• RHTizzy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07-2020
speedhaste schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:24:
[...]

Die extended landing gear ziet er wel interessant uit.
Wat ik tevens ook de nodige keren voorbij heb zien komen zijn accessoires voor het beschermen van de (sticks van de) controller en alternatieve brackets voor het gebruik van tablets.
denk ook dat de langere meer nut hebben, en gezien alle handige bits&bobs die inmiddels verschijnen (zoals ook de propschilden) en vaak ook naar thingiverse worden geuploadet (blijft een raar woord) even kijken of het niet tijd is om in een 3d printer te gaan investeren. De Geeetech i3 pro c krijgt mixed reviews, denk dat ik het wel aan durf :9

Het schijnt overigens niet ongewoon te zijn dat de sticks in sommige controllers er vrij makkelijk uitgehaald kunnen worden. Ga het zeker proberen (als de mijne eens een keer wordt verzonden) voordat ik naar protectors ga kijken. Beetje goede wil en die zijn niet eens nodig.

Brackets laat ik ook nog even zitten, de nexus 7 2013 schijnt prima te passen. Ben benieuwd of het ook handig is...

Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
RHTizzy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:30:
Heb deze http://www.thingiverse.com/thing:1899934 via 3dhubs.com laten printen voor een leuk bedrag bij Niels's hub. Niet de allerbeste kwaliteit print maar voor zijn prijs zeker een aanrader. De doos zelf voelt sterk maar toch licht en is (lijkt mij) ideaal als cabine reisbescherming in een rugtas overhead.
Wat kost zoiets als ik vragen mag?

• RHTizzy
GustavSan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:37:
[...]

Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Niels rekende €22 ex verzending as-is, ik heb de infill laten verhogen voor een iets robuuster print en daarmee kwam er een tientje bij. De printresolutie kan veel beter maar ik was niet op zoek naar een kunstobject. Ik heb eens rondgekeken, gemiddelde printduur is rond de 15u voor dit exemplaar dus wat mij betreft een prima deal gekregen van Niels.

https://www.3dhubs.com/rotterdam/hubs/niels

nog even de thingiverse mavic voorraad van het moment
http://www.thingiverse.com/search/page:3?q=mavic&sa=

[ Voor 13% gewijzigd door RHTizzy op 24-11-2016 18:08 ]

Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RHTizzy
en omdat de titel hier informatie en discussie is nog even een verrassende vondst die wellicht interessant is voor degenen die nog om kunnen gaan met PuTTY :D
http://mavicpilots.com/th...-the-mavic-firmware.1626/

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 23:04
speedhaste schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:14:
[...]

Bij welke winkel is dit? En waarschijnlijk zijn dit drones voor klanten die bij jullie een pre-order geplaatst hebben.
Is bij dronekenner.nl, dit zijn inderdaad pre-orders.

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-08 00:34
Media Markt Breda heeft voorraad van de combo

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
tuk217 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:21:
Media Markt Breda heeft voorraad van de combo
Waar zie je dat? Andere MM's ook?
En alleen de combo?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
matthijst schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:33:
[...]

En alleen de combo?
Bij het doen van een beschikbaarheids check op de website staat hij ook beschikbaar in de vestigingen:
Amsterdam Centrum, Zwolle, Middelburg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-08 00:34
matthijst schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:33:
[...]

En alleen de combo?
Had hem net in m'n handen :p

• matthijst
  • Nu online
Benieuwd of ze de normale ook krijgen binnenkort.
1200 net wat beter te doen dan 1500 :)

Verwijderd

nu dat ze binnenkomen bij mediamarkt moeten ze toch overal verkrijgbaar zijn?
Anders rij ik wel effen naar middelburg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Alleen Middelburg nog op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Wie o wie heeft veel ervaring en technische kennis van de Phantom-serie en/of de Mavic? Ik ben een review aan het afronden over de Mavic Pro in vergelijking met de Phantom 4. We hebben beide drones (helaas gedurende korte tijd) in bezit gehad. Het is onze eerste drone review, hoewel we op de redactie al wel langer met drones bezig zijn, onder andere voor videoreportages. Maar het kan geen kwaad als iemand met ervaring en expertise eens kritisch naar het conceptartikel zou willen kijken. Vooral voor een feitencheck. Vrijwilligers? ;-) Stuur maar een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Leuke review op de Frontpage. Enige dat ontbreekt is dat de P4 ook daadwerkelijk te koop is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
GustavSan schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:06:
Leuke review op de Frontpage. Enige dat ontbreekt is dat de P4 ook daadwerkelijk te koop is :)
Klopt, dat is op dit moment inderdaad een praktisch minpunt. Dat heb ik helemaal aan het eind wel kort vermeld: ;-)
Een tijdelijk nadeel van de Mavic Pro is wel dat hij momenteel slecht leverbaar is, maar al met al vinden wij dat de Mavic Pro in vergelijking met de Phantom 4 de betere papieren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Yero schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:16:
Wie o wie heeft veel ervaring en technische kennis van de Phantom-serie en/of de Mavic? Ik ben een review aan het afronden over de Mavic Pro in vergelijking met de Phantom 4. We hebben beide drones (helaas gedurende korte tijd) in bezit gehad. Het is onze eerste drone review, hoewel we op de redactie al wel langer met drones bezig zijn, onder andere voor videoreportages. Maar het kan geen kwaad als iemand met ervaring en expertise eens kritisch naar het conceptartikel zou willen kijken. Vooral voor een feitencheck. Vrijwilligers? ;-) Stuur maar een PB.
Kijk op youtube. Genoeg filmpjes te vinden voor een review. Zelfs filmpjes met de verschillen tussen de Mavic en de Phantom 4(en Pro).

