Hij doelt met 'echt doorgronden' inderdaad op het zelf uitzoeken hoe je zon container vanuit niks op moet bouwen dus zonder die 'helper scripts'meesje schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 10:26:
@RobertMe Wat bedoel je met echt doorgronden? Ik heb zelf gezocht hoe Proxmox op een mini pc te installeren. Het lukt me mbv de helper scripts een container op te zetten. Daarna zelf gevonden waar een vast ip adres in te stellen. Dat mij /24 onbekend is, daar kwam ik met Google ook niet achter. Daarvoor hebben dan toch dit topic? Je hebt toch ook starters? Je moet toch ergens beginnen? Ook de tweakers met nu heel veel kennis moesten toch ergens beginnen? Of bedoel je dat ik zelf maar de helper scripts had moeten uitvinden? Ik snap je opmerking over ‘doorgronden’ echt niet. Je moet toch met Proxmox ergens beginnen?
kijk je moet altijd ergens beginnen en dan zijn die helper scripts natuurlijk prima maar wat je daarna (vindt ik) moet doen is hetzelfde opbouwen zonder die helper scripts, dan pas ga je echt snappen wat je aan het doen bent en ga je ook andere keuzes maken.
A wise man's life is based around fuck you