman
beany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:23:
Ik kom momenteel niet online in BF1. Zijn er anderen die dit probleem ook hebben?

BF1 start wel, maar kan alleen de compaign spelen.
Even gechecked, matchmaking werkte gewoon, kwam in een DOM spel uit.

• beany

beany

Meeheheheheh

steveman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:29:
[...]

Even gechecked, matchmaking werkte gewoon, kwam in een DOM spel uit.
Mja, internet (twitter, http://downdetector.com/status/ea/map/ , etc) stroomt langzaam aan vol met meldingen dat je met BF1 niet online kan. Blijkbaar heeft niet iedereen dit probleem, maar ik ben nu zeker weten niet de enige met dit probleem.

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Ze zijn bezig met onderhoud.

• beany

beany

Meeheheheheh

Heb je een bron? Ik kan nergens een aankondiging daarvan vinden.

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
beany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:33:
[...]

Heb je een bron? Ik kan nergens een aankondiging daarvan vinden.
Oh excuus dat was BF3 :+

https://twitter.com/Battlefield/status/796630991511097344

• steveman
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xL99i4d.png

Phew, toch nog bemoedigende top% kunnen vinden XD

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ASBXSDw.png

WTF? top 10% met 5 van die dingen?! :o

Zouden ze meestal neerstorten dan :?

[ Voor 40% gewijzigd door steveman op 10-11-2016 11:46 ]

• osseh
  • Laatst online: 11-09 22:52
gisteren eindelijk het spel maar eens kunnen spelen, en zeer genoten van de eerste potjes! Fantastische omgevingen en weer het BF bad company gevoel een beetje terug gekregen.

Sinds vanochtend kan ik ook niet meer online op de PC servers, blijft alleen maar staan op "looks life you're offline, how about some campaign?"

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

steveman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:42:
[afbeelding]

Mja, dit is mijn meest 'bemoedigende' top% |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zEULctRfj55kjnF4K8EipAWc/full.png

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:50:
[...]

Dat is dus inderdaad die ene die je vorige keer dat het erover ging had voorgesteld, en die ik de volgende keer wil proberen omdat ik kan zien dat dat wel een mogelijkheid biedt om erdoorheen te komen :).
jimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:27:
[...]

Klinkt als een kwestie van goed samenspel.

1 gooit smokes , gas of incendiary's. De ander komt dichterbij met dynamiet.
Samenspel maakt je niet onkwetsbaar ofzo. Ik heb ze de vorige keer dat ik het speelde letterlijk geteld, ik overdrijf niet: Toen niemand van ons aanviel, we alleen maar om de ingang stonden, kwamen er binnen 10 seconde 12 granaten uit, combinatie van explosive en incendiary. Vooral die laatste zijn irritant, want dan kan je gewoon 2 seconde niet aanvallen, en als dat één grote stroom is, kan je dus permanent niet aanvallen.

Natuurlijk, om de zoveel tijd gingen de verdedigers zich vervelen en werden het er wat minder (dus enige methode was te wachten tot ze zich gingen vervelen), en dan konden wij snel 1 of 2 granaten naarbinnen gooien. Maar dan kwamen er meteen 4-5 terug, en dan hebben we het nog niet over de support en AT guns die daar lagen om alles neer te maaien. Bij smoke werd gewoon permanent zolang de smoke er was granaten gegooid en blind geschoten in de smoke, want waarom niet?

Oftewel: Maakt mij niet uit hoe goed je samenspeelt, met dynamiet doe je echt niks zinvols.

• steveman
beany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:47:
[...]

[afbeelding]
Ha, ja daar scoor ik ook wel hoog... Maar goed, het gaat over absolute aantallen, dus betekent zoveel als dat je veel gespeeld hebt :+

Verwijderd

Ik heb met een accuracy van 0.3 een top 4% plek bemachtigd. Wtf?

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:03:
top 4% slechtste accuracy? (sorry dat ik het zeg) O-)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

stevens20 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:14:
[...]

Met 0.2 sta ik top 36% (lang leve LMG's). Als je veel met shotgun loopt gaat je accuracy hard omhoog, omdat vrijwel elk schot raak is.

Accuracy vind ik niet heel belangrijk, zolang de kill maar binnenkomt ;)

Mooie is ook dat ik met Gas Grenades 1815 shots heb en 2617 hits :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Verwijderd

stevens20 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:14:
[...]

Ik vind het ook niet heel hoog hoor.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die stats zijn sowieso niet heel boeiend. Je kunt wel mooi opscheppen met je top 1% kills of revies of whatever, maar het zijn absolute aantallen. Dus las je meer speelt dan sta je waarschijnlijk ook hoger.

Pas als het procentueel wordt dan is het een klein beetje interessant want dan kun je het pas echt vergelijken.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:03:
is 0,3 niet 30%?

Dat is best netjes hoor, zeker met de BF1 spread en supression. :)

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 10-11-2016 13:05 ]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 13:42

flessuh

Set sail for fail!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:04:
[...]

is 0,3 niet 30%?

Dat is best netjes hoor, zeker met de BF1 spread en supression. :)
kom ik niet aan als support inderdaad.. Vaak genoeg magazijn met opzet over snipers heen geschoten zodat maat kon flanken :+

https://www.dutchsolarboat.com

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
beany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:47:
[...]

[afbeelding]
Dit wil nog niet veel zeggen hè. Misschien heb je er wel 25.000 kills tegenover staan!! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
flessuh schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:12:
[...]

kom ik niet aan als support inderdaad.. Vaak genoeg magazijn met opzet over snipers heen geschoten zodat maat kon flanken :+
Waarom niet gewoon raak schieten? :+

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 13:42

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:30:
[...]

Waarom niet gewoon raak schieten? :+
als ze wegduiken achter een steen kun je ze niet raken.. als het maar een kleine steen is kun je ze echter nog wel steeds suppressen zonder dat je ze ziet

wat raak schieten betreft hoop ik toch wel echt op een damage buff voor LMG's...de ttk is gewoon te lang.. ook al heb je met een verkorte ttk ook weer niks aan de suppression (wat wel een erg klein effect is eerlijk gezegd).
Nou ja, Dice heeft nog wel wat balancing te doen in ieder geval :P

[ Voor 31% gewijzigd door flessuh op 10-11-2016 13:37 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• steveman
Potje DOM?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WLQAPuX.png

:') PTFO mensen (gelijke aantallen in teams btw)

hele pot:
YouTube: Battlefield 1 11 10 2016 12 49 25 13

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3TvXuKL.png

oeh!

[ Voor 49% gewijzigd door steveman op 10-11-2016 14:35 ]

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
steveman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:29:
Potje DOM?

[afbeelding]

:') PTFO mensen (gelijke aantallen in teams btw)
Je spawnt als team altijd dicht bij 1 van de 3 vlaggen. Hoe kunnen ze nou echt 0 vlaggen hebben gecapped? En geen squad spawns. lol :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Ze zijn niet eens van hun home spawn point af gekomen, tijd is net niet 2,5 minuut.

BF1 Stats, GoT - System Specs

• Sissors
  • Niet online
Dat heeft ook weinig met PTFO te maken. Zijn team heeft 2 squad spawns, dat betekend dat de tegenstander gewoon ook niks heeft geraakt. En dan kom je erop uit dat je wel de objective kan spelen, maar als je helemaal niks kan raken het ook nog niet opschiet.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Vandaag de Henry Martin unlocked..wat een beest...mijn gemiddelde kills zijn verdubbeld..
jammer dat er geen klein scoopje op zit :P

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Ik had dus last van extreme FPS drops op enkele maps, op enkele drukke momenten.

Zoals Quentin Scar. En Sinai rond C met veel actie gaande en weerseffecten, etc.
Dus even op het BF forum gelezen, heel wat mensen die claimen dat ze geen FPS dips meer hebben sinds extra werkgeheugen.

Dus 8 GB RAM extra gekocht en geïnstalleerd, in totaal 16 GB ram nu. En ja hoor, de FPS drops zijn nu helemaal weg op alle mappen maakt niet hoe druk het is!!!

Speel op medium, win10, i7 4771 en R9 280x, DX11.

Ik had niet verwacht dat de FPS zo zou correleren aan werkgeheugen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 10-11-2016 16:22 ]

• Prosac
steveman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:42:
[afbeelding]

[afbeelding]

WTF? top 10% met 5 van die dingen?! :o

Zouden ze meestal neerstorten dan :?
Dat lijkt me sterk.. ik denk dat ik totaal al boven de 30 kills zit en ik heb al voldoende games gezien waarbij de bomber 10+ kills maakt. En dat zal echt niet hun eerste keer zijn.

• steveman
Prosac schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:24:
[...]

Dat lijkt me sterk.. ik denk dat ik totaal al boven de 30 kills zit en ik heb al voldoende games gezien waarbij de bomber 10+ kills maakt. En dat zal echt niet hun eerste keer zijn.
Gaat gaat om de case andersom: die dingen neerknallen.