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
JEV schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:12:
[...]

Kijk op youtube. Genoeg filmpjes te vinden voor een review. Zelfs filmpjes met de verschillen tussen de Mavic en de Phantom 4(en Pro).
De verschillen zijn mij bekend, daar had ik het niet over. Het ging een inhoudelijke feitencheck vòòr publicatie van het artikel dat inmiddels online staat. ;)
reviews: DJI Mavic Pro vs. Phantom 4: kleine revolutie in quadcopterland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderbz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Weet iemand of de Mavic Pro überhaupt nog ergens op voorraad is? Gezien MM wel levering heeft gehad (inmiddels overal uitverkocht echter) zou ik verwachten dat andere shops ook iets binnen gehad hebben, maar tot nu toe geen succes in mijn zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
-knip-

[ Voor 87% gewijzigd door Universal Creations op 28-11-2016 18:48 . Reden: Hoort niet op GoT thuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
RHTizzy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:13:
en omdat de titel hier informatie en discussie is nog even een verrassende vondst die wellicht interessant is voor degenen die nog om kunnen gaan met PuTTY :D
http://mavicpilots.com/th...-the-mavic-firmware.1626/
Android KitKat? Dat had ik niet verwacht... :9 .

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is toch voor te lachen, ik krijg juist een mail binnen dan de Dji Phantom 4 pro in stock is :p wtf is Dji meebezig. Dat ze eerst focussen op de Mavic .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHTizzy
ChojinZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:29:
[...]

Android KitKat? Dat had ik niet verwacht... :9 .
ja bizar ergens, oke het is een port van linux maar dan wel voor mobile.... mss is de framework net iets makkelijker dan regulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHTizzy
sorry aan degenen die interesse hadden voor mijn 2e bestelling, ik heb inmiddels een verzendbevestiging binnen en de andere heb ik inmiddels ook geannuleerd. Heb er nog aan gedacht om de levering door te laten gaan maar omdat ik geen idee heb wat er eventueel aan kosten bijkomt voor import en of dat alsnog acceptabel zou zijn aangezien nu ook in nederland de levering op gang lijkt te komen, kies ik liever eieren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
Zo ik ben ook overstag, zojuist besteld bij ArtenCraft met de 5% korting. Wel onder rembours.. heb liever niet bijna 1400 euro bij een bedrijf staan dat nog niet kan leveren..

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Morgen ben ik op het vliegveld in Hong Kong. Hij zal daar wel niet in stock zijn. Maargoed hopen dat mijn levering in nl bij toemen gewoon snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHTizzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 12:19
Hallo, wat is de verwachte levertijd voor je Mavic?
Greetoz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:56:
Zo ik ben ook overstag, zojuist besteld bij ArtenCraft met de 5% korting. Wel onder rembours.. heb liever niet bijna 1400 euro bij een bedrijf staan dat nog niet kan leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
stekki schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:00:
Hallo, wat is de verwachte levertijd voor je Mavic?

[...]
Ik ga ze morgen eens bellen, twee weken geleden wisten ze nog niks. Maar ik heb geen haast en met de rembours zending is het makkelijk te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 20:09
Ik ga ze morgen eens bellen, twee weken geleden wisten ze nog niks. Maar ik heb geen haast en met de rembours zending is het makkelijk te annuleren.
Beste klant,

Uw bestelling heeft zijn vermelde leveringstermijn overschreden. Wij zoeken uit hoe dit komt en houden u zo snel als mogelijk op de hoogte.

Er is momenteel een wereldwijde vertraging in de productie van de Mavic Pro
Op dit moment hebben wij hierdoor nog geen zicht wanneer het toestel zal kunnen geleverd worden.
Wij dienen de informatie van Dji af te wachten.
Van zodra wij de nodige info ontvangen , zullen wij u informeren.
Indien u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet deze te stellen.

Prettige dag verder

Het Art & Craft team

Aldus Art en Craft vandaag via de email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

In de US gaat het iets beter qua levertijd. Ik heb de 25ste besteld bij een van de grote online retailers (Newegg) en kreeg net mijn bevestiging binnen dat de Mavic net in China op de post is gegaan en 5 December geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik begin echt steeds meer te geloven dat januari niet haalbaar is. Ondanks mijn bestelling op 6 oktober.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 12:19
Dit zou echt triestig zijn, en ook nu het weer slechter wordt, ik zit in hetzelfde schuitje :(
diotav schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:16:
Ik begin echt steeds meer te geloven dat januari niet haalbaar is. Ondanks mijn bestelling op 6 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
tim-1985 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:50:
[...]

