denk ook dat de langere meer nut hebben, en gezien alle handige bits&bobs die inmiddels verschijnen (zoals ook de propschilden) en vaak ook naar thingiverse worden geuploadet (blijft een raar woord) even kijken of het niet tijd is om in een 3d printer te gaan investeren. De Geeetech i3 pro c krijgt mixed reviews, denk dat ik het wel aan durfspeedhaste schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:24:
[...]
Die extended landing gear ziet er wel interessant uit.
Wat ik tevens ook de nodige keren voorbij heb zien komen zijn accessoires voor het beschermen van de (sticks van de) controller en alternatieve brackets voor het gebruik van tablets.
Het schijnt overigens niet ongewoon te zijn dat de sticks in sommige controllers er vrij makkelijk uitgehaald kunnen worden. Ga het zeker proberen (als de mijne eens een keer wordt verzonden) voordat ik naar protectors ga kijken. Beetje goede wil en die zijn niet eens nodig.
Brackets laat ik ook nog even zitten, de nexus 7 2013 schijnt prima te passen. Ben benieuwd of het ook handig is...
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro