Max dan toch een stop extra tov vettel wellicht.thijszor schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:54:
Max loopt echt hard in op vettel nu, 14.4sec verschil.
Raikkonen heeft hij al, Rosberg gaat gewoon eerste worden. Gaat om Vettel en Hamilton voor Max.bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:55:
Verstappen flink trager dan ROS en RAI
Wellicht banden sparen om hem uit te rijden.bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:55:
Verstappen flink trager dan ROS en RAI
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Max moet zuinig met zijn banden omgaan wil hij niet meer de pit in gaan.
Tomorrow is not today!
Wat is de Tyre Life van de soft band? Als VET kan doorrijden tot dat punt, kan hij nog verrassend uit de hoek komen?
PSN: IS_DJ
Toch knap dat ie zoveel praat terwijl hij aan het racen is...alsof ie in een gewone auto aan het toeren is
RIC in de pit.
"When you grow up your heart dies"
Nee, Rosberg van de baan afrijden is niet ridiculous Vettel...

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja, en geeft gewoon de pace aan die Verstappen rijdt tov van Ferrari en Mercedes...dus als Vettel en Ham op nieuwe banden staan gaan die sec er zo af.alwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:56:
[...]
Raikkonen heeft hij al, Rosberg gaat gewoon eerste worden. Gaat om Vettel en Hamilton voor Max.
En daar gaat RIC...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op het rechte stuk genoeg tijd voor.Odessa schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:57:
Toch knap dat ie zoveel praat terwijl hij aan het racen is...alsof ie in een gewone auto aan het toeren is
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen lekkere race voor RIC zo..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAM in de pit.
Raikkonen in de 1:35 nu
Tomorrow is not today!
Vettel gaat naar soft ofzo? dat wordt nog interessant dan..
RAI gaat toch moet stoppen met deze rondetijden??
Gaat vettel voor een stop minder?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zou vettel een stop minder willen gaan maken? Of waar zijn ze daar mee bezig?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
RIC gewoon 20 seconden achter Kimi!? RIC lag 8 ronden terug nog 1 seconde voor.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 09-10-2016 07:59 ]
Verstappen heeft 14 seconde op Hamilton....
Ik denk dat Max twee kan worden. HAM gaat het heel moeilijk krijgen om bij Max te komen en hem dan ook te passeren. Vettel valt er ook nog achter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat gaat VET doen, rijdt al 21 rondjes op deze banden en verliest nu aardig wat tijd.
VET nu binnne.
RIC rijdt zo wel een beetje roemloos rond.
VET binnen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hamilton kan wel volle bak op deze banden nu.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Raikkonen en Hamilton even lekker vechten waarbij Max de lachende derde is. Het zou fijn zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
Soft voor vet
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
RAI vliegt wel zeg.. wat is die toch in vorm dit seizoen
VET op soft, ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
18 rondjes met softs doen voor vettel, ben benieuwd of dit gaat werken..
ik gok max 1, als enige op verse hards dus kan m uitrijdrn, ros de pit nog in en ves niet als t meezit
Vettel wel leuk idee dit!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
hopen op een mooi gevecht met VET, RAI en HAM
Dit is gunstig voor Max. Soft voor Vettel dus die gaat Hamilton pakken.
Hammertime jongens...allemaal paarse sectors...dus Max is niet veilig
Nice hamilton. Verstappen tot nu toe ook echt prima voor p2
I lolled.rik86 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:00:
ik gok max 1, als enige op verse hards dus kan m uitrijdrn, ros de pit nog in en ves niet als t meezit
Dan moet hij hard doortrappen. Hij zit er 12s achter.M a r c o schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:00:
Vettel soft. Gaat max nog pakken dan vrees ik.
Dit gaat nog spannend worden richting het einde van de race!sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:00:
VET op soft, ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
Waiting on the world to change
Denk het niet..zie sectortijden Hamalwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:01:
Dit is gunstig voor Max. Soft voor Vettel dus die gaat Hamilton pakken.
VES blijft de hele race toch netjes rond de 5 seconden van ROS rijden.
What a fine day for Science! | Specs
hopelijk kan hamilton vettel even ophouden, dan werkt deze strategie iig niet..
Hm, dus nu VET en HAM in gevecht, dus minder druk op VES. Prima deal voor VES die softs voor VET
* Saffie_time zit stiekem te hopen dat Lewis en Vettel domme dingen doen.
Ik denk dat VET nog eens naar binnen mag, is wel erg ambitieus om die softs zo lang goed te houden als je ook nog moet vechten om posities.
Anderhalve seconde per rondje verliezen max en rosberg.
Dat wordt weer een plof.bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:02:
1.4 seconde!
In dat gevecht zijn ze nog 1 sec per ronde sneller...dcm360 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:02:
Hm, dus nu VET en HAM in gevecht, dus minder druk op VES. Prima deal voor VES die softs voor VET
Als VET op soft gaat uitrijden zullen banden aan einde stint op zijn, idem voor ROS, die is eerder voor oudere Harde banden gestopt. HAM moet nog 8s dichtrijden en dan er nog voorbij..
Ik denk dat het een close laatste deel van de race wordt.
Ik denk dat het een close laatste deel van de race wordt.
Ik hoop dat Vettel, Hamilton passeert en de rest van de race succesvol verdedigd. Gekke Duitser mag ook wel weer eens op het podium.
Gevecht Vettel Hamilton is goed voor Max. De banden van Vettel gaan er dan hopelijk wat sneller aan.
Tomorrow is not today!
Deze race toont toch wel aan dat het per race kan verkeren. RIC vorige week P1 en nu vrij anoniem in de race. Zet het gemopper (mijn woord van de ochtend) op Max van een paar races geleden in perspectief.
DUGG
Gat tussen Max en HAM verdampt aardig hard.
Man...zet die oranje bril af. Gevecht is goed voor Max? Ze rijden een pak sneller dan Max
Het nu inderdaad wel erg snel. Nu maar hopen dat het gevecht tussen HAM en VET tijd gaat kosten.
Het is nog steeds goed. Anders waren ze nog veel sneller.bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
Man...zet die oranje bril af. Gevecht is goed voor Max? Ze rijden een pak sneller dan Max
Verdampt is nog een understatement. 2,5e sec per ronde gaat heel hard
Wtf? Toch goed voor max en wat heeft dat met een oranje bril te maken? Gewoon andere strategie.bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
Tegen wie heb je het?bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
Anders snap je het nietbvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:

Tomorrow is not today!
Dat wel, maar ze roken hun bandjes wel op zo. Waar Max al een tijdje in spaarstand rijd(hoop ik).bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
wat denk jij dan qua pitten?
ik denk dat t erg spannend wordt qua banden, dat iedereen m uit probeert te rijden maar er 1 of 2 vd top 6 t niet redden
Max had verkeer volgens mij in die slechte ronde
Max een foutje gemaakt hij liep in op Ros en toen 1.5 s. langzamer en nu weer sneller dan beide Mercs. Heerlijke race dit!
Ehm, hoe moet ik het anders zien? Een gevecht kost in principe wat van de rondetijd, dus als VET en HAM eens goed in gevecht raken is dat echt minder druk op VES...bvbal79 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
Wat zonde dat Mclaren niet meer kan doen op dit circuit

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
ROS rijdt al een paar ronden vergelijkbare tijden als VES
Tijden gaan weer goed voor max
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 09-10-2016 08:07 ]
Max zit weer gewoon op 1:36:6. Maar 0.3s langzamer dan HAM.
De banden van VET zijn al over die piek heen geloof ik.
Op Sky zijn ze er van overtuigd dat de mercs met elkaar in gevecht gaan....
Naar iemand toe rijden is 1, maar 'm ook inhalen is een stukkie lastiger...
Hamilton in het verkeer, vandaar de langzamere tijden ineens.
Tomorrow is not today!
Gaat het eindelijk een gevecht Hamilton Max worden. Max die moet gaan verdedigen.
SKY vergeet even de rest van het veld, die gaat het alleen om HAM.dr.lowtune schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:07:
Op Sky zijn ze er van overtuigd dat de mercs met elkaar in gevecht gaan....
Ben altijd blij met SKY, maar als dit gezever weer begint, ga ik straks over op Olav Mol

Waiting on the world to change
Pfff uur telaat.. Iemand een recap?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat zeggen ze nou tegen Daniël?
Max weer een 1:37 tegen 1:35 van Ham.
Max is aan het sparen, kan niet anders als je de tijden van RIC ziet.
37.0 tegen 35.9Rivanov schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
Max weer een 1:37 tegen 1:35 van Ham.
ik heb ze altijd alle 2 aanstaan.... denk dat VES nog 1 keer gaat binnen komenpinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
[...]
SKY vergeet even de rest van het veld, die gaat het alleen om HAM.
Ben altijd blij met SKY, maar als dit gezever weer begint, ga ik straks over op Olav Mol![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1