4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haters everywhere but I don’t really care
Waiting on the world to change
"When you grow up your heart dies"
max heeft 1 outlap en 1 begin van een hot lap met die softs gedaan, die van ric zijn nieuw.Smultie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:16:
Dat is winst voor RIC dan?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Flickr PSN ID= cheironnl
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Liever niet. Gewoon racen. Niet vechten met de lans eruit te knallen. Ala merc in spanjehupske schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:16:
Ja, dat gaat een heel leuk gevecht worden! Ze mogen er allebei voor gaan vechten
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 10:17 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ah het is maar 3.5 sec.
[ Voor 19% gewijzigd door Harrie op 02-10-2016 10:18 ]
Hoeveel rondjes heeft VES er op gedaan?sjaool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:17:
RIC op nieuwe softs. Max op gebruikte.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3 rondjes.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ah, hoor het ook net op de commentaar. Er is in ieder geval geen getimed rondje op gereden. Dat scheelt.
Als max deze jong gebruikte nog had liggen, waarom deed hij dan straks slecht 8 ronden op veel oudere softs..sjaool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:17:
RIC op nieuwe softs. Max op gebruikte (3 rondjes).
Mag ik mijzelf quoten! 😎Boinkie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
Ik heb een goed gevoel dat er wat met Merc gaat gebeuren morgen.
Zo vaakCrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
Is dit eerder gedaan een dubbele pitstop in de F1 geschiedenis?
Is dit niet het setje waar alleen een inlap mee gedaan is? Dus maar een "half" rondje oud.alwaysleft schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:17:
Ricciardo gaat hem pakken want niet gebruikte banden...
Waiting on the world to change
Ja, maar vaak per ongeluk.CrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
Deze race al een keer eerder zelfsCrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
Ja hoorCrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
Niet snel op gereden.guppie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
Als max deze jong gebruikte nog had liggen, waarom deed hij dan straks slecht 8 ronden op veel oudere softs..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Jij volgt F1 nog niet zo lang schat ik zo?CrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:18:
Is toch vrij logisch? Mercedes is dominant, dus als ze falen moet je er staan.thijszor schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:19:
Begint wel typisch te worden, RBR wint bij falen MERC... , tsja.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 02-10-2016 10:20 ]
[ Voor 11% gewijzigd door iTeV op 02-10-2016 10:20 ]
Are you a one or a zero

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik sta gewoon.Pannekoek81 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:20:
Tweakers loopt iets voor op ziggo bij mij. Maar wat een race. Zit op puntje van de bank
Doe eens niet.walletje-w schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:20:
Het zou wat zijn als beide Red Bulls eraf gaan en Rosberg alsnog 1e word!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Force india deed het zelfs nog in deze race tijdens de eerste VSCCrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:19:
Ok kom nu dus wel over als een totale nitwit.. Terwijl ik al 15 jaar kijk. Het is nog vroeg 🙈
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1