* Reed, het gat is nu stabiel lijkt het.pinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:38:
Is iedereen VET vergeten? Die maakt nu de meeste kans om VES in te gaan halen, zeker met de pace die hij nu rijdt.
See ya later?
Lijkt zo een kind in de speeltuin. Leuk leuk
Lijkt zo een kind in de speeltuin. Leuk leuk
[ Voor 67% gewijzigd door Hupske op 09-10-2016 07:39 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik zie mensen roepen dat HAM er aan komt, dan heb je ROS, VET en HAM...ik mis een plekje dan
Waiting on the world to change
Vettel is absoluut een gevaar, rondom een pitstop kan hij er wellicht onder duiken. Benieuwd hoe ver HAM nog kan komen.
Dus, wanneer ontploft de motor van Vettel?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik vrees dat max net buiten podium gaat vallen, rosberg - vettel - hamilton verwacht ik..
Ik zie er maar eenpinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:39:
[...]
Ik zie mensen roepen dat HAM er aan komt, dan heb je ROS, VET en HAM...ik mis een plekje dan
Ja, dan is VES toch 4e?pinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:39:
[...]
HAM tot nog toe een redelijk steady 12 sec achter VETpinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:39:
[...]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
sshhh het is VET he ik verwacht dat ie er nog ergens af gaatpinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:39:
[...]

VES op podium en HAM komt er aan... dat lees ik, dat gaat niet passen dan op dat podium, met ook nog ROS en VET er naast
VES 1:37:394 - VET 1:37:350
"When you grow up your heart dies"
Mercedes.Yonix schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:41:
Wat voor een motor heeft/gebruikt Force India eigenlijk? Goede pace vandaag!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De huidige bandenstrategie van de top 8 is vrij suf, allen soft-hard. Het is nu wel aan de wagen/coureur
Ves 1:37.538 vet 1:37.358 nusjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:41:
VES 1:37:394 - VET 1:37:350
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Veel radio van Max vandaag.
VET is een bedreiging, Max had echter na de eerste pitstop meer voorsprong op VET dan ervoor. Als hij dat trucje kan herhalen en dan aan het einde de laatste rondes goed kan verdedigen, dan heeft hij zeker een goede kans op P2.
Maar niet echt positieve berichten.sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:42:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
en het wordt nog suffer, ze stoppen en gaan naar hard....vhal schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:42:
De huidige bandenstrategie van de top 8 is vrij suf, allen soft-hard. Het is nu wel aan de wagen/coureur
snelste strategie...waarom dan vrij suf?
Viel me ook op. Beetje gemopper ook over tractieverlies en zosjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:42:
DUGG
Ik hoor Max altijd veel vaker dan RIC? Of zijn ze selectief met radio berichten?sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:42:
Hamilton is Vettel aan het binnen harken.
Max kennende zal het wel meevallen.
Kvyat eindelijk zijn stop. Ws ook de laatste stop.
Yep, nog 11 sec. in te halen...alwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Max geeft altijd heel veel feedback aan zijn team. Altijd handig. Top dus.Vos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
Ik hoor Max altijd veel vaker dan RIC? Of zijn ze selectief met radio berichten?
Denk dat ze allemaal constant dergelijke meldingen doen. Max is hot dus dat laten ze horen.Mach schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
Viel me ook op. Beetje gemopper ook over tractieverlies en zo
Selectief.. Blijkbaar vandaag veel VESVos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
Ik hoor Max altijd veel vaker dan RIC? Of zijn ze selectief met radio berichten?
Dat heet je team informerenMach schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
PSN: IS_DJ
Kvyat al voor een 2e keer.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat is ook nog een voordeel voor Max. Het is nog lang niet afgelopen...alwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
Hij geeft zijn team alleen wat info, dat was geen gemopper.Mach schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
Max zou weleens voor een 3 stopper kunnen gaan als hij nu al begint te klagen over verlies van grip..
In progress: VW kever
VET loopt heel langzaam in... Met circa 10 ronden zit hij op de staart van Max.
Ricc is wel erg traag vandaag, mooi dat hij kimi ophoudt.
Tue. Maar het valt mij vanochtend op. Heb dat in eerdere races niet eerder zo gemerkt.
DUGG
RAI gaat het gevecht aan met RIC.
Als hij in ronde 30 stopt rijdt hij hem uit.wickedm3n schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:45:
Max zou weleens voor een 3 stopper kunnen gaan als hij nu al begint te klagen over verlies van grip..
