Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter

De Mi5s heeft als eerste smartphone in massaproductie Qualcomms Sense ID-vingerafdrukscanner, die werkt onder het glas van de voorkant. Daardoor is er geen uitsparing nodig in het glas. De Qualcomm-scanner is niet capacitief, maar werkt met ultrasoon geluid om de vinger te scannen.

De Mi5s heeft ook een Snapdragon 821, maar beschikt niet over de dubbele camera. In tegenstelling tot de Mi 5 heeft hij geen glazen of keramische behuizing, maar eentje van metaal. Hij heeft net als de Mi 5 een 5,1"-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels.

Ten opzichte van vorige Xiaomi's en de Mi5s Plus heeft de Mi5s ook ondersteuning voor 4g op de 900MHz, waardoor klanten van T-Mobile in Nederland met dit toestel volledige dekking hebben. Support voor de 800MHz-band ontbreekt, waardoor 4g-dekking bij andere providers beperkt is.

De Mi5s zal verkrijgbaar zijn vanaf 1999 yuan, omgerekend momenteel ongeveer 266 euro. Dat is de variant met 3GB geheugen en 64GB opslag. De 4GB/128GB-variant kost 2299 yuan en voegt naast werkgeheugen en opslag ook een drukgevoelig touchscreen toe.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 6.0.1
SkinMIUI
CPUQualcomm® Snapdragon™ 821
GPUQualcomm® Adreno™ 530 GPU
RAM3GB / 4GB LPDDR4
ROM64 GB / 128GB UFS2.0
ConnectiviteitBluetooth 4.2, A-GPS, GLONASS, Beidou 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac
AansluitingenUSB Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenGyroscoop, Accelerometer, Nabijheidssensor, Ambient lichtsensor, Hall Sensor, Elektronisch kompas, Barometer, NFC
Scherm5,15" full-HD-scherm
Back camera12MP, Sony IMX 378, f2.0, PDAF (met dubbele Ledflitser)
Front cameraOmniVision OV4468 4MP f2.0
Accu3200mAh met QC 3.0(Niet vervangbaar)
KleurWit, Grijs, Roze, Goud
Afmetingen145,6 x 70,3 x 8,25 mm
Gewicht145 g
Prijs1999 yuan (266 euro) / 2299 yuan (306 euro)
BijzonderhedenDual Nano-Sim
AccessoiresUSB-C datakabel, Oplader, Quick Start Guide, Garantiecertificaat

De Xiaomi Mi5s heeft geen ondersteuning voor de 800Mhz(20) band, waardoor 4G beperkt werkt op het netwerk van KPN en Vodafone. Het toestel heeft wel ondersteuning voor de 900Mhz band, waardoor het perfect werkt op het netwerk van T-Mobile.
Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.028-09-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• PerlinNoise
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08:12
Bij One-Top zie ik hem wel. Maar lange levertijd en erg duur.

It doesn’t matter what we want, once we get it, then we want something else.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
PerlinNoise schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:00:
Duur is die daar zeker. Maar het toestel wordt pas vanaf morgen officieel verkocht, zou dus nog ff geduld hebben.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

Prime

quote:
HK Goldway, Geekbuying en Eternal Team hebben hem ook voor die prijs.

Mynd you, møøse bites Kan be pretti nasti

• Patrick_Wolf
  • Laatst online: 24-02 10:48
Ja en dan ook nog btw betalen

Overwatch | Twitch | Battle.net: Majestic#2864

• zwitlas
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 10-01 18:11
Hij is ook via de chinese mi site te koop. Ik weet niet als ze ook naar NL verzenden. Iemand ervaring met van de mi site kopen?

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:06

mark-k

AKA markkNL

quote:
anandus schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:17:
[...]

HK Goldway, Geekbuying en Eternal Team hebben hem ook voor die prijs.
Via Top One kun je m met DHL laten verzenden voor 2 tientjes en dan betaal je geen belasting want die dragen zij al af in de UK.

• springfield89
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 22-02 11:46
quote:
Lijkt mij een normale reseller prijs, en toestel is aangekondigd maar nog niet te koop dus zou gewoon wachten met bestellen tot de winkels deze effectief binnen hebben.

• M-W
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-02 23:39
wanneer komt ie uit eigenlijk?

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
M-W schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:44:
wanneer komt ie uit eigenlijk?
Officieel vanaf 29 september.

• M-W
weet iemand waar hij eventueel op voorraad is? de mi5s bedoel ik.....
of een korte levertijd?

M-W wijzigde deze reactie 05-10-2016 16:04 (15%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
M-W schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:03:
weet iemand waar hij eventueel op voorraad is? de mi5s bedoel ik.....
of een korte levertijd?
Wat heb je zelf al gevonden? Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen.

Verder voorkom je daarmee dat wij met dezelfde winkels aan komen zetten.

rens-br wijzigde deze reactie 05-10-2016 16:27 (10%)

• M-W
oppomart slechte reviews durf ik niet te halen.
Ibuygou preorder
Gearbest preorder
Top one lange wachttijd
Andere winkels op AliExpress is onduidelijk of ze hem nou hebben

• xon
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-02 15:32
Blijft een beetje vaag (zoals altijd) wat er wel/niet te koop is. Het lijkt erop alsof de zilveren versie het eerste geproduceerd is en her en der op voorraad. Daarom zie je dat zilver ook wat goedkoper is dan de grijze.

Ik heb hem zelf bij ibuygou in preorder staan omdat die vaak wel snel een paar dozen krijgen vanuit Xiaomi alleen zijn zij op dit moment wel weer een stuk duurder dan top one en ik verwacht eigenlijk niet dat het veel uit zal maken wat betreft levering. Daarom ga ik denk ik maar annuleren daar.

Overigens zit China ook weer middenin een vakantieperiode waarbij het hele land een week lang NIETS doet waardoor alle fabrieken ook dicht zijn. En juist dat schiet niet echt op :-)

xon wijzigde deze reactie 07-10-2016 08:26 (3%)

• Patrick_Wolf
  • Laatst online: 24-02 10:48
quote:
xon schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:25:
Overigens zit China ook weer middenin een vakantieperiode waarbij het hele land een week lang NIETS doet waardoor alle fabrieken ook dicht zijn. En juist dat schiet niet echt op :-)
Gelukkig is dat morgen weer voorbij. Wacht ook al een tijdje op wat informatie uit china, toch onhandig dat wij niet gelijk lopen met hun feestdagen :P

Overwatch | Twitch | Battle.net: Majestic#2864

• SpiceWorm
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-02 21:09

SpiceWorm

Wil een passiefhuis

Het wordt denk ik onbegonnen werk om een mi5s nog in nl te krijgen volgende week? Of kan het snel gaan als je het goed doet?

