[F1 2016] Race 16 - GP van Maleisië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 38.293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
Henri. schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Mooi moment om te stoppen, hij gaat steeds meer zeuren.
Hij had groot gelijk en ik vind het eigenlijk juist wel mooi om te zien dat hij, ondanks zijn aanstaande pensioen (ik ga er eigenlijk niet vanuit dat hij echt nog terug gaat keren na een tussenjaar), nog altijd volle bak wil presteren. Ik had tot voorkort eigenlijk maar weinig met Button en vind hem zeer zeker niet tot de beste coureurs op de grid behoren, maar ik vind dat hij vrij aardig heeft gepresteerd tov Alonso en ik zal hem eigenlijk nog wel een beetje gaan missen denk ik.

Dat missen komt misschien vooral omdat ik regelmatig de races via Sky volg en hij daar wat meer aandacht krijgt. Maar uit de beelden aldaar blijkt (mijns inziens) iig wel dat hij een van de leukste en spontaanste coureurs op de grid is. Maar hopen dat Stoffel de leegte een beetje kan opvullen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 19:45
Button is een topsporter en doet voor de lol aan triatlons en organiseert er zelf ook nog eens een.
Alles wat hij doet gaat voor de volle 100 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:02
SpaceAce schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:40:
- In de persconferentie vertelde ze aan Hamilton dat hij de snelste tijd ooit had gereden op het circuit (terwijl bij ronde records enkel naar de snelste ronden in de race wordt gekeken)
Dat maakt niet uit, snelste ronde ooit is snelste ronde ooit. En die heeft HAM vandaag gereden.
Als we de geruchten mogen geloven kunnen ze volgend jaar onder de 1:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Erg leuk dat McLaren ter gelegenheid van de 300ste grand prix van Button een complete Engelse pub hebben gebouwd in de paddock. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
TheBrut3 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

Dat maakt niet uit, snelste ronde ooit is snelste ronde ooit. En die heeft HAM vandaag gereden.
Als we de geruchten mogen geloven kunnen ze volgend jaar onder de 1:30.
Het ging erom dat er wat onduidelijk was en men naast elkaar aan het praten was. Daarbij is het blijkbaar niet de snelste ronde ooit aangezien Alonso ooit sneller was (volgens post hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not_a_robot
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:43

not_a_robot

stiekem wel een robot

malaysia
Een gebruikt setje soft is alleen voor een inlap (en een klein stukje hotlap) gebruikt :)

[ Voor 8% gewijzigd door not_a_robot op 01-10-2016 18:06 . Reden: dus ook een klein stukje hotlap ]

hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

not_a_robot schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:42:
[afbeelding]
Een gebruikt setje soft is alleen voor een inlap gebruikt :)
Dus als het niet regent is Verstappens strategie Soft-Hard-Soft.
Kan werken, zeker met de racepace die hij heeft laten zien in FP.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
not_a_robot schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:42:
[afbeelding]
Een gebruikt setje soft is alleen voor een inlap gebruikt :)
Was mij niet helemaal duidelijk (voor mij iig), maar heeft ves niet de outlap en inlap op die banden gereden? Of ging hij in zn outlap direct naar binnen? aangezien hij zo laat naar binnen ging (net voor de vlag viel of erna, ben het ff vergeten) had ik het idee dat er 2 ronden op zijn gereden?

Verder ook niet helemaal duidelijk of hij iig nog probeerde op die banden een goede tijd neer te zetten, of dat het meteen duidelijk was dat dat niet nodig was (in eerst geval zou hij misschien nog een blokkerend wiel oid gehad kunnen hebben?)

[ Voor 17% gewijzigd door Snowdog op 01-10-2016 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Snowdog schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:01:
[...]

Was mij niet helemaal duidelijk (voor mij iig), maar heeft ves niet de outlap en inlap op die banden gereden? Of ging hij in zn outlap direct naar binnen? aangezien hij zo laat naar binnen ging (net voor de vlag viel of erna, ben het ff vergeten) had ik het idee dat er 2 ronden op zijn gereden?

Verder ook niet helemaal duidelijk of hij iig nog probeerde op die banden een goede tijd neer te zetten, of dat het meteen duidelijk was dat dat niet nodig was (in eerst geval zou hij misschien nog een blokkerend wiel oid gehad kunnen hebben?)
Hij is in Q1 in z'n tweede stint wel aan z'n hotlap begonnen maar heeft die niet afgemaakt. Die banden hebben dus wel een volledige heatcycle gehad, maar geen volledige lap op snelheid.

Ik heb nog even terug gekeken op de live timing. Zijn eerste sector van z'n tweede lap was 31.5s. Dus hij is niet eens aan z'n hotlap begonnen.