*knip*

Aldus Art en Craft vandaag via de email.
Thanks, dat bellen laat ik dan ook wel achterwege.. Hopelijk nog in december, anders maar januari..
Als ze vandaag aangeven dat ze geen idee hebben ga ik er vanuit dat die datum in de sheet maar een gokje is..

[ Voor 43% gewijzigd door Greetoz op 01-12-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ze mogen wel opschieten met die levering. Als het zo lang duurt heeft de concurrent straks een beter model. In quad land gaan de ontwikkelingen best wel snel en voordat je het weet is dat ding al weer verouderd.... :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Mocht er nog iemand binnenkort in New York zijn, het lijkt er op dat ik komende week ook mijn tweede Mavic bezorgd krijg dus die mag iemand wel tegen kostprijs van me hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Apple Store staat nu op 31 maart, was eerst nog januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:44:
Apple Store staat nu op 31 maart, was eerst nog januari.
En verzending van 6-8 weken naar 3-4maanden.
Mag toch niet hopen dat dit klopt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:45:
[...]

En verzending van 6-8 weken naar 3-4maanden.
Mag toch niet hopen dat dit klopt.
Als je de geruchten op inet moet geloven wel. Ik vind de communicatie ook niet top. Je kan als bedrijf natuurlijk altijd tegen productie problemen aanlopen. Maar communiceer dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ChojinZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:56:
[...]

Als je de geruchten op inet moet geloven wel. Ik vind de communicatie ook niet top. Je kan als bedrijf natuurlijk altijd tegen productie problemen aanlopen. Maar communiceer dat gewoon.
Ppff dan zou ik er persoonlijk wel al klaar mee zijn. Even wachten bij een dergelijk product is prima maar aangezien de leveringen inmiddels heel mondjes maat beginnen ga ik niet zitten wachten tot maart.

Erg gevaarlijk in een product klasse als deze. Mensen hebben dit product niet nodig en kopen het puur voor de leuk/hobby, dergelijke levertijden maakt ze aan het twijfelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 02-12-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:04:
[...]

Erg gevaarlijk in een product klasse als deze. Mensen hebben dit product niet nodig en kopen het puur voor de leuk/hobby, dergelijke levertijden maakt ze aan het twijfelen.
yup! Of ze gaan gewoon voor een ander merk. Handig is het in iedergeval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:04:
Ppff dan zou ik er persoonlijk wel al klaar mee zijn. Even wachten bij een dergelijk product is prima maar aangezien de leveringen inmiddels heel mondjes maat beginnen ga ik niet zitten wachten tot maart.

Vooral ook irritant omdat het risico bestaat dat ze in april een mavic2 aankondigen (zoals met de 4/4 pro).
Zit je tot maart te wachten, maandje later opeens een nieuwe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:41:
[...]

Vooral ook irritant omdat het risico bestaat dat ze in april een mavic2 aankondigen (zoals met de 4/4 pro).
Zit je tot maart te wachten, maandje later opeens een nieuwe :|
Ja dat ook nog idd.
ChojinZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:13:
[...]

yup! Of ze gaan gewoon voor een ander merk. Handig is het in iedergeval niet...
Nou dat is het voordeel wat ze misschien nog hebben. Concurrentie is er niet echt toch in de opvouwbare drones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:48:
[...]

Nou dat is het voordeel wat ze misschien nog hebben. Concurrentie is er niet echt toch in de opvouwbare drones?
Er is niet heel veel aanbod. GoPro moest ook in dat gat springen maar is hopeloos gefaald. Maargoed, best kans dat de concurrentie binnen kort ook massaal komt met opvoudbare quads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:53
De concurrentie kan daar wel mee komen, maar ze zullen ook de productie ervan moeten kunnen opzetten. Dat kost net zo goed tijd. En dan moeten ze ook nog de kwaliteit van DJI kunnen leveren om echt te kunnen concurreren. Bij actiecamera's duurde het ook jaren voordat de concurrentie iets vergelijkbaars als GoPro kon leveren.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Universal Creations schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:08:
De concurrentie kan daar wel mee komen, maar ze zullen ook de productie ervan moeten kunnen opzetten. Dat kost net zo goed tijd. En dan moeten ze ook nog de kwaliteit van DJI kunnen leveren om echt te kunnen concurreren.
Weet jij van elke fabrikant waarmee ze bezig zijn?