En enig idee of die 266¤+ 12¤ + 21% gehaald gaat worden? Dat is wel heel cheap namelijk. Die low light foto's zijn wel erg impressive.

SpiceWorm wijzigde deze reactie 08-10-2016 14:18 (35%)

Daarom winnen passiefhuizen

• M-W
zilver zie je idd veel op voorraad. de andere kleuren zie je nergens. weet ook niet hoe lang dat gaat duren helaas.

• GoldenBE
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 10-02 22:52
quote:
SpiceWorm schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:17:
Het wordt denk ik onbegonnen werk om een mi5s nog in nl te krijgen volgende week? Of kan het snel gaan als je het goed doet?

En enig idee of die 266¤+ 12¤ + 21% gehaald gaat worden? Dat is wel heel cheap namelijk. Die low light foto's zijn wel erg impressive.
Top-one heeft hem voor 322 euro inclusief verzending met DHL, ik zie niets staan van wachttijd maar ik neem aan dat die er wel is.

Of hebben ze hem dan toch in stock?
"Is Xiaomi Mi5s in stock now ? The Xiaomi Mi5s is newest product, we have few in stock now."

GoldenBE wijzigde deze reactie 09-10-2016 14:27 (11%)

• xon
Zilver is overal gewoon te krijgen. Overigens betaal je wel gewoon DHL kosten bij ze (22 dollar). Je hebt dan wel de garantie dat je geen invoerrechten moet betalen. Heb dat eerder al eens gehad met een telefoon die ik bij hen kocht. Ze laten het via Engeland binnenkomen en vanuit daar verzenden ze het.

Als ik eerlijk ben kan ik eigenlijk niet echt een hele duidelijke reden vinden om niet de zilveren te kopen nu ik het zo bedenk :-) Ok..grijs is misschien iets mooier maar zilver is ook zeker niet lelijk!

• Ndrenth
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:23
quote:
xon schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:49:
Zilver is overal gewoon te krijgen. Overigens betaal je wel gewoon DHL kosten bij ze (22 dollar). Je hebt dan wel de garantie dat je geen invoerrechten moet betalen. Heb dat eerder al eens gehad met een telefoon die ik bij hen kocht. Ze laten het via Engeland binnenkomen en vanuit daar verzenden ze het.

Als ik eerlijk ben kan ik eigenlijk niet echt een hele duidelijke reden vinden om niet de zilveren te kopen nu ik het zo bedenk :-) Ok..grijs is misschien iets mooier maar zilver is ook zeker niet lelijk!
Ja silver wel, maar alsnog alleen de 3GB/64GB versie geloof ik (of ook de 4/128GB versie??).

Ik heb nog wel het geduld om te wachten voor dark grey 4/128gb denk ik :P

• Salamanderr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-02 17:05
Weten jullie misschien wanneer de Nederlandstalige versie zal uitkomen? Hoe was dat met de Mi 5?

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:26

Kiswum

Your smartphone reviewer

quote:
Salamanderr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:57:
Weten jullie misschien wanneer de Nederlandstalige versie zal uitkomen? Hoe was dat met de Mi 5?
Nederlandse versie? Wat bedoel je? NL versie van de telefoon of van Miui?

Door de Xiaomi fans, zal er waarschijnlijk aan het einde van deze week een "NL" vertaling zijn. Het is echter nog wel de vraag of je deze eenvoudig kunt omzetten naar de Xiaomi.eu rom.
Door vakantie in China, lagen de updates van Miui vorige week stil. Je kunt de NL vertaling dus aan het einde van deze week verwachten op Xiaomi.eu. Echter zijn alleen de onderdelen die bij andere telefoons aanwezig waren, al vertaald.
https://xiaomi.eu/communi...-weekly-rom-releases.103/

Als je verkeerde NL vertalingen ziet, dan kun je dat aangeven op het forum:
https://xiaomi.eu/community/forums/dutch-translation.14/

Ik ben genomineerd voor Reviewer van het jaar | Mijn reviews zijn hier te vinden en op Kiswum.com

• Spacewide
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-02 23:47
quote:
n0elite schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 02:50:
YouTube: Xiaomi Mi 5S Vs Samsung Galaxy S6 Edge+ Camera Comparison

Camera lijkt niet heel goed te zijn, had eigenlijk meer verwacht van die sensor. Jammer dat Xiaomi niet de moeite heeft genomen om de camerasoftware een beetje op orde te krijgen. Google Pixel heeft dezelfde sensor maar maakt veel betere foto's.
Custom rom kan dit mogelijk oplossen als dit een vaak besproken probleem is.

Maar wat ik graag wil weten is of we de plus versie ergens kunnen bestellen net 4g ondersteuning in BE/NL.

Edit: ander topic dus O-)

• xon
Alsnog maar besloten te wachten op de grey versie. Het is en blijft echt een grote gok wanneer die komt. Ik zie dat de grey overal het meest populair en toch is Xiaomi begonnen met de zilveren versie. Overigens zijn zilver en roze mat/glad en goud en grijs/zwart zijn meer glanzend. De grijze is her en der overigens ook wat duurder ook al voor dat de zilveren beschikbaar was. Kan zijn door het materiaal misschien.

Het is nu net de vraag of er 1 miljoen grijze cases klaarliggen of roze of gouden en dan nog ook een verschil in 3 of 4gb en dan heb je ook nog wat productie nodig voor de 5S Plus in alle varianten en zijn ze net terug van vakantie. Maar ja wij willen een telefoon voor weeeeinig :-)

• Ndrenth
quote:
xon schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:16:
Alsnog maar besloten te wachten op de grey versie. Het is en blijft echt een grote gok wanneer die komt. Ik zie dat de grey overal het meest populair en toch is Xiaomi begonnen met de zilveren versie. Overigens zijn zilver en roze mat/glad en goud en grijs/zwart zijn meer glanzend. De grijze is her en der overigens ook wat duurder ook al voor dat de zilveren beschikbaar was. Kan zijn door het materiaal misschien.

