2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[edit]
2nd!
[ Voor 6% gewijzigd door farlane op 23-11-2016 13:34 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Met de muis op de scrollbar is vooral handig als je in een lang document snel terug wilt keren naar je beginpositie (door de muiscursor van de scrollbar af te verplaatsen).EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:49:
Maar wie scrollt er nu nog door met de muis op de scrollbar te slepen? Muiswiel / page up & down / scroll gesture?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hmm, true, dat gebruikte ik nog wel eens. Laatste tijd eigenlijk niet meer. Dus zal het wel niet missenRayNbow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:05:
[...]
Met de muis op de scrollbar is vooral handig als je in een lang document snel terug wilt keren naar je beginpositie (door de muiscursor van de scrollbar af te verplaatsen).
Allemaal hebben ze hun eigen voor- en nadelen. Scrollbar slepen is gewoonweg de snelste scroll optie.EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:49:
Maar wie scrollt er nu nog door met de muis op de scrollbar te slepen? Muiswiel / page up & down / scroll gesture?
Jezus wat een dooddoener. Zo kunnen we toch geen ongezonde, ongenuanceerde, felle, op de man gespeelde discussie houden zoals dat alleen op internet kan?.oisyn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:23:
[...]
Allemaal hebben ze hun eigen voor- en nadelen.
[...]
Jij scrollt met pgup/pgdn? Ben je een idioot ofzo?
Altijd jij weer met je "dooddoeners"! Man man man.. Kan je niet gewoon een gezonde discussie hebben op het internet, zoals we dat nooit hebben?!EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:31:
[...]
Jezus wat een dooddoener. Zo kunnen we toch geen ongezonde, ongenuanceerde, felle, op de man gespeelde discussie houden zoals dat alleen op internet kan?
Niet zo idioot als bij je poging tot scrollen een hele folder kopiëren en dan vervolgens niet eens weten welke folder je waarheen gesleept hebt. Noob..oisyn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:35:
Sorry, je hebt helemaal gelijk
Jij scrollt met pgup/pgdn? Ben je een idioot ofzo?
Hier, leesvoer:

Gezonde discussies zijn voor mensen die muntthee drinken.Merethil schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:35:
[...]
Altijd jij weer met je "dooddoeners"! Man man man.. Kan je niet gewoon een gezonde discussie hebben op het internet, zoals we dat nooit hebben?!
Da's om te voorkomen dat ik RSI in mijn wijsvinger krijg van het bedienen van het muiswieltje. Bovendien is het snellah!EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:49:
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Zoals bij veel geneugden des levens dien je die ook met je middelvinger te beroeren.farlane schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:55:
[...]
Da's om te voorkomen dat ik RSI in mijn wijsvinger krijg van het bedienen van het muiswieltje. Bovendien is het snellah!
Ahha .. hmm ik meende dat de expert in deze (zaz) het in het midden laatEddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:01:
[...]
Zoals bij veel geneugden des levens dien je die ook met je middelvinger te beroeren.
Scrollen met die nieuwe GTK3 default meuk is pas brak.
(dus geen stepping meer als je ergens klikt in je scrollbar maar links klikken is gelijk naar die positie scrollen (wat vroeger ook al kon met middle klikkerdeklik)
[ Voor 29% gewijzigd door gekkie op 23-11-2016 15:32 ]
Wikipedia: Proxy auto-configHipska schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:48:
Kent er iemand van jullie een publieke dns resolver die op alles dat je er naartoe stuurt 127.0.0.1 of ::1 als response geeft?
Wellicht kun je dit gebruiken?

Ik dacht aan iets simpels alsHipska schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:05:
Ik zie niet echt hoe ik met een Proxy configuratie DNS requests voor random domeinen zou moeten spoofen?
1
2
3
4
| function FindProxyForURL(url, host) { return "PROXY 127.0.0.1:80"; } |
Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen...
Ik snap inderdaad waar je op doelt, en bedank je voor de suggestie. Het kon iets geweest zijn waar ik nog niet aan gedacht had, maar ik vroeg specifiek om DNS requests.EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:48:
[...]
Ik dacht aan iets simpels als
code:
1 2 3 4 function FindProxyForURL(url, host) { return "PROXY 127.0.0.1:80"; }
Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen...
Mooi op tijdRayNbow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:57:
Yay... Projectmigratie van VS2013 naar VS2015... Unresolved externals en andere foutmeldingen..
Ik hoop dat de verschillen tussen 2015 en 2017 wat kleiner zijn. Zo had ik hier een project dat tegen een oude versie van GDAL (1.11.1) linkte... gaf allerlei fouten m.b.t. snprintf.HMS schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:24:
[...]