Willen ze hem op medium hebben zo?
Die Sauber maakt het Alonso nog flink moeilijk.
Ah, daar niet meer
Ah, daar niet meer
Flickr PSN ID= cheironnl
Tyre deg is later in de race natuurlijk wel een stuk minder.
Kimi gaat voor de undercut. Zat op de staart van RIC.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 09-10-2016 07:47 ]
Max moet naar binnen nu, anders doet vettel het en dan pakt vettel de undercut.
[ Voor 54% gewijzigd door Malt007 op 09-10-2016 07:47 ]
Opletten nu voor Max
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Voor 't eerst dat ik me loop te ergeren aan het commentaar bij Sky: ze hopen (meermaals) op een safetycar want dat helpt Hamilton, en over het bericht van Verstappen dat zijn achterbanden eraan gaan: "niet zo zeuren Max, moet je maar kortere stints rijden!"
En die was al heel laag bij Massa aan het begin van de race. Dus Max zo op Medium en dan uitrijden.robpol schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:47:
Tyre deg is later in de race natuurlijk wel een stuk minder.
Nog kortere?Bart-Willem schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:47:
en over het bericht van Verstappen dat zijn achterbanden eraan gaan: "niet zo zeuren Max, moet je maar kortere stints rijden!"
Vettel rijdt toch wel structureel sneller. Ves zal wat moeten voor p2. Ook Hamilton komt tegen het einde kijken met deze rondetijden.
De Williams is geen RB. RB lust graag banden.Rivanov schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:47:
[...]
En die was al heel laag bij Massa aan het begin van de race. Dus Max zo op Medium en dan uitrijden.
Alonso 
"With which tyres do I push?"
"With which tyres do I push?"
Flickr PSN ID= cheironnl
vettel met 1 rondje in DRS range, dan is het snel klaar vrees ik.
en in de pit!
en in de pit!
[ Voor 11% gewijzigd door thijszor op 09-10-2016 07:50 ]
Max in de pit.
Hmm weer naar HArd.
geen rondje dertig dus een 3 stopper?TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:46:
[...]
Als hij in ronde 30 stopt rijdt hij hem uit.
Max binnen. Ik ben benieuwd of hij hem nu uitrijdt of dat hij nog een keer gaat.
Ricciardo klaagt ook over hoge deg.
Hij rijdt hem uit, worden spannende laatste ronden. Wel minder gewicht nu natuurlijk dan de vorige stint dus die paar rondes gaan wel lukken.
Max gaat het hem uitrijden? Is toch veel te vroeg lijkt me....
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 09-10-2016 07:51 ]
Kimi op oude banden snelste ronde rijden...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Haha gewoon Ricciardo uit de pit komen. Dat voelt vervelend voorRicciardo
Kimi staat op nieuwe HardsSaffie_time schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:51:
Die ging als eerste naar binnen.Saffie_time schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:51:
Hij was als eerste van de top naar binnen net toch?Saffie_time schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:51:
Kimi was al in PIT geweest.. verse banden dus..Saffie_time schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:51:
* Saffie_time gaat nieuwe koffie halen.
Day deed Massa Wel goed hoor. Niet twee keer in dat trucje van Sainz trappen
Flickr PSN ID= cheironnl
Benieuwd wie er allemaal voor een 3-stop gaan. Die banden gaan best snel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wellicht wat gortig maar je weet niet hoe het gaat met een lichtere auto. Anders een topstint op nieuwe softs.TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:52:
Tuurlijk rijden ze hem uit...
Mooi Vettel mag wat tijd verliezen zo.
VET klaagt weer eens over blauwe vlaggen.
Vettel heeft weer blue flag roadrage.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ridiculous....honestly!!!
Hahaha, hij is er weer hoor!
Hahaha, hij is er weer hoor!
Fucking Jack Plooij die door radiomessage van VET heen blaat.
Ves wint 1.8 sec dit rondje op Vet:)
Wat zeurt Vettel nou? Er was toch meer dan voldoende ruimte binnendoor?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Hanilton en ricc gaan hem wel uitrijden naar hun volgende stop.
Snap het ook best van Vettel, je probeert tijd goed te maken en als het dan in jouw ogen lang duurt voordat ze eindelijk aan de kant gaan..
Zou ik ook niet blij mee zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Max loopt echt hard in op vettel nu, 14.4sec verschil.
Heerlijk die roadrage.
Haha hele klaagzang van VET.
Ting ting ting; It's Vettel time

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1