Waar zet ik de "capaciteit" op via de web UI voor een Silent Connect met netwerkkaart? Ik kan van 0 - 750, maar als ik hem op 265 zet dan gaat hij bij target (trg) op 100 % actual (actl) ook op 100 %. Dus dan betekend dan dat capaciteit van 265 gelijk is aan 400 m3/h voor de Silent Connect, neem ik aan?
Ook nooit de inregeling goed gekregen, altijd een fout (oranje LED ipv. wit na inregeling) in de app, iets met de K-waarde. "Calibration has been completed, but the calculated resistance values (K values = duct resistance) exceed the limits specified by Duco.
...
Remove the control valve from the DucoBox Fucus and check manually...
"
Kan ik hier iets aan doen? Ik snap niet hoe de weerstand te groot kan zijn, want ik krijg diezelfde fout als ik alle ventielen op de box zel open (witte doppen), waar zit dan nog de weerstand? Er wordt ook gesproken over de DucoBox Focus, die ik dus niet heb... Verder gaat hij wel goed op auto-stand met de geintegreerde CO2 en vochtsensor. Ik heb wel maar 1 van de uitgangen op de box gebruikt, waar ik dan "aftak" naar de verschillende ruimtes (badkamer, WC, keuken).
Ook nooit de inregeling goed gekregen, altijd een fout (oranje LED ipv. wit na inregeling) in de app, iets met de K-waarde. "Calibration has been completed, but the calculated resistance values (K values = duct resistance) exceed the limits specified by Duco.
...
Remove the control valve from the DucoBox Fucus and check manually...
"
Kan ik hier iets aan doen? Ik snap niet hoe de weerstand te groot kan zijn, want ik krijg diezelfde fout als ik alle ventielen op de box zel open (witte doppen), waar zit dan nog de weerstand? Er wordt ook gesproken over de DucoBox Focus, die ik dus niet heb... Verder gaat hij wel goed op auto-stand met de geintegreerde CO2 en vochtsensor. Ik heb wel maar 1 van de uitgangen op de box gebruikt, waar ik dan "aftak" naar de verschillende ruimtes (badkamer, WC, keuken).
[ Voor 7% gewijzigd door Qlii256 op 16-03-2025 12:14 ]
:strip_exif()/f/image/UINRcqEA5XMeroodctsqkowq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2l4PME05ThDWrl2cfRZu7KLo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y2RKluvIVaqFFNJAqpVddGpy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4GmR2VQtXASbuQQ3COjynlIL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2emKRWxLA4H6SXfhCMWMMGE1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7KJjtX5pROeRLr2icK6BI9Wq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PpJA8oTujt5UjiHc9ii6CxNj.jpg?f=fotoalbum_large)