Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:48
quote:
SpeedingWilly schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:00:
[...]

Voor het mergen kun je programma's zoals AutoPano Giga gebruiken.
thanks, ga even kijken of ik het programma snap

• Yero
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16-10 17:24

Yero

Reviewer
quote:
SpeedingWilly schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:07:
Ik heb de Mavic 2 pro ook sinds gisteren binnen. Ik wist het al van de regel van 900 gram, en dat de mavic 2 daar net boven zit. Is toch wel een domper. Ik wil mijn geld gaan verdienen in de drone business, en ga een opleiding volgen (waarschijnlijk ROC light), maar het is frustrerend dat er nog weinig duidelijk en definitief is omtrent de regelgeving, terwijl die toch al ingaat in 2019.

Straks heb ik mijn certificaat gehaald om met drones geld te mogen verdienen, en blijkt dat je weer iets extra’s nodig hebt, er beperkingen gelden of dat b.v. De Mavic 2 net te zwaar is om er mee te doen wat ik wil. 🙈
De EU regels zijn voor recreatief gebruik. Voor zakelijk gebruik heb je, zoals je al zegt, ROC Light nodig en daarvoor gelden andere regels (<1kg en <4kg).

• SpeedingWilly
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 20:44
quote:
Yero schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:17:
[...]
De EU regels zijn voor recreatief gebruik. Voor zakelijk gebruik heb je, zoals je al zegt, ROC Light nodig en daarvoor gelden andere regels (<1kg en <4kg).
OK, thanks voor de info. Vooralsnog is ROC-light wel genoeg (om geld te verdienen met je drone), maar ben benieuwd of dit zo blijft (in 2019).

• Dennis Evertse
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08-10 07:47
quote:
SpeedingWilly schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:07:
Ik heb de Mavic 2 pro ook sinds gisteren binnen.
Wanneer besteld als ik vragen mag? De mijne hangt al een paar dagen in “shenzhen” (China) volgens de DHL tracking.

• SpeedingWilly
quote:
Dennis Evertse schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:20:
[...]
Wanneer besteld als ik vragen mag? De mijne hangt al een paar dagen in “shenzhen” (China) volgens de DHL tracking.
Op de dag van de aankondiging, donderdag 23 augustus. Dinsdag 28 augustus ontvangen.

• Gemekker
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15-10 20:13
quote:
Dennis Evertse schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:20:
[...]

Voor levertijden is volgens mij een ander topic, maar toch een korte reactie: Mijn bestelling stond sinds afgelopen zaterdag op status "Vertrokken uit China" en heeft daarna geen updates meer gehad. Vanochtend heb ik DHL maar even gebeld en ze zijn nu aan het uitzoeken wat er met het pakket is gebeurd. Oftewel: als je twijfelt, zou ik even met DHL contact zoeken.

• Dennis Evertse
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08-10 07:47
Heb ik inderdaad gedaan, reactie was hetzelfde.... apart.

• SpeedingWilly
Heeft er iemand ervaring met de Mavic (2) pro en de DJI Goggles RE? Ik zit erover te denken om de Goggles aan te schaffen. Is het een unieke ervaring? Voegt het veel toe?

• Intruder
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16-10 13:43
quote:
SpeedingWilly schreef op woensdag 5 september 2018 @ 00:29:
Heeft er iemand ervaring met de Mavic (2) pro en de DJI Goggles RE? Ik zit erover te denken om de Goggles aan te schaffen. Is het een unieke ervaring? Voegt het veel toe?
Ik heb één keer 15 minuten met de DJI goggles (icm mavic pro) mogen vliegen en vond het niet een hele grote toevoeging. Mijn ervaring was dat het gewoon een groot scherm was vlak voor je neus met een relatief kleine field of vieuw.

Totaal niet te vergelijken met andere virtual reality ervaringen. Ik vond kijken op mijn telefoon prettiger aangezien ik op die manier de drone beter in de gaten kon houden.