Andere fabrikanten zitten ook niet stil en zijn wellicht al bezig met de ontwikkeling van een concurrerend product. Het zou zomaar kunnen dat er over 2 maanden een concurrent word aangekondigd. En dat DJI niet aan de vraag kan voldoen wil nog niet zeggen dat andere tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Exact hetzelfde zag je ook met de Oculus Rift en de Vive. Oculus was jaren lang HET bedrijf wat VR op de markt zou brengen. Vervolgens is het zover en hebben ze grote leverings problemen. Ondertussen is Valve/HTC lekker bezig en brengt ook ineens een HMD uit. Echter heeft Valve nooit leverings problemen gehad. Sterker nog, 2 maanden na de launch was de gemiddelde levertijd van de Vive een week! Een hoop mensen (waaronder ik) hebben toen de OR order gecanceld en zijn voor de Vive gegaan.
Universal Creations schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:08:
Bij actiecamera's duurde het ook jaren voordat de concurrentie iets vergelijkbaars als GoPro kon leveren.
En dat is meteen de grootste fout geweest van GoPro. Denken dat je de concurrentie vooruit bent en vooral niet teveel innoveren . En kijk nu hoe het met GoPro gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 02-12-2016 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 66l8R9FaSaiKF
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09-2022
<+:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mMEGnwf.jpg?2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Waar gehaald?
En al mee gevlogen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 66l8R9FaSaiKF
matthijst schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:55:
Waar gehaald?
En al mee gevlogen?
Gisteravond laat ontvangen. Direct na aankondiging op DJI's eigen website mijn preorder geplaatst voor de Mavic Pro, fly more combo, een paar extra props en een extra batterij (4 in totaal). Achteraf had ik daar spijt van omdat ik dacht dat dit de verzending mogelijk zou vertragen... en toen stond DHL opeens voor de deur!

Nog niet gevlogen, wel uitgepakt. Het spul lijkt kwalitatief grotendeels wel in orde te zijn. Geen losse schroefjes waar ik veel over gehoord heb. De drone voelt stevig aan (de poten in het bijzonder). Wel wat bijzondere scuff marks / krasjes hier en daar. Bijvoorbeeld op de gimbal cover (plastic koepel dingetje, zie voorgaande foto). Die voelt, samen met de gimbal lock, ook bijzonder fragiel aan. Niet dat dat erg is, dat gaat er toch af tijdens het vliegen, maar het viel me wel op. Ook een gekke kras op een van de nieuwe accu's, eveneens geen probleem, viel wel op. De controller ziet er goed uit. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de smartphone houder een handig systeem vind. Telefoons zoals de iPhone 6 en 6s plus passen er vanzelf prima in. De Samsung s5 en s6 niet, daar wordt de home button al snel volledig afgedekt. De ronde iPhone buttons kun je nog net indrukken omdat die er een klein beetje onderuit steken, maar ook die zijn lastig bereikbaar. Bovendien drukt de houder continu de home button bij allebei de Samsung telefoons. Misschien doe ik iets verkeerd, maar op het eerste gezicht lijken iPhones het best te passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• speedhaste
Ik kwam nog een youtube filmpje tegen over het finetunen van de YAW en Gimbal om betere cinematic shots te verkrijgen. Had dit nog niet eerder in andere filmpjes gezien.
YouTube: Fine Tuning the DJI Mavic Pro - Yaw and Gimbal

66l8R9FaSaiKF al vast veel vlieg plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Krassen op een nieuw product zouden voor mij echt onacceptabel zijn eigenlijk.

Ga je daar nog een punt van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 66l8R9FaSaiKF
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:09:
Krassen op een nieuw product zouden voor mij echt onacceptabel zijn eigenlijk.

Ga je daar nog een punt van maken?
Misschien een ongelukkige woordkeuze van mijn kant. Het zijn echt geen grote diepe krassen oid. Meer veegjes/streepjes (is dat hetzelfde als scuff marks?). Anyhow, ik zie ik inmiddels ook een paar andere dingen die ik niet gewend ben van DJI. Ik zal snel een paar foto's maken, kan iedereen zijn eigen oordeel vellen :P

Misschien valt het mij in het bijzonder op omdat het zaken zijn die ik niet terug zie op mijn huidige P4 of herinner van mijn vroegere I1. Zolang het de functionaliteit niet aantast vind ik het allemaal geen probleem. Voor mij zijn dit echt gebruiksvoorwerpen waar ik zoveel mogelijk plezier uit probeer te halen. Zodra ik tijd heb, lekker vliegen dus, niet naar de winkel. Desalniettemin hoop ik dat mijn nog te arriveren P4P net iets geraffineerder uit de doos komt. We'll see!

So small!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nbeRYiE.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:53
ChojinZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:35:Weet jij van elke fabrikant waarmee ze bezig zijn?

Andere fabrikanten zitten ook niet stil en zijn wellicht al bezig met de ontwikkeling van een concurrerend product. Het zou zomaar kunnen dat er over 2 maanden een concurrent word aangekondigd. En dat DJI niet aan de vraag kan voldoen wil nog niet zeggen dat andere tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Exact hetzelfde zag je ook met de Oculus Rift en de Vive. Oculus was jaren lang HET bedrijf wat VR op de markt zou brengen. Vervolgens is het zover en hebben ze grote leverings problemen. Ondertussen is Valve/HTC lekker bezig en brengt ook ineens een HMD uit. Echter heeft Valve nooit leverings problemen gehad. Sterker nog, 2 maanden na de launch was de gemiddelde levertijd van de Vive een week! Een hoop mensen (waaronder ik) hebben toen de OR order gecanceld en zijn voor de Vive gegaan.
Je haalt nu wat door elkaar. Hoe lang geleden heeft DJI de Mavic aangekondigd? En hoe lang heeft Oculus gedaan om van een prototype naar een productiemodel te komen? Daar zit het punt. DJI kwam redelijk als donderslag bij heldere hemel (correct me if I'm wrong) met de Mavic Pro. De concurrentie is meteen op flinke achterstand gezet. Voordat je een fatsoenlijk werkend concurrerend model op de markt hebt gezet, ben je wel even verder als fabrikant. En voordat je je productiebanden hebt aangepast aan een totaal nieuw product, ben je ook wel even verder.
En dat is meteen de grootste fout geweest van GoPro. Denken dat je de concurrentie vooruit bent en vooral niet teveel innoveren . En kijk nu hoe het met GoPro gaat.
Dat is hun fout inderdaad; niet innoveren. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat GoPro jarenlang zonder echte concurrentie zat.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
66l8R9FaSaiKF schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:12:
[...]

