Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik voel hier echt helemaal niets bij.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dan bellen we het Pieter Baan Centrum.oisyn schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:13:
Maar de echte vraag is: zou je wel wat voelen als ik in het echt tegen je zou staan te schreeuwen?
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Vrijwel al ons gedrag is aangeleerd door voorbeelden te volgen en het dan vaak te doen. Dit is m.i. niet anders.Harrie_ schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:57:
Ok maar dan leer je dus eigenlijk empathie faken![]()
Collega: "mijn vrouw ligt op sterven"
Linus: *boeiend!*
Linus: *herinner cursus*
Linus: "oeh wat erg, ik heb er begrip voor als je werk nu niet 100% is"
Je kunt met git-hooks afdwingen wat je wil. Enige nadeel is dat je bij puur locale repo's niet af kunt dwingen dat die hooks ook geinstalleerd zijn v.z.i.w.Harrie_ schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:16:
Even iets anders dan empathie... Weet iemand hoe ik in een lokale Git-omgeving het voor elkaar kan krijgen dat er alleen van branch x naar branch y gepusht mag worden zonder deze restrictie op users af te dwingen. M.a.w. iedere user mag pushen maar alleen naar branch x en vanaf branch x alleen naar branch y
Betere oplossing is een goeie git-host. Met de meeste online oplossingen kun je prima afdwingen dat je alleen naar master mag mergen via een merge-request bijvoorbeeld.
[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 19-09-2018 14:18 ]
https://niels.nu
[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2018 20:19 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.