HAM is best aan het stampen, wordt nog spannend
Nou zijn die Mercs natuurlijk ook wel echt goed, hoe zijn z'n tijden tov de Ferrari's?Rivanov schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
Max weer een 1:37 tegen 1:35 van Ham.
Max een super startspartacusNLD schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
Pfff uur telaat.. Iemand een recap?
Ham een hele slechte start
Ham nu weer een beetje terug gevochten.
Vet nu als enige uit de top 6 op softs
In progress: VW kever
Volgens Jack Plooij mag Merc 12x z'n auto in Q setting zetten en de rest van het veld maar 2 keer. Waarom is dat
Nee max gaat zeker niet meer binnen komen. Gaat wel spannen worden met Ham aan het einde.
Max zit weer in verkeer.
"When you grow up your heart dies"
Merc mocht dat 12 keer en nu nog maar 2 keer.RedHat schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:10:
Volgens Jack Plooij mag Merc 12x z'n auto in Q setting zetten en de rest van het veld maar 2 keer. Waarom is dat
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Tijd voor Gandalf Verstappen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sitting duck? Wel erg groot verschil in snelheid nu.alwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:11:
Hamilton versus Max. Eindelijk!
Raikkonen nog extra penalty vanwege gearbox change.spartacusNLD schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
Rosberg P1
Hamilton dramatische start, viel flink terug. Knokt zich nu weer naar een podium op Hard.
Max en Vettel goede start, Max ligt hele race al op P2 en Vettel op P3. Vettel zit nu 'vast' achter Hamilton en rijdt daarom op soft.
RIC minder goed, bungelt ergens achter de Ferrari's.
Vraag is of VES nog ingehaald wordt aan het einde door Hamilton en/of Vettel. Ik denk het zelf van niet, hoewel een Mercedes tegenover Renault in de RBR geen match is op het rechte stuk.
VES zou het moeten kunnen redden met dit setje. Op Mediums en vollere tanks reden er een hoop langer. Dan zou H toch moeten lukken.Catmandos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:09:
[...]
ik heb ze altijd alle 2 aanstaan.... denk dat VES nog 1 keer gaat binnen komen
VET op Soft tot het einde én nog snelheid overhouden zie ik niet gebeuren.
Vraag is volgens mij vooral wat HAM kan met dit setje. Die moet trappen om VET voor te blijven, maar heeft banden die 4 rondjes jonger zijn.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dit wordt niet eens een gevecht natuurlijk
Ham gaat r wel voorbij maar denk dat vettel zijn softs zo heeft opgefikt.
Hier in België op de waalse la deux heb je wel goed commentaarApache4u schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:09:
Die Plooij voegt echt 0,niks toe.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Slechte start Hamilton maar omdat ie in de snelste auto rijdt eindigt de race zoals je van tevoren verwacht.spartacusNLD schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:08:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier sluit ik me bij aan. Niet te veel moeite in HAM gaan steken, en daarmee er voor zorgen dat de positie ten opzichte van Ferrari beter wordt.Malt007 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:11:
Ham gaat r wel voorbij maar denk dat vettel zijn softs zo heeft opgefikt.
En nu dus ook Ver aan het mopperen op de achterblijvers
Zou Vettel dan toch gelijk hebben

Nog 10 ronden... Duimen maar weer.
Nee. Vettel en Rosberg hebben in het frame dat hier soms gebruikt wordt nooit gelijkDaniel_Elessar schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:13:
En nu dus ook Ver aan het mopperen op de achterblijversZou Vettel dan toch gelijk hebben

Verstappen versneld nu!
Tomorrow is not today!
Hè hè. Rondetijden vanaf nu weer Ok zinder verkeer
[ Voor 81% gewijzigd door NRG-81 op 09-10-2016 08:15 ]
Max zet aan!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verdedigen dan maar met gespaarde banden voor VES
Even tussendoor, maar een zonsopgang is ook mooi om te zien. Heb hier uitkijk over wat weilanden en ja. Naar de tv kijken en af en toe eens naar buiten om het ochtendgloren te zien. Super! ga ik niet weer doen volgende week
HAM op 1.53s.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 09-10-2016 08:16 ]
Gaan we dan nu eindelijk een mooi direct gevecht op de baan zien tussen HAM en VES 
Nog 2 a 3 ronden? En dan mag HAM ook kennis maken met de agressieve stijl van verdedigen van Max
Nog 2 a 3 ronden? En dan mag HAM ook kennis maken met de agressieve stijl van verdedigen van Max
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Mocht Hamilton nog steeds inlopen: als ik Verstappen was zonder veel geneuzel voor laten, en laat Hamilton en Rosberg elkaar van de baan rijden en pak de winst.
Purestorage.com verwacht 1 HAM 2 ROS 3 VES als uitslag
wel grappig om te zien dat ROS niet zo heel ver voor VES zit
maar ik denk 3de VET gaat op zn soft er niet meer zo snel voorbij komen
Daniil, keep HAM behind you for three blue flags.
Jammer, HAM er al heel eenvoudig voorbij.
Jammer, HAM er al heel eenvoudig voorbij.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 09-10-2016 08:17 ]
Pffff als er in de Top 3 maar niemand vanaf gaat
Zo is RB niet (meer)
Rosberg is volgens mij banden aan het sparen.Wognummer schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:16:
wel grappig om te zien dat ROS niet zo heel ver voor VES zitmaar ik denk 3de VET gaat op zn soft er niet meer zo snel voorbij komen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Speciaal voor VET en VES:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
HAM snel dichterbij. ROS z'n bandjes op. Hopelijk houdt MAX het vol met de bandjes.
Ik hoop op acties van VES zoals in Canada.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 09-10-2016 08:19 ]
Wat spannend hè :d
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kan wel eens tranen worden, HAM is wel van de do or die.
Hamilton wil absoluut geen die hier met ROS op plek 1.TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:19:
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 09-10-2016 08:20 ]
En het kampioenschap waar hij nu nog kans op heeft definitief weggooien?TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:19:

Do or Die zou dikke punten kunnen kosten voor HAM..
Heeft hij alleen zichzelf mee.TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:19:
PSN: IS_DJ
Wanneer ploft die motor van rosberg eens...
Denk dat HAM ook tevreden zou zijn met P3 dan heeft hij punten en is hij het kampioenschap nog altijd niet kwijt.
Volgens mij hoeft ROS na deze race enkel nog steeds 2e te worden om kampioen te worden.
Nou, laat iemand even op die knop rammen om HAM z'n motor te laten ploffen
Kimi heeft zijn bandjes ook compleet opgefikt aan het begin van zijn stint.
Max blokkeert een beetje leek het...
Toch niet dus.
Toch niet dus.
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 09-10-2016 08:22 ]
" Hamilton being held up by the Red Bull" lol...volgens mij komt Hamilton er toch niet zo prima bij..
Fantastisch hoe het commentaar opeens veranderd.
"Ja Hamilton haalt verstappen zo in en dan gaat hij Rosberg pakken!!!"
"Wat je daar ziet is erg significant, Verstappen heeft genoeg tractie in de laatste bocht waardoor Hamilton hem niet voorbij komt. Whelp..."
Straks: Het is oneerlijk dat Hamilton in het WK gehinderd wordt door Verstappen die hem tegen bleef houden terwijl hij duidelijk sneller was
"Ja Hamilton haalt verstappen zo in en dan gaat hij Rosberg pakken!!!"
"Wat je daar ziet is erg significant, Verstappen heeft genoeg tractie in de laatste bocht waardoor Hamilton hem niet voorbij komt. Whelp..."
Straks: Het is oneerlijk dat Hamilton in het WK gehinderd wordt door Verstappen die hem tegen bleef houden terwijl hij duidelijk sneller was
HAM kan er toch niet zo gemakkelijk voorbij als hij had gehoopt.
Net achter Hamilton finishen is al genoegTheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:21:
Volgens mij hoeft ROS na deze race enkel nog steeds 2e te worden om kampioen te worden.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
RAI en VET geen beste stint, klein understatement
Hammilton krijgt hem er op het rechte stuk maar niet bij, is max ik die laatste sector zoveel sneller?
Mooi zo!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer dat die ers bar niets laat zien.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Max maakt optimaal gebruik van de extra energie in de accu.guppie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:23:
Hammilton krijgt hem er op het rechte stuk maar niet bij, is max ik die laatste sector zoveel sneller?
Gaat lekker zo met VES en HAM, nog geen gevaar.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Weer mooi veel screentime voor VES
DUGG
dit lijkt op barcelona met VES en Kimi.
we weten hoe dat eindigde
we weten hoe dat eindigde
In progress: VW kever
Daarnaast gewoon top in het uitaccelereren van de laatste bocht.sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:23:
[...]
Max maakt optimaal gebruik van de extra energie in de accu.
Allemaal duimen!
ERS bar herstart toch start/finish? Dus die is in zo'n situatie minder indicatief dan normaalJvS schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:23:
Jammer dat die ers bar niets laat zien.
Billen knijpen voor Max en kijken of ie het gat dicht kan houden
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
manman wat spannend dit. Voelt aan als barcelona
HAM weer buiten DRS!
Kimi verliest echt snel tijd.Vos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:24:
RIC gaat richting Kimi, ook close straks.
Tering he. Go max
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hamilton laadt zijn accu op, dat is duidelijk.
Erg significant trouwens, Hamilton op meer dan één seconde nu.
Aan het sparen of banden op? Ik denk het laatste
Aan het sparen of banden op? Ik denk het laatste
HAM geeft echt nog niet op.
HAM is misschien zijn banden aan het oproken.
Waiting on the world to change
Gaan ze ROS nog pakken
Kom op Max nog 2 ronden!
Het gat tussen VES en HAM voor het rechte stuk blijft steeds netjes +0.98X, dus chapeau aan bedie heren voor de strakke laps.
ROS z'n blok moet nog even stuk. Voor kampioenschap ook weer leuker.
Max houdt HAM lekker bezig.
Max houdt HAM lekker bezig.
1-3 binnen 2Sec
Hmm, driver of the day vote is kapot?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Max gaat het redden, wat een held weer in het verdedigen.
Hmm, gek idee.
Van mij mag ROS motor nu wel eens stuk gaan
Dan:
1) Mercedes betrouwbaarheid tussen HAM/ROS weer beetje kiet gespeeld
2) Titel strijd volledig open met 5pt verschil ofzo
3) VES op P1
4) Krijgt VET toch weer een podium
Van mij mag ROS motor nu wel eens stuk gaan
Dan:
1) Mercedes betrouwbaarheid tussen HAM/ROS weer beetje kiet gespeeld
2) Titel strijd volledig open met 5pt verschil ofzo
3) VES op P1

4) Krijgt VET toch weer een podium
* wontcachme hoopt dat Ricciardo wat spijkers uit zijn auto gooit in het pad van Rosberg

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit is echt wel mooi dit gevecht.
HAM zo teruggeknokt en dan zo'n gevecht met VES.
HAM zo teruggeknokt en dan zo'n gevecht met VES.
Ik heb zooooo'n zin in volgend jaar!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1