Misschien een ongelukkige woordkeuze van mijn kant. Het zijn echt geen grote diepe krassen oid. Meer veegjes/streepjes (is dat hetzelfde als scuff marks?). Anyhow, ik zie ik inmiddels ook een paar andere dingen die ik niet gewend ben van DJI. Ik zal snel een paar foto's maken, kan iedereen zijn eigen oordeel vellen :P

Misschien valt het mij in het bijzonder op omdat het zaken zijn die ik niet terug zie op mijn huidige P4 of herinner van mijn vroegere I1. Zolang het de functionaliteit niet aantast vind ik het allemaal geen probleem. Voor mij zijn dit echt gebruiksvoorwerpen waar ik zoveel mogelijk plezier uit probeer te halen. Zodra ik tijd heb, lekker vliegen dus, niet naar de winkel. Desalniettemin hoop ik dat mijn nog te arriveren P4P net iets geraffineerder uit de doos komt. We'll see!

So small!
[afbeelding]
Mm oké, als het eraf kan de scuffs dan is dat opzich prima.
Naderhand krassen vind ik op een dergelijk apparaat geen probleem maar nieuw uit de doos is nieuw uit de doos natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
Misschien zitten ze zelfs demomodellen uit te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Helaas had mijn vlucht van Auckland naar Hong Kong vertraging waardoor we na sluitingstijd van de winkels in Hong Kong waren. Dus helaas geen glimp gezien van de mavic bij de dji stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Heb net een flymore combo besteld voor nog geen 1320,- bij Centralpoint, toch aanzienlijk goedkoper.
(verwachte voorraad datum: zondag 18 december 2016) Nu ook maar lekker wachten dus.
https://www.centralpoint....t-dji1234915-num-6562825/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Justinski schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:00:
Heb net een flymore combo besteld voor nog geen 1320,- bij Centralpoint, toch aanzienlijk goedkoper.
(verwachte voorraad datum: zondag 18 december 2016) Nu ook maar lekker wachten dus.
https://www.centralpoint....t-dji1234915-num-6562825/
Kijk dat is een mooie prijs, ik denk dat ik mijn preorder bij Artcraft ook maar verruil voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Vooraf betalen. Das wel weer lame, want 18 december gaan ze niet halen lijkt me.
Heb je straks 3 maanden je geld daar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Inderdaad dat zie ik nu ook.. Natuurlijk kan je tussentijds altijd je order nog cancellen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Ik heb vrijdag mijn eerste bestelling binnen gekregen (Flymore) and gisterenochtend voor het eerst een uurtje gaan vliegen. Aangezien ik nog nooit met een drone heb gevlogen was het allemaal wel even wennen.

Ook viel het me op dat film toch wel iets compleets anders is dan foto. Wellicht logisch voor iedereen, maar het kwam toch als een verrassing voor mij. Jaren aan fotografie kennis hielp niet echt veel...

Mijn eerste vlucht was gisteren rond 06:00 in de ochtend en ik merkte al direct dat de sensor eigenlijk te klein is voor low light beelden. Misschien dat ik nog niet het juiste referentie kader heb, maar als je naar stille beelden kijkt van bossen etc. in het donker is het echt een grote smurrie.

Enfin, hier dan maar de eerste video. Zoals je ziet heb ik nog veel te leren in het besturen van een drone, zo lijk ik incapabel om op een constante snelheid te pannen, en snap ik graden van beelden nog helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:27
DivWhis schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:05:
Ik heb vrijdag mijn eerste bestelling binnen gekregen (Flymore) and gisterenochtend voor het eerst een uurtje gaan vliegen. Aangezien ik nog nooit met een drone heb gevlogen was het allemaal wel even wennen.

Ook viel het me op dat film toch wel iets compleets anders is dan foto. Wellicht logisch voor iedereen, maar het kwam toch als een verrassing voor mij. Jaren aan fotografie kennis hielp niet echt veel...

Mijn eerste vlucht was gisteren rond 06:00 in de ochtend en ik merkte al direct dat de sensor eigenlijk te klein is voor low light beelden. Misschien dat ik nog niet het juiste referentie kader heb, maar als je naar stille beelden kijkt van bossen etc. in het donker is het echt een grote smurrie.

Enfin, hier dan maar de eerste video. Zoals je ziet heb ik nog veel te leren in het besturen van een drone, zo lijk ik incapabel om op een constante snelheid te pannen, en snap ik graden van beelden nog helemaal niet.