-:Steam:- // -:Specs:- LoL EUW = BatsAap // PSN-ID = BatsAapNL //

• SpeedingWilly
Ik heb inmiddels wat ervaringen met de Mavic 2 Pro. Het is een geweldige drone, echter valt me wel 1 ding op. Tijdens het vliegen gaat de Altitude steeds meer afwijken.

Stel is stijg op, vlieg wat rond, stijg naar 50m, daal dan weer naar ooghoogte (ong 1.5m). Dan geeft het display een negatieve hoogte aan, b.v. -2 meter. Ik heb zelfs al een keer -13 meter gezien!

Oftewel, de gemeten hoogte gaat steeds meer afwijken tijdens de vlucht. :?

• SpeedingWilly
quote:
Intruder schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:04:
[...]
Ik heb één leer 15 minuten met de DJI goggles (icm mavic pro) mogen vliegen en vond het niet een hele grote toevoeging. Mijn ervaring was dat het gewoon een groot scherm was vlak voor je neus met een relatief kleine field of vieuw.

Totaal niet te vergelijken met andere virtual reality ervaringen. Ik vond kijken op mijn telefoon prettiger aangezien ik op die manier de drone beter in de gaten kon houden.
Denk je dat het wel heel leuk is voor toeschouwers om een first-person view te hebben terwijl iemand anders de drone bestuurd?

• Intruder
quote:
SpeedingWilly schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:52:
[...]

Denk je dat het wel heel leuk is voor toeschouwers om een first-person view te hebben terwijl iemand anders de drone bestuurd?
Hangt af van de setting, als je zittende toeschouwers hebt dan zou het een meerwaarde kunnen zijn. Probleem is echter wel dat jij de controller vast hebt en een ander dat apparaat op zn hoofd heeft. Dat maakt het misselijkheidseffect wat groter zeg maar.

Mijn ervaring is wel dat mensen die wat minder met technologie hebben zo'n goggle wel erg gaaf vinden. Ik had zelf al meerdere VR headsets gehad en was al veel betere ervaringen gewend, dan valt het weer wat tegen.

Ik heb de goggle destijds op een soortgelijke manier mogen proberen. Mijn oude werkgever had een avondje georganiseerd voor klanten en vrienden om in aanraking te komen met drones. Hier was ik ook aanwezig en heb toen dus ook alles kunnen proberen.

• SpeedingWilly
Ok, maar klopt het dat als je een DJI (Mavic 2) drone hebt, de DJI Goggles het beste is wat je kunt kopen? Andere merken zullen de videokwaliteit niet kunnen evenaren (OcuSync rules ;)).

Er zijn uiteraard wel enkele nadelen, zoals de prijs, het gewicht en de lag.

Ik wil een workshop ontwikkelen voor consumenten die in aanraking willen komen met drones. Met mijn mavic 2 is het mogelijk om anderen in master/slave config met 2 controllers te leren vliegen en tegelijkertijd ook iemand mee te laten kijken met de Goggles. Dat is het primaire doel.

• Intruder
quote:
SpeedingWilly schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:56:
Ok, maar klopt het dat als je een DJI (Mavic 2) drone hebt, de DJI Goggles het beste is wat je kunt kopen? Andere merken zullen de videokwaliteit niet kunnen evenaren (OcuSync rules ;)).

Er zijn uiteraard wel enkele nadelen, zoals de prijs, het gewicht en de lag.

Ik wil een workshop ontwikkelen voor consumenten die in aanraking willen komen met drones. Met mijn mavic 2 is het mogelijk om anderen in master/slave config met 2 controllers te leren vliegen en tegelijkertijd ook iemand mee te laten kijken met de Goggles. Dat is het primaire doel.
Qua VR zullen de goggles het beste product zijn voor de DJI drone ja, maar ik ben ervan overtuigd dat als je een 2 meter lange otg kabel naar je telefoon doet en bij wijze van de telefoon in een 10 euro VR houdertje van de action drukt, je dezelfde ervaring hebt (wellicht een iets te hoge field of view, maar dat is vaak ook wel op te lossen). Maar dat is voor workshop doeleinden uiteraard niet geschikt, hiervoor heb je de goggles weer nodig om iemand te hebben die vliegt en iemand te hebben die kijkt inderdaad.