Het is nu net de vraag of er 1 miljoen grijze cases klaarliggen of roze of gouden en dan nog ook een verschil in 3 of 4gb en dan heb je ook nog wat productie nodig voor de 5S Plus in alle varianten en zijn ze net terug van vakantie. Maar ja wij willen een telefoon voor weeeeinig :-)
Hier nog een lotgenoot :) Ik wil grijs 4/128GB!! :)

Ik vind 't wel vaag dat ze zoveel van de ene hebben (silver) en dan niks tot weinig van de andere varianten.. Zouden ze dit met opzet doen om prijzen van andere omhoog te werken? Kan verder niet logisch verklaren waarom je een product anounced in meerdere kleuren en vervolgens met één van de vier op de proppen komt :+

• DylanE
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-02 20:56

DylanE

PSN: Toiletcleaner

Ik vind de zilveren juist mooier dan de grijze, ik heb dan ook zojuist mijn bestelling geplaatst bij Top-One.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt!

Ik ben altijd HTC fan (Desire, Sensation) geweest, vervolgens de Galaxy serie (S3, S4, S5 en S7), waarna ik het welgeteld 8 dagen met een iPhone 6s heb volgehouden.

Nu dus Xiaomi, 800 euro voor een Google Pixel met exact dezelfde specs vond ik teveel van het goede..

edit:
Ik heb er trouwens ¤ 395,00 euro voor betaald, inclusief verzend (DHL) en screenprotector.

DylanE wijzigde deze reactie 12-10-2016 12:03 (10%)
Reden: toevoeging

Steam: _BiLo

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 24-02 20:30
Bij banggood nu de 3GB / 64GB versie voor 272,96 met kortingscode MI5S20 (¤68,-) :) tevens kan je nog 4,5% korting krijgen via cashbackxl = 272,96 * 0.955 = 260,68

tomas123 wijzigde deze reactie 15-10-2016 10:27 (14%)

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 13:02

knakworst

Get Dilberted!

quote:
tomas123 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:29:
Bij banggood nu de 3GB / 64GB versie voor 272,96 met kortingscode MI5S20 (¤68,-) :)
Besteld, dat is toch echt wel heel erg cheap voor een 821, zelfs als er nog taks bijkomt. Wou eigenlijk een grijze, maar even kijken of deze bevalt. Daarna kan deze altijd nog in de verkoop en investeer ik wat extra in een grijze met 128 gb opslag.

• tomas123
quote:
knakworst schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:27:
[...]

Besteld, dat is toch echt wel heel erg cheap voor een 821, zelfs als er nog taks bijkomt. Wou eigenlijk een grijze, maar even kijken of deze bevalt. Daarna kan deze altijd nog in de verkoop en investeer ik wat extra in een grijze met 128 gb opslag.
Zeker erg cheap, houd je ons op de hoogte als ie arriveert? En of er eventuele invoerkosten zijn? Ik bedenk me net dat je nog een beetje korting had kunnen krijgen via cashbackXL :|

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Had ik gedaan via cashbackxl maar niet geregistreerd, misschien door de gebruikte kortingscode.

• tomas123
quote:
knakworst schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:44:
Had ik gedaan via cashbackxl maar niet geregistreerd, misschien door de gebruikte kortingscode.
Oh, zou kunnen, ikzelf heb wel ooit kortingscodes gecombineerd met cashbackxl.

• Drowzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-02 20:00
quote:
tomas123 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:57:
[...]

Oh, zou kunnen, ikzelf heb wel ooit kortingscodes gecombineerd met cashbackxl.
Deze werkt zeker niet voor de 4gb/128gb? :+

• tomas123
quote:
Drowzz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

Deze werkt zeker niet voor de 4gb/128gb? :+
Geen idee, niet geprobeerd. Give it a try zou ik zeggen! ;)

• Drowzz
quote:
tomas123 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:20:
[...]

Code niet geldig krijg ik :(

• Drowzz
quote:
tomas123 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:20:
[...]

Wordt al snel ongunstig als je import heffing moet betalen lijkt me?
kom ik op +- 360 voor de 3gb, terwijl je via aliexpress kan bestellen met dhl shipping voor +- 320.
Of mis ik iets? :p

• tomas123
quote:
Drowzz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:03:
[...]

kom ik op +- 360 voor de 3gb, terwijl je via aliexpress kan bestellen met dhl shipping voor +- 320.
Als je de waarde vermindert tot 100$ dan betaal je maar 30-40 euro. of je zet erop 15$ dan betaal je niks, uiteraard bestaat dat risico altijd en is aliexpress wellicht verstandiger voor dat beetje extra zekerheid.

• Drowzz
quote:
tomas123 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:08:
[...]

Als je de waarde vermindert tot 100$ dan betaal je maar 30-40 euro. of je zet erop 15$ dan betaal je niks, uiteraard bestaat dat risico altijd en is aliexpress wellicht verstandiger voor dat beetje extra zekerheid.
Denk je dat banggood dat erop wil zetten? :+ dan is het wel interessant.

Oh, is nog steeds preorder. Das wel minder haha :p

Drowzz wijzigde deze reactie 15-10-2016 19:21 (6%)

• nichan
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 11:34
quote:
Drowzz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:03:
[...]

Waar voor 320?

• Drowzz

• tomas123
quote:
Drowzz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:09:
[...]

Denk je dat banggood dat erop wil zetten? :+ dan is het wel interessant.

Oh, is nog steeds preorder. Das wel minder haha :p
Als je dat aan banggood vraagt doen ze dat, ik meen zelfs dat ze t standaard al 30% van de echte waarde erop zetten.

• nichan
quote:
Ah daar. Helaas ook maar in 1 kleur. Voordeel van TopOne is wel dat je niet onverwacht extra kosten krijgt.

• Drowzz
quote:
nichan schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:29:
[...]

Ah daar. Helaas ook maar in 1 kleur. Voordeel van TopOne is wel dat je niet onverwacht extra kosten krijgt.
Ja heb mijn impulsiviteit ook weer even de kast in gedrukt, wil ook nog even wachten tot ie op voorraad is.