[video]
Is hij een beetje bruikbaar voor fotografie eigenlijk? Zelf ook met name met fotografie bezig, en het spookt wel eens door mijn hoofd om bijzondere hoeken te kunnen kiezen. Maar dat blijft wel een dure gok natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Ik durf het niet te zeggen. Heb er nog geen enkele foto mee gemaakt, maar ik gok dat het met voldoende licht wel moet lukken. Althans voor, flickr/facebook/500px etc. kwaliteit en kleine prints. Ik zal het binnenkort testen en wat RAWs delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
DivWhis schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:28:
Ik durf het niet te zeggen. Heb er nog geen enkele foto mee gemaakt, maar ik gok dat het met voldoende licht wel moet lukken. Althans voor, flickr/facebook/500px etc. kwaliteit en kleine prints. Ik zal het binnenkort testen en wat RAWs delen.
Ik ben benieuwd of er uiteindelijk ook een polarpro filtersetje voor beschikbaar komt, en of dat uberhaupt kan bij deze kleine lens van de mavic pro.

Verder vond ik foto's bij mijn p3 standard flink tegenvallen. Flets en juist ook teveel verzadigd...maar veel was recht te zetten met lightroom, ik hoop dat dit uiteindelijk ook bij de mavic prima werkt....de foto's bij goed licht zien er in elk geval schitterend uit vergeleken de p3s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

GustavSan schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:02:
[...]

Ik ben benieuwd of er uiteindelijk ook een polarpro filtersetje voor beschikbaar komt, en of dat uberhaupt kan bij deze kleine lens van de mavic pro.
Polarpro setje is er al. Ik heb er vrijdag eentje besteld. Er is geen schroefdraad dus je schuift ze als het ware over de lens heen. En je kan het pas doen als de gimbal etc. Geïnitialiseerd is. Anders geeft het een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste

[video]
Voor een beginnend drone piloot vind ik dit al een erg goed resultaat.
Het zal een kwestie zijn van meer ervaring opdoen, wennen aan bepaalde gevoeligheden en misschien nog wat spelen met bepaalde instellingen. Bv zoals ik eerder een link poste over YAW en Gimbal settings.
Ook is er ook nog de nodige winst te behalen in low light opnames met andere camera instellingen i.c.m. colour grading.

Nu ik dit zie wil ik nog meer een Mavic, grrr waarom hebben ze deze levering's problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:40

Denk dat je jezelf onderschat - ik vond het een mooie video om te zien. Dat je nog wat meer gaat leren om je standpunt te verbeteren en soepeltjes langs je onderwerp te glijden lijkt me evident, maar je uitsnedes zijn interessant en je hebt ook nog 's mooie onderwerpen te pakken. De mooiste video van een bloedsaai iets is nog altijd minder boeiend dan een oke video van iets leuks :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
DivWhis schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:13:
[...]

Polarpro setje is er al. Ik heb er vrijdag eentje besteld. Er is geen schroefdraad dus je schuift ze als het ware over de lens heen. En je kan het pas doen als de gimbal etc. Geïnitialiseerd is. Anders geeft het een error.
Kun je tegen die tijd even laten weten hoe deze bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[video]
Ik vind het wel een tof begin hoor :)

Over dat LowLight. Op YouTube zie ik juist dat hij het wel goed doet in de avond enz. Er zijn veel voorbeelden van ondergaande zonnen of steden in het donker waar hij het goed doet.
matthijst schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:55:
Vooraf betalen. Das wel weer lame, want 18 december gaan ze niet halen lijkt me.
Heb je straks 3 maanden je geld daar staan?
En dan ook nog bij centralpoint. Geen partij waar ik mijn geld wil stallen eigenlijk.

Wel heb ik even een email adres achtergelaten voor een notificatie bij voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

GustavSan schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:16:
[...]
Kun je tegen die tijd even laten weten hoe deze bevalt?
Uiteraard. Doe ik.
speedhaste schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:54:
[...]

Voor een beginnend drone piloot vind ik dit al een erg goed resultaat.
Het zal een kwestie zijn van meer ervaring opdoen, wennen aan bepaalde gevoeligheden en misschien nog wat spelen met bepaalde instellingen. Bv zoals ik eerder een link poste over YAW en Gimbal settings.
Ook is er ook nog de nodige winst te behalen in low light opnames met andere camera instellingen i.c.m. colour grading.
Thanks. Ik heb inderdaad al een beetje zitten spelen met de settings. Maar aangezien ik geen eerdere ervaring heb is een hoop toch nog een beetje abracadabra. Die link werkt wel verhelderend.
NiGeLaToR schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:02:
[...]
De mooiste video van een bloedsaai iets is nog altijd minder boeiend dan een oke video van iets leuks :)
Content over form. Daar heb je uiteraard gelijk in :).
Donstil schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:32:
[...]