Mooi op tijd, VS2017 is ondertussen al in RC. Kan je over 2 jaar nog een keer
* RayNbow moest dus ook een recentere versie van GDAL vinden en die lib in VS2015 compilen.
Dit gaat ook om DNS requests, maar anyway, ik snap wat je bedoeld.Hipska schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:14:
[...]
Ik snap inderdaad waar je op doelt, en bedank je voor de suggestie. Het kon iets geweest zijn waar ik nog niet aan gedacht had, maar ik vroeg specifiek om DNS requests.
Dan lijkt een lokale DNS proxy mij het makkelijkst? Iets als Acrylic ofzo. Kun je een custom hosts file maken met een wildcard.
Ik herken het probleemalienfruit schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:47:
Werkt er iemand hier met Dynamics CRM Unified Service Desk? Wat een drama is dat zeg
Het is een van de slechtste producten van de Dynamics flag (werk vooral met NAV, bevalt me best goed eigenlijk)
Nee, dat zijn volgens mij toch eerder HTTP requests. Maar iets als die Acrylic zou wel de oplossing kunnen zijn. Bestaat er zoiets voor OS X / Linux?EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:28:
[...]
Dit gaat ook om DNS requests, maar anyway, ik snap wat je bedoeld.
Dan lijkt een lokale DNS proxy mij het makkelijkst? Iets als Acrylic ofzo. Kun je een custom hosts file maken met een wildcard.
Zoiets? https://github.com/hubdot...ools/dnsproxy/dnsproxy.pyHipska schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:25:
[...]
Nee, dat zijn volgens mij toch eerder HTTP requests. Maar iets als die Acrylic zou wel de oplossing kunnen zijn. Bestaat er zoiets voor OS X / Linux?
Kom op, beetje googelen
1
| address=/#/127.0.0.1 |
Vele wegen die Rome zouden kunnen lijden.
(volgens Maurice de Hond lijdt lijden tot lijden, en leidt leiden ook tot leiden, danwel lijden tot leiden en leiden tot lijden, pffrt wat een l(ij|ei)densweg).
1
| str.sprintf("X: %.3lf",mouse3D.X); // ERROR: CPLsprintf': is not a member of 'QString' |
* RayNbow spit wat rond en vindt...
1
2
3
4
5
| #ifdef sprintf #undef sprintf #endif #define sprintf CPLsprintf #endif |
(ノ°Д°)ノ︵ ┻━┻
Ruim je die puinzooi ook weer op?RayNbow schreef op donderdag 24 november 2016 @
(ノ°Д°)ノ︵ ┻━┻
[ Voor 3% gewijzigd door Skyaero op 24-11-2016 11:00 ]
Waar zie je me voor aan? Ik ben geen garbage collector.
Ik kom al, ik kom al......RayNbow schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:08:
[...]
Waar zie je me voor aan? Ik ben geen garbage collector.
https://niels.nu
Als ik googelde kwam ik telkens uit bij proxy en VPN services, vandaar dat ik hier eens een gooi deed, misschien had iemand hier DE perfecte toolEddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:01:
[...]
Zoiets? https://github.com/hubdot...ools/dnsproxy/dnsproxy.py
Kom op, beetje googelen
En idd dcm360 en Pizzalucht, dnsmasq was ik ook al een paar keer tegen gekomen, denk toch dat ik voor die optie zal gaan..
[ Voor 55% gewijzigd door alienfruit op 24-11-2016 15:10 ]
Wat moet ik nou met RSI in m'n middelvinger...?EddoH schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:01:
[...]
Zoals bij veel geneugden des levens dien je die ook met je middelvinger te beroeren.
Touché...farlane schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:34:
[...]
Wat moet ik nou met RSI in m'n middelvinger...?
$ 760000,- voor een nieuwe versie van Font Awesome? Da's een awesome salaris.Skyaero schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:34:
Kickstarter voor een nieuwe font-awesome https://www.kickstarter.c.../232193852/font-awesome-5
Tjolk is lekker. overal en altijd.
25 keer het streefbedrag, moet echt een van de beste dingen zijn sinds gesneden brood.Ger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:16:
[...]
$ 760000,- voor een nieuwe versie van Font Awesome? Da's een awesome salaris.
nog 240K en ik hoef niets meer uit te geven mocht ik het ooit gaan gebruiken ^^Ger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:16:
[...]
$ 760000,- voor een nieuwe versie van Font Awesome? Da's een awesome salaris.
omg web 4.0 nexd level, so profesoinal
Niemand lekker aan het programmeren ofzo?
Ik ben nu druk al mijn projecten aan het afronden/overdragen. Vanaf donderdag ben ik vrij voor 2,5 week, vrijdag krijg ik mijn sleutel voor mijn appartementje dus dan lekker klussen/verhuizen!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
4.0 pas ? .. dacht dat we al rond de 50.0 zaten onderhand (of 0.9999999 als je linux adept bentBarôZZa schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 02:51:
Wordpress + 13 in een dozijn theme, font awesome, shutterstock, Google fonts, bootstrap, JQuery en alle social media JS-libraries.
omg web 4.0 nexd level, so profesoinal
Een long living topic branch werd up to date gehouden met master d.m.v periodieke merges.
Ergens heeft iemand een keer een merge van master naar topic gedaan, maar daar teveel conflicten op gekregen en toen alles files gediscard en dat gecommit. Je ziet dus een lege commit wat eigenlijk een merge is. Wat er dan eigenlijk gebeurt is een nieuwe waarheid doorgedrukt waarin gezegd wordt "alles van master tussen de laatste merges moet weer weg"
Verder laat een log op een willekeurige file deze wijziging niet zien. Dit is bij duizenden files zo in mijn geval en zoek je je helemaal rot.
Tot nu toe geen success met een git reverse -m. Het lijkt erop dat de enige uitweg is om de topic branch te gaan herbouwen en alles te gaan zitten cherrypicken vanaf het moment van de foute merge.
Niet handig. Bleh.
Lekker op de bank
Interactief gaan rebasen waarbij je de specifieke merge gaat weghalen? Beetje lastig te beoordelen op afstand.ZaZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:29:
Ik dacht dat ik wel redelijk thuis was in git, maar zit toch effe te stoeien met een een situatie zeg.
Een long living topic branch werd up to date gehouden met master d.m.v periodieke merges.
Ergens heeft iemand een keer een merge van master naar topic gedaan, maar daar teveel conflicten op gekregen en toen alles files gediscard en dat gecommit. Je ziet dus een lege commit wat eigenlijk een merge is. Wat er dan eigenlijk gebeurt is een nieuwe waarheid doorgedrukt waarin gezegd wordt "alles van master tussen de laatste merges moet weer weg"
Verder laat een log op een willekeurige file deze wijziging niet zien. Dit is bij duizenden files zo in mijn geval en zoek je je helemaal rot.
Tot nu toe geen success met een git reverse -m. Het lijkt erop dat de enige uitweg is om de topic branch te gaan herbouwen en alles te gaan zitten cherrypicken vanaf het moment van de foute merge.
Niet handig. Bleh.
Op zich ook niet erg dat het wat meer moeite kost aangezien het ongeveer de inverse van de hoofd usecase is.
Thuis in het weekend aan het klussen (heb nu vijf maanden de sleutel), en op werk ben ik aan het afronden en overdragen, want volgende week begin ik op m'n nieuwe opdracht.Ryur schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:50:
Wat een rust hier!
Niemand lekker aan het programmeren ofzo?
Ik ben nu druk al mijn projecten aan het afronden/overdragen. Vanaf donderdag ben ik vrij voor 2,5 week, vrijdag krijg ik mijn sleutel voor mijn appartementje dus dan lekker klussen/verhuizen!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ben het allemaal een beetje aan het aftasten, maar lijkt het niet te gaan worden. Met rebasen krijg ik bakken met conflicten (zelfs met rerere aan) die steeds weer net anders terugkomen.Sardaukar schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:43:
[...]
Interactief gaan rebasen waarbij je de specifieke merge gaat weghalen? Beetje lastig te beoordelen op afstand.
De foute merge is ook al een paar weken geleden gedaan en ondertussen zitten een aantal developers fulltime op de topic branch.
Het lijkt erop dat het toch een hele zooi cherry picken gaat worden
Lekker op de bank

Als ik zo op SIDN kijk is het domein vrijwel meteen nadat-ie vrij kwam geregistreerd. Nooit gedacht dat die domeinnaam zoveel waard was blijkbaar. Zeker ook omdat ik nooit iets met schoenen heb gedaan (behalve erop lopen). Wat zo iemand er dus mee denkt te bereiken is mij een raadsel.