• DylanE

DylanE

Die van mij is inmiddels onderweg (Zilver, 4GB, 128GB)! Afgelopen vrijdag verstuurd, geen ervaring met producten uit China, wel voor DHL express levering gekozen.

Nu the waiting game :(

• Pinocan1980
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:28
Is er al iemand die de Mi5s heeft ontvangen?

• xon
Wel interessant hoe onze Chinese vrienden ons bezig houden in nog geen twee weken. Toen het toestel (voor de feestweek) net uit de fabriek kwam rollen kijk je naar prijzen die inclusief verzendkosten zo rond de 400 dollar liggen. Langzaam merken ze dat ook de kleinere distributienetwerken (via ali) de toestellen op voorraad krijgen en direct zie je de prijs dalen waarbij Gearbest even zijn spierballen laat zien met echt een hele scherpe prijs (en maar paar tientjes marge).

Hun echte grote verkoop begint zodra ze de grijze introduceren denk ik. Waarom ze nu eerst zilver doen? Geen idee. Zou te maken kunnen hebben met toeleveranciers of dat je eerst een kleinere groep early adapters wil laten testen zodat je nog de mogelijkheid hebt om aanpassingen te maken zodra je de meest gewilde kleur maakt.

Het zal wel gissen blijven maar één ding weet je zeker..dat zij daar in China het hardste lachen om onze gretigheid (en we allemaal voor lief nemen dat ze weigeren om bandje 20 toe te voegen :-) )

ps: Ik heb ooit een HTC gehad in het zilver en op een 1 of andere manier zie je net wat meer krasjes. Ik vind zelf het witte aan de voorkant ook wat ..sja...niet mannelijk >:) Maar dat is persoonlijk..

ps2: Voor als je geen douane gezeur wilt en niet erg vindt om ietsssje meer te betalen: http://www.honorbuy.com/ daar hebben ze hem op de plank liggen in Europa.

xon wijzigde deze reactie 18-10-2016 08:11 (14%)

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

quote:
xon schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:05:

en we allemaal voor lief nemen dat ze weigeren om bandje 20 toe te voegen :-) )

ps: Ik heb ooit een HTC gehad in het zilver en op een 1 of andere manier zie je net wat meer krasjes. Ik vind zelf het witte aan de voorkant ook wat ..sja...niet mannelijk >:) Maar dat is persoonlijk..
Ik heb gelukkig T-Mobile :)

En witte voorkant: dat vind ik ook niks eigenlijk. Ik heb die voorkeur al jaren, zo heb ik ook nog veel fotoboeken met zwarte bladen uit de tijd dat er überhaupt nog geen mobieltjes waren. Het zwarte bezeltje maakt de grijze versie nog logischer in mijn ogen. En eigenlijk wil ik ook alleen telefoons met Amoled. Maar voor deze prijs heb ik mijn principes laten varen.

knakworst wijzigde deze reactie 18-10-2016 09:05 (4%)

• xon
Even vers van de pers....de toko waar ik hem had pre-ordered (en tijd probeert te rekken en mijn geld niet wil terugsturen) biedt nu ook de gouden versie aan 64GB.

Dat is blijkbaar de kleur die ze na de vakantie zijn gaan maken. 50/50 dat ze nu de grijze gaan maken :-)

• nichan
quote:
xon schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:11:
Even vers van de pers....de toko waar ik hem had pre-ordered (en tijd probeert te rekken en mijn geld niet wil terugsturen) biedt nu ook de gouden versie aan 64GB.

Dat is blijkbaar de kleur die ze na de vakantie zijn gaan maken. 50/50 dat ze nu de grijze gaan maken :-)
Ik hoop het, mijn mi2s heeft zijn laatste dagen bereikt :(. Ik zou de grijze versie dan wel willen bestellen. Ben benieuwd of de prijs daar van iets hoger zal liggen dan de andere kleuren.

• nichan
De zilveren Mi5s 4g 128gb nu met 100dollar korting op banggood. Available on Pre-Order Stock due to arrive on November 10 2016.

code: mi5s128g

http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1091261.html

• terracide
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_471385.html?wid=21

Gearbest heeft de Golden Mi5s Plus met 6Gb en 128GB voor 404.62 euro in de aanbieding. nog 1 dag... on stock.

terracide wijzigde deze reactie 19-10-2016 14:28 (3%)

• terracide
quote:
DylanE schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:59:
Die van mij is inmiddels onderweg (Zilver, 4GB, 128GB)! Afgelopen vrijdag verstuurd, geen ervaring met producten uit China, wel voor DHL express levering gekozen.

Nu the waiting game :(
Als je DHL kiest weet je zeker dat je douane erbij krijgt. Alleen met normaal post heb je 90% kans geen douane gezeur te krijgen.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

quote:
nichan schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:17:
De zilveren Mi5s 4g 128gb nu met 100dollar korting op banggood. Available on Pre-Order Stock due to arrive on November 10 2016.

code: mi5s128g

http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1091261.html
Dat is ook weer een leuke, voor circa 324 euro. 50 euro extra voor 1GB RAM 64 GB RAM en force touch.

• DylanE

DylanE

quote:
terracide schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Als je DHL kiest weet je zeker dat je douane erbij krijgt. Alleen met normaal post heb je 90% kans geen douane gezeur te krijgen.
Juist niet. Ze worden eerst naar Engeland verstuurd om dergelijke kosten te voorkomen. Ik heb dan ook 2 trackingnummers

DylanE wijzigde deze reactie 19-10-2016 15:10 (4%)
Reden: aanvulling

• terracide
quote:
DylanE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Juist niet. Ze worden eerst naar Engeland verstuurd om dergelijke kosten te voorkomen
Het zou kunnen , mijn ervaring (die niet met telefoons is) is dat DHL automatisch douane problemen geeft. Ik bestel al 10 jaar uit china...

• DylanE

DylanE

quote:
terracide schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Het zou kunnen , mijn ervaring (die niet met telefoons is) is dat DHL automatisch douane problemen geeft. Ik bestel al 10 jaar uit china...
Top-One maakt juist reclame met het feit dat je geen custom duty hoeft te betalen omdat ze het op die wijze versturen.

https://www.aliexpress.com/item-img/The-introduction-of-the-European-Union-Express/32274599435.html

DylanE wijzigde deze reactie 19-10-2016 15:15 (12%)

• terracide
quote:
DylanE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Top-One maakt juist reclame met het feit dat je geen custom duty hoeft te betalen omdat ze het op die wijze versturen.

