Wat voor een pin header connector is dit? Hij heeft 5 pins, maar op de middelste wordt blijkbaar niets aangesloten. Het rechtse pinnetje is nummer 1, geloof ik (want blokje erboven) en op de printplaat staat P4 naast het poortje. Aan het andere kabeluiteinde zit een USB om in je computer te stoppen. Daarop kun je installateursoftware zetten & deze mechanische ventilatie instellen & uitlezen.

Ik heb het idee dat de header iets smaller is dan een normale PCB header. Daar zou de afstand tussen de buitenste pinnen bij vijf pinnen 4 x 2,54mm = ong 1 cm breed moeten zijn, maar dit is 0,8 cm breed.
Qua kabelkleuren lijkt het meer op een PWM connector, maar die zijn geloof ik 12 volt - dus kan denk ik niet op een USB eindigen (=5v toch?)
Heb al uren op internet gezocht en gelezen, maar ben er nog niet uit. Weet jij wat voor 'n kabeltje ik moet hebben?

Ik heb het idee dat de header iets smaller is dan een normale PCB header. Daar zou de afstand tussen de buitenste pinnen bij vijf pinnen 4 x 2,54mm = ong 1 cm breed moeten zijn, maar dit is 0,8 cm breed.
Qua kabelkleuren lijkt het meer op een PWM connector, maar die zijn geloof ik 12 volt - dus kan denk ik niet op een USB eindigen (=5v toch?)
Heb al uren op internet gezocht en gelezen, maar ben er nog niet uit. Weet jij wat voor 'n kabeltje ik moet hebben?
[ Voor 198% gewijzigd door SA007 op 29-10-2019 20:24 . Reden: Restore op verzoek, zie AV 10.4a. ]