• SpeedingWilly
Net een interessant testje gedaan. Mijn DJI Mavic 2 Pro laten opstijgen naar 50m, en vol gas in p mode (50km/uur). Daarna grote rondjes gedraaid (straal ongeveer 0.5km) en 15km afgelegd in een krappe 20 minuten. Batterij was na landen nog 15% vol. Snelheid was een kleine 50km/uur.

Als je het rustiger aan doet haal je ongeveer 25min vliegtijd. Maar in P modus (niet in sport modus dus) toch 15km afgelegd!

SpeedingWilly wijzigde deze reactie 09-09-2018 17:42 (4%)

• SpeedingWilly
Ik heb zojuist een review geplaats van de Mavic 2 Pro:
productreview: DJI Mavic 2 Pro - Grijs review door SpeedingWilly

Voor het grootste deel zijn mijn conclusies van de Mavic 2 Pro ook toepasbaar op de Mavic 2 Zoom. Ik ga in de review niet in op de verschillen tussen deze 2 drones, maar ga in op mijn (eerste) ervaringen met deze geweldige drone!

Veel leesplezier, en als er vragen of op- en aanmerkingen zijn hoor ik het wel.

• SpeedingWilly
Heeft er iemand een oplossing voor het probleem dat flight records niet gesynchroniseerd kunnen worden in de DJI Go 4 app? Ik krijg het niet meer voor elkaar, ik krijg iedere keer de melding “Sync failed. Retry”. Het werkt niet op mijn iPhone, iPad en Nexus 7. Ik heb de DJI Go 4 app ook al opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt.

Iemand?

Update: Het werkt inmiddels weer! Ik heb dit probleem bij DJI weggelegd. Misschien hebben ze iets aan mijn account aangepast, of hadden de servers problemen. Maar nu iig opgelost :)

SpeedingWilly wijzigde deze reactie 12-09-2018 14:40 (21%)

• SpeedingWilly
DJI heeft de prijzen van Mavic 2 onderdelen flink verhoogd! Misschien geld dit ook voor andere drones van DJI, maar daar heb ik de prijzen niet van bijgehouden.

Oude en nieuwe prijzen:
  1. Fly More Kit van ¤319,- naar ¤379,-!
  2. Losse Intelligent Flight Battery van ¤119,- naar ¤139,-!
  3. Losse Mavic 2 shoulder bag van ¤89,- naar ¤109,-!
  4. Losse Mavic 2 Battery Charging Hub van ¤49,- naar ¤69,-!
  5. Losse Mavic 2 Car Charger van ¤69,- naar ¤79,-!
  6. Losse Mavic 2 Battery to power Bank Adapter van ¤19,- naar ¤25,-!
  7. Los setje Mavic 2 Low-Noise Propellers van ¤10,- naar ¤12,-!
  8. Mavic 2 Propeller Guard van ¤19,- naar ¤25,-!
  9. Mavic 2 Pro ND Filter Set van ¤89,- naar ¤109,-!
Dit is niet leuk meer! :(

Gelukkig heb ik de Fly More Kit en 2 extra batterijen nog voor de oude prijzen ;)

N.B.: wat is het stil in dit topic? Is iedereen een Mavic 2 aan het bestellen 8) O-)

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:40
SpeedingWilly schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:56:
DJI heeft de prijzen van Mavic 2 onderdelen flink verhoogd! Misschien geld dit ook voor andere drones van DJI, maar daar heb ik de prijzen niet van bijgehouden.