[afbeelding]
Had ik even gemist dan :)

• DylanE

DylanE

quote:
haha nouja ik hoop dat het ook écht zo werkt :)

• xon
Ik heb vorig jaar nog een telefoon besteld via Top One en dit werkt prima hoor (zolang Engeland nog in de EU zit ;))

Duurt overigens wel weekje langer omdat ze hem vanuit Engeland nogmaals toesturen met ander nr.

• DylanE

DylanE

quote:
xon schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:39:
Ik heb vorig jaar nog een telefoon besteld via Top One en dit werkt prima hoor (zolang Engeland nog in de EU zit ;))

Duurt overigens wel weekje langer omdat ze hem vanuit Engeland nogmaals toesturen met ander nr.
Ze geven zelf 4-8 werkdagen in totaal aan (vanaf China). De laatste update van gisteren gaf aan dat het pakket zich in het vliegtuig bevindt.

Ik gok zelf op volgende week woensdag.. Vanaf morgen afleiding in de vorm van BF1 :)

• StanPC
  • Laatst online: 15:22
Nou ik heb hem ook bij Banggood besteld. Ik heb uiteindelijk toch de 64gb versie gekocht. Inclusief verzekering 280 euro, echt weinig geld voor zo'n compleet toestel. Ik ben heel benieuwd. Voor mijn vader heb ik 2 maanden geleden een Redmi Note 3 pro besteld en ik was erg onder de indruk van dat toestel, hopelijk is dat bij de Mi5s ook zo en is de bouwkwaliteit meer zoals bij de Redmi note 3 pro.

Nu maar afwachten, ben mijn Galaxy S4 al en jaar zat haha

• DylanE

DylanE

Mijn vriendin stuur me net een appje dat DHL langs is geweest. Vrijdag 14 oktober besteld, 24 oktober in huis.

6 werkdagen in totaal is absoluut niet verkeerd, en dat zonder douanekosten!

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 07:08
quote:
DylanE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:20:
Mijn vriendin stuur me net een appje dat DHL langs is geweest. Vrijdag 14 oktober besteld, 24 oktober in huis.

6 werkdagen in totaal is absoluut niet verkeerd, en dat zonder douanekosten!
Dat is zeker snel. Zou je in het andere topic willen vertellen wat je van het toestel zelf vind?

PSN: DeBaronNL

• Jacques112
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 30-11-2016
Ik heb mijn Mi 5S 128Gb zilver/wit besteld bij Mc-Mart aliexpress.com

Order was 13 okt, levering richting sorteercentrum was gisteren.
Volgens DHL is hij er morgen eind van de dag..
Nice

Ik heb nu de MI5 64 gb, ik heb T-Mobile en heb nergens een dekkingsprobleem!!
Ondanks het gemis van die 2 banden..

Afwachten wat de 5s doet

Jacques112 wijzigde deze reactie 24-10-2016 22:52 (27%)

• RiCk
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 13:36
Mooi dat er al orders zijn! Ik blijf volgen. Fuck 4G Vodafone 800Mhz :P

Ben wel benieuwd naar de prijzen/versies/website. Kan iedereen dat ook melden??

• Jacques112
quote:
RiCk schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:39:
Mooi dat er al orders zijn! Ik blijf volgen. Fuck 4G Vodafone 800Mhz :P

Ben wel benieuwd naar de prijzen/versies/website. Kan iedereen dat ook melden??
https://nl.aliexpress.com...rsion=&categoryId=5090301

Dus.... telefoon ontvangen paar minuten geleden.
Inderdaad 39,65 bijbetalen :( :( :(

Verkoper zegt toch echt bij advertentie, btw vrij..
Ook heb ik geen hoesje en screen protector gekregen zoals bij advertentie staat!
wel de sim adapter( who needs this) en de stekker adapter
Deze adapter zal ik niet gaan gebruiken aangezien ik al een andere fast charge 3.0 stekker heb die veel meer sollide is ( QC 5800 wolfgang geloof ik )

Jacques112 wijzigde deze reactie 25-10-2016 14:27 (33%)

• tomas123
quote:
Jacques112 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Dus.... telefoon ontvangen paar minuten geleden.
Inderdaad 39,65 bijbetalen :( :( :(

Verkoper zegt toch echt bij advertentie, btw vrij..
Ook heb ik geen hoesje en screen protector gekregen zoals bij advertentie staat!
wel de sim adapter( who needs this) en de stekker adapter
Deze adapter zal ik niet gaan gebruiken aangezien ik al een andere fast charge 3.0 stekker heb die veel meer sollide is ( QC 5800 wolfgang geloof ik )
Ik zie niet dat er geen BTW / invoerrechten betaald hoeven te worden op die advertentie. DHL gekozen?

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
tomas123 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:22:
[...]
Ik zie niet dat er geen BTW / invoerrechten betaald hoeven te worden op die advertentie. DHL gekozen?
Op de product afbeelding staat 'tariff free', wellicht heeft hij daarvan afgeleid. Overigens geeft de douance niks om zo'n regeling. Je zult de importkosten dan ook gewoon moeten betalen en bij winkels die het aanbieden kun je het daar vervolgens declareren.

• Jacques112
Mannen, dat was inderdaad de gedachte van mij.

Klein ander detail !:!!!

Ik krijg mijn bootloader niet unlocked :-(

Heb dezelfde procedure gebruikt als bij mijn Mi5.
Alleen heb ik een nieuwe laptop en op deze lukt het me niet, ik blijf hangen op 50%
Ik zit op miui stable 8.0.10.0

Iemand die me kan helpen hiermee?
Ik kan wel ADB wel kiezen, device wordt wel gezien, maar als ik kijk status bootloader bijv...
Fastboot oem device-info.. krijg ik waiting for device

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

De adverteerder heeft lezen tot een kuns verheven. We will send you "a gift" oftewel maar één cadeau, dat is de sim converter geworden. Die tariff free is ook misleidend, hoewel je denkt BTW vrij, kunnen ze er ook mee bedoelen dat er geen abonnement aan vast zit? In de FAQ staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor douane geld. Overigens is 40 euro nog steeds een stuk lager dan normaal.