• Prosac
steveman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:26:
[...]

Gaat gaat om de case andersom: die dingen neerknallen.
Ach zo.. dat zou natuurlijk kunnen, ik zit iig niet aan de 25 bombers neerhalen. :P

De AA's hebben toch een buff gehad? Althans, hun range?

• Racierox
  • Laatst online: 09-09 12:06
luifel schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:05:
Vandaag de Henry Martin unlocked..wat een beest...mijn gemiddelde kills zijn verdubbeld..
jammer dat er geen klein scoopje op zit :P
Hmmm, waarschijnlijk die ik iets verkeerd. Gisterenavond heb ik 'm unlocked, maar eigenlijk vrij snel alweer geswitched naar de SMLE / 1895.

Waarschijnlijk te snel dus. In de praktijk zit ik blijkbaar niet in de 1 kill sweetspot, want dat lukte me bijna niet.
Heb jij nog tips?

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Ekstergroen schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:21:
Ik had dus last van extreme FPS drops op enkele maps, op enkele drukke momenten.

Zoals Quentin Scar. En Sinai rond C met veel actie gaande en weerseffecten, etc.
Dus even op het BF forum gelezen, heel wat mensen die claimen dat ze geen FPS dips meer hebben sinds extra werkgeheugen.

Dus 8 GB RAM extra gekocht en geïnstalleerd, in totaal 16 GB ram nu. En ja hoor, de FPS drops zijn nu helemaal weg op alle mappen maakt niet hoe druk het is!!!

Dit komt waarschijnlijk doordat je nu van single channel naar dual channel bent gegaan. Meerdere bevestigingen op BF1 forum hier over gelezen. Ik ben zelf van 2x 4GB naar 4x4 4GB gegaan, ik draaide al dual channel en ik heb géén verbetering gemerkt.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Ekstergroen schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:21:

Niet alleen geheugen,maar ook je cpu,check het cpu verbruik eens tijdens het gamen :)

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Racierox schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:33:
[...]

Hmmm, waarschijnlijk die ik iets verkeerd. Gisterenavond heb ik 'm unlocked, maar eigenlijk vrij snel alweer geswitched naar de SMLE / 1895.

Waarschijnlijk te snel dus. In de praktijk zit ik blijkbaar niet in de 1 kill sweetspot, want dat lukte me bijna niet.
Heb jij nog tips?
Inderdaad voor de korte en in mindere mate voor de middellange afstand is de Henry een goed wapen..
Ik doe veel snipen..en pak voor de grotere afstanden de russian of gewehr 98.
Maar als je een scope gewend bent is dit wel wennen, maar die een shot kill schroeft het gemiddelde
En een tip....eerst beetje oefenen met de Henry in een paar deadmatchpotjes, zodat je het geweer
beetje leert kennen

[ Voor 7% gewijzigd door luifel op 10-11-2016 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Hier is uw sitting duck.
Dadelijk op discord. Eindelijk weer eens tijd. Ik word er gek van, maar ik kan er dus geen moer van. Zal leeftijd wel zijn. (40+). Voordeel van BF3/4 was de grote hoeveelheden tanks (punten scoren).
Verbaas me er ook over dat er een aantal gasten zoveel tips & tricks hebben. Kwestie van YouTube filmpjes kijken I guess.

Anyway, ik zit nu op level 16. Rank 1 op assualt en support.
Wat is nou voor beide de beste wapen optie?
Dus zeg maar niveautje baby gun. Ik 'voel' niet echt de verschillen.
Ik ben een slechte snipper btw.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
exstence schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:02:
Hier is uw sitting duck.
Dadelijk op discord. Eindelijk weer eens tijd. Ik word er gek van, maar ik kan er dus geen moer van. Zal leeftijd wel zijn. (40+). Voordeel van BF3/4 was de grote hoeveelheden tanks (punten scoren).
Verbaas me er ook over dat er een aantal gasten zoveel tips & tricks hebben. Kwestie van YouTube filmpjes kijken I guess.

Anyway, ik zit nu op level 16. Rank 1 op assualt en support.
Wat is nou voor beide de beste wapen optie?
Dus zeg maar niveautje baby gun. Ik 'voel' niet echt de verschillen.
Ik ben een slechte snipper btw.
Wat het ook is, het ligt iig niet aan de leeftijd O-) :+

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Scavy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:06:
[...]

Wat het ook is, het ligt iig niet aan de leeftijd O-) :+
helemaal mee eens 8)
Pagina: 1 ... 32 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.