Oude en nieuwe prijzen:
  1. Fly More Kit van ¤319,- naar ¤379,-!
  2. Losse Intelligent Flight Battery van ¤119,- naar ¤139,-!
  3. Losse Mavic 2 shoulder bag van ¤89,- naar ¤109,-!
  4. Losse Mavic 2 Battery Charging Hub van ¤49,- naar ¤69,-!
  5. Losse Mavic 2 Car Charger van ¤69,- naar ¤79,-!
  6. Losse Mavic 2 Battery to power Bank Adapter van ¤19,- naar ¤25,-!
  7. Los setje Mavic 2 Low-Noise Propellers van ¤10,- naar ¤12,-!
  8. Mavic 2 Propeller Guard van ¤19,- naar ¤25,-!
  9. Mavic 2 Pro ND Filter Set van ¤89,- naar ¤109,-!
Dit is niet leuk meer! :(

Gelukkig heb ik de Fly More Kit en 2 extra batterijen nog voor de oude prijzen ;)

N.B.: wat is het stil in dit topic? Is iedereen een Mavic 2 aan het bestellen 8) O-)
Dit is denk ik indirect het gevolg van de trade war tussen de VS en China.

• SpeedingWilly
diotav schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:30:
[...]
Dit is denk ik indirect het gevolg van de trade war tussen de VS en China.
Waarom gaat het dan alleen om accessoires en zijn de drones niet in prijs verhoogd?

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:40
SpeedingWilly schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:34:
[...]

Waarom gaat het dan alleen om accessoires en zijn de drones niet in prijs verhoogd?
Onjuist. De Mavic Pro was bij introductie ¤1199. Zijn directe opvolger de Mavic 2 Pro is ¤1449 tov ¤1249 voor de Zoom. Ze zijn dus wel degelijk duurder geworden, al bieden ze nu logischerwijs meer.

diotav wijzigde deze reactie 14-09-2018 17:01 (9%)

• SpeedingWilly
diotav schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:57:
[...]
Onjuist. De Mavic Pro was bij introductie ¤1199. Zijn directe opvolger de Mavic 2 Pro is ¤1449 tov ¤1249 voor de Zoom. Ze zijn dus wel degelijk duurder geworden, al bieden ze nu logischerwijs meer.
Je moet lezen. Het gaat om de recente verhoging van de prijzen van de accessoires. De droneprijzen zijn niet verhoogd. Ik heb het niet over de introductieprijs van de Mavic Pro (oude drone) i.v.m. de nieuwe mavic 2 pro en zoom.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
SpeedingWilly schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:56:
Dat kunnen ze wel maar willen ze niet. :+ Betere videokwaliteit betekend in bijna alle gevallen ook meer lag. En laat nu de lag op de DJI goggles extreem groot zijn.

Maaruh, jij was toch ook al aan het kijken naar FPV drones (Tiny Whoop)? Dan is zo'n bril juist extra interessant. Ik zou alleen wel wat verder kijken dan DJI goggles. Meen mij te herinneren dat met Fatshark icm DJI drones ook het eea mogelijk was...

ChojinZ wijzigde deze reactie 14-09-2018 17:39 (4%)

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• SpeedingWilly
ChojinZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:38:
[...]

Dat kunnen ze wel maar willen ze niet. :+ Betere videokwaliteit betekend in bijna alle gevallen ook meer lag. En laat nu de lag op de DJI goggles extreem groot zijn.

Maaruh, jij was toch ook al aan het kijken naar FPV drones (Tiny Whoop)? Dan is zo'n bril juist extra interessant. Ik zou alleen wel wat verder kijken dan DJI goggles. Meen mij te herinneren dat met Fatshark icm DJI drones ook het eea mogelijk was...
Ik zal eens naar andere brillen kijken. De DJI Goggles RE staat wel hoog op mijn lijstje vanwege ideale combi met de Mavic 2 Pro. En de Goggles RE hebben ook en lagere lag t.o.v. de witte DJI Goggles.

RE versie kan ook analoog verbinden met (FPV) drones (en ook de Whoop?). Maar op analoog gebied geloof ik gelijk dat er betere (en goedkopere) opties zijn.

