Mjah dat aspect is ook al uitvoerig in de comments besproken, met over het algemeen als kritiek op die kritiek dat het een gangbaar bedrag zou zijn voor een conferentie. Dat mag dan zo zijn, maar dat zijn in mijn ogen wel conferenties met een stuk meer inhoud en breedte. Ik zou ook niet weten hoe je prijs/kwaliteit kon verantwoorden aan een eventuele baas. Er zijn op zich conferenties genoeg in NL of in de buurlanden, zowel breder, alswel met een specifiek thema / product en dus veel diepgaander, dus waarom zou ik nou net deze kiezen.
Maar goed ik heb verder geen kijk of de organisatie, zal niet meevallen om van de ground-up iets op te zetten waarvan je verwacht dat er voldoende mensen komen.
hackerhater schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:11:
[...]
Decaan in mijn geval en ondertussen 14 jaar geleden, maar het is inderdaad erg ja.
Ik had meer last van de horken op de opleiding samen met dat "competentie-gerichte" onderwijs.
Heel leuk als je elkaar moet beoordelen als je als vrouw de haantjes compleet weg vaagt qua kunnen

Zorgt wel voor meer problemen mijns inziens. Leren samenwerken met vakgenoten is prima, maar de nadruk ligt er tegenwoordig wel heel erg op.
Met als gevolg dat deeltijd opleidingen ook vaak niet of minder mogelijk zijn, sta je dan met je credo "een leven lang leren". Het "samenwerk" aspect heb je al geleerd in een vorige opleiding en vooral meestal al in de praktijk, wat toch een stuk beter is dan de vrijblijvende samenwerking bij een opleiding.
En de beoordelingen zijn vaak dermate vaag dat er paniek uit breekt bij docenten als je na het cijfer gaat vragen waarom de "8" nou een 8 is. Krijg je mededelingen terug als "willen jullie nou echt nog een hoger cijfer ?". Errrr nee gewoon eens weten waarom het geen 10 was en waar de verbeterpunten nou dan nog zaten. Daar kwam dus geen antwoord op en bleek dat men de helft van het project uberhaupt niet beoordeeld had, achja ervaring rijker illusie armer zullen we maar zeggen.
[
Voor 45% gewijzigd door
gekkie op 17-02-2017 12:26
]