Over dat LowLight. Op YouTube zie ik juist dat hij het wel goed doet in de avond enz. Er zijn veel voorbeelden van ondergaande zonnen of steden in het donker waar hij het goed doet.
Mijn referentie is een Sony a7Rii. Dus wellicht ook niet helemaal eerlijk. Dat en het feit dat ik de belichting nog niet helemaal onder de knie heb zal er ook wel iets mee te maken hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[message=49368661,noline]DivWhis schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:49

Mijn referentie is een Sony a7Rii. Dus wellicht ook niet helemaal eerlijk. Dat en het feit dat ik de belichting nog niet helemaal onder de knie heb zal er ook wel iets mee te maken hebben ;)
Haha nee dat is misschien niet helemaal eerlijk voor de Mavic :)

Ik kan zelf ook wel aardig overweg met een DSLR maar dit is een hele andere tak van sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ga volgend jaar april naar Amerika; raden jullie mij aan hem daar te kopen ivm levertijden hier en de prijs daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Sbakker1982 schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:21:
Ik ga volgend jaar april naar Amerika; raden jullie mij aan hem daar te kopen ivm levertijden hier en de prijs daar?
Tegen die tijd, hoop ik, hebben ze de levertijden op orde.. Daarna is het alleen de prijs en de gok bij de douane. :'(

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Ik kwam net nog een video tegen over hoe je met de Mavic 360 graden fotos kan maken voor op bv. Facebook.
YouTube: DJI MAVIC PRO - 360 DEGREE/VR PHOTO for FACEBOOK via LITCHI APP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Omdat ik het toch wel leuk vind. Nog een andere take van de 40 minuten film die ik had geschoten zaterdag. Iets compleets anders ;). Maar mijn auto was een goed object om wat van de tracking features mee te testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Don Quijote op 05-12-2016 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Als je in de usa bent, gooi de verpakking/doos weg en doe hem gewoon in je handbagage. Ze zullen hier niet om vragen. Alleen als je 3 of meer accu's bij je hebt zullen ze moeilijk om kunnen doen. Maar geef diegene die met je meegaat ook wat spullen dat je het mooi verdeeld. Ik heb zo een keer 3x een gopro hero 3 meegenomen. Ze kunnen niet bewijzen dat je het daar gekocht hebt zonder verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Zij hoeven ook niet te bewijzen dat je het daar gekocht hebt.
Jij moet bewijzen dat het het niet daar gekocht hebt :)

Altijd leuk om te lezen. Een beetje de "stop je portemonnee in je schoen op het strand" instelling; gooi de doos weg en dan snappen die dombo's bij de douane er niks meer van |:(

[ Voor 45% gewijzigd door matthijst op 05-12-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:30:
Zij hoeven ook niet te bewijzen dat je het daar gekocht hebt.
Jij moet bewijzen dat het het niet daar gekocht hebt :)

Altijd leuk om te lezen. Een beetje de "stop je portemonnee in je schoen op het strand" instelling; gooi de doos weg en dan snappen die dombo's bij de douane er niks meer van |:(
Ik reis alleen voor mn werk naar een conferentie. Moet even kijken hoe ik het ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
DivWhis schreef op maandag 5 december 2016 @ 06:32:
Omdat ik het toch wel leuk vind. Nog een andere take van de 40 minuten film die ik had geschoten zaterdag. Iets compleets anders ;). Maar mijn auto was een goed object om wat van de tracking features mee te testen.

[video]
Leuk filmpje!
Ik neem toch aan dat je iemand achter de control had staan. Kan me niet voorstellen dat de tracking zo goed is dat hij een auto op snelheid kan tracken?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Jawel, hier ook een tracking filmpje:
YouTube: DJI MAVIC PRO - Volvo XC90 TRACKING test (4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

rimave schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:54:
[...]

Leuk filmpje!
Ik neem toch aan dat je iemand achter de control had staan. Kan me niet voorstellen dat de tracking zo goed is dat hij een auto op snelheid kan tracken?
Nee dit was gewoon een eenpersoons operatie :-). Tot welke snelheid tracking werkt durf ik niet te zeggen, maar het viel me niks tegen. Wel is het een beetje valsspelen wat ik heb gedaan; de snelheid is achteraf omhooggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
DivWhis schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:10:
[...]

Nee dit was gewoon een eenpersoons operatie :-). Tot welke snelheid tracking werkt durf ik niet te zeggen, maar het viel me niks tegen. Wel is het een beetje valsspelen wat ik heb gedaan; de snelheid is achteraf omhooggebracht.
Mooi gedaan hoor :)
Had je voor de Mavic al ervaring met andere drones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

matthijst schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:29:
[...]

Mooi gedaan hoor :)
Had je voor de Mavic al ervaring met andere drones?
Nee, dit was letterlijk mijn eerste vlucht met een drone ooit. Ik heb dus geen vergelijksmateriaal, maar het lijkt allemaal vrij makkelijk in de lucht te houden. Soepele bewegingen vind ik nog wat lastig, maar dat zal door mijn gebrek aan ervaring en de verkeerde settings komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHTizzy

[video]
Prachtige beelden en erg sfeervol geedit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
Ze beginnen nu redelijk binnen te komen, na er 2 alweer 2 weken geleden te hebben verstuurd kunnen wij nu 5 gewone Mavics leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Shit... nooit in dit topic moeten kijken. Wat een vet apparaat, en DivWhis, gave filmpjes en auto!