Mocht je specifieke aanbevelingen hebben hoor ik het graag.

SpeedingWilly wijzigde deze reactie 14-09-2018 19:31 (8%)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
SpeedingWilly schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:30:
[...]

Ik zal eens naar andere brillen kijken. De DJI Goggles RE staat wel hoog op mijn lijstje vanwege ideale combi met de Mavic 2 Pro. En de Goggles RE hebben ook en lagere lag t.o.v. de witte DJI Goggles.

RE versie kan ook analoog verbinden met (FPV) drones (en ook de Whoop?). Maar op analoog gebied geloof ik gelijk dat er betere (en goedkopere) opties zijn.

Mocht je specifieke aanbevelingen hebben hoor ik het graag.
Voor Aerial photography drones is er niets mis met DJI goggles. Daar ligt de vliegsnelheid een stuk lager en hoef je geen objecten te ontwijken dus is de lag een minder groot probleem.

Race/Acro is een ander verhaal. Daar telt elke milliseconden. Maar daar is bv. mooi beeld weer ondergeschikt aan de latency.

Jou uitdaging word een bril zoeken die bijde kan (of een gulde middeweg is). Ik zal zelf ook ff kijken mocht ik wat vinden, dan post ik het wel. :)

Wat betreft de analoge verbinding met de Whoop: Alle FPV drones zenden hun beeld uit op de 5.8ghz range. Daar zijn wat standaard frequenties gedefinieerd die elke bril (ontvanger) wel ondersteund. De Whoop maakt ook gebruik van deze standaard frequentie's. Zou dus geen probleem moeten zijn.

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• SpeedingWilly
ChojinZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:44:
[...]
Jou uitdaging word een bril zoeken die bijde kan (of een gulde middeweg is). Ik zal zelf ook ff kijken mocht ik wat vinden, dan post ik het wel. :)
Het primair doel van de bril is het laten meekijken van toeschouwers met vluchten met de Mavic 2 en ook de FPV view (met een spotter) lijkt me erg gaaf.

De kwaliteit van de videoverbinding is bij dit gebruik veel belangrijker dan de lag. Dat de DJI Goggles RE ook met een Whoop kan connecten is een bonus. Ik weet overigens niet of deze analoge 5.8GHz connectie qua lag veel slechter is dan een goede FatShark?

• SpeedingWilly
De Mavic 2 Pro is inmiddels ook 50 euro duurder geworden. Dit werd gisteren al aangekondigd op diverse fora.

Nu kost de Mavic 2 Pro ¤1499,-!

• qless
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-10 14:42

qless

...vraag maar...

Kortom, te populair... ik wacht wel op de mp3prozoom ;)

Website|Mavic Pro|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• vj_slof
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-10 16:43
voor iOS is er een patch uit om FCC in te schakelen + boost mode indien nodig. Meer ontwikkelingen hier:
https://github.com/ddzobov/dji-ios-frida-tweak

Geschikt voor:
Mavic Pro
Mavic Air
Inspire 2

Wat ook fijn is: update check uitschakelen en wat nog gaat komen NFZ check uit...

• The Champ
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 08-10 13:26
vj_slof schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:53:
voor iOS is er een patch uit om FCC in te schakelen + boost mode indien nodig. Meer ontwikkelingen hier:
https://github.com/ddzobov/dji-ios-frida-tweak

Geschikt voor:
Mavic Pro
Mavic Air
Inspire 2

Wat ook fijn is: update check uitschakelen en wat nog gaat komen NFZ check uit...
Tot aan welke versie van DJI Go 4 app kun je deze patch gebruiken? Zit nu op 4.1.18

The "real" Champ will always be The Champ

• vj_slof
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-10 16:43
The Champ schreef op donderdag 20 september 2018 @ 06:39:
[...]