Lijkt mij gewoon een scam site, geen voorwaarden, werkt amper, ziet er niet echt betrouwbaar uit.Ger schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:18:
Ik zag zojuist nog ergens een link rondslingeren naar mijn oude freelance-website. Die heb ik een tijd terug opgezegd omdat ik ook al lang geen freelance weer meer doe. Kom ik er net achter dat een vage schoenenboer mijn domeinnaam nogal interessant vond blijkbaar.![]()
Als ik zo op SIDN kijk is het domein vrijwel meteen nadat-ie vrij kwam geregistreerd. Nooit gedacht dat die domeinnaam zoveel waard was blijkbaar. Zeker ook omdat ik nooit iets met schoenen heb gedaan (behalve erop lopen). Wat zo iemand er dus mee denkt te bereiken is mij een raadsel.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ger schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:41:
Ja, dat het een scam is snapte ik ook wel. Maar hoeveel mensen op zoek naar een programmeur zullen denken: hé, damesschoenen, daar was ik net naar op zoek...
5 maanden de sleutel en nu nog klussen?CodeCaster schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:57:
[...]
Thuis in het weekend aan het klussen (heb nu vijf maanden de sleutel), en op werk ben ik aan het afronden en overdragen, want volgende week begin ik op m'n nieuwe opdracht.Ik lurk verder wel.
Was het een bouwval ofzo?
Bij mij is het de bedoeling in 1,5 week te klussen & te verhuizen (vrijdag sleutel, volgende week vrijdag dag 1 verhuizen & zaterdag dag 2).
De eerste maand is de gehele benedenverdieping verbouwd, toen ben ik verhuisd en heb daarna even rustig aan gedaan. Nu bezig aan m'n werkkamer.Ryur schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:23:
[...]
5 maanden de sleutel en nu nog klussen?
Bij mij is het de bedoeling in 1,5 week te klussen & te verhuizen (vrijdag sleutel, volgende week vrijdag dag 1 verhuizen & zaterdag dag 2).
Anderhalve week is dan wel weer kort!
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Bij mij is het nu bijna 5 jaar en nu pas is het einde in zicht. Was wel echt een bouwval en ongeveer alles is helemaal opnieuw gedaan.Ryur schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:23:
[...]
Zaten wel af en toe periodes van een paar maanden niet klussen tussen omdat er weer eens een kind werd geboren of dat je het gewoon geestelijk effe niet meer trekt of omdat je moet sparen voor de volgende klus.
In totaal anderhalve ton aan verbouwingen erin gestoken ofzo. Misschien zelfs wel 2. Durf het eigenlijk niet eens precies uit te rekenen.
Maar goed; Ik heb wel een lekkere stek nu.
Lekker op de bank
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
WOT geeft'm ook een slechte rating.Megamind schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:38:
[...]
Lijkt mij gewoon een scam site, geen voorwaarden, werkt amper, ziet er niet echt betrouwbaar uit.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik gok een maand of 3 bezig te zijn. En het is zeker geen bouwval maar ik heb er voor gekozen om wat grote klussen te doen. Ik ben nu ongeveer een maand bezig en komend weekend word de badkamer betegeld. Al het werk wat we tot nu toe in de badkamer hebben gedaan is dan niet meer te zien... Maarja klussen duurt gewoon een tijdje als je het in de vrije tijd doet en goed wilt doen.Ryur schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:23:
[...]
Ja, als er na de foute merge ook al een tijd is doorgewerkt met die branch gaat het wel vervelend worden.ZaZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:59:
[...]
Ben het allemaal een beetje aan het aftasten, maar lijkt het niet te gaan worden. Met rebasen krijg ik bakken met conflicten (zelfs met rerere aan) die steeds weer net anders terugkomen.
De foute merge is ook al een paar weken geleden gedaan en ondertussen zitten een aantal developers fulltime op de topic branch.
Het lijkt erop dat het toch een hele zooi cherry picken gaat worden
Rebase interactief tot en met de foutieve merge waarbij je de foutieve merge weghaalt en daarna alle relevante diffs via cherry-pick naar binnen trekken lijkt me dan het meest zinnige. Wel veel werk
Ik neem aan dat degene die de foutieve merge heeft gedaan nu geen integratierechten meer heeft?
Die heeft mij een krat bier gegeven. Da's mijn regel en dan fix ik het. Verder laat ik voor genoeg mensen ruimte om fuck ups te maken zodat ik af en toe wat te drinken heb.Sardaukar schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:00:
[...]
Ja, als er na de foute merge ook al een tijd is doorgewerkt met die branch gaat het wel vervelend worden.