[ Voor 8% gewijzigd door JackBol op 01-10-2016 18:09 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Het wordt wel weer eens tijd voor een goed resultaat voor Max, waarbij hij in ieder geval Ricciardo verslaat. Dat is alweer 6 races geleden (Britisch GP).
Hoe vaak is het nou al misgegaan bij de start? De laaste 4 races? Ik hou mijn hart vast voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Erapaz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:00:
Het wordt wel weer eens tijd voor een goed resultaat voor Max, waarbij hij in ieder geval Ricciardo verslaat. Dat is alweer 6 races geleden (Britisch GP).
Hoe vaak is het nou al misgegaan bij de start? De laaste 4 races? Ik hou mijn hart vast voor morgen.
Waarvan 1 keer zijn eigen fout, de rest allemaal technische mankementen bij de start. Als het morgen eindelijk eens goed gaat bij de start, gaat die eindelijk weer eens podium rijden. Toch alweer eventjes geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not_a_robot

not_a_robot

stiekem wel een robot

Je bedoelt 3 in hockenheim haalde hij rosberg en ricciardo in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
Ik heb een goed gevoel dat er wat met Merc gaat gebeuren morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
not_a_robot schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
[...]

Je bedoelt 3 in hockenheim haalde hij rosberg en ricciardo in :)
Ja, klopt. In Hockenheim had hij inderdaad een goede start. Helaas wel achter Ricciardo geëindigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Positief blijven hè... het is wel een Red Bull en je weet, Red Bull geeft je... just think happy thoughts. :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zf00mEe9EOs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

SpaceAce schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:40:
Ik begrijp de onduidelijkheid wat betreft de rondetijden hierboven wel:
- Tijdens de kwalificatie werd een lijstje in beeld geplaatst met tijden van 1:30:xx en zelfs een 1:29:xx (poles van afgelopen jaren).
Dankje, ben ik iig niet gek ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Boinkie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
Ik heb een goed gevoel dat er wat met Merc gaat gebeuren morgen.
Ik ook. Maar dat goed geeft me een vervelend smaakje. De auto's zijn gewoon verdomd goed, hegemonie is nooit goed voor de sport, maar Mercedes heeft het gewoon goed gedaan. Als er volgend jaar 4 topjaren voor de stieren aanbreken hoor je ook niemand in Nederland meer zeuren over dat dat toch echt niet kan :P

That said, ik denk dat afhankelijk van de start het nog wel eens spannend zou kunnen worden met de twee mercs inderdaad. Er begint langzaamaan wat op het spel te komen. Ik ga er echter niet vanuit dat er iets gebeurt. Als ze de 1e 2 ronden als 1 en 2 door komen en er geen technische issues komen pakken ze gewoon weer 1 en 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De start wordt sowieso spannend met drie teams waarvan beide rijders naast elkaar staan. Laten we hopen dat ze elkaar de ruimte gunnen om in ieder geval de eerste bocht goed door te komen. Alhoewel ik wel hoop dat de Mercedesjes een ietwat slechte start hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik heb altijd een sterk verhoogde bloeddruk de eerste 2 rondjes. Even wat duw en trek werk en maar duimen dat het overal goed blijft gaan. Altijd vette shit eerste paar rondjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik weet niet welke tijden ze lieten zien, maar dat waren geen tijden van de baan in Maleisië in ieder geval :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not_a_robot

not_a_robot

stiekem wel een robot

Mercedes verwcht dat ze sneller zijn dan redbull met soft - hard - medium dan redbull met soft - hard - soft?
dat beloofd wat goeds :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:29:
De start wordt sowieso spannend met drie teams waarvan beide rijders naast elkaar staan. Laten we hopen dat ze elkaar de ruimte gunnen om in ieder geval de eerste bocht goed door te komen. Alhoewel ik wel hoop dat de Mercedesjes een ietwat slechte start hebben. :P
De ideale start hier is als Vettel en Raikonnen de Red Bulls passeren en bij bocht een en twee knallen op de wrakstukken van Rosberg en Hamilton. :+

Wat? Stiekem kijkt de helft van jullie voor de brokken. Stelletje ramptoeristen. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heeft iemand een foto van de startopstelling voor morgen ?