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

grrr... het weer is nu prachtig om te vliegen. Geweldig mooie zon, bevroren weilanden. Maar geen Mavic bij de hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
gijoy schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:30:
Ze beginnen nu redelijk binnen te komen, na er 2 alweer 2 weken geleden te hebben verstuurd kunnen wij nu 5 gewone Mavics leveren.
En hoe lang is de wachtlijst nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
Wij hebben nog 3 gewone op de wachtrij, een hoop meer FlyMore combo's. Hebben er meer gereserveerd dan die 3 pre-orders bij Ingram dus waarschijnlijk kunnen we deze binnenkort vanuit voorraad gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DivWhis schreef op maandag 5 december 2016 @ 06:32:

[video]
Ik vind het cool hoor. Goed bezig :)
gijoy schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:29:
Wij hebben nog 3 gewone op de wachtrij, een hoop meer FlyMore combo's. Hebben er meer gereserveerd dan die 3 pre-orders bij Ingram dus waarschijnlijk kunnen we deze binnenkort vanuit voorraad gaan leveren.
En wat is wij? Want dat heb ik even gemist ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:30:
En wat is wij? Want dat heb ik even gemist ben ik bang.
P13, dronekenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tof. Goed om te weten dat we een winkel in het topic hebben :)

Ik twijfel nog steeds tussen in de Vs kopen of hier alvast en kunnen "oefenen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Lastig, twijfel ook nog :(
In april naar Japan maar daar mag je vrijwel nergens vliegen dus daar ga ik denk ik niet op gokken. VS pas in augustus, voor hetzelfde geld is er dan een V2.
Irritant dat ie hier nog 1200 is. Geen idee waarom maar toch een beetje psychologische grens die 200 euro extra tov van VS. Rond de 1000 klinkt net iets beter, voor "speelgoed". Zag wel dat Mediamarkt DJI vorig jaar januari met BTW-actie hadden, alleen is de vraag hoe goed ze dan leverbaar zijn. Centralpoint is de normale ook goed geprijsd (1063), alleen ook nog niet leverbaar.
Zou hem sowieso wel hier willen halen, maar dan wel ergens voor zo'n +/- 1050 prijs. Nog wat bedenktijd dus.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 05-12-2016 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Gaan jullie een aparte tel / tablet gebruiken? Zo ja, welke? Zou zelf liefste een niet te duur te kleine tablet met goed scherm willen (refurbished ipad mini 2/4?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:27
Justin_ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:25:
Gaan jullie een aparte tel / tablet gebruiken? Zo ja, welke? Zou zelf liefste een niet te duur te kleine tablet met goed scherm willen (refurbished ipad mini 2/4?)
Planning bij mij was om hem te gaan gebruiken met mijn asus Zenpad S 8.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Justin_ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:25:
Ik zou hem gebruiken met mijn daily smartphone (iPhone 7Plus) of een iPad Mini retina welke ik nog heb liggen.

Ik heb niets met Android erop maar kan me voorstellen dat vooral budget tablets niet echt geweldig presteren met een continue video stream.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:35

Roelaano

vd Laan & co.

Via de pricewatch vandaag bij Verschoore uitgekomen. ze hadden nog een Mavic liggen, dus als het goed is ligt deze morgen op de deurmat hier :) Zag op de site dat er nog steeds "op voorraad" staat, dus misschien dat er nog iemand gelukkig zou kunnen worden....

Edit: zie dat er nu al "niet leverbaar" staat :/

[ Voor 9% gewijzigd door Roelaano op 07-12-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Helaas. Anders was ik er meteen bovenop gesprongen. Ik wacht nu al 63 dagen op mijn Mavic.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Zojuist email van artcraft dat verwachte leverdatum 15/12/16 is. Besteld op 30/11/16.

Voor de combo

[ Voor 9% gewijzigd door Greetoz op 07-12-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 20:09
Gek, ik chat net met ze en daar wordt verteld dat ze nog geen leverdatum hebben.

Ik
hebben jullie al enig idee wanneer de mavic fly more combo wordt verzonden?

Jorne - Art&Craft
Goedemiddag
Neen, helaas is er nog steeds geen leverdatum bekend voor dit product.

Edit: toch wel iets meer bekend:
helaas wordt de lancering steeds wat uitgesteld. Momenteel spreekt de leverancier van 'verwachte levering op 15/12', maar aangezien alle vorige verwachtte leverdata werden verschoven zou ik er voorlopig ook nog niet al te hard op rekenen.

[ Voor 33% gewijzigd door tim-1985 op 07-12-2016 16:28 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor het aanbieden van of het vragen naar Mavic Pro's! Hiervoor kun je advertentie plaatsen op Vraag & Aanbod. Ook als je een Mavic Pro binnen hebt gekregen of net hebt besteld, leuk maar niet hier in het topic!

Vragen en opmerkingen over beschikbaarheid en levertijden kunnen hier: [DJI Mavic Pro] Beschikbaarheid en levertijden

Alle niet fotografie/DJI Mavic Pro gerelateerde dingen plaatsen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 a.u.b!

Voor accessoires kun je hier terecht: [DJI Mavic pro] Accessoires

Voor je filmpjes post, wees je bewust van de regelgeving omtrent het vliegen met drones en besef dat je op eigen risico post. Er wordt actief gekeken naar beeldmateriaal en waar het is opgenomen en wie het gemaakt heeft.