Rebase interactief tot en met de foutieve merge waarbij je de foutieve merge weghaalt en daarna alle relevante diffs via cherry-pick naar binnen trekken lijkt me dan het meest zinnige. Wel veel werk
Ik neem aan dat degene die de foutieve merge heeft gedaan nu geen integratierechten meer heeft?
Probleem heb ik inmiddels opgelost d.m.v cherry picks.
Was niet de meest sexy oplossing, maar it'll do.
Lekker op de bank
DE manier om zwaar alcoholist te wordenZaZ schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:13:
[...]
Die heeft mij een krat bier gegeven. Da's mijn regel en dan fix ik het. Verder laat ik voor genoeg mensen ruimte om fuck ups te maken zodat ik af en toe wat te drinken heb.
Omgekeerd net zo als je in een boek over een paasei in een spel leestMichielPH schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:16:
Qua Engels erger ik me eigenlijk veel meer aan het overschot aan Engelse woorden in Nederlandse teksten die één op één vertaald kunnen, zoals folder of file. Ook iets waarvan ik de billen samenknijp: spelling zoals 'weggeklicked'. Welke taal is dat!

Ik denk dat het idee is om verlopen domeinnamen over te nemen (gewoon systematisch) in de hoop dat er nog links naar de domeinnamen bestaan. Gratis trafficGer schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:18:
Ik zag zojuist nog ergens een link rondslingeren naar mijn oude freelance-website. Die heb ik een tijd terug opgezegd omdat ik ook al lang geen freelance weer meer doe. Kom ik er net achter dat een vage schoenenboer mijn domeinnaam nogal interessant vond blijkbaar.![]()
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Of teksten die gewoon worden gehusseld met Nederlands en EngelsMichielPH schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:16:
Qua Engels erger ik me eigenlijk veel meer aan het overschot aan Engelse woorden in Nederlandse teksten die één op één vertaald kunnen, zoals folder of file. Ook iets waarvan ik de billen samenknijp: spelling zoals 'weggeklicked'. Welke taal is dat!
https://dnssectest.sidnlabs.nl/
triggered
Are you a one or a zero
1
| <div style='left:240px;bottom:80px;width:1420px'></div> |
Maar er gebeurd niks...
Edit:
Aha, http://supermarkupworld.com/ vertelde mij dat je daarna gewoon moet lopen met je pijltjes toetsen

[ Voor 27% gewijzigd door diabolofan op 30-11-2016 11:42 ]
Je kunt lopen met de pijltjestoetsen.diabolofan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:38:
En hoe werkt het? Dit moet naar mijn idee aardig kloppen:
code:
1 <div style='left:240px;bottom:80px;width:1420px'></div>
Maar er gebeurd niks...
Edit:
Aha, http://supermarkupworld.com/ vertelde mij dat je daarna gewoon moet lopen met je pijltjes toetsen
Ik heb gemerkt als je de balk ter hoogte ligt van de grond, dat je alsnog tegen de balk aan loopt. De balk een pixel lager leggen, op de balk lopen, weer een pixel hoger werkt wel.
Of gewoon springenSide-Kick schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:06:
[...]
Ik heb gemerkt als je de balk ter hoogte ligt van de grond, dat je alsnog tegen de balk aan loopt. De balk een pixel lager leggen, op de balk lopen, weer een pixel hoger werkt wel.
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Haha, level 2:Hipska schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:37:
Deze hier al gepasseerd? http://supermarkupworld.com/game.html
Is wel gericht op jongeren.
1
| <div style='left:28px;bottom:180px; width:1850px; transform: rotate(352deg);'></div> |
Je valt eerst door de div. Je wordt vervolgens op de hoogte van de deur gezet en je kan zo door de lucht naar de deur lopen

Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Oops, ik moest nog verder doen aan die van vorig jaarBrakkie41 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:23:
http://adventofcode.com/
Het is weer begonnen!![]()
Ik doe die van mij gewoon nooit af
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Onverwacht of was ie al langere tijd ziek?Laurens-R schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:52:
VPN is dood .... toch maar naar kantoor gaan
Gecondoleerd.
Lekker op de bank
Ik denk dat hij het heeft over een VPNZaZ schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:34:
[...]
Onverwacht of was ie al langere tijd ziek?
Gecondoleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Loetn op 01-12-2016 10:40 ]
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Tuurlijk.
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Sarcasme is moeilijk over te brengen via het schermMerethil schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:45:
[...]
Ik denk dat hij het heeft over sarcasme
Maar het gaat toch ook via internet?Loetn schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:46:
[...]
Sarcasme is moeilijk over te brengen via het scherm
Ik kijk wel uit.
Lekker op de bank
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.