Die laatste is een vraag voor custom rom topic. 50% is wel een bekend probleem, één van de oplossingen is geloof ik langer wachten. Maar als je zoekt op xiaomi unlock 50% vind je genoeg.

knakworst wijzigde deze reactie 25-10-2016 20:56 (16%)

• Jacques112
quote:
knakworst schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:50:
De adverteerder heeft lezen tot een kuns verheven. We will send you "a gift" oftewel maar één cadeau, dat is de sim converter geworden. Die tariff free is ook misleidend, hoewel je denkt BTW vrij, kunnen ze er ook mee bedoelen dat er geen abonnement aan vast zit? In de FAQ staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor douane geld. Overigens is 40 euro nog steeds een stuk lager dan normaal.

Die laatste is een vraag voor custom rom topic. 50% is wel een bekend probleem, één van de oplossingen is geloof ik langer wachten. Maar als je zoekt op xiaomi unlock 50% vind je genoeg.
Ja wat een schooier die verkoper...

Over de 50% , daar heb ik echt huge veel over gelezen..
Nog steeds geen oplossing... en ik heb de Mi5 de vorige keer gewoon zelf gedaan, dus ik ben geen totale kneus zeg maar..
Enige verschil is dat ik inmiddels een andere laptop heb die misschien niet helemaal goed geconfigureerd is... maarja ... wat?? :? :?

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-02 13:24
quote:
DylanE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]
Voor Top One geldt dat, omdat ze die speciale route volgen. Normaliter is het met DHL zo dat je inderdaad gegarandeerd aan extra kosten zit.

Overigens is dat met PostNL op dit moment niet heel erg anders. Ik begreep van een medewerker van PostNL dat er momenteel veel meer gecontroleerd wordt.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

quote:
Hoppa! schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:41:

Overigens is dat met PostNL op dit moment niet heel erg anders. Ik begreep van een medewerker van PostNL dat er momenteel veel meer gecontroleerd wordt.
Klopt en dat is ook terecht (hoewel die 13 euro extra kosten discutabel is). Maar ze houden nog wel vaak de lagere waarde aan die op het pakketje gedeclareerd is, daar klopt vaak ook geen hout van.

• SharpEdgeOne
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-02 18:39
quote:
Jacques112 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Ja wat een schooier die verkoper...
Als ik jouw link open zie ik overigens iets naar beneden scrollen dit staan...

"verklaring: Wij zullen verklaren als een lagere prijs, maar het is ook noodzakelijk voor u om belasting betalen als nodig, we niet verantwoordelijk voor douanerechten belasting"

Verder nergens een vermelding wat "Tariff free" dan zou moeten betekenen.

• DynaMikeY
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21-02 21:49

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb zelf een maandje terug een Mi5 Prime besteld (& ontvangen) bij de shop Hong Kong Goldway via aliexpress.com. Deze shop adverteert met duty free shipping, dus zonder additionele kosten voor invoeren. Verzendkosten waren wel 17 euro, maar da's nog steeds acceptabel.

Ze sturen het inderdaad met DHL naar Engeland, en vervolgens met DPD naar Nederland. Van dit 2e traject had ik nooit een track&trace code gekregen, maar ik kreeg op een gegeven moment een SMS van DPD dat er een pakketje van 'Daniel' onderweg was. Lekker vaag dus...maar goed, wel zonder extra kosten en binnen 4 dagen in huis!

Linkje naar hun store: https://goldway.nl.aliexpress.com/store/311331

Wil je zonder invoerkosten bestellen, dan moet je 'sellers shipping method' kiezen!

DynaMikeY wijzigde deze reactie 26-10-2016 12:46 (22%)

Fruitschaal: Banaan & Appel & Aardbei & Mandarijn & Framboos

• Jacques112
Boys, ik heb contact met de verkoper gezocht,,

Wat gifts betreft:

De tempered glass is gewoon een plasticje van slechte kwalitiet..
Over de tax waren ze simpel, stuur de bon( foto ) en ze vergoeden dit gewoon :-)
Kijk... eerst zien, maar daar wordt ik dan weer blij van

ps, unlocken iemand :-(

• GoldenBE
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 10-02 22:52
quote:
Jacques112 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:07:
Mannen, dat was inderdaad de gedachte van mij.

Klein ander detail !:!!!

Ik krijg mijn bootloader niet unlocked :-(

Heb dezelfde procedure gebruikt als bij mijn Mi5.
Alleen heb ik een nieuwe laptop en op deze lukt het me niet, ik blijf hangen op 50%
Ik zit op miui stable 8.0.10.0

Iemand die me kan helpen hiermee?
Ik kan wel ADB wel kiezen, device wordt wel gezien, maar als ik kijk status bootloader bijv...
Fastboot oem device-info.. krijg ik waiting for device
Flash eerst de Chinese Developer ROM.

Hier is een volledige stap voor stap tutorial:
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/advanced/bootloader

PS: troubleshooting voor het 50% probleem staat vanonder ;)

GoldenBE wijzigde deze reactie 26-10-2016 16:20 (8%)

• Jacques112
Howly mowly....!!!

Got it!

Je moet uitzetten: Find MI device

Rebooten, weer unlock tool laten draaien, find MI device weer inschakelen, terug naar fastboot... unlock tool en :

TADAAAAAAAA, unlock loopt zo door

Klein detail...... mijn ega kwam met deze oplossing via google gevonden :-(

• Jacques112
quote:
GoldenBE schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Flash eerst de Chinese Developer ROM.

Hier is een volledige stap voor stap tutorial:
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/advanced/bootloader

PS: troubleshooting voor het 50% probleem staat vanonder ;)
He bedankt, had dit nagenoeg gelijk ontdekt en uitgevoerd...
Chinese rom had ik gisteren al geflashed via updater app op telefoon..
Toch vreemd dat op xiaomi forum dit vol staat met mensen die dit niet lukt...

Eind goed, al goed... nu recovery erop knallen, euro rom met nl taal en hoppaaaaa
( als dit wel lukt tenminste... :/ :/ )

Booting Mi-Globe rom momenteel.
ADB Fastbot probleem opgelost. Driver van android fastboot device verwijderd en windows zelf laten installeren. >:) >:)

Jacques112 wijzigde deze reactie 26-10-2016 19:17 (10%)

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:46

NeoMe

#Addict

Besteld bij Banggood voor 260,- na code en cashback, zie Pepper.com voor meer info.