Tot aan welke versie van DJI Go 4 app kun je deze patch gebruiken? Zit nu op 4.1.18
ik dacht tot 4.3.0. Ikzelf heb 4.2.2

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12-10 08:26
Ervaren jullie problemen sinds de laatste updates? Ik heb afgelopen week bij elke vlucht een disconnect gehad (dus tijdens het vliegen). Beeld gaat op zwart en bij instellingen zag ik “gimbal disconnected”. Gelukkig op zicht of RTH weer terug kunnen krijgen. Ik gebruik een iPhone 8 Plus. Heb vanalles gelezen van het formatteren van mijn SD kaart tot het vervangen van het USB kabeltje tussen RC en telefoon. Maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen?

• SpeedingWilly
Extra info m.b.t. de Mavic 2 Pro:

DJI heeft de LUT uitgebracht die nodig is om 10-bit Dlog-M te corrigeren in een videobewerkingsprogramma. Zie 'Software' sectie op deze pagina.

Verder heeft DJI de gebruikershandleiding aangepast en een stukje over 'video distortion correction' toegevoegd, om dit te corrigeren in een videobewerkingspakket. De handleiding is te vinden onder 'Manuals' via bovenstaande link.

Zie toegevoegd stukje uit de handleiding hieronder:

N.B. De handleiding is duidelijker, aangezien er een tabel in staat. De getallen achter de videomodes zijn de correctiewaarden voor de 3 pakketten.

Video Distortion Correction
The Mavic 2 Pro and Mavic 2 Zoom shoot 8-bit videos while automatically correcting the video distortion
commonly found in the medium. Only the Mavic 2 Pro, however, can shoot 10-bit videos. 10-bit videos
are smoother than 8-bit videos, which is advantageous for post-production color modulation. Please
note that automatic video distortion correction is unavailable for 10-bit videos on the Mavic 2 Pro.
There are several software programs available to correct video distortion such as DaVinci Resolve,
Adobe Premiere, and Apple Final Cut Pro X. Videos with different resolutions have different types of
distortion. The table below lists the recommended values to correct distortion when using different
software. Please note that by correcting distortion, the overall quality of the video will diminish.

DaVinci Resolve Adobe Premiere * Apple Final Cut Pro X
HQ 0.180 -4 0.02
Full FOV 0.245 -9 0.05
2.7K 0.240 -8 0.05
FHD 1080 24/25/30/48/60 0.245 -9 0.05
FHD 120P 0.180 -4 0.02

* Adobe Premiere uses preset parameters for distortion correction. Users do not need to manually input the value but need to select the video mode.

• Fu86nl
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 15:39
Ik heb de Mavic pro platinum met 4 accu's en een hoop extra's. Mijn drone is een half jaar oud.
Is het de moeite waard om mijn drone te verkopen en de mavic pro 2 te kopen?
Ik ben een amateur en gebruik mijn opname's voor de facebook en youtube. Tot nu toe ben ik er tevreden met de drone.
Ik las dat de pro 2 31 minuten (max) vliegtijd heeft. De platinum heeft 30 min max vliegtijd.
Zijn er mensen die de pro (platinum) al omgeruild hebben voor de pro 2?

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:20
Fu86nl schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:28:
Ik heb de Mavic pro platinum met 4 accu's en een hoop extra's. Mijn drone is een half jaar oud.
Is het de moeite waard om mijn drone te verkopen en de mavic pro 2 te kopen?
Ik ben een amateur en gebruik mijn opname's voor de facebook en youtube. Tot nu toe ben ik er tevreden met de drone.
Ik las dat de pro 2 31 minuten (max) vliegtijd heeft. De platinum heeft 30 min max vliegtijd.
Zijn er mensen die de pro (platinum) al omgeruild hebben voor de pro 2?
Die ene minuut ga je niet merken, en dan nog loop je nu tegen de limieten aan van de batterij? Ik ben na minuut of 20 wel klaar en dan terug voor batterij wissel. Ik heb de normale mavic en zie als amateur geen reden om een upgrade van minimaal 700 euro (verkoop mavic en aankoop mavic 2)
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True