(de indeling op de baan bedoel ik dan)

[ Voor 26% gewijzigd door Hackus op 01-10-2016 22:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Gewoon Google Maps; pole staat rechts, eerste bocht is rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
UltraSub schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:26:
Gewoon Google Maps; pole staat rechts, eerste bocht is rechts.
Dan staat Max ook aan de goede kant :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

franssie

Save the albatross

shoot wekker zetten :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

franssie

Save the albatross

Stoffel schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Ik vind dat ze het nog lang uitgehouden hebben met hun motor uit 2015. Had eigenlijk verwacht dat ze de hele tweede helft van het seizoen rond deze posities zouden zweven.
Wel erg jammer, goed chassis en goed rijders en zeker Sainz had ik wat meer kansen toegewenst deze race.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CtdD1XvW8AA2Z-v.jpg

Lewis is er klaar voor ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Roel84 op 02-10-2016 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Morning!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:23
En we zitten klaar voor de voorbeschouwing :) en dan te bedenken dat volgende week de race nog eerder is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 19:49
Dijkstraat schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:32:
En we zitten klaar voor de voorbeschouwing :) en dan te bedenken dat volgende week de race nog eerder is :X
Wel prettiger voor mij. Heb NASCAR in de nacht (1:00-4:00 ongeveer), dus hoef ik niet al te lang te wachten totdat Japan begint (en daarna slapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dijkstraat schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:32:
Heerlijk toch. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:23
Ik ben er geen fan van :P Maar wij hebben wat over voor F1 :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

tip: neem een kind. Dan zit je sowieso op tijd klaar voor de vroegere races. :P

Erg benieuwd naar de start zometeen. Hopelijk hebben ze het lek wat dat betreft echt boven bij RB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
Edmin schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:49:
tip: neem een kind. Dan zit je sowieso op tijd klaar voor de vroegere races. :P
Denk dat je beter dan gewoon een wekker kan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:31

WhySoSerious

Be the change.

Goedemorgen heren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yes, it's racing day! Goedemorgen allemaal! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:10
Mogguhhhh allemaal. Heb bijzonder gedroomd, krijgen een soort van herhaling te zien van Spanje vandaag en Max gaat z'n 2e overwinning pakken vandaag. Jammer dat toen de wekker ging dus we zullen het zo wel zien ;) :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb ook gedroomd maar daar kwamen echt geen F1 wagens in voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Goedemorgen! Wat een race gaat het worden! Ik denk. ROS HAM en dan een ferrari.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb echt goede hoop op een mooi podium voor Max.. maar die start.. oh oh die start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
VES start wel aan de kant waar dat oliespoor ligt. Zal hij hier veel last van hebben?

Wat een pech! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
StealthyPeanut schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:22:
VES start wel aan de kant waar dat oliespoor ligt. Zal hij hier veel last van hebben?

Wat een pech! :(
Bij de GP2/GP3 (die ook vanochtend gereden hebben) waren er geen problemen meer :)

[ Voor 48% gewijzigd door Ryur op 02-10-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat oliespoor is nu wel weg hoor. Daar is alweer zoveel overheen gereden daar merkt hij volgens mij niks meer van.

Nu een leuk item op Sky F1 over rivaliteit tussen rijders inclusief een paar kleine knokpartijtjes. :)

Max met zijn oranje schoentjes. :P

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hopen dat de Mercedessen elkaar weer van de baan rijden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-08 13:11

bord4kop

maximaal 100KB!

goed commentaar van Brundle over Max net op Sky ;)

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ted zei gisteren nog dat hij geen sandalen draagt sinds de brand in de Williams pits, maar heeft nu toch weer sandalen aan. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Bakkie koffie en we zitten hoor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
Eli3l schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:32:
Ja ik ook, teveel koffie al op (heb vannochtend GP2/GP3 ook nog gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Ook goedemorgen vanuit Spanje zucht #RTL

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Eli3l schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:32:
Idem. En dan te bedenken dat het volgende week om 7 uur is :o

Baantemp is 59 graden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 02-10-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Ach, nog een keer daarna gaan we naar de avond. Ik weet niet wat ik erger/leuker vind. Zo vroeg opstaan heeft zo zijn charmes en voordelen. De ochtend geeft bij mij minder problemen met de dochter want die ligt toch tot 12 uur op bed. :P

[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Goedenmorgen heerlijk dit,wakker worden,koffie en gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Die vrouw bij het interview met hulkenberg *;

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Coennos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:40:
Goedenmorgen heerlijk dit,wakker worden,koffie en gaan...
Leuke poll voor nu.

Ik ben een tweaker en ik kijk F1
- gewoon op de bank met koffie
- gewoon uit bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Jasphur schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Leuke poll voor nu.

Ik ben een tweaker en ik kijk F1
- gewoon op de bank met koffie
- gewoon uit bed
Extra optie:
- gewoon in bed met koffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Pierre schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:33:
Ook goedemorgen vanuit Spanje zucht #RTL
Op je telefoon/tablet de Horizon app installeren, je kent vast wel iemand met een ziggo abonnement, die gegevens gebruiken om in te loggen. Je hebt nog een kwartier dus dan kan makkelijk :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kassad schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Op je telefoon/tablet de Horizon app installeren, je kent vast wel iemand met een ziggo abonnement, die gegevens gebruiken om in te loggen. Je hebt nog een kwartier dus dan kan makkelijk :-)
Die werkt niet in het buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

heerlijk zo'n race in de ochtend, mag wat mij betreft altijd wel zo zijn :9

* vhal was al om half 7 wakker, iets met kinderen enz.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Kassad schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Maar Horizon mag je volgens mij niet in het buitenland gebruiken.