Ben heel benieuwd naar deze phone, wordt de opvolger van mijn M8. Mocht het niks zijn, staat die zo op Marktplaats en koop ik een M10. Maar wil dit eerst proberen, aangezien het de helft kost en de specs zelfs beter zijn, bizar bijna.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips HD-LCD 40'' * HTC One 10 * Asus Nexus 7 * Mi Band 2

• Def1ant
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:25
quote:
NeoMe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:19:
Besteld bij Banggood voor 260,- na code en cashback, zie Pepper.com voor meer info.

Ben heel benieuwd naar deze phone, wordt de opvolger van mijn M8. Mocht het niks zijn, staat die zo op Marktplaats en koop ik een M10. Maar wil dit eerst proberen, aangezien het de helft kost en de specs zelfs beter zijn, bizar bijna.
Wel wachten tot 30 november voordat er verzonden wordt; maar hoe krijg je 260 voor elkaar dan? Of is de telefoon al wat duurder? Ik zie nu 326¤ na de code, bij 5% cashback kom je dan op 310...

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
Def1ant schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:27:
[...]
Wel wachten tot 30 november voordat er verzonden wordt; maar hoe krijg je 260 voor elkaar dan? Of is de telefoon al wat duurder? Ik zie nu 326¤ na de code, bij 5% cashback kom je dan op 310...
Available on Pre-Order Stock due to arrive on November 4 2016. Daar tel ik dan nog twee weken bij op, maar ik heb de tijd.

Ik heb deze code MI5S20 gebruikt en de cashback inderdaad, gaat wel om de 3GB/64GB variant.

Mocht er douane bijkomen, betaal je alsnog de helft van een S7 of HTC 10.

Discount Coupons:MI5S20: ¤-68.63
Sub-Total ¤345.01
Shipping Fee ¤0.00
Insurance ¤0.00
Subtotal ¤276.38
Cashback 4,5% ¤12,25
Total ¤ 264

NeoMe wijzigde deze reactie 01-11-2016 09:56 (41%)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips HD-LCD 40'' * HTC One 10 * Asus Nexus 7 * Mi Band 2

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 24-02 11:53

jeka

Support your local club.

quote:
StanPC schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:10:
Nou ik heb hem ook bij Banggood besteld. Ik heb uiteindelijk toch de 64gb versie gekocht. Inclusief verzekering 280 euro, echt weinig geld voor zo'n compleet toestel. Ik ben heel benieuwd. Voor mijn vader heb ik 2 maanden geleden een Redmi Note 3 pro besteld en ik was erg onder de indruk van dat toestel, hopelijk is dat bij de Mi5s ook zo en is de bouwkwaliteit meer zoals bij de Redmi note 3 pro.

Nu maar afwachten, ben mijn Galaxy S4 al en jaar zat haha
En heb je toestel binnen?
Ik vraag me af of je ook invoerkosten moet betalen?

FCG

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kreeg een mail dat er vertraging is met de productie, verwachte verzenddatum is nu 1 december geworden bij Banggood. Heb geannuleerd en ga nu via AliExpress bestellen op 11 november, via de app krijg je $30,- korting als je voor $300,- besteld. Dus is meer dan cashbackxl ( die dan dus niet meer kan ) plus extra coupon van $5,- die misschien te stapelen is ivm Global Festival. Dan is die het goedkoopste en binnen paar weken in huis. Kom ik uit op ongeveer ¤250,- _/-\o_

Kans op douane blijft bestaan, maar neem ik voor lief. Bij het plaatje van de leverancier MC Mart via AliExpress staat 'Tarif Free' dus daar gok ik het dan maar op.

NeoMe wijzigde deze reactie 02-11-2016 13:26 (93%)

• StanPC
  • Laatst online: 15:22
quote:
jeka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:25:
[...]

En heb je toestel binnen?
Ik vraag me af of je ook invoerkosten moet betalen?
Ik heb mijn order geannuleerd na veel wikken en wegen. Ik ben nu uiteindelijk voor een Leeco Cool1 gegaan. Kost slechts 160 euro en dan kan ik volgend jaar weer wat nieuws kopen mocht het niet bevallen. Vooral zijn grote batterij (4060mAh) en dual camera vond ik interessant.

• kevinjkok
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 24-02 12:46
quote:
NeoMe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:44:
Kreeg een mail dat er vertraging is met de productie, verwachte verzenddatum is nu 1 december geworden bij Banggood. Heb geannuleerd en ga nu via AliExpress bestellen op 11 november, via de app krijg je $30,- korting als je voor $300,- besteld. Dus is meer dan cashbackxl ( die dan dus niet meer kan ) plus extra coupon van $5,- die misschien te stapelen is ivm Global Festival. Dan is die het goedkoopste en binnen paar weken in huis. Kom ik uit op ongeveer ¤250,- _/-\o_

Kans op douane blijft bestaan, maar neem ik voor lief. Bij het plaatje van de leverancier MC Mart via AliExpress staat 'Tarif Free' dus daar gok ik het dan maar op.
Hoe kan je die $30 dollar korting dan krijgen? Ik kan daar niets over terugvinden...
De prijzen beginnen er inderdaad steeds meer op te lijken... :) Alleen zal het waarschijnlijk nog erg lang duren voordat de grijs/zwarte versie beschikbaar komt...

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
kevinjkok schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:44:
[...]
Hoe kan je die $30 dollar korting dan krijgen? Ik kan daar niets over terugvinden...
De prijzen beginnen er inderdaad steeds meer op te lijken... :) Alleen zal het waarschijnlijk nog erg lang duren voordat de grijs/zwarte versie beschikbaar komt...
Je moet de ali express app installeren, dan op de banner drukken met $ korting die je meteen krijgt ter ere van het festival. Die bonnen/coupons komen dan in je account en kun je pas de 11e gebruiken. Als je niet zo lang wil wachten kun je beter met de code bestellen die op pepper staat, scheelt je 10-15 euro totaal. Maar ik wacht wel om het zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ben in de tussentijd ook nog wat op Marktplaats aan het proberen voor een S7 vandaar dat ik mezelf zo wat tijd gun.

NeoMe wijzigde deze reactie 02-11-2016 15:53 (3%)

• kevinjkok
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 24-02 12:46
quote:
NeoMe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:48:
[...]

Je moet de ali express app installeren, dan op de banner drukken met $ korting die je meteen krijgt ter ere van het festival. Die bonnen/coupons komen dan in je account en kun je pas de 11e gebruiken. Als je niet zo lang wil wachten kun je beter met de code bestellen die op pepper staat, scheelt je 10-15 euro totaal. Maar ik wacht wel om het zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ben in de tussentijd ook nog wat op Marktplaats aan het proberen voor een S7 vandaar dat ik mezelf zo wat tijd gun.
Ah...ik denk dat ik het snap. Ik ben geen nieuwe gebruiker en daardoor krijg ik die coupons niet te zien. Of kun je gewoon 15 maal $2 dollar coupons gebruiken?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
kevinjkok schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:18:
[...]
Ah...ik denk dat ik het snap. Ik ben geen nieuwe gebruiker en daardoor krijg ik die coupons niet te zien. Of kun je gewoon 15 maal $2 dollar coupons gebruiken?
Die festivalkorting telt ook voor jou en iedereen, http://sale.aliexpress.com/__pc/downloadappsale1111pc.htm

( Dit is de 2015 link maar 2016 heb ik zelf gezien, coupons zitten al in mijn account dus werkt )

Anders gooi je hem even eraf en weer erop, wie weet zie je het dan wel. Want ik was ook al aangemeld via de website dus daar kijken ze niet naar.

NeoMe wijzigde deze reactie 02-11-2016 16:26 (23%)

• nichan
quote:
NeoMe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:44:

Hoezo bestel je dan niet TopOne? Daar heb je sowieso geen importkosten.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
nichan schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:27:
[...]
Hoezo bestel je dan niet TopOne? Daar heb je sowieso geen importkosten.
Daar is die toch veel duurder ( 300,- + 20,- verzendkosten ), ik wil de goedkoopste die er is en als er douane komt dan tik ik die wel af. Neem liever die gok dan dat ik van te voren de zekerheid al in prijs.

NeoMe wijzigde deze reactie 02-11-2016 16:30 (3%)

• nichan
quote:
NeoMe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:28:
[...]

Daar is die toch veel duurder ( 300,- + 20,- verzendkosten ), ik wil de goedkoopste die er is en als er douane komt dan tik ik die wel af. Neem liever die gok dan dat ik van te voren de zekerheid al in prijs.
Oke, de 3g/64g-versie is bij mij even duur als ik MC Mart en TopOne vergelijk. Welke heb jij dan geselecteerd?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

https://nl.aliexpress.com...5/342812_32740701953.html

Maar zoals ik aangeef, je moet dan door DHL kiezen en ben je dus 20,- verzendkosten kwijt en 10,- prijsverschil. Ik kijk op de 11e wel wat het beste is, als het verschil echt zo klein is dan liever Top-One inderdaad want dan is het het risico niet waard. Maar vraag bij MC Mart wel even na wat Tarif Free betekend.

NeoMe wijzigde deze reactie 02-11-2016 16:35 (4%)

• shag-me
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02-02 14:46

shag-me

-n0n3-

Is ergens de Grey versie in 64gb uberhaupt al ergens te bestellen? Bij de meeste shops die hier voorbij komen kan ik uberhaubt alleen de zilveren of gouden uitvoering aan mijn winkelwagen toevoegen... Prijs is voor mij een beetje ondergeschikt, wil toch wel heel graag een zwarte voorkant..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Bestellen kan wel maar niet op voorraad en 100 euro duurder. Mij te gortig voor een kleurtje.

edit: De zilveren 3/64 die ik 14/10 op banggood besteld heb is vandaag geshipped.

knakworst wijzigde deze reactie 03-11-2016 09:13 (31%)

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
RutgerFR schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:39:
Voor een kleine 300 euro heb ik de MI5 via AliExpress en dan 100% vrij van importkosten.
Voor 320-330 heb je duty free een Mi5s dus zou dan daar voor gaan. Is 10% sneller die cpu.

Of je wacht tot 11 november, dan is die 250,- ongeveer en kun je de gok wagen op de douane.
https://nl.pepper.com/aan...smartphone-banggood-29663

NeoMe wijzigde deze reactie 03-11-2016 11:18 (28%)

• RutgerFR
  • Laatst online: 00:44

RutgerFR

Qui est l'exemple?

Gisteren heb ik de Mi5s op Banggood besteld. Nu staat er bij mijn orderstatus 'back order', terwijl bij de product-pagina staat 'in order, usually dispatched in 1 business day'.

Iemand waarbij de order wel doorloopt, of allemaal in 'back order'?

• Def1ant
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:25
quote:
RutgerFR schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:39:
Gisteren heb ik de Mi5s op Banggood besteld. Nu staat er bij mijn orderstatus 'back order', terwijl bij de product-pagina staat 'in order, usually dispatched in 1 business day'.

Iemand waarbij de order wel doorloopt, of allemaal in 'back order'?
Denk dat je even moet doorklikken, bij je orders en dan die ene specifieke order moet selecteren. Daar staat dan expected shipping date (01 dec waarschijnlijk?)

• RutgerFR
  • Laatst online: 00:44

RutgerFR

Qui est l'exemple?

Ah thanks! Ik zie het al :).

Expected Shipping Date:2016-11-05 15:58:35.

• nichan
http://hotmid.com/xiaomi-...android-mobile-phone.html

Hier is de grijze versie wel te koop. Ik heb verder geen ervaring met deze shop en weet niks over verzendtijd en -wijze.

edit:

Komt op zo'n ¤350eu uit.

nichan wijzigde deze reactie 04-11-2016 10:57 (18%)

• Ndrenth
quote:
nichan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:44:
http://hotmid.com/xiaomi-...android-mobile-phone.html

Hier is de grijze versie wel te koop. Ik heb verder geen ervaring met deze shop en weet niks over verzendtijd en -wijze.

edit: [afbeelding]

Komt op zo'n ¤350eu uit.
Heb je 'm besteld? Zo ja, wat zie je aan status? Ben benieuwd of ie daadwerkelijk in stock is daar :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*