Daarnaast is Horizon.tv (via de browser dus) momenteel echt brak. Constant aan het bufferen. Maar gelukkig kun je nu (alleen vandaag) ook kijken via: https://ontdek.ziggo.nl/s...eisie/?CMP=url_kijkf1live !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CH is overtuigd dat hun banden strategie het MERC moeilijk gaat maken. Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wakker worden met dit... begrijp er geen bal van maar klinkt best lekker zo half wakker. :P

Niet echt zuiver maar goed. :)

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 13-09 15:00
dat volkslied klinkt als een slaapliedje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:04
Wat een zwoel volkslied _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
Jasphur schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Baantemp is 59 graden.
Volgende week wordt nog wat inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Catmandos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:47:
Klopt, er zijn meerdere versies met andere teksten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
vhal schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:45:
heerlijk zo'n race in de ochtend, mag wat mij betreft altijd wel zo zijn :9

* vhal was al om half 7 wakker, iets met kinderen enz.
ik had die van mij verteld dat ik er vroeg uitging om F1 te kijken

stond ze om 6 uur naast mn bed me te vertellen dat ik autos moest gaan kijken zodat zij op mijn plek verder kon slapen.. zucht lol

maar in ieder geval op tijd wakker en zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met mn brakke hoofd, maar hobby gaat voor verder slapen he :) Lets go Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
Wognummer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:48:
[...]

stond ze om 6 uur naast mn bed me te vertellen dat ik autos moest gaan kijken zodat zij op mijn plek verder kon slapen.. zucht lol

Geniale dochter! :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Catmandos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:47:
Het volkslied heeft de wijs van Terang Bulan overgenomen daarvan ken ik het dus.
Ik kon helaas de versie uit Soldaat van Oranje niet zo snel vinden. :)

Gevonden, vanaf 3:30... :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rp3uUh6meh4]

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik ben klaar voor de start, en daarna moet ik weg. Gelukkig kan ik de race opnemen.

Ben echt heel benieuwd naar vandaag. Mercedes komt pp het podium denk ik, maar met hoe veel man en op welke plaats durf ik niet te zeggen. Als ik mocht gokken/hopen HAM 1 ROS 3 :P

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Als ros hier wint wordt ham denk ik agressief in de volgende races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Laat dan ROS maar winnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:50:
Ik zit hier met mn brakke hoofd, maar hobby gaat voor verder slapen he :) Lets go Max
Hehe same here

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

1-2-3 Go

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hopen op een podium, maar zesde zou ook zo maar kunnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Wognummer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:48:
[...]

vorig jaar zat ze er ook al klaar voor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/78i7nfGno454hFfNTekmB54c/full.jpg

:+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:08
Laten we duimen voor een goede start deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Beetje coke nog op de handen van RIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Gaaaaan met die banaaaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TheBrut3 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:57:
Beetje coke nog op de handen van RIC.
Dus dat is het geheim van die toptijden die hij eruit knalt als het moet :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wakker! Dekentje meenemen en ploffen op de bank. Go Max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
vhal schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

vorig jaar zat ze er ook al klaar voor

[afbeelding]

:+
Ik was hier net even naar het toilet kom terug Netflix aan ehmmm NEE lol gelukkig gaan ze met mama zo naar het zwembad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:57

pinda powerrr

Slow down...

Net op tijd!

Happy racing!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Niet online
Nou hopen dat de bandenstrategie van RBR niet weer een chaos is..

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Crap massa jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Massa, balen zeg. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
ALO start op soft, had ik niet verwacht.
MAS vanuit de pit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
iTeV schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:00:
Nou hopen dat de bandenstrategie van RBR niet weer een chaos is..
CH was in een interview heel erg overtuigd van hun eigen strategie. En dat het team MERC erg moeilijk ging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Heeft Alonso al 1 auto ingehaald. Massa mag in de pits starten.

:/

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-10-2016 09:02 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:40

Moofnor

King of my castle

En dan hebben we het over Max die pech heeft met de koppeling :+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu allemaal even duimen draaien voor een goede start! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:08
Palmer ook al geen power? Gaat lekker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Er gebeurt nu al meer dan tijdens de gehele race van Monza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
Here we go! Wie zei net: "I'm losing power"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Palmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Eli3l schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:03:
Here we go! Wie zei net: "I'm losing power"?
Palmer

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:58
Duimen maar
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1